تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 263
  • 113 مرتبه
  • 1402/12/10

خرید بهترین تبلت تا 15 میلیون تومان

خرید بهترین تبلت تا 15 میلیون تومان

گرچه امروزه اکثریت مردم از گوشی های هوشمند یا اسمارت فون ها استفاده بیشتری دارند و از طرفی به منظور استفاده های اداری و سنگین تر از لپ تاپ کمک می گیرند اما انتخاب ایده آل و هوشمندانه و خرید بهترین تبلت تا 15 میلیون تومان می تواند مانند پلی میان لپ تاپ و گوشی های موبایل عمل کند و در کنار ارائه قابلیت های  ساده و در دسترس موبایل ها، برای کار های سنگین تر و گسترده تر نیز مناسب هستند. به همین علت اکثریت به دنبال خرید تبلت تا 15 میلیون تومان هستند. در بیانی دیگر با استفاده از تبلت ها می توانید از امکاناتی نظیر ثبت عکس و فیلم، وب گردی و عضویت در شبکه های مجازی، استفاده از برنامه ها و اپ های اندرویدی یا ios، اجرا کردن گیم و بازی های جذاب، تماشای فیلم و سریال و غیره استفاده کنید و نکته جالب در مورد این گجت ها این است که حس و حال لپ تاپ را تا حدودی القا می کنند؛ باتری های بزرگ و قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ و کارآمد و موارد دیگر از ویژگی های این گجت ها است. در واقع خرید تبلت زیر پانزده میلیون تومان برای افرادی که به دنبال گجتی بزرگتر از گوشی موبایل و کوچکتر از لپ تاپ هستند مناسب است. چرا که دارای ابعاد جمع و جور، وزن سبک، و ظرافت بیشتری نسبت به لپ تاپ ها هستند و با این اوصاف می توان گفت تبلت ها گجت هایی همه کاره هستند! تبلت ها در محدوده قیمتی زیر 15 میلیون تومان مشخصات جذاب به همراه ظاهر زیبا را شامل می شوند. همچنین شما عزیزان برای استعلام قیمت تبلت تا 15 میلیون تومان می توانید به صفحه دسته بندی گوشی موبایل در وبسایت خاص باکس مراجعه کنید. بنابر این با انتخاب ایده آل و هوشمندانه تبلت زیر پانزده میلیون، می توانید تجربه لذت بخش و خوبی را تجربه کنید.

 


• قبلا با مقاله بهترین تبلت تا 6 میلیون تومان سعی کردیم دانش خود را در این راستا با شما به اشتراک بگذاریم. در این مقاله نیز با راهنمای خرید تبلت تا 15 میلیون در خدمت شما عزیزان هستیم. با خاص باکس همراه باشید.


 

1- تبلت گلکسی تب A8 ایکس 205 | Galaxy Tab A8 X205


در دنیای پرهیاهوی امروز، نیاز به دستگاهی کارآمد و همه‌فن‌حریف که بتواند پاسخگوی نیازهای مختلف ما باشد، بیش از پیش احساس می‌شود. تبلت گلکسی تب A8 X205، گجتی از خانواده محبوب سامسونگ، با امکانات و قابلیت‌های چشمگیر خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای دیجیتال را به شما هدیه می‌دهد. با معرفی گلکسی تب A8 X205 به عنوان تبلت زیر 15 میلیون در خدمت شما عزیزان هستیم.
با اولین نگاه به تبلت گلکسی تب A8 X205، ظرافت و زیبایی خیره‌کننده آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. بدنه فلزی این تبلت، در عین استحکام، حس لوکس بودن را به شما القا می‌کند. ضخامت کم و وزن مناسب این تبلت، حمل و نقل آن را آسان کرده و امکان استفاده از آن را در هر زمان و مکانی فراهم می‌کند.


