تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 116
  • 55998 مرتبه
  • 1399/02/18

کنسول PS4 یا Xbox ؟

کنسول PS4 یا Xbox ؟

حتی با وجود کنسول های جدید در گوشه و کنار، نبرد Xbox One درمقابل PS4 همچنان برقرار است گویا قرار نیست این مبارزه تاریخی بین مایکروسافت و سونی به این زودی ها به پایان برسد. هر دو کنسول به هزاران بازی فوق العاده، ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی از VR، برنامه های استریم و ارائه زیر ساخت آنلاین قوی برای طرفداران بازی های چند نفره دسترسی دارند و در طی سالیان گذشته مرتبا نسخه های قوی تر و زیباتری از آنها به بازار عرضه شده است به عنوان مثال در Xbox One X که آخرین دست آورد مایکروسافت و PS4 Pro که در حال حاضر آخرین هنر نمایی ذهن توانمند مهندسان ژاپنی کمپانی سونی است حتی گزینه هایی برای افرادی که می خواهند از عناوینی مانند Gears 5 و God of War در 4K بهره مند شوند، وجود دارد.

 

 

Xbox Series X و PS5 قرار است تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار جهانی شوند، وعده هایی از قبیل ری تریسینگ ، سرعت بار گذاری بالا و خروجی تصویر 8K از طریق خبر گزاری ها و سایت های وابسته داده شده است. اما با عناوین داغی مانند The Last of Us II ، Cyberpunk 2077 و ... اکنون زمان بسیار شگفت انگیزی برای انتخاب یک کنسول جدید از نسل فعلی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

PS4 یا Xbox One

پلی استیشن ۴ یا ایکس باکس

 

سوالی که ممکن است برای علاقه مندان به خرید کنسول پیش بیاید سوالی قدیمی و پر تکرار و بسیار مهم است.

کدام کنسول بهتر است ؟ PS4  یا Xbox One ؟ با بودجه ای که داریم PS4 بخریم یا Xbox One ؟

احتمالا شما که در این لحظه مطالب ما را مطالعه می کنید با همین سوال رهسپار این صفحه شدید و به دنبال جوابی منطقی و قانع کننده هستید. پس در ادامه کلیه عواملی که در پاسخ ما به این سوال مهم برای خریداران کنسول وجود دارد پاسخ می دهیم شاید بعد از خواندن این مطلب آن ندای همیشگی کمی آرام بگیرد و شما بتونید انتخاب درستی مطابق بودجه و سلیقه تان داشته باشید.

PS4 یا Xbox One

PS4 یا Xbox One: مقایسه اول، قیمت بازی ها و کنسول ها

برای قیمت بازی های این دو کنسول نمی توان نظر قطعی داد، زیرا که قیمت بازی های PS4 و Xbox One وابسته به نوع بازی، تاریخ انتشار و مدل آن است. با این حال بازی های PS4 در بین گیمر های ایرانی محبوب تر هستند و از تنوع بالاتری برخوردارند و به همین علت خرید فروش آن ها راحت تر است و بازار بازی های PS4 داغ تر است. در زمینه قیمت کنسول های PS4 و Xbox One نیز Xbox One اقتصای تر است و در مارکت های ایرانی و خارجی با قیمتی کمتر عرضه می شود.

برنده مقایسه اول :: هردو کنسول. قیمت بازی های PS4 مناسب تر بوده اما در عوض کنسول Xbox One قیمتی کمتر دارد و در نهایت انتخاب با شماست.

PS4 یا Xbox One: مقایسه دوم، بازی ها

هر دو کنسول PS4 و Xbox One بسیاری از بهترین عناوین بازی این نسل را اجرا می کنند، از بلاک باسترهای شخص ثالث مانند Red Dead Redemption 2 ،Sekiro: Shadows Die Twice ، Resident Evil 2 و Star Wars Jedi: Fallen  و بازی های کمپانی های کوچکتر محبوب مانند Celeste ، Stardew Valley و Dead Cells. عناوین Battle Royale مانند Apex Legends، Fortnite و PUBG در هر دو سیستم موجود است و بازی های جدید مانند Doom Eternal و Cyberpunk 2077 برای هر دو سیستم عرضه خواهند شد.

با این وجود، PS4 با یک فاصله طولانی برنده جنگ و رقابت بین بازی های انحصاری می باشد. بین بازی های بزرگی همچون Uncharted 4 ،Marvel's Spider-Man ، Horizon: Zero Dawn و God of War، ارائه های اختصاصی PS4 شامل بزرگترین و بالاترین امتیاز در بین بازی های این نسل می باشد. دارندگان PS4 همچنین The Last of Us II را خواهند داشت که یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری است.

یکی دیگر از ویژگی ها و برتری های کنسول PS4 نسبت به Xbox One داشتن عناوین بازی دونفره بیشتر می باشد که برای خانواده های داری بیش از یک فرزند بهترین انتخاب است.

این بدان معنا نیست که ایکس باکس وان فاقد بازی های بزرگ است، عناوینی همچونGears 5 ، Forza Horizon 4، Halo 5، Ori، Blind Forest و Sunset Overdrive واقعا چشمگیر هستند.

