تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 94
  • 543038 مرتبه
  • 1398/05/08

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

به نظر شما بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان کدام مدل است؟ یکی از دغدغه های خرید موبایل همیشه همین بوده و هست که با حداکثر بودجه ای که داریم چطور بهترین گزینه رو پیدا و انتخاب کنیم. در وهله ی اول باید معیارهای خود را مشخص کنیم تا دریابیم تعریف ما از بهترین گوشی شامل چه ویژگی هایی می شود. بعد از آن باید قابلیت های هر گوشی را سبک و سنگین کنیم و سپس اقدام به خرید بهترین گزینه کنیم. بدین ترتیب باید بدانید که شما گوشی را برای عکاسی می خواهید یا برای بازی و سرگرمی و یا شاید برای وبگردی و تماشای فیلم؟ هرکدام از این موارد نیازمند ویژگی هایی خاص است که باید آن ها را بررسی کنید. یکی از سوالات پر تکرار مشتریان ما همیشه مواردی از این دست بوده گوشی هوآوی تا 4 میلیون چه مدلی بخریم؟ یا مثلا کدام گوشی شیائومی تا 4 میلیون بهترین و به صرفه ترین انتخاب است؟ کدام گوشی سامسونگ تا 4 میلیون تومان بهترین انتخاب است؟ و ... شاید از آن دسته افراد باشید که برند خیلی برایتان اهمیت داشته باشد و یا برعکس ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد که چه برندی روی گوشی موبایل شما هک شده است. در طی یکی دو سال اخیر رقابت در گوشی های میان رده مانند گوشی پرچم دار بسیار شدت گرفته و کمپانی های تولید کننده موبایل با اختلاف بسیار جزئی گوی رقابت را از یکدیگر می ربایند مسلما در چنین شرایطی انتخاب بسیار سخت خواهد بود البته جای امیدواریست زیرا در شرایط رقابتی بهترین کیفیت و امکانات در گوشی ها با کمترین هزینه به دست مصرف کننده خواهد رسید که این به نفع ماست.اما هوشمندانه ترین انتخاب باید بر اساس نیاز شما و مشخصات فنی دستگاه ها صورت میگیرد و برای این انتخاب هوشمندانه بد نیست با مشخصات پرطرفدارترین گوشی های میان رده بازار تا 4 میلیون تومان آشنا شوید. 

در همین راستا بخوانید :

راهنمای خرید بهترین گوشی تا یک میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی تا دو میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی تا سه میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی تا پنج میلیون

با ما باشید تا در این مقاله شما را با چند مدل از بهترین و پرفروشترین گوشی ها تا 4 میلیون آشنا کنیم. شاید شما نیز در بین این موارد گوشی مورد نظر خود را بیابید. در صورت تمایل می توانید تا سقف 10 میلیون تومان بدون تشریفات خاصی گوشی های معرفی شده را به صورت اقساطی خریداری نمایید. برای اطلاع از شریط فروش اقساطی به صفحه زیر رجوع کنید.

راهنمای فروش اقساطی موبایل

یک نکته خیلی مهم که باید هنگام خواندن این سری مقالات در نظر داشته باشید این است که گرچه این محتوا همیشه در حال بروزرسانی و ویرایش است تا در بهترین و مفیدترین وضعیت خود باشد ولی باید در نظر داشته باشید خیلی از مدل‌های معرفی شده در این مقاله دیگر تولید نمی‌شوند یا حداقل در بازار ایران حضور نداشته و قابل خرید نیستند. به همین علت در هر بار آپدیت جدید این محتوا بهترین و بروزترین مدل‌های موجود در بازار به ابتدای این لیست منتقل می‌شود پس برای پیدا کردن بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان نیازی نیست حتما کل مقاله را مطالعه کنید. رتبه 1 تا 5 این مقاله قطعا شما را به بهترین مدل بازار در این رنج قیمتی خواهد رساند. بسیاری از گوشی هایی که در انتهای این لیست حضور داشته و در بازار ایران هم موجود هستند معمولاً دچار افت قیمت شده و به مقالات دیگر منتقل شده‌اند. دقت کنید به پاس قدردانی از شما مخاطب عزیز برای کلیه خوانندگان و دنبال کنندگان بلاگ خاص باکس کد تخفیف 30 الی 100 هزار تومانی تعلق می‌گیرد که فقط مخصوص شماست. کافیست قبل از ثبت سفارش در همین قسمت نظر خود را در مورد این محتوا ثبت کرده و درخواست کد تخفیف نمایید.

 

1. گوشی شیائومی Poco M3

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

خرید گوشی ‌های مقرون به صرفه از برند پوکو همیشه اولین پیشنهادی است که به کاربران می‌شود. Poco در سال 2020 با معرفی M3 بازهم توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نمود. Poco در حال حاضر یک مارک مستقل از شیائومی است. شیائومی Poco M3 دارای دیزاین خاصی است که قبلاً در بسیاری از گوشی‌های Xiaomi و Poco دیده ایم. اولین چیزی که در مورد M3 جدید مشاهده خواهید کرد ظاهر نه چندان معمولی است و ما از دیدن پلاستیک چرم مانند و عناصر منحصر به فرد مانند شیشه بزرگ با مارک POCO در پشت گوشی لذت می‌بریم.

گرچه شیائومی برای کاهش هزینه ها در این گوشی از پلاستیک استفاده کرده است اما طراحی آن به گونه‌ای است که در دست گرفتن آن را برای شما لذت بخش می‌کند. به عنوان یک گوشی تا 4 میلیون تومان این طراحی کاملاً سطح بالا و زیبا است. پوکو M3 در ابعاد 162.3x77.3x9.6 میلی متر و وزن 198 گرم ساخته شده است. این گوشی شاید باریک ترین گوشی بازار نباشد، اما وزن زیادی نیز ندارد و با توجه به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته در داخل آن وزن و ابعاد آن به طور کلی رضایت بخش است. نمایشگر این گوشی یک پنل 6.5 اینچی و IPS LCD است. وضوح این نمایشگر 2340x1080 پیکسل می‌باشد که کیفیت بسیار خوبی را برای این گوشی رقم می‌زند.

اگر شما هم قصد خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان را دارید حتماً بخش پردازش برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بخش طبق معمول کوالکوم میدان را در اختیار خود دارد. پوکو M3 مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای Snapdragon 662 است که معماری 11 نانومتری دارد و با یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 جفت شده است. از نظر حافظه این گوشی در 4 نسخه متفاوت با حافظه های 4+64، 4+128، 6+64 و 6+128 گیگابایت ساخته شده است. در بخش باتری هم خوشبختانه یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری را داریم که بازدهی بسیار خوبی را برای شما رقم می‌زند. سیستم دوربین هم تشکیل شده از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است. دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی است که درون بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

بهترین گوشی تا 4 میلیون

 

2. گوشی موتورولا Moto G9 play

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

سری G از گوشی‌های موتورولا به تازگی گردوخاک زیادی به پا کرده‌اند و مدلهای زیادی از این سری به سرعت تولید می‌شوند. به عنوان یک گوشی در حد 4 میلیون مدل G9 Play یکی از میان رده‌های خوب این شرکت است که می‌توانید خریداری کنید. معمولا گوشی‌ها این سری از قدرت کافی به نسبت قیمت خود برخوردارند و کیفیت ساخت بالایی نیز دارند. Moto G9 Play در تابستان سال 2020 توسط موتورولا معرفی شد. موتورولا همچنان از مارک Moto برای گوشی‌های سری G و E استفاده می‌کند در حالی که تمام خانواده‌های دیگر آنها با نام کامل موتورولا به فروش می‌رسد. Moto G9 Play را می‌توان از میان‌رده‌های ارزان قیمت این شرکت در نظر گرفت.

از نظر طراحی موتو G9 Play کاملا چهره‌ای آشنا دارد که در اکثر گوشی‌های هوشمند آن را می‌بینید. ابعاد گوشی تقریبا زیاد است اما طراحی آن به گونه‌ای است که در دست گرفتن و کار کردن با آن به هیچ عنوان سخت نیست. صفحه نمایشی که موتورولا برای G9 Play در نظر گرفته است، یک پنل با وضوح HD و اندازه‌ی 6.5 اینچ است که از نوع LCD می‌باشد. با توجه به قیمتی که از این گوشی شاهد هستیم، نمایشگر کاملا راضی کننده است.

در بخش پردازنده و قلب تپنده‌ی گوشی ما شاهد استفاده از پردازنده میان رده کوالکوم یعنی Snapdragon 662 هستیم. به نسبت نسل قبل استفاده از چنین پردازنده‌ای یک حرکت قابل تحسین از موتورولا به حساب می‌آید. این گوشی در یک نسخه 4+64 گیگابایت از نظر حافظه رم و حافظه ذخیره سازی ساخته شده است. در بخش باتری شاهد حضور یک سلول قدرتمند 5000 میلی آمپری هستیم که با یک شارژر 20 واتی شارژ می‌شود. برای عکاسی موتورولا از سه دوربین در قاب پشتی G9 Play استفاده کرده است. لنز اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی است و در کنار خود دو لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو در اختیار دارد.

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

 

3. گوشی ال جی K41s

بهترین گوشی تا 4 میلیون

شرکت کره‌ای الجی با تغییر استراتژی در بین گوشی‌های میان رده خود قصد داشت با معرفی سری  K توجه‌ها را در این بازار به سمت خود معطوف کند. در سال 2020 ال جی با معرفی یک خانواده از سری K پا به میادین گذاشت. مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر الجی نیز این خانواده را در چند مدل از گوشی‌های ضعیف تا قوی دسته بندی کرد. از این رو یکی از این مدل‌ها که در دسته‌ی بهترین گوشی زیر 4 میلیون قرار می‌گیرد K41s است.

طراحی الجی K41S نشان می‌دهد که LG در حال پیشرفت و توجه به گوشی های هوشمند سال 2020 است. طراحی این گوشی و مدل K51S مانند یکدیگر است. این گوشی دارای گواهینامه مقاومت نظامی (MIL-SDT-810G) است. این یعنی ال جی K41S شما در برابر ضربه، لرزش، رطوبت، دمای بالا و پایین و شوک حرارتی مقاوم است که می‌تواند یک ویژگی بسیار جذاب برای جذب مخاطبان باشد.

جالب اینجاست که K41S تنها گوشی از سری K فعلی است که بریدگی قطره ای شکل را به دوربین سلفی وارد می کند. صفحه نمایش این گوشی دارای اندازه 6.5 اینچ و از نوع IPS LCD می‌باشد. این نمایشگر +HD وضوح 720x1600 پیکسل با نسبت ابعاد 20:9 دارد. این گوشی به یک پردازنده Helio P22 هشت هسته ای از Mediatek، با فرکانسی تا 2.0 گیگاهرتز مجهز است. با استفاده‌ی متوسط مشکلی بابت پردازش در این گوشی نخواهید داشت. باتری گوشی نیز ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت دارد که به شما امکان می‌دهد حداقل یک و نیم روز از گوشی خود بدون نیاز به شارژر استفاده کنید. در بخش دوربین نیز ال جی از چهار سنسور کمک گرفته است. سنسور اصلی دوربین 13 مگاپیکسلی است و در کنار خود یک لنز 5 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو قرار داده است.

بهترین گوشی زیر 4 میلیون

 

4. گوشی هواوی Honor 9A

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

Honor 9A یکی از میان‌رده‌های ارزان قیمت از Honor است و در یک سخت افزار خالص یکی از بهترین گوشی ها تا 4 میلیون تومان است که شرکت تاکنون ساخته است. یک دوربین سه لنز، یک باتری با دوام طولانی و یک صفحه نمایش 720P+ باعث شده است تا ما این گوشی را در این مقاله قرار دهیم.

آنر 9A حتی برخی از موارد اضافی را نیز در خود جای داده است که انتظار نداریم در چنین گوشی ارزان قیمتی شاهد آن باشیم، از جمله اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره برای باز کردن قفل سریع و ایمن گوشی. در این گوشی شاهد یک قاب پشتی پلاستیکی با صفحه عقب بازتابنده عجیب و غریب هستیم که مستعد جذب لک و چربی زیاد است.

شما در این گوشی یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک، 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می‌کنید. این پردازنده مانند پردازنده ‌های گیمینگ و رده بالا قدرت زیادی ندارد، اما می‌تواند برنامه‌ها و حتی برخی از بازی های سبک را کنترل کند. ماندگاری باتری 5000 میلی آمپری غول پیکر برای چند روز استفاده متوسط یک مورد برجسته است. شارژ سریع وجود ندارد و گوشی از طریق میکرو USB شارژ می‌شود تا USB-C.

آنر متعلق به هواوی است که در حال حاضر با دولت ایالات دچار مشکلات خاصی است. در نتیجه، تلفن های جدید Honor نمی‌توانند از Google Mobile Services استفاده کنند و بنابراین Honor 9A به فروشگاه Google Play دسترسی ندارد. اما این گوشی هنوز هم اندروید را اجرا می کند، بنابراین رابط کاربری حداقل آشنا است. 

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

 

5. گوشی سامسونگ Galaxy A12

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

سامسونگ Galaxy A12 یکی از مدل های جدید سری A می باشد که با مشخصات و البته قیمتی جذاب می تواند گزینه خوبی برای خرید گوشی میان رده باشد. سامسونگ را می توان یکی از متخصصین تولید و معرفی گوشی های میان رده دانست. به خصوص گوشی های سری A این برند که از فروش بسیار خوبی هم برخوردارند. مدل هایی همچون Galaxy a51، Galaxy A70 را می توان از بهترین و پرفروش ترین مدلهای 1019 و 2020 این شرکت دانست و اکنون گلکسی A12 یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه این شرکت به حساب می‌آید که اصلی‌ترین گزینه‌های ما برای قرارگری در لیست بهترین گوشی 4 میلیونی نیز می‌باشد.

سامسونگ A12 یکی از گزینه های مقرون به صرفه سامسونگ است که دارای مشخصات خوبی می باشد. از نظر طراحی، این گوشی مانند بسیاری دیگر از گوشی های سامسونگ از بدنه پلاستیکی استفاده می کند. ابعاد آن برابر 164x75.8x8.9 میلی متر بوده و وزنی که این محصول دارد به 205 گرم رسیده است. صفحه نمایش این گوشی رزولیشن HD دارد و اندازه ی آن برابر 6.5 اینچ می باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر 264 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد که به نسبت قیمت قابل قبول است.

سامسونگ در بخش سخت افزار و پردازنده از یک چیپست مدیاتک به نام MT6765 Helio P35 کمک گرفته است. این گوشی در 4 نسخه با حافظه رم و حافظه ذخیره سازی متفاوت عرضه شده است که در بخش سخت افزار به آن اشاره کاملی داریم. دوربین سامسونگ گلکسی A12 از لنزهای چهارگانه تشکیل شده است. باتری که سامسونگ برای این مدل در نظر گرفته نیز ظرفیت 5000 میلی آمپری دارد که کمک زیادی به ذخیره انرژی در این گوشی می کند.

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

 

6. گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

بدنه گوشی Redmi 9 شیائومی، با آن که این گوشی با ابعاد 9.1*77*163.1  گوشی بزرگی محسوب می شود، بسیار جذاب و با کیفیت طراحی شده است. ترکیپ پلاستیک و شیشه را در اکثر میان رده ها می بینیم اما شیشه گوریلا گلس 3 وجه دیگری به Redmi 9 بخشیده و قسمت پلاستیکی بدنه نیز به هیچ وجه حس در دست داشتن یک گوشی ارزان قیمت را به شما نخواهد داد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی است و با رزولوشن 1080 در 2340 به همراه تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ و کیفیت خوبش شرایط را برای علاقه مندان به تماشا کردن فیلم و انیمیشن و یا دوستداران بازی بسیار فراهم کرده است. به همین منظور اگر قصد خرید گوشی تا 4 میلیون را دارید، این گوشی یکی از بهترین مدل هایی است که می توانید آن را انتخاب نمایید.

پردازنده ی هشت هسته ای شیائومی Redmi 9 از نوع Helio Meditek G80 Soc با فرآیند ساخت 12 نانومتری به عنوان پردازنده مرکزی استفاده شده است، که از لحاظ مشخصات فنی تقریبا همان چیپست استفاده شده در Redmi Note 9 یعنی G85 است و اگر بخواهیم برای این دو تفاوتی قائل شویم این اختلاف در سرعت GPU خواهد بود. در این میان 3 گیگ حافظه رم و 32 گیگ حافظه داخلی نیز به شما کمک می کنند تا در اجرای برنامه ها مشکلی نداشته باشید. باتری استفاده شده در این گوشی نیز ظرفیت 5020 میلی آمپری دارد.

دوربین چهار گانه این گوشی از 4 لنز متفاوت تشکیل شده است. لنز 13 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز واید 28 میلیمتری است که قابلیت فوکوس خودکار دارد. لنز دوم یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های فوق عریض و لنز سوم یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی برای عکاسی از فاصله نزدیک می باشد، در آخر هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصاویر، این پکیج را کامل می کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که مانند اکثر میان رده ها کیفیت فیلم برداری این گوشی نیز 1080 و 30 فریم در ثانیه است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به قابلیت عکسبرداری HDR و پانوراما اشاره کرد.

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

 

7. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

در ماه مارس ۲۰۲۰ گوشی سامسونگ گلکسی A11 رسما منتشر شد. شرکت سامسونگ این گوشی را بسیار بی سر و صدا وارد بازار کرد زیرا جزو گوشی های اقتصادی و پایین رده این شرکت بود. بنابراین شما می توانید با انتخاب این گوشی چهار میلیونی یکی از بهترین پاینن رده‌های سامسونگ را تهیه نمایید. 

سامسونگ Galaxy A11 در چهار رنگ متفاوت آبی ملایم، مشکی، قرمز و سفید عرضه می شود. قاب پلاستیکی با لبه های خمیده به ارگونومیک بودن گوشی موبایل کمک کرده و به راحتی در دست قرار می گیرد. استفاده از قاب و فریم پلاستیکی وزن این موبایل را به 177 گرم رسانده و استفاده از گوشی با یک دست به آسانی امکان پذیر می باشد. صفحه نمایشگر این گوشی موبایل از نوع TFT می باشد و از HD+  پشتیبانی می کند. برای تماشای فیلم و اجرای بازی نیاز به صفحه نمایشگر بزرگ است که خوشبختانه سامسونگ در A11 خود از صفحه نمایشگر 6.4 اینچی استفاده کرده.

گلکسی A11 از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 450 استفاده می کند که از پس کار های روز مره به خوبی بر می آید و مشکلی بوجود نخواهد آورد. عرضه Galaxy A11 با سسیتم عامل اندروید 10 یک ویژگی مثبت برای طرفداران سامسونگ است. Galaxy A11 در دو نسخه رم 2 و 3 گیگ با حافظه پیش فرض 32 گیگبایتی و قابل ارتقا تا 512 گیگ در بازار وجود دارد و به فروش می رسد. این گوشی از باتری 4000 میلی آمپری و شارژر سریع 15 واتی پشتیبانی کرده که خیالتان را بابت شارژدهی آن راحت می کند.

برخلاف گوشی Galaxy A10s این بار کره ای ها 3 دوربین را در پشت گلکسی A11 تعبیه کرده اند. 13 مگاپیکسل برای دوربین اصلی، دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسل هم برای حسگر تشخیص عمق. دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 تصاویر معقول و در حد معمول ثبت می کند. ویژگی فوکوس خودکار در عکسبرداری کمک شایانی می کند که در Galaxy A11 وجود دارد. نسبت به گوشی گلکسی A10s، این گوشی موبایل پیشرفت زیادی در مقوله دوربین داشته است.

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

 

8. گوشی موبایل هواوی Y6s

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون

هواوی قطعا یکی از بهترین شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند می باشد. این شرکت به تازگی با وجود مشکلات فراوانی که در سر راه داشت، گوشی های زیادی را اعم از پرچمدار و میان رده وارد بازار کرد. هواوی Y6s یکی از همین میان رده هاست که ارزش خرید بالایی دارد و یکی از گزینه های اصلی خرید گوشی میان رده تا 4 میلیون تومان می باشد. این گوشی در ابعاد 156.3x73.5x8 میلی متر و وزن 150 گرم تولید شده است. بدنه این گوشی پلاستیکی می باشد و نزدیک 80 درصد از قاب جلویی را به صفحه نمایش خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و رزولیشن معمولی دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 282 پیکسل بر هر اینچ و نسبت آن 19.5:9 می باشد.

پردازنده ای که هواوی برای این مدل در نظر گرفته است Mediatek MT6765 Helio P35 می باشد که معماری 28 نانومتری دارد و دارای 8 هسته ی پردازشی است. هواوی Y6s در دو نسخه با رم 3 و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت معرفی شده است و شما می توانید به وسیله ی درگاه کارت حافظه جانبی این مقدار را افزایش دهید. منبع تغذیه این گوشی نیز یک باتری 3020 میلی آمپری است که ظرفیت قابل قبولی دارد. اندروید 9 و رابط کاربری EMUI 9.1 میزبان بخش نرم افزاری این گوشی هستند.

دوربین هواوی وای 6 اس یک لنز تکی 13MP است که رزولیشن قابل قبولی در مقابل هزینه ای که می کنید را داراست. دوربین به همراه یک فلش LED در قسمت بالا و سمت چپ گوشی قرار گرفته اند. شما به کمک این دوربین می توانید با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری نمایید. لنز دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که در داخل بریدگی صفحه نمایش قرار گرفته است. هواوی وای 6 اس به طور حتم با مشخصات و قیمت خوبی که دارد می تواند هر کاربری را به سمت خود جذب کند.

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

 

9. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 

بهترین گوشی تا 4 میلیون

سامسونگ یکی از بهترین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند است که تخصص خاصی در زمینه میان رده ها دارد. سامسونگ Galaxy A01 میان رده ای خوش قیمت با مشخصات متوسط و خوبی است که تا حد قابل قبولی شما را راضی نگه می دارد. این گوشی دارای بدنه پلاستیکی با ابعاد 164.2x70.9x8.3 می باشد که وزن سبک 149 گرمی را دارد. از لحاظ طراحی با گوشی خوش دست و خوبی طرفیم و مدیریت آن با یک دست کار ساده ای می باشد. بدنه گوشی در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی طراحی شده است و همه ی سلیقه ها را در بر می گیرد.

صفحه نمایش سامسونگ A01 از نوع LCD است و اندازه ای برابر 5.7 اینچ دارد که تراکم پیکسلی آن را به 294 پیکسل بر هر اینچ رسانده است. این صفحه نمایش حدود 79 درصد از قاب جلویی را پوشانده است و بالای آن به صورت یک ناچ قطره ای به منظور قرارگیری دوربین سلفی طراحی شده است. این گوشی از پردازنده Snapdragon 439 استفاده می کند که 8 هسته پردازشی دارد و یک پردازنده گرافیکی به نام Adreno 505 نیز به آن کمک می کند. دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی برای سامسونگ A01 در نظر گرفته شده است در حالی که حافظه رم در هر دو مدل ثابت و 2 گیگ می باشد. به منظور تامین انرژی در این میان رده یک باتری 3000 میلی آمپری در نظر گرفته شده است که بازدهی خوبی دارد.

دوربین های این گوشی سیستم دوگانه دارد و از یک لنز اصلی 13 و یک لنز 2 مگاپیکسل تشخیص عمق استفاده می کند. در کنار این دوربین ها یک لنز 5 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در این گوشی در نظر گرفته شده است. در بخش نرم افزاری نیز سامسونگ A01 از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2 استفاده می کند. در بازه قیمتی بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان سامسونگ A01 یکی از عاقلانه ترین انتخاب ها محسوب می شود و با توجه به قیمتی که پرداخت می کنید از مشخصات خوبی بهره مند می شوید.


بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

10. گوشی موبایل شیائومی ردمی 9A

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

جدیدترین گوشی شیائومی در رنج قیمتی 4 میلیون تومان گوشی Redmi 9A نام دارد. این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی Redmi 8A برتر بوده و نسخه بهبود یافته نسل قبلی می باشد ردمی 9A با مشخصاتی مانند یک صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر سعی می‌کند دل کاربران را به دست آورد. بدون شک شیائومی در بخش گوشی های میان رده بازار سلطنت می‌کند و زیر برند ردمی آن طی چندین سال توانسته است جایگاه و محبوبیت بسیار بالایی به دست آورد. گوشی Redmi 9A حاصل تفکر ساخت یک گوشی ارزشمند با قیمت مناسب است. گوشی ردمی 9A نسبت به قیمت خود دارای طراحی زیبا و ویژگی های ارگونومیک می باشد. این گوشی یک نمایشگر 6.53 اینچی ال‌سی‌دی IPS با دقت اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 را دارا می باشد. در قلب این گوشی چیپست هلیو G25 مدیاتک در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR8320، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. این گوشی تنها یک دوربین 13 مگاپیکسل در عقب دارد و دوربین جلو یک لنز 5 مگاپیکسلی می باشد. اگر نور محیط به اندازه کافی باشد می‌توانید تصاویر واضح، شارپ و با دامنه دینامیک قابل قبول بگیرید. کیفیت رنگ‌ها معمولا به دنیای بیرون نزدیک است. گوشی شیائومی یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعت دارد تا از این نظر شبیه به مدل سال قبل خود یعنی Redmi 8A باشد. سرعت شارژ آن گوشی 18 وات بود و حتی یک پورت شارژ مدرن Type-c داشت، ولی متاسفانه در مدل جدید سرعت شارژ به 10 وات کم شده است و از پورت قدیمی‌تر میکرو یواس‌بی استفاده می‌کند. گوشی شیائومی ردمی 9A با داشتن طراحی زیبا، صفحه نمایش بسیار روشن، ماندگاری بسیار خوب شارژ باتری و جدیدترین رابط کاربری شیائومی در بین گوشی های 4 میلیون تومانی بازار از ارزش خرید بالایی برخودار می باشد و یقینا اگر در این رنج قیمتی قصد خرید دارید، خرید گوشی شیائومی ردمی 9A به شما پیشنهاد می شود.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

11. گوشی موبایل شیائومی نوت 8 پرو

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro توسط کمپانی شیائومی در سال 2019 معرفی شد. این گوشی با اساسی ترین ویژگی خود یعنی دوربین چهارگانه طراحی شده است و می تواند امکانات بی شماری را به کاربر هدیه کند. پردازنده فوق سریع هلیو G90T و معماری 12 نانومتری خواهد توانست نیاز شما را برآورده سازد. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MC4 است و رندر گیری های گرافیکی برعهده این پردازشگر می باشد. فضای در نظر گرفته شده برای اجرای فرمان ها حجم 6 گیگابایتی دارد و این مقدار رم را پیش از این تنها در گوشی های بالا رده برندهای دیگر مشاهده کرده ایم. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی فوق العاده 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اساسی ترین ویژگی این اسمارتفون که آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد دوربین چهارگانه آن است. سنسورهای 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی می باشد که به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمقی هستند.  قابل ذکر است یکی از نقاط مثبت شارژر گوشی ردمی نوت 8 پرو این است که از قابلیت شارژ سریع 18 واتی (+Quick Charge 4) پشتیبانی می کند که توان فول شارژ کردن گوشی در مدت زمانی 100 دقیقه را دارد. بنابراین به طور کلی می توان گفت گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro  از توان شارژدهی بسیار خوبی بهره می برد و رضایت بسیاری از کاربران را که به خصوص در طول روز از گوشی خود زیاد استفاده می کنند را به شدت جلب کرده است. پس اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که با گوشی در طول روز بسیار کار می کنید  خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو را به شدت به شما پیشنهاد می کنیم. 