صفحه نمایش 10.5 اینچی TFT تبلت گلکسی تب  A8 X205 با وضوح تصویر Full HD، تجربه‌ بصری شگفت‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. رنگ‌های زنده و تصاویر واضح این صفحه نمایش، تماشای فیلم، بازی و انجام کارهای مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌کند.
تبلت گلکسی تب A8 X205 مجهز به پردازنده قدرتمند Unisoc Tiger T618 است که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی از برنامه‌های مختلف استفاده کنید، بازی‌های گرافیکی را اجرا کنید و به صورت همزمان چندین کار را انجام دهید. حافظه رم 4 گیگابایتی این تبلت نیز سرعت و عملکرد روان آن را تضمین می‌کند.
در قسمت دوربین نیز تبلت Samsung Galaxy Tab A8 X205 مانند بسیاری از تبلت‌های موجود در بازار حرف چندانی برای گفتن ندارد. پشت این تبلت به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده که در نور روز عملکرد نسبتاً قابل‌قبولی دارد. جلوی آن نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز شده است. نقطۀ قوت این تبلت اما بلندگوهای آن است که با پشتیبانی از استاندارد Dolby Atmos لذت گوش کردن به انواع صوت را دوچندان کرده‌است و ارزش خرید این تبلت زیر 15 میلیون را بالا می برد. باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 X205، عمر طولانی و شارژدهی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. با این تبلت می‌توانید تا ساعت‌ها بدون نیاز به شارژ مجدد، از آن استفاده کنید.
تبلت  A8 X205 از قلم نوری S Pen پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی یادداشت برداری کنید، نقاشی کنید و خلاقیت خود را به کار ببرید. این تبلت همچنین از کیبورد جداگانه نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از آن برای تایپ سریع‌تر و راحت‌تر استفاده کنید.
در نهایت، خرید تبلت گلکسی تب A8 X205 منطقی و به جا است، چرا که با طراحی زیبا، صفحه نمایش باکیفیت، عملکرد قدرتمند، عمر باتری طولانی و قابلیت‌های جانبی کاربردی، تبلتی ایده‌آل برای تمام نیازهای شما است. اگر به دنبال خرید تبلت تا 15 میلیون تومان هستید که بتوانید از آن برای کار، تحصیل، سرگرمی و خلاقیت استفاده کنید، گلکسی تب A8 X205 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای خرید تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 X205 به صفحه خرید این محصول مراجعه کنید. 


 

2- تبلت ردمی پد اس ای | Redmi Pad SE

 اگر به دنبال یک تبلت تا 15 میلیون تومان هستید که همه‌فن‌ حریف و اقتصادی باشد تبلت ردمی پد SE منتظر شماست! قیمت این تبلت زیر 15 میلیون تومان می باشد و امکاناتی را به شما ارائه می‌دهد که در تبلت دیگری با این رنج قیمت کمتر پیدا خواهید کرد. تبلت ردمی پد SE با طراحی ظریف و مینیمال خود، حس لوکس بودن را به شما القا می‌کند. بدنه فلزی این تبلت، استحکام و مقاومت بالایی را در برابر ضربه و خط و خش تضمین می‌کند. صفحه نمایش 10.5 اینچی IPS LCD  تبلت ردمی پد SE با رزولوشن بالا و وضوح تصویر عالی، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم می‌زند. نکته بسیار مثبت در مورد این نمایشگر نرخ نوسازی 90 هرتز آن است.

پردازنده 8 هسته‌ای Snapdragon 680 و حافظه رم 8 گیگابایتی تبلت ردمی پد SE، قدرت و سرعت بالایی را برای انجام کارهای مختلف، از وبگردی و تماشای فیلم گرفته تا بازی و اجرای برنامه‌های سنگین، به شما ارائه می‌دهد.

باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی تبلت ردمی پد SE، تا یک روز شارژدهی را برای شما تضمین می‌کند. تا دیگر نگران تمام شدن شارژ تبلت خود در طول روز نباشید! اما شارژر 10 واتی تبلت ردمی پد SE خبر بدی برای دوستداران شیائومی می باشد که شاید کاربر را نا امید کند. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی تبلت ردمی پد SE، عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این تبلت نیز برای تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی مناسب است، اما قاعدتا از تبلت زیر 15 میلیون نباید توقع دوربین های خیلی با کیفیت داشته باشیم. اسپیکر های تبلت ردمی پد SE استریو بوده و حس لذت بخشی را به کاربر منتقل می کند. 

از بهترین انتخاب ها برای خرید تبلت تا 15 میلیون تومان، تبلت ردمی پد SE با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد می باشد.


 

3- تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 ایکس 115 | Samsung Galaxy Tab A9 X115

سامسونگ را که همه با گوشی‌هایش می‌شناسند، می‌توان یکی از موفق‌ترین تولیدکننده‌های تبلت دانست که حقیقتا عملکرد درخشانی در زمینه تبلت های زیر 15 میلیون داشته است. یکی از محصولات باکیفیت این برند کره‌ای تبلت گلکسی A9 X115 نام دارد که علاوه بر خوش‌قیمت بودن از کیفیت قابل‌قبولی نیز برخوردار است.

تبلت گلکسی تب A9 X115 به نمایشگری در ابعاد 8.7 اینچ مجهز شده که از فناوری TFT LCD پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر دارای رزولوشن 800x1340 بوده و قادر است در هر اینچ مقدار 179 پیکسل را نمایش دهد. برای نمایشگر تبلت سامسونگ گلکسی A9 X115 نرخ نوسازی 60 هرتز در نظر گرفته شده که به‌نظر منطقی می‌آید. این تبلت توانسته است مانند دیگر محصولات سامسونگ در صفحۀ نمایش خود عملکرد خوبی ارائه دهد.

                                                                                    

قلب تپندۀ تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 X115 را تراشۀ نه‌چندان قدرتمند Mediatek  هلیو G99 (6nm) تشکیل می‌دهد. اگرچه نامی از این تراشۀ شرکت مدیاتک به گوش نمی‌خورد، اما عملکرد آن در سطح خودش و اینجا برای یک تبلت زیر 15 میلیون قابل‌قبول است. این تراشه هشت‌هسته‌ای بوده و دارای توان ارائۀ حداکثر 2.2 گیگاهرتز فرکانس کاری می‌باشد. تبلت سامسونگ A9 X115 به‌لطف این تراشه و وجود 4 گیگابایت حافظۀ رم قادر است تا از پس اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین و برنامه‌های روزمره برآید. سخت‌افزار این تبلت را 64 گیگابایت حافظۀ داخلی و شیاری مجزا برای کارت حافظۀ جانبی همراهی می‌کند.

در قسمت دوربین نیز تبلت A9 X115 مانند بسیاری از تبلت‌های زیر 15 میلیون موجود در بازار حرف چندانی برای گفتن ندارد. پشت این تبلت به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده که در نور روز عملکرد نسبتا قابل‌قبولی دارد. جلوی آن نیز به سنسوری 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز شده است. نقطۀ قوت تبلت گلکسی تب A9 X115 اما بلندگوهای آن است که با پشتیبانی از استاندارد های روزدنیا لذت گوش کردن به انواع صوت را دوچندان کرده‌اند.

تبلت سامسونگ تب A9 X115 به یک باتری از نوع لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعت مجهز شده که می‌تواند طول عمر مفید یک شبانه‌روز را ارائه دهد، اما در مقام یک تبلت تا 15 میلیون شاید این رقم مناسب نباشد. تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 X115 را قطعا می‌توان یکی از بهترین تبلت‌های زیر 15 میلیون موجود در بازار دانست که ارزش خرید بالایی دارد.


شما عزیزان می توانید تبلت سامسونگ Galaxy Tab A9 X115 را از صفحه خرید این محصول تهیه کنید.


