تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 130
  • 98713 مرتبه
  • 1399/06/12

بهترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ

انتخاب از بین بهترین گوشی های سامسونگ مانند گشتن در بازاری است که پشت هر ویترین مغازه‌های داخل آن ده‌ها کالا با امکانات و قیمت‌های مختلف قرار دارد.

سامسونگ بدون شک یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است که محصولات بسیار متنوعی برای انواع کاربران با نیازهای مختلف تولید می‌کند. 

بودجه عالی دارید؟ به سمت سری اس و نوت‌های جذاب این شرکت می‌روید. دوست دارید یک گوشی با کیفیت از این برند با قیمت معقول بخرید؟ بعضی از اعضای خانواده سری A و M سامسونگ جوابگوی نیازتان است.
اگر بودجه کمی دارید، می‌خواهید برای پدر و مادر سالمند یا فرزند خود یک گوشی خوب بخرید، پایین‌رده‌های غول کره‌ای انتخاب مناسبی هستند.

 

 

اما سوال اصلی این جا است: با توجه به این که سامسونگ مانند یک شرکت دیوانه چپ و راست گوشی تولید می‌کند تا قدرت خود را به رخ رقبا بکشد، کدام گوشی‌های این شرکت ارزش خرید بالایی دارند؟

 

 

 

خب، برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب همراه خاص باکس باشید تا با بررسی بهترین گوشی های سامسونگ، بهترین مدل‌ها را برای هر نوع بودجه‌ای پیشنهاد دهیم.

قبل از شروع باید بگوییم، منظور ما از بهترین با امکانات‌ترین و گران‌ترین گوشی های سامسونگ نیستند، بلکه مدل‌هایی را انتخاب کردیم که افراد زیادی انتخاب اول خود قرار دادند. 

همچنین برای این که مطلب خلاصه و مفید باشد، سعی کردیم تنها مشخصات مهم هر گوشی را توضیح دهیم. در نظر داشته باشید برای اطلاع از تخفیفات فوق العاده و فروش گوشی با نرخ مصوب اینستاگرام خاص باکس را فالو کنید.

 

بهترین گوشی سامسونگ

1. گوشی سامسونگ Galaxy A72

پایه و اساس یک گوشی هوشمند، چهار ستون کلیدی: دوربین، صفحه نمایش، باتری و عملکرد است. گوشی سامسونگ Galaxy A71 در هر چهار مورد نمره قبولی می‌گیرد. سال 2020 سامسونگ با معرفی، میان‌رده Galaxy A71 موفقیت بسیار خوبی در بازار میان‌رده‌ها کسب کرد و توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرد. حال سامسونگ با معرفی A72 قصد دارد تا بار دیگر این موفقیت را تکرار کند و عنوان بهترین گوشی سامسونگ را در سال جدید به خود اختصاص دهد. 

سامسونگ در این گوشی با استفاده از طراحی مات و رنگهای جذابی که ارائه داده است، نسبت به مدلهای قبلی که عموما دارای شکلی براق بودند، متمایز کرده است. مات بودن آن باعث می‌شود تا بدنه گوشی شما کمتر لک و چربی را به خود جذب کند و هم چنین در دست گرفتن آن لذت بخش تر باشد.

در قاب جلویی گوشی شما باز هم یک نمایشگر بزرگ و دارای حفره، مانند نسل قبل را می‌بینید. این صفحه نمایش Super AMOLED از نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده می‌کند و وضوح 2400x1080 پیسکل می‌باشد. این نمایشگر از عمق رنگ مشکی بسیار خوبی برخوردار است و رنگ های غنی و در عین حال اشباع نشده را تولید می‌کند و مطمئناً نگاه کردن به آن لذتبخش است.

بهترین گوشی سامسونگ

این گوشی در بخش حافظه در سه پیکربندی مختلف ساخته شده است. نسخه پایه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت، نسخه بعدی با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایت و قدرتمندترین نسخه با حافظه داخلی 256 و حافظه رم 8 گیگابایت عرضه شده است. همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز در اختیار دارید. Galaxy A72  در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت ساخته شده است که یکی از آن‌ها به پشتیبانی از 5G هم مجهز شده است. Galaxy A72 نسخه معمولی با پردازنده Snapdragon 720G و گوشی Galaxy A72 5G با تراشه Snapdragon 750G معرفی شده‌اند. تنها تفاوت این دو گوشی نیز فقط همین قسمت‌ است. به طور کلی پردازنده Galaxy A72 5G یک ارتقای کوچک نسبت به نسل قبلی خود است و یک پیشرفت کوچک در سرعت پردازنده را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Galaxy A72 دارای همان لنز اصلی 64MP با Galaxy A52 است و از همان لنزهای 12 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و 5MP نیز برخوردار است. تنها تفاوت در لنز تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی با حداکثر 3 برابر بزرگنمایی نوری و 30 برابر بزرگنمایی دیجیتال است. لنز بزرگنمایی یک مورد هیجان انگیز در این گوشی است، اما در بقیه موارد A72 و A52 تفاوت چندانی ندارند. 
یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری، گوشی سامسونگ A72 را طبق ادعای سامسونگ با استفاده معمولی برای دو روز تجهیز می‌کند و این فقط یک ادعای کوچک برای تبلیغات از سوی سامسونگ نیست. مطابق تستهایی که روی باتری این گوشی صورت گرفت کاملا نتیجه چشم گیر دوروزه را توسط این باتری به دست آوردیم. کاربرانی که شیوه‌ی مصرف آنها متوسط و کم باشد قطعاً تا دو روز می‌توانند بدون نیاز به شارژر به کار خود ادامه دهند.

خرید گوشی سامسونگ A72

 

بهترین گوشی سامسونگ

2. گوشی سامسونگ Galaxy M62

سامسونگ‌های سری M به داشتن باتریهای غول پیکر و پرقدرت معروف هستند. گوشی گلکسی M62 آخرین مدل از این سری گوشی‌ها است که مشخصات بسیار خوبی را درون خود دارد. از جمله همان باتری 7000 میلی آمپری معروف که حکم یک پاوربانک را برای شما دارد. با در دست گرفتن آن کاملا ضخامت بالای گوشی را در دستان خود حس می‌کنید که نتیجه همان باتری پرظرفیت این گوشی است.

در بخش طراحی می‌توان گفت اکثر گوشیهای بازار تقریبا به یک تکامل خاص رسیده‌اند و چهره‌ی آشنا را می‌توان تقریبا در همه‌ی میان ده ها و یا حتی پرچم داران دید. گوشی M6 نیز وقتی از رو به رو به آن نگاه می‌کنیم، یک نمایشگر بزرگ دارای حفره را می‌بینیم که حاشیه‌های کمی دارد. درون این حفره دوربین سلفی قرار گرفته است.  

همان صفحه نمایش که در گوشی قبلی یعنی M51 دیده بودیم بار دیگر در این گوشی هم استفاده شده است. شما در اینجا شاهد استفاده از صفحه نمایش 6.7 اینچی +Super AMOLED هستید که کیفیت بسیار خوبی را در برابر دیدگان شما به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش نزدیک به 87 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است که نسبت بسیار بالایی است. وضوح این پنل 1080x2400 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن به عدد 393 پیکسل بر هر اینچ رسیده است.

بخش مهم گوشی سامسونگ M62 دقیقا باتری آن است که ظرفیتی معادل 7000 میلی آمپر دارد و دقیقا ادعای اصلی شهرت این گلکسی هم همین قسمت است. هرچند این گوشی بالاترین مدل گوشی سامسونگ نیست اما این میزان ظرفیت 7000 میلی آمپری در داخل این گوشی را می‌توان گفت بیشترین ظرفیتی است که تاکنون در بین گوشی‌های رقیب و هم رده شاهد بودیم. دقیقا هم این میزان ظرفیت چه بر روی کاغذ و چه در آزمون و خطاهایی که بر روی گوشی M62 انجام دادیم کاملا صحت از عملکرد خوب این گوشی در بخش باتری دارد.

بهترین گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ M62 از پردازنده Exynos 9815 استفاده می‌کند. این پردازنده معماری 7 نانومتری دارد و یک چیپ هشت هسته‌ای بسیار قدرتمند است. از این رو شما می‌توانید به راحتی در بخش سرعت و بازی به این گوشی اعتماد کنید. این پردازنده شامل سه خوشه می‌شود. پردازنده گرافیکی که با تراشه اصلی همکاری می‌کند،Mali-G76 Mp12  نام دارد. در کنار این بخش از پردازش گوشی M62 دارای دو پیکربندی حافظه است و هر دو نسخه از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کنند. نسخه ارزانتر دارای 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی و نسخه گرانتر از 256 گیگ فضا بهره می‌برد. این در حالی است که شما از طریق کارت حافظه نیز می‌توانید فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید.

