تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 92
  • 874856 مرتبه
  • 1398/03/02

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

تنوع زیاد گوشی های موبایل در سال های اخیر انتخاب های زیادی را هنگام خرید گوشی مقابل خریداران قرار می دهد! به همین دلیل انتخاب یک گزینه قطعی و مناسب کمی برای افراد سخت شده است. یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که میتواند انتخاب ما را راحت تر کند تعیین بودجه است. در ادامه ی سری راهنمای های تخصصی که تا به امروز منتشر کردیم قصد داریم در این راهنما به معرفی بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون تومان بپردازیم. پس اگر به دنبال خرید بهترین موبایل تا سه میلیون در بازار هستید این مطلب را ازدست ندهید. ناگفته نماند بهترین گوشی تا 3 میلیون در سال 2020 با توجه به افزایش نرخ ارز شامل گوشی هایی اقتصادی و اکثرا میان رده های سبک و پایین رده ها می شود ولی این بدان معنا نیست که با گوشی های بی کیفیتی طرف هستیم. در ادامه با امکانات و ویژگی های عالی این مدل ها در عین قیمت مناسب بیشتر آشنا می شویم.

بد نیست قبل از هر چیز بدانید که گوشی های هوشمند نام برده از خانواده های مختلف برند های محبوب و برتر هستند و از طرفی کیفیت و عملکرد مطلوبی برای کاربری روزمره دارند. ما در این راهنما خرید سعی می کنیم با در نظر گرفتن قشر های مختلف مصرف کننده و سلیقه های گوناگون، گزینه های متعددی را معرفی کنیم تا در نهایت هر شخصی بهترین گوشی با توجه به بودجه و به صرفه ترین انتخاب ممکن را داشته باشد. اگر نیاز به خرید یک موبایل ارزان تر دارید میتوانید به راهنمای خرید بهترین موبایل تا دو میلیون تومان مراجعه کنید. و اگر بودجه بیشتری دارید می توانید به مقالات زیر نگاهی بیندازید.

 

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 6 میلیون

گوشی موبایل تا 3 میلیون

هر چند مرزهای ظاهری و امکانات بین گوشی های هوشمند ارزان قیمت و گران قیمت فوق العاده باریک شده اما در حال حاضر گوشی های هوشمند تا 3 میلیون تومان را به عنوان گوشی های ارزان قیمت و یا اقتصادی معرفی می کنند. این دسته از موبایل ها با قیمت پایین و قدرت کمتر نسبت به گوشی های گران تر گزینه های مناسبی برای عموم مصرف کنندگان روزمره یعنی کسانی که صرفا نیاز به استفاده از اینترنت، زنگ زدن، آهنگ گوش دادن، عکس گرفتن و... به صورت معمولی  دارند، بشمار می روند. به عبارتی نباید از گوشی های اقتصادی انتظار ارائه قدرت و عملکردی مثل گوشی های پرچمدار را داشته باشید، این دسته از گوشی ها نیاز های روزمره را شما را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب رفع می کنند.نا گفته نماند انتظارات هر شخص متفاوت است و ممکن است یک گوشی معمولی از انتظارات شما فراتر هم باشد پس  نسبت به مشخصات فنی و تجربه کاربرانی که محصول را خریداری کردند خوب تحقیق کنید.اگر در نظر دارید برای خرید گوشی جدید خود هزینه بیشتری بکنید ولی بودجه کافی ندارید و یا علاقه مند به خرید گوشی موبایل به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت هستید به صفحه فروش اقساطی خاص باکس نیم نگاهی داشته باشید. اولین مورد از لیست را میشود بهترین گوشی سه میلیونی 2020 قلمداد کرد.

یک نکته خیلی مهم که باید هنگام خواندن این سری مقالات در نظر داشته باشید این است که گرچه این محتوا همیشه در حال بروزرسانی و ویرایش است تا در بهترین و مفیدترین وضعیت خود باشد ولی باید در نظر داشته باشید خیلی از مدل‌های معرفی شده در این مقاله دیگر تولید نمی‌شوند یا حداقل در بازار ایران حضور نداشته و قابل خرید نیستند. به همین علت در هر بار آپدیت جدید این محتوا بهترین و بروزترین مدل‌های موجود در بازار به ابتدای این لیست منتقل می‌شود پس برای پیدا کردن بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان نیازی نیست حتما کل مقاله را مطالعه کنید. رتبه 1 تا 5 این مقاله قطعا شما را به بهترین مدل بازار در این رنج قیمتی خواهد رساند. بسیاری از گوشی هایی که در انتهای این لیست حضور داشته و در بازار ایران هم موجود هستند معمولاً دچار افت قیمت شده و به مقالات دیگر منتقل شده‌اند. دقت کنید به پاس قدردانی از شما مخاطب عزیز برای کلیه خوانندگان و دنبال کنندگان بلاگ خاص باکس کد تخفیف 30 الی 100 هزار تومانی تعلق می‌گیرد که فقط مخصوص شماست. کافیست قبل از ثبت سفارش در همین قسمت نظر خود را در مورد این محتوا ثبت کرده و درخواست کد تخفیف نمایید.

 

گوشی نوکیا 3.4

1. گوشی نوکیا 3.4

گوشی‌ها مقرون به صرفه نوکیا پیشنهادات بسیار خوبی برای آن دسته از افرادی است که نمایش‌خواهند برای خرید گوشی، هزینه زیادی را بپردازند. نوکیا 3.4 نیز دقیقاً یکی از همین مدل‌ها می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است و از مشخصات بسیار خوبی با توجه به قیمت خود بهره می‌برد. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی 3 میلیونی را دارید حتماً به این میان رده از نوکیا نیم نگاهی داشته باشید.

صفحه نمایشی که نوکیا برای این گوشی استفاده کرده است یک پنل 6.39 اینچی با تکنولوژی IPS LCD است. این صفحه نمایش حدود 82 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است. وضوحی که نمایشگر از آن استفاده می‌کند 720x1560 پیکسل می‌باشد. این وضوح تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد و دارای یک بریدگی در بالای خود برای قرارگیری دوربین سلفی است.

نوکیا 3.4 دارای چیپست اسنپدراگون 460 و 3 گیگابایت رم است. این یک پردازنده سطح ابتدایی است که فضای رم کافی برای اجرای اندروید 10 را دارد. ضمن اینکه شما می‌توانید نسخه 4 گیگ رم را هم خریداری کنید. معماری این پردازنده 11 نانومتری است و هشت هسته پردازشی را در کنار خود دارد. فرکانس پردازنده مرکزی 4x1.8 GHz Cortex-A73 & 4x1.8 GHz Cortex-A53 می‌باشد. پردازنده گرافیکی نیز Adreno 610 است.

گوشی نوکیا 3.4 دارای سه لنز دوربین در پشت خود است. این سه دوربین تشکیل شده از یک دوربین اصلی و عریض 13 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسل فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد. لنز سلفی هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که در گرفتن عکسهای باکیفیت به شما کمک می‌کند.

گوشی موبایل نوکیا 3.4

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده Snapdragon 460 
رم  3 گیگابایت
صفحه نمایش 6.39 اینچی
دوربین اصلی 13+5+2 مگاپیکسل
دوربین سلفی  8 مگاپیکسل
حجم باتری

4000 میلی‌آمپر ساعتی

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

2. گوشی جی پلاس X10

جی پلاس که اخیرا در بازار کشورمان بیشتر در ساخت و تولید لوازم خانگی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره فعالیت می‌کرد به تازگی در معرفی و ارائه‌ی گوشی‌های موبایل نیز پا به عرصه این تکنولوژی گذاشته است. گوشی جی پلاس X10 یکی از مدل‌های جدید این شرکت است که حمایت گلدیران را در ایران به دنبال دارد و تحت عنوان یکی از بهترین گوشی های 3 میلیونی در بازار به فروش می‌رسد.

GPlus X10 یک میان‌رده به حساب می‌آید و از طراحی زیبایی استفاده می‌کند. در قسمت جلویی گوشی شما صفحه نمایش بزرگ و دارای بریدگی قطره‌ای را می‌بینید. این نمایشگر 6.5 اینچ اندازه دارد که دارای وضوح معمولی می‌باشد. عملا این تراکم و رزولیشن پایین را می‌توان به قیمت گوشی جی پلاس X10 نسبت داد.

در دیگر بخش‌ها این گوشی خوش قیمت از یک پردازنده 64 بیت UNISOC SC9863A استفاده می‌کند و در بخش سخت افزار کامل در مورد آن توضیح خواهیم داد. علاوه بر این شما 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی را در کنار این پردازنده دارید که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را هم دارد. در بخش باتری X10 از یک منبع تغذیه 4000 میلی آمپری استفاده کرده است که ظرفیت بسیار خوبی در این رنج قیمتی است.

در بخش دوربین، گوشی موبایل جی پلاس X10 از لنزهای چهارگانه استفاده می‌کند که در این بازه‌ی قیمتی بسیار خوب است. در کنار لنز اصلی 13 مگاپیکسلی، ما دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق را در اختیار داریم.

گوشی موبایل جی پلاس X10

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده UNISOC SC9863A 
رم  3 گیگابایت
صفحه نمایش 6.5 اینچی
دوربین اصلی 13+5+2+2 مگاپیکسل
دوربین سلفی  8 مگاپیکسل
حجم باتری

4000 میلی‌آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

3. گوشی نوکیا 2.2

نوکیا پس از شروع همکاری با HMD در بازار گوشی‌های میان رده بسیار خوب عمل کرد. این شرکت با معرفی گوشی‌های مقرون به صرفه و با مشخصات قابل قبول همواره قصد داشت تا جایگاه قدیمی خود که در گذشته در دست داشت را بار دیگر به تصاحب در آورد. نوکیا 2.2 یکی از همین مدل‌ها است که میان رده‌ای اقتصائی به حساب می‌آید.

گوشی نوکیا 2.2 دارای ابعاد 143.5x71.3x9.3 میلیمتر می‌باشد. این گوشی از بدنه ای پلاستیکی استفاده می‌کند که در چنین قیمتی نیز انتظار بیشتر از آن را نداریم. با توجه به جنس بدنه‌ی پلاستیکی در نوکیا 2.2 شاهد وزن 153 گرمی هستیم که این نوکیا را به یک گوشی سبک و خوش دست تبدیل می‌کند.

صفحه نمایش که نوکیا 2.2 از آن استفاده کرده است یک پنل 5.71 اینچی IPS LCD است که حدود 79 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است. رزولیشن این نمایشگر 720x1520 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن 295 پیکسل بر هر اینچ است. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن  آن اشاره کرد.

نوکیا 2.2 از پردازنده 4 هسته‌ای و 12 نانومتری Helio A22 شرکت مدیاتک استفاده کرده است که یک چیپست معمولی به حساب می‌آید. در کنار پردازنده Helio A22، نوکیا از دو پیکربندی در این گوشی استفاده کرده است. نسخه پایه با 2 گیگ رم و 16 گیگ فضای ذخیره سازی است و نسخه دوم 3 گیگ رم و 32 گیگ فضای ذخیره سازی دارد که طبیعتا نسخه 3 گیگابایت رم از عملکرد مطلوب تری برخوردار است. باتری استفاده شده نیز ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد که با یک شارژر 5 وات همراه است.

در حالی که بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی حداقل با دو دوربین در صفحه پشت دیده می شوند، گوشی نوکیا 2.2 با یک دوربین متوسط در قاب پشتی خود دیده می شود. این دوربین یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و فوکوس خودکار است. دوربین سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل نوکیا 2.2

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده Mediatek  Helio A22 
رم 2 یا 3 گیگابایت
صفحه نمایش 5.71 اینچی
دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  13 مگاپیکسلی
حجم باتری 3000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

4. گوشی هواوی Honor 8A

سری آنر از زیر مجموعه های هواوی با توجه به عملمکرد خوبی که از خود ذدر چندسال اخیر نشان داده، همیشه مورد توجه کاربران قرار داشته است. آنر 8A نیز یکی از مدل‌های متوسط این برند می‌باشد که با توجه به مشخصاتی که دارد می‌توان آن را در بازه بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان قرار داد.

هواوی آنر 8A از بدنه و فریم پلاستیکی استفاده می‌کند و ابعاد آن به اندازه‌ی 8x73.5x156.3 میلی‌متر می‌باشد. با توجه به اینکه از پلاستیک در ساخت این گوشی کمک گرفته شده وزن آن به 150 گرم رسیده است که باعث می‌شود در دست گرفتن گوشی برای شما آزار دهنده نباشد.

صفحه نمایش این گوشی یک LCD به اندازه‌ی 6.09 اینچ است. این نمایشگر روشنایی خوبی دارد و رزولیشن آن 720 در 1560 است که تراکم پیکسلی نمایشگر را به 282 پیکسل رسانده است. صفحه نمایش Honor 8A به اندازه‌ی 79.2 درصد از قاب جلویی را پوشانده است و در بالای خود یک بریدگی برای قرارگیری دوربین سلفی دارد.

پردازنده استفاده شده در این گوشی نیز ساخت مدیاتک است و از مدل پایین رده P35 استفاده می‌کند. این پردازنده دارای 4 هسته می‌باشد و در کنار خود 2 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی را دارد. منبع تغرید آنر 8A نیز یک باتری 3020 میلی آمپری است.

در بخش دوربین یک دوربین تکی 13 مگاپیکسلی در قاب پشت یک سلفی 8 مگاپیکسلی در قاب جلویی گوشی قرار داده شده است. دوربین اصلی قادر است با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه برای شما فیلمبرداری نماید.

گوشی موبایل آنر 8A

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده Mediatek  Helio P35 
رم 2 گیگابایت
صفحه نمایش 6.09 اینچی
دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  13 مگاپیکسلی
حجم باتری 3020 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

5. گوشی نوکیا 3.2

شرکت نوکیا پس از اینکه بار دیگر توانست فعالیت خود در زمینه ساخت گوشی های هوشمند را از سر بگیرد، توانست موفقیت های زیادی را در حوزه کاری خود کسب کند. نوکیا با همکاری HMD مدل های مختلف و گوناگونی را معرفی کردند که بازه های قیمتی متفاوتی هم دارند.

نوکیا 3.2 با ابعاد 159.4x 76.2 x 8.6 میلی متر و بدنه ای از جنس پلاستیک معرفی شده است. با استفاده از جنس پلاستیک وزنی که گوشی دارد، 181 گرم می باشد. تغییر متریال در ساخت گوشی می تواند یکی از گزینه های اصلی افزایش و یا کاهش قیمت گوشی باشد. این گوشی با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری که دارد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در خرید گوشی تا 3 میلیون تومان باشد.

قاب جلویی این گوشی را صفحه نمایش 6.26 اینچی با مدل IPS LCD شکل داده است و طراحی بریدگی آن به صورت ناچ قطره ای می باشد. این نمایشگر 80 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است و تراکم پیکسلی آن 269 پیکسل بر هر اینچ می باشد.

قلب تپنده ی نوکیا 3.2 را چیپست Snapdragon 429 تشکیل داده است. این پردازنده 4 هسته ای با Adreno 504 همراه شده است. حافظه رم و حافظه داخلی این گوشی در دو نسخه متفاوت است. نسخه های 2/16 و 3/32 موردهایی هستند که می توانید با توجه به بودجه خود خریداری نمایید. باتری این گوشی نیز 4000 میلی آمپر می باشد که می تواند نقطه قوتی برای این محصول باشد.

دوربین نوکیا 3.2 دارای سنسور 13 مگاپیکسلی می باشد که با توجه به قیمت محصول می توان کیفیت آن را مورد قبول در نظر گرفت. دوربین سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل نوکیا 3.2

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده Snapdragon 429 
رم 2 گیگابایت
صفحه نمایش 6.26 اینچی
دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  13 مگاپیکسلی
حجم باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

6. گوشی موبایل سامسونگ A2 Core

گوشی های میان رده و مقرون به صرفه سامسونگ همیشه مورد توجه بسیاری از خریداران گوشی های هوشمند بوده و می توان گفت بیشتر فروش سامسونگ در جهان مربوط به گوشی های میان رده این شرکت است.

سامسونگ Galaxy A2 Core یکی از گزینه های بسیار خوب برای قرارگیری در بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان می باشد که در این مقاله جزئیات کوچکی از سخت افزار و نرم افزار آن را برای شما مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. سامسونگ A2 Core را می توان در دسته گوشی های کامپکت قرار داد زیرا ابعاد این گوشی به اندازه 141.6x71x9.1 میلی متر می باشد و به منظور استفاده سامسونگ از متریال پلاستیک وزن این گوشی به 142 گرم رسیده است.

صفحه نمایشی که A2 Core برای این مدل استفاده کرده است یک نمایشگر 5 اینچی PLS IPS می باشد که 68.6 درصد از قاب جلویی را اسغال کرده است. این صفحه نمایش از تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر هر اینچ استفاده می کند. به منظور کاهش هزینه ها سامسونگ از نمایشگر های باکیفیت خود در این محصول استفاده نکرده است.

در بخش دوربین، سامسونگ Galaxy A2 Core از یک لنز تکی 5MP استفاده می کند و یک دوربین سلفی 5MP نیز در زمینه عکاسی سلفی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. کیفیت عکس ها و فیلم برداری در این بازه قیمتی شما را راضی نگه می دارد.

بخش اصلی گوشی یعنی پردازنده را یک چیپ 14 نانومتری Exynos 7870 تشکیل داده است. این پردازنده اختصاصی و میان رده با یک پردازشگر گرافیکی Mali-T830 همراه شده است. حافظه رم این گوشی 1GB بوده و حافظه داخلی آن در دو نسخه 8 و 6 گیگابایتی محدود شده است که به وسیله کارت حافظه جانبی نیز قابل ارتقا می باشد. باتری که وظیفه تامین نیروی این بخش را بر عهده دارد نیز ظرفیت 2600 میلی آمپری دارد.

گوشی موبایل سامسونگ A2 Core

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده Exynos 7870 Octa 
رم 1 گیگابایت
صفحه نمایش 5.0 اینچی
دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  5 مگاپیکسلی
حجم باتری 2600 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

7. گوشی موبایل سامسونگ (A01 (16 GB

مدت زمان زیادی است که گوشی های سامسونگ در صدر پرفروش ترین های بازار قرار گرفته است و این غول بزرگ کره ای هر ساله علاوه بر پرچم داران پرطرفدار خود، میان رده های بسیاری را به فروش می رساند. در تابستان امسال یعنی 6 آگوست 2020 یکی دیگر از همین میان رده های پرفروش توسط سامسونگ معرفی شد. سامسونگ A01 Core را می توان یکی از مخاطبین بزرگ در رده قیمتی بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان نامید. این گوشی با طراحی تقریبا کلاسیک اما مشخصات سخت افزاری مناسبی معرفی شد.

سامسونگ A01 Core دارای یک بدنه پلاستیکی می باشد که وزنی به اندازه 150 گرم را برای این گوشی رقم زده است. صفحه نمایشی که سامسونگ برای این گوشی میان رده در نظر گرفته است یک نمایشگر 5.3 اینچی با کیفیت HD می باشد که 311 پیکسل در هر اینچ آن وجود دارد و مطمئنا شما را راضی نگه می دارد. سامسونگ A01 Core با یک پردازنده 4 هسته ای Mediatek مجهز شده است و قادر است در حالت کلی و استفاده روزمره شما، تا حد خوبی از پس کارهایی که به آن می سپارید برآید. حافظه رم و حافظه داخلی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است در دو نسخه به ترتیب 1+16 و 2+32 گیگابایت می باشد.

چشمان تیز بین سامسونگ یک لنز 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک سلفی 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی است. باتری این گوشی نیز یک باتری بسیار خوب 3000 میلی آمپر است که انتظار می رود تا حد خوبی برایتان دوام بیاورد. چنانچه شما نیز قصد هزینه کردن برای خرید گوشی میان رده تا 3 میلیون تومان را دارید این گوشی یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید آن را در لیست خرید گوشی خود قرار دهید.

گوشی موبایل سامسونگ A01 Core

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده مدیاتک MT6739
رم 1 گیگابایت
صفحه نمایش 5.3 اینچی
دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  5 مگاپیکسلی
حجم باتری 3000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

8. گوشی موبایل هواوی Y6 Prime 2019

در ماه مارچ سال ۲۰۱۹ هواوی جدیدترین تلفن هوشمند خود یعنی Huawei Y6 Prime 2019 را رونمایی کرد. آیا به دنبال خرید گوشی تلفنی هستید که جدیترین ویژگی های تلفن های هوشمند را بدون صرف هزینه گزاف داشته باشد؟ Y6 Prime 2019 یک گوشی ارزان قیمت  اما دارای کیفت ساخت بالاست. خرید گوشی تا سقف ۳ میلیون تومان دارای یک بازار رقابتی اما محدود می باشد. اما واقعا Y6 Prime 2019 در این رنج قیمتی چه ویژگی هایی در بر خواهد داشت؟ خوب، هنگامی که شرکت هواوی درگیر ماجرا باشد، بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید شما شگفت زده خواهید شد، با توجه به اینکه Y6 Prime 2019 بسیاری از اصول اولیه یک گوشی موبایل را داراست در بعضی زمینه ها بسیار خوب عمل کرده است. هواوی Y6 Prime 2019 دارای صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی ۷۲۰×۱۵۶۰ با تراکم پیکسلی ۲۸۲ پیکسل در هر اینچ می باشد. دنیای جدید و بدون مرز را در نمایشگر +HD کشف کنید. این صفحه گسترده با نسبت صفحه نمایش به بدنه 87٪ نمای بیشتری را برای فیلم ها، عکس ها و کتاب های مورد علاقه شما فراهم می کند. HUAWEI Y6 Prime 2019 همچنین نور آبی مضر را بلاک می کند و دارای مجوز TÜV Rheinland نیز می باشد. Huawei Y6 Prime 2019 در سه رنگ متفاوت عرضه می شود، اما این سه رنگ هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. رنگ آبی! در اصل شما رنگ آبی یاقوت کبود را خواهید داشت که شامل ذرات بازتابنده نور محیط می باشد. در حالی که رنگ کهربایی این گوشی دارای یک لایه چرم ضد اثر انگشت است که این روز ها در گوشی های های میان رده نایاب می باشد.  در آخر رنگ سیاه نسبتا ساده برای افرادی که طراحی کلاسیک را می پسندند. HUAWEI Y6 Prime 2019 گل سر سبد ارزان قیمتهای گوشی های هواوی می باشد که با قفل صورت و اسکنر اثر انگشت از اطلاعات شما به آسانی محافظت می کند. Face Unlock به صورت هوشمند باعث افزایش روشنایی در شرایط کم نور می شود تا چهره شما به راحتی مشاهده شود.

گوشی موبایل هواوی Y6 Prime 2019

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده مدیاتک MT6761
رم 2 گیگابایت
صفحه نمایش 6.09 اینچی
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  8 مگاپیکسلی
حجم باتری 3000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

9. گوشی موبایل شیائومی Mi A3

گوشی موبایل شیائومی Mi A3 یک گوشی میان رده ی دیگر از شرکت قدرتمند شیائومی است که در سال جاری به بازار معرفی شد. این گوشی همه فن حریف با قابلیت هایی که دارد می تواند نیاز شما را مثل یک پرچمدار برآورده کند. نمایشگر سوپرامولد 6 اینچی قطره ای قاب جلوی این اسمارتفون را آراسته است و در قاب پشتی رنگ آمیزی زیبای آن روی جنس شیشه ای دلربایی می کند. دوربین اصلی با سه سنسور ویژگی های وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید همچون یک عکاس حرفه ای از امکانات آن بهره بگیرید. دوربین اصلی مجهز به سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی است که به ترتیب سنسورهای عریض، فوق عریض و عمقی هستند و می توانند شما را برای عکاسی در شرایط مختلف آماده سازند. دوربین سلفی این گوشی نیز با یک سنسور 32 مگاپیکسلی تمام قد در اختیار شماست تا همراه شما در ثبت خاطراتتان باشد.

گوشی شیائومی Mi A3 دارای پردازنده اسنپدراگون 655 هشت هسته ای با معماری 11 نانومتری می باشد و همین امر در تسریع انجام فرمان های پردازشی بسیار مثمرثمر واقع خواهد شد. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو 610 است و می تواند بازی های نیمه سنگین را بسیار روان اجرا نماید. فضای درنظر گرفته شده برای انجام این کنش ها و واکنش ها رم 4 گیگابایتی است و حافظه ذخیره سازی نیز نسخه ی 64 و 128 گیگی دارد. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی Mi A3 دارای حجم 4030 میلی آمپر ساعتی است و می تواند یک روز و نیم شما را همراهی کند. اگر قصد دارید یک گوشی میان رده خریداری کنید و در عین حال توقع کاربری فراوانی دارید گوشی موبایل شیائومی Mi A3 دقیقا همان گوشی مدنظر شماست.

