تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 95
  • 83391 مرتبه
  • 1398/11/18

بهترین گوشی های میان رده

بهترین گوشی های میان رده

باز هم با شما هستیم با یک مقاله از سری بهترین ها! یک مقاله کاربردی و جامع که می‌توانید به بهترین گوشی های میان رده در بازار دسترسی داشته باشید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر بودجه شما نه آنقدر زیاد است که بتوانید یک گوشی پرچم دار و تمام و کمال بخرید و نه آنقدر کم که به گوشی های پایین رده قناعت کنید باید بگوییم در حال حاضر به صفحه درستی آمدید. البته همیشه مساله بودجه نیست گاهی کاربری روزانه ما در حد یک گوشی میان رده است و نیازی نیست بیشتر هزینه کنیم به هر حال این مقاله را نوشتیم تا با هم از مزایا و معایب بهترین گوشی های میان رده بازار با خبر بشیم و یک خرید خوب و با ارزش داشته باشیم.در صورت تمایل برای مقایسه قیمت انواع گوشی می توانید از اینجا قیمت به روز گوشی و تبلت را مشاهده فرمایید.

اساسا عبارت «گوشی های میان رده» به چه معناست؟

گوشی میان رده در حال حاضر با توجه به شرایط بازار و ارزش پول ما که دائما و متاسفانه رو به کاهش است به تلفن همراهی گفته می‌شود که قیمتی در حدود 5 تا 15 میلیون داشته باشد و سعی ما بر این است که بهترین گوشی های میان رده در این رنج قیمتی را به شما معرفی کنیم.

 

 

البته این مرز مشخصی نیست و کاملا نسبی می باشد و قطعا تا حدودی کمتر یا بیشتر از این بازه را هم در برمیگیرد به عنوان مثال گوشی هواوی P30 lite در اولین روز های عرضه در ایران قیمتی در حدود 4 میلیون تومان داشت و تا چند ماه بعد به علت کاهش قیمت دلار و کمتر شدن هیاهوی تبلیغاتی هواوی قیمت این گوشی به مبلغ تقریبی 2.5 میلیون تومان کاهش پیدا کرد ولی در حال حاضر با اوج گرفتن مجدد قیمت ارز گوشی هواوی p30 lite قیمتی در حدود 6 میلیون تومان دارد. نتیجه تمام این موارد این است که قاعدتا ثبات دقیقی روی قیمت ها نیست ولی تیم تولید محتوای خاص باکس با تمام توان سعی در ارائه اطلاعات بروز و معتبر برای شما مخاطبین عزیز دارد و به همین علت این محتوا به صورت ماهیانه و هفتگی آپدیت شده و لیست جدیدترین و بهترین گوشی های میان رده به آن اضافه میشود.

در همین رابطه بخوانید :

بهترین گوشی ها تا 2 میلیون تومان
بهترین گوشی ها تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی ها تا 4 میلیون تومان

دقت کنید معیار طبقه بندی ما عوامل زیای مثل فروش بالا، بازخورد مشتریان و رضایت آنها و حتی فروش جهانی آن گوشی می باشد. به همین علت ممکن است شما در این لیست از برند هایی که کم کم از بازار ایران در حال حذف شدن هستند مطلبی نیابید. همچنین به دلیل اینکه بازه قیمتی مورد بررسی تقریبا زیاد است سعی کردیم امکانات گوشی را به نسبت قیمت بسنجیم و معایب گوشی را هم تا حد امکان بازگو کنیم و در آخر امتیازی تحت عنوان ارزش خرید به هر گوشی بدهیم. به عبارت دیگر کیفیت و مشخصات فنی در ازای مبلغ پرداختی توسط تیم تولید محتوا و بررسی محصول سنجیده شده است، که در اصطلاح به آن ارزش خرید گوشی میگویند و با نمره ای بین 0 تا 10 مشخص میشود. همچنین برای دریافت تخفیفات روزانه و خرید گوشی به قیمت مصوب حتما اطلاعیه های اینستاگرام خاص باکس را دنبال کنید.

1. گوشی Samsung Galaxy A34

گوشی‌های برند سامسنوگ همیشه جزء اولین گزینه‌های کاربران در خرید بهترین گوشی میان‌رده بوده‌اند. گوشی سامسونگ Galaxy A34 که در مارس 2023 معرفی و عرضه شد یکی از آن گوشی‌های میان‌رده‌ای است که با توجه به مشخصاتش ارزش خرید بالایی دارد.

صفحۀ نمایش 6.6 اینچی این محصول از نوع Super AMOLED بوده که رزولوشن 1080 × 2340 را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر قادر است تا در هر اینچ 390 پیکسل را نمایش دهد؛ این ویژگی در کنار نرخ نوسازی 120 هرتز شما را با یک صفحۀ نمایش روان، بدون لگ و باکیفیت مواجه می‌کند. نمایشگر گوشی Samsung Galxy A34 تفکیک رنگ بالایی دارد و به‌لطف ارائۀ حداکثر 1000 نیت روشنایی قادر است حتی در زیر تابش مستقیم نور خورشید هم تصویری واضح و روشن ارائه دهد.

پردازندۀ به‌کاررفته در گوشی سامسونگ گلکسی A34 از نوع MT6877V Dimensity 1080 شرکت مدیاتک و با معماری 6 نانومتری بوده که با هشت هستۀ قدرتمند خود (2 هستۀ قدرتمند با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و شش هستۀ به‌صرفۀ دیگر با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز) در کنار نمایشگر 120 هرتزی‌اش می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای خریدار به ارمغان بیاورد. میزان رم استفاده‌شده در این گوشی 8 گیگابایت بوده و علاوه بر 256 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که گوشی میان‌ردۀ سامسونگ Galaxy A34 در حد خودش از سخت‌افزاری قدرتمند نیز برخوردار است تا بتواند از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین برآید.

سامسونگ در دوربین گوشی‌های خود همیشه دست بالا را گرفته است. گوشی Samsung Galaxy A34 نیز از سه سنسور دوربین عریض 48 مگاپیکسلی، فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین در جلوی این گوشی یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است. دوربین‌های گوشی کهکشانی سامسونگ گلکسی A34 توانایی فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 4K و با سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارند. همچنین با وجود قابلیت تصویربرداری HDR می‌توان پیش‌بینی کرد تا این گوشی انتظارات خریداران را از یک گوشی میان‌رده برآورده سازد.

در پایان می‌توان گوشی سامسونگ گلکسی A34 را با توجه به مشخصاتی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی میان‌رده دانست و آن را به میدان رقابت با سایر میان‌رده‌های بازار وارد کرد.

مشخصات کامل و خرید گوشی Samsung Galaxy A34

 


2. گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro

طی چند سال گذشته شیائومی توانسته با تولید گوشی‌هایی مقرون‌به‌صرفه که عملکرد بالایی هم دارند توجه‌های بسیاری را سمت خودش جلب کند. گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro یکی از آن گوشی‌های میان‌رده‌ای است که مشخصاتش آن را به چیزی فراتر از تنها یک گوشی میان‌رده و قابل‌رقابت با گوشی‌های پرچمدار تبدیل کرده است.

نمایشگری که در گوشی شیائومی ردمی Note 12 Pro با آن مواجه می‌شوید در اندازۀ 6.67 اینچ و از نوع LTPO AMOLED بوده که توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ را دارد. این صفحۀ نمایش دارای رزولوشن عالی 1080 × 2400 می‌باشد و در کنار نرخ نوسازی 120 هرتز و ارائۀ حداکثر روشنایی 1000 نیت قادر است تجربه‌ای لذت‌بخش را برای خریدار رقم بزند.

پردازنده‌ای که شیائومی در گوشی ردمی نوت 12 پرو به‌کار برده از نوع Snapdragon 732G و با معماری 8 نانومتری می‌باشد که دارای دو هستۀ قدرتمند با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و شش هستۀ اقتصادی دیگر با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز می‌باشد. میزان رم به‌کاررفته در این گوشی 8 گیگابایت بوده و از 256 گیگابایت حافظۀ داخلی نیز برخوردار است.

مشخصات دوربین گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro باعث شده تا این گوشی میان‌رده با گوشی‌های پرچمدار قابل‌مقایسه باشد. چهار سنسوری که در پشت این گوشی به‌کار رفته از نوع عریض 108 مگاپیکسلی (برای ثبت بهترین لحظات با بهترین کیفیت در روز و شب)، فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی (برای ثبت تصاویر با زاویۀ دیدی گسترده)، ماکروی 2 مگاپیکسلی (برای ثبت تصاویر از نزدیک) و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. جلوی این گوشی نیز دارای دوربینی با سنسور فوق‌العادۀ 16 مگاپیکسلی می‌باشد. گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 4k و با سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز می‌تواند با رزولوشن فوق‌العادۀ 1080p و با سرعت 30 فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند.

در پایان می‌توان گوشی شیائومی ردمی Note 12 Pro را در لیست بهترین گوشی‌های میان‌ردۀ بازار قرار داد؛ چرا که هم مشخصاتش در حد یک گوشی پرچمدار است و هم از قیمتی منطقی برخوردار است. همۀ این‌ها در کنار هم آن را تبدیل به یک خرید ایده‌آل برای افراد می‌کند.

مشخصات کامل و خرید گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro

 

(برخی از محصولاتی که در ادامه می‌آید ممکن است فعلاً در فروشگاه موجود نباشد!)

 

بهترین گوشی های میان رده

3. گوشی سامسونگ Galaxy M62

کهکشانی‌های سری M روز به روز با پیشرفت‌های جدید در زمینه سخت افزاری و طراحی معرفی می‌شوند. Galaxy M62 یکی از آخرین مدلهای این سری است که می‌توان گفت تقریبا نسخه بروز شده M51 است. این گوشی هم مانند بسیاری از گلکسی Mها از یک باتری قدرتمند و بزرگ استفاده می‌کند که به طور حتم تا مدت زیادی پاسخ‌گوی اجرای امور شما است. این قاعده دائما در حال پیشرفت است و ما در اینجا به Galaxy M62 رسیده‌ایم.

همانطور که گفتیم این گوشی را می‌تون نسخه ارتقا یافته و به روز شده M51 در نظر گرفت. این موضوع را به خوبی در طراحی گوشی نیز حس می‌کنید. چهره‌ی کلی گوشی از همان M51 به ارث رسیده است اما ماژول دوربین در قاب پشتی کمی دچار تغییر شده و به شکل مربعی در آمده است. صفحه نمایش گوشی هم دقیقا دارای همان بریدگی حفره‌ای و اندازه‌ی 6.7 اینچی است. این پنل +Super AMOLED وضوح 1080x2400 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن به عدد 393 پیکسل بر هر اینچ رسیده است.

در دیگر بخش‌های سخت افزاری ما استفاده از پردازنده اختصاصی سامسونگ در این گوشی یعنی Exynos 9815 را می‌بینیم. این پردازنده معماری 7 نانومتری دارد و یک چیپ هشت هسته‌ای بسیار قدرتمند است. پردازنده گرافیکی که با تراشه اصلی همکاری می‌کند، Mali-G76 Mp12 نام دارد. در کنار این بخش از پردازش گوشی M62 دارای دو پیکربندی حافظه است و هر دو نسخه از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کنند. نسخه ارزانتر دارای 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی و نسخه گرانتر از 256 گیگ فضا بهره می‌برد. اما باتری این گوشی همان ظرفیت خیره کننده 7000 میلی آمپری را دارد که قطعا با استفاده‌ی معمولی تا دور روز را جوابگوی شما است.

از آنجایی که با یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ رو به رو هستیم پس استفاده از دوربین‌های باکیفیت در این گوشی نیز الزامی است. سیستم دوربین در M62 چهارگانه است و ما استفاده از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی را در این گوشی شاهد هستیم. لنز بعدی یک دوربین 12MP فوق عریض است و پس از آن دو لنز 5MP ماکرو و تشخیص عمق این سیستم را تکمیل می‌کنند. دوربین سلفی نیز همان لنز باکیفیت 32 مگاپیکسل است.
 

بهترین گوشی های میان رده

4. گوشی شیائومی Poco X3

پوکو پدیده‌ای است که این روزها در مورد آن زیاد می‌شنویم. گوشی Poco X3 یکی از مدلهایی است که در سال 2020 توسط این شرکت در دو نسخه NFC و بدون NFC معرفی شد. این گوشی نیز از مشخصاتی در قالب پرچم دار اما قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها استفاده می‌کند و به همین دلیل آن را در بین بهترین گوشی های میان رده بازار می‌بینیم. 

پوکو ایکس 3 طرحی زیبایی دارد و می‌توان گفت اولین نقطه قوت آن نیز همین طراحی آن است. بدنه‌ای پلاستیکی و فریمی از جنس آلومینیوم اما زیبا و باکیفیت که لوگوی POCO با فونتی بزرگ در قاب پشتی آن درج شده است. نقطه قوت دوم این گوشی، صفحه نمایش آن است. نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز که توجه هر گیمری را به سمت خود جلب می‌کند. پنل 6.67 اینچی از نوع LCD است اما وضوح بالا و خوبی دارد. رزولوشن نمایشگر 1080x2400 پیکسل در نظر گرفته شده است و تراکم پیکسلی آن به 395 پیکسل بر هر اینچ رسیده است. علاوه بر این نمایشگر با Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود.

پردازنده Snapdragon 732G تمام قد و پرقدرت میزبان اجرای دستورات شما در این گوشی است. پسوند G در انتهای نام پردازنده اشاره بر یک تجربه Gaming خوب با این گوشی دارد به همین منظور شما در بخش بازی به خوبی می‌توانید به این گوشی اعتماد کنید. به عنوان بهترین گوشی میان رده قطعا چنین ویژگی برای گوشی لازم است و پردازش قوی یکی از مشخصه‌های اصلی در دسته‌بندی این گوشی‌ها است. این گوشی در نسخه‌های 6+64 گیگابایت، 6+128 گیگابایت و 8+128 گیگابایت ساخاه شده است. استفاده از اسپیکرهای دوگانه استریو نیز مهر تایید دیگری برای خرید بدون دغدغه این گوشی است. منبع تغذیه آن نیز برای نسخه NFC به 5160 میلی آمپر و برای نسخه بدون NFC به 6000 میلی آمپر می‌رسد که توسط یک شارژر 33 وات تجدید قوا می‌کند.

دوربین‌های این گوشی نیز تقریبا مانند اکثر میان‌رده‌های شیائومی است. این یعنی یک لنز اصلی 64MP، لنز فوق عریض 13MP، و دولنز 2MP برای تشخیص عمق و ماکرو این سیستم را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی نیز سنسوری 20 مگاپیکسلی است. کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری بسیار خوب است و شما را به خوبی راضی می‌کند. فیلم‌برداری نیز در حالت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه برای شما قابل ضبط است.

 

بهترین گوشی های میان رده

5. گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE

S20 FE میان رده‌ای کهکشانی است که مختص طرفداران و به اصطلاح فن‌های شرکت سامسونگ ساخته شده است. یک گوشی میان رده با مشخصات پرچم دار است اما قیمتی بسیار کمتر از پرچم دارها دارد که قطعا شما را با مشخصاتی که دارد به وجد می‌آورد. این گوشی از آنجایی که یک سری S می‌باشد، لذا مشخصات آن هم تقریبا نزدیک به همین سری در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

عنوان بهترین گوشی میان رده سامسونگ برای این گوشی کاملا مناسب است زیرا از یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت استفاده می‌کند که هر سامسونگی به آن مشهور است. این پنل Super AMOLED که اندازه‌ی 6.5 اینچی دارد، در بهترین حالت ممکن تصاویر را به شما نمایش می‌دهد. از ویژگی‌های برجسته این نمایشگر استفاده از نرخ نوسازی 120 هرتز به همراه پشتیبانی از +HDR10 است. وضوح نمایشگر نیز Full HD بوده و دارای تراکم 407 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد.

Exynos 990 نامی است که در سری پرچم‌دار این کمپانی حتما به گوش شما خورده است. در اینجا نیز شاهد حضور همین پردازنده قدرتمند و 7 نانومتری هستیم که قادر به انجام هرکار و دستوری بوده و در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را می‌دهد. سه پیکربندی متفاوت با حافظه‌های 6+128، 8+128 و 8+256 در قسمت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری که تمامی این سخت افزار را پوشش می‌دهد نیز ظرفیت 4500 میلی آمپری دارد و با شارژر 25 وات شارژ می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که این گوشی دارای یک نسخه با پردازنده Snapdragon نیز می‌باشد که از 5G نیز پشتیبانی می‌کند و همین موضوع باعث شد تا ما آن را در مقاله بهترین گوشی های 5G نیز قرار دهیم.

دوربین یکی دیگر از بخش‌هایی است که همیشه طرفداران مخصوص به خود را دارد. در این بخش سامسونگ به استفاده از 3 لنز در قاب پشتی بسنده کرده است. لنز اصلی یک سنسور 12 مگاپیکسلی است. لنز تله فوتو دارای قدرت 8 مگاپیکسل است و یک لنز 12 مگاپیکسل فوق عریض نیز در این گوشی قرار گرفته است و دوربین سلفی نیز سنسور 32 مگاپیکسلی دارد.
 

بهترین گوشی های میان رده

6. گوشی نوکیا 5.3

فراموش نکنید نوکیا هنوز هم قدرتمند است و هنوز هم گوشی‌هایی معرفی می‌کند که قابل احترام‌ اند. گوشی نوکیا 5.3 درست یکی از همین مدلهاست که با مشخصات قوی و قیمت خوب از ارزش خرید بالایی برخوردار است. نوکیا با شروع همکاری خود با HMD بار دیگر متولد شد و توانست قدرت سابق خود را به اندازه‌ای هرچند کم پس بگیرد. نوکیا 5.3 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده این شرکت است که در کنار مشخصات خوبی که دارد، از قیمت مقرون به صرفه‌ای هم استفاده می‌کند.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به مدلهای 6.2 و 7.3 این شرکت است که در اکتبر سال 2019 معرفی شدند. در قاب روبه‌روی گوشی شما صفحه نمایش 6.55 اینچی این گوشی را می‌بینید که دارای یک ناچ و برش در بالای خود برای قرارگیری دوربین سلفی است. این نمایشگر بزرگ وضوح چندان بالایی ندارد که شما را از دیدن تصاویر و ویدئوها به وجد آورد اما نباید قیمت گوشی را نیز فراموش کنید. وضوح و تراکم پیکسلی نمایشگر به ترتیب 720 x 1600 پیکسل و 268 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد.

پردازنده‌ای که گوشی نوکیا 5.3 از آن استفاده می‌کند، همکاری خوب این شرکت را با کوالکوم نشان می‌دهد. قلب تپنده‌ی 5.3 را Snapdragon 665 به همراه هشت هسته شکل داده است. با توجه به کارایی خوب این پردازنده می‌توان گفت شما مشکلی در انجام امور روزانه خود احساس نمی‌کنید و بازی‌های نه چندان سنگین را نیز به خوبی می‌توانید اجرا کنید. از دیگر نقاط قوت این گوشی در بخش سخت افزار کمک از حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی است که در چنین بازه قیمتی کمتر به چشم می‌خورد. نسخه2هایی با رم 3 و 4 گیگابایت نیز از این گوشی ساخته شده‌اند. حافظه داخلی اما برای همه نسخه‌ها 64 گیگابایت است. باتری که انرژی مورد نیار گوشی نوکیا 5.3 را تامین می‌کند نیز ظرفیت 4000 میلی آمپری دارد.

دوربین‌های نوکیا زمانی با برچسب Zeiss همه را به وجد می‌آوردند اما این گوشی از این لنزها استفاده نمی‌کند. دوربین‌های گوشی که چهارگانه هستند، از یک لنز 13MP اصلی، لنز فوق عریض 5MP و دو لنز 2MP که یکی برای تشخیص عمق است و دیگری برای عکاسی ماکرو تشکیل شده‌اند. ناگفته نماند این دوربین قادر است با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه برای شما فیلمبرداری کند.
 

بهترین گوشی های میان رده

7. گوشی هواوی Y9a

سماجت هواوی برای بقا و جنگیدن در سخت ترین شرایط ممکن واقعا تحسین بر انگیز است. همانطور هم که از نامش پیداست هواوی یک دستاورد بزرگ چینی است و نباید آن را دست کم گرفت. با معرفی یک میان‌رده‌ی جدید دیگر، می‌توان هواوی را باز هم در رتبه‌های بالا در زمینه‌ی بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند پیدا کرد.

هواوی Y9a در کنار استفاده از یک طراحی زیبا، مجهز به یک نمایشگر بزرگ و بدون برش است که کیفیت بسیار خوبی هم دارد. این گوشی از یک پنل 6.63 اینچی با تکنولوژی IPS LCD استفاده می‌کند. دقت و وضوح نمایشگر 1080x2400 پیکسل در نظر گرفته شده است. تراکم پیکسلی نمایشگر با چنین وضوحی 397 پیکسل در نظر گرفته شده است. با توجه به چنین تراکمی کیفیت تصاویر بسیار مناسب و در حد قابل قبولی هستند. روشنایی نمایشگر نیز کاملا خوب در نظر گرفته شده است.

در بخش سخت افزاری شاهد حضور یک پردازنده میان رده از شرکت مدیاتک هستیم. هواوی می‌توانست از پردازنده‌های اختصاصی خود روی این گوشی استفاده کند اما ترجیح داد تا از چیپست Helio G80 با معماری 12 نانومتری در Y9a استفاده کند. در کنار این پردازنده هشت هسته‌ای شما پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 را در اختیار دارید که در بخش گیمینگ بیشتر خودنمایی می‌کند. هواوی Y9a را در دو نسخه ساحته است. یکی از این نسخه‌ها دارای حافظه رم 6 و دیگری از رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه ذخیره سازی نیز 128 و 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. در حالی که پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. باتری این گوشی بسته به موقعیت مکانی شما نیز ظرفیت 4300 یا 4200 میلی آمپری دارد که با شارژر 22.5 وات و یا 40 واتی شارژ می‌شود.

در بخش پشتی ما ماژول دوربین چهارگانه را می‌بینیم که به شکل دایره‌ای و با الهام از پرچمداران سری Mate این کمپانی طراحی شده است. لنز اصلی این گوشی سنسور 64MP است که در کنار خود لنزهای کمکی 8MP فوق عریض، 2MP ماکرو و 2MP تشخیص عمق را دارد. کیفیت فیلم‌برداری و عکاسی به نوبه‌ی خود کاملا خوب است و عکس‌ها و فیلم‌های شما به شکل بسیار خوبی ثبت می‌شوند.
 