بیشتر بازی های ورزشی برای هر دو کنسول وجود دارند. بازی هایی مانند ماشین سواری، بسکتبال و فوتبال شامل این دسته هستند.

برنده ی مقایسه دوم :: PS4. هر دو کنسول دارای هزاران بازی عالی هستند، اما کنسول سونی دارای بازی های بهتر و با کیفیت تری است که انحصاری کنسول شرکت سونی می باشد.

PS4 یا Xbox One

PS4 یا Xbox One: مقایسه سوم، سازگاری با نسخه های قبلی و خدمات

یکی از قابلیت های کنسول بازی مایکروسافت ویژگی به نام Play Anywhere می باشد، به عنوان بخشی از ابتکار عمل با یک بار خرید نسخه های دیجیتالی بازی هایی مانند Sea of Thieves و Forza Motorsport 7 این امکان را دارید که هم برروی کنسول Xbox One و هم بر روی رایانه شخصی خود این بازی ها اجرا کنید. مسلما برای اجرای بازی های مشترک بین رایانه و ایکس باکس نیازی به خرید کنسول Xbox One ندارید اما نیاز به یک رایانه قدرتمند دارید.

اگر نسخه قبلی کنسول Xbox را داشته اید و مجموعه ای از بازی های Xbox 360 را دارید،  Xbox Oneگزینه بهتری برای خرید می باشد. بیش از ۴۰۰ بازی Xbox 360 در حال حاضر در کنسول جدید مایکروسافت Xbox One قابل اجراست.

اجرای بازی های قدیمی تر بر روی کنسول PS4 نیز امکان پذیر است، اما بدون پرداخت هزینه و دارا بودن اینترنت سرعت بالا به بازی های نسل های قبلی پلی استیشن دسترسی نخواهید داشت. PS4 فاقد سازگاری مستقیم با بازی های نسخه قبلی می باشد و دیسک های بازی نسخه های پیشین را پشتیبانی نمی کند. اما شرکت سونی تایید کرده است که کنسول PS5 از بازی های PS4 پشتیبانی کامل خواهد کرد. با استفاده از PlayStation Now شما می توانید بازی های PS3 را بر روی PS4 اجرا کنید. PlayStation Now دارای صد ها عنوان بازی نسل قبلی (و چند بازی PS4) می باشد که هزینه اشتراکش ۹.۹۹ دلار در ماه یا ۲۴.۹۹ دلار به مدت سه ماه می باشد.

برنده مقایسه سوم :: Xbox One. ایکس باکس وان صدها بازی Xbox 360 را اجرا می کند و برای بازی های بین پلتفورمی با رایانه شخصی بهتر عمل کرده است و همچنین به شما امکان می دهد از بازی های سه نسل ایکس باکس با قیمتی مناسب لذت ببرید.

PS4 یا Xbox One

PS4 یا Xbox One: مقایسه چهارم سخت افزار و طراحی

PS4 Slim و Xbox One S هر دو از لحاظ ظاهری جذاب هستند و طراحی های زیبایی دارند، هر دو آن ها مانند شوالیه ای آرام معمولا در نزدیکی تلویزیون آرام گرفته اند و منتظر یک بازیکن هستند تا دکمه پاور را فشار دهد و از دنیای درونشان لذت ببرد. جدیدترین PS4 از نظر اندازه و کوچکی برتری دارد، گرچه فاقد ورودی نوری برای هدست های بازی سطح بالا است.

کنسول سونی PS4 Pro دارای کیفیت تصویر 4K بوده و از نظر طراحی کمی ضخیم تر می باشد. در حالی که Xbox One X، به نوعی باریک تر از Xbox One S است.

هر دو کنسول دارای ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشند (البته نسخه های ۱ ترابایتی هم موجود است) که می توانید با اتصال یک هارد اکسترنال به راحتی فضای ذخیره سازی را گسترش دهید. دارندگان PS4 همچنین می توانند به آسانی کنسول های خود را باز کنند و هارد کنسول را تعویض کرده و افزایش دهند.

در مورد کنترلر (دسته بازی) این دو کنسول نظرات بسیاری وجود دارد و هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند. کنترلر PS4 دارای باتری داخلی بوده و با استفاده از کابل شارژ میکرو USB قابل شارژ شدن می باشد. اما صاحبان Xbox One باید به باتری های AA اعتماد کنند! به صورتی که این دسته ها باتری داخلی قابل شارژ نداشته و برای استفاده باید از باتری های AA استفاده شود. 

یک ویژگی کنسول پلی استیشن ۴ نسبت به رقیب خود پشتیبانی از واقعیت مجازی می باشد. این امر با خرید هدست VR که با نام PSVR شناخته می شود قابل دسترس است و یک تجربه منحصربه فرد عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنده مقایسه چهارم ::  PS4. کنسول سونی از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد، یک کنترلر پر از ویژگی های غنی را در خود جای داده و در حال حاضر تنها کنسولی است که پشتیبانی از واقعیت مجازی را دارا می باشد.

