تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 139
  • 24604 مرتبه
  • 1399/08/06

بهترین گوشی از نظر باتری

بهترین گوشی از نظر باتری

امروزه تعداد زیادی از افراد با استفاده از گوشی‌های هوشمند به بسیاری از امور روزانه خود رسیدگی می‌کنند و از طرفی همه دوست ندارند زیاد برای خرید گوشی هزینه کنند. بنابراین بهترین گوشی از نظر باتری یکی از معیار های مهم در انتخاب و خرید گوشی می باشد.

 

رتبه بندی mAh یا میلی آمپر ساعت باتری گوشی وقتی خود به خود در نظر گرفته شود، آماری نسبتاً بی معنی است. عمر باتری در واقع یک مسئله بسیار پیچیده می باشد، با طیف گسترده ای از متغیرهای سخت افزاری و نرم افزاری که باعث افزایش و یا کاهش مصرف می شوند.

 

همیشه سعی کنید گوشی را انتخاب کنید که بهترین عمر باتری را داشته باشد و دیگر نیازی به نگرانی برای یافتن مکانی برای شارژ مجدد گوشی خود نخواهید داشت. ماندگاری باتری، همچنان مورد توجه قرار می گیرد. پرچمداران اخیر سامسونگ و شیائومی از باتری های بسیار بالای 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند و نوید تلفن هایی را می دهند که با یک بار شارژ می توانند در تمام روز کار کنند. اما کدام دستگاه ها واقعاً می توانند با یک بار شارژ بهترین دوام باتری را ارائه دهند؟

 

 

 

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی تعدادی از گوشی‌های محبوب بازار بپردازیم که از نظر باتری عملکرد مناسبی دارند. اگر معیار بهترین باتری گوشی برای شما زمان خرید مهم است پس تا انتها همراه خاص باکس باشید.

 

بهترین گوشی از نظر باتری

1. گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

گوشی Redmi Note 10 Pro به عنوان پرچمدار این سری و با مشخصات بسیار خوبی که دارد، از قیمت بسیار خوبی هم برخوردار است. این سناریو چنیدین سال است که تکرار می‌شود و تبدیل به امضای ردمی و شیائومی شده است. شیائومی ردمی نوت 10 پرو از یک باتری قدرتمند 5020 میلی آمپری برخوردار است که به عنوان یک میان رده این میزان ظرفیت، میزان بسیار قابل قبولی است. در ضمن پشتیبانی خوبی هم به وسیله شارژر از این باتری می‌شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

معرفی این گوشی را با نمایشگر آن آغاز می‌کنیم. جایی که یک پنل بزرگ 6.67 اینچی AMOLED درون بدنه‌ای زیبا قرار گرفته است. از نظر کیفیت این صفحه نمایش در رده خوبی قرار دارد و وضوح آن به 1080x2400 پیکسل می‌رسد. ویژگی‌ جذاب دیگری که در نمایشگر این گوشی نهفته شده است، استفاده از نرخ نوسازی 120 هرتزی است. 

در بخش پردازش، این گوشی از یک پردازنده Snapdragon 732G استفاده می‌کند. این پردازنده معماری 8 نانومتری دارد و از قدرت بالایی برخوردار است. این پردازنده قدرتمند به همراه Adreno 618 که چیپ گرافیکی است، مسئولیت انجام امور شما را بر عهده گرفته‌اند. اندروید 11 به همراه MIUI نسخه 12 بر روی ردمی نوت 10 پرو سوار شده است. 

خرید گوشی ردمی Note 10 Pro

سخت افزار کلی این گوشی با 6 و یا 8 گیگابایت حافظه رم جفت شده است. این میزان حافظه رم به خوبی جوابگوی انجام امور چند وظیفه‌ای در گوشی شما می‌باشد و این در حالی است که حافظه ذخیره سازی گوشی هم در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت ساخته شده است. 

