تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 155
  • 577406 مرتبه
  • 1399/09/13

بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان

بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان

با ورود به سال 2024 رقابت گوشی‌های میان‌رده نزدیک‌تر از همیشه شده و به همین خاطر ممکن است در هنگام خرید گوشی میان گزینه‌های زیادی که روی میز است دچار سردرگمی شوید. اگر قصد خرید بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان را دارید، در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین انتخاب‌های موجود در بازار آشنا کنیم و تصمیم نهایی را بر عهدۀ خودتان بگذاریم.

در هنگام خرید گوشی هر شخصی با توجه به نیازهای خود ممکن است اقدام به خرید گوشی متفاوتی، نسبت به شخصی دیگر کند. به عنوان مثال اگر اهل عکس‌برداری و ویدیوگرافی باشید، یا علاقه‌مند به تولید محتوای تصویری مثل استوری و پست‌های روزانه در شبکه‌های مجازی هستید، قاعدتا یک گوشی با دوربین قوی‌تر در صدر اولیوت‌های شما قرار می‌گیرد. ممکن است شما علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین باشید، پس نتیجتاً یک گوشی با پردازندۀ بهتر برای شما می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. بسیاری از افراد شاغل ممکن است در طول روز فرصتی و یا شرایطی برای شارژ گوشی موبایل خود نداشته باشند پس بدیهی‌ست که بهترین گوشی از لحاظ باتری می‌تواند بهترین انتخاب برای این کاربران محسوب شود.

فروشگاه خاص باکس همواره در تلاش است تا با انتشار به‌روزترین مقالات با محوریت راهنمای خرید گوشی موبایل، شما را با جدیدترین و بهترین انتخاب‌های موجود در بازار آشنا کند. در این مقاله سعی کردیم تا در رتبۀ 1 تا 5، بهترین گوشی‌های موبایل این بارزۀ قیمتی را معرفی کنیم و همچنین در ادامه به سایر گوشی‌های موجود در بازار بپردازیم که هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را داشته و میتوانند بهترین انتخاب به نسبت سلیقه و نیاز شما عزیزان باشند.

لازم به ذکر است که فروشگاه‌ خاص باکس در تلاش است تا  با ارائه پیشنهادات و طرح‌های خرید گوشی، این امر را برای شما عزیزان آسان‌تر کند. شما در خاص باکس این امکان را دارید تا گوشی موبایل مورد نظر خود را به‌صورت اقساطی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره، به لینک مرتبط با خرید اقساطی گوشی مراجعه نمایید. همچنین به پاس قدردانی از ابراز علاقه‌مندی شما کاربران محترم خاص‌باکس، به تمامی دنبال کنندگان و خوانندگان بلاگ‌ها و مقالات سایت، کد تخفیف 30 تا 100 هزارتومانی تعلق میگیرد؛ برای دریافت کد تخفیف خود فقط کافیست درهمین صفحه و در پایان مقاله، نظر خود را ثبت نموده و درخواست کد تخفیف بفرمایید.

 

1. گوشی ریلمی Realme C53

اگر اخیراً بازار موبایل را دنبال کرده باشید قطعاً نام گوشی‌های ریلمی زیاد به گوشتان خوده است. ریلمی امسال توانسته با ساخت و طراحی یک گوشی میانردۀ ارزشمند، مسیر خود را برای تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای شیائومی و سامسونگ، جدی تر دنبال کند.

گوشی ریلمی C53 با طراحی الهام گرفته شده از آیفون 14، به همراه مشخصات فنی قوی توانسته انتظارات کاربران را تا حد بسیار خوبی برآورده سازد و به یک گوشی با ارزش خرید بالا در قامت یک پرچمدار بدل شود.

نمایشگر این گوشی با دربرداشتن نرخ به‌روز رسانی 90 هرتز و ارائه کیفیت FHD در سایز 6.74 اینچی و نسبت تصویر 85.5 درصدی، به‌طورکلی کیفیت تصویر بسیار خوبی را به کاربران ارائه میکند.

در قاب پشتی این گوشی 3 دوربین مشابه آیفون 14 وجود دارد که لنز دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل کیفیت دارد و همچنین قابلیت فیلم برداری 1080 با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز ارائه می‌دهد. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت و پشتیبانی از قابلیت فست‌شارژ نیز می‌تواند تجربۀ شما را از کاربری این گوشی زیبا کامل کند.

همچنین لازم به ذکر است که گوشی ریلمی C53 همراه با اندروید 13 عرضه می‌شود و خیال شما را از بابت دریافت آپدیت تا 4 سال راحت می‌کند.

به طور کلی ریلمی C53  در حال حاضر یکی از جذابترین گوشی‌های میانردۀ بازار با ارزش خرید بالا محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ مشخصات این گوشی، شما می‌توانید به صفحۀ مربوط به خرید ریلمی C53 مراجه بفرمایید.

مشخصات کامیل و خرید گوشی ریلمی Realme C53

2. گوشی گیمینگ شیائومی Poco M5s

اگر شما هم از دسته افراد علاقه‌مند به انجام بازی‌های ویدیویی با گوشی هستید و بودجه محدودی برای خرید گوشی دارید، گوشی گیمینگ شیائومی Poco M5s می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

این گوشی با در برداشتن یک پردازندۀ قدرتمند توانسته به یک گوشی قدرتمند در قالب یک میانرده تبدیل شود. اندازۀ صفحه نمایش این گوشی6.43 اینچ با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل است و دارای فناوری AMOLED بوده که ضمن پوشش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، میتواند شما را از بابت یک صفحه نمایش باکیفیت کاملاً راضی کند.

در قاب پشتی گوشی 4 لنز مشاهده می‌شود، که لنز اصلی دوربین آن 64 مگاپیکسل و فیلمربرداری آن 4k با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز پشتیبانی میکند. همچنین در حالت 1080 شما میتوانید ویدیوهایی تا 120 فریم بر ثانیه را نیز ضبط کنید.

این گوشی با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار شده و شیائومی قول دریافت آپدیت تا حداقل 2 سال را به کاربران خود را داده است.

به‌طور کلی اگر علاقه‌مند به سری گوشی‌های پوکو باشید، شیائومی پوکو M5s میتواند بهترین گزینه برای شما در این بازۀ قیمتی محسوب شود. برای مشاهدۀ بیشتر مشخصات فنی این گوشی شما می‌توانید به صفحه خرید شیائومی POCO M5s مراجعه بفرمایید.

 

مشخصات کامل و خرید گوشی گیمینگ POCO M5s

3. گوشی Samsung Galaxy A04s

نمی‌شود از راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان صحبت کرد و نامی از گوشی‌های سری A سامسونگ نیاورد. یکی دیگر از گوشی‌های دوست‌داشتنی این سری Galaxy A04s است که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش، عملکرد خوبی نیز ارائه می‌دهد. سامسونگ این گوشی را در آگوست 2022 معرفی و در سپتامبر همان سال نیز عرضه کرد. گوشی سامسونگ گلکسی A04s طراحی کلاسیک ولی جذابی دارد که ارزش خرید آن را بیشتر کرده است.

گوشی Samsung Galaxy A04s مجهز به نمایشگری 6.5 اینچی از نوع PLS IPS است. این نمایشگر دارای رزولوشن 720 × 1600 بوده و قادر است تا در هر اینچ مقدار 270 پیکسل را نمایش دهد. از دیگر مشخصات صفحۀ نمایش گوشی سامسونگ Galaxy A04s که آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید گوشی موبایل می‌کند، برخورداری از حداکثر نرخ نوسازی 90 هرتز و توانایی ارائۀ حداکثر 400 نیت روشنایی است. این یعنی شما می‌توانید با صرف کم‌ترین هزینه از نمایشگری روان و واضح، حتی در نور روز، بهره‌مند شوید.

در دل این میان‌ردۀ سامسونگ پردازندۀ اختصاصی خود این شرکت است که سخت‌افزار آن را تشکیل می‌دهد، یعنی پردازندۀ هشت‌هسته‌ای Exynos 850. در فرایند ساخت این تراشۀ 64 بیتی معماری 8 نانومتری به‌کار رفته که صرفۀ انرژی و مصرف باتری کم‌تری دارد. این تراشه در کنار پردازندۀ گرافیکی Mali-G52 باعث می‌شود تا این گوشی از پس اجرای بازی‌های سنگین (به‌شرط تنظیمات گرافیکی پایین) برآید. سخت‌افزار گوشی سامسونگ گلکسی A04s را 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظۀ داخلی همراهی می‌کند که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد.

سامسونگ در دوربین گوشی Galaxy A04s نیز نسبت به قیمتش کم نگذاشته و سعی کرده تا رضایت کاربر را جلب کند. این گوشی مجهز به سنسور عریض 50 مگاپیکسلی، ماکروی 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلوی این گوشی نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است. برخورداری از گشودگی دریچۀ دیافراگم خوب، جذب نور قابل‌قبول و قابلیت Night Mode باعث شده تا گوشی گلکسی A04s بتواند در ثبت لحظات شیرین افراد نسبت به قیمتش عملکرد خوبی ارائه دهد.

گوشی Samsung Galaxy A04s دارای یک باتری از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که درصورت استفادۀ عادی تا دو روز و درصورت استفادۀ سنگین تا یک روز دوام خواهد آورد. این گوشی با توجه به مشخصاتی که برایش ذکر شد یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های خرید بهترین گوشی موبایل در حد 6 میلیون تومان است که می‌تواند با عملکردش شما را راضی نگه دارد.

مشخصات کامل و خرید گوشی Samsung Galaxy A04s (حافظۀ 32 - رم 3)

مشخصات کامل و خرید گوشی Samsung Galaxy A04s (حافظۀ 64 - رم 4)

4. گوشی Samsung Galaxy A14

ظاهراً قرار است شرکت سامسونگ را سرآمد تولیدکننده‌های گوشی‌های میان‌رده بدانیم. گوشی سامسونگ Galaxy A14 در ژانویۀ 2023 معرفی و عرضه شد. این گوشی از رنگ‌بندی‌های مختلفی برخوردار است و در عین سادگی‌اش، بسیار هم زیباست.

صفحۀ نمایشی که سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته دارای اندازۀ 6.6 اینچی و از نوع PLS LCD می‌باشد که با رزولوشن 1080 × 2408 توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ را داراست. گوشی گلکسی A14 دارای پردازندۀ میان‌ردۀ Helio G80 شرکت مدیاتک می‌باشد. این پردازندۀ هشت‌هسته‌ای قادر است تا با دو هستۀ قدرتمند خود حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز و با شش هستۀ دیگر حداکثر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز را ارائه دهد. خوشبختانه این پردازنده در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب عملکرد خوبی از خودش نشان داده و اگر تنظیمات گرافیکی بازی‌ها روی Low باشد، می‌تواند از پس اجرای روان و بدون لگ آن‌ها برآید.

گوشی‌های سامسونگ، حتی گوشی‌های میان‌ردۀ این برند، همیشه در دوربین حرفی برای گفتن داشته و دارند. دوربین پشت گوشی Samsung Galaxy A14 به‌صورت ستونی از سه سنسور 50 مگاپیکسلی عریض، 5 مگاپیکسلی فوق‌عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است. همچنین در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسل قرار دارد. دوربین‌های گوشی گلکسی A14 می‌توانند تصاویری باکیفیت و قابل‌قبول هم در روز و هم در شب را ثبت کنند. علاوه بر این، دوربین این گوشی توانایی فیلم‌برداری با حداکثر رزولوشن 1080p و با سرعت 30 فریم‌برثانیه را داراست.

سامسونگ برای باتری این محصول از ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بهره برده که در صورت استفادۀ عادی تا دو شبانه‌روز و در صورت استفادۀ سنگین تا یک شبانه‌روز دوام خواهد آورد. در پایان می‌توان ویژگی‌های قابل‌قبول این گوشی در کنار ظاهر ساده و جذابش را دلیلی دانست مبنی بر اینکه گوشی Samsung Galaxy A14 یکی از گزینه‌های بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان است. این محصول همراه با گارانتی شرکتی در فروشگاه خاص‌باکس قابل‌سفارش است.مشخصات کامل و خرید گوشی Samsung Galaxy A14

5. گوشی Honor X7a

آنِر را هم می‌توان در کنار برندهایی مانند سامسونگ برای بهترین گوشی‌های میان‌رده قرار داد. محصول جدید این کمپانی که در ژانویۀ 2023 معرفی و عرضه شد، Honor X7a، یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای است که با توجه به قیمت به‌صرفه‌اش، عملکرد خوبی هم از خود نشان داده است.

گوشی آنر X7a از یک پردازندۀ 12 نانومتری و هشت‌هسته‌ای MT6765H Helio G37 شرکت مدیاتک بهره می‌برد که چهار هستۀ قدرتمند آن حداکثر فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و چهار هستۀ دیگر آن حداکثر فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز را ارائه می‌دهند. این گوشی به‌لطف پردازندۀ خود توانایی اجرای برنامه‌ها و بازی‌های محبوب را دارد. مقدار رمی که در گوشی Honor X7a به‌کار رفته 4 گیگابایت بوده، همچنین علاوه بر 128 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز داراست.

آنر برای این گوشی از یک صفحۀ نمایش 6.75 اینچی از نوع TFT LCD بهره برده که با رزولوشن 700 × 1600 خود و توانایی نمایش 260 پیکسل در هر اینچ می‌تواند تجربه‌ای خوب از تماشای فیلم و سریال و اجرای بازی‌های ویدئویی را برای کاربر به‌همراه داشته باشد. چهار سنسور دوربین پشت گوشی آنر X7a از نوع عریض 50 مگاپیکسلی، فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است که می‌توانند با رزولوشن 1080p و با سرعت 30 فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کنند. دوربین سلفی و عریض این گوشی نیز دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. همۀ این‌ها در کنار قابلیت عکاسی HDR، این گوشی را بالاتر از تنها یک گوشی میان‌رده قرار می‌دهند.

باتری به‌کاررفته در گوشی موبایل Honor X7a از نوع 6000 میلی‌آمپر بوده که قادر است در صورت استفادۀ عادی تا دو شبانه‌روز دوام بیاورد. در پایان می‌توان نتیجه گرفت که اگر کسی می‌خواهد بداند بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان کدام است، باید نیم‌نگاهی هم به این گوشی محبوب برند آنر بیندازد. این گوشی هم‌اکنون همراه با گارانتی شرکتی از سایت خاص‌باکس قابل‌سفارش است.