گوشی موبایل شیائومی Mi A3

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 655
رم 4 گیگابایت
صفحه نمایش 6.01 اینچی
دوربین اصلی سیستم چهارگانه با لنز 48، 8 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  32 مگاپیکسلی
حجم باتری 4030 میلی آمپر ساعتی


 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

10. گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 8

گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 8 در بدو ورود به بازار توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این گوشی میان رده با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند در حد یک گوشی بالارده قدرتنمایی کند. اساسی ترین ویژگی ردمی نوت 8 شیائومی که می توان از ان نام برد دوربین چهارگانه آن است. شاید به جرات بتوان گفت که گوشی های میان رده ی شیائومی نمونه ی مینیاتوری پرچمداران دیگر برندها هستند و همین امر باعث شده تا در بازار گوشی های میان رده سهم بزرگی متعلق به برند شیائومی با گوشی های اعجاب انگیزش باشد. نمایشگر 6.3 اینچی قطره ای از نوع LCD با پوشش گوریلا گلس 5 علاوه بر کیفیت بالا استحکام زیادی خواهد داشت. قاب پشتی نیز از جنس شیشه است و مامن دوربین چهارگانه ای خواهد بود که پیش از این در گوشی های بالارده دیده ایم.ضمنا اگر به برند شیائومی علاقه مند هستید مقاله بهترین گوشیهای شیائومی را از دست ندهید.

گوشی شیائومی ردمی Note 8 دوربین حرفه ای دارد و سنسورهای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب با قابلیت های عریض و فوق عریض و سنسور عمقی می باشند. لنز دیگری که شاهد آن هستیم سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو است و می تواند عکس های بینظیری ثبت نماید. از نظر پردازشی نیز شیائومی ردمی Note 8 یک سروگردن بالاتر از رقبا می باشد و اسنپدراگون 655 با معماری 11 نانومتری و آدرنو 610 پردازش های اجرایی را به انجام خواهند رساند. رم در نظر گرفته شده با توجه به ظرفیت ذخیره سازی متغیر است و در سه مدل 3، 4 و 6 گیگابایتی قابل خریداری هستند. باتری شیائومی Redmi Note 8 ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و برای یک روز و نیم همراه شما خواهد بود.

گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 8

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 655
رم 4 گیگابایت
صفحه نمایش 6.3 اینچی
دوربین اصلی سیستم چهارگانه با لنز 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  13 مگاپیکسلی
حجم باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

11. گوشی موبایل هواوی مدل Y9 2019

شرکت هواوی امروزه به یکی از غول های صنعت تولید گوشی بدل شده است و توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و به جولان و بلند پروازی در این بازار بپردازد. هواوی و شیائومی را میتوان سلطان بهترین گوشی های میانرده نامید. طبق خبر های رسیده تا پاییز امسال هواوی از سیستم عامل جدید و اختصاصی خود رونمایی میکند و عملا وارد دنیای سیستم عامل ها نیز میشود. گوشی پیش روی شما در اوخر سال 2018 معرفی شد  جزو اولین گوشی هایی هست که با نمایشگر های دارای بریدگی ظهور کردند  البته این ویژگی بیشتر در پرچمداران خودنمایی میکند شرکت هواوی اما با ارائه ی این امکان خاص در گوشی های میان رده پیش قدم شد و توانست دل بسیاری از کاربران را به دست آورد البته همه چیز اینجا ختم نمی شود. نکته ی با اهمیت دیگر این هوادی Y9 2019  دوربین های آن است که به صورت دوگانه در پشت و جلو تعبیه شده اند و امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد.

در درون گوشی وای 9 یک پردازنده پر قدرت اختصاصی شرکت هواوی که با نام کرین شناخته می شود تعبیه شده است که در میز کاری با حجم 4 گیگ به عنوان رم داده ها را پردازش می کند در کنار این ها یک پردازنده گرافیکی Mali-G51 به پردازش تصاویر می پردازد و رندرگیری تصاویر خروجی بازی ها را به انجام می رساند. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگ است بنابراین برای مدت طولانی شمارا تامین خواهد کرد. باتری هواوی y9 2019 با حجم 4000 میلی آمپر ساعت حرفی به میان نمی گذارد و به راحتی می تواند یک روز و نیم در اختیار شما باشد. یکی از مشکلات امروزی همه مصرف کنندگان میزان شارژدهی دیوایس می باشد و از این رو بسیار مهم است که میزان حجم باتری به گونه ای باشد که برای استفاده روزانه بتوان به آن متکی بود.

گوشی موبایل هواوی Y9 2019

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده هایسیلیکون کرین 710
رم 4 گیگابایت
صفحه نمایش 6.5 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 13 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی سیستم دوگانه با دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی
حجم باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

12. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A20

سامسونگ در سال های اخیر با توسعه محصولات خودش و تمرکز بر روی عرضه گوشی های هوشمند ارزان تر توانسته فروش خودش را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. عموم محصولاتی که سامسونگ جدیدا عرضه نموده مانند گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A20 با طراحی مشابه گوشی های پرچمدار و مشخصاتی راضی کننده همراه هستند اما قیمت فوق العاده پایینی دارند.
سامسونگ A20 را می توانیم به عنوان یک گوشی هوشمند خوش ساخت با امکانات و قدرت پردازش ایده آل معرفی کنیم که بهترین انتخاب با بودجه پایین می باشد. هر چند دیگر محصولات این خانواده از جمله گوشی سامسونگ گلکسی A10 با طراحی مشابه اما امکانات و قدرت کمتر دارای قیمتی پایین تر نیز هستند و گزینه بهتری برای مصرف کنندگان روتین روزمره می باشند.
به طور کلی گوشی سامسونگ گلکسی A20 را می توانیم به عنوان معقول ترین گوشی هوشمند بین گوشی های جدید سامسونگ تا رده قیمتی 3 میلیون تومان معرفی کنیم. طراحی ایده آل، قابلیت های مناسب، کیفیت خوب دوربین، قدرت پردازش راضی کننده، رابط کاربری جذاب و همه آنچه برای رفع نیاز های روزمره شما نیاز می باشد در این گوشی با قیمتی مناسب جمع شده اند. ناگفته نماند
گلکسی A30 سامسونگ با اختلاف خیلی کم و قیمتی در حدود سه میلیون تومان در بازار امروز با یک چشم پوشی کوچک گل سر سبد گوشی های میان رده محسوب میشود . 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A20

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اگزینوس 7884
رم 3 گیگابایت
صفحه نمایش 6.4 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 13 و 5 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  8 مگاپیکسلی
حجم باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

13. گوشی موبایل شیائومی Mi A1

گوشی هوشمند شیائومی Mi A1 یکی از بهترین و محبوب ترین گوشی های شیائومی بوده که فروش قابل توجهی هم داشته است. هر چند این گوشی را نمی توانیم جزء گوشی های نسل جدید معرفی کنیم اما کیفیت طراحی و عملکرد آن دست کمی از گوشی های نسل جدید ندارد.

ظرافت در گوشی های شیائومی با گوشی هوشمند می A1 آغاز شده است. این مسئله را زمانی که برای اولین بار این گوشی را دست تان می گیرید، به خوبی درک خواهید کرد. رنگ بندی زیبای شیائومی ظرافت بصری این گوشی را چند برابر کرده و خریداران را مجذوب این گوشی نموده است. دوربین دو گانه در پشت گوشی همراه با حسگر اثر انگشت طراحی ای مشابه با گوشی های نسل جدید دارد. در قسمت جلویی گوشی خبری از صفحه ناچ و حتی بدون حاشیه نیست اما کیفیت و تناسب خوبی در این قسمت دیده می شود.

کیفیت مطلوب دوربین در کنار پردازنده قدرتمند و رابط کاربری ساده موبایل شیائومی Mi A1 باعث شده تا این گوشی هوشمند با قیمت پایین یک گزینه مناسب برای بسیاری از خریداران به ویژه کاربران روزمره بشمار بیاید. بد نیست بدانید که شیائومی می A1 با چنین مشخصاتی به عنوان یک گوشی اقتصادی پتانسیل رقابت با محصولات حرفه ای تر را در وجود خودش دارد.

گوشی موبایل شیائومی Mi A1

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 655
رم 4 گیگابایت
صفحه نمایش 5.5 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 12 و 12 مگاپیکسلی
دوربین سلفی  5 مگاپیکسلی
حجم باتری 3080 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

14. گوشی موبایل هوآوی میت 10 لایت

گوشی هوشمند میت 10 لایت ارزان ترین عضو خانواده میت ده هوآوی می باشد. میت 10 لایت نسخه محدود شده از یک پرچمدار قدرتمند می باشد که به خوبی توانسته در دل خریداران جا باز کند. هوآوی با ارائه چنین موبایل محبوبی با حداقل قیمت ممکن امکان خرید یک محصول ایده آل از خانواده پرچمدارانش را برای عموم کاربران مهیا نموده البته نباید از میت ده لایت انتظار عملکردی مشابه با گوشی هوشمند میت 10 را داشته باشید.
احتمالا بتوان با کمی ارفاق موبایل میت 10 لایت را به عنوان یک گوشی نسل جدید معرفی نمود. طراحی ظریف همراه با صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین دو گانه باعث شده تا این گوشی جزء محصولات برتر در بین رقباء جای بگیرد. طراحی فلزی گوشی آن را در برابر ضربات ساده مقاوم ساخته و ایمنی نسبتی خوبی در برابر ضربات شدید برای آن مهیا کرده است. در قسمت پشتی موبایل دوربین دوگانه همراه با حسگر اثر انگشت تعبیه شده که طراحی راحت و ایده آلی را برای بارها استفاده در روز تداعی نموده است. در قسمت جلویی میت 10 لایت هم یک صفحه نمایش بدون حاشیه با دوربین سلفی را می توان مشاهده نمود.
به طور کلی کیفیت طراحی هوآوی میت 10 لایت، عملکرد سخت افزاری، کیفیت مطلوب دوربین، رابط کاربری ساده و روان، طول عمر قابل قبول باتری، مقاومت بالای گوشی و... باعث شده تا این محصول به عنوان یک گزینه عالی در بین گوشی های اقتصادی شناخته شود.

گوشی موبایل هوآوی Mate 10 Lite

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده کرین 659
رم 4 گیگابایت
صفحه نمایش 5.9 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 16 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی سیستم دوگانه با دولنز 13 و 2 مگاپیکسلی
حجم باتری 3340 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

15. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 پلاس

خانواده سری J سامسونگ به عنوان مجموعه گوشی های اقتصادی این برند شناخته می شوند هر چند با رشد قابل توجه گوشی های هوشمند در چند سال اخیر مجموعه گوشی های J سامسونگ نیز توسعه قابل توجهی داشتند و در حال حاضر طراحی و امکانات آن ها دست کمی از گوشی های میان رده و حتی برخی از گوشی های بالا رده ندارند. گوشی هوشمند سامسونگ J6 پلاس به عنوان بهترین عضو خانواده سری جی سامسونگ محسوب می شود. این گوشی بزرگ، خوش دست و نسبتا قوی به خوبی توانسته از اغلب خریداران امتیاز کامل بگیرد.
گوشی هوشمند سامسونگ J6 پلاس در یک نگاه کلی طراحی ساده ای دارد. در قسمت پشت این گوشی یک دوربین دوگانه به همراه لوگو سامسونگ تعبیه شده و در قسمت جلویی یک صفحه نمایش بدون حاشیه همراه با دوربین سلفی موجود می باشد! خبری از اجزای اضافه در این محصول نیست. هر چند ابعاد گوشی نسبتا بزرگ می باشد اما فوق العاده ظریف است و به خوبی در دست جای می گیرد. عمده قسمت جلویی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است.
موبایل سامسونگ J6 پلاس از نظر عملکرد هم امتیاز خوبی می گیرد. پردازنده این گوشی برای عموم کار های روزمره و همینطور پشتیبانی از برخی نرم افزار های سنگین به اندازه کافی قدرتمند می باشد. رابط کاربری دوست داشتنی سامسونگ هم در این گوشی به شکل همیشگی به کار گرفته شده که فعالیت روان و ساده را برای کاربران مهیا نموده است. باتری سامسونگ جی 6 پلاس هم به اندازه کافی برای پشتیبانی از یک روز فعالیت سخت حجیم می باشد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 Plus

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 425
رم 4 گیگابایت
صفحه نمایش 6 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 13 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
حجم باتری 3300 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

16. گوشی موبایل شیائومی Mi A2 لایت

شیائومی Mi A2 لایت یک گوشی ایده آل از مجموعه گوشی های می A2 شیائومی می باشد که با قیمت مناسب خودش در فهرست بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون قرار گرفته است. این گوشی هم مانند نسل اول خودش سروصدا زیادی به پا کرد و خریداران زیادی را به سمت شیائومی سوق داد. هر چند شیائومی Mi A1 لایت به دلیل تمام صفحه نبودن در رده گوشی های نسل جدید قرار نمی گرفت اما شیائومی Mi A2 لایت با طراحی جدید خودش و همینطور مشخصات قدرتمندی که ارائه نموده یک گزینه قدرتمند بین گوشی های نسل جدید بشمار می رود.
گوشی هوشمند شیائومی می A2 لایت مطابق سایر موبایل های این برند چینی طراحی ظریف، زیبا و خیره کننده دارد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین دوگانه عمودی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده و در قسمت جلویی صفحه نمایش ناچ به چشم می خورد. رنگ بندی Mi A2 لایت هم در نوع خودش جذاب است. شیائومی در طراحی گوشی هوشمند می A2 از نظر ظاهر و ابعاد از آیفون ایکس الهام گرفته است.
گوشی موبایل شیائومی Mi A2 لایت پردازنده ای نسبتا قدرتمند و کافی برای پشتیبانی از امور روتین روزانه و حتی پردازش اپلیکیشن های سنگین دارد. رابط کاربری ساده شیائومی در این گوشی نیز به چشم می خورد که لذت کار کردن با گوشی هوشمند را دو چندان می نماید. کیفیت مطلوب دوربین و همینطور مقاومت قابل توجه بدنه در مقابل ضربات دیگر پوئن های مثبت گوشی هوشمند شیائومی می A2 لایت هستند.

گوشی موبایل شیائومی Mi A2 Lit

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 625
رم 3 گیگابایت
صفحه نمایش 5.8 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 12 و 5 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
حجم باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

17. گوشی موبایل هوآوی P Smart 2019

هوآوی P Smart 2019 در ادامه ی فعالیت های مدل موفق P Smart معرفی شده است و با طراحی نوینی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت. این گوشی هوشمند خوش قیمت و خوش استیل با صفحه نمایش دارای بریدگی قطره ای که دوربین سلفی را در برگرفته است.
دوربین اصلی نیز با ترندهای کنونی پیش رفته و دوگانه می باشد که امکان عکاسی پرتره را برای شما فراهم می کند. قلب تپنده ی این گوشی هوشمند با رنگ دلربایی که دارد پردازنده اختصاصی شرکت هواوی موسوم به کرین 710 در کنار حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگی رهبری تیم پردازشی را عهده دارد و با قدرت و سرعت قابل قبولی داده ها پردازش می کند. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز مدل Mali-G51 است و در عرصه رقابتی خود همپای رقبا پیش می رود. باتری در نرنظر گرفته شده برای این گوشی میان رده یک باتری نیمه بزرگ 3400 میلی آمپر ساعتی است که به راحتی در یک روز شلوغ می تواند در کنار شما باشد. اگر می خواهید یک گوشی خاص با رنگی جذاب هیه کنید توصیه ما به شما رنگ آبی P Smart 2019 هواوی می باشد.

گوشی موبایل هواوی P Smart 2019

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده کرین 710
رم 3 گیگابایت
صفحه نمایش 6.21 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 12 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
حجم باتری 3400 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

18. گوشی موبایل شیائومی می پلی Mi Play

شیائومی می پلی یک گوشی هوشمند منحصربفرد از برند چینی شیائومی است. می پلی را می توانیم شوالیه خوش قیمت شیائومی معرفی کنیم چرا که عضو هیچ کدام از خانواده های این شرکت نیست و به عنوان یک گوشی متمایز عرضه شده است. شیائومی در این گوشی اهداف متفاوتی را دنبال کرده و در راستای رسیدن به اهدافش موفق هم بوده است. به هر حال شیائومی با ارائه این گوشی یک محصول عالی را با قیمت پایین ارائه کرده تا کاربران معمولی انتخابی جذاب داشته باشند.

در قسمت جلویی شیائومی می پلی صرفا یک صفحه نمایش قطره مشاهده می کنید که حدود 95 درصد صفحه را پوشانده و کیفیت بی نظیری ارائه نموده است. در قسمت پشتی محصول یک دوربین دوگانه به صورت عمودی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. رنگ بندی شیائومی پلی فوق العاده خیره کننده است و رنگ آبی آن طرفداران زیادی دارد.

گوشی موبایل شیائومی mi play تداعی کننده عملکرد قدرتمند است. این گوشی هوشمند دارای پردازشگر قدرتمندی است که امکان پشتیبانی از انواع اپلیکیشن ها و بازی ها را ارائه می کند. هنگام استفاده از عموم اپلیکیشن ها با شیائومی پلی هیچ نقصی در اجرای آن ها مشاهده نخواهید کرد چون همانند اسمش برای اجرای بازی ها و برنامه ها ساخته شده است.اگر قصد خرید گوشی های برند شیائومی رو دارید و میتوانید کمی بیشتر هزینه کنید مطلب مربوط به بهترین گوشی های شیائومی در سال 98 را از دست ندهید.

گوشی موبایل شیائومی Mi Play

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده Mediatek هلیو P35
رم 4 گیگابایت
صفحه نمایش 6.21 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 12 و 12 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
حجم باتری 3400 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

19. گوشی موبایل آنر 8C

برند آنر که گاها به اشتباه هانر نیز خوانده میشود با هدف تولید و عرضه گوشی های ارزشمند و ارزان قیمت شروع به فعالیت نموده و تا کنون با موفقیت های زیادی هم همراه بوده است. آنر به لطف گوشی های ساده و قدرتمند خودش توانسته طرفداران زیادی در بازار های مختلف دنیا پیدا کند. آنر 8C یکی از بهترین گوشی های برند آنر می باشد که به لطف طراحی نوین و پردازشگر قدرتمند خودش به یک محصول بی نظیر و صد البته خوش قیمت برای کاربران تبدیل شده است.
در قسمت پشتی گوشی هوشمند آنر 8C دوربین دوگانه به صورت دو لنز مجزا به صورت عمودی قرار گرفته است. افزوده بر آن حسگر اثر انگشت نیز در مرکز گوشی قرار گرفته که دسترسی به آن به راحتی امکان پذیر است. در قسمت جلویی موبایل نیز صفحه نمایش ناچ همراه با دوربین سلفی قرار گرفته است. طراحی آنر 8C فوق العاده ظریف و خوش دست صورت گرفته و از طرفی گوشی خیلی مقاوم می باشد.
گوشی موبایل آنر 8C دارای پردازنده و مشخصات قدرتمندی است. به عبارتی این گوشی برای پشتیبانی از اپلیکیشن های روتین و حتی اپلیکیشن های سنگین تر آمادگی کافی دارد اما نباید از چنین گوشی ارزانی انتظار عملکرد یکسانی با پرچمداران داشته باشید. دوربین با کیفیت، رابط کاربری ایده آل، سخت افزار قدرتمند و طراحی مناسب این گوشی را به یک انتخاب عالی با بودجه 3 میلیون تومان تبدیل کرده است. اگر طرفداران گوشی های آنر هستید بدون شک honor 8C انتخابی بی نظیر برای شما محسوب می شود.

گوشی موبایل آنر 8C

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 632 
رم 3 گیگابایت
صفحه نمایش 6.2 اینچی
دوربین اصلی سیستم دوگانه با لنز 13 و 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
حجم باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

20. گوشی موبایل سامسونگ J4 پلاس

همانطور که قبل تر هم گفتیم خانواده J سامسونگ مشمول گوشی های اقتصادی اصیل این برند هستند و اتفاقا خانواده پر جمعیتی هم می باشند. امکانات خوب، طراحی مناسب در کنار قیمت پایین ویژگی های اصلی این سری هستند. گوشی موبایل سامسونگ J4 پلاس نیز از همین سری با همین ویژگی ها می باشد. کیفیت بالا، طراحی عالی قیمت پایین و امکانات خوب را می توانید در این گوشی پیدا کنید.

سامسونگ طراحی صفحه نمایش تمام صفحه ویژه خودش را برای این گوشی اقتصادی نیز در نظر گرفته است. در قسمت بالا نیز دوربین سلفی جای گرفته و در قسمت پشت گوشی نیز یک دوربین همراه با فلش تعبیه شده است.

گوشی هوشمند سامسونگ J4 پلاس از نظر عملکردی نیز امتیاز قابل توجهی می گیرد. این محصول یک گوشی عالی و مناسب برای مصرف کنندگان روزمره بشمار می رود. امکان اجرای اپلیکیشن های روتین و فعالیت های ساده روزمره با بهترین کیفیت از طریق این گوشی امکان پذیر است. کیفیت قابل قبول دوربین، باتری حجیم و مناسب برای فعالیت یک روز کاری کامل، رابط کاربری ساده و مهیج و در نهایت ظرفیت ذخیره سازی ایده آل در این گوشی هوشمند به چشم می خورد که آن را به یک محصول خوب برای عموم کاربران تبدیل نموده است.

گوشی موبایل ساموسنگ J4 Plus

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 425
رم 2 گیگابایت
صفحه نمایش 6 اینچی
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
حجم باتری 3300 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

21. گوشی موبایل نوکیا 6.1

هر چند نوکیا آن ستاره محبوب دهه گذشته نیست اما همچنان گوشی های قابل توجهی را عرضه می کند. گوشی موبایل نوکیا 6.1 یکی از همین گوشی های ارزشمند نوکیا است که با بودجه 3 میلیون تومانی ارزش خرید را دارد. به طور کلی چه از نظر طراحی و چه از نظر عملکردی نوکیا 6.1 یک محصول متمایز بین سری محصولات اقتصادی نوکیا بشمار می رود.

طراحی قسمت جلوی این محصول ما را یاد گوشی های قدیمی پر حاشیه می اندازد؛ البته نوکیا تمام تلاش خودش را برای از بین بردن و یا به حداقل رساندن حاشیه در این گوشی هوشمند کرده اما آنطور که مخاطب از یک گوشی هوشمند بدون حاشیه انتظار دارند، . اما قضیه در طراحی قسمت پشتی محصول متفاوت می باشد، هر چند صرفا یک لنز دوربین در پشت این محصول قرار دارد اما طراحی عمود آن شباهت زیادی به گوشی های چند دوربینه دارد! از طرفی جای گذاری حسگر اثر انگشت زیر آن ها باعث شده تا بیشتر تداعی کننده زیبایی و تجمل باشد.

گوشی هوشمند نوکیا 6.1 مشخصات قدرتمندی دارد. پردازنده این گوشی قابلیت رقابت با گوشی های میان رده و حتی برخی پرچمداران بازار را دارد و در پردازش اپلیکیشن های مختلف مشکلی ایجاد نمی کند. البته نباید از این گوشی انتظار داشته باشید که سوپر اپلیکشین ها و یا سوپر بازی های موبایل را به راحتی پشتیبانی کند. کیفیت دوربین و رابط کاربری هم در نوکیا 6.1 ایده آل است. حجم باتری برای یک روز کاری کافی می باشد.

گوشی موبایل نوکیا 6.1

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 630
رم 3 گیگابایت
صفحه نمایش 5.5 اینچی
دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
حجم باتری 3000 میلی آمپر ساعتی

 

 

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

22. گوشی موبایل آنر 7A

آنر که برند زیر مجموعه هوآوی است اهداف متفاوتی را پیگیری می کند و خوشبختانه همچنان اهدافش را زنده نگه داشته است. ذاتا آنر برای ارائه گوشی هایی ارزشمند اما ارزان قیمت شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر به عنوان یک برند محبوب در سراسر دنیا شناخته می شود. گوشی آنر 7A یک گوشی هوشمند مطابق با همین اهداف می باشد که امکانات عالی، قدرت کافی و طراحی رضایت بخشی را با حداقل قیمت ممکن ارائه می کند تا کاربران معمولی و کسانی که صرفا دنبال رفع نیاز های روزمره شان هستند، به راحتی یک گوشی ایده آل و به صرفه را تهیه نمایند.
شاید آنر 7A در فهرست بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون قرار داشته باشد اما در فهرست گوشی های موبایل بدون حاشیه قرار نمی گیرد. آنر در طراحی این گوشی سعی کرده حاشیه را به حداقل برساند اما همچنان طراحی قدیمی و حاشیه دار در آن دیده می شود. این مسئله را نمی توانیم به عنوان یک نقص در گوشی معرفی کنیم اما متاسفانه عدم وجود صفحه نمایش بدون حاشیه باعث شده تا چنین گوشی ایده آلی یک پوئن مثبت را از دست بدهد. در قسمت پشتی، آنر 7A دارای یک دوربین و حسگر اثر انگشت می باشد.
آنر شاید در ظاهر گوشی موبایل 7A خودش خوب عمل نکرده باشد اما با توجه به قیمت در مشخصات آن بی نظیر بوده است. این گوشی فوق العاده ارزان قیمت دارای پردازنده ای مناسب برای پشتیبانی قدرتمند و بدون مشکل از تمام کار های روتین روزانه می باشد. باتری حجیم، دوربین راضی کننده، حافظه خوب و در نهایت کیفیت مطلوب صفحه نمایش مواردی هستند که ارزش قابل توجهی به آنر 7A داده اند.

