تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 37
  • 59716 مرتبه
  • 1397/03/26

راهنمای خرید لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ و مشاوره در خرید چند قدم شما را به هدفتان نزدیکتر میکند؟ قصد دارید لپ تاپ بخرید ؟ میخواهید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه در نظر داشته باشید؟ احتمالا تمایل دارید از ریزه کاری ها و نکات فنی هنگام خرید لپ تاپ یا قبل خرید با خبر باشید؟ اگر جواب سوالات بالا مثبت است احتمالا به دنبال یک مقاله کامل و جامع راهنمای خرید لپ تاپ میگردید و حالا به اینجا رسیدید. 

اینجا درست همان جایی است که هر کسی باید یک بار قبل از خرید لپ تاپ به آن سر بزند ! پس با ما همراه شوید.

مسلماً شما هم مانند بسیاری از کسانی که قصد خرید لپ تاپ دارند بزرگترین دغدغه‌تان داشتن بهترین انتخاب است. حال سوال اینجاست بهترین انتخاب چه مفهوم و ویژگی هایی دارد؟ و اصولا به چه انتخابی بهترین انتخاب می‌گوییم؟ آیا صرفاً انتخاب یک برند یا مدل خاص همه چیز را به بهترین نحو ممکن به پایان می‌رساند؟ البته که اینطور نیست.

مسلماً پول به راحتی بدست نمی آید و انسان های هوشمند همواره سعی دارند پول و بودجه خود را به بهترین نحو ممکن هزینه کنند قطعا برای خرید لپ تاپ که معمولا هزینه های سنگینی هم دارد باید یک نقشه راه یا راهنما داشته باشیم؛ تا با توجه به نیازمان و اطلاعات خوبی که در دست داریم بهترین لپ تاپ را  تهیه کنیم. در این مورد شاید لپ تاپ مناسب من با شما و یا هرکس دیگری متفاوت باشد. به عنوان مثال یک دانشجوی مهندسی شاید به دنبال لپ تاپ مناسب Catia باشد و یا کامرند یک شرکت به دنبال لپ تاپی اقتصادی و کار راه انداز، به همین منظور خواسته و انتظارات افراد متفاوت است و هرکسی باید بسته به نیاز خود اقدام به خرید لپ تاپ نماید.

این مقاله یکی از روان‌ترین و بهترین راهنماهایی هست که تا به حال برای انتخاب لپ تاپ مورد نظر شما تهیه و طراحی شده و شما به کمک آن می‌توانید انتخاب بسیار بهتری داشته باشید.

نقشه خرید بهترین لپ تاپ از 21 مرحله تشکیل شده است که پیشنهاد میکنیم برای یک خرید عالی و بی نقص تمام 21 مرحله را مطالعه و هنگام خرید به یاد داشته باشید. مبنای کلی ساختار این راهنما به صورت سوال محور طراحی شده و سعی شده به درصد کثیری از سوالات پر تکرار خریداران و مشتریان به زبانی ساده پاسخ داده شود. قبل از راهنمایی و شروع مسیر چند مساله خیلی اهمیت دارد که باید به آن توجه کنیم:

•    ما به دنبال خرید چه نوع لپ تاپی هستیم؟
•    چقدر بودجه برای خرید لپ تاپ در نظر دارید؟
•    آیا اندازه صفحه نمایش لپ تاپ برای ما مهم است؟
•    آیا وزن لپ تاپ برای ما مهم است؟
•    چه برندی به ما احساس رضایت و اعتماد بیشتری را می‌دهد؟ 
•    از لپ تاپ چه استفاده ای می‌کنیم

همه این موارد سوالاتی است که جواب دادن به آن قبل از خرید، کمک بسیار خوبی به نزدیک تر شدن شما به انتخاب اصلیتان می‌کند و باعث می‌شود تا کمتر دچار سردرگمی شوید. مسلماً انتخاب بین چند مدل محدود خیلی راحت تر از انتخاب بین انبوهی از  لپ تاپ ها با ویژگی های مختلف است.

بدون اتلاف وقت به سراغ راهنمای خرید لپ تاپ می‌رویم و سعی میکنیم حین راهنمایی به سوال‌هایی که معمولا توسط خریداران قبل از خرید مطرح می‌شود نیز جواب دهیم. همچنین شما می‌توانید به راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان مراجعه کرده و با لیست این لپ تاپ‌ها آشنا شوید. ضمنا اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید می‌توانید به مقاله «راهنمای خرید گوشی موبایل» نیز مراجعه کنید.

1.بدون گارانتی یا با گارانتی؟

راهنمای خرید لپ تاپ

یکی از سوالاتی پرتکرار هنگام خرید کالای دیجیتال خصوصاً لپ تاپ و موبایل این است که آیا گارانتی مورد نظر کاربردی دارد یا خیر؟ کدام گارانتی از اعتبار بیشتری برخوردار است؟ اختلاف قیمت لپ تاپ گارانتی دار و بدون گارانتی چقدر است؟ و در آخر لپ تاپ را با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی؟

در جواب سوالات بالا باید گفت اولا ما به صورت بی طرفانه در ادامه شرکت های معتبر گارانتی کننده لپ تاپ ها را از نظر خودمان و طبق تجربه معرفی می‌کنیم تا شما با شرکت‌های متعهد و خوب آشنا شوید ولی سوال اصلی را باید اینطور جواب دهیم که پیشنهاد ما خرید کالای با گارانتی است.

پیشنهاد ما خرید کالای با گارانتی است

شرکت های خدمات‌دهنده گارانتی معمولا خودشان هم در واردات لپ تاپ نقش دارند و گاهی وارد کننده اصلی این نوع کالاها، گارانتی کننده هم هستند و اگر قرار باشد تا جنس بدی وارد کنند و یا کالاهای آن‌ها دارای مشکل باشد، بیشتر از همه برای خودشان مشکل ساز خواهد شد زیرا پس از مدتی تعداد مشتری‌های ناراضی، لپ تاپ های تعمیری و مرجوعی و ... افزایش پیدا کرده و باعث ضرردهی شرکت می‌شود. در صورتیکه مدل های قاچاق و بدون ضمانت چون بدون گارانتی تحویل مشتری می‌شوند، قرار نیست فروشنده بعد از فروش کالا به شما مسئولیتی داشته باشد و معمولا خرید اینگونه لپ تاپ ها توصیه نمی‌شود. توجه داشته باشید کالای قاچاق و ارزان قیمت که جنس آن از هر لحاظ بدون ایراد و مشکل باشد به ندرت پیدا می‌شود. در مورد لپ تاپ های استوک یا دست دومی که گاها به جای نو فروخته می‌شوند و موارد مشابه نیز در آینده مقاله ای منتشر می‌کنیم.

"مدل‌های قاچاق و بدون ضمانت چون بدون گارانتی فروخته می‌شوند و مسئولیت خاصی قرار نیست به عهده فروشنده باشد معمولا توصیه نمی‌شوند"

در حال حاضر چند شرکت گارانتی کننده دست به دست هم داده و خدماتشان را یکسان کردند یعنی شما از هر شرکتی که کالا را تحویل بگیرید، شرکت‌های دیگر هم برای خدمات پس از فروش و گارانتی پاسخگوی شما هستند. در بازار فعلی به این نوع گارانتی، گارانتی «یکپارچه» می‌گویند که نام آن نیز به خاطر یکپارچه شدن خدماتشان انتخاب شده است.

این شرکت ها عبارتند از شرکت سازگار، ویستا و آواژنگ که معمولا دو سال لپ‌تاپ‌ها را گارانتی می‌کنند. طی تحقیقاتی که انجام دادیم به نقل از رای گیری یک سایت معتبر فارسی زبان، شرکت آواژنگ به نسبت دو همکار دیگر خودش خدمات بهتری ارائه داده و مشتریان رضایت بیشتری از آنها دارند. از دیگر شرکت های معتبر طبق تجربه و جست و جویی که داشتیم می‌توان به آوات، گرین، ایران رهجو، مهر، ارقام و زیگورات هم اشاره کرد.

نکته 1: شاید اسم شرکت خاصی که ما بر حسب اتفاق نمیشناسیم از قلم افتاده باشد. اما لازم به ذکر است که این فقط یک تجربه شخصی است و ربطی به خوب یا بد بودن بقیه شرکت‌ها ندارد.

نکته 2: اسامی که در بالا آورده شد از شرکت های معتبر در زمینه گارانتی و خدمات لپ تاپ هستند نه کلیه لوازم دیجیتال و موارد گفته شده فقط برای مبحث لپ تاپ صادق است.

راهنمای خرید لپ تاپ

2. یکی دیگر از سوالات پر تکرار مشتریان مربوط به مقایسه دائمی برندها است.

•    کدام برند لپ تاپ بهتر است؟
•    آیا ایسوس بهتر از لنوو است؟
•    آیا لپ تاپ های ایسر ارزش خرید دارد؟ 
•    لپ تاپ سونی و اپل چطور؟ 
•    لپ تاپ های MSI یا DELL را توصیه می‌کنید؟ 
•    آیا لپ تاپ های اچ پی کیفیت مناسبی دارند؟

اینها یک سری از سوالاتی است که معمولا از فروشنده ها می‌شود.

شما باید برای خودتان مشخص کنید چه هدفی از خرید لپ تاپ را دنبال می‌کنید؟

لپ تاپ برای شما چه مصرفی دارد؟ چه سایزی؟ چه وزنی؟ چه سیستم عاملی؟ اینها تماما سوال‌های مهمی هستند که شما باید قبل از خرید و در خلوت خودتان جواب درست و حسابی برای آنها پیدا کنید. مثلا برای کسی که دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت کار راه انداز می‌باشد قائدتاً گزینه اپل به دلیل قیمت‌های سرسام آور حذف می‌گردد حالا شما این موضوع  را تعمیم بدهید به ویژگی‌های دیگر ... خیلی راحت می‌توانید با بررسی چند فاکتور یا همان پارامترهای مد نظرتان بیشترِ مدل‌ها را حذف و انتخاب خود را محدود کنید. در نهایت بین گزینه‌های باقیمانده با توجه به این راهنمای خرید لب تاپ تصمیم گیری کنید.

واقعیت این است که برندها با تمام فراز و نشیبی که دارند، هم نقاط قوّت و برتری نسبت به یکدیگر دارند و هم نقاط ضعف، از طرفی اینکه یک نفر یا یک مقاله برند خاصی را توصیه کند زیاد عقلانی به نظر نمی‌رسد مگر اینکه با توجه به نیاز مخاطب و شنیدن نیاز‌هایش بتوان برایش نسخه‌ای معقول بپیچد که معمولا آن هم زیاد تخصصی نیست و بیشتر تحت تاثیر سلیقه شخصی فروشنده یا موجودیِ فروشگاهش است نه نیاز و درخواستی که مشتری دارد.

مقایسه برند‌ها مقوله ای است که می‌توان در مورد آن چندین مقاله طولانی نوشت ولی ما همین جا به این نکته کفایت می‌کنیم که در حال حاضر تمامی برندها از بهترین تکنولوژی‌های روز برای ماندن در میدان رقابت و بالا نگه داشتن رضایت شما استفاده می‌کنند و تقریبا باجی بهم نمی‌دهند مگر در بعضی موارد خاص که آن هم برمی‌گردد به نیاز مشتری و خواسته هایش که شاید خواسته‌های شما با یک مدل خاص از یک برند مشخص بیشتر جفت و جور باشد تا برندی دیگر.

3.خدمات پس از فروش و در دسترس بودن لوازم و قطعات یدکی

راهنمای خرید لپ تاپ

یکی از مهمترین مسائلی که باید در انتخاب برند و مدل در نظر بگیرید خدمات پس از فروش و پیدا شدن قطعات یدکی و لوازم جانبی آن لپ تاپ در بازار فعلی است. به عنوان مثال لپ تاپ های DELL بین سال‌های 85 تا 90 بسیار محبوب بودند و قطعات و خدمات پس از فروش آنها نیز بالطبع براحتی در دسترس و قابل استفاده بود در صورتیکه در حال حاضر لپ‌تاپ‌های این برند غیر از اینکه کمیاب و در بعضی موارد نایاب هستند، ویژگی های ذکر شده را هم ندارند تصور کنید لپتاپی با مارک DELL بخرید و بعد از چند وقت شارژر لپ تاپ شما با مشکل مواجه شود، ممکن است به سختی شارژری مناسب این لپ تاپ پیدا کنید. این موضوع کاملا برای قطعات داخلی لپ‌تاپ نیز صادق است و در این مورد کار شما بسیار دشوارتر خواهد بود.

راهنمای خرید لپ تاپ

ناگفته نماند برندی که مثال زدیم برند بسیار معتبر و درجه یکی هست تا حدی که یکی از زیر شاخه های این برند با عنوانِ Alien Ware توانسته دنیای لپ تاپ های گیمینگ را زیر و رو کند! امّا به خاطر یکسری سیاست های کلی در کشور و شاید تصمیمات وارد کنندگان لپ تاپ ها، قطعات و خدمات برند  DELLدر بازار به شدت کمرنگ شده است.

پس یکی از موارد مهمی که باید هنگام خرید در نظر داشته باشیم در جمله زیر خلاصه می‌شود:

موجود بودن و دسترسی آسان به قطعات و لوازم جانبی برند یا مدل مربوطه در بازار بسیار مهم است.

در حال حاضر برند های ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی و تا حدودی MSI دارای شرایط مناسبی از این نظر هستند گرچه نمیشود این قاعده را کلی بیان کرد و ممکن است بعضی مدل ها استثنا باشند.

 

4. بهترین لپ تاپ تا n تومان!

یکی از محبوبترین کلید واژه های جست و جوی کاربران و سوالات خریدارانِ حضوری از فروشنده‌ها موضوعِ بهترین لپ تاپ تا رنج قیمت مشخص شده‌ای است که مشتری برای خودش درنظر گرفته است. در سال‌های اخیر ما با مقالات یا جست و جو هایی با مضمون زیر بسیار مواجه شده ایم:

بهترین یا قوی ترین لپ تاپ تا ده میلیون تومان

فارغ از اینکه قدرتمند‌ترین، زیباترین و حتی سبُک‌ترین لپ‌تاپ تولید شده تا این لحظه کدام است پیشنهاد می‌کنیم توجه خود را بیشتر معطوف به این مسئله بکنید که بهترین گزینه برای شخص شما کدام است. هر فرد در هر موقعیت و سنّی نیاز‌های بخصوص خود را دارد در نتیجه بجای آنکه هزینه‌ی زیادی برای خرید یک لپ تاپ گران قیمت بپردازید که از دید بسیاری از افراد بهترین لپ تاپ دنیا است به دنبال آن باشید که کدام محصول می‌تواند نیاز‌های شما را پاسخگو باشد و حداقل هزینه‌ای که می‌توانید صرف خرید آن کنید چقدر است؟ امّا به هر جهت علاقه‌ی کاربرانِ کامپیوتر‌های قابل حمل به هرچه پیشرفته تر بودنِ محصول مورد نظرشان قابل درک است که طبیعتاً باید برای این عطش تکنولوژی هزینه‌ی هنگفتی بپردازید.

این موارد گوشه کوچکی از علاقه کاربران به پیدا کردن بهترین گزینه نسبت به بودجه را نشان می‌دهد. بعد از اتمام نقشه راه و راهنمایی کامل خرید لپ تاپ در مقاله‌ی دیگری که به زودی منتشر میکنیم سراغ معرفی چندین مدل از دستگاه های خوش فروش و به صرفه به نسبت قیمت می‌رویم و آنها  را از کمترین قیمت تا بالاترین قیمت برای شما دسته بندی خواهیم کرد.

5. لپ تاپ گیمینگ چیست؟ لپ تاپ معمولی بخریم یا گیمینگ؟ بهترین لپ تاپ گیمینگ بازار کدام مدل است؟

به لپ تاپ هایی که کانفیگ قدرتمندی داشته و اجزای تشکیل دهنده پردازشی آنها برای بازی‌های سنگین ساخته و پرداخته شده لپ تاپ مخصوص بازی یا گیمینگ می‌گویند این لپ تاپ‌ها به نسبت اعضای دیگر خانواده‌شان گرانتر و سریعتر هستند. معمولا رم، پردازنده اصلی و گرافیک در این لپ تاپ ها بسیار قدرتمند است و از آخرین تکنولوژی های روز بهره می‌برند طراحی این دستگاه ها خاص و جوان پسند بوده و برای به دست آوردن دل گیمر های جوان معمولا شرکت های سازنده همراه این لپ تاپ ها موس و هدست مخصوص بازی هم به صورت هدیه ارائه می‌کنند به عنوان مثال شرکت ایسوس در یک اقدام زیبا برای جلب رضایت مشتری در جعبه(پک) لپ تاپ های ایسوس سری GL یک عدد موس، یک عدد هدست و یک عدد کیف مخصوص قرار داده است امّا چنانچه تصمیم خود را برای خرید لپ تاپ گیمینگ قطعی کرده اید کمی صبر کنید.

حتماً پیش از خواندنِ این مقاله نامِ کمپانی Asus را شنیده اید. کمپانی ایسوس کار خود را با تولیدِ لپ تاپ هایی مقرون به صرفه امّا قدرتمند در رده ی خود شروع کرد امّا رفته رفته توانست به اولین و پر طرفدار ترین تولید کننده لپ تاپ های گیمینگ تبدیل شود. بدونِ هیچ گونه مبالغه ای می‌توان گفت که قدرتمند ترین پردازشگر، رَم و گرافیک ها را می‌توانید در غولهای ایسوس پیدا کنید، جدیدترین پردازشگرهای اینتل به همراه افزایش چندین برابری حافظه ی رَم یکی از فانتزی‌های علاقه مندان به بازی های سنگین و گرافیکی است که ایسوس این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده است. به عنوان مثال اگر بخواهیم نمونه‌ای تلفیق هنر و مهندسی را در این کمپانی به نمایش بگذاریم باید توجه شما را به لپ تاپ (Asus Strix Scar 15 (2020 معرفی کنیم که با برخورداری از یک پردازشگر مرکزی 10th-generation Intel Core i7–i9 و همچنین یک حافظه ی رَم 32 گیگابایتی قادر است از پس هرگونه عمل کامپیوتری بر آید! امّا ایسوس در این هیولا تنها به این مشخصات بسنده نکرده است و آن را به یک چیپست گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2070 Super مجهز کرده است، طبیعتاً استفاده از این چنین لپ تاپی برای شما هزینه ی زیادی خواهد داشت امّا بدون شک ارزشش را دارد چرا که می‌تواند خود را تا چندین سال در برابر خریدِ یک محصول جدید بیمه کنید. طراحی و زیبایی ظاهری محصولاتِ ایسوس از افکارِ خلاق طراحانِ این کمپانی سرچشمه می‌گیرد که در اولین لحظه هوش از سر گیمرهای عزیز خواهد برد! تیمِ طراحی ایسوس برای طراحی هرکدام از این محصولات با الهام گرفتن از فیلم های علمی و تخیلی آن‌ها را در پرتحرک‌ترین حالت ممکن روانه‌ی بازار می‌کنند تا هیجان بازی‌های کامپیوتری را چندین برابر کنند و آدرنالین را در بالاترین درجه نگه دارند. حالا که با لپ تاپ های گیمینگ آشنا شدید باید ببینید:

آیا شما قصد خرید چنین غول قدرتمندی را با پرداخت هزینه های سنگین دارید یا خیر؟

 مسلما تصمیم با شماست.

6. انتخاب برند

راهنمای خرید لپ تاپ

این مورد به نوعی تکرار شماره 2 این مقاله است ولی اینجا قرار است نتیجه گیری کنیم. یکی دیگر از پرسش های متداول مشتریان این است که تصمیم دارم لپ تاپ مدرن و قدرتمندی بخرم کدام برند گزینه‌های بهتری را در اختیارم می‌گذارد؟ یا شما به عنوان فروشنده چه برندی را توصیه می‌کنید؟ کدام لپ تاپ ها خرابی کمتر یا بیشتری دارند؟ تا 10 میلیون تومان کدام برند لپ تاپ های بهتری دارد؟ و ...

اگر منظور شما تنوع گزینه هاست در رنج قیمت بالا و برای لپ تاپ های گیمینگ قطعا ایسوس و در مواردی MSI انتخاب‌های بیشتری به شما می‌دهد اما در رنج قیمت مناسب و شروع قیمت این غول های بی شاخ و دُم خالی از لطف نیست به لپ تاپ‌های لنوو و ایسر هم نیم نگاهی داشته باشید خصوصا مدل های Legion 7i و ideapad 3i از کمپانی لنوو که طرفداران زیادی هم بین علاقه مندان به بازی های کامپیوتری برای خودش دست و پا کرده، اساساً لنوو در دیدِ اجتماعی بعد از برند ایسر قرار می‌گیرد امّا با دانستن اینکه در سطح بین المللی چند درصد از سهم بازارِ لپ تاپ های گیمینگ به این برند تعلق دارد و همچنین مقایسه‌ی قیمت این لپ تاپ‌ها با برند هایی مانند ایسوس قطعا نظرتان عوض می‌شود، امّا این همه‌ی ماجرا نیست! لپ تاپ هایی هستند که با عنوانِ گیمینگ معرفی نمی‌شوند امّا قدرتِ پاسخگویی به تمام نیازهای یک گیمر درون این مدل‌ها گنجانده شده، به عنوانِ مثال برندِ ایسر سری لپ تاپ های Aspire خودش را با عنوانِ لپ تاپ های معمولی و بیزینسی معرفی کرد. Acer Extensa یکی از این محصولات است که با قیمتی مقرون به صرفه به بازارِ جهانی معرفی شد.

اما نمی‌توان برندِ ایسر را به این چنین لپ تاپ هایی محدود کنیم، در کنارِ سری لپ تاپ های قدرتمندِ ایسر این کمپانی یک زیر شاخه ی دیگر هم با عنوانِ Predator دارد که بسیاری از کاربران از آن بی خبر هستند. برای بیانِ توانایی های این لپ تاپ ها بیان همین نکته کافی است که بگوییم این سری، جدید ترین پردازنده ها به همراه 32 گیگابایت رَم در اختیارِ گیمر ها قرار می‌دهد، این یعنی چندین قدم جلوتر از تکنولوژی که ما تصور آن را داریم در نتیجه هیچ برندی را دست کم نگیرید و سعی کنید با توجه به نوعِ نیازِ خودتان انتخاب کنید.

در حالت کلی تنوع برند ایسوس، لنوو و ایسر در بازار فعلی ایران از برندهای دیگر بیشتر است.

7. فرق نوت بوک با لپ تاپ چیست؟ کدام گزینه را بخریم؟ آیا اولترابوک با نوت بوک فرق دارد؟

واقعیت این است که در بازار اکثر فروشنده‌ها و مردم برای این دو کلمه تفاوتی قائل نمی‌شوند ولی از لحاظ فنی این دو با هم فرق دارند اگر لپ تاپ را کامپیوتری قابل حمل در نظر بگیریم پس نوت بوک همان لپ تاپ با سایز کوچک و خیلی جمع و جور و سبک است که در 99% مواقع درایو نوری یا همان سی دی رام (دی وی دی رام) را ندارد و به همین خاطر می‌توان گفت از سایز و اندازه کوچکتری نسبت به کامپیوترهای رومیزی برخوردار است.

نکته قابل توجهی که شما باید در نظر داشته باشید این هست که کمبود فضای نوت‌بوک‌ها معمولا ( نه همیشه ) باعث می‌شود تا نوت بوک ها دستگاه های خیلی قدرتمندی نباشند و پردازنده معمولی یا فضای ذخیره سازی کمی به نسبت لپ تاپ ها برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود و به گفته یک منبع معتبر نوت بوک ها برعکس لپ تاپ ها به هیچ وجه قابل ارتقا نیستند.

اولترا بوک ها همان مشخصات فیزیکی نوت بوک‌ها را دارند یعنی جمع و جور، سبک و بدون درایو نوری ساخته شدند ولی در عین کم بودن ابعاد و وزن، امکانات سخت افزاری خوبی دارند.

پس ویژگی اصلی اولترا بوک ها این است که مثل نوت بوک ها جمع و جور هستند و باریک و سبک بوده و درایو نوری هم ندارند ولی مثل لپ تاپ ها کانفیگ قدرتمندی دارند. اولترا بوک ها در ایران تنوع زیادی ندارند و معمولا قیمت های بالایی دارند به همین خاطر ما هم از معرفی تخصصی آن صرف نظر می‌کنیم.

به عنوان جمع بندیِ این موضوع باید بگوییم در ایران با توجه به چیزی که بین فروشنده‌ها و مردم جا افتاده تفاوت زیادی بین این دو نیست به خصوص اینکه هر روز لپ تاپ ها باریکتر و کوچکتر می‌شوند و مرز تفاوت بین این دو کمرنگ تر از قبل می‌شود. پس توصیه می‌کنیم بدون توجه به اسم نوت بوک یا لپ تاپ به دنبال یک خرید خوب با توجه به مشخصات و اسم تجاری محصول باشید.

8. سیستم عامل لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپراهنمای خرید لپ تاپ

 

یکی از مهمترین مباحثی که به سلیقه افراد و انتخاب آن‌ها برمی‌گردد، مبحث نوع سیستم عامل لپ تاپ است. در حال حاضر اگر نخواهیم بحث را تخصصی ادامه دهیم و در مورد واقعیت های جامعه و بازار فعلی صحبت کنیم برای انتخاب سیستم عامل، شما دو گزینه را پیش رو دارید.

البته در این قسمت قبل از نوشتن در مورد ویندوز و مک جا دارد توضیح کوچکی در رابطه با سیستم عامل لینوکس هم بدهیم. این سیستم عامل(لینوکس) امنیت بسیار بالایی دارد ولی کار کردن با آن تقریبا سخت است و کاربران معمولی به راحتی با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند و بیشتر افراد حرفه‌ای و برنامه‌نویسان و کسانی که علاقه‌مند به مبحث هک و امنیت هستند با آن سر و کار دارند. این سیستم عامل چون یک سیستم عامل متن باز است، شما می‌توانید به کدهای آن دسترسی داشته باشید. چون این سیستم عامل و کار با آن مخصوص افراد حرفه‌ای است و مسلماً نقد و بررسی و صحبت کردن در مورد آن هم باید تخصصی باشد که حجم آن خارج از گنجایش این مقاله است ولی از دوستان حرفه‌ای دعوت می‌کنیم انتهای مقاله با نظرات ارزشمندشان ما را از تجربیات و اطلاعاتشان در مورد این موضوع آگاه کنند.

 اگر از عاشقان سر سخت برند اپل هستید یا دوست دارید در آینده نزدیک جزو این دسته باشید باید سختیِ کار با سیستم عامل مک را به جان بخرید، البته اینکه کلمه‌ی سخت را به کار می‌بریم، براساسِ ذهنیتِ کلی جامعه است چرا که بیشتر از 90 درصدِ ما عادت کرده‌ایم که با ویندوز کار کنیم ولی اگر فقط برای یک هفته تجربه‌ی کار کردن با سیستم عامل مَک را داشته باشید، متوجه این موضوع خواهید شد که قضیه با آنچه شما فکر می‌کنید کاملا متفاوت است. برای اینکه بتوانیم این مبحث را ساده‌تر توضیح دهیم، به دو سیستم عاملِ اندروید و ios اشاره میکنیم، تصورِ همه این بود که اندروید ساده تر از آی او اس هست امّا با آشنایی بیشتر با این موضوع متوجه شدیم که چقدر فروشِ گوشی‌های اپل در سطحِ کشور بالا رفت و طرفداران زیادی پیدا کرد، البته اینکه اپل یک برند لوکس و به اصطلاح با کلاس شمرده می‌شود هم در این موضوع بی تاثیر نیست. برمی‌گردیم به مکینتاش، اگر قصد دارید یک دستگاه مک با قیمت‌های نه چندان مناسب ولی لوکس تهیه بفرمایید که چون در انتخاب هم محدود هستید با کمی سرچ در فضای اینترنت یا بازار‌های محلی متوجه این می‌شوید که باید چه مک بوکی (لپ تاپ اپل) یا I Mac (کامپیوتر اپلی) را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است سیستم عامل مک توسط شرکت اپل ساخته و عرضه شده است. این سیستم عامل طبق گفته اهل فن به طور اختصاصی روی مک بوک (Macbook) یا همان لپ تاپ اپل و iMac قابل نصب است. ولی طبق تحقیقات ظاهرا روی سیستم های معمولی هم امکان نصب آن وجود دارد که برای کاربران عادی چندان مرسوم نیست.

اگر مانند اکثر مردم قصد داشته باشید یک لپتاپ با سیستم عامل ویندوز خریداری کنید یک مبحث خیلی مهم که بازهم ممکن است افراد دچار سردرگمی کند، در انتخا لپ تاپ پیش می‌آید که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

9. تفاوت لپ تاپ های با سیستم عامل با لپ تاپ های بدون سیستم عامل در چیست؟

•    آیا لپتاپی را که روی آن ویندوز نصب است خریداری کنیم؟ 
•    لپ تاپ های بدون ویندوز چه مشکلاتی دارند؟ 
•    مزیت و برتری لپ‌تاپ‌های عرضه شده با وینروز در چیست؟
•    آیا لپ‌تاپ‌هایی با ویندوز قابلیت نصب ویندوز دلخواه مارا دارند؟
•    آیا برای آپدیت و بروز رسانی ویندوزلپ تاپ با مشکل مواجه می‌شویم

بهترین کار این است که مزایای هر دو مورد رو عنوان کنیم و انتخاب را بر عهده‌ی شما بگذاریم. در لپ تاپ هایی با ویندوز اورجینال که به صورت پیش فرض روی هارد نصب شده شما از امتیاز داشتن یک ویندوز اورجینال با رعایت قانون کپی رایت برخوردار هستید که میتوانید هر چند وقت یکبار، به راحتی و بدون دردسر آن را به روزرسانی کنید. مسلما از باگ‌ها و مشکلات ویندوزهای غیر اصلی و آزمایشی هم خبری نیست.

مزیت لپ تاپ های بدون سیستم عامل این است که شما میتوانید زمانی که دستگاه را تحویل گرفتید برای اولین بار ویندوز دلخواه خودتان و پارتیشن بندی مناسب را بر حسب سلیقه خود روی دستگاه پیاده کنید و مجبور نیستید به ورژن یا پارتیشن بندی پیش فرض کارخانه بسنده کنید. گرچه در لپ تاپ های دسته اول هم این امکانات قابل تغییر است. در کل  تفاوت زیادی بین این دو گزینه وجود ندارد و موردی نیست که روی انتخاب شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

10. صفحه نمایش لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ

ابعاد و کیفیتِ صفحه نمایش یکی از مهم ترین پارامترهای لپ تاپی است که خریداری می‌کنید در نتیجه لطفا به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشید. ذهنیتِ عمومی مردم در لحظه‌ی خریدِ لپ تاپ متاسفانه فقط به ابعادِ صفحه نمایش متمرکز می‌شود بدونِ اینکه از کیفیتِ صفحه‌نمایش با خبر باشند. برای اینکه بیشتر با این مساله آشنا شوید، قصد داریم یک ذهنیتِ کلّی از صفحه نمایش و جلوه‌ی تصاویری که داخل آن می‌بینید به شما بدهیم. تمامِ تصاویری که ما در طولِ روز روی صفحه‌نمایش‌های تلویزیون و یا موبایل می‌بینیم از چند مربعِ رنگی تشکیل می‌شود که به آن پیکسل گفته می‌شود، تجمّع این پیکسل‌ها در کنار هم می‌توانند معجزه‌آسا باشند به شرطی که PPI دستگاه مورد نظر شما زیاد باشد. PPI همان تجمع پیکسل‌ها در هر اینچ است که نشان‌دهنده‌ی این است که در هر اینچ از صفحه نمایش چند پیکسل وجود دارد، حال تصور کنید یک گوشی در اختیار دارید که به عنوانِ مثال تراکم پیکسلی آن 500PPI است، درست است که تصاویر در این موبایل جلوه‌ی  خارق العاده‌ای دارند امّا چنانچه همان تعداد پیکسلی که در این نمایشگر کوچک هستند را به یک صفحه نمایش 17 اینچی انتقال دهید، قائدتا با صحنه‌ی دلخراشی روبرو می‌شوید چون کیفیت و جلوه‌ی سابق را دیگر مشاهده نمی‌کنید چرا که با بزرگتر شدنِ صفحه نمایش تعداد پیکسل‌ها هم باید افزایش پیدا کنند. در غیرِ این صورت همین مورد به تنهایی دلیلی برای کاهشِ کیفیت می‌شود، توجه داشته باشید ما تا این قسمت فقط از کیفیتِ صفحه نمایش صحبت کردیم و اینکه هرچه تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشند کیفیت هم بالطبع بیشتر می‌شود امّا پارامترهای دیگری هم از جمله Sharp بودنِ رنگ‌ها در این مساله دخیل هستند که صحبت کردن در مورد آن به یک کتابِ جامع تبدیل می‌شود. در نتیجه سعی می‌کنیم نگاهی کلی به این قضیه داشته باشیم. حال که با این قضیه بیشتر آشنا شدیم، پیشنهاد می‌کنم گولِ صفحه نمایش‌های بزرگ را نخورید و اولویتِ خود را برای صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت های Full HD و یا 4K بگذارید.

 11. پردازنده مرکزی لپ تاپ CPU 

در مورد این قسمت و چند بخش دیگر که درباره‌ی قطعات داخلی لپ تاپ هستند اگر بخواهیم کاملا تخصصی حرف بزنیم حجم مقاله به شدت افزایش پیدا می‌کند و از آنجایی که ما قصد داریم یک راهنمای خرید لپ تاپ جامع و خلاصه را برای بهترین خرید و رسیدن به بهترین انتخاب به نسبت بودجه داشته باشیم اینجا فقط به معرفی مدل های معروف و مورد تایید بسنده می‌کنیم. این یعنی اگرcpu  لپتاپی که انتخاب می‌کنید داخل این لیست وجود نداشت، بیشتر دقت کنید شاید دستگاهی که انتخاب کردید، چندان مناسب نباشد.

بهترین CPUهای ساخته شده در حال حاضر متعلق به شرکت اینتل (INTEL) هستند. می‌توان گفت اکثر لپ‌تاپ‌ها مجهز به پردازنده‌های شرکت اینتل بوده و مدل‌های ارزانتر را شرکت AMD تولید و عرضه می‌کند.

اگر لپ تاپ انتخابی شما از سری پردازنده‌های اینتل باشد باید عموماً عبارت‌های زیر را جلوی مشخصات پردازنده مشاهده کنید:

 قدرت کم = Core i3
 قدرت متوسط = Core i5
 قدرت زیاد = Core i

و برای پردازنده هایAMD  نیز به ترتیب:

A6 =  قدرت کم
A8 = قدرت متوسط
A10 = قدرت زیاد

راهنمای خرید لپ تاپ

این معمولی‌ترین و راحت‌ترین راهنمای انتخاب CPU می‌باشد. پیشنهاد ما انتخاب لپ تاپی است که CPU Core i7 از سری اینتل داشته باشه البته باید اضافه کنیم که کمپانی AMD هم به تازگی گرد و خاکِ زیادی در بازارِ لپ تاپ های گیمینگ راه انداخته! به عنوانِ مثال لپ تاپ Asus Zephyrus G14 یکی از مدل های قدرتمندِ تولید شده است که از صفر تا صد آن را کمپانی AMD مهندسی کرده و پردازنده‌ای که در کالبُدش گنجانده شده یکی از قدرتمندترین‌ها در این عرصه است. البته اگر بودجه لازم را برای انتخاب این چنین لپ تاپی را در اختیار داشته باشید.

قبل از مبحث پردازنده های مرکزی AMD اگر بخواهیم یک نگاه اجمالی به پردازنده‌های مرکزی این شرکت داشته باشیم باید بگوییم که در این بخش هم تقسیم بندی پردازشگرها مثل قبل انجام شده و چیپست‌های مرسومِ بازار که بیشتر با آن روبه‌رو هستینپم با یک حرف A و یک عدد نشان داده می‌شوند. در نتیجه هرچه عدد مورد نظر ما بزرگتر باشد طبیعتاً قدرتِ پردازنده هم بیشتر می‌شود. این چیپست‌ها عبارتند از A4، A6، A8 و A10 که قائدتاً اگر از لپ تاپ توقع  پردازش‌های سنگینی را دارید، باید هزینه بیشتری پرداخته و از پردازنده‌های بالارده‌ی این شرکت استفاده کنید. خلاصه‌ی مطلب این است که نمی‌توان قطعا گفت که اینتل بهتر است یا AMD امّا به جرات می‌توان گفت تعداد لپ تاپ هایی که اینتل از آن پشتیبانی می‌کند بیشتر از AMD در بازار فعلی است و در مرحله ی آخر باید یک حساب و کتاب کرده و ببینید قابلیت های کدام یک از این دو کمپانی با نیازهای شما هماهنگ است.

در آخر بازهم تاکید میکنیم که مبحث پردازنده واقعا مبحث عریض و گسترده‌ای است و فاکتورهای بسیار زیادی در انتخاب یک پردازنده درجه یک تاثیر دارد ولی  بازگو کردن آن در این مقاله خارج از حوصله مخاطب است. امیدوارم شما بزرگواران این قصور را بر بنده حقیر ببخشید.

 

12. پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ GPU

راهنمای خرید لپ تاپ

Graphics Processing Unit یا به اختصار همان GPU می‌تواند تاثیرِ مهمی روی عملکردِ لپ تاپ شما در نرم افزارهای گرافیکی داشته باشد یا اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید قطعاً این بخش از لپ تاپ برای شما حیاتی است. خبر خوب اینه که کمپانی هایی مثلِ Nvidia توانستند پردازنده‌های قدرتمندی تولید و روانه‌ی بازار کنند. امّا قسمت بد ماجرا این است که اگر قصد دارید به تکنولوژی روز دست پیدا کنید متاسفانه باید هزینه بسیار بالایی بپردازید چون لپ تاپ هایی که از بهترین چیپست‌های Nvidia استفاده می‌کنند اکثرا گیمینگ هستند و قرار نیست قیمتی میانه داشته باشند! البته AMD هم در این مساله تا حد زیادی توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند امّا هنوز چند قدم از پردازنده هایی مانند NVIDIA GeForce RTX 3090 که یکی از بهترین نمونه‌های بازار می‌باشد عقب مانده است و می‌توان گفت شاید تا چند سالِ آینده هم در این مسیر نمی‌تواند با Nvidia رقابت کند. در نتیجه به شما پیشنهاد میکنیم اگر یکی از نیازهای شما در خریدِ لپ تاپ استفاده از نرم افزار‌های گرافیکی و یا بازی‌های کامپیوتری است به دنبالِ لپ تاپی بگردید که رَد پای Nvidia در آن دیده شود. لپ تاپ هایی مانند Asus ROG Flow X13 که از بهترین تکنولوژی‌های Nvidia بهره می‌برند برای گیمر‌ها و لپ تاپ هایی به مراتب ارزان‌تر مانند ROG Zephyrus G14 که البته از قدرت پردازش گرافیکی خوبی برخوردارند برای کسانی که از نرم افزار‌های گرافیکی در شغلِ خود استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌شود. در مشاوره خرید لپ تاپ مهندسی و کسانی کارهای طراحی و گرافیکی می‌کنند، بیشتر روی این قسمت از سخت افزار لپ تاپ اشاره می‌کنند.