Galaxy M62 از دوربین‌های سه گانه M51 یعنی یک لنز اصلی 64 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و لنز 1/1.73 اینچی استفاده می‌کند. در قسمت عکاسی فوق عریض شما یک لنز 12 مگاپیکسلی را در اختیار دارید که ساخت خود سامسونگ است و با نام Samsung S5K3L6 شناخته می‌شود. دو لنز 5 مگاپیکسل دیگر نیز در این گوشی وجود دارد که یکی برای عکاسی ماکرو و لنز دوم برای تشخیص عمق در نظر گرفته شده‌اند.

خرید گوشی سامسونگ M62

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

3. گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE

سامسونگ Galaxy S20 FE همانطور که از نامش پیداست، یک گوشی هوشمند برای طرفداران سامسونگ می باشد. Galaxy S20 FE آخرین عضو از خانواده گلکسی اس 20 با برخی تغییرات خاص برای دستیابی به قیمتی پایین تر است. این گوشی با اصالت در دو نسخه LTE و 5G ساخته شده است که مانند بسیاری از پرچم داران سامسونگ بسته به موقعیت مکانی از دو چیپست Exynos 990 و Snapdragon 865 استفاده می کند. اما نسخه 5G فارغ از موقعیت مکانی فقط با پردازنده کوالکوم عرضه می شود.

سامسونگ اس 20 FE به واسطه ی نمایشگر حفره دار خود و همچنین آرایش دوربین ها در قاب پشتی از یک چهره ی تقریبا آشنا استفاده می کند. علیرغم اینکه این گوشی جزو سری S محصولات سامسونگ می باشد، اما در دست گرفتن آن بیشتر حس سری A را به شما منتقل می کند. به عنوان مثال Fan Edition حاشیه های بیشتری را در اطراف صفحه نمایش خود دارد و ما از این نکته به خوبی آگاهی داریم که یک گوشی با حاشیه های بیشتر را نمی توان به عنوان نسخه ی پریمیوم یک برند معرفی کرد. معیار سنجش ما در این مورد پرچم دار S20 است و در حالت کلی شما باز هم حاشیه های کمی را در این گوشی مشاهده می کنید چرا که عنوان بهترین گوشی سامسونگ را دنبال می‌کند.

این گوشی سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED می باشد. این نمایشگر بیش از 84.8 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است. رزولیشن این نمایشگر کیفیت 1080 در 2400 پیکسل دارد که 407 پیکسل بر هر اینچ تراکم پیکسلی آن است. از ویژگی های این صفحه نمایش می توان به HDR10 و نرخ تازه سازی 120Hz اشاره کرد.

همانطور که در ابتدای معرفی محصول هم گفتیم این گوشی در نسخه 5G از پردازنده Snapdragon 865 استفاده می کند و در نسخه LTE بسته به منطقه مکانی شما و بازار عرضه کننده سامسونگ از دو پردازنده Snapdragon 865 و Exynos 990 استفاده می شود که به طور حتم در بازار خاورمیانه نسخه اگزینوس بیشتر در دسترس است.

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition با سیستم دوربین متفاوتی نسبت به S20 و S20 Plus ارائه می شود. یعنی از هر سه ماژول دو تا متفاوت است، واحد اصلی دوربین بدون تغییر مانده است که از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.8 میکرومتر و دیافراگم f/1.8 استفاده می کند. لرزشگیر و فوکوس خودکار پیکسل دوگانه نیز در لیست ویژگی ها هستند. در قاب جلو اما تغییر دیگری در انتظار شماست. نسخه Fan Edition به جای استفاده از دوربین معمولی 10 مگاپیکسلی در S20 و S20+، از یک سنسور Quad Bayer 32MP برای سلفی بهره می برد. این دوربین نیز دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 25 میلی متر دارد، اما فوکوس خودکار در این دوربین از دست رفته است.

انرژی مورد نظر گلکسی S20 FE توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود، دقیقا همان ظرفیت که در S20+ و Note20 Ultra وجود داشت. طبیعتاً ما S20 FE را در دو حالت 120 هرتز و 60 هرتز آزمایش کردیم. در حالت 120 هرتز میزان بازدهی باتری در حالت کلی 110 ساعت است. چنانچه شما صفحه نمایش خود را روی 60 هرتز تنظیم نمایید استقامت باتری شما به 118 ساعت می رسد.

خرید سامسونگ Galaxy S20 FE

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

4. گوشی سامسونگ گلکسی A71 

شرکت سامسونگ الکترونیک از گلکسی A71 که جدیدترین عضو خانواده سری Galaxy A می باشد، در اوایل 2020 رونمایی کرد. سری Galaxy A هر  آنچه را که می خواهید در یک تلفن هوشمند داشته باشید، مانند باتری با ظرفیت بالا، شارژ سریع، دوربین های چند لنز و نمایشگر بزرگ با ارزش باور نکردنی و شایسته شما در اختیار کاربران قرار داده است و این مدل را به بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب تبدیل کرده است.

از نظر زیبایی A71 با گوشی های بالارده تفاوتی ندارد و طرح جدید منشوری بسیار دوست داشتنی است. Galaxy A71 در مجموعه ای از رنگ های صورتی، آبی، نقره¬ای و مشکی براق در دسترس می باشد. بدنه و قاب پشتی از جنس پلاستیک می باشد. این گوشی دارای 4 دوربین به همراه فلش LED در قاب پشتی می باشد که در یک قاب کوچک آلمینیومی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در پایین قاب پشتی شما می توانید لوگوی شرکت سامسونگ را مشاهده کنید. دوربین سلفی در ناچ هول-پانچ (hole-punch) بسیار کوچک بالا وسط صفحه نمایش قرار گرفته است تا مکان استفاده از حداکثر صفحه نمایش برای کاربران فراهم شود.

گوشی Galaxy A71 از صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع Super AMOLED Plus،6.7  اینچی و رزولوشن 1800x2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 393 پیکسل بر اینچ بهره برده است. این تراکم پیکسلی نسبت ابعاد 20:9 را در اختیار کاربران قرار می¬دهد. اگر به دنبال گوشی تلفنی هستید که قاب دور صفحه نمایش باریک باشد و حجم زیادی از پنل جلویی را صفحه نمایش در برگیرد، صفحه نمایش A71 در حدود 87.17 درصد پنل جلویی را در برگرفته است. گوشی های سری A گلکسی همواره دارای صفحه نمایش با کیفیت و تفکیک نمایش رنگ ها و کنتراست مناسبی برخودار بوده اند و این استاندارد در Galaxy A71 نیز همچنان رعایت شده است.

گوشی هوشمند A71 سامسونگ از یک تراشه تقویت شده اسنپ دراگون 730 یکی از بهترین تراشه ها برای گوشی های میان رده بهره برده است. اسنپ دراگون 730 یک پردازنده هشت هسته ای با دو هسته Kryo 470 Gold با سرعت 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 470 با سرعت 1.8 گیگاهرتز می¬باشد. برای تراشه گرافیکی نیز از Adreno 618 که نمونه تقویت شده Adreno 612 است در گوشی Galaxy A71 استفاده شده است. خوشبختانه مقدار حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است تا کاربرانی که علاقه به زیادی به عکاسی و ثبت لحظه به لحظه خاطرات خود دارند کمبود فضای ذخیره سازی مشکلی ایجاد نکند. گوشی گلکسی A71 در دو مدل با حافظه رم 6 گیگا بایتی و 8 گیگابایتی عرضه می شود. با توجه به سخت افزار موجود در این گوشی موجب شده است تا نیازهای کاربران از یک گوشی میان رده کاملا برطرف شود. Galaxy A71 با سیستم عامل اندروید 10 که جدید ترین نسخه فعلی می باشد روانه بازار خواهد شد.