مشخصات کامل و خرید گوشی Honor X7a

 

6. گوشی Motorola Moto G22

موتورولا تا کنون کیفیت خوبی در تولید گوشی‌های هوشمند از خود به نمایش گذاشته و توانسته است در عرصۀ گوشی‌های میان‌رده نیز رضایت کاربران را کسب کند. گوشی Motorola Moto G22 یکی از آن گوشی‌های میان‌ردۀ این شرکت است که در مارس 2022 معرفی و عرضه شد. این گوشی دارای نمایشگری 6.5 اینچی است که از فناوری IPS LCD پشتیبانی می‌کند و قادر است تا رزولوشن عالی +HD یا همان 720 × 1600 را نمایش دهد. صفحۀ نمایش این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتز توانایی نمایش 268 پیکسل در هر اینچ را دارد.

موتورولا از تراشۀ قدرتمند 12 نانومتری MT6765V/CB Helio G37 شرکت مدیاتک به‌عنوان پردازندۀ گوشی Moto G22 خود بهره برده است. این پردازنده دارای چهار هستۀ قدرتمند با توایایی ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و چهار هستۀ دیگر با توانایی ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز می‌باشد. مقدار رم به‌کاررفته در این موبایل 4 گیگابایت بوده و در کنار 128 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد. با وجود این ویژگی‌ها می‌توان انتظار داشت تا گوشی موتورولا Moto G22 بتواند از پس برنامه‌ها و بازی‌های سنگین به‌صورت روان و بدون لگ برآید.

در خرید گوشی موبایل، دوربین آن همیشه یکی از مهم‌ترین ملاک‌های کاربران بوده است. موتورولا در گوشی Moto G22 نیز توانسته رضایت کاربران را به‌خوبی جلب کند و با به‌کار بردن سه سنسور عریض 50 مگاپیکسلی، فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی در کنار سنسور دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی انتظاراتی که آن‌ها از یک گوشی میان‌رده دارند را تا حدود زیادی برآورده سازد. دوربین‌های این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت Full HD و سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی قابلیت عکاسی HDR و نیز بهره بردن از گشودگی دریچۀ دیافراگم f/1.8 است که در شب و شرایط کم‌نور کیفیت قابل‌قبولی برای تصاویر ارائه می‌دهد و نویزهای موجود در آن را تا اندازۀ زیادی حذف می‌کند.

باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از یک سنسور حسگر اثر انگشت در حاشیۀ کناری و نیز حسگر مجاورت برخوردار است. در پایان می‌توان گوشی Motorola Moto G22 را یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان در نظر گرفت. برای سفارش آنلاین این محصول همراه با گارانتی شرکتی می‌توانید به فروشگاه خاص‌باکس مراجعه کنید.

مشخصات کامل و خرید گوشی Motorola Moto G22

 

7. گوشی Xiaomi Redmi 12C

یکی دیگر از گوشی‌های شیائومی که لیاقت قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان را دارد، گوشی شیائومی Redmi 12C است. این گوشی در دسامبر 2022 معرفی و در ژانویۀ 2023 عرضه شد. گوشی شیائومی ردمی 12C در کنار ظاهر کاربرپسندی که دارد، به‌لطف مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندش توانسته است عملکرد خوبی در سطح یک گوشی میان‌رده داشته باشد.

گوشی Xiaomi Redmi 12C دارای نمایشگری 6.71 اینچی است که از فناوری IPS پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر دارای رزولوشن 720 × 1650 بوده و قادر است در هر اینچ مقدار تخمینی 268 پیکسل را نمایش دهد. صفحۀ نمایش گوشی شیائومی ردمی 12C می‌تواند تا حداکثر 500 نیت روشنایی ساطع کند که باعث می‌شود تا در نور روز و در سطح یک گوشی میان‌رده عملکرد قابل‌قبولی از خودش نشان دهد.

گوشی شیائومی Redmi 12C مجهز به پردازندۀ هشت‌هسته‌ای G85 از شرکت مدیاتک است. دو هستۀ قدرتمند این تراشه توانایی ارائۀ حداکثر فرکانس کاری تا 2.0 گیگاهرتز و شش هستۀ اقتصادی آن نیز توانایی ارائۀ حداکثر فرکانس کاری تا 1.8 گیگاهرتز را دارند. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم بوده و علاوه بر 128 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی میان‌رده می‌توان انتظار داشت که بتواند از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های روز (به‌شرط اعمال تنظیمات گرافیکی پایین) برآید.

شیائومی در دوربین گوشی ردمی 12C تنها از دو سنسور عریض و تشخیص عمق استفاده کرده است که مورد اول 50 مگاپیکسل و مورد دوم 0.8 مگاپیکسل است. دوربین این گوشی در نور روز توانسته است به‌لطف سنسور عریض قدرتمند خود عملکرد قابل‌قبولی ارائه دهد، در شب هم می‌توان به‌عنوان یک گوشی میان‌رده از آن انتظار داشت که تصاویری نسبتاً خوبی ثبت کند. جلوی این گوشی نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز شده است. گوشی Xiaomi Redmi 12C قادر است تا با حداکثر رزولوشن 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند.

گوشی شیائومی Redmi 12C مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپری است (صفحۀ باتری Xiaomi). با ذکر تمام این مشخصات می‌توان نتیجه گرفت که گوشی شیائومی ردمی 12C در کنار ظاهر جذاب و کاربرپسندش یکی از گزینه‌های خرید گوشی موبایل تا 8 میلیون تومان به‌حساب می‌آید.

مشخصات کامل و خرید گوشی Xiaomi Redmi 12C
 

(محصولاتی که در ادامه می‌آید ممکن است فعلاً در فروشگاه موجود نباشد!)

 

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

8. گوشی شیائومی Poco M3 Pro

قهرمان‌های پوکو یکی پس از دیگری معرفی می‌شود و با قیمت شگفت انگیزی که دارند، هر کاربری را به سمت خود جذب می‌کنند. گوشی پوکو M3 Pro مدل جدید این کمپانی است که مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر پوکو از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برند. این گوشی را می‌توان به عنوان یکی دیگر از مدلهای ارزان قیمت مجهز به 5G معرفی کرد که بدون شک افراد زیادی این روزها به دنبال چنین گوشی‌هایی هستند. اما مشخصات این گوشی فقط به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود و M3 Pro حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

پوکو M3 Pro مانند بسیاری دیگر از مدلهای اقتصادی از یک صفحه نمایش LCD استفاده می‌کند. اما این صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز به نرخ نوسازی 90 هرتزی است که این روزها افراد زیادی با این ویژگی آشنایی پیدا کرده‌اند. وضوح پنل LCD این گوشی Full HD است و تراکم پیکسلی آن به 405 پیکسل بر اینچ می‌رسد. نسبت به مدل M3 سال گذشته هم این گوشی دستخوش تغییرات کوچکی در قاب پشتی شده است که به زیبایی آن می‌افزاید. انتخاب Poco M3 به عنوان یک گوشی تا 6 میلیون گزینه‌ی بسیار خوبی است و قطعاً شما را راضی نگه می‌دارد.

پوکو M3 Pro به یکی از ارزانترین پردازنده‌های Dimensity مجهز شده است که امکان پشتیبانی از 5G را هم برای آن فراهم کرده است. پردازنده Dimensity 700 5G با تراشه گرافیکی Mali G57 MC2 همراه شده است. خوشبختانه برای این گوشی دو نسخه به حافظه‌ی 4+64 و 6+128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. تراشه Dimensity 700 عملکرد قابل قبولی در بازی‌ها و برنامه‌ها ارائه می‌دهد و نسبت به قیمتی که دارد به خوبی از پس کارهایی که به آن می‌سپارید بر می‌آید. در بخش باتری هم پوکو عملکرد خوبی دارد و با باتری 5000 میلی آمپری خود قادر است تا چند روز با استفاده معمولی بازدهی داشته باشد. باتری به کمک یک شارژر 18 واتی پشتیبانی می‌شود.

گوشی Poco M3 Pro 5G، دقیقاً مانند Redmi Note 10 5G، دارای سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلو است. دوربین سه گانه پشتی دارای یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این دوربین ها همگی درون یک قاب قرار گرفته‌اند که رنگ آن از رنگ بدنه مجزا است و جلوه‌ی زیبایی را به گوشی بخشیده است. کیفیت دوربین به نسبت قیمتی که بابت خرید گوشی Poco M3 Pro می‌پردازید کاملاً خوب و مناسب است. دوربین سلفی هم که درون بریدگی نمایشگر قرار گرفته است، یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. 

 

بهترین گوشی تا 6 میلیون

9. گوشی شیائومی Redmi Note 10 64GB

تبدیل شدن Redmi به یک مارک و برند جدا از شیائومی نشان از تکامل یافتن این سری بود که هرساله کاربران بسیار زیادی از سطح جهان را با معرفی گوشی‌های قدرتمند و مقرون به صرفه به سمت خود جذب می‌کند. امسال نیز طبق رسم همیشگی ردمی چند گوشی جدید معرفی کرد که خانواده جدید این گوشی‌ها را با شماره 10 به دست طرفداران خود رساند. یکی از این مدل‌ها نسخه معمولی یعنی Redmi Note10 است و اگر شما به دنبال خرید گوشی 6 میلیونی هستید، حتماً ادامه متن را برای آشنایی بیشتر با این محصول مطالعه فرمایید.

اولین تفاوتی که نسبت به نسل قبلی در این گوشی می‌بینیم طراحی آن است که زیبایی بسیار منحصر به فردی به این گوشی بخشیده است. شما در حین در دست گرفتن این گوشی به هیچ عنوان حس در دست گرفتن یک گوشی ارزان قیمت را ندارید. وزن گوشی به 178 گرم رسیده و ابعاد آن 160.5x74.5x8.3 میلی متر در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش گوشی یک پنل Super AMOLED با اندازه‌ی 6.43 اینچ شکل داده است. این صفحه نمایش وضوح بسیار خوبی دارد به طوری که تراکم پیکسلی در آن به 409 پیکسل بر اینچ رسیده است و به کمک Gorilla Glass 3 پوشیده شده است.

همانطور که این روزها اکثر گوشی ها از دوربین‌های چندگانه استفاده می‌کنند، Redmi Note 10 نیز دارای تنظیمات دوربین چهارگانه در قاب پشتی خود است. واحد اصلی 48MP با دیافراگم f/1.8 در نظر گرفته شده است. سه لنز دیگر با کاربردهای مختلف خود، به کارایی این دوربین می‌افزایند. دوربین فوق عریض یک سنسور 8 مگاپیکسلی است و دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر نیز برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو به این جمع اضافه می‌شوند. دوربین سلفی هم یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 است.

پردازنده مرکزی این گوشی Snapdragon 678 است که از دو خوشه اصلی تشکیل شده است. هسته‌های طلایی 2x2.2 گیگاهرتز Kryo 460 (مشتق ARM Cortex-A76) و Kryo 460 نقره 1.7 گیگاهرتز 6x (مشتق ARM Cortex-A55). پردازنده گرافیکی هم  Adreno 612 است. به عنوان بهترین گوشی تا 6 میلیون این سیستم پردازشی کاملاً مناسب است و شما را به خوبی همراهی می‌کند. پردازنده گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت / 128 گیگابایت یا 128 گیگابایت / 6 گیگابایت حافظه رم جفت می‌شود. باتری هم ظرفیت بسیار خوب 5000 میلی آمپری دارد که با سرعت بسیار خوبی توسط شارژر 33 واتی شارژ می‌شود.

 

‌هابهترین گوشی تا 6 میلیون

10. گوشی شیائومی Redmi Note 9T

شیائومی به خوبی توانست با معرفی گوشی Redmi Note 9T شبکه‌ی 5G را در قیمتی پایین‌تر وارد بازار کند. تنها همین مشخصه هم نیست که این گوشی را به برتری رسانده است، بلکه از نظر دیگر مشخصات سخت افزاری هم Redmi Note 9T از ارزش بسیار خوبی برخوردار است. 

از نظر طراحی با گوشی زیبا و همراه با رنگ‌هایی جذاب رو به رو هستیم. شیائومی در عین استفاده از پلاستیک در طراحی و ساخت این گوشی موفق شده است تا با الگودار کردن قاب پشتی حس یک گوشی بسیار با کیفیت را به شما منتقل کند و شما حس یک گوشی باکیفیت را دارید. ابعاد و وزن گوشی به ترتیب 161.2x77.3x9.1 میلیمتر و 199 گرم است. نمایشگر این گوشی یک LCD با اندازه‌ی 6.53 اینچی با کیفیت Full HD است که به کمک Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. به عنوان یک گوشی تا 6 میلیون Redmi Note 9T کاملا صفحه نمایش خوبی دارد.

در قاب پشتی چهره‌ی آشنای پوکو X3 را می‌بینید اما اینبار سه لنز دوربین در این قاب قرار گرفته است. این دوربین‌ها از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسل، لنز فوق عریض 2 مگاپیکسل و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. با توجه به عکسهای ثبت شده به کمک این دوربین دامنه دینامیکی عکسها خیلی زیاد نیست، اما کیفیت خروجی و شارپی دوربین در حد قابل قبولی قرار دارد.

نقطه قوت اصلی این گوشی را می‌توان چیپست 7 نانومتری Dimensity 800U در نظر گرفت که توانسته است قابلیت 5G را برای این گوشی مهیا سازد. این اولین گوشی Redmi با چنین پردازنده‌ای است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند، اگرچه مطمئناً اولین گوشی 5G ارزان قیمت شیائومی نیست. در کنار این سیستم سخت افزاری شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کنید. حافظه ذخیره سازی نیز در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی ساخته شده است. طبق انتظار و معمول رابط MIUI 12 با اندروید 10 این گوشی را در بخش نرم افزاری یاری می‌کنند.

 

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

11. گوشی سامسونگ Galaxy A31

گوشی‌های سری A سامسونگ در سال 2020 از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. سامسونگ Galaxy A31 برای کسانی ساخته شده است که دوست ندارند به قیمت A51 برای خرید گوشی هزینه کنند. پس این کهکشانی برای خرید گوشی تا 6 میلیون تومان یکی از انتخاب‌های خوب و معقول می‌باشد.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به گلکسی A51 است و ردپای طراحی گوشی‌های 2020 را در این گوشی نیز می‌بینیم. سامسونگ A31 با ابعاد 159.3x73.1x8.6 میلی متر کمی از A51 ضخیم تر است. وزن این گوشی 185 گرم می‌باشد. در قاب جلویی شما صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت 6.4 اینچی Super AMOLED را می‌بینید که تراکم پیکسلی آن 411 می‌باشد. در مورد کیفیت این نمایشگر خیالتان راحت باشد زیرا سامسونگ در این زمینه کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

در قاب پشتی گوشی شما سیستم دوربین چهارگانه سامسونگ را مشاهده می‌کنید. این دوربینها از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسل و دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج تشکیل شده است. شما به کمک این دوربین ها می‌توانید با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری نمایید. دوربین سلفی نیز یک سنسور بسیار باکیفیت 20 مگاپیکسلی است.

