تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 141
  • 274719 مرتبه
  • 1399/08/12

بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان

بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان هستید، به صفحه درستی آمده‌اید. چندین سال گذشته اگر شما در بازار در حال گشت زنی برای خرید گوشی بودید، قطعا با صرف هزینه زیر 10 میلیون تومان یکی از مدرن ترین، قوی ترین و بهترین گوشی های پرچم دار جهان را می توانستید تهیه کنید. اما اکنون چطور؟ با گذشت زمان و تغییر در وضعیت اقتصاد کشورمان آیا باز هم می توان با صرف چنین هزینه ای یکی از بهترین های بازار را در اختیار داشت؟ آیا باز هم می توان با گذر از فروشگاه ها و نمایندگی های اصلی گوشی‌های هوشمند در شهر های مختلف، بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان را خرید کرد؟ با افزایش بی رویه و بدون سابقه نرخ ارز که تاثیر مستقیم روی قیمت گذاری کالاها، از جمله کالاهای دیجیتال دارد، پاسخ قطعا منفی است، و اکثر کاربران دچار سردرگمی در خرید این گونه کالاها شده اند. این صفحه درست جایی است که قدرت انتخاب شما بهتر می شود پس آن را نبندید و با ما همراه باشید. چرا که 10 میلیون هزینه ای که قرار است بپردازید، قطعا ارزش وقت گذاشتن برای خرید بهتر را دارد.

دنیای تکنولوژی به گونه ای است که روز به روز در حال پیشرف است و فضا را تبدیل به یک عرصه ی رقابتی تنگاتنگ کرده است. شرکت های مختلف هرکدام در تلاش اند تا هر ساله با معرفی بروز ترین محصولات خود بار دیگر زمینه ای برای بقا و راهکاری برای بازگشت به لیگ قهرمانان را فراهم کنند. یک گوشی میان رده، برای هرکس که می خواهد امکانات بالا را با قیمتی کمتر تجربه کند بسیار مناسب است. گوشی های میان رده تا 10 میلیون تومان در واقع می توانند امکاناتی نزدیک به پرچم داران داشته باشند و تا چندین سال شما را در مدیریت کارهایتان همراهی کنند.

تخصص شرکت امریکایی اپل گاها تولید گوشی‌های پرچم‌دار لوکس و گران قیمت می‌باشد و همیشه محصولاتی که معرفی می‌کند، نه تنها در داخل کشورمان بلکه در خارج از کشور هم در رده بندی قیمتی بالایی قرار میگیرند. چنانچه اپل را در نظر نگیریم، شرکت هایی چون سامسونگ، هواوی و شیائومی هرساله در تلاش اند تا طبق رسوم خود محصولاتی را برای نیاز مردم در میانه بازار تامین کنند. که البته در انجام این امر به خوبی تخصص دارند. ما هم در اینجا برایتان محصولاتی از این غول های مخابراتی بزرگ در نظر گرفته ایم تا به راحتی تمامی سلایق را پوشش دهد و بهترین گزینه را برای خریدتان مهیا سازد.

یک نکته خیلی مهم که باید هنگام خواندن این سری مقالات در نظر داشته باشید این است که گرچه این محتوا همیشه در حال بروزرسانی و ویرایش است تا در بهترین و مفیدترین وضعیت خود باشد ولی باید در نظر داشته باشید خیلی از مدل‌های معرفی شده در این مقاله دیگر تولید نمی‌شوند یا حداقل در بازار ایران حضور نداشته و قابل خرید نیستند. به همین علت در هر بار آپدیت جدید این محتوا بهترین و بروزترین مدل‌های موجود در بازار به ابتدای این لیست منتقل می‌شود پس برای پیدا کردن بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان نیازی نیست حتما کل مقاله را مطالعه کنید. رتبه 1 تا 5 این مقاله قطعا شما را به بهترین مدل بازار در این رنج قیمتی خواهد رساند. بسیاری از گوشی هایی که در انتهای این لیست حضور داشته و در بازار ایران هم موجود هستند معمولاً دچار افت قیمت شده و به مقالات دیگر منتقل شده‌اند. دقت کنید به پاس قدردانی از شما مخاطب عزیز برای کلیه خوانندگان و دنبال کنندگان بلاگ خاص باکس کد تخفیف 30 الی 100 هزار تومانی تعلق می‌گیرد که فقط مخصوص شماست. کافیست قبل از ثبت سفارش در همین قسمت نظر خود را در مورد این محتوا ثبت کرده و درخواست کد تخفیف نمایید.

 

چنانچه قصد دارید با مبلغی زیر 10 میلیون تومان اقدام به خرید کنید، پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر بازدید نمایید:

1- گوشی POCO M6 Pro 4G

گوشی پوکو M6 Pro از برند دوست داشتنی و محبوب پوکو در همه زمینه ها مشخصات جذاب و دلنشینی دارد. این گوشی در اواخر دی ماه 1402 رونمایی شد و حتما می‌دانید که سری M گوشی‌های پوکو در دسته میان‌رده‌های ارزان قیمت این شرکت قرار می‌گیرند و برای کسانی که به دنبال گوشی میان رده با قیمت مناسب و مشخصات خوب هستند، گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. از ویژگی های خاص این گوشی می توان به طراحی دو رنگ قاب پشتی اشاره کرد که در اسمارت فون های دیگر کمتر پیدا می شود.

در ابتدای کار، طراحی این موبایل زیبایی و مدرن بودن خاصی را دارد، پنل پشتی شیشه ای که در دو تم رنگی تیره و روشن تقسیم شده است و جذابیت کار را دو برابر می کند. دو لنز دوربین به صورت بزرگ و یک لنز ماکرو کوچکتر در پشت گوشی قرار دارد، همچنین تیز بودن گوشه های گوشی، کم بودن حاشیه ها و کوچک بودن پانچ هول دوربین سلفی، لذت در دست گرفتن آن را دو چندان می کند. برای طراحی، لقب بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان برازنده این اسمارت فون است.

نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED پوکو M6 پرو 4G با وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تصاویر و ویدئوها را با وضوح و شفافیت خیره‌کننده‌ای به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر همچنین از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند و تجربه بصری بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد و پوکو M6 Pro 4G را به بهترین گوشی زیر 10 میلیون تومان نزدیک تر می کند. پوکو M6 پرو 4G به پردازنده قدرتمند Helio G99 Ultra مجهز شده است که به‌راحتی از پس هرگونه پردازش سنگینی برمی‌آید. این پردازنده عملکردی روان و سریع را برای شما تضمین می‌کند.

پوکو M6 پرو 4G به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با کیفیت بالا مجهز شده است که قادر به ثبت تصاویر با جزئیات دقیق و رنگ‌های زنده است. لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو در کنار لنز سلفی 16 مگاپیکسلی، تکمیل کننده بخش دوربین این اسمارت فون است. پوکو M6 پرو 4G به باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که تا یک روز استفاده عادی را پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنید. 

از دیگر امتیاز های گوشی پوکو M6 Pro 4G دارا بودن اسپیکر های استریو و جک 3.5 میلی متری صدا است. خوشبختانه در وبسایت خاص باکس انواع هندزفری سیم دار موجود است و شما می توانید از این قابلیت گوشی Poco M6 Pro 4G استفاده کنید. گوشی شیائومی پوکو M6 Pro 4G دارای صفحه نمایش فوق العاده، باتری و شارژر بی نظیر در کنار دوربین و پردازنده خوب می باشد که ارزش خرید آن را به عنوان بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان بالا می برد. جدای از بحث قیمتی اگر به دنبال مدل های دیگر از برند شیائومی هستید، به شما مقاله بهترین گوشی های شیائومی را پیشنهاد می کنیم.

مشخصات کامل و خرید گوشی POCO M6 Pro 4G

2- گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

شیائومی را می‌توان به‌راحتی یکی از پیشتازان عرصۀ تولید انواع گوشی موبایل میان‌رده دانست. سری گوشی‌های ردمی یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شود که در کنار قیمت منطقی خود از عملکرد قابل‌قبولی برخوردار بوده و لایق این هست که در لیست بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان قرار بگیرد. شیائومی در یکی از جدیدترین گوشی‌های این سری یعنی Redmi Note 12 Pro 4G هم کاری کرده تا از برخی لحاظ تفاوت چندانی با یک گوشی پرچمدار نداشته باشد. این گوشی در مارس 2023 معرفی و در آوریل همان سال نیز عرضه شد.

در جلوی گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G صفحۀ نمایشی را شاهد هستیم دارای ابعاد 6.67 اینچ که از فناوری AMOLED پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر دارای ابعاد 1080 × 2400 بوده و قادر است در هر اینچ مقدار تخمینی 395 پیکسل را نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G می‌توان به قابلیت ارائۀ حداکثر نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و روشنایی 1100 نیت اشاره کرد که مورد اول برای داشتن نمایشگری روان و بدون لگ و مورد دوم برای وضوح بالای نمایشگر در زیر تابش مستقیم نور خورشید مفید است.

پردازنده‌ای که قلب تپندۀ گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G را تشکیل می‌دهد محصول شرکت موفق کوالکام یعنی پردازندۀ Snapdragon 732G است که با توجه به معماری 8 نانومتری خود عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتری دارد. این پردازندۀ هشت‌هسته‌ای را دو هستۀ 2.2 گیگاهرتزی و شش هستۀ 1.8 گیگاهرتزی تشکیل می‌دهند. سخت‌افزار قدرتمند این گوشی را 8 گیگابایت حافظۀ رم و 256 گیگابایت حافظۀ داخلی همراهی می‌کند. طبق آنچه گفته شد انتظار می‌رود که گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G بتواند از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین برآید و در کنار نمایشگر قدرتمند و باتری فوق‌العاده‌اش تجربه‌ای لذت‌بخش را با صرف تنها 10 میلیون تومان هزینه برای مصرف‌کننده به‌همراه داشته باشد.

چهار سنسور دوربینی که برای گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G در نظر گرفته شده از نوع عریض با رزولوشن 108 مگاپیکسل، فوق‌عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل، ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل است. گشودگی دریچۀ دیافراگم f/1.9 دوربین عریض و پوشش 120 درجه‌ای دوربین فوق‌عریض در کنار قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 30 فریم‌برثانیه باعث شده تا گوشی ردمی نوت 12 پرو 4G در دوربین خود نیز عملکرد خوبی هم در روز و هم در شب داشته باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده که قادر است با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند.