گوشی موبایل هواوی آنر 7A

تعداد سیم کارت 2
تراشه پردازنده اسنپدراگون 430
رم 2 گیگابایت
صفحه نمایش 5.7 اینچی
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
حجم باتری 3000 میلی آمپر ساعتی

 

جمع بندی بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

در این راهنمای خرید به معرفی مجموعه بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون تومان پرداختیم و گزینه های برتر را به شما معرفی نمودیم. با مطالعه این راهنما می توانید یک گزینه ایده آل برای خرید گوشی پیدا کنید تا نیاز شما را رفع کند. بسته به نیاز و نوع گوشی مورد نظرتان گزینه های متنوعی در این فهرست معرفی شده که می توانید آن ها را مشاهده کنید و با مراجعه به صفحه محصول به صورت دقیقتر آن را بررسی کنید. اگر تمایل دارید خریدی با بودجه بیشتر و امکانات بهتر داشته باشید می توانید به راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان مراجعه نمایید.

 

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 1
    • 1
    سلام گوشی خوب در حد 3میلیون تومان
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/13 07:53:20
      • 4
      • 4

      سلام نوکیا 3.4 و موتورولا E7

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید میشه این گوشیاروبگین کدومشون به ترتیب بهترین هستند از همه نظر.ردمی 9a_گلگسی a11_m11_a02s_شیاومی 9c وکدوم ارزش خریدن دارن؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/15 07:59:18
      • 3
      • 2

      سلام به ترتیب

      Redmi 9c

      redmi 9a

      a11 , m11 , a20s

       

       

    • 1
    • 0
    سلام من می‌خوام گوشی بخرم که کیفیت خوبی داشته باشه و در این حال ارزان قیمت باشه چون من تا سقف سه میلیون میتونم هزینه کنم پیشنهاد شما چیه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/14 08:00:24
      • 0
      • 4

      سلام میتونین از برندهایی که میگم با توجه به سلیقه خودتون یک مدل رو انتخاب بفرمایین

      نوکیا G10

      شیائومی Redmi 9a

      جی پلاس X10

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید یه سوال داشتم اینه که یه گوشی تا سقف 3 تومن اینا میخوام که کیفیت ساختش خوب باشه یعنی چند سال بتونم باهاش کار کنم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/11 07:49:23
      • 1
      • 2

      سلام تا سقف 3 میلیون گوشی های جی پلاس X10، شیائومی ردمی 9A و نوکیا 5.3 رو پیشنهاد میدم بهتون اما اینکه چندسال بدون مشکل کار کنن رو تضمین نمیکنم چون برای یک گوشی مناسب با کارکرد معقول و خوب حداقل باید 4 الی 5 میلیون تومان هزینه کنید

    • 1
    • 2
    سلام بنظرتون گوشی اینفینیکس اسمارت ۵ گوشی خوبیه بخوام بخرم؟ اگر که نه چه گوشی پیشنهاد میکنید تا ۳ میلیون تومان
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/03 08:01:44
      • 2
      • 0

      سلام میتونین گوشی جی پلاس X10 رو با قیمت حدود 2500 و یا شیائومی Redmi 9 رو با کمی افزاریش بودجه تا 3500 بخرید

    • 1
    • 1
    سلام ببخشید من redmi 9 3/32 دارم چند ماهه که برام آپدیت اندروید ۱۱ که ۲گیگ هست اومده ولی من آپدیت نکردم چون فکر میکردم ۲ گیگ از فضای گوشیمو اشغال می‌کنه آیا ۲ گیگ از حجم رو اشغال می‌کنه یا نه اندروید ۱۰ حذف میشه و حافظه اش رو میده به اندروید ۱۱
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/18 08:09:56
      • 0
      • 1

      سلام خیر چیزی به حافظه اضافه نمیشه. سیستم اندروید و برنامه ها با آپدیت جدید جایگزین میشن

    • 0
    • 4
    سلام ببخشید بین redmi 9 و redmi 9c کدوم بهتره ؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/12 12:53:37
      • 0
      • 2

      سلام ردمی 9

    • 1
    • 0
    سلام من گوشی تا 3 میلیون میخوام که بازی های سنگین رو بهتر اجرا کنه مثل call of duty mobile و sky
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/06 07:36:22
      • 1
      • 2

      سلام تا 3 میلیون نمینتونین گوشی بخرین که بازیهای سنگین رو اجرا کنه 

      حداقل باید تا 5الی 6 میلیون هزینه کنید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید فواید و معایب redmi 9 رو میشه بگید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/04 14:52:43
      • 1
      • 0

      با سلام لطفاً از لینک زیر کمک بگیرید و به قسمت نقد و بررسی محصول مراجعه نمایید.

      نقد و بررسی گوشی Redmi 9

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید میشه این گوشی ها رو برام رتبه بندی کنید ؟ شیایومی redmi 9 و a31 و a21s
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/04 14:50:01
      • 3
      • 2

      سلام اول A31

      دوم A21s

      سوم redmi 9

    • 0
    • 1
    سلام من بین گوشیA02s و پوکوc3 کدام رو بخرم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/31 12:44:56
      • 3
      • 3

      سلام اگه منظورتون پوکو M3 هستش که همین پوکو رو بخرین ارزش خرید بیشتری داره

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما گوشی سامسونگ a11بهتره یا هواوی Y7؟؟؟؟؟ و اینکه یه گوشی با صفحه نمایش و دوربین خوب معرفی کنین تا سقف 3 تومن شنیدم a11ددربین سلفیش و صفحه نمایشش افتضاحه نظر شما چیه؟؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/30 07:43:09
      • 2
      • 3

      سلام Y7a مشخصات بهتری داره اما سرویسهای گوگل رو پشتیبانی نمیکنه چنانچه با این موضوع مشکلی ندارید همین گوشی و بخرید

    • 1
    • 0
    سلام ی گوشی معرفی کنید که ۲ تا ۳ میلیون باشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/24 07:49:05
      • 0
      • 2

      سلام میتونین گوشی های نوکیا G10 - شیائومی Redmi 9 - جی پلاس X10 خریداری کنید

    • 0
    • 0
    با سلام یه گوشی میخوام بین ۲/۵تا۳میلیون ،،، لطفا یه پیشنهاد عالی بدین واگه خودشرجتتون داره لطف کنین بگین
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/15 13:38:31
      • 0
      • 2

      سلام نوکیا 3.4 ، جی پلاس ایکس 10 و شیائومی ردمی 9A میتونین خریداری کنید

    • 0
    • 1
    به نظر شما گوشی پوکو ام ۳ بهتره یا هواوی y8 pیاs
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/10 07:32:54
      • 0
      • 2

      سلام قطعاً پوکو M3 بهتره

    • 0
    • 0
    با ۳ میلیون چه گوشی بخرم بهتره؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/09 14:35:22
      • 0
      • 0

      سلام میتونید گوشی نوکیا 3.4 خریداری کنید و یا با حدود 700 تومان افزایش بودجه ردمی 9تی بخرین

    • 0
    • 1
    به نظر شما گوشی ردمی نوت ۹ خوبه یا ردمی نوت ۹c؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/06 07:33:54
      • 1
      • 3

      سلام ردمی 9

    • 0
    • 0
    گوشی سامسونگ A32 بهتره یا شیائومی note 10
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/02 07:40:19
      • 1
      • 2

      سلام به نظر من A32 بهتره

    • 0
    • 2
    سلام بین گوشی ردمی نوت ۹وگوشی پوکوm3کدوم بهتره؟ از هر لحاظ
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/16 08:52:28
      • 3
      • 1

      سلام پوکو M3

    • 0
    • 1
    ایراد های گوشی نوکیا 3.4 چیست
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/11 15:23:26
      • 0
      • 1

      سلام صفحه نقد و بررسی گوشی رو مطالعه فرمایین

      پایین صفحه نقاط ضعف و قوت گوشی نوشته شده

      نقد و بررسی گوشی نوکیا 3.4

    • 0
    • 1
    سلام بین گوشی ردمی 9 و ردمی نوت 9کدوم بهتره
    • 0
    • 1
    قبلا پرسیدم که : بین سه گوشی شیائومی ردمی 8A ‌و شیائومی 9A و سامسونگ A01 کدوم بهتر هست؟؟؟ شما گقتید 9آ. حالا ی سوال دارم : مگه پردازنده 8آ اسنپدراگون نیست و مگه اسنپدراگون قوی تر نیست از مدیاتک ؟؟؟؟ یا این مدیاتکی که روی 9آ هست از اسنپ قویتر هست؟؟؟؟ و همین طور 8آ شارژ سریع هم داره. با این حال هنوز 9 آ بهتره؟؟؟ و اگه میشه بگید در کل بین دو گوشی شیائومی ، دلیل برتری یکیشون چیه ( بین 8آ و 9آ‌) ؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/10 08:58:56
      • 0
      • 0

      سلام در کل اسنپ دراگون پردازنده‌های بهتری میزنه اما توی این دو مدل Redmi 9a پردازنده نسبتاًقوی تری داره.

      گوشی ها تقریباً یکی هستند فقط ردمی 9A پردازنده و باتری قوی‌تری داره

    • 0
    • 0
    سلام. خسته نباشید. میخواستم بدونم بین سه گوشی شیائومی ردمی 8A ‌و شیائومی 9A و سامسونگ A01 کدوم بهتر هست؟؟؟ از لحاظ چیپست و باتری و ...........
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/09 09:19:15
      • 0
      • 0

      سلام قطعا Redmi 9A

    • 0
    • 1
    سلام، گوشی تا سقف 3تومن چی پیشنهاد میکنید؟ و نظرتون در مورد ردمی 9c چی هست؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:22:40
      • 0
      • 0

      سلام انتخاب بسیار خوبی کردین

      اما موقع خرید حتماً نسخه رم 4 گیگ رو خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی میخوام که ۴ تا دوربین داشته باشه و شکل ظاهری خوبی هم داشته باشه شیائومی یا سامسونگ فرقی نداره فقط هواوی نباشه و قیمتش حداکثر ۳و ۳۰۰ باشه.. با این بودجه‌ی کمی که دارم چی رو پیشنهاد میدید؟ کلا گوشی با این مشخصات وجود داره؟😁
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:20:16
      • 0
      • 0

      سلام توی برند سامسونگ که همچین گوشی وجود نداره اما توی شیائومی دو گوشی Redmi 9 و Redmi note 9 میتونید خریداری کنید.

      خرید ردمی 9

      خرید ردمی نوت 9

    • 0
    • 3
    سلام بین a31 و a32 کدوم بهتره
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/05 09:28:33
      • 0
      • 3

      سلام قطعاً A32 بهتره

    • 1
    • 0
    سلام موبایل در حد سه تا سه ونیم میلیون تومان په نظر شما چه موبایلی بخریم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/04 08:58:11
      • 0
      • 2

      سلام گوشی ردمی 9 بخرین

    • 1
    • 2
    سلام من میان دو گوشی Y7aوشیامی ردمی نوت ۹موندم بنظرتون کدوم بهتره؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/01 08:59:34
      • 1
      • 5

      سلام من به شخصه نوت 9 رو انتخاب میکنم

    • 0
    • 2
    سلام a12 بهتره یا پوکوm3 ?
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/02/28 08:46:08
      • 0
      • 4

      سلام پوکو ام3

    • 0
    • 0
    سلام...ببخشید بین گوشی galaxy A02 SM و Q10 کدوم پیشنهاد میکنید؟
    • امین احمدیان

      1400/02/26 15:53:09
      • 2
      • 1

      سلام اگه A02s رم 3 بگیرین از جی پلاس بهتره در غیر اینصورت Q10 رو پیشنهاد میکنم

    • 1
    • 1
    سلام ببخشید گوشی ۲ تا ۲۵۰۰ چی خوبه به نظر شما فقط میخوام کار راه‌انداز باشه ممنون میشم راهنمایی کنید
    • امین احمدیان

      1400/02/26 15:50:01
      • 1
      • 1

      سلام به نظر من اگه برای کار راه اندازی میخاین گوشی جی پلاس P10 خریداری کنین

    • 1
    • 0
    سلام گوشی گیمینگ تا ۴ تومن چی پیشنهاد میکنید؟
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:30:18
      • 0
      • 0

      سلام تا 4 تومن گوشی خوبی برای بازی نمیتونین خریداری کنین با کمی افزایشی بودجه تا 5 الی 6 تومن میتونین Poco x3 و Redmi note 9T خریداری کنین

    • 1
    • 1
    سلام ببخشید واقعا موبایلای شیائومی نسبت به سامسونگ سنگین ترند؟ و دوام و کارکرد کدوم یک بیشتر هستش سامسونگ یا شیائومی؟(برای قیمت های ۳ تا ۴ میلیون)
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:17:32
      • 1
      • 1

      سلام در مورد وزن بستگی به جنس بدنه داره

      گوشی های سامسونگ اکثرا از پلاستیک ساخته شدن و گوشی های شیائومی بعضی مدلا قاب پشتی از شیشه و فریم از آلومینیم هستش که طبیعتاً وزن گوشی رو هم زیاد میکنه

      از نظر ماندگاری تفاوتی ندارن هردو برند گوشی های خوبی تولید میکنن اما گوشی های شیائومی به نسبت ویژگی هایی که دارن از قیمت ارزونتری برخوردار هستن که ارزش خریدشونو بالا میبره

    • 0
    • 0
    سلام 🔵بین گوشی های شیائومی و سامسونگ کدوم بهتره؟ 🔴میشه لطفا بگید بین این گوشی های ردمی۹T ،ردمی۹ ،شیائومیPOCO M3 ،ردمی نوت۹و a21s و a10s کدوما به ترتیب بهتر هستن؟ 🔵و اینکه درسته که میگن دوربینای سامسونگ بهتر ازشیائومی هستش و دوربینای شیائومی خیلی ضعیف هستن؟ 🔴و آیا صفحه نمایش شیائومی خیلی نور کمتری نسبت به سامسونگ داره؟
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:15:00
      • 0
      • 0

      سلام بین دو برند نمیشه گفت کدوم بهتره

      شما باید میزان بودجتون رو مشخص کنید و انتظاراتی که از گوشی دارین بعد از اون نسبت به خرید گوشی اقدام کنید.

      بین این گوشی هایی که فرمودین به ترتیب ردمی نوت 9 > ردمی 9 تی و پوکو ام3 >ردمی 9> A21s و در پایان A10s

      دوربینهای سامسونگ به نسبت عکسهای بهتری میگیرن اما بازهم به مگاپیکسل و ویژگی های دوربین بستگی داره و در مورد صفحه نمایش هم باید تکنولوژی ساخت، تراکم پیکسلی و میزان روشنایی رو در نظر گرفت. توی این موارد گاهی شیائومی خوبه و گاهی سامسونگ

    • 0
    • 0
    سلام من یک گوشی honor 8s دارم که 8 ماهه خریداری کردم میخوام بفروشم و 800 تومن روی اون پول حاصل از فروش بگذارم به نظر شما چه گوشی بگیریم من دانش اموز خستم میخوام که هنگ نکنه و کیفیت دوربینش تقریبا خوب باشه یعنی از گوشی که الان دارم بهتر باشه و حسگر اثر انگشت داشته باشه (اگر هم نداشت مشکلی نیست) در کل شیک باشه میشه یه گوشی قیمت خوب با این مشخصات معرفی کنید
    • امین احمدیان

      1400/02/22 11:58:46
      • 0
      • 0

      سلام گوشی تا 3 و نیم الی 4 میلیون تومان میتونید پوکو M3 خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    برای بازی کدومشون بهتره بجز ردمی نوت 8
    • 0
    • 0
    سلام گوشی موبایل تا حدود سه و نیم میلیون که هنگ نکنه و حافظه و باتری و سرعت خوبی داشته باشه چی پیشنهاد میکنید ؟ و بین سامسونگa12 و شیائومی ردمی ۹ کدوم یکی بهتره ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/20 12:33:58
      • 0
      • 1

      سلام گوشی ردمی 9 به شما پیشنهاد میشه

    • سینا

      1400/02/20 21:31:18
      • 0
      • 0

      ردمی ۹ یا ردمی ۹ T ؟

    • امین احمدیان

      1400/02/21 12:31:37
      • 0
      • 0

      شما بین ردمی 9 و A12 خاستین مقایسه کنم و منم گفتم ردمی 9

      اما بین ردمی 9 و ردمی 9تی مشخصه که 9T بهتره

    • 0
    • 0
    سلام یه سوال میپرسم تو رو خدا جوابم رو بدید چون عجله دارم قیمت گوشی بعد از انتخابات میره بالا ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/20 12:12:20
      • 0
      • 0

      با سلام قیمت گوشی کاملاً بسته به دلار هستش پیشنهاد من اینه ریسک نکنید و همین الان خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی میخوام که ۱-دو سیم کارته باشه ۲-بعد از مدتی هنگ نکنه ،خیلی برام مهمه این موضوع ۳-حافظش ۶۴ باشه اگر بیشتر هم شد بهتر تا سقف ۳ میلیون... لطفا یه گوشی خوب بهم معرفی کنید ممنونم🙏🏻
    • امین احمدیان

      1400/02/19 09:13:26
      • 0
      • 0

      باسلام با چنین مشخصاتی که فرمودید گوشی شیائومی ردمی 9 بهترین گزینه هستش اما قیمتش حدود 3300 الی 3400

      اگه بتونین تا 4 تومان هزینه کنید گزینه های بهتری مثل نوکیا 5.3 و ردمی 9T و پوکو ام 3 گزینه‌های بسیار بهتری هستن که تا چندسال میتونین ازشون بدون مشکل استفاده کنین

    • 0
    • 0
    سلام به نظرتون در تابستون قیمت گوشی مثل الان هست یا می ره بالا یا میاد پایین ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/08 13:07:24
      • 0
      • 0

      سلام به احتمال زیاد روند قیمت گوشی با توجه به دلار کاهشی باشد اما کاهش خیلی محسوسی نیست.

    • 0
    • 0
    سلام ، خسته نباشید ببخشید میشه بگید کدوم به ترتیب بهتر هست ؟ A02s 32G G plus x10 Redmi 9a Redmi 9 Nokia 3.2 A10s
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:24:48
      • 3
      • 2

      سلام به ترتیب

      Redmi 9

      Redmi 9A

      Nokia 3.2

      Gplus X10

      Galaxy A02s

      A10s

    • 0
    • 1
    سلام ، وقتتون بخیر ، مرسی از مطالب مفیدتون به نظر شما من تا سه ملیون تومن چه گوشی خوبی بخرم ؟ ملاک خاصی هم جز حافظه 32 و به بالا و رم 3 یا 2 و زیبایی
    • امین احمدیان

      1400/02/06 10:40:10
      • 0
      • 2

      سلام گوشی Redmi 9 شیائومی گزینه خوبیه برای شما

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام گوشی بخرم ولی نمیدونم از کجا بخرم که ارزون باشه
    • امین احمدیان

      1400/02/05 15:01:34
      • 0
      • 1

      تمامی فروشگاه های اینترنتی باهم در سایت ترب و یا ایمالز به رقابت گذاشته میشن

      که خاص باکس هم همیشه جزو بهترین فروشگاه ها در زمینه قیمتهای مناسب است

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من یه گوشی زیر سه ملیون میخوام ملاک هام هم اینه که 1_قطعاتش توی بازار پیدا بشه و مثل جی پلاس نایاب نباشه 2_حافظه و رم خوبی داشته باشه 3_ شیک باشه 4_هنگ نکنه و عمر زیادی داشته باشه 5_دوربین خوبی داشته باشه ولی در حد یه عکس معمولی شما چه گوشی رو پیشنهاد میدید ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/05 11:50:58
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به انتظاراتی که از گوشی دارید، قطعا باید بالای مبلغ 5 میلیون تومان هزینه کنید. پیشنهاد می‌کنم با افزایش بودجه گوشی بهتری خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    سلام ، من میخواستم گوشی mi 9a یا nokia 3.2 بخرم میشه بهم بگید امسال تو چه ماهی بخرم که به کف قیمتشون برسه ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/05 10:01:47
      • 2
      • 0

      به هیچ عنوان مشخص نیست چون بسته به نوسانات دلار قیمتشون تعیین میشه و نمیشه زمان دقیقی از اون رو اعلام کرد

    • 0
    • 2
    سلام ببخشید من میخواستم گوشی بخرم الان Huawei g730 u10 دارم به نظر شما تقریبا چند تومن بزا مش برای فروش سالمه و زیر تعمیر هم نرفته
    • امین احمدیان

      1400/02/04 15:42:41
      • 1
      • 0

      سلام برای اینکه بتونید نرخ دقیقی از گوشی دست دوم به دست بیارید پیشنهاد می‌کنم از چند فروشگاه درخواست قیمت گذاری برای گوشی خودتون رو بکنید و یا به اپلیکیشن دیوار برای استعلام کالای دست دوم خودتون مراجعه کنید.

    • 0
    • 2
    سلام ببخشید اگه میشه به ترتیب بگید کدوم گوشی بهتره (رده بیندیش کنید برام) Galaxy A02 _ Nokia 2.3_ Nokia 3.2_ redmi 9a_Gplus Q10
    • امین احمدیان

      1400/02/04 11:45:32
      • 1
      • 1

      سلام

      1. Redmi 9A

      2. Nokia 3.2

      3. Gplus Q10

      4. Nokia 2.3

      5. Galaxy A02

    • 0
    • 1
    سلام بین جی پلاس q10_ p10_x10 و galaxy a01 , a02 a02 core و نوکیا 2.3 ، 3.2 کدوم حافظه بهتر و رم بهتر و خوشگل تره ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/04 11:50:40
      • 0
      • 1

      نوکیا 3.2 و جی پلاس X10 از همه مدلها قوی تر هستن

    • 0
    • 1
    شیامی نوت 8 چقدر قیمت داره
    • امین احمدیان

      1400/02/04 11:49:00
      • 0
      • 1

      سلام حافظه 64 حدود 4 میلیون و 700 تومان

    • 0
    • 0
    سلام بهترین گوشی تا 2/500/000 که رمش و حافظش خوب باشه و گوشی خوشگل باشه
    • امین احمدیان

      1400/02/04 11:56:52
      • 0
      • 0

      سلام جی پلاس Q10

    • 0
    • 1
    سلام گوشی G plus Q10 چه جور گوشی هست ؟ راسته که میگن قطعاتش توی بازار نیست ؟؟
    • امین احمدیان

      1400/02/01 12:20:44
      • 0
      • 0

      سلام گوشی های برند جی پلاس به تازگی توی کشورمون شناخته شدن و معمولا در کنار مشخصاتی ، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارن و در مورد قطعات بله شاید به سختی بتونید پیدا کنید

    • 0
    • 1
    سلام بین G plus Q10 و G plus p10 و Nokia 2.2 , و Nokia 2.3 و Nokia 3.2 و galaxy a01 و Huawei y5 کدوم برای اسکای روم و شاد و دوربین و رام و حافظه بهتر و زیباتره ؟
    • امین احمدیان

      1400/01/28 11:06:44
      • 0
      • 0

      با سلام بین این لیست از گوشی هایی که فرمودید جی پلاس Q10 و نوکیا 3.2 بهترین هستن. من به شخصه نوکیا 3.2 رو پیشنهاد می‌کنم.

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید، من شیائومی نوت نه دارم، چند وقت پیش آپدیت miui 12.0.7 گرفت ولی بعد از اپدیت کلا گوشیم داغون شدن، اصلا نمیتونم یه عکس باهاش بندازم، همش هنگ میکنه، خیلی خیلی کند شده floting windows هم پریده و کار نمیکنه، خواهش میکنم راهنمایی کنید چکار کنم، گوشیم تا قبل اپدیت خیلی خوب بود و سریع ولی الان داغونه
    • امین احمدیان

      1400/01/25 15:11:56
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب اکثر کاربرانی که این گوشی و دارن با همین مشکل قطعا روبه رو شدن که یک باگ نرم افزاری توی آپدیت Miui 12 هستش

      اول از همه از اطلاعات گوشی خودتون نظیر تصاویر و و یدئو ها مخاطبین و تمامی اطلاعاتی که نیاز مهمی بهش دارید نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگه از برنامه انتی ویروس استفاده میکنید اونو پاک کنید، حافظه داخلی گوشی رو چک کنید و مطمئن بشین حافظه کافی موجود باشه.

      اگر بازهم مشکلتون حل نشد وارد تنظیمات بشین و گوشی خودتون رو از مسیر About phone/factory reset کاملا پاک کنید و به تنظیمات کارخانه برگردونید.

