تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 90
  • 33446 مرتبه
  • 1398/02/24

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

 

خرید ارزان ترین لپ تاپ همواره دغدغه ی بسیاری از دانشجویان و افرادی که نمیخواهند هزینه ی زیادی را برای لپ تاپ صرف کنند بوده و هست، آنچه که در این مسیر باید به یاد داشته باشید شناخت نیاز های روزمره و حرفه ای خودتان است. ما در این مقاله سعی داریم به صورت جامع 5 مورد از لپ تاپ های ارزان تر از 4 میلیون تومان و تازه تولید شده را در برند های ایسوس، لنوو و ایسر برای شما عزیزان بررسی کنیم. دلیل انتخاب این 3 برند طرفدارانِ آنها در میانِ مردمان ایران زمین است چرا که با توجه به آمار های انجام شده در بیش از 90 درصد خرید و فروش لپ تاپ ها نامِ یکی از این سه کمپانی خوش نام دیده میشود. با ما همراه باشید تا شما عزیزان را بیشتر با این 5 محصول آشنا کنیم، به امید آنکه بتوانیم مسیر طولانی و خسته کننده ی خریدِ یک لپ تاپ مناسب را برای شما عزیزان کوتاه تر کنیم.

طبعاً تمام کسانی که میخواهند به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت، بازار را زیر و رو کنند در گوشه ی ذهنِ خود این پیش فرض را در نظر میگیرند که در آینده قرار است خود را برای عملکرد سنگین لپ تاپ آماده کنند و برای اجرا کردنِ هر یک از فرامینی که به نرم افزار میدهند، سخت افزار ساعت ها باید پردازش کند. در جوابِ این ذهنیّت ها باید اذعان کنیم که همواره شما به اندازه ی هزینه ای که میکنید از خریدِ خود لذّت میبرید امّا این به معنای آن نیست که قدرتِ مقایسه از شما گرفته میشود. با معرفی هر یک از این 5 لپ تاپ وظیفه و نقش هر بخش در سخت افزار را برایتان شرح میدهیم تا با تلمیح و گوشه ی چشمی به نیاز های خود دیدِ لازم را برای بهره بردنِ از هریک از قسمت های داخلی لپ تاپ داشته باشید و هزینه ی اندکی که میخواهید برای خرید صرف کنید را در بخش های لازم تخصیص دهید.

 

 

 

 

1. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330

قیمت: 2،869،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

پس از موفقیت چشم گیر سری لپ تاپ های Ideapad خصوصا در دسته آیدیاپد های 330 کمپانی لنوو تصمیم به تولید سری جدیدی از لپ تاپ های آیدیاپد با پردازشگر های تولیدی جدید خصوصاً خانواده ی Intel Pentium گرفت. لپ تاپ Idepad 330 در مشخصات فنی گونانگون در اختیار مشتریان لنوو قرار میگیرد امّا در این مقاله ما برای شما عزیزان چند نمونه ی مشخص و ارزان قیمت را بررسی خواهیم کرد که خوشبختانه به لطف برخورداری از چیپست های جدید پنتیوم توانایی خوبی در رسیدگی به پردازش های نسبتاً سنگین تر دارند. چیپست پردازشی این لپ تاپ با عناونِ Intel Pentium N4000 شناخته میشود که فرکانس پردازشی چشم گیری برابر با 2.6GHZ را در اختیار کاربران میگذارد. این میزان از سرعت عملکرد به همراه 4 مگابایت فضای کَش به راحتی در بسیاری از بازی های ساده هم مانند PES یا FIFA هم شما را به خوبی یاری میکند! جالب است بدایند با توجه به نوسان قیمت های اخیر، خرید یک لپ تاپ در این رنج قیمت که بتوان با آن بازی کرد کاملاً دور از انتظار است... به صورت کلّی در خصوص این لپ تاپ نسبتاً قدرتمند باید عرض کنیم که شاید پردازنده ی مرکزی قدرتمندی داشته باشد امّا در انجام کارهای گرافیکی باید کمی احتیاط کنید چرا که برای این نمونه هم لنوو فضای اختصاصی در نظر گرفته نشده است و باید به همان پردازند ی مرکزی Share اتّکا کنید.