PS4 یا Xbox One

PS4 یا Xbox One: مقایسه پنجم عملکرد و گرافیک

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که مشخصات دقیق سخت افزاری کنسول ها برایتان مهم است پس با این بخش با ما همراه باشید. نسخه های اولیه هر دو کنسول دارای یک پردازنده ۸ هسته ای x86-64 AMD Jaguar با ۸ گیگابایت رم، یک پردازنده گرافیک AMD Radeon و یک هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی هستند.

در حالی که بازی ها به طور کلی در هر دو سیستم بسیار عالی به نظر می رسند و اجرا می شوند، PS4 از نظر رزولوشن برتری دارد. به عنوان مثال، طبق اطلاعات بانک اطلاعاتی IGN، بازی هایی مانند Batman: Arkham Knight و Shadow of Mordor همه با کیفیت 1080p در PS4 اجرا می شوند، در حالی که گیمرهای ایکس باکس وان مجبور هستند برای این عناوین به رزولوشن 900p بسنده کنند. اگر بهترین وضوح و کیفیت تصویر برای شما اولویت داشته باشد، PS4 در صدر انتخابتان قرار می گیرد.

با این حال، وقتی صحبت از نسخه های برتر هر دو کنسول می شود، Xbox برتری دارد. Xbox One X با قیمت ۴۹۹ دلار عناوین بسیاری را با کیفیت 4K بومی اجرا می کند و قدرتمندترین مشخصات کلی مربوط به کنسول های موجود را دارد. کنسول PS4 Pro با قیمت ۳۹۹ دلار از لحاظ فنی بازی هایی را در 4K انجام می دهد، اما این تجربه اغلب اوقات 4K واقعی نیست.

همچنین افراد دارای تلویزیون هایی با قابلیت HDR که مخفف High Dynamic Range می باشد باید استفاده از این ویژگی را هم در نظر بگیرند که این امر باعث می شود رنگ های غنی تر و روشنایی بهتری داشته باشند. همه نسخه های این دو کنسول از قابلیت HDR پشتیبانی می کنند.

برنده مقایسه پنجم :: PS4. بازی ها در هر دو سیستم خیره کننده به نظر می رسند، اما PS4 برای بسیاری از عناوین وضوح بهتری را ارائه می دهد.

PS4 یا Xbox One

PS4 یا Xbox One: مقایسه ششم کاربر پسند بودن رابط کاربری

پس از سال ها به روزرسانی، رابط کاربری Xbox One از حالت کثیف و به هم ریخته به سمت شیک و بسیار قابل شخصی سازی رفته است. مایکروسافت همچنان ویژگی های جدید مفیدی مانند قابلیت هدیه بازی ها به دوستان، پشتیبانی فنی فوری را با Xbox Assist و حتی جلوگیری از اعلان های مزاحم با حالت “مزاحم نشوید”، را به رابط خود اضافه کرده است.

با این وجود، رابط کاربری PS4 احساس بهتری برای کاربران ایجاد می کند و کنسول سونی از نظر ثبت لحظات گیم پلی و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان، همچنان پیروز میدان است. دکمه اشتراک گذاری سریع بر روی DualShock 4 به شما امکان می دهد کلیپ ضبط کنید، گیم پلی خود را پخش کنید یا یک عکس بگیرید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

هر دو کنسول می توانند گیم پلی را مستقیماً در Twitch پخش کنند، اگرچه فقط با PS4 می توانید در YouTube به طور مستقیم  اقدام به اشتراک گذاری کلیپ های خود بکنید. کاربران PS4 همچنین می توانند تصاویر و فیلم های خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارند، در حالی که دارندگان Xbox محدود هستند. گیمرهای ایکس باکس وان این امکان را دارند که به سرویس میکسر مایکروسافت مراجعه کنند.

برنده مقایسه ششم :: PS4. رابط PS4 کاربرپسند تر است و گزینه های بهتری برای اشتراک گذاری گیم پلی با دوستان خود دارد.

PS4 یا Xbox One

PS4 یا Xbox One: مقایسه هفتم سرگرمی های کناره

برای گزینه های خاص، Xbox One دستگاه سرگرمی برتری می باشد. حال منظور چیست؟ این سیستم توانایی منحصر به فرد در انتقال سیگنال تلویزیون شما را مستقیم به خود دارد و به شما امکان می دهد تا به سرعت بین پخش یک بازی و تماشای یک فیلم سوئیچ کنید. Xbox One S، Xbox One X و PS4 Pro همه می توانند محتوای 4K را پخش کنند، اما فقط کنسول های مایکروسافت می توانند دیسک های بلوری 4K را پخش کنند. با این حال، Xbox One S All-Digital Edition دارای درایو نیست.

برخلافPS4 ، Xbox One از خاصیت Dolby Atmos پشتیبانی می کند، این ویژگی به افراد اجازه می دهد کنسول خود را به سینمای خانگی متصل کنند و از صدای فراگیر فضایی لذت ببرند و همچنین این کنسول به زودی از Dolby Vision برای بهبود کیفیت HDR پشتیبانی خواهد کرد.

Xbox One همچنین تنها کنسولی است که از Kodi بهره می برد، یک برنامه سرور رسانه ای بسیار محبوب است که به شما امکان می دهد به هر فیلم، برنامه های تلویزیونی، تصاویر یا آهنگ هایی که در هر یک از دستگاه های خود در اطراف خانه ذخیره کرده اید، دسترسی داشته باشید.