بد نیست یک مقدار عمیق‌تر درباره‌ی پردازنده‌های AMD اطلاعات داشته باشید امّا این اطلاعات باید کاربردی باشد تا در زمانِ خریدِ لپ تاپ به شما کمک کند. به صورت کلّی گرافیک‌های AMD که بیشتر در بازار به چشم می‌خورند با عنوانِ Radeon طراحی و تولید شدند که همین Radeon باز هم به سه دسته ی R5، R7 و R9 تقسیم بندی می‌شوند. اگر از لپ تاپ توقعِ پردازش‌های سنگین را دارید باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید و از سری R9 خریداری کنید. AMD هم مثل اینتل هر کدام از چیپست‌های خودش را بر اساسِ قدرت به چند دسته تقسیم‌بندی می‌کند. چیپست‌های رادئون طبقه‌بندیهای زیادی دارند و قائدتاً برای توضیح تک تک این موارد باید وقت زیادی صرف کرد امّا برای اینکه قدرتِ تشخیصِ توانِ پردازشی این موارد را داشته باشید خواندنِ همین یک پاراگراف کافی است.

با همه ی این تفاسیر باید یادآوری کنیم که پردازنده‌ی کنسول‌های بازی مثل Play Station و Xbox هم توسط شرکت Advanced Micro Devices یا همان AMD طراحی و تولید شده، در نتیجه این کمپانی خوش آوازه را دست کم نگیرید! یکی از پارامترهای مهمی که معمولاً علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری را به سمت و سوی پردازشگرهای AMD جذب می‌کند تکنولوژی ساختِ این پردازنده‌ها است، APU فناوری بخصوصی هست که کمپانی AMD با استفاده از آن هسته‌ی مرکزی گرافیک و پردازنده‌ی اصلی را در یک چیپست قرار داده و این یکپارچگی باعث می‌شود که بازی‌های کامپیوتری بهتر از حالت معمول اجرا شوند. توانایی اورکلاک هم یکی از مشخصه‌های مورد نظر گیمرهای این مرز و بوم است، اورکلاک به معنای استفاده از حداکثر توانایی پردازنده است که خب طبیعتاً استهلاک پردازشگر و دمای آن هم افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل در بسیاری از چیپست‌های پردازشی سعی شده که این قابلیت خارج از دسترس کاربر قرار بگیرد تا طولِ عمر پردازنده افزایش یابد. خبر خوب این که پردازنده‌های Ryzen از کمپانی AMD پتانسیل خوبی برای پشتیبانی از این قابلیت دارند! در نهایت به صورتی مختصر به یاد داشته باشید که پردازشگرهای مرکزی با پیش حرفِ A و پردازنده‌های گرافیکی با پیش حرفِ R مشخص می‌شوند و اعدادِ بعد از آنها هرچه بزرگتر باشند نمایانگر قدرتِ بیشتری است که در آن چیپست نهفته شده است.

13. RAM رم لپ تاپ

قطعا همه شما عزیزان می‌دانید هر چقدر حافظه رم یک دستگاه بالاتر باشد، قادر به انجام عملیات‌های سنگین‌تری به صورت می‌باشد. به زبان ساده‌تر فضای رم مانند میزکاری برای پردازنده است و هرچه بزرگتر باشد مساوی با اجرای همزان برنامه‌های بیشتر بدون افت سرعت است. حال میزان رم چقدر باشد تا توان پاسخگویی به  نیازهای ما را داشته باشد؟ سعی می‌کنیم در ادامه انواع رم را با ذکر مثال برای شما شرح دهیم تا در انتخابتان به مشکل نخورید.

 در خرید لپ تاپ به فکر افزایش رم در آینده نباشید اگرچه لپ تاپ ها قابلیت ارتقا رم دارند ولی در حالت کلی باز و بسته کردن و تعویض یا ارتقا قطعات در لپ تاپ ها به راحتی سیستم‌های رو میزی نیست. پس همان ابتدای کار بهترین گزینه را انتخاب کنید.

رم ها با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آن انواع مختلفی مانند SDR، DDR، DDR2، DDR3 و DDR4 را دارند. به عنوان یک قاعده کلی می‌توان گفت تکنولوژی DDR نسبت به SDR سریع تر است، روی ولتاژهای پایین‌تر هم اجرا می‌شود و تقریبا تاخیر زمانی ندارد و یا خیلی کم دارد.

در بازار فعلی رم لپ‌تاپ‌ها اکثرا DDR3 هستند و بعضی از مدل ها DDR4. شما باید سعی کنید لپ تاپی را انتخاب و خریداری کنید که رم با مشخصات بالا داشته باشد. در مورد این کلمات مخفف و عجیب غریب هم همین بس که مخفف یک عبارت انگلیسی به نام Double Data Rate است و همان طور که از اسم آن پیداست انتقال اطلاعات را دو برابر می‌کند و قدیم‌ترها که این تکنولوژی پا به عرصه وجود نگذاشته بود رم‌ها SDR بودند یا به عبارتی single date rate بودند. پس رم‌های DDR دو برابر نسل قبلی کارایی دارند و هر چه عدد آن بالاتر باشد نشان دهنده‌ی این است که نسل بهتر و جدیدیتری را در اختیار دارید. به عنوان مثال DDR3 از DDR2 بهتر و پرسرعت تر است.

14. حافظه رم چقدر باشد تا با مشکل روبه‌رو نشویم؟

این مورد بستگی به شما و استفاده از دستگاه مورد نظر شما دارد ولی طبق یک قاعده کلی می‌توان اینطور گفت که: رم 4 گیگابایت قدیمی و به مرور زمان رو به افول است ولی برای کارهای خیلی عادی و استفاده روزمره کارایی خوبی دارد. اما به یاد داشته باشید انتظار اجرای برنامه‌های سنگین یا چند برنامه همزمان را در بهترین عملکرد و بهترین حالت ممکن نداشته باشید.

رم 8 گیگابایت در حال حاضر بهترین و قابل استفاده‌ترین حافظه بازار است، از رم 4 عملکرد بهتری دارد و مانند رم 16 و 32 چندان زیاد نیست که باعث پرداخت هزینه گزافی شوید. ذکر این نکته مهم است که نمی‌توان از تمام ظرفیت رم 8 گیگ روی ویندوز (سیستم عامل ) 32 بیتی استفاده کرد و تقریبا بین 2.5 تا 3 گیگ آن قابل استفاده است و برای استفاده از تمام ظرفیت آن باید یک ویندوز 64 بیتی نصب کنید.

اگر اکثر امور شما به کارهای گرافیکی خلاصه می‌شود یا اهل بازی کردن هستید و یا برنامه‌های حجیم را به صورت همزمان با هم استفاده می‌کنید قطعا حافظه رم بالا نیاز دارید. می‌توان گفت 16 گیگابایت رم نیاز شما را کاملا برطرف می‌کند.

رم 32 را می‌توان گفت حرفه‌ای‌ها استفاده می‌کنند و قریب به اکثر مواقع استفاده از چنین لپ تاپی صرف هزینه اضافی است و نهایت همان 16 گیگابایت برای شما کافی است. بیشتر مردم نیازی به چنین فضای رم زیادی ندارند ولی اگر خیلی دوست دارید و هزینه‌ی آن نیز برای شما مهم نیست، می‌توانید با داشتن چنین میزان رمی تا چندین سال خیال خود را از خرید لپ تاپ جدید راحت کنید. ناگفته نماند لپ تاپی که این میزان حافظه رم در آن به کار رفته قطعا در دیگر بخش‌های خود نیز از بهترین و قوی‌ترین سخت افزار استفاده می‌کند.

 15. حافظه SSD چیست؟ آیا وجود حافظه SSD برای لپ‌تاپ ضروری است؟ 

راهنمای خرید لپ تاپ

در یک کلام وجود حافظه SSD برای لپ تاپ بسیار خوب است. اگر بودجه‌ی شما اجازه خرید لپ تاپی با حافظه SSD را می‌دهد، در خرید و انتخاب این مدل‌ها شک نکنید. حافظه SSD یک فضای ذخیره سازی است که معمولا حدود یک چهارم تا 1 هشتم حافظه اصلی استفاده می‌شود مثلا برای یک هارد 2 گیگاباتی یک حافظه 256 گیگ SSD هم در نظر می‌گیرند. حال این سوال پیش می‌آید که این حافظه چه کاربرد و استفاده‌ای دارد؟ با توجه به اینکه سرعت نقل و انتقال اطلاعات در حافظه‌های SSD نسبت به حافظه‌های معمولی خیلی بالاتر است کاربران یا فروشنده‌های لپتاپ سیستم عامل را روی این حافظه SSD نصب می‌کنند و نرم افزارهای مورد نیاز اصلی نیز در در این حافظه قرار می‌گیرد و از فضای هارد برای ذخیره‌سازی بقیه اطلاعات بهره می‌برد. پس اگر لپ تاپ با حافظه SSD خریداری کردید و در چشم برهم زدنی لپ تاپ شما روشن شد و سیستم عامل لود شد، از این سرعت تعجب نکنید!

از لحاظ فنی وجه تمایز حافظه هایSSD  نسبت به حافظه هایHDD  این است که هیچ قطعه مکانیکی و متحرکی در این تکنولوژی جدید به کار نرفته و اصطلاحا جامد است به زبان دیگر SSDها همان فلش مموری‌ها هستند با حجم بزرگتر و حافظه بیشتر.

حافظه‌های SSD به همان علتی که توضیح داده شد فاقد قطعه متحرک و در نتیجه بدون لرزش هستند. این حافظه‌ها حدود 220 تا 550 مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات دارند که این فاکتور برای حافظه های HDD حدود 50 تا 120 مگابایت بر ثانیه است. یعنی SSDها حداقل چیزی در حدود 4 تا 5  برابر HDDها سرعت دارند همچنین آخرین وجه تمایز آنها این است که SS ها در مقابل مغناطیس مقاوم بوده در صورتیکه رقیب پیر آنها یعنی HDD ممکن است تحت تاثیر مغناطیس اطلاعاتش را از دست بدهد.

نکته مهمی که اشاره نشد و شاید سوالی را در ذهن شما ایجاد کرده باشد این است که چرا حالا که SSD اینقدر خوب است اصلا ازHDD  استفاده می‌شود؟ جواب این سوال ساده ولی غم انگیز است، متاسفانه SSD حتی با حافظه های خیلی کم بسیار گران است.

16.پورت های لپ تاپ چقدر مهم هستند؟ اصلا به پورت‌های لپ تاپ توجه کنیم یا خیر؟

راهنمای خرید لپ تاپ

البته که باید توجه کنید! با توجه به کاری که با لپ تاپ انجام می‌دهید و چینش میز کارتان حتی بعضی اوقات جایگاه قرارگیری پورت‌ها می‌تواند روی انتخاب شما تاثیر زیادی بگذارد. پس اگر راحتی در استفاده برای شما مهم است، به پورت های دستگاهتان و نحوه قرارگیری آن خیلی دقت کنید. از مواردی که در خرید باید به آن توجه کنید، این است که لپ تاپ شما پورت HDMI داشته باشد. گرچه در بین مدل‌های معرفی شده در بازار اکثرا به این پورت مجهز هستند.ما در اینجا تصویر یک لپ تاپ از سری مدل‌های ایسر رو برای نمونه بررسی و عکسبرداری کردیم.

ضمنا لپ تاپ ها یکسری پورت منسوخ شده مثل پورتs.video  و غیره هم دارند ولی چون کاربرد زیادی ندارند و در مدل‌های جدید حذف شده ما به بررسی همین پورت های کاربردی بسنده می‌کنیم.

پورت USB ساده‌ترین و شاید مهمترین پورت دستگاه است که معمولا بین دو تا 4 عدد توی هر لپ تاپی تعبیه می‌شود. اتصال موس و لوازم جانبی، اتصال فلش و هارد اکسترنال واتصال پرینتر و اسکنر و ... هر چیزی که به نوعی با این پورت کانکت شود، از لوازمی به حساب می‌آید که شاید در طول دوره استفاده‌ی شما از لپ تاپ صدها بار از آن استفاده کنید.

نکته‌ی قابل تامل در مبحث پورت‌های USB این است که ترجیحا لپ تاپ شما پورتUSB.3  هم داشته باشه تا بتوانید از فلش‌ها و حافظه‌های جانبی که ویژگی USB.3  را دارند نهایت استفاده را ببرید.

حافظه‌هایی که تکنولوژی USB.3 دارند از سرعت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی در نقل و انتقال اطلاعات بهره می‌برند و فقط پورتusb.3  می‌تواند با چنین سرعتی اطلاعات را بخواند یا انتقال دهد.

راهنمای خرید لپ تاپ

پورت مموری خوان (card reader(

راهنمای خرید لپ تاپ

این درگاه به شما کمک می‌کند مموری کارتهای میکرو اس دی که امروزه بیشتر از هر موقع دیگر همه گیر شده را با لپ تاپ استفاده کنید. ناگفته نماند بیشتر لپ تاپ ها می‌توانند مموری SD را پشتیبانی کنند. مموری SD نسبت به میکرو SD سایز بزرگتری دارد و برای درک بهتر سایز و مدل آن باید گفت بیشتر دوربین‌های دیجیتال و گوشی‌های همراه امروزی مموری micro SD پشتیبانی می‌کنند. پس اگر قصد داشتید مموری گوشی خود را از طریق این درگاه به لپتاپ متصل کنید به احتمال زیاد نیاز به یک تبدیل یا اصطلاحا خشاب SD دارید تا مموری micro SD خود را داخل اون خشاب بگذارید و داخل درگاه مربوطه قرار دهید.

پورت HDMI

یکی از پورت‌های واجب مخصوصا برای عاشقان فیلم و بازی همین پورت HDMI است اصلی‌ترین کاربرد پورت HDMI متصل شدن لپتاپ به تلویزیون یا پروژکتور است.

 

درگاه اتصال هدفون و میکروفون

راهنمای خرید لپ تاپ

همان طور که از نام آن پیداست، به درد زمانی می‌خورد که می‌خواهید صدای رسانه فقط به گوش شما برسد و مزاحم فرد دیگری نباشید. کاربرد دیگر آن نیز، این است که برای مکالمه معمولا صدای میکروفون هدست‌ها از میکروفن خود لپ تاپ به دلیل نزدیک بودن به دهان بهتر رد و بدل می‌شود و برای مکالمات تصویری بهتر عمل می‌کند. برای گیمرهایی که بازی‌های آنلاین انجام می‌دهند، یکی از لوازم ضروری، یک هدست حرفه ای است که غیر از مدلهای بلوتوث که با ماژول مخصوص خودشان به لپ تاپ وصل می‌شوند، اکثر مدلهای دیگر از طریق همین درگاه به لپ تاپ متصل می‌شوند.

 

پورت مودم  LAN

این پورت زمانی کاربرد دارد که به وای فای دسترسی ندارید یا درایور وای فای بعد نصب ویندوز با مشکل مواجه شده و عملا وای فای لپتاپ شما کار نمی‌کند. در این مواقع باید برگردید به دنیای باسیم و از دنیای بدون سیم خداحافظی کنید. سرعت ارتباط با کابل LAN به شرطی که کوتاه باشد نسبت به وای فای بهتر است و برای تنظیمات مودم با لپ‌تاپی که از طریق وای فای به هم متصل نمی‌شوند اولین و آخرین گزینه اتصال از طریق LAN است.

پورت تصویری VGA

این پورت مربوط به کابلی می‌شود که قبل از ورود لپ تاپ ها مانیتور را به کیس وصل میکردند. بیشتر لپ تاپ ها این پورت رو دارند این درگاه به گونه‌ای برادر بزرگتر و پیرتر پورت HDMI محسوب می‌شود که هنوز به علت کاربردی بودن آن جایگاه خودش را حفظ کرده است. این درگاه هم برای اتصال به مانیتور، پروژکتور و تلویزیون‌هایی که این درگاه را داشته باشند استفاده می‌شود و تفاوت اصلی آن با پورت HDMI این است که کیفیت انتقال تصاویر پایین تری دارد.

اکنون اگر لپ تاپ شما تمام این پورتها رو داشته باشد، از مرحله استاندارد رد شده و نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارد.

باتری و نحوه ی درست استفاده از آن

طبق تجربه‌ای که داریم و با توجه به دید عموم مردم نسبت به باتری‌های تعبیه شده در بدنه‌ی لپ تاپ های تولید شده و از همه مهم تر اطلاعاتِ غلطی که بسیاری از عزیزان فروشنده در هنگام فروش لپ تاپ به کاربران میگویند همواره پیشنهاد می‌شود که در صورت عدم نیاز به باتری و استفاده از برق شهری جهت جلوگیری از صدمات جانبی به باتری دستگاه بهتر است که آن را از دستگاه جدا کنید. متاسفانه باید به شما عزیزان بگوییم که این امر از بنیان غلط است! کسانی که این اطلاعاتِ غلط را در اختیار کاربران قرار می‌دهند متاسفانه باتری لپ تاپ را به چشم یک منبع برق ساده نگاه می‌کنند و حتی به ذهنشان خطور نمی‌کند که قطعه‌ی دیگری به جز منبع تغذیه درونِ این باتری تعبیه شده باشد که متاسفانه همین امر سبب بروز مشکلاتِ زیادی در قشرِ مصرف کننده‌ی لپ تاپ می‌شود. به صورت کلّی باتری‌های لپ تاپ به دو دسته‌ی قابل جدا شدن و درونی تقسیم می‌شوند. اگر لپ تاپ شما از آن دسته‌ی غیر قابل جدا شدن است باید عرض کنیم که در موقعیت خوبی قرار دارید چرا که کمپانی تولید کننده لپ تاپ اختیار همه چیز را در دست گرفته است و خیال شما را در موضع استفاده کننده راحت کرده است. امّا برای آن دسته از دوستان که می‌توانند باتری لپ تاپ خود را جدا کنند باید کمی بیشتر از اجزاء داخلی باتری صحبت کنیم. زمانی که شما لپ تاپ خود را به برق شهری متصل می‌کنید یک مدار سوئیچینگ وظیفه‌ی کنترل منبع ورودی (تغذیه) لپ تاپ شما را بر عهده می‌گیرد و تعیین می‌کند که دستگاه از کدامیک نیروی خود را تامین کند، علاوه بر این قطعه درون باتری شما یک بُرد الکترونیکی نیز تعبیه شده است که وظیفه‌ی انتقال اطلاعاتِ مربوط به باتری اعم از میزان شارژ موجود و دما را بر عهده دارد. قسمتِ مهم مطلب که شما را در مصرف صحیح راهنمایی می‌کند این است که دو قطعه‌ی ذکر شده با همکاری یکدیگر توانایی قطع و انتقال برق از باتری به برق شهری و بالعکس را دارند تا زمانی که برق شهری قطع می‌شود و یا باتری به طور کامل شارژ می‌شود صدمه‌ای به باتری و یا قطعاتِ لپ تاپ وارد نشود. در نتیجه لطفا هیچگاه با این ذهنیت که با جداسازی باتری می‌توانید از صدمات جانبی به آن خودداری کنید اجازه‌ی واردسازی صدمات بیشتر به قطعاتِ مهم‌تری را بی دلیل به لپ تاپ ندهید چرا که تنها زمانی مجاز به جداسازی باتری لپ تاپ خود هستید که دمای دستگاه به بیشتر از 55 درجه سانتیگراد می‌رسد و شما باید با جداسازی لپ تاپ از کوتاه شدنِ عمر باتری جلوگیری کنید.

 

راهنمای خرید لپ تاپ

17. بدنه، کیبورد و اسپیکرها

راهنمای خرید لپ تاپصفحه کلید یا همان کیبورد یکی از اجزای اصلی لپ تاپ به شمار می‌رود امّا هیچوقت توجه زیادی از طرفِ کاربر به آن نمی‌شود، دلیلِ اینکه صفتِ مهم را به آن انتصاب می‌کنیم این است که به هرحال بیشترین رابطه فرد با لپ تاپ از طریقِ کیبورد صورت می‌گیرد. چه کاربر گیمر باشد و چه یک کارمندِ ساده که از لپ تاپ خود برای کارهای روزمره استفاده میکند. اگر در طراحی کیبورد از اصولِ ارگونومی پیروی نشده باشد در طولانی مدت ممکن است باعثِ ایجاد مشکلات بیشماری برای نواحی مختلف دستان شما شود.

مبحثِ صدا و بلندگو بازه‌ی گسترده‌ای را شامل می‌شود که برای بازگو کردنِ تمامِ اطلاعاتِ مربوط به آن باید توضیحاتِ مفصلی در نظر بگیریم امّا با معرفی تولید کنندگانِ مطرحی مانندِ Harman/Kardon، Sonic Master و DYNAudio می‌توانیم تا حدودی شما را با کیفیتِ صدا در لپ تاپ آشنا کنیم.

راهنمای خرید لپ تاپ

 

در ابتدا باید بلندی صدا و کیفیت آن را از هم تفکیک کنیم، محدودیتِ شنوایی انسان بازه‌ی 20 تا 20000 هرتز را پوشش می‌دهد که خوشبختانه تمامِ بلندگوها و هدست‌های موجود در بازار این بازه را پوشش می‌دهند. کمپانی‌هایی مانندِ Beats تمرکز خود را بر روی کیفیت می‌گذارند به همین خاطر این برند محبوب‌ترین هدست‌ها را برای حرفه‌ای‌ها طراحی می‌کند. درباره‌ی لپ تاپ باید بگوییم که اگر تصمیم خریدِ یک لپ تاپ گیمینگ را دارید خیالتان از بابتِ صدا راحت باشد، لپ تاپ اچ پی یا ایسوس شما را از این بابت راضی می‌کنند و صدایی واضح و استریو در اختیار شما می‌گذارند. همچنین لپ تاپ هایی که برای بازی هم طراحی نشده باشند نیز به قدری توانایی دارند که نیازهای شما را برطرف کنند. پیشنهادِ کلّی که می‌توانیم درباره‌ی اسپیکر به شما دهیم این است که سعی کنید معیارهای خودتان را بر پایه‌ی اسپیکرها قرار ندهید امّا اگر به صورت حرفه‌ای با این مساله سر و کار دارید در کنارِ لپ تاپ خود یک هدست با کیفیت از کمپانی‌های معروفی مانند Beats و یا سونی خریداری کنید.

18. خدمات و پشتیبانی بین المللی

آیا وب سایت و شرکت سازنده لپ تاپ ها بروزرسانی‌های منظم منتشر می‌کند؟

آیا وب سایت این شرکت در ایران قابل دسترس است؟ آیا نمایندگی یا وبسایت فارسی زبان دارند؟

تمام شرکت هایی که تا کنون از آن اسم بردیم وب سایت رسمی و درجه یک فعال دارند. ولی بعضی از آنها سایت رسمی به زبان فارسی ندارند که می‌توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. قابل دسترس بودن وب سایت‌ها به جز آپدیت درایور کارایی خاص دیگری برای ما ایرانی‌ها ندارد. چون برای خدمات داخل ایران باید به سراغ شرکت گارانتی کننده رفته و تقریبا شرکت اصلی قادر نیست به شما خدمات خاصی ارائه کند.

خبر خوب هم که مختص کاربران وب سایت است، اینکه به زودی درایور تمام لپ تاپ ها و فایل های مورد نیاز هر مدل در پیج مربوط به همان لپ تاپ بارگذاری می‌شود و این یعنی شما می‌توانید بدون گشت و گذار خسته کننده در سایت‌های بزرگ و پرپیچ و خم جهانی خیلی راحت از سایت ما درایور دستگاهتان رو دانلود کنید.

19. لوازم و اقلام همراه لپ تاپ

معمولا لپ تاپ ها به جز شارژر و دفترچه راهنما اقلام دیگری به همراه ندارند ولی یکسری استثنائات وجود دارد مانند شرکت ایسوس که قبل‌تر برای شما مثال زدیم. داخل پک لپ تاپی که از این کمپانی خربداری می‌فرمایید مواردی چون موس, هدست و کیف وجود دارد. البته ابن برای تمام مدل های ایسوس یا برندها صدق نمی‌کند و شامل بعضی مدل‌ها می‌شود. 

20. سیستم خنک کننده لپ تاپ

همه‌ی ما اشتباهاً معتقدیم که هر لپ تاپ به نسبت افزایش قدرتِ سخت افزاری که در آن نهفته است می‌تواند نیازهای روزمره‌ی ما را پاسخگو باشد در حالی که این تنها 50% از مسیر را تشکیل می‌دهد. طبق بررسی‌های موجود متخصصین دریافتند که توانِ پردازشی که CPU و GPU می‌توانند در عمل به اجرا درآورند نسبت عکس با دمای آنها دارد و همچنین اگر در دراز مدّت با استفاده‌ای سنگین از لپ تاپ بهره ببرید عمرِ مفیدِ چیپست‌های پردازشی نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت. در اغلب کامپیوتر‌های خانگی یا همان Desktop راهکار‌های زیادی برای فائق آمدن به این مشکل پدیدار شده است که خوشبختانه دلیلِ تمام آنها بهره‌مند بودنِ این سیستم‌ها از فضای بیشتر در کیس است امّا متاسفانه در لپ تاپ ها به دلیل قابل حمل بودنِ این محصولات نمی‌توان انتظار زیادی داشت بخصوص برای لپ تاپ های مخصوص بازی که از توانِ پردازشی بیشتری برخوردارند و بالطبع دمای بیشتری را از خود تراوش می‌کنند. کمپانی‌های پیشرو در صنعتِ تولید لپ تاپ ها عموماً از کیفیت‌های بالا در فن‌های خنک کننده بهره می‌برند چرا که تعویضِ این قطعات به راحتی امکان پذیر نیست و همچنین ممکن است در صورتِ بوجود آمدنِ مشکل در تعویض قطعه صدمات جدّی به قطعاتِ اصلی و پردازشی وارد شود در نتیجه با افزایش کیفیتِ این قطعات حدالامکان از تعویض آنها خودداری می‌شود.

سیستم خنک کننده لپ تاپ

بسیاری از شرکت‌های تولید‌کننده لوازم جانبی لپ تاپ سعی بر این دارند که توسّط سیستم‌های خنک‌کننده خارجی این ایراد را برطرف کنند که خوشبختانه تا حد زیادی تواسنته‌اند در این مسئله مفید واقع شوند، CoolPad‌ها وسیله‌هایی هستند که با کاهش دمای ورودی به لپ تاپ و لوله‌های خنک‌کننده دمای چیپست‌ها را کاهش می‌دهند، توجه داشته باشید برای خریدِ یک کولپد باید توانِ پردازشی دستگاه خود را در نظر بگیرید تا محصولِ متناسب با آن را خریداری کنید و از آن بهره ببرید. همیشه استثناعاتی نیز وجود دارند! کمپانی ایسوس با دریافتِ نظراتِ کاربران در خصوص افزایش دمای لپ تاپ ها در زمانِ اجرای بازی‌های سنگین تصمیم بر تولیدِ یک لپ تاپ کاملاً خنک حتی در زمانِ اوج مصرف گرفت، راهکارِ ایسوس برای این مشکل تولیدِ یک لپ تاپ با برخورداری از رادیاتور بود! لپ تاپ ایسوس مدل GX700 از یک سیستم خنک کننده پایه مانند بهره می‌برد که در پشت و زیر لپ تاپ قرار می‌گیرد و با استفاده از آب مانند یک رادیاتور خودرو چیپست‌های پردازشی را خنک می‌کند، این سیستم خنک کننده سبب می‌شود که علاقه‌مندان به بازی‌های سنگین و گرافیکی از تمام قدرت پردازشی لپ تاپ به خوبی بهره ببرند امّا نباید از تکنولوژی‌های جدید نیز غافل شد، خمیر خنک‌کننده چیپست، خنک کننده‌های کوچک که از طریق USB به لپ تاپ متصل می‌شوند و بازدهی خوبی نیز دارند از جمله فناوری‌های نوینی است که به خوبی از افزایش دمای لپ تاپ جلوگیری می‌کند امّا با تمام این تفاسیر تا رسیدنِ این تکنولوژی‌های نوین به کشور ما بهتر آن است که فی‌الواقع از Coolpad‌های قدرتمند استفاده کنیم. در نهایت می‌توان گفت چنانچه برای عمر مفیدِ لپ تاپ خود و همچنین توانِ پردازشی آن ارزش زیادی قائل هستید در زمان خریدِ لپ تاپ مد نظر خود دیوایس کمکی لازم برای خنک نگه داشتنِ آن را نیز خریداری کنید تا در آینده متحمل ضرر های بیشتری نشوید.

سیستم خنک کننده لپ تاپ

 

21. امنیت لپ تاپ و اطلاعات شخصی کاربر به چه چیز هایی بستگی دارد؟

راهنمای خرید لپ تاپ در سال ٩٧ (کاملترین مقاله خرید لپ تاپ)

یکی از مسائلی که کاربران لپ تاپ همیشه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، محافظت از لپ تاپ عزیزشان است. به هرحال شما برای خرید یک لپ تاپ کارآمد هزینه زیادی را متحمل می‌شوید در نتیجه باید به چشم سرمایه به آن نگاه کنید. به عنوان مثال آیا شما کیف پول خود را روی صندلی‌های عمومی رها می‌کنید که در دسترس همه قرار داشته باشد؟ آیا تاحالا پیش آمده است که برای یک لحظه کیف پول خود را روی صندلی خودرو رها کنید و محل را ترک کنید؟ اگر کارهای این چنینی را تابه‌حال انجام نداده‌اید پیشنهاد می‌کنیم به لپ تاپ خود حتی بیشتر از کیف پولتان اهمیت دهید چرا که در صورت به سرقت رفتنِ آن نه تنها سرمایه‌ی خود بلکه اطلاعاتِ شخصی و ارزشمندتان را نیز از دست خواهید داد. در این بخش ما به شما دوستان راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از به سرقت رفتنِ اطلاعات و سرمایه شما خواهیم داد که می‌تواند در آینده‌ی نه چندان دور به کمک شما بیاید.

راهنمای خرید لپ تاپ

در مرحله‌ی اوّل لپ تاپ خود را بدونِ لباس رها نکنید. تا حد امکان یک کیف یا کاور حتما خریداری کنید. این مسئله باعث می‌شود توجه سارقان کمتر جلب شما شود. در مرحله‌ی بعد باید گفت که امروزه سارقان ممکن است حتی زمانی که در حال استفاده از لپ تاپ هستید جلوی چشم شما لپ تاپ را به سرقت ببرند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که یک کابل قفل کنسینگتون برای لپ تاپ بخرید. اگر به لبه‌ی لپ تاپ های خود نگاهی بیندازید شاهد حضور یک پورت بدون استفاده می‌شوید که شاید هیچوقت حتی متوجه آن نشده باشید! این دقیقاً همان پورت مخصوص بستن لپ تاپ به میز کار است. با خرید یک کابل قفل کنسینگتون می‌توانید لپ تاپ را مانند دوچرخه‌ای به یک گوشه‌ای ببندید. با همین کار جزئی می‌توانید از سرقت فیزیکی لپ تاپ جلوگیری کنید. امّا برای به سرقت نرفتن اطلاعاتتان چه کارهایی لازم است؟ اوّلین مرحله انتخاب یک رمز برای لپ تاپ است، ولی یک تبریک ویژه به کسانی بدهکاریم که لپ تاپ مد نظرشان از حسگر اثر انگشت برخوردار است. پیشنهاد بعدی نصب یک فایروال و ویروس کش هست. تمام سارقان به صورت فیزیکی به سراغ شما نمی‌آیند. هکرها میتوانند بدونِ اینکه شما حضور داشته باشید به اطلاعاتتان دسترسی پیدا کنند در نتیجه حتما یک فایروال و آنتی ویروس روی لپ تاپ خودتان داشته باشید. از آنجایی که قصد داریم به صورت مختصر و مفید شما را از حضور اینگونه افراد مطلع کنیم زیاد شما را خسته نمی‌کنیم و مهم‌ترین گزینه را در پایان به اطلاع شما می‌رسانیم. حتماً در زمانِ خرید لپ تاپ یک هارد اکسترنال بخرید تا بتوانید از اطلاعات مهم روی لپ تاپ یک فایل پشتیبان بگیرید و همراه خودتان داشته باشید، گاهی اوقات ارزش این اطلاعات بسیار بیشتر از لپ تاپ است در نتیجه این گزینه پایانی را جدّی بگیرید.

کلام آخر

اگر تا اینجا پا به پای ما راهنمای خرید لپتاپ را مطالعه نمودید قطعاً توانستید به یک نتیجه گیری کلّی از محصولی که قرار است خریداری کنید، برسید. در ضمن کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ با بودجه‌ای مشخص هستند، پیشنهاد می‌کنیم از لینک‌های ابتدای مقاله جهت خرید لپ تاپ بر اساس بودجه‌ی خود اقدام نمایند و همچنین مقاله‌ای تحت عنوانِ ارزان ترین لپ تاپ های سال 98 در وبسایت منتشر کردیم و علاوه بر آن برای شما یک طرح ساده‌تر هم ایجاد کرده‌ایم که بتوانید با مقیاس قرار دادن چند نمونه از محصولاتِ ایسوس و لنوو و ایسر به نوعی تقابل نیاز و قدرت سخت افزاری را به نسبت قیمت بهتر درک کنید. 

راهنمای خرید لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ

در آخر خواهشمندیم با نظرات ارزشمند خودتان به رشد و ارتقای محتوای نوشته شده کمک کنید.

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 1
    سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدتان ببخشید واسه رشته معماری برای استفاده نرم افزار های مثل (autocad,3Dmax,sketchup) و امثال اینا با بودجه نهایت ۴۰ چی پیشنهاد میدین؟
    • پیمان فرجامی

      1400/08/08 09:36:00
      • 0
      • 0

      سلام ممنون از ثبت نظرتون

      خوشبختانه تا این میزان بودجه گزینه های بسیار خوبی میتونید خریداری کنید. اول از همه چنانچه زیبایی و وزن لپ تاپ براتون مهم نیست سراغ مدلها گیمینگ ایسوس برین که سخت افزار بسیار پایدار و قوی دارن.

      اما اگه زیبایی لپ تاپ ها براتون مهمه میتونین سراغ شرکتهای اپل، هواوی و سری Zenbook ایسوس برین. مثل مدلهای Macbook pro MYD82، ایسوس Zenbook UX482EG و ...

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر ممنون از وقت ارزشمندی که برای پاسخ میذارین من با بودجه ی حدودا 14ت چه لپ تاپی میتونم بخرم که تو این رنج قیمت بهترین کارایی از هر لحاظ رو داشته باشه؟ پیشاپیش ممنونم بابت راهنماییتون
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/26 13:26:58
      • 0
      • 0

      سلام میتونید لپ تاپ های لنوو ideapad l340 یا ایسوس R521ja خریداری کنید

      توجه بفرمایید که این لپ تاپها قدرتی نسبتا پایین دارن و بیشتر برای کاربری معمولی استفاده میشن

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید. من دانشجو هستم یک لپ تاپ خوب میخوام که بتونم کلاسهای آنلاین رو بگذرونم و بیشتر سر وکار با آفیس، ورد و گوگل هست و اینکه از ۱۲ تومن هم بیشتر نباشه اگه میشه راهنماییم کنید. ممنون
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/15 08:04:15
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ لنوو مدل V15 - CA - NB برای شما گزینه بسیار خوبیه

    • 0
    • 0
    با سلام ممنونم بابت وقتی که برای توضیحات گذاشتین ببخشید من برای کاربری داده های اماری با نرم افزارهای python و R مناسب ترین لپتاپ از نظر قیمت که خیلی مهمه برام کدومو پیشنهاد میفرمایین؟ بازم ممنونم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/06 09:01:18
      • 0
      • 1

      سلام اگه اشتباه نکنم این نرم افزار ها یجور برنامه های داده تحلیلی هستن و برای این کار شما باید لپ تاپ شما سخت افزار حداقل متوسط رو به بالا داشته باشه.

      بهترین گزینه خرید یک لپ تاپ گیمینگ یا مخصوص بازی هست مثل سری ROG یا TUF ایسوس و یا سری Legion از لنوو

      بعد از اون هم سری R ایسوس هستن مثل لپ تاپ های R528 یا R545 هستن

       

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون به خیر من به دنبال لپ تاپی هستم که بتونم باهاش به راحتی کارهای مهندسی نیمه سنگین/سنگین و برنامه نویسی انجام بدم. بودجه ای که در نظر گرفتم به طور متوسط 30 میلیون تومان هستش (نهایتاً 35). طی جستجو به دو لپ تاپ ASUS ZenBook UM433IQ و Dell Vostro 3500 - A رسیدم. آیا بین این دو گزینه میتونید منو راهنمایی بفرمایید؟ همچنین گزینه دیگه ای هست که به من پیشنهاد کنید؟ پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم.
    • امین احمدیان

      1400/02/11 10:06:36
      • 0
      • 1

      سلام و عرض ادب 

      با توجه به اینکه کارهای سنگین پردازشی با لپ تاپ انجام میدین، پیشنهاد می‌کنم یک لپ تاپ با کاربری گیمینگ خریداری کنید و یا حداقل لپ تاپی تهیه کنید که از نظر پردازشی در حد لپ تاپ های گیمینگ باشه. هردوگزینه ای که فرمودید لپ تاپ های خوبی هستند اما پیشنهاد میکنم از سری گیمینگ ایسوس TUF و یا سری ROG خریداری کنین.