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

12. گوشی موبایل هواوی Y9 prime

بهترین گوشی تا 4 میلیون

 

تلفن هوشمند هواوی Y9 Prime 2019 یک گوشی زیبا با ویژگی های با ارزش می باشد. این گوشی دارای دوربین سلفی پاپ آپ، اسکنر اثر انگشت به همراه لنزهای دوربین سه گانه است. تمام ویژگی ها و مشخصات Y9 Prime درخشان بوده و یکی از بهترین گوشی ها تا ۴ میلیون تومان می باشد.تلفن هوشمند Huawei Y9 Prime 2019 در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. این گوشی از نمایشگر لمسی ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل در تراکم پیکسل ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این گوشی همچنین از پردازنده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 710 بهره می برد که دارای ۴ هسته با سرعت ۲.۲ مگاهرتز و ۴ هسته با ۱.۷ مگاهرتز تنظیم شده است. رم ۴ گیگابایتی نیز باعث بهبود عملکرد در Y9 Prime شده است. سری Y از هواوی همواره مورد هدف جوانان بوده است. با داشتن طرح های پر جنب و جوش، رنگ های روشن و قیمت مناسب، باعث شده است این سری در بازارهای ایران فروش خوبی را داشته باشند. اگر به دنبال یک گوشی زیبا، همه پسند و در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان هستید هواوی y9 prime برای شما کاملا مناسب می باشد.

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان

 

13. گوشی موبایل سامسونگ A40

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان

گلکسی A40 یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه می باشد که حتی با دست های کوچک نیز به راحتی قابل استفاده است. بله درست متوجه شدید این روز ها گوشی با ابعاد کوچک و ظریف که مشخصات سخت افزاری قابل قبولی داشته باشد کمتر پیدا میشود.به لطف به روزرسانی های متعدد، از نظر قیمت و کارایی این گوشی سامسونگ در بازار امروز بسیار رقابتی عمل کرده است. از آنجایی که در بازار فعلی گوشی های هوشمند قیمت مناسب و عملکرد خوب بیشتر مورد تقاضا می باشد، شرکت سامسونگ در سری جدید Galaxy A خود قصد دارد تا نیاز کاربران زیادی را برطرف کند. آیا شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی A40 موفق بوده است یا خیر؟ بلی این شرکت در ساختGalaxy A40  موفق عمل کرده است! شما با پرداخت هزینه ای در حدود ۴ میلیون تومان سخت افزاری مناسب و معقول، حسگر اثر انگشت در پشت، سیستم دوربین دوتایی و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد. سامسونگ گلکسی A40 یک گوشی هوشمند جمع و جور در بین گوشی های میان رده می باشد که به لطف عملکرد بالا، طراحی زیبا و دوربین قابل قبول مزایای بسیاری در مقایسه با نسخه قبلی خود ارائه می دهد.

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان

 

14. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان 


یکی از بهترین و درجه یک ترین انتخاب هایی که هر کاربری میتواند داشته باشد همین گوشی از برند سامسونگ است. حتما میپرسید چرا؟ جدای از برند معتبر و درجه یک سامسونگ، این گوشی به خاطر طراحی ظاهری جذاب و تعبیه ی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و دوربین 25 مگاپیکسلی اش دل خیلی از کاربرها را برده است. نا گفته نماند حافظه داخلی 128 گیگ و رم 4 گیگا بایتی از این گوشی یک میانرده قدرتمند ساخته است. پردازنده مرکزی فوق سریع اگزینوس 9610 و پردازنده گرافیکی Mali-G72 وظیفه ی مدیریت پردازش داده ها را به عهده دارد. پشتیبانی از حافظه جانبی تا 512 گیگ به شما فضای ذخیره سازی فوق العاده ای می دهد. این گوشی یکی از گوشی هایی است که مناسب عکاس می باشد. دوربین اصلی این گوشی مجهز به سه سنسور شده که هرکدام ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. اندازه ی سنسورها به ترتیب دارای اندازه های 25، 8 و 5 مگاپیکسل می باشد. در جدول زیر مشخصات فنی مهم این گوشی را مشاهده میکنید. ضمنا هم خانواده ارزانتر این گروه یعنی گلکسی A30 نیز میتواند یکی از گزینه های خرید باشد و بسیار محبوب است سامسونگ گلکسی A50 را میتوانید با قیمت خیلی خوب از سایت خاص باکس تهیه کنید.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

15. گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

گوشی های سری پوکوفون شیائومی چیزی فراتر از انتظارها بوده، فقط کافیست حافظه رم 6 گیگابایتی روی این گوشی را با دیگر موارد مقایسه کنید. قطعا توان رقابت برای هیچ گوشی دیگری در این رنج قیمت نخواهد ماند. نکته جالب دیگه ای که باید بدانید طراحی نوین این گوشی با صفحه نمایش دارای بریدگی هست که ظاهر دلفریبی به گوشی داده است. حافظه داخلی این گوشی با ظرفیت 64-128 گیگ ارائه شده است و شما میتوانید مقدار مورد نظر خودتان را تهیه کنید. دوربین اصلی با سنسور دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز با یک سنسور 25 مگاپیکسلی وظیفه ثبت خاطرات شما را به عهده دارند و از کیفیت تصاویر بسیار بالایی برخوردار می باشند.  این گوشی توان پردازشی فوق العاده ای دارد که مدیریت آن به عهده اسنپدراگون 845 هشت هسته ای محول شده است. در کنار پردازنده مرکزی پردازش های گرافیکی آدرنو 630 به اجرای بازی های سنگین خواهد پرداخت. این گوشی با پشتیبانی از حافظه جانبی خواهد توانست 256 گیگابایت فضای مازاد در اختیار شما برای ذخیره اطلاعات قرار دهد. گوشی Pocophone F1 در حال حاضر تولید نشده و مدل های جدیدتری از شیائومی توصیه میشود ولی در تایمی که این مدل در بازار ایران موجود بود یکی از بهترین و پر فروشترین مدل ها محسوب می شد و شما می توانستید آن را در لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان قرار دهید.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان


16. گوشی موبایل هواوی P30 Lite

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

گوشی هوای P30 Lite همانطور که از اسمش پیداس برادر کوچکتر گوشی P30 است و بنا به سنت دیرینه ی معرفی گوشی های Lite هواوی با هزینه ای مقرون به صرفه اما کیفیت و قدرت بسیار بالا برای شما عزیزان تولید شده، این گوشی با پردازنده فوق سریع کرین 710 هشت هسته ای و حافظه داخلی 128 و رم 4 گیگابایتی طراحی شده است. پردازنده گرافیکی ایمن گوشی Mali-G51 MP4 می باشد و می تواند از پس اجرای بازی های نیمه سنگین به راحتی برآید. گذشته از این ها  P30لایت هواوی مجهز به دوربین سه گانه می باشد. باور نکردنیست! همین تمرکز بر دوربین سبب می شود که از این گوشی یک ابر قدرت در زمینه ثبت عکس بسازد.

سنسورهای 24 و 8 و 2 مگاپیکسلی برای انواع عکسبرداری های حرفه ای در پشت گوشی قرار گرفته و دوربین سلفی نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی دارد که میتوانید بهترین عکس های خودتان را ثبت کنید و به یک عکاس حرفه ای بدل شوید. بهتر است بدانید هواوی p30 lite یک مدل دیگر با رم 6 گیگا بایتی و دوربین 48 مگا پیکسلی نیز عرضه کرده که از فروشگاه خاص باکس قابل مشاهده و خرید است.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

17. گوشی موبایل نوکیا 7.1

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

شرکت نوکیا پس از فراز و نشیب های فراوان چند سالی هست که با سیستم عامل اندروید گوشی به بازار عرضه میکند. یکی از گوشی های خوش ساخت خود را با اسم Nokia 7.1 معرفی کرده، این گوشی با نمایشگر دارای بریدگی و دوربین دوگانه با طراحی بسیار شکیل برای مصرف کننده به بازار آمده است. علاوه بر ظاهرش که بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است، بخش های درونی اش نیز بسیار با قدرت و توانمند هستند: حافظه رم 4 گیگابایتی با پردازنده اسنپدراگون 636 هشت هسته ای و 64 گیگ فضای ذخیره سازی امکاناتی هست که نوکیا 7.1 در اختیار شما قرار میدهد. دوربین های اصلی با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی و سلفی با یک سنسور 8 مگاپیکسلی همراه شما در ثبت خاطراتتان خواهند بود. نوکیا 7.1 به یک باتری 3060 میلی آمپر ساعتی تجهیز شده تا یک روز کامل را در کنار شما سپری کند و در خدمت شما باشد. که به نسبت موارد دیگر بررسی شده در این لیست ظرفیت باتری بالایی به شمار نمیرود. در واقع این گزینه برای طرفداران این برند و تنوع برند در مقاله گنجانده شده در غیر اینصورت حداقل از لحاظ تیم فنی خاص باکس نسبت به رقیبان حرفی برای گفتن ندارد.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

18. گوشی موبایل موتورولا Z2 Play

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

گوشی موتورولا Z2 Play از لحاظ ظاهری و طراحی همان زبان طراحی گذشته را دارد، پس خیلی طبق مد روز گوشی های هوشمند به حساب نمی آید. اما باید گفت که دوربین تک سنسور موتورولا Z2 Play کیفیت بالایی دارد و از نظر تیم پردازشی نیز با مدیریت یک پردازنده اسنپدراگون 626 و رم 4 گیگی با ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایت هدایت می شود و میتواند همراه بسیار سریعی برای شما باشد. یکی از نقاط ضعف این گوشی دوربین سلفی آن با سنسور 5 مگاپیکسلی است که البته علیرغم پایین بودن عدد پیکسل توانایی های نرمازفاری خاصی در خروجی گرفتن از عکسها داشته و میتواندعکس های با کیفیتی ثبت کند ولی قطعا نمیتوان آن را با دوربین 32 مگا پیکسلی p8 لایت مقایسه کرد! گوشی های موتورولا اغلب بخاطر باتری با ظرفیت زیاد، مورد توجه بودند و باتری این گوشی از این قضیه مستثنا نیست و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع دارد پس نگران میزان باتری خود نباشید. که البته در این مورد هم مانند نوکیا 7.1 از رقبای کره ای (سامسونگ) و چینی (هواوی و شیائومی) خود بازمانده اند. این گوشی از لحاظ طراحی نیز بقدری بهینه شده که تنها 145 گرم وزن دارد. در نظر داشته باشید قطعات و خدمات پس از فروش برای گوشی های موتورولا در ایران بسیار کم و ضعیف می باشد. توصیه میکنیم اگر جزو طرفداران پر و پا قرص این برند هستید برای خرید این گوشی ریسک کنید، در غیر این صورت خرید گوشی موتورولا با توجه به شرایط فعلی ایران نیز توصیه نمیشود.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

19. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A30

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

گوشی گلکسی A30 که پیشتر در معرفی A50 از ان نام بردیم شماره 6 این دسته بندی است گلکسی A30 این روز ها بازار را قبضه کرده است و نیاز به توضیح و تفسیر زیادی ندارد. این گوشی با طراحی گیرا و نمایشگر قطره ای و حالتی کشیده بسیار خوب در دست جای میگیرد و می تواند برای هر اندازه دستی مناسب باشد. جنس بدنه این گوشی شیشه و پلاستیک می باشد تا بتواند از شارژ بی سیم پشتیبانی نماید. پردازنده هشت هسته ای Exynos 7885در کنار رم 4 گیگابایتی برای نسخه 64 گیگی فرمان های پردازشی شما را اجرا می کنند و گرافیک Mali-G71 MP2 وظیفه ی رندرگیری تصاویر را به عهده دارد. دوربین اصلی از نوع دوگانه با دو سنسور 16 و 5 مگاپیسکلی وظیفه عکاسی را به عهده دارد و در مقایسه با برخی رقبا دوربین این گوشی عکس های واقعی تری ثبت می کند و رنگ های خروجی به واقعیت نزدیکی بیشتری دارند. دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی است و همراه خوبی برای ثبت خاطرات شما به شمار می رود. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ گلکسی A30 دارای حجم 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد و میتواند یک روز و نیم به آسانی در اختیار شما باشد. این گوشی هم اکنون با نازلترین قیمت در انبار خاص باکس موجود است. اگر برای خرید A50 بودجه کافی در اختیار ندارید این مدل با حافظه پایین تر و دوربین معمولی تر بهترین گزینه برای تعدیل هزینه ها و خرید یک گوشی ارزانتر ولی مقرون به صرفه است. البته در بروزرسانی جدید و در لیست بهترین گوشی های سامسونگ سال 2020 قطعا اسم گلکسی A31 را خواهید دید. اگر بودجه بیشتری در اختیار دارید حتما مشخصات این گوشی خوش فروش و نقد و بررسی تخصصی نوشته شده را از صفحه مربوطه مطالعه کنید.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

20. گوشی موبایل Honor 8X

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

گوشی Honor 8X محصولی از شرکت موفق چینی با رنگ های جذاب و طراحی فریبنده می باشد. صفحه ی نمایش 6.5 اینچی کشیده دارای بریدگی و تراکم 396 پیکسل بر هر اینچ شما را هیپنوتیزم خواهد کرد. قاب پشتی نیز با طراحی منحصر بفردش بازی نور به راه خواهد انداخت و به زیبایی این گوشی می افزاید. پردازنده مرکزی این گوشی تراشه انحصاری Kirin 710 می باشد و از سرعت نسبتا بالایی برخوردار است و در کنار رم 4 گیگی و پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 می تواند به راحتی از پس فرمان های اجرایی شما برآید و بازی های نیمه سنگین را به راحتی رندرگیری کند. دوربین اصلی از دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. گوشی میان رده Honor 8X مجهز به یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی شده است که می تواند برای یک روز و نیم به شما خدمت رسانی کند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمندی هستید که بتوانید با آن بازی کنید و یا به عکاسی و وبگردی بپردازید این گوشی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

21. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 7

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 7 یکی از شاهکارهای کمپانی چینی شیائومی می باشد. طراحی بسیار جدید با نمایشگر تمام صفحه ی قطره ای با اندازه 6.26 اینچ و تراکم کم نظیر 409 پیکسل بر هر اینچ کیفیت بسیار خوبی را از خود ارائه میدهد. سیستم پردازشی این گوشی تحت مدیریت پردازنده مرکزی اسنپدراگون 660 با هشت هسته ی پردازشی سریع فرمان ها را اجرا می نماید. فضای در نظر گرفته شده برای رم 4 گیگ در نسخه 64 گیگابایتی می باشد که مقدار رم در نسخه های 32 و 128 نیز تفاوت جزئی دارند. دوربین اصلی با دو سنسور 48 و 5 مگاپیکسلی می تواند عکس های بسیار با کیفیتی را از شما ثبت کند. بدون شک دوربین با این کیفیت در این رده قیمتی بسیار شگفت آور تر از آنچه تصور می کنید ظاهر شده است. دوربین سلفی نیز با یک سنسور 13 مگاپیکسلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 7 دارای حجم 4000 میلی آمپرساعتی است و می تواند بیشتر از یک روز و نیم در خدمت شما باشد. این گوشی شیائومی برای عاشقان عکاسی طراحی شده است و می تواند بهترین عکس های ممکن را برای شما ثبت نماید. اگر می خواهید عکس های خاصی با گوشی ثبت کنید و صفحه اینستاگرامی پرباری داشته باشید این گوشی همان چیزیست که به دنبال آن هستید. گرچه تمام تعریف و تمجید های نوشته شده برای شیائومی نوت 7 برازنده این مدل است ولی از یاد نبرید در آپدیت جدید این مقاله شیائومی نوت 7 در لیست بهترین گوشی های شیائومی 2020 قرار نمی گیرد و علت آن کاملا مشخص است نوت 7 دیگر تولید نشده و جای خود را به نسخه ی بروز تر یعنی شیائومی نوت 8 داده است.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

22. گوشی موبایل Honor Play

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

گوشی Honor Play یک گوشی مختص بازی و سرگرمی است که در شرکت آنر از زیر مجموعه های شرکت بزرگ هوآوی تولید شده است. این گوشی با نمایشگر دارای بریدگی و در رنگ های جذاب طراحی شده است. پردازنده مرکزی کیرین 970 با هشت هسته فعال پردازشی و رم 4 گیگی در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP12 به آسانی و با سرعت بازی ها را برای شما اجرا می نماید. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی 64 گیگ است و با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی می توانید ظرفیت ذخیره سازی را تا 256 گیگ افزایش دهید. دوربین اصلی دوگانه با سنسور های 16 و 2 مگاپیکسلی نیاز های شما را برآورده خواهد کرد و دوربین سلفی نیز می تواند با سنسور 16 مگاپیکسلی خو بهترین عکس ها را برای شما ثبت نماید. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی Honor Play دارای ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعتی می باشد. آنر پلی همانطور که گفته شد مناسب برای بازی و سرگرمی است و می توانید ساعت ها با این گوشی بازی کنید. همچنین دوربین های این گوشی نیز از کیفیت ثبت تصاویر بالایی برخوردار هستند البته نه به اندازه رقبایی که تا به اینجا بررسی کردیم.

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

 

 

جمع بندی بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

در حالت کلی انتخاب بهترین گوشی بستگی به معیارهای شخصی شما دارد اما در این مقاله کوشیدیم که تعداد گزینه های پیش روی شما را محدود کنیم تا بتوانید به راحتی از میان این موارد بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان را که با معیارها و خواسته های شما همخوانی دارد را برگزینید. توجه داشته باشید امکانات گوشی ها متفاوت می باشد مثلا ممکن است در یک گوشی دوربین سلفی بهتری تعبیه شده باشد و در یک مدل پردازنده قوی تری جا خوش کرده باشد.

حتما قبل از خرید جواب سوال های مهمی که در ذهنتان نقش بسته است را بیابید. بهتر است با خودتان رو راست باشید کدام ویژگی گوشی برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ ضمنا ممکن است قیمت گوشی ها در ایام مختلف متفاوت باشد اما در زمان نگارش این مقاله گوشی های تا 4 میلیون بررسی شدند. این محتوا دائما بروز رسانی میشود و مدل ها و اطلاعات جدیدی به آن افزوده میشود.در آخر اگر از مدل های موجود در لیست خریداری کرده اید لطفا در قسمت نظرات از تجربه کاربری خودتان، نقاط ضعف و قوت گوشی خریداری شده برایمان بنویسید و به خواننده های این مطلب برای خریدی بهتر کمک کنید.

 

اینستاگرام خاص باکس

تلگرام خاص باکس

 

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    سلام میخوام امروز یه گوشی بخرم میشه راهنمایی کنید زیر 4500 باشه قیمتش و سامسونگ باشه.
    • هادی عطاران

      1400/09/20 07:51:49
      • 0
      • 2

      سلام تا چهارو نیم میلیون میتونید سامسونگ A12 خریداری کنید اما پیشنهاد من اینه که با کمی افزایش بودجه M21 2021 تهیه کنید

    • 0
    • 2
    سلام میخواستم گوشی بخرم هم برای پابجی که اف پی اس خوبی بده هم سگ جون و باتریش خوب باشه تو یوتیوب دیدم نوت ۸ پرو اف پی اس ۶۰ میده ولی M3 ۳۰ میده به نطرتون کدون گوشی بهتره
    • پیمان فرجامی

      1400/08/26 08:14:40
      • 0
      • 2

      سلام بین این دو گوشی نوت 8 پرو بهتره

    • 0
    • 1
    خب حالا شما میگوید پوکو ام سه بهتره پس میگن تحریم شده اونوقت چکار کنم چند تا از اقوام هم شیائومی دارن ولی مشکلی پیش نیومده میشه برام توضیح بدید که وقتی تحریم باشه باید چکار کنم
    • پیمان فرجامی

      1400/08/24 08:14:56
      • 0
      • 4

      سلام مشکلی پیش نمیاد و تحریم هم نشده میتونین خریدتون انجام بدین

    • 1
    • 0
    سلام.کدوم بهتره؟؟ ردمی نوت ۸ 2021 یا پوک و ام سه یا a12؟؟ کار به باتری و اندازه ی گوشی ندارم سیستم و پردازنده ی بهتر برام مهمه.
    • پیمان فرجامی

      1400/08/23 09:34:24
      • 1
      • 0

      سلام پوکو M3 خریداری بفرمایید

    • 0
    • 0
    سلام خواستم گوشی ردمی نوت 8 ۲۰۲۱ بخرم گفتن شیائوم ی تحریم شده حالا اگه بخرم مشکلی چیزی پیش میاد یا نه؟؟ سوال دومم این بود که ردمی نوت 8 2021 بهتره یا پوکو ام سه یا a12??
    • پیمان فرجامی

      1400/08/23 09:35:02
      • 0
      • 0

      سلام M3 بخرین و هیچ مشکلی براش پیش نمیاد

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یا با چهار چهارو پونصد تومان می تونم گوشی نوت ۸ یا نوت ۸ پرو را بگیرم در بازار
    • پیمان فرجامی

      1400/08/13 07:56:08
      • 0
      • 0

      سلام نسخه 64 گیگ نوت 8 رو میتونین با قیمت حدودی 4200 الی 4500 خریداری کنید

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشد گوشی شیائومی ردمی نوت 9 در بازار چ قیمته
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید. ممنون بابت راهنماییتون. ببخشید من یک گوشی با امکانات بالا و بسیار شیک میخواستم و مقاوم باشه. چه گوشی بهم پیشنهاد میکنید؟ به نظر شما گوشی شیائومی نوت ۸ شیک و مدرن و با امکانات هست؟ تا ۴ میلیون میخوام باشه‌ و اینکه میشه لطفا بگید گوشی شیائومی نوت۹ پرو قیمتش چقدر هست؟ ببخشید خیلی سوال پرسیدم.
    • پیمان فرجامی

      1400/08/09 07:55:19
      • 0
      • 1

      سلام خواهش میکنم

      تا 4 میلیون تومان من گوشی Redmi 9 و سامسونگ M12 رو پیشنهاد میدم اما اگه بتونید تا 5 تومان هزینه کنید گزینه های بهتری مثل M21 2021 و پوکو M3 میتونید خریداری کنید که خیلی از دو مدل 4 تومانی قوی تر هستند.