به غیر از این، هر دو کنسول PS4 و Xbox One بیشتر موارد ضروری سرگرمی را پوشش می دهند، از برنامه های اصلی مانند Netflix و Hulu گرفته تا موارد جالب دیگر مانند WWE Network و Crunchyroll. PS4 و Xbox One هر دو Spotify را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد در پس زمینه بازی های خود، آهنگ های دلخواهتان را پخش کنید. Xbox One دارای چند سرویس موسیقی قابل توجه دیگر مانند SoundCloud، Pandora و Deezer می باشد.

برنده مقایسه هفتم:: Xbox One. ایکس باکس وان از دیسک های بلوری 4K پشتیبانی می کند و همچنین برنامه های رسانه ای بهتر و پشتیبانی Dolby Atmos را دارا می باشد. (نکته قابل توجه در ایران اکثر برنامه های رسانه ای محدود می باشند)

PS4 یا Xbox One

PS4 یا Xbox One: مقایسه هشتم ایکس باکس لایو گلد یا پلی استیشن پلاس

هزینه خدمات آنلاین Xbox Live Gold مایکروسافت (60 دلار در سال ، 10 دلار ماهانه) و PlayStation Plus سونی (60 دلار در سال، 10 دلار ماهانه) می باشد. خدمات هر دو برای افرادی که علاقه به اجرای حالت چند نفره آنلاین بازی ها دارند واجب و لازم است و هر دو با سهم نسبتا مناسبی از موارد خوب را دارند. دارندگان Xbox همچنین گزینه Xbox Game Pass Ultimate (15 دلار در هر ماه) را دارند که Xbox Live Gold و Xbox Game Pass را با مقدار تخفیف کمی ارائه می شود.

اعضای PlayStation Plus برای هر کنسول پلی استیشن در ماه دو بازی رایگان دریافت می کنند.

هر دو سرویس تخفیف های مکرر را در بازی های دیجیتال ارائه می دهند و هر دو سرویس های ذخیره سازی ابری را در ظرفیت های مختلف ارائه می دهند. پلی استیشن پلاس ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را در اختیار شما قرار می دهد.

مهمتر از بازی های رایگان و فضای ذخیره سازی ابری، ثبات آنلاین است، موردی که در آن شهرت Xbox Live بهتر می باشد. شبکه پلی استیشن دچار خاموشی های بسیاری بوده است.

برنده مقایسه هشتم :: .Xbox One. ایکس باکس لایو با ثبات تر است، از فضای ابری بهتری برخوردار است و به بازیکنان Xbox One امکان بازی بیشتر در هر ماه را می دهد.

PS4 یا Xbox One: نتیجه نهایی

کنسول PS4 طبق بررسی های ما برنده این مقایسه می باشد. ویژگی هایی مانند تعداد بیشتر و جذاب تر عناوین انحصاری بازی، کنترلر راحت تر، رابط بصری جذاب و آسان، ویژگی های خاص و برتر اشتراک گذاری کلیپ ها و عکس های خود در شبکه های اجتماعی و... همگی خصوصیات برتی نسبت به کنسول Xbox One می باشند.

