تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 145
  • 1873 مرتبه
  • 1399/08/18

شیائومی در سه ماهه ی سوم 2020 موفق شد اپل را پشت سر بگذارد.

شیائومی در سه ماهه ی سوم 2020 موفق شد اپل را پشت سر بگذارد.

 

شرکت بین المللی داده (IDC) گزارش خود را در رابطه با محموله های گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی یعنی Q3 2020 منتشر کرده است. این گزارش نشان می دهد که غول کره جنوبی سامسونگ توانسته است موقعیت برتر خود را در رده اول حفظ کند. بر طبق این گزارش می توان دریافت که سه ماهه گذشته میزان حمل و نقل گوشی های هوشمند 1.3 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، این مورد به دلیل همه گیری COVID-19 می باشد که در آن چندین کشور ماه هاست که در قرنطینه کامل بودند که نسبت به پیشبینی های اخیر در مورد واردات و صادرات گوشی های هوشمند باز هم عدد خوبی است.

 

حدود 353.6 میلیون تلفن هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری یعنی از ماه جولای تا ماه سپتامبر به بازار عرضه شده است. پیش از این، IDC پیش بینی کرده بود که ممکن است عرضه گوشی های هوشمند حدود 9 درصد کاهش داشته باشد اما تعداد کنونی واقعا بهتر از حد انتظار است. طبق این گزارش، سامسونگ با 22.7 درصد از سهم کل بازار در جایگاه اول قرار دارد زیرا این شرکت موفق به ارسال 80.4 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم سال 2020 شده است که طبق آمار نشان دهنده رشد 2.9 درصدی این شرکت نسبت به سال گذشته است.

 

 

شرکت رو به رشد و بزرگ هواوی با 51.9 میلیون واحد در رتبه دوم قرار گرفته است و حدود 14.7 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. میزان حمل و نقل این غول چینی در مقایسه با هر سال 22 درصد کاهش یافته است. در حالی که این بازار چینی با افت روبرو شد، طرف مقابل بازار شاهد رشد فوق العاده ای بودیم. شیائومی با فروش 13.1 درصدی و 46.5 میلیون محموله از اپل پیشی گرفته و به سومین برند بزرگ تلفن های هوشمند در جهان تبدیل شده و یک رشد 42 درصدی را شاهد بوده است، دلیل عمده آن افزایش تقاضا برای تلفن های هوشمند سطح پایین و میان رده، به ویژه در کشورهای در حال توسعه مانند هند است. اپل با 41.6 میلیون واحد و ویوو با 31.5 میلیون واحد به ترتیب با 11.8 درصد و 8.9 درصد سهم بازار در جایگاه های چهارم و پنجم قرار دارند.

شیائومی در سال 2020 اپل را پشت سر گذاشت

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.