      گوشی نوت 9 پرو هم قیمتی نزدیک به 7500 داره

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه گوشی نیاز دارم به دوربین عالی و باتری قوی در حد چهار میلیون یه گوشی از برند شیائومی یکی هم سامسونگ و این کدوم یک از گوشی هایی که معرفی میکنین بهتر
    • پیمان فرجامی

      1400/08/09 07:53:15
      • 1
      • 1

      سلام شیائومی Redmi 9 و سامسونگ M12

      اگه امکان افزایش بودجه تا 5 تومان رو دارین پوکو M3 و سامسونگ M21 2021 گزینه های بسیار بهتریه

    • 0
    • 1
    سلام وقت تون بخیر ممنون از سایت خوبتان من گوشی خوب و بادوام میخوام با صفحه ی نمایش گر عالی و دوربین عالی که داغ نکنه هنگ هم نکنه شما چی پیشنهاد میدین با اندروید بالا و بروز بوجه هم چهارمیلیون هستش ممنون
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/08/01 09:18:57
      • 1
      • 0

      سلام میتونید شیائومی Redmi 9 خریداری کنید. اما چنانچه افزایش بودجه بدین تا 5 میلیون گزینه های خیلی بهترین مثل سامسونگ M21 2021، شیائومی Redmi Note 9T خریداری بفرمایید

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم یه گوشی بخرم حدوده چهار ونیم فقط مدت زمان روشن بودنش برام مهمه و سخت جونیش لطفا راهنمایی کنید
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/28 14:50:22
      • 1
      • 0

      سلام گوشی های Poco m3 و سامسونگ M21 2021 رو بهتون پیشنهاد میکنم

    • 1
    • 0
    سلام میخواستم یه گوشی تا ۳ میلیون و ۵۰۰ یا ۳ میلیون معرفی کنید از شیامی نمیخوام زیاد بازی سنیگن بریزم توش تا سقف ۳ میلیون بگید و کارهای رومزه کلا ۴ ساعت روز ی از گوشی استفاده کنم
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/28 07:48:44
      • 1
      • 0

      سلام از برند شیائومی و تا 3 الی 3.5 میلیون میتونین ردمی 9A خریداری کنید که گوشی قدیمی هم هستش. به نظر من اگه امکان افزایش بودجه دارین پوکو M3 بخرین

    • 1
    • 0
    سلام میخواستم بدون شما چه گوشی رو به من معرفی میکنید تا ۴و نیم میلیون برای بازی فری فایر بازی های سنگین ن و کار های روز مره من خودم پوکو m3 مد نظرمه ولی نظر شما رو میخواستم بدونم چیه
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/27 07:52:37
      • 2
      • 1

      سلام انتخاب خوبیه. میتونین به مشخصات M21 2021 هم نیم نگاهی داشته باشین. حدود 500 الی 600 تومان از مبلغی که گفتین بیشتره اما ارزش خرید داره

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من میخواستم یه گوشی تقربیا 4 تومنی بخرم بین هواوی و شیائومی گیر کردم که کدوم رو بخرم ؟؟
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/18 08:42:13
      • 0
      • 0

      سلام پیشنهاد میکنم سراغ شیائومی برین

    • 0
    • 0
    سلاام من می خواستم یه گوشی تا ۴نیم ملیون بخرم به نظر شما سامسونگ بخرم یا شیائومی و این که چه مدلی بخرم که هم حافظش ۱۲۸ باشه دوربین خوب و باطری قوی داشته باشه اکثرا هم در برنامه هایی مثل اینیستاگرام واتساپ و پیام رسان های داخلی استفاده بشه ودر بازی ها بسیار کم و گاهی استفاده بشه ؟؟ ممنون میشم راهنماییکنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/08 08:59:15
      • 0
      • 0

      سلام توی این رنج قیمتی پیشنهاد من اینه که سراغ شیائومی برید. مثلا گوشی ردمی 9 مدل خوب و پرفروشیه یا با کمی افزایش بودجه میتونین ردمی نوت 9T خریداری بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر ببخشید میگم که من الان میخوام یه گوشی حدود چهار تومن بخرم و نظرم روی هوآوی و شیائومی هس اولویت من گوشی هس که دوربین پشت خوب باشه دو سیم کارت به علاوه مموری باشه و اینکه باتری قوی و گوشی محکمی باشه من برای بازی نمیخوام فقط برای کارهای روزمره و دانشگاه سرعتش خوب باشه خودتون چه گوشی پیشنهاد میدین البته خیلی کیفیت دوربین بالا هم نباشه مهم نیس با تشکر
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/06 08:06:59
      • 0
      • 0

      سلام به نظر من حدود 200 الی 300 تومان بیشتر هزینه کنید و پوکو M3 نسخه 128 رو خریداری کنید. گوشی مناسبیه برای شما

    • 0
    • 0
    سلام بین دو پردازنده snapdragon 662 و helio g80 کدوم واسه گیم بهتره؟ باتشکر
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/31 07:55:50
      • 0
      • 0

      سلام اسنپ دراگون بهتره

    • 0
    • 0
    سلام..ببخشید بین این گوشیها کدومو پیشنهاد میدین واسه کیفیت خوب صفحه نمایش و دوربین و کار روزمره و استفاده زیاد از مجازی مث اینستاگرام البته بدون بازی کردن و گیمینگ (شیائومی ردمی نوت 9 و 8 و پوکو m3 و 9t)
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/31 07:55:20
      • 0
      • 0

      سلام ام3 و نوت 9 تی از نظر مشخصات هیچ تفاوتی باهم ندارن

      پیشنهاد من خرید یکی از همین دو مدله

    • 0
    • 0
    سلام شما بین دو گوشی poco m3 و redmi 9 کدومو پیشنهاد میدین و من شنیدم که poco m3 باگ زیاد در رابط کاربریش داره آیا این مشکلات درحال حاظر هم هست یا برطرف شده و اینکه بین این دو گوشی کدام یک اندروید ها و miui بالاتری رو دریافت خواهد کرد؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/28 09:55:15
      • 0
      • 1

      سلام پوکو M3 پیشنهاد میکنم هیچ باگی نداره و امکان دریافت اندرویدهای بعدی نسبت به Redmi 9 بیشتره

    • 0
    • 0
    واقعا ممنون از نظرتون خدا خیرتون بده نجاتم دادین❤
    • 0
    • 0
    ممنون از نظرتون فقط ببخشید نوکیا ۵.۳ من قراره ۶۴ گیگ رام ۴ بگیرم همون مشکل تاچ که میگین رو داره؟ و ببخشید انقد سوال میکنم مشکل تاچی که میگین یعنی چی مثلا؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/24 08:00:40
      • 0
      • 0

      سلام بله این مشکل برای تقریبا برای 60 درصد این مدل از نوکیاها اتفاق میفته که خریدنش یه مقدار ریسک داره

      مشکل تاچ که میگم یعنی بعد از مدتی تاچ ضعیف میشه و مثلا هنگام کار برای 5 الی 10 ثانیه تاچتون از کار میفته. روزی حدود 5 الی 10 بار ممکنه گریبانگیر این مشکل بشین من خودم به شخصه این مشکل رو تجربه کردم و توی فضای نت هم گزارشاتی مبنی بر این موضوع خوندم. هنوز هم مشخص نیست که این مورد نرم افزاریه یا سخت افزاری 

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین عذر میخوام مزاحمتون شدم واقعیتش من پدرم قراره برای درسم یک گوشی بگیره تا سقف ۳.۵۰۰ تومن هستش حالا میخواستم ببینم چ گوشی بگیرم که گیم های سنگین مثل کالاف رو بدون لگ و هنگی به راحتی بالا بیاره و برای کار های روز مره هم مناسب باشه البته بین نوکیا و سامسونگ به من نوکیا ۵.۳ پیشنهاد شد که پیشنهاد خوبی هم بود اما خواستم نظر شما رو هم بدونم ممنون میشم راهنماییم کنین. با تشکر
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/23 07:48:23
      • 0
      • 1

      سلام در نظر داشته باشید برای بازی تا 3 و نیم میلیون تومان گزینه چندان جالبی نمیشه پیشنهاد کرد. گوشی نوکیا 5.3 توی بعضی از نسخه ها مشکل تاچ پیدا میکنه که نوکیا هنوز اون رو حل نکرده. پیشنهاد من به شما خرید موتورولا G9 Play هستش.

      خرید گوشی موتورولا G9 Play

    • 0
    • 1
    سلام. ببخشید من میخوام گوشی بخرم ولی با این شرایطی که پیش اومده منظورم همین خبر هایی از تحریم شیائومی در ایران که پخش شده ، تردید دارم که شیائومی بخرم یا سامسونگ. چون اگ شیائومی غیرفعال بشه دیگ باید گوشی رو انداخت دور. لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/21 07:55:36
      • 0
      • 1

      سلام با توجه به این اخبار که به تازگی منتشر شده پیشنهاد من اینه که ریسک نکنین و سامسونگ خریداری بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من بین پوکو ام 3 پرو و ردمی نوت 8 و سامسونگ a11موندم به نظرتون کدوم قوی تره و ارزش خرید رو داره راهنمایی کنید ممنون میشم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/18 07:53:44
      • 0
      • 0

      سلام پیشنهاد من به شما خرید M3 هستش قطعا گزینه مناسب تری نسبت به اون دو مدل دیگست

    • 0
    • 1
    سلام redmi 9t5gبهتره یا pocom3pro5g
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/03 10:25:57
      • 0
      • 0

      سلام همه مشخصات تقریباً یکی هستن اما پردازنده Note 9T کمی قوی تره و در سمت مقابل نماشیگر M3 Pro نرخ نوسازی 90 هرتز داره

       

    • 0
    • 0
    سلام.یه سوالی داشتم برای درس خوندن Galaxy a12 خوبه یا poco m3
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/02 07:57:42
      • 0
      • 0

      سلام M3 بهتره

    • 1
    • 0
    سلام وقت بخیر ، جسارتا اینکه میگم گوشی شیایومی در اپدیت خاموش میشه درسته ؟ من واسه ردمی 9 t به جمع بندی رسیدم حافظه 128 رم 6 . ولی راجع به این قضیه مردد شدم ،آیا سامسونگ بهتره یا شیایومی ، سامسونگ a21sبهتره یا ردمی 9 t
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/30 07:56:45
      • 0
      • 0

      سلام خیر چنین مشکلی نداره من خودم حدود چهار ساله دارم از شیائومی استفاده میکنم و مشکلی نداشتم. Redmi 9t انتخاب بسیار خوبیه

    • 0
    • 1
    سلام وقتتون بخیر من گوشی هواوی وای 7پرایم 2019 رو دارم میخواستم بدونم تو رنج 4تومن گوشی بهتر از این میتونم بخرم؟؟ معرفی کنید لطفا انتظاراتم دوربین سلفی و پشت خوبتر از این گوشی هنگ نکنه بتونم برنامه های بازی و عکاسی روش بذارم البته اینم هنگ نیستا اینترنت و صدای موسیقی‌ هم خوب باشه ؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/25 08:27:19
      • 0
      • 0

      سلام میتونین شیائومی Red mi 9t بخرین

    • 0
    • 1
    سلام.من یه گوشی میخواستم برای گیمینگ تا 4 میلیون و دوربینش هم خوب باشه.چی پیشنهاد میکنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/21 08:32:48
      • 0
      • 0

      سلام پیشنهاد میکنم Redmi 9t یا poco m3 خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام ردمی نوت t9 بهتره یا ردمی نوت 10 شیامی
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/21 08:31:51
      • 0
      • 0

      سلام هر دو گوشی تقریباً توی یک سطح هستن اما نوت 10 نمایشگر و دوربینهای بهتری داره در عوض ردمی نوت 9تی پردازنده بهتر داره و از 5G پشتیبانی میکنه

      با توجه به معیارهایی که گفتم ببینید کدومش براتون بهتره

    • 0
    • 0
    سلام چه گوشی برای کیمینگ در رده قیمتی 4 میلیون خوبه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/19 08:04:29
      • 0
      • 1

      سلام ردمی 9T

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید من بین گوشی های شیائومی m3 poco و A21s تردید دارم چرا که من شارژدهی و کیفت دوربین مناسب برام مهمه و این که من گیمر نیسدم...پیشنهاد شما چیه ممنون میشم کمک کنین
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/18 13:44:59
      • 0
      • 2

      سلام توی همه زمینه ها پوکو ارزش خرید خیلی بالاتری داره بدون تردید پوکو بخرین

    • 2
    • 0
    سلام ببخشید من میخواستم گوشی m11 رو بخرم میخواستم ببینم خوبه؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/18 08:15:53
      • 0
      • 1

      سلام بله پرچمدار شیائومی طبیعتاً چیزی فراتر از خوب و عالی هستش

    • 0
    • 1
    چرا ردمی ۹تی و نزاشتین ، اونم تو این رنج قیمته
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/18 08:15:18
      • 0
      • 0

      سلام در آپدیت های بعدی قرار میگیرد

    • 0
    • 0
    سلام دوستان میخوام گوشی ۴ میلیونی بخرم چه مدل بخرم پیشنهاد بدین
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/11 13:44:31
      • 0
      • 0

      سلام گوشی Redmi note 10 و سامسونگ a21s

    • 0
    • 0
    سلام روزتون بخیر.جناب جسارتا میشه بگین همین رنج قیمت بین شیائومی و a12کدوم بازدهی بهتری داره از نظر باتری و سایر امکانات ممنونم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/11 13:45:32
      • 0
      • 1

      سلام تو این رنج قیمت من پیشنهادم به شما خرید شیائومی Redmi 9t هستش یا poco m3

    • 2
    • 0
    سلام ببخشید بهترین گوشی در قیمت پنجاه میلیون چه گوشی هست راهنمایی کنید ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/04 07:47:22
      • 2
      • 0

      سلام آیفون 12 پرو مکس 512GB

    • 0
    • 1
    سلام نمیدونم این صفحه تون کی اپدیت شده اما گوشی ردمی نوت ۹ الان حول و حوش چهار ملیونه من نظرم رو خرید این گوشیه نظرتون راجبش چیه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/03 07:34:36
      • 0
      • 0

      سلام توی این رنج قیمتی این گوشی یکی از بهترین مدلهاست

      پیشنهاد میدم خریدتون رو انجام بدین

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی a02sو a11وa10sکدوم رو پیشنهاد میکنید برای بالاآوردن نرم افزار های معمولی
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/26 09:02:39
      • 0
      • 0

      سلام گوشی A11 پردازنده بهتری داره و جدیدتره

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی های رومی 9تی و پوکو ام 3 و a21s بنظر شما کدوم بهتره؟ من ظاهر a21s رو بیشتر دوس دارم و دوربین سلفیش هم از اون دوتا بهتره اما اندوید 9 هست درصورتی که اون دوتا اندوید 10 هستن اما دوربین سلفیشون ضعیف تره:( لطفا راهنماییم کنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/26 08:49:49
      • 0
      • 0

      سلام در حالت کلی هر سه گوشی تقرباً در یک سطح هستن ولی اندروید گوشی A21s نسخه 10 هستش که به اندروید 11 هم ارتقا داده میشه و جای نگرانی نداره

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی میخوام خیلی محکم و حافظه بالا وکار کن باشه وتا ۵تومن هم مشکلی نیست پیشنهاد شما کدام گوشی هست
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/20 13:27:26
      • 1
      • 1

      سلام تا 5 میلیون میتونید ردمی نوت 10 شیائومی، پوکو ام 3 پرو و یا سامسونگ A31 خریداری کنید. 

    • 1
    • 0
    سلام بین گوشی های poco m3 و redmi 9tو redmi not 8 کدوم رو پیشنهاد میکنید . هم از نظر بازی و هم دوربین و باطری
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/17 07:39:14
      • 1
      • 0

      سلام هر سه گوشی در یک سطح هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند

      ولی پیشناد من به شما خرید Redmi 9t و M3 هستش چون نسبت به نوت 8 جدیدترن و ممکنه آپدیتهای بعدی اندروید رو دریافت کنن.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من گوشی پوکو m3 دارم مثلا نیم ساعت باهاش بازی میکنم ولی گوشی به شدت داغ می‌کنه آسیبی به گوشیم میزنه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/14 07:37:04
      • 0
      • 0

      سلام خیر مشکلی نداره 

      فقط پیشنهاد میکنم تنظیمات گرافیکی بازیتونو حتما کاهش بدید و اینکه وقتی گوشی داخل شارژه به هیچ وجه باهاش کار نکنید.

    • 0
    • 1
    سلام یه گوشی حدود ۴ تومن معرفی کنید بازی اصلا نمیکنم ولی نرم افزار و حافظه اش خوب باشه کارهای روزانه رو انجام میدم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/05 07:40:58
      • 1
      • 2

      سلام گوشیهای ردمی 9T و پوکو M3 انتخای خوبی هستن

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید آیا بازی روی چیپست گوشی تاثیر منفی دارد
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/03 07:37:53
      • 0
      • 1

      سلام خیر

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی می‌خوام که هم بشه بازی کرد هم فیلم دید هم دوربین خوبی داشته باشه هم اینکه زود شارژ خالی نکنه بنظر شما poco m3 مناسب هست یانه ممنون میشم جواب بدید یا خودتون چ پیشنهادی میدید با تحقیقی که برای پوکو ام ۳ داشتم باید گوشی خوبی باشه یا نظرتون راجب ایکس ۳ چیه سپاس گذارم. قیمت تا سقف نهایت چهار نیم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/02 07:42:50
      • 0
      • 0

      سلام قطعا X3 خیلی قوی تر از M3 هستش

      اگه باتری براتون مهمه نسخه بدون NFC رو تهیه کنید که یک باتری 6000 میلی آمپری داره

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من حدود یک ماه که گوشیpoco m3 رو خریدم و سه تا بازی کالاف و پابجی و فری فایر رو بازی کنم و حدود روزی چهار ساعت تا پنج ساعت بازی کنم ولی زمانمو تقسیم میکنم ایا گوشی آسیبی میبینه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/01 07:42:52
      • 0
      • 0

      سلام خیر مشکللی نداره

    • 1
    • 0
    سلام. من دو گوشی هر کدام در حد 3~4 تومان لازم دارم. یکی بشه بازی کلاف انجام داد دومی دوربین خوبی داشته باشه و نرم افزارهای معنولی. چه مدل هایی پیشنهاد میدین. ممنونم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/29 09:43:22
      • 0
      • 0

      سلام تا 4 میلیون تومان میتونید گوشی های poco m3 و Redmi 9t خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی های redmi 9 و redmi 9t کدوم یکی بهتره از نظر دوربین.باتری و...؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/29 07:51:09
      • 0
      • 2

      سلام قطعا Redmi 9T

    • 1
    • 1
    Redmi هنگ میکنه،redmi note pro بخرید
    • 1
    • 0
    سلام من تا چهار یا پنج تومن دارم و یک گوشی برای بازی کردن کالاف موبایل با کیفیت high یا medium بدون لگ و باگ میخوام یه نظر شما کدوم گوشی بهتره؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/22 09:13:07
      • 0
      • 0

      سلام با 5 میلیون نمیتونین گوشی بخرین که بازی رو روی کیفیت بالا و متوسط اونم بدون افت فریم اجرا کنه پیشنهاد میکنم با افزایش هزینه تا 7 میلیون به سمت گوشیهای Poco X3 Pro یا Poco X3 برین

      اگه هم تا 5 میلیون میخاین هزینه کنین Redmi Note 9T و یا Nova 7i خریداری کنید، اما توجه کنید گوشی Nova 7i مشکل تحریم سرویسهای گوگل رو هم داره

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید زمان مناسب برای بازی در روز چقدر است
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/22 09:04:11
      • 0
      • 0

      برای هر گوشی متفاوته ولی در حالت معمولی بیش از 7 الی 8 ساعت توصیه نمیشه و میتونه باتری و پردازنده رو توی طولانی مدت دچار ضعف کنه

      توجه کنین که این زمان بازی رو تقسیم کنید به عنوان مثال میتونین 8 ساعت رو به چهارتا دوساعت تقسیم کنید اینطوری گوشی میتونه استراحت هم داشته باشه

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید بازی هایی مثل پابجی یا فری فایر لمس گوشی را خراب می‌کند یا نه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/22 09:01:37
      • 0
      • 1

      سلام خیر هیچ مشکلی ندارند

    • 1
    • 1
    سلام ببخشید من دیروز گوشی پوکو ام تری خریدم دوتا سوال داشتم 1 اگر من روزی مثلاً یک ساعت فری فایر بازی کنم و یک ساعت هم پابجی آسیبی به گوشیم نمیزنه 2من وقتی میخوام گوشی مو شارج کنم خاموشش میکنم مشکلی برایش پیش نمیاد اینکه خاموشش میکنم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/22 09:01:11
      • 0
      • 1

      سلام برای هر دو موردتون خیر مشکلی نداره ولی نیازی به خاموش کردن گوشی نیست میتونین توی همون حالت شارژ کنید 

    • 1
    • 3
    سلام .میخواستم گوشی پوکو ام ۳ بگیرم.میگن هنگ می‌کنه دوستانی که استفاده کردن و تجربه داشتن لطفا اعلام نظر کنند!!!
    • 1
    • 0
    سلام ببخشید گوشی پوکو m3 بازی پابجی را به خوبی اجرا میکند
    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر ببخشید میخاستم یه گوشی خوب حافظه بالا دوربین عالی انجام بازی و برنامه های سنگین خلاصه خیلی عالی چی پیشنهاد میکنید تو قیمت 4 یا 5 5 نیم میلیون از پاسخگوی شما ممنون میشم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/18 09:16:34
      • 0
      • 1

      سلام میتونین شیائومی ردمی نوت 10 و یا پوکو X3 نسخه 64 گیگ رو خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید این واقعیت داره که میگن گوشی های شیاعومی بعد یه مدت کند میشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/18 09:13:26
      • 0
      • 0

      سلام خیر

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید گوشی a12 برای گیمی مثل پابجی مناسبه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/18 09:00:12
      • 0
      • 0

      سلام قابلیت اجرا روی چنین گوشی رو داره اما با بهترین کیفیت و تجربه نمیتونین این بازیو اجرا کنین و قطعا هنگام بازی با افت فریم مواجه میشید

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم گوشی تا چهارمیلیون بگیرم به نظر شما میشه شیائومی ردمی ۹ با حافظه ۶۴ بگیرم بهتره یا سامسونگ a02s با حافظه ۶۴ بگیرم بهتره تازه میتونم با چهارمیلیون یکی از اینا رو گرفت
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/18 08:58:03
      • 0
      • 1

      سلام پیشنهاد من به شما خرید Redmi 9

    • 0
    • 2
    سلام خسته نباشید ممنون میشم جواب منو بدید گوشی موتورلا وان فیوژن از شیائومی ردمی نوت ۹ بهتره؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/13 09:11:51
      • 0
      • 0

      سلام برتری خاصی ندارد تقریباً در یک سطح هستند

    • 0
    • 0
    ببخشید میشه یک گوشی معرفی کنید تا سقف 4 میلیون که واسه بازی های سنگین خوب باشه دوربینشم خوب باشه واسه بازی سنگین خوب باشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/12 14:00:55
      • 0
      • 0

      سلام پوکو ام 3 خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشیدمن میخوام گوشی بخرم ک زیر 4 باشه دوربیناشم خوب باشه سامسونگ یا شیائومی باشه عمرش عالی باشه شما چی پیشنهاد میکنید؟ اخه خیلیا میگن سامسونگ عمرش بیشتر شیائومی زود هنگ میکنه باز شیائومی دوربیناش خوبه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/12 09:35:47
      • 4
      • 1

      سلام میتونید سامسونگ A12 و یا شیائومی ردمی 9 خریداری کنید.

    • 0
    • 1
    سلام بین گوشی پوکو m3و پوکو x3 کدومو پیشنهاد میدین؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/12 09:00:06
      • 0
      • 3

      سلام صددرصد X3

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدید کدوم گوشی از نظر قیمت و کیفیت و کارکرد بهتره پوکو لم 3 سامسونگ جي ال ایکس آ02 اس ام 11
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/10 09:01:13
      • 0
      • 2

      اگه منظورتون بین گوشی های پوکو M3 و سامسونگ A02 و M11 کدوم بهتر هستش

      به ترتیب ام3 بعدش ام11 و بعدش A02

    • 0
    • 0
    سلام گوشی xiaomi note 9t روش فورتنایت میاد؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/10 08:54:21
      • 0
      • 0

      سلام بله گوشی قدرتمندیه و اجرا میکنه بازیو

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید بین گوشی های y7a و y7pو پوکو M3 مدام بهتر است
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/09 09:14:00
      • 0
      • 1

      سلام پوکو M3 ارزش خرید بالاتری داره

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید بین گوشی های هواویy7a و y7pو سامسونگ a12 کدام بهتر است
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/08 09:28:26
      • 0
      • 0

      سلام Y7a مشخصات نسبتاً قوی تره داره

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من میخوام تا 4 میلیون گوشی بخرم گوشی هایی که تو این قیمتهستند رو میتونید بهم معرفی کنی محمدد
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/06 08:56:23
      • 1
      • 4

      سلام تا 4 میلیون تومان به نظر من شیائومی ردمی 9t و یا پوکو M3 خرید کنید.

    • 0
    • 1
    نوکیا ۳.۴ بهتره یا سامسونگa11
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/04 08:56:42
      • 0
      • 0

      سلام توی همه قسمت ها مشخصاتشون یکیه 

      فقط پردازنده نوکیا 3.4 قوی تره

    • 3
    • 0
    بنظر من گوشی بهتر از y8p تو این رنج قیمتی وجود نداره و نمیاد
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/01 09:00:52
      • 1
      • 1

      باتشکر از نظر شما

    • 0
    • 1
    سلام از پاسخگویی به موقع شما سپاسگزارم فقط یه سوال دیگه دارم گوشی a51 سامسونگ چطوره ایا تو این رده قیمت گوشی بهتری هست البته فقط سامسونگ
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/02/30 10:05:42
      • 0
      • 0

      سلام گوشی A51 هم یکی از بهترین میان رده های سامسونگه اما قیمتش حدود 6500 هستش

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من گوشی میخام که عمر خوبی داشته باشه نمایشگر خوبی داشته باشه سخت افزاری خوبی داشته باشه بنظره شما گوشی هواوي y7aمناسبه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/02/28 08:57:01
      • 0
      • 2

      سلام بله گوشی بسیار خوبیه در کنارش گوشی های پوکو M3، سامسونگ A21s و شیائومی Redmi 9t هم میتونین خریداری کنین

    • 0
    • 0
    سلام میشه یه گوشی تا 4 تومن به من معرفی کنین استفاده من بیشتر وبگردی وبازیهای سبکه ایا بین a12و a21 اختلاف زیاده ترجیحا سامسونگ میخوام باشه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/02/28 08:48:45
      • 0
      • 2

      سلام گوشی A21s خریداری کنید

    • 1
    • 1
    به نظر شما a12 رم۶ بهتره یا ردمی۹ رم۴ نه از نظر رم و حافظه از نظر عمر گوشی باطری دوربین پردازنده و اینجور چیزا
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/02/27 15:42:55
      • 0
      • 1

      سلام از نظر پردازنده ردمی 9 بهتره و از نظر دوربین A12

      باتری ها هم تقریبا تو یک سطح هستن

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی شیائمیm3وسامسونگa12 کدوم بهتره ومیشه بگین گوشی در حد 3الی4میلیون چی بخرم برای بازی پابحی وکالاف دیوتی و اینا ک لگ نداشته باشه؟ ممنون💓
    • امین احمدیان

      1400/02/26 15:51:44
      • 0
      • 0

      سلام پوکو M3 با توجه به انتظاراتی که دارین بهترین گزینه برای شماست

    • 0
    • 0
    سلام بنظرتون کدوم گوشیa12 یاردمی ۹ شارژ دهی بهتری توی بازی ویا اینستا داره
    • امین احمدیان

      1400/02/26 09:13:03
      • 0
      • 1

      سلام ردمی 9

    • 0
    • 0
    با سلام من بین ۳ گوشی گلگسی A21s ، شیائومی نت 8 و هواوی Y8p گیر کرده ام . ممنون میشم اگه راهنماییم کنید .
    • امین احمدیان

      1400/02/26 09:14:39
      • 0
      • 0

      سلام شیائومی نوت 8 پیشنهاد میشه بهتون

       

    • 0
    • 3
    سلام دوستان در مورد سامسونگ باید عرض کنم کیفیت lcd اون بعد مدتی افت میکنه و در برخی موارد دیده شده که سایه میفته روش بنده تعمیرکار هستم و موارد سایه و افت کیفیت رو زیاد دیدم البته تا دو سه سال این اتفاق نمیفته بعد از این مدت شروع میشه استپنا هم وجود داره مخصوصا در سری a
    • 0
    • 0
    سلام من بین poco m3 redmi note 9 redmi 9t موندم کدوم رو بگیرم باطن گوشی برام مهمه نرم و سریع باشه هنگ نکنه برای کار های نیمه سنگین جواب بده باتری خوب نگه داره دوربین و ظاهر مهم نیست. تحقیق کردم poco m3 گوشی خوبیه پیشنهاد شما چیه فیلم پوکو رو دیدم صفحش یکم تیره و زرد بود ایا کیفیتش نمایشش پایینه؟
    • امین احمدیان