بهترین گوشی میان رده

8. گوشی سامسونگ Galaxy A32

سامسونگ بخش گوشی‌های میان‌رده مجهز به 5G خود را با گلکسی A32 به روزرسانی می‌کند. این مدل نیز مانند A42 یک میان رده مقرون به صرفه 5G است. طراحی گوشی درخور یک کهکشانی کره‌ای است و شما مشکلی در آن پیدا نمی‌کنید. در بخش جلووی گوشی ما یک نمایشگر بزرگ و 6.5 اینچی را می‌ینیم که کیفیت نسبتا قابل قبولی دارد. انتظار داشتیم چون با یک گوشی سامسونگی طرف هستیم، شاهد حضور پنل‌های معروف OLED در این گوشی نیز باشیم. اما سامسونگ به یک LCD با وضوح HD قناعت کرده است.

در بخش دوربین که طراحی خاصی را نیز در آن شاهدیم، ما چهار لنز با کارایی متفاوت را می‌بینیم. لنز اصلی همانطور که انتظار می‌رفت یک دوربین عریض 48 مگاپیکسلی است. لنزهای کمکی نیز شامل یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. کیفیت کلی دوربین با توجه به مبلغ کلی گوشی قابل قبول و خوب است.

از آنجایی که این گوشی در دسته بندی بهترین گوشی های میان رده قرار گرفته است، شاهد استفاده از یک پردازنده میان رده نیز در آن هستیم. پردازنده اصلی این گوشی ساخت شرکت مدیاتک و از سری پردازنده‌های جدید این شرکت یعنی Dimensity هستیم. این پردازنده 8 هسته‌ای که امکان بهره برداری از شبکه 5G را نیز فراهم کرده در کنار 4 یا 6 و یا 8 گیگابایت رم فعالیت می‌کند. حافظه ذخیره سازی نیز در دو پیکر بندی 64 و 128 گیگابایت ساخته شده است که به وسیله‌ی کارت حافظه جانبی نیز قابل ارتقا است.

سامسونگ از یک باتری غول پیکر 5000 میلی آمپری در این گوشی استفاده کرده است و و طبق پیشبینی با توجه به اینکه این کهکشانی از نمایشگر با وضوح پایین استفاده کرده است، انتظار داریم بازدهی باتری افزایش پیدا کند. طبق ادعایی که سامسونگ در معرفی این محصول کرده، این گوشی می‌تواند با چنین باتری بیش از یک روز بدون نیاز به شارژ به کار خود ادامه دهد. این باطری توسط شارژر سریع 15 واتی شارژ می‌شود.

 

بهترین گوشی میان رده

9. گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

شیائومی متخصص ساخت گوشی‌های قدرتمند با سخت افزار قوی اما قیمت مقرون به صرفه است. همه‌ی این موارد در شیائومی Redmi Note 9 Pro نیز رعایت شده است. این گوشی از یک طراحی بسیار زیبا و خاص استفاده می‌کند که در نگاه اول شما را به سمت خود جلب می‌کند. در قاب جلویی شما صفحه نمایش هول-پانچ و بزرگ LCD را می‌بینید که دوربین سلفی را درون حفره‌ی خود جای داده است. این صفحه نمایش 6.67 اینچی تراکم 395 پیکسلی را دارد که کیفیت بسیار خوبی برای این رده قیمتی محسوب می‌شود و می‌توان چگالی آن را با پرچم داران نیز مقایسه کرد.

شیائومی Redmi Note 9 Pro مجهز به چهار دوربین در قاب پشتی است. این دوربین‌ها شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی حالت 64 مگاپیکسل و همچنین حالت Pro را در عکاسی برای شما امکان پذیر می‌کند. حالت Pro شامل تنظیم  تعادل رنگ سفید، فوکوس، ISO و سرعت شاتر است. این حالت با دوربین عادی، فوق العاده عریض و ماکرو نیز کار می کند.

Redmi Note 9 Pro درست مانند Redmi Note 9S و Realme 6 Pro روی چیپ Snapdragon 720G کار می کند. پردازنده گرافیکی موجود در این تراشه نیز Adreno 618 است. Redmi Note Pro فقط با 6 گیگابایت رم در هر دو تنظیمات ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایت در دسترس است. 720G روی یک فرآیند تولید 8 نانومتری ساخته شده است. شیائومی ردمی نوت 9 پرو توسط یک باتری بزرگ 5020 میلی آمپری لیتیوم یون پشتیبانی می شود. این گوشی از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می کند که در مدت زمان 30 دقیقه حدود 60 درصد از باتری  خود را دوباره پر خواهد کرد. اندروید 9 و رابط کاربری MIUI 11 همراه با این گوشی در بخش نرم‌افزاری هستند.

دلایل زیادی وجود دارد که شیائومی Redmi Noe 9 Pro در لیست بهترین گوشی میان رده قرار بگیرد. صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده گیمینگ و قدرتمند، دوربین‌های باکیفیت و یک باتری غول پیکر از جمله نکات قابل توجه و مثبت این گوشی هستند.

 

بهترین گوشی میان رده

10. گوشی سامسونگ Galaxy A50

طراحی ظاهری Galaxy A50 نیز همچون دیگر محصولات سامسونگ از زیبایی خاصی بهره میبرد و به جرات یکی از زیباترین گوشی‌های میان‌رده ساخته شده توسط سامسونگ تاکنون است. در پنل پشتی گلکسی A50 از ساختار پلاستیک با ظاهر شیشه‌ای استفاده شده است که باعث می‌شود این گوشی در زوایای مختلف تابش نور، حالت رنگین کمانی به خود بگیرد. در قسمت جلوی گوشی نیز یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت بالای آن قرار دارد که برای جاسازی دوربین سلفی ایجاد شده و سنسور نور نیز در کنار آن قرار گرفته است. طراحی A50 به‌گونه‌ای انجام شده که حاشیه‌های نمایشگر به حداقل برسد و حدود 85 درصد از مساحت قسمت جلو، مختص صفحه نمایش باشد. 

بدون شک یکی از نکات برجسته و مثبت این گوشی دوربین فوق العاده بی نظیر آن است که در بین گوشی های هم قیمت و هم رده خودش از قابلیت های بهتری برخوردار است. گلکسی A50 از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می برد که امکانات زیادی را به دنبال دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید به ثبت پرتره‌های حرفه‌ای بپردازید که در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شوند. این دوربین ها سنسورهای ۲۵، ۸ و ۵ مگاپیکسلی را شامل میشوند که لنز 25 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.7، حسگر ۸ مگاپیکسلی این دوربین عکس‌هایی با رزولوشن ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ را برای کاربر ثبت میکند. دوربین سوم و ۵ مگاپیکسلی گلکسی A50 تنها برای ثبت عمق و کمک به ایجاد جلوه بوکه استفاده می‌شود و امکان عکاسی با آن وجود ندارد. یکی از دوربین‌ها به دریچه دیافراگم بازی مجهز شده و از این رو حتی در شرایط نوری ضعیف نیز عکس‌هایی پرنور ثبت خواهید کرد. سنسور ۸ مگاپیکسلی از نوع واید بوده و در نتیجه عکاسی از مناظر و افق شهرها ممکن شده است. فلاش LED این اجازه را به شما می‌دهد تا در هنگام شب نیز عکس‌های زیبایی بگیرید. سنسور عمق در اینجا از پرتره های Live Focus پشتیبانی کرده و لنز اولترا واید زاویه دید 123 درجه ای را ارائه می دهد.

سخت افزار به کار رفته در سامسونگ گلکسی A50 پردازنده Exynos 9610 Octa شرکت سامسونگ است که بر اساس فرآیند 10 نانومتری ساخته شده به همین دلیل نسبت به پردازنده های 28 نانومتری و یا 14 نانومتری کارایی بسیار بهتری داشته و مصرف آن نیز پایین تر آمده است. این پردازنده در مجموع 8 هسته داشته که 4 هسته از نوع Cortex-A73 و 4 هسته دیگر GHz Cortex-A53 می باشد. پردازنده گرافیکی به کار رفته  Mali-G72 MP3 است. این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگ و رمی 4 گیگا بایتی می باشد. به طور حتم پردازنده استفاده شده در سامسونگ Galaxy A50 یکی از نکته های مثبت قرارگیری این گوشی در لیست بهترین گوشی میان رده می باشد. این گوشی از یک باتری بسیار عالی لیتیوم-پلیمری با ظرفیتی معادل 4000 میلی آمپر مجهز شده است. برای کاربرانی که به صورت استاندارد از موبایل خود استفاده می کنند این دستگاه می تواند یک روز کامل دوام داشته باشد.

 

بهترین گوشی های میان رده

11. گوشی شیائومی ردمی 9

گوشی شیائومی ردمی 9 با ظاهری زیبا در ابعاد 9.1*77*163.1 و با وزن 198 گرم وارد بازار شد. این گوشی از نمایشگر 6.53 اینچی و باتری بزرگ 5020 میلی آمپر ساعتی برخوردار می باشد. بدنه ی شیائومی Redmi 9 در قسمت پنل پشتی و فریم از پلاستیک و در پنل جلویی از شیشه ی گوریلا گلس 3 ساخته شده است. نمایشگر 6.53 اینچی گوشی شیائومی ردمی 9 لمسی خازنی از نوع IPS LCD  با رزولوشن 1080 در 2340 می باشد. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ توانایی پخش 16 میلیون رنگ را دارد.

دوربین چهار گانه آن از 4 لنز متفاوت تشکیل شده است. لنز 13 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز واید 28 میلیمتری است که قابلیت فوکوس خودکار دارد. لنز دوم یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های فوق عریض و لنز سوم یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی برای عکاسی از فاصله نزدیک می باشد، در آخر هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصاویر، این پکیج را کامل می کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که یک لنز واید 27 میلیمتری است و مانند اکثر میان رده ها کیفیت فیلم برداری این گوشی نیز 1080 و 30 فریم در ثانیه است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به قابلیت عکسبرداری HDR و پانوراما اشاره کرد.جالب است بدانید به دلیل ویژگی های فوق العاده که این گوشی دارد توانشته در لیست بهترین گوشی های شیائومی سال 2020 نیز قرار بگیرد.

از همه ی این ها گذشته سخت افزار گوشی شیائومی Redmi 9 با داشتن یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای از نوع Helio Mediatek G80 با فرآیند تولید 12 نانومتری در کنار پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2 از مدل های قبلی پیشی گرفته و این نوید را می دهد که شیائومی Redmi 9 از نظر سرعت و پویایی بهتر عمل کند. در کنار این مجموعه رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 68 گیگابایتی شاید آنچنان برای مخاطبین جالب نباشد و اکثر آن ها مایل به استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی که امکانش در Redmi 9 فراهم شده را داشته باشند. البته این مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی نیز موجود است. باتری قدرتمند 5020 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند که عمر بسیار خوبی دارد. اگر چه باتری شیائومی Redmi 9 قابل تعویض نیست اما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کرده و درون جعبه یک شارژر 10 واتی قرار دارد که می تواند این گوشی را در عرض نیم ساعت 20 درصد شارژ کند.

اگر به دنبال یک گوشی خوش ساخت با طراحی خوب صفحه نمایش بزرگ و باتری عظیم هستید که در کنار کار های روزانه بتوانید گریزیبه بازی و نرم افزار های حرفه ایو نیمه سنگین داشته باشید پس در خرید گوشی شیائومی ردمی 9 درنگ نکنید.

 

بهترین گوشی های میان رده

12. گوشی شیائومی ردمی نوت 8

طی بررسی هایی که داشتیم گل سر سبد لیست حتی با وجود افزایش قیمتی که تمام گوشی ها به خاطر نرخ ارز داشته اند شیائومی ردمی نوت 8 است. این گوشی با دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده که هر دو آنها حافظه رمی معادل 4 گیگ دارند. در ادامه مروری میکنیم بر تصاویر و مشخصات فنی این دلربای خوش قیمت.

گوشی موبایل شیائومی Note 8 از سری موفقِ نوتِ گوشی های شیائومی است که در نیمه ی دوم سال 2019 به بازار معرفی شده است. این گوشی یک گوشی پرچمدار در کالبد گوشی میان رده به شمار می رود. اکنون این گوشی با ارائه ی دوربین حرفه ای توانسته بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد و بار دیگر ثابت کند که شیائومی لایق این رشد سریعی که داشته، بوده است. دوربین این گوشی با چهار سنسور مجزا از فوق عریض گرفته تا عریض و سنسور عمقی و سنسور ماکرو همگی را در خود جای داده است و می تواند ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. سنسورهای ذکر شده به ترتیب اندازه های 8، 48، 2 و 2 مگاپیکسلی دارند بنابراین نگران کیفیت عکس های خود نباشید و این را به عهده اسمارتفون خود بگذارید.

پردازنده اسنپدراگون 665 با رم 4 و گرافیک آدرنو 610 به آسانی از پس اجرای فرمان های شما برخواهند آمد و بازی های نیمه سنگین را نیز بسیار روان اجرا خواهند کرد. باتری گوشی شیائومی Note 8 ظرفیتی 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و همین مقدار کافیست تا شما را بیشتر از یک روز همراهی نماید. این گوشی نمونه ی حرفه ای تری نیز دارد که تحت عنوان گوشی شیائومی Note 8 Pro شناخته می شود که در ادامه آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

اگر همه موارد را تجمیع کنیم نوت 8 64  و نوت 8 با حافظه 128 شیائومی ارزشی خریدی معادل ۹ از ۱۰ دارند.

یک امتیاز کم شده نیز به علت ضعف دوربین سلفی این گوشی کم شده چون دوربین دوم نوت 8 به نسبت مشخصات دیگر این گوشی ضعیف است و کیفیتی معادل 13 مگاپیکسل دارد.

 

بهترین گوشی های میان رده

13. گوشی موبایل سامسونگ A31

سری A سامسونگ پرطرفدارترین مجموعه گوشی های میان رده را دارا می باشد و در پاییز ۹۹ هنگام بروز رسانی این مقاله جدیدترین مدل از این سری محبوب گلکسی A31 است که برای یک گوشی میان رده یک رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. این گوشی مدل بهبود یافته گوشی Galaxy A30 می باشد و از نظر قیمتی در هنگان نشر این مقاله درست بین Galaxy A30s و Galaxy A50 قرار می گیرد. شرکت سامسونگ برای عرضه این میان رده، سعی کرده است برای ارائه تجربه ای بهتر از رقبای خود پند بگیرد. آیا سامسونگ در این امر موفق بوده است؟ این سوالی است که ما در این بخش به آن پاسخ خواهیم داد.

گلکسی A31 دارای چندین مشخصه فنی قابل توجه می باشد که باعث شده در میان رقبای خود کمی برتر جلوه کند. یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED که این روزها در گوشی های میان رده نایاب می باشد، یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، چهار دوربین عقب و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی البته پردازنده ی مورد استفاده در گوشی میان رده گلکسی A31 جذابیت خاصی ندارد و می توان گفت یکی از نقاط ضعف این گوشی محسوب می شود. A31 مثل هم خانواده دیگرش Galaxy A41 از تراشه MediaTek Helio P65 استفاده می کند، که برای بازی بازان حرفه ای عالی نیست.

اگر نمی دانید سامسونگ Galaxy A31 همان مدلی است که باید خریداری کنید یا نه، باید از خود بپرسید اولویت شما چیست؟ اگر به طور جدی اهل بازی های موبایل مثل PUBG هستید بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و گوشی Galaxy A51 را خریداری کنید. اگر می خواهید مبلغ کمتری هزینه کنید و شما یک بازی باز حرفه ای نیستید، پس Galaxy A31 می تواند به خوبی در خدمت شما باشد. دو ویژگی برتر این گوشی کیفیت صفحه نمایش و ماندگاری باتری می باشد.

 

14. گوشی موبایل سامسونگ A50s

سامسونگ در سال 2019 با تنوع بسیار زیاد مدل ها تمام مشتریان و طرفداران خودش را متعجب کرد. در این سری از محصولات سری A میخواهیم بررسی مختصری داشته باشیم روی گوشی گلکسی A50s که به نوعی مدل پیشرفته تر A50 محسوب میشود. بهتر است اول به یکی از پر تکرار ترین سوالات در مورد این گوشی پاسخ دهیم.

 A50s چه فرقی باA50 دارد ؟

اولین تفاوت اساسی در کیفیت لنز های این دو گوشی نمود پیدا کرده به طوریکه در نسخه قبلی یعنیa50 شاهد لنز هایی با کیفیت 25 مگاپیکسل 8 و 5 مگاپیکسل بودیم و دوربین سلفی نیز 25 مگاپیکسل بود اما در نسخه جدید یعنی گلکسیa50s دوربین های اصلی گوشی به ترتیب 48 ، 8 و 5 مگاپیکسل هستند و دوربین سلفی به 32 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

 

بهترین گوشی های میان رده

 

مدل اصلی پردازنده مطابق معمول تفاوتی نکرده و اگزینوس میباشد ولی درa50s از مدل جدیدیتری استفاده شده است. در A50 پردازنده exynos 9610 به کار رفته و در A50s مدل exynos 9611 در الباقی قسمت ها A50s تفاوت خاصی با مدل قبلی ندارد ضمن اینکه مدل 128 گیگ a50 هم با رم 4 عرضه شده هم با رم 6 ولیa50s با حافظه 128 فقط با رم 6 گیگا بایتی در دسترس است و پشتیبانی کارت حافظه در مدل جدیدی نیز ارتقا پیدا کرده و برخلافA50 که تا 512 گیگ حافظه را پشتیبانی میکندA50s میتواند با اقتدار تا 1 ترابیات حافظه خارجی را پشتیبانی کند.

صفحه نمایش سوپر امولد، باتری 4000 میلی آمپری، شارژ سریع 15 واتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشه ای از امکانات دیگر این میان رده خوش فروش سامسونگ است. چنانچه تمایل به بررسی بهترین گوشی سامسونگ 2020 دارید مقاله جدید در این رابطه منتشر کرده ایم.

 

بهترین گوشی های میان رده

15. گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro توسط کمپانی شیائومی در سال 2019 معرفی شد. این گوشی با اساسی ترین ویژگی خود یعنی دوربین چهارگانه طراحی و روانه بازار شده است و می تواند امکانات بی شماری را مخصوصا برای تصویر برداری به کاربر هدیه کند.

پردازنده فوق سریع هلیو G90T و معماری 12 نانومتری میتواند پاسخگویی بسیاری از نیاز ها و کاربری های مختلف باشد. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MC4 است و رندر گیری های گرافیکی گوشی را بی عیب و نقص انجام خواهد داد . فضای در نظر گرفته شده برای اجرای فرمان ها حجم 6 گیگابایتی دارد و این مقدار رم را پیش از این تنها در گوشی های بالا رده برندهای دیگر مشاهده کرده ایم.

باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی فوق العاده 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اساسی ترین ویژگی این اسمارتفون که آن را از دیگر رقبا متمایز کرده دوربین چهارگانه آن است. سنسورهای 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی که به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمقی هستند از این گوشی یک دوربین حرفه ای تمام عیار ساخته است. شیائومی ردمی نوت 8 پرو در دو حافظه 64 و 128 گیگ به بازار عرضه شده است.

 

16. گوشی موبایل آنر 9x

گوشی موبایل honor 9x در اواخر سال 2019 به بازار عرضه شد یکی از ویژگی های بارز این گوشی دوربین پاپ آپ سلفی آن است که زیبایی دو چندانی به طراحی این گوشی بخشیده است و موضوع اصلی تبلیغاتی این گوشی میباشد. از نظر تیم خاص باکس هواوی و آنر امسال با 4 گوشی در میدان رقابت بودند که دو مورد از آنها در دسته بندی و بررسی ما قرار خواهند گرفت یکی آنر 9ایکس و دیگری هواوی p30 لایت.

اینجا اول به بررسی گوشی آنر 9 ایکس میپردازیم و در قدم بعدی سراغ هواوی p30 لایت می رویم.

 

بهترین گوشی های میان رده

 

آنر 9 ایکس ویژگی های یک گوشی خوب و به صرفه را دارد و کمپانی آنر تلاش بسیاری کرده که بهانه خرید را برای مخاطبش جفت و جور کند.البته از نظر ما طراحی این گوشی زیبا و چشم نواز است ولی در مقابل رقبای خود حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

حافظه رم در این گوشی 6 گیگ است و از این نظر نسبتا خوب است.باتری این گوشی 4000 میلی آمپری بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگ میباشد. پردازنده مرکزی یا همان CPU در آنر 9 ایکس از نوع hisilicon kirin 710f میباشد. و لنز دوربین های  اصلی به ترتیب 48 ، 8و 2مگاپیکسلی هستند.

دوربین پاپ آپ سلفی نیز کیفیتی 16 مگا پیکسلی دارد. و شارژ سریع این گوشی 10 واتی می باشد که به نسبت رقبای هم رده ضعیف محسوب میشود.گوشی آنر 9 ایکس هم کاندیدای حضوری در لیست بهترین گوشی های میان رده است و هم در لیست بهترین گوشی های هواوی سال 2020 به چشم میخورد پس حتما این مدل را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

 

17. گوشی موبایل هواوی P30 Lite

همان طور که احتمالا میدانید p30 lite در دو نسخه با رم 6 و رم 4 گیگ عرضه شده که در نسخه با رم 6 گیگابایتی دوربین نیز با کیفیت تر است.ما در این قسمت مشخصات عمومی را بررسی کرده و در آخر مشخصات هر دو نسخه را جدا گانه آورده ایم.

 

بهترین گوشی های میان رده

 

گوشی هواوی پی30 لایت در بخش باتری نسبت به رقبای خود ضعیف تر عمل کرده گرچه به گزارش کاربران از جمله خود بنده شارژ دهی این گوشی بسیار عالیست ولی در واقع باتری 3340 میلی آمپری این گوشی خبر از یک ضعف در مقابل رقبا میدهد. خبر خوب اینکه پی سی لایت با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یک مزیت بزرگ دارد خصوصا نسبت به هم خانواده خودش آنر 9 ایکس و آن دوربین سلفی 32 مگا پیکسلیست.

طراحی بدنه این گوشی مثل نمونه های قبل زیباست و با دوربین سه گانه پشتی با کیفیت های 24 و 8 و 2 مگا پیکسل مسئولیت ثبت لحظه های ناب شما را بر عهده دارد. یکی از مشکلاتدیگر این گوشی اشتراکی بودن اسلات دوم سیم کارت با کارت حافظه است. پس چنانچه از دو سیم کارت استفاده میکنید باید بدانید عملا نمیتوانید بیشتر از 128 گیگ حافظه داخلی خود گوشی استفاده کنید و حافظه خارجی مساوی با حذف و نبود یکی از سیم کارت هاست. 