اما بخش اصلی که مربوط به مقاله ما نیز می‌شود استفاده از یک باتری 5020 میلی آمپری در این گوشی است که وظیفه پشتیبانی نیروی سخت افزار و روشن نگه داشتن نمایشگر باکیفیت این گوشی را دارد. این باتری مطابق با تستهای صورت گرفته به اندازه 14 ساعت در وبگردی و 17 ساعت در پخش مداوم فیلم دوام می‌آورد. شارژر هم یک آداپتور 33 وات است که در مدت زمان کوتاهی گوشی شما را شارژ می‌کند.

در قسمت دوربین هم شیائومی برای این مدل غوغا کرده است و از چهار لنز شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسل، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسل، ماکرو 5 و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل می‌شود. با توجه به قیمتی که بابت خرید این گوشی پرداخت می‌کنید مطمئن باشید که کیفیت عکاسی و فیلمبرداری آن شما را راضی نگه می‌دارد. دوربین سلفی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

 

بهترین گوشی از نظر باتری

2. گوشی سامسونگ Galaxy M62

باز هم سامسونگ و باز هم یک غول بزرگ گلکسی M که در بخش باتری همیشه غوغا می‌کنند. گوشی سامسونگ Galaxy M62 جدیدترین مدل و به عنوان پرچم دار در سری M این کمپانی کره‌ای وارد میادین شده است. سامسونگ M62 را می‌توان همان M51 در نظر گرفت که شامل به روز رسانی‌های بسیار جذابی نسبت به مدل قبلی خود شده است. از نقطه قوت این گوشی یعنی باتری 7000 میلی آمپری آن شروع می‌کنیم که با ظرفیت بالای خود تضمین بی نیاز شدن از شارژ را تا حداقل 2 روز برای شما دارد. از این رو این مدل را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری در نظر گرفت.

صفحه نمایش این غول قدرتمند یک پنل باکیفیت و Super AMOLED+ با اندازه‌ی 6.7 اینچی است. صفحه نمایش نزدیک به 87 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است که نسبت بسیار بالایی است. وضوح این پنل 1080x2400 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن به عدد 393 پیکسل بر هر اینچ رسیده است. از آنجایی که شما با یک کهکشانی طرف هستید نیازی به تعریف در مورد صفحه نمایش و کیفیت پنل در گوشی Galaxy M62 نیست. میزان روشنایی بالا و رنگ‌ها کاملا طبیعی هستند و شما حتی در زیر نور خورشید هم هیچگونه مشکلی بابت تماشا و خواندن محتوا ندارید. میزان روشنایی نمایشگر در این گوشی با بسیاری از میان رده‌های هم سطح در سامسونگ برابر است.

خرید گوشی سامسونگ Galaxy M62

پردازنده این میان رده نام آور یک چیپ 8 هسته‌ای و 7 نانومتری ساخت خود سامسونگ است که Exynos 9815 نام دارد. در بخش نرم افزاری گوشی شما از اندروید 11 استفاده می‌کند که به کمک رابط کاربری سامسونگ یعنی OneUI 3.1 شخصی سازی شده است. این نسخه همان نسخه به کار رفته در گوشی M51 است اما M51 با اندروید 10 معرفی شد. گوشی M62 دارای دو پیکربندی حافظه است و هر دو نسخه از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کنند. نسخه ارزانتر دارای 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی و نسخه گرانتر از 256 گیگ فضا بهره می‌برد. این در حالی است که شما از طریق کارت حافظه نیز می‌توانید فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید. سیستم دوربین این گوشی هم چهارگانه است و از یک لنز اصلی 64MP، لنز فوق عریض 12MP و دو لنز 5MP یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق تشکیل شده است.