      تو مرحله آخر چنانچه بازهم نتیجه نداد پیشنهاد میکنم به یه تعمیرکار مجاز نرم افزاری مراجعه کنید و نسخه رام قبلی گوشی یعنی MIUI 11 رو روی گوشیتون نصب کنید.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید گوشی REDMI NOTE 8 الان ۴و نیم هست ۶۴گیگ حافظه و حافظه ۱۲۸ حدود ۵و نیم ۶ هست
    • امین احمدیان

      1400/01/22 13:51:43
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب

      باتشکر از نظر شما 

      زمانیکه که مقاله نوشته شده قیمت این گوشی چیزی نزدیک به 3 میلیون بوده و با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت این گوشی در حال حاضر افزایش یافته

      معمولا در آپدیت مقالات گوشی های ابتدای لیست قیمت به روزتری دارند و مقاله دائما با توجه به همین قیمت ها به روز می‌شود

    • 1
    • 0
    سلام وقتتون بخیر و سال نو مبارک. عذرخواهم میخواستم بدونم گوشی درحد 3تومان که کیفیت دوربینش خوب باشه و سرعتش بالا باشه و داغ نکنه و هنگ نکنه میتونین به من معرفی کنین؟ ممنون میشم
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/09 10:27:11
      • 0
      • 1

      سلام سال نو شما هم مبارک

      در رنج قیمتی 3 تا 3.5 میلیون نباید انتظار زیادی از گوشی داشته باشید. با این حال گوشی جی پلاس X10 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید کدوم گوشی از بین a01 و a01core و a02 و a02core بهتره و دوربین بهتری داره و کمتر هنگ میکنه؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/07 10:29:42
      • 0
      • 0

      سلام

      بهترین گزینه گوشی A02 Core می‌باشد اما این گوشی ۳ ماه دیگر از سمت سامسونگ عرضه خواهد شد

    • 0
    • 0
    سلام من ی گوشی تا سقف۴تومن میخوام ک حافظه زیاد داشته باشه.زود شارژ بشه و مدت زمان زیادی شارژ بمونه.موقع بازی داغ نکنه(بازی سنگین نمیکنم)هنگ نکنه سبک و زیبا هم باشه
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:36:34
      • 3
      • 2

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 9 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام خدمت مدیر سایت،من بین گوشی های زیر موندم کدوم رو بخرم،من بیشتر گوشی رو برای پابجی و کالاف و آسفالت ۹میخوام،اگه میشه بگید کدوم بهتره ال‌جی جی ۵(رم۴_۳۲) سامسونگ گلکسی نوت ۳،یا نوت۴(رم۳_۳۲) ایسوس زنفون۲(رم۴_۶۴) آنر۷ایکس(رم۴_۶۴) لطفاً نگید که این گوشی ها قدیمی هستند،من پول گوشی های جدید رو ندارم،از سامسونگ هم خوشم نمیاد،درضمن،من می‌خوام نهایتا تا ۱تا۲سال دیگه برام کارکنن‌ ممنون میشم زود راهنمایی کنید
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/26 10:29:16
      • 1
      • 1

      سلام

      دوست عزیز گوشی ها دقیقا قدیمی هستند و دست دوم! در کل اصلا گوشی دست دوم پیشنهاد نمی شود. مورد بعدی هر گوشی اندرویدی نهاید 3 الی 4 سال پشتیبانی نرم افزاری می شوند و این گوشی ها عمر خود را کرده اند و برای اجرای بازی ها شما باید اندروید به روز داشته باشید تا روانتر بازی ها اجرا شوند و حتی بعضی از بازی ها بر روی نسخه های قدیمی اندرود اجرا نمی شوند و در نهایت بازی هایی که شما مدنظر دارید نیازمند یک گوشی با قدرت سخت افزاری خوب میباشد و با این مدل ها بهیچ وجه امکان تجربه یک بازی خوب را نخواهید داشت.

    • 0
    • 0
    خیلی خوب میشد زمان انتشار گوشی هارم.میگفتی بنظر من هر.گوشی کخ بخوایم بخریم توی هر رده قیمتی زمان انتشارش مهمه که همیشه یه نسخه به روز بگیریم چون کالای الکترونیکی خیلی زود قدیمی میشه
    • fd رالزز

      1399/12/16 09:38:17
      • 1
      • 5

      تشکر بابت پیشنهاد خوبتون در مقاله های آینده مدنظر قرار می گیرد

    • 1
    • 0
    سلام وقتتون بخیر.گوشی خوب تا ۳ میلیون چی پیشنهاد میدید؟
    • کاربر سایت

      1399/12/05 10:46:56
      • 4
      • 1

      سلام

      اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید گلکسی A10s گوشی خوبی می باشد

    • 0
    • 1
    سلام داداش یه گوشی یه خوبه در حده ۱۵ میلیون معرفی میکنی؟ممنونت میشم
    • 1
    • 1
    سلام، بین گوشی j7 و نوکیا 5.3 یا 6.1 کدوم بهتره؟ من بیشتر برام استفاده از تعداد بالای نرم افزار بدون هنگی مهم تره بعد باقی امکانات
    • کاربر سایت

      1399/11/25 09:51:57
      • 4
      • 1

      سلام نوکیا 5.3 دو گوشی دیگر قدیمی هستند

    • 2
    • 0
    خواستم تشکر کنم که با شکیبایی تمام سوالاتو جوابگو هستید دمتون گرم خسته نباشید
    • کاربر سایت

      1399/11/22 09:31:44
      • 1
      • 5

      ممنون از بازخورد زیباتون

    • 2
    • 1
    سلام ببخشید میگن y6پرایم بهتر از a10s است چون من فیلم های مقایسه a10s و y6 را دیدم دیدم y6 سرعتش بیشتره
    • کاربر سایت

      1399/11/22 09:29:01
      • 0
      • 3

      سلام

      از نظر مشخصات تقریبا یکسان می باشند اما گوشی هواوی Y6P جدیدتر میباشد و همین گزینه باعث می شود برای خرید ایده آل تر باشد

    • 0
    • 0
    سلام قیمت تقریبی گوشی honor 8c چقدر هست؟ و گوشی خوبی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/11/20 09:04:41
      • 0
      • 2

      سلام

      متاسفانه این گوشی موجود نیست و قیمت حدودی رو اطلاعی ندارم. یک گوشی میان رده برای اجرای کارهای معمولی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی شیائومی خوبه یا9y هواوی یا a12سامسونگ
    • کاربر سایت

      1399/11/15 10:10:54
      • 1
      • 1

      سلام

      چه مدل گوشی شیائومی ؟

      بین دو مدل هواوی و سامسونگ گوشی سامسونگ A12 برتر می باشد

    • 1
    • 3
    سلام درسته که میگن ارزانی گوشی های شیائومی بخاطر اینه بعد یه مدت کند میشه و هنگ میکنه. من میخواستم شیائومی ردمی 9 بگیرم.با این خبر کمی مردد شدم. اگه گوشی بهتری تو این رنج قیمت سراغ دارید پیشنهاد کنید.
    • کاربر سایت

      1399/11/11 11:12:51
      • 3
      • 6

      سلام

      خیر یک باور اشتباه است

    • 3
    • 1
    سلام ببخشید گوشی 3.5 میلیون ...با رم3 به بالا که بازی کالاف و...جواب بده معرفی کنید لطفاً
    • کاربر سایت

      1399/11/07 10:58:35
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A02s با رم 3 رو بهتون پیشنهاد می کنم اما روس تنظیمات Low جوابگو خواهد بود

    • 2
    • 1
    سلام گوشی a21s بگیرم یا ردمی 9 شیائومی درسته که میگن گوشی های شیائومی بعد یه مدت هنگ میکنن؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:52:38
      • 2
      • 4

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A21s رو بهتون پیشنهاد می کنم. خیر یک باور غلط می باشد

    • 2
    • 1
    سلام گوشی ردمی نوت هشت بگیرم یا آ21اس؟؟؟ کدوم رو پیشنهاد میکنید؟؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/11/02 09:04:48
      • 8
      • 0

      سلام

      گوشی A21s جدیدتر بوده و به همین علت پیشنهاد می شود 

    • 6
    • 0
    سلام و وقت بخیر. ممنون از اطلاعات خوبتون🤩🙏🏻💕 به نظر شما من a50 بخرم خوبه یا آیفون ایکس ؟ از نظر حافظه و کیفیت عکس و اینجور چیزها توروخدا بگید بهم ممنونم🙏🏻🌺❤
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:03:17
      • 4
      • 4

      سلام

      این دوتا رو نباید با هم مقایسه کرد چون اگر گوشی نو سامسونگ A50 پیدا بشه حدود 5 تا 6 میلیون هست در حالی که آیفون X حدود 24 میلیون می باشد

      در کل آیفون X برتر می باشد

    • 2
    • 3
    سلام. یک گوشی میخواهم با دوربین و حسگر و حافظه قوی تا32 و باطری قوی و دوسیم کارته. درحد3تومان. چی پیشنهاد میدید. خوب هم باشد و جون سفت برای کارمیخواهم
    • کاربر سایت

      1399/10/25 09:05:36
      • 3
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی 3 میلیون گوشی با موارد خاسته شده نمی توان پیشنهاد کرد

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید روی گوشی اینونس max15 رم دو گیگ حافظه۱۶ گیگ بازی فری فایر جوابگو هست؟؟ حتما جوابم بدیدممنونم
    • کاربر سایت

      1399/10/23 10:52:47
      • 0
      • 0

      سلام

      به طور دقیق نمی توان گفت باید نصب شود و تست شود اما چون بازی فری فایر نیازمند سخت افزار بالایی نیست به احتمال زیاد با تنظیمات low جوابگو باشد

    • 1
    • 1
    سلام! وقت بخیر! خسته نباشید ببخشید یه گوشی در حد سه میلیون تومان برای بازی فری فایر بهم معرفی می کنید؟!
    • کاربر سایت

      1399/10/14 08:21:22
      • 4
      • 0

      سلام

      در محدوده قیمتی 3 میلیون تومان گوشی جی پلاس Q10 دارای بالاترین مشخصات می باشد.

    • 2
    • 2
    سلام ببخشید روی گوشی جی پلاس q10 بازی فری فایر جوابگو هست؟؟ و اگر نیست چه گوشی در حد سه میلیون برای فری فایر مناسبه؟ ممنون میشم جواب بدید!
    • کاربر سایت

      1399/10/13 08:27:02
      • 0
      • 1

      سلام

      از اونجایی که بازی Free Fire برای گوشی های میان رده و پایین رده طراحی شده به احتمال خیلی زیاد باید جوابگو باشه

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید .گوشی c1 توکیا آیا خوب هست نسبت به قیمتش
    • کاربر سایت

      1399/10/13 08:38:01
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی نوکیا C1 یک گوشی پایین رده می باشد و انتظار زیادی نباید از اون داشته باشید. تو این رنج قیمتی آنر Y7 گوشی نسبتا بهتریه دو گوشی جی پلاس T10  و Q10 هم در این بازه قیمتی خوب هستند

    • 0
    • 2
    سلام یک گوشی خوش ظاهر تا سقف قیمتی۴میلیون تومن میخوام ک صفحه نمایشگرش بزرگ باشه تا۶.۵اینچ و حافظه خوبی هم داشته باشه چه گوشی پیشنهاد میکنید و تمام صفحه باشه
    • کاربر سایت

      1399/09/26 15:21:43
      • 0
      • 5

      سلام

      در این رنج قیمتی گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچ نمیتوان پیشنهاد داد

    • 0
    • 1
    سلام چه گوشی خوبی در قیمت سه میلیون و هفصد هزار تومان پیشنهاد میکنین فقط سه چیزش خوب باشه حافظه و مدت ماندگاری شارژ و تمام صفحه بودن
    • کاربر سایت

      1399/09/15 08:44:54
      • 2
      • 1

      سلام

      در رنج قیمتی 3.7 میلیون گوشی هوآوی آنر 8A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 3
    سلام خواستم بدونم گوشی هانر 8سی بهتره یا ردمی 8
    • کاربر سایت

      1399/09/10 09:09:15
      • 3
      • 6

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 8 جدیدتر و بهتر می باشد

    • 0
    • 2
    سلام من ۳.۵ ملیون تومان پول دارم گوشی برای استفاده زیاد و دوربین خوب چی بخرم
    • کاربر سایت

      1399/08/29 08:29:24
      • 0
      • 2

      سلام

      از گوشی 3.5 میلیونی نباید انتظار زیادی داشته باشید چون یک پایین رده محسوب می شود.

      گوشی Honor 8S رو میشه بهتون پیشنهاد کرد

    • 0
    • 0
    سلام یک گوشی تا ۲ میلیون و ۷۰۰ یا ۶۰۰ بهم معزفی کنید مرسی
    • کاربر سایت

      1399/08/19 07:55:47
      • 0
      • 3

      سلام

      در این رنج قیمتی گوشی موجود نیست اما در حد 3 میلیون تومان میشه گوشی موبایل هیوندای seoul X رو پیشنهاد داد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی p Smart 2019 خوبه؟ الان قیمتش چنده؟؟
    • کاربر سایت

      1399/08/17 07:55:01
      • 0
      • 3

      سلام

      بله گوشی خوبی می باشد و برای کارهای روزمره جوابگوست در حال حاضر قیمت ندارم

    • 2
    • 2
    یه گوشی تا 3 میلیون تومن معرفی میکنید بهم؟
    • 0
    • 2
    سلام وقتتون خوش از نظر شما گوشیه شیاعمی نوت 8بهتره یا mi9 البته ثدرت هسته برام مهم نیست از لحاظ کیفیت و ماندگاری ؟ممنون میشم..
    • کاربر سایت

      1399/08/07 15:23:11
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی Mi 9 بهتر می باشد اصولا سری Mi شیائومی نسبت به سری Note برتر می باشد

    • 0
    • 1
    سلام من یه گوشی میخوام که از لحاظ دوربین و حافظه و نصب برنامه های نیمه سنگین و بالاتر قوی باشه و قیمتش حدود ۳میلیون باشه چه گوشی رو پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:30:58
      • 0
      • 1

      سلام

      در حال حاضر در رنج قیمتی 3 میلیون تومان گوشی موبایل هیوندای سئول X فقط میشه پیشنهاد داد که برای کارهای نیمه سنگین مناسب نیست

    • 0
    • 0
    من یک گوشی خوب تا 4میلیون و نیم می‌خوام که حافظه زیاد داشته باشه نتش قوی باشه باتریش فست باشه اندرویدش 9باشه
    • کاربر سایت

      1399/07/26 09:50:25
      • 0
      • 3

      سلام

      در این رنج قیمتی آنر 8A رو میتونم بهتون پیشنهاد کنم

    • 0
    • 2
    سلام میخواستم بدونم ای ۱۱ بهتره یا ای ۲۰؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/23 08:49:51
      • 3
      • 2

      سلام

      از نظر پردازشگر A11 کمی بهتر می باشد

    • 3
    • 2
    خسته نباشید من قیمت مورد نظر چهار تومن هسته ولی با این قیمت هی بزار خیلی بالا رفته و چیزه درستی نمیشه خریدمیخواستم بدونم قیمت ها پایین میاد ؟ بعدم هم بنظر شما به دور از قیمت موردنظر من گوشیه شیائومی میA3بهتره یا هواوی وای2019
    • کاربر سایت

      1399/07/19 09:11:54
      • 2
      • 0

      در ارتباط با قیمت ها بستگی به نرخ دلار دارد اگر دلار بیاد پایین قیمت ها هم پایین می آید اما قابل پیشبینی نیست.

      بین دو گوشی پیشنهادی گوشی شیائومی Mi A3 بهتر می باشد

    • 2
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه با سه میلیون و نیم گوشی بین هواوی و سامسونگ میشه خرید و کدوم بهتره?
    • 3
    • 2
    سلام خسته نباشید گوشی تا رنج ‌قیمت پنچ میلیون و پانصد چ پیشنهاد میکنید؟ بین سامسونگ و شیامی کدوم‌بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:50:33
      • 1
      • 3

      سلام

      تو این رنج قیمتی گوشی redmi 9 شیائومی رو میشه پیشنهاد کرد

    • 1
    • 2
    سلام خوب هستید گوشی تا پونزده میلیون چی پیشنهاد میکنین.دانشجو ام یه گوشی خیلی خوب میخوام
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:48:07
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی شیائومی Poco F2 Pro بهترین گزینه برای خرید می باشد

    • 0
    • 2
    سلام خواستم ببینم قیمت گوشی انر 8c چقدره ایا گوشی خوبی ؟ و ایا باتری گوش j6 انر8c سامسونگ a20 تا چند سال عمر داره و کدوم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:38:44
      • 2
      • 0

      سلام

      در خال حاضر موجود نداریم اما با استفاده از لینک زیر می توانید از زمان موجود شدن آن مطلع شوید.

      قیمت Honor 8C

      برای باتری هم بستگی به نحوه استفاده شما دارد اگر بهینه باشه و هنگام شارژ از گوشی استفاده نکنید باتری عمر طولانی خواهد داشت

    • 0
    • 2
    سلام میخاستم ببینم گوشی j6 2میلیونو 150هزار تومانه رم 3 هست ایا میشه پابجی یا کلاف یا فری فایر را نصب کرد مشکلی پیش نمیاد واسش
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:33:29
      • 3
      • 1

      سلام

      بازی pubg سنگین هست و ممکنه جوابگو نباشه براتون

    • 0
    • 0
    سلام میشه جوابمو بدین من با چهار میلیون میتونم ی گوشی mi a3 شیائومی بگیرم یا با چهار میلیون ی وای هشت یا وای نه بگیرم
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:30:54
      • 1
      • 0

      سلام

      هر سه گوشی گزینه های خوبی می باشند اما پیشنهاد می شود Mi a3 خرید کنید

    • 4
    • 1
    سلام ممنون بابت مطالب من یه گوشی می خوام تا ۳ میلیون حافظه خیلی برام مهمه یعنی از ۳۲ گیگ بالا تر باشه چی پیشنهاد می کنید
    • کاربر سایت

      1399/07/13 09:16:25
      • 4
      • 1

      سلام

      در حال حاضر در این رنج قیمتی نمیشه پیشنهادی داد

    • 5
    • 0
    ببخشید موبایل اپل تا 5.5 میلیون داریم ؟اگر میشه مدلش رو هم بگویید و اینکه بین موبایل اپل 6س پلاس با پیکسل 4 گوگل با شیایومی mi a2 به ترتیب کدوم رو معرفی می کنید ؟؟در ضمن کیفیت دوربینشهم برام خیلی مهمه و اینکه شیک باشه
    • کاربر سایت

      1399/07/08 09:31:43
      • 3
      • 1

      سلام

      خیر گوشی اپل 5.5 میلیونی نداریم.

      از بین گوشی های معرفی شده پیکسل 4 گوگل رو پیشنهاد می کنم

    • 3
    • 0
    ردمی اس 2 کارش بیسته
    • 2
    • 1
    سلام می‌خوام دوتا گوشی کادو بگیرم یه دونه تا ۲۵۰۰ باشه یه دونشم تا ۳۵۰۰ شما چ گوشی پیشنهاد میدین؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 10:56:54
      • 2
      • 0

      سلام

      دو گوشی قیمت پایین در حال حاضر می توان Seul 9 هیوندای که در حدود 2.5 میلون بوده و گوشی سامسونگ گلکسی A01 در حدود 3.6 میلیون می باشد.

    • 1
    • 2
    سلام چند گوشی که درحد سه میلیون تومن هستن رو معرفی کنید خیلی ممنون
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:04:31
      • 4
      • 2

      سلام

      در حد 3 میلیون تومان گوشی Seul x هیوندای رو میشه پیشنهاد می شود

    • 2
    • 0
    سلام من دانشجو هستم دنبال گوشی زیر ۳ میلیون هستم که حافظه زیادی داشته باشه و کیفیت دوربینش هم خوب باشه ( هم پشت و هم جلو ) باطری قوی هم داشته باشه صفحه نمایشش هم بزرگ باشه
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:10:02
      • 1
      • 2

      سلام

      در بازار فعلی مشخصاتی که مدنظر دارید را در این رنج قیمتی پیدا نخواهید کرد

    • 1
    • 1
    سلام وقت بخیر با سه تومن گوشی سامسونگ بخریم بهتره یا شیائومی کیفیت دوربین و قدرت نرم افزاری کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:21:52
      • 2
      • 0

      سلام

      با سه میلیون تومان گوشی سامسونگ و شیائومی در حال حاضر در بازار موجود نیست

    • 1
    • 0
    سلام گوشی y7 Prime 2019 برای بازی پابجی مناسب هست
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:22:36
      • 2
      • 1

      سلام

      بله جوابگو می باشد

    • 1
    • 0
    سلام میشه روی گوشی y6s 2020بازی پابجی یا فری فایرریخت
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:30:16
      • 1
      • 0

      سلام

      امکانت نصب هست اما به خوبی جوابگو نمی باشد

    • 1
    • 0
    باسلام خواهشمندم راهنماییم کنید بین سامسونگj 7 ۲۰۱۷ دست دوم ۲میلیون و چهارصدهزار تومان و یک گوشی بهتر تو رنج قیمت ۳ میلیون تومان؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:33:26
      • 0
      • 1

      سلام

      در رنج قیمت 3 میلیون تومان میشه seoul x هیوندای رو پیشنهاد داد

    • 1
    • 0
    سلام تا رِنج قيمت ٣ ميليون بين گوشي هاي سامسونگ و شيائومي و هوآوي كدوم بهتره؟و كدوم مدل؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:35:15
      • 1
      • 1

      سلام

      در حال حاضر موجود نیست

    • 0
    • 0
    بنظرتون گوشی های انر مقاوم هست؟و میتونم ب خوبی پابجی بازی کنم؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:36:01
      • 0
      • 1

      سلام

      بله مدل های بالاترشون به خوبی جوابگو هستن

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید گوشی اپل قیمت تا ۴ میلیون خوب سراغ دارید اگه میشه چند تا مدل بگید اگر هست
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:38:53
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی اپل 4 میلیونی نداریم !

    • 0
    • 0
    سلام میشه بگید y9پرایم هواوی چطوره
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:42:10
      • 0
      • 1

      سلام

      یک گوشی میان رده خوب برای کاربران معمولی می باشد

    • 0
    • 2
    سلام گوشي هايي زير ٣ تومن با طول عمر بالا مناسب براي كلاس هاي انلاين مدرسه و بازي هاي ساده بچه ها چي پيشنهاد ميدين؟ پيشاپيش ممنون
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:46:27
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی هیوندای seoul X 16G Ram2 رو میشه پیشنهاد داد

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم ببینم گوشی p30lite بهتره یا y9prime یا note 8 shiaomi
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:47:31
      • 2
      • 3

      سلام

      نوت 8 شیائومی بهتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ممنونم از راهنمایی های که دادین در مطالب بالا خواستم بیشتر درباره گوشی میت ده لایت بدانم و اینکه قابله مقایسه با گوشی های 2019و 2029هست؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 09:51:02
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی قدیمی هست و سال 2017 وارد بازار شده و یک گوشی پایین رده محسوب میشه و در بازار نو پیدا نمیشه

       

    • 0
    • 0
    سلام خدمت مدیر محترم میشه یه راهنمایی کنید از سه تومن تا چهار تومن چه گوشی خوبه بخری که بشه کارای روز مره رو انجام داد و روش از چهار به بالا باشه، ممنون میشم جواب بدید. باتشکروسپاس
    • کاربر سایت

      1399/07/06 09:53:08
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر دست متوجه شده باشم منظورتون رم 4 هست . اما در بازار فعلی با 4 میلیون یک گوشی بسیار ساده میتونید خرید کنید با رم 2 نهایت به عنوان مثال گوشی گلکسی A01 سامسونگ

    • 0
    • 0
    سلام من گوشیم سامسونگ ای ۱۱ هست. موقعی میزنم شارژ گرم نه داغ میکنه. و تو استفاده عادی و خیلی سبکگرم نزدیک داغ میشه
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:00:46
      • 0
      • 0

      سلام

      طبیعی هست این مورد

    • 0
    • 0
    سلام برای خرید یک گوشی مناسب با طول عمر باطری و دوربین مناسب با قیمت ۳ میلیون چه گزینه را پیشنهاد می کنید ممنون
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:23:58
      • 0
      • 0

      سلام

      در حال حاضر در حد 3 میلیون تومان فقط میشه گوشی هیوندای Seoul x رو پیشنهاد داد

    • 0
    • 0
    y6s یا a10s
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:30:54
      • 0
      • 1

      a10s

    • 1
    • 0
    سلام بنده گیج شدم الان چی باید بگیرم ی گوشی مناسب تا ۳ میلیون برای اشتفاده شخصی می خواهم پیشنهادتون چیه
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:37:43
      • 0
      • 0

      سلام

      نسبت به استفاده میتونید یکی از گوشی های مقاله رو انتخاب کنید.

      اما در بازار فعلی گوشی 3 میلیونی فقط میشه هیوندای Seoul X پیشنهاد کرد

    • 0
    • 0
    ببخشید گوشی ریلمی سی۵ و زن فون مکس ام ۲ قیمتشون چنده یه راهنمایی بکنین
    • کاربر سایت

      1399/07/06 11:00:19
      • 0
      • 0

      این دو مدل رو موجود نداریم متاسفانه

    • 5
    • 3
    ایا گوشی موتورولا جی 8 پاور لایت برای بازی کردن پابجی مناسب هست و اگه مناسب نیست چه گوشی تا 3 میل مناسب هست؟
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:48:04
      • 1
      • 3

      بله مناسب می باشد. در حد معمولی

    • 1
    • 2
    میخواستم بدونم که تاسه میلیون تومان چه گوشی خوبی در رده سامسونگ میتونم بخرم
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:45:04
      • 3
      • 2

      در حال حاضر در حدود ۳ میلیون تومان گلکسی A10 رو میشه پیشنهاد داد

    • 0
    • 2
    سلام میشه یه گوشی تا ۵۳۰۰ معرفی کنید بجز ردمی نوت ۸ . از همه لحاظ خوب باشه. ممنون میشم.
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:33:34
      • 4
      • 5

      سلام

      گوشی آنر 10i رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 3
    من یه گوشی برای گیمینگ میخام تا سقف ۳۵۰۰۰۰۰ میتونم پول بدم باید چی بگیرم که سنسور اثر انگشت داشته باشه
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:32:19
      • 2
      • 2

      سلام

      گوشی هواوی Y6s با حافظه ۶۴ و سنسور اثر انگشتر رو میشه بهتون پشنهاد کرد اما مناسب برای گیمینگ نیست برای گیمینگ باید بیشتر هزینه کنید. حداقل ۵ میلیون تومان

    • 2
    • 0
    به نظر شما گوشی a20 برای بازی کردن پاپجی مناسبه خوبه که بخرمش
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:24:52
      • 1
      • 1

      گوشی گلکسی a20 مناسب گیمینگ نمی باشد. با با لگ و افت فریم روبرو خواهید شد

    • 0
    • 0
    سلام میشه مقاله رو آپدیت کنید بعضی از گوشی های این لیست الان قیمتش از 5 میلیون هم بالا تره
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:41:01
      • 1
      • 5

      سلام 

      بله در دستور کاری قرار دارد

    • 2
    • 3
    سلام من گوشیم سامسونگ ای ۱۱ .سه بار اولی که زدم توی شارژ الان داغ نمی کرد ولی امروز زدم شارژ شروع کردن به داغ کردن . بنظر شما دلیلش چیه داغ شدن معلومی هست یا نه یا شاید بخاطر اینکه ولی عصری روشن بود ممنون میشم جواب بدید.
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:56:14
      • 2
      • 0

      سلام

      در هنگام شارژ شدن گوشی امری طبیعی است اما بیاد داشته باشید نرم افزار های اضافی راببندید وای فای و دیتا گوشی خاموش باشد و در هنگام شارژ از گوشی استفاده نکنید

    • 1
    • 0
    سلام یه گوشی خوب که از لحاظ بدنه وصفحه قوی باشه تو رنج قیمت 3 تومن میشه معرفی کنید؟ گوشی انر10 یا انر8a چطوره
    • کاربر سایت

      1399/06/04 13:55:41
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی های خوبی هستند اما اگر مدنظر مقاومت هست بهتون گوشی های شیائومی رو پیشنهاد می کنم که دارای محافظ صفحه نمایش و قاب پشتی گوریلا گلس می باشد.