      گزینه هایی مثل TUF FX505DT-BQ616 و یا اگه از برند دیگه ای مد نظرتونه میتونین سراغ لنوو Legion 5 برین

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مقاله وقعا خوب وکاملتون خیلی منو واقع بین کرد برای نرم افزارمتلب و سیمولینک و هومر انرزی میخوام لپ تاپ بگیرم بودجه ام 11-15 تومن هست پیشنهادتون بفرمایین ممنون میشم
    • امین احمدیان

      1400/02/11 09:27:56
      • 0
      • 0

      سلام با تشکر از نظر شما

      نرم افزارهایی که فرمودید اکثرا تحلیلی و مهندسی هستن و پیشنهاد می‌کنم مقاله بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون رو مطالعه فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام من یک لپتاپ برای کار در فارکس و ارز دیجیتال و خرید و فروش سهام و معامله گری میخام که بشه همزمان چند تا برنامه و سایت تحلیلی مثل تریدینگ ویو رو استفاده کرد و در استفاده های نیمه سنگین سرعت بالایی داشته باشهو روان باشه و اصلا هنگ نکنه. در ضمن در استفاده های 6 ساعته باتری دوام بیاره و زیاد گرم نشه. مبلغ بین 20 تا 25 میلیون. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    • امین احمدیان

      1400/01/22 15:21:08
      • 0
      • 0

      با توجه به مصارفی که دارید باید لپ تاپی با کاربری گیمینگ خریداری نمایید تا در عین اینکه از پردازنده قوی برخوردار است از حافظه رم بالایی هم برخوردار باشد. به شما لپ تاپ های 

      Acer Nitro 5

      Lenovo Thinkpad E 15 BG

      Hp povilion 15-dk0056 

      پیشنهاد می‌شود. چنانچه امکان افزایش بودجه داشتید در بین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس گزینه‌های بسیار خوبی برای شما وجود دارد.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از توضیحات کامل و مناسب شما به نظر شما بین دو مدل لپ تاپ از برن ایسر Nitro 5 AN515-55-709E و Predator Helios 300 PH315-53-78PD کدوم بهتره و برای کار های گرافیکی نیمه سنگین و در مواقعی سنگین و همچنین در کنار برای بازی کردن چه مدل لپ تاپ رو پیشنهاد میکنید با بودجه ۳۲ تا ۳۸
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/09 10:28:43
      • 0
      • 1

      سلام

      بین این دو، لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 an515-55-709E رو بهتون پیشنهاد می کنم به عات گرافیک قدرتمندتر

    • 0
    • 0
    سلام لب تاب لنوو s400s بخرم يا nec lavie برا استفاده خونگي ميخوام ولي هنگ نكنه و سرعت پايين باشه
    • کاربر سایت

      1399/12/02 11:03:20
      • 1
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو S400-A دستگاه خوبی می باشد برای کاربرد های معمولی مناسب است

    • 0
    • 0
    سلام و درود. از نظر باتری بین سری لنوو legion 5 و acer an715 و an515 کدام قویتر هستن؟!در مورد باتری ضعیف legion5 در نظرات مختلف خیلی شنیدم و ترسیدم .عملکرد باتریهای ایسر درحدود30 تومن مدل نیترو an515 و an715 قابل قبول هستند؟! برای گیمینگ نمیخوام، بیشتربرای دیدن فیلم و سریال و ادیت فیلم و عکس و گرافیک میخوام~
    • کاربر سایت

      1399/11/11 11:30:49
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر شما مقدار پاسخ دهی قابل قبول باتری چه مقدار هست؟ 3-4 یا 7 الی 8 ساعت ؟ در این رنج قیمتی همه لپ تاپ های ذکر شده تقریبا مصرف یکسانی برای کاربرد معمولی دارند 

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر نظرتون درمورد hp probook 450 G7-D چی هست؟
    • کاربر سایت

      1399/11/11 11:03:59
      • 0
      • 0

      سلام

      یک لپ تاپ خوب از نظر پردازش اما ضعیف از نظر گرافیک

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من رشتم مکانیک خودرو هست و یه لپ تاپ مهندسی با مشخصات بالا میخوام تا رنج قیمتی ۲۰ میلیون علاوه بر این میخوام بازی فورزا هورایزن۴ روش نصب کنم ک قابل اجرا باشه ترجیحا لنوو نباشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم راهنماییم کنید.
    • کاربر سایت

      1399/11/08 09:37:23
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ اچ پی مدل DB1100-C رو بهتون پیشنهاد می کنم اما بازی Forza Horizon 4 بر روی تنظیمات Low پاسخگو خواهد بود. برای اجرای بهتری بازی نیازمند صرف هزینه بیشتر برای خرید لپ تاپ هستید

    • حسین سیف الهی

      1399/11/09 06:14:52
      • 0
      • 0

      تا چقدر باید هزینه کنم؟ در کنار اون بازی کالاف دیوتی و احتمالا GTA هم هست نهایتا تا ۲۵ میلیون میتونم هزینه کنم. و اینکه من با سیستمی ک در اختیار دارم در کنار بازی کار های مهندسی مربوط به رشتم رو هم میتونم انجام؟ میخوام لپ تاپی باشه ک بشه ارتقا داد. بین برند اچ پی و ایسوس سر درگمم

    • کاربر سایت

      1399/11/11 10:55:17
      • 0
      • 0

      برای اینکه به راحتی بازی های درخاستی رو جوابگو باشد باید حدود 30 میلیون هزینه کنید و لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX505DT - A رو خریداری کنید. بله نرم افزار های مهندسی شما رو پاسخگو خواهد بود.

      و در مورد سوال اخر لپ تاپ مانند PC نیست که بشه قطعات رو ارتقاع داد شما نهایت میتونید ۲ چیز را ارتقاع دهید رم لپ تاپ و حافظه داخلی (هارد).

    • حسین سیف الهی

      1399/11/11 12:15:18
      • 0
      • 0

      ممنون از مشاوره و راهنماییتون خیلی ممنون🙏

    • 0
    • 0
    سلام برای نرم افزارهای آباکوس، ایتپس، سپ و... مربوط به مهندسی عمران تو رنج قیمتی 21000000 چه مدلی رو پیشنهاد میدین؟
    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:46:42
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ  لنوو مدل ThinkBook 15-DA رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر ویژگی‌های زیر برام مهمه: سبک برای کارهای وب ویدیو آموزشی آنلاین و فیلم و نرم افزار های تحلیل تکنیکال معامله گری و ارگونومی عمر قطعات خیلی برام اهمیت داره بودجه تا ۱۵ تمن چه پیشنهاد هایی به ترتیب اهمیت دارید؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/11/04 08:11:10
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی 15 میلیون طیف گسترده ای از انتخاب نخواهید داشت! بهترین گزینه که میشود پیشنهاد داد لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E590 - E می باشد

    • 0
    • 0
    سلام پیشنهاد شما برای خرید لپ تاپ جهت استفاده برای انیمیشن سازی و فوتوشاپ، قیمت در حد 20 میلیون ، چیست؟
    • کاربر سایت

      1399/11/04 08:03:53
      • 0
      • 0

      سلام

      بهترین گزینه در رنج قیمتی 20 میلیون لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V155 - BD می باشد 

    • 0
    • 1
    سلام.تشکراز سایت خوب و بروز و مورداعتمادتون. قبلاهم ازسايتتون كمك گرفتم.معلم هستم و برای1_ تولیدمحتوای فیلم و عکس و کار با برنامه هایی مثل فتوشاپ و استوری لاین و اینشات..و 2_ دیدن فیلم و سریال و ذخیرهٔ حجم بالای فایل ها، سرعت بالا واینکه *پردازنده ی قوی* داشته باشه که موقع اجرای چندبرنامه هنگ نکنه. و چون حدود7، 8ساعت کارمیکنم، یه *باتری قوی* داشته باشه که زود شارژ خالی نکنه. رنج قیمت تا حدود سی میلیون (نهایتا۳۵-۳۰)، بااین توصیفات میشه لطفا چند مدل لب تاب بصرفه و خوب رو پیشنهاد بدید. (ببخشید بابت طولانی بودن، چون اولین خرید لبتابمه که چند وقته براش پول جمع کردم~)
    • کاربر سایت

      1399/11/02 09:16:24
      • 0
      • 0

      سلام و درود

      لپ تاپ های زیر پیشنهاد می شود.

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S14 S433JQ-A، لپ تاپ ایسر مدل  AN515-55-7149 و لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E15-AG

    • 0
    • 0
    درود ممنون بابت توضیحات خوبتون مقرون به صرفه ترین پیشنهادتون برای کسی که استفاده اش از لپ تاپ برنامه نویسی ، انیمیشن سازی ، فوتوشاپ و بازی باشد چیست؟
    • کاربر سایت

      1399/11/02 09:08:32
      • 0
      • 1

      درود بر شما

      مقرون به صرفه ترین لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX505DT - A می باشد که حدود 30 میلیون است

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید نظر شما راجب این دو لپتاپ چیه و به نظرتون کدوم یکی بهتره مخصوصا از نظر قدرت سیستم خنک کنندش. ممنون میشم اگه کمکم کنید قصد خرید دارم -- لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus TUF Gaming A15 FX506LI i5 10300H-16GB-1TB+256SSD-1650TI 4GB-FHD لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل OMEN 15t DC100 G2 - A اگر امکانشم هست لپتاپ گیمینگ پیشنهادی در حد 30 تا 32 میلیون که قدرت فن خوبی هم دشته باشه زود داغ نکنه بهم معرفی کنین ممنون میشم
    • کاربر سایت

      1399/10/27 10:18:41
      • 0
      • 0

      سلام

      از نظر سخت افزاری که اگر بخواهیم بررسی کنیم لپ تاپ اچ پی OMEN 15t DC100 G2 - A دارای مشخصات بالاتری می باشد. اما در کل اگر نگران سیستم خنک کننده هستید پیشنهاد می کنم برای گیمینگ سمت لپ تاپ نرید و به دنبال یک PC باشید چون هر چقدر هم یک لپتاپ خوب باشه اما در مورد سیستم خنک کننده ضعف بسیاری وجود دارد و در استفاده دراز مدت بسیار گرم خواهد شد

    • 0
    • 0
    من کاربردم از یک لپ تاپ اینه که اکسل بزنم پاورپوینت بسازم وب گردی کنم ورد کار کنم و کلاس مجازی برم برای من چه لپ تاپی با چه برندی پیشنهاد می کنین
    • کاربر سایت

      1399/10/27 10:08:35
      • 0
      • 0

      شما چون نیازمند سخت افزار زیادی نیستید یک لپ تاپ معمولی جوابگوی شماست. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - F رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید دوست عزیز ممنون بابتمطالب عالیتون.من دانشحوی ارشد روانشناسیم و یه لپ تاپی رو میخواستم تا رنج قیمتی ۲۰ ۲۵ تومن بیشترم برای کارایی مثل مقاله نویسی و استفاده روزمره میخوم فکمیکنم کور۵ برام کافی باشه و صفه نمایش ۱۵ ولی موندم چ مارکی بگیرم ک بادوام باشه و حافطشم اکی باشه موندم بین مارک لنوو یاایسوس یاحتی ایسر..ایا تفاوت قیمتی زیادی دارن یا تفاوتشون خیلیه؟دوس دارم ک کیفیت تصویرشم بالا باشه پشنهاد شماچیه..واینک پدر من تاچن ماه دیگ سفری ب خارج داره بنطر شما باتوجه ب دلار نزدیک ۳۰تومن بهتره لپ‌تتپو ازینجا بخرم یا اونور ببخشید سوالا زیادشد ممنون میشم راهنمایی کنین
    • کاربر سایت

      1399/10/23 11:15:21
      • 0
      • 1

      سلام و ممنون

      از نظر مارک لپ تاپ های موجود بازار تفاوت چندانی ندارند اما لپتاپ های ایسوس به علت اینکه برند صاحب نامی شده اند و اکثر مدل هاش از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هست بیشتر پیشنهاد میشه ولی توجه داشته باشید که معمولا 1 تا 2 میلیون هزینه لپ تاپ های ایسوس بیشتر از دو مارک دیگر می باشد.

      از اونجایی که کار و فعالیت سنگینی ندارید با لپ تاپ یک سیستم با پردازنده Core i5 جوابگوی شماست. اما دقت کنید که نسل این پردازنده جدید باشد و زیر هشت نباشد.

      در مورد سوال خرید از داخل و یا خارج ببینید هزینه کدام به صرفه تر می باشد و همیشه مبحث  گارانتی  را هم در نظر بگیرید

    • 0
    • 0
    سلام شب بخیرمن میخوام یه لپ تاپ نو بگیرم حدود قیمت 11 تومن برای کاربری خرید و فروش سهام و کارهای نقشه برداری و کلاس های انلاین مورد خاصی مد نظرتون هست
    • کاربر سایت

      1399/10/15 09:02:32
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - FC رو بهتون پیشنهاد می کنم اما به درد کارهای نقشه برداری نمی خورد برای اون باید بیشتر هزینه کنید

    • 0
    • 0
    سپاسگذارم بابت پیشنهادتون در حال حاضر یه لنوو b50 دارم که فکر میکنم نسبت به چیزی که من در مقالتون مطالعه کردم در سطح متوسط باشه عذر خواهی می کنم توی بازار لپ تاپی موجود هست که اینترنتش از سیم کارت نامین بشه چون مجبورم هر روز صبح تا ظهر از وای فای موبایلم استفاده کنم به همین خاطر موقع مکالمه داىم اینترنت قط میشه ؛ اگه هست لطف میکنید نمونه ای را بهم معرفی کنید که از لنوو b50 بالاتر باشه بازم سپاسگذارم بابت وقتی که در اختیارم گذاشتید
    • کاربر سایت

      1399/10/11 08:30:37
      • 0
      • 0

      مدلهایی هست که سیم کارت خور باشن اما قیمت ها خیلی بالاست پیشنهاد می کنم به جای خرید لپ تاپ با قابلیت سیم کارت خور بودن مودم های قابل حمل سیم کارت خور بخرید و به آسانی از ان استفاده کنید

    • 0
    • 0
    سلام ممنون بابت مقاله خوبتون امکانش هست یه راهنمایی برای خرید لپ تاپ هایی با مانیتور 17 اینچی با کیفیت بالا بهم یه پیشنهاد خوب و البته قیمت مناسب بدید برای کارهای بورسی و تحلیل های سهام های مختلف به مانیتور بزرگ نیاز دارم ممنون
    • کاربر سایت

      1399/10/10 08:57:28
      • 0
      • 0

      سلام

      در حال حاضر ارزون ترین لپتاپ با نمایشگر 17 اینچی حدود 32 میلیون هزینه داره براتون اما به عنوان جایگزین یک پیشنهاد دارم براتون به جای خرید یک لپ تاپ با نمایشگر بزرگ یک لپ تاپ معمولی 15 اینجی بگیرید و در کنارش یک مانیتور هم بگیرید و مانیتور رو به لپ تاپ متسل کرده تا همزمان 2 صفحه داشته باشید

    • 0
    • 0
    توضیحاتتون نسبتا خوب بود اما به در مورد سی پی یو که اصلی ترین فاکتور در انتخاب لپ تاپ است اطلاعات بسیار جزئی دادید.من در جایی از اینترنت در مورد سی پی یو چیزی مثل این مطلب خوانده بودم که اگر در پایان اعداد سی پی یو کلمه u باشه و یا نمیدوم 7 باشه از نسل جدید سی پی یو هاست که چون جزئیاتش یادم رفته بود دنبالش میگشتم اما شما هم اصلا بهش اشاره نداشتید
    • کاربر سایت

      1399/10/04 09:32:06
      • 0
      • 0

      ممنون برای پیشنهادتون در بروز رسانی بعدی درنظر گرفته خواهد شد

    • 0
    • 0
    من یه لپ تاپی میخوام که هنگ نکنه حافظه نسبتا بالایی داشته باشی طراحی خوبی داشته باشه و همچنین باکس جایCd داشته باشه که مجبور نشم از سی دی رو بیرون در فلش رایت کنم قیمت زیر۲۰ میلیون باشه و همچنین برای کارای آینده دانشگاه مثل جمع آوری مقاله و نوشتنش و یکسری کارهاش از اون استفاده کنم ماندگاری بالایی داشته باشه برای باز کردن برنامه هایی که داره دچار مشکل نشم و مشکل قط و وصل اینترنت نداشته باشه و سبک باشع
    • کاربر سایت

      1399/09/20 15:50:49
      • 0
      • 0

      در این رنج قیمتی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V155 - BD رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    با سلام و عرض ادب خیلی ممنون از مطلب جامعی که گذاشتین. من لپ تاپی میخوام که بتونم کارهای دانشجویی دوره دکتری رو که شامل دانلود چندین مقاله و ویدیو با هم هست رو داشته باشه، حافظه بالا که بتونم کتاب و ویدیو و عکس با حجم زیاد سیو کنم و سبک باشه جهت حمل و نقل. در حال حاضر ایسوس N43s دارم که مرتب هنگ میکنه. نظر شما راجع به HP X360 spectre چی هست و چه مدلی از ایسوس و اچ پی رو با بودجه 70 میلیون پیشنهاد میدین؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/09/08 09:10:42
      • 0
      • 0

      سلام

      کارهایی که می خواهید انجام بدین زیاد سنگین نیست و لزومی نداره تا این اندازه هزینه کنید اما در رنج قیمتی 70 میلیون تومان لپ تاپ اچ پی مدل OMEN 15t-EK000-D7 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر. ممنون از مطالب کاربردی ای که توضیح دادید. من ارشد مهندسی خوردگی هستم و لپ تاپی احتیاج دارم که بتونه نرم افزار های شبیه سازی را پیاده کنه و همچنین برنامه ی solidwork را. شما مناسب ترین و کمترین قیمت با این ویژگی ها را چه مدل لپ تاپی پیشنهاد میدید!؟
    • کاربر سایت

      1399/09/05 09:53:14
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 - J رو بهتون پیشنهاد می کنم در رنج قیمتی 15 میلیون می باشد

    • 0
    • 0
    آیا لب تاب ایسوس بهتره یا سامسونگ/ از نظر ساختار و طول عمر و کیفیت ؟ و لب تاب سامسونگ خوبه/ خدا وکیلی درست بدهید
    • کاربر سایت

      1399/08/22 14:02:21
      • 0
      • 0

      در حالت کلی بخواین مقایسه داشته باشید لپ تاپ های ایسوس برتر می باشد

    • 0
    • 0
    سلام ، وقت بخیر ، میشه لطفا یه لپ تاپ مناسب از مارک لنوو یا ایسوس برای برنامه نویسی وب معرفی کنید . گرافیک اهمیت چندانی نداره ، و رم ۱۶ و ssd باشه لطفا . محدوده ی سی تومن .ممنون می شم .
    • کاربر سایت

      1399/08/07 15:20:35
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 -BQ رو بهتون پیشنهاد می کنم اما هارد SSD ندارد و می تواند خودتون یک SDD تهیه و جایگزین کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر حدود 23-27 میلیون لپ تاپ مناسب برنامه نویسی و استفاده های مهندسی و یک مقداری ماشین لرنینگ چی پیشنهاد میدین؟ ترجیحا رم 16 و دارای ssd
    • کاربر سایت

      1399/07/23 08:53:19
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-IIL - NA رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من میخاستم راهنماییم کنید درباره خرید لپ تاپ چون واقعا سردرگمم یکی از دلایل خرید لپ تاپ برای من دیدن و ذخیره کردن فیلم و سریالامه پس حافظه و امکان ارتقاش برام مهمه شرکت در کلاس های انلاین دانشگاه و نصب نرم افزارهای حسابداری هم دلایل دیگه ای هست نصب بازی ها و ساپورتشون اما نه به صورت حرفه ای هم هست میخام هنگ نکنه کند نشه و امکان ارتقا گرافیک رم و… وجود داشته باشه ، مدت طولانی کار کنه برام چون با این وضعیت قیمتا نمیتونم لپ تاپ دیگ ای بخرم بودجه ام تا ۲۰ تومن هست لطفا بهترین لپ تاپی که میتونم با این قیمت گیر بیارم بهم معرفی کنید ممنونتون میشم
    • کاربر سایت

      1399/07/19 09:02:04
      • 0
      • 0

      سلام

      برای کاربرد های معمولی و مواردی که فرمودین لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-56G-53N0 رو میشه پیشنهاد کرد. اما یک نکته شما ظرفیت هارد و رم یک لپ تاپ رو میتونید تغییر بدید اما گرافیک یک لپتاپ رو نمیشه تغییر داد

    • 0
    • 0
    سلام میخاستم راهنماییم کنید که تا رنج 15 تومن چه لپتاپی میتونم بخرم که خوب باشه ادم اهل فیلمو سریالیم و یکی از دلایل خرید لپتاپم همینه بازیم نه حرفه ای ولی بشه نصب کرد و میخام که کند نباشه و بتونه دووم بیاره نمیدونم اگه خراب شه بتونم دوباره بخرم یا نه خواهشا راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1399/07/19 08:56:53
      • 1
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی 15 میلیون تومان لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 - A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل عزیز سایت. میخواستم اگه میشه یک لپتاپ مناسب برنامه نویسی در رنج 10 میلیون بهم معرفی کنید. فاکتور هایی که برام مهم هستن : کیفیت CPU ، کیفیت و حافظه رم ، کیفیت صفحه نمایش ، کیفیت کیبورد و کیفیت کارت گرافیک در حد قابل قبول. ممنون میشم راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:18:23
      • 0
      • 0

      سلام وقت بخیر

      در حال حاضر با بازار فعلی در رنج قیمتی 10 میلیون شما پایین ترین مدل لپ تاپ رو میتونید خریداری کنید که انتظار زیادی نباید از آن داشت

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و خسته نباشید و ممنون بابت مقاله ی خیلی خوبتون. میخواستم بدونم که برای من که دانش اموز دوازدهمی هستم و با توجه به این نحوه ی تدریس ها که انلاین شده و البته که میخواهم با لب تاپ هم بازی هایی مثل gta v ویا red dead2 رو بازی کنم چه مدلی رو پیشنهاد میکنید به من بین رنج ۷ تا ۱۱ میلیون تومان اگه میشه زود تر پایخ دهید واقعا سپاس گذارم و ممنون بابت سایت خوبتون.
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:58:19
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی یک لپ تاپ پایین رده می تونید خرید کنید که مناسب بازی نیست پیشنهاد میشه برای بازی در کنار لپ تائ یک کنسول بازی خرید کنید

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من خیلی خیلی جستجو کردم ولی نهایتا با سردرگمی تمام از اینجا سر دراوردم من هنوز انتخاب رشته نکردم ولی یا نرم افزار میزنم و یا مهندسی معماری و درحال حاضر هم شدیدا نیاز به لپ تاپی دارم که بتونم یه سری برنامه های برنامه نویسی رو تمرین کنم در نتیجه نمیتونم خودمو محدود کنم به زمان اعلام نتایج تا از رشتم مطمئن بشم به هرصورت لپ تاپ خوبی که بتونم هم برای برنامه نویسی ازش استفاده کنم هم گرافیک خوبی داشته باشه و حداقل شش هفت سال خیلی خوب برام کار کنه رو معرفی کنید نهایت بودجه هم 25 میلیون هست بی نهایت ممنونم
    • کاربر سایت

      1399/06/06 10:37:42
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمت درخواستی بهترین گزینه برای شما در حال حاضر لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571GD - P می باشد

    • 0
    • 0
    سلام خیلی ممنون از مقاله عالی و اینکه جواب پیام ها رو میدین من به عنوان دانشجو شیمی لپ تاپی که تموم نیاز های گرافیکی و پرادزشی رو به خوبی بتونه انجام بده از قبیل رندرینگ و گیم و البته قابل حمل هم باشه با بودجه 40 تا 48 چه چیزی پیشنهاد میدین ؟ گروه rog strix مناسبن ؟ یا جز اینا چی بهتره بنظرتون ؟
    • کاربر سایت

      1399/06/04 14:07:40
      • 0
      • 0

      سلام و ممنون برای بازخوردتون

      لپ تاپ ام اس آی مدل GS65 9SE رو بهتون پیشنهاد می کنم.

      Core i7 9570H
      16GB Ram
      512GB SSD
      Nvidia 6GB 2060

    • 0
    • 0
    سلام تا حدود ۲۰ ۲۵ چه لپ تاپی رو پیشنهاد میکنید برای استفاده روزمره و بازی خوب اگه میشه زود تر جواب بدید مرسی
    • کاربر سایت

      1399/06/01 08:48:19
      • 0
      • 0

      سلام

      در این رنج قیمتی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571GD - P رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون. دوست عزیز کار من تدوین با نرم افزارهای گرافیکی مثل افترافکت و پریمیر هست. به همین دلیل دنبال یک لپتاپ بسیار قدرتمند هستم. بودجه ام بین 50 تا 60 میلیون است. در جستجوهایی که داشتم به 2 مدل از لپتاپ های hp رسیدم. خواستم نظر شما رو بدونم. لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل OMEN 17t-CB100-Y لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل ZBook 17 G5 Mobile Workstation-F2 omen از لحاظ cpu و کارت گرافیک قوی تره اما رمش 32 گیگ هست. zbook رم 64 داره اما cpu و کارت گرافیک ضعیف تری داره. قیمت هم گویا یکسانه. شما کدوم رو پیشنهاد می دید؟ و به نظرتون اصلا انتخاب های خوبی هستند یا پیشنهاد دیگه ای دارید؟ مثلا تو سایتتون خوندم که MSI GT83VR 7RE TITAN SLI هم خیلی خوبه. اما تو بازار آنلاین ندیدم موجود باشه. ممنون میشم کمکم کنید.
    • کاربر سایت

      1399/05/27 09:53:07
      • 0
      • 0

      سلام و ممنون برای بازخوردتون

      دو لپ تاپی که انتخاب کردین جزو بهترین های موجود در بازار آنلاین می باشد.

      اما بعد بررسی ها بهتون پیشنهاد می کنم به دلیل جدید تر بودن نسل پردازنده، مقدار کش پردازنده و گرافیک حتما مدل لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل OMEN 17t-CB100-Y رو خرید کنید. برای رم هم میتونید رم رو خودتون ارتقا بدید با صرف کمی هزینه رم ۳۲ رو بفروشید و یک رم ۶۴ برای لپ تاپ تهیه کنید تا از همه نظر خیالتون راحت باشه

    • 0
    • 0
    سلام برا رشته انیمیشن هنرستان با برنامه های Ps -Ae -Ai -Pr - Tv Paint- Dragon Frame چه لبت تاب و چه گرافیک و چه مقدار رم لازم هست؟ با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/05/26 09:21:39
      • 0
      • 0

      سلام

      حداقل مشخصاتی که لازیم دارید.

      Cpu :core i5
      Ram 8 GB
      VGA : 2 Gb

      سیستم ایده ال که هیچ مشکلی براتون ایجاد نکنه
      cpu: core i7 نسل نهم
      Ram 16 Gb
      VGA : 2 GB
      HARD : SSD

    • 0
    • 0
    من به راهنمایی فوری احتیاج دارم ازدیروزچندبارکامنت گذاشتم ولی هیچ کدوموتوسایت نزاشتید
    • کاربر سایت

      1399/05/25 10:32:04
      • 0
      • 0

      سلام

      ممنون برای صبرتون تعداد سوالات زیاد می باشد و باید تک به تک تایید و پاسخ داده شود  پاسخ سوالتون داده شده است. سوالات تکراری هم حذف شده است

    • 0
    • 0
    با سلام ممنون ازراهنمایی های خوبتون من دانشجومهندسی برق هستم نیازبه لپ تا پی دارم که قدرت پردازش خوبی برای نرم افزارهایی مثل متلب pspice پروتئوس واز این قبیل میخواستم ر اهنماییم کنید برای محدوده 10تا13تومن چه مدل لپ تاپ با چه ویژگی هایی نیازم میشه؟؟؟ اگه امکانش هست زودترراهنماییم کنید چون تو این دوسه روتصمیم دارم لپ تاپ بخرم
    • کاربر سایت

      1399/05/25 09:40:48
      • 0
      • 0

      سلام

      دو لپ تاپ زیر رو مینم بهتون پیشنهاد کنم

      لنوو مدل Ideapad V130 - AS

      لنوو مدل Ideapad L340 - C

    • 0
    • 0
    سلام ممنون که این همه وقت میزارید برای پاسخ دادن به علاوه مطلب بسیار جالبی بود. من دانشجو هستم و رشتم زیست شنسی هست و دایما مشغول سرچ کردن و خواندن مقاله هستم به همین دلیل میخوام سرعت سیستم بالا باشه. گیم هایی در حد فیفا20 و پس رو هم به روان اجرا کنه. و برای نوشتن مقاله هم بتونه کمک کنه. تا رنج 17تومن چه مدل هایی پیشنهاد میدیدن.
    • کاربر سایت

      1399/05/22 10:07:54
      • 0
      • 0

      سلام

      ممنون برای بازخوردتون، ۲ لپ تاپ زیر رو بهتون پیشنهاد می کنم.
      ایسوس مدل VivoBook R521FB- C
      لنوو مدل Ideapad L340 - NPT

       

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از راهنماییتون من با فوتوشاپ زیاد کار میکنم؛ در کل هدفم ادیت عکس و فیلم هست. میخواستم بدونم لازمه پردازنده ۸ هسته ای باشه یا ۴ هسته ای کافیه؟ و اگر پیشنهاد خاصی درباره برند دارید لطفا بفرمایید. سپاس
    • کاربر سایت

      1399/05/20 09:37:48
      • 0
      • 0

      سلام

      فتوشاپ زیاد نیاز به پردازش ندارد اما ادیت فیلم پردازشگر شما رو کاملا درگیر میکنه و برای همین منظور پشنهاد می کنم حتما پردازنده ۸ هسته ای تهیه کنید.

      محدوده قیمتی که می خواهید هزینه کنید رو مشخص کنید تا برند و مدل خاصی رو پشنهاد بدم

    • 0
    • 0
    سلام . خسته نباشید. بین لپ تاب های لنوو لیپید 330 آی ان سی و ان ایکس بی کدوم رو پیشنهاد می کنید؟ فقط لطفا زود جواب بدید چون دو سه روز دیگه می خوام بخرم.ممنون
    • کاربر سایت

      1399/05/13 09:17:26
      • 0
      • 0

      سلام

      دو لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - INC و لنوو مدل Ideapad 330 - NXB هیچ تفاوتی ندارند با هم تنها فرق رم ۸ گیگابایتی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB می باشد

    • 0
    • 0
    سلام. به نظر شما بین لپ تاب لنوو leapad 330-NIC رو بخرم یا NXB. تشکر از توضیحاتتون.
    • کاربر سایت

      1399/05/13 09:14:42
      • 0
      • 0

      سلام

      دو لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - INC و لنوو مدل Ideapad 330 - NXB هیچ تفاوتی ندارند با هم تنها فرق رم ۸ گیگابایتی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB می باشد

    • 0
    • 0
    سلام. خسته نباشید. به نظر شما در کل ایسر بهتره یا لنوو ؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
    • کاربر سایت

      1399/05/13 08:58:52
      • 0
      • 0

      سلام

      بهتره خودتون رو محدود به برند نکنید هر دو دارای کیفیت مطلوبی هستند 

    • 0
    • 0
    سلام. من یه لپ تاپ در حد 6 تومن میخوام برای بازی نمی خوام اما اگه بازی نصب کنم در حد یه بازی فوتباله.ومی خوام درباره باتری هم توضیح بدید . یه مدل از لنوو بهم بگید.نمی خوام خیلی ضعیف باشه متوسط باشه. با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/05/11 09:37:45
      • 1
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - INC رو بهتون پیشنهاد می کنم اما توجه داشته باشید در این رنج قیمتی شما ارزان ترین مدل رو می تونید تهیه کنید و انتظار کیفیت مطلوب رو نباید داشته باشید و برای بازی فوتبال که فرمودید نسخه های 2017 رو اجرا خواهد کرد اما نسخه جدید را خیر

      اگر به دنبال کیفیت بهتر هستید باید بیشتر هزینه کنید

    • 0
    • 1
    سلام با بودجه 25 میلیون، از مدل های شرکت ایسوس یک لپتاپ گیمینگ نسبتا حرفه ای که بازی های روز رو بخونه و برای کارهای روزمره مثل فیلم دیدن هم خوب باشه میتونید به من معرفی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/05/08 10:19:35
      • 0
      • 1

      سلام

      با دو لپ تاپ زیر می تونید بازی های روز رو با تنظیمات معمولی بازی کنید

      ایسوس مدل VivoBook M570DD - B

      ایسوس مدل VivoBook K571GD - P

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید، میخواستم لپ تاپ ایسوس مدل vivabook m570DD B رو بخرم برای کارهای گیمینگ و روزمره، در اینترنت جست وجو کردم ولی نقدی در موردش ندیدم، خواستم بپرسم آیا این لپ تاپ با توجه به قیمتش که حدود 25 میلیونه میتونه نیاز منو برای کارهای گیمی و... برآورده کنه و آیا ارزش خرید داره؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
    • کاربر سایت

      1399/05/08 12:37:32
      • 0
      • 0

      سلام

      برای اجرای گیم ها به صورت تنظیمات معمولی و گاها پایین جوابگو خواهد بود اما اگر به دنبال اجرای روان بازی ها با فریم ریت بالا و تنظیمات گرافیکی بالا باید بیشتر هزینه کنید و مدل های دیگری را انتخاب کنید

    • 0
    • 0
    با سلام ,ممنون از راهنمایی بی نظیرتون. ببخشید من با بودجه ی تقریبا ۶ تومن میخواستم یه لپ تاپ بگیرم,کارایی لازمم هم دیدن فیلم و وبگردی و استفاده از مهارت های icdl هست. شما چه پیشنهادی واسه خرید دارید؟ ممنون از وقتی که برامون میذارین
    • کاربر سایت

      1399/05/08 09:24:10
      • 0
      • 0

      سلام و ممنون از بازخورد زیباتون

      در این رنج قیمتی بهتون دو مورد زیر رو پیشنهاد می کنم

      ایسوس مدل VivoBook X543MA - AM

      لنوو مدل Ideapad 330 - INC

    • 0
    • 0
    سلام من نیاز به مشاوره دارم برای خرید لپتاپ بودجه ام حدودا 10 تا 12 تومنه و یکی از مهمترین دلیلام دیدن فیلم و سریاله پس حافظه اش برام مهمه اینکه چقد باشه و چجوری،میخام حالا حالاها کار کنه هنگ نکنه کند نشه و بابت خراب شدن و تعمیر کردنش مثه پیدا شدن قطعاتو اینا اسون باشه چون با این وضع دیگ نمیدونم بتونم بخرم یا نه گیمر نیستم ولی بتونه بازیارو ساپورت کنه نه خیلی حرفه ایاش دانشجوی حسابداری هستم ممنون میشم کمک کنید
    • کاربر سایت

      1399/05/06 14:26:38
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340 - NPM رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر لپ تاپ دانشجویی رشته مهندسی صنایع ، سطح نرم افزار ها مثل سایر رشته ها و مجموعه نرم افزار های مایکروسافت به غیر از کار های گرافیکی سطح بالا و تولید محتوا و رنج قیمت ۱۰ تا ۱۵ میلیون و بدون استفاده برای گیمینگ و از سه برند اصلی بازار لنوو و ایسوس و ایسر معرفی کنید و کدام تعمیرات راحت تری دارد و خرابی به بار نمی آورد موقع تعمیر اگر احیانا خراب شد با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/05/04 17:58:46
      • 0
      • 0

      سلام

      ۲ لپتاپ زیر رو بهتون پیشنهاد می کنم

      لنوو مدل Ideapad L340 - NPP

      ایسوس مدل VivoBook R521JB-EJ083 - A

       

    • 0
    • 0
    سلام من تا بودجه یازده دوازده تومن یه لپتاپ میخوام کرای سون و گرافیک بالا رم مهم نیس برای گیم اگه ایسوس باشه بهتره لنووهم‌خوبه چی پیشنهاد میکنین؟
    • کاربر سایت

      1399/04/31 16:17:21
      • 0
      • 0

      سلام در این رنج قیمتی لپ تاپی با مشخصات درخواستی موجود نمی باشد 

    • 0
    • 0
    سلام .من دانشجو رشته زیست شناسی ام میخوام ارشد بخونم یه لب تاب میخوام که واسه کارای ارشد و پایان نامه ام و کارای آزمایشگاهم به دردم بخوره همین طور به درد دبیر زیست شناسی هم بخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/04/26 08:52:50
      • 0
      • 0

      سلام

      حقیقتا اطلاعی ندارم دانشجوی ارشد زیست شناسی چه نیازهایی از یک لپ تاپ دارد. اگر نرم افزار خاصی مورد استفاده قرار میگیره بفرمایید یا اینکه یک محدوده قیمت مشخص کنید تا بهتون پیشنهاد بدم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه لب تاب برای انجام کارایی مثل کارای دانشجویی، مقاله و ترجمه و تایپ و کلاس انلاین و فیلم دیدن و ویرایش ویدئو و ورد و فوتوشاپ و.. میخوام که هنگ نکنه و خوب باشه، بین این دو مدل کدوم بهتر هست و جوابگوی کارم میشه و آیا اصلا فرق چندانی با توجه به کارایی من دارن: Asus x543MA, celeron. N4000 Asus x543MB. Pentium. N5000 و اینکه شما پیشنهاد بهتری دارید؟
    • کاربر سایت

      1399/04/25 09:38:25
      • 0
      • 0

      سلام

      دو لپ تاپی که که فرمودین اکثر نیازهاتون رو جوابگوست به غیر از ویرایش ویدئو و برای ویرایش ویدئو حداقل شما نیازمند پردازنده Core i3 می باشید.

      اما به همین جهت هزینه لپ تاپ هم بالا خواهد رفت 

    • 0
    • 0
    سلام و خدا قوت ممنون از اطلاعات بسیار جامع و کاربردی تون من یه لپ تاپ تا حدودا ده میلیون می‌خوام برای یک مجموعه فرهنگی انجام فتوشاپ و کارهای گرافیکی و استفاده در مکانهای بزرگ برای اتصال به دیتاپروژکتور و سیستم صوت سالن و کلا کارهای فرهنگی میشه لطفاً پیشنهادتون رو بفرمایید
    • کاربر سایت

      1399/04/25 09:27:40
      • 0
      • 0

      سلام ممنون برای بازخورد زیباتون

      چون کار های گرافیکی مدنظرتون هست بهتره یک لپ تاپ خوب تهیه کنید و اگر بتونید کمی بیشتر هزینه کنید دو لپ تاپ زیر رو بهتون پیشنهاد می کنم

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340-HMR

      و لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521JB- B

       

    • 0
    • 0
    سلام،ممنون از مطلب مفیدتون،عالی بود من لپ تاپی میخوام برای کارای روزانه و گیم(نه آنچنانی!) ممنون میشم راهنماییم کنین ۱- شما پیشنهادتون چیه؟ ۲-من خودم بین اینا موندم: ASUS VivoBook M570DD - B و ASUS VivoBook K570UD - B و Lenovo Ideapad S540 - K و Lenovo Ideapad S540 - A
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:43:12
      • 0
      • 0

      سلام

      همین مورد لپ تاپ لنوو مدل Ideapad S540 - A که فرمودین رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام.خسته نباشيد و ممنون از توضيحات مفيدتون براى خريد لپ تاپ كه بشه كاراى روزمره و تماشاى فيلم و وبگردى و گيمينگ متوسط به بالا و بالا و كارهاى گرافيكى پيشنهادتون چيه؟
    • کاربر سایت

      1399/04/19 09:50:49
      • 0
      • 0

      سلام و ممنون برای بازخودتون

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad S540 - A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام ی لب تاب برای انجام کارهای روزمره بگیرم بودجه ام هم ۴_۵ ملیونه تو این رنج قیمت لب تابی ک بهترین کارایی رو داشته باشه رو معرفی کنین لطفا و لبتاب ایسوس x540yaچطوره؟!؟!
    • کاربر سایت

      1399/04/19 09:38:13
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA - NP رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ممنون از مطالب خوبتون،من چون رشتم عمرانه لپتاپی می‌خوام که مثلا پنج شیش سالی همراهیم کنه،جوابگوی نرم افزارهای مرتبط با رشتم باشه،بیشتر از ۱۶ تومن نباشه،و اینکه بنظرتون لپ تاپ استوک بگیرم بهتر نیست؟مثلا p50 lenovo یا zbook g2؟و اگه ممکنه پیشنهادی هم اگه دارید تو این قیمت چه استوک و چه صفر،بفرمایید
    • کاربر سایت

      1399/04/18 09:02:30
      • 0
      • 0

      سلام و ممنون برای بازخورد قشنگتون

      تا جایی که اطلاع دارم رشته عمران نرم افزار های تخصصیشون نسبت به رشته معماری سبک تر هست. اگر درست گفته باشم یک لپ تاپ خوب میشه خرید که چند سالی جوابگوتون باشه اما متاسفانه در شرایط فعلی دلار با این نرخ لپ تاپ میان رده آک میتونید خریداری کنید.

