تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 72
  • 76406 مرتبه
  • 1397/08/15

بهترین لپ تاپ ها تا 10 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ ها تا 10 میلیون تومان

حتماً تابحال برای شما کاربران عزیز پیش آمده است که تصمیم به خریدِ یک لپ تاپ مناسب و کارآمد برای خود گرفته اید امّا تعدد کالا ها و مشخصاتِ فنی گوناگون سببِ گیج شدنِ شما و در نهایت یک انتخاب غلط شده است. در این وبسایت ما همواره با سوالاتی نظیر: ارزانترین لپ تاپ کدام است؟ بهترین لپ تاپ تا قیمت 10 میلیون تومان کدام است؟ کدام لپ تاپ میتواند بهترین بازدهی را برای من داشته باشد؟ از جانب شما عزیزان روبرو بوده ایم و پس از مدتی تعدادِ این سوالات از سمت و سوی قشر دانشجو و افرادِ شاغل و کارمند به قدری زیاد شد که تیمِ خاص باکس تصمیم به نوشتنِ مقاله ای مختصر در خصوص خریدِ بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان گرفت تا کاربران محترم وبسایت بتوانند به راحتی با مطالعه ی این مطلب در کمترین زمان بتوانند لپ تاپ مناسبِ خود را خریداری کنند. چنانچه تمایل داشتید لپ تاپ مورد نظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنید حتما به راهنمای فروش اقساطی سر بزنید.

با ما همراه باشید تا در ادامه چند مورد از بهترین گزینه های خرید لپ تاپ تا 10 میلیون تومان پیش روی شما عزیزان را از ارزان ترین تا گران ترین مورد بررسی کنیم. (توجه داشته باشید که طبقه بندی بعضی محصولات که در یک مدل امّا با سخت افزار های گوناگون تولید شده اند طبق حروف بعد از علامتِ (-) صورت گرفته و بر اساس صلاحدید وبسایت خاص باکس است در نتیجه ممکن است در سایر سایت های فروشگاهی به صورتی دیگر بایگانی شوند.) نکته ی بعد اینکه شما هنگامی که در حال خواندن این مقاله هستید، ممکن است بعضی از مدل های این لیست در بازار موجود نباشد و یا افزایش قیمت چشم گیر داشته باشد. اما مقاله دائما برای شما به روز رسانی می شود و از ابتدای لیست مدل های جدید و به روز در این مقاله قرار خواهند گرفت.

 

1. لپ تاپ ایسوس مدل X543MA 

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

ایسوس X543MA یکی از لپ تاپ های باکیفیت این شرکت نام آور است که به زیبایی تمام ساخته شده است. این لپ تاپ فقط 1.9 کیلوگرم وزن دارد. به لطف رنگ خاکستری و یا نقره ای که به شکل خاصی روی این محصول طراحی شده به طور حتم این محصول را از دیگر لپ تاپ های بازار متمایز می کند. لپ تاپ Asus X543MA برای بهره وری و سرگرمی طراحی شده است. پردازنده قدرتمند Intel® Pentium® ASUS X543 این لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره و سرگرمی بیش از اندازه کافی است. بنا براین یکی از بهترین مدلهایی که میتوان در لیست بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان قرار داد همین مدل است.

ایسوس از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی در این لپ تاپ استفاده کرده است که دارای ویژگی های خوبی می باشد. فناوری های انحصاری ASUS همیشه بهترین تجربه بصری را تضمین می کنند. ASUS Splendid کیفیت تصاویر را برای هر نوع محتوایی افزایش می دهد. این ویژگی دارای چهار حالت نمایش است: حالت عادی برای کارهای روزمره ایده آل است. حالت زنده که برای ارائه عکس ها و فیلم های خیره کننده، کنتراست را بهینه می کند. حالت مراقبت از چشم میزان نور آبی را کاهش می دهد تا خستگی چشم را کاهش دهد. و حالت دستی امکان تنظیمات شخصی رنگ را فراهم می کند. فناوری ASUS Tru2Life Video به طور هوشمندانه هر پیکسل را در قاب فیلم بهینه می کند تا وضوح و کنتراست را 150٪ افزایش دهد تا از بهترین کیفیت تصویر ممکن لذت ببرید!

2. لپ تاپ لنوو Ideapad 330-c

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

لپ تاپ لنوو IdeaPad 330 یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ است که از صفحه نمایش 15.6 اینچی باکیفیت، صفحه کلید راحت و قدرت کافی برای کار با بهره وری روزانه و حتی کمی بیشتر ارائه می دهد. محدوده IdeaPad 330 در سه نوع اندازه صفحه نمایش (14 ، 15.6 و 17.3 اینچ) در دسترس است و به شما انعطاف پذیری زیادی می دهد تا یکی از نسخه ها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. به هرحال شما هر کدام از نسخه ها را انتخاب کنید، یک سیستم بودجه ای با طراحی شیک، برتر و گزینه های اتصال عالی دریافت می کنید.

Lenovo IdeaPad 330 دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی می باشد. این لپ تاپ همچنین دارای یک پردازنده نسل 8 اینتل Core i3-8130U، 4 گیگابایت رم ، یک هارد دیسک 1 ترابایتی و Intel UHD Graphics 600 است. با توجه به مشخصات به نظر می رسد این لپ تاپ همان چیزی است که شما می توانید در یک نوت بوک بودجه معمولی پیدا کنید، اما طراحی با دوام همراه با عملکرد بهره وری از کلاس بسیار خوبی برخوردار است. این لپ تاپ با توجه به مشخصاتی که برایتان گفتیم توانست به راحتی جایزه Editors ’Choice را برای لپ تاپ های ارزان قیمت به دست می آورد. با اندکی هزینه بیشتر ، IdeaPad با پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم و درایو حالت جامد 1 ترابایت نیز در دسترس است.

3. لپ تاپ ایسر Aspire A114-32

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

ایسر یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده کامپیوترهای رومیزی است که به تازگی با استراتژی که در پیش گرفته توانسته طرفداران و فروش خوبی را برای خود دست و پا کند. ارائه لپ تاپ های مقرون به صرفه با کارایی خوب یکی از ویژگی هایی است که کمپانی ایسر دارد. لنوو نیز همین روش را به خوبی در بازار پیاده می کند. پس می توان یکی از رقبای سرسخت ایسر را لنوو دانست.

لپ تاپ ایسر Aspire A114-32 یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه این شرکت است که برای کاربری و استفاده های معمولی به خوبی پاسخ گوی نیاز های شما می باشد. اگر شما به دنبال یک لپ تپ معمولی برای تماشای فیلم و انجام کارهای اداری و وب گردی هستید، خرید لپ تاپ Acer Aspire A114-32 برای شما گزینه بسیار خوبی می باشد.

این لپ تاپ دارای ابعاد 17.95×245×343 میلی متر و وزن 1.65 کیلوگرمی است. صفحه نمایشی که این لپ تاپ دارد به اندازه 14 اینچ می باشد. این لپ تاپ از نوع LED Backlight می باشد. اینتل در بخش پردازش به این لپ تاپ کمک می کند. سری پردازنده در این لپ تاپ Celeron N4020 می باشد و در بخش گرافیکی نیز پردازنده Intel® UHD Graphics 600 فعالیت دارد. حافظه داخلی و حافظه رم 128 گیگابایت و 4 گیگابایت می باشد. باتری مورد استفاده در این لپ تاپ 2 سلولی و با ظرفیت 4870 میلی آمپر می باشد. این لپ تاپ نیز به موجب مشخصات سخت افزاری که ذکر شد یکی از کاندید های قرار گیری در لیست بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان می باشد.

4.  لپ تاپ ایسوس مدل X541NA-A 

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

ارزانترین لپ تاپ موجود را کمپانی ایسوس در اختیارتان قرار میدهد. طبیعتاً با یک لپ تاپ میانه روبرو هستیم در نتیجه پیش از هرگونه توضیحی در خصوص این لپ تاپ باید اذعان داشته باشیم که توقعاتِ شما را کاهش خواهد داد. پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ را یک چیپستِ اینتل با عنوانِ Celeron N3350 بهره میبرد که فرکانس پردازشی برابر با 1.1GHZ قابل ارتقا تا 2.4GHZ را در اختیارتان قرار میدهد. قابل به ذکر است که ایسوس با توجه به این قدرت پردازشی اندک این لپ تاپ را به یک حافظه ی رَم 2 گیگابایتی از نوعِ DDR3 مجهز کرده است. واحد پردازشی این لپ تاپ ارزان قیمت را یک پردازنده ی Intel HD Graphics 500 Share به صورت On Board پشتیبانی میکند. این واحد پردازشی فاقد حافظه ی مجزا است که نمایانگر عدم پشتیبانی آن از نرم افزار های گرافیکی است در نتیجه پیشنهاد میشود چنانچه میخواهید انتظاری فراتر از تماشای فیلم و وبگردی از لپ تاپ خود داشته باشید بیشتر هزینه کنید تا خیالتان از خریدی که میکنید راحت باشد.

5. لپ تاپ ایسوس مدل E202SA

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان
 

لپ تاپی فانتزی و ارزان قیمت طراحی شده برای دستان ظریف بانوان! بخش بزرگی از کاربران کامپیوتر های هوشمند را بانوان تشکیل میدهند که از این میزان، عدّه ی بسیار زیادی از این دستگاه صرفاً برای تماشای فیلم و سریال استفاده میکنند، کمپانی ایسوس برای اثباتِ پشتیبانی همه جانبه از کاربران و طرفدارانِ این برند محصولاتی با مشخصات فنی ضعیف امّا کارآمد برای کارهای روزمره تولید کرده است. E202SA در رنگ های متنوع و شاد مانندِ صورتی و سفید به بازارِ جهانی عرضه شد تا بتواند در یک نگاه دلِ کاربرانِ نازک دل را ببرد. پردازنده ی مرکزی این محصول را شرکتِ اینتل با عنوانِ Celeron N3060 تامین کرده است که قادر است فرکانس پردازشی برابر با 1.6 GHZ را در اختیارِ شما عزیزان قرار دهد. ایسوس برای این لپ تاپ 4 گیگابایت حافظه ی رَم قرار داده است که با توجه به پردازنده ی آن میزانِ قابل توجهی است، 500 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی برای این لپ تاپ کافی است امّا چنانچه میخواهید فیلم های خود را آرشیو کنید پیشنهاد ما خریدِ یک هارد اکسترنال به همراه این محصول است تا نیاز های شما عزیزان را تمام و کمال پاسخگو باشد. پردازنده ی گرافیکی مجزا برای این لپ تاپ در نظر گرفته نشده است و متاسفانه تنها واحد پردازشی در این زمینه یک پردازنده ی On Board از نوعِ Intel HD Graphics 400 Share است که برای کارهای گرافیکی کافی نیست امّا نیاز های روزمره و خانگی را به راحتی پاسخگو میباشد.

6. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320-AB 

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

کمپانی لنوو از بدوِ ورود به عرصه ی تولیدِ لپ تاپ کارِ خود را با طراحی و ساختِ لپ تاپ های میان رده شروع کرد و تا حدی در این زمینه پیشرفت کرد که بیشترین فروش را در این عرصه به دست آورد. سری لپ تاپ های Ideapad 320 از جمله لپ تاپ های پر فروش در این زمینه است که به خوبی توجه همگان را به خود جلب کرده است. پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ را یک چیپستِ Intel Pentium N4200 تشکیل میدهد، این پردازنده قادر است فرکانس پردازشی برابر با 1.1GHZ برای شما به ارمغان آورد البته این مقدار حداقل سرعتِ پردازشی این واحد پردازشی است چرا که با اوِرکلاک شدنِ آن میتوانید تا فرکانس 2.5GHZ خروجی از آن دریافت کنید. حافظه ی رَم تدارک دیده شده برای این لپ تاپ 4 گیگابایت از نوعِ DDR4 است که برای قدرت پردازشی ذکر شده فضای کار مناسبی به شمار میرود. 1 ترابایت حافظه ی ذخیره سازی فضایی است که لنوو برای ذخیره ی اطلاعاتی از جمله فیلم و عکس در اختیار شما عزیزان میگذارد امّا باید توجه داشته باشید که این حافظه همچون اکثر لپ تاپ های میان رده از نوعِ HDD است و سرعت چشمگیری در بوت شدن و انتقال اطلاعات در اختیارتان قرار نخواهد داد. همانند مدل قبلی این محصول از چیپست پردازشی مجزا بی بهره مانده است و یک پردازنده Intel HD 505 Share وظیفه ی پردازش اطلاعاتِ گرافیکی را بر عهده دارد در نتیجه اگر توقع دارید لپ تاپی که خریداری میکنید کارهایی فراتر از تماشای فیلم و وب گردی برای شما انجام دهد پیشنهاد میشود بیشتر هزینه کنید تا در رفع و رجوع کردن نیاز های خود به مشکلی برنخورید.

7. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320-X

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

کمی قدرتمند تر از برادرانِ خود ظاهر میشود! در میان لپ تاپ های میان رده با یک پردازنده  مرکزی Intel Core i3 7130U ظاهر شدن به معنای افزایش توانایی ها و قابلیت ها خواهد بود. لنوو برای بهره بردن از تمامِ قدرتِ پردازشی این لپ تاپ میان رده آن را به یک حافظه ی رَم 4 گیگابایتی از نوعِ DDR4 مجهز کرده است، بهره بردن از این حافظه ی رَم شاید برای کسانی که میخواهند از لپ تاپ خود استفاده ی تخصصی یا گیمینگ داشته باشند ناچیز باشد امّا خیالِ کسانی که در کار های اداری و یا روزمره به لپ تاپ نیاز دارند را آسوده میسازد. پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ نیز بر خلافِ مدل هایی که تا الان درمورد آنها بحث کردیم به صورت On Board نیست! و از یک چیپست قدرتمندِ NVIDIA Geofrce MX920 با ظرفیتِ اختصاصی 2 گیگابایت بهره میبرد که در نوعِ خود برای یک لپ تاپ میان رده بی نظیر است. در نهایت میرسیم به یک هاردِ 1 ترابایتی از نوعِ HDD که لنوو برای کاربرانش در Ideapad 320-X تدارک دیده است تا خیالِ شما عزیزان را از کمبود فضا راحت کند امّا لازم به ذکر است که چنانچه به سرعت بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم از هارد SSD برای این لپ تاپ بهره ببرید.

8. لپ تاپ ایسر مدل Aspire E5-K

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

کمپانی ایسر از جمله شرکت های پر طرفدار در طراحی و تولیدِ لپ تاپ های میان رده با کیفیت است. سری لپ تاپ های Aspire E5 از این کمپانی در رقابت با میان رده های لنوو و ایسوس تولید شد و توانست سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص دهد. پردازنده ی مرکزی در این لپ تاپ را مثل همیشه شرکتِ اینتل با چیپست Intel Core i5 7200U تامین کرده است. فرکانس پردازشی این چیپست در دامنه ی حافظه ی رَم 8 گیگابایتی سرعتِ قابل قبولی را در پردازش اطلاعات برای کاربر به ارمغان می آورد. از مزایای دیگر در این دستگاه میتوان به 1 ترابایت حافظه ی ذخیره سازی از نوعِ HDD و همچنین واحد گرافیکی قدرتمندِ NVIDIA Geforce 940MX با 2 گیگابایت فضای اختصاصی اشاره کرد. تنها ایرادی که به این لپ تاپ در رده ی میانه میتوان گرفت استفاده از پنل 14 اینچی صفحه نمایش است که ممکن است برای کاربران آزار دهنده باشد امّا کیفیتِ Full HD آن به خوبی آن را جبران کرده است تا تعداد پیکسل های این محصول در نمایشگری نسبتاً کوچکتر PPI بیشتری برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

 9. لپ تاپ لنوو Ideapad V330-C 

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

پس از گذشتن از ارزان ترین موارد و اصطلاحاً لپ تاپ های پایین رده میرسیم به میان رده های رو به بالا که قادرند کارهای فراتری نسبت به مدل های پیشین انجام دهند. لپ تاپ لنوو V330 یکی از سری لپ تاپ های اداری و مهندسی است که قدرتِ سخت افزاری بالاتری نسبت به دیگر مدل ها به آن اعطا شده است و طبیعتاً برای کاربری های سنگین تری طراحی شده اند. پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ را کمپانی اینتل از چیپست های Core i5 8250U تدارک دیده است که قدرتِ خارق العاده ای برای پردازنده ی یک لپ تاپ میان رده به شمار میرود. حافظه ی رَم این دستگاه 8 گیگابایت از نوعِ DDR4 است که فضای مناسبی برای یک پردازنده نسل هشتمی خواهد بود. 1 ترابایت فضای هاردِ این دستگاه را تشکیل میدهد که برای کارهای روزمره کافی است امّا چنانچه نیاز به فضای بیشتری را احساس کنید میتوانید آن را با خریدِ یک هارد اکسترنال یا افزایش فضای خود لپ تاپ جبران کنید. پردازنده ی گرافیکی این محصول را شرکتِ خوش نامِ AMD با یک چیپست Radeon R5 M530 با ظرفیت اختصاصی 2 گیگابایت تشکیل داده است که خوشبختانه بازدهی خارق العاده ای برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

 10. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320-Y  

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

همانطور که تا به اینجا باید متوجه شده باشید بخش عظیمی از لپ تاپ های میان رده ی بازار را سری Ideapad 320 در بَر گرفته است، لپ تاپ Ideapad 320-Y نیز یکی از پیشنهاداتِ برجسته ی ما برای شما عزیزان است که با پردازنده ی مرکزی Intel Core i7 8550U میتواند در عین کم مصرف بودن بهترین و بیشترین بازدهی را در میان همرده های خود به شما عزیزان بدهد. لنوو برای این حجم پردازشی یک حافظه رَم با فضای 8 گیگابایت از نوعِ DDR4 در نظر گرفته است که برای کاربری در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ کافی خواهد بود و انتظار میرود به ندرت شاهد لگ و کندی در عملکردِ پردازشی این محصول باشیم. 1 ترابایت حافظه ی HDD در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ فضای زیادی به شمار میرود امّا جذاب تر از آن چیپست گرافیکی NVIDIA Geforce MX150 است که توجه کاربر را جلب میکند، 2 گیگابایت حافظه ی اختصاصی در نظر گرفته شده برای این پردازنده حتی برای بسیاری از بازی های میانه ای کافی خواهد بود امّا برای استفاده از بازی های روزِ دنیا شما را ناامید خواهد کرد.