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G از نوع لیتیوم پلیمر و دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت با حداکثر توان 67 وات است که به ازای هر بار شارژ صددرصدی می‌تواند تا دو روز (در صورت استفادۀ عادی) دوام بیاورد. با وجود تعداد زیادی گوشی شیائومی و سامسونگ در بازار شاید صحبت از بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان خیلی کار سختی نباشد. یکی از این گوشی‌ها که مشخصات کامل آن در این بخش گفته شد گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G نام دارد که از برخی جهات می‌تواند در حد و اندازۀ یک گوشی پرچمدار ظاهر شود و رضایت مصرف‌کننده را به‌همراه داشته باشد.

مشخصات کامل و خرید گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

مشخصات کامل و خرید گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G

3- گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro

در لیست بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان باید نامی هم از یک گوشی سری ردمی آورد که توانسته است با ظاهر پرچمدارگونه و عملکرد خوبش جای خود را در دل کاربران باز کند؛ این گوشی Redmi Note 11 Pro نام دارد. این محصول شیائومی در ژانویۀ 2022 معرفی و در فوریۀ همان سال نیز عرضه شد.

گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro دارای صفحۀ نمایشی 6.67 اینچی از نوع Super AMOLED است (که نسبت به IPS کیفیت بهتر و مصرف انرژی کم‌تری دارد.) این نمایشگر قادر است در هر اینچ مقدار 395 پیکسل را نمایش دهد. همچنین، از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز برخوردار است که در هنگام اجرای بازی‌های ویدئویی و پخش فیلم‌وسریال‌های باکیفیت، تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را برای کاربر رقم می‌زند. قابلیت ارائۀ حداکثر 1200 نیت روشنایی هم کاربر را مطمئن می‌کند که بتواند در شرایط نوری متنوع، حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید، از نمایشگری با وضوح بالا برخوردار باشد.

قلب تپندۀ سخت‌افزار گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro را پردازندۀ Helio G96 شرکت مدیاتک تشکیل داده است. این پردازندۀ 12 نانومتری دارای هشت هسته است که دو هستۀ آن توانایی ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 2.05 گیگاهرتز و شش هستۀ کم‌مصرف‌تر آن نیز توانایی ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز را دارند. مقدار رم به‌کاررفته در گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 8 گیگابایت بوده و در کنار 128 گیگابایت حافظۀ داخلی می‌توان از کارت حافظۀ جانبی نیز برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر در آن استفاده کرد. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نشان می‌دهد که این عضو خانوادۀ ردمی قادر است از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های عملکردی سنگین برآید.

اگر قرار است برای خرید گوشی در حد 10 میلیون تومان اقدام کنیم، قطعاً یکی از معیارهای ما دوربین آن است. گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro نیز با ماژول چهارگانۀ دوربین خود توانسته است این انتظار کاربران را برآورده سازد. این گوشی مجهز به یک سنسور عریض 108 مگاپیکسلی است که به‌قطع می‌تواند تصاویری باکیفیت را ثبت کند. این سنسور را یک سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی برای عکاسی گسترده، سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی برای عکاسی از فاصلۀ نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هر چه بهتر تصاویر در عکاسی پرتره همراهی می‌کنند. جلوی گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro نیز به سنسوری 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز شده که عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. دوربین‌های این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارا می‌باشند.

باتری گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro از نوع لیتیوم پلیمر و دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که در هر بار شارژ صددرصدی می‌تواند در صورت استفادۀ عادی تا دو شبانه‌روز دوام بیاورد. این گوشی و شارژر آن دارای قابلیت شارژ سریع 67 وات نیز هست که به‌لطف آن می‌توان گوشی را تنها در 15 دقیقه به 51 درصد شارژ رساند. گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro قطعاً یکی از منطقی‌ترین انتخاب‌ها در لیست خرید بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان به‌شمار می‌رود که می‌تواند در کنار ظاهر شبه‌پرچمدارش، عملکرد خوبی نیز از خود نشان دهد.

مشخصات کامل و خرید گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G

مشخصات کامل و خرید گارد سیلیکونی گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro

مشخصات کامل و خرید گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

4-گوشی Huawei Nova 11i

شرکت هواوی توانسته است با تولید گوشی‌های موبایل سری nova جای خود را در بازار گوشی‌های میان‌رده باز کند. این سری از گوشی‌های برند هواوی به‌خاطر عملکرد سخت‌افزاری قوی و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌شان نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در این بین، گوشی Nova 11i نیز توانسته است به‌عنوان عضوی از این خانواده خوب عمل کند و در فهرست بهترین گوشی‌های موبایل تا 10 میلیون تومان قرار بگیرد. هواوی این گوشی را در ماه مه 2023 معرفی و عرضه کرد. این گوشی ترکیبی است از طراحی زیبا و عملکردی عالی!

گوشی Huawei Nova 11i دارای صفحۀ نمایشی تخت در ابعاد 6.8 اینچ و از نوع IPS LCD است که 1 میلی‌متر حاشیۀ باریک آن را احاطه کرده است. نسبت صفحۀ نمایش به بدنه 94.9 درصد است که این یعنی با صفحۀ نمایشی گسترده روبه‌رو هستیم. این نمایشگر از رزولوشن 1080 × 2388 برخوردار است و توانایی نمایش تقریباً 385 پیکسل در هر اینچ را داراست. همچنین، وجود نرخ نوسازی 90 هرتز در این صفحۀ نمایش باعث شده تا تماشای ویدئو و اجرای بازی در این گوشی به تجربه‌ای روان و لذت‌بخش تبدیل شود.

پردازنده‌ای که گوشی هواوی نوا 11i در دل خود جای داده است پردازندۀ هشت‌هسته‌ای Snapdragon 680 4G با معماری 4 نانومتری از شرکت کوالکام است. چهار هستۀ قدرتمند این پردازنده می‌توانند تا 2.4 گیگاهرتز فرکانس کاری ارائه دهند و چهار هستۀ کم‌مصرف دیگر نیز می‌توانند همین کار را تا میزان 1.9 گیگاهرتز انجام دهند. میزان رم به‌کاررفته در این گوشی 8 گیگابایت بوده و علاوه بر 128 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد. با وجود این مشخصات می‌توان انتظار داشت که گوشی Huawei Nova 11i بتواند از پس اجرای برنامه‌های عملکردی و بازی‌های محبوب دنیای موبایل برآید.

هواوی در جدیدترین گوشی خود از سری نوا دو سنسور دوربین در پشت آن تعبیه کرده است که شکل قرارگیری دوگانۀ آن‌ها مانند دو ستاره‌ای است که در یک مدار قرار دارند. دوربین اصلی و عریض این گوشی دارای رزولوشنی 48 مگاپیکسلی است و یک سنسور تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل نیز آن را همراهی می‌کند. وجود قابلیت‌هایی مانند Super Night Shot 2.0 برای تصویربرداری با بهترین کیفیت در شب و AI Snapshot برای تنظیم سرعت شاتر نسبت به حرکت اجسام در دوربین باعث شده تا دوربین گوشی هواوی Nova 11i در سطح خودش عملکردی قابل‌قبول داشته باشد. جلوی این گوشی نیز مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. دوربین‌های این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارند.

باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر است که با برخورداری از قابلیت توربو سوپرسارژ 40 واتی می‌تواند در مدت‌زمان 30 دقیقه به 60 درصد شارژ برسد. در پایان می‌توان این نتیجه را گرفت که گوشی هواوی نوا 11i یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توان در فهرست بهترین گوشی‌های موبایل تا 10 میلیون تومان قرار داد و انتظار داشت که خرید آن مانند خرید سایر گوشی‌های Huawei رضایت کاربر را به‌دنبال داشته باشد.

مشخصات کامل و خرید گوشی Huawei Nova 11i

5- گوشی Xiaomi Redmi Note 10

شیائومی طی چند سال اخیر توانسته است با ارائۀ محصولاتی که با وجود قیمت پایین از عملکرد بالایی برخوردارند جای پای خود را در بازار گوشی‌های موبایل ثابت کند. بنابراین وقتی صحبت از بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان می‌شود، قطعاً می‌توان گوشی‌های برند چینی شیائومی را یکی از گزینه‌های خرید گوشی موبایل در نظر گرفت. یکی از محصولات به‌صرفه و باکیفیت شیائومی گوشی Redmi Note 10 است که علاوه بر ظاهر پرچمدارگونه و قیمت به‌صرفه‌اش، کیفیت قابل‌قبولی دارد.

گوشی Xiaomi Redmi Note 10 در مارس 2021 معرفی و عرضه شد. این گوشی مجهز به نمایشگری 6.43 اینچی است که با رزولوشن 1080 × 2400 خود توانایی نمایش 409 پیکسل بر هر اینچ را دارد. صفحۀ نمایش گوشی شیائومی ردمی Note 10 دارای فناوری Super AMOLED می‌باشد و می‌تواند تا حداکثر 1100 نیت روشنایی ساطع کند. این میزان از روشنایی یعنی در شرایط نوری متنوع می‌توان انتظار نمایشگری واضح از این گوشی موبایل داشت. این نمایشگر به‌لطف وجود Corning Gorilla Glass 3 از خطر آسیب دیدن بر اثر افتادن در امان است.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 از پردازندۀ هشت‌هسته‌ای Snapdragon 678 شرکت کوالکام بهره می‌برد. دو هستۀ قدرتمند این پردازنده می‌توانند تا حداکثر 2.2 گیگاهرتز و 6 هستۀ کم‌مصرف‌تر آن نیز تا 1.7 گیگاهرتز  فرکانس کاری ارائه دهند. وجود پردازندۀ گرافیکی Adreno 612 در کنار پردازندۀ مرکزی باعث می‌شود تا این گوشی موبایل شیائومی بتواند از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های عملکردی محبوب برآید. میزان رم به‌کاررفته در این گوشی 6 گیگابایت بوده و علاوه بر 128 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد.