وظیفه‌ی پردازش در گلکسی A31 بر عهده‌ی یک چیپست 12 نانومتری مدیاتک Helio P65 است. این پردازنده 8 هسته‌ای به خوبی از پس کارهای روزمره و متوسط برمی‌آید. در کنار این پردازنده سامسونگ از 4، 6 و 8 گیگابایت رم استفاده کرده است که نسخه 4 گیگابایتی مناسب قرارگیری در این لیست می‌باشد. حافظه داخلی نیز در دو نسخه 64 و 128 گیگ دسته‌بندی شده است. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپری دارد و پیشبینی می‌شود تا ساعتهای زیادی شما را همراهی کند. در بخش نرم افزاری نیز اندروید 10 با رابط کاربری One UI بر روی این گوشی نصب شده است.

 

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

12. گوشی موتورولا One Fusion

گوشی هوشمند موتورولا One Fusion یکی از بهترین میان رده های بازار می باشد که می توان آن را در لیست بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان قرار داد. موتورولا نیز مانند شیائومی به تازگی گوشی های با کیفیتی را در رده قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند که می توان گفت ارزش خرید بالایی دارند.

این گوشی در جولای 2020 معرفی شد و دارای بدنه ای به ابعاد 165x75.9x9.4 میلی متر می باشد. جنس بدنه این گوشی مانند گوشی های سامسونگ از پلاستیک ساخته شده است. وزن این گوشی با توجه به ابعاد آن به 202 گرم رسیده است. صفحه نمایشی که موتورولا برای این گوشی استفاده کرده است، از طراحی تقریبا قدیمی استفاده می کند. ابعاد این نمایشگر به اندازه 6.5 اینچ می باشد که حدود 81.5 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است. رزولیشن این نمایشگر نیز 720x1600 پیکسل بوده که تراکم پیکسلی آن به 270 پیکسل بر هر اینچ رسیده است.

این گوشی از 4 لنز دوربین استفاده می کند. این دوربین ها به صورت عمودی در قاب پشتی و در زیر هم قرار گرفته اند. لنز اصلی دوربین را سنسور 48MP تشکیل داده است و در کنار آن یک لنز 8MP فوق عریض، یک لنز 5MP ماکرو و یک لنز 2MP تشخیص عمق قرار دارند. دوربین سلفی نیز سنسور 8MP دارد.

پردازنده استفاده شده در Motorola One Fusion ساخت شرکت کوالکوم است. موتورولا مدل قدرتمند Snapdragon 720 را برای این گوشی در نظر گرفته است. پردازنده 10 نانومتری به خوبی از پس کارهایی که انجام می دهید بر می آید و هیچگونه ضعفی از خود نشان نمی دهد. این گوشی با حافظه رم 4 گیگ و دو حالت ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است. باتری موتورولا One Fusion از ظرفیت بسیار خوب 5000 میلی آمپری استفاده می کند که طبق ادعای سازنده بالای 2 روز با استفاده ی معمولی شما دوام می آورد. اندروید نسخه خام و ورژن 10 بر روی این گوشی نصب شده است که با توجه به سبک بودن نسخه استوک اندروید، از پایداری خوبی برخوردار می باشد.

 

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

13. گوشی شیائومی (Redmi Note 9s (4+64

سری Redmi Note شیائومی به تازگی یکی از محبوب ترین شاخه های شیائومی و بازار گوشی های هوشمند شده است. یک سری جذاب از گوشی های قدرتمند و مقرون به صرفه که با نگاه اول به آن ها می توان فهمید که چرا اینقدر محبوب اند. نمایشگرهای بزرگ، عملکرد مناسب و باتری قابل اعتماد از ویژگی های شاخص این دسته هستند.

طراحی شیائومی Redmi Note 9s شایسته قرارگیری در رده ی پرچم داران نیز می باشد. ابعاد این گوشی 165.8x76.7x8.8 میلی متر و وزن آن 209 گرم است. بدنه گوشی از جنس پلاستیک سخت و شیشه ساخته شده است که در برابر پاشش آب نیز مقاوم است. قاب جلوی گوشی را تماما صفحه نمایش زیبا و حفره دار شیائومی فرا گرفته است. این نمایشگر 6.67 اینچی که از نوع LCD نیز می باشد رزولیشن Full HD دارد و تراکم پیکسلی آن 395 ppi می باشد. در داخل بریدگی که ذکر کردیم یک دوربین سلفی با کیفیت 16MP قرار گرفته تا شما به بهترین شکل سلفی های خود را ثبت نمایید.

قاب پشتی گوشی میزبان دوربین های چهارگانه Redmi Note 9s هستند که درون یک مربع در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. دوربین اصلی شیائومی باکیفیت 48MP برای شما تصاویر و ویدئو ها را به ثبت می رساند. لنز بعدی که در عکاسی فوق عریض تخصص دارد، یک سنسور 8MP است و پس از آن یک لنز ماکرو 5MP و یک سنسور تشخیص عمق 2MP اجزای تشکیل دهنده ی دیگر این سیستم هستند. کیفیت عکس ها به تنهایی این گوشی را در رده قیمتی بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان قرار میدهد.

پردازش در این گوشی بر عهده ی چیپست 8 نانومتری Snapdragob 720G می باشد که به نسبت نسخه Redmi 9 از قدرت پردازشی بیشتری برخوردار است. این پردازنده هشت هسته ای به همراه Adreno 618 کار سختی را در پیش ندارند و دستورات شما را در کمترین زمان ممکن اجرا می کنند. دونسخه متفاوت 4+64 و 6+128 گیگابایتی از این گوشی معرفی و روانه بازار شده اند. باتری که Redmi Note 9s از آن استفاده می کند، یک باتری 5020 میلی آمپری است که به وسیله ی یک شارژر 18 واتی تجدید قوا می کند. این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری MIUI12 منتشر شده است که به طور حتم آپدیت های بعدی این سیستم عامل و رابط کاربری را نیز دریافت می کند.

 

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

14. گوشی سامسونگ Galaxy A21s

سامسونگ با معرفی یک میان رده ی موفق دیگر قصد دارد سبد گوشی های سری A خود را در سال 2020 بروزرسانی کند. سامسونگ Galaxy A21 s دارای مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار مناسبی است و می توان آن را در کنار بسیاری میان رده های موفق بازار مقایسه کرد و حتی در لیست خرید بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان قرار داد.

جنس بدنه گوشی از جنس پلاستیک بوده و در ابعاد 163.7x75.3x8.9 میلی متر و وزن 192 گرم معرفی شده است. نسبت به این ابعاد و وزن می توان گفت با گوشی خوش دستی رو به رو هستیم. در قاب جلویی شما کاملا صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی را مشاهده می کنید که در گوشه سمت چپ بالای آن یک حفره برای قرار گیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. این صفحه نمایش رزولیشن 720 در 1600 را دارد و تراکم پیکسلی آن 270 پیکسل بر هر اینچ می باشد. این صفحه نمایش از نوع PLS TFT بوده و کیفیت قابل قبولی دارد.

در قاب پشتی شما سنسور اثر انگشت و دوربین های چهارگانه این گوشی را ملاحظه می کنید. این سیستم دوربین تشکیل شده از یک لنز اصلی 48MP، یک لنز فوق عریض 8MP و دو لنز 2MP یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری به منظور تشخیص عمق. این دوربین ها از کیفیت عکاسی قابل قبولی برخوردارند و لنز اصلی قادر است با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه برایتان فیلم برداری کند.

پردازنده اصلی در سامسونگ گلکسی A21s یک پردازنده 8 نانومتری ساخت سامسونگ به نام Exynos 850 می باشد که با یک پردازنده گرافیکی Mali-G52 با آن همراه شده است. این گوشی در 6 نسخه با حافظه ذخیره سازی و حافظه رم متفاوت عرضه شده است. نسخه ارزان قیمت دارای رم 2 و حافظه داخلی 32 گیگ می باشد و نسخه های بعدی به ترتیب 32+3، 64+4، 64+6، 128+4 و 128+6 هستند. یک باتری غول پیکر 5000 میلی آمپری نیز مسئولیت تامین انرژی در گلکسی A21s را بر عهده گرفته است. این گوشی به اندروید 10 و رابط کاربری OneUI 2.0 مجهز شده است و با توجه به سخت افزاری که دارد، گمان نمی کنیم لگ و یا تاخیری در کارکرد با این گوشی حس کنید.

 

بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان

15. گوشی شیائومی (Redmi Note 9 (3+64

شیائومی امسال را نیز طوفانی آغاز کرد و با معرفی سری Redmi 9 توانست باز هم طرفداران زیادی را به سمت خود بکشد. این سری در مدل های مختلف و بازه های قیمتی متفاوتی عرضه شد. قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبی که این محصول دارد باعث ارزش خرید بالای این محصول شده است.

پلاستیک و شیشه اجزای تشکیل دهنده ی بدنه ردمی نوت 9 هستند که ابعاد آن نیز 162.3x77.2x8.9 میلی متر می باشد. صفحه نمایشی که ردمی از آن استفاده کرده است یک نمایشگر 6.53 اینچی می باشد که از نوع IPS LCD می باشد و به وسیله ی Gorilla Glass 5 محافظت می شود. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 395 پیکسل بر اینچ است و از روشنایی خوبی بهره می برد. 

دوربین اصلی شیائومی Redmi note 9 سنسور 48 مگاپیکسلی است و یک لنز 8 مگاپیکسل فوق عریض و 2 لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز در کنار لنز اصلی قرار گرفته اند. دوربین اصلی در روشنایی روز عکسهای خوب و واضع با رنگ های زنده تولید می کند و قادر است با رزولیشن 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه برایتان فیلم برداری کند. برای عکس برداری سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در داخل حفره ای بالای نمایشگر قرار گرفته است.

قلب تپنده ی Redmi Note 9 پردازنده میان رده مدیاتک Helio G85 است. این گوشی دارای 3 گیگ حافظه رم و 64 گیگ حافظه داخلی است که به وسیله مموری کارت نیز قابل ارتقا می باشد. نسخه های دیگری نیز با حافظه های متفاوت وجود دارند که پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر به صفحه نقد و بررسی محصول مراجعه نمایید. باتری شیائومی Redmi Note 9 نیز ظرفیت 5020 میلی آمپری دارد و در این زمینه جزو بهترین گوشی ها می باشد. همچنین این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 همراه است.

 

بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان

16. گوشی هواوی Y8p

امروزه شرکت ها گوشی هایی معرفی می کنند که همگی در یک سطح هستند فقط نامگذاری آن ها متفاوت است. هواوی Y8p همان Enjoy 10s است فقط حافظه داخلی آن دچار تغییر شده. روش کار هواوی پس از تحریم ها کمی به سمت شیائومی رفت یعنی سخت افزار هیجان انگیر با قیمت وسوسه کننده، اما آیا مردم از قسمت نرم افزاری و نبود سرویس های گوگل چشم پوشی می کنند؟ پس دریافت پاسخ خود با ما همراه باشید.

هواوی Y8p دارای بدنه ای به ابعاد 157.4x73.2x7.8 می باشد که هندل کردن آن با یک دست کار آسانی است. وزن این گوشی 163 گرم است که جزو سبک ترین گوشی ها نیز می توان آن را در نظر گرفت. صفحه نمایش وای 8 پی از نوع OLED بوده و اندازه آن 6.3 اینچ می باشد. رزولیشن این نمایشگر Full HD است و تراکم پیکسلی آن 418 پیکسل بر هر اینچ می باشد. از نظر کیفیت با صفحه نمایش بسیار خوبی رو به رو هستیم و تماشای فیلم و عکس در این گوشی بسیار لذت بخش است.

سیستم دوربین هواوی 3 گانه بوده و لنز های آن 48، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند که این اعداد به ترتیب لنزهای اصلی، فوق عریض و سنسور عمق هستند. کیفیت دوربین به نسبت قیمت مطلوب بوده و حتما شما را راضی میکند. هواوی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز برای Y8p در نظر گرفته است.

هواوی هم مانند سامسونگ در ساخت پردازنده خودکفا شده است و در این گوشی نیز از پردازنده اختصاصی خود به نام Kirin 710F استفاده کرده است. این گوشی در 2 نسخه 128 گیگابایتی با رم 4 و 6 گیگ معرفی شده است. متاسفانه در بخش کارت حافظه جانبی هواوی از درگاه نانو استفاده کرده است که در این زمینه کمی معادلات روز را به هم زده است. منبع تغذیه Y8p نیز یک باتری 4000 میلی آمپری است که با یک شارژر 10 وات شارژ می شود. اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 و بدون سرویس های گوگل برای هواوی Y8p در نظر گرفته شده است.

 

بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان

17. گوشی نوکیا 5.3

برخلاف دیگر شرکت ها که گوشی های زیادی تولید می کنند و بسیاری از مشخصات میان رده های آنها مشابه بوده و فقط نام گوشی را تغییر میدهند، نوکیا سعی دارد هر گوشی را نسبت به گوشی قبلی که معرفی میکند ارتقا داده و دچار تغییر کند. در ماه مارچ 2020 اخبار جدیدی از فنلاند به گوش می رسید و درست در دوم ماه بعد نوکیا 5.3 با مشخصات جذاب خود وارد چرخه ی رقابت شد.

این گوشی با یک طراحی تقریبا قدیمی نسبت به برند های دیگر معرفی شد. ابعادی که این گوشی دارد 164.3x76.6x8.5 میلی متر است و جنس بدنه آن از پلاستیک تشکیل شده است. صفحه نمایش نوکیا اندازه ای 6.55 اینچی دارد و 82.3 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است. تراکم این صفحه نمایش 268 پیکسل بر هر اینچ است و به وسیله Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

نوکیا 5.3 از یک دوربین چهار گانه استفاده می کند که در قاب پشتی درون یک دایره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. دوربین اصلی لنز 13MP است و در کنار آن لنز 5MP فوق عریض و 2MP ماکرو و 2MP عمق سنج قرار گرفته اند. در زمینه فیلم برداری به نسبت گوشی های دیگر، دوربین نوکیا قادر است با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه برایتان فیلم برداری کند. عکاسی سلفی نیز بر عهده دوربین 8 مگاپیکسلی است که درون ناچ قطره ای صفحه نمایش قرار گرفته است.