فضای رَم این لپ تاپ هم مانند هم رده های دیگر 4 گیگابایت است و همچنین حافظه ی داخلی آن 500 گیگابایت HDD در نظر گرفته شده است. نمایشگر این لپ تاپ نیز از پنل 15.6 inch با کیفیت HD و رزولوشنِ 1366.768 قرار گرفته که مثل همیشه در سطح معمول و مقرون به صرفه است.

 

2. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320

قیمت: 3،469،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین لپ تاپ های تولید شده در تاریخِ کمپانی لنوو که هزاران مدل از آن با مشخصات فنی گوناگون موجود شد و همگان را متحیّر کرد لپ تاپ Ideapad 320 بوده است. این لپ تاپ پر طرفدار که به دلیل تولید در هزاران مدل کابوسِ فروشندگان لپ تاپ است به تازگی همچنان بخشی از فروش خود را متوقف نکرده و با ارائه ی محصولاتِ با کیفیت و ارزان قیمت همچنان مدعی بخش عمده ای بازار لپ تاپ های هوشمند و ارزان قیمت است. نمونه ی مورد بررسی ما در این مقاله به همراه یک چیپست پردازشی AMD E2-9000 به دست کاربران میرسد. این پردازنده که در سری چیپست های Bristol Ridge شناخته میشود فرکانس پردازشی میانه ای برابر با 2.0GHZ برایتان به ارمغان می آورد. با اینکه قیمتِ این لپ تاپ کم تر از چیزی بود که توقعش را داشتیم امّا به همان نسبت باید مراقب رفتارتان با این نازک و نارنجی لنوو باشید، اگر بیش از اندازه به چیپست فشار بیاورید باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشید! لنوو تخصیص دادنِ بیش از 1 مگابایت فضای کَش را برای این لپ تاپ غیر منطقی دانسته و از این رو تا حدی سرعت عملکردِ این چیپست پردازشی را کاهش داده اند.

مثل همیشه 4 گیگابایت فضای رَم برای پردازنده در نظر گرفته شده است که امیدوار کننده است امّا نقطه ی قوّت این لپ تاپ در فضای ذخیره سازی آن نهفته است! لنوو 1 ترابایت فضای HDD برای این لپ تاپ مشخص نموده است که به نظر میرسد با توجه به مشخصات فنّی تا حد زیادی برای افرادی که علاقه خاصی به فیلم و سریال دارند طراحی شده است تا بتوانند فیلم های خود را آرشیو کنند و همواره همراه خود داشته باشند.

در نهایت میرسیم به قسمت خوشایندِ چیپست پردازش گرافیکی که لنوو برای آن سنگ تمام گذاشته است ! بر خلاف تمام نمونه های قبلی که فاقد فضای اختصاصی پردازنده ی گرافیکی بوده اند لنوو برای این محصول از یک تراشه گرافیکی AMD Radeon 530M GDDR5 بهره برده است. این تراشه ی گرافیکی از 2 گیگابایت فضای اختصاصی برای عوامل گرافیکی استفاده میکند که باعث میشود بتوانید بسیاری از بازی های گرافیکی، نرم افزار های ادیت تصویر و طراحی را به راحتی اجرا کنید و از آنها لذت ببرید. در نهایت باید اعتراف کنیم که لنوو هرآنچه در پردازنده ی مرکزی کم گذاشته در قسمت های دیگر افزوده است.

 