شیائومی مانند همیشه در دوربین گوشی‌های خود سنگ‌تمام گذاشته است. گوشی میان‌ردۀ Xiaomi Redmi Note 10 دارای چهار سنسور در پشت خود است. سنسور عریض دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل است، همچنین سنسورهای فوق‌عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل، ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و سنور سنجش عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل آن را همراهی می‌کنند. گشودگی دریچۀ دیافراگم دوربین عریض این گوشی f/1.8 است که به ثبت تصاویر با وضوح بالا در شب کمک می‌کند. این دوربین همچنین قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 60 فریم‌برثانیه را دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز از نوع عریض و دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل است.

باتری غیرقابل‌تعویض این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از اینترنت فوق‌العاده پرسرعت 5G را دارد. در کنار تمام نکاتی که گفته شد، می‌توان به‌حتم این را گفت که گوشی شیائومی ردمی نوت 10 یکی از بهترین گوشی‌های موبایل تا 10 میلیون تومان و موجود در بازار ایران است که ارزش خرید بالایی دارد.

مشخصات کامل و خرید گوشی Xiaomi Redmi Note 10

بهترین گوشی تا 10 میلیون

6- گوشی پوکو F3

پوکوفون که همه آن را به عنوان یک قاتل پرچمدار می‌شناسند در گوشی جدید خود هم این ویژگی را از دست نداده است و یک غول بزرگ را خلق کرده است. گوشی جدید Poco F3 که کاندیدای اصلی خرید گوشی 10 میلیونی است، مانند مدل سال گذشته یعنی Poco F2 Pro از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری رده بالایی استفاده می‌کند که باعث می‌شود این گوشی به عنوان رقیبی جدی برای سایر پرچم داران در میدان رقابت حاضر شود. یکی از اصلی ترین مشخصه های این سری از گوشیهای شیائومی، قدرت پردازشی آن است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می‌دهیم.

در بخش طراحی، این گوشی شباهت زیادی به سری Mi11 از شیائومی دارد. فریم پلاستیکی در گوشی پوکو F3 دوقاب شیشه‌ای را به هم متصل می‌کند و دارای تنوع رنگی بسیار خوبی است. ابعادی که گوشی در آن ساخته شده است، 7.8 × 76.4 × 163.7 ميلی متر است و در دست گرفتن و کنترل گوشی به کمک یک دست بسیار ساده و لذت بخش است. قاب پشتی براق گوشی بسیار زیبا و باشکوه به نظر می‌رسد و در یک فریم جداگانه دوربینهای چندگانه را در خود جای داده است. با نگاه به فریم گوشی متوجه می‌شویم که لبه‌ی سمت چپ گوشی Xiaomi Poco F3 خالی از هرگونه دخل و تصرف است و هیچ درگاهی در این قسمت قرار نگرفته است. این درحالی است که در لبه‌ی سمت راست کلید پاور و تنظیم صدا را مشاهده می‌کنیم. 

در قاب جلویی تماماً نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی قرار گرفته است اما اکنون این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز و نمونه برداری لمسی 360 هرتز پشتیبانی می‌کند که برای گوشی تا 10 میلیون تومان یکی از ویژگی‌های اصلی محسوب می‌شود. وضوح صفحه نمایش این گوشی 2400x1080 پیکسل یا 395 پیکسل در اینچ است. یک برش حفره مانند نیز برای دوربین سلفی وجود دارد. این صفحه نمایش به کمک Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود و همچنین گواهینامه +HDR10 برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.​

Poco F3 مجهز به یکی از سریعترین چیپستهای موجود در بازار است. پردازنده Snapdragon 870 5G که اخیراً رونمایی شده است، مغز متفکر در گوشی پوکو است. این تراشه دقیقاً همان تراشه پرچمدار سال گذشته یعنی SD865 با کلاک CPU بالاتر است و هسته اصلی آن تا 3.2 گیگاهرتز افزایش سرعت دارد. این پردازنده هنوز هم یکی از قدرتمندترین GPU های ساخته شده یعنی Adreno 650 را در کنار خود دارد. گوشی Poco F3 در دو نسخه ساخته شده است. مورد اول با 6+128 گیگابایت حافظه و مورد دوم با 8+256 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی. حافظه رم از نوع LPDDR5 است، در حالی که حافظه ذخیره سازی UFS3.1 در نظر گرفته شده است. باتری که وظیفه دارد تا انرژی این سخت افزار قدرتمند را مهیا سازد، دارای ظرفیت 4520 میلی آمپری است و به کمک یک شارژر 33 وات با سرعت بالایی تجدید قوا می‌کند.

گوشی شیاومی Poco F3 با تکیه بر سنسور 1/2 اینچی سونی IMX 582 یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را در قاب پشتی خود جای داده است. شاید گزینه‌های بسیار جذاب تری در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون باشند که در این بخش بهتر از پوکو عمل می‌کنند اما این لنزهای سه گانه بازهم قابل اعتماد هستند. دوربین دوم یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض بوده که دارای فوکوس ثابت است. دوربین سوم نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی هم سنسور 20 مگاپیکسلی است و کیفیت بسیار خوبی را دارد.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون

7- گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G

گوشی سامسونگ گلکسی A52 میان‌رده جدید و قدرتمند سامسونگ است که در سال 2021 به همراه برادر بزرگتر خود یعنی A72 معرفی و وارد میادین شد. این گوشی ها با مشخصات بسیار خوب خود و همچنین پشتیبانی از 5G به راحتی می‌توانند بار دیگر فروش خوب سامسونگ در سری A  را برای این کمپانی کره‌ای رقم بزنند. خط تولید سری A سامسونگ در سالهای اخیر آنقدر متنوع شده است که گوشی های این دسته از میان رده تا مشخصاتی نزدیک به پرچم داران را هم در بر می‌گیرد.

اگر شما هم به دنبال یک گوشی خوب تا 10 میلیون هستید حتماً این گوشی زیبا را در لیست انتخابی خود قرار دهید. چهره‌ی این گوشی به سمت پرچمداران سری S سامسونگ سوق داده شده است و زیبایی منحصر به فردی همراه با رنگ‌های دلنشین برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بدنه گوشی طبق معمول از پلاستیک ساخته شده است که دارای روکشی مات است و از کیفیت خوبی برخوردار است. ابعاد و وزن گوشی به ترتیب 159.9x75.1x8.4 میلیمتر و 189 گرم در نظر گرفته شده است. که برای یک گوشی با نمایشگر 6.5 اینچی بسیار خوب است.

صفحه نمایش بسیار باکیفیت این گوشی باعث می‌شود تا شما از تماشای فیلم و عکس‌ها نهایت لذت را ببرید. این پنل نه تنها از نسخه قبل خود سریعتر است، بلکه از نور بالاتری نیز برخوردار است. نمایشگر همانطور که اشاره کردیم اندازه‌ی 6.5 اینچی دارد و دارای وضوح 1080x2400 پیکسل می‌باشد. همچنین این پنل دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز می‌باشد که در اکثر گوشی های 2020 به بعد شاهد استفاده از این فناوری بودیم.

سامسونگ گلکسی A52 در دو نسخه معمولی و 5G ساخته است. پردازنده این دو مدل کمی با هم تفاوت دارند. مدل 5G با چیپ Snapdragon 750G و مدل 4G با چیپ Snapdragon 720G مجهز شده است. پردازنده‌هایی که حرف G انتهای نام آن‌ها قرار گرفته است، با هدف بهینه سازی بازی‌ها و با عنوان پردازنده‌های Gaming ساخته شده‌اند و شما می‌توانید این گوشی را به عنوان بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون هم در نظر بگیرید. ما مطمئن هستیم که بسیاری از کاربران در اینجا، به جای پردازنده‌های Exynos، مانند نسل قبلی Galaxy A51 یا چیپ MediaTek قرار گرفته در گلکسی A32 از انتخاب تراشه Qualcomm برای این گوشی قدردانی خواهند کرد.

گوشی A52 سامسونگ از یک ترکیب آشنای اصلی+فوق عریض+ماکرو+تشخیص‌عمق استفاده می‌کند. سامسونگ به جای واحد 48 مگاپیکسلی، دوربین اصلی Quad Bayer با رزولوشن 64 مگاپیکسل را ترجیح داد. این لنز دیافراگم نسبتاً روشن f/1.8 را دارد. واحد ultrawide همچنین به جای 8 مگاپیکسل، یک گزینه با وضوح بالاتر در 12MP با دیافراگم f/2.2 است. برای سنسورهای ماکرو و عمق اختصاصی نیز که معمولا 2MP بودند، لنزهای 5 مگاپیکسل را داریم. دوربین سلفی هم یک سنسور 32 مگاپیکسلی است.

سامسونگ موفق شد یک باتری بسیار خوب و قدرتمند 4500 میلی آمپری را در بدنه 8.4 میلی‌متری و 189 گرمی گلکسی A52 قرار دهد. این باتری ظرفیت کمتری از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که در گوشی Galaxy A32 با اندازه مشابه قرار دارد، اما در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعت در Galaxy A51 نیز یک افزایش و ارتقای خوب به حساب می‌آید.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون

8-گوشی سامسونگ Galaxy M62

باز هم کمپانی سامسونگ با یک گوشی بسیار قدرتمند در زمینه باتری گرد و خاک زیادی به پا کرد. گوشی سامسونگ Galaxy M62 عضو جدیدی از خانواده‌ی سامسونگ سری M است که قصد دارد تا رهبری این دسته از میان رده های سامسونگ را در ماه مارس 2021 بر عهده بگیرد. گوشی‌های سری M معمولا از باتری‌های بسیار بزرگ و پرظرفیت استفاده می‌کنند که تا مدت بیشتری جوابگوی نیازهای شما باشند. این قاعده دائما در حال پیشرفت است و ما در اینجا به Galaxy M62 رسیده‌ایم.

سامسونگ Galaxy M62 از یک طراحی مشابه M51 استفاده می‌کند و شما با در دست گرفتن گوشی چهره‌ی آشنای سامسونگ M51 را در قاب رو به روی این گوشی می‌بینید. ابعادی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است به 163.9x76.3x9.5 میلی‌متر رسیده است که ضخامت بالای آن مرهون باتری غول پیکر استفاده شده در M62 است. سامسونگ بااینکه از بدنه‌ای پلاستیکی در این گوشی استفاده کرده است اما بازهم ما شاهد وزن زیاد 218 گرمی در M62 هستیم که به عنوان گوشی تا 10 میلیون هم چیزی غیر از این انتظار نمی‌رود.