مشخصات ذکر شده در بالا مربوط به نسخه با 4 گیگ رم بود که نسخه اولیه و اصلی گوشی موبایل p30 lite محسوب میشود  نسخه با رم 6 گیگ دوربین با کیفیت 48 مگا پیکسلی دارد.

 

18. گوشی موبایل شیائومی Mi 9T

 شیائومی Mi 9T با حافظه 128 گیگ یک گوشی فوق العاده دیگر از کمپانی شیائومی است که در عرض کمتر از 5 سال توانست جایگاه ثابتی را در بازار برای خود دست و پا کند. این گوشی طراحی منحصر بفردی دارد و خبری از حفره و یا بریدگی در نمایشگر آن نیست.

 

بهترین گوشی های میان رده

 

در شیائومی mi 9tدوربین سلفی به صورت مکانیکی و پاپ آپ بالا خواهد آمد و می توانید از سنسور 20 مگاپیکسلی آن نهایت بهره را ببرید. دوربین اصلی نیز با سه سنسور 48، 8 و 13 مگاپیکسلی ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. پردازنده اسنپدراگون 730 با معماری 8 نانومتری به سرعت هرچه تمام تر در رم 6 گیگی فرمان های شما را اجرا کرده و بازی های سنگین را بسیار روان اجرا خواهد کرد چراکه رندرهای گرافیکی را پردازنده آدرنو 618 انجام می دهد. می 9 تی از آن دسته تلفن هاییست که اکثر اوقات در بازار سخت پیدا میشود ولی با این حال یکی از گوشی های منتخب لیست بهترین گوشی موبایل بازار تا ده میلیون تومان می باشد.

باتری در نظر گرفته شده برای گوشی هوشمند شیائومی Mi 9T ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که از این حیث مزیت خاصی نسبت به رقبا ندارد و در حد و اندازه های یکسان قرار میگیرد. این گوشی نسخه دیگری با عنوان شیائومی Mi 9T 64GB نیز که تنها تفاوت ان حافظه داخلی میباشد. بزرگترین عیب mi 9t  عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میباشد.

 

19. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51

سامسونگ گلکسی A51 یکی از اولین تلفن های میان رده می باشد که از نمایشگر Infinity-O پرچمداران سامسونگ استفاده می کند. این تلفن همراه سبک بوده و کار با آن نیز آسان است. این گوشی دارای پنل Super AMOLED  می باشد که رنگ های روشن و تیره را با جلوه ای خاص به نمایش می گذارد.

 

بهترین گوشی های میان رده

 

شرکت سامسونگ Galaxy A51 را با اندکی قیمت بالاتر از Galaxy A50s به بازار عرضه کرد. برای این هزینه اضافی، شما یک سیستم دوربین عقب چهارگانه، صفحه نمایشی فوق العاده و مقدار رم بیشتری دریافت می کنید. در حال حاضر، مقدار رم گوشی هوشمند گلکسی A51 ۶ گیگابایت می باشد. اما از نظر پردازنده این گوشی کمی ضعیف تر نسبت به هم رده های خود عمل کرده است و شما در سال ۲۰۲۰ گوشی های میان رده بهتری را خواهید یافت.

به عنوان مثال با انتخاب گوشی شیائومی Mi 9T همان مقادیر رم و ذخیره سازی را خواهید یافت، اما به یک پردازنده درجه یک پرچمدار هم دسترسی خواهید داشت.

با این حال ، در مورد گلکسی A51 چیزی کاملاً دوست داشتنی وجود دارد، این گوشی نسخه جلا خورده گوشی های A50 و A50s سامسونگ می باشد و مناسب برای علاقه مندان به برند سامسونگ است که تجربه ای جذاب را برایشان ایجاد خواهد کرد. 
 

این محتوا مرتبا بروز رسانی خواهد شد و گوشی های جدیدی به آن اضافه میگردد لطفا نظرات،سوالات،پیشنهادات و تجربه استفاده خود از گوشی های مورد بررسی را با ما در میان بگذارید. ضمنا اگر به گوشی های میان رده با قیمت حدود 5 میلیون تومان علاقه مند هستید مقاله بهترین گوشی تا 5 میلیون را از دست ندهید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم ببینم میت ۱۰هواوی الان ارزش خرید داره؟
    • ابوالفضل عشقی

      1402/04/17 10:06:20
      • 0
      • 0

      سلام
      با توجه به عدم موجودی این محصول توی بازار پیشنهاد می‌شه گوشی‌هایی به‌روزتر توی همون بازۀ قیمتی خریداری کنید. برای راهنمای کامل خرید گوشی تا 6 میلیون می‌تونید به این صفحه سر بزنید.

    • 0
    • 0
    با سلام وقت بخیر خسته نباشید بین A 52 S و poco x3 gt کدوم بهتره/ برای کارهای روزمره و چند ساعت بازی ( مثلا پابجی موبایل ) با تشکر از سایت و پاسخ گویی
    • هادی عطاران

      1400/09/23 07:41:03
      • 0
      • 0

      سلام من X3 GT رو پیشنهاد میدم. ارزش خرید بیشتری داره

    • 0
    • 0
    سلاممممممممممممممممم من هفته پیش نوا5تی گرفتم به نظرم دربازه تا10میلیون بی نظیره فقط اطلاعی ندارید اندروید11 میگیره یانه؟یعنی هواوی فقط تا یکسال آبدیت میکنه؟برام عجیبه!
    • پیمان فرجامی

      1400/08/30 09:37:21
      • 0
      • 0

      سلام بله گوشی خوبیه. باید منتظر بود و دید هواوی چه سیاستی در نظر گرفته برای آپدیت این گوشی

    • 0
    • 0
    باسلام لطفاً منو راهنمایی بفرمایین .از نظر نمایشگر در رنج قیمتی تا 8میلییون کدام گوشی مناسب فیلم دیدن هست من زیاد تو گوشی فیلم میبینم دوست دارم لذت بخش وبا کیفیت باشه ممنون
    • پیمان فرجامی

      1400/08/24 08:21:47
      • 0
      • 0

      سلام سامسونگ A52 و شیائومی نوت 10 پرو

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین ام 12 بهتره یا ای 12 سامسونگ
    • پیمان فرجامی

      1400/08/11 14:42:11
      • 0
      • 0

      سلام فقط توی کیفیت دوربین یکی هستن. در قسمت نمایشگر، باتری و پردازنده گوشی M12 بهتره

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم یه گوشی خیلی خوب زیر ۷ تومن که نسبت به قیمتش ایرادی هم نداشته باشه شما کدوم گوشی پیشنهاد میکنید که تو چند سال هم خیلی افت کیفیت نداشته باشه که دوربین و صفحه نمایش و پردازنده خوبی مثلا برای روزی ۲ ساعت بازی سنگین داشته باشه وکلا از نظرتون بهترین گوشی زیر ۷ تومن دقیقا چیه. و الان خودم هم a31دارم ولی میخوام بفروشمش یه گوشی زیر ۷ تومن بگیرم چون خیلی از a31 راضی نبودم مخصوصا از سخت افزارش از نظر شما چه گوشی بگیرم.ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/25 08:26:32
      • 2
      • 0

      سلام پوکو X3 بخرین

    • 0
    • 0
    سلام به نظرتون رام گلوبال برای پوکو ایکس ۳پرو خوبه یا هند؟ لطفا سریع جواب بدید.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/06 07:33:55
      • 1
      • 1

      سلام گلوبال

    • 1
    • 0
    سلام من بین سه تا گوشی شک دارم poco x3 pro.poco x3nfc.a32 4g. به نظرتون کدوم گوشی خوبی هستش؟ و تا ۴یا۵ سال کار میکنه بدون هنگ یا باگی؟ من ملاکام برا گوشی اینه!دوربین.صفحه نمایش بزرگ و خوب پردازنده قوی.باتری.بازی کردن در حد ۱ ساعت.جدید باشه.و کار های روزمره.به نظرتون کدوم گوشی به درد من میخوره؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/05 07:54:46
      • 2
      • 0

      سلام X3 Pro انتخاب خوبیه

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید به نظرتون چه موقعه قیمت گوشی ها میاد پایین؟ چه موقعه برای گرفتم گوشی مناسب تره؟ بنظرتون قیمت گوشی ها میاد پایین؟ بنظرتون من الان گوشی بگیرم یا بزارم چند ماه دیگه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/13 07:38:55
      • 0
      • 0

      سلام قیمت گوشی وابسته به قیمت دلاره و هروقت دلار کاهش پیدا کرد قیمت گوشی هم میاد پایین

      پیشنهاد من اینه که همین الان خریداری کنید و ریسک نکنید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید شما بین گوشی a32 4gو a51کدوم رو پیشنهاد میکنید؟من این چندتا ملاک برام مهمه!سرعت.قدرت.صفحه نمایش.دوربین و باتری.شما بین این دوتا گوشی کدومو پیشنهاد میکنید؟به نظرتون a32 4gبعد چندسال استفاده افت سرعت داره و لگ میندازه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/13 07:37:55
      • 1
      • 0

      سلام هردو گوشی مثل همه تقریباً و تو یک رده قیمتی هستند. خیر A32 مشکلی نداره و گوشی قدرتمندیه

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میگن گوشی a324gافت سرعت و لگ داره درسته؟ بنظرتون a324gازm31بهتره و ارزش خریدن کدوم بیشتره؟ یه گوشی خوب با قیمت ۶ ملیون معرفی میکنید که برای ۲۰۲۰یا ۲۰۲۱ سامسونگ باشه؟ من بین گوشیm31باa324g شک دارم و نمیدونم کدوم رو بخرم لطفا راهنمایی کنید؟.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/12 07:54:40
      • 0
      • 0

      سلام گوشیهایی که مد نظرتونه مدلهای خوبی هستن و مشخصات خوبی دارند. به نظر من A32 رو انتخاب کنید چون هم جدیدتره و هم نمایشگر 90 هرتزی داره. اما M31 هم باتری قویتری داره. من به شخصه زیبایی A32 وهمچنین نمایشگر 90 هرتزیش رو ترجیح میدم

    • 0
    • 0
    سلام، بین گوشی های a51 و پوکو X3 و ردمی نوت 8، کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ من به شخصه خوش دست بودن و کیفت دوربین و سرعت گوشی برام مهمه که پوکو شاملش نمیشه و از یه طرف دیگران در مورد سامسونگ میگن گوشی خیلی خیلی ظريفی هست و بدنه و صفحه نمایشگر بسیار بد و شکننده ای داره،،، و کلا نوت هشت رو پیشنهاد میکنن! اما خودم a51 و پوکو X3 رو دوست دارم. بازم شک دارم که بین این سه مدل کدوم رو خریداری کنم.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/05 07:39:15
      • 0
      • 2

      سلام بین گوشی‌هایی که فرمودین و طبق انتظاراتی که دارین همون A51 رو پیشنهاد می‌کنم بهتون

      در مورد جنس بدنه و صفحه نمایش هم همگی گوشیها بسته به استفاده ای که ازشون میشه مقاومت خاص خودشون رو در برابر ضربات دارن. با استفاده از گارد و گلس باکیفیت شما میتونین این آسیبهارو به حداقل خودشون برسونین

    • 0
    • 0
    سلام ی ف.ی.ل.تر ش_کن برای پابجی میگید خیلیییی ممنون میشم بگید واقعا نمیتونم بازی کنم من همیشه کانال شمارو دنبال میکنم ممنون از جوابتون ،،❤️❤️❤️
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/26 07:43:38
      • 0
      • 0

      سلام میتونید از Net VPN استفاده کنید

    • 0
    • 0
    سلام یک نرم افزار کمک افزایش فریم برای کالاف دیوتی میگید ممنون میشم❤️❤️❤️
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/26 07:37:12
      • 0
      • 0

      سلام میتونید از برنامه‌هایی تحت عنوان GFX Tool استفاده کنید

      از لینک زیر هم میتونید کمک بگیرید

      دانلود GFX Tool

    • 0
    • 0
    ببخشید گوشی پوکو ایکس۳ بهتره یا m31بنظرتون کدوم ارزش خرید داره؟ آیا m31گوشی خوبی هستش؟ باگ نداره؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/23 10:47:05
      • 0
      • 0

      سلام هردو گوشی خوب هستن اما من پوکو X3 رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 0
    سلام muiu 12.5 برای redmi note 10 میاد
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/22 09:00:19
      • 0
      • 0

      سلام بله چون گوشی جدیدیه حتماً یکی از کاندیدای دریافت این آپدیت هست

    • 0
    • 0
    سلام گوشی من redmi note 10 هست کالاف دیوتی ریختم بیشتر اوقات لگ میندازه چیکار کنم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/20 09:08:15
      • 0
      • 0

      سلام کیفیت و تنظیمات گرافیکی بازی رو کمتر کنید چنانچه بازهم مشکل حل نشد از نرم افزارهای کمکی افزایش فریم برای بازی کمک بگیرید.

    • 0
    • 0
    نوت9پرو بهتره یا A51
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/19 10:42:42
      • 0
      • 1

      سلام A51

    • 0
    • 0
    ببخشید a32از نظر گرافیک.پردازنده.دوربین. و سرعت و صفحه نمایش از m31بهتر هستش؟ بنظرتون a32قوی تر از m31هستش از همه لحاظ؟ لطفا یه گوشی خوب سامسونگ که دوربینش وسط نمایش گر باشه رو معرفی میکنید؟قیمتش هم تا ۵۵۰۰باشه.
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/12 10:18:44
      • 0
      • 0

      همین A32 رو خریداری کنید و زیاد وسواس به خرج ندید مطمئن باشید که کار کردن باهاش براتون لذت بخشه

    • 0
    • 0
    من دوربین و کیفیت صفحه نمایش و سرعت.پردازش قوی این چندتا ملاک برام خیلی مهمه بنظرتون گوشی نوت۱۰ این ملاکارو داره؟ شما چرا میگید a32از نوت۱۰ بهتره به چه دلیلی؟ A32صفحه نمایشش LCDهست به نظرتون کیفت خوبی نداره؟ ولی نوت۱۰ LEDهستش. من یه گوشی با ۵۵۰۰ میخوام بخرم که تا ۵سال برام بمونه بدون هیچ لگی به نظرتون کدوم گوشی بهتره از نظر شیایومی و سامسونگ؟ من میخوام گوشی بگیرم که دوربین جلو وسط نمایش گر باشه و فضا صفحه بالایی گوشی رو نگیره کدوم گوشی از نظر سامسونگ و شیایومی بهتره؟ بنظرتون نوت۱۰ تا ۶ سال بدون هیچ لگی میمونه و جاییش خراب و به مشکل بر نمیخوره؟ لطفا یه گوشی خوب با پردازش قوی،دوربین،کیفیت صفحه نمایش و بزرگ بودن،سرعت عملکرد گوشی،باتری قیمتش تا۵۵۰۰باشه کدوم گوشی سامسونگ و شیایومی اینایی که گفتم داره؟ گوشی باشه که تا ۷سال اینده لگ و باگی نداشته باشه. بنظرتون شیایومی بهتره یا سامسونگ؟از نظر کیفیت صفحه نمایش،دوربین،پردازش قوی،سرعت عملکرد،بدون باگ،باتری
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/12 09:32:04
      • 0
      • 0

      سلام ببینید شما گفتین دوربین، صفحه نمایش و سرعت پردازش براتون مهمه و بین نوت 10 شیائومی و A32 سامسونگ یکی رو میخاین انتخاب کنید. از نظر دوربین خب کاملاً مشخصه که سامسونگ دوربین های قوی تری داره. سیستم دوربین سامسونگ 64+8+5+5 و سلفی 20 مگاپیکسله در صورتی که شیائومی از دوربین های 48+8+2+2 و سلفی 13 مگاپیکسل استفاده میکنه. از نظر پردازش بااینکه پردازنده شیائومی معماری بهتری داره اما نتایج بنچمارک میگه که پردازنده سامسونگ بازدهی و سرعت بیشتری داره(امتیاز پردازنده شیائومی 218788 و امتیاز پردازنده سامسونگ 286666 هستش). از نظر صفحه نمایش هم هر دو گوشی از نمایشگر Super AMOLED استفاده میکنن و شما اشتباه متوجه شدید که A32 نمایشگر LCD داره. اما نمایشگر سامسونگ ویژگی نرخ نوسازی تا 90 هرتز رو هم داره که باعث میشه خیلی روان توی محیط نرم افزاری کار کنید و حرکت بین منوها براتون روان تر باشه. و نکته پایانی هم اینکه باتری هر دوگوشی بااینکه 5000 میلی آمپره اما باتری سامسونگ مطابق با بخشهای دیگه سخت افزاری مثل پردازنده مصرف بهینه تری داره و بهتر دووم میاره. باتری شیائومی مطابق با تستهای Gsmarena حدود 110 ساعت دوام داره اما باتری سامسونگ حدود 119 ساعت. تنها برتری که شیائومی نسبت به سامسونگ داره توی بخش شارژر و اسپیکرهای استریو هستش

    • 0
    • 0
    بنظرتون کدوم گوشی از نظر کیفیت و سخت افزاری بهتره a32.m31.نوت۱۰؟ آیا گوشی نوت۱۰ گوشی خوبی هستش بصرفه هست؟ مدش تا ۶ یا ۷ سال بعد نمیفته؟قدیمی نمیشه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/11 15:27:19
      • 0
      • 0

      سلام گوشی نوت 10 گوشی خوبیه اما بین این سه مدلی که فرمودین اگه بخوام انتخاب کنم، به شخصه A32 رو انتخاب می‌کنم. با توجه به پیشرفتی که تکنولوژی داره مطمئن باشین بعد از دو سال هر گوشی که خریداری کنید حتی اگه بهترین مدل توی بازار باشه بازهم بازهم مدل جدید جای اون رو میگیره و قدیمی و از مد افتاده محسوب میشه. پس این تصور رو از ذهنتون ببرین بیرون و با توجه به مشخصات گوشی اقدام به خرید کنید.

      گوشی های جدید سامسونگ تا 3 سال آینده توسط گوگل به روز رسانی میشن

    • 0
    • 0
    سلام من تا ۵۵۰۰ پول دارم و میخوام یه گوشی با کیفت و خوبی رو بخرم بنظرتون چه گوشی خوب هستش؟ به نظرتون نوت۱۰ صفحه نمایش کوچکی داره؟ و از نظر کیفیت و سخت افزاری خوب هستش؟ من بین گوشی m31با نوت۱۰ شک دارم که کدومو بخرم نظرتون چیه؟ بنظرتون نوت ۱۰ بهتره یا نوت۹اس؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/11 15:12:22
      • 0
      • 0

      سلام بستگی داره از گوشی چه انتظاراتی داشته باشین. گوشی نوت 10 شیائومی یک گوشی قوی و خوبه به نسبت قیمتی که داره

      در مقایسه با M31 و نوت9 اس باید بگم اگر عکاسی  و باتری براتون مهمه M31 رو خریداری کنید و اگه سرعت براتون مهمه نوت 9 اس

    • 0
    • 0
    سلام من گوشیم redmi note 10 هست امروز زدم روی پاک کردن یعنی بازنشانی به تنظیمات کارخانه اشکالی ندارد؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/11 09:17:32
      • 0
      • 0

      سلام خیر مشکلی نداره

    • 0
    • 0
    سلام گوشی a51 بهتر است یا note9s
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/05 09:29:59
      • 0
      • 0

      سلام اگه پردازش و سرعت براتون مهمه و بازی زیاد میکنین Note 9s بخرین

      اگه کیفیت دوربین و نمایشگر مهمه A51 بخرین

      من خودم A51 رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 1
    سلام میخواستم بدونم بین گوشی های m31 و 9s و a51 کدوم بهتر است؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/05 09:28:08
      • 0
      • 0

      سلام اگه پردازش براتون مهمه ردمی نوت 9 اس را خریداری کنید و اگه دوربین و نمایشگر مهمه از بین گوشی های سامسونگ انتخاب کنید

      بین A51 و M31 هم گوشی دومی یعنی M31 مشخصات بهتری داره

    • 0
    • 0
    سلام من میخوم یه گوشی زیر ۶ تومن بگیرم خودم مد نظرم گوشیa31 شما از نظرتون گوشی خوبیه و من هم نمیتونم به گوشی های چینی اعتماد کنم کنم و نظرتون کلا درباره a31 چیه و میخواستم بدونم میگن پردازندش خیلی خوب نیست یعنی امکان داره طی ۴ ۵ سال هنگ کنه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/05 09:23:12
      • 0
      • 0

      گوشی که فرمودین مشخصات خوبی داره اما چون مبلغی که میخاین هزینه کنین زیر 6 میلیونه و گوشی چینی هم نمیخاین به جاش میتونین A32 بخرین که هم جدیدتره و هم مشخصات بهتری و قوی تری داره

      قیمتش هم حدود 5900 تومنه از لینک زیر میتونین با قیمت روز و مشخصاتش بیشتر آشنا بشین

      خرید گوشی سامسونگ A32

    • 0
    • 0
    سلام من گوشی redmi note 10 خریدم و می خوام کالاف نصب کنم اگه نصب کنم آیا به گوشیم آسیب میرسونه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/02 08:54:54
      • 0
      • 0

      سلام خیر مشکلی پیش نمیاد 

      پیشنهاد میکنم از داخل PlayStore و مارکتهای معتبر اقدام به نصب برنامه و بازی های مورد نظرتون بکنید

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی poco x3وredmi note 10 کدوم بهتره
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:34:30
      • 0
      • 0

      سلام من به شخصه گوشی پوکو X3 رو ترجیح میدم

    • 0
    • 0
    اگه صفحه پوکو x3 nfc رو ۶۰ هرتز باشه با استفاده سبک باطری چند روز دووم میاره؟؟
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:22:58
      • 0
      • 0

      در مورد مصرف باتریش بهتره به صفحه نقد و بررسی محصول مراجعه کنین

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم راسته که میگن،زیر دوربین redmi note9s خاک میره؟
    • امین احمدیان

      1400/02/19 09:15:50
      • 0
      • 0

      سلام خیر مشکلی ندارد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی میخام تا قیمت ۸ میلیون تومان , و ضمن اینکه میخام گوشی کوچک و جمع و جور باشه ....ممنون میشم راهنمایی کنید
    • امین احمدیان

      1400/02/19 09:20:28
      • 0
      • 0

      سلام گوشی‌های جدید اکثرا از ابعاد کامپکت و کوچک فاصله گرفتن اما با توجه به اینکه نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ها زیاد شده شما ابعاد بزرگش رو توی دست حس نمیکنین و اینکه ترجیحا این گوشی ها رو از نزدیک توی دستتون بگیرید تا منظور بنده رو متوجه بشین

      به شما گوشی های A51 و A52 و همچنین شیائومی Mi 11 lite رو پیشنهاد میدم

    • 0
    • 0
    من یه سوال دارم خواهش میکنم جواب بدین راسته که میگن note9s حسگر مجاورتی نداره؟ و برای همین موقع تماس صفحه خاموش نمیشه؟
    • امین احمدیان

      1400/02/18 11:25:12
      • 0
      • 0

      سلام مشکلی در این بخش ندارد و دارای حسگر می‌باشد.