    • 1
    • 1
    سلام گوشیم سامسونگ a10s هست . میخواستم بدونم بازی کلابی رو روش نصب کنم مشکلی براش پیش نمیاد؟
    • کاربر سایت

      1399/06/04 13:54:04
      • 0
      • 2

      سلام

      اطلاعی ندارم چه بازی هست و ببنید اگر جواب بده بعد از نصب نباید براتون مشکلی ایجاد کنه

    • 1
    • 0
    سلام من گوشیم سامسونگ ای ۱۱ هست دیروز به دستم رسید الان هر کار میکنم دوربین جلو باهاش فوکوس انجام بدم نمیشه فوکوس خودکار کار میکنه ولی دستی کار نمیکنه؟ دیروز هم کار نمی کرد. ولی امروز صبح دیدم کار میکنه ولی عصری از دوباره قطع شد . لطفا راهنمایی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/06/03 09:01:43
      • 1
      • 1

      سلام

      با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید راهنمایی می کنند.

    • فرزاد

      1399/06/03 09:59:59
      • 1
      • 0

      توی تنظیمات جایی نداره فوکوس رو فعال کنم؟

    • کاربر سایت

      1399/06/04 13:50:12
      • 1
      • 1

      متاسفانه اطلاعی ندارم

    • 1
    • 1
    سلام بین گوشی های a21 ،a21s, a20 s, a31. ,a20. ,a30s, کدوم بهتره?
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:21:33
      • 5
      • 2

      سلام

      گلکسی A31

    • 1
    • 0
    بین سامسونگ گلکسی a01 و هواوی y5 چی
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:21:07
      • 1
      • 1

      گلکسی A01 از نظر پردازنده کمی برتر می باشد

    • ممد

      1399/06/02 14:23:49
      • 0
      • 3

      از نظر طول عمر باتری هواوی بهتره یا سامسونگ گلکسی

    • کاربر سایت

      1399/06/03 08:19:02
      • 0
      • 0

      باتری a01 در حدود ۳۰۰۰ میلی امپر است و باتری هواوی ۳۰۲۰ فرقی چندانی ندارند

    • 0
    • 0
    سلام من الان گوشیم دستم رسید گوشی نباید بزارم تا 100 درصد بشه چون شنیدم یه قانونی برای باتری هست موقعی میخری.
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:19:46
      • 0
      • 1

      سلام

      خیر هیچ وقت گوشی رو نذارین ۱۰۰ درصد شارژ برسه. قانون ۱۰-۹۰ رو اجرا کنین. زیر ۱۰ درصد رسید شارژ کنید. بالای ۹۰ درصد رسید از شارژ بکشید.

    • فرزاد

      1399/06/02 10:04:34
      • 0
      • 0

      یعنی موقعی 20 یا 30 درصد شارز داره نباید بزنم شارز؟

    • کاربر سایت

      1399/06/03 08:17:42
      • 2
      • 1

      اگر می خواین عمر باتری تون زیاد بشه نباید بالای ۱۰ درصد به شارژ بزنید

    • 1
    • 0
    سلام گلکسی A01 از لحاظ کیفیت بهتره یا گوشی های آنر و هواوی؟!
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:12:10
      • 1
      • 0

      سلام 

      گلکسی A01 سامسونگ یکی از پایین رده ترین مدل های سامسونگ می باشد. برای سوال بعدی مدنظر کدوم مدل گوشی های هواوی هست ؟

    • 0
    • 0
    سلام نوکیا ۳.۲ بهتره یا Huawei Y5 2019
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:15:18
      • 1
      • 2

      سلام

      نوکیا ۳.۲ بهتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من گوشی سامسونگ ای 11 هست بازی پابجی لایت بریزم براش مشکل پیش نمیاد بعد مدتی کند نمیشه به گوشی اسیب نمیرسونه. اگه بازی توی اون سبک که کمتر به گوشی فشار میاره معرفی کنید. ممنون میشم.
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:56:35
      • 2
      • 0

      سلام

      کلا بازی با گوشی یکی از سنگین ترین کارها می باشد. بهتره مداوم بازی نکنید

    • فرزاد

      1399/06/01 10:39:51
      • 0
      • 1

      ممنون از راهنمایی

    • 2
    • 0
    سلام بنظر شما برای بازی پلستیشن 2 بخرم یا ایکس باکس 360 ؟
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:39:24
      • 1
      • 2

      سلام 

      این سوال مناسب این بخش نیت لطفا به مقاله مقایسه کنسول ها مراجعه بفرمایید

    • 1
    • 0
    سلام بین گوشیهای سامسونگ گلکسی A10 و A10s و A11 و A20 و A20s مقایسه می کنید لطفا. با سپاس از شما
    • کاربر سایت

      1399/05/28 09:22:11
      • 2
      • 2

      سلام

      گوشی گلکسی A20s سامسونگ برتر می باشد

    • 0
    • 0
    گوشی انر 8sخوبه یا هواوی y6
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:45:03
      • 6
      • 1

      هر دو گوشی یکسان هستند

    • امیرحسین د

      1399/06/02 03:18:26
      • 2
      • 6

      آنر 8s بهتره

    • 1
    • 1
    سلام .خسته نباشید .گوشی شیائومی Mi A3 بهتره یا ردمی Note 8 ؟
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:34:09
      • 0
      • 3

      سلام

      از نظر تراکم پیکسل و رزولوشن تصویر همچنین دوربین ها نوت ۸ برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من سامسونگ J7 core دارم بخوام یه گوشی بهتر تا قیمت 3 میلیونی جایگزینش کنم چی پیشنهاد میدید؟
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:30:14
      • 0
      • 2

      سلام

      در رنج قیمتی ۳ میلیون تومان بهترین گزینه پیشنهادی گلکسی A10s سامسونگ می باشد

    • みずき

      1399/05/27 10:47:37
      • 0
      • 1

      بین A10s و A11 کدوم بهتره؟

    • محمد

      1399/05/27 16:07:41
      • 0
      • 1

      سلام گوشی ای 11 سامسونگ.

    • 0
    • 0
    سلام بنظر شما من بازی Guns of Boom روی گوشیم بریزم کند نمیشه بعد مدتی و یا به گوشی فشار نمیاد ؟ اگر بازی تو اون سبک که گرافیک و حجم کمتری داشته باشه بهم معرفی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:27:18
      • 0
      • 0

      سلام

      تست نکردم این بازی رو اطلاعی ندارم در موردش

    • فرزاد

      1399/05/27 16:05:47
      • 0
      • 0

      میشه یه بازی معرفی کنید که سبک بازیش مثل همون باشه و به پردازنده کمتر فشار بیاره.

    • کاربر سایت

      1399/05/28 09:13:46
      • 0
      • 0

      بازی Shadowgun War Games تقریبا مثل همونه اما اینکه چقدر فشار بیاره روی پردازنده مشخص نیست

    • 0
    • 0
    سلام برای خرید گوشی ، Nokia 2.2 بهترع یا Samsung Galaxy A01
    • کاربر سایت

      1399/05/26 09:42:38
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی گلکسی A01 سامسونگ کمی برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من گوشی سامسونگ ای 11 32 و 2 گیگ رم رو 3140 سفارش دادم بنظر شما تو رنج قیمتش چیز بهتری هم بود یا کار درستی کردم سفارش دادم ؟
    • کاربر سایت

      1399/05/26 09:26:15
      • 0
      • 0

      سلام

      تو این رنج قیمتی گوشی خوبی می باشد و از خریدتون پشمان نباشید

    • فرزاد

      1399/05/26 10:45:17
      • 0
      • 0

      ممنون از سایتتون واقعا توی خرید گوشی بهم کمک کرد . ممنوننن

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم سامسونگ a10sبهتره یا a11
    • کاربر سایت

      1399/05/25 11:25:46
      • 0
      • 1

      سلام

      گلکسی A11 بهتر می باشد

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید یه گوشی میخواستم واسه کار های روزمره و تا سقف ۳ میلیون تومن چی پیشنهاد می کنین؟
    • کاربر سایت

      1399/05/25 09:42:35
      • 2
      • 0

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A10s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میشه بگید گوشی انر 9 لایت بهتره ایسوس زنفون 3 از همه لحاظ ممقایسه کنید بعد بگید در کل کدوم بهتره . ممنون میشم.
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:53:31
      • 0
      • 0

      سلام

      این دو گوشی خیلی قدیمی هستن و هیچ کدام رو برای خرید بهتون پیشنهاد نمی کنم اما اگر مقایسه بخواهید ایسوس Zenfone 3 کمی برتر می باشد

    • سینا

      1399/05/22 13:04:59
      • 1
      • 1

      سلام من انر 9 لایت میخوام بخرم چون یکم بروز تر از زنفون 3 هست و قیافه خیلی خوشگلی تری داره بنظر من و به دلم خیلی نشسته من 13 سالمه و فقط گوشی رو برای کار های مثل واتساب و شاد میخوام و یه بازی بنام کلابی من همش با وای فای کار میکنم بنظرتون باتری تا یک روز میره یانه ؟ اخر اخرش شاید بازی هایی مثل اسفالت نیترو نصب کنم براش مشکلی پیش نمیاد؟ و تازه من این گوشی تا وقتی میرم دانشگاه باید استفاده کنم که حدود 5 سال میشه بنظر شما میتونه نیاز ها بر طرف کنه یا نه ؟ ممنون میشم جواب بدید.

    • کاربر سایت

      1399/05/22 15:07:47
      • 0
      • 0

      سلام

      این Honor 9 lite سال ساختش ۲۰۱۷ می باشد و شما اگر بخواین تا ۵ - ۶ سال ازش کار بکشید میشه گوشی ۹ سال پیش و خیلی از نرم افزارها رو پشتیبانی نخواهد کرد.

      بازی های معمولی رو جواب خواهد داد 

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میخواستم بگم گوشی هواوی وای 6 اس . بهتره یا وای 6 پرایم لطفا راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:40:48
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی هواوی Y6s جدیدتر و دارای سخت افزار بهتری می باشد

    • 0
    • 0
    بین سامسونگ گلکسی جی۶پلاس وشیائومی MI A3وشیائومی REDMI 8Aکدومشون بهتره
    • کاربر سایت

      1399/05/22 09:59:37
      • 0
      • 0

      سلام

      اول شیائومی Mi A3 و بعد ردمی 8A

    • 1
    • 0
    سلام میشه چند تا بازی نیمه سنگین معرفی کنید که روی گوشی های مثل ردمی 8 بالا بیاره . حتما جزوشون یک بازی اول شخص مثل پابجی باشه ولی گرافیکش پایین تر باشه سبک باشه فقط میخوام مثل پابجی باشه . ممنون میشم راهنمایی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:17:16
      • 0
      • 0

      سلام

      تو سبک pubg mobile میشه این بازی ها رو معرفی کرد.

      Battlelands Royale - Call of Duty: Mobile - Garena Free Fire - Guns Royale - 

    • فرزاد

      1399/05/20 09:38:51
      • 0
      • 0

      سلام بازی هایی با گرافیک کمتر نداریم معرفی کنید چون نمیخوام به گوشیم فشار بیاد گرافیکش برام مهم نیست فقط میخوام مثل پابجی اول شخص باشه لطفا راهنمایی کنید.

    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:46:44
      • 0
      • 0

      این چند مورد رو امتحان کنید شاید مناسب گوشیتون بود

    • فرزاد

      1399/05/20 09:58:31
      • 1
      • 1

      ممنون از راهنمایی سایتتون خیلی فعال و جوابو است ممنوونننن

    • 0
    • 1
    سلام ب نظر شما گوشی سامسونگ A20 خوبه یا هواوی P10? ممنون میشم راهنمایی کنید و اگه میشه بگید گوشی های خوب تا 3 و نیم میلیون مارک هواوی با باتری قوی کدوم مدل خوبه ممنون وبنظر شما هواوی خوبه یا سامسونگ
    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:34:25
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی هواوی p10 دارای مشخصات خوبی هست اما این گوشی تولید ۲۰۱۷ می باشد و قدیمی است اما در حدود قیمتی ۳.۵ میلیون گوشی هواوی Y6s رو بهتون پیشنهاد می کنم.

      اگر باتری براتون خیلی مهمه و میتونید تا ۴ میلیون هزینه کنید گوشی شیائومی ردمی ۹ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام من میخوام ی گوشی شیک،با کیفیت و باتری قوی در حدودای قیمت دو نیم_سه میلیون بخرم لطفا راهنمایی ام کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:22:33
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی Honor 8A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام میخواستم بدونم گوشی شیامی ردمی 8 بهتره یا هواوی y7p یا a20s ومیخوام حافظه زیاد و مقاومت خوبی داشته باشه و قیمت مناسب داشته باشه
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:32:19
      • 0
      • 1

      سلام

      تقریبا همگی در یک سطح هستند اما هر کدام ویژگی خود را دارد.

      گلکسی A20s پردازنده قوی تر

      ردمی ۸ شیائومی باتری قوی تر

      هواوی Y7p سیستم دوربین قوی تر

    • فرزاد

      1399/05/19 16:14:09
      • 0
      • 0

      سلام وای 7 پی که پردازنده کایرین 710 اف داره که اسنپدراگون 450 ای 20 اس بهتره . مگه اینطور نیست تازه مهدی شجاری که ردمی 8 رو بررسی کرد گفت از لحاظ پردازنده ردمی 8 بهتره ای 20 اس هست .

    • 0
    • 0
    سلام میشه بگید بین گوشی سامسونگm30s.و سامسونگa20s.و ساسونگm20s کدام بهتره ممنون میشم جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:33:55
      • 0
      • 0

      سلام

      بهتون گوشی سامسونگ گلکسی M30s رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید.بهترین گوشی شیائومی.هوواوی.سامسونگ.قیمت نهایتا ۳تومن چی پیشنهاد میکنین؟ک اثر انگشت داشته باشه ودوربین خوبی داشته باشه؟!
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:35:14
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی با اثر انگشت چیزی نمیشه پیشنهاد داد 

    • 0
    • 0
    سلام.گوشی سامسونگ a20بهتره یا شیائومی نوت8 یا هواوی y7 ؟ و بی زحمت بگید که از چه لحاظی بهتره ؟ چون من یه گوشی محکم می خوام واینکه دوربین قوی تری داشته باشه
    • کاربر سایت

      1399/05/14 13:08:41
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی نوت ۸ شیائومی برتر می باشد.

      وسعت صفحه نمایش، محافظ گوریلا گلس ۵، پردازنده قوی تر، سیستم دوربین ۴ گانه پشتی، دوربین سلفی با کیفیت تر، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و در نهایت شارژر سریع ۱۸ واتی

    • 0
    • 1
    سلام من یه گوشی تا سقف ۳ تومن میخوام که دوربیناش قوی باشه حافظه بالایی برای نصب بازی و برنامه های درسی داشته باشه. چه مدل گوشی خوبه
    • کاربر سایت

      1399/05/14 13:02:11
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی انتظار دوربین خوب رو نباید داشته باشید. دو گوشی زیر رو بهتون پیشنهاد می کنم.

      گلکسی A10s سامسونگ

      هواوی Y6s

    • 0
    • 0
    سلام تا ۵ میلیون بهترین گوشی که میتونم بخرم چی؟؟
    • کاربر سایت

      1399/05/13 09:20:58
      • 0
      • 1

      با با کمی هزینه بیشتر در حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان میتونید گوشی شیائومی Note 8 Pro رو خریداری کنید

    • 0
    • 5
    سلام خدمت دوست عزیز... جناب من گوشی تو رنج 100تا250 میخوام تحمل ضربه خیلی دوس دارم بالا باشه چون من وقتی حوصله ندارم گوشی رو به دیوار بکوبم... دوس دارم راحت تو جیب جا بشه این خیلی مهمه!!! تو ایام بی کاری دوس دارم یه مار بازی مشتی بزنم باهاش شرطی هااااا سرعت بالا.!! موقعی کع با گوسفندان میرم میخوام رو خر که هستم صدای مطلوبی داشته باشه ... ممنون میشم منو راهنمایی کنید...پلیز
    • کاربر سایت

      1399/05/13 08:59:43
      • 1
      • 1

      سلام دوست گرامی

      تو رنج ۱۰۰ تا ۲۵۰ گوشی موجود نیست

    • 0
    • 0
    با سلام من ۲۵۰۰ تا ۳ میلیون تومان دارم ویک گوشی برای بازی و حافظه زیاد با اندروید بالا میخام چه گوشی رو پیشنهاد می کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/13 09:02:42
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی هواوی Y7p رو بهتون پیشنهاد میکنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید ایفون 6اس بهتره یا هواوی پی اسمارت 2018 یا سامسونگ جی 5پرو
    • کاربر سایت

      1399/05/13 08:57:29
      • 0
      • 0

      سلام

      آیفون ۶ اس

    • 0
    • 2
    سلام آیا گوشیa50سامسونگ ارزش خرید دارد؟ و میتونه بازی هایی مثل کالاف دیوتی رو روان اجرا کند؟
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:30:00
      • 0
      • 0

      سلام

      بله گوشی خوبی می باشد اما با این هزینه از برند های دیگه محصول بهتری می توان خریداری کرد

    • 2
    • 3
    تا ۴ تومن کدوم مارک و مدل بهتره ؟
    • کاربر سایت

      1399/05/08 09:41:52
      • 2
      • 2

      شیائومی نوت ۸

      آنر ۱۰ لایت

    • 1
    • 3
    سلام ببخشید گوشی که قیمتش بین 3 تا4 میلیون و 600 چی پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/05/08 09:15:53
      • 1
      • 5

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۱۲۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 4
    سلام میخواستم بدونم گوشی های شیائومی ردمی نوت 8 خوبه در این قیمت 3/700/000تا 4/000/000 هست
    • کاربر سایت

      1399/05/06 14:19:19
      • 1
      • 1

      سلام

      بله گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ دارای کیفیت مطلوبی می باشد. مشاهده قیمت و خرید شیائومی نوت ۸

    • علی رضا فتاحی

      1399/05/09 17:55:20
      • 0
      • 1

      سلام کسی رو سراغ دارین با این قیمت ها یعنی 3700

    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:27:28
      • 0
      • 1

      انشالله وضیعت دلار به روال قدیم برگرده با همین قیمت می تونید پیدا کنید

    • 0
    • 1
    سلام. من بودجه ام حدود دو میلیون و پونصد هست. یه گوشی می‌خوام به عنوان گوشی دوم فقط هم واسه فیلم و موسیقی گوش دادن نهایتا یکم هم وب گردی. تو این رنج قیمت چی پیشنهاد می‌کنید؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/06 14:28:44
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی آنر ۸ اس رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    با سلام من یه گوش خوب با حافظه ی زیاد و اثر انگشت و باتری خوب می‌خوام که در حد 3 میلیون باشه و بیشتر نباشه ممنون میشم جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/05/06 14:38:48
      • 1
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A10s می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من بین گوشی ام ۲۰ سامسونگ و انر ۹ لایت هواوی دو دل شدم نمیدونم باتری و بی حاشیه بودن ام ۲۰ رو انتخاب کنم یا جنس شیشه ای و دوربین های بهتر انر ۹ لایت . لطف کنید هرچه سریعتر جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:50:59
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی آنر ۹ لایت قدیمی میباشد و سال ساخت ۲۰۱۷ است پیشنهاد نمی کنم.

    • 1
    • 1
    باسلام من دانشجو هستم یه گوشی میخواستم رنج 3 یا 3.500 تومن که حافظه و رم خوبی داشته باشه باتری مقاومی داشته باشه زود تموم نشه زیاد هنگ نکنه کیفیت عکس ها خوب باشه هم دوربین عقب وهم دوربین جلو . اینم اضافه کنم که دانشجوی واحد الکترونیک هستم ومیخوام با گوشی وارد محیط کلاس بشوم ازنظر شما کدوم گوشی برای من مناسب است؟
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:48:25
      • 0
      • 1

      سلام

      اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید گوشی هواوی Y8s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    باسلام میخواستم ببینم گوشی a20s چطوره و عملکرد خوبی داره و زیر بازی خراب میشه یعنی ۲تا ۶ تا بازی اشکال داره میگن که بعد چند ماه گیر میکنه و خراب میشه
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:55:49
      • 1
      • 0

      سلام

      منظورتون از ۲ تا ۶ بازی چیه ؟  این گوشی جزو پایین رده های سامسونگ می باشد و کلا بازی فشار زیادی به گوشی ها می آورد 

    • 0
    • 0
    سلام میشه بگید نو پی 20 لایت تو بازار گیر میاد و اگه گیر میاد قیمتش چنده ممنون میشم جواب بدید.
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:53:07
      • 0
      • 1

      سلام

      خیر موجود نیست در بازار

    • 0
    • 1
    سلام من بین گوشی انر 9 لایت و وای 7 پرایم موندم نمیدون جنس شیشه ای انر 9 لایت رو انتخاب کنم یا بی حاشیه بودن وای 7 پرایم اخه میگن خیلییی زود روی وای 7 پرایم خط میوفته ولی از اون طرف انر 9 لایت حاشیه زیاد هر دو ویزگی برام مهمه بقیه امکانات زیاد برام مهم نیست خواهش میکنم جوابم رو بدید اگه تو این رنج قیمتی گوشی بهتری بود پیشنهاد بدیدلطفا .
    • کاربر سایت

      1399/04/31 16:15:48
      • 0
      • 0

      سلام

      برای مورد خط و خش اگر حساس هستین بهتون گوشی های شیائومی رو پیشنهاد می کنم که هم در جلو و هم در قاب پشتی دارای محفظ گوریلا گلس می باشد 

    • 1
    • 0
    گوشی اس۲۰بهتره یا seایفون؟؟؟ کلا بین ایفون و سامسونگ کدوم بهتره؟؟
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:47:40
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر میخواین پرچمدار سامسونگ رو مقایسه کنید باید با پرچمدار آیفون انجام بشه.

      یعنی s20 سامسونگ در مقابل آیفون ۱۱ اپل که بین این دو آیفون ۱۱ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    با سلام گوشی a10یاa20پلاس سامسونگ بهتره یاseایفون؟؟؟ کلا ایفون خوبه برای استفاده ۳یا ۴سال؟؟
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:38:48
      • 0
      • 2

      سلام 

      A10 و A20 سامسونگ پلاس ندارد. حالا یا منظورتون A10s یا A20s بوده که گوشی های پایین رده سامسونگ هست که اصال با آیفون قابل مقایسه نیست. 

      یا منظورتون S10 و S20 سامسونگ بوده که جزو برترین گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد و داری کیفیت و امکانات زیادی می باشد.

      در کل اگر قبلا از محصولات اپل استفاده کردین بهتون پینهاد می کنم بخرید آیفون SE 2020 رو اما گر تا بحال نداشتید بهتون پیشنهاد نمی کنم

    • 0
    • 0
    سلام، ببخشید از میان دو گوشی شیائومی نوت 8 و آیفون 6، کدامیک را پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:34:26
      • 0
      • 1

      سلام نوت ۸ شیائومی رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام میخواستم نظرتون رو در مورد خرید گوشی y6 هوآوی بدونم که خوبه بخرم یا نه؟ مثلا برای من دوربین. اندورید. نصب بازی های متعدد بدونم یا اینکه y6 عادی بهتره یا y6 prime ممنون میشم اگه سریع جواب بدین
    • کاربر سایت

      1399/04/28 09:39:50
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی نسبتا خوبی می باشد در محدوده قیمتی ۳ میلیون تومان البته نباید توقع امکانات زیادی داشده باشید چون جزو گوشی های پایین رده محسوب می شود.