11. لپ تاپ ایسوس مدل X541UV-D

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

یکی از برجسته ترین تولیداتِ ایسوس که تابحال به دلیل نسبتِ نا موزونی که قیمت و توانِ پردازشی آن با هم دارند طرفدارانِ زیادی را به سمتِ خود جلب کرده است لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X541UV-D است. این لپ تاپ به واسطه ی پردازنده ی مرکزی قدرتمندِ Intel Core i7 7500U که قادر است با سرعتی معادل 2.7 گیگاهرتز اطلاعاتِ شما را پردازش کند و همچنین 8 گیگابایت رَم که فضایی کافی برای پردازنده مرکزی به حساب می آید قادر است بازدهی خارق العاده ای را برای کاربرانش به همراه آورد. فضای ذخیره سازی این لپ تاپ را یک هارد با فضای 1 ترابایتی از نوعِ HDD تشکیل میدهد که برای کارهای روزمره، اداری و نیمه پیشرفته کافی خواهد بود. چیپست گرافیکی X541UV را کمپانی NVIDIA با استفاده از پردازنده ی Geforce 920MX به همراه 2 گیگابایت فضای اختصاصی در نظر داشته است، این چیپست گرافیکی نیاز های روزمره و تا حدی پیشرفته را پوشش میدهد امّا نباید از آن توقع اجرای بازی های سنگین و گرافیکی را داشته باشید.

12. لپ تاپ لنوو Ideapad 520-C 

 بهترین لپ تاپ ها با قیمت 2 تا 9 میلیون تومان

پس از گذر از مدل های ضعیف و میان رده ی رو به پایین میرسیم به میان رده های قدرتمند، سری لپ تاپ های لنوو Ideapad 520 از جمله لپ تاپ های موجود در این سری هستند که پتانسیل لازم برای گرفتنِ جای لپ تاپ های بالا رده ی زیادی را دارند! Ideapad 520-C یکی از بهترین نمونه ها در میان لپ تاپ های لنوو است که به همراه چیپست گرافیکی Geforce MX150 با 4 گیگابایت فضای اختصاصی در اختیار کاربران قرار میگیرد. در میان لپ تاپ های میان رده استفاده از یک گرافیک 4 گیگابایتی مزیت بزرگی است امّا برای لنوو تمام ماجرا نیست! پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ از یک چیپست Intel Core i7 8550U تشکیل شده و حافظه ی رَم در این دستگاه 8 گیگابایت DDR4 در نظر گرفته شده است، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی از نوعِ HDD هم برای کارهای روزمره، اداری و تا حدی پیشرفته کافی خواهد بود. در نهایت باید گفت تمامِ آنچه که یک فرد برای کارهای نیمه پیشرفته نیاز دارد را میتواند در این لپ تاپ جویا شود امّا در عین حال یک لپ تاپ میان رده با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کند.

13. لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7-A 

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7-A مشکی

یکی از تولیداتِ کمپانی ایسر که به شدت توانسته بازار را قبضه کند، لپ تاپ ایسر Aspire 7 به رغم ظاهر کلاسیک و در عین حال زیبایی که دارد و همچنین سخت افزار خارق العاده ای که ایسر برای آن تدارک دیده است هوش از سر علاقه مندان به تکنولوژی میبرد. در کالبُد این دستگاه یک پردازنده ی مرکزی اینتل با عنوانِ Core i7 7700HQ و فرکانس پردازشی 3.8 گیگاهرتز تعبیه شده است، این چیپست پردازشی که از قدرتمندترین چیپ های اینتل در حال حاضر است با 6 مگابایت کَش میتواند بیشترین بازدهی را برای کارهای محاسباتی و همچنین بازی های سنگین به عمل آورد. مقدار رم این لپ تاپ که ایسر برای آن در نظر گرفته است 16 گیگابایت از نوعِ DDR4 است، این مقدار رَم فضای کافی برای پردازش اطلاعات را در اختیارِ پردازنده میگذارد تا سنگین ترین نرم افزار ها را بصورت همزمان اجرا کند و از وقوع هرگونه لَگ و کندی در عملکرد جلوگیری میکند. وامّا میرسیم به یکی از نقاطِ قوّت این لپ تاپ که بیشتر از هر پارامتر دیگری در نظر گیمر های عزیز مهم جلوه میکند و آن چیزی نیست جز پردازشگر گرافیکی، خوشبختانه ایسر از آنجا که برای این لپ تاپ سنگ تمام گذاشته است از یک پردازنده NVIDIA Geforce GTX 1050 بهره برده است، این پردازنده گرافیکی که با حافظه ی اختصاصی 4 گیگابایت در اختیارِ شما عزیزان قرار میگیرد خیالِ شما را از اجرای جدیدترین بازی های روز دنیا راحت میکند در نتیجه اگر از دسته گیمر های دو آتیشه ی این مرز و بوم هستید Acer Aspire 7 را در اولویت قرار دهید. ایسر برای تکمیل پروژه ی خود این محصول را به یک ترابایت حافظه ی هارد HDD و 128 گیگابایت SSD مجهز کرده است که همین مسئله نقش بسزایی در سرعتِ بوت شدنِ این لپ تاپ ایفا میکند. در نهایت باید گفت اگر یکی از مقرون به صرفه ترین و در عینِ حال قدرتمند ترین لپ تاپ های موجود در بازار را خریداری کنید التفات بیشتری به لپ تاپ ایسر Aspire 7 داشته باشید.

جمع بندی

به عنوان جمع بندی پس از معرفی این لیست از لپ تاپ ها باید عرض کنیم که اولویت را بر اساس نیاز های خود قرار دهید و با مطالعه ی راهنمای خریدِ لپ تاپ که در وبسایت خاص باکس قرار داده شده در این خصوص اطلاعات کسب کنید تا یکی از بهترین انتخاب های خود در خرید لپ تاپ تا 10 میلیون تومان را داشته باشید. البته هیچکس منکر تاثیر قیمت کالا در خریدِ آن نیست امّا پیشنهاد میکنیم اگر تصور میکنید اطلاعاتی از لپ تاپ های موجود در بازار ندارید ابتدا نیاز های خود را به خوبی بشناسید سپس قیمت ها را بسنجید و در آخر از کارشناسانِ خاص باکس در خصوص خرید لپ تاپ مد نظر خود کمک بخواهید. 

 

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    سلام لپ تاپ برای خواهرم میخواستم، دانشجو دندان پزشکی هست. لپ تاپ میخواد برای فیلم و عکس و پاور پوینت و بازی سبک، هارد ۱ترابایتی، سرعت نسبتا خوب داشته باشه صفحه ۱۵اینجی فول اچ دی، و بدنه لپ تاپ مقاوم باشه و..... در کل برای نیازهای روزمره و دانشجویی باشه قیمت نهایت ۱۰تا۱۱میلیون ممنون میشم بهترینش معرفی کنید.
    • هادی عطاران

      1400/09/27 07:58:43
      • 0
      • 0

      سلام میتونید از بین لپ تاپ های ایسوس مدل R565MA-EJ567 و لنوو مدل Ideapad 330 - NXB یکی رو انتخاب بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام من دانشجو رشته مهندسی کامپیوتر هستم و کار های برنامه نویسی هم انجام می دم یه لپ تاپ از بازه قیمیتی ۱۰ میلیون تا ۱۵ تومن لطفا پیشنهاد بدید ممنون
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/27 07:48:36
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ های مختلفی تو این بازه قیمتی هستند که اکثراً کانفیگهایی در یک سطح دارند و میشه گفت فقط طراحی و پورتهاشون باهم متفاوته. به عنوان مثال سلام میتونید لپ تاپ های لنوو ideapad l340 یا ایسوس R521ja خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام و عرض ادب و خسته نباشید🌸 ببخشید من دوتا سوال داشتم اول اینکه از میان دو برند ایسوس و لنوو کدوم رو انتخاب کنم سوال دومم این بود که لپ‌تاپ ایسوس R565MA-BR211 چطور لپ‌تاپی هست و اینکه میتونه کارهایی مثل برنامه شاد و کلاس آنلاین و... رو راه بندازه با تشکر از زحمات شما 🙏🏻
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/27 08:56:00
      • 0
      • 0

      از نظر کیفیت تفاوت چندانی ندارند اما خب ایسوس سابقه کاری بیشتری داره نسبت به لنوو

      در مورد مدلی که فرمودین هم بله گزینه مناسبیه نسبت به قیمتی که داره

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه لپ تاپ میخوام تا ۱۰ میلیون برای فیلم های درسی و برنامه شاد و غیره عکس زیادی هم دارم رو کامپیوتر که باید انتقال بدم شاید حدود ۵۰ گیگی باشه و اینکه پردازه خوبی داشته باشه ولی خب کار سختی باهاش انجام نمیدم .... دوستانم لنوو ایدیاپد ۳۳۰ nxb رو معرفی کردن ولی واقعا نمیدنم چی بخرم میشه راهنمایی کنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/19 07:39:58
      • 0
      • 0

      سلام انتخاب خوبی هستش اما میتونید مدلهای هم رده مثل Asus X543ma و Asus R565ma هم خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام.ببخشید من هم دانشجو هستم هم به برنامه نویسی مشغول ام.لپ تابی میخواستم که قیمتش زیر ۱۰میلیون تومن باشه و کارم رو راه بندازه.ممنون میشم کمکم کنید.
    • 0
    • 1
    سلام عصر بخیر یک لپ تاپ میخوام برای کارهای روزمره. اهل بازی نیستم بیشتر برای تمرین تایپ و مرور مجموعه ی آفیس و البته نصب برنامه های ویژه تدریس آنلاین و ترجمه ولی نمیخوام مدلی باشه که امروز بخرم فردا برم تعمیرگاه یا برای ارتقا اقدام کنم کلا یک مدل بی دردسر و البته سبک میخوام شما چه کاری پیشنهاد میکنید ؟ لپ تاپ دانشجویی هم خوبه ؟!!! میگن کیفیت نداره مثل اسباب باز یه .نمیدونم والله ممنون میشم راهنمایی کنید
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:43:59
      • 1
      • 0

      سلام میزان بودجه‌ای که مد نظرتونه و میخاین هزینه کنین رو بگین تا بهتر راهنماییتون کنم

    • 0
    • 1
    سلام. من لب تاب فقط برای گیم نمیخوام لبتاب میخوام که همه کار باهاش کنم فیلم ببینم وگیم بزنمو.... در حد ۲۵میل
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:25:34
      • 0
      • 0

      سلام اگه بتونین تا 16 میلیون هزینه کنید لپ تاپ ایسوس TUF FX505DT گزینه خوبیه

    • 0
    • 0
    یه لپتاب میخا برای بازی فیلم دیدن کارهای روزانه تو رنج ۱۰ ۱۱تومن چی پیشنهاد میدین
    • امین احمدیان

      1400/01/23 09:30:18
      • 0
      • 0

      سلام برای لپ تاپ گیمینگ باید حداقل بالای 25 میلیون تومان هزینه کنید.

      تو این رنج قیمتی که فرمودید ایسوس X564MA رو پیشنهاد می‌کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید بین لبتاپ های k570ud i5 و k542uf i7 کدوم بهتره برای کارهای نیمه سنگین و بازی های متوسط و فیلم دیدن و‌ کارای روز‌مره‌ دیگه البته هنگ‌ نکردنش طی مدت کوتاه مهمه باطریش مهمه حافظه داخلی خوبی داشته باشه از این دو نوع کدومشون قابل ارتقا هم هست؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:41:49
      • 0
      • 0

      سلام

      قطعا k542uf i7 برتر می‌باشد، نکته قابل توجه اینکه بحث ارتقا در لپ تاپ بی معنی است زیرا شما فقط رم و حافظه ذخیره سازی را می توانید ارتقاع دهید. پردازنده و گرافیک قابل ارتقا نیستند!

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپتاپی در رنج قیمت یازده میلیون تومان برای کارهای مدرسم میخام لطف می کنید یه لپتاپ باکیفیت بهم پیشنهاد کنید
    • کاربر سایت

      1399/12/02 09:53:59
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - SB رو بهتون پیشنهاد می کنم. لپ تاپ معمولی برای کاربری معمولی

    • 1
    • 0
    سلام من یه لبتاب برای کارهای دانشجویی میخوام وبکم و بلوتوث و میکروفن داشته باشه فیلم هم بتونم توش نگا کنم با قیمت حدودی شش میلیون
    • کاربر سایت

      1399/09/12 09:03:26
      • 0
      • 1

      سلام

      ارزان ترین لپ تاپ موجود در بازار 9.5 میلیون تومان میباشد. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - E در حال حاضر لپ تاپ شش میلیونی پیدا نخواهید کرد

    • 1
    • 0
    سلام .امیدوارم خوب باشید.مبخوام تازه کار اهنگ سازی و تنظیم شروع کنم. اگه میشه یک لپ تاپ مناسب از ۱۰ تا ۱۴ میلیون بهم معرفی کنید و اینکه ایا cpu سلرون ارزش ارتقا دادن ب i5 و داده؟؟
    • کاربر سایت

      1399/09/08 09:15:18
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی 14 میلیون لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V130 - AX رو بهتون پیشنهاد می کنم. در رابطه با ارتقای پردازنده باید گفت که امکان ارتقای CPU در لپ تاپ وجود ندارد نهاید می شود هارد و رم دستگاه را ارتقاء داد اما تفاوت پردازنده سلرون با i5 مثل تفاوت روز و شب می باشد. سلرون پردازنده های 2 هسته ای می باشند و Core i5 پردازنده 8 هسته ای 

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخیر ممنون ازین که پاسخ نظرات رو میدین. من تا حدودی جواب سوالمو از خوندن نظرات گرفتم فقط گفتم برای اطمینان بپرسم. من میخوام کار با فتوشاپ افتر افکت و پریمر رو فقط یاد بگیرم نمیخوام استفاده کنم برای کاری چیزی. در این صورت با10تا12میلیون میتونم لب تاب مناسبی بگیرم که پریمر قابل اجرا باشه روش؟ صرفا فقط برای اموزش
    • کاربر سایت

      1399/08/27 09:43:06
      • 0
      • 0

      سلام

      یکی از مشخصه هایی که برای اجرای نرم افزار پریمیر لازم هست داشتن پردازشگر یا CPU متوسط و بالا می باشد. در واقع برای اجرای پریمیر پردازشگر شما باید Core 2 Duo یا Core i3 حداقل باشد در رنج قیمتی 10 تا 12 میلیون شما به پردازشگر های Pentium دسترسی خواهید داشت که ضعیف هستند. 

      مورد بعدی مقدار رم هست که حداقل رم مورد نیاز 4 می باشد اما چون خود سیستم عامل لپ تاپ مخصوصا ویندوز 10 نیمی از این مقدار را میگیرد باید حداقل رم سیستم 8 باشد تا بتوانید پریمیر را نصب و اجرا کنید. بحث رندر به کنار ...

      پیشنهاد بنده به شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - MN اما باید رم 4 آن را هنگام خرید با یک رم 8 تعویض کنید قیمت حدودی لپ تاپ با رم 4 در حال حاضر 14.5 میلیون می باشد

    • 0
    • 0
    سلام و عرض ادب 💛 یه لپ تاپ بهم معرفی کنید که اولا زیر 15 میلیون باشه و بعد از اون بتونم یه طراحی فتوشاپ داشته باشم، کلاس های آنلاین دانشگاه رو برم و واتساپ و کارای تحقیقی. بین ایسوس یا لنوو هر کدوم که بهتره، حتی میتونید اصلا چندتا مدل معرفی کنید. در ضمن ازتون ممنونم که وقت گذاشتین ❤️ و راهنمایی کردید 💚
    • کاربر سایت

      1399/08/26 09:11:15
      • 0
      • 0

      سلام

      در این محدوده قیمتی بهترین گزینه لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - MN می باشد

    • 0
    • 1
    سلام علیکم میشه لب تاپی رو پیشنهاد بدید تو رنج قیمت ۸ تا ۱۲ تومن که بشه باهاش کارای فتوشاپ و افترافکت و پریمیر ازمبتدی تا سطح حرفه ای انجام داد
    • کاربر سایت

      1399/08/17 07:53:25
      • 0
      • 1

      سلام

      برای کار با نرم افزار پریمیر نیازمند یک لپتاپ خوب هستید. اما در رنج قیمتی 12 میلیون معمولی ترین لپ تاپ رو میتونید خریداری کنید که جوابگوی شما نیست.