    • Sadegh

      1399/04/20 02:37:25
      • 0
      • 0

      ممنون از توجهتون،خوب بنظر شما چه مدلی بخرم خوبه؟

    • کاربر سایت

      1399/04/24 09:36:33
      • 0
      • 0

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S330FL - B و

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad S540 - A رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خدمت شماو ممنون ازسایت خوب و به روزتون.من چندروزه باتوجه به اوضاع متلاطم قیمتها دنبال لب تاپ بصرفه و قوی برای اینترنتگردی و فیلم دیدن و ادیت ویدیو و تولیدمحتوا مثل استوری لاین و فتوشاپ میگردم که سرعتش بالا باشه و هنگ نکنه وباتری قوی که زود شارژخالی نکنه...بودجه ش روتا15م کنارگذاشته بودم ولی باشرایط این روزها تا20م هم درنظردارم.. بااین اوصاف میشه لطفا به من چندتامدل لب تاب معرفی کنید.
    • کاربر سایت

      1399/04/16 11:36:51
      • 0
      • 0

      سلام و ممنون برای بازخورد زیباتون

      لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-55G-725U و

      لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UM433DA - Z رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    سلام یک لپ تاب میخواستم برای کارهای اداری در دفتر بیمه کیفیت صفحه و حافظه و تیپ خود دستگاه از لحاظ مدیریتی برام مهمه قیمت مشکلی ندارد
    • کاربر سایت

      1399/04/15 14:48:14
      • 0
      • 1

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UM433DA - Z بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خوب هستین میخوام لب تاپ بخرم برای دیدن فیلم آموزشی چی به دردم میخوره
    • کاربر سایت

      1399/04/10 18:09:20
      • 0
      • 0

      سلام

      شکا یک لپ تاپ معمولی جوابگوی نیازتون هست. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook F540NA - X رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ببخشید من یک لپتاب با بودجه ۵ تا ۱۰ میخوام مناسب برای دانشجوی پزشکی که کارها و مقاله ها رو با ان انجام بدم چه لپتابی پیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/04/08 10:31:23
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-54-36KT رو بهتون پیشنهاد می کنم.

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بپرسم که لپ تاب با بودجه ۱۲ تا ۱۴ میلیون گیمینگ با پردازنده و کارت گرافیک بالا چی پیشنهاد می کنید.
    • کاربر سایت

      1399/03/31 15:02:07
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340-HAC رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من برای کارای ارشدم نیاز به لپ تاپ دارم که کارای تحلیلی و حدودی شبیه رندرینگ نیاز دارم میخواستم لپ تاپ ورک استیشن msi ws65 رو بخرم خواستم بدونم تو پردازش های سنگین مشکلی برای لپ تاپ ایجاد نمیشه یا از قطعاتش نمیسوزه؟ پیشنهاد شما برای رندرینگ یا نرم افزار تحلیلی مثل فلوئنت استفاده از لپ تاپه یا کامپیوتر ولی خب چون دانشجوی شهر دیگه هستم کامپیوتر زیاد به کارم نمیاد یک سوال دیگه برای رندرینگ های خیلی سنگین میشه از سیستم های دانشگاه استفاده کرد؟
    • 0
    • 0
    سلام و عرض ادب خدمت شما من یه لپ تاپ ایسر می خوام واسه کارهایه دانشجویی و شرکت در کلاس های آنلاین . حافظه ۱۶ که زود هم خراب نشه .بودجه ام تو رنج ۶ تومن . پیشنهادتون به من چیه ؟
    • کاربر سایت

      1399/03/18 09:58:27
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی ۶ میلیون تومان معمولی ترین لپ تاپ میشه پیشنهاد کرد که حافظه رم ۴ دارد نه ۱۶

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مقاله ارزشمندتون راستش من اطلاع زیادی راجب لب تاپ و ویژگی هاش ندارم ولی حقوق دوماهمو جمع کردم که بخرم ۲و نیم تا ۳ تومن ی لب تاپ ساده میخوام که بعدا خراب نشه پشیمون بشم به خاطر این همه هزینه که کردم و اینکه سی دی بخوره حافظشم زیاد باشه بخاطر نگهداری ازعکس و فیلمام میخوام و فیلم دیدن همین نه کار گرافیکی بلدم نه بازی میکنم و اینکه چیزی باشه باتریش زود خالی نشه پیشنهادشماچیه
    • کاربر سایت

      1399/03/17 09:14:53
      • 0
      • 0

      سلام

      متاسفانه با مبلغ درخواستی پیشنهادی نمیتونم بهتون بدم. در حال حاضر ارزون ترین لپ تاپ موجود در بازار بین ۴ الی ۵ میلیون هزینه داره

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یه لپ تاپ برای نقشه کشی فتوشاپ و باز یو تایپ میخواستم ۱۴تومان هم بودجه دارم چی بهم پیشنهاد می کنید
    • کاربر سایت

      1399/03/12 08:57:55
      • 0
      • 0

      سلام

      در رنج قیمتی ۱۴ میلیون تومان لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-53G-88SC رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    درود بر شما ک با حوصله جواب همه سوالهای دوستان رو میدیم من یه لبتاب میخوام ک بیشتر کاربری مولتی مدیا داره و هارد برام مهمه (1T) و بورس نرم افزار آفیس و وب گردی جوابگو باشه نمیخوام بیشتر از ۵ یا نهایت ۶ تومن هزینه کنم بیشتر برند ایسوز و بعد hp دوس دارم و از یک نفر آشنا تو کار تعمیرات لبتاب و پرینتر پیشناد دادن ولی لیسوز سری x رو گفتن بخاطر زیاد هنگ میکنه نگیرم ، مقاله شما خیلی مفید و آموزنده بود شما چه پیشنهادی دارین و البته تو سایت دیوار یه لبتاب n46v حدود ۵تومن یک hp745 g3 حدود ۴۵۰۰ و hp8570p حدود۵تومن ، ایسوز x550c ق ۵تومن ، hp9480 قابلیت نصب add کارت 14" ۶۳۰۰ت این چند نمونه ای ک حدود قیمتی من بودن البته گرون بودن یا مناسب بودن قیمتها رو نمیدونم چون واقعا خیلی قیمتهای فضایی میدن.ممنون از اینکه وقت گذاشتین.سپاس
    • کاربر سایت

      1399/03/06 11:09:36
      • 0
      • 0

      سلام

      یکی بهترین کارها رو انجام دادین که با یک تعمیرکار مشورت کردید و می تونید به این صورت یک انتخاب بهینه داشته باشید. مدل های پیشنهادیتون همگی جوابگوشی شمتا هستند و تصمیم با خدتون هست که چه مدلی و قیمتی بیشتر مناسبتون می باشد. در کل لپ تاپ های ایسوس قیمت بالاتری نسبت به دیگر برند ها دارند اما برند قابل اعتماد تری می باشد

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ برا فیلم دیدن و شرکت کردن تو کلاسای انلاین و تلگرام میخوام اصلا هم نمیخوام باهاش بازی کنم چی پیشنهاد میدین؟ در حد هشت تومن
    • کاربر سایت

      1399/03/01 16:45:37
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-54-36KT رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    درود و عرض ادب خدمت مدیران سایت گرامی و عزیز و سپاس بابت مطالب ارزنده شما ببخشید من یه لب تاپ میخام برای کارای رورمره و تایپینگ و وبگردی و فیلم همچنین بتونم بازی مثل GTA V و فیفا های آینده که قراره بیاد بتونم به خوبی داشته باشمشون بودجه من ۱۲تومنه پیشنهادتون چیه؟🙏
    • کاربر سایت

      1399/02/31 12:28:49
      • 0
      • 0

      سلام

      بهتون لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - Q رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ میخوام که باهاش کارای روزمره رو انجام بدم و وب گردی هم بکنم و بتونه بازی های متوسط و متوسط به بالا رو هم اجرا کنه بودجه من چهارده میلیونه
    • کاربر سایت

      1399/02/28 10:00:44
      • 0
      • 0

      سلام

      لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook A412FJ-A رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    لب تاب لنوو مدل l340.cori3خوبه..دیروز خریدم 9 میلیون
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین... من یه لپ تاپ میخوام که رم بالا و گرافیک و ... که برای بازی های سنگین و هنگ نکردن و دانشجویی میخوام... رنج قیمتش هم ۱۰ تا ۱۴ میلیون باشه... رم ۸ به بالا باشه مثل ۱۶
    • کاربر سایت

      1399/02/21 09:18:39
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook M570DD - A را بهتون پیشنهاد می کنم اما در این رنج قیمتی همه بازی ها رو جواب نخواهد داد. رم این دستگاه ۸ می باشد می تونید خودتون افزایش بدید

    • 0
    • 0
    سلام مرسی از مقاله فوق العاده تون من یک لپ تاپ ایسوس می خوام که کارهام هم تایپ و بازی pes و کار های روزمره مثلا سایت رفتن و این چیزا هستش و هنگ هم نکنه بودجه من هم ۸ میلیون هستش چه لپ تاپی رو پیشنهاد می کنید؟؟
    • کاربر سایت

      1399/02/07 17:10:53
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مطالب خوبتون.ببخشید من یه لپ تاپ میخوام واسه نرم افزار های اماری مثل spssو... کیفیتش خوب باشه و چندسالی قابل استفاده باشه رنج قیمت ۱۰ میلیون اصلا واسه بازی نمیخوام ممنون میشم راهنماییم کنید
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:20:48
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    درود بر شما من یک لپ تاپ برای تدریس و آزمون و طرح سوال و دیدن ویدئو نیاز دارم چه دستگاهی را پیش نهاد میکنید که استهلاک پایین و قطعات در دسترس باشد
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:33:57
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K540BP- P رو پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید مقاله خیلی جالبی بود ولی میخوام شما یه مدل از لب تاب بهم معرفی کنید با بودجه ١٠ تا ١٢ تومن یه لب تابی میخوام که برای اجرای چند برنامه مصلا ١٠ تا تلگرام با اکانت های مختلف که همزمان کار میزنم و تایپ و برنامه فیلتر شکن و مصلا پلی کردن یه پوشه با ۵٠٠ اهنگ همه اینا باهم طی ساعت های طولانی هنگ نکنه و با قدرت کار رو انجام بده بهم معرفی کنین یا انجام بازی های سنگین طی زمان های طولانی ... بودجه ١٠ تا ١٢ فوقش ١۴ تومن با توجه به زمانی که الان هستیم ١٣٩٩ و بالا رفتن قیمت ها یه گزینه مناسب و قوی با بودجه من معرفی کنین اگه میشه با تشکر
    • کاربر سایت

      1399/02/06 14:53:09
      • 0
      • 0

      سلام در ارتباط با دو تا کار اولیه شما نیاز به یک لپ تاپ با پردازشگر قوی و حافظه رم بالا می باشید و در ارتباط با بحث بازی شما نیازمند یک گرافیک بالا هم در کنار دو گزینه قبلی هستید لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S14 S431FL - B برای شما مناسب هست اما تمامی بازی های روز رو جوابگو نخواهد بود و نیازمند هزینه بیشتری هست

    • 0
    • 0
    سلام من یه لبتاپ میخوام که gta v رو با pes و کار های روزمره دیگ باهاش انجام بدم پیشنهادتون چی هست...^'@)
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:01:04
      • 0
      • 0

      سلام لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K542UF - C بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    باسلام،لپ تاپ لنوو IdeaPad L340 پردازنده Ryzen3 Up to AMD Ryzen™ R3 (3200U) مشخصات (2.60GHz, up to 3.50GHz Max Boost, 2core, 4MB Cache) حافظه RAM: تا ظرفيت 8 گیگابایت DDR4 2400 MHz حافظه داخلي: تا ظرفيت 1 ترابایت هارد دیسک پردازنده گرافيکي: 2GB حافظه AMD Radeon RX Vega 3 برای نرم افزار های متوسط محاسباتی وبازی های باکییفیت حدودا بالا چگونه است؟
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:42:51
      • 0
      • 0

      سلام جوابگوی نرم افزار های شما خواهد بود اما تمامی بازی های روز رو با کیفیت عالی اجرا نخواهد کرد

    • 0
    • 0
    ممنون از راهنماییتون پیشنهادی دارین ک تولید جدید باشه؟
    • 0
    • 0
    سلام و وقت بخیر خیلی ممنونم از مقاله و ب اصطلاح نقشه خرید بهترین لپ تاپتون من مقاله های زیادی در این دوران قرنطینه خوندم و باید بگم درسته ک مقاله شما مال دوسال پیش هست ولی خیلی زیاد ب من کمک کرد و از خیلی از مقاله هایی ک جدیدا نوشته شدن بهتر بود من با توجه ب راهنمایی های شما لپ تاپق رو انتخاب کردم ولی باز بد نیست شما ک متخصص این حوزه هستین نیز کمکی ب بنده بکنین ک بینهایت ممنون میشم ازتون حقیقت من ب دنبال لپ تاپی هستم ک بتونم با برنامه هایی همچون آفیس، پاور پوینت، اتو کد، 3DS MAX و GX Developer کار کنم و تا چند سال احتیاجی برای عوض کردنش نباشه هستم خودم با توجه ب اینها برای خرید لپ تاپ 17 اینچی ایسوس مدل VivoBook Pro N705UD – A مشتاق هستم ولی مشورت کردن با شما بهتره و خواستم نظر شما رو بدونم و باز هم متشکرم از شما بابت راهنمایی هاتون و از خاص باکس بخاطر سایت عالیش
    • کاربر سایت

      1399/01/14 16:13:59
      • 0
      • 1

      سلام لپ تاپی که گفتین از همه نظر مناسب کارهای شما هست اما نکته قابل توجه اینکه این لپ تاپ تولید سال ۲۰۱۸ می باشد و بهتره لپ تاپی با همین مشخصات اما سال ساخت جدیدتری رو انتخاب کنید

    • محمد

      1399/01/17 14:58:54
      • 0
      • 0

      ممنون از شما پیشنهدی دارین ک تولید جدید باشع

    • 0
    • 0
    سلام بین برند های موجود در ایران بنظرتون کدومش از لحاظ پشتیبانی و قطعات بهتره؟ قبلا بهم پیشنهاد شده ایسر بخرم ولی هنوز مطمئن نیستم. دنبال یه لبتاب برای کارای گرافیکی سه بعدی مثل تری دی مکس و ... و بیزینسی هستم . رنج قیمت 13 تا 16 تومن.
    • کاربر سایت

      1399/01/14 15:46:04
      • 0
      • 0

      سلام از نظر قطعات لپ تاپ های ایسوس و ایسر دارای کیفیت ساخت خوبی هستند، پشتیبانی شامل گارانتی محصول میشه که گارانتی سازگار جزء شرکت های قدیمی و معتبر می باشد. برای نیاز شما لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515-54 پیشنهاد می کنم البته کمی قیمتش بالاتر از رقم شما هست

    • 0
    • 0
    با سلام و تشکر فراوان به خاطر مقاله خوب و عالیتون من حدود ۲۰ مقاله دیگه خونده بودم ولی به خوبی این مقاله نبود من یه لپ تاپ مناسب برای تایپ،بازی،انجام کارهای روزمره و به ویژه سبک و نازک با پرداش بالا می خواستم ونمی خوام که قیمتش از ۶تومان بالا تر بره ،اگه میشه یه لپ تاپ خوب به من معرفی کنید و اگه میشه بگید بهترین زمان خرید لپ تاپ چه موقع است؟ با تشکر از زحمات شما
    • کاربر سایت

      1398/12/26 14:27:06
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به رنج قیمتی و نیاز هایی که گفتید این دو لپ تاپ رو بهتون پیشنهاد میدیم ۱. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543UA مشخصات : پردازنده Core i3 - حافظه رم ۴ گیگابایت = گرافیک intel ۲. لپ تاپ لنوو Ideapad L340 - NP مشخصات : پردازنده Ryzen 3 - حافظه رم 8 گیگابایت = گرافیک AMD Radeon RX Vega 3 این دو لپ تاپ اکثر کارهای روزمره رو انجام میدن اما به درد انجام بازی های روز نمی خورند با این رنج قیمت لپ تاپ خوبی مناسب بازی نمیشه خرید

    • 0
    • 9
    واقعا توضیحاتتون عالی بود از مقدماتی تا پیشرفته تمام توضیحات مربوط به لب تاب را بیان کرده بودین خیلی ازتون ممنونم
    • 0
    • 2
    سلام من یک لپ تاپ میخوام که باهاش کار های روز مره انجام دهم و بازی های موتوسط کنم د تلگرام و اینیستا و ... کار کنه بودجه8میلیون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/25 20:27:50
      • 0
      • 0

      سلام موارد پیشنهادی ما به شما در اول لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-B می باشد. این مدل پردازنده Core i5 دارد که در فضای رم 8 گیگابایتی پردازش ها را انجام خواهد داد گرافیک 2 گیگی MX110 به شما امکان اجرای بیشتر بازی ها را خواهد داد بنابراین می توان گفت که برای 4-5 سال اینده شما را از خرید لپ تاپ جدید بی نیاز می کند. https://bit.ly/2jY5nUz مدل بعدی اما پتانسلی سرمایه گذاری 6-7 ساله را دارد چراکه لپ تاپ ایسوس مدل X540UB-A مجهز به پردازنده Core i7 نسل هشتم با رم 8 گیگ و گرافیک مشابه مدل قبل است و می تواند عمر بیشتری داشته باشد. لین زیر برای دسترسی به این لپ تاپ فراهم شده است. https://bit.ly/2LrVLg8

    • 1
    • 0
    سلام مرسی از وقتی که برای جواب دادن کامنتا میزارید فارغ التحصیل مکانیکم جایی مشغول بکار شدم که با نرم افزارایی مثل catia و ansys سروکار دارم با بودجه 8 تومن چه لپتاپی مناسب من هست البته از بازی کردن با لپ تاپ هم بدم نمیاد سوال دومم اینه که گرافیک سری mx مثل mx130 یا mx150 میتونن از پس کار من بربیان یا نه و اساسا باید توجه بیشتر روی i7 بودن باشه یا گرافیک بهتر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/24 16:42:36
      • 0
      • 0

      سلام به طور کلی حداقل سیستم برای نرم افزارهایی که مثال زدید می تواند هر چیزی باشد و همچنین خداکثری نیز نمیتوان برای این نرم افزار ها تعریف کرد چراکه در نهایت بستگی به میزان پردازش هایی دارد که کاربر از آن ها می خواهد. بنابراین باید بررسی کرد که نیاز شما در چه حد است و با توجه به آن انتخاب نمود. برای مثال گرافیک سری MX شاید پاسخگوی نیاز یک فرآیند ساده باشد اما برای پردازش های پیچیده تر قطعا GTX پیشنهاد می شود. پیشنهاد ما به شما خریداری لپ تاپی مجهز به هارد فوق سریع SSD است تا بتوانید بیشترین بازدهی را از آن داشته باشید. اما با توجه به بودجه درنظر گرفته شما می توان سراغ لپ تاپ ایسوس مدل K542UF-D رفت با پردازنده Core i5 گرافیک 2 گیگابایتی MX130 و رم 12 گیگ متوسط نیاز هرکاربری برآورده خواهد کرد. می توانید برای بررسی دقیق تر به لینک زیر مراجعه کنید. https://bit.ly/2Mk3Wet

    • 0
    • 1
    با سلام و تشکر مطالبی بسیار اموزنده ای در اختیار خواننده قرار می دهید یک لب تاب می خواهم بخرم کارهای گرافیکی مانند کارل و فتوشاپ کم اهمیت انجام میدهم. میخواهم سبک باشد و هزینه ای حدود ۱۲-۱۴ میلیون تومان. چه لب تابی پیشنهاد می کنید در ضمن فعلا چین هستم و لب تابم خراب شده. گزینه مناسب شما چه برند چینی است،؟ سپاس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/23 18:13:38
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به نیازی که دارید و بودجه ای که در نظر گرفتید بهترین موارد موجود لپ تاپ ایسوس مدل UX310-B می باشد چراکه در وهله اول وزن 1.4 کیلوگرمی دارد و پردازنده گرافیکی Core i7 رم 12 گیگ و گرافیک 2 گیگی MX130 به سرعت از پس اجرای فرمان های شما برمی آید اما این لپ تاپ با وجود یک هارد SSD خواهد توانست سرعت پردازش داده ها را چندین برابر نماید. https://bit.ly/3238BHj

    • 0
    • 0
    با سلام یه لپ تاپ ایسوس با مدل s400ca دارم تحقیق می کنم. ایا لپ تاپ خوبیه به نظر شما؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/22 17:56:25
      • 0
      • 0

      با سلام همه ی مدل های لپ تاپ ها با توجه به کاربری و نیاز کاربران خوب هستند. باید ببینیم معیار کاربر چیست و طبق آن برآورد کرد که آیا یک لپ تاپ خوب هست یا خیر

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید بین Ideapad 520-F و K570UD-A بدون در نظر گرفتن کارت گرافیک کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ ( از نظر سریع بودن و خنک کنندگی و کم سر و صدا بودن و ..)
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/22 16:47:09
      • 0
      • 0

      سلام این دو لپ تاپ کاملا شبیه به هم هستند و سرعت پردازشی یکسانی دارند به استثنا پردازش های گرافیکی که خب لپ تاپ ایسوس K570UD سریع تر عمل خواهد کرد. به طور کلی می توان ادعا کرد ریزه کاری ها خیلی تفاوت چندانی در دو بند ندارند. خوشبختانه هردو مدل مجهز به هارد SSD مجهز می باشند که این مورد بسیار بسیار سرعت عمل را بالا می برد.

    • 0
    • 0
    سلام دوست عزیز بنده برای دانشگاه یک لپ تاپ ميخواستم بین 15 تا 18 میلیون هم بودجه دارم ، به لپ تاپ خوب معرفی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/07 20:10:46
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به هزینه ای که در نظر دارید می توانید لپ تاپ ایسوس مدل FX504V-C با مشخصات فوق العاده پردازنده Core i7 رم 12 گیگی و گرافیک GTX 1050 با ظرفیت 4 گیگابایتی بهره ببرید. نقطه قوت این لپ تاپ علاوه بر کانفیگ قدرتمندش وجود یک هارد SSD 128GB می باشد که سرعت بوت ویندوز و باز کردن نرم افزار ها را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد. برای بررسی این لپ تاپ می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. https://bit.ly/2kjp4GA

    • 0
    • 0
    سلام خدمت شما ، بنده لپ تاپ با بودجه 10 تا 13 میلیون ميخواستم برای دانشگاه و لطفا یک لپ تاپ خوب باشه ، با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/26 19:26:33
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به بودجه ای ک در نظر دارید بهترین مورد لپ تاپ ایسوس مدل S430FN-A می باشد و دارای مشخصات فنی پردازنده Core i7 نسل هشتم به همراه رم 12 گیگی و گرافیک 2 گیگ MX150 بسیار با سرعت برنامه ها را اجرا میکند جدای از این باید در نظر داشت وجود هارد SSD سرعت پردازش داده ها را چندین برابر خواهد کرد. البته اندازه این لپ تاپ 14 اینچ است که سبب می شود سبک تر نیز باشد ولی برای کارهای گرافیکی و نمایش فیلم شاید خیلی انتخاب مناسبی نباشد. برای بررسی دقیق تر می توانید از لینک زیر اقدام نمایید. https://bit.ly/2lV5wc1 مورد بعدی پیشنهادی ما لپ تاپ ایسوس مدل K570UD-B می باشد این لپ تاپ نیز مشخصات خیره کننده ای دارد پردازنده نسل هشت Core i7 در کنار رم 12 گیگی به همراه گرافیک فوق العاده GTX1050 با ظرفیت 4 گیگابایت مشخصات بسیار بسیار قدرتمندی را ارائه می کند همچنینی صفحه نمایش این لپ تاپ اندازه 15.6 اینچی دارد البته لازم به ذکر است که این مورد فاقد هارد SSD می باشد. برای دسترسی به این لپ تاپ م یتوانید از لینک زیر اقدام نمایید. https://bit.ly/2KOkLyp

    • 0
    • 0
    با سلام من برای خرید لپ تاپ به راهنمایی نیاز دارم. دو مدل لپ تاپ مد نظرم هست که نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم. برای انجام کارای مهندسی و اجرای نرم افزارهایی مثل متلب، اتوکد و جی آی اس میخوام. البته خودتون اگر گزینه های بهتری توی رنج قیمت 10 تا 12 میلیون سراغ دارد لطفا بهم معرفی کنید. Asus K570UD با رم 8 گرافیک 4 حافظه 1 ترا و core i7 lenovo Y530 با رم 8 گرافیک 4 حافظه 1 ترا و core i5 با پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1050Ti
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/26 18:45:20
      • 0
      • 0

      سلام گزینه هایی که در نظر دارید بسیار موارد مناسبی می باشند و بسیار بالاتر از آنچه که شما نیاز دارید به شما ارزانی خواهند داشت. ایسوس مدل K570UD-B در حال حاضر موجود است که رم 12 گیگی دارد برای بررسی دقیق تر این لپ تاپ می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید https://bit.ly/2KOkLyp ار برند لنوو نیز لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-A مورد پیشنهادی ما به شماست با پردازنده نسل هشت Core i7 در کنار رم 16 گیگابایتی و گرافیک 4 گیگی MX150 به علاوه حافظه 2 ترابایتی مشخصات بسیار عالی را ارائه می دهد برای دسترسی به این لپ تاپ از لینک زیر اقدام نمایید. https://bit.ly/2kQF9DF

    • 0
    • 0
    سلام . من میخوام یه لپ تاپ بگیرم برای دیدن فیلم و وبگردی و کارهای معمولی دانشجویی بودجه حدود 5تومن شما چه پیشنهادهایی دارین؟ ممنون راستی میخوام حتما گرافیک جدا داشته باشه(انبورد نباشه)
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/25 19:15:27
      • 0
      • 1

      با سلام با توجه به کاربری مدنظر شما پیشنهاد ما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-A می باشد. این لپ تاپ با پردازنده Core i3 نسل هفتم و رم 4 گیگی به همراه گرافیک مجزای MX110 با ظرفیت 2 گیگابایت و حافظه 1 ترابایتی می تواند نیاز شما را مرتفع سازد. برای بررسی این لپ تاپ از طریق لینک زیر اقدام نمایید. https://bit.ly/2mk8cQA مورد بعدی بازهم از برند لنوو برای شما اتخاب شده است چراکه لپ تاپ های مقرون به صرفه تری را روانه بازار کرده است. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-O دارای پردازنده مشابه اما نسل هشتم می باشد و رم 4 گیگی نیز کاملا شبیه به مدل قبلی است تفاوت دیگر این لپ تاپ با مورد قبلی در کارت گرافیک می باشد که در این لپ تاپ AMD 530 با ظرفیت 2 گیگ می باشد. این گرافیک نسبت به نمونه بالا اندکی ضعیف تر عمل کرده است و در بنچمارک های ارائه شده با فاصله کمی پایین تر از MX110 قرار گرفته است. برای بررسی این لپ تاپ می توانید از لینک زیر اقدام نمایید. https://bit.ly/2Jcy093

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ممنون از اطلاعات کامل
    • 0
    • 0
    سلام ، خسته نباشین خیلی مقاله مفیدی بود و یه دید کلی بهم داد اما یکم توی انتخاب های نزدیک به هم موندم من یه لپ تاپ می‌خوام برای انجام کارهای گرافیکی و طراحی وب سایت و اینکه می‌خوام حداقل تا چند سال برام جواب بده توی چندین سایت مشخصات مورد نیاز کلی برا همچین کارهایی رو خوندم ، لپ تاپ های اونجوری رو فیلتر کردم ولی باز میبینم که توی نظرات کاربرا نوشتن که برای کارهای گرافیکی خوب نیست نمیدونم چیکار کنم میشه شما چند مورد رو پیشنهاد کنید ؟ قیمت تا ۱۵ میلیون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/21 21:20:53
      • 0
      • 0

      سلام اگر به دنبال لپ تاپ کاملی برای کارهای گرافیکی هستید باید بودجه مورد نظر را دو برابر کنید اما اگر کارهای گرافیکی سبک مدنظرتان است و بیشتر روی طراحی وبسایت تمرکز دارید اولین نمونه پیشنهادی ما لپ تاپ ایسوس مدل FX504V-C با کانفیگ بسیار فوق العاده ی پردازنده Core i7 نسل هشتم و رم 12 گیگی به همراه گرافیک GTX-1050 با حجم 4 گیگ می باشد که به آسانی نیاز شما را مرتفع می کند همچنین این لپ تاپ با وجود 128 گیگ حافظه SSD می تواند سرعت پردازشی شما را چندین برابر کند. از طریق لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2kjp4GA نمونه ی بعدی لپ تاپ ایسوس مدل UX310-B می باشد که دارای پردازنده و رم مشابه مدل قبلیست اما گرافیک کمتری دارد کارت گرافیک MX 130 با ظرفیت 2 گیگ می باشد و می تواند نیاز شما را پاسخگو باشد همچنین میزان حافظه SSD نیز دیگر تفاوت آن با سیستم قبلی قلمداد می شود و میزان 256 گیگ ظرفیت دارد. لینک زیر برای دسترسی به این لپ تاپ فراهم شده است. https://bit.ly/3238BHj

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه لپ تاپ میخوام تا سقف ۶ تومن واسه کارای عادی مثل فیلم دیدن بازی کردن وب گردی و... و البته برای دانشگاه و اینام نیازمه برای رشته حسابداری یه مدلی میخوام که خوب باشه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/21 20:18:25
      • 0
      • 0

      سلام بهترین مدل برای بودجه ای که شما در نظر دارید لپ تاپ ایسوس مدل K540UB-B پردازنده Core i3 نسل هشتم و رم 4 گیگی به همراه گرافیک 2 گیابایتی MX-110 و حافظه 1 ترابایتی کاملا پاسخگوی نیاز شما می باشد. از طریق لین زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2keoVEh اگر بخواهید لپ تاپ ارزان تری خریداری کنید مورد بعدی نیز لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-O می باشد که دارای مشخصات مشابه مدل قبلی با اندکی تفاوت به خصوص در زمینه گرافیک می باشد که از نوع AMD 350 با حجم 2 گیگبایت می باشد. برای دسترسی به این لپ تاپ می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. https://bit.ly/2Jcy093

    • 0
    • 0
    ‌سلام‌ من‌ یه لپ‌ تاپ‌ میخوام‌ تا ۱۰‌ تومن‌ برای‌ دانشگاه میخواستم‌ از راهنماییتون‌ استفاده‌ کنم‌ یه‌ چیز‌ خوب‌ معرفی‌ کنید‌
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/14 20:42:21
      • 0
      • 0

      سلام با توجه به بودجه ای که دارید لپ تاپ های فوق اعاده ای می توانید خریداری کنید. مورد اول لپ تاپ ایسوس مدل K542UF-A با پردازنده Core i7 نسل هشتم رم 12 گیگ و گرافیک MX-130 با ظرفیت 2 گیگ می تواند برای 5 سال آینده با قدرت بسیاری در خدمت شما باشد. از طریق لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2H9aEB7 مورد بعدی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-D می باشد که پردازنده سبکتری دارد اما همچنان قدرتمند است Core i5 نسل هشت و رم 8 گیگی با گرافیک MX-150 دارای ظرفیت 4 گیگ که بیشتر مناسب کارهای گرافیکی و بازی های سنگین است. بنابراین می توانید با هزینه کمتر لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید. از طریق لینک زیر به این دستگاه دسترسی خواهید داشت. https://bit.ly/2DZFbBr

    • 0
    • 0
    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون واقعا خسته نباسید داره. یه سوال داشتم لطف میکنین بندرو راهنمایی کنین که رو لپتاپ asus n580gd اس اس دی ۱۲۸ ببندم واسه کارای مهندسی عمران در حد متوسط.خوبه؟یا روی لپتاپ asus g531 با رم ۸ یه رم ۸ دیگه ببندم بشه ۱۶.و هزینه کدوم عمل کمتره برام اضافه کردن اس اس دی۱۲۸ یا اصافه کردن رم ۸؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/14 20:46:33
      • 0
      • 0

      سلام به طور کلی طبق تحقیقاتی که شده استفاده از هارد SSD بسیار مثمرثمر تر از ارتقا رم خواهد بود. چراکه فایل های سیستمی با سرعت بیشتری در دسترس پردازنده ها و رم قرار می گیرند.

    • 0
    • 0
    سلام و تشکر بابت توضیحاتِ بی نهایت خوب سایتتون. سوال من این هست که آیا نوت بوک ها قادرند که نرم افزار هایی نظیر اکسل وپارسیانِ حسابداری رو جوابگو باشند؟سیستم موقع کار بااین نرم‌افزار ها دچار اشکال نمیشه؟شما چه مدل نوت بوکی رو پیشنهاد میکنید؟ وزن و سایز برام حائز اهمیت هست چون دایماً باید سیستم رو همرام داشته باشم. و اینکه پیشنهادتون برای لپ تاپ با رنج قیمت 5-6 تومن برای نرم افزار های ورد،اکسل،پارسیان و trading چی هست؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون و وقتیکه گذاشتید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/04 18:42:15
      • 0
      • 0

      باسلام بله تمامی لپ تاپ ها توانایی اجرای مجموعه آفیس را دارا می باشند منتهی مراتب سرعت اجراها در بین لپ تاپ های مختلف متفاوت است. پیشنهاد ما برای شما لپ تاپ های سایز 14 اینچ به پایین است که هم وزن سبکتری دارند و گاها برخی مدل ها نیز نمایشگر لمسی دارند که بسیار کارآمد می باشد. مدل پیشنهادی ما لپ تاپ اچ پی مدل BS199-A می باشد البته قیمت نهاییش اندکی با بودجه پیشنهادی شما متفاوت است پردازنده Cote i5 نسل هشتم و رم 4 گیگ به راحتی پاسخگوی نیاز شما می باشد.اندازه این لپ 14 اینچ است و درنتیجه حمل و نقل آسان تری دارد. از لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2KfLd1n نمونه ی دیگری که می توان در نظر داشت لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 120S-A با اندازه 11 اینچ و وزن 1.1 کیلوگرم بسیار مناسب کار شماست البته پردازنده این لپ تاپ خیلی پر سرعت نیست Celeron N3350 در کنار رم 4 گیگی و حافظه 500 گیگابایتی می تواند نیازهای شما را مرتفع سازد. https://bit.ly/2ZmXaI8

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ببخشید من دانشجوی معندسی کامپیوتر هستم و لپ تاپی میخوام که جواب گوی 4 سال دلنشگاه باشه چون هم طراحی سایت و برنامه نویسی و هم فوتوشاپ انجام میدم و بودجه ام زیر8 تومن هست میشه بین ایسوس و لنوو یک مدل خوب بگید باتوجه به چیزایی که گفتم یا ایسر ممنون میشم راهنماییم کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/06/04 18:58:35
      • 0
      • 0

      با سلام با توجه به مواردی که گفتین تیم تخصصی ما بهترین لپ تاپ ها را برای شما معرفی میکنند که به ترتیب لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-H این لپ تاپ شما را برای 6 سال آینده م یتواند بی نیاز از خرید لپ تاپ جدید کند پردازنده نسل هفتم Core i7 در کنار رم 8 گیگی و گرافیک MX110 2 گیگابایتی مجموعه خوب و قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد. از لین زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشد. https://bit.ly/2zoSsyR مورد بعدی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-K این لپ تاپ نیز با پردازنده Core i5 نسل هشتم با رم 8 گیگی چیزی از لپ تاپ قبلی کمتر ندارد که هیچ از نظر گرافیکی قدرت بیشتری دارد و بیشتر مناسب کارهای گرافیکی است ظرفیت 4 گیگی گرافیک MX-150 و حافظه 2 ترابایتی نقاط متمایز دیگر این نوت بوک نسبت به مورد قبلی هستند. از لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/30zqRXH

    • 1
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ با قیمت ۸ ملیون برا پسرم که ۱۳ساله هست میخوام البته دوست دارم لپ تاپ جوری باشه که تا چند سال اینده جوابگو باشه ، قابل توجه اینکه پسرم میخواد بتونه بازی هایی مثل بلک آپس ۴ انحام بده ، برنامه هایی برای محتوا سازی مدرسه هم لازمه راهنمایی بفرمایید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/14 20:35:35
      • 0
      • 2

      سلام با توجه به نیاز و بودجه ای که در نظر دارید بهترین موارد رو براتون معرفی میکنیم: لپ تاپ ایسوس مدل R542UR-C با مشخصات پردازنده Core i5 رم 8 گیگ و گرافیک 930MX با حجم 2 گیگابایت تا چند سالی میتونه بازی های مختلفی رو اجرا کنه. https://bit.ly/2M3XaKS مورد بهتر اما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-H با مشخصات فوق العاده Core i7 رم 8 و گرافیک 2 گیگابایتی MX110 می باشد. این مورد از نظر ظاهری شاید به زیبایی لپ تاپ های ایسوس نباشد اما از نظر کارایی بدون شک قوی تر از مدل بالایی است. https://bit.ly/33fJQs0

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مقاله ی بسیار کامل شما ، خیلی استفاده کردم همه سوالات رو در یک جا پاسخ گرفتم ، کامل و عالی 👌👌
    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید ، ممنونم برای اطلاعات عالی که در اختیار گذاشتید ، ازتون کمک میخواستم برای خرید لپتاپ تا نهایت قیمت هشت میلیون و پانصد ، کارهای سنگینی نمیخوام باهاش انجام بدم بیشتر برای مطالعه و کارهای اموزشی و کارهای روزمره مثل فیلم و اهنگ و اینکه کارایی و عمر مفیدی داشته باشد چون تا ۱۰ سال اینده هم فکر نمیکنم قدرت خرید لپتاپ جدیدی داشته باشم. ممنون میشم راهنمایی کنید . مرسی
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/14 20:15:01
      • 0
      • 0

      با سلام بهترین مورد برای شما لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-J می باشد که مشخصات بسیار عالی دارد و تا 10 سال آینده میتونه نیاز شما رو پاسخگو باشه. پردازنده Core i7 رم 8 گیگ و گرافیک MX 150 با حجم 2 گیگابایت، همچنین حافظه یک ترابایتی نیاز شما رو از ذخیره اطلاعات مرتفع خواهد کرد. https://bit.ly/2MEF0Pb

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم راهنماییم کنید برای خرید لپ تاب خوب زیر ۵تومن برای کار روزمره فیلم دیدن.. گاهیم ادیت و فتوشاپ دوست دارم کیفیت خوبی داشته باشه و لمسی و تبدیل شونده باشه اگه کیفیت خوبش هست معرفی میکنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/05/14 20:11:05
      • 0
      • 0

      با سلام در حال حاضر با بودجه ای بالای 10 میلیون می توان لپ تاپ تبدیل شونده با صفحه لمسی خریداری کرد با توجه به بودجه پیشنهادی شما بهترین لپ تاپ میتونه لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330-D باشه با مشخصات کاملا سبک تا حدی نیاز شما رو پوشش خواهد داد. از لینک زیر می توانید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2M0ngOP

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید به نظر شما لپ تاب با قیمت مناسب برای کار کردن با نرم افزارهای perimer.vegus.ediusو... چیه؟؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/26 20:29:34
      • 0
      • 0

      با سلام اگر بازه قیمتی و بودجه مورد نظرتون رو اعلام می کردید کار برای راحتی بیشتر فراهم میشد اما با توجه به نرم افزارهایی که عنوان کردید بهترین گزینه ها به شمار می روند از قرار زیر است: لپ تاپ ایسوسو مدل X540UB-A با پردازنده Core i7 و حافظه رم 8 گیگ و گرافیک عالی MX 110 با حجم 2 گیگ مناسب کار شما می باشد. لینک دسترسی به این محصول و خرید آن از انبار خاص باکس در زیر درج شده است. https://bit.ly/2LrVLg8 قیمت مناسب تر و البته تاحدی متوسط نیز لیپ تاپ لنوو Ideapad 330-E با سی پی سو Core i5 و رم 8 گیگ و گرافیک MX 150 با ظرفیت 2 گیگ تاحدی کمبود پردازنده قوی تر را جبران می کند. برای خرید این محصول از انبار خاص باکس می توانید از لینک زیر اقدام نمایید. https://bit.ly/2y2fbjT

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من یه لپ تاپ میخوام بخرم رنج قیمت زیر ده میلیون تومن برای کارای دانشجویی ، فیلم ، بازی سیمز ، آفیس ، تا حدودی فتوشاپ و کورل ویدیو پیشنهادتون چیه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/15 17:42:23
      • 0
      • 1

      با سلام، ضمن تشکر از شما درباره سوالتون باید عرض کنم لپ تاپ های پیشنهادی ما به شما با توجه به نیاز پردازشی گرافیکی لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7-F با مشخصات Core i5 و رم 8 گیگابایتی که شاید تا به اینجا خیلی نظر شما رو به خدش جلب نکنه اما وجود یک حافظه 128 گیگی SSD در کنار حافظه اصلی و گرافیک فوق العاده GTX 1050Ti با ظرفیت 4 گیگ کاملا جبران رم و سی پی یو رو خواهد کرد. از لینک زیر میتونید به این لپ تاپ دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2LE7wQt مدل بعدی لپ تاپ ایسوس K542UF-A می باشد با پردازنده Core i7 و رم 12 گیگابابتی که نبود حافظه فوق سریع SSD و گرافیک MX130 با ظرفیت 2 گیگ نسبت به نمونه قبلی حس خواهد شد به خصوص اینکه تمرکز شما روی سیستمی با قدرت پردازشی گرافیکی هست. از لینک زیر میتونید این لپ تاپ رو بررسی نمایید. https://bit.ly/32faO2O

    • 0
    • 0
    سلام ببخشین تصویر درج شده این لپ تاپ gl63 8rd تو سایت در اصل برای لپ تاپ MSI GE63 Raider RGB 8RE هست من میخوام سفارش بدم فقط میخوام از چند مورد مطمئن شم حافظه کش رو درج نکردین که باید 9 مگابایت باشه، درسته؟ تو سایت msi نسخه بلوتوث 5 هست اما اینجا نوشته 4.2 ! چرا؟ محدوده سرعت پردازنده هم همه فروشنده ها و msi زدن در حالت توربو تا 4.1Ghz میره، این درسته؟ ممنون میشم جواب بدین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/13 18:06:53
      • 0
      • 0

      با سلام عکس ها مورد فنی پیش اومده بود و تصحیح شد و مشخصات نیز تکمیل شد. در حالت کلی خوشبختانه هنوز شرکت ام اس آی درگیر پارت نامبرهای مختلف و سفارشی سازی شده نشده است بنابراین مشخصات واحدی دارد.