پردازش در نوکیا 5.3 به کمک چیپست کوالکوم Snapdragon 665 انجام می گیرد و پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز درکنار آن فعالیت می کند. حافظه این گوشی در سه نسخه متفاوت به صورت 3+64، 4+64 و 6+64 گیگابایت در نظر گرفته شده است و حافظه داخلی نیز به کمک مموری کارت قابل ارتقا می باشد. انرژی مورد نیاز نوکیا 5.3 نیز به کمک باتری 4000 میلی آمپری آن تامین می شود. این گوشی با ورژن خام اندروید یعنی Android One و نسخه 10 آن عرضه شده است. این گوشی با مشخصات جذابی که نسبت به رقبا دارد، قطعل یکی از بهترین گزینه های لیست ما یعنی بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان است.

 

بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان

18. گوشی شیائومی Redmi Note 8

گوشی شیائومی Note 8 از سری موفق نوت گوشی های شیائومی است که در نیمه ی دوم سال 2019 به بازار معرفی شده است. این گوشی یک گوشی پرچمدار در کالبد گوشی میان رده به شمار می رود. اکنون این گوشی با ارائه ی دوربین حرفه ای تر توانسته بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد و بار دیگر ثابت کند که شیائومی لایق این رشد سریعی که داشته، بوده است. با اینکه تقریبا زمان زیادی از معرفی این گوشی می گذرد اما همچنان یکی از بهترین گوشی های کاندید ما در مقاله برترین گوشی تا 6 میلیون تومان است.

شیائومی Redmi Note 8 در ابعاد 158.3x75.3x8.4 میلی متر جزو یکی از خوش دست ترین گوشی های بازار است که از طراحی زیبایی نیز برخوردار است. جنس بدنه این گوشی نیز از پلاستیک و شیشه ساخته شده است که قسمت پشت و جلو که شیشه ای است بوسیله Gorilla Glass 5 محافظت می شود. صفحه نمایش ردمی نوت 8 از اندازه 6.3 اینچی برخوردار است و رزولیشن آن 1080 در 2340 پیکسل است که تراکم آن را به 409 پیکسل بر هر اینچ رسانده است. کیفیت این صفحه نمایش بالاست و شما تصاویر و فیلم های خود را به بهترین نحو مشاهده می کنید.

دوربین های شیائومی Redmi Note 8 از چهار لنز تشکیل شده است. این دوربین ها شامل یک لنز 48MP اصلی، دوربین 8MP برای عکاسی فوق عریض و دو دوربین 2MP ماکرو و تشخیص عمق می شوند. کیفیت فیلم برداری این دوربین ها 4K@30 است و از این لحاظ شبیه نوکیا 5.3 می باشد. شیائومی برای طرفداران عکاسی سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

پردازنده ای که این مدل از آن استفاده می کند Snapdragon 665 است و 8 هسته پردازشی دارد. این چیپ 11 نانومتری با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه است. حافظه داخلی و رم این گوشی در 5 نسخه متفاوت می باشد که در صفحه مشخصات گوشی می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید اما نسخه مورد نظر ما که در لیست بهترین گوشی تا 6 میلیون قرار می گیرد، نسخه 4+64 گیگابایت است. باتری استفاده شده در شیائومی Redmi Note 8 ظرفیت 4000 میلی آمپری دارد و با یک شارژر 18 واتی شارژ می شود. اندروید 9 با پوسته ی MIUI 11 از قبل روی این گوشی نصب شده است که قابلیت ارتقا به نسخه های بعدی را نیز دارد.

 

بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون تومان

19. گوشی موتورولا One Vision Plus

موتورولا هم اخیرا دست به ریسک های بزرگی زده و در میان رقبای سرسخت خود قصد دارد جایی برای قرار گرفتن باز کند. معرفی موتورولا One vision plus در ماه جولای 2020 اتفاق افتاد و موتورولا توانست گوشی تقریبا خوش ساختی را با مشخصات خوبی روانه بازار کند.

این گوشی با بدنه پلاستیکی خود ابعاد 158.4x75.8x9.1 میلی متری دارد و از این حیث تقریبا مشابه با دیگر گوشی های هم رده خود است. صفحه نمایش One vision plus از نوع LTPS IPS LCD است. این نمایشگر 6.3 اینچی 82.5 درصد از قاب جلویی را پوشانده و تراکم پیکسلی آن 400 می باشد. کیفیت صفحه نمایش و روشنایی آن نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

موتورولا One vision plus از 3 دوربین استفاده می کند. لنز اصلی سنسور 48 مگاپیکسلی دارد و دو لنز فوق عریض و تشخیص عمق نیز با اعداد 16 و 5 مگاپیکسلی در کنار لنز اصلی قرار گرفته اند. کیفیت فیم برداری این دوربین نیز 4K با نرخ 30 فریم است. دوربین سلفی Motorola One Vision Plus نیز یک سنسور 25 مگاپیکسلی دارد که نسبت به دیگر رقبای هم سطح خود در رده بالاتری قرار می گیرد.

موتورولا از یک پردازنده Snapdragon 665 که 8 هسته ای می باشد استفاده می کند. پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز مسئول پردازش های گرافیکی است. این گوشی دارای 4 گیگ حافظه رم و 128 گیگ حافظه داخلی است و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند. باتری موتورولا ظرفیت 4000 میلی آمپری دارد و به کمک یک شارژر 15 واتی شارژ می شود. این گوشی با اندروید 9 معرفی شد که قابلیت ارتقا به نسخه بعدی را نیز دارد.

جمع بندی خرید بهترین گوشی تا 6 میلیون

مطابق با آنچه مطالعه نمودید، کاملا مشخص است که این گوشی ها در همه زمینه ها تقریبا با یکدیگر برابری می کنند و در یک سطح قرار دارند. شرکت های مختلف همگی به یک سطح از تکنولوژی و کیفیت دست یافته اند و توانسته اند در سرتاسر جهان برای خود طرفدارانی را پیدا کنند. تقریبا از تمامی برندهای مشهور که در این زمینه فعالیت می کنند برایتان مدل هایی را معرفی کردیم و در آینده نیز حتما این لیست را با مدل های جدید بروزرسانی می کنیم.

شما با توجه به سلیقه و کارکرد خود می توانید اقدام به خرید بهترین گوشی تا 6 میلیون نمایید و از میان‌رده‌ای که به دستتان می‌رسد تا چند سال آینده خیالتان آسوده باشد.
 

اینستاگرام خاص باکس

تلگرام خاص باکس

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 1
    سلام من یک گوشی بین 5 تا 6 میلیون میخواستم بخرم بین بزنید شیایومی سامسونگ می‌خوام عمر زیادی داشته باشه تراشه و پردازنده عالی داشته باشه
    • ابوالفضل عشقی

      1402/04/17 09:58:41
      • 0
      • 1

      سلام
      در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی تا 6 میلیون Samsung Galaxy A14 هست که در سطح خودش پردازندۀ خوبی داره و به‌خاطر سامسونگ بودنش عمر خوبی هم می‌کنه.

    • 0
    • 0
    بين مدل Honor x7 و Samsung galaxy a13 با توجه به کیفیت دوربین و بازدهی بلند مدت کدوم رو پیشنهاد میکنید؟!
    • ابوالفضل عشقی

      1402/04/17 10:31:30
      • 0
      • 0

      سلام
      با توجه به لنز 50 مگاپیکسلی دوربین گوشی Samsumg Galaxy A13 و قابلیت‌های Night Mode که برای فیلم‌برداری در شب هست و گشودگی دریچۀ دیافراگم f/1.8 که باعث جذب بیشتر نور می‌شه، به‌نظر می‌رسه این گوشی انتخاب بهتری برای شما باشه. می‌تونید از این صفحه مشخصات این محصول رو ببینید و در صورت تمایل به‌راحتی ثبت سفارش کنید.

    • 0
    • 2
    سلام یه گوشی رنج قیمت 5تا6 تومن حافظه 128رم6 پیشنهاد بدین
    • ابوالفضل عشقی

      1402/04/17 11:00:37
      • 0
      • 0

      سلام
      همون‌طور که تو مقالۀ بهترین گوشی موبایل تا 6 میلیون متوجه شدید دو تا از بهترین گزینه‌ها با حافظۀ 128 و البته رم 4 گوشی‌های Honor X7a و Motorola Moto G22 هست که جفتشون تو فروشگاه خاص‌باکس موجودند و می‌تونید سفارش بدید.

    • 1
    • 8
    سلام من یک گوشی میخوام در حد ۶ تا ۶نیم که دوربینش با کیفیت و عالی باشه و حافظه از ۱۲۸ کمتر نباشه . و واقعا هنگ نکنه. بین گوشی های شیائومی و سامسونگ موندم. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
    • هادی عطاران

      1400/09/27 08:02:47
      • 5
      • 13

      سلام هر دو برندهای باکیفیت و خوبی هستند ولی گوشیهای شیائومی ارزش خرید بیشتری با توجه به مشخصات و قیمت دارن. میتونم بهتون گوشی های سامسونگ M32 و M21 2021 و از برند شیائومی هم گوشی های پوکو X3 و Note 10 5G رو پیشنهاد بدم

    • 0
    • 4
    سلام من یک گوشی میخوام در حد ۶ تا ۶نیم که دوربینش با کیفیت و عالی باشه و حافظه از ۱۲۸ کمتر نباشه . و واقعا هنگ نکنه. بین گوشی های شیائومی و سامسونگ a3A موندم. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
    • هادی عطاران

      1400/09/24 07:50:31
      • 4
      • 15

      سلام سامسونگ M21 2021و شیائومی Poco X3 برای شما گزینه خوبیه

    • 3
    • 4
    سلام من واسه مادرم میخوام یه گوشی بگیرم که دوربین وحافظه وامکانات خوبی داشته باشه بخصوص داغ نکنه،وظاهرزیبایی بخصوص پیکسل های صفحه نمایش واندازه صفحه نمایش اهمیت داره بزرگ باشه داشته باشه تا5میلیون چی بگیرم بهتره؟ممنون میشم راهنماییم کنید
    • هادی عطاران

      1400/09/16 07:50:13
      • 7
      • 7

      سلام پیشنهاد میکنم M21 2021 سامسونگ رو خریداری کنین

    • 0
    • 5
    مرسی بابت اطلاعات دقیق خاستم بگم گوشی انر 9x pro هم میتونه تو این لیست باشه با قیمت ۵/۵ میلیون با حافظه ۲۵۶ رام ۶ دوربین ۴۸ و سلفی ۱۶ و باطری ۴۰۰۰
    • پیمان فرجامی

      1400/09/09 07:53:23
      • 0
      • 6

      بله حتما ممنون از نظرتون

    • 4
    • 10
    سلام،من پوگو x3poro دارم و خیلی ازش راضی هستم،باید بگم تو رنج قیمتی خودش فوق‌العاده هست نسبت به رقبا،هم پردازنده ی قوی هم دوربین خوب و هم باتری خوبی داره
    • پیمان فرجامی

      1400/09/06 07:49:58
      • 1
      • 7

      ممنونم از بازخوردتون بله قطعا یکی از بهترین مدلها توی رنج قیمتی خودشه

    • 1
    • 3
    سلام از نظر پردازنده و دوربین و ...کدوم بهتره ؟ redmi note 10pro , redmi note 8pro
    • پیمان فرجامی

      1400/09/03 07:50:37
      • 3
      • 12

      سلام قطعاً نوت 10 پرو بهتره هم پردازنده هم نمایشگر و هم دوربین

    • 1
    • 1
    سلام میخواستم بدونم گوشی poco x3 از لحاظ گیمینگ چطوره. بازی های درحد فورتنایت pes موبایل میتونه بکشه؟
    • پیمان فرجامی

      1400/08/30 09:38:22
      • 1
      • 3

      سلام بله مشکلی نداره اما نسخه پرو قوی تره و بهتر اجرا میکنه

    • 3
    • 1
    سلام خسته نباشید. من میخواستم گوشی تو رنج شیش میلیون بگیرم میخواستم بدونم poco x3 بخرم یا تو همون قیمت سامسونگ بگیرم.چون میگن گوشی هاب شیائومی بعد یک مدت هنگ میکنه و اینکه یکی از آشنایان نوت هشت داره و این اتفاق افتاده
    • پیمان فرجامی

      1400/08/25 14:10:49
      • 1
      • 3

      سلام همه گوشی‌های اندروید بعد از مدتی دچار کاهش بازدهی میشن. این به دلیل پایداری کم سیستم عامل اندروید نسبت به iOS اپل هستش. poco x3 هم گوشی بسیار خوبیه و من به شخصه مشکلی ندیدم ازش اما اگه میخواین سامسونگ بخرین A32 و m21 2021 براتون مناسبه

    • 2
    • 2
    سلام خسته نباشید من یه گوشی میخام تو رنج قیمت ۵ و ۶ میلیون حافظه اش خوب باشه و دوربین با کیفیت و هنگ نکنه غیر از poco چی پیشنهاد میکنین؟
    • پیمان فرجامی

      1400/08/25 14:08:42
      • 2
      • 3

      سلام سلامت باشید

      سامسونگ M21 2021 رو بهتون پیشنهاد میکنم

    • 0
    • 2
    یه موبایل تا 6نیم میلیون که به ترتیب دوربین خوبی داشته باشه مقاوم و برنامه سنگین هم اجرا کنه و مهم تر نمایشگر خوبی هم داشته باشه چه موبایلی رو پیشنهاد میکنید حافظه ی بالایی داشته باشه خیلی مهمه
    • پیمان فرجامی

      1400/08/25 08:31:12
      • 0
      • 8

      سلام پوکو X3 pro

    • 0
    • 2
    سلام،۶میلیون پول دارم چی پیشنهاد میدید؟
    • پیمان فرجامی

      1400/08/23 09:33:00
      • 1
      • 6

      سلام پوکو X3

    • 1
    • 2
    سلام یه گوشی تا 13میلیون تومان می خوام که هم پردازنده خوبی داشته باشه و هم رم بالایی داشته باشه و هم کیفیت دوربین خوبی داشته باشه و زیاد داغ نکنه
    • پیمان فرجامی

      1400/08/19 07:58:03
      • 1
      • 3

      سلام سامسونگ S20feو چنانچه امکان افزایش بودجه تا 14 تومان را داشتید شیائومی Mi11i

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید. من ی گوشی تا رنج قیمتی ۶ونیم میخام که هم خوش دست باشه هم گیم های سنگین رو روون اجراکنه و هنگ نکنه دوربینشم هم خوب باشه. و برای کارهای روزانه مثل وب گردی هم خوب باشه شما چه گوشی پیشنهاد میکنین؟؟ پوکو ایکس ۳پرو میگن هنگ‌ میکنه درسته؟ و بنظر شما من پوکوایکس ۳پرو بگیرم یا می ۱۰تی لایت؟
    • پیمان فرجامی