 

بهترین گوشی از لحاظ باتری

3. گوشی سامسونگ Galaxy A42

سامسونگ Galaxy A42 در نوامبر 2020 تحت عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G معرفی شد. از این رو ما این گوشی در مقاله بهترین گوشی‌ های 5G نیز قرار دادیم. اما این میان رده فقط در این رده قرار نمی‌گیرد و با باتری قدرتمتندی که دارد یک گوشی میان رده با باتری قوی است. سامسونگ در این گوشی از یک باتری غول پیکر 5000 میلی آمپری استفاده کرده است. با توجه به اینکه وضوح نمایشگر نیز در این باتری پایین است، می‌توان به این نتیجه رسید که بازدهی باتری بسیار خوب باشد. این باتری با استفاده‌ی معمولی بیش از یک شبانه روز را برای شما دوام می‌آورد. شارژ آن نیز توسط یک شارژر سریع 15 واتی پر می‌شود.

صفحه نمایش این گوشی یک پنل OLED با وضوع HD است. هنوز دلیل استفاده از چنین وضوحی را در این گوشی نمی‌دانیم و بهتر بود سامسونگ از یک پنل Full HD در این گوشی استفاده می‌کرد. اگر بخواهیم بهتر توضیح دهیم، این صفحه نمایش 6.6 اینچی از تراکم پیکسلی 266 پیکسل بر هر اینچ استفاده می‌کند.

خرید گوشی Galaxy A42

قلب تپنده‌ی این گوشی یک پردازنده 8 نانومتری Snapdragon 750G است و یک چیپست گیمینگ محسوب می‌شود. علاوه بر این یک پردازنده گرافیکی Adreno 619 نیز در کنار پردازنده اصلی قرار گرفته است. در مورد حافظه، این گوشی از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 شروع می شود. شما می توانید مدل هایی با 6 گیگابایت رم و حتی 8 گیگابایت رم را نیز خریداری کنید و در کناز آن از حافظه‌ی ذخیره سازی 128 گیگابایت خود لذت ببرید. سامسونگ Galaxy A42 5G یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی خود دارد. این تنظیمات دوربین مشابه همان Galaxy A41 است که یک دوربین تشخیص عمق به آن اضافه شده است.

 

بهترین گوشی از نظر باتری

4. گوشی Galaxy M31s سامسونگ - Samsung Galaxy M31s

سامسونگ در تابستان امسال با معرفی یکی دیگر از گوشی‌های سری جدید خود پا به میدان رقابت گذاشت. سامسونگ Galaxy M31s مدل به روز شده‌ی Galaxy M31 و مدل ارتقا یافته M21 می‌باشد. سری M برای کره‌ای ها از اهمیت خاصی برخوردار است و این شرکت با وسواس اقدام به معرفی گوشی‌های خود می‌کند. از این رو این گوشی مجهز به یک باتری 6000 میلی آمپری شده است که به طور حتم مدیریت انرژی آن بسیار خوب می‌باشد. این باتری توسط شارژری 25 واتی تامین می‌شود که در مدت زمان نیم ساعت 50 درصد از باتری تجدید قوا می‌شود.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح HD+ است که تراکم پیکسلی آن 4.5 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد. نسبت تصویر این صفحه نمایش 20:9 بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگها نیز در این نمایشگر بسیار تازه و چشم نواز به نظر می‌رسند.

خرید گوشی Galaxy M31s

در بخش عملکرد گلکسی M31s از پردازنده Exynos 9611 که در نسخه قبلی یعنی M31 به کار برده بود، استفاده کرده است. M31s در سه حافظه‌ی 6+64، 6+128 و 8+128 گیگابایتی عرضه شده است که به طبع عملکرد نسخه رم 8 گیگابایتی بسیار بهتر می‌باشد. علاوه بر این پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی به شما این امکان را می‌دهد که حافظه ذخیره‌سازی خود را افزایش دهید. M31s دارای یک ماژول دوربین چهارگانه در پشت است که دارای یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 12MP، یک سنسور تشخیص عمق 5MP و یک دوربین ماکرو 5MP است. سنسور قاب جلویی و سلفی این گوشی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 است.