    • 0
    • 0
    سلام تو مشخصات لپ تاپ msi gl63 8rd کارت گرافیک 1050 درج شده ، نباید 1050TI باشه؟! یا مدل 1050TI موجود نیست؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/12 17:50:18
      • 0
      • 0

      سلام ممنون اطلاع دادین اصلاح شد 1050 TI صحیح است.

    • 0
    • 0
    سلام با تشکر از شما این مدل msiکه تو سایت موجوده واقعا ips داره؟( چون بعضی از سایتا همین مدل با همین مشخصاتو زدن TFT!) و اینکه من بین MSI GL63 8RD و Asus 570UD موندم هرچند همیشه دوس داشتم msi بگیرم اما انتخاب یکی از این دو برام سخته با توجه به اینکه msi اس اس دی و کیبورد با قابلیت شخصی سازی و ips داره و از اونور ایسوس شارژ دهیش و مقدار رمش بالاتره من برای کار طراحی وب و برنامه نویسی و فیلم دیدن میخوام به نظرتون msi میتونه برام گزینه خوبی باشه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/11 18:31:05
      • 0
      • 0

      با سلام بدون شک هارد اس اس دی قابلیت ویژه تری نسبت به رم 12 دارد و معمولا رم بخشی از لپ تاپ هست که قابلیت ارتقا دارد و اصطلاحا در دسترس تر است. پردازش ها روی اس اس دی با سرعت بسیار بالایی انجام میشه و میشه گفت اون مقدرا تفاوت در رم اصلا حس نخواهد شد. درباره ی صفحه نمایش هم باید عنوان کنم از منبع شما برای مسئله TFT بودنش مطلع نیستیم اما در سایت های موثق IPS مطرح شده است.

    • 0
    • 0
    سلام من با نرم افزار های گرافیکی زیاد کار می کنم ولی کار اصلیم برنامه نویسیه و برام مهمه که صفحه نمایش لپ تاپ کیفیت خیلی خوبی داشته باشه و بودجم بین 10 تا 15 تومنه .چه لپ تاپی رو پیشنهاد می کنین؟ و همچنین برای انجام کارای گرافیکی نیاز دارم که صفحه نمایش لمسی باشه سوالم اینه که یه لپ تاپ با صفحه ی لمسی بگیرم یا یه لپ تاپ که لمسی نیست بگیرم و در کنارش از قلم نوری استفاده کنم؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/15 20:56:22
      • 0
      • 0

      با سلام بهترین موردی که با نیازهای شما همخوانی دارد لپ تاپ HP Pavilion X360-A می باشد. پردازنده Core i7 در کنار رم 12 گیگیابایتی و یک حافظه فوق سریع 128 SSD که تمام فرآیندهای پردازشی را در کسری از ثانیه مدیریت خواهد کرد به علاوه گرافیک MX130 نیز برای پردازش های گرافیکی در نظر گرفته شده است. می توانید از طریق لینک زیر این لپ تاپ را مشاهده و خریداری نمایید. https://bit.ly/2JgdAx2

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشین من لپ تاپ برای طراحی وبسایت و در اینده برنامه نویسی، میخوام(و صد البته برای فیلم دیدن!) خیلی دوس دارم وارد مک شم به نظرتون با بودجه ۱۶ تومن میتونم به مک بوک پروی خوب بگیرم؟ این کار بهتره به نظرتون یا گرفتن یه لپ تاپ ویندوزی ؟ مک کمبود برنامه نداره (برای کار های طراحی) ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/10 21:13:57
      • 0
      • 0

      سلام قاعدتا مک بوک به علت تمرکز زیاد روی مسائل امنیتی خیلی دست شما رو باز نخواهد گذاشت و همونطور که فرمودین لپ تاپ های اپل از لحاظ برنامه خیلی مناسب ما نیستند پیشنهاد ما به شما لپ تاپ های فوق العاده زیر است و در پایان لینک ها به ترتیب قرار داده خواهد شد. لپ تاپ ام اس آی مدل GL63 8RD با مشخصات i7 و رم 8 و یک ترابایت حافظه در کنار 128 گیگ SSD M2 که بسیار سرعت پردازشی رو بالا خواهد برد و پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی GTX1050TI حرفی برای رقابت به میان نخواهد گذاشت. لپ تاپ ایسوس مدل FX570UD-A با مشخصات مشابه به مورد قبلی اما با تفاوت در وجود حافظه پر سرعت SSD که بدون شک خیلی تفاوت ایجاد خواهد کرد. لپ تاپ ایسوس مدل UX310-B این مدل نیز از لحاظ پردازنده تفاوت فاحشی ندارد منتهی دارای حافظه 256 گیگابایتی SSD می باشد که واقعا کاربردیست اما ظرفیت گرافیک 2 گیگ است که البته به نظر ما حافظه SSD بیشتر کارایی خواهد داشت تا گرافیک. https://bit.ly/2YqUucC https://bit.ly/2zqypR6 https://bit.ly/3238BHj

    • 0
    • 0
    سلام من یک لپ تاب در حد 4 تا 5 تومان میخواستم رشتم مهندسی برقه و بیشتر با متلب کار میکنم و فقط میخوام متلب توش نصب بشه لطفا راهنمایی بفرمایید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/10 19:35:19
      • 0
      • 0

      باسلام پیشنهاد ما به شما لپ تاپ Ideapad 330-C با پردازنده Core i3 و رم 4 گیگی مب بی باشد البته نمیتوان توقع آنچنانی داشت از این لپ تاپ ولی برای رفع نیاز شما بسیار عالیست. از لینک زیر می توانید به این دستگاه دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2FHFb83

    • 0
    • 2
    • 0
    • 0
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید . من یک دانش آموز دبیرستانی هستم بودجه ی من تا سقف 5 میلیون تومنه من دنبال یک لپ تاپ هستم که بتونم باهاش فیلم های آموزشی درسی و.... ببینم و حافظش هم تا حدی باشه که بتونم عکس ها و فیلم هامو توش بریزم در ضمن خیلی اهل بازی کردن هم نیستم به عنوان یک کاربر معمولی از لپ تاپ استفاده میکنم متشکر میشم که جوابمو بدید و بگید که چه نوع لپ تاپی به درد من میخوره
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/25 20:09:21
      • 0
      • 0

      با سلام از آنجایی که بیشتر کاربری شما مالتی مدیا هست و نیاز به پردازش فراوانی ندارید پیشنهاد ما به شما Ideapad 330-R که علاوه بر سیستم پردازشی متوسط از حجم حافظه یک ترابایتی برخوردار است و می توانید هزار فیلم را در آن ذخیره نمایید و همچنین برای وبگردی و تحقیق و پژوهش های دانشجویی نیز بسیار کاربردی خواهد بود این لپ تاپ به تازگی در انبار خاص باکس موجود شده است و می توانید خریدتان را تکمیل نمایید.

    • 0
    • 0
    سلام و ممنون واسه مقاله تون من یه لپ تاپ واسه بازی سازی و نرم افزار های گرافیکی‌ و برنامه نویسی میخوام شما چه لپ تاپی رو پیشنهاد میدید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/25 19:22:52
      • 0
      • 0

      با سلام با توجه به اینکه از لحاظ بودجه نکته ای نگفتین من میتونم به شما لپ تاپ فوق العاده MSI GT83 8RF رو پیشنهاد بدم این لپ تاپ دارای رم 64 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی اس اس دی بی شک رقیبی نخواهد داشت. اگر بخواهید هزینه کمتری در نظر بگیرید مدل دیگر این کمپانی GS73VR 7RF نیز از کانفیگ بسیار عالی برخوردار است. هردوی این مدل ها در اتبار خاص باکس موجود هستند.

    • 0
    • 0
    سلام بین ۳ مدل لب‌تاب شک داشتم البته بیشتر برام پردازش و و اینها مهم هست خیلی هم سر در نمیآورم اهل بازی هم خیلی نیستم اما بدم هم نمیاد انجام بدم بیشتر با فتوشاپ و پریمیر و کار های نقشه کشی اتو کد کار میکنم دلم می خواد این ها رو روون اجرا کنه به نظرتون‌کدام بهتره یا اینکه خودتان پیشنهادی دارید؟ acer Aspire A715- 71G- 7158 Asus vivi book s15- s510- uf- ba ideyapde 520 مدل های مختلف مانند ای بی و سی در همین هفته می خوام خریداری کنم... ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/25 18:03:28
      • 0
      • 0

      با سلام خدمت شما پیشنهاد من به شما بدون شک لپ تاپ ایسر Aspire A715 هست که دارای رم 12 و یک حافظه 128 گیگی اس اس دی می باشد و بسیار سرعت پردازشی رو بالا می برد. این مدل لپ تاپ در انبار خاص باکس موجود است می توانید با یک جستوجوی ساده انواع مدل هایش را بررسی نمایید.

    • 0
    • 0
    مطلبتون خیلی مفید بود ممنون من لب تاپی میخوام برای امور روزمره و 3دی مکس و فوتوشاپ و... کارای گرافیکی متوسط و خیلی بودجه زیادی ندارم ایسوس r542ur i7 7500u آیا مناسب هست؟ و اینکه نظرتون در مورد دست دوم چیه؟ ایسوس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/27 18:03:42
      • 0
      • 0

      با عرض ادب و ممنون از شما باید خدمت شما عارض بشیم که خرید لپ تاپ دست دوم تا مقدار زیادی ریسک خودش رو داره مگر اینکه در جریان طریقه استفاده مالک قبلی باشید و مطمئن باشید که به علت تعمیر و خرابی تصمیم به فروش نگرفته اند. اما درباره لپ تاپ نو اگر حتما قصد دارید ایسوس خریداری کنید پیشنهاد ما به شما مدل X541 با کانفیگ i7 7500 و رم 12 گیگابایتی می باشد که فضای بسیار زیادی برای اجرا در اختار شما قرار می دهد این محصول را می توانید از لینک زیر در خاص باکس خریداری کنید: http://bit.ly/2IM5pXN

    • 0
    • 0
    سلام من یک دانش اموز دبیرستانی هستم و حدود 10-12 تومن پول جمع کردم و می خواهم یک لپ تاپی داشته باشم که بتونم حداقل 5-6 سال خودمو بیمه کنم می خواستم بدونم شما چه لپ تاپی روپیشنهاد می کنید؟ ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/27 20:56:37
      • 0
      • 0

      با سلام باتوجه به اینکه بودجه ی خوبی را برای خرید لپ تاپ در نظر دارید پیشنهاد ما به شما Ideapad 330-N کانفیگ فوق العاده i7 نسل 8 با 16 گیگ رم و 4 گیگ پردازنده گرافیکی و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و تا چندین سال حرفی برای گفتن دارد اما اگر لپ تاپی از برند ایسوس خریداری کنید مقدار رم و مقدار فضای ذخیره سازی شما نصف می شود مدل R542UN-B می باشد هردوی این لپ تاپ ها در انبار خاص باکس موجودند می توانید از دو لینک زیر برای خرید این دو لپ تاپ اقدام نمایید. http://bit.ly/2Ri41jJ http://bit.ly/2Kpsz9B

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم میخام یه لپ تاب ۷تا ۱۰تومنی بخرم مارک لنوو خوبه میترسم زود خراب شه یه مدل لنوو هست که i5 8250u 8 Graphic Ram 8 mx150 قیمت حدودا ۷۶۰۰۰۰۰ به نظرتون ای خوبه واسه من اهل بازی نیستم فقط وبگردی و بعضی وقت ها بازی افیس و ... یا نسخه i78550u با ۸ گیگ رم و گرافیک 4 mx150خوبه با قیمت ۹۵۰۰۰۰۰
    • 0
    • 0
    با سلام ممنون از بابت مقاله خوبتون.میخواستم یه لپتاپ خوب برای گیم و کمی طراحی و کار های شخصی تا سقف ۷تومن معرفی کنید.واینکه نظرتون راجع به خرید لپتاپ کارکرده چیه...آیا ارزش خرید داره؟
    • 0
    • 0
    سلام ببخشید میخواستم یه راهنمایی کنید برای من که میخوام مقدار متوسطی گیم بازی کنم و کمی کار کنم با بودجه محدود چه لب تاپ هایی مناسب است
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید بین دو مدل لپ تاپ 15 اینچی ام اس آی مدل GV62 7RD و لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A715-71G-71Y کدوم رو پیشنهاد میدید؟ درسته ایسر با این قیمت داره سخت افزار قدرتمندتری رو نسبت به ام اس آی ارائه میده اما کیفیت ساخت و بدنه و صفحه نمایش ام اس آی ظاهرا می چربه. در مجموع نظر شما رو کدوم یکی از این دو مدل هست؟ با تشکر از زحمات شما.
    • 0
    • 0
    سلام. لب تاب برای دانشجوی رشته حسابداری و برای کارهای روزمره چه سخت افزاری و چه لب تابی پیشنهاد میکنید؟
    • 0
    • 0
    سلام اگه میشه راهنمایی کنید لپتاپ i7 8550 u , 2gb GeForce gtx 1050 بهتره یا i7 8565 u , 4gb mx150
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/28 16:35:11
      • 0
      • 0

      با سلام به شما دوست گرامی عرض شود خدمت شما که به این صورت نمیتوان به طور قطع گفت کدوم مورد بهتر است باید دید کاربری مد نظر شما چیست و پیرامون آن تصمیم گرفت که کدام را انتخاب کنید.

    • 0
    • 0
    شما بجز لبتاب ideapade330 که عرض کردم خدمتتون چه لبتاپی پیشنهاد میدین تا قیمت ۸و نیم میلیون و کارهایی که میخوام انجام بدم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/03/28 16:30:17
      • 0
      • 0

      با سلام به عنوان مثال چند مورد از لپ تاپ هایی که میتوانید در رده پیشنهادی خود بررسی کنید از قرار زیر است: https://bit.ly/2Xtovvv مدل دیگری با قدرتی بیشتر و البته قیمتی گران تر نیز مدل ایسر Aspire 5-F با رم 12 گیگی می باشد که از لینک زیر می توانید به ان دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2Iqejvj

    • 0
    • 0
    با سلام برای نرم افزارهایی مثل فتوشاپ،ادیوس، revit ،نت بین،اتوکد....(برق و کامپیوتر) کدوم از این دو بهتره؟تقریباً ی رنج قیمت hp Pavilion x360, i7 856u,graphic 4gb GeForce mx150 تبدیدیلپذیر ۱۴اینچ با ایسوس zenbook flip ux561ud i7 8550u, graphic 2gb GeForce gtx1050 تبدیل پذیر ۱۵.۶ اینچ که بقیه مثل هم هردو رم ۱۲ddr4 نوع صفحه... مهممترین تفاوت گرافیک و اندازه صفحه نمایش کدوم یکی انتخاب بهتری هست؟ واینکه کار با لینوکس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/04/11 19:06:24
      • 0
      • 0

      با سلام گرافیک GTX1050 بسیار قدرتمندتر از MX150 می باشد و به علاوه لپ تاپ 15.6 اینچی برای کار طراحی بیشتر کارایی دارد چون فضای بیشتری را در اختیار شما می دهد.

    • 0
    • 0
    سلام لب تاپ lenovo ideapade 330 با مشخصات : cpu corei7 و رم ۸ گیگ و گرافیک ۲ گیگ mx150 مناسب برای آموزش دیدن تدوین فیلم و کارکردن با نرم افزار های فتوشاپ و پریمیر و افتر افکت هست یا خیر؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/30 21:27:01
      • 0
      • 0

      سلام ارسلان عزیز، در خصوص نرم افزار هایی که ذکر کردید باید عرض کنیم که تماِ این نرم افزار ها رابطه ی مستقیمی با گرافیک و حافظه ی رم دارد. لپ تاپی که ذکر کردید در هر دو زمینه میتواند عملکرد خوبی داشته باشد امّا چنانچه تصور میکنید استفاده ی شما از نرم افزار های ذکر شده فوق حرفه ای میباشد پیشنهاد میکنیم از لپ تاپ های بالارده ی لنوو، ایسر و ایسوس هم دیدن فرمایید.

    • 0
    • 0
    خيلى ممنون كه جواب پيام قبلى رو داديد، ميخواستم بدونم لپ تاپ Acer Aspire A715 core i5 رو پيشنهاد ميكنيد يا Lenovo 520 كه با جستجويى كه كردم هر دو مدل نسخه SSD دار هم دارند
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/29 16:24:09
      • 0
      • 0

      وظیفه ی ما پاسخگویی به شماست متین عزیز. در خصوص لپ تاپی که ذکر کردید باید عرض کنم که این مدل دارای پردازنده های گرافیکی نسبتاً ضعیف تری در برابر A715 میباشد. توجه داشته باشید که قدرتِ نهفته در A715 این لپ تاپ را در دسته ی لپ تاپ های حرفه ای و گیمینگ قرار داده است.

    • 0
    • 0
    خيلى ممنون كه جواب پيام قبلى رو داديد، ميخواستم بدونم لپ تاپ Acer Aspire A715 core i5 رو پيشنهاد ميكنيد يا Lenovo 520 كه با جستجويى كه كردم هر دو مدل نسخه SSD دار هم دارند
    • 0
    • 0
    خیلی کامل بود ممنون از شما و سایت خوبتون
    • 0
    • 1
    ممنونم، راهنمایی فوق العاده ای بود!
    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مطلب مفیدتون مشاوره تلفنی هم دارین چن تا سوال دارم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/28 17:27:25
      • 0
      • 0

      سلام جناب سلیمانی عزیز، بله همکارانِ ما پاسخگوی شما دوست عزیز خواهند بود.

    • 0
    • 0
    خیلیی جامع و کامل بود ممنون از وقتی که گذاشتین، لپ تاپ برای آهنگسازی می‌خوام، که بتونه حجم زیادی از پردازش ایفکتها و صداها رو تحمل کنه.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/28 17:29:44
      • 0
      • 0

      سلام محمدرضای عزیز، میتوانید لپ تاپ هایی با رنج قیمت 5 تا 10 میلیون را در وبسایت ما بررسی کنید. پیشنهادِ ما لپ تاپ K550IK میباشد امّا میتوانید با بررسی بیشتر در وبسایت لپ تاپ های بیشتری را بررسی بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشين مرسى از مطلب خوبتون . من يه لپ تاپ ميخوام كه كلا با كيفيت باشه،و براى فيلم ديدن (كيفيت خوبى داشته باشه، لزوما مات باشه و غير TFT!) و براى برنامه نويسى و كارهاى گرافيكى (در حال يادگيرى هستم و كار حرفه اى انجام نميدم فعلا...) (اصلا براى بازى نميخوام) به نظرتون چقدر بايد هزينه كنم چون بودجه تا سقف 8 و احيانا 9 تومن( و شايد مقدارى بيشتر!) در اختيار دارم ، لطفا بهترين مدل ها رو تا اين حدود معرفى كنين ( از بين برند هاى لنوو و ايسوس و ايسر و دل ) و اينكه دو تا سوال داشتم چرا TFT به عنوان نقطه ضعف ياد ميشه ؟يعنى انقدر بده ؟! بيننده رو حين تماشتى فيلم اذيت ميكنه ؟ و اينكه ايا وجود SSD براى اين كارهاى من ضرورى ميشه؟ ممنون ميشم جواب بدين
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/28 16:33:23
      • 0
      • 1

      سلام متین عزیز، تفاوت نمایشگر های TFT و IPS را بیش از همه طراحانِ عزیز احساس میکنند. در بعضی نرم افزار های گرافیکی و یا فتو شاپ کارانِ حرفه ای ممکن است مات بودنِ رنگ ها کمی کاربر را اذیت کند امّا در زمانِّ تماشای فیلم و کارهای روزمره تفاوت چندانی در این دو نمایشگر دیده نمیشود. حافظه ی SSD هم به دلیل سرعتی که در روندِ انتقال اطلاعات انجام میدهد به آن تاکید میشود. با توجه به بودکه ای که دارید پیشنهاد میکنم حافظه ی SSD را از لیست خود حذف کنید. پیشنهادِ ما برای شما دوست عزیز لپ تاپ ایسر مدل A715 سری پردازشگر i5 است که به راحتی توانایی رسیدگی به نیار های شما دوست عزیز را دارد.

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشين مرسى از مطلب خوبتون . من يه لپ تاپ ميخوام كه كلا با كيفيت باشه،و براى فيلم ديدن (كيفيت خوبى داشته باشه، لزوما مات باشه و غير TFT!) و براى برنامه نويسى و كارهاى گرافيكى (در حال يادگيرى هستم و كار حرفه اى انجام نميدم فعلا...) (اصلا براى بازى نميخوام) به نظرتون چقدر بايد هزينه كنم چون بودجه تا سقف 8 و احيانا 9 تومن( و شايد مقدارى بيشتر!) در اختيار دارم ، لطفا بهترين مدل ها رو تا اين حدود معرفى كنين ( از بين برند هاى لنوو و ايسوس و ايسر و دل ) و اينكه دو تا سوال داشتم چرا TFT به عنوان نقطه ضعف ياد ميشه ؟يعنى انقدر بده ؟! بيننده رو حين تماشتى فيلم اذيت ميكنه ؟ و اينكه ايا وجود SSD براى اين كارهاى من ضرورى ميشه؟ ممنون ميشم جواب بدين
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشد. مقاله جامع و کاربردی بود ممنون .من یه لپ تاپ در رنج قیمت 10 میلیون میخوام که برنامه های سه بعدی مثل 3d max با رندر قابل قبولی انجام بده ممنون میشم راهنماییم کنید و یه سوال دیگه اینگه کف قیمت برای لپ تاپ با همین کارایی که گفتم چقدره و چه نوعی بازم ممنون.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/24 20:18:31
      • 0
      • 0

      سلام علی عزیز، لپ تاپ های ایسر مدل Aspire 715 را در مدل های متفاوت بررسی کنید .

    • 0
    • 1
    بنده یه لپ تاپی می خواستم که اولا قیمت حداکثر تا 3تومن 2- خیلی مقاوم و با عمر طولانی( 20 سال اینا) چون واقعا از لحاظ مالی نمی تونم چند سال دیگه بخرم و در ضمن من هروز حدود 16 ساعت ازش کار می کشم.3-برای نرم افزارهای مهندسی برق-الکترونیک (مخصوصا hspice و cadenceو....)خوب باشه و در ضمن من همه کتابها و مقاله هاو کلا هر چیز دیگه رو از رو لپ تاپ می خونم 4-سرعتش خیلی بالا باشه ولی از لحاظ گرافیکی در حد معمولی باشه. اصلا به هیچ عنوان برای کارهای گرافیکی و بازی و فیلم و اینا نمی خوام 5-به جز usb و محض احتیاط lan هیچ کدوم از پورتها به هیچ عنوان به دردم نمی خوره اصلا به tv یا پروژکتور و اینا نمی خوام وصل کنم. 6- اصلا لمسی نباشه(به هیچ عنوان)5- حتما گارانتی داشته باشه6- نازک باشه. باز هم می گم سرعتش و عمر طولانیش خیلی خیلی برام مهمه.بقیه چیزها معمولی.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/24 20:21:10
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز، لطفا مقاله ی جدید را که برای لپ تاپ های ارزان قیمت نوشته شده مطالعه فرمایید.

    • 0
    • 0
    مقاله خیلی خوبی بود لپ تاپ های لمسی چه مزیتی نسبت به دیگر لپ تاپ ها می تواند داشته باشد مثلا برای فتوشاپ کدام بهتره؟ لپ تاپ های مایکرو سافت چه مزیتی نسبت به سایر دارند؟ و سوال آخر اینکه با لپ تاپ های گیمینگ میشه کارهای تایپ خوب اجرا کرد؟ ببخشید اگه طولانی شد.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/15 17:14:58
      • 0
      • 0

      سلام کاظم عزیز، طبیعتاً خرید یک لپ تاپ تاچ اسکرین میتواند درکارهایی مانند استفاده از نرم افزار های طراحی و ادیت تصویر کمک شایانی به شما بکند امّا به هرجهت هزینه ی زیاد یهم برای تعمیر آنها باید در نظر بگیرید. لپ تاپ های مایکروسافت به دلیل یکپارچه بودنِ سخت افزار و سیستم عامل بسیار روان تر از بعضی محصولاتِ دیگر هستند. برای بهره بردن از تایپ های لذت بخش شما تنها باید به طراحی و عمق کلید های د نظر گرفته شده برای لپ تاپ توجه داشته باشید .

    • 0
    • 0
    با سلام مجدد به خاطر محدودیت نتونستم تو متن قبلی این پیام رو بفرستم خودم با توجه به بودجه ام و نیاز هام به این مدل ها رسیدم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون نیاز هام: انجام کارهای دانشجویی و برنامه نویسی pyton(استفاده کم از متلب) خوندن فایل های متنی (کیفیت صفحه ی خوبی داشته باشه) فیلم دیدن(کیفیت صفحه ی خوبی داشته باشه) بازی های معمولی و نه سنگین و اینکه تا چند سال خیالم راحت باشه که کم نمیاره خودم به این مدل ها رسیدم حدود قیمتا رو هم نوشتم که اگه واقعا سایتی اشتباه نوشته بود و این مدل با این قیمت نیست اصلا، بگید [ideapad 330 i5-8250u_ ram= 12g_ mx 150/2gig 1Tb [7900000 [ideapad 330 i5-8250u_ ram= 8g_ mx 150/4gig 2Tb [8600000(این مدل اصلا وجود داره !!! چون تو سایتای خارجی نبود همچین چیزی) [ideapad 330 i5-8250u_ ram= 8g_ mx 150/2gig 1Tb [7400000 (تفاوت قیمت این مدا با اولی تو رام 8 گیگه و تفاوت قیمت 500 تومنی . مزایای رام 12 گیگ چیه و ؟ و با توجه به نیاز های من از لپ تاب آیا ارزش هزینه کردن داره؟) [ideapad 520 i5-8250u_ ram= 8g_ mx 150/4gig 1 Tb [9100000 [ideapad 330 i7-8550u_ ram= 8g_ mx 150/2gig 1Tb [8500000 ببخشید انقدر طولانی شد بازم ممنونم ازتون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/15 17:27:51
      • 0
      • 0

      بهترین گزینه در میانِ محصولاتی که ذکر کردید لپ تاپ Ideapad 330 با 12 گیگابایت رَم میباشد و برای نیاز های شما گزینه ی مناسبی برشمرده میشود.

    • 0
    • 0
    سلام من قصد خرید یه لپ تاپ با بودجه 8 تا 9 دارم خودم چند وقتی که گشتم واقعا سردرگم شدم مدلایی هستن که کاملا هم نام ولی مشخصاتشون متفاوته. در مواقعی اصلا مدلی با مشخصاتش که تو سایتای ایرانی بود، تو سایتای خارجی اصلا همچین چیزی نیست!! چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین 1- تو سایتای بنچمارک که دیدم قدرت i5-5250u و i7-8550 خیلی به هم نزدیک بود و حتی i5-8250u از i7-7500u عملکرد بهتری داشت . آیا واقعا این درسته؟ و اینکه با توجه به قیمت کمتر i5 آیا واقعا همون عملکرد نزدیک I7 رو داره؟یا اینکه با توجه به معرفی i9 دیگه نباید سمت i5 رفت؟ 2-بین مدلایی که دیدم این مورد واسم جالب بود ideapad 330 i5-8250u - ram= 8gig - mx150/2gig با قیمت حدودی 7.5 ideapad 320 i5-8250u - ram= 4gig mx150/2gig با قیمت حدودی 8.2 الان مورد دوم هم قدیمی تره نسبت به ip 330 و هم رام کمتری داره بقیه مشخصات هم کپی هم ولی قیمتش بیشتره!!! یعنی سایتای ایرانی اشتباه مینویسن مشخصات رو؟ اگه اشتباه نیست پس علتش چیه؟ 3 واقعا شرایط من جوریه که به زور همین بودجه رو تامین کردم و دوست ندارم انتخاب اشتباهی کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لیست لپ تاب هاب مورد نظرم رو براتون میفرستم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/15 17:22:28
      • 0
      • 0

      سلام دوست عزیز، درم ورد سوال دوّم باید عرض کنم که سری پردازشگر هایی که با پسوند U در اختیار شما قرار میگیرند در واقع پردازشگر های سری کم مصرف اینتل هستند که دلیل تفاوت نه چندان زیاأِ آنها همین هست. پیشنهاد میکنم سری های HQ را با نمونه های معمولی مقایسه بفرمایید. در میان مدل هایی که ذکر کردید دو مدل 320 و 330 را نوشتید، این دو سری لپ تاپ لنوو با قیمتهای مختلف و در دسته ی میان رده ها به بازار روانه شدند که تفاوت چندانی از لحاظ ظاهری هم با یکدیگر ندارند، پیشنهاد میکنیم 330 را در اولویت قرار دهید.

    • 0
    • 0
    سلام من بودجم تا ۴ میلیون هست و خیلی به لپ تاپ های گیمنیک علاقه دارم می خواستم یه لپ تاپ خیلی خوب به من معرفی کنید من همی متن بالا رو خوندم و دستتون درد نکنه و من هم اون چیز ها رو یادداشت کردم (خواسته هام رو ) ببینید بعد بگویید چه لپ تاپی بخرم که تو این رنج قیمت باشه ضعیف تر هم می ود پیشنهاد بدهید : مدل : گیمنیک چه شرکتی : ایسر یا لنوو رم : ۸ قابل ارتقا حافظه :۱ TB صفحه نمایش : full HD یا 4k نوع رم : ddr 4 یا ddr3 سی پی یو : intel core i7 نوع باتری :۴ سلولی باتری :۳۰۰۰ میلی امپری جی پی یو : nveda یا amd اس اس دی داشته باشه یا نه : ترجیحا بله
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/15 17:31:02
      • 0
      • 0

      سلام فردین عزیز، متاسفانه هیچ لپ تاپ گیمینگ یا حتی بالارده ای با این قیمت ذکر شده در محصولاـِ حاضر موجود نمی باشد.

    • 0
    • 0
    سلام من بودجم تا ۴ میلیون هست و خیلی به لپ تاپ های گیمنیک علاقه دارم می خواستم یه لپ تاپ خیلی خوب به من معرفی کنید من همی متن بالا رو خوندم و دستتون درد نکنه و من هم اون چیز ها رو یادداشت کردم (خواسته هام رو ) ببینید بعد بگویید چه لپ تاپی بخرم که تو این رنج قیمت باشه ضعیف تر هم می ود پیشنهاد بدهید : مدل : گیمنیک چه شرکتی : ایسر یا لنوو رم : ۸ قابل ارتقا حافظه :۱ TB صفحه نمایش : full HD یا 4k نوع رم : ddr 4 یا ddr3 سی پی یو : intel core i7 نوع باتری :۴ سلولی باتری :۳۰۰۰ میلی امپری جی پی یو : nveda یا amd اس اس دی داشته باشه یا نه : ترجیحا بله
    • 0
    • 2
    لپ تاپ برای فیلم و موسیقی و حداقل فیفا با بوجه ۵ تومن معرفی میکنین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/10 17:45:32
      • 0
      • 0

      سلام محمدرضا عزیز، بهترین گزینه در رنج قیمتی شما لپ تاپ های لنوو V130 میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام پیشنهادتون برای کار دفاتر اسناد رسمی چ مدل لپتاپ می‌باشد؟ هم چنین کیس اسمبل شده ؟ با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/10 17:44:40
      • 0
      • 1

      سلام امیر علی عزیز، پیشنهاد میشود از لپ تاپ های میان رده ی لنوو Ideapad 320 بهره ببرید.

    • 1
    • 1
    با عرض سلام لب تاب برای اجرای نرم افزارهای رشته برق مثل متلب و اتوکد از برند ایسوس کدوم مدل رو پشنهاد می فرمایید. تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/03 21:18:43
      • 0
      • 0

      سلام رضا عزیز، برای اجرای نرم افزار های مورد نیاز شما دوست عزیز باید از یک لپ تاپ با مشخصات فنی نسبتاً خوبی بهره ببرید. پیشنهادِ ما به شما دوست عزیز خرید یکی از لپ تاپ های ایسر سری Aspire 715 میباشد که با برخورداری از پردازشگر مرکزی HQ و فضای رَم کافی میتواند نیاز های شما دوست عزیز را برطرف کند.

    • 0
    • 0
    عرض سلام و ادب . ممنونم از مطالب مفید و درجه یکتون . معذرت میخام .اگه امکانش هست لپ تاپ surface در رنج قیمت 15 تومن معرفی بفرمایید .. برای نرم افزارهای مهندسی مکانیک و همچنین اگه امکانش هست مدلهایی در برندهای asus , hp, lenovo , که پنل ips داشته باشه ال سی دیش ، معرفی بفرمایید که در رنج قیمت 15 تومن باشه . پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخ دهی کاملتون🙏🌹
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/03 17:27:45
      • 0
      • 0

      سلام پریا عزیز، متاسفانه از نمونه های سرفیس در حال حاضر موجودی در انبار خاص باکس وجود ندارد امّا در خصوص نمونه هایی که ذکر کردید میتوانیم لپ تاپ هایی مانند ایسوس UX430UN ، لنوو Legion Y520 را به شما کاربر عزیز معرفی کنیم.

    • 0
    • 0
    با سلام ممنون از مقاله خوبتون با توجه به اینکه بنده لپ تاپی دارای استحکام بدنه و قدرتمند می خواهم بین دو مدل asus vivobook k570ud وasus zenbook ux310 uf به نظر شما کدام بهتر است لطفا تعمیرپذیری راحتتر هر یک را نیز در نظر بگیریر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/03 17:25:29
      • 0
      • 1

      سلام رضای عزیز، لپ تاپ های زنبوک برخلاف بدنه ی نازکی که دارند از استحکام بالاتری برخوردار هستند امّا در مبحث تعمیر و هزینه ی تعمیرات باید عرض کنیم که هزینه ی تعمیر یک ایسوس زنبوک به مراتب بیشتر از مدل های ذکر شده ی دیگر است.

    • 0
    • 1
    ممنون از پاسختون. جمله اخرتون یعنی هزینه تعمیر دل از ایسوس کمتره؟ و بین dell 5570 و asus a540up قدرت و کیفیت کدوم بیشتر است؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/03 17:23:29
      • 0
      • 0

      سلام مجدد جناب محمدیان، مدت زمان تعمیر کاری لپ تاپ های دل طبق بازخورد مشتریان بیشتر بوده است و همچنین لپ تاپ های ایسوس نیز از قیمت قطعات بیشتری برخوردار هستند.

    • 0
    • 0
    سلام خدمت شما ممنون از مقاله خوبتون بنده لپ تاپی میخوام که جنس بدنه خوبی داشته باشه(ترجیحا فلزی) و همچنین ترجیحا سی دی هم بخوره و قیمتی بین ۱۰ الی ۱۴ میلیون داشته باشه و core i7 و رم حداقل ۸ و جی پی یو با حداقل ۲ گیگ حافظه اختصاصی و باتری بیش از ۴ ساعت شارژدهی و درنهایت لپ تاپی باشه که زیاد تعمیر نخواد چون حوصله خراب شدن لپ تاپ و تعمیرش رو ندارم ممنون میشم اگر بنده رو راهنمایی کنید از اینکه طولانی نوشتم عذر میخوام
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/01 17:20:51
      • 0
      • 0

      سلام محمد حسین عزیز، بهترین گزینه ها برای شما دوست عزیز لپ تاپ های ایسوس مدل K570UD و همچنین ایسر مدل Aspire 715 میباشد که میتوانید با چستچوی این مدل ها در وبسایت از اطلاعتِ بیشترِ آنها بهره ببرید.