    • 2
    • 0
    سلام واقعا اطلاعاتون عالی بود و واقعا لذت بردم ، و از شما یک مشورت میخوام برای خرید یه گوشی یا تبلت که بشه باهاش تقریباً حرفه ای کلیپ ساخت برا یوتیوب و از این کارای اینترنتی و اینکه بازی و خیلی خوب و روان بیاره و قیمتش ۶ تا هفت میلیون تومان باشه ، البته من الان سه میلیون نقد دارم و یک گوشی اندروید که میخوام بفروشم و بقیه شو قسطی بخرم اگه بتونم گوشی مناسب و توی شهرستان مون پیدا کنم ، خیلی خیلی ممنونم ، خدا قوت
    • کاربر سایت

      1399/04/26 09:14:44
      • 0
      • 1

      سلام و ممنون برای بازخورد زیباتون

      به نظر میاد شما به قدرت پردازش و رم بالا نیاز دارید برای همین منظور بهتون گوشی شیائومی نوت ۹ اس یا گوشی نوت ۹ پرو رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    من یه گوشی میخوام که کیفیت دوربین قوی داشته باشه دارای قابلیت هایی مث اسلوموشن باشه
    • کاربر سایت

      1399/04/25 09:40:19
      • 0
      • 0

      گوشی های میان رده شیائومی داری این امکانات می باشد.

      Mi 9T

      Note 8 Pro

      Note 9s

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم یه گوشی تا نهایت ۳۵۰۰بخرم میخواستم ببینم بین گوشی سامسونگs20و گوشی های هو اوی کدوم بهتره...چون قبلا هو اوی گوشیای خوبی نداشت ولی الان میگن کیفیت خوبی داره به گزینه هام اضافه کردم............و اینکه گوشی فیک خوبه ادم بخاطرش پول بده یا نه....ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1399/04/24 11:22:35
      • 1
      • 1

      سلام

      هم گوشی های هواوی رو بهتون پیشنهاد می کنم هم گوشی های شیائومی در این محدوده قیمتی،

      منظورتون از گوشی فیک متوجه نشدم؟

    • طهورا

      1399/04/24 14:37:21
      • 0
      • 0

      گوشی های فول کپی ایفون منظورمه از اونا که شبیه ایفونه ولی از یه شرکت دیگه

    • کاربر سایت

      1399/04/25 09:05:46
      • 0
      • 3

      نه پیشنهاد نمی کنم اون مدل گوشی ها رو 

    • 0
    • 0
    سلام میخوام یه گوشی سامسونگ بگیرم تو ردهA حدود ۳ تومن چی بگیرم؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:53:44
      • 0
      • 1

      سلام

      در رنج ۳ میلیون گلکسی A10s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 3
    • 0
    فقط به غیر از شیامی نوت8
    • 0
    • 0
    سلام من خیلی دنبال گوشی اپو ریلمی q هستم کجا پیدا میکنم. و اگه نیست یه گوشی معرفی کنید کنید که رم 4به بالا باشه اما حالا اگه 6باشه بهتره و حافظشم 64به بالا باشه خیلی ممنون میشم جواب بدید.
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:49:32
      • 0
      • 3

      سلام

      در بازار ایران طرف دار زیادی ندارد اما برای مشخصاتی که فرمودین گوشی نوت ۹ اس شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام بنظر شما گوشی انر ۹ لایت گوشی خوبیه؟ واینکه میگن دوربین عقبش افتظاخه راسته؟! تورو خدا راهنماییم کنید.
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:44:26
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی انر ۹ لایت یک گوشی پایین رده با سخت افزار و دوربین معمولی می باشد. برای استفاده روزانه و گردش در شبکه های اجتماعی مناسب است

    • 1
    • 1
    سلام میگن که گوشی های شیائومی بعد1یا2سال خراب میشه من میخوام یک گوشی تاسقف3میلیون تومان بخرم که 4و5سال کارکنه پیشنهادی دارید
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:42:18
      • 0
      • 0

      سلام

      در صورت استفاده صحیح خرابی نداره گوشی های شیائومی در حال حاضر در رنج ۳ میلیون شیائومی ردمی 8A رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام میشه یه گوشی معرفی کنید تا سه میلیون . دوربیناش خیلی برام مهمه اثر انگشت داشته باشه. پردازندش بتونه بازی خای نیمه سنگین رو بیاره بالا. باتری تا یک روز برام بره عالی. صفحه نمایش برام مهمه . از شرکت های سامسونگ هواوی و شیاومی باشه . لطفا جواب بدید.
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:32:21
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی ۳ میلیون تومان بهترین گوشی که می تونم پیشنهاد بدم گلکسی A10s می باشد

    • 0
    • 0
    نوکیا ۶.۲هم پلاستیکیه
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:29:51
      • 0
      • 1

      فریم پلاستیکیه قاب پشت شیشه ای است

    • 0
    • 0
    درود. من پول دارم ولی نمیخوام بابت گوشی خرج کنم میخوام بزنم تو یه کار.ولی گوشیم به دلیل حافظه کم و سرعت گوشی و نت گوشی که پائینه و عکساشم کیفیت نداره.میخوام یه گوشی زیر سه تومن بردارم. میخوام این امکاناتم داشته باشه حسگر اثر انگشت پشت گوشی باشه رم گوشی بالای سه باشه حافظه داخلی زیر سی و دو نباشه.حالا شصت و چهار باشه که بهتر سرعت اینترنتش بالا باشه کیفیت عکساشم بالا باشه فست شارژ باشه دوربین سلفی برای عکاسی و تصویری صحبت کردن بالا باشه باطریش زیر چهارهزار میلی آمپر نباشه اندروید هم نه یا ده باشه قطعاتشم هم گیر بیاد هم ارزونتراز برندای دیگه باشه مثل تاچ و ال سی دی سامسونگم نباشه گوگل پلی و .. هم داشته باشه دارم کار جدید شروع میکنم و همه کارام با گوشی هست در ضمن اهل بازی های سنگین هم نیستم.فقط هرازگاهی بازیهای سبک و جدول حل میکنم . پیشنهاد شما چیه دوست عزیز با این امکاناتی که گفتم؟
    • کاربر سایت

      1399/04/19 10:07:12
      • 0
      • 1

      سلام و درود

      امکانات و ویژگی هایی که لیست کردین در محدوده قیمتی ۳ میلیون در بازار فعلی چیزی نمیشه پیشنهاد کرد حداقل ترین قیمت میشه ۳.۶۰۰ که میتونم بهتون گوشی شیائومی ردمی ۸ با رم ۴ و حافظه ۶۴ پیشنهاد کنم

    • 0
    • 0
    و میگن گوشی های شیایومی پلاستکی هستن
    • کاربر سایت

      1399/04/19 09:41:40
      • 0
      • 0

      سلام

      اکثر گوشی های میان رده قاب پشتی از جنس پلاستیک هست، شیائومی هواوی سامسونگ و ....

      اما خوبی گوشی های شیائومی داشتن محافظ گوریلا گلس هست که حس شیشه بودن رو در قاب پشتی ایجاد کرده و باعث شده گوشی در مقابل خط و خش کاملا محافظت بشه.

    • 0
    • 0
    ببخشید من میخوام نوکیا ۶.۲ بخرم نظرتونو بگید
    • کاربر سایت

      1399/04/18 08:59:48
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی نسبتا خوبی هست با سخت افزار و سیستم دوربین معمولی اما برند نوکیا کیفیت گذشته رو نداره منظور از گذشته ۱۰ سال پیشه!

      برندهای چینی مثل شیائومی و هواوی رو بهتون پیشنهاد می کنم. هم نسبت به نیاز شما گوشی های متفاوتی ارائه کرده اند و هم دارای ارزش خرید بالایی هستند

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید ممکنه قیمت گوشی این روزا کمی پایین بیاد؟ و اینکه بین گوشی های ردمی و mi شیائومی چه تفاوتی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/04/18 08:56:00
      • 0
      • 0

      سلام

      قیمت ها بستگی به نوسانات دلار داره اگر بازار دلار به یک ثبات خوب برسه بله قیمت ها پایین می آید.

      در مورد سری می و نوت شیائومی در کل سری می به عنوان گوشی های قدرتمندتر و پرچمدار شیائومی شناخته می شوند و سری نوت گوشی های میان رده و مقرون به صرفه. 

    • 0
    • 0
    من گوشی میخوام بخرم توانم تا نهایت سه میلیون یا سه میلیون ۲۰۰ چی معرفی مکنید
    • کاربر سایت

      1399/04/17 08:48:34
      • 1
      • 1

      سلام

      در این رنج قیمتی گوشی شیائومی ردمی 8A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام شما بین آیفون 6s و ردمی نوت ۸ کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/04/16 11:06:50
      • 0
      • 0

      سلام

      دو محصول متفاوت رو شما دارین با هم مقایسه می کنید اگر ایفون دوست هستید، آیفون ۶ اس رو بگیرید اما بهترین گزینه برای خرید لوازم الکترونیکی، خرید محصول جدید می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی های سامسونگ a20s و نوکیا 6.2و شیائومی رد می 8 کدوم بهتره؟راستش تصمیم شیائومی بود ولی خیلیا گفتن جنس آشغاله و یکبار مصرف!آیا واقعا اگر خراب بشه دیگ به درد نمیخوره؟ الان خودم سامسونگ قدیمی دارم و بارها از دستم افتاده ولی چیزیش نشده،علاوه کارای نرم افزاری و شبکه های اجتماعی و عکس و فیلم یه گوشی مقاوم میخام ک تا 4،5سال کار کنه!ممنون از راهنماییتون
    • کاربر سایت

      1399/04/14 09:03:43
      • 0
      • 0

      سلام

      قبل هز هر چیز! این مورد که میگن گوشی های شیائومی بدرد نخور هست و کیفیت نداره یک باور اشتباه و غلط هست. بلکه گوشی های برند شیائومی دارای کیفیت ساخت عالی سخت افزار مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستند که از ارزش خرید بالایی برخودارند.

      خوب در مورد سه گوشی گفته شده اول بهتون نوکیا ۶.۲ رو پیشنهاد می کنم بعد ردمی ۸ شیائومی و در اخر گلکسی A20s

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما گوشی سامسونگ a11 بهتره یا شیاومی ردمی ۸ که پیشنهاد کردین؟ از لحاظ جدید بودن، سخت افزار و باتری و دوربین
    • کاربر سایت

      1399/04/12 09:11:16
      • 0
      • 2

      سلام

      از نظر جدید بودن و دوربین گوشی گلکسی A11 برتر می باشد.

      اما از نظر باتری و سخت افزار گوشی شیائومی ردمی ۸ برتر است.

      به این نکته هم توجه داشته باشید ردمی نوت ۸ امتحان خودش رو پس داده و بازخورد خوبی بین کاربران داشته اما گوشی گلکسی A11 سامسونگ هنوز امتحان خودش رو پس نداده و نمیشه کاملا نظر داد.

    • 1
    • 1
    سلام من یه گوشی که بیشتر از سه میلیون نباشه سریع شارژ بشه باتریش مقاوم باشه برنامه هارو به راحتی باز کنه و هنگ نکنه میشه راهنمایی کنید ؟
    • کاربر سایت

      1399/04/08 10:33:05
      • 1
      • 7

      سلام

      گوشی ردمی ۸ شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 2
    گوشی j4اصلا خوب نیس پیشنهاد میکنم نخرید که پولتون هدر رفته هنگ میکنه و سرعتش پایینه
    • 0
    • 0
    سلام ممنون از پیشنهادتون a20وy72019 این دوتا کدومشون خوبن اگه بخوام بخرم؟
    • کاربر سایت

      1399/04/07 09:09:42
      • 1
      • 7

      گوشی هواوی Y7 Prime ۲۰۱۹ بهتر می باشد

    • عرفان

      1399/04/09 04:42:17
      • 3
      • 3

      به نظر من a20 رو بگير باتريش عاليه مطمئن باش يهو چيزيش نميشه.

    • 1
    • 1
    سلام میشه ی گوشی با باتری قوی و دوربین خوب معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/04/07 09:06:02
      • 0
      • 1

      سلام

      در چه محدوده قیمتی ؟

    • Seysd

      1399/04/07 16:05:49
      • 1
      • 0

      تا ۵ میلیون

    • کاربر سایت

      1399/04/08 10:26:40
      • 0
      • 2

      سلام

      در محدوده قیمتی ۵ میلیون تومان دو گشی رو میتونم بهتون پیشنهاد کنم.

      شیائومی نوت ۹ اس و شیائومی نوت ۸ پرو بهترین گوشی هایی که در این محدوده قیمتی می توان خریداری کرد

    • 0
    • 0
    سلام 1)من یه گوشی میخوام تا3تومن 2)دوربینش خوب باشه 3)باتریش دوام زیادی داشته باشه 5)بازی های نسبتا سنگین رو بگیره 6)حافظه اش 32/64با رام حداقل2/3باشه 7)شیک باشد[دو دوزبینه یا تک دوربین باشد،و اثر انگشت در پشتش داشته باشد] 8)و اگه میشه مدل گوشی سامسونگ،هواوی و یا هانر چه گوشی پیشنهاد می دهید؟ من خودم که هواویy7پرایم2019 و سامسونگa20 تا الان پیدا کردم ممنون میشم اگع جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/04/05 09:15:47
      • 2
      • 1

      سلام در رنج قیمتی ۳ میلیون با موارد خاسته شده گلکسی A11 سامسونگ رو پیشنهاد میدم اما با این هزینه میتونید گوشی شیائومی ردمی ۸ رو با رم ۴ خریداری کنید.

    • QAFAS

      1399/04/05 16:19:55
      • 1
      • 0

      ممنون اما اگه گوشی بخرم باید حتما حداقل دو دوربینه و یه اثر انگشت در پشتش باشد A11خوبع اما شیائومی رو ازش خوشم نیومد. پیشنهاد دیگری ندارید (a20باy72019چطور اینا خوبن؟)

    • کاربر سایت

      1399/04/07 09:05:11
      • 0
      • 0

      گوشی هواوی Y7 prime هم گوشی خوبی هست اما گوشی گلکسی A20 قدیمی شده و A20s در حال حاضر موجود می باشد

    • 1
    • 1
    سلام گوشی ردمی8برای بازی ایناخوبه ویاگوشی چطوریه آیا ردمی 8بخرم یاسامسونگ a10s
    • کاربر سایت

      1399/04/05 09:10:08
      • 0
      • 1

      سلام

      بین دو گوشی گفته شده شیائومی ردمی ۸ بهتر می باشد. برای بازی های نسبتا سنگین جوابگو است

    • 1
    • 1
    سلام وقت بخیر گوشی شیائومی نوت ۸ پرو بهتر هست یا گلکسی A21s،هم از نظر دوربین و هم از نظر باتری
    • کاربر سایت

      1399/04/05 09:08:11
      • 1
      • 1

      سلام

      از نظر دوربین گوشی شیائومی نوت ۸ پرو برتر می باشد و از نظر باتری گوشی گلکسی A21s

    • 1
    • 0
    سلام یه گوشی با رم 6 و 128 هزینه هم نهایتا 4تا 4.5 ممنون ازت
    • کاربر سایت

      1399/04/04 09:07:10
      • 1
      • 1

      سلام

      بخاطر نوسانات شدید ارز در حال حاضر با این مشخصات توی رنج ۴.۵ میلیون گوشی موجود نیست معرفی کنم. با این هزینه میتونید حافظه ۶۴ با رم ۴ تهیه کنید. شیائومی نوت ۸

    • 2
    • 1
    من خودم با شیائومی نوت۸کار کردم نه برای بازی خوبه و نه عکس های خوبی میگیره. الان هم هواویp30liteدارم خیلی بهتره
    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید بنظرتون یه گوشی تو رنج همین بین دو و نیم تا سه تومن برای گیم چی پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/04/03 09:02:25
      • 2
      • 2

      سلام

      گوشی هواوی Y6s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام گوشی که باطری قوی وفست شارژ وحافظه ترجیحا 64 ودوربین باکیفیت باشه بدون نیاز به بازی سنگین از سامسونگ یا شیا ءومی یاهر برند دیگه پیشنهاد بفرمایید ممنون
    • کاربر سایت

      1399/04/01 15:40:47
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر توو رنج 3 میلیون تومان، به نظر شما بهترین انتخاب از نظر دوربین چه گوشی ییه؟؟
    • کاربر سایت

      1399/03/31 15:23:54
      • 0
      • 1

      سلام

      در این رنج قیمتی نمیشه گوشی خوبی برای عکاسی پیشنهاد کرد. گوشی هواوی وای ۷ مدل ۲۰۱۹ و گوشی ردمی ۸ رو میتونم پیشنهاد کنم

    • 1
    • 0
    باسلام.گوشی ردمی نوت 8 شیائومی باتوجه به قیمت مناسبش بسیار خوبه و پسندیدم.اما من یه گوشی مناسب برای بازی می خوام.گوشی a30s خوبه برا بازی یا ردمی نوت 8؟
    • کاربر سایت

      1399/03/31 15:15:35
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ خیلی نسبت به گلکسی A30s برتر می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام آقا بین دو تا گوشی گیر کردم و ازتون کمک میخوام که ببینم کدوم رو بگیرم Motorola moto g8 power نسخه رم 4 و 64 گیگش یا اینکه Xiaomi redmi 8 رم 4 و 64 گیگش اگر میشه قیمت moto g8 power رو یکی بهم بگه من چون گیمرم و بودجه زیادیم ندارم میخواستم ببینم کدومو بگیرم ممنون میشم جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/03/29 09:55:40
      • 0
      • 0

      سلام

      سخت افزار و صفحه نمایش Motorola moto g8 power برتر هست و مناسب تر برای بازی می باشد. اما من قیمتش رو پیدا نکردم بهتون بگم. هنوز یا وارد بازار نشده یا زمینه این گوشی کمه

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم گوشی شیائومی ردمی ۸ ارزش خرید رو داره؟ و شارژر فست ۱۸ واتی اصل واسه این گوشی از کجا باید خریداری کرد؟
    • کاربر سایت

      1399/03/29 09:43:33
      • 0
      • 1

      سلام

      بله گوشی شیائومی ردمی ۸ نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی دارد. در مورد شارژر پیشنهاد میکنم از شارژر داخل جعبه استفاده کنید چون مورد تاییدیه کارخونه هست ، درسته تا ۱۸ وات شارژ سریع پشتیبانی میکنه اما در دراز مدت باعث ایجاد مشکل در باتری میشه

    • 0
    • 0
    سلام دوستان....نظر و احیانا تجربتون از استفاده nova3 چطور بوده...لطفا راهنمایی کنید....ممنون
    • کاربر سایت

      1399/03/28 09:08:21
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی قبلی خود من نوا ۳ بوده باید بگم یک گوشی خوش دست و با کیفیت هست و از نظر ظاهری کاملا مورد پسنده اما در حال حاضر کمی قدیمی شده

    • 0
    • 0
    سلام خدا قوت گوشی تا 3 و 3.5 می خوام که صفحه ش تا 6 اینچ باشه و وزنش هم زیر 150 دوربین خوبی هم داشته باشه شما چی پیشنهاد میکنید و اینکه A20e گزینه ی خوبیه؟
    • کاربر سایت

      1399/03/27 09:15:33
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی که فرمودین گوشی نوت ۸ شیائومی و آنر ۱۰ لایت رو بهتون پیشنهاد می کنم اما از نظر وزن ۱۵۰ گرم نیست!

      گوشی گلکسی A20e یک پایین رده با سخت افزار معمولی می باشد. پیشنهاد نمی کنم برای خریدش

    • 0
    • 2
    سلام خیلی ممنون از مطالب مفید سایتتون خواستم بدونم بهترین گوشی در محدوده ۳ میلیون چی هست
    • 2
    • 0
    a20 ارزش خرید رو داره؟ من ک شنیدم عالیه
    • کاربر سایت

      1399/03/24 11:58:51
      • 2
      • 3

      در کیفیت محصولات سامسونگ شکی نیست اما درحال حاضر دیگه موجود نیست و کمی قدیمی شده

    • 3
    • 1
    عرض سلام و خسته نباشید میبخشید اگر گوشی بخواین بهتر از ردمی ۸ پیشنهاد بدین که قیمتش نهایتا ۵۰۰ تومن بیشتر از ردمی باشه چی پیشنهاد میدین؟
    • کاربر سایت

      1399/03/21 10:37:07
      • 3
      • 3

      سلام

      بهتر از ردمی ۸ شیائومی در اون محدوده قیمتی گوشی هواوی Y7 پرایم ۲۰۱۹ رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 2
    سلام میخواستم بدونم گوشی شیائومی گوشی ها ی خوبی هستن میتونید بهم بهترینشونو بگید که قیمت مناسب باشه
    • کاربر سایت

      1399/03/21 10:11:27
      • 1
      • 1

      سلام

      بله گوشی های شیائومی دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب هستن و ارزش خرید بالایی دارند در میان برند های موجود در بازار.

      اما شما یک محدوده قیمت بفرمایید تا بهترین مدل در این رنج قیمتی رو پیشنهاد بدم

    • 0
    • 0
    دو سوال داشتم حد اقل ترین قیمت گوشی نوت ۸ پرو چقدر هست و گوشی نوت ۸ پرو برای بازی بهتره یا نوت ۸؟
    • کاربر سایت

      1399/03/20 16:39:44
      • 0
      • 0

      سلام

      ارزان ترین مدل با حافظه ۶۴ می باشد که با استفاده از لینک قیمت شیائومی نوت ۸ پرو ۶۴  می توانید مشاهده کنید.

      و در جواب پاسخ دوم باید گفت نوت ۸ پرو به دلیل داشتن سخت افزار بهتر

    • 0
    • 0
    سلام. خدا قوت. ممنون میشم اگه گوشی با کارایی و ویژگی های زیر بهم معرفی کنید: استفاده آسان و بی دغدغه از اینترنت (جهت تماشای ویدیو در سایت یوتیوب و ....، کلاس آنلاین و ....) ظرفیت باتری بالا یا در حد معمول. ضعیف نباشه. هنگ نکنه.
    • کاربر سایت

      1399/03/20 10:23:30
      • 0
      • 1

      سلام اگر در محدوده قیمتی ۳ میلیون مدنظرتون هست گوشی شیائومی ردمی ۸ مناسب هست اگر بیشتر میتونید هزینه کنید شیائومی نوت ۸ گزینه بهتری می باشد 

    • 0
    • 0
    سلام . من میخوام گوشی ردمی ۸ رو بخرم . میشه بگید دوربین ردمی ۸ به دوربین گوشی انر ۵ ایکس میرسه؟ چون بابام انر ۵ ایکس داره دوربیناش خدایی خوب هستن مخصوصن دوربین جلو . درسته مگاپیکسل دوربین جلو ردمی ۸ بیشتره ولی من دیدم گوشی دوربین ۱۰ مگاپیکسل هست ولی از ۳۲ مگاپیکسل خیلی برتره. لطفا راهنمایی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/03/20 10:20:08
      • 0
      • 0

      سلام

      دوربین گوشی شیائومی ردمی ۸ خوب هست اما عالی نیست توجه داشته باشید که این گوشی جزو گوشی های پایین رده این شرکت هست اما با داشتن سنسورهای لنز سونی IMX363 و شرایط نور دهی مناسب عکس های خوبی رو با گوشی ردمی ۸ شیائومی میشه گرفت

    • فربد

      1399/03/20 14:13:18
      • 0
      • 1

      میتونه منو راضی کنه ؟ من میخوام در حد انر ۵ ایکس باشه همین.

    • کاربر سایت

      1399/03/21 10:09:32
      • 0
      • 2

      من کیفیت تصاویر آنر ۵ ایکس رو ندیدم اما شما می تونید با جستجو در اینترنت کیفیت تصاویر ردمی ۸ رو مشاهده کنید.

      اگر خیلی کیفیت عکس براتون مهمه، ردمی نوت ۸ یا می نوت تی شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام گوشی شیایومی بهتره یا ساخت سامسونگ
    • کاربر سایت

      1399/03/20 10:11:08
      • 0
      • 2

      سلام

      در ساخت و کیفیت محصولات سامسونگ شکی نیست اما سوال بهتر اینه کدوم ارزش خرید بیشتری داره چون سامسونگ برند معروفی هست کمی گرون تر عرضه میشه محصولاتش نسبت به باقی برند ها! اما گوشی های شیائومی در کنار کیفیت ساخت خوب قیمت مناسبی هم دارند

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید میشه بگید شیاومی ردمی 8 بهتره یا گوشی هواوی وای 7 پرایم ؟و اولیت ها هم اینه که سخت افزار خوب باشه زیاد برای بازی نمیخوام در حدی که بازی های نیمه سنگین رو راحت برام بالا بیاره،زود داغ نکنه و حافظه بالای ۳۲ گیگ باشه 32 هم باشه خوبه پایین تر دیگه نه ، باتری هم حداقل تا یک روز بره و دوربین خیلی برام مهمه ، و کیفیت صفحه نمایش هم همینطور . اگه به غیر از این دو تا سقفش دیگه ۳ تومن پیشنهادی دیگه دارید لطفا بگید
    • کاربر سایت

      1399/03/20 10:02:47
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این دو گوشی شیائومی ردمی ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم  از نظر سخت افزاری برتر هست

    • 1
    • 1
    سلام ممنونم از اطلاعاتی که دادین میخواستم بپرسم گوشی سامسونگ A20s بهتره یا نوکیا ۶.۲
    • کاربر سایت

      1399/03/19 15:18:07
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی نوکیا ۶.۲ بهتر می باشد

    • 2
    • 0
    سلام آیا قطعات گوشی شیایومی نوت 8 در ایران پیدا میشود
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:20:53
      • 1
      • 1

      سلام

      اگر منظور تاچ LCD و باتری هست بله

    • 0
    • 2
    سلام میشه بگید گوشی ردمی 8 بهتره یا گوشی ای 10 اس و کدوم دوربین بهتری داره ؟
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:13:58
      • 0
      • 2

      سلام

      تقریبا در یک سطح هستند گوشی گلکسی A10s سامسونگ در حد خیلی کوچک دوربین بهتری داره اما گوشی شیائومی ردمی ۸ باتری بهتری دارد.

