تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

خرید قاب طرح چرمی

قاب طرح چرمی یا به اختصار قاب چرمی یک قاب یا کاور ژله ای و انعطاف پذیر بوده که به دلیل ویژگی های خاصی که در ادامه توضیح داده شده است یکی از اکسسوری ها یا بهتر بگوییم قاب های محافظ پرطرفدار و پر فروش است. یکی از این ویژگی ها خاصیت ثبات رنگ در گارد چرمی است. در پروسه تولید و ساخت کاور چرمی موبایل رنگ آمیزی محصول پس از تولید وجود ندارد و متریال اولیه ساخت این قاب ها قبل از وارد شدن به دستگاه و قالب گیری رنگ شده است و این یعنی خیال شما از بابت تغییر رنگ یا رنگ پریدگی این قاب در اثر استهلاک و به مرور زمان راحت خواهد بود. 

دومین خاصیت قاب طرح چرم لاکچری این است که بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و کاملا خوشدست می باشد به طوریکه کمتر کسی میتواند بعد از تست این قاب نظر مساعدی برای خرید آن نداشته باشد .ویژگی آخر در مورد گارد طرح چرم طرح خاص آن است که از طرفی  خاصیت چرم را تداعی میکند و از طرفی به خاطر حالت مشجری که دارد مانع از سرخوردن گوشی از دست شما خواهد شد.

این صفحه انواع مختلفی از گارد های طرح چرمی را در دل خودجای داده است برای پیدا کردن مدل مد نظرتان کار سختی در پیش نخواهید داشت قیمت قاب چرمی موبایل در فضای وب بسیار متغیر است باید بدانید انواع بی کیفیت و تقلبی این کالا نیز با قیمت های پایینتر موجود بوده که خاصیت ثبات رنگ درآنها وجود ندارد. برای خرید قاب چرم اصلی میتوانید از همین صفحه اقدام نمایید. خاص باکس خیال شما را با ضمانت اصالت و سلامت 15 روزه آسوده کرده است.

ویژگی های کاور چرمی

تنوع قاب‌ها و کاورها در بازار بسیار زیاد است و هر کدام به نوعی از بدنه گوشی محافظت می‌کنند. اما با توجه به توضیحات بالا خرید کاور چرم یک گزینه خوب و هوشمندانه برای محافظت از گوشی شماست. اکثر گوشی های جدید عرضه شده به بازار ظرافت بالایی دارند و به همین علت آسیب پذیر تر از گوشی های قدیمی یا دکمه ای هستند بنابراین بهترین راه‌کار برای محافظت از آنها، خرید قاب و کاور محافظ گوشی است. یکی از مدل های پر طرفدار و خوشدست قاب طرح چرم می باشد.

تنوع زیادی در مورد خرید گارد یا قاب گوشی وجود دارد ولی اگر دنبال قابی هستید که تغییر رنگ نداشته باشد و ضمنا منعطف بوده و طراحی مینیمال و ظریفی داشته باشد قاب چرمی بهترین گزینه است.جالب اینجاست که با این ویژگی های فوق العاده قیمت قاب چرم نسبت به هم رده های خودش بسیار مناسب تر است.
 قاب اتوفوکوس چرمی همان طور که از تصاویرش پیداست طرحی شبیه چرم و کلاسیک داره و با طراحی خاصی که در قسمت پستی قاب استفاده شده است گوشی به هیچ عنوان از دستان شما سر نمیخورد. نتیجتا استفاده از طرحی شبیه به بافت چرم علاوه بر زیباتر کردن بدنه‌ قاب چرمی به قرارگیری بهتر دست و جلوگیری از لغزش آن نیز کمک می‌کند.

نوع پوشش قاب چرمی

قاب چرمی از چهار طرف پوشیده شده و سطح پشت گوشی، لبه‌های بالایی و پایینی، لبه‌های کناری و دکمه‌ها نیز در این پوشش قرار می‌گیرند. پس اگر نسبت به باز بودن قسمت دکمه های پاور و ولوم حساس هستید باید بدانید در این مدل از این قسمت ها محافظت شده گرچه به هیچ وجه اختلالی در عملکرد دکمه ها شاهد نیستیم.نرم بودن بدنه این کاور ژله ای سبب می‌شود که در برابر ضربات احتمالی به صورت حائل عمل کند و ضربات سطحی هیچ گونه آسیبی به بدنه گوشی همراه وارد نکند. برش و طراحی ظریف قاب طرح چرمی به گونه‌ای است که کوچکترین اختلالی را در عملکرد درگاه‌ها و سنسورهای گوشی به وجود نمی‌آورد.اگر طرفدار قاب های محکم ولی منعطف و ظریف هستید خرید گارد طرح چرمی را به شما پیشنهاد میکنیم.