    • 0
    • 0
    سلام میخاستم بدونم آیا صفحه نمایش A51 با صفحه نمایش m31s از لحاظ کیفیت فرق میکنه یا نه ؟ و اینکه آیا m31s گوشی خوبیه ؟؟آیا پیشنهاد میدین برا خرید ؟؟
    • امین احمدیان

      1400/02/15 12:20:12
      • 0
      • 0

      سلام بله هردونمایشگر یکی هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند.

      واینکه گوشی M31s یکی از بهترین میان رده های سامسونگ هست و با خیال راحت میتونین خرید کنین

    • 0
    • 0
    سلام من ۱۴ سالمه میخوام note9s بگیرم، همه میگن خیلی بزرگه، میخواستم بپرسم این بزرگی خیلی به چشم میاد؟ و اینکه گوشی خوش دستی هست یا نه؟
    • امین احمدیان

      1400/02/07 15:41:26
      • 0
      • 0

      سلام ابعادش قسمت مشخصات گوشی نوشته شده می‌تونید چک کنید و ببینید که بزرگه یا خیر

      در حال حاضر اکثر گوشی های بازار از اندازه ی مشابه این گوشی برخوردارند و کمتر گوشی پیدا میشه که ابعاد استانداردی داشته باشه

    • 0
    • 0
    سلام بهترین گوشی تا 14 ملیون چی هست من میخوام این گوشی را چند سال نگه دارم پس یه گوشی بگید که هم پردازنده هم دوربین هم صفحه نمایش و....از بقیه بهتر عمل کند
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:34:02
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب گوشی Mi 10T Pro بهترین انتخابه

    • 0
    • 0
    سلام ضمن خسته نباشید شما بهترین گوشی تا 14 ملیون چی پیشهاد میکنید
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:33:32
      • 0
      • 0

      سلام تا 14 میلیون میتونید گوشی های Mi 10T Pro، S20 FE 5G و آیفون Se 2020 رو خریداری کنید.

      من به شخصه Mi 10T Pro رو ترجیح میدم

    • 0
    • 0
    سلام بهترین و با صرفه ترین گوشی های پرچمدار چی هستند؟ممنون
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:30:16
      • 0
      • 0

      سلام گوشی های پرچمدار معمولا قیمتی بالای 20 میلیون دارن

      اما اگه گوشی به صرفه تر مد نظرتونه پیشنهاد ما خرید یک گوشی میان رده با مشخصات پرچم دار هستش

      به عنوان مثال گوشی های Mi 10T Pro، S20 FE 5G، Mi 10T مشخصات بسیار خوبی در کنار قیمت به صرفه دارن

    • 1
    • 0
    سلام بهترین موقع برای خرید گوشی چه موقعی هست ؟من دوسال پولام را جمع کردم
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:27:36
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز نمیشه زمان دقیقی رو اعلام کرد

      شما باید دائما قیمت دلار رو زیر نظر داشته باشید و هروقت قیمت اومد پایین اقدام به خرید نمایید

    • 1
    • 0
    سلام میگن اگه با گوشی نوت ۹ اس بخش بتل رویال کالاف رو بازی کنیم، بعد از نیم ساعت صفحه سیاه میشه آیا این صحت داره؟
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:13:58
      • 0
      • 0

      سلام خیر تست شده و مشکلی ندارد

    • 0
    • 0
    سلام اونایی که نوت ۹ اس دارن، میشه از تجربه تون با این گوشی برام بگید مثلا عمر باتری،عملکرد صفحه نمایش و دوربین،عملکرد پردازشی، و اینکه این گوشی توی مکالمه مشکل داره؟ لطفا سریع جواب بدید چون میخوام بخرم ممنون
    • امین احمدیان

      1400/02/04 11:39:57
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب گوشی با توجه به قیمتی که داره در مواردی که فرمودید کاملا خوبه و ارزش خرید بالایی داره و توی مکالمه هم مشکلی نداره

    • 1
    • 0
    سلام پوکو ام 3 خوبه؟
    • امین احمدیان

      1400/02/01 12:18:36
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب با توجه به مشخصات و قیمتی که داره بله گوشی خوبی هست

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما پوکو ایکس 3 پرو کی وارد بازار می شود ؟؟ از یکی از دوستان که گوشی فروشند پرسیدم گفت شاید با قیمت 8 یا 9 میلیون به نظر شما ارزش داره 2 رو پولم بزارم و پرو اش را بخرم
    • امین احمدیان

      1400/01/25 15:03:49
      • 0
      • 0

      سلام در حال حاضر وارد کشور شده و به زودی داخل خاص باکس هم موجود می‌شه

      نسخه پرو فقط در بخش پردازنده از نسخه معمولی قوی تره و بقیه امکاناتش مشابه نسخه اصلیه. در ضمن دوربین اصلی نسخه معمولی 64 مگاپیکسل و دوربین نسخه پرو 48 مگاپیکسله

    • 0
    • 0
    سلام و عرض ادب لطفا گوشی که به درد کار ادمینی بخوره و از لحاظ کیفیت دوربین عالی باشه(رنج قیمت ۷تومن) معرفی کنید
    • امین احمدیان

      1400/01/24 14:17:42
      • 0
      • 0

      با سلام منظورتون از کار ادمینی رو متوجه نشدم اما اگه گوشی با دوربین خوب تا رنج 7 میلیون رو مد نظر دارید، گوشی های پوکو X3، ردمی نوت 9 پرو و سامسونگ A32 گزینه های خوبی هستن

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی میخواستم تا 7.5 میلیون بهترینگوشی چیست؟
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:44:01
      • 0
      • 0

      باسلام گوشی های شیائومی نوت 9 پرو 64 گیگ، پوکو X3، هواوی Y9a، سامسونگ A32 و A51 پیشنهاد میشه بهتون

    • 0
    • 0
    سلام پوکو ایکس 3 بهتر است یا گوشی های هم قیمتش مثل نوت 9 پرو و.....؟ممنون
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:15:59
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی پوکو ایکس 3 و نوت 9 پرو تقریبا در یک سطح هستند و شما در استفاده متوجه تفاوت چندانی نمیشید اما اگر مشخصات گوشی ها رو در کنار هم بگذاریم Poco X3 یک سر و  گردن قوی تر است و ارزش خرید بیشتری دارد.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید ی گوشی برای استپ میخوام که سرعت بالایی داشته باشه و گیر نکنه مکان من ی گوشی خوب پیشنهاد میکنید و ارازن؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/09 10:28:17
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 9 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما میخاستم بدونم m31 بهتره یا poco x3 اهل بازی هستم مثل کال اف دیوتی و پابچی و آسفالت و.... اگه میشه کمک کنید من موندم بین این دو تا میشه کلی بگید کدوم بهتره هم از نظر پردازنده هم باطری هم صفحه نمایش و هم دوربین و .... ممنون از سایت عالیتون اگه پیشنهاد دیگه هم تا ۷ ملیون دارید بگید با سرویس های گوگل باشه حتما
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:33:31
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی POCO X3 هم از نظر پردازنده و هم از نظر نرخ باز سازی صفحه نمایش برتر می‌باشد که دو ویژگی خوب برای گیمرهاست

    • 0
    • 0
    سلام.. خسته نباشید. میخوام گوشی بخرم تا 8 میلیون. چی پیشنهاد میفرمایید لطفا.. دوربین... پردازنده.. . رم.. . . کیفیت تصویر. برام خیلی مهمه... ممنون
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:12:59
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی POCO x3 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بین a31و a51 تفاوت زیادی هست؟ چون من میخوام a31 بگیرم ولی میخوام بدونم می ارزه دو تومن بیشتر هزینه کنم وa51 بگیرم؟و اگه میشه این هم جواب بدید که در کل a31 گوشی خوبیه و ارزش خرید داره؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/26 10:17:12
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر پردازنده و دوربین سلفی گوشی A51 برتر می‌باشد اگر با این دو مشکلی ندارید گوشی A31 یک میان رده خوب می‌باشد.

    • 0
    • 0
    سلام بهترین پرچمداران زیر ۲۵ میلیون چه گوشی هایی هستند
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/24 11:19:14
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی های سامسونگ گلکسی Z flip، گلکسی نوت 20 و شیائومی Mi 10T Pro 5G

    • 0
    • 0
    سلام ممنون بابت اطلاعات مفیدتون یه گوشی پرچمدار میخواستم تا 21 میلیون و آیا نوت 10 پلاس پرچمدار به حساب میاید ؟ و همچنین سامسونگ نوت 10 پلاس بهتره یا شیایومی می 10 فایو جی
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/24 11:13:36
      • 0
      • 1

      سلام

      بله گوشی نوت 10 پلاس سامسونگ گوشی پرچمدار می باشد اما کمی قدیمی هست و بهتره گوشی جدیدتر انتخاب کنید. بین دو گوشی پیشنهادی شیائومی Mi 10 5G برتر می باشد.

       

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما کدوم یک از این گوشی ها بهتر است ?هواوی nova 7i -سامسونگ اس 20 اف ای -s10-پوکو ایکس 3 -پوکو اف 2پرو -شیایومی mi not10 pro--mi 105g-mi10 lite و سامسونگ نوت 10 پلاس و سامسونگ نوت 10 لایت
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/24 11:07:04
      • 1
      • 0

      سلام

      این گوشی ها در رنج قیمتی متفاوتی می باشند و مقایسه انها اشتباه است در نهایت به نیاز شما برمی گردد که چه خواسته ای از گوشی دارید؟

      اما در کل بهترین گوشی از این بین شیائومی POCO F2 Pro می باشد

    • 0
    • 0
    سلام بهترین گوشی تا 15 میلیون چیست ؟ برای من خیلی خیلی خیلی دوربین و رم و تراشه مهم است
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 10:10:18
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی POCO F2 Pro یکی از بهترین گزینه های خرید می باشد

    • 1
    • 0
    سلام گوشی ریلمی X50 Pro بهتر است یا سامسونگ S20FE?
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 10:11:03
      • 1
      • 0

      سلام 

      ریلمی X50 Pro

    • 0
    • 0
    سلام a21sبهتره یاa12ممنون‌میشم‌اگه‌جواب‌بدید
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 10:02:07
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی A21s برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ریلمی x50 pro بهتر است یا گوشی های هواوی و شیایومی تو این رده قیمت ؟ ممنون
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 09:46:32
      • 2
      • 0

      سلام گوشی Realme X50 Pro 5G گوشی خوبی میباشد هم رده این گوشی شیائومی POCO F2 Pro رو می توان معرفی کرد

    • 0
    • 0
    گوشی POCO X3 بهتر است یا موتورولا موتوجی وایو جی پلاس ؟از نظر من خیلیییییییییییی دوربین و همچنین پردازنده مهم است ممنون
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 09:27:14
      • 0
      • 1

      از نظر پردازنده و قابلیت 5G گوشی Motorola Moto G 5G Plus برتر می باشد اما از نظر دوربین و وصفحه نمایش گوشی Xiaomi Poco X3 NFC

    • 0
    • 0
    ببخشید میخواست بدونم بعد از تحریم میتوان بر روی گوشی های هواوی گوگل نصب کرد ؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 09:24:47
      • 0
      • 0

      اگر تحریم های امریکا از هواوی برداشته بشه احتمالش هست اما تا این لحظه امریکا قصد برداشت تحریم ها رو ندارد

    • 0
    • 0
    سلام بهترین گوشی تا سقف 13 میلیون از همه نظر چیست ؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 09:18:15
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

    • 0
    • 0
    سلام دو سه تا از دوستان من پوکو ایکس ۳ خریدند و پشیمان شدند و رفتند سراغ گوشی های هواوی آیا پوکو ایکس ۳ مشکلی داره یا گوشی های هواوی نسبت به شیایومی برتر میباشند
    • fd رالزز

      1399/12/16 09:44:27
      • 0
      • 0

      سلام

      خیر گوشی POCO X3 ایرادی ندارد، علت پشیمانی چی بوده و چه گوشی خرید کرده اند؟ این دو موضوع مهم می باشد

    • 0
    • 0
    سلام شما بین پوکو ایکس ۳ و نوت ۹ پرو و نوت ۸ پرو و می نوت ۱۰ لایت و نوا ۵ تی و موتورولا موتو جی فایو جی پلاس کدوم را انتخاب میکنید برای من خیلی دوربین مهمه و همچنین من یه گوشی میخوام که بازی پابجی را به راحتی اجرا کند و همچنین طول عمر خوبی داشته باشه . و از نظر کلی خیلی خوب باشه ممنون
    • fd رالزز

      1399/12/16 09:42:30
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 لایت و از نظر قدرت پردازش بهتر گوشی موتورولا Moto G 5G Plus پیشنهاد می شود

    • امیر مولاخواه

      1399/12/16 15:34:09
      • 0
      • 0

      از لحاظ دوربین می نوت 10 لایت. از لحاظ سخت افزار فقط نوا 5تی

    • 0
    • 0
    سلام به نظر شما بین نوت 9s و poco x3 کدوم یکی ارزش خرید بیشتری داره ؟ و آیا poco x3 nfc ارزش این رو داره که بخاطر داشتن nfc پول بیشتری بدیم ؟
    • کاربر سایت

      1399/12/09 10:42:09
      • 1
      • 1

      سلام

      بین این دو گوشی شیائومی POCO X3 پیشنهاد می شود. فقط وجود NFC موجب این انتخاب نیست بلکه نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، پردازنده قدرتمندتر، دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین سلفی قوی تر و در نهایت باتری عظیم تر به همراه شارژر سریع بهتر موجب این انتخاب می شود

    • ‌ ‌

      1399/12/09 22:35:13
      • 0
      • 0

      ممنون که جواب دادید ! ولی منظور من از سوال دوم این بود که بین دو گوشی poco x3 و poco x3 nfc نسخه ای که nfc دارد ارزش این را دارد که پول بیشتری برای آن پرداخت کنیم؟ ممنون میشم جواب بدید...

    • fd رالزز

      1399/12/12 09:44:24
      • 1
      • 0

      اِن‌اف‌سی بیشتر از هر چیزی با "کیف پول موبایل" در ارتباط است. ایده ای که تلفن هوشمند شما را جایگزین پول نقد و کارت های اعتباری‌تان خواهد کرد. بدین ترتیب با یک تپ بر روی موبایل می توانید پول خرید خود را پرداخت کنید.

      حال شما باید ببینید آیا این ویژگی برایتان کاربردی دارد یا خیر اگر کاربردی می باشد نسخه دارای NFC را خرید کنید

    • 0
    • 0
    چرا از گوشی های y هواوی اسمی نبردید، عالی ان
    • کاربر سایت

      1399/12/09 10:31:58
      • 0
      • 0

      در آپدیت های بعدی در نظر گرفته می شوند

    • 0
    • 0
    سلام بین این گوشی ها میتونید بگید کدوم بهتره سامسونگ گلکسی a31 ردمی نوت۹sوپرو
    • کاربر سایت

      1399/12/02 10:55:32
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی نوت 9 پرو برتر می باشد

    • 0
    • 0
    a21sبهتره یا نوت9پرو
    • کاربر سایت

      1399/12/02 10:38:46
      • 0
      • 2

      نوت 9 پرو

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم بدونم که اگر کسی تا ۱۵ میلیون تومان پول داشته باشه و بخواد یه گوشی مناسب میان رده مخصوص گیمینگ و دوربین خوب و باتری و صفحه نمایش خوب برای فیلم دیدن و البته از هر برندی باشه چی باید بخره؟
    • کاربر سایت

      1399/12/02 10:15:36
      • 0
      • 0

      سلام

      بهترین گزینه گوشی شیائومی POCO F2 Pro می باشد. انتخاب بعدی سامسونگ Galaxy S20 FE می باشد

    • 0
    • 0
    سلام بهنظر شما poco x3 بهتر است یا ردمی نوت ۹ پرو ؟برای من دوربین و حافظه و پردازش مهم هست خیلی ممنون
    • کاربر سایت

      1399/12/02 09:45:36
      • 0
      • 1

      سلام

      صد در صد POCO X3

    • 0
    • 1
    سلام a21s بهتره یاredmi note 8
    • کاربر سایت

      1399/11/25 09:45:04
      • 1
      • 0

      سلام

      سامسونگ گلکسی A21s

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده گیمر هستم و اولویت اول من سخت افزار قوی است و دوربین اصلا برام مهم نیست. به نظر شما تو رنج 6 تا 7 میلیون چه گوشی بخرم ؟ برند هم برام مهم نیست فقط مشخصات سخت افزاری بالا باشه ممنون.
    • کاربر سایت

      1399/11/22 09:25:51
      • 0
      • 1

      سلام

      بهترین گزینه برای گیمیرها در این رنج قیمتی گوشی شیائومی POCO X3 می باشد. صفحه نمایشی با رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده عالی اسنپ دراگون 732G (G مخفف گیمینگ)، سیستم خنک کننده مایع برای جلو گیری از داغی بیش از حد گوشی و باتری عظیم 5160 میلی آمپر ساعتی

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم تا 6.500 گوشی خوب (اول اجرای برنامه های سنگین با بالاترین گرافیک برام مهمه بعد عمر باتری و دوربین) بنظرتون چه گوشی هایی خوب هستن من الان چنتا انتخاب دارم بین گوشی های (شیائومی note8 pro)( شیائومی note 9 pro) البته اگه گزینه های بهتری هم هست بگین
    • کاربر سایت

      1399/11/22 09:16:35
      • 0
      • 1

      سلام

      بهترین گزینه برای پردازش عالی گوشی نوت 9 پرو شیائومی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی هواوی نوت 5 تی با گوشی شیائومی نوت 10 لایت با پوکو x3 یا a71 یا شیائومی k30یا شیائومی می 10 ای کدوم رو پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/11/20 08:57:24
      • 0
      • 0

      سلام

      از بین گوشی های ذکر شده از نظر کیفیت صفحه نمایش و باتری گوشی شیائومی نوت 10 لایت و از نظر پردازنده، دوربین، شارژر و دارای بودن اینترنت 5G گوشی شیائومی Mi 10i 5G برتر می باشد

    • 0
    • 0
    بهترین گوشی تا رده ی ۶.۵ میلیون چی هست؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/11/16 09:46:31
      • 2
      • 1

      گوشی شیائومی نوت 9 پرو رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام دوست عزیز به نظر شما ردمی نوت ۹ پرو شیایومی بهتر است یا موتورولا موتوجی ۹ پلاس ؟
    • کاربر سایت

      1399/11/16 09:43:38
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی موتورولا موتوجی ۹ پلاس برتر می باشد

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید ردمی 9بهتره یا a21s? از نظر پردازنده ردمی 9بهتره یا a21s?
    • کاربر سایت

      1399/11/11 11:17:05
      • 3
      • 0

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A21s برتر می باشد

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید الآن گوشیمa50ست.نظرتون چیه بفروشمa71بگیرم یا nova5tیاهمینی که دارم خوبه.بازی ام روی گوشیم اجرامیکنم...
    • کاربر سایت

      1399/11/08 09:26:36
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر گوشی جواب کارتون رو میده که نیازی به تعویض نیست اما اگر می خواهید تعویض کنید گوشی رو پیشنهاد می کنم جدیدترین گزینه رو انتخاب کنید. گوشی نوا 5T یک گوشی عالی می باشد. اما به جای انتخاب گوشی A71 گوشی گلکسی M51 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید، بین m31s و note 8 pro و note 9s و A51، شما کدومو پیشنهاد میدین؟ بعد ببخشید ی چند تا از دوستام میگفتن *شیائومی هنگی زیاد داره و با اینکه پردازنده های خوبی داره اما هنگ میکنه* آیا این حرف راسته؟
    • کاربر سایت

      1399/11/07 11:02:31
      • 1
      • 1

      سلام

      بین گوشی های پیشنهاد شده اول سامسونگ M31s بعد از اون شیائومی Note 9 Pro رو بهتون پیشنهاد می کنم. خیر یک باور اشتباه است

    • 0
    • 1
    سلام،میخواستم بدونم به طور کلی a51 بهتره یا m31؟
    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:51:42
      • 3
      • 0

      سلام

      به طور کلی گوشی سامسونگ گلکسی M31 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام دوست عزیز میخواستم از شما بپرسم که بین گوشی های شیائومی نوت ۹ پرو نوت ۹s سامسونگ a71 و‌ شیائومی نوت ۸ پرو کدوم یکی بهتره و سخت دوربین باتری و قیمت هم برام مهمه و‌داغ نکنه صفحه نمایش برام مهم نیست بدنه اش هم فقط در حد مطلوب باشه کافیه شما ((‌نسبت به قیمتشون)) کدوم رو پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/11/05 08:50:33
      • 4
      • 0

      سلام

      به نسبت ارزش خرید اول نوت 9s و بعد از اون سامسونگ A71

    • m n

      1399/11/05 21:01:37
      • 0
      • 0

      بدون در نظر گرفتن قیمت کدوم بهتره

    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:43:39
      • 0
      • 0

      بدون در نظر گرفتن قیمت

      اول سامسونگ گلکسی A71 بعد گوشی نوت 9 پرو شیائومی

    • 1
    • 0
    سلام بهترین برند کدوم گوشی تا هفت میلیون
    • 1
    • 0
    سلام گوشی a51 بهتره یا گوشیredmi note 9گوشی حدودا برای کارهای روزمره.ممنون
    • کاربر سایت

      1399/11/04 07:56:04
      • 1
      • 2

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A51 بهتر می باشد

    • 1
    • 0
    سلام m31sبهتره یاa51 ممنون از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/11/02 09:04:10
      • 2
      • 1

      سلام

      M31s بهتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام یه چند تا گوشی خوب (هر برندی) تا هشت میلیون چی خوبه (البته برای من دیر خرابشدن و داغ کردن و سرعت مهمه و از همه مهمتر صفحه نمایش) ممنون از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/11/02 09:03:08
      • 0
      • 0

      سلام

      سامسونگ گلکسی A71، هواوی نوا 7i و شیائومی نوت 9 پرو

    • 0
    • 0
    سلام استاد عزیز ممنون از زحمات شما ممنون از جوابگویی و وقتی که میگذارید من مهندس طراح عمران هستم.باگوشی کارهای رندرینگ و طراحی با 3dmax انجام میدم بین شیائومی redmi note9 pro و سامسونگ m31 کدوم رو برای بنده پیشنهاد میدید یاگزینه بهتر با گرافیک و پردازنده قوی و باطری عالی تاقیمت ۷ میلیون چی پیشنهاد میدید که اصلا هنگ نداشته باشه خودم از m31 خوشم اومده ممنون از زحمات و محبتاتون
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:27:01
      • 0
      • 1

      سلام و ممنون از لطف شما

      بین این دو گوشی از نظر پردازنده نوت 9 پرو برتر می باشد و باید گفت که بهترین ها رو در این رنج قیمتی انتخاب کرده اید اما اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید گوشی هواوی نوا 5T رو بهتون پیشنهاد می کنم. دارای 8 گیگ رم و پردازنده 7 نانومتری

    • 0
    • 0
    سلام a01بهتریاa11 البته نسبت به قیمت. یه گوشی می خواهم با دوام (نسبت به قیمت) لطف به دو سوالم جواب بدید باتشکر از سایت خوبتون.
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:18:15
      • 1
      • 0

      سلام

      A11 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام به عنوان گوشی دوم چند گوشی سامسونگ یا شیائومی رو معرفی می کنی ، چی خوبه تقریبا برای کارهای روزانه می خوام یکمی بازی وشاد(البته یه گوشی دارم( نوت8پرو)می خوام اگه باز نشد با یه گوشیه دیگه برم). ممنون می شوم جواب بدید. .
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:16:53
      • 0
      • 1

      سلام

      در چه بازه قیمتی مدنظرتون هست ؟

      گوشی های سامسونگ M31، آنر 10i شیائومی نوت 9s گزینه های خوبی برای انتخاب می باشند

    • 0
    • 1
    سلام به نظر شما شیائومی نوت 8 بهتره یا a31 یا دوتا گوشی میانرده مثل a21sوa31یا +s10 ممنون به تو تا سوالم هم جواب بدید با تشکر از سایت خوبتون.
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:00:47
      • 0
      • 0

      سلام

      در مورد سوال اول : نوت هشت دارای پردازنده بهتری هست ولی گوشی سامسونگ A31 دارای کیفیت نمیشگر بهتر، دوربین های برتر و باتری قوی تر می باشد.