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

گلکسی A71 با داشتن چهار لنز (دوربین) رده بالا، برای ضبط لحظات مهم از زندگی، ساخته شده است. دوربین اصلی از مناظر خیره کننده با لنز 64 مگاپیکسلی عکس می گیرد. با گرفتن عکس های واضح و شفاف، این دوربین به شما امکان می دهد بهترین عکس ممکن را چه روز یا شب بگیرید. دوربین Ultra Wide دارای لنز زاویه¬ای با درجه 123 است که همان منظره چشم انسان را به شما می دهد و در صورت نیاز به عکس برداری، عملکرد سوئیچ هوشمند Wide Shot را توصیه می کند و به طور خودکار آن را برای شما روشن می کند. دوربین ماکرو، اشیاء را با تمرکز واضح و شفاف به تصویر می کشد تا آخرین جزئیات را ضبط کند، در حالی که دوربین عمق به شما امکان می دهد تا با استفاده از جلوه¬های Live Focus، از ویژگی های پرتره استفاده کنید.

گلکسی A71 باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی را دارا می باشد، بنابراین می توانید در طول روز از تلفن خود طولانی تر استفاده کنید. با داشتن قابلیت شارژ سریع 25W که از تلفن های هوشمند Galaxy انتظار می¬رود، می توانید در بازه زمانی نیم ساعته باتری را تا 51 درصد شارژ کنید و برای شارژ کامل این باتری بزرگ فقط 81 دقیقه زمان نیاز است.

Galaxy A71 یک نسخه بروز شده و مناسب Galaxy A70 به حساب می آید. اگر چه برای افرادی در حال حاظر A70 را دارند مناسب نمی باشد که گوشی خود را به A71 ارتقاع دهند اما کسانی که جدیدا می خواهند گوشی میان رده ای با امکانات و قابلیت¬های مناسب با نیازهای خود خریداری کنند A71 پیشنهاد می شود. در پایان به نظر می رسد گوشی موبایل A71 سامسونگ کار خوبی انجام داده و یک گوشی هوشمند جذاب و قدرتمند است که ارزش این را دارد که در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار بگیرد.

خرید گوشی گلکسی A71

بهترین گوشی سامسونگ 2020

5. گوشی گلکسی M31

سامسونگ با معرفی جدیدترین گوشی هوشمند سری M، بخش گوشی های ارزان قیمت خود را گسترش داد. این شرکت گلکسی M31 را با قیمت 209 دلار روانه بازار کرد. این گوشی تلفن با پردازنده ای شایسته، باتری عظیم و سیستم دوربین چهارگانه همراه می باشد. شرکت سامسونگ توانسته است یک پکیج کامل از نیازمندی های کاربران را با قیمت مقرون به صرفه در این گوشی ارائه دهد.

سامسونگ گلکسی M31 طراحی خود را از مدل قبلی گلکسی M30 الهام گرفته است. در نگاه اول، پیدا کردن تفاوت بین این دو دستگاه کاملاً دشوار می باشد. Galaxy M31 با یک نمایشگر 6.4 اینچی Infinity U همراه با حاشیه های نه چندان نازک ارائه می شود. به غیر از نمایشگر بزرگ، در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز قرار دارد. سامسونگ Galaxy M31 با قاب پشتی براق ارائه می شود که اثر انگشت زیادی را به خود جذب می کند. پنل پشتی از تنظیم دوربین چهارگانه، سنسور اثر انگشت و مارک سامسونگ تشکیل شده است. 

سامسونگ Galaxy M31 از صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره می برد. این نمایشگر با لایه ای از Corning Gorilla Glass 3 در بالای صفحه محافظت می شود. این صفحه نمایش زاویه دید گسترده ای دارد و صفحه نمایش بزرگتر دیدن فیلم و بازی را به یک لذت وصف نشدی تبدیل می کند. این تلفن هوشمند با وجود اینکه یک گوشی ارزان قیمت می باشد، نمایشگر خوبی را ارائه داده است.

سامسونگ Galaxy M31 توسط پردازنده هشت هسته ای Exynos 911 مبتنی بر 10 نانومتری خود سامسونگ تامین می شود. Galaxy M30s نیز با همان چیپست مجهز شده بود. این گوشی موبایل 6 گیگابایت رم دارد و در دو نوع حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت وجود دارد. کاربران می توانند با افزودن کارت microSD، فضای ذخیره سازی را تا 512 گیگابایت افزایش دهند. در مقایسه با Galaxy M30، Samsung Galaxy M31 با افزایش ظرفیت RAM ارائه می شود که باعث شده تا گوشی در اجرای برنامه ها و بازی ها روان تر باشد. هنگام استفاده از تلفن شاهد هیچ گونه لگ و افت فریم نبودیم. این دستگاه در هنگام تعویض برنامه ها و همچنین در هنگام بازی های سنگین بسیار روان و سریع کار می کند. سنسور اثر انگشت واقع در پشت نیز به سرعت در باز کردن قفل دستگاه عمل می کند. برای وصف سخت افزار این گوشی میتوان دو کلمه گفت! سریع و روان.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

 

دوربین یکی از مهمترین به روزرسانی هاست که در Galaxy M31 ارائه شده. Galaxy M30s دارای دوربین سه گانه بود، در حالی که Galaxy M31 دارای دوربین چهارگانه است. دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی می باشد. در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مشاهده خواهید کرد. شرکت سامسونگ گفته است که هر دو دوربین قادر به ضبط فیلم 4K می باشند. سامسونگ همچنین برای تجربه بهتر عکاسی، حالت شب را به دوربین اضافه کرده است. دوربین های طراحی شده برای گوشی گلکسی M31 بسیار مورد پسند ما قرار گرفت و می توان گفت که در میان رقبای هم قیمت خود بهتر عمل کرده اند.

Samsung Galaxy M31 توسط یک باتری عظیم 6000 میلی آمپری تغذیه می شود و این گوشی از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند. برخلاف سایر سازندگان گوشی های هوشمند، سامسونگ یک شارژر سریع را درون جعبه قرار داده است. 

اگر به دنبال خرید گوشی اقتصادی هستید، Samsung Galaxy M31 گزینه خوبی می باشد. این گوشی برخی از مشخصات بسیار خوب مانند سیستم دوربین چهارگانه و باتری 6000 میلی آمپری و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع را ارائه می دهد. از نظر عملکرد نیز این گوشی موبایل نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

خرید گوشی گلکسی M31
 

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

6. گوشی نوت 10 لایت

سری گوشی های نوت سامسونگ همیشه جذاب بودند و این شرکت سال گذشته تصمیم گرفت برای اولین مرتبه این گوشی‌ها را با دو عضو جدید نوت 10 و نوت 10 پلاس وارد بازار کند و سپس برادر سومی به اسم نوت 10 لایت به آن‌ها اضافه شد.

با وجود استفاده از صفت لایت، این گوشی برای افرادی است که دوست دارند یکی از بهترین گوشی های سامسونگ را بخرند و برای کار با قلم اس پن زیاد هزینه نکنند.

نمایشگر سوپر امولد 6.7 اینچی این گوشی تخت است و وسط آن یک حفره کوچک دیده می‌شود. نور صفحه در حالت تنظیم به صورت خودکار حداکثر 622 نیت است تا بتوانید در محیط بسیار روشن حتی محتوای روی صفحه را ببینید.

ویژگی مثبت دیگر این گوشی یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعت در حد نوت 10 پلاس است که شارژ آن راحت یک روز را با استفاده معقول دوام می‌آورد.

سرعت شارژ نیز سریع و 25 وات است و به شما اجازه می‌دهد این باتری بزرگ را پس از 1 ساعت و 23 دقیقه کاملا شارژ کنید و اگر عجله دارید، برای شارژ 50 درصد آن فقط نیم ساعت کافی است.

در عقب این گوشی سه دوربین در یک مجموعه مربعی شکل دوستانه کنار یکدیگر قرار گرفتند که عبارتند از لنز عریض، فوق عریض و دوربین اختصاصی تله‌فوتو که همگی دقت 12 مگاپیکسل دارند.

به عبارت دیگر انواع عکس‌ها را می‌توانید با این گوشی بگیرید. خوشبختانه کیفیت دوربین اصلی در سطح مدل استاندارد نوت 10 است و تصاویری با جزئیات بالا، دامنه دینامیک وسیع، بازتولید دوست‌داشتنی رنگ (البته کمی اشباع طبق سنت همیشگی دوربین‌های سامسونگ) می‌گیرد.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

 

دوربین فوق عریض این گوشی با وجود دقت کمتر از دوربین دو برادرش، تصاویر را با جزئیات بسیار خوب و دامنه عریض نسبتا وسیع ثبت می‌کند. 

سپس به دوربین تله‌فوتو می‌رسیم که تصاویر آن در مقایسه با دوربین اصلی کنتراست کمتری دارند، ولی به طور کلی امتیاز مثبت را می‌گیرند.