قبل از انتخاب باید به این نکته هم توجه داشته باشید که کنسول بعدی مدنظرتان چیست؟ PS5 و Xbox Series X هر دو قابلیت سازگاری با نسخه های پیشین خود را خواهند داشت، بنابراین اگر اکنون PS4 یا Xbox One خریداری کنید، برای آینده مجموعه از بازی های خوب را خواهید داشت.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 4
    • 30
    سلام خدمت دوستانی که مثل سردرگم بودن و هستن ومیخوان یه کنسول درجه یک در حد خودشون تهیه کنن اول بگم من الان ۱۸ سالمه به جرئت میتونم بگم ۱۲ ساله گیمرم چند سال پی اس۲ داشتم و ایکس باکس ۳۶۰ اومدم تجربه خودمو که هم پی اس ۴پرو و هم ایکس باکس وان اس بازی کردم(الان وان دارم)رو باهاتون به اشتراگ بذارم ببینید اگه یه کنسول بی صدا میخواین که عمر کنه و داغ نکنه(ایکس باکس داغیش نسبت به پی اس بسیار کمتره درنتیجه عمر ایکس باکس بیشتره)و همچنین دسته عالی و خوشدست و سرعت پردازش بالا(توی ایکس باکس وان اس چیزی به نام loading نداریم)و همینطور از لحاظ ظاهری شیک و با قیمت مناسب و اقتصادی نسبت به امروز(۱۴۰۰/۰۳/۲۸)بخواید بخرید که کیفیت خیلی خوبی هم داره ایکس باکس باید انتخاب بلامنازع شما باشه حالا اگه بخواید یه کنسول با سابقه و خوب که بازی های انحصاریش واقعا بی نظیره(GOWII) و همچنین یه کنسول که کیفیت اجرای بازیش یه کم(تاکید میکنم یه ذره)از ایکس باکس بهتره رو بخرید میتونید رو پی اس ۴ حساب کنید حالا میخوام شنیده هامو بگم خدمتتون: ۱ پی اس خیلی داغ میکنه(نسبت به ایکس باکس)که این داغی عمر رو کاهش میده ۲ بازی های انحصاری پی اس بهتره(سلایق متفاوته. اگه میخواید از هر دو کنسول استفاده کنید یه سر به گیم نت ها بزنید و بازی کنید تا بهتر تصمیم بگیرید) ۳ قیمت خودِ دستگاه پی اس ۴ و همچنین لوازم جانبی اون(دسته اضافی و...)بسیار گرونتر از ایکس باکسه(ایکس باکس اقتصادی تره اگه که بخواید آفلاین بازی کنید) ۴ پی اس ۴ شناخته شده تره و طبعاً بازی هاش بیشتر هست توی بازار دوستان عزیز نظر شخصی بنده اینه که ایکس باکس وان اس(اگه تونستید وان ایکس بخرید)بخرید.به چند دلیل: ۱.قیمت مناسب تر دستگاه و لوازم نسبت به پی اس ۴ ۲.طول عمر بیشتر ۳.دسته بهتر ۴.اجرای بازی های کنسول نسل قبل(ایکس باکس ۳۶۰)روی این کنسول ۵.پشتیبانی از ویندوز ببینید عزیزان بازی های انحصاری که این سایت ها روش مانور میدن اصلا فاکتور مناسبی نیست پس گول نخورید لطفا در پایان شرکت مایکروسافت آمریکایی (که کالای آمریکایی دیگه خودتون میدونید چجوریه)رو با یه شرکت ژاپنی مقایسه نکنید اگه تحریم نبودیم چه بسا ایکس باکس ارزونتر بود نظر من طبق حرفایی که زدم و چیزایی که شنیدم و تجربه شخصیم و اینا... اینه که ایکس باکس وان اس بگیرید ببخشید طولانی شد🙏
    • 0
    • 2
    کدوم محکم تر است و ماندگاری بیشتری داره ps4 یا xbox one s
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/23 10:45:43
      • 2
      • 3

      تو این مورد تفاوت چندانی ندارند و هردو از پلاستیک سخت ساخته شدن

    • 0
    • 2
    سلام من بازی های افلاین رو انجام میدم مثل fifa 21 و gta v و pes 21 ... من کنسول رو برای خونه استفاده میکنم و کنسولی میخوام که بازی هاش خیلی راحت پیدا بشه (کپیخور) شما بگید xbox one s بهتر است یا ps4
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/23 09:00:37
      • 11
      • 11

      سلام بازیهای کپیخور برای Ps4 بهتر پیدا میشه

    • 2
    • 7
    سلام من میخوام ی کنسول بگیرم بین این دو موندم ب خاطر اینکه میگن تا چند وقت دیگه بازی برا ps4 منتشر نمیشه راستمیگن؟؟ اخه از ی طرف میگن برا xbox one منتشر میشه من کمک نیاز دارم ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:13:19
      • 2
      • 5

      سلام مشخصات هردو مثله همه تقریبا شما باید انتظاراتتون رو از کنسول مشخص کنید

      طبق مقاله همه چیز کاملا مشخصه که جمع بندی برتری کدوم کنسول بیشتره

      و اینکه بازی های کنسول Ps4 تا یک سال منتشر نمیشن شایعست

    • 0
    • 4
    سلام خسته نباشید از نظر شما xbox series s بهتره یا ps4 eslim ممنون میشم جواب بدین...
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:05:45
      • 15
      • 19

      سلام PS4 Slim بهتره

    • 1
    • 3
    سلام من بین PS4 slim و ایکس باکس وان الیت گیرکردم کدوم از لحاظ گرافیکی بهتره آنلاین بازی نمیکنم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/01 09:02:43
      • 9
      • 13

      سلام PS4 Slim بهتره

    • 4
    • 2
    سلام‌من‌دنبال‌بازی‌هایی‌مثل‌فورتنایت‌و‌gta‌و‌بازی‌های‌انلاین‌هستم‌ بنظرتون‌برای‌منps4‌بهتره‌یاxbox
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:20:21
      • 8
      • 13

      سلام ps4

    • 8
    • 5
    سلام اگه این دو تا کنسول. یعنیxboxو ps4 باهم رقابت میکنن چطور ps4 بهتره چطور شما میدونید ولی مایکرو سافتی ها نمیدونن مایکروسافت بهتره اولین کامپیوتر را کی درست کرد مایکروسافت الان کدام بهتره انصافن بگو؟
    • امین احمدیان

      1400/02/13 13:32:59
      • 3
      • 12

      مقاله رو کامل بخونین

      هر کنسول مشخصات، مزایا و معایب خاص خودش رو داره که با توجه به جمع بندی که شد مزایای Ps4 از ایکس باکس بیشتره و اصلا ربطی به این نداره که چه کپانی اولین کامپیوتر رو ساخته

      و نکته‌ی بعدی هم اینکه هرکسی از کنسول انتظارات خاص خودش رو داره و باید طبق انتظاراتش نسبت به خرید اقدام کنه