      در مورد سوال دوم بین 3 گوشی سامسونگ گلکسی +S10 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ،a51بهتر یا a31رام 6 (البته با توجه به این که a51یکم گرون تره)کدوم رو پیشنهاد می کنید. باتشکر از سایت خوبتون.
    • کاربر سایت

      1399/10/30 08:53:44
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی A51 بهتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی سامسونگ a20sبهتره یا سامسونگ نوت ۳ n9005گوشی که چند سال بدون عیب ایراد کار کنه و امکانات زیادی از گوشی هم نمیخوام از نظر شما کدوم بهتره؟ و فقط میخوام گوشی در کل قوی باشه
    • کاربر سایت

      1399/10/25 09:01:06
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی نوت 3 قدیمی هست و نمیشه بررسی انجام داد.

      مورد دوم تا چه سقفی می خواین هزینه کنید و منظور از قوی بودن گوشی چیه ؟ باتری قوی ؟ پردازنده قوی ؟ دوربین قوی ؟ یا ساختار بدنه قوی ؟

    • 0
    • 0
    سلام دوتا سوال داشتم اول اینکه گوشی های 5جی میان رده مثل آ42 سامسونگ را پیشنهاد میدهید ؟ سوال دوم اینکه گوشی سامسونگ ام 31 اس را بخاطر نداشتن 4جی پلاس پیشنهاد می کنید ؟
    • کاربر سایت

      1399/10/23 11:20:32
      • 0
      • 0

      سلام

      اصولا گوشی هایی که دارای پردازنده با قابلیت 5G اقتصادی هستن از دیگر امکانات گوشی کاسته شده تا به یک رنج قیمتی ارزان برسند. در کل برای گوشی اقتصادی 5G رو پیشنهاد نمی کنم اما باید صبر کرد و منتظر گوشی های اقتصادی جدید شد به عنوان نمونه گوشی سامسونگ A32

      گوشی M31s یکی از گوشی پرطرفدار و خوش ساخت سامسونگ می باشد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی در حد 7 تا 8 تومن پیشنهادتون چیه؟ بین شیائومی ناین اس و آ51 موندم
    • کاربر سایت

      1399/10/23 11:00:42
      • 0
      • 0

      سلام

      شیائومی 9s بهترین گزینه بخاطر پردازنده عالی و باتری عظیم

    • 0
    • 0
    ببخشید اما گوشی HUAWEIدر مدلY9sواقعا هم از a51و هم از شیائومی در مدل not8proبهتره اما داخل این سایت نذاشته اید
    • کاربر سایت

      1399/10/23 11:21:39
      • 0
      • 0

      تعداد مقاله های سایت زیاد می باشد و گوشی y9s در بخش های دیگری از مقاله ها با هم رده های خودش مرود نقد و ارزیابی قرار گرفته است

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید شما در کل گوشی نوکیا ۷.۲ رو پیشنهاد میکنید؟ من میخواستم با پول ۶ تا ۷تومن یه گوشی بخرم به غیر از گوشی های چینی ودر کل کارمم با گوشی یه کم بازی کردنه فیلم دیدن و قصد فروش گوشی رو اصلا ندارم و فقط میخوام حداقل ۵ سال خوب کار کنه و کلا گوشی حدودا کاملی باشه از نظر شما گوشی خوبیه ارزش خریدن داره و قیمتشم با حافظه ۱۲۸ گیگ و رم 6 گیگ چنده؟
    • کاربر سایت

      1399/10/23 11:28:12
      • 0
      • 0

      سلام

      نسبتا گوشی خوبی هست طراحی خوب، سیستم دوربین قابل قبول اما پردازنده ضعیف و باتری کم ظرفیتش برای کسی که می خواهد با گوشی بازی کنه پیشنهاد نمیشه اما اگر علاقه ای به گوشی های چینی ندارین یک انتخاب خوب می باشد.

      متاسفاقه قیمت فعلی این گوشی رو نداریم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید شما میدونید می ۹ تی کجا پیدا میشه واقعا هیچ جا نیست میشه کمک کنید؟
    • کاربر سایت

      1399/10/21 09:10:16
      • 0
      • 0

      سلام

      این گوشی قدیمی شده و نو داخل بازار موجود نیست مگر به دنبال خرید دست دوم آن باشید

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی a51وa31و نوکیا 7.2شما کدوم پیشنهاد میدید گوشی که نسبتا محکم باشد و حداقل۵ سال عمر کند زیاد خراب نشود هنگ هم زیاد نکند و برنامه ها رو هم خوب اجرا کند ممنون میشم جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/10/20 10:16:01
      • 1
      • 0

      سلام

      اول گوشی A51 بعد نوکیا 7.2 و در آخر گوشی A31

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از بابت سایت خوبه تون میخواستم بدونم بین گوشی سامسونگ a31با نوکیا7.2 شما کدوم پیشنهاد میدید گوشی که نسبتا محکم تر باشه وهم زیاد هنگ هم نکنه و برنامه هارو بدون هنگی بخونه و حداقل ۵ سالم عمر کنه ممنون میشن جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/10/20 09:35:50
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر استقامت گوشی نوکیا به دلیل داشتن محافظه گوریلا گلس 3 برتر می باشد. اما از نظر پردازنده، نمایشگر، دوربین و باتری گوشی سامسونگ گلکسی A31 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام میخاستم بدونم گوشی سامسونگ گلکسی m31 برای بازی سنگین مناسب است.؟ و اینکه بعد از (بازی طولانی) مثل کالاف دیوتی و پابجی و بازی های سنگین دیگر لگ یا کندی وجود دارد؟
    • کاربر سایت

      1399/10/20 09:16:56
      • 0
      • 0

      سلام

      بله گوشی خوبی می باشد و جوابگوی نیاز شما خواهد بود. اما وتوجه داشته باشید یک گوشی میان رده می باشد و اگر در استفاده طولانی مدت زیاد از حد داغ شود ممکن است دچار لگ شوید

    • 0
    • 0
    سلام و وقت بخیر خسته نباشید من دانش اموزم و عکاسم.گوشی رو هم برای کلاسای آنلاین و فیلم های اموزشی و هم برای عکاسی میخوام بخرم. بین ۵ الی ۶.۵ میلیون کدوم گوشیا از برند سامسونگ و شیائومی به ترتیب خوبن که هم ب گوگل دسترسی داشته باشم همم خوش دست و... باشه؟
    • کاربر سایت

      1399/10/18 08:44:25
      • 0
      • 3

      سلام

      شیائومی نوت 9s رو بهتون پیشنهاد می کنم از سامسونگ A31 اما اگر بتونید حدود 1 میلیون بیشتر هزینه کنید در حد 7.400 گوشی سامسونگ M31 عالی می باشد

    • مهدیه

      1399/10/18 19:25:41
      • 0
      • 0

      خیلی ممنونم❤

    • 1
    • 1
    و اینکه میگن سری جدید ردمی نوت ۹ تو دوربینش گرد و غبار جمع میشه ایا این درسته؟
    • کاربر سایت

      1399/10/18 08:40:51
      • 0
      • 0

      اولین بار هست این موضوع رو میشنوم خیر علط می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من دانش آموزم و علاوه برکلاس های آنلاین اموزشای دیکم هم توگوشیه بین پنج تا ۷ میلیون کدوم گوشی بهتره بخرم؟ البته بخاطر اینکه عکاسم کیفیت دوربین هم برام مهمه
    • 0
    • 0
    سلام . گوشی note 9 شیائومی بهتره یا a21s سامسونگ .
    • کاربر سایت

      1399/10/14 08:24:13
      • 0
      • 2

      سلام

      تقریبا هردو مشابه هستند. اما کیفیت صفحه نمایش شیائومی نوت 9 بهتر است

    • 0
    • 0
    ایا a70sدر ایران وارد شده یا نه؟
    • کاربر سایت

      1399/10/13 08:47:09
      • 0
      • 0

      خیر وارد ایران نشد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من به پیشنهاد دوستانم هانر 9ایکس رو خریدم رام 6 من بازی زیاد میکنم میخواستم ببینم انتخابم خوبه یا عوضش کنم مجدد
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:50:11
      • 0
      • 0

      سلام

      یکی از انتخاب های خوب در این رنج قیمتی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام لطفا راهنمایی کنید بین نوت 9 اس و نوا 7i موندم خودم تحقیق کردم و فهمیدم که نوا بهتره ولی نمیدونم از لحاظ عکاسی کدوم بهتره و سوالم اصلی اینه که اگر بخرم چطوری میتونم از استفاده کنم نوا رو انگار سرویس گوگل نداره و اگر راهی باشه که بشه باهاش راه اومد رو بگید و در ضمن در گوشی الانم یک اکانت کلش دارم آیا میتونم اون رو باز هم داشته باشم یا نه و اگر میشه چطور لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:49:37
      • 0
      • 1

      سلام

      اگر فقط عکاسی براتون مهمه بله گوشی نوا 7i گوشی خوبی می باشد اما اگر فیلم برداری براتون مهم هست گوشی نوت 9s شیائومی برتر می باشد به دلیل فیلم ببرداری 4K و قابلیت فیلم برداری آهسته ای که دارد.

      در مورد بحث نرم افزاری گوشی های هواوی دارای اپ گالری محصوص به خود می باشد که هر روز به نرم افزار های اون اضافه میشه در حال حاضر میلیون ها نرم افزار رو در ارشیو خود دارد اما اکانت کلش خود را تا جایی که اطلاع دارم نمیتونید بارگذاری کنید چون بر روی سرویس گوگل ذخیره می شود

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید من برای مادرم میخوام یه گوشی بگیرم که حداقل ۴ سال خوب کار کنه ...کدوم گوشی رو پیشنهاد میکنین که توی رنج ۷ میلیون باشه
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:39:25
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی a31 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر میخواستم در مورد چیپست مدیاتکی که توی شیاومی نوت ۸ پرو قرار گرفته ازتون سوال کنم که گفتن بعد از مدتی کند میشه و ضعف داره ایا این درسته؟
    • کاربر سایت

      1399/09/26 15:32:59
      • 0
      • 0

      سلام

      برای اینکه گوشی همی از نظر قیمتی اقتصدی تر باشه به جای استفاده از اسنپ دراگون مدیاتک استفاده شده است. اما این مورد که گفته میشه بعد یک مدتی کند خواهد شد یک تصور اشتباه می باشد . شما باید بررسی کنید زمینه کاریتون با گوشی چی هست و چه کارایی نیازمندتون هست اگر اهل بازی های سنگین و نرم افزار های سنگین که نیازمند پردازش زیادی دارند نیستید نوت 8 پرو بسیار مناسبتون می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام نوت 9 اس بخرم اما نمیدونم رم 6 بهتره یا 4 من اهل بازی های سنگین نیستم و برای استفاده های عادی مثل وب گردی و فیلمو.... می‌خوام به نظرتون کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/09/26 15:26:53
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر از نظر مالی موردی ندارید بهتون پیشنهاد می کنم رم 6 رو بخرید. اما اگر تفاوت قیمتی براتون مهمه و اهل کارهای سنگین نیستید و همزمان چندین نرم افزار رو باز نمی کنید رم 4 رو خریداری کنید 

    • 0
    • 1
    سلام گوشی a51ظرفیت 128 گیگ بهتراست یا نوت 9 پرو 64گیگ
    • کاربر سایت

      1399/09/26 15:17:04
      • 0
      • 1

      سلام

      از نظر کیفیت نمایشگر، دوربین سلفی و حافظه داخلی گوشی سامسونگ A51 برتر می باشد.

      اما از نظر پردازنده، دوربین های پشتی و باتری گوشی شیائومی نوت 9 پرو با حافظه 64 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی a51ظرفیت 128 گیگ بهتراست یا نوت 9 پرو 64گیگ
    • سالار حسینی

      1399/09/25 09:06:48
      • 0
      • 0

      با سلام هردو گوشی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما باید با توجه به نیازتان یک مورد را انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم از مقاله بهترین گوشی تا 8 میلیون و بهترین گوشی تا 9 میلیون بازدید نمایید.

    • 0
    • 0
    سلام شما در اینجا گوشی می ۹ تی رو گذاشتید ، اما در بازار پیدا نمیشه میشه آدرس بدهید
    • کاربر سایت

      1399/09/24 08:39:53
      • 1
      • 0

      سلام

      این مقاله قبلا نوشته شده است و هر چند وقت بروز رسانی می شود گوشی Mi 9T قدیمی شده و در بازار یافت نمی شود مدل جدید تر Mi 10T داخل بازار موجود می باشد 

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام گوشی بخرم بنظر شما بین اینا کدومو بگیرم نوا ۷ ای ، نوت ۹ پرو ، وای ۹ اس ، وای ۸ پی ، وای ۸ اس ، نوت ۸ پرو ، من همه گوشی ها رو بررسی کردم ، اینا بهترین ها بودن ، حالا به نظر شما کدومو بگیرم ؟
    • کاربر سایت

      1399/09/24 08:38:06
      • 0
      • 0

      سلام

      لز بین این گوشی ها اول نوا 7 ای رو پشنهاد می کنم بعد نوت 9 پرو شیائومی

    • 0
    • 1
    redmi note8pro,a21s.a31.honor 9x,redmi note9s 64gig کدوم یکی از این گوشی ها رو بخرم بهتره.
    • کاربر سایت

      1399/09/24 08:34:51
      • 2
      • 2

      گوشی سامسونگ گلکسی A21s

    • 0
    • 1
    ببخشید میخواستم بپرسم میخوام گوشی y8p بگیرم آیا از همه لحاظ خوبه ؟
    • کاربر سایت

      1399/09/20 15:48:13
      • 0
      • 1

      در این رنج قیمتی گوشی خوبی میباشد و اکثر نیازهای کاربران رو پاسخ می دهد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من یه گوشی می خواستم که زود داغ نکنه و مخصوص گیمینگ باشه و با بازی هایی مثل پاپجی و کالاف داغ نکنه و لگ نداشته باشه قیمتشم از ۵ میلیون تا ۸ میلیون
    • کاربر سایت

      1399/09/15 08:47:23
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 9s شیائومی با حافظه 128 و رم 6 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • محمد

      1399/09/16 10:40:21
      • 1
      • 0

      داداش من شیائومی نوت ۹ معمولی دارم ۱۲۸ رم ۴ کالاف بازی میکنم خیلی عالیه باتری قوی داره و اصلا داغ نمیکنه سامسونگ اصلا بدرد مفت نمیخوره

    • 0
    • 0
    Honor9x ، Y9s،Honor 10i،P30 Lite از این گوشی ها کدومش بهتره؟به صورته ردیفی بگین لطفا!
    • کاربر سایت

      1399/09/12 09:01:33
      • 0
      • 0

      گوشی های p30 lite, Y9s و 9x از نظر سخت افزاری و مشخصات دیگر یکسان می باشند و شما می تنید بین این سه مورد یکی رو انتخاب کنید. گوشی Honor 10i نسبت به سه گوشی دیگر کمی ضعیف تر می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام ردمی ۹ بگیرم انتخاب خوبی هست یا ن بعضیا میگن زیاد دوام نمیاره گوشی خوبی هست یا نه دوربینش کیفیتش چجوریه؟
    • کاربر سایت

      1399/09/10 09:08:08
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود نقد و بررسی گوشی ردمی 9 شیائومی را مطالعه کنید.

    • 0
    • 0
    سلام من نوت ۹اس۶۴گیگ رادارم خواستم ببینم نون۹اس۱۲۸ خیلی زیاد تفاوت از نظر سرعت بازی. لگ. هنگ کردن دارد ؟
    • کاربر سایت

      1399/09/10 09:01:23
      • 0
      • 0

      نوت 9s با حافظه 128 دارای 6 گیگ رم میباشد در حالی که نسخه 64 گیابایتی 4 گیگ رم دارم. در هنگام بازی و لجرای چندین برنامه بلعه تاثیر گذار خواهد بود

    • 0
    • 0
    سلام میگن شیائومی نوت 9s بعد یه مدتی خراب یا کند میشه ایا درست است بعد هم نوت9s بهتر است یا 8 پرو
    • کاربر سایت

      1399/09/08 09:17:58
      • 0
      • 0

      سلام

      حیر درست نیست این موضوع محصولات شیائومی دارای کیفیت ساخت مطلوب و عمر طولانی می باشند و در صورت استفاده بهینه چندین سال جوابگوی شما خواهند بود.

      اگر نوت 9s با حافظه 128 و رم 6 مدنظر باشد برتر است

    • 0
    • 0
    سلام بهترین گوشی با قیمت ۱۴ میلیون
    • کاربر سایت

      1399/09/08 09:03:56
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 10 لایت

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید به نظر شما نوت۸ پرو بهتره یا a31
    • کاربر سایت

      1399/09/08 09:02:27
      • 0
      • 1

      سلام

      از نظر پردازنده و دوربین نوت 8 پرو برتر می باشد اما از نظر کیفیت صفحه نمایش و باتری گلکسی A31 برتر می باشد

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید گوشی سامسونگ a31 بهتر است یا شیائومی نوت 8
    • کاربر سایت

      1399/09/05 10:09:01
      • 1
      • 6

      سلام

      سامسونگ گلکسی A31

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی شیائومی میخواستم یه درجه از نوت ۸ پایین تر باشه و دوربین و رم خوبی داشته باشه چه گوشی پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/09/05 10:08:21
      • 1
      • 3

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 9 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    با سلام ایا xiami note 9 pro بهتره یا note 9 s ???
    • کاربر سایت

      1399/09/05 10:06:19
      • 0
      • 1

      سلام

      تنها دو تا فرق دارند دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و شارژر قوی تر

    • 0
    • 0
    بهترین گوشی های سامسونگ و. شیائومی در رنج 6الی10میلیون چی خوبه لطفاً چند مدل گوشی رو معرفی کنی ممنون از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/09/05 10:05:29
      • 1
      • 0

      بهتون پیشنهاد می کنم مقاله بهترین گوشی تا 10 میلیون رو مطالعه کنید بهترین های بازار در اون لیست شده است

    • 0
    • 0
    سلام خوبید به نطرتون گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ بخرم بهتره یا سامسونگ گلکسی اس ۲۱؟
    • کاربر سایت

      1399/09/05 10:03:02
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی گلکسی A21s برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من شیائومی نوت 8پرو دارم می خواهم یه گوشی مثل همین یا یکم بهتر(یکی دومیلیون بیشتر) بخرم البته گوشیم عالیه می خواهم مثل همین باشه بیشتر ترجیح می دهم سامسونگ باشه . باتشکر از سایت خوبتون
    • 0
    • 0
    سلام ببخشید با ۱۴ میلیون چه گوشی بخرم لطفا راهنمایی کنید
    • 0
    • 0
    ردمی۹ بهتره یاa30از نظر گیم و هنگ نکردن. ایا ردمی۹ را پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/09/05 09:55:23
      • 0
      • 1

      از نظر مشخصات سخت افزاری و باتری ردمی 9 شیائومی برتر می باشد. از نظر صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A30 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    با سلام و احترام. با توجه به اینکه من از دوربین گوشی برای گرفتن عکس استفاده میکنم و فیلم میبینم و در نظر دارم که گوشی پردازنده خوبی داشته باشه. از طرفی دسترسی به سرویس های گوگل داشته باشم(چون بیشتر کار من با این سرویس هست). و اینکه نمیخوام گوشی رو تا 4 سال آینده هم عوض کنم. فکر میکنید بهترین گوشی که میتونم تا 12 میلیون بخرم چی هست؟
    • 1
    • 0
    سلام ببخشید بین گوشی ردمی۸ و ردمی۹ کدوم بخرم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/08/29 08:36:47
      • 3
      • 3

      سلام

      ردمی 9 شیائومی بهتر می باشد

    • کامران

      1399/09/04 07:25:37
      • 0
      • 0

      ممنونم ردمی۹ سفارش دادم فقط در مورد بازی خوب است ۴ گیگ رم سفارش دادم

    • کاربر سایت

      1399/09/05 09:46:20
      • 1
      • 0

      بله با تنظیمات متوسط جوابگوی شما خواهد بود

    • 2
    • 0
    با سلام‌ممنون از پاسخگویی من یه گوشی تا سقف۸تومن میخوام که عکاسی حرفه ای انجام بده وحافظه۱۲۸باشه همچنین خود گوشی وپردازنده قوی باشه خوش دست هم باشه باطری قوی باشه و زد داغ نکنه حقیقتا شیاومی گزینه خوبی است ولی اگر بعد از مدتی اختیاح به تعویض قطعه داشت چه باید کرد؟ این رو با در نظرگرفتن قبمتهای بالاتر سامسونگ گفتم
    • کاربر سایت