      باید بیشتر هزینه کنید حداقل 20 میلیون

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ میخواستم حداکثر تا ده میلیون برای کلاس آنلاین و کار های دانشگاهی از مارک ایسوس میشه معرفی کنی
    • کاربر سایت

      1399/08/15 08:59:19
      • 1
      • 0

      سلام

      لپ تاپ  ایسوس مدل VivoBook X540YA - MMRR رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام و عرض ادب بنده دانشجو معلم هستم یک لب تاب میخواستم که الان پاسخگو کلاس های آنلاینم باشه که در بستر lms برقراره و اینک بتونم کار های پاورمو انجام بدم و فیلم ببینم در اون گاهی فیلم ببینم حافظه خوبیم داشته باشه و اینک بتونم تولید محتوا هم انجام بدم برای کلاس های آنلاینم قیمت تا سقف ۱۲ میلیون
    • کاربر سایت

      1399/08/13 13:36:17
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X540MB - DM143 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام. لپ تاپ روی رنج 10تا15تومن بهم معرفی کنید که رم و سی پیو و گرافیک خوبی داشته باشه وحداعقل بشه یسری بازیارو باهاش بازی کرد
    • کاربر سایت

      1399/08/13 13:34:36
      • 0
      • 0

      سلام 

      در این رنج قیمتی شما معمولی ترین لپ تاپ رو خواهد خرید و بازی بر روی اون امکان پذیر نیست

    • 0
    • 0
    سلام .من دنبال یه مارک لپ تاپ خوبم که قیمت مناسبی داشته باشه هنگ نکنه و کند نباشه برنامه های ورد و پاور پوینت رو به خوبی اجرا کنه به ویندوز تن هم بخوره به کامپیوتر خودم که نمیخوره چون قدیمیه پیشنهاد شما چیه؟
    • کاربر سایت

      1399/07/23 08:51:06
      • 0
      • 0

      سلام

      چقدر می خواهید هزینه کنید ؟

      در حال حاضر ارزان ترین لپ تاپ 12 میلیون تومان می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من یه لب تابی میخوام که باهاش 3Dmaxیادبگیرم وی سری کارای حسابداری وبرنامه های مربوط به اینا.درحد۱۱.۱۲میلیون باشه چی پیشن۶ادمیکنید
    • کاربر سایت

      1399/07/23 08:54:23
      • 0
      • 0

      سلام

      برای کارهای 3d max لپ تاپ 13 میلیونی بهیچ عنوان مناسب نیست حداقل 20 میلیون رو باید هزینه کنید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید به لب تاب هست core i7 و رم12 و گرافی4 در چه قیمتی خوبه
    • کاربر سایت

      1399/07/19 08:59:18
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571LH رو میتونم بهتون پیشنهاد کنم حدود قیمتی 42 میلیون تومان می باشد

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر من یه لپ تابی میخوام برا دسترسی به کلاس های انلاین و چون دانشجو هستم برا کارای پایان نامه برا دو سه سال دیگه میخوام راهنماییم کنید که اگه میشه الان یه مدل خوبی بگیرم تا اون موقع نخوام دوباره بگیرم بهتره کمتر از ده تومن باشه
    • کاربر سایت

      1399/07/19 08:55:00
      • 0
      • 0

      سلام

      در بازار فعلی معمولی ترین لپ تاپ 12 میلیون تومان می باشد. قیمت ها از 12 شروع شده و به سمت بالا می روند

    • 0
    • 0
    با عرض سلام ببخشید خلاصه براتون توصیح میدم اولا من سیستم برای کسب درامد مثل طراحی کارت ویزیت و...میخوام که با اموزش دیدن وکسب مهارت انشالله کارم رو شروع کنم ولی به هیچ عنوان علاقه به desktop ندارم ومیخوام حتما لپ تاپی بگیرم که برای کارایی که گفتم عالی باشههر جور کار که در امد بشه باهاش کسب کرد هزینه هم تا ۱۰۰یا ۱۲۰میلیون تومان اوکی هست نظرتون رو میفرمایید
    • کاربر سایت

      1399/07/16 09:05:59
      • 0
      • 0

      سلام

      تا جایی که اطلاع دارم برای کارهای طراحی کارت ویزیت شما خیلی نیازمند سخت افزار عالی نیستید و یک سیستم با مشخصات قابل قبول براتون کفایت میکنه و نیازی به هزینه کردن 120 میلیون نیست.

      اما از اونجا که محدودیت مالی ندارید لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook FLip UX563FD-A و  ایسر مدل Helios 300 PH315-53-72XD رو بهتون پیشنهاد می کنم که چندین سالی براتون جوابگو باشن

    • 0
    • 0
    سلام .من یک لپتاب hp با قیمت 10 میلیون خریدم . با مشخصات نسل 4.یک ترابایت.وبارم 8 .وبدون کارت گرافیکی مجزا. به نظرتون مناسب خریدم . البته دست دوم هست.ولی خیلی تمیز هست.
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:40:22
      • 0
      • 0

      سلام

      در ارتباط با اجناس دست دوم نمیتونم راهنمایی کنم

    • 0
    • 0
    سلام من یک لبتاب برای فیلم نگاه کردن می خوام و مدل سه های آنلاین که صفحه اش هم یکم از لبتاب های دیگه بزرگ تر باشهنهایتن تا ۱۲ ملیون ممنون
    • کاربر سایت

      1399/07/13 09:20:18
      • 0
      • 0

      سلام

      لپتاپ لنوو مدل Ideapad 330 - NXB رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر تا 15 میلیون لب تاپ مناسب برنامه نویسی می خواستم ممنون
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:08:44
      • 0
      • 0

      سلام

      در بازار فعلی درا ین رنج قیمتی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 - A رو میشه پیشنهاد داد

    • 0
    • 0
    سلام برای یه لپتاپ با مشخصات پیشنهادتون چیه؟؟؟ قیمت:حداکثر 10تومن Corei 7ویا نهایتاcorei5 رم 8 گرافیک 2 نوع حافظه ddr4 حافظه ssd128. یا256 وزن و ظاهر مهم نیست
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:19:13
      • 0
      • 1

      سلام 

      با وضعیت فعلی دلار شما با 10 میلیون Core i3 هم نمی تونید بخرید چه برسه به core i7

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپتاپ برای رشته مهندسی میخواستم که بتونه نرمافزارایی مثل متلب و..... که یه خورده سنگیننو از پسشون بر بیاد و وزن و ظاهرش زیاد مهم نیست برام واینکه هزینه اش بیشتر از10میلیون نباشه پیشنهادتون چیه؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:20:02
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی ئیشنهادی نمی توان داد

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از سایت خوبتون من یه کنسول ps4 دارم میخوام بفروشم بجاش یه لپ تاپ تا سقف ۱۰ میلیون بگیرم که چند تا بازی متوسط رو بالا بیاره وبرای فیلم دیدن مناسب باشه ببخشید به نظر شما این کار کار درستی هست واگه میشه یه لپتاپ با این مشخصات معرفی کنید خیلی ممنون🙏🙏🙏🙏🙏
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:29:28
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر مدنظر بازی هست فروش کنسول کار اشتباهی هست. چون سیستمی که مثل کنسول جوابگو باشه باید بین 30 تا 40 میلیون هزینه کرد.

      با 10 میلیون تومان معمولی ترین لپ تاپ رو می تونید بخرید که هیچ بازی رو جواب نمیده

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر...یه لپتاپ تاقیمت۱۳ میلیون برای کارهای مهندسی و۳بعدی چی بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 09:54:35
      • 0
      • 0

      سلام

      در بازار فعلی با 13 میلیون شما نمیتونید لپ تاپ برای کار های مهندسی تهیه کنید حداقل 30 میلیون

    • 0
    • 0
    سلام من یک لبتاب زیر ۱۱ ملیون میخواستم که برای مدرسه های آنلاین و کارتون خوب باشه باسرعت بالا ممنون
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:18:30
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-42-R87Z-A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام ممنون از سایت خوبتون و پاسخگویی به سوال ها من یک لپ تاپ مناسب برای دانش اموز و تا حدودی برای بازی gta v می خاستم که تا قیمت ۱۲میلیون باشه و ارزش خرید وکیفیت صفحه وکیفیت بدنه و...... رو داشته باشه شما پیشنهادتون چیه خیلی ممنون از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/06/06 11:00:17
      • 0
      • 1

      سلام و ممنون

      در حال حاضر بهترین گزینه در این رنج قیمتی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340 - C اما توجه داشته باشید که برای اینکه بازی ها به صورت روان اجا شود نیاز به هزینه بیشتر دارید

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ می خوام که قیمتش تا سقف ده میلیون باشه و برای بازی هم خوب باشه و کیفیتش هم برای فیلم هم خوب باشه
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:18:41
      • 0
      • 1

      سلام

      برای بازی لپ تاپ ۱۰ میلیونی اصلا مناسب نخواهد بود باید بیشتر هزینه کنید حداقل 17 به بالا تازه بازی های روز رو هم جواب نخواهد داد

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر .من دانشجوی رشته دندون پزشکی هستم میشه لطفا یه لپ تاپ که هم مناسب رشته بنده وهم سرعت بسیار بالایی برای کارای بورسی داشته باشه بهم معرفی کنید قیمت حدود 5 تا 7 میلیون ..
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:13:59
      • 0
      • 0

      سلام

      برای رشته دندان پزشکی اطلاع ندارم چه نیاز مندی هایی دارید اما در رنج قیمتی خاسته شده بهترین لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA-PL براتون می باشد

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر از بین برند ایسوس و ایسر کدوم رو پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:49:59
      • 0
      • 0

      سلام

      تقریبا هر دو در یک سطح قرار دارند اما چون برند ایسوس امتحانش رو پس داده پیشنهادش می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر.من لپ تاپی نیاز دارم در حدود ۱۰ میلیون و با توجه به کارم برنامه پاورپوینت و کم تازیا و تولید محتوا رو با کیفیت خوب برام انجام بده و حافظه ش هم زیاد باشه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    • کاربر سایت

      1399/05/28 09:31:15
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ  لنوو مدل Ideapad L3 - B رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ببخشید یه لپ تاپی که تا رنج قیمت ۱۱ تومان باشه و برای نرم افزارهای معماری خوب باشه ممنونتون میشم معرفی کنید. کلا کیفیت سیستمش خوب باشه. ممنون از محبتتون🌹🙏
    • کاربر سایت

      1399/05/25 11:32:07
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - JC رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید اگر کمکم کنید یه دنیا ممنونملپ تاپی میخوام قیمت تا 6، 7 میلیون که باهاش وارد بورس بشم و برای فیلم دیدن کیفیت خوبی داشته باشه وزنش برای حمل سنگین نباشه و صفحه مات داشته باشه و ویندوز اورجینال روش نصب باشه،
    • کاربر سایت

      1399/05/25 11:03:31
      • 0
      • 0

      سلام

      برای موارد خواسته شده بهتون لپ تای زیر رو پیشنهاد می کنم اما مورد خاصی که باید بگم بهتون اینه که ویندوز اریجینال سودی ندارد براتون و به دنبالش نباشید.

      ایسوس مدل VivoBook X540YA - C


      ایسر مدل Aspire A315-34-C3VD

      ایسوس مدل VivoBook X543MA - A
       

    • 0
    • 0
    سلام من یه لب تاپ خواستم که بتونه برنامه های مهندسی مثل متلب، اتوکد و هایسیس رو اجرا کنه و قیمتش تا سقف ده ملیون باشه
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:58:50
      • 0
      • 1

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521FA - EJ083 - A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    با عرض سلام و احترام خدمت شما خیلی خیلی مممنونمممممم از حسن نیت و حوصله شما در پاسخ به سوالات دوستان من یک دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر ترم پنجم هستم... خواهش میکنم من را راهنمایی کنید که چه نوع لپ تاپی مناسب کار من هست... آیا در رنج قیمت 12 تا 15 میلیون لپ تاپی موجود میباشد ک ب درد کار من بخورد یا نه... و پیشنهاد شما چه نوع لپ تاپی میباشد خواهش میکنم کمکم کنید.. با تشکر فراوان ❤
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:53:04
      • 0
      • 0

      با سلام و ممنون برای بازخورد زیباتون

      برای نیازتون باید ببینید چه نرم افزار تخصصی می خواهید  نصب کنید بر روی لپ تاپ اما تاجایی که اطلاع دارم نرم افزار های رشته مهندس کامپیوتر سنگین نمی باشد

      و لپ تاپی در رنج قیمتی در خوساتی تون کاملا مناسب هست.

      دو لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - PQ و لنوو مدل IdeaPad L3 - TR رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام. من یه لپ تاپ زیر ۱۰میلیون مناسب برای ادیت عکس و فتوشاپ میخوام چی بهم معرفی میکنین؟
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:05:13
      • 0
      • 1

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340 - ZA رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • فاطمه

      1399/05/24 12:44:38
      • 0
      • 0

      ممنون برای اطلاعات مفیدتون و پاسخگویی سریعتون. من نظرم عوض شد. به لپ تاپ خوب که بتونم فتوشاپ و ایلوستریتور انجام بدم رنج قیمت بین ۱۰تا۱۲تومن باشه

    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:20:39
      • 0
      • 0

      سلام

      تو رنج قیمتی ۱۲ میلیون تومان لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - JC رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یه لپ تاب واسه کارای روز‌مره،وب گردی،بورس و یه چندتا بازی هم حداقل بتونم باهاش انجام بدم در حد ۶ یا ۷ میلیون چی پیشنهاد میکنین؟
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:13:04
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - E رو بهتون پیشنهاد می کنم

      اما در این رنج قیمتی شما معمولی ترین نوع لپ تاپ در بازار رو خواهید خرید و بهیچ عنوان مناسب بازی نمی باشد

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپتاپ نو نیاز دارم که بتوانم در آن کالاف دیوتی مدرن بازی کنم و نوعه آن ایسوس باشد در حد 15 میلیون باشد راهنمایی کنید!؟
    • کاربر سایت

      1399/05/15 11:40:54
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل M509DJ-X رو بهتون پیشنهاد می کنم در رنج قیمتی ۱۵ میلیون تومان فقط توجه داشته باشید یک لپ تاپ میان رده هست و نمی توان از آن انتظار اجرای بازی ها با کیفیت مطلوب داشت.

