تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

شارژر سامسونگ

لیست قیمت شارژر سامسونگ بعلاوه راهنمای جامع انتخاب و خرید بهترین شارژر اصلی سامسونگ

در دنیای امروز، گوشی‌های هوشمند به عضو جدایی ناپذیر زندگی انسان ها تبدیل شده‌اند. ما از آنها برای برقراری ارتباط، کار، سرگرمی و موارد دیگر استفاده می‌کنیم. با این حال، باتری گوشی‌ها به مرور زمان فرسوده می‌شوند و نیاز به شارژ دارند. برای شارژ ایمن و سریع گوشی سامسونگ خود، به یک شارژر اصلی سامسونگ باکیفیت و با گارانتی نیاز دارید.

دردسرهای خرید شارژر سامسونگ مناسب:

انتخاب شارژر مناسب برای گوشی سامسونگ شما می‌تواند یک چالش باشد.قطعا شما هم مثل بقیه افراد به دنیال بهترین قیمت شارژر سامسونگ با ضامنت اصالت یا گارانتی برگشت هستید. خبر خوب اینکه جای درستی آمدید. با وجود تنوع مدل‌های بسیار و توان‌های مختلف، یافتن شارژری که به طور کامل با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، دشوار است. ولی ما در این نوشتار به شما کمک خواهیم کرد تا شارژر سامسونگ اصل مناسب گوشی خود را خیلی زود بیابید.

راهنمای جامع انتخاب شارژر سامسونگ:

نگران نباشید! در این راهنمای جامع، تمام نکات لازم برای انتخاب بهترین شارژر اورجینال سامسونگ را به شما خواهیم گفت.

موارد مهمی که برای خرید شارژر اصلی SAMSUNG باید در نظر بگیرید:

توان شارژر سامسونگ:
اولین قدم، تعیین توان شارژری است که به آن نیاز دارید. توان شارژر با واحد وات (W) اندازه‌گیری می‌شود. هرچه توان شارژر بیشتر باشد، گوشی شما سریع‌تر شارژ می‌شود. نکته مهم اینجاست که باید بدانید برای گوشی شما چه شارژری و با چه توانی مناسب است.
پر فروش ترین شارژر های سامسونگ بر حسب توان :
شارژر 15 وات سامسونگ نظیر شارژر گوشی سامسونگ A14
شارژر 25 وات سامسونگ مثل شارژر گوشی A54 
شارژر 45 وات سامسونگ مثل شارژر گوشی سامسونگ S24 ULTRA

 

نوع کابل شارژ:
نوع کابل شارژر را با توجه به پورت گوشی خود انتخاب کنید. اکثر گوشی‌های سامسونگ از کابل USB-C استفاده می‌کنند. ولی مهم است بدانید که هر دو سمت کابل TYPE C هست یا فقط یک سمت البته ما در این نوشتار بیشتر با آداپتور شارژهای سامسونگ یا با اصطلاح کله شارژ اصلی سامسونگ سر وکار داریم و زیاد وارد مقوله کابل ها نمیشویم میتوانید برای بررسی و خرید و یا استعلام قیمت کابل شارژ سامسونگ به اینجا سر بزنید.

در انتها باید بگوییم توجه به موارد زیر حین خرید انواع شارژر سامسونگ بسیار ضروریست :
اصلی بودن کالا:
حتماً از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا شارژر اصل سامسونگ را تهیه کنید. استفاده از شارژرهای تقلبی می‌تواند به گوشی شما آسیب برساند.

قیمت:
قیمت شارژر سامسونگ اصل با گارانتی می‌تواند از 100,000 تومان تا یک ونیم میلیون تومان متغیر باشد. 

توان: توان شارژر را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اگر به سرعت شارژ بالا نیاز دارید، شارژر 25 وات یا 45 وات را انتخاب کنید. ولی دقت کنید گوشی شما این توان خروجی را پشتیبانی کند.
نوع کابل: نوع کابل شارژر را با توجه به پورت گوشی خود انتخاب کنید.
گارانتی: حتماً از فروشگاهی خرید کنید که شارژر اورجینال سامسونگ را با گارانتی ارائه می‌دهد.

مزایای استفاده از شارژر اصل سامسونگ:

شارژ سریع و ایمن: شارژرهای اصل سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گوشی شما را به سرعت و با خیال راحت شارژ کنند.
عمر طولانی‌تر باتری: استفاده از شارژر تقلبی می‌تواند به باتری گوشی شما آسیب برساند و عمر آن را کوتاه کند.
جلوگیری از داغ شدن گوشی: شارژرهای تقلبی ممکن است باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شما شوند که می‌تواند به آن آسیب برساند.
گارانتی: شارژرهای اصل سامسونگ دارای گارانتی هستند که در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

 شارژر سریع سامسونگ ( فست شارژ) چه تفاوتی با شارژر های قدیمی تر دارد ؟

تقریبا میتوان گفت از شارژری با توان 15 وات به بالا را در حال حاضر شارژر فست میگویند. با استفاده از فناوری جدید Adaptive Fast Charging - AFC برای دستگاه های سازگار با شارژ سریع سامسونگ، باتری گوشی سامسونگ شما می تواند در حدود ۳۰ دقیقه از صفر تا ۵۰٪  شارژ شود که البته این زمان برای شارژر هایی با توان بالاتری مثل شارژر با توان 25 و 45 وات باز هم به مراتب کمتر است. بنابراین شما زمان کمتری را صرف شارژ گوشی یا تبلت خود اختصاص می دهید و زمان بیشتری را صرف ارتباط با افراد مورد نظر یا کارهای خود خواهید داشت. نکته قابل توجه در شارژر سریع سامسونگ گوشی هایی که از این فناوری پشتیبانی نمی کنند را هم شارژ می کند اما فقط با نرخ شارژ استاندارد ۲ آمپر نه بیشتر.

کابل شارژ سامسونگ

شارژر سامسونگ به همراه یک کابل USB جدا شونده عرضه می شود که که به شما امکان می دهد اگر در نزدیکی پریز برق دیواری ندارید تلفن خود را از پورت USB روی رایانه یا منبع دیگر USB  مانند پاور بانک شارژ کنید. همچنین می توانید با استفاده از کابل USB، فایل ها را بین رایانه و تلفن هوشمند گلکسی یا تلفن دیگر خود همگام سازی و انتقال دهید.

شارژر بی سیم سامسونگ

شارژ بی سیم سامسونگ یک دستگاه عالی به نظر می رسد. کافی است تلفن خود را روی یک پایه و یا یک پد شارژر بی سیم قرار دهید و گوشی شما شروع به شارژ شدن می کند. بدون کابل، بدون هیاهو.

در حالی که بیشتر افراد برای شارژ باتری گوشی خود از شارژر با سیم استفاده می کنند، شارژ بی سیم به طور فزاینده ای رایج شده است. روز به روز تکنولوژی پیشرفته تر می شود و تعداد گوشی هایی که از شارژر بی سیم پشتیبانی می کردند هم زیادتر می شود. اگر دستگاه شما با شارژر بی سیم سازگار می باشد، خود را از درگیری با کابل شارژر و سوکت شارژ رهایی دهید و هر چه سریعتر به فکر خرید شارژر بی سیم باشید. ولی در نهایت پر فروش ترین شارژر های حال حضار بازار شارژر های دیواری سامسونگ هستند.