      1399/08/26 09:23:55
      • 1
      • 1

      سلام

      در رنج قیمتی 8 میلیون دو گزینه رو میشه پیشنهاد داد گوشی هواوی نوا 7i و گوشی شیائومی نوت 9 پرو. به شخصه گوشی شیائومی رو پیشنهاد می کنم به خاطر داشتن پردازنده اسنپ دراگون این که می گویید که اگر نیازمند تعویض قطعه باشد همه گوشی ها در صورت عدم استفاده بهینه نیازمند تعویض قطعه و تعمیر می باشند و قطعات و تعمیرگاه های مجاز بسیاری برای رفع این موارد پیدا می شوند

    • 0
    • 0
    سلام و وقت بخیر بهترین گوشی از همه لحاظ در بازار با قیمت 8 میلیون تومان چی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/08/26 09:20:33
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی هواوی نوا 7i رو در رنج قیمتی 8 میلیون بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید.بین گوشی های not8 pro 128و not9pro 64 و not9s 128و nova7i کدومو پیشنهاد میکنید برای خرید؟؟ممنونم
    • کاربر سایت

      1399/08/26 09:16:06
      • 1
      • 1

      سلام

      در بین گوشی های گفته شده اولین گزینه نوا 7i هواوی و گزینه بعدی گوشی شیائومی نوت 9s با حافظه 128 بهترین انتخاب ها می باشند

    • 0
    • 0
    سلام بعد نوت 9 پرو بخرم یا نوت 9s 128
    • کاربر سایت

      1399/08/26 09:08:20
      • 1
      • 0

      سلام

      تفاوت نوت 9 پرو و نوت 9s فقط در دو مورد می باشد. شارژر 30 واتی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در باقی مشخصات یکسان می باشند

    • 0
    • 1
    سلام خداقوت ببخشید من دنبال یه گوشی خوب هستم که تا سه چهار سال کار کنه و هنگ نکنه و سرعتش بالا باشه در کل برای استفاده ی زیاد خوب باشه تو رنج قیمت 10 میلیون باشه ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🙏🙏
    • کاربر سایت

      1399/08/26 09:06:30
      • 1
      • 0

      سلام

      در این بازه قیمتی گوشی شیائومی می نوت 10 لایت رو بهتون پیشنهاد می کنم اما برای انتخاب بهتر مقاله بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان رو مطالعه کنید

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخاستم ببینم بین گوشی شیائومی نوت10 لایت و سامسونگ a80 کدوم بهتر و برتره. از نظر همه چیشون...
    • کاربر سایت

      1399/08/24 09:13:01
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر باتری و دوربین گوشی شیائومی note 10 lite برتر بوده و از نظر باقی مشخصات یکسان می باشند

    • 1
    • 0
    سلام من یک گوشی تا 8 میلیون میخوام صفحه نمایش عالی پردازنده قوی که کالاف کیفیت بالا بیاد جنس بدنه خوب رام 6
    • کاربر سایت

      1399/08/24 09:10:21
      • 0
      • 0

      سلام 

      گوشی شیائومی نوت 9s با حافظه 128 و رم 6 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید نوت 9 پرو بهتره یا mi 9t
    • کاربر سایت

      1399/08/24 09:03:31
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر دوربین پردازنده و باتری گوشی شیائومی نوت 9 پرو برتر می باشد. اما از نظر کیفیت صفحه نمایش MI 9T برتر است

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید ردمی نوت 9 pro خوبه یا a51 بعد مگه دوربین نوت 9 پرو باید 64 باش ولی نیست و هرجا رفتم نداشت
    • کاربر سایت

      1399/08/22 13:59:24
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی ردمی نوت 9 پرو از گوشی A51 سامسونگ برتر می باشد.

      در مورد دوربین، در حال حاظر دو نسخه گلوبال از گوشی نوت 9 پرو در ایران موجود می باشد. یک نسخه برای اروپا میباشد یک نسخه برای هند. نسخه اروپا دارای دوربین اصلی 64 و شارژر 30 واتی است اما نسخه هند دارای دوربین 48 و شارژر 18 واتی می باشد و همچنین کمی مقرون به صرفه تر است

    • 0
    • 0
    سلام من فردا میخام گوشی بخرم. گوشی huawei y9 prime 2019 رو انتخاب کردم و دقیا همه چیزش چه ا ز نظر طراحی و چه cpu مثل گوشی honr 9x هست. نظرتون چیه بگیرم یا نه؟
    • کاربر سایت

      1399/08/22 13:56:46
      • 0
      • 0

      سلام

      بله گوشی خوبی هست

    • 0
    • 0
    سلام گوشی نوت 9 معمولی 128گیگ گوشی خوبی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/08/13 13:33:45
      • 1
      • 2

      سلام 

      سری نوت شیائومی همیشه سخت افزار خوب رو با قیمت مناسب عرضه کرده است و گوشی نوت 9 هم از همین قانون پیروی کرده است

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من میخواستم یه گوشی بخرم بین شیائومی نوت هشت پرو و نوت نه و y9s کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/08/13 13:32:24
      • 0
      • 2

      سلام 

      درکل گوشی شیائومی نوت 8 پرو برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام با یودجه ۱۲ تومان یا کمی بیشتر بهترین گوشی برای گیمینگ چی پیشنهاد میدید ؟
    • 0
    • 0
    سلام من5الی 6 تومن میتونم جور کنم و اینا واسم مهمه صفحه نمایش عالی پردازنده خوب هنگ نکنه بدون هنگ تو بازی پابجی باتری با دوام دوربین با کیفیت زیبا و خوش دستم که باشه چه بهتر پیشنهادتون چیه؟
    • کاربر سایت

      1399/08/07 15:26:23
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی 6 میلیون می توان گوشی شیائومی نوت 8 رو پیشنهاد کرد اما بهتر هست برای انتخاب بهتر مقاله بهترین گوشی بین 6 تا 7 میلیون تومان رو مطالعه کنید. 

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید به شما میخواستم بدونم بین redmi 9 و redmi 9C هردو با ظرفیت 64 ، کدوم مناسب تره ... ممنون میشم 💛🍀
    • کاربر سایت

      1399/08/07 15:22:15
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی redmi 9 از نظر پردازنده، کیفیت صفحه نمایش، دوربین و ... برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام باتشکر از زحمات شما من یه سوال داشتم ببخشید داخل این رنج قیمت بهترین گوشی بین سه تا چهار میلیون چه گوشی رو پیشنهاد می کنید؟؟ با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:47:21
      • 0
      • 0

      سلام

      در حال حاضر در محدوده قیمتی 4 میلیون گوشی آنر 8s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از سایت خوبتون می خواستم بین a51 و نوت ۹اس یکی رو پیشنهاد بدین برام .اگر گوشی بهتری با ۲ تومن بیشتر پیشنهاد بدین اون چیه.
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:45:38
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 9s یکی از برترین گوشی های میان رده موجود در بازار می باشد

    • 0
    • 0
    گوشی سامسونگ a21sچطوره . ی شه در موردش توضیح بدید و تفاوت a31وa21sچه فرقی داره؟
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:37:35
      • 1
      • 0

      گوشی سامسونگ گلمسی A31 دارای صفحه نمایش و سیستم دوربین برتر می باشد در حالی که گوشی گلکسی A21s دارای پردازنده بهتری می باشد

    • 0
    • 1
    سلام جناب، ببخشید بین دو گوشی A30 و شیائومی ردمی 8 (هر دو ۶۴ گیگ) کدام رو پیشنهاد میکنید؟ اگه امکانش هست ، ویژگی های خاصشون رو مقایسه کنید. ممنون.
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:33:17
      • 0
      • 3

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A30 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی شیائومی ردمی نوت نه اس بهتره یا ردمی نوت هشت پرو به طور کلی
    • کاربر سایت

      1399/07/16 08:57:54
      • 0
      • 4

      سلام

      اگر redmi note 9s با حافظه 128 مدنظر باشه بهتر می باشد

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید بهتر از ردمی نوت 8 چی خوبه در همون قیمت ممنون میشم بگید
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:43:51
      • 0
      • 3

      سلام در اون رنج قیمتی نوت 8 بهترین گزینه هست اگر بیشتر هزینه کنید Note 9s گزینه بعدی هست

    • 1
    • 0
    گوشی میان رده چی بخرم هرچی گوگل میزنم میگه بده الان بین a50s و ردمی نوت ۸ کدوم خوبه و پیشنهاد بهتری هم دارید بگیر
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:42:37
      • 1
      • 2

      بستگی داره چقدر شما هزینه بخواهید بکنید. بین این دو گوشی نوت 8 شیائومی بهتر می باشد. اگر مشکل هزینه ندارید گوشی شیائومی Note 9s هم گزینه خوبی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام. بین گوشی p30 lite و note 9s کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:32:07
      • 0
      • 3

      سلام

      Note 9s بهتر می باشد

    • 1
    • 0
    سلام. در حدودای ۶ و ۵۰۰ پول دارم چه گوشی خوب هست با این پول؟
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:31:41
      • 1
      • 3

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 9s رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میخواستم بدونم بین گوشی a71و شیائومی نوت 10 لایت کدوم رو انتخاب کنم کدوم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/07/13 09:14:27
      • 0
      • 3

      سلام بین این دو شیائومی نوت 10 لایت رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی نوت 8 پرو و A51 کدوم بهتر هستند؟
    • کاربر سایت

      1399/07/12 08:52:56
      • 4
      • 5

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A51 بهتر می باشد

    • 0
    • 1
    با سلام من بین redmi note 9s و redmi note 8 و redmi note 8 و redmi note 9 شک دارم که کدوم را بخرم و من اهل گیم و بازی هستم و این خیلی برام مهمه که لگ و مشکل نداشته باشه باتری و صفحه نمایش و سرعت نرم افزاری خیلی برام مهمه کدوم از این گوشی ها مناسب تره
    • کاربر سایت

      1399/07/12 08:53:56
      • 0
      • 5

      سلام

      برای بازی بهتون گوشی ردمی نوت 9s با حافظه 128 و رم 6 رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    به نظر شما بین می نوت 10 و می 9 کدوم بهتره؟ از همه نظر و کلی
    • کاربر سایت

      1399/07/12 08:54:33
      • 2
      • 0

      Mi Note 10 Xiaomi

    • 1
    • 0
    نه منظورم یعنی iphone 6s plus چون باهاش کار کردن دلم رو برد چون قیمتش از m31 ارزون تره هم خوبه نظرم رو جلب کرد
    • 0
    • 0
    سلام میشه بگین با 9تومن چه گوشی خوبی میتونم بخرم؟
    • کاربر سایت

      1399/07/10 07:49:55
      • 0
      • 2

      سلام

      شیائومی نوت 10 لایت رو میتونید خریداری کنید

    • 0
    • 0
    من برای اولین بار دارن آیفون میگیرم چون رابط کاربری نرم و روانی داره خوشم من نهایت توی بازی 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم بازی میکنم m31 چون a51 گرون شد نظرم رفت روی m31 حالا iphoneمیتونم منو راضی کنه یا m31
    • کاربر سایت

      1399/07/09 09:02:41
      • 0
      • 1

      شما در محدوده قیمتی M31 گوشی آیفون نو نمی تونید خریداری کنید. اگر محدودیت مالی ندارید و میتونید هزینه داشته باشید یکی از محصولات اپل رو خریداری کنید در غیر اینصورت اگر دست دوم مدنظر هست بهتره M31 خریداری کنید.

    • 2
    • 0
    B nzr man huawei nova7i jash dovomin goshie ama esharei behesh nashode
    • 0
    • 0
    سلام بین آیفون 6s plus باm31 کدوم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/07/08 09:33:25
      • 0
      • 1

      سلام

      آیفون دوست هستید و دسته دوم بودن براتون مهم نیست ایفون 6 پلاس در غیر اینصورت گلکسی M31 بهتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من ۱۰ تومن دارم گوشی خیلی خوبی میخوام
    • کاربر سایت

      1399/07/09 09:12:55
      • 0
      • 2

      سلام

      در محدوده قیمتی 10 میلیون تومان شما می تونید سامسونگ گلکسی A71 و شیائومی Note 10 lite رو خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام من 8 تومن دارم گوشی میخوام که اینا خیلی برام مهمه صفحه نمایش عالی پردازنده خوب هنگ نکنه بدون لگ تو بازی های پابجی وکلش و آسفالت باتری با دوام و فست شارژ دوربین قوی زیبا و خوش دستم که باشه چه بهتر چی پیشنهاد میدید؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 11:07:48
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 9 پرو رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از سایت خوبتون میخواستم بدونم گوشی شیائومی نوت ۸ پرو چطوره بعضی ها میگن بدرد نمیخوره خراب میشه ال سیدی مشکل پیدا میکنه ایا این درسته بعد میخواستم بدون شیائومی نوت ۹s خوبه بعضی ها هم میگن گوشی شیامی بعد یه مدت خراب میشه باید قطعات رو عوض کنی این درسته
    • کاربر سایت

      1399/07/05 10:59:38
      • 0
      • 3

      سلام

      خیر این یک تصور اشتباه در مورد گوشی های شیائومی می باشد. بنده خودم گوشی شیائومی دارم الان یک سال و نیم هست بدون هیچ مشکلی داره کار میکنه.

      اگر نوت 9s با حافظه 128 مدنظر هست از نوت 8 پرو برتر می باشد. در غیر این صورت نوت 8 پرو رو بخرید

    • 0
    • 0
    سلام ی گوشی میخوام برای بازی هر بازی رو بیاره بدون هیچ لگی دوربین و صفحه نمایش خوبی داشته باشه الان تا ۵۵۰۰۰۰۰ تومن گیر میاد؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:01:19
      • 0
      • 0

      سلام

      در حال حاضر میشه گوشی شیائومی نوت 8 رو در این رنج قیمتی پیشنهاد داد

    • 0
    • 0
    سلام. به نظر شما a50s بهتره یا redmi note8pro? البته از مشکلات نوت 8 زیاد شنیدم
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:01:55
      • 0
      • 1

      سلام

      نوت 8 پرو شیائومی برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم گوشی درحد25میلیون بخرم چی پیشنهاد میکنید 3چیز واسم مهمه. اندرید باشه.مثل پرچمداران سامسونگ داغ نکنه ودارای سیستم خنک کننده باشه تشکر
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:14:52
      • 0
      • 2

      سلام

      یکی از گوشی های میان رده خوبی که میشه ئیشنهاد داد با سیستم خنک کننده عالی Poco F2 pro می باشد. 

    • 0
    • 0
    بین دو گوشی هواوی پی 30 لایت وشیائومی نوت 8 کدوم از نظر پردازشی بهتره
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:26:49
      • 1
      • 0

      از نظر پردازشی نوت 8 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بین گوشی ردمی نت هشت پرو وmi9Tکدوم بهتره و ایا اصلا mi9Tتو بازار پیدا میشه
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:27:36
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی Mi 9T برتر میباشد. اما در بازار پیدا نمیشه

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم بهترین سخت افزار رو بین گوشی های شیائومی ردمی نوت 8پرو و ردمی نوت9 s و آنر 9x رو کدوم گوشی داره ؟ ممنونم
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:34:42
      • 1
      • 1

      سلام

      اول نوت 9s با حافظه 128 بعد آنر 9x

    • 0
    • 0
    سلام شما بین redmi note 9 pro و nova 5T کدوم رو پیشنهاد میکنین و کدوم بهتره هم از لحاظ عکاسی و هم قدرت؟ و ایا تو رنج قیمت این دو گوشی ایا گوشی بهتری هست یا پیشنهاد میکنن؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:36:45
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این دو نوا 5T رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    آقا الان من تا 5 یا 6 تومن چی میتونم بخرم
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:43:08
      • 0
      • 0

      الان شما نوت 8 شیائومی رو می تونید خرید کنید

    • 0
    • 0
    سلام بین m31s mi 10 lite redmi 9 pro کدام ارزش خرید بالاتری دارن ؟ هم از لحاظ باتری هم سخت افزار و نرم افزار و پشتیبانی البته اینم بگم 9pro خیلی بزرگه و به شخصه این اندازه رو خوشم نمیاد ولی دوستان پیشنهاد دادن ممنون از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/07/06 09:46:30
      • 1
      • 0

      سلام

      از نظر باتری و دوربین سلفی گلکسی M31s اما از نظر سخت افزار صفحه نمایش و ... Mi Note 10 Lite

    • 0
    • 0
    بین نوت 8 و نوت 8 تی کدوم از همه لحاظ اقتصادی تر و مهمتره
    • کاربر سایت

      1399/07/06 09:53:45
      • 0
      • 0

      هیچ تفاوتی با هم ندارند فقط نوت 8 تی دارای NFC می باشد

    • 0
    • 0
    A50sبهتره یا نوت 8 پرو یا نوت 8
    • کاربر سایت

      1399/07/06 09:55:17
      • 0
      • 0

      شیائومی نوت 8 پرو

    • 0
    • 0
    میگن که پردازنده های مدیاتک بعد چند وقت کند می شود اگه ایطوره پس نوت۸ پرو شیائومی هم بعد چند وقت کند یا لگ می کنه
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:23:03
      • 0
      • 0

      اشتباه میگن، هر پردازنده ای طول عمری داره و بعد از قدیمی شدن و آپدت های جدید نرم افزار ها محدود تر عمل میکنه

    • 0
    • 0
    سلام برای خرید بین mi a3 وnote 8وnote 8tوy9 prim کدوم رو پیشنهاد میکنید من خیلی اهل گیم و بازی هستم میخوام کالاف و پامجی رو عالی اجرا کنه بدون باگ و لک و ارزش خرید بالاتری داشته باشه و باتری خوبی هم داشته باشه حداقل یه روز
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:25:42
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این گوشی ها شیائومی نوت 8 رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    ببخشید کدومشون برای بازی بهترن؟ مثلاً پابجی یا کالاف دیوتی ؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:31:52
      • 0
      • 0

      نسبت به اولویت و ارزش خرید از بالا به پایین ثبت شده است

    • 0
    • 0
    سلام ادمین عزیز ممنون که به سوالات جواب میدی.اگه در اسراع وقت به این دوتا سوالم جواب بدی واقعا ممنون میشم فردا میخوام بخرم شما در کل پردازنده کوالکام اسنپ دراگون رو ترجیح میدین یا مدیاتک رو؟( با توجه به این نکته که مدیاتک شرکت چینی هست و کوالکام آمریکایی) و اینکه از بین نوت ۹اس ۶۴/۴ و نوت 9 اس 128/6 کدوم رو انتخاب کنم؟(من زیاد اهل گیم نیستم و برنامه های سنگین ران نمیکنم در حد روزمرعه و در کل عمر و کیفیت صفحه نمایش دوربین و نرم افزاری و سخت افزاری گوشی برام مهمتره)
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:33:38
      • 0
      • 1

      سلام

      در بین پردازنده های گوشی موبایل اسنپ دراگون حرف اول رو میزنه و اگر محدودیت مالی ندارید حتما نوت 9 اس با حافظه 128 خرید کنید

    • 0
    • 0
    نوت ده پلاس بهتره یا شیائومیmi10
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:36:13
      • 0
      • 0

      Xiaomi Mi 10

    • 0
    • 0
    نوت ۸ پرو توی بلند مدت دوام میارع
    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید. شما بین گوشی های هواوی نوا 7i ـ شیائومی نوت ۸ پرو ـ سامسونگ a9 2018 _ و گلکسی m31 به ترتیب کدام را پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:42:59
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این گوشی ها هواوی نوا 7i رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام به نظرتون بهترین و با کیفیت ترین گوشی میان رده چیه
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:46:51
      • 0
      • 0

      سلام

      از بین گوشی های معرفی شده شیائومی Mi 9T

    • 0
    • 0
    سلام ایا شما گوشی view 20رو پیشنهاد میکنید؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:48:04
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی قدیمی هست. پیشنهاد نمی کنم

    • 0
    • 0
    بهترین گوشی سامسونگ ازنظر پردازنده و باتری تا سقف پنج میلیون چی پیشنهاد میکنین؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:51:00
      • 0
      • 0

      تا سقف 5 میلیون میشه فقط گلکسی A10s رو پیشنهاد داد

    • 0
    • 0
    من به دلیل این حرفایی که درمورد شیاومی میزنن که زود خراب میشه و دیگه قطعاتش پیدا نمیشه و باید بندازی سطل آشغال،یجورایی تو شک افتادم.من یه گوشی میخوام که از نظر سخت افزار خوب باشه یعنی همش هنگ نکنه و لگ نزنه و اهل بازی نیستم و بیشتر تو اینترنتم ومیخوام که تا سالیان طولانی بیخود خراب نشه و باتری خوبی هم داشته باشه.تا سقف ۵ میلیون.بین نوت ۹ اس و سامسونگ a30s کدوم از نظر اولویت های من بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:52:18
      • 0
      • 1

      این یک تصور نا درست و اشتباه در مورد گوشی های شیائومی می باشد اگر بهینه استفاده کنید گوشی شیائومی نوت 9 اس سالیان متوالی جوابگوتون خواهد بود

    • 0
    • 0
    یه سوال بنظرتون نوت هشت سامسونگ گوشی بهتریه یا a71?
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:58:48
      • 0
      • 0

      گلکسی A71 بهتر میباشد

    • 0
    • 0
    سلام پیشنهاد شما چه گوشی هست تا 9 تومن؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 11:01:17
      • 0
      • 0

      سلام

      نوت 10 لایت شیائومی

    • 2
    • 2
    سلام وقتتون بخیر...با ده تومن گلکسی آ71 بگیرم بهتره یا آیفون 7 پلاس؟؟؟از این نظر میگم آیفون ک بتونم تا چن وقت بعدش با قیمت بالاتر از چیزی ک خریدم بفروشم و دوباره بتونم ی ایفون بهتر بگیرم...از نظر شما همچین چیزی امکانش هست؟یا از اول برم سراغ ی میان رده مثل آ71 یا ام 31؟
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:51:51
      • 0
      • 0

      سلام

      در کل هیچ وقت پیشنهاد نمیشود گوشی استوک یا دست دو بخرید! بهتری یک گوشی خود مدنظر داشته باشید و با استفاده بهینه چندین سال جوابگوتون باشه

       

    • 2
    • 0
    سلام شما پیشنهادnova 7I رو به من کردید اخه این گوشی گوگل پلی و جیمیل و you tube و ... رو پشتیبانی نمیکنه ایا به مشکل نمیخورم با این گوشی؟
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:50:04
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی های جدید هواوی که گوگل پلی رو پشتیبانی نمی کنند دارای یک بانک نرم افزاری مجزا میباشند اما به قدرت گوگل پلی نمی باشد اگر فکر می کنید خیلی نیازمند گوگل پلی هستید برند های دیگه رو مدنظر داشته باشید شیائومی به عنوان مثال

       

    • 1
    • 0
    ساچلام می‌خواستم بدونم گوشی نوا7ای هواوی بهتره یا نوت 8 پروشیائومی؟ از هر لحاظ
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:41:17
      • 6
      • 2

      سلام

      گوشی هواوی نوا 7i برتر می باشد

    • 1
    • 0
    سلام من شنیدم قطعات شیائومی اصلا نیست زیاد تو تهران اونوقت بخواییم بخریم ریسک نباشه؟ نظر شما چیه
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:32:18
      • 1
      • 0

      سلام

      اگر از گوشی درست و بهینه استفاده بشه اصلا نیازی به قطعات جایگزین ندارد. اما قطعات هست کمی سخت پیدا میشه بخاطر شرایط فعلی مرز ها بار جدید نرسیده

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید من می خواستم بدونم گوشی های شیائومی مثله ردمی نوت 8 داغ میکنه؟؟ونگران کنندس؟؟ ردمی نوت8 بهتره یا نوت 8 پرو (ازهمه لحاظ حتی گرم شدن و داغ شدنشون) بین نوت8 نوت8 پرو هواوی y9prime2019 a50 کدوم گزینه بهتره؟؟
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:36:22
      • 1
      • 0

      سلام

      در هنگام بازی و یا شارژ کردن گوشی گرم شدن یک عامل طبیعی است. اما نسبت به گوشی های گفته شده نوت ۸ پرو برتر است. اما ار خیلی حساس هستید روی گرمای گوشی بهتون پیشنهاد میکنم گوشی جدید شیائومی poco f2 pro که دارای سیستم خنک کننده عالی درون گوشی می باشد رو مدنظر داشته باشید. 