زمان عکاسی در شب با این گوشی توصیه می‌کنیم حالت Night Mode را فعال کنید تا تصاویری با حفظ خوب رنگ و دامنه دینامیک مناسب بگیرد. جزئیات نیز بسیار خوب هستند و پارازیت با آن که وجود دارد، ولی با مهارت کنترل شده است.

دوربین جلو این گوشی 32 مگاپیکسل است، ولی تصاویر نهایی به علت استفاده از فناوری ترکیب پیکسل  8 مگاپیکسل هستند. از ویژگی‌های تصاویر آن می‌توانیم به رنگ‌های دقیق و دامنه دینامیک وسیع و خوب اشاره کنیم.

اگر عشق فیلمبرداری با گوشی خود هستید، نوت 10 لایت به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 به شما اجازه می‌دهد حداکثر فیلم‌های با دقت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید که بسیار با جزئیات و خوب هستند.

گوشی نوت 10 لایت سامسونگ با 6 یا 8 گیگابایت رم (بسته به مدلی که می‌خرید) یک انتخاب خوب برای افرادی است که به گوشی های نوت سامسونگ و قلم اس پن علاقه دارند، می‌خواهند از جدیدترین لانچر این شرکت لذت ببرند و دوربین با کیفیت بالا برایشان مهم است.

خرید گوشی گلکسی Note 10 Lite

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

7. گوشی گلکسی A51

A51 امسال به بازار نیامده است، ولی الان توضیح می‌دهیم چرا آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ انتخاب کردیم. 

این گوشی یک طراحی بسیار جذاب دارد و رنگ عقب گوشی با توجه به استفاده از طراحی‌های گرادیان با برخورد نور از زوایای مختلف عوض می‌شود.

از طرفی یک نمایشگر بزرگ 6.51 اینچی سوپر امولد با بریدگی حفره‌ای شکل در وسط دارد تا شبیه به گوشی‌های مدرن‌تر سامسونگ باشد.

این نمایشگر تا 636 نیت روشن می‌شود تا حتی زیر نور مستقیم خورشید محتوای روی صفحه را ببینید.

سپس به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت آن می‌رسیم که تا 13.5 ساعت بی‌وقفه می‌توانید با این گوشی در اینترنت گردش کنید و شارژ آن دوام بیاورد. 

شارژ کامل این گوشی 2 ساعت و 14 دقیقه زمان می‌برد و پس از نیم ساعت به 35 درصد می‌رسد. جالب است بدانید اقبال عمومی برای این مدل آنقدر بالا بوده است که براحتی در لیست بهترین گوشی های موبایل تا ده میلیون تومان نیز جا خوش کرده است.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

 

اما جذابیت A51 که آن را بسیار پرفروش کرده است 4 دوربین در عقب است: دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، فوق عریض 12 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل.

دوربین اصلی تصاویر با جزئیات خوب می‌گیرید، خطوط صاف به خوبی می‌افتند، شارپی تصویر بالا است و پارازیت کاملا از تصاویر حذف شده است.

دوربین فوق عریض نیز به شما اجازه می‌دهد در قاب تصویر تعداد سوژه بیشتری را ثبت کنید. دوربین ماکرو برای علاقه‌مندان به عکاسی از فاصله نزدیک است، البته چون فوکوس ثابت است باید در فاصله مناسب 3 تا 5 سانتی‌متر قرار بگیرید.

حالت Night Mode در این گوشی مانند سایر بهترین گوشی های سامسونگ 2020 وجود دارد تا به کمک آن بتوانید در شب تصاویر روشن‌تری بگیرید.

دوربین جلو 32 مگاپیکسل این گوشی تصاویر با جزئیات بسیار خوب، رنگ‌های مناسب و دامنه دینامیک عریض می‌گیرد و اگر دوست داشته باشید سلفی پرتره نیز می‌توانید بگیرید.

دوربین فیلمبرداری گوشی گلکسی A51 نیز تنوع حالات فیلمبرداری بالایی دارد تا بتوانید فیلم‌های 4K، فول اچ‌دی با انواع فریم ریت‌های مختلف ضبط کنید.

تمام این قابلیت‌ها باعث شده است این گوشی جزو پرفروش‌ترین‌های سامسونگ و نامزد دیگر فهرست ما باشد.

خرید گوشی گلکسی A51

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

8. گوشی گلکسی A11

در بین خانواده A سامسونگ، گوشی‌های با قیمت پایین و امکانات ممتاز دیده می‌شود. گوشی گلکسی A11 به عنوان یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ 2020، به خوبی این جمله را نشان می‌دهد.

سامسونگ برای این مدل یک نمایشگر 6.4 اینچی Infinity-O انتخاب کرده است و با توجه به قیمت گوشی پلاستیکی بودن پنل پشتی و فریم آن طبیعی است.

گلکسی A11 مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 450 است که برای انجام کارهای روزمره می‌توانید روی آن حساب کنید و حتی پابجی موبایل را با تنظیمات پایین بازی کنید.

به همراه این مشخصات 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دیده می‌شود که اگر برایتان کم است می‌توانید از یک کارت حافظه جانبی نیز استفاده کنید.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

 

بدون شک، ویژگی شاخص این گوشی سه دوربین عقب است که به ترتیب 13 مگاپیکسل (لنز واید)، 5 مگاپیکسل (فوق عریض) و 2 مگاپیکسل (حسگر تشخیص عمق) هستند.

دوربین جلو نیز یک ماژول 8 مگاپیکسل انتخاب شده است. شرکت کره‌ای روی این گوشی بیشترین تمرکز را روی دوربین گذاشته است تا با آن بتوانید عکس‌های خیلی خوبی بگیرید.

کیفیت عکاسی در شب نیز با قیمت گوشی همخوانی ندارد و باعث شده تا بهترین گوشی سامسونگ لقب برجسته ای برای این گوشی باشد.

Galaxy A11 یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعت دارد که به کمک شارژر 15 وات داخل جعبه فروش آن را سریعا می‌توانید شارژ کنید.

شارژ باتری نیز با استفاده متعادل از گوشی به روز دوم خواهد کشید. این گوشی را با توجه به ویژگی‌های مثبتی که دارد، از جمله نمایشگر بزرگ و باکیفیت، قدرت مناسب سخت‌افزار و محیط نرم‌افزاری با قابلیت‌های فراوان به علاقه‌مندان به گوشی‌های سامسونگ پیشنهاد می‌کنیم.

خرید گوشی گلکسی A11

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

9. گوشی گلکسی A31

سری A سامسونگ طی سال‌های اخیر خیلی شلوغ شده است. گوشی گلکسی A31 یکی از آن‌ها و انتخاب افرادی است که بودجه خرید مدل‌های بهتر مانند A51 را ندارند.

این گوشی یک نمایشگر 6.4 اینچی با بریدگی U شکل دارد و طبیعتا با توجه به قیمت آن، پنل پشتی پلاستیکی است، ولی مطمئن باشید به شیشه بیشتر شباهت دارد.

سامسونگ مجددا یک گوشی جذاب ساخته است که با برخورد نور به پشت آن تغییر رنگ را می‌بینیم. 

ویژگی مثبت دیگر این گوشی یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعت است تا خیالتان از ماندگاری طولانی شارژ راحت باشد.

سرعت شارژ 15 وات است و برای شارژ با توجه به ظرفیت باتری باید 2 ساعت صبر کنید.

سامسونگ با وجود قیمت پایین این گوشی از پنل‌های نمایش با کیفیت سوپر امولد خود انتخاب کرده است تا تصاویر و متون روی آن کاملا شارپ به نظر برسند.

A31 مانند اکثر بهترین گوشی های سامسونگ 2020 یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر دارد تا بسیار مدرن به نظر برسد. جالب است بدانید سرعت تشخیص اثرانگشت این حسگر حتی از بعضی پرچم‌دارهای سامسونگ بیشتر است.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

 

جذابیت این گوشی به دوربین آن نیز کشانده شده است که 4 دوربین با آرایش L شکل در عقب قرار گرفتند و دقت 48، 8، 5 و 5 مگاپیکسل دارند.

کاربر با توجه به استفاده از انواع لنزها در این گوشی، می‌تواند تصاویر بسیار متنوعی بگیرد. دوربین جلو نیز دقت بالایی دارد و 20 مگاپیکسل است.

این گوشی همچنین با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI سامسونگ و نسخه 2.1 آن عرضه شده است تا از نظر امکانات نرم‌افزاری شبیه به جدیدترین گوشی‌های سامسونگ باشد.