 

4- تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 پلاس | Samsung Galaxy Tab A9 Plus X216

تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 Plus X216 که برادر بزرگتر تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 X115 محسوب می شود، با مشخصات خوب و قابل قبول خود نظیر حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند. در حال حاضر این تبلت در دسته بندی قیمتی تبلت تا 15 میلیون قرار می گیرد و انتخابی ایده‌آل برای دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و تمام کسانی است که به دنبال یک تبلت همه‌کاره برای انجام کارهای روزمره، وبگردی، تماشای فیلم و بازی هستند. 

صفحه نمایش 10.5 اینچی TFT LCD تبلت گلکسی تب A9 Plus با وضوح Full HD، تصاویر و ویدیوها را با وضوح و رنگ‌های زنده نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش برای تماشای فیلم، بازی و مطالعه کتاب‌های الکترونیکی بسیار مناسب است.
پردازنده 8 هسته‌ای Snapdragon 695 این تبلت به شما امکان می‌دهد تا به راحتی چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنید و از بازی‌های نیمه سنگین لذت ببرید.
باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی این تبلت تا یک روز شارژدهی را ارائه می‌دهد، اما نقطه نا امید کنننده ماجرا شارژر 15 واتی تبلت سامسونگ گلکسی A9 Plus است که برای شارژ کردن این باتری غول باید صبر زیادی داشته باشید. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی تبلت گلکسی تب A9 Plus برای عکسبرداری و فیلمبرداری مناسب است و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن نیز برای برقراری تماس‌های تصویری و گرفتن عکس‌های سلفی ایده‌آل است.
تبلت گلکسی تب A9 Plus X216 با قیمتی کمتر از 15 میلیون تومان، یکی از مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌های موجود در بازار است. 
اگر به دنبال خرید یک تبلت با قیمت زیر 15 میلیون هستید که از عملکرد قدرتمند، صفحه نمایش باکیفیت و حافظه کافی برخوردار باشد، تبلت گلکسی تب A9 Plus X216 بهترین گزینه برای شما است. این تبلت با امکاناتی که ارائه می‌دهد، ارزش خرید بسیار بالایی دارد و می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

برای تهیه و خرید تبلت سامسونگ Galaxy Tab A9 Plus X216 می توانید از صفحه خرید این محصول در وبسایت خاص باکس اقدام کنید.

 

جمع بندی و نتیجه نهایی برای راهنمای خرید بهترین تبلت تا 15 میلیون تومان

به صورت کلی تبلت های زیر 15 میلیون تومان مدل های محدود و خاصی را شامل می شوند که در این مقاله سعی کردیم چند مدل از محبوب ها و پرفروش های بازار را به شما معرفی کنیم تا با چشمان باز اقدام به خرید تبلت تا 15 میلیون تومان بکنید. به طور خلاصه اگر به دنبال تبلتی هستید که نسبت به قیمت آن امکانات خوبی را ارائه دهد تبلت سامسونگ گلکسی A8 X205 می تواند گزینه خوبی باشد. در زمینه شارژدهی باتری عملکرد تبلت ردمی پد SE فوق العاده است و حس خوبی را به کاربر می دهد. برای بخش صفحه نمایش باید بگویم هر دو مدل از خانواده سامسونگ گلکسی A9 نمایشگر خیره کننده ای را در اختیار کاربر می گذارند اما برادر کوچکتر یعنی تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 X115 با قیمت کمتر و نمایشگر خوب انتخاب منطقی تری به نظر می آید. در نهایت برای استعلام و خرید بهترین تبلت تا 15 میلیون تومان و دیگر محصولات مشابه نظیر گوشی موبایل به صفحه اصلی وبسایت خاص باکس مراجعه کنید و علاوه بر گجت های هوشمند با خرید و استفاده از لوازم جانبی آن ها مانند شارژر یک پکیج کامل را در اختیار خود داشته باشید.

این مقاله دائما آپدیت می شود تا از جدید ترین و به روز ترین مدل های تبلت در این محدوده قیمتی مطلع شوید

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.