تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 5
  • 2980 مرتبه
  • 1396/12/08

هوآوی Mate 10 pro؛ هوش مطلق

هوآوی Mate 10 pro؛ هوش مطلق

تکنولوژی چیست؟ چه کسی پیشرو در این صنعت است؟ تا چه حد میتوان به فناوری های نوین اتّکا کرد؟ خیلی از ما هر روز با تکنولوژی سر و کار داریم و حتی ممکن است بدونِ آن چرخِ زندگی مان نچرخد! امّا آیا تابحال به این فکر کرده اید تا کجا این موجِ فناوری های نوین ادامه دارد؟ آیا روزی میرسد که تکنولوژی تا جزئی ترین کارهای روزمره ما را انجام دهد بدونِ آنکه ما حتی بندِ انگشتمان را تکان دهیم؟ کمپانیِ هوآوی مارا چندین قدم به این رویا نزدیک کرده است.

دقیقا همان زمانی که تمامِ کمپانی های پیشرو در صنعت تکنولوژی با اطمینان به پیشینه و سابقه درخشانِ خود با سرعتی لاکپشت وار مسیرِ بی نهایتِ نوآوری را طی میکردند، هوآوی پا به این مسیر گذاشت و با تولید موبایل هوشمندِ Mate10 Pro به جهانیان ثابت کرد که تکنولوژی آن چیزی نبود که تابحال تجربه اش را داشتیم!

 

طراحیِ منحصر بفرد

هوآوی بواسطه ی پیشرفت در طراحی توانسته اندام منحصربفرد و خارق العاده ای به این تلفن هوشمند ببخشد تا حتی در نگاهِ اوّل جذابیت دلنشینی برای کاربرانش داشته باشد که البته بکاربردنِ صفحه نمایش بدونِ حاشیه با نسبت 18:9 آن نیز در این امر تاثیر بسزایی داشته است. بدنه ی این محصول تماما از شیشه  ساخته شده که طیِ فرایندی در 700 درجه ی سانتی گراد گرما دیده و بافتِ یکنواختی دارد تا بتواند مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربه داشته باشد و طراحیِ هارمونیکِ آن جلوه ی زیبایی به دوربین های دوگانه ی پشت میبخشد، همچنین این موبایل از استانداردِ IP67 پشتیبانی میکند و به این معناست که در سختترین شرایط هم هیچ آب و گرد و غباری به آن نفوذ نمیکند. بنظر میرسد این کمپانی آخرین مبارزِ خودرا با دستِ پُر به میدان فرستاده!

هوآوی Mate 10 pro

 

تلفن همراهتان از شما می آموزد!

یکی از فناوری های تازه پا به عرصه گذاشته در این روزها تکنولوژیِ هوشِ مصنوعی بوده که حتما اسمش به گوشتان خورده امّا قطعا استفاده ای از این فناوری نداشته اید که البته حق هم دارید، چرا که استفاده از اینچنین فناوریِ قدرتمندی برای سرعت بخشیدن به کارهای روزمره ما کمی دور از انتظار و غیر منطقی بود، حال هوآوی با دریدنِ پرده های منطق و انتظار توانسته به همگان نشان دهد که تا چه اندازه این فناوری میتواند به ما کمک کند.

Kirin 970 نام مغزِ فوق سریع Huawei Mate10 pro است. اما آیا Kirin 970 یک چیپست پردازشی مثل تمامِ چیپست های پیشین بوده؟

به طور مختصر می توان گفت: NPU به جای Cpu، هوآوی در این موبایل هوشمند از یک هوش مصنوعی بجای چیپست های پردازشی گذشته استفاده کرده تا نه تنها موبایل هوشمندِ شما یک تلفن همراه تمام عیار ، بلکه یک دستیار هوشمند همیشه در دسترس باشد . Kirin 970 تا 25 برابر سرعت بیشتری به پردازش اطلاعات میدهد و تا 50 برابر بیشتر بازده این موبایل هوشمند را افزایش میدهد، اما این اعداد و ارقام  چه معنایی میدهند؟ و آیا واقعا تا به این اندازه در زندگی شخصیِ شما تاثیر گذارند؟

فرض کنید در یک روز پر مشغله هستید و زمان کافی برای شارژ موبایل خود ندارید ، تنها چیزی که شما از تلفن همراه خود در این موقعیت میخواهید یک باتری قدرتمند است تا در هر زمانی بتواند به نیازهای شما پاسخ دهد و در سخت ترین موقعیت ها خاموش نشود، هوشِ مصنوعی این موبایل بگونه ای کار میکند که با توجه به مصرف روزانه شما از برنامه های مختلف میزان مصرف از باتری را بالانس کرده و شارژ موبایلتان را تنها برای مصارفِ روزانه شما پس انداز میکند و در کمالِ فروتنی این باتریِ 4000 میلی آمپری تنها با 20 دقیقه شارژ شدن میتواند یک روزِ کامل موبایل شمارا شارژ نگه دارد، این تنها گوشه ای از توانایی های بیشمارِ هوآوی Mate10 Pro است.