 

بهترین گوشی از لحاظ باتری

5. گوشی Poco M3 شیائومی - Xiaomi Poco M3

پوکو M3 در سال 2020 مدلی را معرفی کرد که به سرعت به یکی از ترندهای بازار تبدیل شد. این گوشی دارای یک باتری عظیم 6000 میلی آمپری است که از ماندگاری بسیار خوب و بالایی برخوردار است. برخلاف اینکه پوکو یک باتری قدرتمند برای این گوشی در نظر گرفته است، شارژر آن 18 واتی است و برای چنین باتری عظیمی کمی ضعیف است. شما به کمک این شارژر می‌توانید در مدت زمان 25 دقیقه حدود 30 درصد از باتری را شارژ نمایید.

نمایشگر Poco M3 از نوع LCD است که رزولیشن بالایی دارد و برای محصولی با چنین قیمتی یک نقطه عطف محصوب می‌شود. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 395 پیکسل بر هر اینچ می باشد. ناگفته نماند نمایشگر این گوشی توسط Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود.

خرید گوشی پوکو M3

از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده Snapdragon 665 با معماری 11 نانومتری آن اشاره کرد. پوکو ام3 در دو نسخه با رم 4 و 64 گیگ حافظه داخلی و همچنین رم 4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار معرفی شده است. این گوشی علاوه بر چنین مشخصاتی از اسپیکرهای استریو و دوربین سه گانه نیز استفاده می‌کند. لنز اصلی این دوربین 48MP است که در کنار آن دو دوربین 2MP ماکرو و تشخیص عمق نیز قرار دارند. اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 در بخش نرم افزاری شما را در این گوشی یاری می‌کنند.

 

بهترین گوشی از لحاظ باتری

6. گوشی گلکسی A31 سامسونگ – Samsung Galaxy A31

سامسونگ Galaxy A31 به لطف باتری 5000 میلی آمپری که دارد می تواند در لیست بهترین گوشی از لحاظ باتری قرار بگیرد. این گوشی میان رده در سال 2020 تولید شده و دارای مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار مناسبی است. وظیفه تامین انرژی این باتری بر عهده ی شارژر سریع و قدرتمند 15 واتی است که سامسونگ درون پک گوشی قرار داده است. به کمک این شارژر قادر خواهید بود در 30 دقیقه 30 درصد باتری را شارژ نمایید.

گلکسی A31 دارای یک صفحه نمایش با کیفیت Super AmoLED به اندازه ی 6.4 اینچ می باشد و با توجه به رزولیشن Full HD که دارد، تراکم پیکسلی آن به بالای 400 پیکسل بر هر اینچ رسیده است. با توجه به اینکه سامسونگ از یک باتری بزرگ در این گوشی استفاده کرده، اما ابعاد گوشی زیاد بزرگ نیست و با یک گوشی خوش دست رو به رو هستیم.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A31

پردازنده سامسونگ Galaxy A31 ساخت مدیاتک و با مدل Helio P65 می باشد. در کنار این پردازنده شما سه گزینه رم با حافظه 4، 6 و 8 گیگابایتی رادارید که با 64 و 128 گیگ حافظه داخلی همراه است. دوربین های گوشی سیستم چهارگانه دارند و چهار لنز 48، 8، 5 و 5 مگاپیکسلی این سیستم را تشکیل داده اند و دوربین سلفی نیز سنسور 20 مگاپیکسلی دارد. اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 بر روی این گوشی از پیش نصب شده است.

 

بهترین باتری گوشی

7. گوشی گلکسی M51 سامسونگ - Samsung Galaxy M51

گوشی گلکسیM51 سامسونگ که به تازگی معرفی شده است با داشتن یک باتری فوق‌العاده بزرگ 7000 میلی‌آمپری یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری است. این گوشی از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند و در مدت 115 دقیقه ظرفیت آن از صفر تا 100 درصد پر خواهد‌ شد که برای چنین باتری بزرگی یک آمار عالی است.

سامسونگ برای این گوشی یک نمایشگر سوپر‌امولد 6.7 اینچی با دقت فول‌اچ‌دی انتخاب کرده است و مدیریت بخش نرم‌افزاری به عهده سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 قرار دارد.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی M51

چیپست اسنپ‌دراگون 730G، پردازنده هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 618، دوربین چهارگانه با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 4K ، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حافظه 128 گیگابایت و رم 6 یا 8 گیگابایتی جزو مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید گلکسی M51 سامسونگ هستند.