    • 0
    • 0
    سلام لب تابی هست که جی تی ای وی رو خوب بیاره لتفا اگه همچین لبتابی دارین بگین قیمتش رو ممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:31:10
      • 0
      • 0

      سلام

      برای اجرای روان بازی ها شما نیازمند خرید لپ تاپ گیمینگ هستید که بین ۲۷ ال ۴۰ میلیون میتونه هزینه داشته باشه براتون

    • 1
    • 1
    سلام،من یه لب تاب میخوام برای استفاده از بورس که هم سرعتش خوب باشه و هنگ نکنه، لطف کنید راهنمائیم کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:51:59
      • 1
      • 1

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - FA رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام. من لپ تاپی میخام که جوابگوی بورس باشه و کم نیاره و بودجه ۱۰ ملیون هست میشه معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:43:06
      • 1
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - FA رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 0
    سلام خسته نباشید ،، من یه لپ تاب میخوام در حد ۱۱میلیون که بتونه فیلم رو خب پخش بکنه و بلواستکس (نسخه اندرید) رو بالا بیاره و بتونم کالاف دیوتی رو روش نصب بکنم. ممنون میشم راهنمایم کنید.
    • کاربر سایت

      1399/04/28 09:04:38
      • 1
      • 0

      سلام

      لپ تاپ  لنوو مدل Ideapad 130 - 15IKB - AC رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    عرض سلام و ادب، یه لب تاب که بتونه pes 2020 رو جواب بده معرفی کنید، با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:21:12
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521JB- B رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    باسلام ایا رم لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad 330-IP330-QE Core i5 8250U-12GB-1TB-4GB M530 میشه ارتقا داد ؟ اگر می شود تا چند گیگ ؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:57:25
      • 0
      • 0

      سلام

      اکثر لپ تاپ ها قابلیت ارتقای رم دارند و رم ۸ و یا ۱۶ برای شما امکان پذیر خواهد بود اما بهترین روش و مطمئن ترین روش مراجعه به یک مرکز فروش لپ تاپ می باشد تا بهتر راهنمایی کنند شما رو

    • 0
    • 0
    سلام لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - Q برای برنامه ایندیزاین و بازی gt7 مناسب هست ؟
    • کاربر سایت

      1399/04/19 10:01:26
      • 0
      • 0

      سلام 

      لپ تاپ خوبی هست جوابگوی نیازتون خواهد بود

    • 0
    • 0
    سلام باتشكر از شما به خاطر راهنمايي هاي ارزشمندتان -دانشجوي رشته پزشكي هستم لپ تاپي ميخواهم براي كليه كارهاي دانشجويي (نرم افزار افيس و...)سرعت خوب بدون هنگ كردن از بين اين مدلها به نظر شما كدوم براي من مناسبتره R521jB——x540UA——k543UB(مارك ايسوس) V130(مارك لنوو) واينكه شما مدل بهتري مد نظرتان هست ممنون و سپاسگزارم از حسن توجهتان البته االان لپ تاپم لنوو مدلACL110-15 هست كه دو سال پيش خريدم هم سرعتش پايينه و هم اينكه هنگ ميكنه ميخوام از اين بهتر باشه ببخشيد سرتون درد اوردم 🙏
    • کاربر سایت

      1399/04/15 14:45:07
      • 0
      • 0

      سلام

      ممنون برای بازخورد زیباتون. از بین لپ تاپ هایی که فرمودین لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K543UB - A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من لب تابی میخوام که از نظر گرافیگ باتری و اجرای بازی و فیلم دیدن و گشت گذار خوب تو اینترنت خوب باشه و قیمتش حداکثر تا ۱۵ میلیون باش
    • کاربر سایت

      1399/04/14 09:17:57
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K543UB - E رو بهتون پیشنهاد می کنم. توجه داشته باشید که در این رنج قیمتی شما یک لپ تاپ میان رده خواهید داشت . نباید انتظار داشته باشید همه بازی ها رو براتون اجرا کنه

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید . لپ تاپی برای مصارف دانشجویی(کار با نرم افزار های آفیس و نرم افزار های دیگه بدون لگ یا کندی و هنگ _ خواندن مقاله_تایپ مقاله_ تماشای فیلم و....) و همچنین قابلیت کار با برنامه های ادیت عکس مثل فتوشاپ میخوام که باتری خوبی داشته باشه و قیمت حداکثر 11 ملیون فقط هم از مارک asus لطف کنید پیشنهاد بدید. مرسی از پاسخگوی تون ....در پناه حق مانا باشید 💚
    • کاربر سایت

      1399/04/09 08:55:49
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K543UB - PLZ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام. میشه لب تابی معرفی کنین که بتونه نرم افزار های بیوانفرماتیک. Spss. و نرم افزار های مربوط به بیولوژی ران کنه؟
    • کاربر سایت

      1399/04/02 12:23:59
      • 0
      • 0

      سلام

      بفرمایید نرم افزارهایی که مدنظرتون هست نیازمند سیستم قوی هستند و پردازش نیاز دارن ؟

    • 0
    • 0
    سلام. خسته نباشید، زیر ده میلیون از برند ایسوس مدلی هست که cori5 به بالا باشه؟ استفاده اختصاصی قرار نیست ازین لپ‌تاپ بشع. نهایت افیس و انالیز اماری با spss و فیلم دیدن. اندازه اسکرین و وزنش برا حابحایی برامون اهمیت داره
    • کاربر سایت

      1399/03/31 14:58:59
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - PI رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخاستم بدونم پیشنهادتون برای خرید لپ تاپ تا رنج 10،11 میلیون که رم 8 و گرافیک 4 داشته باشه چی هست؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/03/28 09:06:54
      • 0
      • 0

      سلام

      توی اون رنج قیمتی گرافیک ۴ موجود نیست باید بالای ۱۸ - ۱۹ میلیون هزینه کنید

    • 0
    • 0
    صلام میخواصتم بدونم لب تاپ ایسر ASPIRE 7_a هموتی کح ط اخرین توصیع شدتون بود الان تو بازار قیمتش چند حستش راستش من یح لب تاپ برای کار اای روزمرم میخوام و کارای گیمینگم انجام میدم مثلا پابجی و برام زیبایی و رم و پردازندع خوب و گرافیو مهمه و میخوام تو ررنج ۱۰ ۱۱ میلیون باشه میگم همین عب تاپی کح بالا گفتم خوب هست !؟ و شما چع چیزی پیشنهاد میکنین
    • کاربر سایت

      1399/03/26 09:32:07
      • 0
      • 0

      سلام

      مدلی که در مقاله اشاره شده در حال حاضر موجود نیست و در رنج قیمتی که شما فرمودین بهترین لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - NP  رو میشه پیشنهاد کرد اما توجه داشته باشید که یک لپ تاپ میان رده است و برای اجرای همه بازی ها نیز به هزینه بیشتری هستید

    • عرشیا

      1399/03/26 19:28:43
      • 0
      • 0

      خب شما با توجه بع تجربتون لب تاپی کح رم و پردازنده خوبی داشته باشه تا بتونه بازی هایی مثل پابجی یا فورتنایتو بالا بیارع تو رنج ۱۰ ۱۲ تومن چی هست برام زیبایی و کیفیت داشتن پردازندع و رم مهمه

    • کاربر سایت

      1399/03/27 09:17:51
      • 0
      • 0

      خدمتتون عرض شد در رنج قیمتی ۱۲ میلیون بهترین پیشنهاد داده شده بهتون اگر میخواین با بهترین کیفیت جوابگوی بازی ها باشه باید ۱۸ تا ۲۲ میلیون هزینه کنید.

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر میخواستم نظرتون رو درباره لپ تاپ asus k542UF_C بپرسم که آیا این لپ تاپ مناسب کارهای مهندسی و برنامه نویسی هست ؟ و آیا برنامه های مهندسی صنایع را به راحتی ساپورت میکند ؟ و اینکه باتری این لپ تاپ خوب هست ؟ ممنون از پاسخگوییتون
    • کاربر سایت

      1399/03/21 10:16:37
      • 0
      • 0

      سلام

      این لپ تاپ در دسته بندی میان رده قرار میگیره و اکثر نرم افزار های مورد نیاز شما رو باید پاسخ گو باشه مگر اینکه نرم افزار سنگینی داشته باشید که قبل از خرید، سیستم مورد نیاز اون نرم افزار رو با لپ تاپ ایسوس بررسی کنید.

      باتری این مدل هم در حد مناسبی می باشد و با استفاده بهینه نباید مشکلی براتون ایجاد کنه

    • 0
    • 0
    سلام، ببخشید لپ تاپ ایسوس m509DG_x برای کار با اتوکد مناسبه ؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:19:52
      • 0
      • 0

      سلام

      مدلی که گفتید رو من پیدا نکردم شاید منظورتون لپ تاپ ایسوس مدل M509DJ-X بوده اگر این مدل منظورتون هست بله جوابگوی نرم افزار اتوکد هست

    • 0
    • 0
    سلام ببخشیدمن به لپ تاپ خوب برای کارهای روزمره ودرسی میخواستم تورنج قیمت۱تا۱۱میلیون میشه برام پیداکنیدممنون میشم
    • کاربر سایت

      1399/03/17 09:19:40
      • 0
      • 1

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل M509DJ-X رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ادمین جان میشه لطف کنید و برای من هم یه لپ تاپ تو محدوده قیمت 10 تا 15 میلیون برای اجرا نرم افزار های مهندسی مثل سالیدورک و کتیا و ... معرفی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/03/15 09:05:06
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ  لنوو مدل Ideapad S540 - A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام من یه لپ تاپ واسه گیمینگ و کارهای روزمره میخواستم ایا ایسر Aspire7 مناسب هستش و قیمتش تو بازار چنده ؟
    • کاربر سایت

      1399/03/15 09:02:48
      • 2
      • 1

      سلام

      یک محدوده قیمتی مشخص کنید معرفی کنم. لپ تاپ Aspire 7 دقیقا کدوم مدلش ؟

    • 0
    • 0
    سلام اول باید تمجید کنم. ادمین جان واقعا دستتون درد نکنه بسیار محبت میکنید چقدر با حوصله پاسخگو هستید. لذت بردم از سایت خوبتون کمتر دیده بودم سایتی اینچنینی وقت بذاره برا مخاطباش😍 میشه منو راهنمایی بفرماید. میخاستم ی لپ تاپ بقیمت امروز بازار بردارم با حداکثر بودجه 10 الی نهایت11 میلیون. صرف برا انجام برنامه های گرافیکی و انیمیت نظیر دیجیتال پیتینگ، ایلستریتور، فتوشاپ، افتر افکت و انیمیشن و پریمایر. یجوری ک بتونم تا حدودی رندر بگیرم ولی اگر رندر ها سنگین باشه و تو این بازه قیمتی امکانش نباشه رندر ها رو میدم بیرون و شما لپتاب با حداکثر کارایی اینگونه کارها رو بهم معرفی کنید. ببخشید مطلبم طولانی شد و وقت گیر. ممنونتون میشم منو راهنمایی کنید ❤️🌺
    • کاربر سایت

      1399/03/12 09:02:41
      • 0
      • 1

      سلام

      ممنون برای بازخورد زیباتون، همین طور که می دونید نرم افزار های درخواستی نیازمند سیستم بالایی برای کارایی بهتر می باشند و در این محدوده قیمتی نمیشه توقع زیادی داشت. بهترین مشخصات در این رنج قیمتی شامل لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - PI میشه و پیشنهاد بنده می باشد

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشید وای چقد شما خوبید 😍مطالبتون عالی بود همچین پاسخگوییتون ب سوالات دوستان بی نظیر بود. من دانشجوی پرستار یهستم بیشتر مقاله میخونم وبگردی میکنم انواع اپلیکیشن های کابردی و پکیج های اموزی نصب میکنم و فیلم‌مبینم بیشتر با برنامه های کاربردی مثل ورد و پاورپوینت سروکار دارم . خیلی کارای مهندسی و گرافیکی نمیخوام انجام بدم. ی لپ تاپ توی رنج قیمت ۷ تا ۱۲ میلیون که مناسب من باشه سرعتش بالا باشه باتری ش قدرتمند باشه و از لحاظ سخت افزاری بادوام باشه بتونم چندسالی ازش استفاده کنم (و اینکه دیرتر ب هنگ کردن بیوفته🤦‍♀️😥) چی پیشنهاد میکنید ؟؟؟ (مرسی که هستید 🌷😍🙏)
    • کاربر سایت

      1399/03/08 08:55:12
      • 0
      • 0

      سلام

      ممنون بابت بازخورد زیباتون. برای مواردی که فرمودین این دو لپ تاپ عالی هست.

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521FB- PLZ و لپ تاپ ایسوس مدل M509DJ-X رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من میخواستم یه لپتاپ بگیرم که در حد زیر10میلیون تو بازار باشه و کارایی برنامه نویسی و کارای گرافیکی و... برام داشته باشه.و همچنین طول عمرو ماندگاری سیستمش برام مهمه. پیشاپیش ممنون میشم از راهنماییتون
    • کاربر سایت

      1399/03/08 08:47:26
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - 15IKB - C و لپ تاپ ایسوس مدل X540MB - C رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر من یه لپتاپ برای کارای روزمره مثل فیلم دیدن و کارای دانشجویی مثه ورد اکسل پاور میخام میشه ی خوبشو معرفی کنید تا ده تومن قیمتش باشه لطفن
    • کاربر سایت

      1399/03/06 11:45:54
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K543UB - FZ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من میخواستم یه لپتاپ بگیرم که در حد زیر10میلیون تو بازار باشه و کارایی برنامه نویسی و کارای گرافیکی و... برام داشته باشه.و همچنین طول عمرو ماندگاری سیستمش برام مهمه. پیشاپیش ممنون میشم از راهنماییتون
    • کاربر سایت

      1399/03/06 11:44:10
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K543UB - FZ رو بهتون پیشنهاد می کنم مشخصات کلی عالی هست در رنج قیمتی ۱۰ میلیون تومان اگر رم این لپ تاپ رو خودتون افزایش بدید به یک سیستم عالی دسترسی خواهید داشت.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من میخواستم یه لپ تاپ بگیرم که کارایی برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی داشته باشه.و طول عمر وماندگاری سیستمش خیلی خوب باشه.ممنون میشم از راهنماییتون
    • کاربر سایت

      1399/03/06 11:35:08
      • 0
      • 0

      سلام

      یک رنج قیمتی مشخص کنید تا بهتون پیشنهاد بدم

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم لپ تاپ 14 اینچ Asus VIVOBOOK مدل A412FJ مناسب طراحی مهندسی و کارهای گرافیکی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:53:15
      • 0
      • 0

      سلام

      باید بررسی کنید که آیا جوابگوی نرم افزار تخصصی شما رو می دهد یا نه ؟ اما درکا دارای مشخصات خوبی هست و اکثریت نیاز ها رو رفع می کنه  

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر من رشتم مهندسی صنایع هست و میخوام که یک لپ تاپ در حد ۱۲ میلیون بخرم و اینکه ترجیحا ایسوس باشه شما چه لپ تاپی پیشنهاد میکنید ؟ به نظر شما یه لپ تاپ بخرم که از همون اول دارای ssd باشه یا بهتره که یه لپ تاپ که از تولhddهست بخرم و خودم روش ssd بندازم
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:15:05
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521FB- PLZ رو بهتون پیشنهاد می کنم.

      فرق چندانی نمیکنه از نظر کارایی فقط شما از نظر قیمتی باید بررسی کنید کدام گزینه براتون مناسب تر می باشد

    • 0
    • 0
    لپ تاب با قیمت 8 میلیون برای نرم افزاری spss , تولید محتوا مثل کمتازیا و استوری لاین چی بیشنهاد می کنید؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:08:38
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-54-36KT بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام لپتاپی میخام تا سقف ۱۰ تومن که حافظه و سرعت بالا داشته باشه و برای فیلم دیدن مناسب باشه ، کار با فتوشاب و باتری مناسب داشته باشه .ممنون میشم اگه چند مدل بهم پیشنهاد کنید .
    • کاربر سایت

      1399/03/06 09:48:16
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ های ایسر مدل Aspire A315-54-36KT و لنوو مدل Ideapad 130 - 15IKB - C رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من یه لبتاپ خوب میخواستم برای کاری روزمره و فتوشاپ و فسلم دسدن و از این مورد کار ها .فقط میخواستم پردازشگر قوی و باتری منسبی داشته باشه چی پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/03/01 16:44:32
      • 0
      • 1

      سلام

      در چه محدوده قیمتی میخواین هزینه کنید؟

    • Aaaaa

      1399/03/07 01:19:13
      • 0
      • 0

      بین ۱۰ تا ۱۵ تومن

    • کاربر سایت

      1399/03/08 08:59:51
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521FB- PLZ و لپ تاپ ایسوس مدل M509DJ-X رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر.من یک لپ تاپی میخوام با قیمت حداکثر ۱۲ میلیون تومن که مناسب یک مهندس صنایع باشه یعنی بتونه از پس نرم افزارهای مهندسی نه چندان پیچیده بر بیاد.اگه میشه بهم معرفی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/02/31 12:26:50
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - Q رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • S.s

      1399/03/05 14:04:55
      • 0
      • 0

      سلام .خیلی ممنون از پاسخگوییتون. اگه میشه ایسوس معرفی کنید

    • کاربر سایت

      1399/03/08 09:01:20
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521FB- PLZ و لپ تاپ ایسوس مدل M509DJ-X رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید بین لپ تاپ Asus k542 و asus k543 کدوم بهتره؟؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/02/30 09:19:41
      • 0
      • 0

      سلام

      به نیازی که دارید بستگی دارد انتخاب بین این دو لپ تاپ.

      لپ تاپ ایسوس K543 دارای پردازش گر i7 هست که نسبت به مدل دیگر قوی تر می باشد و همچنین باتری قویتری دارد.