      1400/08/19 07:54:21
      • 2
      • 4

      سلام X3 pro بخرین هیچ مشکلی نداره

    • 1
    • 0
    سلام.من میخوام یه گوشی بخرم که رم بالا و دوربین و حافظه خوبی داشته باشه. خودم بین سه تا گوشی ردمی نوت۱۰پرو _ پوکو ایکس۳ پرو _و یا سامسونگ با همین حدود قیمت گیر کردم.میشه راهنمایی کنید؟
    • پیمان فرجامی

      1400/08/17 07:55:43
      • 4
      • 3

      سلام به نظر من نوت 10 پرو خریداری بفرمایید. به خاطر دوربین، پردازنده و نمایشگر باکیفیت و همچنین طراحی شیک و زیبایی که داره

    • 1
    • 0
    سلام به نظر شما گوشی شیائومی redmi 9t گوشی خوبی هست تا قیمت 6 میلیون؟
    • پیمان فرجامی

      1400/08/15 09:13:00
      • 0
      • 0

      گوشی خوبیه اما میتونین به جاش پوکو X3 پرو یا سامسونگ M31 خریداری کنین

    • 0
    • 1
    سلام میخواستم گوشی بگیرم تا ۶ میلیون بنظرتون poco x3 NFC بهتره یا nova 7i یه گوشی خوب برای گیم که گیم های زیاد رو بکشه و هنگ نکنه
    • پیمان فرجامی

      1400/08/13 07:54:13
      • 1
      • 2

      سلام x3 بهتره

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم ببینم بین a32 و پوکوx3 کدوم رو پیشنهاد میکنید البته ظاهر گوشی هم برام مهم
    • پیمان فرجامی

      1400/08/06 07:50:43
      • 2
      • 3

      سلام اگ ظاهر براتون مهمه A32

    • 2
    • 2
    سلام بنظرتون m 32 سامسونگ گزینه مناسب تری برای خرید تا شیش میلیون نیس
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/08/02 08:04:00
      • 1
      • 2

      سلام بله M32 هم پیشنهاد خوبیه

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی تا رنج ۷ تومن که حافظه و رم بالایی داشته باشه داغ و اصلا هنگ نکنه کیفیت دوربین هم خوب باشه چه پیشنهاد میدین؟
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/08/01 09:14:54
      • 0
      • 4

      سلام Poco X3 شیائومی خریداری بفرمایید

    • 1
    • 0
    سلام بین گوشی های A22,A22 5G , M21 2021 کدوم رو برای بازی پیشنهاد می‌کنید
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/26 07:50:27
      • 1
      • 3

      سلام برای بازی قطعا a22 5g پردازنده قوی تر داره ضمن اینکه نمایشگرش 90 هرتزیه

      اما تکنولوژی ساخت نمایشگر tft هست که کیفیت پایینتری نسبت بله دو گوشی دیگه با نمایشگرهای OLED داره

    • 0
    • 2
    سلام وقت به خیر بین poco x3 pro و redmi not 1p pro ؟
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/24 09:15:29
      • 0
      • 1

      سلام از نظر پردازشی پوکو X3 Pro و از نظر دوربین ردمی نوت 10 پرو

      توی بقیه موارد تقریبا یکی هستن

    • 1
    • 1
    سلام وقتتون به خیر یه گوشی میخواستم تا قیمت ۶ یا ۶ و نیم. نمیدونم سامسونگ بگیرم یا شیائومی گوشی قبلیم a20 سامسونگ بود.
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/21 07:58:02
      • 1
      • 1

      سلام در حال حاضر هردو برند گوشی های قوی و خوبی دارند اما گوشی های شیائومی ارزش خرید بالاتری دارند. پیشنهاد من به شما خرید پوکو X3 یا X3 Pro هستش

    • 1
    • 1
    سلام من 5 میلیون نیم پول داشتم ولی دنبال یه گوشی هستم که حافظه خوب و پردازنده قویی داشته باشه چنین چیزی هست،
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/20 08:08:54
      • 1
      • 0

      سلام میتونین شیائومی Redmi Note 9T یا سامسونگ M21 2021 خریداری بفرمایین

    • 0
    • 0
    سلام من می خوام یه گوشی بخرم حافه ی خوبی داشته باشه دوربین و باتری و باند خیلی برام مهمه برای فیلم دیدن وبازی کردن تا شش تومان
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/19 08:08:23
      • 2
      • 1

      سلام پوکو X3 خریداری کنید

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم تو بازه ۶ میلیون تا ۶۳۰۰ چه گوشی خوبه الویت برام دوربین هست و کیفیت گوشی m31 s سامسونگ خوبه؟
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/17 08:17:35
      • 4
      • 2

      سلام بله انتخاب خوبیه ضمن اینکه میتونین Poco x3 هم خریداری بفرمایین

    • 1
    • 3
    سلام وقت بخیر من میخواستم گوشی بخرم تا 7تومن واسه من دوربین و حافظه و رم خیلی مهمه و مناسب بازی باشه شما چه گوشی رو پیشنهاد میکنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/13 07:57:55
      • 1
      • 3

      سلام سامسونگ A32

      شیائومی X3 pro و Mi 10 lite

      موتورولا Moto g 5g plus

    • 3
    • 4
    Poco m3 proدارم خیلی عالیه عالی
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/06 08:07:32
      • 1
      • 3

      با تشکر از ثبت نظر شما

    • 3
    • 0
    سلام می خواستم بدونم بین پوکو x3.با نوت۹تی. با پوکو m3 کدوم بهتره بعدش گوشی می خواستم تا قیمت ۷میلیون کیفیت بالا
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/03 08:42:36
      • 1
      • 5

      سلام قطعا Poco x3

    • 0
    • 4
    سلام بین گوشی های زیر موندم به نظرتون کدومش از نظر اینکه هنگ نکنه و دوربینش خوب باشه خوب هست؟ هواوی نوا۷i پوکوx3پرو
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/01 08:13:49
      • 0
      • 2

      سلام به نظر من پوکو بخرید چون هم جدیدتره و از طرفی سرویسهای گوگل هم پشتیبانی میکنه

    • 2
    • 1
    سلام. بین a22و نوت ۹t?
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/30 07:55:50
      • 4
      • 2

      سلام نوت 9تی

    • 2
    • 2
    سلام و خسته نباشید به شما میخوام برای خانمم گوشی بخرم یکی دوربین برای عکاسی . کیفیت تصویرش عالی باشه . هنگ نکنه و مخصوصا حافظ و رم خوبی داشته باشه چیه من نظران را خوندم A32 خوبه و میخواستم بپرسم نظر شما چی
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/28 07:56:00
      • 1
      • 4

      سلام اگه تا 6 الی 7 میلیون مد نظرتونه بله گوشی خوبیه علاوه بر اون پوکو X3 هم میتونین خریداری کنین

      اما اگه تا 8 میلیون بخواین هزینه کنین Redmi Note 10 Pro دوربین بسیار باکیفیتی داره

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشیpoco x3 proوm31 کدومش خوبه از همه لحاظ؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/27 09:02:56
      • 3
      • 3

      سلام X3 پرو

    • 3
    • 1
    سلام ببخشید بین گوشی های a12 و poco m3 کدومش بهتره باطری و حافظه خیلی مهمه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/27 08:57:06
      • 1
      • 4

      سلام Poco M3 گزینه مناسب تریه

    • 0
    • 1
    سلام من یه گوشی تا پنجو نیم میلیون میخوام فقط هم دوربینش برام مهمه و دوامش اگه میشه کمکم کنید. واینکه میگن poco x3 در طولانی مدت هنگ میکنه وباگ میده میخواستم بدونم صحت داره؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/27 08:56:38
      • 0
      • 2

      سلام سامسونگ A32 خریداری کنید. پوکو X3 هم گزینه خوبیه و مشکلی نداره

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید بین گوشی نوت ده اس و پوکو ایکس٣ کدوم بهتره؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/22 14:52:03
      • 1
      • 2

      سلام پوکو X3 بهتره

    • 1
    • 2
    سلام خسته نباشید این گوشی های شیائومی میگن که قصد غیرفعال کردنش واقعیه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/21 07:53:38
      • 0
      • 1

      سلام طبق گزارشی که از سایت معتبر XDA منتشر شده توی چند کشور مثل سوریه کاربران شیائومی این خبر رو تایید کردن و گفتن که گوشیهاشون غیر فعال شده اما توی ایران تاالان هیچ گزارشی منتشر نشده و امیدواریم در آینده هم منتشر نشه.

    • 0
    • 1
    سلام بین poco x3 pro و poco x3 nfc کدام را پیشنهاد میدید؟ دوربین و حافظه و اینکه هنگ نکنه برام مهمه... اگر هم پیشنهاد دیگه ای تا رنج 6 تومن دارید بفرمایید...
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/20 09:08:51
      • 0
      • 1

      سلام هر دو گوشی مشخصاتشون یکیه فقط نسخه NFC دوربین 64 داره اما نسخه پرو دوربین 48

      در مقابل پردازنده نسخه پرو قوی تر از نسخه معمولیه

    • 1
    • 0
    سلام، بین گوشی Note8 pro و poco x3 pro کدوم رو پیشنهاد میدید؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/18 07:54:12
      • 0
      • 0

      سلام صد درصد پوکو X3 پرو رو پیشنهاد میکنم

    • 0
    • 1
    سلام m31s بهتره یا note10 برام دوربین خیلی اهمیت داره قیمت هاشون چنده؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/18 07:53:01
      • 0
      • 0

      سلام M31 دوربین بهتری داره اما اگه نوت 10 پرو رو در نظر بگیرین

      نوت 10 پرو دوربین بهتری داره

    • 0
    • 1
    سلام روزتون بخیر گوشی تا سقف ۶ میلیون تومن شما بین poco m3 pro و گوشی poco x3 کدوم و پیشنهاد میکنید؟ از لحاظ رم داخلی و دوربین و شارژ fast خوب باشه و هنگ نکنه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/15 14:31:43
      • 1
      • 0

      سلام قطعاً X3 خیلی قوی تر و پایدار تر عمل میکنه 

      هم توی پردازش و هم توی کیفیت عکاسی. سرعت شارژ هم مدل X3 برتری داره چون از یک شارژر 33 وات استفاده میکنه اما M3 Pro شارژر 18 وات داره

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم یه گوشی تا ۶.۵ الی ۷ میلیون بخرم دوربین برام مهم نیس . پردازنده قوی داشته باشه رام و حافظه خیلی برام مهمه و ترجیح میدم بالا باشه سرعت خود گوشی هم برام خیلی مهمه باتریش قدرتمند باشه و سرعت شارژ بالایی داشته باشه و کلا برای کارهای روزانه و چند ساعت گیم جواب باشه شما چه مدلی پیشنهاد میکنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/14 07:56:29
      • 0
      • 2

      سلام پوکو ایکس 3 پرو

      با کمی افزایش بودجه میتونین پوکو اف 3 هم خریداری بفرمایید

    • 0
    • 0
    سلام تا سقف ۶ ملیون شیامی مخصوص گیم چی هست غیر از پوکو x3 نوت ۹ پرو یا نوت ۸ پرو چیزی پیشنهاد ندارین‍؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/11 08:04:36
      • 4
      • 3

      سلام خیر بهترین گوشی برای گیم همون X3 هستش

    • 0
    • 0
    سلام گوشی شیائومی خوبه یا سامسونگ؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/11 07:44:05
      • 1
      • 1

      سلام هر دو برندهای خوبی هستند با توجه به نیاز و انتظاراتی که دارین میتونین یک مدل از این دو شرکت و انتخاب کنین اما گوشی هی شیائومی قیمت معقول تری نسبت به سامسونگ دارن

    • 0
    • 2
    سلام من بیاشتر با گوشی بازی میکنم . می خواستم یه گوشی گیمی بخرم .. میخاستم بپرسم بین پوکو x3 nfc و x3pro چقدر فرقشه برا بازی کردن و اینکه میگن پوکو x3 pro دوربینش بدرد نمیخوره و از نسخه ان اف سی بیشتر داغ میکنه راس میکن یا نه.. در کل می ارزه نسخه pro رو بخریم یا نه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/10 07:56:32
      • 0
      • 1

      سلام دوربینش زیاد تفاوتی نداره اما پردازنده نسخه پرو خیلی بهتره

      پیشنهاد میکنم همون X3 Pro رو بخرین

    • 0
    • 0
    سلام من یک گوشی با سقف قیمت 6 ملیون که دوربین و حافظهش بالا باشه می خوام چی مناسبه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/10 07:58:47
      • 0
      • 0

      سلام پوکو X3

    • 1
    • 0
    سلام وقت بخیر . میشه یه گوشی سامسونگ تا سقف ۷ میلیون پیشنهاد بدین . مهم ترین ملاکم دوربین خیلی قوی و اینکه زود داغ نکنه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/08 14:57:44
      • 1
      • 2

      سلام با کمی افزایش بودجه Redmi Note 10 Pro بخرید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشین نوت۹ پرو یا پوکو ایکس تری یا نوت۸ پرو یا نوت۱۰ پرو. کودوم از نظر هم چی بهتره؟ ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/08 07:53:07
      • 0
      • 0

      سلام نوت 10 پرو انتخاب بفرمایید. هم کیفیت دوربین بالاتری داره و هم پردازنده قدرتمند. در ضمن نمایشگرش هم AMOLED هستش و از نوخ نوسازی 120 هرتزی یپشتیبانی میکنه

    • 0
    • 0
    سلام من میخوامpoco x3بخرم ولی چون تحریم شده برای ورود به ایران اگه چیزیش خراب بشه قطعاتش موجود میشه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/03 07:55:53
      • 0
      • 0

      سلام بله پیدا میشه مشکلی نداره

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید من دنبال یه گوشی میگردم که از نظر دوربین قوی باشه و بشه باهاش روزی ۱ساعت گیمری کرد از دوستان پرسیدم گفتن پوکو ایکس تری خوبه من دیدم تو گوگل ولی خوشم نیومد من نظرم روی نوت ۱۰ هستش و نوت ۱۰ پرو قیمت یه خورده بالاست ۶تا۶نیم چه گوشی رو پیشنهاد میکنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/03 07:54:07
      • 0
      • 1

      سلام بهترین انتخا برای شما پوکو X3 هستش برای گیم و عکاسی

    • 0
    • 0
    سلام گوشی pco m3 pro برا گیمینگ (کالاف,پابجی)مشکلی نداره؟ یا گوشی بهتر در همین رنج قیمت برا گیمنگ معرفی کنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/03 07:53:21
      • 1
      • 0

      سلام خیر مشکلی نداره اما  پوکو X3 قیمتش حدود 6500 هستش که از این مدل خیلی قوی تره

    • 1
    • 0
    پوکو x3 برای دو سال پیش هست بهتر نیست یک گوشی جدید بگیریم تا x3
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/02 07:57:25
      • 2
      • 1