 

بهترین باتری گوشی

8. گوشی گلکسی M31 سامسونگ - Samsung Galaxy M31

گوشی گلکسی M31 در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این گوشی با داشتن باتری 6000 میلی‌آمپری و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی یکی بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری است. برای شارژ کامل این باتری بزرگ باید 2.5 ساعت صبر کنید.

گرچه، شاید از نظر برخی کاربران این مدت زمان برای شارژ باتری گوشی زیاد باشد اما طبق تست‌های انجام شده شارژ باتری M31 می‌تواند حدود 1.5روز با استفاده متوسط دوام آورد که برای یک میان‌رده اقتصادی آمار بسیار خوبی است. این گوشی با وجود قیمت ارزان ویژگی‌های ممتاز دیگری نیز دارد.

نمایشگر میان‌رده سامسونگ از نوع سوپر‌امولد و 64 اینچی است و دقت خوبی در وضوح رنگ‌ها و شدت نور دارد. روی پنل پشتی این گوشی 4 دوربین دیده می‌شود که حسگر اصلی آن‌ها 64 مگاپیکسلی است که با پشتیبانی از فناوری ترکیب پیکسل تصاویری با دقت 16 مگاپیکسل و دامنه دینامیک بالا تولید می‌کند. دوربین سلفی این محصول سامسونگ 32 مگاپیکسلی است. 

خرید گوشی سامسونگ M31

به طور کلی تصاویری که توسط این دستگاه در هوای آفتابی و نور کم یا شب گرفته می‌شوند، نسبت به قیمت ارزان آن کیفیت خوبی دارند. داشتن چیپست اگزینوس 9611، سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI Core 2.0 روان، پشتیبانی از فیلمبرداری با کیفیت 4k، رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی مناسب Mali-G72 MP3 همگی از آن دسته ویژگی‌های خوبی هستند که می‌توانید از یک گوشی با این قیمت انتظار داشته باشید.

 

بهترین باتری گوشی

9. گوشی می نوت 10 شیائومی - Xiaomi Mi Note 10

می نوت 10 شیائومی در سال 2019 به بازار عرضه شده است و یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری است که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این گوشی با ظرفیت باتری 5260 میلی‌آمپری و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی جزو دستگاه‌های قدرتمند از لحاظ دوام باتری محسوب می‌شود. برای پر شدن ظرفیت باتری شیائومی نوت 10 از 0 تا 100 درصد، فقط 65 دقیقه زمان لازم است و با استفاده‌های سنگین از گوشی شارژ آن تا یک روز کاملا تخلیه نمی‌شود و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

علاوه بر باتری، گوشی می نوت 10 چینی ویژگی‌های بسیار خوب دیگری نیز دارد که در ادامه به طور مختصر معرفی می‌کنیم. صفحه نمایش 6.47 اینچی این گوشی از جنس امولد با دقت فول‌اچ‎‌دی است و روی آن را شیشه محافظ گوریلا گلس 5 برای جلوگیری از خراش و افزایش استحکام پوشانده است.

سیستم عامل و رابط کاربری روان گوشی به ترتیب اندروید 9 و MUI 11 هستند. چیپست اسنپ‌دراگون 730G، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای، حافظه داخلی و رم به ترتیب 128 و 6 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی آدرنو 618 جزو مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هستند. بدون شک شاخص‌ترین ویژگی گوشی شیائومی می نوت 10 دوربین آن است. روی پنل پشتی این گوشی 5 دوربین دیده می‌شوند که بهترین آن‌ها اولین دوربین 108 مگاپیکسلی دنیا است که با آن می‌توانید تصاویری با رنگ‌ها و جزئیات دقیق در هوای آفتابی و حتی شب بگیرید.