قلب تپنده‌ی گوشی گلکسی M62 یک پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 9825 با لیتوگرافی 7 نانومتری است که بار سنگین پردازش در این گوشی را عهده دار شده است. البته قدرت کافی برای کنترل امور را نیز دارد. این گوشی در نسخه متفاوت با حافظه‌های ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ساخته شده است. حافظه رم هر دو نسخه 8 گیگابایت است. در بخش باتری که نقطه قوت اصلی این گوشی است ما شاهد حضور یک باتری 7000 میلی آمپری هستیم که با شارژ 25 وات پشتیبانی می‌شود.

بخش دوربین معطوف به سیستم معروف چهارگانه سامسونگ است که در اکثر میان‌رده‌های این کمپانی کره‌ای آن را دیده‌ایم. لنز اصلی این گوشی سنسور 64 مگاپیکسلی عریض است که در کنار خود یک لنز 12 مگاپیکسل فوق عریض و دو لنز 5 مگاپیکسلی، یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو در اختیار دارد. عکس‌های تهیه شده در نور روز از دوربین اصلی M51 بسیار خوب ثبت می‌شوند. رنگ ها در عکسهای گرفته شده بدون افراط و تفریط پر جنب و جوش هستند.

گوشی گلکسی M62 یکی از میان‌رده‌های قدرتمند سری M سامسونگ است که همانطور که همه‌ی شما می‌دانید با تمرکز بر روی باتری معرفی و روانه بازار شده است. استفاده از یک باتری غول پیکر اولین مزیتی است که با خرید M62 از آن بهره‌مند می‌شوید. اما باید بدانید این تنها نقطه قوت این گوشی نیست و شما مشخصات برتر دیگری را نیز در اختیار خواهید داشت. یک نمایشگر باکیفیت و بزرگ، پردازنده قوی و دوربین‌هایی که حرفه‌ای عکاسی می‌کنند به خوبی هرکاربری را به سمت خود جذب می‌کند.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

9- گوشی موتورولا Moto G Plus

موتورولا با استفاده از Moto G 5G Plus محبوب ترین سری خود را در عصر 5G معرفی می کند. این شرکت قصد دارد با ارائه بهترین قیمت در کنار امکانات عالی ، شکوه قدیمی خود را دوباره زنده کند دقیقاً مانند آنچه که Moto G اصلی در زمان خود انجام می داد.

اگرچه در نگاه اول طراحی Moto G Plus واقعا برجسته نیست، اما دارای دو ویژگی بصری متمایز است. در قسمت جلویی ما دو دوربین سلفی با برش حفره ای را می بینیم که بر روی صفحه نمایش قرار گرفته اند. دکمه پاور که به عنوان خواننده اثر انگشت عمل می کند در لبه سمت راست قرار گرفته است. از نظر ابعاد با یک گوشی باریک و بلند قد رو به رو هستیم. ابعاد این گوشی 168.3x74x9.7 میلی متر بوده و با توجه به اینکه بدنه گوشی از جنس پلاستیک می باشد، وزن آن به 207 گرم رسیده است.

رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 2520 پیکسل می باشد. این نمایشگر 6.7 اینچی نسبت ابعاد فوق العاده بلند 21: 9 را ایجاد می کند. نرخ تازه سازی 90 هرتز انیمیشن ها و گیم پلی نرم را برای عناوین پشتیبانی شده امکان پذیر می کند و از پشتیبانی HDR10 نیز برخوردار خواهید شد. روشنایی صفحه نمایش در حالت دستی تا 443 nits می رسد و در حالت خودکار این میزان روشنایی به 543 nits می رسد.

Moto G 5G Plus از سنسور محبوب 48 مگاپیکسلی Quad-Bayer استفاده می کند. در کنار آن یک لنز فوق عریض 8MP قرار گرفته است، یک دوربین 5 مگاپیکسل ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز دیگر لنزهای تشکیل دهنده ی این سیستم چهارگانه دوربین در موتورولا G8 هستند. دوربین اصلی در طول روز عملکرد خوبی دارد. عکس های گرفته شده از مناظر دارای جزئیات خوب، دامنه دینامیکی عالی، رنگ های تند و تیز هستند.

Moto G 5G Plus از چیپست Snapdragon 765 مبتنی بر روند 7 نانومتری EUV سامسونگ بهره می برد که باعث شده به سرعت به محبوب ترین تراشه میان رده 5G تبدیل شود. در کنار این پردازنده ما سه حالت ذخیره سازی 4+64 و 6+128 و 8+128 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی را در اختیار داریم. موتورولا از یک باتری غول پیکر 5000 میلی آمپری در این گوشی استفاده کرده است که با یک شارژر 20 واتی شارژ می شود. به طور حتم چنین سخت افزار قدرت مندی این گوشی را تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌ها تا 10 میلیون تومان کرده است. این گوشی مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید شده است.

اگر اکنون به دنبال خرید گوشی هوشمند با قابلیت 5G هستید اما بودجه محدودی دارید، مطمئناً Moto G 5G Plus به عنوان یک گزینه مناسب به شما پیشنهاد می شود. شما یک پنل IPS مناسب با فرکانس 90 هرتز، دوام باتری عالی، اندروید خام با چند ویژگی شخصی سازی و یک چیپست توانمند دارید.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

10- گوشی شیائومی Mi 10 lite 5G

شیائومی در 25 می 2020 با معرفی Mi 10 lite که نسخه ارزان قیمت پرچم دار خود یعنی Mi 10 بود، مانند همیشه قصد داشت تا امکانات بالا را در چارچوب قیمت مناسب ارائه نماید که در این کار موفق هم بوده است. پشتیبانی از 5G به لطف چیپست قدرتمند Snapdragon در این گوشی محقق شده است که شما می توانید با هزینه یک میان رده ویژگی 5G که بیشتر در پرچم داران  2020 به کار برده شده است را داشته باشید.

Mi 10 لایت بدنه ای به ابعاد 163.7x74.8x7.9 میلی متر دارد و جنس آن از شیشه و پلاستیک تشکیل شده است. فریم با توجه به مدل پرچم دار یعنی Mi 10 جای خود را از فلز به پلاستیک تغییر داده و قاب پشتی از شیشه ساخته شده است. وزن این گوشی به واسطه این متریال به 192 گرم رسیده است. در سمت راست گوشی شما دکمه های فیزیکی پاور و کنترل صدا را مشاهده می کنید. در پایین گوشی شما پورت USB تایپ C را مشاهده می کنید. در سمت راست درگاه میکروفون اصلی و اسپیکر قرار دارند و در سمت چپ نیز درگاه سیمکارت ها قرار دارند و ما در این قسمت کمی بدشانسیم چرا که شیائومی Mi 10 لایت از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند.

حدود 85 درصد از قاب جلویی را صفحه نمایش پوشانده است. یک صفحه نمایش 6.57 اینچی AMOLED که نسبت آن 20:9 می باشد. رزولیشن این صفحه نمایش برابر 1080 در 2400 پیکسل می باشد که تراکم 401 پیکسل در اینچ را به همراه دارد. روشنایی پنل AMOLED در Mi 10 لایت بسیار خوب است و شما مشکلی بابت دیدن محتوا در زیر نور مستقیم خورشید ندارید.

قاب پشتی میزبان دوربین های گوشی است که در حالت مربعی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. ماژول اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی است. یک دوربین فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسل، میدان دید 120 درجه را در کنار دوربین اصلی برایتان پوشش می دهد. دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر نیز در کنار این دوربین ها فعالیت می کنند. یکی از این سنسور ها وظیفه ی تشخیص عمق را برعهده دارد و لنز دیگر برای عکاسی از سوژه ها در فاصله ی بسیار نزدیک به شما کمک می کند. برای طرفداران عکاسی سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

شیائومی Mi 10 lite 5G بر روی یک چیپ 7 نانومتری Snapdragon 765G سوار است و به لطف این پردازنده از یک مودم 5G  نیز بهره می برد. در کنار CPU یک پردازنده گرافیکی به نام Adreno 620 وظیفه ی انجام پردازش های گرافیکی را بر عهده دارد. شیائومی Mi 10 Lite در سه نسخه با حافظه ی رم و حافظه ی داخلی متفاوت عرضه می شود. نسخه ی پایه 6+64 گیگابایت حافظه برنامه های در حال اجرا و حافظه داخلی دارد و پس از آن نسخه 6+128 گیگابایت و 8+256 گیگابایت قرار می گیرند. این گوشی به یک باتری 4150 میلی آمپری مجهز شده است که تا حدودی قابل قبول است همچنین اندروید 10 و پوسته ی اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 12 مسئولیت بخش نرم افزاری گوشی را بر عهده دارند.

ادعای شیائومی Mi 10 Lite 5G ارایه ی نسل بعدی شبکه های تلفن هوشمند با قیمت پایین است. اینکه با گوشی همه فن حریف و کاملی طرف هستیم کاملا درست است و اعداد ارقام شیائومی در این رابطه دروغ نمی گویند و ما این گوشی را برای قرار گیری در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

11- گوشی شیائومی Poco X3

در تابستان سال 2018 شرکت شیائومی با معرفی یک اسمارت فون رده بالا با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و البته قیمت پایین، انقلاب جدیدی در حیطه ی کاری خود رقم زد. معرفی PocoPhone F1 و موفقیت آن در فروش شیائومی باعث شد تا این شرکت تصمیم بگیرد آن را تبدیل به یک برند زیر مجموعه جدا کند و موفقیت آن را افزایش دهد. با ثبت برند Poco مدل های مختلفی از این گوشی در بازار معرفی شد.

امسال نیز به رسم همیشه شیائومی با معرفی Poco X3 بار دیگر پا به میادین گوشی های هوشمند گذاشت. اکنون باید ببینیم آیا در رتبه بندی گوشی تا 10 میلیون شیائومی Poco X3 ارزش خرید دارد یا خیر؟ پس با خلاصه ای از نقد و بررسی این محصول با ما همراه باشید. پوکو X3 در ابعاد 165.3x76.8x10.1 میلی متر و وزن 225 گرم معرفی شد که جزو دسته سنگین وزن های گوشی های هوشمند قرار می گیرد. بدنه گوشی از جنس شیشه، پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده. قاب پشتی شامل لنزهای دوربین است که جنس پلاستیکی دارد و به وسیله ی فریم آلومینیومی به صفحه نمایش می چسبد. لبه ی سمت راست شیائومی Poco X3 را کلیدهای ولوم و پاور اشغال کرده اند که سنسور اثر انگشت با کلید پاور ادغام شده است. لبه ی سمت چپ گوشی فقط مختص درگاه سیمکارت است. در لبه ی بالایی فرستنده رادیویی و میکروفون قرار گرفته است و لبه ی پایینی اسپیکر گوشی، درگاه تایپ c، میکروفون حذف صدای اضافه و جک 3.5 میلی متری قرار گرفته اند. قاب جلو صفحه نمایش LCD با اندازه ی 6.67 اینچی خود قرار گرفته است. طراحی این صفحه نمایش جدید است و در بالای خود حفره دوربین سلفی را جای داده است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش 395 پیکسل بر اینچ است و کیفیت مناسبی دارد.