تنها نکته‌ای که زمان خرید این گوشی باید دقت کنید قدرت سخت‌افزاری نسبتا پایین چیپست آن یعنی هلیو P22 مدیاتک است.
اگر با گوشی خود زیاد بازی نمی‌کنید، A31 باید در فهرست اولویت‌های شما باشد، ولی اگر یک گیمر هستید توصیه می‌کنیم مدل A51 را بخرید.

خرید گوشی گلکسی A31

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

10. گوشی گلکسی M11

سری M سامسونگ از زمانی که به بازار آمدند با مشخصاتی که بین آن‌ها باتری بزرگ شاخص است و همچنین قیمت پایین، توانستند دل کاربران زیادی را به دست آورند.

بنابراین جای تعجب ندارد چرا گلکسی M11 را به عنوان یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 انتخاب می‌کنیم.

این گوشی 6.4 اینچی یک نمایشگر بزرگ و جذاب با بریدگی بسیار کوچکی دارد. سامسونگ برخلاف مدل M10s تصمیم گرفته است در این گوشی از نمایشگر اولد استفاده کند.

فریم و پنل پشتی این گوشی پلاستیکی است، ولی مهندسان سامسونگ در طراحی آن هنرمندانه عمل کردند.

استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت در این گوشی به عنوان جدیدترین گوشی های سامسونگ به معنای ماندگاری طولانی شارژ باتری است و می‌توانید گوشی را با شارژر 15 وات داخل جعبه فروش سریعا شارژ کنید.

سامسونگ چیپست اسنپ‌دراگون 450 را برای این گوشی انتخاب کرده است تا از این نظر شبیه به گوشی گلکسی A11 باشد. رم 3 یا گیگابایت و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت گوشی گلکسی M11 برای کاربران معمولی کاملا کافی است.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

 

در عقب این گوشی حسگر اثرانگشت قرار گرفته است و برخلاف بسیاری از گوشی‌های ارزان 4 دوربین دارد که بین آن‌ها دوربین فوق عریض دیده می‌شود. 

دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسل است. دوربین 13 مگاپیکسل عقب به شما اجازه می‌دهد تصاویر قابل قبولی بگیرید.

از طرفی، با توجه به این که M11 اسفند سال گذشته معرفی شد، خیالتان از بخش نرم‌افزاری و به‌روز این گوشی جمع است چون از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند.

سایر ویژگی‌های مثبت این گوشی استفاده از پورت سریع‌تر یواس‌بی C برای شارژ و انتقال فایل و همچنین پشتیبانی از درگاه کارت حافظه جانبی برای افرادی است که زیاد فیلم و عکس می‌گیرند.

خرید گوشی گلکسی M11

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

11. گوشی گلکسی S10 Plus سامسونگ

معرفی پرچم‌دارهای سامسونگ به عنوان بهترین گوشی های سامسونگ جای تعجب ندارد، S10 Plus را انتخاب کردیم چون نه تنها فروش بالایی دارد بلکه مانند ستاره سال قبل درخشید.

این گوشی یک نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت خیره‌کننده 93.1 درصد نمایشگر به بدنه دارد تا جذابیت گوشی را از دور داد بزند.
علاقه‌مندان به عکاسی سلفی از وجود دو دوربین جلو در این گوشی خوشحال خواهند شد که نقش یکی از آن‌ها تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره بهتر است.

نمایشگر از بین بهترین پنل‌های نمایش سامسونگ انتخاب شده است و با توجه به پشتیبانی از استاندارد +HDR10 می‌توانید از دیدن فیلم‌های فول اچ‌دی در سایت‌هایی مانند یوتیوب و نت فلیکس لذت ببرید.

حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر این گوشی حتی زمانی که انگشت شما خیس باشد، آن را شناسایی می‌کند و اگر دوست داشته باشید می‌توانید از سیستم تشخیص چهره نیز برای باز کردن گوشی خود از قفل استفاده کنید.

با توجه به این که با گوشی از سری اس سامسونگ روبرو هستیم، طبیعی است سه دوربین عقب این گوشی که عبارتند از دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، فوق عریض 16 مگاپیکسل و تله‌فوتو 12 مگاپیکسل، بهترین تصاویر را بگیرند.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2020

 

دوربین دوم برای زمانی است که دوست دارید افراد یا سوژه‌های بیشتری را داخل قاب تصویر قرار دهید و دوربین تله‌فوتو به شما اجازه می‌دهد تصاویر را در زوم دو برابر بدون افت کیفیت بگیرید.

ویژگی ممتاز دوربین اصلی گشادگی دریچه دیافراگم دوگانه است تا بسته به صحنه عکاسی، بهترین کیفیت را ثبت کنید.

در مورد کیفیت تصاویر فقط می‌توانیم بگوییم گلکسی S10 Plus یکی از بهترین دوربین‌های موبایل سال 2019 را دارد.

همچنین به کمک دوربین فیلمبرداری می‌توانید برای اولین مرتبه در بین گوشی‌های سامسونگ از قابلیت فیلمبرداری +HDR10 استفاده کنید.

سامسونگ برای این گوشی یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت انتخاب کرده است که برخلاف آن چه احتمالا فکر می‌کنید، ماندگاری شارژ بسیار خوب دارد.

سرعت شارژ با شارژر 15 وات داخل جعبه سریع است و گوشی پس از 30 دقیقه 41 درصد شارژ می‌شود و برای شارژ کامل باید 1:33 ساعت صبر کنید.

این گوشی همچنین قابلیت شارژ معکوس دارد تا بتوانید با آن سایر گوشی‌ها را نیز شارژ کنید. البته باید باتری S10 Plus بیشتر از 30 درصد شارژ داشته باشد.

سخت‌افزار این پرچم‌دار به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 با توجه به استفاده از 8 گیگابایت رم بسیار قدرتمند است. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که اگر برایتان کافی نیست می‌توانید مدل 512 گیگابایت را بخرید.

افرادی که بودجه مناسبی دارند حتی می‌توانند این گوشی را با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی سفارش دهند.
به نظر ما اگر این گوشی را انتخاب می‌کنید، هرگز پشیمان نخواهید شد و تا چند سال دیگر بهترین بازی‌ها را می‌توانید با آن اجرا کنید.

خرید گوشی گلکسی S10 Plus

سخن نهایی

همانطور که اول مطلب اشاره کردیم، هدف از معرفی بهترین گوشی های سامسونگ ، آشنا کردن شما با گوشی‌هایی از این برند بود که نه تنها فروش بالایی دارند، بلکه پیشنهاد خرید آن‌ها قطعی است.

بدون شک با توجه به این که چندی پیش سری گلکسی نوت 20 و قبل از آن‌ها نیز سه تفنگدار اس 20 معرفی شدند، آن‌ها قدرتمندرین گوشی‌های امسال شرکت کره‌ای هستند.ولی قیمت خریدشان خیلی از کاربران را فراری خواهد داد و سعی کردیم با معرفی هفت گوشی بالا به نیاز هر کاربر با هر نوع بودجه‌ای توجه کنیم.در انتها اگر به این سبک مقالات بهترین ها علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم حتما به صفحه بهترین گوشی های هواوی و شیائومی نیز سر بزنید.