    • 0
    • 1
    سلام لطفا از میان لپ تاپ های زیر به ترتیب برای من انتخاب کنید. قیمتشان هم تقریبا یکی است ولی به ترتیب قیمت مینویسم: dell 5570 acer aspire e5 asus R542UR asus x540ub_c و اینکه ایا قدرت لپ تاپ دل از ایسوس بیشتر است؟ خیلی خیلی ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/02/01 17:15:46
      • 0
      • 0

      سلام جناب محمدیان عزیز، در خصوص قدرتِ لپ تاپ باید مشخصاتِ فنی را بررسی کنید و با نام برند آن را قضاوت نکنید. امّا از لحاظ کیفیتِ ساخت میتواند گفت تا هزینه تعمیری که برای لپ تاپ دل باید بکنید از برند ایسوس کمتر خواهد بود.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من چند ماهه دنبال لپتابی مناسب برای نرم افزار های مهندسی صنایع نظیر مجموعه ی آفیس، primavera, pmbok, arena, lingo و... وهمچنین نرم افزارهایی مثل اتوکد و فوتوشاپ هستم و هزینه ای که می خوام بکنم تا 12 13 تومانه؟ می خواستم از شما کمک بگیرم، اگر زحمتی نیست چند مدل پیشنهاد بدین ممنون.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/31 17:31:07
      • 0
      • 0

      سلام عمادِ عزیز، با بررسی های که انجام دادیم بهترین گزینه برای شما دوست عزیز لپ تاپ های K570UD در سری ایسوس و ایدیاپد 520 در سری لنوو و همچنین لپ تاپ Aspire 715 در سری ایسر میباشد که میتوانید به انتخاب خودتان آن را خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    با سلام ببخشید با در نظر گرفتن وضعیت روز بازار ایران و وجود قطعات لپ تاپ های زیر و همچنین نیاز تعمیر کمتر و در نظر گرفتن قدرت و تمام جوانب لطفا ارجحیت رو برای بنده به ترتیب بگید: Dell inspiron 5570 Asus vivobook r542ur f Hp probook 450g4 e Lenovo 520 m
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/31 17:27:33
      • 0
      • 0

      سلام رضا عزیز، با توجه به پارامتر های ارزشمند در نظر شما پیشنهاد میکنم میان نمونه های اچ پی و دل که ذکر کردید یک کدام را انتخاب کنید.

    • 0
    • 0
    با سلام ببخشید من یه لپ تاپ حول و حوش ۱۰ میلیون تومن میخوام بخرم و چند مدل از اچ پی و لنوو و ایسوس و دل دیدم ولی بینشون موندم از چند تعمیرکار لپ تاپ پرسیدم میگفتن خرابی لنوو زیاده بعد من کارم شبیه سازی مدارات برق هه و کلا یه لپ تاپ core i7 حداقلمه ولی موندم بین این برند ها لطفا راهنمایی م کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/31 17:25:22
      • 0
      • 0

      سلام حسین عزیز، اگر به فکر یک لپ تاپ بدونِ نیاز به تعمیر میگردید بهترین برند ها HP و Asus هستند که با زهم اچ پی در اولویت قرار میگیرد. پیشنهاد میکنم از لپ تاپ های اچ پی موجود در سایت دیدن فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید میخواستم یه لپتاپه عمری بهم معرفی کنید فک نکنم بتونم تا ده بیست سال دوباره پول جمع کنم خودم نظرم رو لنوو ۵۲۰هه میخواستم ببینم چند سال نسبت به هم رده هاش تو اچ پی و دل عمر مفید داره ممنون میشم جواب بدید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/31 17:20:40
      • 0
      • 0

      سلام کیارش عزیز، لپ تاپ سری 520 بازدهی مناسبی دارند امّا با ارغام نجومی در خصوص عمر لپ تاپ که شما به آن اشاره کردید پیشنهاد میکنم فقط از محصولات کمپانی HP استفاده فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشيد من چند تا محيط برنامه نويسي و يه سري نرم افزار مهندسي مكانيك الكترونيك دارم ولي نه خيلي سنگين به علاوه فوتوشاپ و ساليد وركز و ... ميخواستم بگم به نظر شما براي من ايسوز سري زنبوك (...ux) مناسبه؟ خيلي ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/28 17:40:04
      • 0
      • 0

      سلام سهند عزیز، سری زنبوک به رغم قدرت پردازنده های گرافیکی که دارند برای این دسته از اعمال مناسب واقع خواهند شد. پیشنهاد میکنیم در خرید آنها شک نکنید.

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر من رشتم مهندسی صنایع هست و با نرم افزارهایی مثل متلب، پریماورا، لینگو،گمز و اکسل کار دارم. در کل نرم افزار های سنگینی نیستن. و محدود بودجه دارم تا سقف 6تومن حالا یکم بیشتر یا کمتر . پیشنهادتون چیه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/24 21:35:09
      • 0
      • 0

      سلام یگانه ی عزیز، بهترین گزینه برای شما دوست عزیز با توجه به محدودیت بودجه ای که تعریف کردید لپ تاپ های سری Aspire E5 کمپانی ایسر میباشد.

    • 0
    • 0
    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر از مطالب بسیار مفیدتون . بنده میخواستم از خدمتتون بپرسم که بین این 4 مدل لپ تاپ کدوم رو بیشتر پیشنهاد میکنید ..و اگه امکانش هست ترتیب پیشنهادتون رو راجع به هر 4 مدل بفرمایید.. ( برای نرم افزارهای مهندسی مکانیک ) ایسوس مدل fx504 با رم دوازده . ایسر مدل a715 با رم شانزده . اچ پی مدل omen با رم شانزده . لنوا مدل y520 با رم شانزده . لطفا اگر امکانش هست هر 4 مدل رو به ترتیب اولویت بندی بفرمایید . و سوال دیگه اینکه اگر از امریکا بیارن واسم یکی از اینها رو به نظرتون بهتره ؟ ( با آگاهی از اینکه میدونم گارانتی نداره ..) معذرت میخام بابت سوال طولانی . منتظر پاسختون هستم . سپاسگزارم 🌹
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/24 17:27:13
      • 0
      • 0

      سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی. حدیث عزیز با توجه به اینکه تمام مدل هایی که ذکر کردید از برجسته ترین لپ تاپ های تولید شده هستند به ترتیب کیفی باید عرض کنیم که بهترین گزینه اچ پی مدل Omen میباشد که با گرافیک های 1070 به بازار جهانی عرضه شده اند. پس از این نمونه پیشنهادِ ما لپ تاپ Aspire 715 میباشد که به رغم پسوند HQ که پس از پردازشگر آن می آید و همچنین گرافیک 1050 که برای آن تعبیه شده است در درجه ی دوّم قرار میگیرد.پس از این دو نمونه لپ تاپ لنوو مدل Y520 قرار میگیرد و در درجه ی آخر لپ تاپ ایسوس مدل FX504 قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید تمام مدل هایی که ذکر کردید با مشخصات فنی متفاوتی به بازار جهانی عرضه شده اند در نتیجه اگر میخواهید راهنمایی دقیق تری را در اختیارتان قرار دهیم با پشتیبانی وبسایت خاص باکس تماس بگیرید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم ی لپ تاپ مناست تا قیمت نهایتا ۶میلیون میخوام بخرم ولی نمیتونم درست تصمیم بگیرم واسه کار های خیلی سنگین هم نمیخوام آفیس بتونم باهاش کار کنم و واسه فیلم تماشا کردن و ادیت عکس و فیلم و فتوشاپ و اینچیزا میخوام و حافظه ی حداقل 1 ترا داشته باشه و چیزی باشه ک ب این زودی خا نخوام عوضش کنم شما پیشنهادتون چیه؟ و اینکه اگ بین ایسوس و لنوو بنظرتون اگر ایسوس بخرم بیشتر پول برندشو نمیدم؟ونمیتونم ی لنوو با کارایی بیشتر بخرم؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/24 17:31:32
      • 0
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی در خصوص راهنمایی که درخواست کردید باید ذکر کنیمک که قطعاً برای خریدِ یک لپ تاپ ایسوس هزینه ی زیادی را بابت برند خواهید داد در نتیجه اگر محدودیت بودجه ی خرید را در نظر میگیرید پیشنهاد میکنیم از مدل های لنوو Ideapad 320 و 330 و همچنین لپ تاپ ایسر مدل Aspire E5 دیدن فرمایید.

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید و تشکر از مطلب مفیدتون میخواستم نظرتونو درمورد y520های لنوو و ge63 7rd raider ام اس ای بدونم و این که کدومو پیشنهاد میدین برای خرید...ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/21 17:14:32
      • 0
      • 0

      سلام سجاد عزیز، در میان این دو نمونه که ذکر کردید بدونِ شک لپ تاپ MSi گزینه ی قدرتمندتری خواهد بود در نمتیجه در خریدِ آن شک نکنید. لپ تاپ های ام اس آی از سخت افزار های قدرتمندتر و خوشبختانه برد های نسبتاً قوی تری نسبت به لنوو برخوردار هستند.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید. ببخشید من دنبال یه لب تاپ خوب با قیمت حدود۳ الی ۵ میلیون هستم. از لحاظ سخت افزاری قوی باشه هنگ نکنه برای کار کردن با برنامه هایی مثل word و اکسل ودیدن فیلم میخوامش. باتریش برام خیلی مهمه و صفحه نمایشش هم خوب باشه. لطفا اگه امکانش هست الان جوابمو بدید ممنونتون میشم. 21 فروردین 98
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/21 17:12:34
      • 0
      • 0

      سلام جناب جدی عزیز، بهترین گزینه در رنج قیمتی که شما میخواهید لپ تاپ های ایسوس مدل A540UP و لنوو مدل Ideapad 320 میباشد که میتوانید در مشخصات های مختلف در وبسایت مشاهده بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید یه لب تاب برای آفیس چی پیشنهاد میدید فقط برای آفیس. تا قیمت 1.5 میلیون تومان فقط لطفا سریع جوابمو بدید خیلی ممنون میشم.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/19 17:17:59
      • 0
      • 0

      سلام محمد عزیز، متاسفانه در رنج قیمتی که شما دوست عزیز ذکر کردید هیچ موردی در لپ تاپ های انبار خاص باکس یافت نشد.

    • 0
    • 0
    سلام.وقت بخیر تشکر از مقاله مفیدتون من رشتم مهندسی شیمی هست و لپ تاپی میخوام که نرم افزار های سنگین رشتم مثل هایسیس و مطلب و.. رو پشتیبانی کنه سرعتش خوب باشه و برای فیلم دیدن وانجام کارهای پایان نامه جوابگو باشه.اهل گیم هم نیستم رنج قیمت ۶تا ۷ میتونم هزینه کنم.اگر راهنماییم کنین که چه مدلی بگیرم ممنون میشم.و اینکه بین پردازنده i3 وi5 نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم که حداقل ۴ ۵ سالی جواب بده و نخوام عوضش کنم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/18 17:06:55
      • 0
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی در خصوص راهنمایی برای خرید لپ تاپ مد نظرتان باید عرض کنیم که بهترین گزینه برای شما دوست عزیز لپ تاپ Ideapad 330 با پردازشگر اینتل Core i5 نسل هشتم میباشد که توانایی پشتیبانی از نیاز های شما را به راحتی خواهد داشت.

    • 0
    • 0
    سلام براي نرافزارا مهندسي عمران ميخواستم لپ تاپ بخرم تا سقف ١٠ تومن هم ميتونم پول بدم به نظرتون چي خوبه ؟ نظرتون در مورد اينكه دست دوم بردارم چيه ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/18 17:04:07
      • 0
      • 0

      سلام مهدی عزیز، وبسایت خاص باکس هیچوقت پیشنهادِ خرید یک لپ تاپ دست دوم را به دلیل نامشخص بودنِ وضعیت محصول نخواهد داد امّا بهترین پیشنهاد برای خریدِ دستگاه مد نظرتان لپ تاپ ایسوس مدل X541UV میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام مقاله جامع و کاملی بود واقعا ممنونم ازتون. من دانشجوی مهندسی مکانیک هستم و با نرم افزار های سالیدورکس و کتیا سروکار دارم. سوالم اینه که توی کار من گرافیک mx150 4gb با mx130 2gb تفاوتی داره یا نه؟ یه سوال هم راجع به m.2. ssd دارم که با توجه به اینکه قیمت بالایی داره (مثلا Ip520-d حدود 2 میلیون ارزون تر مدلیه که با همون مشخصات که ssd 128 داره) ایا ارزش خرید داره؟ ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/18 17:02:17
      • 0
      • 0

      سلام نوید عزیز، پاسخ هر دو سوال آری خواهد بود. تفاوت پردازگر های ذکر شده خصوصاً برای شما دوست عزیز که با نرم افزار های طراحی 3 بعدی سر و کار دارید ملموس خواهد بود و همچنین تاثیر سرعتی که یک حافظه ی خشک یا همان SSD خواهد داشت به قیمتی که برای آن میپردازند برتری دارد.

    • 0
    • 0
    سلام . وقت بخیر . ممنون میشم راهنماییم کنید نظرتون راجع به لب تاب hp zbook g4 چیه ؟ نظر کارشناسیتون برای خرید لب تاب 16 تومن چیه ؟ سپاسگذارم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/18 17:11:37
      • 0
      • 0

      سلام امیر عزیز، در خصوص لپ تاپی که شما ذکر کردید باید عرض کنم که گزینه هایی بهتری را میتوانید خریداری کنید. بهترین گزینه در رنج قیمتی که میخواهید لپ تاپ ایسوس مدل FX570UD میباشد که در دسته لپ تاپ های گیمینگ قرار میگیرد.

    • 0
    • 0
    سلام با تشکر از مقاله خوبتون من برای پسرم برای تابستان و بعدش که کلاس ششم میره به نطرتون یه لب تاب برای تماشای فیلم در تابستان و تحقیق و کار با آفیس برای کلاس ششمش تا رنج 4 میلیون من با کلی گشتن لب تاب ایسوس ویوو بوک R542BA-Y رم 4 گیگ 1 ترابایت حافظه و پردازنده AMD 9020 با پورت های کامل را پیدا کردم در دیجی هم قیمتش تقریبا 4 میلیون هست به نطرتون خوب است اگر خوب است که چه بهتر اما اگر گزینه ی دیگری را در رنج حداکثر 4 میلیون به من بگید ممنون میشم. ببخشید کامنتم طولانی شد.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/18 16:56:35
      • 0
      • 0

      سلام علی عزیز، متشکرم که سایت ما را برای راهنمایی خودتان انتخاب کردید. گزینه ای که مد نظر دارید پیشنهاد مناسبی است امّا از پردازنده ی گرافیکی مجزا برخوردار نیست و به اصطلاح آنبورد است در نتیجه برای اجرای نرم افزار های گرافیکی مانند فوتوشاپ و بازی های گرافیکی مناسب نخواهد بود. میتوانید نمونه هایی مانند Ideapad 330 را نیز در نظر داشته باشید.

    • 0
    • 0
    سلام لطفا چند لب تاب عالی را برای کارهای 3dmax , Vray معرفی کنید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/12 13:58:15
      • 0
      • 0

      سلام حمید عزیز، برای راهنمایی خرید نمونه های مشخص لپ تاپ باید تمام پارامتر های مهم اعم از قیمت، نیاز های شسخت افزاری و ... را با ما در میان بگذارید تا مشاورانِ ما به صورت رایگان راهنمایی دقیق خود را در اختیارتان بگذارند. امّا برای یک راهنمایی کلّی باید خدمتتان عرض کنیم که با توحه به نرم افزار های ذکر شده بهدنبال دستگاهی با حافظه ی رَ» زیاد و پردازنده گرافیکی قدرتمند باشید. لطفا با شماره های ذکر شده در وبسایت برای راهنمایی بیشتر تماس حاصل فرمایید

    • 0
    • 1
    عرض سلام و خسته نباشید . خیلی ممنون از راهنمایی های بسیار مفیدتون . من دانشجوی ارشد مهندسی مکانیک هستم . میخواستم اگه امکان داره چند مدل لپ تاپ معرفی کنید که نرم افزارهای سنگین مربوط به مهندسی مکانیک ( انسیس فلوئنت و ...) را ساپورت کنه و تقریبا تمام موارد جزیئش در سطح بالا باشه .نظیر اندازه صفحه و هارد .. لطفا در صورت امکان در چند رنج متفاوت قیمتی مدل معرفی بفرمایید . حداقل قیمت ، متوسط و بدون محدودیت قیمت . بسیار سپاسگزارم از لطف و کمک و راهنمایی های ارزندتون.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/12 14:18:20
      • 0
      • 0

      سلام حدیث عزیز، بهترین گزینه ها برای کاربرد های شما دوست عزیز را میتوان در برند لنوو و ایسر جستجو کرد. نمونه های Aspire 715 در برند ایسر و Ideapad 520 در برند لنوو میتوانند بیشتری بازدهی را برای شما دوست عزیز داشته باشند.

    • 0
    • 0
    سلام دوباره خدمت شما ببخشید بین لب تاب Samsung galaxy tab pro s و asos X541NA
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/11 10:29:05
      • 0
      • 0

      سلام محمد عزیز، میان این دو گزینه پیشنهادِ ما لپ تاپ ایسوس مدل X541NA میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتان بخیر ممنون از مقاله شما .مطالعه فرمودم استفاده کردم سپاس. برای دیدن فیلم و کارهای روزمره تا رنج 5 تومان در مارک ایسوس چه مدل هایی با چه اپشن هایی پیشنهاد می فرمایید .....
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/11 10:27:59
      • 0
      • 0

      سلام هانیا عزیز، ممنون از زمانی که برای مطالعه ی مقاله ی ما صرف کردید. بهترین گزینه در رنج قیمتی که شما دوست عزیز ذکر کردید لپ تاپ ایسوس مدل P2540 میباشد که میتواند به رغم باتری قدرتمند و 2 گیگابایت حافظه ی اختصاصی برای گرافیک تمام نیاز های شما دوست عزیز را پاسخ دهد.

    • 0
    • 0
    سلام ممنونم از مطالب خوبتون من دو بار خوندم خیلی خوب بود ببخشید لب تاب با قیمت 2 تا 2.5 میلیون نمی خواهم با لب تاب بازی کنم ول نمایشگر حداقل 12 اینچ خوبه حداقل رم 4 چی پیشنهادی میدید می خواهم فقط با لب تاب تحقیق و کار با آفیس و شاید تماشای فیلم انجام بدم.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/08 11:12:54
      • 0
      • 0

      سلام محمد عزیز، ضمن تشکر از زمانی که برای مطالعه ی مقاله گذالشتید متاسفانه باید عرض کنیمکه با توجه به نوسانات قیمت های محصولات در حال حاضر لپ تاپی در رنج قیمتی مد نظر شما در انبار خاص باکس موجود نمیباشد امّا ارزان ترین گزینه را میتوانید از برند ایسوس و با عنوان X541NA خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    سلام.بین این دو تا لپ تاپ کدوم گرافیک بهتری داره و برای بازی قویتره asus fx 504gd و asus rog gl 702zc .و ایا امکان این هست که رم fx504 رو تا 16 گیگ ارتقا داد؟تا 16 تومن برای بازی کدوم لپ تاپ رو پیشنهاد میدید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/06 09:26:34
      • 0
      • 2

      سلام سعید عزیز، هردو لپ تاپی که به آن اشاره کردید با مشخصات فنی متفاوتی به بازار جهانی عرضه شد در نتیجه باید به صورت کامل اطلاعاتتان را به ما ارجاع دهید امّا به صورت کلّی باید عرض کنیم که بازخوردی که از سمت لپ تاپ هایFx570UD دریافت کردیم این لپ تاپ به نظر گزینه ی بهتری خواهد بود.

    • 0
    • 0
    با سلام لپتابی با پردازنده ی Intel® Core™ i5-4210U و پردازنده ی گرافیکی Intel hd graphics 4400 چقدر برای کارهای گرافیکی جوابگوئه؟ منظورم نرم افزارهای نسبتا سبک ویرایش ویدئو و همچنین بازی های pes و fifa هست . پی نوشت: با رم 4 گیگ ممنون از راهنمایی هاتون در این مقاله!
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/05 10:15:02
      • 0
      • 0

      سلام کوروش عزیز، پردازنده هایی که معرفی کردید در پلتفرم های لپ تاپ با عناوین متفاوتی معرفی میشوند امّا با توجه به گرافیک نه چندان قدرتمندی که ذکر کردید برای بازی های گرافیکی مناسب نخواهد بود.

    • 0
    • 0
    سلام ارزون ترین لپتاپ گیمینگ بازار (حداقل گرافیک 1050) باشه کدوم لپتاپ میتونه باشه؟ زیر ده تومن پیدا میشه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/01/05 10:08:08
      • 0
      • 0

      سلام فرزان عزیز، ضمن تبریک سال نو خدمت شما کاربر گرامی در خصوص راهنمایی که درخواست کردید باید عرض کنیم که کمتر از قیمت مد نظر شما لپ تاپی با گرافیکی 1050 موجود نمیباشد امّا ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ موجود در بازار را میتوانیم با عنوانِ ایسوس مدل K570UD معرفی کنیم که قیمتی برابر با 10900 خواهد داشت.

    • 0
    • 0
    من یه predator g9 15 خریدم خوبه به نظزر شما
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/27 18:49:26
      • 0
      • 0

      یکی از قدرتمند ترین تاپ های تولید شده را خریداری کرده اید محمدرضا عزیز

    • 0
    • 0
    سلام.... ممنون بابت مطالب خوبتون نظرتون در رابطه با لپ تاپ Asus vivabook x540UA_A چیه؟؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/25 18:28:02
      • 0
      • 0

      سلام وقتتوخ بخیر. لطفا پارامتر ها و محدودیت های مهم خود را معین کنید تا بتوانیم طبق آنها شما را راهنمایی کنیم.

    • 0
    • 0
    سلام روز بخیر بهترین لپ تاب ماکزیموم تا ۴۵۰۰ فقط برای فیلم دیدن و کار روزمره چی روپیشنهاد میکنید.هرچی ارزونتر بهتر😊
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/25 18:27:07
      • 0
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز، لطفا برای کسب بهترین گزینه های موجود و کسب اطلاعاتِ کامل با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام من كار عكاسي رو شروع كردم و در حال حاضر تا ١٠ مليون مي تونم هزينه كنم و مي خوام لپ تاپي باشه كه از پس فتوشاپ و اينجور برنامه ها بربياد ممنون ميشم پينهادتون رو بگين
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/23 19:33:53
      • 0
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز، بهترین گزینه ای که میتوان خدمت شما کاربر عزیز پیشنهاد داد لپ تاپ ایسوس مدل Asus X541UV است که به رغم توانایی پردازشی قدرتمند و نمایشگر با کیفیتی که دارد بهترین گزینه برای شما دوست عزیز به شمار میرود.

    • 0
    • 0
    سلام ضمن تشکر از مطالب ارزشمند شما دانشجوی رشته مهندسی مکانیک در مقطع دکتری هستم برای مدلسازی در نرم افزارهایی مثل SolidWorks یا Catia وشبیه سازی عددی و تحلیل در نرم افزارهایی مثل Abaqus یا ANSYS چه لپ تاپی پیشنهاد می کنید؟ آیا استفاده از لپ تاپ های workstation را پیشنهاد می کنید؟ در صورتی که محدودیت قیمتی مهم نباشد لطفاً 2 یا 3 برند را معرفی کنید. با سپاس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/23 19:30:25
      • 0
      • 1

      سلام مهدی عزیز، در خصوص راهنمایی که درخواست کردید باید عرض کنیم که چنانچه هزینه ای که پرداخت میکنید برایتان محدودیتس ندارد بهترین گزینه ها لپ تاپ های WorkStation و گیمینگ هستند که طبیعتاً قیمت ههای بالایی دارند اما چنانچه محدودیت قیمتی میتوانید لپ تاپ هایی مانند Acer Aspire 715 یا Asus N580vd را نیز مد نظر داشته باشید.

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشيد من رشته طراحى صنعتى مى خونم ( اميدوارم راجبش اطلاعاتى داشته باشيد و بدونيد كه برنامه هاى طراحيش چطوره) مى خواستم لپ تاپ معرفى كنيد بهم با اينكه مطالب مفيدتون رو خوندم اما بازم نمى دونم چى بدرد رشتم مى خوره سبك باشه صفحه نمايش نسبتا بزرگى داشته باشه پردازنده قوى عمر باترى طولانى نمى دونم لمسى بودن و تاشو بودن رو مدنظر بگيرم يا نه چون كه شركت wacom دستگاه هاى فوق اللعاده اى توليد مى كنه كه مخصوص رشته ى ما هست و احتمالا بعدا يكى از اين ها رو كنار لپ تاپم خواهم داشت تا ١٠-١٢تومن مى تونم هزينه كنم تعطيلات عيد يكى از اقوام سفر چين ميرن بنظر شما به صرفست كه بگم بيارن برام؟ ميشه اعتماد كرد؟ خواهشمندم اطلاعات دقيقى رو در اختيارم بزاريد متشكرم از صبر و شكيبايتون ...
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/22 22:15:45
      • 0
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی. بر اساس نیاز های یک دانشجوی طراحی صنعتی باید عرض کنم که برای اجرای نرم افزار هایی نظیر سالیدورک، راینو نیاز به پردازنده ی بخصوصی ندارید امّا چنانچه بخواهید از طراحی های اولیّه خود رندر های قدرتمندی ثبت کنید نیاز به فضای رَم، گرافیک و پردازنده ی مرکزی قدرتمندی دارید. پیشنهاد میکنیم زیبایی های ظاهری و سبک بودن را از لیست نیاز های خود خارج کنید و لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7 را خریداری بکنید تا خیالتان از بابت طراحی های سه بعدی و رندرگیری راحت باشد. استفاده از تاچ پد های طراحی برند wacom بسیار منطقی تر از خرید یک لپ تاپ لمسی مانند سرفیس میباشد در نتیجه پیشنهاد میکنم همین هزینه را برای خرید یک پد طراحی صرف کنید تا با هر سیستمی سازگار باشد. در خصوص خرید لپ تاپ از خارج از کشور نیز باید عرض کنیم که شاید قبل از وارد کردنِ لپ تاپ هزینه ی زیادی صرف نکنید امّا با پرداخت عوارضِ محصول مسافرتی و تفاوت زیادی با خرید از داخل مشاهده نخواهید کرد.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخير. ميخواستم راهنمايي كنيد كه بهترين لبتابو با حدود قيمت 3تا4تومن بتونم تهيه كنم. ك براي كاراي روز مره مثله ديدن فيلم و وب كردي و كارهاي دانشكاهي مناسب باشه همينطور كرافيك و سرعت وعمر باتري قابل توجه داشته باشه و fhd و مات باشه همينطور عمر لب تاب انقدري باشه ك خيلي زود مجبور به عوض كردنش نداشته باشم با اين هزينه ميتونم لبتاب خوبي بيدا كنم؟اسفند 97
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/20 19:14:15
      • 0
      • 0

      ریحانه عزیز با توجه به خواسته هایی که از لپ تاپ خود دارید پیشنهاد میکنیم هزینه ی بیشتری را صرف خرید لپ تاپ مد نظر خود بکنید امّا با توجه به رنج قیمتی که ذکر کردید پیشنهاد ما به شما لپ تاپ Asus P2540 میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام خدمت شما.من قصد دارم که یک لپ تاپ گیمینگ (ترجیحا ام اس ای) خریداری کنم با حدود قیمت 15 تا 18 میلیون.سوال اولم این هست که شما کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید ؟(برای مثال گرافیک 1060 یا 1050 و پردازنده سری 7 یا 8)مثلا اگر گرافیک 1050 بگیرم برای بازی های روز یا آینده به مشکل میخورم؟درواقع می ارزه که من پول بیشتری پرداخت کنم ؟ و سوال دوم که خیلی مهمه اینه که با توجه به نوسان قیمت ها اگر خریدمو تا بعد از عید به تاخیر بندازم خیلی ضرر میکنم؟ چون خیلی تردید دارم که الان بخرم یا نه.شرمنده اگر طولانی شد.مرسی
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/20 19:11:12
      • 0
      • 0

      سلام میلاد عزیز، متاسفانه هیچگونه پیشبینی در خصوص نوسان قیمت های بازار نمیتوان داشت امّا بهترین گزینه با توجه به پارامتر های مد نظر شما لپ تاپ MSI GE63 7RD میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام،خسته نباشید ، بنظرتون لپ تاپ های msi خوبه ؟ممنون میشم راهنمایی کنيد
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/20 19:01:53
      • 0
      • 0

      سلام رضا عزیز، سرعت لپ تاپ های ام اس آی به رغم استفاده از مادربورد های قدرتمند تولید شده توسط خود کمپانی MSI بسیار بالا است در نتیجه گزینه ی مناسبی برای بازی های گرافیکی و سنگین برشمرده میشوند.

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ میخوام کار خاصی باهاش نمیخوام انجام بدم میخوام که خب باتری خوب داشته باشه ۱۴ اینچ باشه تقریبا سبک باشه بین ۶ تا ۷ تومن میخوام هزینه کنم از لنوو مدلای تینک پد خوشم اومده حالا میشه منو راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/20 19:09:00
      • 0
      • 0

      سلام فاطمه عزیز، بهترین گزینه در رنج قیمتی مورد نظر شما لپ تاپ اچ پی مدل CK0045 میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ میخوام کار خاصی باهاش نمیخوام انجام بدم میخوام که خب باتری خوب داشته باشه ۱۴ اینچ باشه تقریبا سبک باشه بین ۶ تا ۷ تومن میخوام هزینه کنم از لنوو مدلای تینک پد خوشم اومده حالا میشه منو راهنمایی کنید
    • 0
    • 1
    درود. بدلیل شرایط بد اقتصادی حداکثر ۴ میلیون میتونم هزینه کنم. آیا لپ تاپ با مشخصات حداقلی زیر گیر میاد؟ مانیتور مات پردازنده اینتل i5 و یا دیگه نهایتا i3 رم چهار گیگ ddr4 که فقط بتونم با فوتوشاپ کار کنم. امان از فقر . . . سپاس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/13 17:35:44
      • 1
      • 1

      سلام مجتبی عزیز، متاسفانه باید عرض کنم خدمت شما کاربر عزیز که با توجه به رنج قیمت مد نظر شما نمیتوانید لپ تاپی مناسب با توجه به نیازهایتان خریداری نمایید. امّا چنانجه تصمیم گرفتید بهترین گزینه را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید پیشنهاد ما برای شما لپ تاپ لنوو V130 میباشد.

    • 1
    • 1
    با سلام. درخواست لپ تاپ با مشخصات زیر: رم: حداقل ۸ گیگ ddr4 نمایشگر: فقط Full HD و مات. اصلا 4k، لمسی و براق نباشد. هارد دستگاه: حتما داری ‌SSD باشد. باتری: قوی و ترجیحا قابل تعویض پردازنده: جوابگو برای کارهای زیر کاربری بنده: اهل بازی هیچوقت نبوده و نیستم اما با نرم افزارهای گرافیکی در سطح حرفه ای کار میکنم. قیمت: هر چی کمتر بهتر، لطفا لپ تاپ پیشنهادی شما امتحان پس داده باشد. در صورت امکان چند مدل مختلف معرفی بفرمائید. با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/12 17:32:39
      • 1
      • 1

      سلام محسن عزیز، لپ تاپ هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم ارزان ترین نمونه هایی هستندکه میتوانند نیاز های شما را به خوبی رفع و رجوع کنند : لپ تاپ ایسر مدل Aspire 715 ، ایسوس مدل N580VD ، لپ تاپ ایسوس مدل FX570UD و همچنین لنوو مدل Legion Y520. برای کسب اطلاعاتِ بیشتر میتوانید با مشاورانِ ما تماس حاصل فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام.من یک لبتاب میخواستم واسه کارهای گرافیکی و معماری،رندرینگ ،نرم افزارهای 3dmax.vray و لومیون و انیمیشن سازی تا ۱۰ میلیون تومان میتونم هزینه کنم میشه یک لبتاب مناسب برای این کارها بهم معرفی کنید که تا چندسال هم برام کارکنه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/12 17:29:07
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی، در خصوص راهنمایی درخواست شده از جانب شما دوست عزیز باید عرض کنیم که بهترین گزینه در رنج قیمت شما و با توجه به نیاز های روزمره ای که ذکر کردید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-D میباشد. این دستگاه را میتوانید با جستجوی همین عنوان در وبسایت ما پیدا کرده و از مزایای آن باخبر شوید.

    • 0
    • 0
    سلام. من مي خوام لپ تاپ استوک hp zbook17 رو بخرم بنظر شما ارزش تريد داره
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/08 22:19:35
      • 1
      • 1

      سلام حسن عزیز، خاص باکس به هیچ عنوان خرید لپ تاپ دست دوم را به کاربران عزیز خود پیشنهاد نمیکند.

    • 0
    • 0
    سلام. الان که اسفند ۹۷ هستیم، آیا خرید لپ تاپ 4k پیشنهاد میشه؟ یا هنوز فول اچ دی بهتره؟ اصلا اصلا اهل بازی نیستم و در حد متوسط با فوتوشاپ، افتر افکت، ادیوس کار میکنم. همچنین نرم افزار مجازی ساز VMware و کار با برنامه Word. نظرتان چیه دوستان؟ اسفند ۹۷ هستیم. آیا 4k بخرم بالاخره با نه؟ سپاس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/08 17:08:04
      • 1
      • 0

      سلام محسن عزیز، تفاوت زیادی که بین این دو نمایشگر هست طبیعتاً قابل انکار نیست امّا باید به کاربری خود نیز توجه داشته باشید. پیشنهاد ما براساس نیاز های شما خرید یک نمایشگر FHD هست که برای کاربری شما کافی خواهد بود.

    • 0
    • 0
    لنوو core i3 نسل 8 داره که مانیتور full HD و مات هم باشه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/07 17:18:08
      • 1
      • 0

      سلام سارا عزیز، متاسفانه اینچنین لپ تاپی در موجودی انبار خاص باکس وجود ندارد.

    • 0
    • 0
    سلام صبحتون بخیر. اول از همه خیلی ممنونم ازتون بابت این مطلب جامع و کامل خدا خیرتون بده. من یه لپ تاپ واسه کارای دانشجوییم میخوام و رشته مم به فیزیو ه و به نرم افزار خاصی احتیاج ندارم صرفا واسه مقاله و پروپزال اینا میخوام. بین این دو گزینه موندم: Lenovo ideapad330AH HP Pavilion cs0014nia با توجه به اینکه اچ پی ه حدودا 800 900تومن گرونتره از لنوو(شما قیمت دقیقشو میدونید؟؟) ، ولی عوضش i5 8250u هست و مانیتورشم Full HD هست؛آیا کیفیت واقعی اچ پی در عمل (نه صرفا رو کاغذ) اونقدر هست که بشه این برتری آپشنا رو باور کرد؟ کلا برند قابل اعتمادی ه؟ در نهایت بین اون دو گزینه شما خودتون کدومو پیشنهاد میکنید؟ ببخشید یه سوال دیگه: واسه من با استفاده ای که گفتم و اینکه میخوام عمر کنه لپ تابم و به این زودیا عوضش نکنم، آیا i3 8130 با i5 8250 خیلی فرق میکنه؟؟ ببخشید که کامنتم طولانی شد، بازهم از شما ممنونم.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/07 17:23:02
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی در خصوص راهنمایی که درخواست کردید باید عرض کنیم که با توجه به بازخوردی که ما در فروش محصولاتِ خود داشته ایم تولیدات کمپانی اچ پی عمر طولانی تری نسبت به لنوو داشته اند امّا از لحاظ کیفیت سخت افزار داخلی استفاده شده طبیعتاً شرکت های مشخصی این سخت افزار ها را تولید میکنند. در خصوص پردازنده ی i5 و i3 نسل هشتم باید گفت تفاوت های بسیاری از لحاظ مصرف باتری و توان پردازشی دارند در نتیجه پیشنهاد میشود که از نمونه ی i5 بهره ببرید.

    • 0
    • 0
    سلام،خسته نباشید،من کارم گرافیکیه و با نرم افزار های مثل افتر افکت که رندر گیریش سریع باشه کار میکنم،چه لپ تاپی پیشنهاد میکنین با قیمت مناسب
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/07 17:24:10
      • 1
      • 0

      سلام علی عزیز، بهترین گزینه در حال حاضر لپ تاپ های ایسر مدل Aspire 715 میباشد که از توان پردازش گرافیکی خوبی نیز برخوردار است.

    • 0
    • 0
    سلام. نظرتان درباره ایسوس زیر چیه؟ Ux501 vw CPU: i7 6700HQ Ram: 16 DDR4 VGA: 960M 4G HDD: 2T + 512 SSD سوال: ۱: داشتن صفحه نمایش لمسی واقعا مزیته یا نه؟ ۲: در محیط بیرون و زیر نور آفتاب، نمایشگر براق این لپ تاپ واقعا مشکل ساز هست یا بدلیل بعضی از تکنولوژی های بکار رفته خیلی بازتاب نداره؟ ۳: ایراد مهمی داره این لپ تاپ؟ ۴: خرید لپ تاپ لمسی پیشنهاد میشه در کل؟ فارغ از بحث قیمت. هنوز نمیدانم لمسی بودن مزیته یا ایراده؟ سپاس بیکران
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/05 17:05:34
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب محمدیان عزیز در خصوص سوالاتی که مطرح کردید باید عرض کنیم که داشتنِ صفحه نمایش لمسی در بعضی نرم افزار های گرافیکی میتواند برای قشر بخصوصی از جامعه مانند طراحان مزیت خوبی به شمار میرود امّا در صورت بروز مشکل در نمایشگر و تعمیرِ آن میتواند یک مشکل پر هزینه به شمار رود. نمایشگر هایی که فاقد روکش مات هستند در معرض تابش مستقیم نور باید با برخوردار بودن از درخشش بیش از حد این مشکل را جبران کنند که در لپ تاپ های ایسوس خوشبختانه این امر تا حد زیادی مورد توجه قرار گرفته است. اگر خبواهیم به عیوبِ این لپ تاپ اشاره کنیم باید توجهشما دوست عزیز را پردازنده ی نسل ششم اشاره کنیم که در تولیداتِ جدید به ندرت به چشم میخورد و اکثرا از نسل های هفتم و هشتم بهره میبرند امّا با پسوند HQ که پس از عنوانِ آن آمده است به نظر نمیرسد در آینده مشکل ساز شود. برای کسب اطلاعاتِ بیشتر پیشنهادِ میشود با مشاورنِ ما در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من دانشجوی رشته برق کارشناسی و جدیدالورود هستم قصد خرید یک دستگاه که بعدا متناسب با رشته خودم بتونم نرم افزار های مهندسی و اجرا کنم و کارای شخصی خودم مثل فیلم دیدن و .... جواب بده میخاستم بدونم تو این اشفته بازار که همه چی دهدبرار شده چی هست قیمتشم بین ۶ تا ۹ میلیون باشه با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/05 17:16:09
      • 1
      • 0

      سلام جناب ابراهیمی عزیز، بهترین گزینه با توجه به رنج قیمت تعیین شده ی شما لپ تاپ ایسوس مدل X541UV-D میباشد. برا یکسب اطلاعاتِ بیشتر در خصوص این مدل میتوانید همین عنوان را در وبسایت جستجو کرده و با مشاورانِ ما تماس حاصل فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام،من دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر هستم یک لپ تاپ برای برنامه نویسی نیاز دارم و با دیدن قیمت ها استرس گرفتم میشه چند لپ تاپ مناسب رشته ام معرفی کنید؟ نهایت قیمتشون ۷ تومن باشه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/12/01 17:28:18
      • 1
      • 1

      ضم عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی باید در خصوص راهنمایی لپ تاپ برای شما دوست عرض کنیم که بهترین گزینه در حال حاضر و با توجه به نوسانات بازار ارز دستگاه ایسوس مدل X541UV-C میباشد که تا حدود زیادی به رغم برخورداری از سخت افزار مناسبی که دارد میتتواند نیاز های شما را رفع و رجوع کند. این محصول را میتوانید با همین عنوان در وبسایت ما جستجو کرده و از مزایای آن مطلع شوید.