      اما لپ تاپ ایسوس K542 پردازشگر i5 دارد ولی مقدار رم بیشتر و گرافیک قوی تری دارد. حالا شما باید ببینید که برای چه کاری مدنظرتون هست؟ نیازمند پردازش بیشتر هستید یا نیازمند رم و گرافیک قوی تر

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید بین لبتاپ های k570ud با سری پردازنده i5 و k542uf با سری پردازنده i7 کدوم بهتره برای کارهای نیمه سنگین و بازی
    • کاربر سایت

      1399/02/29 08:57:21
      • 0
      • 0

      سلام

      به کارها و بازی هایی که مدنظرتون هست بستگی دارد. اگر طیف بازی ها هم نیمه سنگین باشه و گرافیک خوبی داشته باشن هر دو مدل فرق چندانی در پردازش نیست. اما اگر بازی ها سنگین هستند نیازمند یک پردازشگر قویتر هستید و i7 رو بهتون پیشنهاد میکنم

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ برای فیلم دیدن و شرکت کردن تو کلاسای انلاین نیاز دارم چی پیشنهاد میکنین در حد هفت هشت تومن؟
    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:06:17
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-54-36KT رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام یه لپ تاپ تا 10 میلیون برای کارارای مهندسی الکترونیک و بازی میخواستم پیشنهاد میدید
    • کاربر سایت

      1399/02/22 10:14:58
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ لنوو مدل Ideapad S145 - C برای کارهای مهندسی سبک جوابگو هست. برای بازی در این رنج قیمتی نمیشه چیزی پیشنهاد داد. حداقل برای اینکه بازی های روز رو بتونین انجام بدین باید بین ۱۷ تا ۲۰ میلیون هزینه در نظر داشته باشین

    • 0
    • 0
    سلام ممنون بابت مقالتون من یه لپتاب میخواستم با حداکثر قیمت14م که برای برنامه هایی مثل ادوبی و ...باشه و هم برای گیم لطفا در سریع ترین زمان ممکنه پاسخ بنده را بدهید
    • کاربر سایت

      1399/02/21 09:45:56
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook A412FJ-A بهتون پیشنهاد میکنم اما تمامی بازی ها رو جوابگو نخواهد بود

    • 0
    • 0
    سلام. میشه راهنمایی کنید. من یک لپ تاپ میخوام تو رنج قیمت 6تا8میلیون. برای کارهای فنی و مهندسی رشته مهندسی معدن که نرم افزارها رو پوشش بده. مثل Dx7, CFD, وغیره
    • کاربر سایت

      1399/02/21 09:43:47
      • 0
      • 0

      سلام برای رشته های فنی مهندسی در این رنج قیمتی نمیتونم پیشنهاد خوبی بدم

    • 0
    • 1
    سلام صبح بخیر من رشته عمران هستم یه لپ تاپ رنج ۱۰تا۱۵ میلیون دوسال دیگه باهاش تری مگس کار کنم معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/02/21 09:19:58
      • 0
      • 1

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook M570DD - A را بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 1
    درود. لپتاپ مناسب برای برنامه نویسی و کار با افترافکت. نهایتا تا 8 تومن. پیشنهادتون چیه؟ ممنونم
    • کاربر سایت

      1399/02/10 14:28:52
      • 0
      • 0

      سلام اگه بتونید کمی بیشتر هزینه کنید لپتاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P مناسب هست

    • 0
    • 0
    سلام یه لب تاپ حدود ۱۶ تومن میخوام میشه برام یدونه معرفی کنید وقعا حدود ۱۶ تومن بی ارزه
    • کاربر سایت

      1399/02/09 16:40:53
      • 0
      • 0

      سلام بستگی به نیاز شما داره و درخواستتون از یک لپ تاپ اما در کل لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S14 S432F - A لپ تاپ مناسبی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام لب تاپ تا ۱۰ تومن ک بازی فیفا ۲۰ و پی اس ۲۰ و جی تی اِی وی رو بالا بیاره و ی لب تاپ پیشنهادی خودتون ک این بازیهارو پشتیبانی کنه هر قیمتی.
    • کاربر سایت

      1399/02/09 16:36:22
      • 0
      • 0

      سلام برای اجرای راحا هر گونه بازی لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515-54 رو بهتون پیشنهاد می کنم. و در رنج قیمتی ۱۰ میلیون تومان لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P رو پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    سلام یه لب تاب باسرعت بالا برا ثبت نام ماشین میخوام
    • کاربر سایت

      1399/02/07 17:12:28
      • 0
      • 2

      سلام برای ثبت نام های اینترنتی شما لپ تاپ سرعت بالا نیاز ندارید بلکه به اینترنت سرعت بالا نیاز دارید

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخير من ي لپتاپ سبك و جمع و جور واسه كاراي روزمره و مقاله نويسي مي خوام (كيبرد راحت) تو رنج ٧،٨ تومن شما چي پيشنهاد ميديد؟
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:34:59
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P رو بهتون پیشنهاد میکنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین.چرا نظر منو نمیذارین.☹ببخشین میشه یه مدل لپ تاپ ایسوس به من معرفی کنین تا قیمت هشت میلیون که برای کارهای روزمره و عادی و اینترنت گردی و کار با آفیس و دیدن فیلم و دی وی دی خوب باشه.میخوام هاردش یک ترابایت باشه و کیفیت دیدن فیلمش خوب باشه،کیبوردش خوب باشه و لپ تاپی باشه که هنگ نکنه،ممنون میشم مدل مناسبی معرفی کنین🙏
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:35:57
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین.ببخشین من لپ تاپ ایسوس میخواستم تا هشت میلیون که برای کارهای عادی و روز مره و کار با آفیس و دیدن فیلم و دی وی دی خوب باشه .هاردش یک ترابایت باشه و هنگ نکنه.ممنونم🙏
    • کاربر سایت

      1399/02/23 09:20:03
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - CLR بهتون پیشنهاد می کنم رزولوشن این لپ تاپ ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ می باشد که کاملا مناسب نمایش فیلم و کاربرد های روزمره است

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپی میخوام که برای کارهای تدوین و رندرینگ باشه و تا 12 یا 13 میلیون باشه و بتونه ویدیو 4k پخش کنه میشه راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1399/02/01 15:42:59
      • 0
      • 0

      سلام برای این رنج قیمتی و کار های درخواستی پیزی نمی تونم پیشنهاد بدم

    • 0
    • 1
    سلام. ی لپ تاپ میخواستم برا کارهای گرافیگی و فتوشاپ و ادیت،تا ۱۰ میلیون،شما چ چیزی پیشنهاد میدین؟
    • کاربر سایت

      1399/01/31 11:56:15
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K542UF - C بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و خسته نباشید یه لپ تاپ میخواستم بگیرم تو رنج قیمتی 11،10 تومن که همه نرم افزارای سنگین مهندسی و بازی های سنگین راحت روش نصب بشه و بدون مشکل اجرا بشه رم و سیپیوش هم بالا باشه و ده سال بتونم ازش استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:12:08
      • 0
      • 1

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K542UF - C بهتون پیشنهاد می کنم اما ۱۰ سال هیچ لپ تاپی تمامی بازی های روز و نرم افزار های روز رو جواب نخواهد داد

    • 0
    • 0
    من یه لپتاپ تا قیمت ۵ میلیون میخوام،که بشه برنامه ای مث فتوشاپ و بازی مث پی اس رو اجرا کنه،آیا چیزی گیرم میاد تو این قیمت؟
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:24:35
      • 0
      • 0

      سلام در رنج قیمتی ۵ میلیون تومان سخت افزاری که خواهید داشت CPU سلرون و رم ۴ گیگ و گرافیک Onboard اینتل رو شامل میشه بازی جدید PES رو جوابگو نخواهد بود اما فتوشاپ رو می تونید استفاده کنید

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از سایت خوبتون من یه لب تاب می خاستم با حداکثر بودجه 15 میلیون برای کارهای روزمره ساده مثل ورد (صفحه کلید مناسب و راحتی داشته باشه) و گاهی بازی های به روزم باش بکنم و کلا اذیتم نکنه واقعا ظرفیت یک تراو باتری خوبی داشته باشه و زودم داغ نکنه ممنونم راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:33:31
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل FX570UD - L رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یه لپ تاپ میخواستم تو رنج قیمتی 10 تا 11 که همه بازی های سنگین و نرم افزارهای سنگین مهندسی روش نصب بشه و بدون مشکل اجرا بشه و رمش بالا باشه و سیپیوش هم بالای 5 باشه ممنون میشن راهنمایی کنید کدوم لپ تاپ خوبه
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:45:09
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K542UF - C بهتون پیشنهاد می کنم. اما بازی های سنگین رو جوابگو نخواهد بود باید هزینه بیشتری بکنید

    • 0
    • 0
    سلام لپتاپ مارک ایسوس مناسب برای رشته مهندسی تا رنج قیمت ۱۰ ۱۱ میلیون چ مدلیو پیشنهاد میکنید شما ؟؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:53:43
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K542UF - C بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    با 12 میلیون هزینه و مدل کارت گرافیک gtx 1050 چه مدل لبتابی رو پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/01/17 13:14:13
      • 0
      • 0

      سلام در رنج قیمت ۱۵ میلیون میتونم دو مدل لپ تاپ ایسر مدل Aspire VX5-591G-710B ایسوس مدل FX570UD - L پیشنهاد کنم در رنج ۱۲ میلیون متاسفانه با اون تراشه گرافیکی موجود نیست

    • 0
    • 0
    سلام من ی لب تاب به قیمت8تا10 میخواستم که سخت افزار عالی وقدرتمندی داشته باشه وصفحه نمایشش هم فولاچ دی باشه وچی پیشنهاد میکنید واسم و رمش8گیی وظرفیت داخلی1ترابایت وسیپیوش5به بالا باشه باتریشم قوی باشه و لب تاب زود داغ نکنه وسرعتشم بالا باشه
    • کاربر سایت

      1399/01/14 16:20:21
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K542UF - C بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    من یه لپ تاپ میخوام تا۱۰ تومن هم میتونم هزینه کنم برای کارایه روزمره برنامه های خیلی پیشرفته نمیخوام نصب کنم در کل میخوام کارمو راه بندازه ولی نمیخوام هم خیلی ضعیف باشه چون آدمی نیستم که زود عوض کنم وسایلمو یه مدل لنوو پسند کردم ولی بیشتر میبینم شما ایسوس پیشنهاد میکنید تو نظرا کدوم بهتره حالا؟
    • کاربر سایت

      1399/01/12 13:34:53
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ های ایسوس به خاطر کیفیت ساخت و طراحی بیشتر طرفدار داره اما مدنظر باشه به همین علت در حدود ۵۰۰ تا یک میلیون از باقی برند ها گرون تر هست. لپ تاپ های لنوو هم کیفیت ساخت مناسبی دارند شما چون کارهای روزمره دارید هر کدوم رو انتخاب کنید موردی براتون پیش نمیاد

    • 0
    • 0
    سلام و درود من دانشجوی رشته ی معلمی هستم و یه لپتاپ میخام که هم بتونم باهاش بازی پی اس رو بدون هنگ کردن و روان اجرا کنم و هم حدود هفت هشت سال برام خوب کار کنه و تو مدرسه به عنوان معلم برای تدریس ازش استفاده ی بهینه بکنم (فول پورت باشه) و همچنین باتری قویی داشته باشه و فست شارژ باشه و برای تایپ کردن و کار با آفیس کیبورد قوی و محکمی داشته باشه و همچنین بتونم باهاش وب گردی آسون و بدون هنگ و با سرعت بالا انجام بدم بودجه ی من حد اکثر ۱۱ میلیونه پیشنهادی دارین؟
    • کاربر سایت

      1399/01/11 16:26:43
      • 0
      • 1

      سلام برای مواردی که گفتید این ۳ لپ تاپ رو پیشنهاد می کنم ایسوس مدل VivoBook K542UF - C لنوو مدل Ideapad L340-HA ایسوس مدل VivoBook K543UB - A

    • 0
    • 0
    با سلام می خواستم نظرتون را راجع به لپ تاپ asus Q405UA رو بدونم می خوام لپ تاپ 10 میلیونی بگیرم.
    • کاربر سایت

      1399/01/11 15:51:17
      • 0
      • 0

      سلام بستگی به نیاز شما داره... لپ تاپ ایسوس مدل Q405UA دارای مشخصات سخت افزاری میان رده ای هست و مناسب کارهای روزمره و کاربردی می باشد. نکته قابل توجه اینکه صفحه نمایش تاچ باعث میشه کمی کیفیت نمایشگر مات باشه اما در کل اگر استفاده سنگینی ندارید لپ تاپ مناسبی هست.

    • 0
    • 0
    سلام یه لپ تاپ میخواستم که حافظش بالا باشه سرعت خوبی هم داشته باشه که هنگ نکنه و بیشتر برا کارایه اینترنتی وچندتا برنامه مثل اکسل میخواستم بودجه هم ۸تومن هس
    • کاربر سایت

      1399/01/06 14:39:26
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P کاملا کارهایی که مدنظر شماست رو انجام میده

    • 0
    • 2
    سلام، من یک لپ‌تاپ با قیمت 10 میلیون، مناسب برای نرم افزار های فوتو شاپ و بازی باشه
    • کاربر سایت

      1398/12/27 16:16:50
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K543UB - E در حدود ۱۰ میلیون می باشد و مناسب کارهای گرافیکی و برخی از بازی ها هست.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید برای کارهای گرافیکی و نرم افزار هایی مثل پریمیر،فتوشاپ،افتر افکت،کورل و... با بودجه حداکثر 6 میلیون تومن چه لپ تاپی پیشنهاد می کنید؟
    • کاربر سایت

      1398/12/26 13:47:26
      • 0
      • 1

      سلام اصولا کارهای گرافیکی نیازمند سخت افزار بالایی هست پس پیشنهاد ما به شما مخصوصا اگر نیاز به اجرای نرم افزار پریمیر دارن، لپ تاپ هایی با رم 16 گیگابایت به بالا و گرافیک 4 گیگا بایت مناسب هست

    • بهارک

      1398/12/26 14:32:56
      • 0
      • 0

      ممکنه چند مدل رو پیشنهاد بفرمایید؟

    • کاربر سایت

      1398/12/26 15:37:57
      • 1
      • 1

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571GT - Z لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515-52-79NY-A لپ تاپ ایسوس مدل FX505DU-A لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G531GW - A

    • 0
    • 0
    سلام لپ تاپ با بودجه ۱۳ تومن و مهندس عمران و گیم میخوام لطفا از ام اس ای و ایسوس معرفی کنید برام ممنون
    • کاربر سایت

      1398/12/26 15:55:18
      • 1
      • 1

      سلام انتخاب لپ تاپ تا رنج قیمتی 13 میلیون بستگی به نرم افزارها و بازی هایی که می خواید نصب کنید داره اما لپتاپ ایسوس VivoBook K540UB - Z لپ تاپ ایسوس VivoBook R427FL-Z لپ تاپ های مناسبی هستند

    • 0
    • 0
    با سلام و وقت بخیر قصد دارم لپ تاپ دست دوم با مشخصات ایسوس v502u Core i7 6600 Gtx950m حافظه 1ترا و مموری 8 گیگ خریداری کنم قیمت بهم 7 تومن گفته، بنظر شما ارزش داره یا نو بخرم؟؟ ضمن اینکه لپ تاپ از اشنا میخرم و فقط پروپزالش باهاش انجام داده
    • کاربر سایت

      1398/12/26 16:03:22
      • 0
      • 2

      سلام مشخصات لپ تاپ خوب هست اما توجه داشته باشید اجناس دسته دوم مشکلات خاص خودشون رو دارن مثل بحث گارانتی، استهلاک و ... اما خرید لپ تاپ نو این مشکلات رو نداره

    • 0
    • 1
    سلام یه سیستم تا سقف ۸ تومن میتونین معرفی کنین که هم پی اس و هم فیفا رو در سال ۲۰۲۰ پوشش بده و رو کیفیت تاثیر نزاره و اینکه آیا فوتبال بازی سنگین حساب میشه
    • کاربر سایت

      1398/12/26 16:17:19
      • 0
      • 1

      سلام اگر کمی هزینه بیشتر بکنید مدل های بهتری هست که به راحتی بازی ها رو اجرا کنه اما لپ تاپ پیشنهادی برای قیمت ۸ میلیون لنوو مدل Ideapad L340-AR

    • 0
    • 4
    یک لپ تاپ حدود6میلیون معرفی کنید که هم برای بازی های متوسط و هم برنامه های مانند تلگرام و ... و کار های روز مره و دیدن فیلم و موسیقی که 6یا7سالکار کند و باطری خوبی داشته باشد
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/24 20:30:33
      • 0
      • 0

      سلام موارد پیشنهادی ما به شما در اول لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-B می باشد. این مدل پردازنده Core i5 دارد که در فضای رم 8 گیگابایتی پردازش ها را انجام خواهد داد گرافیک 2 گیگی MX110 به شما امکان اجرای بیشتر بازی ها را خواهد داد بنابراین می توان گفت که برای 4-5 سال اینده شما را از خرید لپ تاپ جدید بی نیاز می کند. https://bit.ly/2jY5nUz مدل بعدی اما پتانسلی سرمایه گذاری 6-7 ساله را دارد چراکه لپ تاپ ایسوس مدل X540UB-A مجهز به پردازنده Core i7 نسل هشتم با رم 8 گیگ و گرافیک مشابه مدل قبل است و می تواند عمر بیشتری داشته باشد. لین زیر برای دسترسی به این لپ تاپ فراهم شده است. https://bit.ly/2LrVLg8

    • 2
    • 0
    یک لپ تاپ جهت کارهای مهندسی تا سقف شش میلیون با کارکرد خوب و باتری عالی برام معرفی کنید مارک لپ تاپ برام مهم نیس باتشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/24 20:16:13
      • 0
      • 0

      با سلام با توجه به نیاز شما مدل پیشنهادی ما لپ تاپ ایسوس مدل X540 -A می باشد که دارای پردازنده Core i3 نسل 6 و رم 4 و گرافیک آنبرد می باشد اما باید در نظر داشته باشید که این نمونه آنچنان قابلیت سرمایه گذاری را ندارد و ظرف دو تا سه سال آینده دیگر کاربردی نخواهد داشت. می توانید از لینک زیر این لپ تاپ را بررسی نمایید. https://bit.ly/33ATJ2T اما اگر اندکی بودجه خود را افزایش دهید می توانید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-B را انتخاب کنید که با پردازنده Core i5 نسل هشتمی و رم 8 گیگ و گرافیک مجزای 2 گیگابایتی MX110 به راحتی نیاز شما را برای 5-6 سال آینده پاسخگو خواهد بود. لینک زیر برای بررسی این لپ تاپ در اختیار شما قرار گرفته است. https://bit.ly/2jY5nUz

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه لپتاپ میخواستم تا سقف ۸.۵ میلیون برای رشته ی کامپیوتر و کار برنامه نویسی بهترین لپتاپ تو این رنج رو لطفا بهم معرفی کنید . ممنون میشم به ایمیلم ارسال کنید جوابو و هرچه زودتر بهتر چون قصد تهیع دارم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/24 17:09:33
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیاز شما و بودجه ای که در نظر گرفته ایدبهترین انتخاب برای شما لپ تاپ ایسوس مدل R542UN-B با پردازنده Core i5 نسل هشتم و رم 8 گرافیک 4 گیگ MX150 کاملا برای نیاز شما مناسب می باشد و می توانید به آسانی برنامه نویسی انجام دهید. برای بررسی این لپ تاپ م یتوانید به لین زیر مراجعه نمایید. https://bit.ly/2GOaEGd

    • 0
    • 0
    باسلام وعرض خسته نباشید به شما دوست عزیز نیاز من یک لپ تاب که در زمینه گیمینگ حداکثر توانایی در زمینه گرافیک جی تی ایکس و رم را دارا باشد و بیشتر بازی ها را ران کند تا سقف ۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان ممنون میشم کمکم کنید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/22 17:53:48
      • 1
      • 0

      سلام متاسفانه مشخصاتی که در نظر دارید با بودجه پیشنهادی سازگاری ندارد و گرافیک جی تی ایکس در مناسبترین قیمت روی سیستم های حدود 13 میلیونی می باشد.