اینستاگرام خاص باکس

تلگرام خاص باکس

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    به نظرتون بین a72 و A52s و شیاعومی 11t کدوم ارزش خرید بیشتری دارند؟
    • هادی عطاران

      1400/09/30 07:59:03
      • 0
      • 0

      سلام قطعا شیائومی 11T

    • 0
    • 0
    گوشی A71 گوشی خوبیه؟! به وای فای و اتصال داده سریع وصل میشه، دوربینش، حافظه، داغ نکنه، سنگین نباشه د
    • هادی عطاران

      1400/09/11 07:51:53
      • 0
      • 0

      بله از همه جهاتی که گفتین خوبه و مشکلی نداره

    • 0
    • 0
    سلام . من پولم به خرید گوشی a72 نسخه ۲۵۶ گیگ حافظه و ۸ گیگ رم میرسه . (تقریبا ۱۳میلیون) چند تا سوال داشتم : ۱- با همین پول میشه گوشی سامسونگ بهتری خرید ؟ ۲- اگه خراب بشه ، قطعاتش در ایران موجود هست ؟ ۳- برای یک دانش اموز دوره متوسطه دوم رشته تجربی ، گوشی بهتره یا لپ تاپ ؟ ۴ - کلا شیائومی بهتره یا سامسونگ ؟ ۵- برای محافظت از گوشی a72 در برابر ضربه یا آسیب های دیگه چه راهکار هایی هست ؟ ممنون از سایت و مطااب خوبتون 🙏✔
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/29 07:52:02
      • 0
      • 1

      سلام گوشی خوبیه میتونین A52s هم خریداری کنید که جدید اومده و قیمتش حدود 12 میلیونه

      سامسونگ و شیائومی هر دو تقریبا در یک سطح هستن و بابت لوازم جانبی و قطعات هیچ مشکلی ندارند. برای محافظت باید از گلس ضد ضربه و گارد استفاده کنید

    • 0
    • 0
    سلام گوشی تا سقف ۷ تومن بنظرتون pco x3 pro چطوره ، بیشتر برای کار و درس میخوام، عیبی ایرادی نداره ؟ کیفیتش خوبه ؟ به غیر این گوشی شما چه پیشنهادی دارید ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/11 07:45:21
      • 0
      • 0

      سلام این گوشی تو این رنج قیمتی واقعاً بی رقیبه اما میتونین نیم نگاهی به سامسونگ A32 و ردمی نوت 10 پرو هم داشته باشید. در کل همون X3 پرو بهتره 

    • 0
    • 2
    سلام ب نظرتون a72 گوشی خوبیه برای خریدن؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/20 09:07:18
      • 0
      • 2

      سلام بله گوشی A72 یکی از بهترین میان رده های سامسونگه و مشخصات بسیار خوبی داره

    • 0
    • 0
    سلام بین مدل s20 fe و note 10 lite کدومو پیشنهاد میدین با توجه به این موضوع که کیفیت دوربین خیلی برام مهمه و این موضوع که بعضی کاربران گفتن s20 fe مشکل داغ کردن داره.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/18 09:17:39
      • 0
      • 1

      سلام من S20 fe رو پیشنهاد میدم

      پردازنده این گوشی دقیقا همون پردازنده استفاده شده توی سری پرچمدار S20 هستش و مشکل داغی نداره به هیچ وجه

    • 0
    • 0
    سلام گوشی A31چطوره میخوام بخرم شما کدوم گوشی رو ب جای A31پیشنهاد میدین
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/09 09:24:10
      • 0
      • 1

      سلام A31 مشخصات خوبی داره

      تو این رنج قیمتی میتونین A32 و نوت 10 شیائومی و پوکو X3 رو هم خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام بین5-8میلیون چه گوشی رو مناسب میدونین.من زیاد از گوشی استفاده میکنم یه چیز قوی باشه.شیامی نوت 9اس رو دیدم پیشنهاد دادین ولی شنیدم که مشکل پیدا میکنه.من a50داشتم خراب شد .چی رو پیشنهاد میکنین؟و عیبی از پوکو ایکس 3پرو دیده شده؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/02/30 10:10:32
      • 0
      • 0

      سلام تا 8 میلیون میتونم گوشی های A51 سامسونگ و شیائومی Mi  11 lite و Mi 10T Lite رو به شما پیشنهاد کنم

      از پوکو ایکس 3 تنها عیبی که گزارش شده لرزش قاب پشتی هنگام گوش دادن به موسیقی با صدای بلنده و نمیشه اسمشو عیب گذاشت چون این گوشی دارای اسپیکرهای دوگانه قوی و استریو هستش

       

    • 0
    • 0
    سلام میشه بگید گوشیm21و a21s چه فرقی دارند و کدوم بهتر است از هر نظر !!؟؟
    • امین احمدیان

      1400/02/18 11:22:34
      • 1
      • 0

      سلام. توی بیشتر قسمتهای سخت افزاری مثل صفحه نمایش، باتری، پردازنده و سیستم دوربین با هم متفاوت هستند. گوشی m21 به نظر من بهتره

    • 0
    • 0
    سلام بین ردمی نوت ۱۰ شیائومی و A51 سامسونگ کدوم یکی رو پیشنهاد میدین ؟؟
    • امین احمدیان

      1400/02/08 13:05:01
      • 1
      • 1

      سلام قطعا Redmi Note 10 

      چون هم جدیده و آپدیتهای بیشتری رو دریافت میکنه هم از نظر پردازش و باتری به نسبت A51 قوی تر هستش

    • 0
    • 0
    من گوشی میخوام دوربین فول از سامسونگ چیو پیشنهاد میدین؟؟؟
    • امین احمدیان

      1400/01/28 11:10:59
      • 0
      • 0

      سلام در حال حاضر پرچم داران Galaxy S21 Ultra  و Galaxy Note 20 Ultra دوربینهای بسیار خوبی دارن

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم بدونم از بین a71و m51و m31s پیشنهاد شما کدومه
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:34:23
      • 0
      • 0

      با سلام گوشی های A71 و M51 هردو نسبت به گوشی M31s برتری دارن. در بین دو گوشی A71 و M51 همه مشخصات سخت افزاری یکی هستند فقط M51 باتری قدرتمند تری داره. در نتیجه به شخصه M51 رو پیشنهاد میدم

    • 1
    • 0
    سلام، نظر شما راجب M21 چیه؟ این گوشی هم با A21s تقریبا یه قیمته. آیا این گوشی مشکل خاصی داره ‌که تو مقالتون نبود؟ خود شما بین A21s و M21 کدومو انتخاب میکنید؟
    • fd رالزز

      1399/12/10 15:45:10
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی m21 یک گوشی میان رده خوب با ارزش خرید بالا می باشد. به دلیل محبوبیت بیشتر سری A به مدل های این سری بیشتر \رداخته شده است.

      به خاطر پردازنده قوی تر گوشی M21 پیشنهاد می شود

    • 0
    • 1
    سلام من میخوام که یک گوشی سامسونگ بخرم و خب بودجه من 5ملیون هست و میخواسم ببینم کدوم یک از گوشی ها باتوجه به اینگه میخوام تا 3الی4سال کار کنه با بودجه من هست خیلی ممنون اگه بگید
    • کاربر سایت

      1399/12/06 10:03:16
      • 1
      • 2

      سلام

      در حال حاضر در محدوده قیمتی 5 میلیون گوشی های A12 و A21s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خاستم بدونم آیا A70 گوشی خوبی نیست که به هیچکس پیشنهاد خرید ندادید فرق a70و a71 فقط تو اسنپ دراگونشه و دوربینشه وگرنه که بقیه چیزاش یکیه.
    • کاربر سایت

      1399/11/27 09:50:27
      • 0
      • 1

      سلام

      معمولا گوشی هایی که داری سال ساخت جدیدتر هستند پیشنهاد می شوند اما گوشی گلکسی A71 همان طور که گفتید دارای پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 8 نانومتری می باشد که مخصوصا اگر نسخه فیلیپین رو بیابید مخصوص گیمینگ است و همچنین تفاوت دیگر سیستم دوربین چهارگانه در این گوشی است

      همانطور که اول گفته شد به دلیل آپدیت نهایت 2 ساله گوشی های اندرویدی بهتری است جدیدترین گوشی را خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من بین گوشی m51و A71 موندم بنظرتون کدوم بهتره از نظر رابط کاربری هنگ نکنه بازی های سنگین مثل کالاف و پابچی روش راحت بالا بیاد و یخت افزار قدرتمند و دوربین کدوم یکی بهتره
    • کاربر سایت

      1399/11/27 09:40:06
      • 0
      • 2

      سلام

      از نظر سخت افزار و دوربین کاملا یکسان می باشند ولی بعد علت سال ساخت جدیدتر و باتری 7000 میلی آمپر ساعتی گوشی گلکسی M51 پیشنهاد می شود

    • 0
    • 1
    سلام من قصد خرید گوشی سامسونگ رو دارم و میخوام تقریبا ۸ملیون تومن خرج کنم حافظه بالا و کیفت دوربین عالی.دوستانی که صاحب نظر هستند چه موردی رو پیشنهاد میدن؟
    • کاربر سایت

      1399/11/23 10:10:23
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی در حد 8 میلیون گلکسی M31s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی میخام که زیر 6میلیون باشه به نظرتون A30 بهتره یاm31؟ و میتونیم m31 رو زیر 6 میلیون بخریم یا نه؟؟
    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:49:56
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی M31 برتر می باشد. بله نسخه 64 گیگابایتی زیر 6 میلیون پیدا می شود