      سلام مجدد

      شما بین سه گوشی که فرمودین من انتخابم X3 هستش برای گیم چون هم نمایشگر 120 هرتزی داره و هم پردازنده قدرتمند. در ضمن ساخت این گوشی ها سپتامبر 2020 که میشه 1 سال پیش چطور میگین دوسال؟

      تا 6 میلیون تومان بهترین گوشی برای گیم همینه روی گوشی های دیگه چندان موافق نیستم. اگه بیشتر میتونین هزینه کنین میزان مبلغ بفرمایید تا من بهتر راهنماییتون کنم

    • 0
    • 0
    دنبال یه گوشی میگردم که قیمتش ۶تا۷یا یکم بیشتر از هفت ملیون باشه هم مشکلی ندارم باطری و دوربین و حافظه مهم هست برام و دوربین جلو بیشتر خیلی برام مهم هست و البته سرعت اینترنتش هم نمیگم باید عالی باشه ولی خوب بدنم نباشه و اینکه یه گوشی میخوام که نیاز نباشه چند سالی یه بار عوض بشه و زود قدیمی نشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/01 08:40:16
      • 1
      • 1

      سلام پوکو X3 بخرین

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی های 1.poco f3 2.pocox3 3.A32 4.huawei y9 prime کدوم رو پیشنهاد میدین، پردازنده و باتری و دوربین برام مهمه ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/01 08:36:58
      • 0
      • 3

      سلام از نظر پردازش با فاصله زیاد F3 خیلی بهتره

      از نظر دوربین هم X3 و A32

      باتری هم همشون توی یک سطح هستن تقریباً

    • 0
    • 1
    سلام بین پوکوم ام تری و ردمی نوت ۹تی و پوکو ایکس تری ۶۴گیگ کدوم بهتره؟؟؟ برای گیم کدوم بهتره؟؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/01 08:34:40
      • 1
      • 1

      بین این سه گوشی هم X3 از همشون بهتره

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی پوکو ام تری پرو و ردمی نوت ۹تی کدوم رو پیشنهاد میکنید؟؟ بین این دوتا گوشی کدوم برای بازی بهتره؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/01 08:33:44
      • 0
      • 1

      سلام M3 Pro بهتره

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام گوشی تو بازده 6 تا 6 خورده ای بگیرم مهمترین ملاکمم برای انتخاب گوشی دوربین (عکاسی حرفه ای میخوام بکنم) و البته باتری اونه شما چه گوشی پیشنهاد میدین؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/30 07:58:38
      • 1
      • 3

      سلام من A32 سامسونگ رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 0
    سلام کدوم گوشی تو بخش باتری و دوربین از همه بهتره
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/30 07:55:18
      • 1
      • 3

      سلام میتونید سامسونگ A32 بخرین

    • 0
    • 1
    سلام گوشی میخواستم تو بازه 4 تا 6 تومن دوربین واسم مهمه و روزی 1 ساعت هم بازی کالاف انجام بدم نظر شما چیه کدوم گوشی؟؟؟ و اینکه میگن pocox3 ورودش ممنوع شده به ایران
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/25 08:28:14
      • 0
      • 1

      سلام ورودش ممنوع شده بود اما قرار شد که راهنمای شماره‌گیری های ضروری رو از این به بعد داخل جعبه قرار بدن ولی همچنان داخل بازار موجوده و میتونین خرید کنید.

    • 0
    • 0
    سلام کدام گوشی بهتره A32 نوت۹اس A12 A21s پوکو ایکس۳پرو همه این گوشی ها ۱۲۸گیکشون برا گیم و بازی های سنگین باتری خوبی هم داشته باشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/24 07:59:21
      • 1
      • 2

      سلام قطعا پوکو X3 Pro بهتره

      از نظر پردازشی اصلا قابل رقابت با مدلای دیگه نیست

    • 0
    • 1
    سلام من بین 4 گوشی موندم پوکو ایکس 3 پرو و ردمی نوت 10 اس و ردمی نوت 10 و سامسونگ a32 و آیفون 7 موندم کدوم یکی خوب است من برای بازی سنگین و مقاوم بودن و کارهای روز مره میخوام
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/20 07:46:26
      • 0
      • 2

      سلام پوکو X3

    • 0
    • 0
    سلام. بین گوشی های زیر کدوم را پیشنهاد میکنید که قیمتش به نسبت کیفیتش اقتصادی تر باشه زیاد اهل بازی نیستم فقط کیفیت تصویر وآنتن دهی تماس و اینترنتش خوب باشه و اینکه برا کاربر عادی دوربین 48 با 64 آیا خیلی تفاوت تصویرداره؟ونظرتون در مورد نوت ۹t چیه؟ 1-بین a32و پوکوx3 2-ردمی نوت 9t با نوت۱۰ ۳- یه گوشی مقرون به صرفه تا۶تومن معرفی کنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/19 08:05:54
      • 0
      • 0

      بهترین گزینه براتون همین پوکو X3 و A32 هستش

      اگه کیفیت تصویر براتون مهمه A32 بخرین و اگه سرعت براتون مهمه پوکو بخرین

    • 0
    • 2
    سلام.من شرایط مالی خوبی ندارم و بیکارم میخوام ۶میلیون قرض کنم یه گوشی بگیرم که گرافیک بالا برایه بازی داشته باشه باطری خوب و قشنگ و مقاوم باشه شما چه گوشی پیشنهاد میکنید فکر کنید برای داشتن هست،😅😅😅
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/18 08:13:38
      • 1
      • 7

      سلام پوکو X3 خریداری کنید

    • 1
    • 1
    سلام. a32 از نظر حافظه و رم کدومش از همه بهتره که تو بازار هم پیدا بشه... آیا واقعا نسخه ویتنام بهتره؟؟ از a32 یه مقدار ارزونتر شما چی پیشنهاد میدین... ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/18 08:12:11
      • 0
      • 0

      سلام طبیعتاً هرچی حافظه رم و حافظه داخلی بالاتر باشه بهتره دیگه

      بین نسخه هند و ویتنام هیچ تفاوتی نداره واینکه میگن ویتنام بهتره به طور قطع رد میکنم.

      از A32 ارزونتر بهتون Redmi Note 9T پیشنهاد میدم از برند شیائومی

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید من یه گوشی میخوام که باتری خوبی داشته باشه حافظه ش حداقل ۱۲۸ باشه رامش هم حداقل ۸ باشه پردازنده قوی داشته باشه دوربینش و آنتن دهی ش خییییلی برام مهمه آخه گوشی قبلیم a50 بود، آنتن دهی ش خیلییی خیلییی بد بود. بیشتر سامسونگ دوست دارم ولی اگه سامسونگ با این ویژگی ها گوشی قیمت مناسبی نداشت اشکال نداره یه برند دیگه معرفی کنید. تو رنج قیمت ۴ تا ۵ تومن هم باشه. و این راسته که میگن قطعات گوشی های شیائومی در ایران زیاد پیدا نمیشه؟ یه سوال دیگه هم داشتم ، اینکه آیا گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ گوشی خوبیه از نظر سخت افزاری و آنتن دهی؟ ببخشید سوالام زیاد شد🙏🙏🙏
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/14 07:48:18
      • 0
      • 0

      سلام با این انتظاراتی که از گوشی دارین باید بیش از 5 میلیون هزینه کنید. به عنوان مثال A52 سامسونگ با رم 8 قیمتی حدود 14 میلیون داره. خیر قطعات شیائومی توی همه بازارها پیدا میشه. در مورد گوشی ردمی نوت 10 باید بگم نسخه پرو رو بخرین بهتره.

    • 0
    • 0
    سلام تجربه کار کردن با a 32 چطوره آیا حسگر اثر انگشت اون ضعیفه یا با توجه به مدیاک بودنش وقتی بازی می‌کنی داغ میشه یا نه ...و در کل ارزش خرید داره یا نه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/13 07:51:34
      • 1
      • 0

      سلام در مورد حسگر اثر انگشت که ضعیف میشه تا به حال همچین مشکلی ندیدم. پردازنده های مدیاتک نسبت به اسنپ دراگون از پایداری کمتری برخوردار هستن اما نشون دهنده‌ی ضعف اونا نیست و تو بعضی موارد مثل مصرف انرژی دیده شده که مصرف کمتری هم از باتری دارن. در کل A32 نسبت به قیمتی که داره گوشی بسیار خوبیه

    • 1
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من یه گوشی خوش دست میخوام که شارژ خوب نگه داره و دوربینش خیلی خوب باشه خودم s7 دارم ولی میخوام گوشی جدید بخرم تا سقف ۶ میلیون میتونم هزینه کنم پیشنهادتون چیه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/06 07:35:33
      • 4
      • 2

      سلام سامسونگ A51 و A32 میتونه انتخاب خوبی برای شما باشه

    • 1
    • 1
    دمتون گرم. واقعا خیلی مقاله مفیدی بود...فقط اینکه بین Poco m3 pro بهتره یا گوشی Huawei nova 7i ؟؟؟ روی کاغذ که هواوی بهتره ولی از طراحی گوشی nova 7i خوشم نمیاد ولی نسبت به Poco m3 pro تو بخش دوربین یکم بهتره...کدومش رو بخرم بهتره؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/02 07:45:12
      • 1
      • 3

      سلام من خودم پیشنهادم M3 Pro هستش چون از معرفی Nova 7i زمان بیشتری میگذره و ممکنه آپدیتهای بعدی اندروید هم براش نیاد

    • محمد علی کیهانیان

      1400/05/03 14:30:41
      • 3
      • 1

      با سلام طبق تحقیقاتی که من کردن گوشی های شیائومی پشتیبانی خوبی ندارند چون وقتی به عنوان مثال خراب بشن یا بخوایین قطعه ای از گوشی رو عوض کنید باید حتماً به نمایندگی خود گوشی مراجعه کنید مگر اینکه در چند سال پیشرو پشتیبانی داشته باشه .

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما poco x 3بخرم یا poco x 3 prp
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/30 07:39:50
      • 1
      • 2

      سلام اگه پردازنده و سرعت براتون مهمه و بازی زیاد میکنین نسخه پرو رو بخرین 

    • 0
    • 0
    سلام می خواستم نظرتون در مورد redmi 9s با poco x3 بدونم. برای بازی کردن کدوم بهتره. ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/28 07:39:14
      • 1
      • 1

      سلام پوکو X3 پردازنده و نمایشگر بهتری برای بازی داره

    • 0
    • 0
    سلام بین redmi note 9t و note 9s و note 10 و poco x3 کدوم رو بخرم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/28 07:38:04
      • 0
      • 0

      سلام صددرصد پوکو X3

    • 0
    • 0
    دوست عزیزبین دوگوشی آ۳۲وآ۵۱کدومش دوربین بهتری داره ؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/28 07:37:21
      • 0
      • 0

      A32

    • 1
    • 1
    باسلام دوربین پوکوایکس تری پرو بهتره یا پوکوایکس تری ان اف سی؟،یه گوشی تارنج۶میلیون بادوربین خیلی خوب میخوام بین پوکوها وسامسونگ کدوموبخرم؟اگرسامسونگ چه مدلی
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/27 07:51:53
      • 0
      • 1

      سلام از نظر عکاسی مدل معمولی بهتره و از نظر فییلم برداری مدل پرو اما در کل کاربرای معمولی تفاوت چندانی میان کیفیت عکاسی این دو گوشی نمیتونن ایجاد کنن.

      گوشی سامسونگ A32 دوربین بهتری از گوشی های پوکو داره

    • 0
    • 0
    باسلام گوشی تارنج قیمت6میلیون بادوربین عالی ورنگ زنده وقتی زوم میکنی کیفیت خیلی نیادپایین میخوام ولطفا بگیدپوکوایکس پرودوربین قوی تری داره یا پوکو ان اف سی ودرکل چه گوشی بادوربین بالا پیشنهادمیدین ممنونم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/27 07:50:01
      • 0
      • 0

      سلام اول از همه باید بگم تا 6 میلیون تومان نباید انتظار معجزه از دوربین گوشی داشته باشید اما با توجه به اینکه رنگ زنده و زوم مد نظرتونه من پیشنهاد میکنم A32 سامسونگ خریداری کنید. نسبت به گوشی های شیائومی دوربین بهتری داره.

      بین دو گوشی x3 و x3 پرو از نظر عکاس مدل معمول بهتره اما از نظر فیلم برداری مدل پرو

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر نظرتون راجب گوشیm31 چیه؟ لطفا جواب بدید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/27 07:46:24
      • 0
      • 0

      سلام این گوشی مشخصات خوبی داره اما تقریباً قدیمی شده 

      بهتره از گوشی‌های جدید سامسونگ خریداری کنید تا آپدیتهای بعدی اندروید رو هم دریافت کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من یه گوشی خوش دست و به عبارتی دخترونه میخوام شارژ خیلی خوب نگه داره و کیفیت دوربینش برام خیلییییی مهمه تا ۶ ۷ میلیون میتونم هزینه کنم پیشنهادتون چیه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/26 09:43:31
      • 1
      • 0

      سلام پیشنهادم به شما خرید سامسونگ A32 هستش و اگه امکان افزایش بودجه دارین تا 8 میلیون تومان شیائومی Mi 11 Lite خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون به خیر، در مورد A12 چیزی ننوشتید! میخواستم تفاوتش رو با A32 بدونم؟ غیر از اینکه جای حسگرهاشون متفاوته. و اینکه کدوم بهتره؟؟ بیشتر دوربینش و ضبط صدا مهم هست برام و اینکه هنگ و داغ نکنه.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/26 09:42:35
      • 0
      • 0

      سلام توس صفحه نقد و بررسیمحصول کامل در موردش نوشته شده و اینکه تو همه قسمتها از جمله صفحه نمایش، باتری، دوربین و پردازنده با هم تفاوت دارن و A32 به مراتب گوشی قوی تریه

    • 0
    • 1
    سلام تو بازه ۴ تا ۶ میلیون چه گوشی بخرم بهتره اولویتامم اینه هنگ نکنه و دوربین و پردازنده خوبی داشته باشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/26 09:38:00
      • 0
      • 0

      سلام پوکو X3 و یا سامسونگ A32 خریداری کنید

       

    • 0
    • 0
    سلام یه سوال داشتم میخواستم بدونم گوشی درحد شیش الی هفت ملیون آیفون چی بخرم الان خودم 128 6s دارم میخوام ازاین بهتر باشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/24 07:45:52
      • 0
      • 0