      1400/02/25 12:26:55
      • 0
      • 0

      سلام گوشی پوکو همونطور که فرمودین از بقیه مدلها بهتره

      در مورد نمایشگر هم باید بگم هر سه گوشی از صفحه نمایش های یکسان استفاده میکنن

    • 0
    • 0
    از پاسخ گویی به موقع شما سپاس گذارم ممنون که به فکر ما هستین و در اولین فرصت پاسخگوی سوالات ما هستید❤️🙏
    • امین احمدیان

      1400/02/22 12:11:09
      • 0
      • 1

      خواهش می کنم

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید مطمئن هستید که گوشی xiaomi redmi 9t ژیروسکوپ نداره؟ اخه تو یک فیلمی دیدم که ژیروسکوپ برای بازی پابجی فعال شد🤷‍♂️
    • امین احمدیان

      1400/02/21 09:10:55
      • 0
      • 1

      سلام این گوشی ژیروسکوپ نداره اما سنسور شتاب سنج داره که کار همون ژیروسکوپ رو تا حدودی انجام میده ولی اگه برای بازی پابجی مد نظرتونه تاخیر محسوسی نسبت به ژیروسکوپ داره

    • 1
    • 2
    سلام خسته نباشید ممنوم از مطلب خوبتون میخواستم بدونم برای بازی پابجی کدام گوشی بهتره؟ Xiaomi redmi 9t یا Samsung galaxy a21s و اینکه کدومشون ژیروسکوپ دارن؟ باتشکر ممنوم میشم جواب بدید❤️❤️❤️🙏
    • امین احمدیان

      1400/02/20 12:24:44
      • 1
      • 3

      سلام از نظر پردازشی Redmi 9t قوی تره اما سنسور ژیرو نداره

      در مقابل A21s این سنسور رو داره

    • 0
    • 0
    سلام. گوشی y8p بهتره یا سامسونگ a12
    • امین احمدیان

      1400/02/20 12:22:58
      • 0
      • 0

      سلام گوشی A12

    • 1
    • 0
    سلا م ببخشید ایا A12 با حافظه ۱۲۸ گیگ بهتره یا a21s با حافظه 64 بهتره به نظر شما کدومش بهتره
    • امین احمدیان

      1400/02/20 12:11:34
      • 0
      • 0

      بنده به شخصه A21s رو انتخاب می‌کنم، درضمن این حافظه‌هایی که فرمودید حافظه رم متفاوتی دارن، مثلا گوشی A12 با حافظه داخلی 128 گیگ هم رم 4 موجوده و هم رم 6

      پیشنهاد من اینهA21s رم 6 رو خریداری کنید

    • 0
    • 1
    ببخشید بازی پابجی ضرری به گوشی a12 نمیزند
    • امین احمدیان

      1400/02/18 11:23:57
      • 0
      • 2

      سلام بازی به تنهایی ضرری برای گوشی نداره اما میزان بازی کردن شما میتونه در طولانی مدت روی عمر باتری و عملکرد گوشی تأثیر بذاره

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که گوشی سامسونگ a21s بخرم یا شیائومی نوت 9 برای کلاس مجازی و بازی های نسبتا سبک می‌خوام و خوش دستی و زیبایی کدوم رو پیشنهاد میکنید
    • امین احمدیان

      1400/02/18 11:20:50
      • 0
      • 0

      شیائومی نوت 9 از نظر پردازشی یه سر و گردن بهتر از a21S هستش

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید به نظر شما ردمی نوت ۹ بهتره یا ردمی ۹ یا سامسونگ a12 کدوم بهتره برای بازی جست و جو در فضای مجازی نصب برنامه های اجتماعی زیاد و استفاده طولانی کدوم شون بهتره
    • امین احمدیان

      1400/02/15 12:29:40
      • 0
      • 1

      سلام بهتون ردمی نوت 9 رو پیشنهاد می‌کنم. هم پردازنده قوی تره داره و هم دوربین بهتری

    • 0
    • 0
    سلام قیمت گوشی A90 با حافظه128 گیگابایت و رم 6 گیگ چقدر هست هرجا رو گشتم پیدا نکردم
    • امین احمدیان

      1400/02/13 13:29:03
      • 0
      • 0

      سلام گوشی قدیمی هست تقریبا و اگ اشتباه نکنم دیگه تولید نمیشه

    • 0
    • 0
    سلام من یک گوشی اندروید ۹ یا ۱۰ و با دوربینی قوی از سامسونگ که قیمتش ۶تا ۸ میلیون باشه می خوام به نظرتون چه مدلی بهتره
    • امین احمدیان

      1400/02/12 13:43:47
      • 0
      • 0

      سلام گوشی A51 گزینه خوبیه

    • 0
    • 0
    سلام به نظرتون گوشی A12 بهتره یا A20؟
    • امین احمدیان

      1400/02/12 13:44:39
      • 0
      • 0

      سلام گوشی A12 بهتره

    • 0
    • 0
    من گوشی باقیمت 4میلیون باشه و باطری وبازی ودوربین خوب داشته باشه
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:38:19
      • 0
      • 0

      سلام میتونید گوشی Redmi 9t و A21s خریداری کنین

    • 0
    • 0
    سلام گوشی ۴ الی ۵ ملیونی که کیفیت دوربینش خیلی خوب باشه وخوش دست هم باشه درضمن دوربینش وسط گوشی نباشه وشیائومی هم نباشه و البته ازعمرخوبی برخوردارباشه و باطریش خوب شارژنگه داره چی پیشنهادمیدین؟
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:16:26
      • 0
      • 1

      سلام هواوی آنر 9x pro و سامسونگ M21 گوشی های خوبی هستن

    • 0
    • 0
    سلام گوشی Xiaomi poco m3چطوره؟
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:11:10
      • 0
      • 0

      سلام گوشی در رنج قیمتی خودش یکی از بهترین گزینه‌های موجوده و از مشخصات بسیار خوبی استفاده میکنه

    • 1
    • 1
    سلام و عرض ادب خسته نباشین ببخشید دو سوال داشتم 1- راست میگن که ال سی دی a21s بعد از چند ماه کارکرد ضعیف می شود؟؟؟ ۲- یک گوشی در رنج قیمتی پنج میلیون که حافظه و دوربین آن از کیفیت بالایی برخوردار باشن چیه؟؟؟
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:10:31
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب

      در مورد a21s باید بگم که نمایشگر در قسمت بریدگی دوربین سلفی کمی از لحاظ لمس ضعیف کار میکنه و اینکه به مرور ضعیف میشه صحت نداره

      در مورد راهنمای خرید گوشی تا 5 میلیون هم میتونید گوشی های Redmi note 9T، Note 9s و یا Nova 7i خریداری کنید. مقاله راهنمای خرید گوشی تا 5 میلیون رو هم میتونید مطالعه کنید.

    • 1
    • 1
    سلام ، خسته نباشید به نظر شما تو تابستون امسال قیمت گوشی مثل الانه یا می ره بالا یا میاد پایین ؟ لطفا بهم بگید
    • امین احمدیان

      1400/02/08 13:01:18
      • 0
      • 1

      سلام به احتمال زیاد روند قیمت گوشی با توجه به دلار کاهشی باشد اما کاهش خیلی محسوسی نیست.

    • 0
    • 0
    من از گوشی شیائومی ردمی نه خوشم نمیاد یه گوشی دهن پر کن در اندازه چهار میلیون چی پیشنهاد میکنین؟
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:35:52
      • 0
      • 1

      سلام میتونید گوشی های Redmi Note 8، A21s و یا نوکیا 5.3 خریداری کنید

    • 0
    • 0
    سلام ، وقتتون بخیر بین a02s 32g Gplus x10 Redmi 9 از همه نظر کدوم بهتر و برتره ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/07 09:21:44
      • 0
      • 2

      سلام گوشی Redmi 9 پیشنهاد میشه بهتون

    • 1
    • 1
    سلام ممنون از سایت و مقاله خوبتون پیشنهاد شما برای بهترین گوشی زیر 3 ملیون چیه
    • امین احمدیان

      1400/02/06 10:43:19
      • 0
      • 0

      سلام پیشنهاد بنده جی پلاس X10 هستش

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید اگه شما بخواید گوشی زیر سه ملیون بخرید چیرو انتخاب می کنید یا بهترین گوشی زیر سه ملیون از نظر شما چی هستش ؟
    • امین احمدیان

      1400/02/06 10:44:01
      • 0
      • 0

      سلام بنده زیر 3 میلیون تومان جی پلاس X10 رو خریداری می‌کنم

    • 0
    • 1
    سلام برای نصب برنامه های نسبتا سنگین گوشیa12بهتره یا m11؟البته کیفیت دوربین هم برای من مهمه.
    • امین احمدیان

      1400/02/05 10:00:27
      • 0
      • 1

      سلام گوشی A12 بسیار مناسبت تر و قوی تر از M11 هستش

      هم در بخش پردازش و حافظه رم و هم در بخش دوربین

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی 4 میلیونی میخوام برای کالاف دیوتی یا پابجی که خیلی راحت و بدون هیچ باگی کار کنه و حافظه و رم و دوربین خوبی داشته باشه چی پیشنهاد میکنید
    • امین احمدیان

      1400/01/30 14:37:24
      • 0
      • 2

      سلام و عرض ادب تا 4 میلیون مسلماً گوشی پیدا نمی‌کنید که بدون هیچ تاخیر و افت فریمی این بازی های سنگین رو برای شما اجرا کنه اما Redmi 9 شیائومی شاید بتونه با کیفیت متوسط انتظارات شما رو برآورده کنه

    • 1
    • 0
    سلام گوشی ردمی. نوت 9 برای بازی های سنگین خوبه و اینکه ردمی نپت 9 بهتره یا a21s
    • امین احمدیان

      1400/01/22 15:08:47
      • 1
      • 0

      سلام بین گوشی های نوت 9 و A21s من گوشی نوت 9 شیائومی رو پیشنهاد می‌دم.

      اما در مورد اینکه آیا نوت 9 بازی‌های سنگین مثل پابجی و Call of Duty رو اجرا میکنه یا خیر باید بگم تجربه تست رو نداشتیم اما در تنظیمات پایین گرافیکی احتمال اجرای این بازی‌ها وجود داره

    • 1
    • 0
    سلام گوشی تا 4 میلیون که پابجی و کالاف دیوتی را تو کیفیت متوسط به راحتی میاره
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:04:33
      • 1
      • 0

      با سلام

      تا 4 میلیون تومان معمولا سخت میتونید گوشی هایی برای بازی تهیه کنید

      اما با کمی افزایش بودجه تا 4 و نیم میلیون میتونید گوشی های Moto G9 Play و Redmi 9T رو خریداری کنید.

    • 1
    • 1
    سلام جناب قیمت در رنج 4 میلیون از نظر کیفیت دوربین _اسپیکر _کیفیت صفحه نمایش _ زیبا و خوش دستی =Galaxy M11 SM-بهتره یا Galaxy J7 Pro SM- و آیا گوشی دیگری پیشنهاد میدهید
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/07 10:35:26
      • 2
      • 2

      سلام

      گوشی سامسونگ Galaxy M11 پیشنهاد می شود

    • 0
    • 1
    سلام من یک گوشی خوب میخوام برای کلاسای مجازی و.... البته میخوام از عمر خوبی هم برخوردار باشه...باتریش شارژ زیاد نگه داره و هنگ نکنه ....داغ هم نکنه....به نظرتون گوشی a12 به درد من می خوره و گوشی خوبی هست؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/07 10:31:08
      • 0
      • 2

      سلام

      بله گوشی A12 یک گوشی خوب در این رنج قیمتی میباشد که جوابگوی نیازهای معمولی شما خواهد بود

    • 1
    • 2
    ببخشيد انر 9a ريز دسته؟ يا اندازش مثل ساير گوشي هايي مثل سامسونگ و شيائوميه؟ چرا از تصوير ميبينم انگار سايزش ريزه!
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/26 10:23:39
      • 1
      • 0

      بستگی دارد با کدام مدل های شیائومی و سامسونگ مقایسه کنید از نظر عرض فرق چندانی ندارد اما طولی کمی کوچکتر میباشد نسبت به نوت 9s شیائومی

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشيد من ميخواستم هونور 10ايكس لايت بخرم اما متوجه شدم هيچ كدوم از گوشي هاي اين برند سيستم گوگل رو پشتيباني نميكنه سوال من اينه ايا جايگزيني براي گوگل داره؟ يا برنامه اي ك مختص اين مدل باشه و بجا گوگل بشه استفاده كرد يان؟ اگه نداره ك از خريد منصرف بشم...
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/26 10:20:39
      • 1
      • 0

      سلام

      بله گوشی های جدید هواوی و آنر در حال حاضر از سرویس گوگل پلی به علت تحریم آمریکا پشتیبانی نمی کنند. اما گزینه جایگزین آپ گالری مخصوص این شرکت می باشد که خیلی از نرم افزار های ایرانی در آن قرار دارد مانند نرم افزار های بانک، اسنپ، تپسی و ... در کنار آن میتوانید از کافه بازار و مایکت هم استفاده کنید 

    • امیرسام

      1399/12/28 00:35:49
      • 1
      • 0

      در ضمن میتونی بازی ها رو روی حساب فیسبوک سیو کنی و یه بدیش اینه که اگه راننده اسنپی گوشی های هواوی به کارت نمیاد چون نمیشه اسنپ مخصوص رانندگان رو توی این گوشی ها ریخت

    • 0
    • 3
    سلام وقتتون به خیر ببخشید میخواستم بدونم گوشی a12 بهتر یا گوشیy7p?
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 10:09:11
      • 0
      • 5

      سلام

      گوشی سامسونگ A12 برتر می باشد

    • 0
    • 1
    گوشی سامسونگ a11هنگ میکنه قاطی میکنه گارانتی داره فرستادم ولی درست نشده چکار کنم به نظرتون؟؟
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 10:14:35
      • 1
      • 1

      سامسونگ A11 یکی گوشی پایین رده می باشد و نباید انتظار زیادی داشته باشید از آن اگر در اجرای نرم افزارهای معمولی هنگ می کند به تعمیرکار مراجعه کنید

    • 1
    • 0
    سلام خدا قوت 1-گوشی با کمترین اندازه ممکن 2-کیفیت صفحه نمایش مطلوب 3- دوربین با کیفیت مطلوب در هریک از موارد بالا برای مارک های مختلف، نمونه هاش را بگید در هر یک از موارد بالا قیمت بین 3 - 4 میلیون را بگید همچنین بین قیمت 4 - 5 و 6 میلیون را بگید ببخشید سوالات زیاد شد - تشکر
    • 0
    • 0
    ببخشید یه گوشی میخواست در حل حدود ۴ میلیونی که کیفیت داشته باشه و برای بازی کردن خوب باشه و باتری خوبم داشته باشه
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 10:05:45
      • 0
      • 2

      گوشی شیائومی ردمی 9 رو بهتون پیشنهاد می کنم اما برای اینکه همه بازی ها رو پاسخگو باشد گوشی باید بیشتر هزینه کنید

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی تاسقف 4ونیم نهدبیشتر نهدکم تر میخواستم رمش بالا باش هنگ داخلش نباش سرعت نت گوشیبرای برنامه خیلی قوی باشه و کیفیت دوربین داشته باش چ گوشی هست تو این قیمت ک سرعت نت گوشی بالا زیاد باش
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 09:59:01
      • 1
      • 2

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A12 با حافظه ۱۲۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    من می خوام گوشی ردمی نوت 9 بخرم ایا گزینه مناسبی هست برای من که دانش اموز هستم
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 09:50:24
      • 0
      • 0

      بله کاملا جوابگوی شما می باشد

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشین گوشی آ ۲۰ دارم هنگ میکنه چه گوشی بهتری با رنج قیمت تا۳ ۴ میلیون پشنهاد میکین؟
    • fd رالزز

      1399/12/16 09:51:40
      • 1
      • 2

      سلام

      اگر فقط تا ۴ میلیون میتونید هزینه کنید. گوشی شیائومی ردمی 9 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید. من میخواستم یه گوشی درحد4_4نیم وتوهمین رنج نه بیشتر نه کمتر بخرم. گوشی که حافظه خوب برای درس ونگهداری شارژ برای مدت زیاد وکیفیت دوربین خوب باشه. چیو پیشنهاد میدین
    • fd رالزز

      1399/12/12 09:48:25
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی سامسونگ گلکسی A12 و شیائومی POCO M3 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام..خسته نباشید گوشیa12s برای بازی هایی مثل فری فایر..کلش رویال..بدرد بخور است؟؟
    • fd رالزز

      1399/12/10 15:50:26
      • 1
      • 0

      سلام

      منظورتون گوشی OPPO A12s می باشد؟ چون سامسونگ گوشی با نام A12s ندارد.

      گوشی اوپو یک گوشی پایین رده محسوب می شود به سختی جوابگوی بازی خواهد بود.

    • 0
    • 0
    بهترین گوشی که هم دوربینش خوبه هم حافظه زیادی داره و باهاش میشه پابجی و فورتنایت بازی کرد کدومه
    • کاربر سایت

      1399/12/09 10:43:05
      • 2
      • 3

      در حد 4 میلیون تومان ردمی 9 شیائومی پیشنهاد می شود

    • 0
    • 0
    سلام وققتون بخیر.. میشه لطف کنین یه گوشی معرفی کنین که ازهمه لحاظ،مثل باتری،حافظه و کیفیت دوربین خوب باشه و برای کارای درسی و رفتن ب پیام رسان ها خوب باشه و مشکلی پیش نیاد و قیمتش تا سقف ۴ میلیون باشه و بهم معرفی کنین.تشکر
    • کاربر سایت

      1399/12/09 10:29:46
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 9 با حافظه 64 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام برای بازی فری فایر کدوم گوشی مناسب هست؟ ممنون از پاسخگویتون
    • کاربر سایت

      1399/12/06 10:20:17
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 9 با رم 4 جوابگوی شما خواهد بود

    • 0
    • 0
    سلام من ی گوشی که دوربینهاش و حافظه داخلیش خوب باشه تا نهایتا 4 میلیون میخواستم لطف میکنید راهنمایی کنید چی بخرم، ممنون
    • کاربر سایت

      1399/12/06 10:18:04
      • 1
      • 2

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 9 با حافظه 64 و رم 4 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام گوشی m21 بنظر شما چطوره؟ میشه یه گوشی معرفی کنید که تقریبا شبیه به m21 و m31 باشه و سامسونگ باشه و قیمتش 4میلیون باشه؟
    • کاربر سایت

      1399/12/06 10:07:03
      • 0
      • 3

      سلام

      گوشی سامسونگ A12 گوشی خوبی می باشد قیمت حدودی ۴.۵ میلیون است

    • 2
    • 0
    روی موبایل a12 حتی فیری فایر هم مناسب نیست . به این معنی که هنگ میکنه یا داغ میکنه.
    • 1
    • 0
    با سلام. به نظرتون گوشی پوکو m3 بگیرم یا ردمی 9T ؟ لطفا بگین؟
    • کاربر سایت

      1399/12/02 10:57:36
      • 1
      • 0

      سلام

      مشخصات دقیقا یکسان می باشد اما ردمی 9T دارای سیستم دوربین چهارگانه است در حالی که POCO M3 دارای سه گانه می باشد

    • 0
    • 1
    سلام میخواستم بدونم بین گوشی a10 و a10s و m11 کدوم رو پیشنهاد میکنید از همه نظر خوب باشه ممنون
    • کاربر سایت

      1399/12/02 10:24:24
      • 1
      • 1

      سلام

      بهترین گزینه گوشی M11 می باشد

    • 0
    • 0
    سلام حدود 4/5 پول دارم شما گوشی a11 رو یا a12 رو برای برنامه و بازی سنگین پیشنهاد می کنید
    • کاربر سایت

      1399/11/22 09:31:18
      • 2
      • 2

      سلام

      برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A12 رو پیشنهاد می کنم اما هیچکدام برای بازی های سنگین مناسب نیستند باید کمی بیشتر هزینه کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر بین این 3 گزینه به نظرتون کدوم مناسب بازی های سنگین هست و اینکه کدوم بهتر شارژ نگه میداره و هنگام بازی داغ نمیکنه؟ قیمتش هم بین 4 تا 5 میلیون باشه. a12 سامسونگ /شیائومی نوت 8 / هواوی وای8پی ممنون از پاسخگوییتون.
    • کاربر سایت

      1399/11/20 09:14:59
      • 0
      • 3

      شیائومی نوت 8

    • 0
    • 0
    می خوام گوشی تا 4 ملیون بخرم که کالاف دیوتی توش بگیره کدوم گوشی رو پیشنهاد می کنین؟؟
    • کاربر سایت

      1399/11/20 09:11:32
      • 2
      • 1

      گوشی شیائومی ردمی 9 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من میخواستم اول گوشی a21s رو بخرم ولی وقتی فهمیدم بیشتر گوشیاش با کاور تاجش خوب کار نمیکنه از خریدم منصرف شدم ولی حالا قصد خرید گوشی a12 رو دارم لطفا میشه در این باره نظرتون رو بگین
    • کاربر سایت

      1399/11/20 09:00:02
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی سامسونگ A12 گوشی مناسبی می باشد از نظر ضعف تاچ بعد از نصب گلس اکثر گوشی ها این ضعف رو دارا می باشند

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید الان گوشی A12 بهترین انتخاب حساب می شه یا نه کدوم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/11/15 10:08:35
      • 2
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی 4 میلیون بله یکی از بهترین گزینه ها می باشد

    • عرفان

      1399/11/19 22:07:47
      • 1
      • 1

      نخیر دوست عزیز شما کافیه که داخل گوگل سرچ کنی مقایسه ردمی 9 با A12 اون وقت می بینی که اصلا سامسونگ به گرد پای ردمی هم نمیرسه و این هم بگم ردمی 3/4 میلیونه اما سامسونگ 4/3 میلیون. حالا انتخاب با خودتونه

    • 0
    • 0
    سلام و درود 🌹 خسته نباشید میخواستم بدونم گوشی تا 5-6 تومن که از نظر باتری و پردازنده و همچنین حافظه و دوربین کیفیت خوبی داشته باشه چی پیشنهاد میکنید؟! و اینکه بین سامسونگ و شیائومی و هواوی کدوم عملکرد بهتری داره؟ پیشاپیش ممنونم ازتون🌹🌸🙏
    • کاربر سایت

      1399/11/11 11:22:31
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت 9s با حافظه 128 رو بهتون پیشنهاد می کنم یکی از بهترین میان رده های موجود در بازار

    • 2
    • 0
    با سلام من میخوام بدونم کدوم از این گوشیها a30بهتر هس یا a31برای پاپجی بهتره کیفیتش و سرعت
    • کاربر سایت

      1399/11/08 09:21:28
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی A31 برتر می باشد

    • 0
    • 0
    میشه یه گوشی برای بازی های سنگین مثل پابجی و کالاف پیشنهاد کنید که رم ، حافظه و دوربینش خوب باشع بعد گوشی شیامی نوت ۸ واقع میشه با ۴ میلیون خرید یا کمتر اگه نمیشه یه گوشی بگین که این مشخصات داشته باشه نهایت نهایت تا۴ ۳۰۰ملیون واقعا نمیدونم چه گوشی بگیرم اگه میشه زود جواب بدین
    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:56:02
      • 1
      • 1

      گوشی شیائومی نوت 8 با حافظه 64 در حال حاضر 4.9 میلیون میباشد. برای انتخاب گوشی برای بازی های ذکر شده نیاز هست بیشتر هزینه کنید تا مشکلی در اجرا نداشته باشید

    • ایلیا بنی ابراهیمی

      1399/11/06 20:48:19
      • 1
      • 1

      خوب شیائومی نوت 7چی خوب نیست. نهایت بیشتر تا ۴ ۵۰۰ بعد میشه بگین کدوم نوت ۸ هست چون نمیدونم کدوم هست. چقدر باید هزینه کنم تا یه گوشی خوب بگیرم

    • کاربر سایت

      1399/11/07 10:48:11
      • 1
      • 0

      نوت 7 شیائومی دیگه تولید نمیشه و نو داخل بازار یافت نمی شود.

      برای مشاهده گوشی نوت 8 شیائومی کلیک کنید.

      گوشی سامسونگ گلکسی A21s هم تا حدودی مناسب گیمینگ هست

    • ایلیا بنی ابراهیمی

      1399/11/07 14:30:11
      • 1
      • 0

      من قسطی بخوام بخرم چقدر چقدر بیشتر میشه

    • کاربر سایت

      1399/11/08 09:23:43
      • 0
      • 0

      برای اطلاع از شرایط قسطی پیشنهاد می کنم بخش فروش اقساطی رو مطالعه کنید و شرایط اقساط خودتون رو در لندو (ایران رنتر قدیم) مشاهده کنید

    • 0
    • 1
    سلام میخام‌ گوشی a12 بخرم بنظر شما گوشی خوبی هست تفاوت گوشی a12با گوشی a21چیع هست
    • کاربر سایت

      1399/11/04 08:20:24
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی گلکسی A12 از نظر دوربین و باتری نسبت به گوشی A21 برتری دارد باقی مشخصات یکسان می باشد

    • 0
    • 1
    سلام میخاستم بدونم گوشی سامسونگ a11 برای بازی های سنگین مثل کلاف توتی و پابجی بهتره یا a12 و قیمتاش چقدر باهم فرق میکنه و آیا گوشی a12 مقرون به صرفه هست یا نه من تا 4/5 بیشتر ندارم ممنون لطفا جواب بدین
    • کاربر سایت

      1399/10/30 09:17:48
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی A12 برتر می باشد و فرق قیمتی چندانی با گوشی A11 ندارد

    • 0
    • 1
    سلام میخاستم بدونم گوشی سامسونگ a11 برای بازی بهتره یا a12 و چقدر قیمتشون با هم فرق میکنه
    • کاربر سایت

      1399/10/30 08:46:11
      • 0
      • 1

      سلام

      به طور کلی گوشی سامسونگ A12 برتر می باشد و تفاوت قیمتی حدود 100 هزار تومان است

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی تا رنج قیمت 4/5میلیون برای بازی های سنگین میخام بخرم و باتری و حافظه و اندازه و سرعت اینترنتم برام مهمه شما چی پیشنهاد میکنید؟ من تا الان خودم گوشی سامسونگ a11 رو مد نظرم هست چون یکی از دوستام اینو داشته و بازی سنگین مثل کلاف دیوتی و پابجی روش نصب کرده بود و خیلی مشکل نداشت . با این هال شما چی پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/10/27 10:23:58
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی A12 سامسونگ رو بهتون پیشنهاد می کنم باتری عظیم رم 4 گیگ و حافظه 64 گیگابایتی رو در اختیارتون قرار می دهد

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر گوشی سامسونگ سه تا چهار تومان چی پیشنهاد میکنید .
    • کاربر سایت

      1399/10/20 09:14:36
      • 1
      • 2

      سلام

      در رنج قیمتی 3.900 گوشی شیائومی ردمی 9A خوبه

      در رنج قیمتی 4 میلیون گوشی آنر 8A با حافظه 64 و رم 3 خوبه

      در رنج قیمتی 4.400 گوشی سامسونگ گلکسی M11 خوب می باشد

    • 0
    • 1
    چرا اپل رو نمیزارید اپل کمتر از پنج ملیون ھم داریم
    • کاربر سایت

      1399/10/17 08:13:26
      • 1
      • 7

      گوشی اپل نو ؟ زیر پنج میلیون ؟ میشه معرفی کنید

    • 1
    • 0
    سلام من میخوام ی گوشی بخرم که میتونم تا حدود چهار و پونصد خرج کنم . چند تا گوشی خوب پیدا کردم که از هر جهت عالین . ولی هانر و هواوی هستن . ولی میگن الان هواوی سرویس گوگل نداره و اپ گالری هم توی ایران باز نمیشه . حتی با فیلتر شکن . میشه بگید با پول من چی میتونم بخرم که خیلی خوب باشه . لطفا جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/10/17 08:05:57
      • 2
      • 1

      سلام

      گوشی های جدید هواوی فاقد سرویس گوگل هستند به عنوان مثال اگر شما گوشی که اواخر 2019 و یا اوایل 2020 به بازار اومد رو بخرید مشکلی نداره.