    • علی

      1399/03/19 12:15:25
      • 0
      • 2

      سلام کدوم پردازنده بهتیی داره و میشه به پردازنده مدیاتک اعتماد کرد برای اینکه 4 سال برام بره ؟

    • کاربر سایت

      1399/03/19 15:22:39
      • 0
      • 1

      اصولا پردازنده اسنپ دراگون بهتر هست ولی خوب توی چهار سال آدم هم باشه فرسوده میشه تا نیاز شما از گوشی چی باشه اگر نیازهای کاربردی روزمره سبک باشه فکر نمیکنم براتون مشکلی ایجاد کنه

    • 0
    • 0
    یک گوشی گیمینگ می خوام تا قیمت 3 میلیون با باطری مناسب به غیر از ردمی نوت 8
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:10:46
      • 0
      • 0

      نیست نگردید پیدا نمیشه از اون بهتر در رنج قیمتی ۳ میلیون تومان

    • 0
    • 1
    در مقایسه با گوشی آیفون 6 پلاس و شیائومی ردمی 8 کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:09:57
      • 0
      • 1

      آیفون ۶ پلاس قدیمی هست و پشتیبانی نرم افزاری نمیشه و کارکرده باید خرید کنید اگر تمامی این مشکلات رو قبول میکنید و اپل دوستید آیفون ۶ پلاس

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید میشه بگید بهتره دست دوم ولی تمیز گوشی سونی ایکس زد رو بگیرم بهتره یا صفر گوشی ردمی 8؟ لطفا جواب بدید.
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:08:18
      • 0
      • 1

      سلام

      در کل برای لوازم الکترونیکی بهترین گزینه خرید محصول نو نسبت به دست دوم هست

    • فرزاد

      1399/03/19 12:12:29
      • 0
      • 1

      میشه بگید کدوم سخت افزارش قویتره و دوربین و برای بازی مناسب تره اپدیت اندروید زیاد برام مهم نیست.

    • کاربر سایت

      1399/03/19 15:53:52
      • 0
      • 0

      سخت افزار گوشی ردمی ۸ شیائومی جدیدتر هست و پشتیبانی نرم افزاری دارد

    • 0
    • 0
    سلام. خسته نباشید من دنبال گوشی موبایل هستم فعلا چند مورد پیدا کردم میخواستم بدونم کدوم مناسب تره هواوی پی سی لایت . شیائومی نوت 8 ،سامسونک آ 30 اس و هواوی y9s
    • کاربر سایت

      1399/03/18 09:45:32
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی هایی که پیشنهاد دادین همه تقریبا در یک سطح هستند و به صورت خیلی جزئی با هم فرق دارند.

      اول از همه گوشی سامسونگ گلکسی A30s رو پیشنهاد نمی کنم چون بین گوشی های ذکر شده ضعیف ترین هست

      گوشی شیائومی نوت ۸ دارای دوربین خوبی می باشد.

      گوشی هواوی Y9s هم پردازنده خوبی دارد.

      گوشی هواوی P30 lite هم گوشی خوبی می باشد اما باتری ضعیف تری نسبت به دو گوشی بالا دارد

    • 0
    • 1
    آیا گوشی گوشی خوبی هست یانه کلی میگمp smart2019
    • کاربر سایت

      1399/03/18 09:35:18
      • 0
      • 0

      بله یک گوشی میان رده خوب می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید کارکرد شیئومی بهتره یا آیفون فایو اس؟از همه نظر
    • کاربر سایت

      1399/03/17 09:26:00
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی آیفون ۵ اس خیلی قدیمی هست و پشتیبانی نرم افزاری نمیشه به هیچ وجه. حالا منظورتون از مقایسه با برند شیائومی چی هست بنده متوجه نشدم. 

    • 0
    • 0
    سلام دنبال یه گوشی با ظاهری شیک و صفحه نمایش با کیفیت هستم قیمت تا دو نیم چه گوشیی پیشنهاد میدین؟
    • کاربر سایت

      1399/03/17 09:10:59
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 8A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 3
    سلام یه گوشی ک قدرت پردازشیش بالا باشه و همینطور طول عمر مفیدش زیاد باشه و همینطور امکانات زیادی داشته باشه کدوم رو از گزینه های زیر را بهم پیشنهاد میکنید a20.m20.a30 لطفا راهنمایی کنید کدوم ارزش خرید بیشتری داره
    • کاربر سایت

      1399/03/15 16:11:27
      • 1
      • 2

      سلام

      گوشی هایی که انتخاب کردین قدیمی هستن و تقریبا مال اوایل سال ۲۰۱۹ می باشند. اگر حتما بین این ۳ مورد یکی رو مدنظر دارین گوشی گلکسی A30 رو پیشنهاد می کنم.

      اما بهتره حداقل گوشی گلکسی A30s یا برند های دیگه رو برای خرید در نظر بگیرین

    • رضا

      1399/03/15 17:01:18
      • 0
      • 3

      ینی این گوشی هارو نخرم ؟ از برند هواوی چه گوشیی پیشنهاد میکنین؟

    • کاربر سایت

      1399/03/17 08:57:48
      • 0
      • 1

      اگر از برند سامسونگ دوست دارین گلکسی A30s و دیدترین مدل گلکسی A31 سامسونگ مناسب هست.

      از برند هواوی هم گوشی P30 lite و گوشی Y9s رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 2
    سلام قیمت گوشی ها خیلی رفته بالا ایا باز ب قیمت قبل برمیگرده ینی ممکن و اینک مگه میشه گوشی ازین گرونتر بشه منتظر بمونم یا الان بخرم ممنون....
    • کاربر سایت

      1399/03/15 16:14:20
      • 1
      • 0

      سلام

      نوسانات بازار خیلی زیاد شده و نسبت به چند هفته اخیر باز کمی قیمت ها پایین اومده. اگر شدیدا نیاز دارین گوشی رو الان موقییت خوبی هست و خریداری کنید. اما اگر عجله ندارین کمی صبر کنید شاید قیمت ها پاییین بیاد البته می گم شاید!

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید من یه گوشی با پردازنده قوی میخوام گوشی ای که بازی هایی مثل پابجی،کالاف دی یوتی وکلا بازی های پرحجم رو بالا بیاره،درکل گوشی خوبی باشه به نظرتون چه گوشی ای بگیرم
    • کاربر سایت

      1399/03/14 08:56:46
      • 1
      • 0

      سلام

      محدوده قیمتی مشخص نکردید.

      اما گوشی های نوت ۸، نوت پرو و نوت ۹s شیائومی دارای سخت افزار عالی برای بازی می باشند

    • 1
    • 0
    سلام من می خواستم بپرسم با ۱۵ میلیون چه گوشی بخرم‌ برا گیمینگ
    • کاربر سایت

      1399/03/14 08:49:53
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی شیائومی بلک شارک ۳ پرو یک گوشی گیمینگ عالی می باشد.

    • 0
    • 1
    سلام میشه به گوشی های ریلمی اعتماد کرد؟
    • کاربر سایت

      1399/03/14 08:45:26
      • 0
      • 1

      سلام

      بله گوشی های خوبی هستند

    • 1
    • 2
    با سلام ببخشید من اگه بخوام یه گوشی خوش دست و در حدود قیمت 3میلیون تومانی با کیفیت عالی دوربین و حافظه زیاد و تو سال 2019 معرفی شده باشه بخرم سایت شما چه گوشی رو پیشنهاد می کنه. با تشکر.
    • کاربر سایت

      1399/03/10 16:36:02
      • 2
      • 1

      سلام

      در محدوده قیمتی ۳ میلیون تومان 

      ردمی ۸ شیائومی

      و گلکسی A20s سامسونگ رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید من گوشی قبلیم سونی اکسپریا ال بود . الان میخوام شیاومی ردمی ۸ بخرم . میشه بگید صفحه نمایش کیفیتش مثل گوشی قبلیم هست یا نه. و ایا موقع فیلم دیدن و استفاده کردن پیکسل های گوشی دیده میشن؟! و میشه بگید دوربین گوشی ردمی ۸ خوبه نسبت به هم قیمت هاش و اگه گوشی هم قیمت ردمی ۸ باشه ولی امکاناتش بهتره باشه برام معرفی کنید . ممنون میشم.
    • کاربر سایت

      1399/03/10 16:32:58
      • 2
      • 0

      سلام

      بلی نسبت به گوشی قبلیتون، کیفیت صفحه شیائومی نوت ۸ خیلی بهتر می باشد. منظورتون از دیده شدن پیکسل ها رو متوجه نشدم (اگر کلیپ یا فیلم با رزولوشن پایین نگاه کنید کلا تصویر به صورت پیکسل پیکسل هست اما اگر فیلم با کیفیت نگاه کنید مشکلی نخواهید داشت) در این رنج قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ بهترین هست 

    • فرزاد

      1399/03/10 18:15:46
      • 2
      • 1

      نه منظورم ردمی نوت هشت نیست منظورم ردمی 8 هست.

    • کاربر سایت

      1399/03/11 09:04:16
      • 1
      • 0

      گوشی ردمی ۸ شیائومی هم دارای صفحه نمایش خوبی می باشد. full HD نیست اما کیفیت HD رو بهتون تحویل میده

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میشه بگید گوشی هواوی پی اسمارت 2019 الان تو بازار موجود است؟
    • کاربر سایت

      1399/03/10 08:47:02
      • 0
      • 1

      سلام

      خیر موجود نیست

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میشه یه گوشی تا 3 میلیون بهم بگید که صفحه نمایشش فول اچ دی باشه.
    • کاربر سایت

      1399/03/07 15:53:33
      • 1
      • 0

      سلام

      از فول اچ دی منظورتون چی هست؟

      رزولوشن؟ 

    • حسین

      1399/03/07 18:23:56
      • 0
      • 0

      اره منظورم رزولوشن هست.

    • کاربر سایت

      1399/03/08 08:41:58
      • 0
      • 0

      اگر کمی بیشتر هزینه کنید گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ بسیار گوشی خوبی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میشه بگید قیمت گوشی ردمی نوت ۸ رم ۴ و حافظه ۶۴ توی بازار چنده لطفا بگید.
    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما شیائومی نوت ۸بهتره یا نوت ۸T
    • کاربر سایت

      1399/03/07 08:45:55
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر سخت افزاری و دوربین هیچ فرق با هم ندارند. فقط Note 8T شیائومی دارای NFC می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما بین شیائومی نوت 8 و سامسونگ A20s از همه لحاظ کدوم بهتره ؟ و بین شیائومی نوت هشت و a20 چی؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 11:29:31
      • 0
      • 3

      سلام

      از همه نظر گوشی شیائومی نوت ۸ برتر می باشد و ارزش خرید بالاتری دارد

    • Amin

      1399/03/09 23:31:33
      • 2
      • 0

      صد درصدredmi note 8

    • 0
    • 0
    سلام من گوشیم رمش پایین و بازی هارو خوب ساپورت نمیکنه ی گوشی با رم ۴ میخواستم ک خوب کار بکن قیمت ۴ تومن ب پایین باشه تقریبا هر روز ۱۳ ساعت با گوشی کار میکنم گوشی باشه ک هنگ نکنه
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:56:51
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی نوت ۸ شیائومی و گوشی هواوی Y9 Prime مناسب شما می باشد

    • 0
    • 0
    Nova 3e یا y7 2019 یا a10 s یا a20 کدوم بهتره و ارزش خرید بالاتری داره؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:21:06
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی هواوی Y7 2019 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ الان یکم بالاتر رفته. میخواستم بدونم این مدل با مدل نوت ۷ خیلی تفاوت داره ؟ و اینکه کلا به نظرتون نوت ۷ گوشی خوبیه؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:07:43
      • 1
      • 2

      سلام

      گوشی نوت ۷ شیاسومی گوشی خوبی هست و تفاوت چندانی با نوت ۸ ندارد فقط پردازشگر در نوت ۸ بهتر شده و همچنین دوربین ها کیفیت خیلی بهتری دارند

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی redmi not 8 و redmi not 8t و samsong a20s کدومو پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 09:54:01
      • 0
      • 2

      سلام

      دو گوشی نوت ۸ و نوت ۸ تی هیچ فرقی با هم ندارند و فقط Note 8T دارای NFC میباشد.

      اما بین سامسونگ A20s و دو گوشی شیائومی بهتون گوشی نوت ۸ تی شیائومی رو پیشنهاد می کنم به دلیل دارا بودن سخت افزار برتر و دوربین ها بهتر

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از راهنمایی . ببشخید میشه به گوشی های شیائومی اعتماد کرد ؟! حداقل میشه ۳ یا۴ سال با گوشی کار کرد؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 09:49:15
      • 0
      • 1

      سلام

      بله گوشی های شیائومی دارای کیفیت خیلی خوبی هستند و به راحتی جوابگوی شما خواهند بود 

    • 1
    • 2
    سلام راسته که میگن تا ۲۰ روز اینده گوشی ها ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمتشون کم میشه ؟!
    • کاربر سایت

      1399/03/01 16:46:56
      • 0
      • 2

      سلام

      در بازار هیچ چیز قابل پیشبینی نیست طی یک روز گذشته کمی افت قیمتی مشاهده شده اگر عجله ندارین صبر کنید اما اگر نیاز دارین به گوشی تون بخرین هیچ چیز مشخص نیست

    • 0
    • 2
    گوشی مورد نظرم شیاومی می پلی و هواوی پی اسمارت هسته . ببخشید میشه بگید الان می پلی و پی اسمارت وجود دارن یا نه و قیمتشون چنده؟
    • کاربر سایت

      1399/02/31 12:18:01
      • 2
      • 1

      سلام

      خیر این دو گوشی در بازار موجود نیست

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید من یه گوشی خوب که همه برنامه هارو بتونه نصب کنه و باتری خوبی داشته باشه و هنگ نکنه و داغ نکنه و به اینترنت دسترسی خوبی داشته باشه و سامسونگ باشه بودجه ام هم ۲ تا ۳.۵ میلیون باشه چه گوشی پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/02/29 08:51:58
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر فقط از برند سامسونگ مد نظرتون هست گوشی گلکسی A20s با رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید بین گوشی mia3 و ردمی نوت ۸ ساده ینی پرو نباشه کدومش بهتره؟؟از نظر اینکه چقدر عمر کنه و دوربیناشون
    • کاربر سایت

      1399/02/29 08:53:33
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی ردمی نوت ۸ شیائومی برتر هست

    • 0
    • 0
    سلام پس چرا توی لیست گوشی ها تا سه میلیون قرارشون دادید؟
    • کاربر سایت

      1399/02/29 08:54:34
      • 0
      • 0

      سلام

      چه گوشی مدنظرتون هست؟

    • 1
    • 0
    بین j8 و redmi note 8 کدوم خوبه
    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:17:05
      • 0
      • 2

      صد در صد ردمی نوت ۸ شیائومی

    • 0
    • 0
    سلامی دوباره ببخشید بین گوشی های شیاومی می پلی و شیاومی ردمی ۶ پرو کدوم ؟ اولیت ها هماینه که سخت افزار خوب باشه زیاد برای بازی نمیخوام در حدی که یه بازی با گرافیک دو سوم پابجی رو راحت برام بالا بیاره،زود داغ نکنه و حافظه بالای ۳۲ گیگ باشه پایین تر دیگه نه ، باتری هم حداقل تا یک روز بره و دوربین خیلی برام مهمه ، و کیفیت صفحه نمایش هم همینطور . اگه به غیر از این دو تا سقفش دیگه ۳ تومن پیشنهادی دیگه دارید لطفا بگید
    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:15:17
      • 0
      • 0

      سلام

      مدل هایی که شما گفتید خیلی قدیمی هستند و در بازار موجود نیستند.

      اما اگر گوشی در حد سه میلیون تومان مد نظرتون هست گوشی شیائومی ردمی 8A رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 2
    سلام میشه بگین گوشی شیائومی نوت 8 قیمتش الان چنده ؟
    • کریمی

      1399/02/26 01:02:48
      • 0
      • 1

      حول و حوش سه و نیم

    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:03:19
      • 0
      • 0

      سلام

      میتونید از لینک قیمت شیائومی نوت ۸ استفاده کنید و قیمت بروز شده را مشاهده کنید.

    • 3
    • 0
    سلام بین گوشی y6وy7کدومش بهتره؟!
    • کاربر سایت

      1399/02/18 12:04:45
      • 2
      • 2

      سلام گوشی هواوی y7 بهتر می باشد

    • 1
    • 2
    سلام ببخشید بین گوشی های سامسونگ a20 و نوت ۸شیائومی وy9 کدوم گوشی از کیفیت بهتری برخورداره
    • کاربر سایت

      1399/02/11 15:56:55
      • 3
      • 8

      سلام گوشی شیائومی نوت ۸ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام کاری با دوربین ندارم و میخواستم بگم اگه بخوام روی هانر ۱۰ لایت و گلگسی m20 بازی کال اف دیوتی رو اجرا کنم کدومش سریعتره و در کل کدوم گوشی ، گوشی قویی هستش
    • کاربر سایت

      1399/02/10 14:12:36
      • 0
      • 3

      سلام بین این دو گوشی گلکسی M20 سامسونگ رو بهتون پیشنهاد می کنم هم از نظر باتری هم کمی از نظر پردازشگر قوی تر هست

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید یه گوشی می خواستم با حافظه ۶۴ و باتریش هم خب باشع و تا ۳ میلیون باشع میشع معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/02/10 14:18:53
      • 1
      • 2

      سلام در بازار فعلی برای گوشی با حافظه ۶۴ گیگابایت حداقل ۳.۷۰۰.۰۰۰ باید هزینه کنید.

    • خفاجه

      1399/02/11 17:56:45
      • 0
      • 0

      هانر 10لایت رو من پیشنهاد میکنم برای شما که حافظه64میخاهید که حدود قیمت3000000هست

    • 0
    • 0
    سلام.ببخشید من میخوام گوشی ردمی نوت ۸ بخرم قیمتش الان چنده؟
    • کاربر سایت

      1399/02/10 14:20:20
      • 0
      • 1

      سلام از جستجوی بالای صفحه استفاده کنید و قیمت روز رو مشاهده کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر گوشی j6سامسونگ چطوره؟
    • کاربر سایت

      1399/02/09 16:24:08
      • 0
      • 1

      سلام گوشی J6 سامسونگ جزو دسته گوشی های میان رده و به سمت پایین رده می باشد.

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید می خواستم ببینم بین گوشی Mi Max 3و Note 8کدوم از نظر نرم افزاری و هم سخت افزاری بهتره
    • کاربر سایت

      1399/02/06 13:40:52
      • 0
      • 2

      سلام صد درصد گوشی شیائومی نوت ۸ هم جدیدتر هست و هم دارای سخت افزار و نرم افزار جدیدتری می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من میخاستم یه گوشی تا ۳ ملیون بگیرم که دوربین خوبی داشته باشه چون خیلی برام مهمه زود هنگ نکنه و داغ نکنه باتریش طول عمر خوبی داشته باشه و از لحاظ سخت افزاری خوب باشه و حافظه داخلیش هم برام مهمه شما چی پیشنهاد میکنید که از این لحاظ ها بهتر باشه ؟
    • کاربر سایت

      1399/02/06 13:46:51
      • 0
      • 2

      سلام اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید گوشی شیائومی نوت ۸ رو پیشنهاد میکنم قیمت در حدود ۳ میلیون و ششصد می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مطالب مفیدتون من بین گوشی شیائومی نوت8 وشیائومی mi a3موندم من برام هم نرم افزاری هم سخت افزاری هم دروبین و هنگ نکردن مهمه میشه راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/02/06 13:57:27
      • 0
      • 6

      سلام هر دو گوشی های خوبی هستند و سخت افزاری مشابه دارند اما گوشی نوت ۸ شیائومی دارای سیستم دوربین با کیفیت تری می باشد و همچنین رزولشن نمایشگر نوت ۸ شیائومی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ است که نسبت به رزولشن MI A3 برتر می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام من از گوشی های شیائومی خوشم اومد ولی از یه نفر پرسیدم که برنامه هارو راحت نمیشه دانلود کرد یعنی گوگل پلی رو پشتیبانی نمیکنه شما اینرو تایید میکنید یا اشتباه گفتن ایا ردمی نوت 8 مثل گوشی های سامسونگ پشتیبانی خوبی داره یا خیر؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/02/02 17:22:45
      • 0
      • 3

      سلام گوشی های شیائومی دارای ۲ نوع هستن رام گلوبال و رام چین. رام گلوبال کاملا گوگل پلی رو پوشش میده و مشکلی نخواهید داشت. گوشی های شیائومی موجود در سایت ما همگی رام گلوبال هستند

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی هواوی y7 prime 2019 دارم که می خام بفروشمش و a30s بخرم نظرتون چیه؟
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:38:02
      • 1
      • 1

      سلام گوشی سامسونگ A30s گوشی خوبی هست و کار خوبی هست

    • 1
    • 0
    سلام میشه بگید تو همین رنج قیمت بهترین شون از نظر باتری وحافظه بالا و دوربین و سبک کدومه
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:43:49
      • 0
      • 0

      سلام در بین گوشی های بالا نوت ۸ و هواوی Y9 2019 رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام وقت بخیر از بین این گوشیها که معرفی کردین کدوم باطری و امکاناتش برا بازی بهتره
    • کاربر سایت

      1399/02/03 17:21:37
      • 1
      • 1

      سلام گوشی ردمی نوت ۸ رو پیشنهاد می کنم بهتون

    • 0
    • 1
    سلام من میخوام یه گوشی بخرم حداکثر سه و خورده ای برامم این که هنگ نکنه حافظش خوب باشه سریع شارژ بشه و داغ نکنه خیلی مهمه میخواستم شیائومی بخرم که یه چند تا سایت رفتم که یکیشون گفته بود تو طولانی مدت دست اذیت میکنه یکم دودل شدم میشه راهنماییم کنید لطفا که چی بخرم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/02/01 15:34:45
      • 0
      • 1

      سلام با رنج قیمتی ۳.۵ میلیون تومان برای اینکه به یک سخت افزار خوب برسین برند شیائومی رو پیشنهاد می کنم منظورتون از اینکه دست رو اذیت میکنه چیه ؟

    • 0
    • 3
    سلام وقت بخیر از بین این گوشیها که معرفی کردین کدوم باطری و امکاناتش برا بازی بهتره
    • کاربر سایت

      1399/02/01 15:41:56
      • 1
      • 2

      سلام گوشی نوت ۸ شیائومی بیشتر جوابگوی بازی و دارای باتری بهتری هست

    • 0
    • 2
    سلام من بین y7prime 2019 و A20s موندم به نظرت کدوم بهتره و کمتر هنگ میکنه?
    • کاربر سایت

      1399/02/01 15:49:01
      • 1
      • 2

      سلام بین این دو گوشی هواوی Y7 2019 رو پیشنهاد می کنم پردازشگر بهتری نسبت به سامسونگ داره

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم گوشی شیاعومی ردمی نوت 8 پرو و ردمی نوت 8تی و ردمی نوت 8 چه فرقی باهم دارند
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:08:58
      • 0
      • 0

      سلام دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ تی فقط یک فرق دارن که آون هم وجود NFC در Note 8T هست و اما شیائومی نوت ۸ پرو دارای سخت افزار بالاتر، دوربین های بهتر و باتری عظیم تری هست

    • 0
    • 3
    سلام منبین y9پرایم و نوت8 موندم میشه راهنماییم کنید سخت افزار برام مهمه و باتری
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:15:46
      • 7
      • 2

      سلام گوشی هواوی Y9 پرایم بهتر هست

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید میخواستم بدونم گوشی آنر 10 لایت همه ی بازی ها و برنامه ها رو راحت اجرا میکنه
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:31:58
      • 2
      • 0

      سلام بله با این که پردازنده نسبتا معمولی داره گوشی هانر ۱۰ لایت اما اکثر بازی ها رو بر روی کیفیت ۱۰۸۰ اجرا میکنه

    • 2
    • 1
    با سلام وخسته نباشید من گوشی شیائومی نوت ۸ خریداری کردم الان ۲ ماهی میشه میخواستم گوشی دیگه ای خریداری کنم تا سقف ۳ میلیون حالا بالا پایین مقداری مشکلی نداره امکانش هست راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:36:47
      • 1
      • 2

      سلام همون گوشی شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ تی رو بهتون در رنج قیمتی ۳ میلیون تومان پیشنهاد می کنم اگر از برند شیائومی نمی خوایین گوشی موبایل هوآوی مدل Honor 10 Lite 128GB Ram4 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 2
    سلام اول از همه از مطلب عالیتون سایت خاص باکس متشکرم. من میخوام گوشی بخرم اما بازار الان کلا بستست. نمیدونم از سایت های اینترنتی کدوم معتبر تره. توی یه مطلب از بلاگفا ، نوشته بودند که سایت هاکان موبایل سایت خوبیه برای خرید. اما نمیشه به این چیزا استناد کرد. نمیدونم الان این سایتی که گفتند اصلا معتبر هست. چطور بفهمم کدوم سایت قابل اعتماده؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:40:20
      • 1
      • 1

      سلام کلا فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند معتبر هستن و می تونید خرید خودتون رو انجام بدید. وب سایت ما "خاص باکس" با سابقه بیش از ۳ سال در زمینه فروشگاه اینترنتی فعالیت داشته و دارای نماد اعتماد الکترونیکی ۲ ستاره می باشد.