    • 0
    • 0
    باسلام خدمت مدیریت سایت ضمن خسته نباشید و تشکر از مطالب مفیدتان، نظرتان رو در مورد گوشی پیشنهادی که دوربین با کیفیت .صفحه نمایش خوب و باتری خوب و سرعت کاربریخوب باشه رو میخواستم .زیاد اهل بازی نیستم . با تشکر
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:29:16
      • 0
      • 0

      سلام بر شما 

      یک محدوده قیمت مشخص کنید تا نسبت به شرایط درخواستی گوشی پیشنهاد بشود

    • 0
    • 0
    سلام..بین گوشی می‌نوت ۱۰ لایت و نوت ۹ پرو کدوم بهتره؟باتری و دوربین برام مهمه
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:28:11
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر دوربین هر دو یکسان هستند. اما از نظر باتری و صفحه نمایش می نوت ۱۰ لایت برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام می خواستم بدونم به نظر شما گوشی mi note 10 lite بهتره یا a71
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:54:24
      • 0
      • 0

      سلام

      بجز ظرفیت باتری هیچ فرق دیگری با هم ندارند

    • 0
    • 0
    باسلام بین view 20 و note9 pro و nova 7I پیشنهاد شما چیه؟
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:47:48
      • 1
      • 1

      سلام 

      اول nova 7i بعد note 9 pro شیائومی

       

    • 0
    • 0
    ایا لوازم شیائومی پیدا نمیشه واقعا؟ من دوبار هوایی خریم هردوبارم هاردش سوخته بدون دلیل واقعا الان بین سامسونگ و شائومی موندم تا 5 میلیون
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:41:53
      • 0
      • 1

      بله پیدا می شود. هر دو برند گوشی های خوبی دارند اما توجه داشته باشید که سامسونگ به علت محبوبیت کمی گرانتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من یه موبایل میخواستم که تو همه چیزش از هم قیمتا و هم رده های خودش بهتر باشه بودجم ۵ تا ۶ میلیون هست شما چی پیشنهاد میدید؟
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:39:43
      • 1
      • 0

      سلام

      یکی از بهترین گوشی های موجود در رنج قیمتی ۶ میلیون شیائومی Note 9s با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ می باشد.

    • 0
    • 0
    با سلام میخواستم بدونم بین گوشی های سامسونگ گلکسی a50s وa50 کدومشون داراي دوربین سخت افزار باطری وگیمینگ خوب میباشند؟
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:38:14
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی گلکسی A50s از نظر پردازنده و دوربین برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام,خسته نباشید, من اهل بازی نیستم,برای من کیفیت گوشی, اینکه هنگ نکنه,بادوام باشه, زود قدیمی نشه که نتونم قطعات و قاب و.. براش پیدا کنم,اکثر برنامه هارو باز کنه و خوب بالا بیاد,دوربینش و حافظش خیلی مهمه,قیمت بین پنج تا شش و نیم میلیون میخوام بخرم,سامسونگa50s وm31رو در نظر دارم البته چون m31باتری و دوربینش از a50sبهتره و حافظشون هم شبیهه تمایلم به خریدش بیشتره, کدومشون بهتره؟ و اینکه گوشی بهتر از ایناهم سراغ دارین حدود این قیمت؟ اگه ممکنه دلیل بهتر بودنشون رو هم بگین برام ممنون
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:36:09
      • 1
      • 0

      سلام

      اگر اهل بازی نیستید بهترین گزینه همون گلکسی M31 سامسونگ می باشد

    • 0
    • 0
    سلام بین m31, a51 و ردمی ۹s پیشنهاد شما کدوم هست؟
    • کاربر سایت

      1399/06/06 11:23:19
      • 0
      • 0

      سلام
      بین این ۳ مورد گلکسی m31 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر پیشنهادتون بین خرید گوشی گلگسی a51 .گلگسی a70 و شیائومی نوت ۹پرو و پیشنهاد شما برای خرید گوشی تا هفت میلیون چه گوشی هست ؟
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:54:31
      • 0
      • 0

      سلام

      بهترین گزینه برای انتخاب گوشی شیائومی Note 9 Pro می باشد

    • 0
    • 0
    با سلام میخواستم بدونم که گوشی های شیامی در طول 2 یا3 سال خراب میشن واقعیه؟ بعد میخواستم بدونم نوت 9sشیامی رابط کاربری خوبی داره یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:53:39
      • 0
      • 0

      سلام 

      خیر این مطلب یک تصور اشتباه است و در صورت استفاده درست و بهینه چندین سال براتون عمر خواهد کرد.

      رابط کاربری محصولات شیائومی یکی از نقاط قوت این برند به شمار می آید بسیار روان و آسان است

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مطالب مفیدتون میخواستم بپرسم بین دو گوشی A51 و ردمی نوت ۹ پرو کدوم رو بخرم
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:51:51
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر پردازنده، وسعت صفحه نمایش، سیستم دوربین و باتری گوشی شیائومی نوت ۹ پرو برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید. الان با این وضعیت بنظر شما بینa51 a71و honer 9x و nova 5t کدومو بگیرم؟؟ دوربینو اینا برام زیاد مهم نی مهم هس ولی اولیت اصلی نی برام سخت افزاری و گیمی خیلی مهمی و از همه مهمتر اینکع درکنار اینکع سخت افزاری و گیمیتور بین اینا بهترین باشع ارزش خریدشم داشته باشع با توجه به امکاناتو سایر موارد امیدوارم بدونید چی میگم!! درضمن احتملا رم ۴ به بالا هم میخوام اگه مجبور شم شاید ۴رم بگیرم!! ولی شما مد نظرو واس ۶ یا ۸ بیشتر بدونید ..خوشحال میشم کمکم کنید و لطفا تو دوراهی نزارید😂 تیر خلاصو بزنید!
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:42:06
      • 0
      • 0

      سلام

      در بین تمام این موارد تیر خلاصی میشه گوشی سامسونگ گلکسی A71 با رم ۸ اما اگر بتونید نسخه فیلیپینش رو پیدا کنید بهتره چون پردازنده نسخه فلیپین Snapdragon 730G هست که G مخفف گیمینگ می باشد. نسخه های گلوبال snapdragon 730 را داراست.

    • 0
    • 0
    سلام خیلی متشکرم از سایت خوبتون من قصد خرید گوشی دارم و امکانات مد نظرم دوربین خوب و صفحه نمایش خوب و فقط هم از بین اپ ها تلگرام و واتساپ استفاده میکنم و اصلا اهل بازی نیستم.رنج ۴تا۵ ممنون میشم راهنمایی کنید. و اینکه amoled برای چشم بهتر هستش یا ips?
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:32:21
      • 0
      • 0

      سلام 

      در این رنج قیمتی گوشی شیائومی Note 9s با حافظه ۶۴ رو بهتون پیشنهاد می کنم دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت به همراه سیستم دوربین ۴ گانه می باشد.

      برای سوال دیگرتون هر دو صفحه نمایش دارای محافظ برای جلوگیری از نور آبی مضر برای چشم میباشند برای درک بهتر پیشنهاد می کنم مقاله معرفی و مقایسه انواع صفحه نمایش را مطالعه بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام من اگه بخوام گوشی بخرم از برند های سامسونگ و هواوی و شیائومی کدوم بخرم؟! میگن که گوشی شیائومی قطعاتش پیدا نمیشه و همینطور گوشی هواوی گوگل و اکانت و جمیل مشکله!🤔🤔 الان چی بخرم تا سقف ۷/۵میلیون
    • کاربر سایت

      1399/06/04 13:52:56
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی های شیائومی دارای کیفیت ساخت بالایی میباشند کمتر گوشی به مشکل خورده اما قطعات و لوازم جانبی اونها گیر می آید در بازار. گوشی های جدید هواوی این مشکل رو دارند مثل Mate 30 و P40 گوشی هایقدیمی تر این مشکل رو ندارند.

      در رنج قیمتی ۷.۵ میلیون تومان گوشی شیائومی Note 9 pro رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    بهترین گوشی ها چای هستند قیمت اصلا برام مهم نیست
    • کاربر سایت

      1399/06/03 09:08:31
      • 0
      • 0

      اگه قیمت براتون مهم نیست.

      آیفون ۱۱ پرو مکس
      سامسونگ گلکسی S20 Ultra
      هواوی Mate 30 Pro
      شیائومی Black Shark 3

      رنج قیمتی از ۲۰ میلیون شروع میشه تا ۴۳ میلیون تومان

    • 0
    • 0
    گوشی mi not 10 بهتره است یا نوت 8 سامسونگ .ممنونم
    • کاربر سایت

      1399/06/03 09:02:21
      • 0
      • 0

      گوشی Mi Note 10 شیائومی برتر می باشد

    • 1
    • 0
    من یه گوشی میخوام از لحاظ دوبین، باطری، وگرافیک برای بازی خوب باشه تا 5 ملیون میتونم هزینه کنم چی بخرم؟؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/06/03 08:55:07
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی Note 9s با حافظه ۶۴ و رم ۴ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    شاید دلیلتون برای پیشنهاد ندادن mi a3اینه که موجودی ندارین در سایت چون از نوت ۸ و a50هم من مقایسش کردم بهتر یود
    • کاربر سایت

      1399/06/03 08:50:47
      • 0
      • 0

      پیشنهادات و نقدهای سایت بعد از بررسی های تخصصی قرار می گیرند.

      گوشی شیائومی Mi A3 دارای صفحه نمایش AMOLED می باشد که از نوت ۸ برتر بوده اما همانند سامسونگ A50 است اما آیا به این مورد توجه کردید که رزولوشن Mi A3 و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نصف رزولوشن و تراکم پیکسلی نوت ۸ و A50 است ؟
      پس تا اینجا کیفیت صفحه نمایش کمتر می باشد. پردازنده، حافظه داخلی و مقدار رم با نوت ۸ یکسان می باشد. و هیچ تفاوتی ندارد.

      سیستم دوربین پشتی نوت ۸ از دوربین های پشتی Mi a3 بهتر بوده و نوت ۸ دارای سیستم دوربین ۴ گانه است. (Mi A3 دارای دوربین سلفی بهتری می باشد)

      در اخر باتری نوت ۸ شیائومی ۴۰۰۰ آمپر می باشد و باتری Mi A3 شیائومی ۴۰۳۰ می باشد که در بررسی ها تفاوت چندانی ندارند.

      خوب همانطور که مشاهده شد. Mi A3 دارای کیفیت صفحه نمایش پایین تر، دوربین های پشتی ضعیف تر، باتری و رم یکسان با نوت ۸ می باشد اما در بازار فعلی ۱ میلیون تومان گرانتر است ...

      دلیل پیشنهاد نشدن گوشی Mi A3 بخاطر ارزش خرید پایین آن است زیرا با آن مقدار هزینه گوشی هایی بهتری میتوان خریداری کرد . (Note 9s, Note 8 pro)
       

    • 0
    • 0
    میخواستم نظرتون رو راجب ارزش خرید گوشیmi a3 بدونم تو رنج قیمتی خودش ممنون میشم و اگر تو همین رنج قیمت گوشی بهتری هم میشه خرید لطفا بگید ممنون
    • کاربر سایت

      1399/06/03 08:37:14
      • 0
      • 0

      سلام
      به طور کلی بخواید در نظر بگیرید گوشی خوبی هست اما در این رنج قیمتی گوشی هایی با ارزش خرید بالاتری رو پیشه پیشنهاد کرد به عنوان مثال : شیائومی نوت ۸ پرو و شیائومی Note 9s دارای ارزش خرید بالاتری می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از سایت خوبتون یه سوال داشتم چرا تو جوابهاتون سامسونگ سری ام رو خیلی کم پیشنهاد میدین ؟ آیا واقعا از نظر کارایی جزو آخرین گزینه ها هستن ؟ روی کاغذ که یرخی ویژگی هاشون بیشتر از سری های دیگه نباشه کمتر نیست
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:28:17
      • 0
      • 0

      سلام

      ممنون برای دقتتون، گلکسی سری M بیشتر به گوشی های نسل جوان معروف شده است و یک سری امکانات برای جوان ها مانند باتری با طول عمر بیشتر رو ارائه می دهد اما در بازار ایران کمتر مورد استقبال قرار گرفته شده از همین رو بیشتر گوشی های مورد استقبال در بازار پیشنهاد میشه که اگر کاربر قصد فروش گوشیش رو داشت با مشکلی روبرو نشه

    • 0
    • 0
    من حدود ۱۰ میلیون پول دارم بهترین گوشی ها چیا هستند ؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:25:28
      • 0
      • 0

      شیائومی Mi Note 10 Lite، سامسونگ گلکسی A71 و هواوی Nova 5T

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید . بین گوشی شیائومی نوت ۸پرو یا نوت۹s کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:22:33
      • 0
      • 1

      سلام

      اگر نوت 9s با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ مدنظر باشه صد در صد نوت 9s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    A30s 128 بهتره یا نوت 8 شیامی
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:18:21
      • 0
      • 2

      نوت ۸ شیائومی دارای پردازنده بهتر، دوربین های برتر در قاب پشتی و رزولوشن بالاتری می باشد.

    • 0
    • 1
    سلام.بهترین گوشی با دوربین پاپ آپ و تمام صحفه، تا سقف ۶میلیون؟
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:15:43
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی هواوی y9s با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایت رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام ممنون از مطالب خوبتون من به دنبال یک گوشی خوب برای کاربرد در بحث آموزش هستم چون معلم هستم بیشتر در وب و اپلیکیشن ها کار می کنم .(صفحه نمایش خوب وبزرگتر )تماشای ویدئو هم مد نظر هستش در میان رده ها چه گوشی بهتر هستش با توجه به کارم
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:34:35
      • 0
      • 0

      سلام

      بستگی به بوجه مدنظرتون داره اما اگر می تونید تا سقف ۵.۲۰۰ هزینه کنید بهتون گوشی شیائومی نوت 9s رو پیشنهاد می کنم یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار می باشد

    • 0
    • 0
    سلام نظرتون راجع به گوشیxiaomi redmi note 9pro چیه؟ و میخواستم بپرسم با همین رنج قیمت میتونم گوشی بهتری از نظر دوام و عمر باطری و جنس بدنه پیدا کنم؟
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:31:02
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۹ پرو یکی از بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار می باشد و شما باتری و محافظ صفحه و قاب پشتی بهتر از این گوشی نخواهید یافت

    • 0
    • 0
    سلام گوشی در حد ۷ میلیون پیشنهادتون چیه؟ درسته من هوآوی و شیائومی قابل اعتماد نیستن و سامسونگ کیفیتش تضمین شده اس ؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:29:37
      • 0
      • 1

      سلام 

      گوشی های هواوی و شیائومی کاملا قابل اعتماد هستند و کارایی خوبی رو عرضه کرده اند. گوشی های سامسونگ به علت معروف بودن برند هزینه بیشتری نسبت به باقی برند ها رو شامل میشن اما اونها هم دارای کیفیت ساخت مطلوبی می باشند

    • 0
    • 0
    سلام من بین A51 و note 8 pro موندم کدوم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:27:52
      • 1
      • 1

      سلام

      گلکسی A51 سامسونگ برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من بین nova t5 و بقیه ی گوشی هایی که صفحه نمایششون amoled هستش گیر کردم . بنظرتون چی بگیرم؟ صفحه نمایش amoled میخام
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:26:08
      • 0
      • 0

      سلام

      در محدوده قیمتی Nova 5T شما چند گزینه بیشتر ندارید.

      سامسونگ گلکسی A71 و شیائومی Mi 9T 

    • 0
    • 0
    سلام . گوشی تا قیمت 7/5چی پیشنهاد میکنید بین a51وm31کدوم رو پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:24:17
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این دو گوشی گلکسی A51 رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    A30 sبهتره یا نوت 8 شیامی؟میشه جواب بدین
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:17:03
      • 0
      • 0

      نوت ۸ شیائومی برتر می باشد

    • 0
    • 0
    بین A71 و A51 کدوم بهتره؟؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:54:53
      • 0
      • 1

      گلکسی A71 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام،من واسه گوشی اول دوربین بعد پردازنده برام مهمه،خودم بین nova 5t و redmi note 9 pro شک دارم،کدوم رو شما پیشنهاد میدی؟تا سقف 8 تومن
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:53:34
      • 0
      • 0

      سلام

      در بررسی های انجام شده kirin 980 از snapdragon 720G برتر عمل کرده و به همین دلیل Nova 5T رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام الان نوت هشت پرو بر کنار شده
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:48:43
      • 0
      • 0

      سلام

      چرا برکنار بشه ؟

    • 0
    • 0
    یه گوشی از نظر پردازنده و باتری و دوربین در حد 10تومن میخواستم میشه معرفی کنید برای بازی هم مناسب باشه
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:44:32
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی های شیائومی Mi note 10 Lite، سامسونگ گلکسی A71 و هواوی Nova 5T رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    A51 خوبه یا mi 9t یاm31یا 9x یا nokia 9
    • کاربر سایت

      1399/05/28 09:20:34
      • 1
      • 0

      دقیقا به ترتیب زیر

      Nokia 9
      Mi 9T
      A 51
      9X
      M31

    • 0
    • 0
    سلام من بین سه گوشی mi 9t و note 8 pro و nova 5 t گیر کردم لطفا کمکم کنید واقعا انتخاب خیلی سخته
    • کاربر سایت

      1399/05/28 09:16:07
      • 0
      • 0

      سلام

      اول شیائومی Mi 9T

      بعد هواوی Nova 5T

      در اخر نوت ۸ پرو

    • 0
    • 1
    بعد آیفون تا 8 میلیون چی خوبه
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:42:21
      • 1
      • 0

      آیفون ؟ ۸ میلیون ؟ اگر آک موجوده بخرید شک نکنید. اما استوک پیشنهاد نمیکنم حتی آیفون رو بهترین گزینه سامسونگ گلکسی A71، هواوی نوا 5T و شیائومی نوت ۹ پرو می باشد

    • 0
    • 0
    سلام بین نوت هشت پرو و نوت نه پرو کدوم بهتره از هر نظر ممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:25:57
      • 0
      • 0

      سلام

      نوت ۹ پرو از همه نظر 
      باتری، صفحه نمایش، پردازنده، دوربین ها و ...