      مورد دوم اینکه اپ گالری بر روی گوشی های هواوی فاقد سرویس گوگل به اسانی باز میشه مشکلی هم نداره و خیلی از نرم افزار های لازمه فارسی در اون اضافه شده در کنار اون شما میتونید از بازار و یا مارکت های دیگه هم نرم افزارهاتون رو بگیرید

    • 0
    • 0
    تو گوشی های سامسونگ با چهار میلیون بهترین گوشی چیه؟!
    • کاربر سایت

      1399/10/14 08:22:23
      • 2
      • 1

      گلکسی A11 سامسونگ

    • 0
    • 0
    سلام من میخام گوشی که دوربین خوبی داشته باشه و قیمتشم خوب باشه بگیرم تا مثلا ۵ میلیون اینا.کدوم گوشی بهتره!؟
    • کاربر سایت

      1399/10/11 08:25:49
      • 0
      • 3

      سلام

      در این رنج قیمتی گوشی های سامسونگ گلکسی A12، هواوی y8s و شیائومی ردمی 9 رو پیشنهاد کرد

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم سامسونگ a11برا بازی های سنگین خوبه
    • کاربر سایت

      1399/10/09 08:13:31
      • 2
      • 0

      سلام

      خیر جوابگو نخواهد بود

    • 0
    • 1
    سلام از بین m11وa11کدوم؟
    • کاربر سایت

      1399/10/06 08:25:45
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی a11 دارای پردازنده قوی تر هست و گوشی m11 باتری بهتری دارد

    • 2
    • 1
    بنظر شما شیائومی ردمی۹ بهتره یا۸
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:41:11
      • 0
      • 2

      ردمی 9 بهتر می باشد

    • 0
    • 0
    ببخشید تا چهار میلیون برای بازی های سنگین چی پیشنهاد میکنید من خودم nova3eمد نظرم هست لطفا سری جواب بدین🙏
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:40:55
      • 0
      • 0

      گوشی هواوی y7p با حافظه 64 و رم 4 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام شیائومی ردمی ۸بهتره یا۹و ردمی ۸در چه قیمتی هست ۳۲گیگ
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:32:55
      • 0
      • 1

      سلام

      ردمی 9 برتر میباشد، در حال حاضر ردمی 8 فقط با حافظه 64 موجود می باشد

    • 0
    • 2
    سلام من یه گوشی میخواستم از ۳تا۴نیم میلیون برای بازی وکار های معمولی که رمش۲ باشه اندروید هم۸
    • کاربر سایت

      1399/09/29 09:42:35
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی آنر 9A رو بهتون پیشنهاد می کنم با 3 گیگ رم و 64 گیگ حافظه

    • 0
    • 0
    سلام یه گوشی سامسونگ برا مادرم میخام دوربینش برام مهمه برای تماس تصویری .حافظش برام مد نظر نیس .چه مدلی بهم توصیه میکنید؟؟تبلت هم باشه مشکلی نداره
    • کاربر سایت

      1399/09/26 15:28:58
      • 2
      • 3

      سلام

      تا چه حدی مدنظرتون هست هزینه کنید؟

      اگر قیمت براتون مهم نیست گوشی سامسونگ A51 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    ببخشید گوشی A9 چطورع خوبه بخرم.ی بهترشم هست
    • کاربر سایت

      1399/09/24 08:33:10
      • 0
      • 0

      گوشی قدیمی هست در چه محدوده قیمتی مدنظرتون می باشد؟

    • 0
    • 0
    سلام من ۴ میلیون و ۷۰۰ تومن دارم یه گوشی با حافظه قوی میخوام فقط واسه مطالب درسی کار زیادی باهاش نمیکنم
    • کاربر سایت

      1399/09/22 07:53:31
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی هواوی y7p رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام راهنمايي ميخاستم.گوشي براي مادرم تا ٤م.كاركردن باهاش راحت باشه و فينگرتاچ و خوش دست،سنگينم نباشه.چشاشونم ضعيفه،..
    • کاربر سایت

      1399/09/22 07:53:27
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی هواوی y7p رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید من یگ گوشی تا ۴ میلیون و ۹۰۰ تومان میخواستم ک دوربین و رم خوبی داشته باشه و در مقابل برخی برنامه ها و بازی های سنگین زود ویروس نگیره و یا باتری ظعیف نشه با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/09/19 08:38:56
      • 0
      • 0

      در این رنج قیمتی گوشی هواوی Y7p رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 2
    گوشی با دوربین خوب و قیمت تا چهارو پونصد چی پیشنهاد میکنید ؟؟؟ لطفا زود تر جواب بدید🙏🙏🙏
    • کاربر سایت

      1399/09/19 08:38:10
      • 0
      • 0

      در این رنج قیمتی گوشی هواوی Y7p رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من میخوام نوا۳ای رو بخرم میخوام بدونم برای نگهداری شارژ چطوره ؟؟
    • کاربر سایت

      1399/09/15 08:49:43
      • 1
      • 1

      سلام

      این گوشی در سال 2018 ئارد بازار شده و در حال حاضر اکبند آن را پیدا نخواهید کرد. اما در کل حجم باتری 3340 میلی امپر میباشد که در صورت استفاده بهینه یک روز رو باید جوابگوتون باشه

    • 0
    • 1
    میشع با 4الی5 تومن ایفون مدل پایین خردی اگه میشه لطفا بگید چه مدلی میشه خرید
    • کاربر سایت

      1399/09/12 09:04:13
      • 0
      • 0

      شما باید دست دوم بخرید و قیمت های دسته دوم رو ندارم

    • 0
    • 1
    سلام تا ۴تومن دنبال گوشی خوب هستم میخواستم بدونمhonor8xتو ایران پیدا میشه و اگه پیدا میشه قیمتش چقدره؟؟ واگه تا۴تومن هست بین honor8x و XIAOMI REDMI 9A کدوم رو پیشنهاد میکنین بهم؟
    • کاربر سایت

      1399/08/29 08:38:20
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی Honor 8X قدیمی میباشد و در بازار موجود نیست دیگر به همین جهت پیشنهاد می کنم XIAOMI REDMI 9A رو خریداری کنید

    • 1
    • 3
    سلام من عکاسم ی گوشی با دوربین خیلی خوب و حافظه داخلی بالا معرفی کنین تا 6 ملیون
    • کاربر سایت

      1399/08/15 08:58:01
      • 0
      • 2

      سلام 

      در پایه قیمتی 6 میلیون تومان بهترین دوربین گوشی نوت 8 شیائومی رو میشه معرفی کرد.

    • 0
    • 0
    گوشی‌های‌هواوی‌چطوره‌
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:42:34
      • 0
      • 0

      هواوی دارای همه نوع گوشی می باشد. پایین رده، میان رده و پرچم دار شما تا چه سقفی مدنظرتون هست تا بهتر راهنمایتون کنیم 

    • 0
    • 0
    سلام‌به‌نظرتون‌من‌با‌4میلیون‌گپشی‌a10sبخرم‌یاردمی9ای
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:40:21
      • 0
      • 4

      سلام

      گوشی ردمی 9A رو خرید کنید

    • 0
    • 0
    لطفا گوشی تو رنج 3الی4 تومان معرفی کنید؟
    • کاربر سایت

      1399/07/19 09:21:20
      • 1
      • 3

      گوشی سامسونگ a10s و A01 رو میشه پیشنهاد کرد

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشید.گوشی برای کار های روزمره با دوربین خوب تو رنج 4.5 تومن چی پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/07/15 19:48:59
      • 1
      • 3

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A11 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید تا 4/5 تومن گوشی با رم بالا به جز هواوی و آنر میشه معرفی کنید فقط پردازنده و رم خوبی داشته باشه
    • کاربر سایت

      1399/07/13 09:22:27
      • 2
      • 2

      سلام

      در رنج قیمتی 4.5 میلیون شیائومی ردمی 9A رو پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 4
    سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم که شما تو رنج قیمتی ۳.۵ تا ۴.۵ میلیون تومان که برای کار های روزانه و درسی مثل شاد و... چی پیشنهاد میکنین؟
    • 0
    • 1
    سلام تا۴تومن چه گوشی میتونم بخرم؟
    • کاربر سایت

      1399/07/07 09:36:26
      • 1
      • 1

      سلام

      در حد 4 میلیون تومان میتوان هواوی 7s، سامسونگ گلکسی A01 و هواوی 8s رو پیشنهاد کرد 

    • 1
    • 0
    سلام بین ردمی نوت۹ اس با سامسونگ A۵۰یاA۳۱یاm۳۰ کدومشون بهترن؟ من از اینترنت زیاد استفاده میکنم و برای کلاس های درسیم یه گوشی با قیمت مناسب میخوام.
    • کاربر سایت

      1399/07/06 11:05:34
      • 0
      • 4

      سلام

      گوشی نوت 9s با حافظه 128 بهترین گزینه می باشد

    • 0
    • 5
    سلام آقا تا جایی که من از گوشی شیاعومی نوت۸ دارم مضخرف ترین گوشیه با اینکه خودم ی زمانی داشتمش به خدا واس خودش هنگ می کرد میرفت تو برنامه ها دوربینو باز می کرد. از لحاف دوربینم دوربین ۴۸ مگاپیکسلیش الکیه و با ۲۰ مگاپیکسل سامسون برابری می کنه. اگه دیدین کسی میگه شیاعومی نوت هشت خوبه یا واس اینه که خودش اون گوشیو داره یا واس اینه که نمی دونه اون گوشی چقدر افتضاحه و شایدم به دوربین ۴۸ مگاپیکسلیش و قیمتش نگاه می کنن. من خودم تو گوشی فروشی کار می کنم و گوشی های شیاعومی اصلاً با گوشی سامسونگ غیر قابل مقایسن.
    • ابراهیم زاده

      1399/07/06 11:54:22
      • 5
      • 0

      منم نوت۹اس گرفتم دوربینش اصلا ۴۸ مگاپیکسلی نیست اما باتریش عالیه

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی خوب تا 4 تومن میخام پیشنهادتون چیه ؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:03:10
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی ردمی 9a و آنر 8s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام میشه بگید گوشیA11سامسونگ بین این گوشی های مذکور چه لول و رتبه ای داره؟و نسبت بهS8سامسونگ بهتره یا نه؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:17:01
      • 2
      • 1

      سلام

      سری S سامسونگ جزو بهترین مدل ها می باشد و نباید با سری A مقایسه کردش. اما s8 قدیمی شده و A11 گوشی جدید میباشد اما جزو پایین رده های سامسونگ می باشد 

    • 0
    • 2
    سلام ببخشید رم هرچی بالاتر باشه بهتره؟بین گوشی پی سی پلاس وa50کدوم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:24:15
      • 2
      • 2

      سلام

      برای بازی و برخی نرم افزار ها رم بالا بهتر است. گوشی پی سی پلاس نداریم ؟؟؟ منظورتون چیه ؟

       

    • 2
    • 1
    سلام .یه گوشی خوب و با ارزش و باطری قوی و کیفیت تصویر تو رنج ۳.۵ میلون میخوام چه گوشی رو پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:31:16
      • 1
      • 0

      سلام

      در رنج 3.5 میلیون انتخاب ها خیلی محدود هست در حال حاضر میشه سامسونگ a01 رو پیشنهاد داد

    • 1
    • 1
    سلام بین گوشی ایفون 6و a10کدوم بهتره؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:37:21
      • 2
      • 3

      سلام

      اگر ایفون دوست هستین iPhone 6

    • 2
    • 1
    با سلام میخواستم بدونم گوشی تا 4 میلیون چه پیشنهاد میکنید؟که بازی هایی مثل پابجی و آسفالت 8 رو به راحتی باز کنه؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:41:38
      • 1
      • 2

      سلام

      در حال حاضر با این رنج قیمتی نمیشه گوشی برای بازی های ذکر شده پیشنهاد کرد

    • 0
    • 1
    گوشی تا ۴ میلیون چی پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:45:14
      • 0
      • 2

      ردمی 9A شیائومی رو میشه پیشنهاد داد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید من یه گوشی سه تومان تا سه و خورده ای می‌خوام به نظر شما چه گوشی خوبه؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:46:53
      • 2
      • 1

      سلام

      گوشی هیوندای seoul X 16G Ram2 رو میشه پیشنهاد کرد

    • 0
    • 0
    سلام وخسته نباشیدمیخوام یه گوشی خوب در حد ۶ونیم بگیرم خودم m31 a نظرم هست میخواستم نظر استاد عزیز رو بدونم ممنون میشم
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:21:29
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی خوبی می باشد از نظر باتری و صفحه نمایش عالی عمل گرده 

    • 1
    • 0
    سلام میخوام قیمت نت8 شیاعومی رو بدونم در بازار لطفا از چه ادرسی بتونم قیمت دقیق رو پیدا کنم مرسی لطفا زود پاسخ دهید
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:39:15
      • 0
      • 2

      سلام

      با استفاده از لینک زیر قیمت بروز گوشی نوت 8 رو مشاهده کنید.

      قیمت شیائومی نوت 8

    • 0
    • 1
    شما بین شیائومی نوت 8 پرو 128و نوت 9 اس128 و هواوی y9s کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ و به چه دلیل؟ ممنون میشم سریع جواب بدین🙏🙏🙏❤️
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:40:54
      • 1
      • 1

      سلام

      بین این 3 مورد گوشی شیائومی نوت 9s با حافظه 128 رو پیشنهاد می کنم صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قوی، دوربین های قابل قبول و ارزش خرید بالا

    • 0
    • 1
    سلام به نظر شما گوشی هواوی y9sگوشی خوبیه؟ یا برم نوت 9 اس با حافظه 128 بگیرم؟ خودم نظرم رو y9s ولی میخواستم نظر شما رو در مورد اینکه گوشی خوبیه بدونم، اگه تو این رنج قیمت گوشی مد نظر دارید معرفی کنید ممنون
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:42:20
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی نوت 9s با حافظه 128 رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    p30 lite, y9primeکدوم رو پیشنهاد میکنین؟!
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:45:00
      • 0
      • 0

      اگر دوربین پاپ آپ دوست دارید Y9 prime بهتره

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید می خواستم بدون با سه میلیون نیم چه گوشی خوبی می توانم بخرم برام دوربین وکیفیت گوشی مهم
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:49:46
      • 0
      • 0

      سلام

      در حال حاضر یک گوشی معمولی می توان خرید هیوندای Seoul X

    • 1
    • 1
    سلام ببخشید از بین هواوی Y7primeو a10sوa20 کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایتیی

      1399/06/12 14:35:49
      • 2
      • 2

      سلام

      گوشی گلکسی A20 از نظر صفحه نمایش برتر می باشد باقی مشخصات یکسان هستند

    • 0
    • 2
    سلام.بین انتخاب گوشی a21s و شیائومی 9s موندم.چون سالهاست از سامسونگ استفاده کردم بیشتر نظرم سمت a21s هست،بنظر شما کارکرد این گوشی نسبت به قیمتش خوبه؟
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:40:44
      • 3
      • 1

      سلام

      اگر سامسونگ دوست هستید و برند سامسونگ مورد علاقه شماست پس درنگ نکنید و گوشی گلکسی A21 رو خریداری کنید چون دارای ارزش خرید مناسبی می باشد.

      اما اگر تعصب خاصی روی برند سامسونگ ندارید بهتون گوشی شیائومی نوت 9s با حافظه ۱۲۸ رو پیشنهاد می کنم. از نظر پردازنده، کیفیت صفحه نمایش، مقدار رزولوشن و حافظه داخلی برتر می باشد.

    • 0
    • 1
    سلام میخواستم بپرسم nova 4 بهتره یا honor 10 lite
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:26:15
      • 0
      • 0

      سلام

      نوا ۴ برتر می باشد هم پردازنده هم دوربین قوی تری دارد

    • 0
    • 0
    نت 8 پرو درسته بعد از مدتی کیفتش رو از دست میده و اگه خریدی و اوردی خراب بود میشه پس داد یا نه من بین نت 8 پرو و نت8 موندم
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:22:59
      • 0
      • 4

      خیر این یک باور اشتباه است که گوشی های شیائومی زود خراب می شوند اگر درسته و بهینه استفاده کنید از گوشی سال ها براتون جوابگو می باشد.

      در مورد سوال بعدی گوشی ها دارای گارانتی میباشند و هیچ شرکت گارانتی کننده ای برلی بوازم الکترونیکی گارانتی تعویض ندارد.

      و در آخر اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید نوت ۸ پرو برتر می باشد

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.میشه لطف کنین بگین بین a21s و a31 کدوم بهتره؟ واگر هم خیلی با هم تفاوتی از نظر کیفیت ندارن بگین .ممنون
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:20:51
      • 0
      • 2

      سلام

      از نظر نوع صفحه نمایش، کیفیت صفحه نمایش، پردازنده و حافظه ذخیره سازی گوشی گلکسی A31 برتر می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام چرا میگید که شیائومی نوت 8 از شیائومی نوت 9 بهتره؟؟ نوت 9 که هم باتریش 5000 میلی امپره هم سریع تر شارژ میشه و هم صفحه نمایش بیشتری داره و... لطفا دلیل خودتون رو برای بهتر دونستن شیائومی نوت 8 از نوت 9 رو بگید ممنون
    • کاربر سایتیی

      1399/06/11 08:16:27
      • 2
      • 0

      سلام

      مورد اول باید گفت که نوت 9s و نوت 9 پرو شیائومی از نوت ۸ برتر می باشند که اونها به کنار.

      الان صحبت رو مقایسه نوت ۸ با حافظه ۶۴ هست و نوت ۹ با حافظه ۶۴

      نوت ۸ دارای رم بیشتر، پردازنده قوی تر و پردازنده گرافیک قوی تر می باشد. که در مقایسه کلی عملکرد بهتری داشته نسبت به نوت ۹ شیائومی

    • 1
    • 0
    سلام خوهشن دوستان یه سوال مهم داشتم؟ میگم خریدن نت 8 پرو شانسی هس یا خوب در میاد یا بد مسکلات. وصل نشدن اینترنت گذشته زمان کندشدن و ... خواهش میکنم خیلی ناراحتم. در این مورد راهنمایی کنید مثلا از کجا بخرم گوشی خراب بودپس بگیرن و این جیزا ممنون میشیم
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:51:45
      • 1
      • 1

      سلام

      این مورد که گوشی های شیائومی زود خراب می شوند یک باور اشتباه است. اما چون گوشی ها همگی دارای گارانتی هستند. در صورت وجود مشکل شما باید با شرکت گارانتی کننده ارتباط بگیرید و عاملین فروش کاری از دستشون بر نمیاد

    • 0
    • 1
    ببخشید میگم ردمی ۸ از نظر دوربین و بازی خوبه؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:33:40
      • 1
      • 0

      ردمی ۸ جزو گوشی های پایین رده شیائومی می باشد. و کارایی بالایی برای موارد درخواستی شما ندارد

    • 0
    • 1
    سلام و خسته نباشیدگوشی نت 8. دو سیستم دارد خودم دارم اما میخوام بدونم نت8 پرو هم دو سیستم دارد مممنون
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:35:04
      • 0
      • 0

      سلام

      منظورتون از ۲ سیستم رو متوجه نشدم

    • 0
    • 1
    سلام بین گوشی y9s و نوت 9s و نوت8پرو a51 کدام بهتر است؟
    • کاربر سایت

      1399/06/03 08:58:34
      • 3
      • 0

      سلام

      دقیقا به این ترتیب ارزاش خرید دارند از چپ به راست.

      Xiaomi Note 9s, Galaxy A51, Note 8 pro , Y9s

    • 0
    • 1
    سلا لوازم شیاِئومی گیر میاد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/06/03 08:22:43
      • 2
      • 3

      سلام

      منظور قاب و گلس هست بله گیر میاد

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید ببخشید ی گوشی خوب تا ۴ میلیون رو میشه معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/06/02 08:13:34
      • 1
      • 2

      سلام

      از برند شیائومی نوت ۹ و نوت ۸ رو میشه پیشنهاد کرد

    • 1
    • 1
    سلام ببخشید من بین گوشی شیائومی نوت 8 و شیائومی نوت 9 و سامسونگ a21s موندم که کدوم رو بخرم و میخوام تا سقف 4و پونصد بیشتر هزینه نکنم اگه میشه بگید کدوم بهتره یا اگه پیشنهاد دیگه ای دارید لطفا بهم بگید
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:32:25
      • 0
      • 3

      سلام 

      در بین این سه گوشی بهتون نوت ۸ شیائومی رو پیشنهاد می کنم

    • سینا هاتف

      1399/06/03 18:28:23
      • 8
      • 2

      سلام . بیشک شیائومی نوت ۹

    • 1
    • 1
    گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1 میخواستم قیمت الان در بازار چقدره و اصلی ترین معایبش کدومه
    • 1
    • 0
    سلام؛خسته نباشید من یه سوالی داشتم من یه گوشی تو رنج قیمت 4الی 5تومن میخواستم که هم بتونه بازهای انلاین باز کنه هم طول عمر باتریش زیاد باشه یعنی شارژش زیاد باشه وباتری زود خالی نشه. ممنون میشم کمک کنید
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:20:56
      • 0
      • 1

      سلام

      اگر بتونید تا ۵.۲۰۰ هزینه کنید گوشی شیائومی نوت 9s کاملا نیازتون رو برطرف خواهد کرد

    • 0
    • 0
    با سلام و عرض ادب گوشی تا قیمت 4 میلیون میخوام صفحه نمایش و دوربین و باطری برام مهمه ممنون از راهنمایتون
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:11:32
      • 0
      • 3

      سلام

      بهترین گزینه نوت ۸ شیائومی می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من یک گوشی بین ۳۵۰۰۰۰۰ تا ۴تومان میخاستم رم گوشی برام خیلی مهمه میشه راهنماییم کنین چه گوشی رو بخرم
    • کاربر سایت

      1399/06/01 09:02:08
      • 0
      • 3

      سلام

      در این رنج قیمتی گوشی نوت ۸ شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخیر من میخوام یه گوشی بگیرم که دوربینش خوب باشه و برای دیدن فیلم و وب گردی هم عالی باشه خودمA21sرو درنظر داشتم ولی با چیزایی که شنیدم دو دل شدم و بهم شیائومی نوت 8 رو معرفی کردن که از اونم شنیدم داغ میکنه و الان میخوام کمکم کنین انتخاب خوبی داشته باشم
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:32:39
      • 1
      • 0

      سلام

      هر دو گوشی ای خوبی می باشند و اگر مدنظرتون همین محدوده قیمتی باشه بهترین گزینه نوت ۸ است. اگر شما مداوم با گوشی کار کنید (بازی کنید) بله داغ میکنه اما در دیگر موارد داغی مشاهده نشده است

    • 0
    • 0
    سلام من باتری و سرعت و حافظه خیلی برام مهمه زیاد با گوشی در طول روز کار میکنم و چون چندتا پیج فعال دارم , در تلگرام گروه و کانال دارم و علاوه بر اینکه از کامپیوترم در این موارد دارم کمک میگیریم ولی چیزی که جمو جور باشه مثل گوشی هم برای کارهام لازمه .کمی دودل هستم که کلا گوشی بخرم یا تبلت ؟ ممنون میشم بگید کدوم بیشتر بدردم میخوره و چه مدل هایی بین قیمت 4 تا 5 تومان پیشنهاد میدین بهم؟
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:24:52
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی ۵ بهتون گوشی های نوت ۸ پرو شیائومی، آنر 9X و آنر 10i رو بهتون پیشنهاد می کنم

      اما اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید گوشی که کاملا جوابگوی نیازهاتون خواهد بود شیائومی نوت 9s می باشد

    • 0
    • 0
    سلام گوشی سامسونگ a21s بهتره یاa31s یا ردمی نوت 8 کدوم بهتره برای بازی و دوربین خوب
    • کاربر سایت

      1399/05/26 09:41:05
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این ۳ مورد

      از تظر کیفیت صفحه نمایش و باتری A31 سامسونگ از نظر پردازنده و دوربین نوت ۸ شیائومی

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشین من گوشی تا چهارمیلیون میخوام بخرم و البته موندم شیائومی ردمی نوت8 بخرم یا نوت9 ممنون میشم راهنماییم کنین
    • کاربر سایت

      1399/05/26 09:13:37
      • 0
      • 2

      سلام

      اگر نوت ۹ معمولی مدنظر هست پیشنهاد می کنم گوشی شیائومی نوت ۸ رو خریداری کنید اما اگر note 9s رو انتخاب کردید بهتر است نوت ۹ اس رو بخرید

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید شما میگید نت8تیNFCدارد یعتی چی این چی هس؟؟؟؟ مممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:30:09
      • 0
      • 1

      واژه NFC مخفف عبارت Near Field Communication است که در زبان فارسی به آن “ارتباط حوزه نزدیک” یا همان “ان اف سی” گفته می‌شود. قابلیت NFC در واقع یک استاندارد ارتباطی برای گجت‌های موبایلی (قابل حمل) محسوب می‌شود که با ایجاد یک ارتباطات رادیویی خاص دو دستگاه مجهز به این قابلیت را قادر به رد و بدل داده می‌کند. به منظور ایجاد تعامل مابین دو دستگاه از طریق قابلیت اتصال NFC باید حتما فاصله آن دو دستگاه حداکثر چند سانتیمتر باشد. بنابراین NFC یک قابلیت ارتباطی است که دستگاه‌های موبایلی را در شرایطی که نزدیک به یکدیگر باشند، قادر به رد و بدل اطلاعات می‌کند. گجت‌های موبایلی و قابل حمل به منظور پشتیبانی از NFC باید حتما به تراشه NFC مجهز باشند، بنابراین هر دستگاهی که از اتصال NGC پشتیبانی می‌کند به تراشه اختصاصی مجهز است.