    • 0
    • 1
    سلام،من دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر هستم یک لپ تاپ برای برنامه نویسی نیاز دارم و با دیدن قیمت ها استرس گرفتم میشه چند لپ تاپ مناسب رشته ام معرفی کنید؟ نهایت قیمتشون ۷ تومن باشه
    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ میخوام برای کار با نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک مثل SolidWork و Catia که ترجیحا زیر 10 میلیون باشه حالا نهایتا 1 یا 2 تومن بیشتر اگه میشه هم لپ تاپ زیر 10 میلیون هم 1 یا 2 تومن بیشتر به من معرفی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/29 22:15:42
      • 1
      • 0

      سلام رضا عزیز، ضمن تشکر از اینکه وبسایت خاص باکس را برای راهنمایی خرید خود انتخاب کردید در خصوص راهنمایی خرید محصول مد نظرتان باید عرض کنیم که در حال حاضر بهترین گزینه در رنج قیمت مشخص شده و همچنین کاربری مد نظر شما دوست عزیز لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-A میباشد که با قیمت 12399 تومان در اختیار شما دوست عزیز قرار میگیرد. شما کاربر گرامی میتوانید این محصول را با عنوان Ideapad 520-A در وبسایت ما جستجو کرده و از مشخصات فنی و مزایای آن مطلع شوید.

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخير ممنون از مطالب بسيار عاليتون من يه لپ تاپ ميخوام كه براي تماشاي فيلم و ذخيره فيلم عكس و اديت كردن فيلم مناسب باشه تصويرش full hd -ultra hd باشه و رنگ لپ تاپ سفيد يا طلايي باشه و قيمتش تا ٧-٨ تومن شما چه برندي و كدوم مدل را پيشنهاد ميكنيد ؟؟ لطف كنيد زود بهم بگين تو اين هفته ميخوام بخرم ولي اطلاعات كاملي ندارم و ميترسم كسي بهم يه مدل به درد نخور بندازه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/28 17:40:34
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر محترم در خصوص راهنمایی که درخواست کردید باید بهترین لپ تاپ در رنج معین شده را با نام Asus X541UV-D به شما دوست عزیز معرفی کنیم. این لپ تاپ علاوه بر نمایشگر با کیفیت Full HD از یک پردازنده گرافیکی Geforce 920 بهره میبرد که به خوبی میتواند نیاز های شما دوست عزیز را برآورده سازد.

    • 0
    • 1
    سلام وقت بخير ممنون از مطالب بسيار عاليتون من يه لپ تاپ ميخوام كه براي تماشاي فيلم وب گردي و اديت كردن فيلم مناسب باشه و رنگ لپ تاپ سفيد باشه و قيمتش تا ٧-٨ تومن شما چه برندي و كدوم مدل را پيشنهاد ميكنيد ؟؟ لطف كنيد زود بهم بگين تو اين هفته ميخوام بخرم ولي هيچ اطلاعاتي ندارم و ميترسم كسي بهم يه مدل به درد نخور بندازه
    • 0
    • 0
    سلام.برای کارهای برنامه نویسی و اجرای نرم افزار هایی مانند نتبینز و اندرویید استدیو و فتوشاپ چی پیشنهاد میدین؟ بودجه هم کمه بین ۳ تا۵
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/21 17:53:10
      • 1
      • 0

      سلام امین عزیز، پیشنهاد ما به شما با توجه به رنج قیمت مشخص شده لپ تاپ X541UV-C میباشد که میتوانید آن را با همین عنوان در وبسایت جستجو فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام .. من دانشجوی ارشد شیمی ام که برای کار پایان نامه ام نیاز به لپ تاپی دارم که بتونه نرم افزارهای ساخت فضایی داروها رو داشته باشه و به راحتی اجرا کنه..نسبت به هیچ برندی تعصب خاصی ندارم و برام پردازش سیستم و کیفیت مهمه..ضمن اینکه چند نفر از برند فوجیستو تعریف کردن و معتقد بودن دردسر خیلی کمی داره و هنگ نمیکنه...به نظرشما چه برندی و چه مدلی برام مناسبه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/21 18:03:36
      • 1
      • 0

      سلام زهرا عزیز، به صورت کلّی اگر بخواهیم یک برند مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیم باید لنوو را به شما معرفی کنیم بخصوص مدل های Ideapad 520 امّا چنانچه به یک راهنمایی دقیق تر نیاز دارید لطفا رنج قیمت و نیاز های کاربردی خود از لپ تاپ را با مشاوران ما درمیان بگذارید.

    • 0
    • 0
    سلام من معماری میخونم و نیاز به یه لب تاب دارم که بتونم با اون کار های نقشه کشی رو انجام بدم cpu و کارت گرافیکی بالایی داشته باشه و هزینه مناسب و کیفیت خوبی داشته باشه و حدود 15 اینچ باشه چه لب تابی رو بهم معرفی میکنید ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/21 18:11:06
      • 1
      • 0

      سلام جناب خداشناس، بهترین قیمت و سخت افزار برای استفاده از نرم افزار های معماری و نقشه کسی لپ تاپ ایسر مدل Aspire 715 میباشد که میتوانید آن را با همین عنوان در وبسایت ما جستجو کرده و با مشخصات آن آشنا شوید.

    • 0
    • 0
    سلام. خواستم بپرسم تا هفت، هشت میلیون لپ تاپ خوب که واسه دانشجوی هنر باشه چی خوبه؟ کارکرده n550jk ارزش هفت میلیون خرید داره یا گزینۀ بهتری هست که بتونه کار این دانشجو رو انجام بده.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/21 18:14:01
      • 1
      • 0

      سلام مهدی عزیز، به صورت کلّی پیشنهاد نمیشه که تصمیم به خرید لپ تاپ کارکرده بگیرید در نتیجه در رنج قیمت مشخص شده ی شما میتونیم لپ تاپ ایسوس مدل X541UV-D را خریداری نمایید.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید یه لپ تاپ میخوام برای کار با solid work و catia و ... تا قیمت زیر ۱۵ تومن وزنش هم مهم نیست لطفا یه مدل تاچ معرفی کنید و یه مدل بدون تاچ ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/17 18:28:02
      • 1
      • 0

      سلام کیان عزیز، در میان مدل های تاچ که بتوانند نیاز های شمارا رفع و رجوع کنند تنها میتوانیم به لپ تاپ N580VD سری تاچ و همچنین لپ تاپ های سیرفیس پرو اشاره کنیم. امّا پیشنهاد ما به شما دوست عزیز لپ تاپ ایسر مدل Aspire 715 میباشد که به رغم حضور پردازنده ی گرافیکی Geforce 1050 TI با ظرفیت 4 گیگابایت میتواند تمام نیاز های گرافیکی و رندر گیری شما را به بهترین نحو رفع کند.

    • 0
    • 0
    سلام و عرض ادب بزرگوار شما چن روز پیش به نسبت شغلم ک بهتون گفته بودم لپ تاپ ایسر aspire 7-A رو بهم پیشنهاد کرده بودین ،اما الان مشکلی دارم اینه ک این لپ تاپ درایو نوری نداره و من با نصب خیلی نرم افزارا مشکل دارم الان شما اگه پیشنهادی دارین واسه این مشکل یا مدلی از درایور نوری که به این مدل لپ تاپ بخوره ممنون میشم بهم بگین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/15 17:05:53
      • 1
      • 0

      سلام میلاد عزیز، درایور های اکسترنال که در بازار هستند برای تمام برند های لپ تاپ کارآکد هستن حتّی اگر شما یک لپ تاپ اپل داشته باشید امّا درایور اکسترنال شما ایسوس باشد باز هم میتوانید تما نرم افزار ها را بدونِ هیچگونه ایرادی استفاده کنید. درمیان مدل های موجود در بازار پیشنهاد ما به شما درایور DVD اکسترنال ایسوس مدل SDRW08D میباشد.

    • 0
    • 0
    با سلام خدمت شما و ممنون از مطالب مفید و عالی تون. من چند لپ تاپ رو مد نظر دارم که نمیدونم بینشون کدوم رو انتخاب کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید. کارایی هام برای گیمینگ و انجام کارهای برنامه نویسی و شاید اجرای بعضی نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ باشه.همچنین میخوام حداقل چند سالی جوابگوی کارهام باشه. Acer Aspire V15 Nitro Acer Aspire A715-71G Lenovo Legion Y520 Asus Fx 504GD و اگه پیشنهاد بهتری تو همین رنج قیمت 10 تا 15 میلیون هستش ممنون میشم بگید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/13 17:43:53
      • 0
      • 1

      سلام علی عزیز، لپ تاپ هایی که به آنها اشاره کردید جزو بهترین گزینه های بازار بودند امّا پیشنهاد میکنیم لپ تاپ MSI GE 63 7RD را نیز در دسته محصولاتِ مد نظر خود قرار دهید. امّا چنانچه تنها در میان لپ تاپ هایی که خودتان ذکر کردید میخواهید خرید کنید پییشنهادِ ما بر اساس بازخوردی که از خریداران داشته ایم لپ تاپ ایسر مدل Aspire 715-71G میباشد.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون بابت مطلب مفیدتون دنبال یه لپ تاپ هستم که از نظر سخت افزاری قوی باشه(پردازنده i7 و گرافیک gforce 1050 ) و کیفیت نمایشگرش بالا باشه و حافظه ssd داشته باشه و توانایی اجرای بازی و نرم افزار های سنگین داشته باشه مهم نیست dvd داشته باشه یا نه ترجیحا ایسوس باشه رنج قیمت در نظر نگیرین ( بین مدل های K570UD - B و Pro 15 N580VD - F و Asus N705UD نمی دونم کدوم انتخاب کنم) ممنون میشم اگه مدل های قوی ایسوس و سایر برندها رو معرفی کنین و بین سه مدلی که معرفی کردم بهترینش رو بگین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/10 18:09:38
      • 1
      • 0

      سلام ابوالفضل عزیز، در میان گزینه هایی که به آنها اشاره کردی بهترین دستگکاه Asus N580VD است که هم از ظاهر زیبا و هم سخت افزار مناسبی برخوردار است در نتیجه پیشنهاد میشود چنانچه تنها برند ایسوس را مد نظر دارید همین لپ تاپ را خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    سلام دوتا سوال: 1- لپ تاپ استوک خریدش خوبه یا نه؟ 2- لپ تاپ سبک وزن (سبکیش خیلی برام مهمه) تو رنج قیمتی 5 ملیون برای کارهای تحصیلی و تحقیقاتی چی رو پیشنهاد میدید؟ لپ تاپی که حداقل تا پنج سال سخت افزارش جواب بده باتشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/10 18:02:55
      • 1
      • 0

      با عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز، حدالامکان پیشنهاد میشود از خرید لپ تاپ استوک خودداری فرمایید چرا که ممکن است در آینده به هر دلیل با مشکلات ریز و درست روبرو شوید. در خصوص سوال دوّم باید عرض کنیم که در رنج قیمت 5 میلیون تومان بهترین گزینه لپ تاپ لنوو Idepaad 320-I میباشد امّا این لپ تاپ در دسته لپ تاپ های میان رده و مناسب برای کارهای روزمره و نیمه اداری قرار میگیرد و پیشنهاد میشود برای خرید یک لپ تاپ مناسب که میتواند در کارهای نسبتاً سنگین هم مناسب باشد پیشنهاد میشود هزینه ی بیشتری بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مطلب مفیدتون.جامع و کاربردی بود. باتوجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی یک لپ تاپ خوب تا چند سال خوب جواب میده؟چه هزینه ای بایدکرد؟ من برای چند نرم افزار مدلینگ مربوط به رشته مهندسی نیاز به لپ تاپ دارم ولی الآن میدونم تا چهار پنج سال آینده نیاز به لپ تاپ خیلی حرفه ای ندارم.به نظر شما خوب نیست الآن با قیمت پایین یک لپ تاپ برای کارهای روزمره و کاری بگیرم بعدا در سال های بعد یک لپ تاپ حرفه ای تر بگیرم؟ متشکرم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/10 17:45:23
      • 1
      • 0

      سلام پیام عزیز، در رابطه با اینکه چه لپ تاپی مناسب شماست پشتیبانی وبسایت خاص باکس میتواند شما را یاری کند امّا با توجه به آنکه قیمت محصولات با توجه به نوسانات ارز تغییر میکنند نمیتوانیم شما را در خصوص تاریخ صحیح خرید لپ تاپ راهنمایی کنیم. در نهایت باید بگوییم که چنانچه میخواهید در حال حاضر خرید خود را تکمیل کنید بهترین پیشنهادِ ممکن برای شما دوست عزیز که هم مقرون به صرفه باشد و هم از قدرت سخت افزاری زیادی برخوردار باشد لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7-A میباشد. این محصول را میتوانید با همین عنوان در وبسایت ما جستجو کرده و از قابلیت های آن آگاه شوید.

    • 0
    • 0
    سلام.من بین Ideapad V330 - B و Ideapad 320- AD و Ideapad 320- D موندم کدومش رو بخرم. لطفا راهنمایی کنید و بگید کدومش بهتر بوده برا دانشجوها. با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/08 17:10:23
      • 1
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر محترم، در میان تولید های سری Ideapad 320 و V330 میتوان گفت لپ تاپ های سری V330 گزینه های با کیفیت تری محسوب میشوند.

    • 0
    • 0
    ممنون بابت اطلاعات کامل .میخواستم بدونم یه لپ تاپ باسه تماشای فیلم و گشت و گزار تو شبکه های اجتماعی و بازی وارکرافت دوتا 2 شما چه لپ تاپی رو پیشنهاد میکنید رنج قیمت تا 10 میلیون .ممنون پیشم اگه کمکم کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/07 17:30:42
      • 1
      • 0

      سلام موسی عزیز، بهترین گزینه برای شما دوست عزیز لپ تاپ ایسوس مدل X510UF-B میباشد. میتوانید این لپ تاپ را با همین عنوان در وبسایت ما جستجو کنید و در صورت نیاز با تماس با مشاورین وبسایت خاص باکس از تمام اطلاعاتِ لازم نیز برخوردار شوید.

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام برای خواهرم که نویسنده ست یه نوت بوک بخرم به نظرتون (11 اینچی لنوو مدل Ideapad 120s - A ) برای یه نفر که کارش نویسندگییه مناسبه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/07 17:25:32
      • 1
      • 0

      سلام گیتا عزیز، خوشبختانه بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را خودتان انتخاب کردید و نیاز به راهنمایی ندارید. پیشنهاد میکنیم پیش از خرید لپ تاپ مد نظرتان راهنمایی های جامع را با تماس به پشتیبانی وبسایت ما دریافت نمایید.

    • 0
    • 0
    با سلام. من می خواستم بین ideapad v330 و ideapad320 و ideapad330 و ideapad 320s یکی رو بخرم. این طور که شنیدم 320 هاردش صدا میده و از خریدش منصرف شدم. می خوام بدونم بین سه تای دیگه کدوم بهتره و بازخورد بهتری داشته و مثل 320 مشکل خاصی نداشته باشه ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/07 17:27:52
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز در خصوص راهنمای خرید لپ تاپ مد نظرتان باید عرض کنیم که در میان لپ تاپ های نام برده Lenovo V330 در میان خریداران و بخصوص دانشجو های رشته ی مهندسی بازخورد بهتری داشته است.

    • 0
    • 0
    باسلام. خواهشا تو این آشفته بازار برا خرید لپتاب جواب منو اگه ممکنه سریع تر بدید من دانشجوی رشته معماری هستم و قصد خرید لپ تاپ را داشتم . میخواستم بدونم کدوم لپ تاپ در رنج قیمت 6تا 10 ملیون برای من خوب هست و از پس کار های گرافیکی و همچنین برنامه هایی مانند 3dmax و اتوکد و... بر می آید . همچنین من زیاداهل گیم نیستم و حد اکثر 2تا 3 بازی به علاوه صفحه نمایش و وزن برا من خیلی مهمه چون همیشه بیرون خونه ودر حال مطالعه و خوندن مطالب و مقاله ام و یه نکته دیگه اینکه لپ تاپ asus vivobook s510 core i5 چشم منو گرفته آیا این لپ تاپ برا 2_3 سال جواب کارای منو میده ؟ اگر نه لپ تاپ پیشنهادی شما چی هست ؟ با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/04 18:20:31
      • 1
      • 0

      سلام علیرضا عزیز، با توجه به نیاز های شما دوست عزیز پیشنهاد ما به شما لپ تاپ ایسر مدل Aspire 715 میباشد که مقداری از رنج قیمت مد نظر شما دوست عزیز بیشتر است. چنانچه میخواهید در رنج قیمتی خود ثابت قدم باشید پیشنهاد ما به شما کاربر عزیز لپ تاپ ایسوس مدل X510UF-B میباشد

    • 0
    • 0
    باسلام. خواهشا تو این آشفته بازار برا خرید لپتاب جواب منو اگه ممکنه سریع تر بدید من دانشجوی رشته معماری هستم و قصد خرید لپ تاپ را داشتم . میخواستم بدونم کدوم لپ تاپ در رنج قیمت 6تا 10 ملیون برای من خوب هست و از پس کار های گرافیکی و همچنین برنامه هایی مانند 3dmax و اتوکد و... بر می آید . همچنین من زیاداهل گیم نیستم و حد اکثر 2تا 3 بازی به علاوه صفحه نمایش و وزن برا من خیلی مهمه چون همیشه بیرون خونه ودر حال مطالعه و خوندن مطالب و مقاله ام و یه نکته دیگه اینکه لپ تاپ asus vivobook s510 core i5 چشم منو گرفته آیا این لپ تاپ برا 2_3 سال جواب کارای منو میده ؟ اگر نه لپ تاپ پیشنهادی شما چی هست ؟ با تشکر
    • 1
    • 0
    سلام از ارائه مطالب بسيار مفيد شما در اين سايت متشکرم .بنده يک دبير دبيرستان هستم بيشتر کارم در خصوص موضوعات ICDL و مواردي مثل نرم افزارهاي تدريسي و استفاده اينترنت و نيز ديدن فيلمهاي اموزشي محصلين است و البته جهت فرزندم که دانشجوي فناوري اطلاعات است و تا حدودي کارهاي نرم افزاري و برنامه ريزي خود را که ميخواهد انجام دهد. حمل نقل سيستم بصورت راحت ( سايز کوچک و وزن کم به جهت بردن و اوردن به دبيرستان) امکان بهره بردن از دستگاه براي چندين سال با توجه به تغييرات تکنولوِژي ( از لحاظ پردازش کم نياورد). داشتن DVD و.. چه پيشنهادي برايم داريد پرداخت تا حدود 4 الي 5 ميليون تومان هم مشکلي ندارم. تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/04 17:37:46
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز، بهترین گزینه برای شما دوست عزیز لپ تاپ ایسوس مدل A540UP-A میباشد که هم از امکانات سخت افزاری مناسبی برخوردار است و هم میتواند با کیفیت ساخت مناسبی که دارد در دراز مدت پاسخگوی نیاز های شما عزیزان باشد.

    • 0
    • 0
    سلام علی هستم ، درباره ایسوس s510پرسیده بودم . میخواستم بدونم این ایسوس با کانفینگ ram12 gpu 130mx 2g cpu core i5 8252 hard 1tb یا لنوو با همین مشخصات فقط gpu 940mx در ضمن میشه گفت صفحه نمایش خیلی برام مهمه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/11/04 17:31:44
      • 1
      • 0

      سلام علی عزیز، با توجه به اینکه نمایشگر برای شما دوست عزیز اهمیت بالایی دارد پیشنهاد میکنیم حتماً از لپ تاپ های ایسوس بهره ببرید چرا که کلیه محصولاتِ این کمپانی از درخشش سطح و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر لپ تاپ مناسب کارای حسابداری باقیمت مناسب معرفی میکنید. نظرتون راجع به این مدل بفرمایید Lenovo cpu:A4 ram:4G Hard:1TB Led:15
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/30 18:24:00
      • 1
      • 0

      سلام جناب محمدی عزیز، پیش از خریدِ لپ تاپ مد نظر خود حتما توجه داشته باشید که لپ تاپ مناسب رشته کاری شما حتما باید از پردازشگر مرکزی و رَم قدرتمندی برخوردار باشد در نتیجه پیشنهاد میشود هزینه ی اضافی را برای پردازشگر گرافیکی پرداخت نکنید. لپ تاپ پیشنهادی ما به شما مدل ایسوس X541UV-D میباشد.

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و خسته نباشید من میخوام لپ تاپ msi gl63 8rd i7 8750h 8gb ddr4 1tb+128ssd gtx 1050 ti 4gb رو تهیه کنم ولی مقدار رمش پایینه میخواستم بدونم ایا کار درستی هست که رم لپ تاپ رو به 16gb ارتقا بدم(ارتقا توسط خود گارانتی انجام میشه) یا اینکه برم سراغ لپ تاپی که رمش 16 gb باشه؟ سپاس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/30 18:10:58
      • 1
      • 0

      سلام محمدجواد عزیز، طبیعتاً چنانچه لپ تاپ شما به صورت فابریک از یک رشم 16 گیگابایتی برخوردار باشد بهتر است امّا چنانچه به دلیل کاهش هزینه ها میخواهید لپ تاپ را آپگرید کنید اشکالی در روند ایجاد نخواهد کرد.

    • 0
    • 0
    سلام ، میخواستم نظرتونو در باره لپتاپ asus vivobook s510 بپرسم و بدونم برا کارای گرافیکی خوب جواب میده یا نه .
    • 0
    • 0
    با سلام ، برای یک دانشجوی معماری چه لپ تاپی پیش نهاد میکنید . و از بین لپتاپ asus s510 و lenovo ip520s کدومش بهتره و قیمت مهم نیست فقط کارایی مهمه با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/30 17:52:05
      • 1
      • 0

      سلام علی عزیز، هر دو لپ تاپی که به آنها اشاراه کردید با مشخصات فنی های گوناگونی روانه ی بازار شدند، لطفا مشخصات فنی دقیق را ذکر کنید تا بتوانیم پیشنهادِ دقیق تری را به شما ارائه کنیم.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید...لپ تاپ لنوو با مشخصات زیر و قیمت زیر ۱۰ میلیون چه مدلی رو پیشنهاد میکنید CPU Core i7 پردازنده گرافیکی Nvidia 4G RAM 8G DDR4 حافظه داخلی 1T به همراه حافظه SSD 128G صفحه نمایش FHD اضافه کنم که قصد انجام game روی لپ تاپ رو هم دارم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/30 17:53:45
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما دوست عزیز باید عرض کنیم که بهترین گزینه در رنج قیمت شما لپ تاپ Ideapad 520-C میباشد که فاقد حافظه SSD است و نمونه ی ای ککه این قابلیت را داشته باشد از قیمت درخواستی شما بیشتر خواهد بود.

    • 0
    • 0
    سلام. ممنون از مقاله مفیدتون ممنون میشم کمکم کنید لپ تاپ مناسب با این کانفیگ تهیه کنم Core i5 8G 1T 2G با رنج قیمت تا ۶ میلیون در ضمن استفاده از لپ تاپ بیشتر برای گیم هست ممنونم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/30 17:44:01
      • 1
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز باید عرض کنیم که بهترین گزینه با مشخصات فنی که شما ذکر کردید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320-D میباشد که میتوانید آن را با مشخصات و توضیحات کامل در وبسایت ما جستجو و بررسی کنید.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید و ممنون از مقاله مفیدتون ؛ میخواستم بدونم لپ تاپای مناسب برای یه دانشجوی مهندسی کامپیوتر چیاس ؟ من تا اواسط سال بعد هم احتمالا بتونم برای لپ تاپ جدید صبر کنم ولی بطور کلی میخوام بدونم برای این رشته یه لپ تاپ مناسب چی میتونه باشه و ویژگیاش چیه و اینکه قیمتش خیلی مهم نیس ولی خب سرسام آور هم نباشه و ممنون میشم اگه در کنار لپ تاپایی که زحمت میکشین و معرفی میکنین قیمتشم بگین خیلی خیلی ممنون بابت راهنماییاتون :)
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/27 18:03:56
      • 1
      • 1

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی، بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما دوست عزیز لپ تاپ ایسوس مدل R542UR-D میباشد که به رغم جدیدترین نسل از پردازنده ی Core i7 و همچنین 8 گیگابایت رَم میتواند از پس نرم افزار های مد نظر شما به راحتی برآید. در نهایت باید عرض کنیم که نیاز های شما در رشته ای که در آن تحصیل میکنید در قدرت پردازشگر و حافظه ی رَم خلاصه میشود در نتیجه پیشنهاد میشود هزینه ی زیادی را برای پردازنده ی گرافیکی پرداخت نکنید.

    • 0
    • 0
    سلام سایت بسیار خوبی دارید ببخشید میخواستم بدونم ب نظر شما کدوم یکی از این دو لپتاپ برای انجام کارای روزمره و فیلم مناسب تر هست!؟! Asus x540la و lenovo ip320 یا اینکه خودتون لپتاپ دیگه ای رو با قیمت حدود ۳۶۰۰ بهم پیشنهاد نمیکنید؟!
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/27 17:38:26
      • 1
      • 0

      سلام رها عزیز، بهترین پیشنهادِ ما برای شما کاربر گرامی لپ تاپ لنوو Ideapad 330 با مشخصات فنی پردازنده N5000 و همچنین 4 گیگابایت رَم، 1 ترابایت هارد و همچنین 2 گیگابایت گرافیک از نوعِ AMD M530 میباشد امّا چنانچه اولویت شما تماشای فیلم و سریال است باید عرض کنیم که لپ تاپ های ایسوس از درخشش سطح یا اصطلاحاً NIT بیشتری نسبت به لپ تاپ های IP330 یا IP320 برخوردار هستند، انتخاب با شماست چنانچه اولویت تماشای فیلم هست ایسوس را انتخاب کنید امّا چنانچه مشخصات فنی برایتان اهمیت دارد IP330 را از طریق تماس با همکارانِ ما در وبسایت خاص باکس تهیه فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام مجدد به شما ک اینقد خوب راهنمایی میکیند قبلا نظرتونو رو درمورد لپ تاپی ک مناسب شغلم باشه پرسیدم و لپ تاپ مناسب واسه نرم افزارهای catia،solidwork،inventor (طراحی سه بعدی صنعتی)در رنج قیمتی ک مشخص کردم گفتین ideapad 520-c الان میخواستم باز بین این مدل و مدل R542UN ایسوس ک یمقدار قیمتش هم از مدلی ک شما گفتین بالاتره بپرسم باز نظرتون رو همون مدل لنوو هست یا نه؟و لطفا دلیل نظری ک بم میدین هم بگین ممنون میشم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/27 17:25:14
      • 1
      • 0

      سلام میلاد عزیز، در خصوص نرم افزار های مورد نیاز شما باید عرض کنم که دلیل پیشنهاد شدنِ لپ تاپ هایی که در نظرات پیشین به شما گفتم برخورداری بیشترین میزانِ رَم و قدرتِ بیشتر پردازشگر گرافیکی میباشد چرا که نرم افزار هایی که شما دوست عزیز از آن ها نام بردید عموما برای طراحی های سه بعدی استفاده میشود و باید این دو پارامتر را در بهترین حالت ممکن پشتیبانی کنند. لپ تاپ R542UN-A که در وبسایت ما با قیمتی نسبتا بالاتر از Ideapad 520-C موجود میباشد از مشخصات فنی یکسانی بهره میبرد در نتیجه صرف هزینه ی بیشتر برای برندِ ایسوس بخصوص برای شما دوست عزیزی که کارکرد برایتان اولویت دارد کار اشتباهی است.

    • 1
    • 1
    سلام خیلی ممنونم از مقاله خوب و جامعتون. من قصد خرید لپ تاپ بیشتر برای کارهای دانشجویی دارم، ولی خوب کار با نرم افزار فتوشاپ و ادیت عکس، همچنین فیلم دیدن و مطالعه از روی لپ تاپ و تایپ کردن برام مهمه. درواقع یک لپ تاپ معمولی نمیخوام :) حالا با توجه به مقاله شما و سرچ هایی که کردم، لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A715-71G-78X4 به نظرم خوب اومده ولی درایو نوری نداشتنش یک مشکله. لطفا لطف کنید و منو توی زمینه انتخاب لپ تاپ راهنمایی کنین. پ.ن: اگر ممکنه لپ تاپی که معرفی میکنین، باتری اش جدا نشه و زیر 15 میلیون تومن قیمت داشته باشه.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/23 17:11:48
      • 1
      • 0

      سلام پارمیدا عزیز، در خصوص راهنمای لپ تاپ که درخواست کردید و همچنین لپ تاپ ایسر Aspire 7 که به آن اشاره کردید باید عرض کنیم که این دستگاه کمی فراتر از نیاز های شما خواهد بود، در واقع لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7 برای کارهای طراحی سه بعدی و رندر گیری های قدرتمند برای نرم افزار هایی مانند سالیدورک، راینو و 3d max ایده آل است. در قدرتمند بودن این لپ تاپ شکی نیست امّا چنانچه تصمیم به صرف هزینه ی کمتر برای خرید لپ تاپ مد نظر خود داشتید پیشنهاد میکنیم از نمونه هایی مانندِ لپ تاپ لنوو Ideapad 520-C نیز دیدن کنید.

    • 0
    • 0
    عرض سلام و خسته نباشین ب شما مدتیه ک دنبال ی لپ تاپ مناسب کارم میگردم اما هردفعه بیشتر سردرگم میشم،ممنون میشم شما نظر اخرو بهم بدین من مهندس مکانیکم و لپتاپی میخوام نرم افزار های catia,solid work,inventor (طراحی سه بعدی صنعتی)براحتی باهاشون کار کنم و تا چن سال دیگه هم جوابگو باشه قیمتشم تا حدود 8 تومن ،باز اگ یمقدار کمتر یا بیشترم گزینه مناسب هست بهم بگین ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/22 17:31:45
      • 1
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز در خصوص راهنمایی لپ تاپ مد نظرتان باید عرض کنیم که بهترین گزینه برای شما دوست عزیز که خیالتان را در طراحی و رندر گیری نرم افزار های سه بعدی راحت بکند لپ تاپ ایسر Aspire 7-A میباشد امّا متاسفانه با حدود قیمتی که شما مشخص کردید تمایز دارد. با رنج قیمت مشخص شده توسط شما بهترین گزینه لپ تاپ لنوو Ideapad 520-C میباشد. توجه داشته باشید در خرید لپ تاپ مد نظرتان با در نظر گرفتن شغل شریفتان باید به آیتم های فضای رَم و پردازنده ی گرافیکی توجه بیشتری داشته باشید.

    • 0
    • 0
    سلام مرسی از مطالب عالیتون.من یه لب تاب قیمت پایین برای کارای روزمره و سرگرمی میخام.یه چیز خیلی ساده ولی خوب.میشه راهنمایی کنین لطفا
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/18 19:31:16
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز در خصوص راهنمایی شما باید بگوییم که لپ تاپ های میان رده در وبسایت خاص باکس به تعداد بالا موجود میباشد امّا چنانچه به دنبال یکی از مقرون به صرفه ترین میان رده ها باشید باید لپ تاپ ایسوس A540UP-A را به شما دوست عزیز پیشنهاد کنیم.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون و اصلاعاتتون یه لب تاپ برای کار های دانشجویی با پردازنده بالا و حافظه داخلی بالا کیفیت وضوح تصویرشم بالا باشع شما چی پیشنهاد میکنید قیمتشم تا ۷ میلیون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/17 17:25:37
      • 1
      • 0

      سلام هادی عزیز در خصوص راهنمایی که خواستید بهترین گزینه برای شما دوست عزیز لپ تاپ ایشسوس مدل X541UV-D میباشد که میتوانید آن را در وبسایت خاص باکس با همین عنوان جستجو کنید

    • 0
    • 2
    با سلام و خسته نباشید ، در دورانی که اکثرا حوصله خوندن مطالب طولانی رو نداریم اینقدر جذاب و عالی نوشته بودید که کاملا خوندم حتی بعضی قسمتها را چند بار ، و سوالات دوستان و جوابهای خوبتون رو ... خیلی راهنمایی ها مفید بود و با آگاهی مکفی که دادید به من نوعی، کار سخت انتخاب برام ساده شد .... فقط می تونم بگم ممنون از کار بی نقص شما و آرزوی شادی و سلامتی و موفقیت براتون دارم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/17 17:18:12
      • 1
      • 0

      سلام نادر عزیز، سپاس فراوان بابت زمانی که برای مطالعه ی این مقاله صرف کردید و همچنین انرژی مثبتی که به وبسایت خاص باکس منتقل نمودید.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشيد بابت سايت خوبتون دنبال لپ تابي هستم بين برند هاي اپل و ام اس اي و بازه ي ١٠ تا ١٥ مليون لپ تابي مد نظرم هست كه كيفيت ساخت، امكانات، راحتي كار، قدرت اجراي بازي هاي معمولي و برنامه هاي مهندسي را داشته باشه و لازم به ذكره از طرفدار هاي اپل هستم اما لپ تابي مي خوام كه قدرت پاسخ گويي به نياز هامو داشته باشه با توجه به اين توضيحات چه لپ تابي مناسب من هست؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/15 17:29:01
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر عزیز در خصوص انتخاب میانِ دو برند MSI و اپل باید اشاره ی کوتاهی به دو سیستم عامل مکینتاش و ویندوز داشته باشیم. به صورت کلّی برای طرفدارانِ برند اپل دشوار است که از برندی به جز اپل خریداری بکنند امّا توجه داشته باشید شما برای اجرای نرم افزار های مندسی در لپ تاپ خود نیاز به سیستم عامل ویندوز پیدا خواهید کرد در نتیجه نهایتاً یا باید یک لپ تاپ ویندوزی خریداری کنید و یا لپ تاپ اپل خود را به دو سیستم عامل ویندوز و مکینتاش از طریق سیستم بوت کمپ مجهز نمایید که موجب کاهش چشمگیر توانایی سخت افزاری لپ تاپ شما خواهد شد در نتیجه پیشنهادِ ما برای شما دوست عزیز خرید یک لپ تاپ ام اس آی PE62 7rd و نصب نرم افزار آیتونز برای اتصال آیفون است تا در آینده برای اجرای نرم افزار های سنگین مهندسی به مشکلی برنخورید.

    • 0
    • 0
    سلام خیلی عالی بود ...لطفاً تا مرز ۶یا ۷میلیون لپ تاب رو معرفی کنید که بتونه برنامه ماتریکس...طراحی سه‌بعدی اجسام رو پشتیبانی کنه ومن بتونم باهاش فتوشاب کنم cpui7,,Ram16,,hard1,,fullHĐ,,گرافیک۲
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/13 17:14:22
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی در خصوص راهنمایی که درخواست کردید متاسفانه باید بگوییم که لپ تاپی با این مشخصات فنی و با رنج قیمت ذکر شده موجود نمیباشد امّا بهترین گزینه برای شما در این حدود قیمت لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320-D میباشد.

    • 1
    • 0
    سلام و تشکر از مقاله مفیدتون میخواستم یه لپ تاپ از برندهای ایسوس و لنوو زیر 10 میلیون با مشخصات زیر بهم معرفی کنین CPU Core i7 پردازنده گرافیکی Nvidia 4G RAM 8G DDR4 حافظه داخلی 1T به همراه حافظه SSD 128G صفحه نمایش UHD همینطور میخواستم بدونم الان قیمت لپ تاپ N552VW ایسوس با همین سخت افزار بالا تو بازار چنده؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/08 17:44:15
      • 0
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز باید عرض کنیم که بهترین گزینه برای ارائه به شما دوست عزیز لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 520-B میباشد که با سخت افزار ذکر شده توسط شما مطابقت دارد. امّا در خصوص لپ تاپ ایسوس مدل N552VW به دلیل عدم موجود بودن در انبار خاص باکس نمیتوانیم قیمت دقیقی خدمت شما کاربر عزیز ارائه کنیم.

    • 0
    • 0
    سلام و تشکر از مقاله مفیدتون میخواستم یه لپ تاپ از برندهای ایسوس و لنوو زیر 10 میلیون با مشخصات زیر بهم معرفی کنین CPU Core i7 پردازنده گرافیکی Nvidia 4G RAM 8G DDR4 حافظه داخلی 1T به همراه حافظه SSD 128G صفحه نمایش UHD همینطور میخواستم بدونم الان قیمت لپ تاپ N552VW ایسوس با همین سخت افزار بالا تو بازار چنده؟
    • 0
    • 1
    سلام ممنون از مقاله کاملتون میخواستم بدونم درحال حاضر لپ تاپ با قیمت 3تا5 میلیون تومان لنوو بهتره یا ایسوس؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/04 19:55:42
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی باید عرض کنیم که بهترین گزینه در این رنج قیمت در حال حاضر لپ تاپ لنوو V130 میباشد .

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مقاله کاملتون میخواستم بدونم درحال حاضر لپ تاپ با قیمت 3تا5 میلیون تومان لنوو بهتره یا ایسوس؟
    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ی لپتاپی میخواستم در رنج قیمت ۶ میلیون تومن که کیفیت تصویر و صدای خوبی داشته باشه چون‌ زیاد فیلم میبینم همچنین پردازنده خوبی داشته باشه واسه برنامه های ادیت فیلم مثل after effect و شبیه اینا چه گزینه هایی دارین ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/04 20:00:16
      • 1
      • 0

      سلام جناب کامیاب عزیز ، بهترین گزینه در رنج قیمت درخواستی شما لپ تاپ ایسوس مدل X541UV-J میباشد که تا حد زیادی قادر است نیاز های شما کاربر گرامی را پاسخگو باشدو

    • 0
    • 1
    سلام مرسی بابت مقاله خوبیتون می خواستم بگم که بودجه من در حد ۳ میلیون هست یه لپتاب اپل و یه لپتاب ویندوز معرفی کنید مرسی
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/04 20:03:35
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز، در رنج قیمت درخواستی شما دوست عزیز متاسفانه لپ تاپِ اپل موجود نمیباشد امّا میتوانید در نمونه های ویندوزی لپ تاپ ایسوس مدل E203NA را انتخاب کنید.

    • 0
    • 0
    سلام،با تشکر از مطالب اموزنده و مفیدتون🙏🏼 میخاستم لپ تابی برای کاراهای روزمره که حدالمکان مشخصاتش خوب باشه تا رنج ۴ تا ۴،۵ بهم پیشنهاد کنید ممنون میشم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/04 20:10:33
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی باید عرض کنیم که بهترین گزینه در این رنج قیمت در حال حاضر لپ تاپ لنوو V130 میباشد .