خرید گوشی شیائومی می نوت 10

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و مثل دوربین اصلی کیفیت خوبی دارد. داشتن باتری با‌دوام و دوربین فوق‌العاده ارزش خرید این گوشی را به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری بالا می‌برد.

 

بهترین باتری گوشی

10. گوشی نوت 9 پرو شیائومی - Xiaomi Note 9 Pro

گوشی نوت 9 پرو شرکت چینی شیائومی در سال 2020 به بازار عرضه شده است و یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید یکی از بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری است. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری ردمی نوت 9 پرو، 5020 میلی‌آمپر ساعت است و گوشی ویژگی شارژ سریع 30 واتی دارد. عملکرد باتری این میان‌رده اقتصادی عالی است و اندازه و کیفیت نمایشگر خوب آن در مصرف انرژی باتری مهم‌ترین نقش را دارد.

با قرار دادن گوشی به مدت نیم ساعت روی شارژ، ظرفیت باتری از صفر تا حدود 50 درصد پر می‌شود. صفحه نمایش گوشی از نوع ال‌سی‌دی IPS و 6.67 اینچی است و می‌تواند 16 میلیون رنگ را با کیفیت فول‌اچ‌دی و حداکثر شدت نور 500 نیت نمایش دهد. روی پنل پشتی گوشی چهار دوربین در یک مجموعه مربعی شکل قرار گرفتد و یک فلاش نیز در همان اطراف است. دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 64 و 16 مگاپیکسلی هستند. همچنین حداکثر کیفیت فیلمبرداری دوربین اصلی گوشی 4k است.

خرید گوشی شیائومی نوت 9 پرو

عملکرد دوربین با داشتن ویژگی‌هایی مثل پانوراما، پرتره، اسلوموشن، تایم لپس و غیره خوب است و با استفاده از آن می‌توانید تصاویری با کیفیت مناسب بگیرید. پردازنده مرکزی و گرافیکی گوشی به ترتیب اسنپدراگون 720G و آدرنو 618  هستند و زیبای چینی حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم دارد. گوشی شیائومی نوت 9 پرو یک گزینه بسیار عالی در بین بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری است.در نظر داشته باشید شیائومی نوت 9 پرو کاندیدای حضور در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان نیز می باشد.

 

بهترین باتری گوشی

11. گوشی پوکو F2 پرو شیائومی - Xiaomi POCO F2 Pro

شیائومی پوکو F2 پرو یک گوشی چینی است که در می 2020 به بازار آمد تا دوباره نام گوشی اول برند پوکو یعنی پوکوفون F1 را زنده کند. باتری این گوشی 4700 میلی‌آمپری است و از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. دوام باتری گوشی بسیار خوب است و هنگام استفاده از آن دیر تخلیه می‌شود. برای شارژ باتری از صفر تا 100 درصد حدود یک ساعت زمان باید صبر کنید. F2 پرو با اینکه قیمت ارزانی دارد از چیپست کاملا قدرتمند اسنپ‌دراگون 865 بهره می‌برد. صفحه نمایش امولد گوشی بزرگ و 6.67 اینچی است و دقت فول‌اچ‌دی دارد.

در قسمت جلوی گوشی هیچ‌گونه بریدگی مشاهده نمی‌شود و علت آن استفاده از مکانیسم پاپ‌آپ دوربین سلفی است. به عبارت دیگر، از نمایشگر تمام صفحه این گوشی کاملا هنگام دیدن فیلم یا بازی لذت خواهید برد. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی قدرت کافی را برای اجرای بهترین و سنگین‌ترین بازی‌ها دارد. روی پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود که کیفیت تصاویر خروجی آن با ثبت جزئیات دقیق بسیار عالی است.

خرید گوشی پوکو F2 پرو

سیستم عامل گوشی اندروید 10 است و در کنار آن رابط‌کاربری MIUI 11 شیائومی با عملکرد روان قرار گرفته است. گوشی پوکو F2 پرو شیائومی یکی ‌دیگر از محصولات غول چینی و جزو لیست بهترین گوشی از نظر باتری می باشد.