    • 0
    • 0
    سلام میشه بگید کدوم گوشی بهتره بین ای 10 اس و انر 9 لایت؟ دریافت نرم افزاری برام مهم نیست سال ساختش هم همینطور اگه میش بگید کدوم بهتره ممنون میشم.
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:24:38
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی A10s بهتر می باشد

    • 1
    • 0
    سلام مامانم میخواد یه گوشی دست دو در حد 1400 بگیره من یه گوشی هواوی پی 8 براش پیدا کردم که گفته میرم باهت تستش کنی مامانم فقط در حد یک ایتا واتساب و... اصلا بازی نمیکنه . گوشیش الانش هواوی جی 700 هست و میخوام دوربین های گوشی جدیدش بهتره گوشی الانی باشه بنظر شما پی 8 خوبه پی 8 لایت هم هست کدوم بهتره ؟
    • کاربر سایت

      1399/05/22 15:22:14
      • 0
      • 0

      سلام

      خاطر نشان میشم هر دو گوشی قدیمی هستند و بهتر است یک گوشی نو به جای کار کرده خرید کنید.

      اما گوشی هواوی پی ۸ دارای دوربین بهتری می باشد

    • محمد

      1399/05/22 18:32:41
      • 0
      • 1

      مگه تا 1400 نو گیر میاد ؟

    • کاربر سایت

      1399/05/25 09:34:23
      • 0
      • 3

      خیر تا ۱۴۰۰ گوشی خوب گیر نمیاد

    • 0
    • 0
    سلام وخسته نباشید من میخواستم گوشی نت8 بخرم ولی فک کنم میگن گوشی نت8 تی بهتر هست من موندم گدوم رو بخرم؟؟ میخوام بگم کدوم بخرم بختره ؟؟ مطمعنم نت8گوشی خوبی هس ولی از نت8 تی کامل مطمعن نیستم جون تازه اومده ممنون میشم جواب صادق بهم بدین
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:36:58
      • 0
      • 0

      سلام

      مشخصات و کیفیت ساخت هر دو یکسان می باشد. تنها تفاوت وجود NFC در نوت 8T است

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین.من یه گوشی از سه و نیم میلیون تا چهار میلیون میخوام و دوربین خیلی برام مهمه راهنماییم میکنیین و همچنین از بین گوشی هایmi a3 شیائومی و رد می نوت8 کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:33:25
      • 0
      • 0

      سلام

      در محدوده قیمتی که فرمودین همین دو گوشی پیشنهادی مناسب ترین گزینه ها می باشد اما بین این دو نوت ۸ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    تو این رنج قیمت گوشی قدرتمند تا سقف 4میلیون معرفی کنید اهل پابجی هستم و میخوام گوشی قدرتمند بگیرم اما شنیده ام گوشی شیائومی نوت 8 از حالتHDدر پابجی پشتیبانی نمیکنه و من یه گوشی میخوام که از اچ دی پشتیبانی کنه از هواوی خوشم نمیاد اگه میشه یه گوشی سامسونگ تا سقف 4میلیون معرفی کنید که قدرتمند وسریع باشه ممنون میشم
    • کاربر سایت

      1399/05/22 09:45:19
      • 0
      • 1

      سلام

      در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان بهترین گوشی شیائومی نوت ۸ می باشد اگر از برند شیائومی خوشتون نمیاد و به دنبال برند های سامسونگ و هواوی هستین برای بازی کردن باید بیشتر هزینه کنید مثلا تا سقف ۶ میلیون تومان 

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید گوشی نت 8 تی در ایران وجود دارد ؟؟؟ و با نت 8 معمولی خیلی فرق دارد؟؟؟ ممنون میشم قیمت هر دوی انها و جواب سوال های بالا را بدهید مممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:21:31
      • 0
      • 0

      سلام

      بله موجود هست هم Note 8 و هم Note 8T. تنها تفاوت داشتن NFC در Note 8T می باشد و دیگر مشخصات کاملا مثل هم می باشد.

      برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز از لینک های زیر استفاده کنید.

      قیمت گوشی شیائومی Note 8T

      قیمت گوشی شیائومی Note 8 

    • 0
    • 0
    من بین گوشیوای نه پرایم ونوت8شیائومی موندم کدوم گوشی روبگیرم
    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:24:59
      • 0
      • 0

      نوت ۸ شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم، پردازنده بهتر و سیستم دوربین ۴ گانه

    • 1
    • 0
    سلام من گوشی می خوام بخرم بینy9pرم4 و حافظه128وشیائومی نوت8 رم4 حافظه 64نوت8وp30liteرم4. برای من دوربین باتری وبازی سنگین برامم قیمت مهم نیس لطفا راهنمایمکنید. ممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:29:34
      • 0
      • 1

      سلام

      اگر قیمت براتون مهم نیست بهتون گوشی شیائومی Note 9s با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام میشه یک گوشی معرفی کنیدقیمت 3تا 4 تومان دوربینش برای عکاسی حرفه ای نمی خوام ولی خوب باشه حافظش هم طوری باشه که 9 تا 10 برنامه واپلیکیشن بتونم روش بریزم وزیاد هم اهل بازی نیستم
    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:27:46
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام میشه یه گوشی خوب تا 3800 معرفی کنید. دوربین خیلی مهمه . باتری یه روز بره بسه و صفحه نمایش فول اچ دی باشه . پردازنده بتونه بازی ها نیمه سنگین بالا بیاره . من بیشتر با قاب کار میکنم ولی بعضی موقع ها قاب در میارم نشون بقیه بدم نمی خوام خط و خش بیفته . من انر 8 ایکس نگاه کردم عالی میشه بگید 64 گیگش چنده و اصلا موجود هست ؟ اگه 32 هم باشه اشکال نداره لطفا جواب بدید.
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:02:59
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید بهتون گوشی Redmi 9 Xiaomi رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر.بین گوشی a21s، a20s ، a21 ،a11 ، a20، a30s کدومشون بهتره از نظر کیفیت صفحه و دوربین؟ البته اگه خودتون هم گوشی سراغ دارید که سقف قیمتش تا 4 میلیون باشه وردمی نوت 8 نباشه لطفا راهنماییم کنید.ممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:21:03
      • 0
      • 0

      سلام

      از بین این گوشی ها گلکسی A21s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من گوشی شیائومی نوت ۸خریدم ۲روزه وهیچ استفاده ای نداشتم ولی پشیمونم و ازبین هوایy9prim ونوکیا۶۰۲انتخاب کردم اگر مرجوع کنم گارانتی قبول میکنه؟
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:36:32
      • 1
      • 0

      سلام

      تا جایی که اطلاع دارم هیچ گارانتی مرجوعی ندارد

    • 0
    • 0
    سلام میشه بگید چرا معمولا به همه نوت۸شیائومی رو پیشنهاد می دید؟
    • کاربر سایت

      1399/05/19 10:25:31
      • 0
      • 2

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ یکی از محبوب ترین گوشی ها در سطح جهانی بوده و دارای سخت افزاری خوب، سیستم دوربین ۴ گانه پشتی، کیفیت صفحه نمایش مناسب، باتری با عمز طولانی و در اخر دارای محافظ صفحه نمایش و قاب پشتی گوریلا گلس می باشد. و برای فردی که در بازار فعلی به دنبال یک گوشی ارزان قیمت با امکانات خوب می باشد بهترین گزینه است 

    • 0
    • 1
    سلام،من یه گوشی میخوام تا ۴تومن ۱.هنگ نکنه ولگ نداشته باشه ۲.باتریش زودخراب نشه وشارژنگه داره ۳.لوازمش پیدا بشه مثل گاردوگلس وتعمیرات ۴.شیائومی بدم میاد ۵.مصرف نت زیاد دارم وشبکه های اجتماعی ممنون میشم راهنمایی کنین
    • کاربر سایت

      1399/05/18 11:02:36
      • 0
      • 1

      سلام بهتون گوشی سامسونگ گلکسی A20s رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام ببخشید بهترین گوشی بین این ها کدوم است.؟
    • کاربر سایت

      1399/05/15 11:44:41
      • 0
      • 0

      سلام

      طبق لیست اول نوت ۸ پرو و بعد از آن هواوی Y9 prime

    • 1
    • 0
    سلام گوشی تا۴میلیون تومان که باتری و حافظه و سرعت خوبی داشته باشه و زیاد هنگ نکنه و مقاوم در برابر شکستن باشه چی پیشنهاد دارید؟
    • کاربر سایت

      1399/05/15 11:25:39
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی های شیائومی به دلیل داشتن محافظ صفحه نمایش و قاب پشتی گوریلا گلس دارای مقاوت بالایی می باشند. در این رنج قیمتی بهتون نوت ۸ شیائومی با حافظه ۶۴ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلا بین نوت هشت عادی و هنور پلی گیر کردم اولویت هم واس گیمه کدوم رو پیشنهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/05/14 13:04:23
      • 0
      • 1

      سلام

      به دلیل داشتن تراشه اسنپ دراگون گوشی نوت ۸ شیائومی رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی تاسقف ۴ ملیون میخواستم که بازی های سنگین مثل کالاف و پابجی به راحتی اجرا کنه و باطریشم داغ نکنه لطفا یه گوشی بهم معرفی کنیدو مشخصات رم و حافظه شم بگید ممنون میشم
    • کاربر سایت

      1399/05/13 09:16:40
      • 0
      • 1

      سلام

      بهتون گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ و رم ۴ رو پیشنهاد می کنم.

    • 2
    • 1
    من حدودا۱۳سالمه یه گوشی می خوام حول و حوش ۴میلیون تومن چون چشمام ضعیفه صفحه نمایش خوب داشته باشه.سرعتش بالا باشه و حد اقل۴سال کار کنه.اجرای گیم و کیفیت دوربین و مشخصات ظاهری زیاد مهم نیست
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:45:06
      • 4
      • 3

      نوت ۸ شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام من بین نوکیا ۶.۲ و انر ده لایت و ام ۲۰موندم . اولیت هام دربین برام مهمه . باتری تا یک روز بره عالیی . صفحه نمایش هم فول اچ دی باشه بسه . پردازنده اش بازی های نسبتا سنگین رو بالا بیاره در کل برای بازی نمیخوام ولی میخوام پردازنده قوی باشه . دوست ندارم گوشیم زود خط بیفته ولی بیشتر تو قاب با گوشی کار میکنم ولی بعضی موقع ها از قاب درمیارم و نمیخوام زود خش بیوفته. لطفا راهنمایی کنید . اگه در رنج ۳۵۰۰ پیشنهاد دیگه دارید بگید .
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:42:38
      • 1
      • 1

      سلام

      با توجه به شرایط درخواستی بهتون نوکیا 6.2 رو پیشنهاد می کنم. هم دارای سخت افزار خوبی میباشد و هم دارای محافظ صفحه و قاب پشتی گوریلا گلس ۳ هست که جلوی خش را تا حدودی خواهد گرفت

    • 0
    • 2
    سلام من یک‌ گوشی در حد ۴ میلیون میخوام بشه باهاش بازی سنگین کرد مثل فورتنایت دوربینشم قابل قبول باشه چی پیشنهاد می کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:32:01
      • 1
      • 3

      سلام

      در این رنج قیمتی بهترین گزینه نوت ۸ شیائومی می باشد

    • 0
    • 1
    سلام میخوام گوشی بخرم قیمت در حد 3ونیم تا 4ونیم و باتری خیلی برام مهمه ک چن سال عمر کنه و چقد نگه داره و مورد بعدی دوربین باشه
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:29:01
      • 1
      • 3

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم دارای سیستم دوربین ۴ گانه پشتی و باتری با ماندگاری زیاد می باشد

    • 0
    • 1
    سلام و خسته نباشید به همتون،یه راهنمایی میخوام،ممنون میشم اگه کمکم کنید. من استفاده هایی که از یه گوشی میکنم اینه: فیلم و سریال نگاه میکنم،موسیقی گوش میدن،فضای مجازی،حافظه داخلیش هم فقط بیشتر از ۳۲ باشه. ۳.۵ تا ۴ تومان هم پول دارم و شاید ۴.۵ هم باشه،شما چه گوشی رو بهم پیشنهاد میکنید؟؟؟؟؟ ممنون میشم.
    • کاربر سایت

      1399/05/08 09:42:52
      • 1
      • 5

      سلام

      بهتون گوشی شیائومی نوت ۸ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 2
    منظورت از نوت 8pro همون نوت 8 دیگه چون پروش الان 5300000 اما نوت ۸ ۳۹۰۰۰۰۰
    • کاربر سایت

      1399/05/08 09:40:58
      • 0
      • 2

      سلام

      خرید این دوگوشی متفاوت هستن نسخه پرو دارای سیستم دوربین بهتر و سخت افزار پیشرفته تری می باشد

    • 0
    • 1
    سلام من یه گوشی تا ۳ میلیون ۳۰۰ می خوام تا ۳ یا ۴ سال برام کار کنه و کلن ۱۳ ساله هستم . من مارک برام فرقی نداره به نظر شما برم به طرف مارک های اوپو و ریلمی و ویوو گوشی تا ۳ یا ۴ سال کار میکنه برام ؟ میترسم خیلی زود خراب بشن چون هنوز مثل شیاومی هواوی سامسونگ و ایفون شناخته شده نیستن مگر نه برای من مارک اهمیت نداره. ممنون میشم راهنماییم کنید.💠♥
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:55:19
      • 3
      • 3

      سلام

      در محدوده قیمتی که گفتید بهتون گلکسی A11 سامسونگ رو پیشنهاد می کنم. اما برندهایی مثل Oppo و Realme هم گوشی های خوبی وارد بازار کرده اند اما در ایران خیلی کمتر وجود دارند

    • 0
    • 0
    من بین y9pو شیائومی ردمی نوت 8 موندم کدومو انتخاب ب نظر شما کدوماش بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:41:07
      • 0
      • 1

      سلام

      اگر منظورتون از Y9p گوشی هواوی Y9 Prime 2019 هست بین این دو گوشی شیائومی نوت ۸ رو پیشنهاد می کنم برای دوربین بهتر و پردازنده اسنپ دراگون

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشید دوستان امکانات و دوربین و.. شیاعومی نتش 8 پرو. خیلی فرق داره با شیاعومی نت 8. و قیمتشون چقدر باهم اخلاتلاف دارن نت هشت پرو خیلی بهتر از نت هشت هست ؟؟ خواهشن راهنماییم کنید. ممنون از شما
    • 0
    • 1
    سلام و خسته نباشید من الان دنبال یه گوشی میگردم که قیمتش تو رنج ۳.۵ تا ۴ تومن باشه من فقط برا گیم نمی خوام اما قدرت گوشی برای گیم هم یکی از ملاک هامه(مثلا بازی کار آف دیوتی)و میخوام باتریش هم قوی باشه همچنین طول عمر گوشی هم برام مهمه و میخوام حافظه گوشی هم بالاتر از ۳۲ گیگ باشه ممنون میشم اگه یه گوشی خوب به من معرفی کنید🖐🖐
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:52:34
      • 4
      • 3

      سلام

      گوشی هواوی Y8s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 2
    آقا سلام میخوام یه گوشی تا 3 تومن بگیرم که هم دوربین خوبی داشته باشه هم بازی های سنگین رو مثل کال آف دیوتی رو اجرا کنه
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:48:42
      • 0
      • 1

      سلام 

      تا سقف ۳ میلیون گوشی خوبی نمیش پیشنهاد داد که بازی ها رو براتون جوابگو باشه

    • 0
    • 1
    سلام من میخوام گوشی بخرم بین ایفون 6 و وای 7 پرایم کدوم . ایفون 6 مال برادرم هست و میگه که گوشی سفارشی با امکانات 6 اس هسته و حافظه گوشی 256 گیگ هست . همیچیش هم سالمه به جز تاچ که گفت خودم یه اصل میزارم روش حالا بنظرتون وای 7 پرایم 32 گیگ بگیرم یا ایفون 6 سفارشی برادرم؟ لطفه جواب بدید . دست دو و نو برام فرقی نداره .
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:45:01
      • 0
      • 1

      سلام

      شخصا برای خرید لوازم الکترونیکی پیشنهاد می کنم نو بخرید به جای دست دوم یا استوک مخصوصا اینکه گوشی تعمیری هم باشه که اصلا پیشنهاد نمی کنم

    • 0
    • 1
    سلام لطفا بگید گوشی سامسونگA20sبهتره یا سامسونگA11
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:43:17
      • 1
      • 4

      سلام

      گوشی A20s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    شاید سوالم به این سایت ربطی نداشته باشه ولی چون شما متخصص هستید حتما میدونید و هیچکس به غیر از شما نمی تونه منو راهنمایی کنه. به نظرتون تاسقف ۱میلیون چه تبلتی خوبه که سیم کارت هم بخوره من نظرم روی ای تاچ ایکس ۱۰ هست ولی توی اینترنت خیلی در موردش چیزی نگفتند و توضیحی نیست می‌دونم سوالم مربوط به سایتتون نیست ولی لطفاً کمکم کنید.
    • کاربر سایت

      1399/04/31 15:33:42
      • 4
      • 2

      شما اول بگید اون تبلت رو برای چه کاری میخواید چون با اون قیمت نهایت کاری که بشه با اون انجام داد وب گردی می باشد

    • 1
    • 2
    سلام تو وضعیت الان قیمت ها گوشی a20s یا ردمی نوت 8 یا y7 prime 2019 بخرم ممنون میشم زود جواب بدین
    • کاربر سایت

      1399/04/29 09:05:05
      • 0
      • 1

      سلام

      صد در صد ردمی نوت ۸ شیائومی مشخصات، دوربین و کیفیت صفحه نمایش برتری نسبت به دو گوشی دیگر دارد

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید ،بنظرتون گوشیه خوبی هست m11،چون میگن گوشی های سری mخوب نیستن ،بین m11وa11وnot8شیاگیرکردم بنظرتون کدومو بگیر ؟،البته میخوام تا سه و نیم میلیون هزینه کنم
    • کاربر سایت

      1399/04/28 09:55:14
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این ۳ گوشی صد در صد نوت ۸ شیائومی رو پیشنهاد می کنم اما همونطور که فرمودین گوشی در حد ۳.۵ میلیون مدنظرتون هست. باید بین M11 و A11 رو یکی انتخاب کنید. سری M سامسونگ در کل سری جوانان شناخته می شود و تقریبا با سری A تفاوتی نداشته فقط داری باتری قوی تر و گاها رم بیشتری می باشند.

    • 0
    • 1
    سلام و خسته نباشید میخوام گوشی بخرم 4 میلیون پول دارم چی بخرم گوشی باکیفیت دوربین عالی و امکانات زیاد زیبایی خودم فکر میکنم نت8 خوبه. ممنون میشم راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/04/26 21:18:22
      • 0
      • 0

      سلام

      بله کاملا درست تصمیم گرفتین در رنج قیمتی ۴ میلیون نوت ۸ شیائومی بهترین گزینه میباشد

    • 1
    • 0
    سلام بنظر شما گوشی ریلمی ۵ گوشی خوبیه و تو ایران هست و اگه هست قیمتش چنده؟
    • کاربر سایت

      1399/04/26 21:16:51
      • 0
      • 0

      سلام

      بله دارای مشخصات خوبی میباشد اما شخصا تست نکردم محصولات ریلمی رو، داخل ایران هستش اما خیلی زمینه کم و محدود می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ...ببخشید بین این چندتا گوشی ک معرفی کردین تا چهارتومن ..کدومش بهتر هس؟؟؟
    • کاربر سایت

      1399/04/26 08:54:47
      • 0
      • 0

      سلام

      به ترتیب اولویت در مقاله قرار گرفته است و شما می تونید با انتخاب از بین گوشی های بالا تر اطمینان بیشتری برای خرید داشته باشید

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید به نظر شماp30lite خوب یاy9 2019
    • کاربر سایت

      1399/04/25 09:36:03
      • 0
      • 1

      سلام

      از نظر سخت افزاری هر دو در یک سطح هستند اما از نظر دوربین P30 lite قویتر می باشد اما از نظر باتری Y9 ۲۰۱۹ برتر است.

      اما شخصا P30 lite رو پیشنهاد می کنم هم جدیدتر است و هم دارای اندرود ۹ می باشد

    • 0
    • 2
    درود یه گوشی بگید تا سه میلیون دویست . دوربیناش بهترین دوربین تو رده قیمتی خودش باشه اثر انگشت داشته باشه. پردازندش بتونه بازی های نسبتا نیمه سنگین رو بیاره بالا یعنی از نیمه سنگین پایین تر . باتری تا یک روز برام بره عالی و استفاده سنگین هم ندارم . صفحه نمایش خوب باشه . از شرکت های سامسونگ هواوی و شیاومی باشه . لطفا راهنمایی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:47:33
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی های ردمی 8A شیائومی، گلکسی M11 سامسونگ، گلکسی A11 سامسونگ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    میخوام شیاعومی نت 8 بخرم میگن دوربینش بد هس و با گذشت زمان برنامه ها رو کند میاره نمیدانم بخرم یا نه. خواهشن کمکم کنید مرسی
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:40:33
      • 0
      • 3

      سلام

      سیستم دوربین نوت ۸ شیائومی ۴ گانه می باشد و نیازهای یک کاربر معمولی رو رفع میکنه اما اگر دوربین های بهتری نیازمند هستین و به صورت تخصصی گوشی برای عکاسی میخواین بهتون گوشی می نوت ۱۰ شیائومی رو پشنخاد می کنم.

      و در مورد خرابی که فرمودین یک تصور اشتباه است که گوشی های شیائومی زود خراب می شوند

    • 0
    • 0
    سلام خداقوت لطفامنو راهنمایی کنید نهایت هزینه ای ک میتونم برای گوشی کنم ۴ملیونه الان چه گوشی خوبی میتونم بخرم ک مارک متفرقه هم نباشه.تشکر
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:23:26
      • 0
      • 0

      سلام

      منظورتون رو از مارک متفرقه متوجه نشدم اما با بودجه ۴ میلیون گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من ی گوشی با صفحه حدودا 6اینچ ب بالا. ونازکی گوشی خیلی برام مهمه. وسرعت اینترنت خوبی داشته باشه. رنج قیمتی ۶ میلیون میشه لطف کنید ی گوشی خوب بهم معرفی کنید.. خودم نوت 8 پرو دارم بخاطر ضخامتش راضی نیستم ممنون از راهنماییتون
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:20:05
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی ۶ میلیون تومان گوشی نمی تونم بهتون پیشنهاد بدم.

      در حال حاضر هواوی نوا 5T و آیفون SE 2020 جزو باریک ترین گوشی های موجود هستند که قیمتی بالاتر دارند

    • 0
    • 0
    سلام ممنون میشم بهترین گوشی برای وب گردی و اینستاگرام گردی معرفی کنید.واینکع بازی های تقریباً سنگین در حد subway surfes رو اجرا کنه.دوربینشم خوب باشه .باتریشم مناسب باشه قیمتش هم تا چهار میلیون میتونم هزینه کنم.طول عمر خود گوشی هم خوب باشه.
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:47:34
      • 0
      • 1

      سلام

      کمی بیشتر هزینه کنید و گوشی شیائومی نوت ۸ رو خریداری کنید کاملا جوابگوی نیازهاتون خواهد بود

    • 0
    • 0
    سلام هواوی y9sبهتره یا سامسونگ a10s؟
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:46:23
      • 1
      • 2

      سلام

      صد در صد هواوی Y9s

    • 0
    • 0
    من می خواهم یه گوشی برای گیمینگ بخرم تا سقف چهار و سیصد حافظه اش بالای 32 گیگ باشه و کال آف دیوتی موبایل رو بدون لگ اجرا کنه.شما چه گوشی رو پیشنهاد می کنید؟لطفا زود جواب دهید.ممنون.
    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:40:34
      • 0
      • 0

      سلام

      اگر تا ۴.۵ میلیون هزینه کنید بهتون گوشی شیاسومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    سلام تا سقف چهارمیلیون و پانصد یک گوشی خوب و با کلاس چی خوبه بخرم؟ تعداد دوربین هایی که پشتشه خیلی برام مهمه برای همین ردمی نوت 8 رو انتخاب کردم ولی ردمی نوت8 چندتا هم اسم خودش هم داشت که یکی اسمش ردمی نوت8 تی بود و اون یکی ردمی نوت8 پرو بین این 3تا اسم موندم به نظر شما کدوم یکی بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/04/17 08:50:56
      • 2
      • 2

      سلام

      سری ردمی نوت ۸ گوشی های خوبی هستند. حالا فرقشون چیه؟

      نوت ۸ و نوت ۸ تی تنها تفاوت وجود NFC در نوت ۸ تی می باشد. اما نوت ۸ پرو هم دارای سخت افزار بهتری هست و هم دوربین های با کیفیت تری دارد.

    • 1
    • 2
    ببخشید بین این گوشی ها کدوم بهتره شیاومی ردمی نوت 8 شیاومی می 9 لایت سامسونگ a30
    • کاربر سایت

      1399/04/16 11:24:15
      • 1
      • 2

      سلام

      از بین این ۳ گوشی اول می ۹ لایت و بعد نوت ۸ شیائومی رو بتون پیشنهاد می کنم. 