    • 1
    • 2
    سلام از همه لحاظ ps 4 fat بهتره یا Xbox one s
    • امین احمدیان

      1400/01/24 15:28:24
      • 18
      • 13

      سلام Ps4 Fat

       

    • 2
    • 2
    سلام من میخواستم بدونم که پی اس ۴ بهتره یا ایکس باکس وان اس من مثلا پی اس۲۰۲۱و ۲۰۲۰ بازی می‌کنم و f۱ ۲۰۲۰و فیفا و کال اف دیوتی را بازی می کند می خوام ببینم کدوم از این کنسول ها این بازی ها رو بهتر نمایش میده و می خواستم بدونم از لحاظ قیمت و کدومو بگیرم چون پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان اس بیشتر قیمتش و دوستم میگه ایکس باکس وان اس با ps۴ هکی ps۴ بهتره من موندم که آیا ps۴ بگیرم یا ایکس باکس وان اس خیلی ممنونم
    • امین احمدیان

      1400/01/22 15:01:47
      • 5
      • 11

      سلام با توجه به مواردی که فرمودید کنسول Ps4 به شما پیشنهاد میشه

    • 2
    • 3
    سلام شما بدون درنظر گرفتن انحصاری پی اس فور فت رو پیشنهاد می‌دین یا ایکس باکس وان فت ؟ خیلی ممنون
    • امین احمدیان

      1400/01/22 13:48:02
      • 8
      • 12

      با سلام PS4 پیشنهاد می‌شود.

    • 4
    • 6
    سلام من ۲ سال هست که ps4 اسلیم خریدم و راضی هستم ولی از یه طرف احساس میکنم xbox one بهتره به نظرتون من ps4 ام رو با Xbox One معاوضه کنم
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:32:04
      • 9
      • 10

      بستگی به نیاز شما دارد اگر علاقه به بازی های Xbox دارید معاوضه کنید

    • 2
    • 2
    نسبت بازی های آفلاین و آنلاین xbox One s چطوره، میخوام بدونم بیشتره بازی هاش آفلاینه یا نه لطفا کمکم کنید🙏🙏
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:29:15
      • 3
      • 2

      تمامی بازها رو می توان به صورت آفلاین بازی کرد مگر اینکه بازی کلا بخش آفلاین نداشته باشد. به عنوان مثال Apex کلا بخش آفلاین ندارد

    • 1
    • 3
    سلام منظور از بازی های انحصاری چیست؟ وسوال دیگر من هم این است که من زیاد بازی نمیکنم ولی میخواهم بدانم قیمت هم بازی و هم خود کدام کنسول پایین تر است و خرج کدام ؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:01:14
      • 1
      • 2

      سلام

      منظور از بازی انحصاری بازی هایی هستند که فقط بر روی یک کنسول عرضه می شوند. مانند بازی God of War که فقط روی کنسول سونی می باشد و مجموعه Halo که فقط بر روی ایکس باکس میباشد.

      برای مشاهده و مقایسه قیمت کنسول ها از لینک زیر استفاده کنید.

      قیمت کنسول

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من بین خریدن xbox one و ps4 موندم از نظرتون کدومو بخرم من بازی های call of duty- gta v-red dead- fifa 21 بازی کنم و بازی های آنلاین از نظر شما کدوم بخرم
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/26 10:14:11
      • 5
      • 5

      نظر نظر کارایی هر دو یکسان می باشند. اما از نظر بازی آنلاین هزینه Xbox One نسبت به PS4 کمتر میباشد

    • 0
    • 0
    سلام... من میخواستم یکی از بین این 2 تا رو بخرم.. کدومش سخت افزار بهتری داره؟؟ کدومش ماندگاری بهتری؟؟؟؟ و اینکه قیمت هر کدوم در حال حاضر «22 اسفند 99» چقدره؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/23 11:11:30
      • 1
      • 0

      سلام

      هر دو سخت افزار و ماندگاری یکسانی دارند برای انتخاب بهترین گزینه انتخاب بازی های انحصاری می باشد. برای مشاهده قیمت ها از لینک های زیر استفاده کنید.

      قیمت کنسول PS4
      قیمت کنسول Xbox One

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین من بین ایکس باکس و پی اس فور موندم کدام بهتره و کدومو بخرم و برای من بازی های انلاین زیاد مهم نیستند و بازی هایی مانند کالاف فیفا پی اس جی تی ای وی مهم است و کفیت بالا و دوم بیشتر
    • کاربر سایت

      1399/12/09 10:33:11
      • 7
      • 1

      سلام

      از نظر کیفیتی فرقی نمی کنند هر دو یکسان می باشد

    • 1
    • 2
    سلام وقتی ps4 بخریم باید به اینترنت وصل باشه که بازی کنیم یا افلاین هست
    • کاربر سایت

      1399/12/05 11:01:13
      • 2
      • 5

      سلام

      اگر بازی های چندنفره بخواهید انجام بدیدن باید به اینترنت وصل بشید (pubg - Apex - Fortnite) در غیر اینصورت نیازی به اتصال به اینترنت نیست