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یک گوشی خوب درحدود ۵ میلیون تومان چه گوشی هایی رو پیشنهاد میکنین؟
    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید خدمت شما یک گوشی تا رنج 6 میلیون که بتونه تا 3 یا 4 سال آینده بروز باشه دوربین و عملکرد سخت افزار و نرم افزاریش خیلی مهمه برام خدایی نکرده خراب شد قطعاتش باشه و هنگام فروش هم خریدارش باشه چی پیشنهاد میکنید ؟
    • کاربر سایت

      1399/05/26 09:36:45
      • 0
      • 0

      سلام در رنج قیمتی ۶ میلیون تومان بهترین گزینه در حال حاضر شیاسومی نوت ۹ پرو با حافظه ۶۴ می باشد

    • 0
    • 0
    یک گوشی میان رده از 3ملیون تا 4.5 میخواستم با کیفیت بالا چی بخرم
    • کاربر سایت

      1399/05/26 09:17:10
      • 1
      • 1

      بهترین گزینه انتخاب شیائومی نوت ۸ با حافظه ۱۲۸ می باشد

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و خسته نباشید. بین هواوی nova 7i و شیائومی 10 lite کدومو رو پیشنهاد میکنید ؟ و اینکه ایا تو این بازه قیمتی گوشی بهتری سراغ دارین ؟ ممنون از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/05/25 11:30:42
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این دو گوشی از نظر کیفیت صفحه نمایش، پردازنده، دوربین و باتری گوشی شیائومی نوت ۱۰ لایت رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام بین سامسونگ m30s a31 و شیائومی 9s کدوم رو \یشنهاد میکنید ؟ کارایی بالا از هرجهت به روز بودن و عدم هنگ و لگ و در آخر فروش راحتتر در آینده برام مهمه ممنون از سایت خوبتون
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:56:40
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این دو گوشی گلکسی A31 هم برتر می باشد و هم سال ساخت جدیدتری دارد و بعد عها برای فروش نکته مثبتی می باشد

    • 0
    • 0
    چ گوشی تا سقف 6.5 خرید؟از لحاظ دوربین و سرعت
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:23:48
      • 0
      • 0

      نوت ۹ پرو شیائومی

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی میان رده معرفی کنید که ارزش خرید خیلی بالا داره متشکرم
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:17:41
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    نمیدونم میکنmi 9tتوی بلند مدت دووم نمیاره و سامسونگ بهتره
    • کاربر سایت

      1399/05/25 09:44:04
      • 0
      • 0

      هر گوشی درست و بهینه ازش استفاده بشه بلند مدت براتون عمر می کنه

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من یک گوشی تا 8 میلیون میخوام صفحه نمایش امولد باشه و سخت افزار قوی هم داشته باشه باتری با ظرفیت بالا
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:49:55
      • 0
      • 0

      سلام

      سامسونگ گلکسی A51 و شیائومی Mi 9T رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    سلام به نظرتون گوشی شیایومی ردمی نوت ۸رو بخرم یا سامسونگ های A30s .A50کدوم ؟
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:47:45
      • 0
      • 2

      سلام

      ردمی نوت ۸ شیائومی رو بخرید

    • 0
    • 0
    بین نوت 10 شیاءومی و گلکسی نوت 10 لایت کدومش بهتره
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:46:22
      • 0
      • 0

      صد در صد نوت ۱۰ شیائومی

    • 0
    • 0
    با سلام میخاستم نظرتون رو درباره این دو تا گوشی بگید .. A70s..M31s
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:31:02
      • 0
      • 1

      سلام

      گلکسی M31s دارای مشخصات برتری می باشد و هم سال ساخت آن ۲۰۲۰ است

    • 5
    • 1
    ممنون ازاطلاعات خوب ومفیدتون ولی حیف شدکه اشغالایی مثل شیائومی که فقط توایران مونتاژمیشه روباسامسونگ مقایسه کنین
    • کاربر سایت

      1399/05/22 09:58:36
      • 0
      • 2

      ممنون برای نظرتون گوشی های شیائومی در سطح جهانی داره عرضه میشه و چهارمین شرکت پر فروش گوشی در دنیاست و همه محصولات دارای کیفیت مطلوب و ارزش خرید بالایی می باشد

    • 0
    • 0
    با سلام و تشکر از سایت کاربردی شما آیا این مطلب که گوشی های شیامی از نظر کیفیت سخت افزاری دارای ضعف اند و تا حداکثر دو سال بدون مشکل سخت افراری کارمیکنند حقیت دارد چون خودم گوشی HUAWEI Y_600 رو دارم و هفت ساله که یک بار تعمیر گاه نبردم و دنبال گوشی میانرده با کیفیت سختافرازی ام شما چه پیشنهاد می کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/22 09:46:35
      • 0
      • 0

      سلام

      خیر مطلب درست نیست و گوشی های شیاسومی در صورت استفاده بهینه کاملا جوابگوی شما خواهد بود طی سالیان دراز

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر من میخواستم ببینم تا 15 تومن چه گوشی پیشنهاد میدین؟نظر خودم iphone se 2020 هست
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:08:19
      • 1
      • 0

      سلام

      اگر آیفون دوست هستید و با سیستم عامل IOS مشکلی ندارید گزینه خوبیه هست

      اما اگر گوشی اندرویدی می خواهید. سامسونگ گلکسی Note 10 lite رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام،خسته نباشید،میخواستم بدونم گوشی سامسونگA51 خوب هس یا شیائومی نوت۹،ممنون از راهنمایی تون
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:09:33
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر شیائومی نوت ۹ معمولی مد نظرتون باشه سامسونگ گلکسی A51 برتر می باشد اما اگر نوت 9s و یا نوت 9 pro منظورتون باشه شیائومی رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    من بین A51 و note 8 pro موندم که میگن شیا توی زمان خراب میشه
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:10:37
      • 2
      • 0

      سلام

      این دو گوشی در دو رنج قیمتی متفاوت هستن و بین این دو گلکسی A51 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام نوت 8 پرو شیائومی و نوت 9 پرو شیائومی و ساسمسونگ a71و a51وm31کدوم بهتر هست
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:11:34
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی A71 سامسونگ برتر می باشد

    • 0
    • 0
    باسلام لطفا یه گوشی بادوربین کیفیت بالا و حافظه۱۲۸ و عمر باتری خوب معرفی کنین تا قیمت ۵تومن ممنون از راهنماییتون
    • کاربر سایت

      1399/05/15 11:48:43
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان، می خواستم ببینم در حد دو میلیون و نیم بهترین انتخابی که می توانم داشته باشم چه انتخابی است؟ آیا اساساً روی این مبالغ می شود گوشی نسبتاً خوبی تهیه کرد؟ سپاسگزارم
    • کاربر سایت

      1399/05/15 11:47:59
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی شما به یک گوشی پایین رده دست رسی خواهد داشت و نباید انتظار زیادی از اون داشته باشید. بهترین گوشی در این رنج قیمتی شیائومی ردمی 8A می باشد

    • 0
    • 0
    سلام 7تومن دارم می خوام میانرده بخرم چی بخرم؟ فقط ظاهرش خوب باشه و دوربیناش
    • کاربر سایت

      1399/05/15 11:42:58
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۹ پرو رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید گوشی گلکسی a31 گوشی خوبیه برای بازی هایی مثل پابجی یا آسفالت9 فقط اینا نه اسپیکر یا دوربینش عالی نباشه چون میان رده است اما این دوتا کیفیت مناسبی دارند.ممنون❤❤❤❤
    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر من میخواستم بین قیمت ۴تا ۶ میلیون گوشی بخرم و به برند شیائومی علاقه ای ندارم چون الان نت ۸ با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ دارم و با رابطه کاربری و دوربین گوشی نت ۸ مشکل دارم و خوب نیست .میخواستم بپرسم تو این بازه قیمت شما چه پیشنهادی دارید .درضمن من قبل نت ۸ اس ۷ داشتم و ازش خیلی راضی بودم.ممنون
    • 0
    • 0
    سلام وقتتون خوش ممنونم از سایت خوبتون جسارتا برا خرید یه گوشی خوب و مناسب تا حدود هشت تومن منو راهنمایی کنید لطفا نظرم روی هواوی نوا 5t هست یا شیائومی نوت 9 پرو با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:34:12
      • 0
      • 0

      سلام

      هر دو گوشی که انتخاب کریدید دارای کیفیت عالی می باشد. نوا 5T دارای رم ۸ هست که نسبت به نوت ۹ پرو داری برتری می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم که در کل گوشی ردمی نوت هشت،گوشی خوبی هست؟!
    • کاربر سایت

      1399/05/08 09:39:59
      • 0
      • 0

      سلام

      بله گوشی خوبی هست و دارای ارزش خرید بالایی دارد برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم نقد و بررسی گوشی نوت ۸ شیائومی رو مطالعه کنید.

    • 0
    • 1
    سلام ممنون از سایت خوبتون من به گوشی های شیائومی علاقه مند هستم. خواستم بپرسم که شما بین redmi note9s و redmi note 8 pro کدوم رو پیشنهاد میدید؟.(البته هردوشون با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی در نظرم هستند)
    • کاربر سایت

      1399/05/06 14:40:11
      • 0
      • 0

      سلام

      با حافظه ۶۴ بهتون نوت ۸ پرو رو پیشنهاد می کنم.

      اما سعی کنید با حافظه ۱۲۸ خریدلری کنید چون واقعا ارزش خرید داره و در این صورت بهتون نوت ۹ اس رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    گوشی با امکانات و دوربین خوب و عمر زیاد با قیمت حداکثر۴میلیون پشنهادتون چیه
    • کاربر سایت

      1399/05/06 14:41:04
      • 0
      • 1

      در این رنج قیمتی سامسونگ گلکسی A20s رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام.بینredmi note8 pro و samsunga71 کدومو پیشنهاد میدید؟
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:52:55
      • 0
      • 0

      سلام

      محدوده قیمتی متفاوتی دارند و بین این دو گلکسی A71 رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام دوستان به نظرتون برای بازی پابجی با بالا ترین کیفیت و کم ترین لگ چه گوشی میان رده ای رو پیشنهاد میکنین؟ 9
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:49:34
      • 1
      • 3

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۹ اس با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    گوشیmi9t بهتره یاnot9s?
    • کاربر سایت

      1399/04/29 09:06:42
      • 0
      • 0

      گوشی mi 9T دارای صفحه نمایش با کیفیت تری می باشد. اما اگر منظور نوت ۹ اس با حافظه ۱۲۸ باشه هم سخت افزار بهتر هم دوربین بهتر و هم باتری بهتری رو شما در اختیار دارید

    • 0
    • 0
    منظورتون از گوشی های بروز یعنی mi a3 بروز نیست تو بازار خیلی زیاده متعجب شدم از پاسختون تاریخ ورود mi a3و نوت هشت تقریبا یکی هستش و با توجه به این که من گوشی های زیادی عوض کردم در رده ی میانرده ها و از نظر قیمت مناسب و کارایی و امکانات بالا اول note8pro و دوم mi a3 واقعا ارزش خرید بالا و امکاناتی در حد پرچمداران بازار رو بهتون میدن.
    • کاربر سایت

      1399/04/28 09:26:50
      • 0
      • 1

      منون برای دقت بالا و پیگیریتون برای معرفی بهترین میان رده

      منظور از گوشی های روز این است که بدلیل آپدیت جدید مقاله در اواسط سال ۲۰۲۰ خواهد بود باید گوشی های جدید معرفی شوند و نکته بعدی در دیگر مقاله های سایت خاص باکس گوشی Mi A3 معرفی شده است. 

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام گوشی a51بخرم اماچندجاشنیدم برای بالاآوردن بازی هایی مثل کالاف دیوتی موبایل باید حتما گرافیک رو تاحد متوسط بزاری و بازی کنی یابازی هایی مثل پاپجی ولی ازنمایندگی سامسونگ که سوال کردم گفتن گوشی راحت هربازی سنگینیو بالامیاره ولی برای اینکا گوشی داغ نکنه اینو گفتن حالامن ازشما سوال دارم این درسته یانه یا گوشی قوی هست واسه بالا آوردن اینجور بازیا مثل آسفالت ممنون میشم جواب بدید
    • محمدرضا

      1399/04/28 02:36:03
      • 0
      • 0

      A51 واقعا گوشی خوب و روانی هست و پردارنده ی مناسبی برای بازی های سنگین داره اگر به شرکت شیایومی علاقه دارید نوت ۸ پرو رو پیشنهاد میکنم

    • کاربر سایت

      1399/04/28 09:01:46
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی A51 یک میان رده خوب از شرکت سامسونگ می باشد که به راحتی بازی های گرافیکی رو اجرا میکنه اما مورد گرم یا به اصلاح داغ شدن گوشی شامل همه میان رده ها می شود. اما به جای گوشی سامسونگ بهتون گوشی Note 9s شیائومی با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    Mi a3 بهتره یا نوت ۸ تی یا y9 prim
    • کاربر سایت

      1399/04/26 09:17:58
      • 0
      • 0

      Mi A3

    • 0
    • 0
    چرا mi a3 که امکاناتش فوق العاده از نوت ۸بهتره نیست تو فهرستون
    • کاربر سایت

      1399/04/26 08:57:07
      • 0
      • 0

      ممنون برای نظرتون اما موردی که هست در حال حاضر گوشی شیائومی Mi A3 در بازار موجود نیست و مدنظر معرفی گوشی های روز می باشد.

    • 0
    • 0
    گوشی رقیب redmi note 9s چی هیتن
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:25:55
      • 1
      • 0

      اگر منظور نوت ۹ S با حافظه ۱۲۸ رم ۶ باشه

      P30 lite ram 6

      Honor 9x

      Galaxy A51

      Nova 5T

    • 0
    • 0
    سلام خدمت شما ادمین عزیز میخواستم بپرسم که گوشی a70 سامسونگ چجور گوشیه؟ضعف و قوتش رو نسبت به رقباا بگین لطفا و ارزش خرید داره اصلا؟
    • کاربر سایت

      1399/04/14 08:57:45
      • 0
      • 0

      سلام

      در حال حاظر گوشی قدیمی محسون میشه و می تونید با اون قیمت گوشی های بهتری تهیه کنید.

      اما برای اطلاع دقیق از امکانات نقد و بررسی گلکسی A70 سامسونگ را مطلاعه کنید.

    • 0
    • 2
    سلام آقا من گوشیم A30 ولی داخل بازی های قوی مثل پابجی مشکل دارم میخوام یه گوشی بگیرم ک توی اجرای بازی هایی مثل پابجی و . . . کم نیاره بین چنتا گوشی موندم شیامی 9t شیامی نوت 9s سامسونگ A51 سامسونگ A70 شیامو نوت 9pro سامسونگ A80 یا نوکیا 9 یا اگر گوشیه دیگه ای مد نظرتونه لطفا راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/04/09 09:03:26
      • 0
      • 0

      با سلام

      گوشی هایی که معرفی کردید مشخص می کنه که از نظر رنج قیمتی محدودیت ندارید و فقط به دنبال خرید یک گوشی خوب هستید. 

      اول از همه گوشی نوکیا ۹ ، شیائومی نوت ۹ اس با حافظه ۱۲۸، می ۹ تی شیائومی، نوت ۸ پرو، گلکسی A80 و گلکسی A51 رو بهتون پیشنهاد می کنم به این ترتیب اولویت مدنظر داشته باشید برای خرید.

    • 0
    • 1
    گوشی میخوام کلش بازی کنم خوب باشه خودم گوشی a20 sدوست دارم گوشی خوبیه
    • کاربر سایت

      1399/04/07 09:15:51
      • 1
      • 0

      سلام

      اگر برند سامسونگ رو دوست دارید، گوشی نسبتا خوبی هست. اما با صرف کمی هزینه بیشتر میتونید گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ رو خریداری کنید. که از نظر سخت افزار، ثفحه نمایش، دوربین و باتری برتر می باشد.

    • 0
    • 0
    رقیب های اصلی a20s کدوما هستن
    • کاربر سایت

      1399/04/03 09:16:26
      • 0
      • 0

      سلام

      شیائومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ و آنر ۱۰ لایت

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید گوشیه redmi note 9s بهتره یا redmi note 9 proپک گلوبال
    • کاربر سایت

      1399/03/29 09:48:38
      • 0
      • 0

      سلام

      تنها دو تا فرق دارند با هم نوت ۹ پرو شیائومی سنسور دوربین اصلی ۶۴ هست و نوت ۹ اس ۴۸ و گوشی نوت ۹ پرو از شارژر سریع تا ۳۰ وات پشتیبانی میکنه اما نوت ۹ اس تا ۱۸ وات

    • 0
    • 1
    سلام دوستان ببینید من الان این نوشته رو دارم با گوشی شیامی می 9تی میکنم دوستان من خودم بازی پابجی رو با 60فریم با گرافیک اچ دی فورت نایت رو بدون لگ و کالاف دیوتی رو هم با گرافیک وری هایگ بازی کردم بینهایت از این گوشی راضی هستم اگه یه گوشی برای بازی می‌خواین این گوشی عالیه من خودم گیمرمو هر روز تقریبا ۱۴ساعت باهاش بازی میکنم
    • 0
    • 0
    گوشی انر بهتره یا سامسونگ گلکسی A01
    • کاربر سایت

      1399/03/28 09:05:44
      • 0
      • 0

      آنر چه مدلی ؟

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید نوت۹اس۱۲۸ بهتره یا نوت ۸ پرو۱۲۸
    • کاربر سایت

      1399/03/26 09:33:34
      • 2
      • 2

      سلام

      نوت ۹ اس ۱۲۸ شیائومی بهتر می باشد هم گوشی تولید سال ۲۰۲۰ است و هم دارای سخت افزار بهتری می باشد.

    • 0
    • 0
    ببخشید بین ردمی نوت نه اس و نوت هشت پرو کدوم بهتره برای بازی کردن البته اگه گوشی بهتری تو رنج پنج میلیون سراغ دارید اگه میشه بگید
    • کاربر سایت

      1399/03/24 11:59:55
      • 3
      • 1

      سلام

      گوشی ردمی نوت ۹ اس بهتر هست برای بازی 

    • 1
    • 1
    من گوشی میخام کو پایین 6تومن باشه عمرش. همزیاد باشه بتونم 24ساعت باهاش بازی کنم واخ نگه برندی معروف وصاحب نظر باشه دوربین برام مهم نیست فقط حافظه و باتری بالا باشه
    • کاربر سایت

      1399/03/22 08:50:23
      • 3
      • 3

      برند براتون مهمه گوشی سامسونگ گلکسی A51 رو پیشنهاد می کنم.

      کارایی و ظرفیت باتری و سخت افزار براتون مهمه گوشی شیائومی نوت 9s رو پیشنهاد می کنم 

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میگم بین ردمی نوت ۸ پرو و می ۹ تی کدوم بهتر هست؟
    • کاربر سایت

      1399/03/20 16:34:07
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی می ۹ تی دارای پردازنده بهتر و صفحه نمایش با کیفیت تر می باشد.

      گوشی شیائومی نوت ۸ پرو دارای دوربین های بهتری می باشد

    • 0
    • 0
    سلام میگم آیا ردمی نوت 8 پرو از نظر فناوری پاسخ گوی من تا 5 سال رو داره
    • کاربر سایت

      1399/03/19 15:15:45
      • 3
      • 2

      سلام

      نیاز شما تا ۵ سال دیگه چی هست؟

      کلا گوشی های اندرویدی سامسونگ، هواوی، شیائومی و ... تا دو دوره آپدیت شده و اندروید به روز رسانی می شود.

    • 1
    • 0
    سلام ببخشین بین گوشی a30s,a30 موندم کدومو بخرم میگن صفحه نمایش a30s کیفیتش کمتره درسته؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:16:43
      • 0
      • 2

      سلام

      بله رزولوشن و تراکم پیکسل بر اینچ صفحه نمایش گلکسی A30s سامسونگ کمتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام میشه یک گوشی تا سقف ۵ میلیون تومان معرفی کنید ..گوشی باشد که باتری قوی داشته و بادوام باشه
    • 1
    • 3
    یکی از اقوام گوشی شیامی داره میگه صفه نمایشش خوب نیس راسته
    • کاربر سایت

      1399/03/13 09:14:28
      • 1
      • 3

      گوشی شیائومی که دارند چه مدلی هست؟ نمیشه یک مدل ۲ الی ۳ میلیونی رو با یک مدل ۶ میلیونی برند های دیگه مقایسه کرد

    • مهدی نوشاد

      1399/03/13 11:19:45
      • 2
      • 1

      می 9تی بود

    • کاربر سایت

      1399/03/14 08:44:29
      • 2
      • 3

      گوشی شیائومی Mi 9T یکی از برترین گوشی های شیائومی هست! هم دارای سخت افزاری خوب می باشد و هم دارای صفحه نمایش AMOLED هست که با گوشی های گلکسی A51 و A71 سامسونگ می تونه رقابت کنه

    • 1
    • 0
    سلام می خوام یه گوشی درحد 6تا 7میلیون بخرم که امکانات خوبی داشته باشه و سخت افزار و دوربین خیلی خوبی داشته باشه اگه میشه لطفا راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/03/13 09:19:39
      • 3
      • 0

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A71، گوشی هواوی نوا 5T و شیائومی نوت ۹ اس رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ممنون میشم کمک کنید 1از بین گوشی های شیائومی ‌و هواوی و سامسونگ کدامش بهتره. 2تا رنج قیمت 6 میلیون چه گوشی رو پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/03/12 09:58:05
      • 5
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ اس رو پیشنهاد می کنم

    • مهدی نوشاد

      1399/03/12 22:47:57
      • 1
      • 0

      به جز شیائومی چی

    • کاربر سایت

      1399/03/13 09:12:27
      • 1
      • 2

      گوشی سامسونگ گلکسی A51

      و هواوی نوا 5T در این رنج قیمتی خوب هستند

    • 3
    • 2
    امکانش صفره که هوآوی نوا 5tجاش اینجانباشه
    • کاربر سایت

      1399/03/07 15:52:16
      • 4
      • 0

      در بروز رسانی بعدی اضافه می شود

    • 3
    • 0
    نوت ۵ چطوره؟؟
    • کاربر سایت

      1399/03/06 11:45:22
      • 0
      • 4

      سلام

      اگر منظور از نوت ۵ شیائومی یا سامسونگ هست در هر دو صورت دیگه تولید نمیشه و گوشی های قدیمی هستند.

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید میشه لطف کنید یک گوشی خوب تا سقف ۳۲۰۰ بگید الویت ها هم : سخت افزار قدرتمند باشه زیاد برای بازی نمیخوام ولی گرافیک دو سوم کالاف دیوتی موبایل رو راحت بیاره بالا ، باتری حداقل تا یه روز برام بره ، گوشی داغ نکنه حافظه بالای ۳۲ باشه ، دوربین برام خیلی مهمه و صفحه نمایش هم خیلی مهمه تراکم پیکسلی پایین ۳۰۰ نباشه ، جنس بدنه خیلی برام مهم نیست ، نسبت صفحه نمایش پایین ۷۸ درصد نباشه .
    • کاربر سایت

      1399/03/06 09:42:29
      • 3
      • 0

      سلام

      اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید گوشی شیائومی نوت ۸ تی رو بهتون پیشنهاد می کند.

    • 0
    • 0
    سلام دوست عزیز بودجه خرید گوشی من تا چهارونیم میلیون می‌رسه حالا بین ردمی نوت هشت و نوت هشت پرو شک دارم کدوم بخرم از لحاظ سخت افزاری و البته اجرای بدون مشکل بازی هاس سنگین مثل پابجی نگه داشتن شارژ هم ملاک و در آخر اگه خود شما بخوابید یکی از این دو رو پیشنهاد بدید کدوم هست ممنون
    • کاربر سایت

      1399/02/31 12:17:05
      • 0
      • 2

      سلام

      بین این دو گوشی شیائومی نوت ۸ پرو رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • ناشناس

      1399/03/06 03:27:35
      • 1
      • 2

      سلام دوست عزیز در حال حاضر اختلاف قیمتی این دو گوشی حدود 1 میلیون تومان است. از نظر باتری خیلی فرق ندارند و هردو عالی هستند اما از نظر قدرست نرم افزاری هم هر دو در رنج خودشان خوب هستند اما شیائومی ردمی نوت 8 پرو بهتر ردمی نوت 8 است ولی اگر برای بلند مدت میخوایی از گوشی استفاده کنی ردمی نوت 8 معمولی بهتر عمل خواهد کرد

    • 0
    • 3
    باسلام و تشکر از اینکه تجربه و تخصص خودتون رو در اختیار افرادی قرار دادید که اهل تحقیق و مشورت هستند. من متأسفانه با اعتمادی که به یکی از آشنایان داشتم صاحب یه گوشی هوآوی Y530 شدم که از همون روز اول برام پشیمونی ببار آورد چون مطمئنم كه اين گوشی یکی از ضعیفترین چیپست ها و حافظه ها رو داره! حالا از شما دوست عزیز خواهش می کنم واقعا” یه گوشی میان رده که خرید اون پشیمانی به همراه نداشته باشه رو به بنده معرفی بفرمایید؛ گوشی باشه که امتحان خودش رو پس داده باشه و قیمتش درحال حاضر بین ۲ تا ۳ میلیون و یا حداکثر تا ۴ میلیون باشه.
    • کاربر سایت

      1399/02/17 09:01:36
      • 2
      • 4

      سلام گوشی شیائومی نوت ۸ تی رو بهتون پیشنهاد می کنم ، این گوشی دارای سخت افزاری مناسب و بسیار کارآمد میباشد