 

هوآوی Mate 10 pro

دوربین دو گانه لایکا 

دوربین در نظر گرفته شده برای این موبایل از نوعِ دوگانه ساختِ کمپانی Leica بوده و با قابلیت های بیشماری که در آن گنجانده شده دستِ کمی از دوربین های حرفه ای ندارد، این دوربین دوگانه با دیافراگم f/1.6 و حسگر های 20 و 12 مگاپیکسل به شما اجازه میدهند عکس های فوقِ شفافی ثبت کنید حتی اگر سوژه شما متحرک باشد، امّا این تمام ماجرا نیست، هوش مصنوعیِ Kirin بر تمام قابلیت های این موبایل نظارت دارد و در بخشِ دوربین نیز رد پایش دیده میشود. با در دست داشتنِ این موبایل هرکسی میتواند مثل یک عکاس حرفه ای عکس بگیرد، Kirin AI با تشخیصِ آنی اشیاء در تصویر میزان رنگ ، نوردهی، کنتراست و پارامتر های دیگرِ عکس را تنظیم میکند تا شما کاربرانِ عزیز سوژه ی خود را در بهترین حالت ثبت کنید. هوآوی Mate10 Pro همچنین با پشتیبانی از هوش مصنوعیِ یکپارچه ی خود در تصاویر سلفی و پرتره ی شما بگونه ای نقطه ی کانونی را جابجا میکند که چهره های افراد شفاف تر از محیطِ اطراف ثبت شود و از این فرایند با عنوان اثر بوکه یاد کرده است.

هوآوی Mate 10 pro

 

همیشه و همه جا متصل بمانید

طبق آزمایش های انجام شده در لابراتوار های پیشرفته ی کمپانیِ هوآوی Kirin 970 AI برای تماس های شما هم برنامه های خاصِ خودرا داشته است، اگر شما حتی در مسیرِ سفر با یک قطار سریع السیر باشید این هوشِ مصنوعی در جستجوی شبکه های تلفن و ارسال پیام های سلولی به گونه ای عمل میکند که شما کوچکترین تماس را هم از دست ندهید ، همچنین اگر در این قطار ازدهامِ بسیار زیادی باشد Kirin 970 به گونه ای مهندسی شده که صدا های مزاحم محیط را تفکیک کند و صدای شمارا کاملا واضح به مخاطبتان برساند. مشخصا شما کاربران عزیز با استفاده از این محصول متوجه کاربرد بخصوص هوشِ مصنوعی در زندگی خود خواهید شد امّا هرآنچه تابحال برایتان شرح داده ایم را فراموش کنید منتظر شوکِ نهاییِ هوآوی باشید!

 

هوآوی Mate 10 pro

 

تلفن هوشمند یا کامپیوتر جیبی

خیلی از کمپانی های قدرتمند در صنعت موبایل در راستای این رویای همیشگیِ دوست دارانِ تکنولوژی تلاش کرده اند، امّا تابحال هیچکدام نتوانسته اند یک کامپیوتر جیبی بسازند ، یک PC دقیقا در جیب شما! هوآوی Mate10 pro را به یک صفحه نمایش بزرگتر متصل کنید تا شاهدِ قدمی بزرگ به سمت آینده و رشدِ آنیِ تکنولوژی باشید. رابط کاربریِ EM UI 8.0 با ایجاد یک سیستم توسعه دهنده اکوسیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی میتواند همزمان با اتصال کیبورد و ماوس بلوتوث به این موبایلِ هوشمند و البته اتصالِ آن به یک صفحه نمایش بزرگتر یک کامپیوترِ کامل را برای شما به ارمغان آورد، همچنین شما میتوانید بازی های مورد علاقه تان را روی صفحه نمایش بزرگتر اجرا کنید و از آن لذت ببرید و چندین قابلیت دیگر که گنجاندن آنها در یک مقاله امکان پذیر نیست ،در نتیجه پیشنهاد ما این است که از نزدیک با این موبایلِ هوشمند آشنا شوید و تکنولوژیِ نوین را تجربه کنید.

هوآوی Mate 10 pro

 هوآوی با قرار دادنِ اینهمه قابلیت در کالبدِ این باهوشِ بی حاشیه پای خودرا نه تنها از توقعاتِ کاربرانش بلکه از وسعت دیدِ رقیبانش هم فراتر گذاشته و توانسته دنیای موبایل های هوشمند را ویران کرده و از نو بسازد. امّا بیاید کمی واقع گرایانه تر به بحثِ تکنولوژی نگاه کنیم، بعد از تجربه ی کمپانی های مختلف چند نفر از ما بدونِ تعصب به برند خاصی محصولاتمان را خریداری میکنیم؟ کدامیک از ما درست زمانی که نامِ یک برند چینی به گوشِمان میخورد در مقابل خریدِ آن مقاومت نمیکنیم؟ کمپانی هایی مثلِ هوآوی به جهانیان ثابت کردند که دیگر زمان آن فرا رسیده تا بینش خود را فراتر از مرزها گسترده کنیم و بدونِ توجه به اسامی و برند ها نگاهِ خودرا به خلاقیت ، ابتکار و توانایی نهفته در قلب شرکت های مختلف بدوزیم، پس تعصبات را کنار بگذارید و ببینید که چگونه تکنولوژی با آغوش باز به استقبالِ شما می آید.

و امّا در نهایت بازمیگردیم به خودِ شما، کاربران عزیزی که باید همیشه بهترین ها را در دست داشته باشید. هدف این مقاله معرفی بهترین و با کیفیت ترین محصولِ حال حاضر کمپانی هواوی به شما بود تا بتوانید دقیق ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید و با نگاهی باز و به دور از تعصب روی برندی خاص به پیشواز تکنولوژی روز جهان بروید.

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.