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم پلی استیشن 4 بخرم فت 1216 خوبه یا ایکس باکس قیمت پلی استیشن 4 هم بالاتر هست فکرکنم🙄🙄🙁🙁
    • کاربر سایت

      1399/12/05 10:58:49
      • 2
      • 8

      سلام

      پلی استیشن فت برای خرید پیشنهاد نمی شود. یا اسلیم یا پرو

    • 0
    • 0
    سلام من توی این موندم کدوم بهتره کدومش هزینه کممیخواویارزش خرید کدومش بیشتره کدومش مقاوم تره دربرابر ضربه و... لطفا کمکم کنید🙏🙏🙏
    • کاربر سایت

      1399/12/05 10:57:30
      • 0
      • 1

      سلام

      اگر به دنبال هزینه کمتر هستید Xbox One S نسبت به PS4 اسلیم ارزان تر می باشد. از نظر ارزش خرید بستگی به نیاز شما دارد اگر دنبال بازی های انحصاری بیشتر هستید PS4 اما اگر به دنبال بازی های همگانی و بازی های آنلاین هستید Xbox One  و در نهایت در صورت استفاده بهینه هر دو دارای مقاومت یکسانی هستیند اما اگر ضربه شدید بخوردند با مشکل مواجه خواهید شد

    • 1
    • 0
    سلام من چند روزه تو ps4 و xbox موندم میخواستم بدونم کدوم بهتره و اینم بگم که بازی هایی که مهم هستن برام کشتی کج،gta v،رد دد ردمپشن دو،سی اف تیوز(sea of thieves)،فورتنایت و اکثر بازی های انلاین و چند نفره اونایی هستن که برم مهم هستن لطفا کاربران کمک کنند
    • کاربر سایت

      1399/12/04 10:27:22
      • 5
      • 3

      سلام

      چون بازی های انحصاری براتون مهم نیست این چنین باید تصمیم بگیرید. اگر یک تلویزیون 4K خوب دارید. بین دو کنسول PS4 Pro و XboxOne X بهترین گزینه انتخاب XBOX می باشد.

      اما اگر به دنبال هزینه کمتر هستید و تلویزیون 4K ندارید فرقی نمیکند هر کدام را انتخاب کنید جوابگوی شماست

    • 0
    • 0
    سلام من ۱ ماه موندم pa4 fat بگیرم یا xbox one بازی آنلاین مهم نیست. و اینکه کدام اگه زیاد باهاش بازی کنم خراب میشه همه سایتارو گشتم ولی پیدا نکردم
    • کاربر سایت

      1399/12/02 09:49:16
      • 0
      • 3

      سلام

      نکته اول پیشنهاد می کنم پلی استیشن 4 فت (Fat) نگیرید و اقدام به خرید PS4 اسلیم کنید.

      نکته دوم هر دستگاهی طول عمر مفیدی داره اگر شما در روز 18 ساعت بخواین بازی کنید هر کدوم رو که انتخاب کنید بعد از چند وقت فرسوده میشه و خراب خواهد شد.

      اما اگر روزانه به 7 الی 10 ساعت بسنده کنید. مکان نصب کنسول جای مناسبی باشه که هوا در جریان باشه مشکلی نخواهید داشت تصمیم برمی گردد به بازی های انحصاری هر کنسول

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام ایکس باکس یا پی اس فور بخرم.زیاد دنبال بازی های انحصاری نیستم. بیشتر بازی های چند نفره و آنلاین بازی کردن برام مهمه بنظرتون کدوم کنسول برام بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/11/27 09:36:21
      • 0
      • 3

      هزینه آنلاین بازی کردن در کنسول ایکس باکس وان کمتر می باشد نسبت به پلی استیشن 4 

    • 1
    • 0
    سلام من قصد خرید ps4 یا xbox one s رو دارم، اما بینشون موندم😹 زیادم اهل همه بازیا نیستم فقط ۴-۵ بازی مد نظرم هست مثل Gta v_ call of duty_red dead_fifa. اگر کمکم کنید ممنون میشم.
    • کاربر سایت

      1399/11/22 09:21:53
      • 1
      • 4

      سلام

      بهترین گزینه انتخاب پلی استیشن 4 می باشد. به دلیل اینکه شما می تونید بر روی پلی استیشن اکانت های اشتراکی نصب کنید و هزینه زیادی برای بازی ها پرداخت نکنید.

       

    • 0
    • 4
    سلام؛ دوستان من یه کنسول میخواستم بخرم تا الان هم ps4 slim یا xbox one s نداشتم؛ مهم ترین ملاک برای من دونفره بازی کردن و کیفیت و شارژ داشتن دسته ها و اینکه هنگام بازی بتونم همونطوری که بازی میکنم دسته هم تو شارژ باشه؛ بازی های آنلاین اصلا برام مهم نیس چون فقط میخوام با دوستام بازی کنم و البته استحکام دستگاه هم برام مهمه ؟ یه نفر واقعا بهم کمک کنه .....
    • کاربر سایت

      1399/11/16 09:48:21
      • 7
      • 1

      سلام

      اگر فقط شارژ دسته براتون مهمه PS4 بخرید چون دسته های PS4 دارای باتری داخلی هست ولی دسته های Xbox one باتری قلمی  می خورند و صرف با PS4 می باشد