    • 1
    • 0
    با سلام من یه لپتاپ میخواستم برای برنامه نویسی متلب برای کار دانشگاه بودجه م فوقش 5تومنه به من چی پیشنهاد میکنید ممنون میشم نظرتون بهم بگید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/07 19:54:32
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیازی که برای برنامه نویسی متلب دارید پیشنهاد ما به شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-A با پردازنده Core i3 رم 4 گیگابایتی و گرافیک 2 گیگی MX 110 می باشد که می تواند نیاز شما را برطرف کند. برای بررسی این لپ تاپ می توانید از لینک زیر آن را بررسی نمایید. https://bit.ly/2mk8cQA مورد بعدی که به شما پیشنهاد می کنیم لپ تاپ ایسوس مدل P2540 می باشد که دارای پردازشگر پنتیوم N4200 می باشد و رم 4 گیگابایتی به همراه گرافیک انویدیا 810M با ظرفیت 2 گیگ می باشد. این لپ تاپ تاحدی قدیمی به حساب می آید و پیشنها ما به شما مورد اولی است. برای بررسی این لپ تاپ می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. https://bit.ly/2m59mQ5

    • 0
    • 0
    سلام من‌دانشجوی شهرسازی هستم . لبتاب در حد هشت تومن چی بردارم‌ ک‌ خوب باشه . واسه کار نرم افزاری میخوام .
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/04 20:53:50
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیازی که دارید پیشنهاد ما به شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-H مشخصات فنی پردازنده Core i7 نسل هفتم رم 8 و گرافیک 2 گیگی MX 110 می تواند نیاز شما را مرتفع سازد برای دسترسی به این لپ تاپ به لین زیر مراجعه نمایید. https://bit.ly/33fJQs0 مدل دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم لپ تاپ ایسوس مدل K540 UB-A با مشخصات مشابه و تنها تفاوت در پردازنده Core i5 نسل هشتم می باشد که به هیچ عنوان حرفی در مقابل پردازنده مورد قبلی ندارد. برای بررسی دقیق تر این مدل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. https://bit.ly/2PhZ6BR

    • 0
    • 0
    سلام، لپ تاپ برای کار گرافیکی و انیمیشن تا 11 تومن چی پیشنهاد میکنید؟ لپ تاپ فعلی من hp-bs030ne هست که اصلا کیفیت خوبی نداره با وجود مشخصات بالا
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/01 20:22:56
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیازی که دارید پیشنهاد ما به شما لپ تاپی با توان پردازشی گرافیکی بسیار بالایی می باشد به خصوص مدل هایی که دارای گرافیک GTX 1050 می باشد. لپ تاپ ایسوس مدل N580GD-A با مشخصات فنی Core i7 نسل هشتم می باشد و رم 8 گیگی به علاوه ی هارد SSD در کنار حافظه اصلی یک ترابایتی می تواند نیاز شما را مرتفع سازد گذشته از این ها گرافیک 4 گیگابایتی GTX 1050 کاملا برای نیاز شما مناسب می باشد. از لینک زیر می توانید این لپ تاپ را بررسی نمایید. https://bit.ly/2mcFd1a

    • 0
    • 0
    با سلام من برای خرید لپ تاپ به راهنمایی نیاز دارم. دو مدل لپ تاپ مد نظرم هست که نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم. برای انجام کارای مهندسی و اجرای برنامه هایی مثل متلب، اتو کد یا جی آی اس میخوام. البته اگر خودتون گزینه های بهتری توی رنج قیمت 10 تا 12 میلیون سراغ دارید لطفا معرفی کنید. بیشتر مشکلم اینه که از یکی دو تا فروشنده هایی که برای خرید رفتم سراغشون شنیدم که لپ تاپ های لنوو، حتی مدل های جدید و گرون قیمتشون برای انجام کارهای سنگین یا در صورت باز بودن چند برنامه با هم هنگ میکنن و طراحی سیستم این لپ تاپ ها از اساس مشکل داره و بهم توصیه کردن که حتما asus بخرم!!!! چنین حرفی درسته؟؟؟ Asus K570UD با رم 8 گرافیک 4 حافظه 1 ترا و core i7 lenovo Y530 با رم 8 گرافیک 4 حافظه 1 ترا و core i5 با پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1050Ti
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/01 20:36:28
      • 0
      • 1

      سلام با توجه به نیازی که دارید پیشنهاد ما به شما لپ تاپ ایسوس مدل R423UF-Aمی باشد که علاوه بر مشخاصل فوق العاده Core i7 و رم 8 گیگابایتی و گرافیک MX 150 باظرفیت 2 گیگی مجهز به هار SSD است که می تواند به سرعت پردازش های شما را انجام دهد. از لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2kj4nKH

    • 0
    • 0
    با سلام بنده یک لپ تاب میخواستم که نرم افزارهای مهندسی از قبیل اتوکد و .... را اجرا کنه و قیمتش هم مناسب باشه مثلا تو قیمت های دو نیم تا سه و نیم ملیون چنین لپ تابی هست؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/04 20:23:14
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیازی که دارید باید خدمتتون عرض کنم که حداقل سیستم مورد نیاز برای نرم افزار اتوکد باید دارای پردازنده ای با سرعت 2.5 گیگاهرتز و رم 8 گیگابابتی و همچنین گرافیک 2 باشد بنابراین پیشنهاد ما به شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-B با پردازنده Core i5 و رم 8 گیگی به همراه گرافیک 2 گیگابابتی MX 110 می باشد که می توانید از لینک زیر مورد بررسی قرار دهید. https://bit.ly/2jY5nUz همچنین اگر برند ایسوس مد نظرتان است لپ تاپ ایسوس مدل K540 UB-A با پردازنده و رم و گرافیک مشابه اما با تفاوت اندکی در قیمت همچون مدل قبلی مناسب نیاز شما می باشد. https://bit.ly/2PhZ6BR

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یه لپتاپ خیلی خوب بهم معرفی کنید تا اخر ۱۱میلیون هم برای برنامه نویسی بازی کیفیت تصویر خلاصه یه چیز عالی
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/25 18:56:48
      • 0
      • 1

      سلام باتوجه به نیازهایی که دارید و بودجه ی در نظر گرفته شده لپ تاپ ایسوس مدل R423UF-A می تواند بهترین انتخاب شما باشد. کانفیگ فوق العاده Core i7 نسل هشتم و رم 8 گیگی به همراه هارد SSD در کنار HDD می تواند در کسری از ثانیه پردازش های شما را انجام دهد. در کنار این مشخصات گرافیک MX 130 با ظرفیت 2 گیگابایت نیز می تواند کیفیت تصویر شما را تامین نماید. از طریق لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2kj4nKH مورد بعدی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 530s-B می باشد که کانفیگی مشابه نمونه قبلی دارد با این تفاوت که تنها هارد 256 گیگی SSD دارد و فاقد هارد یک ترابایتی HDD می باشد همچنین گرافیک قدرتمندتری به شما عرضه می کند که مدل MX 150 با ظرفیت 2 گیگ است. برای دسترسی به این لپ تاپ به لینک زیر مراجعه نمایید. https://bit.ly/2kMbdst

    • 0
    • 0
    سلام من دانشجوی رشته مهندسی مکانیک هستم دنبال یه لپ تاپ خوب تا سقف۸میلیون هستم که بتونه از پس نرم افزار های سنگین مهندسی بربیاد و هنگی نداشته باشه میخواستم بدونم پیشنهاد شما چیه؟؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/07 19:38:46
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به بودجه ای که اختصاص دادید بهترین انتخاب ها را می توان در دو مدل خلاصه کرد مورد اول لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-H با پردازنده Core i7 نسل هفتم و رم 8 گیگی به همراه گرافیک 2 گیگابایتی MX 110 که می تواند تا 5 سال آینده نیاز شما را مرتفع سازد پیشنهاد ما به شما این است که این لپ تاپ را خریداری کرده و یک هارد SSD نیز روی آن اضافه نمایید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکنه از سیستم خود استفاده نمایید. از لینک زیر می توانید به این دیوایس دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/33fJQs0 مورد دوم از برند ایسوس لپ تاپ ایسوس مدل K540 UB-A می باشد که دارای پردازنده Core i5 نسل هشتی و رم 8 گیگی به علاوه گرافیک MX110 با ظرفیت 2 گیگابایت است و از آنجایی که تحت برند ایسوس می باشد اندکی قیمتش بالاتر است. برای بررسی این سیستم به لینک زیر مراجعه کنید. https://bit.ly/2PhZ6BR

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم مدل لبتاپ برای کارهای‌مهندسی تو رنج قیمتی۸تا۱۲میلیون پیدا کنم اگ میش راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/21 19:51:55
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بهترین انتخاب شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad530s-A می باشد این لپ تاپ با پردازنده Core i7 نسل هشتم و رم فوق العاده 16 گیگبابایتی DDR4 در کنار گرافیک 2 گیگی MX-150 به آسانی برای 7-8- سال آینده در اختیار شما خواهند بود از این مسائل مهم تر حافظه 512 گیگی از نوع SSD می باشد که هم وزن را بسیار کاهش خواهد داد و هم سرعت را چندین برابر می کند. از لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2lOmTuT مورد بعدی لپ تاپ ایسوس مدل S530FN-A می باشد که پردازنده ی بسیار مشابهی دارد و گرافیکش نیز برابری می کند تنها تفاوت مربوط به رم 8 گیگی و حافظه 1 ترابایتی HDD به علاوه 256 گیگی از نوع SSD می باشد از نظر سرعت تفاوتی نخواهد داشت فقط میزان حجم ذخیره سازی حافظه جامد کاهش داشته است اما در عوض می توانید فیلم های خود را روی هارد HDD ذخیره نمایید. لینک زیر دسترسی به این مدل را برای شما فراهم خواهد کرد. https://bit.ly/2kdydQL

    • 0
    • 0
    سلام تورو خدا کمکم کنید ادم میره تو این سایت و اون سایت گیج میشه من دانشجوی مهندسی برق هستم و کنارش دانشگاه ازاد مهندسی کامپیوتر هم میخونم یه لپتاپ مناسب این کار و برنامه نویسی و مهندسی میخام با قیمت زیر ۷ میلیون و ترجیها لنوو فکر کنم که thinkpad خوبه . حالا کمکم کنید😥😥
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/11 17:26:31
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیاز شما و بودجه ای که اختصاص دادین برای خرید لپ تاپی که دوران دانشجویی خودتون رو باهاش سر کنید مدل پیشنهادی ما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-E می باشد با پردازنده Core i5 نسل هشتم و رم 8 گیگابایتی به همراه گرافیک 2 گیگی MX 150 به آسانی از پس فرمان های شما برمی آید و تا حداقل 5 سال آینده نیاز شما را مرتفع سازد. می توانید از لینک زیر به این مدل دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2y2fbjT مدل بعدی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-B با پردازنده و رم مشابه مورد قبلی و گرافیک متفاوت MX 110 با ظرفیت 2 گیگابایت باعث شده اندکی مناسب تر از نمونه ی قبلی باشد. لینک زیر برای بررسی این لپ تاپ در اختیار شما می باشد. https://bit.ly/2jY5nUz

    • 0
    • 0
    Asus n550jx به نظرتون از پس فیفا ۲۰ بر میاد، و لبتابی هم رده این موجود در بازار قیمتش چنده دست دوم میخوام بگیرم یا لب تابی زیر ۸ تومن پیشنهاد میکنید که از پس fifa20 بر بیاد اگر لب تابی بنظرتون هست که بدردم بخوره ممنون میشم معرفی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/11 17:04:08
      • 0
      • 0

      سلام خرید لپ تاپ دست دوم رو که پیشنهاد نمیکنیم و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید بهترین گزینه پیش روی شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-H می باشد که پردازنده فوق العاده Core i7 دارد و رم 8 گیگی به همراه گرافیک MX-110 با ظرفیت 2 گیگ از پس بسیاری از بازی های حال حاضر برخواهد امد. از طریق لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2zoSsyR

    • 0
    • 0
    سلام، من یه لب تاب گیمینگ میخوام اما بودجه ندارم نهایتا ۸ میلیون تومان ، حد اقل لب تابی که میخوام فیفا ۲۰ رو پشتیبانی کنه که توی سایت ها مشخصات سیستم پیشنهادی رو پردازنده: AMD Athlon X4 870K یا Intel i3 6300T حافظه رم: 8 گیگابایت کارت گرافیک: AMD Radeon R9 270X یا NVIDIA GeForce GTX 670 زدن به نظرتون چیزی هم سطح یا کمی پایین تر میتونم پیدا کنم، داخل دیوار یکی پیدا کردم Lenovo y 50-70 میده هفت و صد به نظرتون بدردم میخوره یا قدیمیه؟! ممنون میشم اگه یه لب تاب خوب بهم معرفی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/05 17:14:15
      • 0
      • 0

      سلام خرید محصولات دست دوم رو که پیشنهاد نمیکنیم مگر اینکه از آشنا خریداری کنید. شما در حال حاضر با این بودجه ای که در نظر دارید می توانید دو مدل زیر را بررسی نمایید. مورد اول لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-H با کانفیگ Core i7 نسل هفتم و رم 8 گیگ و گرافیک 2 گیگی MX-110 فراتر از نیاز شما خواهد بود و به راحتی برای بازی های نیمه سنگین شما را همراهی خواهد کرد از لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2zoSsyR مورد دوم لپ تاپ ایسوس مدل K540 UB-A می باشد که دارای پردازنده مرکزی Core i5 نسل هفت به همراه رم 8 و گرافیک 2 گیگی MX-110 می باشد. این مورد کمی ارزان تر از مدل قبلی است اما پردازنده نسبتا ضعیف تری دارد اما باز از سوی دیگر جدیدتر به حساب می آید. از لین زیر می توانید این مورد را نیز بررسی کنید. https://bit.ly/2PhZ6BR

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از سايت خوبتون، يه سوال داشتم لپ تاپی میخوام تا ۱۰ میلیون، برای کارهای مختلف مثل (photoshop, Autocad, Matriks) و اینکه میخواستم بدونم این سه تا برنامه رو بصورت یکجا روی لپ تاپ میشه نصب کرد طوری که سیستم دچار مشکل نشه؟ میشه یه راهنمایی کنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/31 19:41:17
      • 0
      • 1

      سلام بهترین گزینه برای شما با توجه به نیازتان لپ تاپ ایسوس مدل K542UF-A این لپ تاپ با پردازنده Core i7 نسل 8 رم فوق العاده 12 گیگی و گرافیک بسیار عالی MX-130 با حجم 2 گیگابایت عرضه شده و تمام و کمال نیزا شما را مرتفع می کند. shorturl.at/luCD2 مورد بعدی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-H می باشد با پردازنده Core i7 البته نسل 7 رم 8 گیگ و گرافیک 2 گیگ MX-110 و البته قیمتی مناسبتر پاسخگوی نیاز شما می باشد. shorturl.at/uyGR6 درباره سوال آخر شما نیز باید خدمتتون عرض کنم که خیر هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد فقط اجرای همزمان چند برنامه روی سرعت پردازشی تاثیر خواهد داشت.