3. لپ تاپ ایسوس مدل X540NA

قیمت: 3،019،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

ایسوس در ساختِ لپ تاپ های سری VivoBook سعی داشته تا در عینِ مقرون به صرفه بودنِ محصول آن ها را با سخت افزار های متفاوت و برای کاربرد های متنوع طراحی و به تولید برساند در نتیجه فراز و فرودِ زیادی در مشخصاتِ فنی این سری مشاهده میشود به همین دلیل این امر نیازمندِ آن است که کاربران با توجه به نوعِ نیاز های نرم افزاری خود محصولِ مورد نظر را خریداری کنند.
ایسوس X540NA با یک پردازنده ی اینتل Celeron N3350 در اختیارِ شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای بازدهی هرچه بیشترِ این پردازنده ی مرکزی فضای رَم 4 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده ، همچنین یک هاردِ 500 گیگابایتی در کالبُدِ این لپ تاپ قرار گرفته است که قادر است تا حدود زیادی در کار های روزمره شما را یاری کند ، توجه داشته باشید که برای انجامِ کارهایی که به فضای بیشتری نیاز دارد بهتر است از یک هاردِ اکسترنال جداگانه نیز بهره ببرید. ایسوس با توجه به سخت افزاری که برای این نمونه از X540NA بکار برده است یک پردازنده ی گرافیکی با عنوانِ Intel HD Graphics 500 نیز برای این فرزندِ همه کاره ی خود کنار گذاشته است تا قادر باشد از پس نیاز های شما عزیزان برآید. 150درصد افزایشِ کنتراست در تصاویر! تضاد رنگ ها و ایجادِ مرزِ مشخص میانِ آنها برای درکِ بهتری در تصاویر و جلوه ی هرچه بیشترِ آنها یکی از واجباتِ علاقمندان به هنرِ عکاسی است، ایسوس با بکارگیری فناوری ASUS True2Life تصاویر را به نحوی شارپ تر و برجسته نمایش میدهد تا جایی که مرزِ میانِ تصویر و واقعیت را به حداقل میرساند.
طراحانِ ایسوس از همان سرمشقی که برای طراحی بدنه ی X540NA استفاده شده است برای کیبورد نیز بهره برده اند و از همان الگوی مغرور برای ساختِ صفحه کلید استفاده کرده اند، زمانی که درحالِ تایپ کردنِ یک مطلب هستید، احساس فردی را دارید که سال ها پیش در حالِ تایپ با دستگاهِ تایپِ جوهری بوده است، یک فاصله ی 2.3 میلیمتری برای هر دکمه در نظر گرفته شده که با فشردنِ آن حسی خوشایند برای کاربر به ارمغان می آورد بگونه ای که به نظر میرسد ایسوس میخواهد آن خاطرات و احساس سادگی در تایپ کردن را برای کاربرانش زنده نگاه دارد . ابعادِ صفحه کلید و تاچ پد نسبت به مدل های پیشین نیز افزایشِ چشمگیری داشته است تا بتواند فضای بیشتری را برای تایپ کردن به کاربر اختصاص دهد. باتری نیز یکی از شاخصه های مهم در تولیدِ لپ تاپ های عصرِ حاضر است چرا که بسیاری از ما هر روز مدت زیادی را خارج از خانه میگذرانیم و ممکن است دسترسی به پریزِ برق نداشته باشیم، به همین جهت ایسوس باتری این مدل را با 3 برابر طولِ عمرِ بیشتر نسبت به مدل های قبلی تولید و خیالِ کاربران را از این بابت راحت کرده است.

 

4. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320

قیمت: 3،669،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

لپ تاپ Ideapad 320 Intel N4200 از جمله محصولاتِ تولید شده توسط کمپانی لنوو میباشد که توانسته به عنوانِ یک پروژه عظیم از طرفِ این شرکتِ چند ملیتی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند ، این لپ تاپ در رنگ ها و سخت افزار های گوناگون به بازارِ جهانی عرضه شده است تا هرکس با توجه به نوعِ کاربری مورد نظرِ خود بتواند محصول مناسبِ خود را با ارزان ترین قیمت خریداری کند.
پردازنده ی بکار برده شده برای این نمونه از نوعِ Intel Pentium N4200 میباشد که به راحتی از پس نیاز های بزرگ و کوچکِ شما عزیزان برخواهد آمد همچنین لنوو از یک پردازنده ی گرافیکی Intel HD Graphics 505 بدون حافظه ی گرافیکی بهره برده است، این چنین قدرت پردازشی در دامنه ی یک رَم 4 گیگابایتی قطعا قدرتِ کمی به نظر نمیرسد. مقدار حافظه ذخیره سازی برای این لپ تاپ از نوعِ 1 ترابایتی بوده با سرعت 5400 دور در دقیقه که میتواند تا حدود زیادی شما را از هزینه ی اضافی برای خریدِ هارد اکسترنال نجات دهد. این لپ تاپ با باتری مناسبی که درونش گنجانده شده میتواند تا حدود 5 ساعت مداوم شارژ نگه دارد ، این آپشن آیدیاپد 320 را محصولِ مناسبی برای افرادی میکند که به هر دلیلی نمیخواهند زمان زیادی از روزِ خود را صرفِ شارژ کردنِ لپ تاپ خود بکنند و ترجیح میدهند مفید ترین بازده را در طولانی ترین مدت از لپ تاپ خود مشاهده کنند.
لنوو مدّت زیادی است که از طراحی کیبوردِ جزیره ای در محصولاتِ خود استفاده میکند، در این طراحی دکمه ها بصورت مربعی در نظر کرفته شده اند و صفحه کلید کاملا مسطح به نظر میرسد امّا انحنای کمی روی تک تک کلید های این کیبورد قابل لمس است که احساس خوبی در هنگام تایپ کردن به کاربر ارائه میدهد و به شما اجازه ی نوشتنِ یک متن طولانی و بلند را بدونِ خسته شدنِ دستانتان خواهد داد. فشردنِ دکمه های این کیبورد نیروی زیادی نیاز ندارد و اسطکاک کمی با سطحِ انگشتانِ شما برقرار میکند که نوعی احساس نرم بودن را به کاربر منتقل میکند. ابعادِ تاچ پد در این لپ تاپ 10×5.3 سانتی متر طراحی شده تا بتوانید از قابلیت های چند لمسی در آن یا به عبارتی ( Gesture) در نهایت سهولت و سادگی بهره ببرید.

 

5. لپ تاپ ایسر مدل Aspire ES1- 533

قیمت: 3،119،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

لپ تاپAspire ES1- 533  بر خلاف نمونه ی پیشین که برادر دو قلوی این لپ تاپ به شمار میرود در این محصول از سری چیپست های پردازشی اینتل با عنوانِ Celeron N4200 استفاده شده است. استفاده از این پردازنده تا حد زیادی این لپ تاپ را به نمونه های تولید شده در برند ایسوس شبیه کرده است. فرکانس پردازشی این چیپست رقمی برابر با 2.5GHZ را در حالت بیشینه نمایش میدهد که برای لپ تاپی در این رده خارق العاده است. علاوه بر قدرت پردازنده 2 مگابایت کَش در نظر گرفته شده برای آن تا حد زیادی در سرعت رسیدگی به پردازش های روزمره کمک میکند.
همانند نمونه ی قبل 4 گیگابایت فضای رَم برای Aspire ES1 تدارک دیده شده است که خوشبختانه نیاز های شما عزیزان را پاسخگو خواهد بود. امّا باید با زبانی دوستانه اذعان کنیم اگر میخواهید بازی های گرافیکی را اجرا کنید یا با نرم افزار های سه بعدی سازی به صورت حرفه ای کار کنید باید بیش از این ها سر کیسه را شُل کنید و حداقل هزینه ای چند ده میلیونی را متقبل شوید چرا که پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ نیز Intel HD Graphics 505 به صورت آن بورد و بدونِ فضای اختصاصی میباشد و قطعاً در کارهای سنگین شما را ناامید خواهد کرد امّا در عوامل روزمره قطعاً بهترین گزینه خواهد بود.
نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیتِ HD و رزولوشنِ 1366.768 گزینه ی ارزان مناسبی برای دوست دارانِ نمایشگر های بزرگ محصوب میشود. پنل این نمایشگر TFT LCD است که تا حدود زیادی نیاز های شما را پوشش میدهد امّا به خاطر داشته باشید که در تابش مستقیم نور خورشید از آن استفاده نکنید! ممکن است کمی از کیفیت آن کاسته شود. در نهایت پس از توضیحاتِ مختصر این دو برادر دوقلو را میتوانیم گزینه های مناسب برای علاقه مندان به علم کامپیوتر و نرم افزار بدانیم که نمیخواهند هزینه ی زیادی برای آن بپردازند.