    • 0
    • 2
    سلام. من میخواستم گوشی ای با کیفیت دوربین بالا ، استفاده نسبتا سنگین ، حافظه و رم بالا و همچنین کیفیت و پردازش خوب در رنج قیمت ۷، ۸ میلیون تهیه کنم پیشنهادتون چی هستش ؟ آیا A71 یا M31s مناسب هستند؟
    • کاربر سایت

      1399/11/05 08:47:53
      • 2
      • 6

      سلام

      بله این دو گزینه انتخابی بهترین ها در میان رده های سامسونگ می باشند

    • 1
    • 0
    سلام می خوام گوشی M30sبخرم ولی از طرفی گوشی M31sهم دوست دارم می خوام بدونم که توی چی با هم فرق دارن اگه میشه بگید لطفا
    • کاربر سایت

      1399/11/04 08:24:40
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی سامسونگ M31s از نظر دوربین ها و سال ساخت نسبت به گلکسی M30s برتری دارد

    • 0
    • 2
    سلام گوشی تارنج ۵/۵ با کیفیت دوربین خوب (هم دوربین جلو و هم دوربین پشت ) چه گدشی را پیشنهاد می کنید ؟
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:27:56
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 8 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام من میخاستم یه گوشی خوب و مطمئن بخرم بجز a21s گوشی خوبیه ولی چون بیشتر فامیل ما از این گوشی دارن دوست ندارم از این گوشی بگیرم نمیدونم چی بگیرم میشه یه گوشی 5تا 7یا 7.30 ملیون رو بگید که غیر از قیمتش گوشی خوب و بدرد بخوری باشه
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:22:16
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی M31s رو بهتون پیشنهاد می کنم یکی از برترین ها در این بازه قیمتی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی تا ۸میلیون که هنگ نکنه و دوربین خوبی داشته باشه بین a51وm31 کدوم رو پیشنهاد میدید
    • کاربر سایت

      1399/10/30 08:49:23
      • 2
      • 2

      سلام

      گوشی سامسونگ M31 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    وقت بخیر یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنیدبینA51-A71-M31-A41-Note10lite کدوم رو پیشنهاد میدیدکه امکانات به قیمت بخوره
    • کاربر سایت

      1399/10/27 10:27:26
      • 1
      • 2

      هیچکدام در این رنج قیمتی گوشی سامسونگ A42 5G رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما گلکسی نوت 20 معمولی بهتره دا گلکسی اس 20 پلاس
    • کاربر سایت

      1399/10/25 09:03:23
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم یه گوشی داشته باشم که بازی هایی مثل کالاف دیوتی ، پابجی ، آسفالت ۹ و نظایر اینها رو به راحتی و روان اجرا کنه ، پیشنهاد شما چه گوشیی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/10/23 11:24:03
      • 1
      • 1

      سلام

      بستگی به سقف هزینه شما دارد.

      اگر رنج قیمتی 15 میلیون می خواین گوشی شیائومی Poco f2 Pro

      اگر 10 میلیون می خواین گوشی سامسونگ M31s

      اگر بین 6 تا 8 میلیون میخواین گوشی شیائومی نوت 9s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام من آموزگار هستم و ی گوشی می خوام که برای تصویربرداری و ساخت فیلم آموزشی استفاده کنم و حافظه خوبی داشته باشه و باتریش داغ نکنه از بین برندها ۵تا ۷ تومن کدوم رو پیشنهاد می کنید؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/10/23 11:17:14
      • 2
      • 0

      سلام

      از برند سامسونگ گوشی M31 و از برند شیائومی گوشی نوت 9s با حافظه 128 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    خسته نباشید گوشی تا 15 تومن چی پیشنهاد میدید؟ استفاده بازی های سنگین دارم و دوربین هم برام اهمیت داره ممنون میشم جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/10/23 10:50:00
      • 0
      • 0

      سلام

      برای انتخاب بهتری پیشنهاد می کنم مقاله بهترین گوشی تا 15 میلیون رو مطالعه کنید.

      اما به طور کلی از برند سامسونگ گوشی گلکسی S20 FE و از برند شیائومی Poco F2 Pro گوشی های عالی می باشند در این رنج قیمتی

    • 0
    • 0
    سلام من میخام سامسونگ a5 2017 بگیرم میخاستم بدونم گوشی تو همین رنج قیمت و همین امکانات یا شاید بهتر بهم معرفی کنید من تا5تومن میتونم هزینه کنم.ممنون
    • کاربر سایت

      1399/10/17 08:18:13
      • 1
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی گوشی های سامسونگ گلکسی A21s و آنر 10i رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم موبایل تا شیش و نیم بخرم رفتم موبایلی گفت فقط a21s خوبه بعد تحقیق کردم دیدم میگن تاچش ضعیفه و صفحش افتضاحه نمیدونم چی بگیرم honor 9a. a21s هیچی نمیدونم میخوام پابجی و کالاف و کلش رویال و کلنز را خوب اجرا کنه مخصوصا آسفالت
    • کاربر سایت

      1399/10/13 08:46:15
      • 0
      • 1

      سلام

      از بین این 3 گوشی می تونید یکی رو انتخاب کنید.

      شیائومی نوت 8 - هواوی Y9s - شیائومی نوت 9

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بهترین و با کیفیت ترین گوشی مدل سامسونگ که رم بالای ۸ و اینترنت 4G داشته باشه رو بهم معرفی کنید ممنون از شما
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ببخشید با ۶ و ۵۰۰ چی پیشنهاد میدید از نظر پردازش و گرافیک و بازی ، عکس ، کند نشدن بعد از مدت طولانی ؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/10/08 08:34:18
      • 0
      • 0

      سلام ممنون

      گوشی شیائومی نوت 9s  رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید بین گوشی سامسونگ a51و a 71 کدومش بهتره؟؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/10/08 08:32:42
      • 4
      • 4

      سلام ممنون

      گوشی a71 برتر می باشد

    • 1
    • 0
    بعد من ۱۴ سالمه گوشی برای بازی و پردازشگر قوی میخواستم گوشی تا ۶ میلیون و ۵۰۰ میخوام چی پیشنهاد میدید ؟ بعد اینکه بین a30s , a21s ' a20s کدوم بهتره ؟ از نظر بازی پردازشگر قوی ، عکاسی و دوربین کدوم از اینا کار منو راه میندازه از انظر این چیز هایی که گفتم بگید ممنون میشم؟؟؟ بین اینا کدوم میگین ؟
    • کاربر سایت

      1399/10/08 08:32:17
      • 0
      • 0

      گوشی خوب تا 6.5 میلیون شیائومی نوت 9s رو بهتون پیشنهاد می کنم پردازنده قوی، صفحه نمایش بزرگ و باتری عظیم از ویژگی هایی هست که کاملا راضی میکنه هر کاربری رو.

      از بین گوشی های که پیشنهاد دادین گوشی گلکسی A21s برتر می باشد

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخیر. من یک دانش آموز هستم بعد یک گوشی میخوام که روی تا ۷ یا ۸ ساعت استفاده میکنم دچار هنگیدن و اینا نشه. بعد حافظه و کیفیت دوربینش بالا باشه. تا ۱۰ میلیون باشه. با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:53:37
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی شیائومی poco x3 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 2
    آقا من دوماهه گوشی شیائومی ردمی نوت ۹s خریدم همه میگفتن عالیه عالیه الان دارم استفاده میکنم افتضاح تراز خودش نیست همش صفحه خاموش میشه هنگ می‌کنه یعنی اعصاب خورد کن شده الان دلم میخواد عوضش کنم بجاش سامسونگ بگیرم‌‌..به نظرتون سامسونگ با قیمت مناسب اینا چیه؟
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:35:59
      • 1
      • 2

      سلام

      پیشنهاد می شود برای رفع مشکلات شیائومی حتما به گارانتی گوشی رجوع کنید چون مشکلات ذکر شده فقط برای شماست و اگر به دنبال گوشی خوب از سامسونگ هستید که در حد مشخصات نوت 9s شیائومی باشه گوشی گلکسی A51 و m31 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    با سلام . گوشی a71 بهتره یا note 10 lite ؟؟؟ . من میخوام روزمره استفاده کنم و حافظه خیلی برام مهمه و رزولوشن اصلا قلم و اینا هم برام مهم نیست . برای کلاسهای دانشگاه و اینها میخوام . حالا در رنج همین قیمت ها تا ۱۶/۱۷ میلیون یا حالا کمتر چه گوشی پیشنهاد میکنین؟؟ اگر سامسونگ باشه بهتره ؟؟ اخه من قبلا هواوی داشتم ولی زیاد راضی نبودم. از شیامی و بقیه برند ها هم زیاد سر در نمیارم . یه راهنمایی میکنید . تا قیمت ۱۷ میلیون چه چیزی مد نظرتون هست با ویژگیه حافظه خوب و رزولوشن ؟ اگر کمتر باشه قیمت هم بهتره در حد دانشجویی .
    • کاربر سایت