در قاب پشتی شیائومی Poco X3 شما لنز های دوربین قدرتمند شیائومی را مشاهده می کنید. سنسور اصلی یک لنز 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته اند. برای علاقه مندان به عکاسی سلفی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است. وظیفه ی پردازش در شیائومی پوکو ایکس 3 بر عهده ی چیپست اسنپ دراگون 732G است که به خوبی از پس کار هایی که به آن می سپارید بر می آید. پردازنده گرافیکی Adreno 618 در کنار چیپ اصلی مسئول پردازش های گرافیکی است. پوکو ایکس 3 در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی با رم 6 معرفی شده است. همچنین این گوشی مجهز به یک باتری پرقدرت 6000 میلی آمپری است که تا چند روز پاسخ گوی نیاز های شما می باشد. در بخش نرم افزاری شیائومی به پوکو ایکس 3 طعم ناب اندروید 10 و رابط کاربری miui 12 را بخشیده است که عملکرد روانی را در آن تجربه خواهید کرد.

برای خرید گوشی میان رده تا 10 میلیون تومان، شیائومی Poco X3 قطعا یکی از بهترین مدل هایی است که می توانید در لیست خرید خود قرار دهید. سخت افزار قدرتمند، دوربین های خوب به همراه یک باتری عظیم و شارژری سریع قطعا هر کاربری را با هر سلیقه ای به سمت خود جذب می کند و این نشان از موفقیت شیائومی در قسمت جذب مشتری و احترام به کاربران است.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

12- سامسونگ Galaxy A71

از همان ابتدا Galaxy A برای هدف قرار دادن میانه ی بازار بود. سال گذشته سامسونگ تنوع را در سری A با Galaxy A10 و Galaxy A20 بیشتر کرد. این استراتژی سامسونگ را می توان اینگونه بررسی کرد که سری A را وارد دو دسته ارزان قیمت و گران قیمت می کند. یکی از بهترین گوشی هایی که سال گذشته وارد بازار شد مدل A70 بود و بار دیگر موعد معرفی یک سامسونگ Galaxy A فرا رسید و سامسونگ A71 تمام و کمال اینجاست تا مثل همیشه ثابت کند سامسونگ بدون دلیل پرفروش ترین برند دنیا نیست! سامسونگ Galaxy A71 به اندازه ی کافی قدرتمند هست تا ارتقای آن نسبت به A70 را برایتان گارانتی کند. تراشه ی جدید، دوربین های با رزولیشن جدید و همچنین اندروید و رابط کاربری جدید. طراحی سامسونگ Galaxy A71 مشابه برادر کوچک تر خود یعنی A51 است و نسبت به A70 کمی دچار تغییر شده است. این تغییر را می توان در چیدمان دوربین ها در قاب پشتی و برن دوربین سلفی روی نمایشگر به خوبی مشاهده کرد.

سامسونگ Galaxy A71 دارای بدنه و فریمی از جنس پلاستیک (پلی کربونات) می باشد. اصطلاحی که متخصصین بررسی گوشی های هوشمند به این ساختار داده اند، کلمه ی Glasstic است یعنی طراحی پلاستیکی که بسیار به شیشه شبیه است. سامسونگ A71 دارای بدنه ای به ابعاد 163.6x76x7.7 است که آن را تبدیل به گوشی نسبتا بزرگ و خوش دستی کرده. به لطف بدنه پلاستیکی وزن گوشی به 179 گرم رسیده که با توجه به سایز نسبتا بزرگ آن یک مزیت حساب می شود. قاب جلویی دستگاه میزبان صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی Super AMOLED است که توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود. طراحی صفحه نمایش نسبت به نسل قبل کمی دچار تغییر شده است و برش ناچ قطره مانند A70 جای خود را به برش حفره ای موسوم به Infinity-O داده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده. صفحه نمایش سامسونگ Galaxy A71 دارای رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد که نسبت تصویر 9:20 و تراکم 393 پیکسل در اینچ را ایجاد می کند.

قاب پشتی دستگاه میزبان دوربین های باکیفت سامسونگ هستند که درون یک مستطیل کنار یکدیگر قرار گرفته اند. لنز اصلی سامسونگ یک دوربین 64 مگاپیکسلی به نام Samsung Brihgt GW1 است که تکنولوژی Tetracell Quad-Bayer را در خود نهفته است. دوربین بعدی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید زیاد است. همچنین دو سنسور 5 مگاپیکسلی یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو در کنار سنسور اصلی خدمت می کنند. دوربین از کیفیت بالایی برخوردار است و قادر به فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 4K است. همچنین دوربینی که سامسونگ برای طرفداران عکاسی سلفی در نظر گرفته نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی بسیار باکیفیت است. قلب تپنده ی Galaxy A71 پردازنده 8 نانومتری Snapdragon 730 است اما این پردازنده فاقد پسوند G است. یعنی نسبت به این نسخه کمی ضعیف تر است. در کنار این پردازنده شما 8 گیگابایت حافظه برای برنامه های در حال اجرا و 128 گیگ حافظه داخلی برای ذخیره فایل های خود در اختیار دارید که البته با کارت حافظه ی جانبی می توانید آنرا ارتقا دهید. سامسونگ A71 به کمک یک باتری غول پیکر 4500 میلی آمپری انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. این باتری به کمک یک شارژر سریع 25 واتی شارژ می شود که ظرف مدت 30 دقیقه گوشی شما را 50 درصد شارژ می کند. A71 جزو اولین گوشی های هوشمند سامسونگ است که به اندروید 10 مجهز شده. در کنار اندروید شما می توانید نهایت لذت را از نسخه ی جدید One UI 2 ببرید.

سامسونگ A71 یک گزینه ی بسیار مناسب برای تجدید نظر نسبت به خرید A70 است. حتی اگر سامسونگ A70 دارید بازهم ارزش ارتقا به سامسونگ A71 را دارید چرا که نه تنها ظاهر بلکه مشخصات فنی این گوشی هم دچار تغییرات بزرگ شده است. اما برخلاف همه ی گلکسی A ها این گوشی نه ارزان قیمت است و نه قیمت رقابتی دارد. چرا که کاملا در سطح یک پرچمدار می توانید آنرا قرار دهید. زیبایی، قدرت و کیفیت، چیزی که سامسونگ به خوبی متوجه آن است پس یکی از گزینه های اصلی قرار گیری در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان قطعا A71 است.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

13- سامسونگ Galaxy A51

پلاک نامی "Galaxy A" اولین بار در گوشی به نام سامسونگ SHW-M100S ظاهر شد که در سال 2010 به طور انحصاری برای بازار کره جنوبی منتشر شد و با نام Samsung Galaxy A شناخته می شود. این دستگاه یک میان رده بود و پایین تر از پرچم دار آن دوره سامسونگ یعنی گلکسی اس قرار داشت.

در آگوست 2014 سامسونگ Galaxy Alpha را به همراه Galaxy A3 و Galaxy A5 معرفی و در دسامبر 2014 آنها را وارد بازار نمود. Galaxy alpha اولین گوشی بود که سامسونگ در ساخت آن از فلز کمک گرفته بود و دیگر طعنه های رقیبان بر روی محصولات بی کیفیت پلاستیکی برای این شرکت نام آور کره ای معنی نداشت. و این جرقه ای بزرگ برای تصمیم سامسونگ به ادامه ی نسل گوشی های سری A بود. این غول بزرگ کره ای با معرفی سری A از کهکشانی های خود، قصد هدف قرار دادن میانه بازار را داشت و تا به امروز بسیار هم موفق عمل کرده است. سامسونگ هر ساله با بروز رسانی این سری از گوشی های خود این اطمینان را به طرفداران خود داده که هنوز هم شرکتی بزرگ و قابل احترام است.

5 سال از معرفی اولین Galaxy A می گذرد و درست در همان ماه دسامبر سامسونگ A51 را متولد کرد تا بار دیگر به همه ثابت کند که مستحق قرار گرفتن در کنار بهترین میان رده های بازار است. سامسونگ A51 میان رده ای رو به بالا برای بازگشت دوباره این شرکت به صدر جدول است. زبان طراحی گوشی های سامسونگ با معرفی نسل ششم از سری S سامسونگ دچار تغییر شد. و سامسونگ با استفاده از فلز و شیشه توانست طرفداران بسیاری حتی از دیگر برند ها را به سمت خود جذب کند. متریال به کار برده شده در Galaxy A51 باز هم دچار یک عقب گرد از سوی سامسونگ شد. بدنه پشتی و فریم سامسونگ A51 همگی از پلاستیک ساخته شده اند. بابت استفاده از اینگونه مواد در ساخت میان رده ای قدرتمند نمی توان خرده ای به سامسونگ گرفت. شاید این شرکت به سیاست گذاری های خود در استفاده از پلاستیک برای کاهش قیمت این میان رده پایبند بوده و یا دوستدار کسانی است که از در دست گرفتن گوشی بزرگ و سبک لذت می برند که سامسونگ در این باره می گوید A51 در سطحی از سبکی و راحتی طراحی شده است. به طور حتم این تعاریف سامسونگ A51 را در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان قرار می دهد.

سامسونگ A51 دارای ابعادی به اندازه 158.5x73.6x7.9 میلی متر و دارای رنگ های مشکی، سفید، آبی و بنفش می باشد که به لطف بدنه پلاستیکی خود چیزی نزدیک به 172 گرم وزن دارد. در جلوی گوشی شما شاهد صفحه نمایش بزرگ این گوشی هستید که اندازه ی 6.5 اینچی دارد و دارای رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل است که چگالی صفحه نمایش را به 405 پیکسل بر هر اینچ رسانده است و حدود 87.4 درصد از قاب جلویی گوشی را اشغال کرده است. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLDE می باشد که به وسیله ی گوریلا گلس 3 پوشیده شده است تا در حد امکان از ایجاد صدمه به صفحه نمایش با کیفیت شما جلوگیری کند.