      سلام طبیعتاً آیفون 7 نزدیکترین گزینه به قیمتیه که گفتین

      البته اگه پیدا بشه

    • 0
    • 0
    سلام خستہ نباشید من یہ گوشی میخواھم بین پنج و شش تومان برام دوربین خیلی مھمہ و از برنامہ ھای زبان و فوتوشاپ و ویدیو ایدیتر زیاد استفادہ میکنم و دوام زیاد داشتہ باشد ممنون میشم راہنمائیم کنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/22 07:48:16
      • 0
      • 3

      سلام پوکو X3 و سامسونگ A32 و ردمی نوت 9t انتخاب خوبیه

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید، تو رنج 4 تا 6 میلیون چه گوشی رو پیشنهاد میدید؟ الویت اصلیم هم دوربینش ، ظاهرش ، پردازنده ش و حافظشه.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/22 07:47:12
      • 0
      • 0

      سلام پوکو X3 و سامسونگ A32

      از نظر پردازش پوکو بهتره اما سامسونگ زیباتره

    • 0
    • 0
    سلام، موتورولا جی9 پلاس مقایسه با ایکس 3 پروشیاومی ممنون از راهنمایی شما
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/15 13:36:01
      • 1
      • 1

      سلام توی همه‌ی بخش ها مثل صفحه نمایش، پردازنده و باتری پوکو بهتره اما دوربین اصلی موتورولا 64 و دوربین اصلی پوکو 48 مگاپیکسله

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید بین a32 و پوکو x3 کدوم بهتر هست ؟‌
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/12 07:57:46
      • 1
      • 3

      سلام بنده X3 رو پیشنهاد میدم

    • 2
    • 1
    سلام من فقط میخوام گوشی دوربین خیلی بالای داشته باشه خیلی بالا لطفا راهنماییم کنید ک چ گوشی بخرم تا سقف ۷ تومن هم پول دارم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/12 07:51:07
      • 2
      • 0

      سلام میتونین سامسونگ A32 و پوکو X3 بخرین

    • 2
    • 1
    سلام من تا ۶ و ۵۰۰ گوشی a51 رو مایل هستم ولی نسخه ی ویتنام پیدا نمیکنم نظر شما در مورد نسخه ی هندی چیه و اینکه میخوام صفحه از a51 پهن تر باشه شما چه گزینه ایی پیشنهاد میدین
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/10 07:38:59
      • 1
      • 0

      سلام اول از همه باید بگم هیچ تفاوتی بین ویتنام و هند وجود نداره 

      همه‌ی قطعات یکسان هستند و فقط داخل هند و ویتنام اسمبل میشن و اینکه نسخه ویتنام بهتره فقط یک شایعست و بعضی از فروشنده‌ها سر همین قضیه نسخه ویتنام رو با قیمت خیلی بیشتر میفروشن اما در اصل هیچ تفاوت قیمتی بین این دو نیست. 

      گزینه مشابه هم میتونین پوکو X3 Pro و یا Redmi note 10s خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من یه گوشی برای برادرم میخوام .. واسه کار های معمولی و روزانه و شبکه ها اجتماعی و اینجور استفاده ها که خوب و روون باشه و هنگ نکنه و سرعتش بالا باشه و همینطور حافظه و باتری خوب . تو همین رنج قیمت ۵ تا ۶ میلیون شما چی پیشنهاد میدین ؟ البته خب ظاهرش هم به نسبت خوب و مردونه باشه وسامسونگ رو بیشتر دوست داره نظرم بین A32 و A51 بود ولی فک میکنم A32 انگار واسه خانوماس 😄 ممنونم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/31 07:36:58
      • 0
      • 3

      سلام وقت شما هم بخیر

      توی سامسونگ بهترین گزینه همین A32 هستش اما اگه از ظاهرش خوشتون نمیاد میتونین گوشی های شیائومی پوکو X3 و ردمی نوت 10s خریداری کنید

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخیر من میخوام یه گوشی خوب بهم معرفی کنید تا سقف ۶ میلیون که هم دوربینش‌ خیلی خوب باشه هم حافظه بالایی داشته باشه از لحاظ ظاهری و خوش دستی هم خیلی برام مهمه و اینکه خیلی هم سنگین نباشه و شارژدهی خوبی داشته باشه چون در طول روز میخوام قابل استفاده باشه و شارژش‌ تموم نشه شما چه گوشی معرفی میکنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/29 07:59:02
      • 0
      • 0

      سلام میتونید شیائومی Redmi Note10 و یا سامسونگ A32 خریداری کنید

      پیشنهاد من به شما A32 هستش هم دوربین بهتری داره و هم باتری قوی تری

    • 0
    • 0
    سلا.گوشی برای گیم و دوربین مناسب و صفحه نمایش خوب تا شیش یا پنج و نیم کدوم مدل مناسبه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/26 13:54:33
      • 0
      • 3

      سلام پوکو X3

    • 0
    • 0
    سلام. من گوشی میخوام 6 تا 6و نیم باشه. ظاهر گوشی و دوربین و داغ نکردن اش برام مهم ممنون میشم چند مدل مناسب پیشنهاد بدید. در ضمن پوکو x3 رو هم دوست ندارم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/26 07:40:43
      • 0
      • 0

      سلام میتونید گوشی‌هلای Redmi Note 9s و سامسونگ A51 خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام من توی قیمت شش میلیون میخوام گوشی بخرم و سرعت گوشی برام خیلی مهمه بین این سه گوشی شما کدوم پیشنهاد میدید poco x3pro شیائومی شیائومی نوت 10 سامسونگ a32
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/26 07:35:22
      • 1
      • 1

      سلام اگه سرعت براتون مهمه قطها X3 Pro بهترین گزینست اما حین بازی کردن کمی داغ میکنه

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشی ببخشید من زیاد تو گوشی میرم... واسه همین گوشی میخوام که زود داغ نکنه، کیفیت دوربیناشم عالی باشه.. و حافظه بالایی هم داشته باشه، و قیمتش هم تا ۶ میلیون الی ۶ میلیون و ۵٠٠ باشد، ممنون میشم راهنماییم کنید.((البته بین A32 و A51 و پوکو x3 شک دارم و موندم...))
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/25 09:15:15
      • 1
      • 0

      سلام من به شما گوشی A32 رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 0
    سلام ازبین گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ وپوکوx3ونوا ۷آی کدام رو پیشنهاد میدید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/25 09:13:09
      • 1
      • 0

      سلام من به شما پوکو X3 رو پیشنهاد میدم

    • 4
    • 2
    سلام.به نظر من سامسونگ a32 از همشون بهتره. دوربین 64 رم8 سیپیو 8 اندروید11 صفحه تصویر سوپر آمو ال ای دی طراحی زیبایی هم داره محصول 2021 هم هست
    • 0
    • 0
    سلام من میخاستم گوشی بخرم متاسفانه الان دودل شدم نمیدونم کدومو بخرم من آدمی هستم که اهل گیمم و عکس هم واسم مهمه و میخام تا رنج شیش میلیون هزینه کنم خودم اول بین پوکو ایکس سه و نوا 7i موندم نوا هم خیلی خوبه ولی چون تحریم شده و سرویس گوگل نداره میترسم نتونم اکانتامو بیارم و استفاده برام سخت بشه و حالا میخام نظره شما رو بدونم که آخرش کدوم رو بردارم یا اگه گزینه یه بهتری هست راهنمایی کنید سپاسگزارم از لطف شما
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/22 09:08:05
      • 0
      • 0

      سلام به نظر من همون پوکو X3 رو خریداری نمایید تا با مشکلات تحریم مواجه نشید

      مدل پوکو X3 Pro رو هم میتونین خرید کنید

    • 1
    • 1
    سلام من بودجم 6 میلیون است میخوام یک گوشی بخرم بین ردمی نوت 10 و پوکو ایکس3 و a51 و a32 کدوم رو بخرم؟ اهل بازی هستم و رزولوشن هم برام مهم است.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/18 08:56:15
      • 0
      • 0

      سلام بین گوشی هایی که فرمودین Poco X3 رو اول پیشنهاد میدم چون پردازندش نسبت به گوشی های دیگه قوی تره و از یک صفحه نمایش 120 هرتزی استفاده میکنه که برای افزایش فریم توی بازیها کمک خوبی میکنه

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میخواستم بدونم کار کرد گوشی پوکو مثل سامسونگ هست و دوام داره می خواستم گوشی پوکو x3بخرام
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/16 15:23:00
      • 1
      • 3

      سلام بله گوشی پوکو نسبت به قیمتی که داره ارزش خرید بالایی داره و کیفیت و کارکرد کلیه محصولات شیائومی در سطح بالایی قرار داره

    • 1
    • 0
    سلام و درود میخاستم بین گوشی سامسونگ A31 وA51 شیامیRedmi Note 9T 5Gو پوکو ایکس 3 کدومو بخرم بهتره
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/16 09:07:12
      • 0
      • 0

      سلام بستگی به این داره چه بخشی از گوشی براتون مهمه

      اگه بیشتر بازی می‌کنید خب گوشی پوکو X3 بدردتون میخوره

      اگه عکاسی و فیلم برداری براتون مهمه A51 و Poco X3 بهترین گزینه هستن

      اگه باتری براتون مهمه A31 و بازهم پوکو ایکس 3 و چنانچه پشتیبانی از شبکه 5G براتون مهمه Redmi Note 9T رو خریداری فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام دوست عزیز تو بازه 4 تا 6 میلیون بهترین گزینه برا خرید چی میتونه باشه البته حافظش 128 باشه...و اینکه بین redmi note 9 t -a31-note 9s-note 8 pro-a32 sm......کدوم رو پیشنهاد میکنین ..با تشکر
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/16 08:58:19
      • 0
      • 1

      سلام بین گوشی هایی که فرمودین بنده A32 رو پیشنهاد میدم

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید من گوشی میخام که عمر خیلی خوبی داشته باشه نمایشگر خوبی داشته باشه گیمینگ باشه بنظره شما گوشی a51 مناسبه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/13 09:12:46
      • 0
      • 0

      سلام بله A51 یکی از بهترین میان رده‌های سامسونگه اما اگه امکان افزایش بودجه رو دارین A52 که جدیدتره رو خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بین گوشی های A31 . A32 . A51 شما کدوم رو پیشنهاد میکنید دوربین گوشی حافظه سرعت و هنگ نکردنش واسم مهمه و یکمم ظاهر خودم A32 رو دوست داشتم ولی دوربین سلفیش به نسبت اون دوتا خیلی کمتره . دوربین 13 کیفیتش بده ؟ و اگر تو این رنج قیمت پیشنهاد دیگه ای دارین ممنون میشم بگین . البته سامسونگ رو به شیائومی و هواوی ترجیح میدم ممنونم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/12 10:21:04
      • 0
      • 0

      سلام وقتتون بخیر A32 انتخاب خوبیه چون هم جدیدتره و هم از مشخصات خوبی استفاده می‌کنه

      درضمن دوربین سلفیش 20 مگاپیکسله نه 13 مگاپیکسل

      دوربین اصلیش هم 64 مگاپیکسله و از اون دوتای دیگه قوی تره

      گوشی‌های Mi 11 lite و پوکو X3 رو هم میتونین خریداری کنین

    • 0
    • 0
    سلام بین دو گوشی redmi note 8 pro و poco x3 کدومش خوبه تحقیقایی هم انجام دادم که ردمی نوت ۸ پرو بهتر بود ولی خب نظر شماهم میخوام بدونم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/12 09:01:45
      • 0
      • 0

      سلام پوکو X3 خیلی بهتره ، پردازنده قوی تری داره، صفحه نمایش 120 هرتزی داره، باتری قوی تری داره و اسپیکرهاش استریو و دوگانست

      شاید فقط تو قسمت دوربین باهم یکسان باشن ولی از بقیه جهات پوکو بهتره

    • 0
    • 0
    سلام.چرا میگید poco x3 نسخه 64خوبه فقط؟ینی 128گیگش خوب نیس بگیریم؟؟من حافظش برام مهمه توروخدا ی گوشیه خوب ازلحاظ دوربین و حافظه ودوربین و ... ک رنج قیمتش 6باشه بگید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/11 09:11:00
      • 0
      • 0

      سلام بسته به بازه قیمتی ما گوشی هارو معرفی میکنیم کسی که به عنوان مثال میخاد تا 6 میلیون هزینه کنه، فقط نسخه 64 گیگ رو میتونه بخره و نسخه 128 گیگ بالای 6 میلیون تومان قیمت داره (دقت کنید این فقط یک مثال بود که موضوع براتون قابل فهم تر بشه و ممکنه قیمت گوشی Poco  این نباشه) و دلیل این نمیشه که نسخه 128 گیگ و یا 256 گیگ خوب نباشه اتفاقاً اگه حافظه براتون مهمه میتونین به سراغ نسخه های بالای 64 برین

    • 0
    • 0
    بین A80 وA51 و آیفون۷ کدومش؟!
    • 0
    • 0
    سلام بین رنج قیمتی پنجو نیم تا شش میلیون و سیصد میخواستم بدونم چه گوشی خوبه معیار هام باطری و صفحه نمایش و کمی هم دوربین و تراشه هستش من خودم بین A31 و ردمی نوت نه اس موندم لطفا بگین کدوم بهتره و اگه گوشی بهتری با این معیار ها دارین معرفی کنین ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:34:45
      • 0
      • 0

      سلام گوشی هایی که انتخاب کردین با توجه به نیازهاتون مشخصات خوبی دارن

      در کنارش میتونین پوکو X3 و A32 رو هم چک کنین

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من دوربین گوشی برام خیلی مهمه و دلم میخواد حالت پرتره داشته باشه سامسونگA32 رو پیشنهاد میکنید؟تا قیمت 6وخرده ای
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:33:06
      • 0
      • 1

      سلام بله A32 گوشی بسیار خوبیه 

      میتونین به شیائومی Poco x3 هم نیم نگاهی داشته باشید

    • 0
    • 2
    سلام وقت بخیر! گوشی m50 بهتره یا f62 ؟ دوربین خیلی خیلی برام مهمه و همینطور از نظر کلاس گوشی ی گوشی با قیمت شش میلیون و بی نظیر معرفی کنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:26:59
      • 2
      • 1

      سلام

      دو گوشی مشخصات یکسانی دارن فقط F62 پردازنده قوی تری داره و جدیدتره

      تا 6 میلیون هم از برند شیائومی Poco X3 و از برند سامسونگ A51 رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 0
    سلام و درود میخاستم بین گوشی سامسونگ A51 و شیامی نوت 9 پرو و پوکو ایکس 3 کدومو بخرم بهتره ممنون ازسایت خوبتون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:24:05
      • 0
      • 2

      سلام و عرض ادب به نظر من Poco X3 رو خریداری کنید که مشخصات بسیار خوبی رو در قیمتی خوب ارائه میده

    • 0
    • 2
    سلام بین گوشی های A31 M31 A51 Poco x3 Redmi note 9 pro کدوم بهتره
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 08:57:32
      • 0
      • 1