 

بهترین باتری گوشی

12. گوشی نوت 8 پرو شیائومی - Xiaomi Note 8 Pro

گوشی شیائومی نوت 8 پرو در سال 2019 با قیمتی مقرون ‌به‌ صرفه به بازار معرفی و عرضه شده است. ظرفیت باتری گوشی 4500 میلی آمپری است و از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. میان‌رده اقتصادی شیائومی جزو بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری است و آن را می‌توان مدیون چیپست مدیاتک هلیو G90T با مصرف پایین آن دانست.

طبق بررسی‌های انجام ‌شده روی نوت 8 پرو، ظرفیت باتری گوشی در مدت نیم ساعت از 0 تا حدود 40 درصد پر می‌شود. همچنین با استفاده‌های مختلف و سبک از دستگاه مانند مکالمه در شبکه 3G و حالت انتظار می‌توان آن را حدود چهار روز روشن نگه ‌داشت.

این عملکرد باتری برای یک گوشی ارزان قیمت فوق‌العاده است. نمایشگر 6.53 اینچی با دقت فول‌اچ‌دی، سیستم اندروید 9 پای و رابط کاربری MIUI، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی  Mali-G76 MC4 با عملکرد روان و خوب در اجرای بازی‌های مختلف جزو مشخصات خوب این گوشی هستند.

خرید گوشی شیائومی نوت 8 پرو

همچنین دوربین‌های چهارگانه روی پنل پشتی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تصاویری با کیفیت‌ متوسط در شرایط مختلف نوری ثبت می‌کنند که با این قیمت ارزان نمی‌توان انتظار بیشتری از این گوشی داشت. به طور کلی اگر دنبال یکی از بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری می‌گردید، گوشی نوت 8 پرو شیائومی یکی از پیشنهادات خوب برای شما است.

 

بهترین باتری گوشی

13. گوشی گلکسی A51 سامسونگ

گوشی گلکسی A51 سامسونگ یک گزینه مناسب و ارزان قیمت است که می‌توانید با انتخاب آن یکی از بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری را بخرید. ظرفیت باتری این محصول 4000 میلی آمپری است و ماندگاری شارژ بسیار خوبی دارد و در تست‌های انجام شده با استفاده زیاد از گوشی، شارژ باتری آن یک روز کامل را دوام می‌آورد.

شارژر این گوشی 15 واتی است و برای شارژ کامل باتری آن باید 2 ساعت منتظر بمانید. A51 نه تنها یک قیمت مناسب دارد، بلکه خرید آن به راحتی به علت ماندگاری بالای شارژ باتری پیشنهاد می‌شود. روی پنل پشتی این گوشی 4 دوربین دیده می‌شود که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است و در جلو نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اجازه می‌دهد سلفی‌هایی با جزئیات بالا بگیرید.

خرید گوشی سامسونگ A51

کیفیت تصاویری که توسط دوربین اصلی گرفته می‌شوند خوب است ولی نباید از چنین دستگاه ارزان‌قیمتی انتظار عکاسی حرفه‌ای به‌ ویژه در شب و نور کم داشت. چیپست اگزینوس 9611 و پردازنده 4 هسته‌ای، سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI و پردازنده گرافیکی  Mali-G72 با کیفیتی قابل قبول از ویژگی‌های دیگر این محصول خوب سامسونگ هستند که همچنان در بازار بسیار می‌فروشد.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی از نظر باتری را معرفی کنیم. همان‌طور که باید بدانید عوامل مختلفی روی مصرف انرژی باتری تاثیر می‌گذارند که بدون شک نحوه استفاده کاربر یکی از آن‌ها است. گوشی‌های بالا قیمت مناسبی دارند و مشخصات آن‌ها در کنار باتری خوب نیز قابل قبول است، گرچه از یک گوشی ارزان‌قیمت نمی‌توان انتظار داشت که از هر نظر کامل باشد.
 

اینستاگرام خاص باکس

تلگرام خاص باکس

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.