قسمت پشتی دوربین های 4 گانه سامسونگ درون یه مستطیل منتظرند تا با اشاره ای اقدام به ثبت لحظات شما کنند. سامسونگ A51 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد که تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می کند. در کنار این دوربین لنزهای کمکی 12 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگلپیکسل ماکرو و یک لنز 5 مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق تصاویر به کار برده شده است. همچنین این دوربین قادر است تا با رزولیشن 4K فیلمبرداری کند. برای طرفداران عکاسی سلفی سامسونگ لنز 32 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که مطمئنا این دوربین هم قادر به ثبت تصاویر خیره کننده ای است. Galaxy A51 دارای پردازشگر سریع و فضای ذخیره سازی وسیعی است، یک پردازنده هشت هسته ای پیشرفته و حداکثر 8 گیگابایت رم عملکردی روان و کارآمد را ارائه می دهند. و با 128 گیگابایت حافظه داخلی دیگر نیاز نیست نگران کمبود حافظه باشید چرا که با کارت microSD می توانید تا 512 گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید. به وسیله ی باتری 4000 میلی آمپر ساعتی A51 قادر خواهید بود تا ساعت ها بدون نگرانی از اتمام شارژ به تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و یا عکاسی بپردازید و با شارژر سریع 15 واتی به سرعت باتری پرقدرت خود را شارژ نمایید. سامسونگ A51 دارای اندروید 10 و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نام ONEUI است که به لطف سخت افزار قوی این گوشی، حرکت در منوها و باز کردن برنامه ها بسیار روان انجام می شوند.

سامسونگ هرگز در میانه بازار مانند قدیم کار ساده ای نخواهد داشت، و گوشی های بسیار ارزشمندی از برندهای Xiaomi، Huawei و حتی Nokia هستند که آن را به چالش بکشند. سامسونگ A51 یک پکیج کامل در زمینه دوربین، صفحه نمایش و پردازش است و یکی از سبک ترین گوشی هایی است که صفحه نمایش بزرگی را در خود جای داده است. همه ی این ویژگی ها چیزهایی بودند که تا همین اواخر فقط مختص پرچمداران بودند. پس بدون شک می توانید همین حالا و با خیال راحت آن را بخرید. این مدل در لیست بهترین گوشی تا 8 میلیون ما نیز قرار دارد که نشان از موفقیت این سری در بازه های قیمتی متفاوت می باشد.

 

بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان

14- شیائومی Redmi Note 9 Pro

ردمی مانند آنر هوآوی، یک برند فرعی از شرکت چینی شیائومی است که اولین بار در ژوئیه 2013 با امضای یک گوشی هوشمند ارزان قیمت معرفی شد. با رسیدن به سطح موفقیت بالا این برند در سال 2019 به یک مارک فرعی جداگانه از شیائومی تبدیل شد و در سال 2020 این موفقیت را با یکی از پرفروش ترین مدل هایش تا کنون تکمیل کرد، یعنی شیائومی Redmi Noe 9 Pro که همانطور که از نامش پیداست، ساخته شده تا حرفه ای باشید. ردمی نوت 9 پرو را می توان لایق به یدک کشیدن عنوان پرچم دار هم دانست. چرا که به خوبی نشان داده در همه ی زمینه ها حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

از سال 2019 به بعد تنها 2 جنبه بود که سازندگان در طراحی گوشی های هوشمند خود می توانستند با آن بازی کنند. یکی برش صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی، و دیگری نحوه چیدمان دوربین های اصلی در قاب پشتی. شیائومی ردمی Note 9 Pro این نکته را با دوربین سلفی و یک مربع شامل دوربین های اصلی به خوبی نشان داده است و دارای یک طراحی متقارن به سبک پرچم داران است.

بدنه ردمی نوت 9 Pro دارای ابعاد 165.8x76.7x8.8 میلی متر و دارای رنگ بندی خاکستری، سفید و سبز است. فریم دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است. لبه سمت راست شیائومی ردمی Note 9 Pro میزبان کلیدهای تنظیم صدا و پاور است. دکمه ی پاور به وسیله ی یک سنسور تشخیص اثر انگشت ادغام شده که بسیار کاربردی و مهم است. در قاب جلوی دستگاه صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD قرار دارد که 84.5 درصد از قاب جلویی را پوشش داده. این صفحه نمایش دارای رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد که تراکمی معادل 395 پیکسل بر هر اینچ را برای این صفحه نمایش بزرگ به ارمغان می آورد. این صفحه نمایش دارای یک بریدگی حفره مانند است که به زیبایی دوربین سلفی را در خود جای داده است و به وسیله ی Gorilla Glass 5  پوشیده شده است. قاب پشتی دستگاه که از جنس شیشه ساخته شده است دوربین های قوی ردمی را با چیدمانی مربع شکل در کنار هم قرار داده است.

شیائومی Redmi Note 9 Pro دارای سیستم دوربین چهاگانه است. ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر با کیفیت باورنکردنی را فراهم می کند و با داشتن یک دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی زاویه دید، یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، شما همیشه و در هر شرایطی آماده عکسبرداری خواهید بود. دوربین اصلی دارای فیلتر Quaid-Bayer است و اینطور که به نظر می رسد ساخت شرکت سامسونگ است و این دلیلی است که می گوییم دوربین این گوشی در رده بالایی قرار دارد. این دوربین قادر به فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. در بخش عکاسی سلفی نیز شیائومی یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ردمی نوت 9 پرو در نظر گرفته است که به نوبه ی خود قابل قبول است. بار سنگین پردازش در شیائومی ردمی نوت 9 پرو بر دوش چیپست 8 هسته ای و 8 نانومتری Snapdragon 730G است. در کنار این پردازنده، شیائومی Adreno 618 را مسئول پردازش های گرافیکی و کمک به پردازنده اصلی کرده است. Redmi Note 9 Pro  دارای دو نسخه ذخیره سازی با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه پایه با 6 گیگ رم و 64 گیگیابایت حافظه داخلی است. باتری که وظیفه تامین نیرو در ردمی نوت 9 پرو را بر عهده گرفته یک باتری پرقدرت 5020 میلی آمپری است که به وسیله ی یک شارژر پرقدرت 30 واتی شارژ می شود. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 10 می باشد که شیائومی با رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به MIUI نسخه 11 آن را شخصی سازی کرده است. این رابط کاربری در عین شلوغ بودن و دوری از اندروید خام گوگل، بسیار روان و پایدار عمل می کند.

ردمی نوت 9 پرو در هنگام عرضه فقط 269 یورو قیمت داشت که به نظر با چنین امکاناتی کاملا منطقی است. این تلفن هر جنبه ی مثبتی که وجود داشته را در خود جای داده است. یک صفحه سینمایی با رزولوشن بالا، یکی از قدرتمندترین تراشه های میان رده، یک دوربین بسیار متنوع و البته یک باتری با ماندگاری فوق العاده به همراه شارژ سریع که جای هیچ تردیدی را برای خریدتان باقی نمی گذارد و به طور حتم یکی از کاندیدهای اصلی لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون ماست.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

15- هواوی Nova 5T

شرکت بزرگ هواوی در حیطه کاری خود و در طول سالیان مدل های مختلف بسیاری از گوشی های هوشمند را وارد بازار کرد و در این راه موفقیت های بسیاری را کسب نمود. در این بین مدل هایی مانند آنر معرفی شدند که به مرور تبدیل به برند جداگانه ای در زیر مجموعه هواوی شدند و همچنان به کار خود ادامه می دهند. در سال 2016 که محصولات هواوی به مرور داشتند رنگ و بوی خاص خود را در بازار پیدا می کردند، در نمایشگاه IFA برلین دو محصول با نام های Nova و Nova Plus معرفی شدند که شانه به شانه ی دیگر محصولات هواوی در حرکت باشند و این شروعی بود برای یک برند زیر مجموعه دیگر هواوی که تحت نام Nova فعالیت می کرد. در اواسط جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده، Huawei به دلیل ادعای نقض عمدی تحریم های ایالات متحده علیه ایران، از تجارت با شرکت های آمریکایی محدود شد. در 29 ژوئن 2019، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده به توافق رسید تا مذاکرات تجاری با چین را از سر بگیرد و اعلام کرد که تحریم های فوق الذکر هواوی را کاهش می دهد. هواوی در ماه ژوئن 600 شغل در مرکز تحقیقات سانتا کلارا را کاهش داد و در دسامبر 2019 بنیانگذار آن یعنی رن ژنگفی در بیانیه ای اعلام کرد که این مرکز را به کانادا منتقل می کند زیرا محدودیت ها مانع تعامل آنها با کارمندان آمریکایی می شود. در همین بین بود که هواوی با معرفی Nova 5T بار دیگر وارد میدان شد و این نشانه ی اقتدار و سماجت هواوی برای ماندگاری در بازار گوشی های هوشمند بود. نوا 5 تی آنچنان محصول جدیدی هم نبود. این گوشی دقیقا همان Honor 20 بود و دقیقا مشخصات همان گوشی را داشت با این تفاوت که برند Nova در پشت این گوشی هوشمند هک شده بود.

در حالی که خط تولید نوا در ابتدا در بازارهای آسیا و اقیانوس آرام بود ، دلیل اصلی Huawei برای راه اندازی مجدد Honor 20 با نام تجاری نوا این بود که یکی از معدود گوشی های هوشمند 2019 است که خدمات Google را اجرا می کند و برای فروش در اروپا بسیار مهم است. هواوی با شعار رنگی که مورد توجه قرار می گیرد، اقدام به طراحی Nova 5T نموده است. رنگ های خیره کننده، بافت های شگفت انگیز و طراحی بازتابنده HUAWEI nova 5T احساس غوطه وری در یک فضای بی حد و حصر را ایجاد می کند. نوا 5 تی در ابعاد 7.8×74×154.3 میلی متر و وزن 174 گرم گوشی بسیار خوش دستی است. جنس بدنه پشتی دستگاه از شیشه مستحکم ساخته شده که به وسیله ی یک فریم آلومینیومی به صفحه نمایش باکیفیت آن متصل می شود. هواوی Nova 5T دارای رنگ های زیبا و متنوع مشکی، آبی، بنفش و سبز است و تقریبا همه ی سلیقه ها را پوشش میدهد. در قاب جلویی دستگاه صفحه نمایش باکیفیت و بزرگ 6.26 اینچی IPS LCD قرار گرفته است و از رزولیشن بالایی برخوردار است که هر اینچ آن دارای 412 پیکسل و نسبت آن 9.5:9 است. صفحه نمایش HUAWEI nova 5T با قرار دادن دوربین جلو در داخل حفره ای، یکپارچگی کامل خود را حفظ کرده و تجربه کاربر را متحول می کند.