      سلام گوشی ها مشخصات نزدیک به همی دارن و نمیشه گفت بهترین کدومه اما من به شخصه پوکو X3 و A51 رو ترجیح میدم

    • 0
    • 0
    ببخشید سوالی داشتم من اصلا به گوشی های شیائومی و هواوی اعتماد ندارم گوشی های ایفون هم که خیلی گرون هستند میخواستم ببینم بهترین گوشی سامسونگ از نظر شما تا ۶.۵ ملیون تومن چی هست.با تشکر
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/06 08:57:35
      • 0
      • 0

      سلام گوشی M31 و یا A51 خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    من میخام گوشی هواوی بگیرم که hms میخاستم بدونم شاد روش نصب میشه خیلی فوریه لطفا جواب بدین
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/06 08:54:43
      • 0
      • 0

      سلام بله نصب میشه

    • 0
    • 1
    سلام a30s رو میخوام بفروشم a32 خوبه بگیرم یا ردمی نوت 10
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/03 08:54:01
      • 2
      • 3

      سلام A32 بهتره

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر این پوکو که شما گفتین از نوت 10 بهتر کدام مدلش در نظرتون بود و اگه امکان داره قیمت روزشو بگین ممنون میشم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/02 09:54:24
      • 1
      • 0

      سلام به نظر من پوکو هر دو مدلش X3 و X3 Pro از نوت 10 بهتره

      برای استعلام قیمت هم داخل سایت رو چک بفرمایید و یا با فروشگاه تماس بگیرید

    • 1
    • 1
    سلام وقتتون بخیر باشه میخواستم بدونم بین گوشی نوت10با حافظه 128 رام6 و پوکوx3کدوم بهتر
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/01 12:28:51
      • 1
      • 2

      سلام گوشی Poco X3 مشخصات نسبتاً بهتری از نوت 10 داره هم در بخش پردازش و هم در بخش دوربین و باتری

    • 0
    • 0
    سلام ببخشی به نظرتون note 9 تا 5 میلیون تومان یا note 8 pro ؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/01 08:57:25
      • 0
      • 2

      سلام نوت 8 پرو

       

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید ن توی خرید گوشی بین پوکو ایکس۳ان اف سی وپوکوایکس تیری پرو گیرکردم پیشنهاد شماکدومه.ویه چیزدیگه اینم که میخوام کلا ی گوشی عالی درتقریبا درتمامی بخش ها داشته باشم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/02/30 10:06:34
      • 0
      • 4

      سلام پیشنهاد من پوکو X3 Pro هستش چون پردازنده خیلی قوی تره داره

    • 0
    • 0
    سلام جناب بنظرتون من poco x3 64g بخرم.یا redmi note 9s 128
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/02/27 08:52:47
      • 0
      • 1

      سلام چنانچه حافظه براتون مهمه نوت بخرین اگه مهم نیست پوکو بخرین

    • 1
    • 1
    سلام من در کل میخوام گوشی نسبتا خوبی باشه و ششو نیم میلیون هزینه کنم معیار هام هم باطری هم صفحه نمایش و هم پردازنده و کمی دوربینه انتخابی که کردم شیائومی نوت ده هس به نظرتون خوبه چون میگن تازه اومده و داغ میکنه ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/26 09:18:58
      • 0
      • 2

      سلام ردمی نوت 10 گوشی خوبیه اما پیشنهاد من  به شما پوکو X3 هستش

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید من می خوام یک گوشی در حد 6 میلیون من گوشی A31 را میخوام خریداری کنم امکاناتی که از گوشی میخوام اینه که دوربین خوب هم برای ارسال تکلیف و هم عکس گرفتن و باطری خوب و....
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:19:49
      • 0
      • 0

      سلام انتخاب خوبیه میتونین باخیال راحت خریداری کنین

      گوشی پوکو x3 هم میتونین خریداری کنین

    • 1
    • 0
    سلام میخوام هدیه بدم تحقیق کردم درحد پنج شیش تومن گفتن گوشی redmi note9T وa31 خوبه نمیخوام زیاد سنگین باشه مثل پوکو اما هم اینکه بعداز مدتی گوشی داغ نکنه و هنگ نکنه و کیفیت دوربین و حافظه 128 هم برام مهمه. پیشنهادتون چیه؟ و درمورد nova 7i؟
    • امین احمدیان

      1400/02/20 12:08:26
      • 0
      • 0

      سلام بین گوشی هایی که فرمودید گوشی Nova 7i از همه یبک تره بعدش A31 و بعد از اون Note 9T

      در مورد کیفیت دوربین هم به نظر من A31 توی عکاسی از همه قویتره اما فیلمبرداری نوت 9تی با رزولیشن 4K ضبط میشه که نسبت به دوگوشی دیگه برتری داره، گرچه نمیشه تفاوت چندان زیادی بین کیفیت این سه دوربین مشاهده کرد

      همگی گوشی ها هم دارای نسخه‌ای با حافظه 128 هستن

    • 0
    • 1
    سلام مهندس گوشی پوکوx3 بهتر یا نوت9s
    • امین احمدیان

      1400/02/19 08:59:22
      • 0
      • 5

      سلام و عرض ادب

      گوشی پوکو X3 در تمام بخشهای دوربین، پردازنده، صفحه نمایش و باتری برتر می‌باشد

    • 0
    • 2
    سلام من می خوام گوشی سامسونگ بین ۴ تا ۶ میلیون بخرم و اینکه صفحه نمایشون super amoled باشه و از همه نظر خوب باشه و روون باشه
    • امین احمدیان

      1400/02/19 09:09:14
      • 0
      • 0

      سلام گوشی A32 برای شما گزینه خوبیه

    • 0
    • 1
    سلام میخواستم ببینم بین شیائومی نوت 8 پرو شیائومی نوت 9 پرو شیائومی pocox3 سامسونگ A31 شما کدوم گوشی رو معرفی میکنید که از لحاظ باتری، دوربین، صدا بهتر باشه
    • امین احمدیان

      1400/02/18 11:18:34
      • 3
      • 2

      سلام و عرض ادب بنده گوشی Poco X3 رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 0
    سلام و عرض ادب من میخوام گوشی در حد ۶ میلیون بخرم و استفاده هم در حد مطالعه pdf و مشاهده ویدیو و وب گردی است.به نظر شما بهترین انتخاب برا من کدوم گوشیه؟
    • امین احمدیان

      1400/02/15 12:21:48
      • 0
      • 0

      سلام گوشی پوکو X3 نسخه 64 و سامسونگ A32 گزینه‌های خوبیه

    • 0
    • 0
    سلام میخوام گوشی بخرم بین a31سامسونگ ونوت ۹پروشیاومی موندم داغ نکردن...باتری خوب ودوربین باکیفیت برام مهمه کدوموبگیرم
    • امین احمدیان

      1400/02/12 13:45:41
      • 3
      • 0

      سلام نوت 9 پرو شیائومی بهتره

    • 1
    • 0
    سلام لطفا بفرمایید ک کیفیت صدای گوشی زمانی ک کاهش پیدا می‌کنه علت چیه و راه رفع مشکل چیه هست ؟؟ سپاس فراوان
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:53:18
      • 0
      • 0

      سلام احتمال اینکه مشکل سخت افزاری باشه هست

      پیشنهاد میکنم گوشیتون رو به یک تعمیرگاه مجاز ببرید و یا اگه گارانتی داره به شرکت گارانتی کننده مراجعه کنین.

    • 1
    • 0
    سلام بهترین گوشی تا رنج ۷تومن چه گوشیه؟سرعت و دوربین برام مهمه.ونظرتون درمورد پوکو x3 چیه؟ nfcبهتره یا معمولی؟
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:35:11
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب تو این رنج قیمتی که فرمودید 

      گوشی A51 ساموسنگ و پوکو X3 گزینه‌های خوبی هستن در ضمن مقاله بهترین گوشی تا 7 میلیون رو هم میتونین برای راهنمایی بهتر مطالعه کنین.

      در مورد نسخه معمولی و Nfc هم باید بگم نسخه معمولی از باتری بزرگتری استفاده میکنه و ظرفیتش 6000 میلی آمپره اما نسخه Nfc ظرفیت 5160 میلی آمپری داره

    • 0
    • 0
    سللم خسته نباشید ببخشید از بین نوت ۸ پرو یا معمولی و پوکو ام ۳ و a۱۲وایکس ۳ کدوم رو پینهاد میکنید ممنون میشم
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:02:24
      • 0
      • 0

      سلام گوشی پوکو X3 از بین لیستی که فرمودید مشخصات بسیار بهتری داره

    • 0
    • 2
    نظرت در مورد رذمی نوت ده الان حدود ۵ تومن چیه اخه تو گزینه هاتون نبود
    • امین احمدیان

      1400/02/08 12:59:40
      • 1
      • 0

      با سلام گوشی با توجه به قیمتی که داره از مشخصات بسیار خوبی استفاده می‌کنه و انشاالله طی آپدیتهای بعدی حتما اضافه میشه

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید از لحاظ هنگ نکردن و پخش فیلم و اجرای بازی نوت۹پرو بهتره یا pocox3؟؟ممنون میشم پاسخ بدید🙏
    • امین احمدیان

      1400/02/05 15:00:04
      • 1
      • 2

      سلام و عرض ادب

      Poco X3 برتر می‌باشد

    • 0
    • 2
    سلام خسته نباشید ردمی نوت ۹پرو بخرم بهتره یا پوکو ایکس۳؟ ممنون میشم زود جواب بدین
    • امین احمدیان

      1400/02/04 11:47:30
      • 2
      • 3

      سلام پوکو X3 پیشنهاد میشه

    • 0
    • 0
    سلام مهندس می خواستم بدونم که گوشیه نوا 7i که سرویس گوگل نداره را میشه کاری کرد
    • امین احمدیان

      1400/02/01 15:14:33
      • 1
      • 2

      سلام و عرض ادب

      برای جایگزینی سرویس های گوگل، هواوی HMS رو توی گوشیهاش پیاده سازی کرده و برنامه اپ گالری رو به جای فروشگاه Play قرار داده. شما می‌تونید از چنین برنامه هایی استفاده کنید. علاوه بر این مارکتهای بسیار زیادی از اپلیکیشن هستن که با یک جستجوی ساده می‌تونید پیدا کنید. از جمله مارکتهای ایرانی بازار و مایکت

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی نوت ۸ پرو و گوشی نوت ۹ پرو کدومش بهتره ؟
    • امین احمدیان

      1400/01/29 09:51:43
      • 1
      • 5

      سلام نوت 9 پرو

    • 0
    • 0
    سلام مهندس الان تا 5 میلیون گوشی چی بخرم یا 6
    • امین احمدیان

      1400/01/29 09:51:12
      • 1
      • 2

      سلام گوشی های Nova 7i و Redmi note 8 pro و A21s گوشی های خوبی هستند

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید بنظرتون a30s بخرم یا a11s
    • امین احمدیان

      1400/01/25 15:00:30
      • 0
      • 4

      با سلام گوشی A11s هنوز معرفی نشده، اگر منظورتون a10s هستش مسلما a30s برتری بیشتری نسبت بهش داره

    • 0
    • 0
    سلام تا ۶ میلیون چی بخرم برنو مهم نیست و اگه هواوی هم باشه سرویس گوگل مهم نیست
    • امین احمدیان

      1400/01/24 14:12:33
      • 1
      • 2

      سلام از برند هواوی به شما گوشی Nova 7i رو پیشنهاد می‌کنم که گوشی قدرتمندی هست. اما از برندهای دیگه مثل شیائومی Redmi Note 9T گوشی خوبیه. با کمی افزایش بودجه میتونید گوشی پوکو X3 نسخه 64 گیگ رو هم خریداری کنید که گزینه بسیار خوبی محسوب میشه

    • 1
    • 0
    ب نظرتون شیائومی نوت ۸ پرو بهتره یا پوکو ام ۳
    • امین احمدیان

      1400/01/22 15:05:16
      • 1
      • 1

      با سلام اگر پردازش و سرعت گوشی به همراه دوربین برای شما مهمه نوت 8 پرو رو پیشنهاد میکنم و اگر باتری و کیفیت صدا برای شما مهم است پوکو M3 پیشنهاد میشه

    • 0
    • 0
    Poco x3 یا a31
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:13:35
      • 6
      • 4

      قطعا پوکو X3

    • 1
    • 1
    جواب فوری لطفا گوشی note9s بهتره یا A31؟ از هر نظر مقاسه کنید
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:10:15
      • 7
      • 6

      با سلام نوت 9 اس

    • 4
    • 0
    لطفا جواب فوری سامسونگ A31 یا شیاومی not9?
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/09 10:29:53
      • 7
      • 19

      سامسونگ A31

    • 1
    • 1
    ببخشید یک سوال زود جواب بدید اگر نوت ۹ s ۱۲۸ گیگ بخریم رام او ۶ است
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/09 10:27:29
      • 2
      • 2

      بله گوشی Note 9s با حافظه ۱۲۸ دارای رم 6 گیگبایتی می‌باشد

    • 11
    • 2
    بهترین گزینه گوشی موتورولا هست یه چیز با اصالت و خیلی عالی البته نا گفته نماند که سامسونگ و. شیاومیی هم گوشی های خوبی هستند و بیشتر باید به پلتفرم ها توجه کرد و مناسب با نیاز خودمون انتخاب کنیم
    • 7
    • 12
    به نظرم کسایی که میخوان تا 6 تومن هزینه کنند poco x3 بهترین گزینس و از نظر نرم افزار و سخت افزار از همه این گوشی ها بالاتره 😉 اول یه تحقیق بکنین دربارش تا مطمئن بشین
    • 1
    • 3
    با سلام من میخوام گوشی بخرم به نظر شما سامسونگ a31 بهتره یا شیائومی نوت 9s یا هواوی y9s تورو خدا کمکم کنید کدومش بهتره؟🙏🌹
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/24 11:20:12
      • 18
      • 16

      سلام

      بهترین گزینه شیائومی نوت 9s می باشد

    • علیرضا امامی

      1399/12/24 17:12:59
      • 6
      • 7

      باید اول بگی با حافظه ۱۲۸ گیگ می خوای باید توجه کنید رامش ۶ باشه تا زیادی هنگ نکنه note9s

    • 3
    • 8
    ببخشید گوشی موتورولا وان ویژن پلاس در ایران دردسر نداره
    • fd رالزز

      1399/12/13 11:52:41
      • 6
      • 8

      منظورتون از دردسر چیست؟

    • 8
    • 17
    ببخشید گوشی موتورولا در ایران ریجستر میشه 🤔
    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:44:29
      • 12
      • 25

      بله رجیستر می شوند