 

6. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook E203NA

قیمت: 3،440،000 تومان

معرفی 5 لپ تاپ ارزان و کارآمد

با ارزان ترین لپ تاپ در برند ایسوس آشنا شوید! ظاهری جذاب و گیرا که هر کسی را به سمت خود جذب میکند با وزنِ 0.98 کیلوگرم که سهولت در حمل و نقل را به نهایت رسانده است. پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید از لپ تاپ خود در کارهایی ساده و روزمره مانندِ وبگردی، تماشای فیلم و استفاده از نرم افزار های آفیس استفاده کنید لپ تاپ ایسوس E203NA را در اولویت قرار دهید. پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ را شرکتِ اینتل از دسته ی Celeron N3350 قرار داده است که میتواند با فرکانس پردازشی بیشینه معادلِ 2.4 GHZ به راحتی از پس نیاز های روزمره ی شما عزیزان برآید. فضای کَش این پردازنده 2 مگابایت در نظر گرفته شده است که برای اینچنین پردازنده ای مناسب است. پیش از هرگونه بررسی در خصوص لپ تاپ های دیگر میخواهیم شما را بیشتر با پردازنده و فضای کَش آشنا کنیم. پردازنده را که همه میشناسیم در واقع همان مغزِ لپ تاپ است که در بعضی لپ تاپ های گران قیمت دیگر به دو بخشِ پردازنده مرکزی و گرافیکی تقسیم میشود، این پردازنده ی مرکزی به منظورِ پردازش و محاسباتِ لازم در لپ تاپ در کالبُد آن قرار میگیرد و با فرکانسی مشخص پردازش های خود را انجام میدهد امّا برای تشریح فضای کَش باید گریزی به فضای رَم موجود در لپ تاپ بزنیم! میزان فضای رَمی که برای E203NA تدارک دیده شده عدد 4GB را به نمایش میگذارد. این فضا در واقع میز کارِ پردازنده ی مرکزی است و چیپست پردازشی بر روی این میزِ کار به پردازش های خود رسیدگی میکند در نتیجه هرچه این فضا بزرگتر باشد سرعت رسیدگی به این اعمال افزایش پیدا خواهد کرد. امّا فضای کَش چیست؟ تصور کنید 4 گیگابایت فضای رَم یک میز کار بزرگ برای پردازنده ی مرکزی برشمرده شود، در این صورت پردازنده ی مرکزی باید مسافتی را برای رسیدگی به اعمالی که هرروز انجام میدهد طی و زمانی را برای این کار صرف کند. برای جلوگیری از این اتلاف وقت باید تمامِ اعمال در حال انجام را در نزدیک ترین نقطه به پردازنده قرار دهیم و به زبانی ساده آن چیز هایی که همواره مورد نیاز هستند همیشه در دسترس باشند. در نتیجه به این منظور فضای کَش مورد طراحی و ساخت قرار گرفت تا در انجامِ اعمال روزمره سرعت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم بیشترین بازدهی را از تراشه ی پردازنده داشته باشیم.

میرسیم به فضای ذخیره سازی که به صورت عامیانه با عنوانِ (هارد) شناخته میشود. ایسوس یک فضای 500 گیگابایتی برای لپ تاپ E203NA تدارک دیده است که خوشبختانه متناسب با نوع کاربری و نیاز های کاربرانی است که این محصول را خریداری میکنند. حافظه های ذخیره سازی به صورت کلّی به 2 دسته تقسیم میشوند که با نام های HDD (Hard Disk Drive) و SSD ( Solid State Drive) شناخته میشوند. حافظه های خشک یا همان SSD که از قیمت های بالایی برخوردارند سرعت چشمگیری را برای اعمال روزمره در اختیارتان میگذارند امّا در هیچ یک از 5 لپ تاپی که برایتان شرح میدهیم جای ندارد. حافظه های HDD از سرعت پایین ترین برخوردار هستند امّا خوشبختانه قیمت بسیار معقولی دارند. لپ تاپ در حال بررسی ما نیز از همین نوع برخوردار است که رقمی برابر با 500GB را دراختیار کاربران قرار میدهد.