هواوی نوا 5T در قاب پشتی از 4 دوربین حرفه ای با هوش مصنوعی استفاده کرده است. شکارچی اصلی این گوشی هوشمند سنسور 48 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن یک لنز 16 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض قرار گرفته است. دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو به دیگر دوربین ها کمک می کنند. این سیستم چهارگانه دوربین قادر به ثبت ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی نیز سنسور 32 مگاپیکسلی دارد که از کیفیت خیره کننده ای برخوردار است. الگوریتم های قدرتمند عکس و فیلم به شما کمک می کنند تصاویر و فیلم های رنگارنگ، با وضوح بالا را در هر زمان و هر مکان دریافت کنید. تصاویر و فیلم های غنی و واضح از مناظر وسیع گرفته تا کلوزآپ های نفس گیر دقیقا چیزی است که هواوی نوا 5 تی را تبدیل به یک گوشی با دوربین حرفه ای کرده است. قلب تپنده هوآوی یک تراشه پر سرعت اختصاصی به نام Kirin 980 است و یکی از برترین تراشه های تجاری 7 نانومتری SoC است که جهشی ابتکاری در تجربه های بدون تاخیر کاربر است. DUAL-NPU با ارائه قابلیت هوش مصنوعی برجسته، افزایش عملکرد و کارایی بیشتر، استفاده از HUAWEI nova 5T را پاسخگوی اجرای فرامین شما کرده است همچنین نسل جدید GPU Turbo عملکرد پردازنده و GPU را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد تا یک تجربه همه جانبه از محبوب ترین بازی های جهان ایجاد کند. گوشی شما ممکن است پر از محتواهای مهم و بزرگ مانند عکس، فیلم، برنامه و غیره باشد که همه ی این ها  می توانند سرعت تلفن هوشمند شما را کاهش دهند. اما 6 گیگابایت رم باعث تسریع در انجام کارها شده و حافظه ی اجرای چندین برنامه را تأمین می کند، همچنین حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای همه آهنگ ها، فیلم ها و برنامه های مورد علاقه شما وجود دارد. در این بین نوا 5 تی مجهز به یک باتری 3750 میلی آمپری برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی شما شده است و به کمک یک شارژر سریع 22.5 واتی شارژ می شود.

هواوی Nova 5T گوشی کاملی است. تولید و رقابت در بین شرکت های مختلف درحال رونق است و این در حالی است که هواوی، آنر و نوا با دولت ترامپ در حال مبارزه هستند. اما اگر شما دوست دارید یکی از جدیدترین طراحی ها و چیپست های هواوی را داشته باشید و از آخرین تحولات هواوی در بخش دوربین برخوردار باشید، هواوی Nova 5T اینجاست تا شما را یاری کند.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

16- شیائومی Mi Note 10 lite 6+64 GB

شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در ماه آگوست 2011 وارد بازار کرد و به سرعت سهم بازار خود را در چین به دست آورد تا به بزرگترین شرکت گوشی های هوشمند این کشور در سال 2014 تبدیل شود. چهار سال بعد، شیائومی لقب چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان را از آن خود کرد که هم در بزرگترین بازار چین و هم در بازار بزرگ دوم هند، پیشرو بودند. در سپتامبر 2019 کاربران فعال ماهانه رابط کاربری شیائومی موسوم به MIUI به عدد 291.6 میلیون نفر افزایش یافت که نشان از پیشرفت چشم گیر شیائومی در این چند سال اخیر بوده است. شاید همین مورد دلیلی باشد که این مدل را در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان قرار دهیم.

امروزه کمتر کسی است که نام این کمپانی تازه نفس و بزرگ چینی را نشنیده باشد. شیائومی با معرفی بهترین پرچم داران و میان رده ها هر ساله طرفداران بسیاری در دنیای دیجیتال از سراسر جهان را به خود جذب می کند. طراحی زیبا با متریال باکیفیت، سخت افزار پرقدرت و نرم افزار به روز در یک پکیج قیمتی پایین از بارزترین ویژگی های شیائومی است. شیائومی Mi Note 10 Lite دقیقا یکی از همین نمونه های بارز است که به شما امکان استفاده از میان رده ای در پوشش پرچم دار را می دهد. 6 ماه بعد از معرفی Mi Note 10 شیائومی با افزودن پسوند Lite و با دستکاری سیستم دوربین، نسخه ضعیف تر آن را به نام می نوت 10 لایت وارد بازار نمود تا این امکان را به کاربرانی که موفق به خرید نسخه ی گرانتر نشده بودند، بدهد.

شیائومی Mi Note 10 Lite دقیقا همان Mi Note 10 بود با این تفاوت که عدد دوربین اصلی از 108 به 64 کاهش پیدا کرده بود و به دنبال این تغییر، دوربین های کمکی نیز دستخوش تغییر شدند. شیائومی Mi Note 10 لایت دارای ابعادی به اندازه ی 157.8x74.2x9.7 میلی متر است که تقریبا گوشی ضخیم اما خوش دستی است. به لطف استفاده از قاب پشتی شیشه ای که با Gorilla Glass 5 پوشیده شده و همچنین فریم آلومینیومی، وزن گوشی به 204 گرم رسیده است که تقریبا با گوشی سنگین وزنی رو به رو هستیم. بدنه این گوشی هوشمند با رنگ های مشکی، سفید و بنفش برای زیبایی هرچه تمام سیقل داده شده است. 87.7 درصد از قاب جلوی دستگاه را صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت 6.47 ایچی AMOLDE دستگاه اشغال کرده است. کیفیت این صفحه نمایش بسیار بالاست و رزولیشن فول اچدی دارد که دارای 398 پیکسل بر هر اینچ می باشد. این صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت دارای روشنایی 430 nits و ویژگی HDR10 است که به وسیله ی یک لایه Gorilla Glass 5 برای محافظت در برابر ضربات احتمالی پوشیده شده است.

قاب پشتی دستگاه که در قسمت قبل به تغییر آن اشاره کردیم، سیستم دوربین چهارگانه شیائومی را در خود قرار داده است. شیائومی می نوت 10 لایت دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. در زمینه کیفیت اصلا نیاز به تعریف این دوربین نداریم و در بخش نقد و بررسی این گوشی هوشمند در مورد آن به طور کامل حرف زده ایم. دوربین شیائومیMi Note 10  لایت قادر به فیلم بردای با کیفیت 4K می باشد که می توان گفت از ویژگی های پرچم داران است. در داخل بریدگی صفحه نمایش هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای ثبت خاطرات سلفیتان قرار گرفته است. شیائومی Mi Note 10 Lite از همان چیپست اسنپدراگون 730G استفاده می کند که در نسخه غیر Lite وجود داشت. این پردازنده میان رده کوالکام دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای است و پردازنده گرافیکی آن Adreno 618 است. در انتخاب Mi Note 10 Lite سه گزینه رم و حافظه ذخیره سازی پیش پای شما وجود، نسخه پایه با رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایت، نسخه متوسط با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت و نسخه پیشرفته که دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. Mi Note 10 Lite عملکرد خوبی در زمینه پردازش از خود نشان می دهد و نتایج کاملاً مناسبی را برای سخت افزار خود ارائه می دهد. از همه مهمتر، ما عملاً هیچگونه فشار حرارتی و یا داغی در این نسخه مشاهده نکردیم. باتری که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته است، یک باتری غول پیکر 5260 میلی آمپری است که طبق ادعای شیائومی تا 2 روز پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه است و به کمک یک شارژر پر قدرت 30 واتی شارژ می شود. پس خیالتان بابت تامین نیرو راحت باشد. شیائومی می نوت 10 لایت دارای اندروید 10 و رابط کاربری زیبای MIUI است که می توانید نهایت روان بودن و سرعت را در آن تجربه کنید.

ما با گفتن این جمله که Mi Note 10 Lite همان Mi Note 10 که دارای سیستم دوربین جدیدی است، معرفی محصول خود را به پایان می رسانیم. بنابراین می توانیم بگوییم Lite تمام موارد دیگری را که نسخه اصلی از آن استفاده می کرد را دارد. نمایشگر عالی، دوام باتری عالی، رابط کاربری غنی از ویژگی، گزینه های اتصال قدیمی و غیره. پس شما می توانید میان رده در قالب پرچم دار خود را با خیال راحت خریداری کنید و چندین سال از تعویض گوشی هوشمند خود بی نیاز باشید.

 

جمع بندی راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون

بازه قیمتی بهترین گوشی ها تا 10 میلیون تومان همانطور که گفتیم مختص میان رده هایی رو به بالا می باشد که شانه به شانه ی پرچم داران حرکت می کنند. سامسونگ، هواوی و شیائومی قطعا کمپانی هایی هستند که این روزها هرکدام برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده اند و همه ما با این شرکت های بزرگ آشنایی داریم و حتی از هر برند، مدل هایی را تست کرده ایم. در این مقاله تا جای ممکن سعی کردیم تا بهترین مدل هایی که می توانید در این رنج قیمتی خرید کنید را برایتان آماده کنیم و در روزهای آینده قطعا با بروزرسانی های خود این لیست را دوباره بازنویسی میکنیم تا همچنان در صورت نوسانات قیمت بتوانید آن را راهنمای خرید خود قرار دهید.