    • 11
    • 2
    آقا منم موافقم که ایکس باکس وان بهتره ولی ایکس باکس وان ps4در یه هد هستن ولی ps4 بهتره
    • 0
    • 2
    سلام ببخشید من فردا میخوام برم ps4 pro بخرم با واقعیت مجازیش ولی چند دقیقه پیش توی یه سایت دیگه دیده بودم که داشت xbox one x رو با ps4 pro مقایسه میکرد و خب تقریبا نظرات کاربرا و مقایسه صورت گرفته شده یکی بود .... من زیاد تجربه ای توی خرید ندارم اگه میشه کمک کنید من خودم ps4 pro رو بیشتر به خاطر بازی هاش و واقعیت مجازیش میخواستم ولی حالا موندم اگه xbox one x بهتره که همینو بگیرم میشه یه کمک کوچولو بکنید !؟
    • کاربر سایت

      1399/11/11 11:02:10
      • 4
      • 5

      سلام 

      هردو کنسول دارای سخت افزار یکسانی هستند اما تجربه بازی های انحصاری کنسول سونی جذابیت خاصی دارد در نهایت بین بازی ها شما باید انتخاب کنید کدام را ترجبیح میدهید

    • 2
    • 18
    اونایی که بی ps4 slim و xbox one s گیر کردن من راهنمایی میکنم من هم xbox one s دارم هم ps4 slim Ps=چلو کباب Xbox =فسنجون اگه چلوکباب دوس دارید خوب دلیلی نداره که فسنجون بخرید و اگه فسنجون دوست دارید دلیل که دلیل نداره چلوکباب بخرید. این از لحاظ بازی چرا چون هرکدوم بازی انحصاری و قشنگ خودشو داره. اما از لحاظ سخت افزار ببینید هر دو یکیه خودتون را اذیت نکنید گرافیک و قدرت پردازش هر دو خوبه فقط ps یکم تصاویر واضح تر و تراکم پیکسلی بیشتری بهتون میده در عوض xbox رنگهای بهتر و سرعت بیشتری تو اجرای بازی‌ها داره در مورد بازی‌های قانونی و غیر قانونی قیمت بازی‌های قانونی هر دو یکیه ولی xbox بابت gamepas به صرفه تر از ps هست در مورد بازی‌های غیرقانونی یا آفلاین تا چند ماه پیش xbox خیلی اروزنتر از ps بود الان ps یکم ارزونتر هست. در مورد کنترلر دسته ps فانتزی تر دارای تاچ پد و لایت بار هست و باطری داخلی داره اما xbox دسته محکمتر و ارگونومی تری داره و باتری جداشدنی داره که حسن حساب میشه البته این نظر شخصی منه قیمت شما قطعا برای ps چیزی حدود 2تا 3 میلیون باید بیشتر هزینه کنید در نهایت اگه بازی‌های عمومی مد نظرتون هست xbox به صرفه تر هست مثلا میخواین pes و Kombat و Call of Duty بازی کنید اما اگه بازی اختصاصی میخواید خوب دیگه مقایسه نکنید هرکدوم را دوست دارید بخرید امیدوارم مفید بوده باشه
    • 2
    • 8
    مهمترین مقایسه قیمته که صورت نگرفته!!
    • کاربر سایت

      1399/10/11 08:21:48
      • 1
      • 7

      برای مشاهده قیمت های بروز هم میتونید از لینک های که قرار گرفته داخل متن استفاده کنید و هم میتونید در بالای صفحه کنسول ها رو جستجو کنید 

    • 23
    • 36
    شاید ps4 بازی های انحصاری بهتری و شکل رسمی تری دارد ولی Xbox one از هر لحاظ بهتر است و به خاطر طرفدار بیشتر میگن ps4 بهتر است
    • 36
    • 35
    بنظرم ایکس باکس بهتره ۱وقتی میگید بازی های انحصاری ایکس باکس قابلیت HDR و پخش فیلم های 4kدارد HDR نسبت به ps4 رنگ هارو طبیعی تر پخش میکنه و بازی های انحصاری با ویفیت بیشتر ۲کنترل ایکس باکس خیلی خوش دست تر و امکانات بیشتر ۳قابلیت انلاین بازی کردن روی ایکس باکس بهتره و من انلاین بازی میکنم و لذت میبرم۴لطفا نگید انحصاری چون ایکس باکس :gears of war .forza horizon. gti v.fortnite.seckiro .mafia و حتی red dedکه حتی کاربران ps4 عاشق این بازی جذاب هستن ۵سخت افزاری ایکس باکس بیشار و بهتره از نظر بازی کردن که ۴ساعت بازی کنی داغ نمیکنه و محکم تر است و عمرش از ps4 بیشتر است من ۱۰سالدگیمر هستم از ۱۲سالگی تا الان پیشنهاد من اینه که ایکس باکس بخرید نمیخوام تعریف کنم من ps2.xbox 360.xbox one .xbox one s و حتی ps4 داشتم که زیاد علاقه ای نداشتم و فروختم و الان xbox one xدارم نمیخوام تعریف کنم ولی من ایکس باکس ترجیح میدم