    • 0
    • 0
    سلام من یک لپ تاپ ایسوس زیر ۱۰ میلیون میخواستم که حافظه و گرافیکش بالا(برای فیلم و بازی) و corei7 باشه و عمر کنه و زود خراب نشه نور پس زمینه کیبورد هم داشته باشه☺ شما چی پیشنهاد میدید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/30 19:50:20
      • 0
      • 0

      با سلام بهترین گزینه با توجه به نیازهای شما و بودجه ی تخصیص داده شده لپ تاپ ایسوس مدل K542UF-A می باشد که دارای حافظه 1 ترابایتی و رم فوق العاده 12 گیگی به همراه گرافیک MX130 با ظرفیت 2 گیگ مناسب پردازش های سنگین می باشد. از لینک زیر می توانید به این مدل دسترسی داشته باشید. shorturl.at/hpqvx

    • 0
    • 0
    سلام لطفا یک لپ تاپ برند ایسوس بهم معرفی کنید که زیر ۶۵۰۰۰۰۰ باشه میخوام باهاش فتوشاپ وپریمیر گاهی استفاده کنم بیشتر برای دیدن فیلم وعکس میخوام
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/24 18:38:55
      • 0
      • 0

      با سلام با توجه به نیاز شما و بودجه ای که در نظر دارید بهترین گزینه می تواند لپ تاپ ایسوس مدل X541UV-J باشد. پردازنده Core i3 نسل هفتم در کنار رم 4 گیگابایتی و گرافیک MX920 دو گیگی کاملا می تواند از پس پردازش های گرافیکی سبک فتوشاپ برآید. https://bit.ly/2MmAhCn

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یه لپ تاب زیر 11تومن میخواستم بین لنوو و ایسوس برای کارای مالی و فتوشاپ کیفیت خوبی داشته باشه میخوام چند سال کار کنه چی پیشنهاد میدین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/24 18:13:07
      • 0
      • 0

      سلام دو معقوله ی کارهای مالی و فتوشاپ نیازمند پردازنده های مرکزی و گرافیکی قوی می باشند بنابراین بهترین مدلی که به شما پیشنهاد میشه مورد اول لپ تاپ ایسوس مدل R542UR-F پردازنده Core i7 رم 12 گیگ گرافیک 4 گیگی به راحتی از پردازش های گرافیکی را انجام می دهد. https://bit.ly/2RTvnNv مورد دوم لپ تاپ ایسوس مدل K542UF-A می باشد که دارای اطلاعات مشابه لپ تاپ قبلیست اما پردازنده گرافیکی با حجم 2 گیگابایت همچون مدل فوق قدرتمند و سریع نخواهد بود. https://bit.ly/2H9aEB7

    • 0
    • 0
    سلام بین دو لپ تاپ Asus k550ik و Asus k570ud i7 کدوم بهتره واسه نرم افزار های مهندسی و گیم؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/22 18:03:18
      • 1
      • 0

      با سلام در حالت کلی می توان این دو مدل را یکسان دانست چراکه وجود حافظه 128GB SSD در K550IK تاحدی کمبود سرعت پردازشی نسبت به پردازنده Core i7 لپ تاپ K570UD مرتفع می کند اما مدل K570UD بدون شک عمر بیشتری خواهد داشت چرا که بعدا می توانید یک حافظه SSD به آن اضافه کنید و از این طریق جانی تازه به دیوایس خود بدهید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه لپ تاپ میخام برای کارای روزمره و بازی کردن ویه مقدار فوتوشاپ و اینا. خصوصیات کلی ازش میخام. تا 8 میلیون میتونم هزینه کنم. میخوام یه لپ تاپ دسته دوم بگیرم که قدرت و امکانات بیشتری با این بودجه داشته باشم. خواستم بدونم پیشنهاد شما چیه؟ مرسی از شما و سایت خوبتون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/22 17:31:44
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیاز شما و بودجه ای که در نظر دارید بهترین پیشنهادهایی که برای شما داریم از دو برند ایسوس و لنوو به شرح زیر است: لپ تاپ ایسوس مدل K542UF-C با کانفیگ Core i5 رم 8 گیگ و 1 ترابایت حافظه به علاوه گرافیک 2 گیگی MX150 می تواند نیاز های مشا را برطرف سازد. https://bit.ly/334lD83 لپ تاپ لنوو مدل E580-8250-A کاملا مشابه مدل فوق می باشد تنها در زمینه گرافیک مجزا تفاوت دارد. گرافیک این لپ تا Radeon با همان ظرفیت 2 گیگی است. اما قیمت این مدل نسبت به مدل قبلی تفاوت چشمگیری دارد. https://bit.ly/2YZqpVo

    • 0
    • 1
    سلام ممنون بابت پيگيري و سايت عاليتون ، يه سوال داشتم به لپ تاپ زیر ۱۰.۵ میلیون می‌خواستم ، برای کار گرافیکی (photoshop , illustrator) میشه یه راهنمایی کنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/14 20:00:57
      • 0
      • 1

      سلام برای شما سه مدل مختلف پیشنهاد داریم که هر سه کاملا سازگار با نیاز شما انتخاب شده اند. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330S-Q با مشخصات فوق العاده پردازنده Core i7 و رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه یک ترابایتی به علاوه 128 گیگ SSD که بسیار سرعت پردازشی شما را بالا خواهد برد. با توجه به نیاز گرافیکی شما یک پردازنده گرافیکی مجزا Radeon با حجم 4 گیگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت از لینک زیر می توانید این محصول را بررسی نمایید. https://bit.ly/2GOfZ0n لپ تاپ ایسوس مدل R542UN-B با مشخصاتی کاملا مشابه لپ تاپ قبلی به استثنا حافظه SSD که نبودش با حضور گرافیک 4 گیگابایتی انویدیا MX150 جبران شده است. https://bit.ly/2GOaEGd لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-D مشخصاتی مشابه مدل ایسوس دارد و تفاوتش تنها در پردازنده اصلی می باشد که در اینجا Core i5 تعبیه شده است اما کاملا مقرون به صرفه است و با نیازهای شما مطابقت خواهد داشت. https://bit.ly/2DZFbBr

    • 0
    • 0
    سلام من به تازگی ارشد قبول شدم خواستم ببینم یه لبتاپ برای ارشد که باهاش مقاله بنویسی و یه سری نرم افزار های سبک رشته ی خودتو نصب کنی و خب فیلمم بتونی باهاش ببینی چی خوبه؟قیمت پیشنهادی هم ترجیحا زیر 7 میلیون باشه بهتره
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/10 20:04:43
      • 0
      • 0

      با سلام با توجه به کاربری مد نظرتان و بودجه شما پیشنهاد ما به شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-E با کانفیگ Core i5 و رم 8 گیگ در کنار گرافیک انویدیایی MX150 با حجم 2 گیگ فراتر از آنچه که شما انتظار دارید عمل خواهد کرد. https://bit.ly/2y2fbjT لپ تاپ دیگر پیشنهادی ما لپ تاپ اچ پی مدل BS199-A با Core i5 و رم 4 گیگ و گرافیک Radeon520 با حجم 2 گیگ مطابق با خواسته های شماست. https://bit.ly/2KfLd1n

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید.ببخشید من یه لپ تاپ تا حدود هشت تومن میخوام برای رشته مهندسی کامپیوتر و فیلم دیدن و بازی های سبک.از برند لنوو هم خوشم نمیاد .پیشنهاد شما چیه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/10 18:31:56
      • 0
      • 0

      سلام، با توجه به نیاز شما بهترین مواردی که میشه در نظر داشت از دو برند ایسوس و ایسر انتخاب شده اند لپ تاپ ایسوس مدل K542UF-C با پردازنده Core i5 نسل هشتم و رم 8 گیابایتی و گرافیک عالی MX130 با ظرفیت 2 گیگ به راحتی برای انجام بازی های نیمه سنگین مناسب می باشد. https://bit.ly/334lD83 لپ تاپ ایسر اما تاحدی قوی تر از مورد قبلی می باشد سی پی یو Core i7 و رم و گرافیک مشابه مدل بالایی بدون شک نتیجه ی بهتری برای شما به ارمغان خواهد آورد. https://bit.ly/2Xtovvv

    • 0
    • 1
    سلام من دانشجوی ارشد هستم و برای پایان نامه ام دنبال یه لپ تاب خیلی سبک و با رنج قیمتی 3تا5 تومن میگردم و میخواهم برنامه هایی که توی رشته ام ازش استفاده میکنم مثل spss mathlab,eviews رو ساپورت کنه، از طرفی هم بتونم باهاش فیلم تماشا کنم و از صفحه نمایش خوبی برخوردار باشه. پیشنهاد شما چیه؟ با این رنج قیمت میشه چیز خوبی پیدا کرد؟ از پاسخگوییتون ممنونم.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/09 19:16:08
      • 0
      • 0

      با سلام با توجه به نیاز شما بهترین مورد پیشنهادی لپ تاپ لنوو Ideapad 330-N می باشد با سی پی یو Core i3 و رم رم 4 گیگابابتی با یک گرافیک یک گیگی AMD می باشد. از طریق لینک زیر می توانید این لپ تاپ را از انبار خاص باکس خریداری کنید. https://bit.ly/2XMn8It

    • 0
    • 0
    سلام.بنده توانایی پرداخت ۱۵ میلیون تومان رو دارم.میخواستم یک لپتاپ فوق قوی برای کارهای مهندسی و کارهای گرافکی و نرم افزار هایی مثله انسیس داشته باشم برلم مهمع که بدون حاشیه باشه لپتاپ یا حاشیه کمی داشته باشه و همچینین گرافیک و رزولوشین هم برام مهمه.لطفا یک لپتاپ پیشنهاد بدید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/09 18:46:35
      • 1
      • 0

      با سلام با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب های خیلی خوبی می توانید داشته باشید البته با تمرکز به پردازنده گرافیکی و به خصوص تکیه بر حافظه SSD قدرت و دقیت بسیار زیادی رو می تونید تجربه کنید. پیشنهاد ما به شما این هست که خیلی در بند برند خاصی نباشید و روی کانفیگ موارد متمرکز شوید پیشنهادهای ما از قرار زیر است لپ تاپ ایسوس مدل S510UF-A رم 12 گیگ و یم حافظه 128 گیگی SSD اما گرافیک 2 گیگابایتی که چندان چمگی به دل نمیزند اما جدید بودن کارت گرافیک این مسئله را پوشش میدهد: https://bit.ly/2NoKm3j لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7-A با رم 12 و حافظه SSD 256 گیگی و گرافیک 4 گیگ کاملا همان چیزی است که مد نظر دارید: https://bit.ly/2RSo4Ez دو مدل دیگر نیز که می توانید خودتان بررسی نمایید نیز از قرار زیر است: لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5-A https://bit.ly/30229i9 لپ تاپ ایسوس مدل K570UD-B https://bit.ly/2KOkLyp

    • 1
    • 0
    با سلام و عرض ادب خدمت شما.بنده میخوام در رشته کامپیوتر تحصیل کنم.به نظر شما لپ تاپ نیاز دارم یا کامپیوتر؟میخوام در کنار درس با اون بازی هم بکنم.مد نظر خودم ایسوسx510uq یا دلg3هستش.تو همین بازه قیمت شما چه لپ تاپ یا کامپیوتری پیشنهاد میکنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/09 17:50:54
      • 0
      • 0

      با سلام در حال حاضر میتونید به مدل X540UB-A از تولیدات ایسوی را خریداری کنید. بسیار قدرتمند و کارآمد برای نیاز شماست. https://bit.ly/2LrVLg8

    • 1
    • 0
    سلام من ی لپ تاپ برای کارای روزمره میخام تا 12 میلیون که تا دانشگاه داشته باشم ترجیح خودم ایسوس و اچ پی هستش. پیشنهادتون چیه؟؟ ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/09 17:31:01
      • 0
      • 0

      با سلام خدمت شما با بودجه ای که در نظر دارید بهترین لپ تاپ ها رو میتونید خریداری کنید به گونه ای که حداقل تا 4-5 سالی نیاز به تغییر لپ تاپ نداشته باشید. مدل های پیشنهادی ما به شما لپ تاپ ایسوس مدل X510UF-B با کانفیگ بسیار عالی Core i7 و رم فوق العاده 12 گیگ در کنار گرافیک 4 گیگی فراتر از نیاز های روزمره شما را برآورده خواهد کرد. لینک زیر برای دسترسی به این محصول می باشد و هم اکنون در انبار خاص باکس موجود است بنابراین می توانید خریدتان را تکمیل نمایید. https://bit.ly/2YsXAgA مدل دیگری نیز از ایسوس با مدل R542UR-F نزدیک به همین کانفیگ در انبار موجود است. https://bit.ly/2RTvnNv

    • 0
    • 0
    سلام یه لپ تاپ تو رنج قیمتی ۵ میلیون تومن که گیم خور باشه رو لطفا معرفی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/09 17:15:30
      • 0
      • 0

      با سلام حقیقتا در حال حاضر با توجه به قیمت ها دیگر بودجه 5 میلیون تومانی لپ تاپ گیمینگ سطح بالایی را پوشش نمیدهد اما این دو مدل تاحدی با هدف شما سازگاری دارند. سی پی یو Core i3 و رم 4 گیگابایتی به همراه یک گیگ گرافیک رادئون ارائه شدند. https://bit.ly/2Jcy093 https://bit.ly/2XMn8It

    • 0
    • 0
    سلام مقاله ی بسیار خوبی بود. ببخشید در نظرات یکی برای شما نوشته بود لب تاب در حد 2 3 میلیون میخوام و شما گفتید مقاله خرید لب تاب ارزان رو بخواند. ادرس اینترنتی صفحه مقاله رو بنویسید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/09 17:06:25
      • 0
      • 0

      با سلام پارسای عزیز لینک زیر را کپی نمایید و در داخل باکس آدرس پیست کنید. https://bit.ly/31Y9cKu

    • 0
    • 0
    سلام روز بخیر یک لپتاپ خوب قوی برای طراحی و نام افزارهای تریدیمکس و سالید تا سقف ۷/ ۷ونیم پیشنهاد چیه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/25 20:01:35
      • 0
      • 0

      با سلام بهترین پیشنهادی که میتوانیم برای شما داشته باشیم در حال حاضر لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-F که با توجه به قیمت مقرون به صرفه از کانفیگ بسیار خوبی برخوردار است که میتواند نیاز شما را برای طراحی فراهم کند پردازنده Core i5 در کنار رم 8 گیگابایتی باید پاسخگوی نیاز شما باشد. این لپ تاپ در انبار خاص باکس موجود است و می توانید خریدتان را تکمیل نمایید.

    • 0
    • 0
    سلام روزتون بخیر من بین مک بوک و لپتاپای دیگ موندم... ک مک بوک دست دوم بگیرم یا نو ویندوز 🤔 به نظرتون برای یک طراح که با نرم افزارایی مث سالید و تریدیمکس کار میکنه چه لپتاپی خوبه؟ تا سقف ۸ تومن یک لپتاپی ک پاسخگویه همه ی نیاز باشه ممنونم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/25 19:57:17
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب قاعدتا تا سقف 8 تومان اگر لپ تاپ دست دوم مطمئنی پیدا کنید که از همه لحاظ مطمئن باشد بهتر است اما اگر موردی مد نظر ندارید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-L با کانفیگ بسیار عالی Core i7 7500U RAM 8 توان پردازشی بسیار زیادی را برای شما فراهم میکند البته این لپ تاپ قیمتش قدری بالاتر از 8 میلیون تومان است. کمتر از این مقدار بودجه مجبور می شوید CPU Core i5 داشته باشید. این لپ تاپ در انبار خاص باکس موجود است می توانید خرید خود را تکمیل نمایید.

    • 0
    • 0
    باسلام لطفادوستانه اهل فن یک لبتاب تورنج قیمت10تا13ملیون به۳من معرفی کنندپرقدرت بیشتر وب گردی دانلود فیلم ودیدن فیلم گاهی هم بازی انجام میدم یه چیزی که تقزیبا حمال وسفتونفت باشه ظاهرزیادمهم نیست برام مارکشم بگیدایسوس بهتره یاایسریااچ پی باتشگر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/12 20:05:42
      • 0
      • 1

      با سلام سوال شما یه مقدار کلی بود و دقیق متوجه نشدم چه لپ تاپی مد نظرتونه ولی توی برندهای موجود در ایران ایسر و ایسوس نسبت به اچ پی بهتر عمل کردن. توی اون رده قیمتی که مد نظر شماست چند گزینه میشه معرفی میکنم که توی سایت خاص باکس موجوده ولی احتمالا اینطوری انتخاب برای شما سخت خواهد شد با توجه به سقف هزینه ای که مشخص کردید یک لپ تاپ که تقریبا میشه گفت با کمی ارفاق جزو لپ تاپ های گیمینگ و عجیب غریب محسوب میشه رو بهتون پیشنهاد میکنم. این سیستم 16 گیگ رم داره و از یه SSD 512 گیابایتی استفاده میکنه بقیه اطلاعات رو مشاهده کنید : Acer Nitro 5 i7 7700HQ_RAM16_1TB+256GB_Geforce GTX 1050TI 4GB_15.6 FHD این لپ تاپ با 4 گیگ گرافیک و پردازنده درجه یکی که داره حالا حالا ها میتونه کلی بازی و سرگرمی رو بدون کوچکترین مشکلی فتح کنه...