 

اینستاگرام خاص باکس

تلگرام خاص باکس

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 1
    • 4
    A72 یا11light5g ne
    • پیمان فرجامی

      1400/09/10 08:13:54
      • 1
      • 2

      Mi 11 lite ne

    • 0
    • 2
    سلام ببخشید اگرمیشه یک گوشی تاهشت تومن به من معرفی کنید که کیفیت دوربین وسرعت داشته باشه، خودم بیشتر بین mi10لایت وردمی 10پرو و m31s شک دارم اصلا اینا خوبه؟ یااینکه شماچی پیشنهاد میدید؟
    • پیمان فرجامی

      1400/09/10 08:12:58
      • 0
      • 3

      سلام شیائومی Redmi Note 10 Pro رو تهیه بفرمایین

    • 0
    • 3
    به نظر شما تا 10 تومن پوکو x3 gt یا پوکو f3 رو بخرم هم دوربین و هم گیم و باتری و قیمت برام مهمه کدوم ارزش خرید بالاتری داره؟
    • پیمان فرجامی

      1400/09/07 07:51:58
      • 3
      • 3

      سلام من خودم X3 GT خریدم و راضیم

    • 1
    • 1
    با سلام وقتتون بخیر گوشی تا رنج 12 یا 13 تومن میخوام که دوربین اش عالی باشه چی پیشنهاد میدین اصلا بازی هم نمیکنم باهاش فقط دوربینش میخوام خوب باشه ممنون
    • پیمان فرجامی

      1400/08/20 14:47:04
      • 0
      • 0

      سلام وقت شماهم بخیر سامسونگ S20FE و شیائومی Mi 11i و Mi 10T Pro بهترین گزینه ها برای شما هستن.

    • 0
    • 0
    سلام.گوشیی بهتر از پوکو x3 pro تو گرافیک و پردازه تا 10 میلیون چی داریم؟
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/19 08:08:48
      • 0
      • 2

      سلام پوکو F3

    • 0
    • 0
    دوتا گوشی تا هفت تومن میخام بخرم. یکی دوربین خوب میخاد یکی هم سرعت و 5 جی بودن براش مهمه چی پیشنهاد میدین
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/14 07:33:51
      • 0
      • 1

      سلام شیائومی پوکو X3 و ردمی نوت 10 5G

    • 0
    • 1
    سلام تو رنج ۱۲ و ۱۳ تومن به نظرتون A72 بهتره یا A51s 5G؟ یا S fe؟ قیمت گوشی به نظرتون تا کی کاهشی هست؟ کی بخریم خوبه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/03 08:42:17
      • 0
      • 0

      سلام بنده به شخصه گوشی جدیدتر مثل A52s رو ترجیح میدم 

      قیمت گوشی بسته به قیمت دلاره و اصلا مشخص نیست که دلار کی کاهش میشه و پیشنهاد میکنم ریسک نکنید و هرچه زودتر خریدتونو انجام بدین

    • 0
    • 0
    سلام نظرتون راجب آنر p50 چیه مد نظرم دوربین و گرافیک و سرعته آنر داشتم قبلا خیلی راضی بودم این که گوگل پشتیبانی نمیکنه نمیدونم گوشی در حدش چی پیشنهاد میدید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/03 08:39:59
      • 0
      • 0

      سلام آنر P50 نداریم اصلا یدونه هواوی P50 داریم و یه آنر 50 و جفتشونم گوشی های قدرتمندی هستن. این گوشی هارو پرچمدار باید خطاب کرد و در حدشون هم پرچمدارای همرده مثل S21 سامسونگ و Mi 11 شیائومی رو میتونم بهتون معرفی کنم

    • 0
    • 0
    بین آیفون ۸+ و سامسونگ تا رنج قیمت ۱۲تومن کدوم رو انتخاب میکنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/24 08:02:37
      • 0
      • 2

      سامسونگ تا رنج 12 تومان

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی که دوربین فوقلعاده داسته باشه قیمتش هم ده میلیون باشه و حافضه و باطری خوبین داشته باشه چیه اگه امکانش هست یه دونه نام ببرید.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/10 07:55:21
      • 0
      • 1

      سلام Redmi Note 10 Pro

    • 1
    • 1
    سلام من بین این گوشی ها موندم کدوم رو بخرم ب نظر شما؟ پوکو f3... و Mi10T... و ردمی نوت ۱۰ پرو... و A51
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/07 07:47:17
      • 0
      • 1

      سلام اگه کیفیت دوربین و عکاسی براتون مهمه ردمی نوت 10 پرو 

      اگه سرعت و پردازش براتون مهمه F3

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی میخام با سقف ۹تومن چه گوشی هایی رو پیشنهاد میدین که عمر طولانی داشته باشه و حافظه اش هم ۱۲۸ باشه؟ و اینکه به نظرتون برند سامسونگ بهتره یا شیائومی؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/07 07:50:09
      • 1
      • 1

      سلام سامسونگ A51، شیائومی پوکو F3 و شیائومی Redmi Note 10 Pro

    • 0
    • 0
    سلام برای خرید بین این دوتا کدوم بهتر اند a52یاa72 ممنون هم میشم قیمت هردو رو بگید
    • 0
    • 0
    سلام من بین خرید poco f3 و a72 موندم بنظر شما کدومشونو خریداری کنم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/14 07:42:29
      • 0
      • 0

      سلام اگ سرعت و پردازش براتون مهم و بازی زیاد میکنین با گوشی پوکو بخید اگه کیفیت دوربین براتون مهمه A72

    • 0
    • 0
    سلام، نظرتون در مورد redmi note 10 pro چی هست ؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/13 07:49:41
      • 1
      • 1

      سلام این گوشی یکی از بهترین میان رده های حال حاضر بازاره و ارزش خرید بالایی داره. سرعت پردازش خوبه، باتری دوام مناسبی داره و با دوربین 108 مگاپیکسلی مناسب هر نوع عکاسی هستش

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید یه گوشی تا سقف ۱۰ تومن‌میخواستم بهم‌معرفی کنید که 5gباشه و باتری خوبی داشته باشه حافظه اش هم خوب باشه و دوربینشم هم خوب باشه کدوم یکی از گوشی‌ها این امکانات رو دارن
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/27 07:42:42
      • 1
      • 4

      سلام تا 10 میلیون تومان میتونین سامسونگ M51 و A71

      یا شیائومی Mi 11 lite 5G و Poco f3  خریداری کنید.

    • 2
    • 0
    سلام ببخشید من میخوام ی گوشی بخرم ک امکاناتش شبیه poco x3 nfc باشه.شنیدم گوشی خوبیه.ولی جدیدا همه همین گوشی رو دارن،میخواستم ببینم گوشی شبیه این مدل تا ۱۰ میلیون چی پیشنهاد میدید!؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/16 07:43:37
      • 1
      • 2

      سلام بله میتونید به جاش شیائومی مدلهای Mi 11 lite 5G و Mi 10T و Poco f3 خریداری کنید. گوشیهای بسیار قدرتمندتر از X3 هستن

      از برند سامسونگ هم میتونید A52 5G و A32 5G بخرید. همگی گوشی هایی که گفتم قیمتی نزدیک به 10 میلیون تومان دارند

    • 0
    • 0
    گوشی تا سقف ۱۰تا ۱۲ ت چ مدلی پیشنهاد میکنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/12 08:01:42
      • 0
      • 2

      سلام به شما گوشی های سامسونگ A72، شیائومی mi 11 lite 5g، Mi 10T Pro و پوکو F3 رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 0
    اقا سامسونگ note9 بهتره یا a72 سامسونگ کلا تو رنج ۱۳ تومن چی خوبه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/12 07:50:20
      • 1
      • 0

      سلام قبلا هم اشاره کردیم به این موضوع گوشی جدید بگیرین خیلی بهتره چون تا چند سال آپدیت میشه پس پیشنهاد من به شما A72 هستش

    • 0
    • 0
    سلام بین mi note 10lite/s20feگیر افتادم امکانش هست کمکم کنید و لطفا مزایا هرکدوم رو بهم بگین خیلی ممنون میشم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/06 07:36:36
      • 0
      • 1

      سلام قطعاً و بدون شک بهتون s20 fe رو پیشنهاد میدم

      دلیلش هم استفاده از پردازنده بهتر، صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و دورربینهای قویتر هستش

      گوشی شیائومی فقط تو زمینه باتری یکم از S20 بهتره

    • 2
    • 0
    سلام به نظرتون آیفون 11 پرو مکس بهتره یا آیفون 12 پرو/ پرو مکس
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/03 07:37:38
      • 1
      • 3

      سلام قطعاً 12 پرو مکس

    • 1
    • 1
    سلام وقت بخیر بنظرتون گوشی a72 سامسونگ بهتره یا 4 s20fe?
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/01 07:43:36
      • 1
      • 5

      سلام به نظر من S20 fe 

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر بین s9 و a72 سامسونگ کودومو پیشنهاد میکنید؟؟ s9 اکبنده تو یگی از فروشگاه های شهرمون پیدا کردم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/31 07:38:04
      • 1
      • 1

      سلام اگه نظر من رو بخواید من به گوشی‌های قدیمی اعتقادی ندارم حتی اگه پرچمدار باشن. چون ممکنه دیگه آپدیت نرم افزاری براشون عرضه نشه بنابراین A72 رو پیشنهاد میکنم

    • 0
    • 0
    در کل بیت گوشی های میان رده و پرچمدار شیائومی بهتره یا سامسونگ
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/16 09:02:55
      • 0
      • 1

      سلام هر دو کمپانی به سطح بالایی از تکنولوژی و تنوع رسیدند و نمیشه قاطعانه گفت کدوم یک برتری بیشتری داره. بستگی به این داره که شما چقدر حاضرید بابت خرید گوشی هزینه کنید

    • 1
    • 1
    سلام دوربین s10 samsung خوبه در کل گوشی خوبیه ؟؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/16 09:00:45
      • 1
      • 3

      سلام بله سامسونگ S10 یکی از بهترین گوشی ها تو دوره خودشه و دوربین خیلی خوبی هم داره

    • 1
    • 2
    سلام بین موبایل های زیر ۱۰ تومن کدوم موبایل پردازنده گرافیکی بهتری داره؟ کدام دوربین بهتری داره؟ کدام برای بازی و گیم مناسب تره؟ کدام هم جنس پشت و رویه گوشی بهتر داره؟ کدام هم ارزش فروش بهتری دارد؟ و در آخر کدام گوشی رو پیشنهاد میدین.(اگر امکانش هست یک دونه نام ببرید)
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:32:13
      • 3
      • 11

      سلام شیائومی Mi 10T

    • 5
    • 3
    Galaxy m 62 بهترین گوشی تا 10 میلیون هستش
    • امین احمدیان

      1400/01/24 14:20:44
      • 1
      • 4

      باتشکر از نظر شما

      در آپدیت های بعدی حتما مدلهای جدید و قدرتمندی مثلی گلکسی M62 در مقاله قرار می‌گیرند.