در نهایت میرسیم به مقوله ی پردازنده ی گرافیکی که در نمونه ی درحال بررسی به صورت آنبورد قرار گرفته است. گرافیک آنبورد به معنای عدم وجود فضای اختصاصی برای پردازش های گرافیکی است و به صورت کلّی تمامِ اعمال گرافیکی توسط بخش مشخص شده ای در تراشه ی مرکزی صورت میگیرد. پردازنده ی آنبوردِ این لپ تاپ که Intel HD 500 شناخته میشود بالطبع از توانِ زیادی برخوردار نیست و نمی توان برای کارهای گرافیکی سنگین مانند بازی های گرافیکی یا نرم افزار های طراحی سه بعدی روی آن حساب باز کرد امّا خوشبختانه برای نیاز های روزمره قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد و به اندازه ی هزینه ای که برای آن میشود کاربر را یاری میکند.

 

7. لپ تاپ ایسر مدل Aspire ES1-524

قیمت: 3،599،000 تومان

 

 

 

لپ تاپ ایسر Aspire ES1-524 از چیپست پردازشی AMD E2-9010 با فرکانس  2.20GHZ بهره مند می باشد. این پردازنده به همراه 1MB فضای کش قادر است بسیار از نیاز های روزمره ی شما را برآورده کند و همچنین به دلیل برخوردار بودن از یک نمایشگر 15.6 اینچی نیز میتوان گفت تا حدی به سمت کاربری های حرفه ای گرایش پیدا کرده است. 4 گیگابایت فضای رَم به خوبی پاسخگویی لازم را با توجه به نوع کاربری دارد در نتیجه اگر میخواهید یک لپ تاپ ارزان قیمت با توانایی مناسب را در اختیار داشته باشید Aspire ES1 را حتماً در لیست خود قرار دهید. ایسر 500 گیگابایت هارد HDD را به عنوانِ فضای ذخیره سازی در کالبُد این محصول قرار داده است که برای کارهایی مانند وبگردی، تماشای فیلم و تا حدودی کارهای محاسباتی مقدماتی کافی خواهد بود. پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ به صورت آنبورد در نظر گرفته شده است و از چیپست مرکزی AMD سرچشمه میگیرد. AMD R2 Graphics شما را در بسیاری از کارهای مبتدی گرافیکی یاری خواهد کرد و به رغم پیشینه ی خوبی که دارد بعید و دور از انتظار است که شما را ناامید کند.
در نهایت میرسیم به امیدوار کننده ترین قسمتِ این لپ تاپ که نمایشگرِ 15.6 inch با رزولوشنِ HD 1366.768 در اختیار کاربران قرار میگیرد. این نمایشگر برای دانشجو هایی که در رشته ی کامپیوتر و نرم افزار تحصیل میکنند میتواند نکته ی قابل توجهی نیز به شمار رود تا این عزیزان بتوانند با صرف هزینه ای اندک به راحتی از توان ایسر در این زمینه یاری بگیرند.

 

 

کلام نهایی

 

پس از توضیح و تشریح ارزان ترین لپ تاپ های بازار برای شما عزیزان دیگر وقت آن رسیده که گوی و میدان را به شما بسپاریم تا با دانسته هایی که از این محتوا دریافت کردید و همچنین راهنمایی هایی که در آینده مشاوران ما در اختیارتان خواهند گذاشت محصول مناسب خود را خریداری کنید.
این مقاله خلاصه ای از ارزانترین لپ تاپ های موجود در بازار بود که میتوانید آنها را خریداری کنید. پیشنهاد میکنیم پیش از هرگونه تصمیم در خصوص خرید محصول مد نظرتان ابتدا نیاز های خود را به صورت کاملاً منطقی در یک طرف ترازو و توانایی های لپ تاپ های مد نظرتان را در سمت دیگر ترازو قرار دهید تا بتوانید به توازن و رضایت خرید دست پیدا کنید. در این مسیر میتوانید از مقالاتِ خاص باکس (راهنمای خرید لپ تاپ در سال 97) و یا تماس با مشاورانِ ما کمک بگیرید تا بهترین خرید را داشته باشید.

 

 

 

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 13
    • 9
    سلام ، ممنونم از مطالب و توضیحات واقعا خوبتون . به نظر شما لپ تاپ دل 5550 چطوره ؟ آیا نسبت به لنوو 330 g ideapad بهتره ؟ تشکر