      1399/09/29 11:35:38
      • 1
      • 1

      سلام

      بین این دو گوشی نوت 10 لایت رو بهتون پیشنهاد می کنم. اما اگر گوشی بهتری میخواین از برند شیائومی بهتون پیشنهاد می کنم گوشی POCO F2 Pro یکی از بهترین ها در رنج درخواستی شماست

    • نگار

      1399/09/30 12:30:38
      • 2
      • 2

      متشکر . مدلی که فرمودید دوربین جلویی حالت کشوییش زیاد جالب نبود .از نظر ظاهری پیشنهاده دیگه ای ندارید ؟

    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:31:30
      • 1
      • 0

      اگر از دوربین پاپ آپ خوشتون نمیاد همون نوت 10 لایت بهترین گزینه می باشد

    • 1
    • 0
    سلام من یک گوشی خوب می خوام که برای کارهای روزانه و کمی بازی کم نیاره می تونی چند گوشی شیائومی و چند گوشی سامسونگ معرفی کنید باتشکر فراوان از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/09/29 09:44:27
      • 1
      • 2

      سلام

      چه پایه قیمتی مدنظرتون می باشد؟

      به طور کلی می شه گوشی های هواوی نوا 7i سامسونگ A51 و شیائومی نوت 9s با حافظه 128 رو معرفی کرد

    • 1
    • 0
    با درود. بین A71 و note 10 لایت پیشنهاد شما کدام می باشد؟
    • کاربر سایت

      1399/09/26 15:36:50
      • 1
      • 1

      دورد بر شما

      نوت 10 لایت سامسونگ یا شیائومی ؟

      اگر نوت 10 لایت سامسونگ مدنظر باشد. از نظر کیفیت صفحه نمایش و دوربین ها و مخصوصا قلم S-pen نوت 10 لایت و از نظر پردازنده گلکسی A71

    • 0
    • 1
    سلام یه مدل گوشی سامسونگ با کیفیت میخوام بین ۱۲ تا ۱۸ تومن باشه ، چه مدلی را پیشنهاد میکنید ؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/09/26 15:24:58
      • 2
      • 3

      سلام

      گوشی نوت 10 لایت رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 2
    سلام من میخوام یه گوشی بخرم سامسونگ یا شیائومی باشه و قیمت هم بین ۵ تومان تا ۸ تومان باشه و اینکه دوربینش هم ۴ دوربینه و مربع شکل باشه و از نظر باتری قابلیت های نرم افزاری خوبی داشته باشه سرعت خوبی هم داسته باشه کیفیت دوربین هم خوب باشه درکل گوشی باشه که سیستم خوبی داشته باشه ممنون میشم پیشنهاد بدین بهم .
    • کاربر سایت

      1399/09/22 07:51:29
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 9s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشید من یک گوشی می‌خوام بخرم ولی هنوز نمیدونم کدوم مناسبه و ترجیحا دوست دارم سامسونگ یا نوکیا باشه یکی از چیزایی که مد نظرم هست آنتن دهی خوب داشته باشه صفحه نمایشش چشم رو خیلی اذیت نکنه حافظه‌اش بالا باشه و مموری کارت داشته باشه باتریش تا دو الی سه روز داووم بیاره قیمتش هم زیر ده تومن باشه و بالا 4 تومن قابلیت های نرم افزاری خوبی هم داشته باشه شما چه چیزی رو پیشنهاد میدین
    • کاربر سایت

      1399/09/19 08:43:02
      • 1
      • 1

      سلام

      در مورد باتری بستگی به مصرف بهینه شما دارد اما در کل با این مشخصات گلکسی m31 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    وان پلاس 8 تی آیا از هر جور عالیه یا خوب
    • کاربر سایت

      1399/09/10 09:00:03
      • 2
      • 1

      بله یک گوشی خوب با مشخصاتی عالی می باشد

    • 1
    • 0
    سلام من همیشه گوشی آیفون داشتم اما الان گوشیم‌خراب شده ‌ قابل تعمیر هم متاسفانه نیست، به علت بالا بودن قیمتهای اپل ناچارم چوشی سامسونگ بگیرم، شما در رنج ۱۳-۱۴ تومان پیشنهادتون چی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/08/29 08:35:18
      • 1
      • 1

      سلام

      در این رنج قیمتی بهترین گزینه گوشی A71 هست براتون اما اگر بغیر از سامسونگ از برند های دیگه هم مدنظرتون باشه دو گوشی شیائومی Mi Note 10 Lite با حافظه 128 و گوشی شیائومی POCO F2 Pro رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام، من میخاستم یه گوشی مدل بالا سامسونگ بهم معرفی کنید که بگیرم، ممنون میشم.
    • کاربر سایت

      1399/08/22 13:55:47
      • 0
      • 1

      سلام

      در چه پایه قیمتی مدنظرتون هست؟ گوشی نوت 20 الترا در حدود قیمتی 37 میلیون می باشد.گوشی A51 هم جزو میان رده های خوب سامسونگ است که حدود 8 میلیون است.

    • 0
    • 1
    بنظرتون سامسونگ A21sخوبه؟ یا شیائومی نوت 9 کدومو بگیرم
    • کاربر سایت

      1399/07/26 09:57:01
      • 4
      • 4

      اگر سامسونگ دوست هستید و به رابط کاربری سامسونگ عادت کردین گوشی A21s رو بگیرید اما در مقایسه این دو گوشی شیائومی نوت 9 کمی برتر می باشد و بهتر عمل کرده است.

    • 2
    • 1
    جمع بندی مقاله های بهترین گوشی سامسونگ و بهترین گوشی شیائومی و بقیه برندها بسیار عالی و مفید بود و باعث شد بااطلاعات کافی باتوجه ب بودجه ای ک دارم یکی از گوشی های معرفی شده رو بخرم.فقط یک دو راهی میمونه ک اگر راهنمایی بفرمائید ممنون میشم سامسونگ نوت 10لایت یا هم رده ای از شیائومی؟؟ اگر شیائومی جوابه چ مدلی پیشنهاد می کنید؟
    • کاربر سایت

      1399/07/16 09:00:50
      • 2
      • 3

      ممنون برای بازخوردتون 

      در کنار نوت 10 لایت سامسونگ میشه گوشی شیائومی POCO F2 Pro رو پیشنهاد کرد 

    • 0
    • 0
    سلام ابتدا تشکر از مقاله بسیارمفیدتون دو اینکه راهنمایی بفرمایید بین سری a و m کدومو پیشنهاد میکنید در رتج قیمتی 6الی7 تومن
    • کاربر سایت

      1399/07/12 08:57:50
      • 2
      • 3

      سلام 

      اصولا سری M مدل های بهبود یافته و جوان پسند سری A می باشد با قابلیت هایی مانند باتری بهتر کیفیت دوربین بهتر و ... 

      در رنج قیمتی 7 میلیون تومان گلکسی M31 رو میشه پیشنهاد کرد

    • 0
    • 2
    سلام میخواستم بدونم بهترین گوشی سامسونگ که هم از نظر قیمت و هم از نظر امکاناتی مناسب باشه کدام مدل هستش؟
    • کاربر سایت

      1399/07/12 09:01:10
      • 1
      • 2

      سلام

      اگر یک میان رده خوش قیمت با ارزش خرید بالا مدنظرتون باشه گوشی گلکسی A51 یک انتخاب خوب است

    • 0
    • 0
    سلام گوشي خوب با طول عمر بالا مناسب براي كلاس هاي آنلاين مدرسه و بازي هاي ساده بچه ها چي پيشنهاد ميدين؟ پيشاپيش ممنون
    • کاربر سایت

      1399/07/10 12:56:00
      • 3
      • 1

      سلام

      اگر یک گوشی ارزون قیمت و خوب مدنظرتون هست گلکسی A11 رو بهتون پیشنهاد می کنم. اما اگر محدودیتی برای هزینه ندارید گوشی گلکسی M31 با باتری عظیمش فوق العاده است.

      برای اطلاع بیشتر به مقاله بهترین گوشی های ارزان برای اجرای اپلیکیشن شاد مراجعه کنید.