    • سمابانو

      1399/03/02 17:21:20
      • 0
      • 0

      سلام زهره جان. من از این سایت خرید کردم. یه دونه هدفون شیائومی جی تی وان هایلو خریدم. واقعا پشتیبانیشون عالی بود. هاکان موبایل درسته تازه تاسیسه ولی از نظر من قابل اعتماده. من سفارشم تهران بود کمتر از 1 ساعت سفارش رسید دستم. با اجازه خاص باکس عزیز جواب دادم

    • 1
    • 4
    با سلام ، برای عکاسی از طبیعت یک گوشی تا سه میلیون که توانایی اندروید ۹ یا ۱۰... + مزایای اصلی و مهم را دارا باشد لطفا معرفی کنید .
    • کاربر سایت

      1399/01/17 13:28:01
      • 6
      • 5

      سلام گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 0
    سلام ببخشید دوباره مزاحمتون میشم. برای بازی های سنگینی مثل Pubg و call of duty کدوم یک از دو گوشی mi a3 و redmi note 8 مناسب هستند؟
    • کاربر سایت

      1399/01/12 13:29:40
      • 3
      • 0

      سلام مشخصات هر دو گوشی یکسان هست اما گوشی شیائومی نوت ۸ بهتر عمل میکنه در اون بازی ها

    • 3
    • 2
    مدل سامسونگ A20 چقدره؟
    • کاربر سایت

      1399/01/11 16:46:58
      • 3
      • 1

      سلام در حاضر موجود ندارم اما گوشی سامسونگ A20s موجود هست که از قسمت جستجوی بالای سایت می تونین استفاده کنید و قیمت لحظه ای رو مشاهده کنین

    • 3
    • 0
    سلام خسته نباشید. می خواستم نظرتون رو درباره گوشی های mi a3 و سامسونگ a30s بدونم.من خودم نظرم رو mi a3 بود ولی رفیقام میگن شیائومی خوب نیست و سامسونگ بخرم. من گوشی مد نظرم هست که باتری قوی داشته باشه،بازی هارو به راحتی اجرا کنه،دوربین خوبی داشته باشه و از لحاظ سخت افزاری هم خوب باشه. ممنون میشم اگر کمکم کنید. مرسی از سایت خوبتون.
    • کاربر سایت

      1399/01/11 16:42:18
      • 3
      • 3

      سلام اگه برند گوشی براتون مهم هست گوشی سامسونگ رو خریداری کنید اما اگه سخت افزار (پردازنده، رم، حافظه داخلی) محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس و دوربین براتون مهم هست گوشی شیائومی Mi A3 رو پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 1
    میخواستم ببینم چه گوشی ای برای بازی خوبه که قیمتشم تا ۳ میلیون باشه و بتونه کارهای روز مره ام رو هم انجام بده مثل عکاسی تماس و .....
    • کاربر سایت

      1399/01/11 16:13:51
      • 3
      • 3

      سلام گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 2
    سلام.ممنون از راهنمایی های خوبتون من میخوام تو همین رنج قیمتی گوشی بگیرم..دوربین هم در اون حد برام مهم نیست فقط چون خیلی خیلی فیلم میبینم و تو نت میچرخم میخوام باتریش خوب و با دوام باشه..اگه راهنماییم کنید ممنون
    • کاربر سایت

      1399/01/11 16:05:40
      • 2
      • 3

      سلام گوشی نوت ۸ شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 7
    • 2
    سلام به نظر شما گوشی سامسونگ A50s خوب است یا نه اگه گوشی مناسب تری می شناسید بگوید
    • 1
    • 1
    سلام من هرچقدتوسایتانظردرباره ردمی نوت۸خوندم اکثراگفتن که صفحه‌ش سایه میندازه وباتری زودخالی میکنه و...درکل خیلییی کم ازش تعریف شده خاهشا درست وبدون تعصب راهنمایی کنین چون میخام بخرم ولی خیلی دچارشک شدم
    • کاربر سایت

      1399/01/11 15:41:08
      • 0
      • 0

      سلام در مورد سایه ای که گفته شده چون نمایشگر گوشی ردمی نوت ۸ از نوع IPS هست وقتی با زاویه بین ۵ تا ۳۵ درجه از پایین به صفحه نگاه کنید اره کمی سایه خاکستری میندازه اما تمامی گوشی هایی که صفحه IPS دارند این مورد براشون صدق می کنه اگه صفحه نمایش بهتری می خواین باید گوشی با صفحه ای از نوع AMOLED انتخاب کنید. برای باتری هم این گوشی دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری هست و بستگی به مقدار مصرف شما داره اگه استفاده کننده سنگین هستید در حدود ۵ الی ۷ ساعت جوابگوی شما هست اما اگه استفاده کننده بهینه هستین یک روز جوابتون رو میده

    • 2
    • 0
    سلام من بین خرید دو گوشی شیائومی ردمی نوت8 و سامسونگ A30 گیر کردم و با توجه به چند مجله ای ک درمورد این دو گوشی خوندم و دیدم. ردمی نوت 8 از A30 تقریبا در هر نظر سر تر بود و اینکه قیمت گوشی واس من مهمه لطفا قیمت این دو گوشی به من بگید
    • کاربر سایت

      1399/01/06 15:32:13
      • 0
      • 1

      سلام برای اینکه به قیمت های روز دسترسی داشته باشید از لینک های زیر استفاده کنید. گوشی سامسونگ گلکسی A30s با حافظه ۶۴ گیگابایت https://bit.ly/2UfQuME گوشی سامسونگ گلکسی A30s با حافظه ۱۲۸ گیگابایت https://bit.ly/2JcxsQT گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ گیگابایت https://bit.ly/3adMQIF گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۱۲۸ گیگابایت https://bit.ly/2QKNINd

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید گوشی Y9 prime بهتره یا شیائومی نوت 8.از همه نظر خوب باشه. زود جواب بدید.ممنون.
    • کاربر سایت

      1399/01/06 15:22:48
      • 0
      • 0

      سلام این دو گوشی از نظر کارایی و امکانات خیلی نزدیک بهم هستن اما در کل گوشی شیائومی نوت ۸ بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من تو این گوشی شیایمی نوت8 گی کردم و نمیدونم بخمش یا نه همه میگن یه مشکل هایی داره مثلا دوربینش 48 نیست چه کنم یکی بگه گوشی تا 3 میلیون چی خوب هست
    • کاربر سایت

      1399/01/06 15:03:40
      • 2
      • 1

      سلام شما باید ببینید برای چه کاری نیاز دارید گوشیتون رو اگر برای عکاسی حرفه ای می خواهید بهتره گوشی های پرچمدار رو انتخاب کنید که هزینه بالایی دارند اما اگر استفاده روزمره دارید و عکاسیتون در حد شبکه های اجتماعی و معمولی هست گوشی نوت ۸ جوابگوی نیازتون هست

    • 3
    • 0
    سلام من ۳ میلیون پول دارم با این پول بین برند های شیائومی وسامسنگ چه گوشی برای بازی های سنگین و عکس و فیلم و باتری پر ظرفیت بهترین عملکرد را دارد ممنون از سایت خوابتون
    • کاربر سایت

      1399/01/06 15:00:41
      • 1
      • 0

      سلام در حال حاضر با بوجه ۳ میلیون تومانی و امکاناتی که مدنظرتون هست گوشی ردمی ۸ با ظرفیت حافظه ۶۴ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر ببخشید من دنبال بهترین گوشی تو رنج قیمت ۳ میلیون حالا ۱۰۰ تومن ببشتر یا کمتر هستم گوشی های a30 و هوآوی y9 prime مد نظرم بود ولی با این مقاله ای که نوشتید میخواستم این دو تا گوشی و با گوشی های شیائومی ای ک گفتید برام مقایسه کنید🙏🏻 و در کل بهترینش رو بهم معرفی کنید راستش من چون تو حوزه ی موسیقی فعالیت دارم با کیفیت ضبط صدا ی گوشی هم خیلی سر و کار دارم
    • کاربر سایت

      1399/01/06 14:32:35
      • 0
      • 2

      با سلام گوشی های سامسونگ A30 و هواوی Y9 پرایم هر دو گوشی خوبی هستند در رنج قیمتی ۳ میلیون تومان گوشی شیائومی نوت 8T هم گوشی خوبی هست که دارای سخت افزار قابل قبولی می باشد. توجه داشته باشید که این رنج قیمتی گوشی های میان رو شامل میشه و نمیشه با پرچمداران مقایسه کرد و سطح انتظارات باید مقول باشه

    • 1
    • 0
    سلام. مندمی خواستم یه گوشی بخرم ونظرم روa30sقطعی شده بود که گوشی ردمی نوت ۸رو دیدم و متوجه کارایی هاش شدم ولی با حرف هایی که از دوستانم شندم که نی گوین شیامی بدرد نمی خوره و هنگ می کنه . واقعا دو دل شدم ونمی دونم کدوم رو بخرم .اگه میشه کمکم کنید . وملاک هام اینه که گوشی دوربینش خوب باشه . گوشی باطری زود خالی نکنه . گوشی هنگ نکنه .وبازی ها هم به راحتی در گوشی اجرا شود. اگه بهم کمک کنید ازتپن ممنون میشم. سپاس.
    • کاربر سایت

      1398/12/28 15:38:02
      • 1
      • 2

      سلام این حرف که گوشی های شیائومی مشکل دارن و هنگ می کنن کاملا اشتباه هست. من خودم شخصا ۷ ماهه شیائومی مدل Mi9T رو دارم و کاملا راضی هستم. اما هم گوشی شیائومی نوت ۸ و هم سامسونگ A30s گوشی های خوبی هستن و هر کدام ویژگی دارند که اون یکی نداره و این رو هم توجه کنید که نوت ۸ قیمتش نسبت به A30s بهتره

    • 0
    • 0
    باسلام میخواستم ببینم از بین گوشی های هواویp30lite,شیائومی نوت۸وگلگسی a50کدام یک گوشی های بهترین؟چه از نظر کارایی چه از نظر دوربین وباطری
    • کاربر سایت

      1398/12/28 15:26:28
      • 1
      • 2

      سلام بهتون پیشنهاد می کنم برای انتخاب بهتر گوشی مورد نظر نقد و بررسی هر ۳ گوشی رو داخل سایت خاص باکس مطالعه کنید اما... از نظر قدرت پردازنده گوشی شیائومی نوت ۸ از نظر کیفیت صفحه نمایش گوشی سامسونگ A50 از نظر کیفیت دوربین گوشی های شیائومی نوت ۸ و هواوی P30 lite و در اخر از نظر باتری دو گوشی شیائومی نوت ۸ و سامسونگ A50 مناسب هستند.

    • 1
    • 1
    سلام وقتتون بخیر.میبخشیدمن ی گوشی باقیمت ۲وپونصدتاسه تومن میخام.کیفیت دوربینش برام خیلی مهمه برای عکاسی لازمش دارم.پردازشش واینکه بتونم برنامه های مختلف روش نصب کنم گوشی ک الان دارم ی سری برنامه هاروش نصب نمیشه.حافظه داخلیشم خوب باشه.ظرافت وزیبتیی ظاهریشم برام مهمه واینکه حداقل چهارپنج سال کارکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1398/12/28 14:47:18
      • 1
      • 2

      سلام برای خرید گوشی با رنج قیمتی ۳ میلیون تومان بهتون گوشی شیائومی نوت ۷ رو پیشنهاد میکنم. حافظه داخلیش ۱۲۸ گیگابایت، مقدار رمش ۴ گیگابایت و دوربین اصلیش ۴۸ مگاپیکسل هست و رنگ مشکیش خیلی قشنگ و جذابه در حال حاضر هم موجود دارمش با ۱۸ ماه گارانتی و رجیستر شده

    • 0
    • 0
    از سامسونگ بالاخره چی بخرم ؟ توقع خاصی ندارم از گوشی، میخوام گوشی خوبی باشه در کل اذیت نکنه
    • کاربر سایت

      1398/12/27 16:25:29
      • 3
      • 0

      سلام اگر حتما از برند سامسونگ گوشی می خواهید انتخاب کنید. سامسونگ A30s با حافظه ۶۴ گیگابایت مناسب است

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و خسته نباشی،عزیز چند ساله ی گوشی ه هانر هواوی4cخریدم الحمدلله مثله تراکتور تا الان کار کرده،ی گوشی که هم پیکسل خوب داشته باشه و هم حافظه داخلی بالا هم پردازنده خوب و هم زود خراب نشه تا مبلغ سه میلیون چی پیشنهاد میدین،ممنون از راهنمایی تون.
    • کاربر سایت

      1398/12/26 15:46:04
      • 0
      • 3

      سلام گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم این گوشی هم سخت افزار مناسبی داره و هم ۴ دوربین در قاب پشتی برای عکاسی داره باتری ۴۰۰۰ میلی آمپریش هم کاملا نیازهاتون رو جواب خواهد داد.

    • 0
    • 1
    سلام. خسته نباشید. ببخشید میخواستم بدونم گوشی a20 بهتره یا m20. برای گیم و بازی
    • کاربر سایت

      1398/12/26 13:54:12
      • 0
      • 0

      سلام گوشی سامسونگ گلکسی M20 با سخت افزار بهتری که داره بیشتر مناسب بازی هست

    • 0
    • 1
    من ردمی نوت ۸ رو پیشنهاد میکنم که میخوام بخرم واقعا عالیه.ممنون ک نظر هایی ک داده میشه رو آن قدر خوب جواب میدی.
    • کاربر سایت

      1398/12/26 13:55:54
      • 1
      • 0

      سلام ممنون برای نظرتون

    • 0
    • 0
    باسلام ببخشید من تازه گیاy9 primeخریدم 1هفته پیشگی خواستم بگم عالی ولی یک مشکلی داره زود شارژ تمام میکنه میخواستم بفهمم مشکلی داره شرمنده میشه راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1398/12/26 16:35:24
      • 1
      • 0

      سلام باتری گوشی موبایل هواوی Y9 پرایم ۴۰۰۰ میلی آمپر هست اگه بهینه استفاده کنید باید یک روز کامل جواب بده اما اگه زیاد استفاده می کنید معمولا 6 الی ۷ ساعت جواب میده

    • 1
    • 0
    سلام،گوشی باهمین رنج قیمت که سخت افزارش برابازی خوب باشه دوربین برام مهم نیست فقط cpuوباتری قوی داشته باشه بهم معررفی کنید باتشکر
    • کاربر سایت

      1398/12/26 16:44:10
      • 1
      • 0

      سلام تو این رنج قیمت گوشی شیائومی نوت 8T و گوشی شیائومی Mi A3 رو پیشنهاد می کنیم

    • 0
    • 0
    سلام من می خواستم گوشی شیائومی می ای3 بخرم اما میگن بعد تقریبا دوسال هنگ میکنه و بروز رسانی هم نمیشه
    • کاربر سایت

      1398/12/26 16:53:27
      • 0
      • 1

      سلام گوشی می ای ۳ شیائومی تیر ماه ۹۸ وارد بازار شده و هنوز به دو سال نرسیده عمرش که این اطلاعات غلط رو بهتون دادن اما به طور کلی همه گوشی های اندرویدی چه شیائومی چه هواوی چه سامسونگ ۲ نسخه اندروید رو به روز رسانی میکنند و بعد از اون رام های کاستوم رو میشه روشون نصب کرد

    • 1
    • 2
    سلام گوشی شیاومی رد می نوت 7چند ماه دارم استفاده میکنم ولی بعضی مواقع هنگ می‌کنه و باید گوشی ریست کنم تا مشکل برطرف بشه چه دلیلی می‌تونه داشته باشه ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:36:41
      • 1
      • 3

      با سلام و عرض ادب معمولا اینطور مشکلات با بروز رسانی یا بازنشانی تنظیمات کارخانه حل میشوند. اگر این موارد انجام شد و تغییری حاصل نشد با شرکت خدمات گارانتی گوشی تماس حاصل فرمایید.

    • 1
    • 1
    سلام من رفته بودم a30 بخرم فروشنده کلا نظرمو عوض کرد گفت چون ایرادش زیاده دیگه تولید نمیکنن به نظرتون چی بخرم از سامسونگ
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:35:35
      • 1
      • 4

      با سلام و عرض ادب سامسونگ a30 و a30s جزو گوشی های خوب و خوش فروش هستند باید دقیق تر بفرمایید که چطور و به چه علتی فروشنده شما رو از خرید این گوشی پشیمون کرد . در هر صورت اگر به دنبال مدل های دیگری هستید ترجیحا مدل های شیائومی نوت 8 و a3 رو در اون رده قیمتی ملاحظه بفرمایید.

    • 3
    • 0
    سلام وعرض ادب ،من هیچ چیز گوشی برام اهمیت نداره به جز دو چیز پردازنده خوب ،که گوشی روان وبدون هنگ وحتی لگ کار کنه اهل بازی وگیم هم نیستم ولی ازگوشی کار میکشم ،اسنپدراگون 821داشتم بد نبود ولی گه گداری لگ داشت ،حالا من دنبال یه گوشی ارزان قیمت هستم که پردازنده قوی داشته باشه شما به عنوان کارشناس در این زمینه چی رو پیشنهاد میدید،با سپاس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:33:55
      • 2
      • 2

      با سلام و عرض ادب قطعا اگر مبلغ رو مشخص میکردید بهتر میتونستم راهنماییتون کنم ولی در حالت کلی برنده رقابت میان رده ها در بازار که تمام امکانات استاندارد رو داشته باشه و زیادم گرون نباشه شیائومی ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو هستند. حتما قبل از خرید امکانات و قیمت این دو مدل رو با مدل های مد نظرتان مقایسه بفرمایید.

    • 2
    • 1
    سلام من میخوام گوشی mi a3 بخرم ولی شک دارم چی میخوام مثلا گوشی میخوام که بازی های سنگینو بیاره و دوربین خوبی داشته باطریشم خوب باشه فعلا می آ ۳ تو نظرم دارم بگیرم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:31:30
      • 2
      • 4

      با سلام و عرض ادب مدلی که انتخاب کردید مدل بسیار خوبی هست ولی حتما امکانات مد نظرتون رو با شیائومی نوت 8 هم مقایسه بفرمایید در این رده قیمتی شیائومی نوت 8 هم حرف هایی زیادی برای گفتن دارد.

    • 1
    • 3
    واقعا شیائومی چه شرکت بیستیه ردمی نوت 8 قیمتی یک میان رده ساده رو داره ولی کیفیت یک بالارده
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:30:07
      • 2
      • 4

      بله همینطوره یکی از بهترین و پرفروش ترین میان رده های بازار که در واقع باید تقریبا 3 تا 3.400 قیمت داشته باشه و داره با قیمتی حدود 2400 تا 2700 ارائه میشه.

    • 1
    • 0
    بنظرتون redmi note 8 شیائومی بهتره یا mi a3?کیفیت دوربین خیلی برام مهمه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:29:05
      • 1
      • 4

      با سلام و عرض ادب در دوربین اصلی گوشی شیائومی نوت 8 بهتر و با کیفیت تر است ولی اگر دوربین سلفی(دوربین جلو ) برای شما بهتر است شیائومی a3 دوربین سلفی بهتری دارد. در واقع در این دو مدل اگر دوربین اصلی و امکانات کلی گوشی را مد نظر قرار بدهیم شیائومی نوت 8 برتری دارد ولی در زمینه دوربین سلفی برنده میدان شیائومی A3 است.

    • 1
    • 0
    سلام گوشی mi A3 بهتره یا ردمیnote 8
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:27:07
      • 3
      • 2

      با سلام و عرض ادب در کل شیائومی نوت 8 گوشی بهتریه ولی نوت 8 در دوربین سلفی نسبت به A3 ضعف قابل توجهی دارد. اگر دوربین سلفی برای شما اولویت دارد شیائومی mi a3 و اگر امکانات کلی گوشی مهم تر است قطعا شیائومی نوت 8

    • 3
    • 4
    سلام میخواستم نظرتون رو درباره گوشی شیائومی ردمی نوت 8 تی بپرسم به نظرتون بخرم یا نه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:25:36
      • 1
      • 4

      با سلام و عرض ادب گوشی فوق العاده خوب و خوش فروشیه پیشنهاد میکنم اگر نظرتون تقریبا قطعیه شک نکنید و همین مدل رو بخرید.

    • 5
    • 0
    من میخوام a10بگیریم میگن بده راست میگن از بده میشه منو راهنمایی کنید تا گوشی بگیریم . قیمتش تو همون رنج باشد ممنونم از مطابتون اگر راهنمایی کنید ممنون می شم
    • مشاور خاص باکس

      1398/09/04 20:57:10
      • 1
      • 3

      سلام خوب یا بد بودن گوشی های در مقایسه مشخص میشه، گوشی A10 در خیلی از ویژگی ها بسیار گوشی خوبی هست و در برخی موارد نیز کاستی هایی دارد. شما باید ببینید معیارهای شما چی هستند؟ و نیاز و توقع شما از گوشی دقیقا چی هست؟ بعد از پاسخگویی به این سوالات میتونید بهترین گوشی را انتخاب نمایید. گوشی A10 یکی گوشی میان رده با قابلیت های خوب است که از جمله آن می توان به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد پردازنده اما نه چندان قوی است و خیلی نمیتوان توقع اجرای بازی های نیمه سنگین را از آن داشت. روی هم رفته گوشی میانرده خوبی است که می تواند برای وبگردی و تماشای فیلم بسیار کاربردی باشد.

    • 1
    • 2
    باسلام بنظرتون گوشی mia3شیاومی گوشی خوبیه چون من میخوام بازی کنم و اینکه خدمات پس از فروش خوبی تو ایران داره و اگه بخریم با مشکل مواجه نمیشیم؟
    • مشاور خاص باکس

      1398/09/04 20:38:21
      • 0
      • 5

      سلام گوشی های شیائومی رو درکل می توان در کلاس رقابتی بالاتر از سطح خود از نظر قیمتی جای داد و مورد بررسی قرارداد چراکه با هزینه ای مقرون به صرفه گوشی هایی با کیفیت عرضه می کند. از نظر خدمات پس از فروش در رقابت با برندهایی مثل سامسونگ کمی ضعیف تر است چراکه فروش سامسونگ در کشور ما بیشتر است که البته طی یک سال اخیر کفه ی ترازو به سمت شیائومی سنگینی بیشتری دارد. به طور کلی می توان گفت که شرکت شیائومی محصولات با کیفیتی دارد و گوشی شیائومی Mi A3 نیز با توجه به پردازنده خوبی که دارد در میان رقبا عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

    • 4
    • 2
    ببخشید میخواستم بدونم گوشیmi a3ازشرکت شیائومی خوب هست بخرم ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/08/18 19:54:19
      • 2
      • 7

      سلام این سوال خیلی کلی هستش، میزان خوب بودن یک محصول بستگی به نیاز کاربر دارد. هیچ محصولی حتی پرچمداران طوری طراحی نمی شوند که همه چیز را پوشش دهند. بنابراین باید دید که نیاز شما چیست اما به طور کلی می توان این گوشی را نه تنها خوب بلکه عالی دانست.

    • 1
    • 6
    سلام.حقیقت داره که y9 بعد چند ماه بردش میسوزه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/08/18 19:50:44
      • 2
      • 11

      با سلام سوختن برد به عوامل زیادی به خصوص کاربری بستگی دارد و نمیشه به طور قطع گفت مدل یک گوشی کاملا این مشکل را دارد و نمیشود با گزارش یک مورد این نتیجه گیری را کرد.

    • 8
    • 2
    چه تضمینی وجود داره که قیمت زیر سه میلیون در تمام شهر ها یکی باشه یا حداکثر چند ده تومن بالا و پاین ؟ برای من پیش امده که قیمت یک گوشی رو از یک سایت اینترنتی گرفتم و با اختلاف قیمت بالای یک میلیون در بازار مواجه شدم ... ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/11 21:22:05
      • 4
      • 9

      سلام معیار انتخاب گوشی های معرفی شده در مقاله قیمت های فروشگاه خاص باکس بوده است.

    • 4
    • 4
    سلام ممنون از مطالبتون. یه سوال داشتم: گلکسی m20 چطوره؟ چون هم از نظر سی پی یو همون سی پی یو a30 رو داره و هم باطری قدرتمندی داره ممنون میشم اگر راهنماییم کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/04 20:26:20
      • 4
      • 11

      با سلام اگر کاربری شما بیشتر برای بازی و کارهای اجرایی است پیشنهاد ما به شما Galaxy M20 می باشد اما اگر دوربین بهتری می خواهید داشته باشید قطعا گلکسی A30 برایتان جذابتر خواهد بود.

    • 15
    • 8
    ممنون از مقالات
    • 11
    • 11
    جامع و عالی
    • 11
    • 13
    با سلام و احترام بسیار جامع کامل وبسیار عالی بود...و تنوع محصولات و عکس ها خیلی خوب بود.
    • 11
    • 10
    با سلام و تشکراز مقاله کامل و جامع تون ...و تنوع در مدل های گوشی که پیشنهاد دادین...عالی بود
    • 12
    • 10
    مقاله جامعی بود
    • 10
    • 15
    ممنون از مقاله مفصل و خوبتون.