تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

خرید انگشتر یاقوت زنانه

جذابیت یاقوت و جواهرات یاقوت آنقدر زیاد است که از ابتدای تاریخ تا زمان مدرن در همه فرهنگ های جهان یافت می شود. گوهر یاقوت بین افرادی که دارای قدرت می باشند و همچنین عاشقان محبوبیت بسیاری دارد. سنگ یاقوت بیش از هر گوهر دیگری الهام بخش احساسات می باشد. برخی از فرهنگ های باستان معتقد بودند که یاقوت ها و سایر سنگ های قیمتی درست مانند میوه روی درختان رشد می کنند. یاقوت ها به عنوان سنگ های سفید کوچک شروع به جوانه زدن می کنند و به آرامی رشد کرده و بالغ شده و در پرتو نور خورشید قرمز می شوند. هنگامی که یاقوت با رنگ قرمز اشباع شد، آماده گل شدن و شکفتن می شود.

یاقوت گوهر متولدین فروردین ماه است همچنین گوهر فرعی متولدین تیر، مرداد، آبان و اسفند نیز می باشد. یاقوت نشانه علاقه و عشق بین دو نفر است به همین دلیل انگشتر یاقوت به گزینه ای ایده آل برای هدیه نامزدی یا هدیه روز ولنتاین تبدیل شده است علاوه بر این، در پانزدهمین و چهلمین سالگرد عروسی  نیز اهدا می شود.

سنگ درمانی با انگشتر یاقوت

از نظر جسمی تصور می شود که یاقوت ها انرژی و تعادل ایجاد می کنند، چاکرای قلب را تحریک می کنند و اشتیاق به زندگی را ترغیب می کنند، اما هرگز به شکلی خود تخریبی انجام نمی شود. این سنگ بر فرسودگی غلبه می کند. گوهر یاقوت بدن و خون را سم زدایی می کند و تب ها، بیماری ها و محدود کردن جریان خون را درمان می کند. همچنین برای سیستم قلب و گردش خون مفید است و باعث تحریک کلیه ها می شود.