    • 2
    • 3
    سلام،من تا۳ملیون و ۵۰۰هزارتومن میتونم برای گوشی هزینه کنم،میدونم با این پول گوشیهای خوبی نمیشه،اما خب چاره ایی نیست،ممنون میشم راهنمایی کنید😊
    • کاربر سایت

      1399/04/16 11:11:29
      • 0
      • 2

      سلام

      بهترین گزینه برای خرید شیاسومی ردمی ۸ با رم ۴ می باشد و گوشی آنر ۱۰ لایت هم گوشی خوبی هست وبهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 1
    سلام مجدد😊پرسی از جوابگویی سریع شما. من رفتم موبایل فروشی ، بهم گفتمa11رو بگیر اما تو بعضی سایت ها گفته بودن RAMش پایینه! چیکار کنم حالا؟!
    • کاربر سایت

      1399/04/11 09:40:31
      • 0
      • 1

      سلام

      بلکه درسته گوشی گلکسی A11 در دو مدل هست رم ۲ و ۳ گیگابایت که در حال حاضر ممکنه برای خیلی از افراد کم باشه . اگر نهایت قیمت مدنظرتون رو اعلام کنید بهتر میتونم راهنماییتون کنم

    • 0
    • 3
    سلام....بنظر شما گوشی Huawei Nova 5t بهتره یا xiaomi redmi note 8 pro ... برای گیم می‌خوام ممنون
    • کاربر سایت

      1399/04/11 09:36:14
      • 1
      • 3

      سلام

      گوشی هواوی نوا ۵ تی برتر هست مخصوصا اگر با رم ۸ رو خریداری کنیداما تنها عیبش باتری کمتری که نسبت به شیائومی نوت ۸ پرو دارد می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام من گوشیه a5 2017 رو دارم،گوشیه خوبیه ازش خیلی راضیم ۳ ساله دارم ی بار هنگ نکرده باتریش هم ی روز کامل میره،اما با این حال میخوام بفروشم تا ی گوشیه بروز بخرم،نظر شما در باره ی گوشیه سامسونگ m30sچیه؟ ممنون میشم سریع جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/04/10 18:07:14
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی خوبی هست دارای باتری با طول عمر مناسب، پردازنده مناسب همچنین سیستم دوربین ۳ گانه برای ثبت عکس های روزانه

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید بین برند شیائومی و هواوی برای خرید شما کدوم رو پیشنهاد میدید سقف قیمت تا4میلیون تومان
    • کاربر سایت

      1399/04/09 09:04:33
      • 0
      • 2

      سلام

      هر دو برند خوبی هستند و دارای مدل های زیادی میباشند که انتخاب کنید اما در کل گوشی های شیائومی ارزش خرید بالاتری دارند

    • 0
    • 1
    با سلام گوشی برای گیمینگ چی بخرم ۱ شیامی ردمی نوت ۸ ۲ آنر ۱۰ لایت ۳ هاوایی y7 prim 4 اپل ۶ ۵ سامسونگ جی ۷ ۶ سامسونگ a 20 s ۷ ایسوز زنفون ۳ با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/04/08 10:23:05
      • 0
      • 3

      سلام 

      در بین تمامی گوشی هایی که ذکر کردین برترین گوشی ردمی نوت ۸ شیائومی می باشد

    • 1
    • 2
    سلام خسته نباشید من میخوام گوشی شیاومی نوت 8 بخرم اما نمیدونی مقاومت صفحه نمایشگر اون قوی هست یا نه . هرچی تو سایت ها گشتم ویدیویی راجبه تست مقاومت اون پیدا نکردم و تمام ودیو ها راجبه شیاومی نوت 8 پرو هست . لطفا راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/04/07 09:08:32
      • 0
      • 2

      سلام

      منظورتون از مقاومت صفحه رو متوجه نشدم نسبت به خش؟ یا ضربه؟

      اما در هر صورت گوشی های شیائومی دارای محافظ صفحه گوریلا گلس می باشند که نسبت به رقابای خود خیلی مقاوم تر در مقابل خش و ظربه عمل می کنند.

    • امیر

      1399/04/08 07:58:51
      • 0
      • 1

      سلام دوست عزیز من دارم از این گوشی استفاده میکنم مقاومت عالی داره ضد آبم هست

    • 1
    • 0
    سلام ببخشید بین موبایل هایRedmi Note 9 Pro Max و Redmi Note 8 Pro و Mi CC9 کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/04/04 09:03:25
      • 0
      • 2

      سلام

      از نظر پردازنده، دوربین ها و باتری گوشی شیائومی Note 9 Pro Max
      اما از نظر جنس بدنه و کیفیت صفحه نمایش گوشی شیائومی Mi CC9 برتر می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام بین سه گوشی m30s و انر 9x و ردمی نوت 9 اس کدوم از نظر کیفیت ساخت و درکل بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/04/03 09:11:53
      • 0
      • 0

      سلام

      بین سه گوشی گفته شده شیائومی نوت ۹ اس با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ از همه برتر می باشد

    • 0
    • 1
    به من بگین اگه من شیائومی نوت8t بخام بگیرم تقریبا چند سال عمر میکنه
    • کاربر سایت

      1399/04/02 12:27:51
      • 0
      • 0

      کلا بهتون بگم هر برندی خرید کنید تا دو سال پشتیبانی نرم افزاری میشه یعنی گوشی که دارای اندروید ۹ هست به اندروید ۱۰ و ۱۱ ارتقاع پیدا میکنه.

      نرم افزار های شبکه های اجتماعی و ... نیازمند اندروید جدید نیستند و چند سال جوابگوی شما خواهد بود این گوشی

      و در نهایت به استفاده درست شما داره که از گوشی چطور نگه داری کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر ببخشید من سوالی داشتم اینکه بین گوشی آنر ۹x و شیائومی نوت ۸ پرو کدوم بهتر هست ؟؟ اینکه اول دوربینش مهمه برام و تو رنج ۴ تومن باشه و بعدش باتری و پردازنده ی خوب
    • کاربر سایت

      1399/04/01 15:44:23
      • 0
      • 0

      سلام

      بین این دو گوشی شیائومی نوت ۸ پرو رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    باسلام خسته نباشید میخام تارنج چهارمیلیون گوشی بخرم ولی موندم هرکیم یه چیزی میگه خودم آنر وهوآوی داشتم خوب بودن دوربین وباتری برام خیلی مخمه چون دائمادرحال کارباگوشیم هوآوی وآنراول بهم معرفی کنیدبعدچیزای دیگه سامسونگ زیادخوشم نمیادمیخام کلی معرفی کنیدبهم من مدل هوآوی جدیداومده y7pولی سلفیش هشته وکمه میخام چندتا خوب معرفی کنیددوربین وباتری وپردازندش ک هنگ نکنه ولگ نداشته باشه کارای سنگین باش زیادانجام میدم ممنون میشم
    • کاربر سایت

      1399/03/31 15:27:24
      • 2
      • 1

      سلام

      از برند هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ رو بهتون پیشنهاد می کنم و از برند شیائومی نوت ۸ 

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم بنظرتون شیاومی ردمی نوت 8 بهتره یا نوت 9 اس من بین این دوتا موندم
    • کاربر سایت

      1399/03/31 15:03:44
      • 0
      • 1

      سلام

      نوت ۹ اس بهتر می باشد

    • 0
    • 1
    سلام وعرض ادب،، لطفا یه گوشی بهم معرفی کنید تا سقف چهار میلیون که باطریش فوق العاده باشه،، ممنوونم برام خیلی مهمه
    • کاربر سایت

      1399/03/31 15:03:08
      • 0
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    عرض ادب و احترام خدمت کاربران و مدیریت محترم سایت از نظر شما گوشی تا 4 میلیون تومان 1 ایفون 6s 2 شیائومی نوت8 (t)یا(pro) 3هاوایی یا انر اولویت هام هم اول گیم هست(نسبتا سنگین) دوم ظاهر خود گوشی سوم دوربین هستش ممنوندمیشم کمک کنید اصلا از سامسونگ خوشم نمیاد...
    • کاربر سایت

      1399/03/28 09:03:31
      • 0
      • 1

      سلام و ممنون از شما

      گوشی های ایفون دارای کیفیت ساخت و سخت افزار قدرتمندی هستن اما مدل انتخابی خیلی قدیمی می باشد و پشتیبانی نرم افزاری نمیشه .

      از بین برند های گفته شده صد در صد بهتون گوشی شیائومی نوت پرو رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من می خواستم گوشی بخرم در حد ۴ تومن بهم گفتن سامسونگ a30s خیلی خوبه ولی گفتن شیائومی نوت ۸ خیلی ویژگی های بهتری از اون داره و با همین قیمته ولی یکی بهم گفت که شیائومی زود خراب میشه و اگه بخوره زمین زود میشکنه واقعا الان گیج شدم میشه یکم راهنمایی کنین
    • کاربر سایت

      1399/03/28 08:59:24
      • 0
      • 2

      سلام این مورد که گفته میشه گوشی های شیائومی زودخراب میشن یک تفکر اشتباه هست و به راحتی برند شیائومی رو انتخاب کنید چند سالی براتون کار میکنه نکته دوم گوشی های شیائومی و مخصوصا نوت ۸ شیائومی دارای محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس هست که باعث جلوگیری از خش برداشتن صفحه نمایش و یا شکستن اون میشه. و در آخر فرض کنید گوشی از دستتون بیوفته و صفحه نمایش بشکنه اگر سامسونگ داشته باشید باید هزینه خیلی زیادی بکنید تغریبا به اندازه پول یک گوشی تا تعویض بشه نمایشگر اما اگر شیائومی باشه گوشیتون با هزینه مختصر یک نمایشگر جدید میتونید برای گوشی قرار بدید

    • 0
    • 2
    آقا انصافا منم مثل برادرت منو راهنمایی کن والا من سالهاست دارم پولم جمع می کنم تبلتم فروختم بابام کمکم کرد حالا ۴۵۰۰۰۰۰ دارم حالا انصافا برادری گوشی جی بخرم که ۱۰ و ۲۰ سال برام کار کنه چون دیگه پول ندارم خدایی دوباره بخرم من تعریف شیامی و a۵۰ رو شنیدم که میگن شیامی زیر دوسال خراب میشه چون چینیه و......‌. حالا سر درگم شدم موبایلی میخوام که ۱۰ ۲۰ سال برام بمونع کیفیت خوبی داشته باشه دوربین خوبی داشته باشی انصافا منو کمک کن😔😔
    • کاربر سایت

      1399/03/27 08:59:20
      • 0
      • 1

      سلام این تفکر که گوشی های شیائومی بعد مدت زمان ۲ سال خراب خواهند شد غلط هست و با خیال راحت می تونید گوشیتون رو از برند شیائومی انتخاب کنید و سال های سال ازش استفاده کنید. مورد دوم فرمودین ۱۰ - ۲۰ سال براتون عمر کنه شما حتی یک گوشی پرچمدار از برند اپل یا سامسونگ با قیمت ۳۰ میلیون هم خریداری کنید باز هم ۲۰ سال عمر نمیکنه چون هر گوشی یک عمر مفید داره. در آخر برای قیمتی که فرمودین بهترین گوشی هایی که میشه پیشنهاد داد گوشی شیائومی نوت ۸ پرو و گوشی شیائومی نوت ۹ اس هست که دارای کیفیت عالی سخت افزار خوب و دوربین های با کیفیت هستند.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید خیلیا هستن که میگن گوشی شیائومی نوت ۸ به درد نمیخوره آیا این حقیقت داره؟
    • کاربر سایت

      1399/03/24 12:26:14
      • 3
      • 1

      سلام

      خیر گوشی با کیفیت و خوبی هست و یکی از پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۱۹ در جهان می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ببخشیداز نظر شما ردمی نوت 7 در مقایسه با a30sچطوره چون خیی در این زمینه تحقیق کردم ولی خب هنوز در گرفتن سامسونگ تردید دارم...
    • کاربر سایت

      1399/03/24 12:25:19
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی A30s برتر می باشد و یک نکته گوشی نوت ۷ شیائومی توی بازار نیست

    • 0
    • 1
    داداش نوت ۸ پنج میلیون صد
    • کاربر سایت

      1399/03/20 10:28:39
      • 1
      • 0

      منظورتون نوت ۸ پرو هست ؟ 

      خیر قیمتی که دارین خیلی بالا هست در حال حاضر با ز هم با توجه به نوسانات بازار قیمت روز ۴.۵۶۹.۰۰۰ تومان می باشد.

      برای اطلاع از قیمت دقیق از لینک قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ پرو استفاده کنید.

    • 2
    • 0
    دروود بر شما گوشی رنج قیمت3تا4میلیون میخواستم میخوام یا هواوی باشه یا شیائومی شیائومی اطلاعات کافی ندارم ولی با گوشی های هواوی همه مدل هاش کار کردم میخواستم اطلاعاتی از گوشی شیائومی توی این رنج قیمت بهم بدین
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:23:46
      • 1
      • 0

      سلام

      برند شیائومی یکی از رقبای جدی گوشی های سامسونگ و هواوی می باشد و گوشی هایی در همه رنج قیمتی داره که دارای کیفیت عالی می باشد. در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان بهتون گوشی شیائومی نوت ۸ رو پیشنهاد می کنم که یکی از پر فروش ترین گوشی های سال گذشته در کل دنیا می باشد

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بهم چند تا گوشی معرفی کنید که قیمتشون تا 4 تومن باشه و از همه لحاظ عالی باشن
    • کاربر سایت

      1399/03/19 09:06:49
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸، سامسونگ گلکسی A30s و آنر 10i رو بهتون پیشنهاد می کنم در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان

    • 0
    • 0
    سلام من تا سقف ۴ میلیون تومان پول دارم پردازنده و صفحه نمایش و حافظه داخلی برام خیلی مهمه چه گوشی به من پیشنهاد میکنید
    • 0
    • 0
    ببخشید من میخواستم بپرسم بهترین گوشی واسه گیم یابازی کودومه قابلیت های دیگه زیاد واسم مهم نیست من واسه گیم میخوام بنظر شما چی بهتر تا ۴ میلیون بخرم جز اینا هست
    • کاربر سایت

      1399/03/18 09:57:20
      • 0
      • 0

      سلام در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان گوشی شیائومی نوت ۸ رو پیشنهاد می کنم

       

    • 1
    • 1
    سلام خسه نباشيد بین این گوشی ها کدوماشون دوام بیشتری داره ینی مدت بیشتری رو میشه ازش استفاده کرد،و در کل بین گوشی های بالا و تا 4 تومن چه گوشی بهتره بخرم سپاس گزارم،ممنونم اگ جواب بدید
    • کاربر سایت

      1399/03/17 09:22:18
      • 0
      • 0

      سلام

      بهترین پیشنهاد گوشی شیائومی نوت ۸ پرو می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام گوشی تا سه میلیون و 500 میخوام بخریم معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/03/15 09:06:33
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    من y9sهاوی دارم میخوام بفروشم الان 4400000میخرن با این قیمت چی از y9sبرتر است که من بتونم بخرم
    • کاربر سایت

      1399/03/14 08:55:04
      • 1
      • 1

      گوشی شیائومی نوت 9s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام بین همه این گوشی ها برای گیم کدومشون بهتره
    • کاربر سایت

      1399/03/10 08:46:08
      • 0
      • 2

      سلام

      شیائومی نوت ۸ پرو

    • 0
    • 0
    سلام تقریبا۴تومن دارم وهم کیفیت دوربین وهم حافظه گوشی واینکه هنگ نکنه خیلی برام مهمه دانشجوام ولپ تاپ دردسترسم نیست وسرکارم خیلی زیاده باگوشی لطفاصادقانه راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/03/10 08:44:52
      • 0
      • 4

      سلام

      در رنج ۴ میلیون تومان گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۱۲۸ رو پیشنهاد می کنم

    • ناشناس

      1399/03/13 02:45:02
      • 0
      • 1

      سلام به نظر من گوشی شیائومی ردمی نوت 8 128 گیگ بهترین گوشی توی این رنج هست

    • 0
    • 0
    به نظر شما سامسونگ بخرم یا شیائومی تا قیمت 4میلیون و دویست
    • کاربر سایت

      1399/03/08 08:42:45
      • 0
      • 0

      شیائومی

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من بین گوشی های A30s و m30S شک دارم نمیدونم کدوم بهتره ممنون میشم راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/03/08 08:39:00
      • 0
      • 0

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی M30s از نظر کیفیت صفحه نمایش، سخت افزار، دوربین و باتری برتر می باشد

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشیدموندم نمیدونم گوشی چی بگیرم تاقیمت پنج میلیون پردازنده دوربین و باتری اینا خیلی برام مهمه هنگ نباشه خیلیا شنیدم میگن شیائومی دوربین و پردازنده خیلی خوبیه ولی گوشی چینی بدنه معمولی بدردنمیخوره نمیدونم چیکارکنم سامسونگ جی ۷پرایم دارم خیلی عالیه میخا جدید بگیرم سامسونگ بهتریاشیایومی پیامی ارسال کنید... و کمکم کنید
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:27:59
      • 0
      • 4

      سلام 

      گوشی های شیائومی به خاطر داشتن گوریلا گلس هم از نظر مقاوت برتر هستند و هم از نظر زیبایی و همچنین از نظر سخت افزاری نسبت به هم رده های سامسونگ خود برتر می باشند

    • 0
    • 1
    سلام.ببخشید من بین شیائومی ۹لایت و نوت ۹ پرو و نوت ۸ پرو موندم.یه گوشی با باتری و سخت افزار قوی میخوام.هوآوی نوا۵ چطوره؟شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟
    • کاربر سایت

      1399/03/01 09:27:00
      • 3
      • 1

      سلام

      در بین گوشی هایی که فرمودین گوشی شیائومی نوت ۹ پرو از همه برتر می باشد هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر باطری.

      اما اگر کیفیت صفحه نمایش براتون ارزش داشته باشه گوشی می ۹ لایت نسبت به بقیه برتر می باشد.

    • 0
    • 3
    سلام.من معلمم و با توجه به کارم و تدریس آنلاین و مطالعه با گوشی و... تردید دارم کدوم رو بگیرم ردمی نوت 8 ردمی نوت 8 پرو نوکیا 8.1 سامسونگ a30/a50 دوست دارم نوت بخرم تا گوشی معمولی ولی نوکیا نوت نداره متاسفانه و نوت سامسونگ خیلی گرونه.و همینطور کارایی بلند مدت شیائومی برام سواله ؟زود خراب نشن.تشکر
    • کاربر سایت

      1399/02/30 09:09:21
      • 0
      • 1

      سلام

      در بین گوشی هایی که فرمودین . گوشی شیائومی نوت ۸ پرو از همه برتر می باشد.

      اما اگر برند سامسونگ رو دوست دارین گوشی سامسونگ گلکسی A51 هم گوشی خوبی هست اما کمی گرانتر می باشد.

      این موضوع که گفته شده گوشی های شیائومی بعد یک مدت خراب میشوند و به مشکل بر می خوردند شایعه ای بیش نیست و با خیال راحت می تونید از برند شیائومی گوشیتون رو انتخاب کنید.

    • 0
    • 1
    سلام من حدود چهار میلیون پول دارم بین کارایی گوشی سامسونگ وشیائومی موتدم کدوم رو انتخاب کنم زود خلی نکردن شارژ باتری و دوربین وآوردن بازی سنگین هم برام مهمه ممنون میشم راهنماییم کنید.
    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:18:44
      • 5
      • 1

      سلام

      گوشی شیائومی نوت ۸ با حافظه ۶۴ و رم ۴ گیگابایت رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید.میخواستم گوشی بخرم به نظر شما a50بگیرم یا ردمی نوت۸ پرو کدوم بهتره از نظر پردازنده دوربین و باتری اینا خیلی برام مهمه
    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:19:50
      • 1
      • 1

      سلام

      نوت ۸ پرو شیائومی برتر می باشد

    • 0
    • 3
    سلام ببخشید من میخواستم ببین بین برند سامسونگ و شیاومی کدومشون بهتره چون از هرکی پرسیدم یه چیزیو پیشنهاد دادن !!!
    • کاربر سایت

      1399/02/22 17:08:34
      • 0
      • 1

      سلام شما باید یک محدوده قیمتی برای گوشی مد نظرتون مشخص کنید و یا اینکه کارایی که از گوشی تون مدنظر هست رو بگید تا بین این دو برند راهنمایی کنم به طوری کلی نمیشه گفت که کدام برند بهتره چون هر کدام یک سری نکات مثبت داره یک سری نکات منفی! 

    • علی

      1399/02/22 18:05:11
      • 0
      • 0

      تا 3 و 700 اینا بین این چند تا گوشی موندم ردمی نوت 8 و7 با آ30 آ30اس یا ام20 استفادم فقد درحد دیدن فیلم و بازی و برنامه های اینستا و ایناست دوربین و باتری هم برام مهمه بخصوص باتری ولی خب هنوز موندم کدومو بگیرم!!

    • کاربر سایت

      1399/02/23 09:07:59
      • 0
      • 5

      سلام بین گوشی هایی که معرفی کردین گوشی ردمی نوت ۸ شیائومی و آ ۳۰ اس سامسونگ نسبت به بقیه بهتر هستن. حالا آ ۳۰ اس سامسونگ به خاطر داشتن صفحه نمایش Super AMOLED از نظر کیفیت نمایشگر برتری داره. اما گوشی نوت ۸ شیائومی پردازنده قویتر، دوربین بهتر با امکانات بیشتر رو در اختیارتون میذاره باتری هر دو یکسان می باشد اما نوت ۸ دارای شارژر ۱۸ وات است که میتونید سریعتر گوشیتون رو از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید.

    • 0
    • 0
    _سلام ببخشی...خواستم بدون بین گوشی a60..a40...a30s..شیائمی نوت۸..a50...کدوم بخرم بازی اوردن و کارایی برام خیلی مهم...لطفا جواب بدین.با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/02/22 10:06:44
      • 1
      • 3

      سلام گوشی شیائومی نوت ۸ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • محمد حسین

      1399/02/27 17:10:45
      • 0
      • 0

      از نظر من شما شیائومی نوت ۸ رو بگیر چون خودم هم دارم می گیریم دوربین فوق العاده ای داره

    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:21:24
      • 0
      • 0

      بله در این محدوده قیمتی یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار هست

    • 0
    • 1
    سلام من 5سال هست سامسونگ j5دارم.متاسفانه الان میگن ثبت قانونی نشده و 4ماه هست آنتن نداره گوشیم.از طرفی به اندازه یک لب تاب ازش کار می شم.برای وارد کردن نمرات دانش اموزام،مثلا صفحه کیبورد که میاد بالا فقط اعداد هست.ممیز نداره. ولی با گوشی آیفون که انجام دادم ممیز رو داشت. حالا میخوام یک گوشی سامسونگ بخرم که بتونم کارامو راحت انجام بدم. چون همش با سایت های آموزش و پرورش کار میکنم.نمیدونم چه مدلی بخرم. تو رنج 4تومن میخوام
    • کاربر سایت

      1399/02/21 09:58:02
      • 0
      • 2

      سلام منظورتون رو از ممیز متوجه نشدم! اما اگر کارهای زیادی رو با گوشی انجام میدین، یک گوشی با صفحه نمایش خوب و باتری با طول عمر بالا مناسبتون هست. در رنج ۴ میلیون تومان گوشی شیائومی نوت ۸ تی با حافظه ۶۴ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • محمد حسین

      1399/02/27 17:12:54
      • 0
      • 1

      از نظر من شما یا سامسونگ A20s یا A30 بگیر

    • 3
    • 0
    سلام.میشه محاسن و معایب آنر ۱۰ لایت رو بگید؟؟
    • کاربر سایت

      1399/02/21 09:50:34
      • 0
      • 2

      سلام پیشنهاد میکنم مقاله نقد و بررسی آنر ۱۰ لایت رو مطالعه بفرمایید. در باکس جستجوی بالا Honor 10 lite را تایپ کنید و نقد و بررسی گوشی را مطالعه کنید

    • 1
    • 0
    سلام خوبین گوشی 8xبهتر یا y9پرایم
    • کاربر سایت

      1399/02/21 09:37:07
      • 0
      • 1

      سلام هر دو گوشی تقریبا دارای مشخصات یکسانی هستند. اما گوشی هواوی y9 پرایم به دلیل سال تولید جدیدتر و پشتیبانی نرم افزاری اضافه تری که شامل میشه رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 5
    • 1
    الان سامسونگ شناخته شده است به اندازه کافی. تا حالا دیدید کسی از سامسونگ ناراضی باشه ؟ اما این شیائومی نمی دونم چه جوری شاخ شده الان. دوربین نوت7 شیائومی 48 هست خب اخه معلومه گوشی ای که هر عکسش 16 مگه باید حافظه داخلی 128 داشته باشه. با حافظه داخی 128، RAM هم 4 میزارن. و نسبت رم و حافظه داخلی که زیاد بشه سرعت پردازش میاد پایین . خیلی ها هم میگن شیائومی هنگ میکنه. حالا مونده تا شیائومی بشه رقیب سامسونگ
    • کاربر سایت

      1399/02/21 10:05:24
      • 0
      • 4

      سلام صحبت هاتون کاملا محترم هست! اگر Fanboy برند سامسونگ هستید که هیچ اما اگر تعصب ندارید روی برند سامسونگ باید به این نکته توجه داشته باشید که هر گوشی و هر برندی یک سری نقاط ضعف داره و یک سری نقاط مثبت! معمولا برند های معروف رو که خریداری می کنید قیمتی از هزینه صرف نام برند میشه در حالی که وقتی از نظر سخت افزاری دو گوشی مشابه رو بیابید یکی از برند سامسونگ یکی از برند شیائومی شما باید در حدود ۱ الی ۲ میلیون هزینه بیشتر برای نام برند سامسونگ بپردازید نه کارایی. و مورد اخر برند شیائومی طی چند سال اخیر به یک مهره رقابتی در صنعت موبایل تبدیل شده است و این آمار در سطح جهانی می باشد نه اینکه مختص فقط ایران باشه

    • 0
    • 0
    سلام بین A50 و نوت 8 پرو کدوم و بگیریم بهتره؟؟
    • کاربر سایت

      1399/02/17 08:42:09
      • 2
      • 6

      سلام نوت ۸ پرو شیائومی رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام بین گوشی a50 و redmi 8 pro و p30 lite کدوم بهتره زیاد دوربین برام مهم نیست برام بیشتر باتری و صفحه نمایش و بلندگو و اینکه اگر گیم هم روش باشه هنگ نکنه ترجیحا تا سقف ۴ ملیون
    • کاربر سایت

      1399/02/17 08:51:14
      • 0
      • 5

      سلام از نظر صفحه نمایش بین این سه گوشی A50 سامسونگ به علت داشتن صفحه نمایش Super AMOLED از نظر باتری گوشی نوت ۸ پرو شیائومی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از نظر قدتر پردازنده هم گوشی شیائومی نوت ۸ پرو برتری هست بیت سه گوشی