    • 0
    • 0
    سلام من یک لپ تاپ قوی برای بازی هایی مثل pes19و پابجی میخوام تا قیمت نهایتا هفت و نیم میلیون لطفا راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/12 19:58:40
      • 0
      • 0

      با سلام و عرض ادب توی رنج قیمت های اقتصادی لنوو لپ تاپ های قدرتمندی داره ولی من اینجا به شما یک لپ تاپ ایسوس پیشنهاد میکنم. میتونید برای مشاوره بیشتر با شماره امور مشتریان تماس حاصل کنید : Asus X541UV i5 7200_RAM4_1TB_ GeForce 920M 2GB_15.6 FHD

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید. من یه دانشجو نقشه برداری هستم و برای کارهای دانشجویی و حالا بعدش مهندسی نیاز به یه لپ تاپ با cpuوگرافیک خوب و بالا میگردم تا نرم افزار های رشتم رو بالا بیاره و راحت کار کنه خیلی میگردم اما لپ تاپی که هم مشخصات خوب هم قیمت در حد 10میلیون تومن داشته باشه رو پیدا نمیکنم. Lenovo 520-c وacer 7_Aرو دیدم اما قیمت برام مهمه بازم. ممنون میشم کمکم کنید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/12 19:56:55
      • 0
      • 0

      با سلام و عرض ادب پیشنهادات زیادی رو میتونم خدمتتون ارائه بدم ولی... حدود یک میلیون تومن اگر بتونید افزایش بودجه داشته باشید این مورد خیلی به درد شما میخوره. یه لپ تاپ قدرتمند با 12 گیگ فضای رم : این مدل در حال حاضر در سایت موجوده Acer Aspire A515 i7 8550_RAM12_1TB_Geforce MX130 2GB_15.6

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر.ببخشید من دنبال یه لپ تاپ خوب واسه برنامه نویسی ام و میخام یه لپ تاپ عمردار و با کیفیت باشه واسم.و از طرفی قیمتشم واسم مهمه.میخاستم ببینم لپ تاپی تو رنج قیمت 8 تومن پیدا میشه واسم یا نه؟؟؟ بیشتر cpu و رمش واسم مهمه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/12 19:52:19
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب تا محدوده قیمتی که شما فرمودید این دو مدل لپ تاپ های پرفروش و پرطرفداری هستند. با سلام پیشنهاد میکنم از این دو مدل در وبسایت دیدن کنید از لحاظ قیمت و مشخصات فنی با خواسته ها و نیاز های شما تا حدود زیادی همخوانی دارند. Acer Aspire A515 i7 8550_RAM8_1TB_Geforce MX130 2GB_15.6 Asus X541UV i5 7200_RAM4_1TB_ GeForce 920M 2GB_15.6 FHD

    • 0
    • 1
    سلام روزتون بخیر من بین مک بوک و لپتاپای دیگ موندم... ک مک بوک دست دوم بگیرم یا نو ویندوز 🤔 به نظرتون برای یک طراح که با نرم افزارایی مث سالید و تریدیمکس کار میکنه چه لپتاپی خوبه؟ تا سقف ۸ تومن یک لپتاپی ک پاسخگویه همه ی نیاز باشه ممنونم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/12 19:41:47
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب ترجیحا کالای الکترونیکی و دیجیتالی رو هیچ وقت دست دوم نخرید.پیشنهاد ما یک لپ تاپ نو همراه با گارانتی معتبر با سیستم عامل ویندوزه.لپ تاپ های زیادی توی رنجی که فرمودید وجود داره لطفا مدل هایی از برند asus acer lenovo رو بررسی بفرمایید و در نهایت برای انتخاب بین سه گزینه از سه برندهای ذکر شده یا مجددا سوال مطرح کنید یا با شماره دفتر برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/12 19:51:04
      • 0
      • 0

      با سلام پیشنهاد میکنم از این دو مدل در وبسایت دیدن کنید از لحاظ قیمت و مشخصات فنی با خواسته ها و نیاز های شما تا حدود زیادی همخوانی دارند. Acer Aspire A515 i7 8550_RAM8_1TB_Geforce MX130 2GB_15.6 Asus X541UV i5 7200_RAM4_1TB_ GeForce 920M 2GB_15.6 FHD قیمت حدودی هر مدل تقریبا 8 میلیون

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون به خیر من یک لپ تاپ میخوام برای کار برنامه نویسی و بانک اطلاعاتی sql server 2017 و اوراکل تا سقف قیمت 10 میلیون تومان اگر امکانش هست گزینه های متعدد بهم معرفی کنید برای من پردازنده میزان رم و نوع هارد SSD مهمه و چند سوال دیگه اگر میشه جواب بدید ممنون اینکه نوع گرافیک اگر مجزا dedicated باشه مصرف پردازنده زیاد نمیشه ؟ مخصوصا برای کار من؟ و اینکه چون باید مدت زمان بیشتری از لپ تاپ باشم کیفیت صفحه نمایش چطور باشد بهتر است؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/10 17:42:28
      • 0
      • 0

      سلام فائزه عزیز، میتوانید میانِ سه گزینه ای که به شما معرفی میکنیم یکی را انتخاب بفرمایید امّا پیشنهاد میکنیم پیش از خرید با سرچ کردنِ این مدل ها از خصوصیات کامل آگاه شوید. لپ تاپ ایسوس مدل K570UD ، لنوو مدل Ideapad 520 و ایسر Aspire 715 بهترین گزینه ها هستند. در خصوص پردازشگر گرافیکی نیز باید عرض کنیم که با توجه به نیاز های شما پیشنهاد نمیشود هزینه ی زیادی را در خصوص پردازشگر گرافیکی بکنید، سعی کنید توجه بیشتری به رم و پردازنده ی مرکزی داشته باشید. نمایشگر هم هرچه با کیفیت تر باشد ارزش بیشتری خواهد داشت.

    • 0
    • 0
    سلام.برای گیم لپ تاپ Nitro 5 AN515-51 بهتر هست یا asus VivoBook K570UD - B? لطفا با بررسی دقیق بگین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/10 17:29:55
      • 0
      • 0

      سلام پیمان عزیز، خوشبختانه پاسخ تمامِ این نظرات با بررسی دقیق داده شده و برای شما دوست عزیز نیز به همین صورت خواهد بود. سری لپ تاپ های ایسر AN515 به رغم برخوردار بودن از پردازشگر گرافیکی 1050 نسل تیتانیوم و همچنین سری پردازشگر های HQ نسل هفتم اینتل بدونِ شک برتری های چشمگیری نسبت به لپ تاپ ایسوس K570UD دارد.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر .ممنونم از سایت خوبتون...من یک لپ تاپ برای مصب برنامه هایی مثل اتوکد وتری مکس ومتلب میخوام چه لپ تاپی رو پیشنهاد میدهید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/08 17:12:32
      • 0
      • 0

      سلام مونا عزیز، بهترین لپ تاپ با در نظر داشتنِ پارامتر هایی مهم مانند قیمت، سخت افزار و... دستگاه ایسر مدل Aspire 715 میباشد که با در نظر داشتنِ برخورداری از یک سخت افزار خارق العاده میتواند با قیمتی مناسب خریداری شود.

    • 0
    • 0
    سلام. من دنبال یه لپتاپ خوب برای کارای نسبتا سنگین مثل ادیت فیلم و عکس و استفاده از نرم افزارای مهندسی با پردازشگر core i7 و همچنین صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش 360 درجه. و از نظر هزینه تا سقف 8 میلیون. میشه لطفا راهنمایی کنید؟!
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/05 17:05:30
      • 0
      • 0

      سلام علی عزیز، متاسفانه با این مشخصاتی که شما ذکر کردید لپ تاپی در انبار خاص باکس موجود نیست.

    • 0
    • 0
    با سلام و درود . لب تاب خوب برای پشتیبانی از بازی و فیلم و خلاصه این کارها تو رنج 4 تا حداکثر 7 میلیون چه لب تابی هست؟ ترجیحا مارک لنوو یا ایسوس باشه. ممنون میشم پاسخ بدید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/04 17:51:46
      • 0
      • 0

      سلام امیر عزیز، بهترین لپ تاپ در رنج قیمتی که ذکر کردید مدل ایسوس R556Qg با پردازشگر AMD میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ در حد 3میلیون میخام ک نرم افزارهای پاورپوینت و پابلیشر و بازی pesیا فیفا رو بتونه باز کنه.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/03 17:15:09
      • 0
      • 0

      سلام مهدی عزیز، لطفا از سری لپ تاپ های ایسوسX541NA دیدن فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام من یک لب تاب میخوام برای نرم افزارای معماری و شاید بازی تا ۸ ملیون چه لب تابی بگیرم؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/01 17:13:13
      • 0
      • 0

      سلام محمد عزیز، بهترین گزینه با توجه به نیاز های شما و همچنین بودجه ای که برای آن اختصاص داده اید لپ تاپ ایسوس مدل R556QG با پردازشگر AMD A12 FX9720 میباشد. میتوانید با جتجوی این لپ تاپ در وبسایت ما اطلاعاتِ بیشتر ار کسب کنید.

    • 0
    • 0
    سلام. من یه دبیر هستم و یه لب تاب میخوام خریداری کنم حداکثر چهار میلیون تومان. کیفیت خوبی داشته باشه و برای انجام کارهایی چون تماشای فیلم، برنامه ها و ابزارهای مربوط به شغلم خوب باشه. برا گیم نمیخوام فقط برای کارم. با این بودجه چه لب تابی رو پیشنهاد میکنید. ممنون میشم سریع و دقیق جواب دهید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/31 17:05:18
      • 0
      • 0

      سلام جناب آریانپور، با توجه به نیازی که نسبت به لپ تاپ خود احساس میکنید پیشنهاد میکنیم از سری لپ تاپ های پایین رده ی ایسوس مانند سری VivooBook و یا سری E5 در لپ تاپ های ایسوس بهره ببرید . این لپ تاپ ها با مشخصات فنی نسبتاً محدود امّا ققیمت های منساب در اختیار شما دوست عزیز قرار خواهند گرفت.

    • 0
    • 0
    سلام و وقت بخیر من قصد دارم یه لب تاب بخرم تا نهایت 5 میلیون که برای کار با نرم افزارهای گرافیکی مثل ماتریکس و 3D مکس نیازدارم بیشتر هم نظرم رو ایسوس و اگه نشد دِل ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/27 17:00:53
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر عزیز و گرامی. بهترین گزینه در رنج قیمت و برندی که شما دوست عزیز ذکر کردید لپ تاپ X541UV میباشد که برای کارهای شما دوست عزیز تا حد مقبولی کافی میباشد. این لپ تاپ به رغم برخورداری از یک پردازشگر گرافیکی Geforce 920MX 2GB میتواند از پس نرم افزار های ذکر شده تا حد زیادی برآید.

    • 0
    • 2
    سلام بنده یک لب تاپ گیمینگ در حد 10 میلیون تومانی میخام چه پیشنهادی به من میدید ممنون میشم آگر راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/14 09:13:10
      • 0
      • 1

      سلام بهادر عزیز، در رنج قیمتی که شما به آن اشاره داشتید بهترین زگینه ها را میتوانید در مدل های ایسوس X541UV و لنوو Ideapad 520 جویا شوید. این مدل ها در دسته بندی لپ تاپ های گیمینگ قرار نمیگیرند امّا از سخت افزار مناسبی برای بازی های کامپیوتری برخوردارند.

    • 0
    • 1
    سلام دوتا سوال دارم ایسوس بهتره یا اچ پی؟ من برا پژوهش و تحقیق اینا میخام سوال دوم اینک ویوو بوک بهتره برا اینکار
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/11 09:58:38
      • 0
      • 0

      سلام مریم عزیز، هرکدام مزیت های خود را دارا میباشند. برای راهنمای دقیق تر لطفا با پشتیبانی تماس گرفته، نیاز ها و بازه ی قیمتی خود را ارائه دهید تا بتوانید خرید دقیق تری را برای خود رقم بزنید.

    • 0
    • 0
    باسلام خدمت شما من بدنبال یه لپتاپ هستم که میخام در روز حداقل ۵ساعت فیلم ببینم باهاش و کیفیت صفحه خوبی داشته باشه و باتری خوبی داشته باشه .تا۵میلیون هم میتونم خرج کنم نظرشما چه لپتاپی برای من خوبه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/22 22:18:27
      • 0
      • 1

      ضمنعرض سلام خدمت شما کاربر عزیز پیشنهادِ ما بر اساس نیاز های شما کاربر عزیز لپ تاپ لنوو مدل V130 میباشد.

    • 0
    • 1
    سلام. بنده دنبال یه لپ تاپ فقط برای گیم میگردم نه چیز دیگه. لپ تاپی که رمش حداقل 8 باشه با قیمت مناسب چی معرفی میکنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/21 17:34:21
      • 0
      • 0

      سلام مهران عزیز، با توجه کاربری گیمینگ که شما اشاره کردید پیشنهاد ما به شما لپ تا های گیمینگ ایسوس و بخصوص سری FX570UD میباشد.

    • 0
    • 1
    سلام و تشکر برای مقاله ی خوبتون.فقط چند تا سوال برام مونده داداش من یه لب تاب برای کار با نرم افزار های ساده میخوام ولی میخوام زیاد کار کنم.مثلا در طول روز ۸ تا ۹ ساعت.در کنارش چند تا بازی نسبتا با گرافیک. تا ۱۱ میلیون هم میتونم هزینه کنم.میخواستم ببینم پیشنهاد شما چیه؟ ممنون از سایت خوبتون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/30 17:35:47
      • 0
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز باید عرض کنیم که بهترین گزینه برای شما دوست عزیز تا قیمت مد نظرتان لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-A میباشد که میتوانید آن را با همین عنوان در وبسایت ما جستجو و مشاهده کنید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یه لب تاب معرفی میکنید تا قیمت ۷ میلیون پردازنده بالا صفحه نمایشگر مات و حافظه بالایی ام داشته باشه باتریشم ۴ ساعت نگه داره
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/18 19:24:59
      • 0
      • 0

      سلام هادی عزیز، با توجه به قیمت مد نظر شما دوست عزیز بهترین گزینه برای شما کاربر گرامی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-D میباشد که میتوانید مشخصات این دستگاه را در وبسایت ما با همین عنوان جستجو و بررسی کنید.

    • 0
    • 1
    سلام ممنون از راهنماییتون... میخواستم بدونم این حرف درسته که یک لپتاپ خوب بخر تا برای چند سال برات کار کنه؟ مثلا یکی مثل من که کارش با نرم افزار های ساده هست و حالا گاهی بازی fifa یا pes انجام میده عقلانی هست که یک لپتاپ 8 میلیونی بگیره؟ با توجه به چیزایی که گفتم نظرتون نسبت به asus-vivobook-k570ud-i5
    • 0
    • 0
    سلام ممنون از راهنماییتون... میخواستم بدونم این حرف درسته که یک لپتاپ خوب بخر تا برای چند سال برات کار کنه؟ مثلا یکی مثل من که کارش با نرم افزار های ساده هست و حالا گاهی بازی fifa یا pes انجام میده عقلانی هست که یک لپتاپ 8 میلیونی بگیره؟ با توجه به چیزایی که گفتم نظرتون نسبت به asus-vivobook-k570ud-i5
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/08 17:52:05
      • 0
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز باید عرض کنیم ه سخن ذکر شده کاملاً صحیح است. لپ تاپ ایسوس K570UD نیز برای نیاز های شما دوست عزیز کاملاً مناسب است امّا در حال حاضر در انبار خاص باکس موجود نمیباشد. پیشنهاد میشودبرای تصمیم دقیق تر نیم نگاهی به لپ تاپ Ideapad 520-B نیم نگاهی داشته باشید.

    • 1
    • 1
    با سلام و عرض تشکر و خسته نباشید من یک لپ تاپ برای کارهای سنگین و حرفه ای طراحی دیجیتال مهندسی معماری لازم دارم سال قبل 10 میلیون در نظر گرفته بودم اما حالا فکر میکنم این کمه میخواستم بدونم 3 تا از بهترین پیشنهادهای شما در حدود این قیمت چیه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/18 17:43:56
      • 0
      • 1

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی باید در خصوص راهنمایی شما عرض کنیم که اولین پیشنهادِ ما بر اساسِ کاربری شما لپ تاپ ایسوس K570UD میباشد که به دلیل برخورداری از گرافیکِ NVIDIA Gefroce 1050 4GB میتواند بازدهی مناسبی داشته باشد، پس از محصول ذکر شده لپ تاپ های Ideapad 520-C و ایسوس X510UF-A در مرحبه بعد قرار میگیرند که میتوانید آنها را با همین عنوان در وبسایت جستجو کنید و از مشخصات فنی دقیق آنها با خبر شوید.