    • 2
    • 1
    سلام بین گوشی شیائومی note 8 Pro شیائومی mi 9t گیر کردم به نظرتون کدوم ارزش خرید بالاتری دارن لطفا کمک کنیین ممنون
    • کاربر سایت

      1399/02/11 16:03:19
      • 2
      • 3

      سلام گوشی نوت ۸ پرو از نظر دوربین پشت، طول عمر باتری و پردازشگر بهتر هست گوشی Mi 9t شیائومی از نظر کیفیت صفحه نمایش و کیفیت بلندگو ها بهتر می باشد

    • 2
    • 0
    سلام اسپیکر a30 خیلی ضعیفه در مقابل a20s اسپیکر کدوم بهتره
    • کاربر سایت

      1399/02/11 16:06:05
      • 1
      • 0

      سلام برای پخش موسیقی یا مکالمه مدنظرتون هست؟

    • سام امیدی

      1399/02/11 18:16:38
      • 2
      • 0

      بله کدوم صداش بهتره انتظار عالی بودن ندارم فقط بلند باشه صداش

    • کاربر سایت

      1399/02/23 09:12:30
      • 2
      • 0

      سلام گوشی A30 سامسونگ رو شخصا تست کردم و کیفیت صدای مطلوبی داره اما گوشی A20s رو تست نکردم در نقد ها گفته شده صدای نسبتا قابل قبولی دارد

    • 0
    • 1
    قیمت گوشی هایی که میگم چقدر Y9 prime 2019 و a30 و honor 8x
    • کاربر سایت

      1399/02/10 14:21:08
      • 0
      • 1

      سلام از جستجوی بالای صفحه استفاده کنید و قیمت روز رو مشاهده کنید

    • 0
    • 0
    با سلام یه گوشی میخوام ک بتونم کارهای اینترنتی م رو انجام بدم و همچنین به عنوان مودم ازش استفاده کنم . سقف قیمت تا 4 تومن و بدون هنگی و سرعت اینترنت بال ممنون میشم پیشنهاد بفرمائیدو
    • کاربر سایت

      1399/02/09 15:54:42
      • 1
      • 2

      سلام شما اگر انتن دهی منطقه مورد استفاده خوب باشه هر گوشی جواب کارتون رو میده. بهتون در این رنج گوشی شیائومی نوت ۸ تی رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    سلام بین گوشی a30 و Y9 prime موندم همه جا خوندم درسته که واقعا Y9 prime 2019 از همه لحاظ بهتره ولی میگن بعد یه مدت برتری گوشی a30 رو می‌بینید میگن زود کیفیتش از دست میده من گوشی رو تا 4 سال نگه میداریم راسته اینی که میگن رو کاغذ بهتره Y9 prime کدومو بگیرم a30 یا نه سمت شیائومی هم نمیرم با اون قطعات اشغالش جوابمو بدید ممنون میشم
    • کاربر سایت

      1399/02/09 16:18:24
      • 0
      • 1

      سلام به ۲ مورد باید توجه داشته باشید کلا هر گوشی موبایلی نهایت تا ۲ دوره اندروید آپدیت میشه و به نوعی میشه گفت در حدود ۲ سال پشتیبانی نرم افزاری میشه اما پردازشگر و کیفیت صفحه نمایش گوشی سامسونگ A30 بهتر هست

    • 0
    • 1
    سلام بهترین گوشی هواوی تا 3میلیون 600 نهایتا چه گوشی معرفی می‌کنید
    • کاربر سایت

      1399/02/06 13:43:38
      • 0
      • 1

      سلام گوشی هواوی مدل هانر ۱۰ لایت رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام من گوشی s8 سامسونگ دارم.به نظرتون اوکیه که بفروشمس و یه گوشی جدیدتر تا سقف ۴ تومن بخرم؟ و کدوم از این مدل ها که گفتید دوربین بهتر و سرعت بیشتری داری نسبت به اس۸؟
    • کاربر سایت

      1399/02/06 13:51:13
      • 0
      • 1

      سلام سری اس سامسونگ گوشی های خوب و کار امدی هستند اما توجه داشته باشید که گوشی اس ۸ سال تولید ۲۰۱۷ می باشد و دیگه پشتیبانی نرم افزاری نمیشه در بین گوشی های بالا شیائومی نوت ۸ پرو و گوشی هواوی Y9 پرام رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من تا سقف 4 میلیون میخام گوشی بگیرم بینa30s و a20s و شیائومی(کدوم مدلش) شما چی پیشنهاد میدین کیفیت دوربین و باطری و هنگ نکردن برام مهمه؟
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:03:59
      • 0
      • 1

      سلام اگر نام برند براتون مهمه گوشی سامسونگ گلکسی A30s اما اگر سخت افزار و دوربین براتون مهمه گوشی نوت ۸ شیائومی

    • 0
    • 0
    سلام بین گوشی ردمی نوت هشت و آنر ۲۰ لایت و ردمی نوت هشت تی موندم راهنماییم کنین ممنون
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:24:53
      • 0
      • 1

      سلام گوشی نوت ۸ و نوت ۸ تی شیائومی از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی ندارند و فقط نوت ۸ تی دارای NFC هست. و بین این دو و هانر ۲۰ لایت به شما گوشی نوت ۸ شیائومی رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    وقت بخیر، ببخشید من بین سه گزینه P30 لایت و سامسونگ a50 و آنر9x موندم کدومو پیشنهاد میکنید ،یا تو همین رنج قیمت چه گوشی دیگه ای پیشنهاد میدید لطفا جواب بدید ممنونم
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:29:46
      • 3
      • 1

      سلام بین این سه گوشی ۱. گلکسی A50 سامسونگ ۲. آنر 9x ۳. هواوی P30 لایت

    • 0
    • 2
    سلام من فقط دوربین برام مهمه بین نوت ۸ و a50 کدوم بهتره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    • فندقی

      1399/02/03 17:41:15
      • 1
      • 4

      به نظر من a70 بگیرید.. چون a50 گفتن زیاد خوب نیست.. دوربین شیائومی نوت 8 هم عالیه.. من از کیفیتش راضی هستم.

    • احمد

      1399/02/05 14:51:00
      • 0
      • 3

      من نوت ۸ پرو دارم و عملا و اصلا قابل مقایسه نیستن a50 و پایینتر... A70 شاید بتونه یکمی نزدیک ش باشه اما بازم پایینتره

    • 0
    • 2
    فرق شیائومی نوت هشت معمولی تی و پرو چیه
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:41:57
      • 0
      • 2

      سلام نوت ۸ معمولی و نوت ۸ تی شیائومی از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی ندارند و فقط نوت ۸ تی دارای NFC هست. اما گوشی نوت ۸ پرو شیائومی هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر سیستم دوربین نسبت به دو گوشی دیگر برتری دارد

    • 0
    • 2
    سلام من تو معایب گوشی نوت 8 پرو شیائومی دیدم ک میگن اینترنت 4G سرعت خوبی نداره و چون صفحه LCD داره زود شارژ تموم میکنه ایا درسته ؟
    • کاربر سایت

      1399/02/03 17:25:08
      • 0
      • 3

      سلام برای مورد اینترنت 4G که گفتید خیر صحیح نیست این مورد و سرعت به منطقه موزد استفاده و مقدار آنتن بستگی داره. مورد بعدی اگر استفاده بهینه بشه و تنظیم نور صفحه بر روی اتومات باشه به صورت پر کار استفاده کنید ۶ تا ۸ ساعت جوابگو هست. اگر کم استفاده باشه یک روز کامل جوابگو خواهد بود

    • 0
    • 2
    سلام می خواستم بدونم که گوشی a 30 سامسونگ ارزش خرید دارد و بازی های سنگین را به راحتی بالا می اورد
    • کاربر سایت

      1399/02/03 17:19:47
      • 0
      • 1

      سلام گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A30 دارای پردازشگر نسبتا خوب هست و نسخه رم ۴ گیگا بایتی رو پیشنهاد می کنم بخرید

    • 1
    • 2
    • 1
    • 2
    سلام .گوشی من سامسونگa5 ۲۰۱۷ هست میخواهم یه گوشی تو رنج قیمتی۴و ۵۰۰ بگیرم که جم و جور باشه و از گوشی خودم قویتر باشه سرعتش و باتری و حافظه اش .ممنون میشم راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/02/01 15:32:12
      • 1
      • 2

      سلام گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایت با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر و سیستم دوربین ۴ گانه رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    سلام می خواستم بدونم که گوشی a 30 سامسونگ ارزش خرید دارد و بازی های سنگین را به راحتی بالا می اورد
    • کاربر سایت

      1399/02/01 15:39:54
      • 0
      • 1

      سلام گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A30 دارای پردازشگر نسبتا خوب هست و نسخه رم ۴ گیگا بایتی رو پیشنهاد می کنم بخرید

    • 0
    • 2
    سلام من ی گوشی میخوام ک حافظه داخلی خیلی بالایی داشته باشه و از نظر عملکردی و هنگ نکردن و نرم افزارها خیلی برام مهمه و خوش دست بودن و کیفیت دوربین هم مهمه و قیمتش هم تا چهار میلیون باشه پیشنهادتون چیه
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:26:57
      • 0
      • 2

      سلام برای رنج قیمتی ۴ میلیون تومان گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ تی با رم ۴ و حافظه ۱۲۸ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید باقیمت سه یاسه میلیون و پانصد چه گوشی رو پیشنهاد میکنین
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:03:23
      • 0
      • 2

      سلام گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T 64GB Ram4 رو بهتون پیشنهاد میدم

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخیر.گوشی تا قیمت 4 تومن میخواستم.من خوش دستی و دوربینش مهمه برام.ممنونم
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:14:25
      • 0
      • 1

      سلام گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T 128GB Ram4 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی تاسقف4میلیون میخام و کیفیت دوربین سلفی و قدرت پردازنده خیلی برام مهمه اگه میشه بگید چی بخرم بهتر هستش ممنون.
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:47:51
      • 1
      • 1

      سلام تا سقف ۴ میلیون تومان بهتون گوشی شیائومی نوت ۸ تی با حافظه ۱۲۸ و رم ۴ پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من یه موبایل با دوربین بی نظیر میخوام تا سقف 4/500 میتونم هزینه کنم البته شنیدم عدد مگاپیکسل زیاد معنی در خوب بودن دوربین نمیده آیا دوربین شیامی نوت 8پرو بهتر از سامسونگ a51 یا a30s هست؟و کدوم گوشی رو بخرم
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:51:50
      • 0
      • 1

      سلام بین گوشی شیائومی نوت ۸ پرو و گوشی سامسونگ A51 بهتون A51 رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 0
    باسلام خدمت دوستان.من ۲ ماه که گوشی A30Sرو دارم و اصلا فکر نمیکردم یک سری مشکلات پیش پا اوفتاده داشته باشه مثل حس گر اثر انگشت که روی صفحه قرار داره و اصلا خوب نیست یا اسپیکر گوشی که با زیاد کردن کیفیتش میاد پایین و نویز داره یه مشکل دیگش هم وقتی گوشی رو میچرخونی صفحه ی گوشی دیر میچره منظورم از حالت افقی به عمودی یه
    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشین واقعا من مشکلم اینجا حل شد ممنونم از پشتیبانی خوبتون جناب رجب زاده ❤️❤️☺️
    • 3
    • 2
    سلام و عرض ادب.... ببخشید من خیلی وقته دنبال یه گوشی هستم که بیشتر سخت افزار و قابلیت بالایی داشته باشه و نخوام بیشتر پول دوربین بدم . میشه یه راهنمایی کنید ؟
    • کاربر سایت

      1399/01/17 13:33:07
      • 1
      • 11

      سلام نوت ۸ پرو براتون مناسب می باشد

    • 3
    • 2
    سلام من یه گوشی تا 4 میلیون سرعت گوشی وباتری مهم هستش و مدل گوشی برام مهم نیست میشه راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/01/17 13:20:42
      • 0
      • 5

      سلام در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان گوشی نوت ۸ شیائومی روپیشنهاد می کنم اگه کمی بیشتر هزینه کنید نوت ۸ پرو شیائومی خیلی عالی هست

    • 1
    • 1
    سلام من الان گوشی هونور 5ایکس دارم ولی خیلی هنگ میکنه , الان میخوام بخرم بخاطر هنگی بین هونور 9ایکس و گوشی شیائومی موندم و هزینم نمیخوام بالای 4 تومن باشه , میشه راهنمایی کنید هنگی و کیفیت دوربین برام مهمه
    • کاربر سایت

      1399/01/17 13:02:44
      • 1
      • 3

      سلام گوشی هانر 9X گوشی خوبی می باشد اگه در محدوده قیمت این گوشی با امکانات و سخت افزار بهتر گوشی می خواین بهتون شیائومی نوت ۸ پرو رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 4
    سلام وقتتون بخیر من برای خرید گوشی،بین a70 و a51 موندم کدوم رو بگیرم؟؟باتری و گیمینگ و دوربین هم واسم خیلی مهمه،البته خودم از a51 خوشم اومده ولی فکر میکنم a70بهتر باشه...ممنون میشم راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1399/01/17 12:48:11
      • 1
      • 3

      سلام بهتون گوشی سامسونگ A51 رو پیشنهاد میکنم

    • 8
    • 10
    سلام و خسته نباشین ممنون از سایت محشرتون ببخشید میخواستم سوالی کنم سری M با سری A سامسونگ چی فرقی داره ! الان A51 باتریش ۴۵۰۰ میلی امپره و بعد قیمت نزدیک ۵ میلیون یا ۴ و نیم هستش اما M30s با باتری ۶۰۰۰ میلی امپر قیمتش ۳و ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیونه! بعد هر ۲ تا شونوم دوربین های پشتشون ۴۸ مگاپیکسله اخه مگه میشه با اینکه ارزون تره اما طرفیت باتریش بالاتره☺
    • کاربر سایت

      1399/01/11 16:37:50
      • 0
      • 2

      سلام به طور کلی سری A گوشی های پرطرفدار سامسونگ هست اما گوشی های سری M به اصطلاح طرح های مخصوص جوانان می باشد به علت داشتن ظرفیت باتری بالا و شارژ سریع اما در رابطه با قیمت دو گوشی که مقایسه کردید فاکتور های دیگری مثل حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، دوربین چهارگانه پشتی، دوربین سلفی بالاتر، محافظ نمایشگر گوریلا گلس و ... باعث افزایش قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A51 شده است

    • 0
    • 1
    سلام من تا4میلیون تومن یه گوشی سامسونگ خوب میخوام ک هم خوش دست باشه هم دوربینش خوب باشه ممنون میشم راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1399/01/11 15:53:29
      • 0
      • 1

      سلام گوشی موبایل سامسونگ A50 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 1
    سلام بین گوشی های هواوی تا چهار تومن چه گوشی هایی پیشنهاد میکنید بیشتر حافظه و باطری مد نظرنه
    • کاربر سایت

      1399/01/11 15:44:34
      • 1
      • 2

      سلام گوشی موبایل هواوی Y9s رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    سلام، خسته نباشید.ببخشیدکه مزاحم میشم. من سال دیگه میخوام برم دانشگاه،و میخوام گوشی بخرم که1. زیبا و ظریف باشه،2.حجم باتری خوبی داشته باشه،3.دوربین باکیــــــــفــــــیــــت بـــــــــــــالا داشته باشه که خیلی برام مهمتره چون خیلی علاقه به عکاسی دارم،۴.هنگی نداشته باشه،۵. رَم و حافظه داخلی بالایی داشته باشه،۶.اندروید قابل ارتقا داشته باشه،۷.صفحه نسبتا بزرگی داشته باشه و ۸.قیمتشم از 5 تومن بیشتر نشه. 😁اصلا گوشی با این چیزایی که گفتم پیدا میشه؟ ❤❤❤❤ممنون❤❤❤❤
    • کاربر سایت

      1399/01/11 15:32:37
      • 1
      • 1

      سلام گوشی شیائومی Mi 9T با حافظه ۱۲۸ رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 3
    سلام من بین گوشی a51وredmi note 8 گیر کردم من یه گوشیه خوش دست با کیفیت صفحه بالا و دوربین خوب میخاستم
    • کاربر سایت

      1399/01/06 15:18:26
      • 3
      • 5

      سلام گوشی سامسونگ گلکسی A51 صفحه نمایش با کیفیت تر و دوربین چندگانه بهتری داره

    • علیرضا

      1399/01/09 01:11:20
      • 0
      • 8

      قطعا ردمی به دلیل پردازنده عالی و دوربین بسیار قوی و دارای سیپیو گمینگ و قیمت مناسب تر

    • 2
    • 2
    با عرض سلام و خسته نباشید بین خرید a 51 و redmi note 8 pro موندم ، بیشتر کیفیت دوربین و عکاسی پرتره از اجسام برام مهمه و اینکه چند سالی دستم بمونه ممنون میشم راهنماییم کنین.
    • کاربر سایت

      1399/01/06 15:14:50
      • 2
      • 4

      سلام از نظر دوربین پشتی و کیفیت صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A51 اما از نظر دوربین سلفی و پردازنده گوشی شیائومی نوت ۸ پرو در کل سامسونگ A51 کمی بهتر هست

    • Arian

      1399/01/11 15:45:19
      • 0
      • 7

      باور کن از همه لحاظ شیائومی بهتره یه مقایسه بزن تو گوگل میبینی که کدوم بهتره

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه گوشی میخوام تا 4تومان و گرافیک و باتری و رم و حافظش خیلی برام مهمه البته برندشم سامسونگ باشه پیشنهادتون چیه یه هفتست درگیرم اینقد تنوع هست نمیدوونم چی کنم
    • کاربر سایت

      1399/01/06 15:10:57
      • 0
      • 1

      سلام اگه حتما برند سامسونگ مدنظرتون هست در حدود قیمت ۴ میلیون تومان گوشی سامسونگ گلکسی A30s بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام بین نوت ۸ پرو شیائومی و برند سامسونگ a50 موندم . گوشی میخوام که پشتیبانی نرم افزاری فوق العاده و کیفیت خوبی داشته باشه از ۲۰۱۶ تا الان j7 داشتم و خیلی راضیم ازش ولی میخوام گوشی جدید بگیرم . از این گوشیها که گفتم کدوم بهتره یا اگه مدل دیگه ای مد نظرتونه بگین بهم ممنون
    • کاربر سایت

      1399/01/06 14:58:02
      • 0
      • 3

      سلام گوشی شیائومی نوت ۸ پرو با سخت افزاری عالی و ویژگی های مناسب کاملا نیازهای روزمره رو پاسخگو هست

    • 0
    • 0
    سلام. من یک گوشی تا قیمت 4 میلیون تومن میخوام کیفیت دوربین.حافظه.باتری.صفحه نمایش.هنگ نکردن خییییلی برام مهمه به نظرتون a50s خوبه؟؟ شیائومی بهم پیشنهاد شده اما راستش میترسم بخرم پیشنهاد شما چیه؟
    • کاربر سایت

      1399/01/06 14:48:50
      • 0
      • 2

      سلام گوشی سامسونگ گلکسی A50s گوشی خوبی هست اما دقیقا با این قیمت می تونید گوشی شیائومی Note 8 Pro رو خریداری کنید که خیلی قدرتمندتر می باشد.

    • 1
    • 0
    سلام.خسته نباشين.من بين honor 8x و samsong A8 2018 و شيائومى not 8 pro گير كردم.به نظرتون از نظر كلى كدوم يكى بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/01/06 14:44:34
      • 0
      • 5

      سلام صد در صد گوشی موبایل شیائومی Note 8 Pro رو بهتون پیشنهاد می کنم. سخت افزار، سال ساخت، نسخه اندروید، کیفیت صفحه نمایش، باتری و ... نوت ۸ پرو سر تر هست

    • 1
    • 2
    دنبال یک گوسی خوب تا رنج قیمتی ۴ تومن میگردم و دوربین برام خیلی مهمه و همین طور بادوام باشه و هنگ نکنه . خیلیا میگن شیائومی خوب نیست و بدرد نمیخوره میشه راهنمایی کنین
    • کاربر سایت

      1398/12/28 14:53:47
      • 2
      • 8

      سلام گوشی های شیائومی هم دارای کیفیت ساخت خوبی هستن و هم دارای قیمت مناسبی هستن و اگر دوست داشته باشین گوشی شیائومی نوت ۸ پرو یک گوشی با سخت افزار خوب و کیفیت بالا می باشد. اما اگه شیائومی دوست ندارین گوشی سامسونگ گلکسی a51 هم گوشی خوبیه اما کمی قیمش بالاست.

    • 0
    • 2
    من گوشی میخوام که چندین سال دستم باشه واسه همین واسم مهمه آندروید گوشی به روز رسانی بشه شیائومی و هوآوی این گزینه رو دارند؟
    • کاربر سایت

      1398/12/27 16:33:55
      • 0
      • 1

      سلام معمولا اکثر مدل های گوشی شیائومی و هواوی تا دو اندروید بعد از نسخه فعلیشون اپدیت میشه

    • 3
    • 0
    سلام.من گوشی redmi not7 دارم ولی نت ضعیفی داره با اینکه علامت 4gداره ولی سرعتشو نداره.به نظر شما میشه کاریش کرد یا گوشی را باید عوض کنم؟
    • کاربر سایت

      1398/12/27 16:28:51
      • 2
      • 1

      اگر گارانتی داره گوشی ارسال کنید شاید تعمیر شد

    • 0
    • 0
    سلام من یه گوشی بین 3 تا 3/5 بیشتر برای بازی و شبکه های اجتماعی یه گوشی باشه که زود شارژ خالی نکنه
    • کاربر سایت

      1398/12/26 13:32:42
      • 0
      • 3

      سلام برای شما گوشی شیائومی Note 8T با حافظه ۱۲۸ گیگابایت مناسب هست

    • 0
    • 1
    سلام تو اىن رنج قىمت m30sرو پیشنهاد مىکنىد
    • کاربر سایت

      1398/12/26 14:32:35
      • 2
      • 0

      سلام بله سامسونگ گلکسی M30s گوشی خوبی هست

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید من بین گوشی nokia7.2و not8و honerx9 گیر کردم و لطفا بگید کدوم برند بهتره
    • کاربر سایت

      1398/12/26 14:47:00
      • 2
      • 2

      سلام گوشی نوکیا 7.2 رو که اصلا پیشنهاد نمی کنم اما گوشی شیائومی نوت ۸ و هانر x9 هر دو گوشی های خوبی هستن ولی گوشی شیائومی نوت ۸ دارای سخت افزار بهتری می باشد

    • 1
    • 1
    خرید آیفون۷ کارکرده در این بازه قیمت منطقیه؟
    • کاربر سایت

      1398/12/26 16:56:03
      • 0
      • 0

      سلام قیمت آیفون ۷ کارکرده رو ندارم

    • 4
    • 2
    سلام ببخشید من یه گوشی میخوام تا سقف ۴ میلیون که دوربین خیلی خوبی داشته باشه( مخصوصا سلفی) و همچنین حافظشم ۱۲۸ باشه پیشنهاد شما چیه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:24:30
      • 7
      • 13

      سلام و عرض ادب شیائومی نوت 8 پرو 128 گیگ دوربین فوق العادی داره ( 4 لنز ) و فکر میکنم با رده قیمتی حدود 3.800.000 تومان بهترین انتخاب در این بازه است.

    • 0
    • 10
    سلام. من بین گوشی mi 9lite و a50 گیر کردم ملاک هامم صفحه نمایش با کیفیت انجام بازی بدون هیچ مشکلی دوربین خوب هستش لطفا کمکم کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/11/04 13:23:08
      • 1
      • 4

      با سلام و عرض ادب هر دو گوشی ذکر شده گوشی های خوبی هستند ولی اگر تمام فاکتور ها رو کنار هم بگذاریم شیائومی mi9 لایت از نظر پردازش و قدرت بهتره و سامسونگ ا50 از لحاظ تصویر و دستیابی راحت به لوازم جانبی و قطعات در بازار ایران

    • 3
    • 4
    سلام و خسته نباشید.میبخشید بنده بین سه گوشیه redmi not 8 pro و mi 9 lite و mi 9 se گیر افتادم.هر سه تاشون عالین.نمیدونم کدوم رو تهیه کنم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.
    • مشاور خاص باکس

      1398/09/27 09:55:06
      • 11
      • 3

      سلام انتخاب بهترین گوشی باید بر مبنای معیارهای شما صورت بگیرد، متاسفانه مطرح نکردید که چه ویژگی برای شما اهمیت دارد اما به طور خلاصه نوت 8 پرو با نمایشگر LCD است و علیرغم مقاومت بیشتر کمترین تراکم پیکسلی را دارد. از نظر پردازشی شیائومی Mi 9 SE سرعت بیشتری دارد و در زمینه دوربین رقابت بسیار نزدیک است و تاحدی به سمت Mi 9 کشش دارد تا نوت 8 پرو، در زمینه باتری نوت 8 پرو بیشترین ظرفیت را دارد و جایی برای رقابت نمی گذارد.

    • 3
    • 5
    يه گوشي تا ٤ ميليون با مقاومت بالا واستقامت بالا ميخام راهنمايي كنيد گوشي زياد از دستم ميوفته
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/05 17:48:52
      • 2
      • 5

      باسلام اگر واقعا به دنبال یک گوشی مقاوم میگردید و تنها فاکتور مهم همین قاومت است گوشی های برند کاترپیلار را به شما پیشنهاد میکنیم مدل S31 با پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 210 و 2 گیگ رم و پردازنده گرافیکی Adreno 304 یک گوشی معمولی به شمار می رود اما تمرکز در طراحی این گوشی روی ساختاری یکپارچه و قدرتمند بوده است و توانسته گواهی IP68 را با مقاومت در برابر سقوط تا ارتفاع 1.8 متر دارای گواهینامه MIL-STD-810G مقاوم در برابر نمک، خاک، رطوبت، باران، لرزش ، تابش اشعه خورشید، شوک حرارتی و حمل و نقل برای شما داشته باشد. از لینک زیر می توانید این گوشی را مورد بررسی قرار دهید https://bit.ly/2ZkGxSm اما اگر به دنبال یک گوشی با امکانات به روز و فراوان می خواهید سامسونگ گلکسی A50 را نیز به شما پیشنهاد می کنیم چراکه جنس بدنه این دیوایس پلاستیک فشرده است و از مقاومت خوبی برخوردار است همچنین گوشی هواوی P30 Lite و گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1 نیز ساختار پلاستیکی دارند و از گوشی های با بدنه ی شیشه ای محکم تر می باشند.