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر، ممنون از سایت خوبتون🙏 یه سوالی خدمتتون داشتم . دنبال یه لپ تاپ خیلی قوی برای کارای مهندسی ام. حقیقتش بین دو تا لپ تاپ زیر موندم کدوم بخرم. Lenovo legion y520 یا msi ge63 7rc شما با توجه به تجربه و اطلاعاتی که دارین کدوم مدل رو از جهت قدرتمندترین سخت افزار ، بهترین کیفیت متریال و همینطور از نظر خدمات پس از فروششون پیشنهاد می کنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/10/01 17:17:40
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی در خصوص راهنمایی خرید لپ تاپ میانِ دو مدل ذکر شده باید عرض کنیم که لپ تاپ های Legion Y520 در کانفیگ هایی متفاوت و با قدرت های سخت افزاری مختلف به بازار روانه شده است در نتیجه نمیتوان بدونِ در نظر گرفتنِ مشخصات فنی دقیق مقایسه ای دقیق را در خصوص این دو لپ تاپ داشته باشیم امّا شاید بتوان با ظاهر چشمگیر و کیفیتِ بدنه ی لپ تاپ MSI GE63 آن را مورد بهتر و با کیفیت ترین نسبت به Y520 برشماریم.

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید بنده قصد خرید یک لپ تاپی را دارم که توانایی متوسطی داشته باشد بودجه من حدودا بین ۲ تا ۳ میلیون هست با توجه به وضع بازار الان شما چه لپ تاپی را در این رنج قیمت معرفی میکنین که بهترین کانفینگ را در این قیمت داشته باشد؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/29 17:25:41
      • 1
      • 0

      سلام آرش عزیز، با توجه به رنج قیمت مد نظر شما دوست عزیز بهترین پیشنهاد لپ تاپ گزینه ی Ideapad 330-B در وبسایت خاص باکس میباشد که میتوانید با استفاده از لینک زیر آن را در وبسایت ما جستجو کنید: https://bit.ly/2EB84mX

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید..خدمت شما..و مطالب عالی شما...در خرید لب تاب باید از کجا متوجه بشیم که این لب تاب قابلیت ارتقا در آینده داره یا نه؟؟؟؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/29 17:20:09
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی در خصوص سوالی که مطرح فرمودید باید عرض کنیم که در حال حاضر اکثر لپ تاپ های موجود توانایی ارتقاء حافظه داخلی و رَم را دارا میباشند امّا برای اطمینان بیشتر بهتر است قبل از خریدِ هر مورد از فروشنده محصول و یا کارشناسان مربوطه سوال فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام من یه مک بوک پرو مید ۲۰۱۲ با کانفیگ Core i5 4GB RAM 500GB HDD عمکرد لپتاپم افتضاح هست و خیلی کارا کردم که اوضاش بهبود پیدا کنه ولی فایده ای نداشته، الان تنها راهیکه بنظرم شاید بتونه چاره کار یاشه ارتقای رم از ۴ به ۸ و تعویض هارد به SSD, میخواستم بپرسم که نظرتون راجبه این ارتقا چیه و اصولا ارزش داره که حدود ۲ میلیون هزینه کنم، آیا این ارتقا کمکی به افزایش عملکرد لپ تاپ میکنه؟ سوال بعدی اینه که کدام ماژول بیشترین تاثیر رو در افزایش عملکرد (سرعت، کیفیت و ...) دارد؟ رم یا حافظه اس اس دی؟ سوال آخر اینکه تو سایت خود اپل گفته رم رو تا ۸ گیگ میشه افزایش داد، ولی بعضی فروم ها خوندم که رو تا ۱۲ گیگ هم امکان پذیر میباشد، شما اطلاعی در این خصوص دارین؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/26 17:10:39
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز در خصوص لپ تاپ مک بوکی که شرح دادید باید عرض کنیم که اولین و بهترین انتخاب از نظر خاص باکس ارتقاء تمام لپ تاپ موجود هست تا خیالتان در خصوص هرگونه مشکلی راحت باشد امّا چنانچه تصمیم به ارتقاء قطعات گرفته اید بهتر است بدانید که ارتقاء رَم لپ تاپ تاثیر بیشتری تا ارتقاء حافظه ی SSD دارد در نتیجه ابتدا اقدام به خرید یمک هارد بفرمایید. در نهایت درباره ی سوال آخر پیشنهاد میشود اطلاعاتِ لازم خود را برای اطمینان بیشتر در مورد ارتقاء رَم از وبسایت خود اپل استخراج کنید تا در آینده مک بوک دچار ایراد بخصوصی نشود.

    • 0
    • 0
    با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از مقاله کامل و مفیدتون میخوا‌ستم بدونم که الان تو بازار قیمت لپ تاپ های N522VW ایسوس سری های F و J چنده؟ و معنی این حروف اختصاری واسه لپ تاپ های ایسوس چیه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/25 17:17:49
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی در خصوص حروف اختصاری که ذکر کردید باید عرض کنیم که این علائم برای بایگانی لپ تاپ هایی با نام و مدل های یکسان امّا مشخصات فنی گوناگون است. کمپانی هایی مثل لنوو و ایسوس هر مدل را با مشخصات فنی و حافظه های گوناگون به بازار جهانی وارد میکنند در نتیجه برای دسته بندی این محصولات باید آنها را توسطِ حروف دسته بندی کنیم. با توجه به این مسئله قیمتِ لپ تاپ مد نظر شما بر اساس مشخصات فنّی آن مشخص میشود در نتیجه لطفا محصول خود را با ذکر مشخصات فنی دقیق در نظرات ثبت کنید تا قیمت دقیق آن را به شما کاربر عزیز اطلاع دهیم.

    • 0
    • 0
    سلام مقاله رو خوندم واقعا کامل و عاالی بود ،میشه یه لپ تاپی بهم معرفی کنید که رنج قیمت ۳ تومن باشه،سبک باشه،برای استفاده از نرم افزارهای مهندسی و نرم افزار فوتوشاپ..
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/24 17:34:58
      • 1
      • 1

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی باید عرض کنیم که متاسفانه با توجه به نوسانات بازار ارز در حال حاضر لپ تاپی با این رنج قیمت در انبار خاص باکس موجود نمیباشد امّا ارزان ترین گزینه در لپ تاپ های موجود لپ تاپ ایسوس مدل E203NA با قیمت 33000000 هزار تومان میباشد که میتوانید آن را در وبسایت ما جستجو کرده و در خصوص این لپ تاپ تحقیق کنید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشيد ممنون از اطلاعات مفيد و سايت خوبتون . ميشه راهنمايي كنيد لب تاب خوب مناسب كارهاي گرافيكي كه صفحه نمايش خوبي داشته باشه هم لب تاب از نظر ظاهري زيبا باشه معرفي كنيد حدود قيميت 17 تا 20 ميليون حدودا
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/24 17:23:26
      • 1
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز و تشکر فراوان بابت مطالعه ی مطالب، در خصوص راهنمایی خواسته شده باید عرض کنیم که در رنج قیمت درخواستی شما میتوان بهترین گزینه ها را در دسته بندی لپ تاپ های گیمینگ برگزید امّا با توجه به زیبایی ظاهری که درخواست کرده بودید پیشنهادِ ما برای شما دوست عزیز لپ تاپ ایسوس مدل N580VD میباشد که یک لپ تاپ تمام و کمال برشمرده میشود امّا در وهله ی دوّم و با فرضیه اینکه شما علاقه به ظاهر خشن و اسپورت لپ تاپ های گیمینگ داشته باشید میتوانید لپ تاپ MSi مدل GE63 7RD را نیز در نظر داشته باشید. هر دو لپ تاپ از لحاظ سخت افزاری توان خوبی در پشتیبانی از کاربری شما را دارند امّا برند MSI کمی از این لحاظ از ایسوس قوی تر است امّا نباید جلوه ی خیره کننده لپ تاپ N580VD را نیز فراموش کنیم. درنهایت انتخاب با شماست امّا برای مقایسه ی این دو مدل میتوانید نام آنها را در وبسایت ما جستجو کنید.

    • 0
    • 0
    سلام.مرسی از کمکتون.. یه راهنمایی میخواستم.. بین لپ تاپASUS A540UP Core i5 8GB 1TB 2GB Full HD Laptopل وHp ay076nia core i7 8GB 1TB 2GB Full HD کدومش بهتر و کاربردیتره؟؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/19 18:46:31
      • 1
      • 0

      سلام امین عزیز، قائدتاً طبق مشخصات فنی که ذکر کردید لپ تاپ HP پیشنهاد میشود.

    • 0
    • 0
    سلام. من مقاله تون رو کامل خوندم واقعاا عالی همه نکات رو بررسی کردید.. ممنون.. میشه چند نمونه مدل لپ تاپ Hp بین6تا7تومن که مناسب باشه برای رشته پزشکی معرفی کنید. 🙇‍♀️
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/19 18:49:56
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی، ممنون از انرژی مثبتی که به وبسایت خاص باکس انتقال دادید! در خصوص لپ تاپی که مد نظر شما دوست عزیز است با رنج قیمتی که شما به آن اشاره کردید تنها یک لپ تاپ HP مدل CK0045 با مشخصات فنی Intel Core i3 7020U/RAM8/1TB/AMD R5 M520 2GB در انبار خاص باکس موجود میباشد. برای خریدِ این لپ تاپ میتوانید با کارشناسانِ ما تماس حاصل فرمایید

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید.برای نرم افزارهای عمران گرافیک geforce بهتره یا amd radeon r5 m420. باتری داخلی مشکلی ایجاد میکنه ایا؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/17 17:18:00
      • 1
      • 0

      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی، پردازنده های گرافیکی NVIDIA در زمینه ای که شما نیاز دارید بازدهی بهتری دارند امّا در خصوص باتری چنانچه منظور شما دوست عزیز باتری غیر قابل جدا شدن است باید عرض کنیم که این نوع از باتری ها ایرادی در روند فعالیت لپ تاپ بوجود نخواهند آورد امّا برای تعویض آن باید لپ تاپ خود را به یکی از مراکز مجاز گارانتی کننده محصول برده تا باتری شما را تعویض نمایند.

    • 0
    • 0
    با سلام. برای نرم افزار های سنگین و پرحجم مهندسی و گرافیکی و کدنویسی حرفه ای چه لپتاپی رو پیشنهاد می کنید که عمر خوبی داشته باشد و سرعت و قدرت پردازش آن بالا باشد؟ شکل ظاهری و وزن آن اهمیت چندانی ندارد ولی ظرفیت باتری آن برایم بسیار مهم است. همچنین می توانید coolpadمناسب با آن را هم معرفی کنید؟ با سپاس فراوان.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/17 17:30:38
      • 1
      • 0

      سلام محیا عزیز، با توجه به اینکه شما دوست عزیز محدوده قیمت معینی را ذکر نکردید ما به شما لپ تاپ ایسر Aspire 7-A که تمام مشخصات مد نظر شما را عیناً در خود جای داده است پیشنهاد میکنیم. ظاهر این لپ تاپ تقریباًٌ کلاسیک است امّا قطعاتی که در آن استفاده شده از بهترین های عصر حاضر است. این محصول را میتوان با استفاده از لینکِ : https://bit.ly/2RSo4Ez دنبال کنید.

    • 0
    • 0
    با سلام لبتاپ ایسوس رنج قیمتی ۶ تا ۱۰ میلیون تومان در بازار امروز(آذرماه ۹۷) برای کارای دانشجویی و گرافیکی مانند اتوکد و تدوین فیلم و فتوشاپ و متلب و نرم افزار های مهندسی دیگه،چه چیزی رو پیشنهاد میدید؟درضمن زیبایی و کیفیت صفحه نمایش و باتری هم مهم هست.درضمن بنده گیمر هستم و کنسول بازی هم دارم و شاید نیاز داشته باشم با لپتاب یک سری بازی هم اجرا کنم سپاس فراوان
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/15 22:20:39
      • 1
      • 0

      سلام کیاوش عزیز، طبق بررسی های اینجانب در راستای پیدا کردن لپ تاپ مد نظر شما دوست عزیز باید عرض کنم که بهترین گزینه تا رنج قیمتی که شما دوست عزیز فرمودید ایسوس مدل K570UD است که میتوانید مشخصاتِ آن را در وبسایت مشاهره کنید امّا بهترین گزینه بر اساس مشخصات فنی کافی برای شما دوست عزیز لپ تاپ Acer Aspire 7-A میباشد که متاسفانه کمی از مبلغ پیشنهادی شما بیشتر است امّا اشاره به آن خالی از لطف نیست. پیشنهاد میکنیم این محصول را نیز با K570UD مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید مرسی از مطالب کامل و فاق العاده تون ی لپ تاپ میخوام برای فیلم دیدن و بازی های خیلی سبک (که حداکثر گرافیک و رم مورد نیازشون به ترتیب ۱ و ۲ باشه) و توی دانشگاه برای رشته های پیراپزشکی هم به کارم بیاد هاردش هم حداقل ۵۰۰ باشه تا رنج ۵ تومن چی پیشنهاد میدین ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/12 18:12:16
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام خدمت شما دوست عزیز، محصولی که در نظر قبلی به شما معرفی کردیم طبق بررسی های اینجانب بهترین گزینه طبق پارامتر های مد نظر شما به شمار میرود، پیشنهاد میکنیم این محصول را با گزینه های دیگر که مد نظر دارید مقایسه بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید مرسی از مطلب کامل و مفیدتون لپ تاپ با گرافیک ۲ رم ۴ و حافظه ۵۰۰ گیگ بین ۳-۵ میلیون چی پیشنهاد میکنید؟ ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/12 18:09:48
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز، با توجه به مشخصات فنی مد نظر شما بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما لپ تاپ لنوو V110-C میباشد. قابل به ذکر است که با مبلغ مد نظر شما دوست عزیز عموماً لپ تاپ هایی با پردازنده مرکزی Pentium در دسترس شما قرار خواهد گرفت امّا محصول پیشنهاد شده دارای پردازنده Intel Core i3 است که توانایی بیشتری را در سرعت پردازش اطلاعات در اختیارتان قرار خواهد گذاشت. میتوانید با این لینک محصول ذکر شده را بررسی کنید: https://bit.ly/2PZSesY

    • 0
    • 0
    سلام،وقت بخیر.ببخشید من چندتا سوال دارم: ۱.پورت یو اس بی تایپ سی( USB type C) چی هست و اگر لپ تاپ این پورتو نداشته باشه مشکلی پیش میاد؟ ۲. نداشتن پورت تصویری وی چی ای چی؟ ۳. لپ تاپ هایی که دی وی دی درایور ندارن بعد برای دیدن دی وی دی های آموزشی و کلا دی وی دی هایی که نیاز به نصب روی ویندوز دارن باید چکار کرد،دی وی دی درایور اکسترنال گرفت؟اون موقع مشکل نصب درایور و مشکلات دیگه پیش نمیاد؟ یه دنیا ممنون میشم سوالامو پاسخ بدین و راهنمایی کنین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/06 17:25:17
      • 1
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز، پاسخ سوالاتی که دارید را به ترتیب سوالات خدمت شما دوست عزیز عرض میکنیم: 1: درگاه USB Type-C نسل جدید با سرعتی بسیار بالاتر از یو اس بی های قدیمی است امّا در صورت نبود آن مشکل زیادی پیش نمیاد 2: پورت VGA برای نمایش فیلم و تصاویر توسط نسل قدیمی پروژکتور ها است و در صورت نبود آن باید یک تبدیل مناسب برای لپ تاپ خود خریداری کنید. 3: خرید یک دی وی دی درایو اکسترنال به راحتی و بدونِ هیچ مشکلی میتواند جایگزین دی وی دی درایو اینترنال خود لپ تاپ باشد و تمام نرم افزار ها را برای لپ تاپ اجرا کند.

    • 0
    • 0
    سلام،وقت بخیر.ممنون از مقاله مفیدتون.میشه لطف کنید لپ تا پی معرفی کنیدکه برای انجام کارهای دانشجویی رشته بیوتکنولوژی(علوم پزشکی) و گذروندن دوره های گرافیک مناسب باشه؟یه لپ تاپ خوب باشه برا کسی که پی سی نداره که حداقل تا ده سال جوابگو باشه.قیمتش هم هرچی مناسبتر بهتر (مثلا تا ۶تا ۹ ت و یه دونه هم تا ۱۰ت معرفی کنید).با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/03 18:04:26
      • 1
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی، با توجه به خواسته های شما از لپ تاپ خود بهترین گزینه برای کاربری شما لپ تاپ Lenovo Ideapad 520 است که میتوانید با همین عنوان آن را در وبسایت ما جستجو و بررسی کنید امّا چنانچه ظاهر نیز برای شما دوست عزیز مهم میباشد میتوانید از لپ تاپ ایسوس K570UD نیز بهره ببرید

    • 0
    • 0
    سلام میشه لطفا لپ تابی معرفی کنید که هم واسه مهندسی عمران قابل استفاده باشه هم واسه کاریه شخصی
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/01 17:52:49
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر عزیز در خصوص راهنمایی که درخواست کردید باید بگوییم که بهترین گزینه برای شما دوستِ عزیز لپ تاپ Acer Aspire 7-B میباشد، میتوانید این لپ تاپ را با مشخصاتِ کامل در لینکِ زیر مشاهده بفرمایید. لینک محصول : https://bit.ly/2FDckEo

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مقاله مفیدتون یه لپ تاپ خوب با رنج قیمت ۵ تومن واسه برنامه نویسی و کارهایه گرافیکی البته نه خیلی سنگین..... چه مدلی پیشنهاد میدین؟؟ اگه ظاهشم زیبا باشه که بهتر ممنون میشم راهنماییم کنین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/09/01 17:59:12
      • 1
      • 0

      سلام خدمت شما کاربر عزیز، با توجه به رنج قیمتیکه شما درخواست کردید متاسفانه باید کمی از توقعاتِ خود بکاهید. بهترین گزینه در این رنج قیمت لپ تاپِ Ideapad 320-Z است که تا حدود زیادی نیاز های شما دوست عزیز را از لحاظ سخت افزاری رفع و رجوع میکند امّا از لحاظِ ظاهری تقریباِ میتوان گفت ساده و کلاسیک طراحی شده است. این محصول را با لینکِ : https://bit.ly/2BpS5Gk بررسی بفرمایید.

    • 0
    • 1
    سلام بهترین لب تاب از هرنوع باقیمت ۳تا ۵میلیون تومن چی پیشنهاد میدهید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/30 17:15:43
      • 1
      • 0

      سلام خدمت شما کاربر عزیز، در خصوص لپ تاپ مد نظر شما لمدل X541na-B را به شما کاربر عزیز پیشنهاد میکنیم. میتوانید از طریق لینک زیر این محصول را مورد بررسی قرار دهید:https://bit.ly/2OVd7ji

    • 0
    • 0
    سلام.خسته نباشید. بهترین انتخاب با اطلاعات زیر چیه؟ Cpu intel core i7 7700hq RAM 12GB &16GB Geraphic Geforce 1050Ti Hard 1T +128GB SSD
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/28 21:59:56
      • 1
      • 0

      سلام امید عزیز، پیشنهادِ ما برای شما کاربر گرامی لپ تاپ ایسوس مدل N580VD-C میباشد که با همین مشخصات فنی و البته ظاهری خارق العاده پاسخگوی شماست. این محصول را میتوانید با لینکِ : https://bit.ly/2TqtOH5 مشاهده و بررسی بفرمایید.

    • 0
    • 0
    با سلام.ممنون از مقاله جامع و خوبتون.میخاستم از برند لنوو یک لپ تاپ خوب برای برنامه نویسی پیشنهاد بدید قیمت تا ۶میلیون.با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/28 21:56:34
      • 1
      • 0

      ضمن عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر گرامی باید عرض کنیم که بهترین گزینه طبق لپ تاپ های موجود تا قیمت 6 میلیون تومان لپ تاپ Asus A540UP-A میباشد که میتوانید این محصول را از طریق لینکِ : https://bit.ly/2Q6N5yf بررسی بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید برای نرم افزار های رشته مکانیک msi gp62 رو معرفی کردید برای بودجه ای در حدود ۱۰ تومن چه چیزی رو پیشنهاد می کنید؟ ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/28 21:45:19
      • 1
      • 0

      سلام کیان عزیز، پیشنهادِ خاص باکس برای شما دوست عزیز لپ تاپ Lenovo Ideapad 520-C است که با مشخصات فنی مناسبی که دارد نیاز های شما را به خوبی پاسخگو خواهد بود. این محصول را با لینکِ : https://bit.ly/2BhpQJD مشاهده و بررسی بفرمایید

    • 0
    • 0
    باسلام خسته نباشید ممنون از این که به سوالات و ابهامات تک تک دوستان پاسخ میدهید توی سایت شما به دو نوع لپ تاپ لنووو برخورد کردم نظر و پیشنهادتون رو میخواستم لپ تاپ رو برای کارهای دانشجویی نرم افزارهای اماری مثل اس پی اس اس و ایستا میخوام Lenovo IdeaPad 320 A12-9720P 12GB 2TB و Ideapad 320-H مشخصات پردازنده منو گیج کرده؟ کدومی رو پیشنهاد میکنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/27 17:30:15
      • 1
      • 0

      سلام وحید عزیز، وظیفه ی ما پاسخگویی به سوالاتِ شما عزیزان است ممنون از شما که با صبر و حوصله این مقاله رو مطالعه کردید. در خصوص دو موردی که ذکر کردید گزینه ای که دارای پردازشگر های AMD هست با توجه به اینکه AMD A12 از بالارده های این شرکت به شمار میرود گزینه ی مناسب تری به شمار میرود علی الخصوص برای نرم افزار های محاسباتی که شما کاربر عزیز به آنها اشاره کردید. امّا متاسفانه امکانِ موجود بودنِ این محصول در بازار بعید است در نتیجه میتوانید Ideapad 320-H را نیز به عنوان جایگزین در نظر بگیرید.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید مطلبتون عالی بود برای رشته مهندسی مکانیک که نیاز به نرم افزار هایی مثل CATIA-SOLID WORKS-MATLAB-NX داره چه لپ تاپی پیشنهاد میکنید؟تا حداکثر بودجه ۱۵ تومن.ترجیحا نمایشگر لمسی هم داشته باشه ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/26 17:21:46
      • 1
      • 1

      سلام کیانِ عزیز، با تشکر از حسنِ انتخاب شما دوست عزیز که وبسایت خاص باکس را برای راهنمایی انتخاب کردید. با توجه به نیاز های شما دوست گرامی و لپ تاپ های موجود در بازار پیشنهادِ ما به شما دوست عزیز لپ تاپ MSI GP62M با مشخصات فنی i7 7700HQ RAM16 1HDD+128SSD Geforce GTX1050 4GB میباشد. برای اطلاعاتِ بیشتر به لینک مراجعه کنید: https://bit.ly/2zh0LNy

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ممنونم از راهنمایی مفید تون من یه لپ تاپ معمولی می‌خوام واسه خونه استفاده فیلم و عکس اینجور چیزها قیمتش تا دو میلیون باشه ممنونم اگر راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/22 17:13:43
      • 1
      • 0

      سلام جناب ستارزاده عزیز، با تشکر فراوان از شما کاربر عزیز که وقت خود را صرف خواندن مطالب وبسایت خاص باکس نمودید. در رابطه با راهنمایی درخواستی شما دوست عزیز متاسفانه باید عرض کنیم که ارزان ترین لپ تاپ موجود در بازار و انبار خاص باکس لپ تاپ ایسوس مدل X541NA-A میباشد که با قیمت 3.5 میلیون تومان در اختیار شما قرار میگیرد در نتیجه پیشنهاد بنده برای شما دوست عزیز خریدِ یک تبلت مناسب از برند هایی همچون لنوو و ایسوس برای کارهای روزمره ی خانگی میباشد.

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید. و تشکر از مطلب مفیدتون. میخواستم ی لبتاب پیشنهاد بدین برا مهندسی عمران ک ب راحتی نرم افزار های این رشته رو اجراء کنه. و این ک برای بازی هم مناسب باشه و اینکه برا pes تا 5 سال دیگه قدیمی نشه.ssdهم داشته باشه. قیمتشم مقرون به صرفه باشه.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/22 17:28:18
      • 2
      • 0

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی، با توجه به نرم افزار های مورد نیاز برای رشته ی عمران که اکثراً گرافیکی هستند میتوان نتیجه گرفت که لپ تاپ مد نظر شما باید از رَم و گرافیک کافی برخوردار باشد. پیشنهادِ ما برای شما دوست عزیز لپ تاپ Ideapad 520-C است که با رنگ طلایی و همچنین قیمت و موجودی محدود در انبار خاص باکس با قیمتِ 8830000 تومان موجود میباشد. این لپ تاپ از 4GB گرافیک Geforce MX150 و 8GB رم برخوردار است که نیاز های شما را در آینده به راحتی پاسخگو خواهد بود. لینک محصول: https://bit.ly/2JZPsh3

    • 0
    • 0
    خیلی ممنون از پاسخ و راهنماییتان یه سوال دیگه: فک کنین چهار تا لپ تاپ از لنوو ، ایسر، ایسوس و اچ پی داریم که همشون از لحاظ مشخصات فنی مثل رم ، گرافیک ، پردازنده و مابقی مشابه هستند. بدون در نظر گرفتن قیمت ، از نظر تجهیزاتی که تو ساختشون به کار رفته و کیفیت متریال ، کدوم رو ترجیح میدین؟ اینو میپرسم که بتونم تصمیم بهتری تو انتخاب لپ تاپ بگیرم، ممنون🙏🙏
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/20 17:16:09
      • 1
      • 0

      سلام مجدد به شما دوست عزیز، جناب احمدی عزیز باید توجه داشته باشید که در عصر تکنولوژی حال حاضر برند خوب و بد وجود ندارد چرا که هر برند در تولیداتِ خود دسته های گوناگونی از محصولات را اعم از لپ تاپ های مقرون به صرفه و اقتصادی، لپ تاپ های بیزینسی و حرفه ای و لپ تاپ های مخصوص بازی به بازار روانه میکنند در نتیجه اگر میخواهید با توجه به متریال نتیجه گیری کنید اولویت های خود را بر پایه محصولات بالارده که عموماً از بدنه های فلزی و سخت افزار های قدرتمند بهره میبرند مرتب کنید.

    • 0
    • 0
    و ادامه ی کامنت قبلیم میخواستم اضافه کنم که با قیمت ۱۵ تومن لپ تاپ با کیفیتی میخوام هم بتونم کارای سنگین باهاش کنم هم ده سالی برام کار کنه . چون با این اوضاع کشور فک کنم این آخرین لپ تاپی باشه که میخوام بخرم. بازم ممنون از وقتی که میزارین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/19 17:58:44
      • 1
      • 1

      سلام جناب احمدی عزیز، از اینکه کاربران پر انرژی چون شما ما را دنبال میکنند بی نهایت خوشنودیم. در رابطه با لپ تاپ مدنظر شما پیشنهادِ خاص باکس برندِ ایسر برای شما دوست عزیز است. با این مبلغ میتوانید یکی از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و یا لنوو را نیز خریداری کنید امّا در برندِ ایسر با توجه به مشخصاتِ فنی لپ تاپ های موجود گزینه هایی همچون Aspire 7-A و یا Nitro 5 پیش روی شما قرار خواهند گرفت، لینک محصولات را برای شما قرار میدهیم تا به مشخصات دسترسی داشته باشید.https://bit.ly/2RSo4Ez https://bit.ly/2z3l

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از مطالب بسیار مفیدی که در سایتتون قرار دادین و همینطور به تک تک سوالات کاربرا با حوصله پاسخ می دین. یه راهنمایی ازتون میخواستم . یه لپ تاپ خوب و قوی میخواستم تا رنج قیمت نهایت ۱۵ تومن. میخوام به راحتی با نرم افزارای انسیس، آباکوس و یا متلب کار کنم. چون ممکنه برای ران گرفتن یه برنامه چن ساعت به صورت مداوم کار کنه. قبلا لنوو z510 داشتم الان متاسفانه وقتی باهاش کار میکنم یهو خاموش میشه. خیلی ممنون میشم پیشنهاداتتون رو بدونم
    • 0
    • 0
    سلام با تشكر از اطلاعات مفيد و جامع شما. بنده لپ تاپي ميخوام جهت تعميرات نرم افزاري موبايل ، يعني گرافيك زياد مهم نيست ولي حجم فايلهاي فلش گوشي كه مجبورم ذخيره كنم زياده و بطور همزمان ممكنه چند تا موبايل وصل بشه و روي هر كدوم يك عمليات! پورت، سي پي يو ، رم، هارد قوي ميخوام. رنج قيمت هم اگه بگيد ممنون ميشم. با تشكر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/15 17:30:16
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز، در رابطه با راهنمایی که درخواست کردید باید عرض کنیم که مشکل کمبود درگاه USB به راحتی با خریدِ یک هاب برای لپ تاپ حل میشود و نیاز نیست هزینه ی گزافی برای آن بپردازید امّا با توجه به گفته ی شما دوست عزیز لپ تاپ های گیمینگ در برند های ایسوس، لنوو و ام اس آی میتوانند نیاز شما دوست عزیز را جوابگو باشند، هزینه ای برای خریدِ این لپ تاپ ها باید بکنید از مبلغ حدوداً 10 میلیون آغاز میشود امّا پیشنهادِ خاص باکس برای شما دوست عزیز لپ تاپ Asus FX570UD-B میباشد.

    • 0
    • 1
    سلام چند روزه دارم توی وب های مختلف دنبال مشخصات لپ تاپ ها می گردم تا این ک سایت خوب شما رو پیدا کردم خسته نباشید ممنون از اطلاعات خوبی ک دادین امیدوارم راهنماییم کنید .... برای دانشجوهایی ک با نرم افزار های آماری مثل spss سرو کار دارن چه لپ تاپی پیشنهاد میکنید قیمت نهایتا پنج و نیم ... سپاس
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/15 19:47:44
      • 1
      • 0

      سلام وحید عزیز، بابت انرژی مثبتی که به خاص باکس انتقال میدهید متشکریم. در خصوص راهنمایی لپ تاپ مد نظر شما باید عرض کنیم که تنها پارامتر مهم برای نرم افزارِ SPSS برخورداری از فضای رَم کافی است در نتیجه پیشنهاد خاص باکس برای لپ تاپ مد نظر شما لنوو Ideapad 320-H میباشد که با 8 گیگابایت حافظه ی رَم و پردازنده ی Core i3 تا حد زیادی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. این لپ تاپ را میتوانید با همین عنوان در وبسایت خاص باکس مشاهده بفرمایید.

    • 0
    • 0
    بازم سلام این ویژگی کامل لپ تاپی که گفتم ۱۱ تومنو سیصد برام کاستومایز کنن ، نظرتون چیه ؟ اونی که گفتین asus 510uf hdd بود که Ideapad 520 s corei7 8550u 8m ram ddr4 vga 940mx ddr5 2g 14 inch full h0d ssd 480 g
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/14 22:32:21
      • 1
      • 0

      سلام ایدا عزیز، قیمت حددوی که خاص باکس برای این مشخصات فنی در نظر میگیرد 9 تا 10 میلیون است. میتوانید قیمت مدل های مشابه را در لپ تاپ های Ideapad 320 و Ideapad 520 نیز جستجو کنید.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از زحماتتنون هارد hdd همونطور ک میدونید بعد از یک مدت کند میشه بر خلاف ssd حالا اگه لپ تاپی یک ترا هارد hdd به همراه 128 ssd داشته باشه بازم کند میشه ؟ ممنون میشم توضیح بدین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/14 22:22:10
      • 1
      • 0

      سلام احسان عزیز، تلفیقِ این دو هارد اکسترنال به شما این امکان را میدهد که فایل های بدون استفاده که همه ی ما در سیستم های خود داریم را بر روی HDD و عواملی مانند سیستم عامل و فایل های تاثیرگذار دیگر را در هارد SSD ذخیره سازی کنید تا سرعت زیادی را در انجام اعمال خود داشته باشید. به هرجهت تکمیل فضا های لپ تاپ از هر نوعی که باشند سبب کندی میشود امّا این مسئله در SSD ها به صورت نسبی با سرعت هارد بسیار اندک خواهد بود.

    • 0
    • 0
    سلام برای من میخواهند لپ تاپی کاستومایز کنن با lenovo ideapad 520 s corei7 8550 u ram 8 ddr4 14 inch ssd 480 با قیمت یازده میلیونو سیصد ، میخواستم ببینم می ارزه اینکار ؟ کلا نظرتون راجع به اینکار (کاستومایز کردن) چیه ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/14 17:25:22
      • 1
      • 0

      با عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی، در خصوص کاستومایز کردن لپ تاپ به خاطر داشته باشید که هیچ فردی نمیتواند مانند کمپانی سازنده ی لپ تاپ مورد نظر شما سخت افزار مناسب را برای آن محصول در نظر بگیرد. لازم به ذکر است که شما دوست عزیز چیزی در خصوص پردازشگر گرافیکی اضافه نکردید در نتیجه نمیتوانیم قیمت تمام شده برای شما را به صورت دقیق بررسی کنیم. امّا به صورت حدودی میتوان گفت با هزینه ای که میکنید میتوانید لپ تاپ هایی مانند Asus S510UF را به صورت کارخانه ای و با سخت افزاری قدرتمند تر خریداری کنید.

    • 1
    • 0
    با عرض سلام و ممنون از اینکه اطلاعات جامعی در مورد مدلهای مختلف X لپ تاپ های ایسوس ارائه فرمودید که مجاب برای خرید این مدل برای انجام کار خود شدیم . متاسفانه برای ما معلوم نشده تفاوت سری E و A از مدلهای X510UQ چیست و چه مزیت و تفاوتی در کیفیت و قیمت دارند ؟ البته این مدلها را به مدل B ترجیح دادیم. لطفا راهنمایی بفرمایید تا خرید مطمئن داشته باشیم. پیشاپیش تشکر خود را تقدیم میکنم
    • 0
    • 0
    سلام. لطفا تفاوت لپ تاپ ایسوس مدل X510UQ - A را با مدل X510UQ - E بفرمایید تا با انتخاب درست خرید کنیم. بسیار ممنونم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/14 12:49:08
      • 1
      • 0

      ا عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز، در خصوص حروفی که برای بایگانی لپ تاپ ها استفاده میشود باید عرض کنیم که هر شرکت و فروشگاهی با توجه به مشخصات فنی لپ تاپ ها آنها را طبق صلاحدید خود طبقه بندی میکنند و با یک و یا چند حرف آنها را از یکدیگر جدا میکنند در نتیجه تفاوت این محصولات را باید در بخش مشخصات فنی محصولات جویا شوید. برای راهنمایی میتوانید مدل های X510UQ-A و X510UQ-B که در وبسایت خاص باکس موجود میباشند را جستجو کرده و تفاوت این مدل ها را به خوبی درک کنید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ممنون میشم کمکم کنید لپ تاپی میخوام برای برنامه نویسی و انجام کارهای نرم افزاری (تحلیل دیتابیس ، طراحیه UI و UX و....) درضمن هارد SSD داشته باشه تا سقف ۸ یا ۹ تومن چه گزینه هایی دارین ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/12 18:21:32
      • 1
      • 0

      سلام سجاد عزیز، پیشنهادِ خاص باکس با توجه به رنج قیمت مشخص شده برای شما دوست عزیز لپ تاپ Asus K456UR است که با 8 گیگابایت حافظه ی SSD در اختیارتان قرار میگیرد امّا چنانچه به حافظه ی SSD بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنم با خریدِ یک لپ تاپ Ideapad 520-C و یا Ideapad 520-D و اضافه نمودن یک حافظه ی SSD به آن اعمال خود را با سرعت بیشتری رفع و رجوع کنید. لپ تاپ های ذکر شده را با همین عناوین میتوانید در وبسایت خاص باکس جستجو و با یکدیگر مقایسه بفرمایید، با تشکر از حسن انتخاب شما کاربر گرامی

    • 0
    • 2
    سلام با تشکر از مطلب مفیدتون. با خوندن این مطلب و نظر ها تقریبا ب یه جمع بندی برای خرید لبتاب رسیدم. ولی بازم ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید ک یک لبتاب مناسب برای رشته عمران ک تا مقطع کارشناسی ارشد به راحتی جواب گو نرم افزار های این رشته باشه. و اینگه از لحاظ کیفیت ساخت و طول عمر لبتاب برند قوی باشه. قیمت هم حدود 10 میلیون.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/12 18:15:32
      • 1
      • 1

      سلام حسین عزیز، با توجه به موجودی انبار خاص باکس و رنج قیمت مد نظر شما دوست عزیز پیشنهادِ ما برای شما لپ تاپ لنوو Ideapad 520-C میباشد که به راحتی قادر است نیاز های شما دوست عزیز را برآورده سازد. این لپ تاپ با مشخصات فنی که دارد نیاز های شما را رفع و رجوع میسازد امّا چنانچه بخواهید هر از گاهی گریزی به بازی های گرافیکی بزنید پیشنهاد میکنم کمی بیشتر هزینه کنید و از لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس و ایسر مانند Fx570UD و یا Aspire V Nitro نیز دیدن فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از اطلاعات خیلی خوبتون بسیار کامل و عالی میخواستم نظر تخصصیتون رو راجع به لپ تاپ HP 171bsnia corei5 8th generation بدونم ، منظورم نقدای مثبت و منفیتون راجع بهشه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/12 17:55:39
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز و ممنون از انرژی مثبتتون، لپ تاپی که شما به آن اشاره کردید را میتوان از لحاظِ قدرتِ پردازشگر مرکزی توان قابل قبولی دارد و میتواند تا حد زیادی نیاز های شما دوست هزیز را پاسخگو باشد امّا با توجه به گرافیکِ Radeon 520 2GB نمیتوان برای بهره بردن از بعضی نرم افزار ها مانند بازی های گرافیکی روز روی آن حساب کرد. حافظه ی رَم 4 گیگابایتی نیز برای کارهای روزمره کافی است امّا برای اعمال پیشرفته محدود به نظر میرسد. در نهایت پیشنهاد میکنیم برند های دیگر را نیز مد نظر داشته باشید.

    • 0
    • 0
    سلام .من احتیاج به یک لپ تاپ جهت انجام کارهای مهندسی و نرم افزار عمران هستم تو رنج 4 تا 6 میلیون . ممنون میشم کمکم کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/12 18:00:31
      • 1
      • 0

      سلام محمدرضا عزیز، پیشنهاد خاص باکس با توجه به رنج قیمت مد نظر شما Ideapad 320-F است. شما میتوانید با جستجوی این محصول با همین عنوان در وبسایت خاص باکس و مطالعه ی اطلاعاتِ آن از مشخصات و توانایی های این دستگاه به صورت کامل با خبر شوید. با تشکر از حسن انتخاب شما دوست عزیز

    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/12 18:02:12
      • 1
      • 0

      سلام محمدرضا عزیز، پیشنهاد خاص باکس با توجه به رنج قیمت مد نظر شما Ideapad 320-F است. شما میتوانید با جستجوی این محصول با همین عنوان در وبسایت خاص باکس و مطالعه ی اطلاعاتِ آن از مشخصات و توانایی های این دستگاه به صورت کامل با خبر شوید. با تشکر از حسن انتخاب شما دوست عزیز

    • 0
    • 0
    قیمت لپ تاپ ایسوس مدل X510UQ-B
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/12 17:47:51
      • 1
      • 0

      با عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز، با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت ها میتوانید در صورت موجود بودنِ کالا در وبسایت خاص باکس از طریق تماس با شماره تلفن های مرتبط از قیمت لحظه ای محصولات با خبر شوید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من دانجشوی سینما هستم و لپ تاپی میخوام که برای نمایش فیلم عالی باشه از لحاظ کیفیت تصویر و صدا مخصوصا نمایشگر و کلا موارد مربوط به تماشای فیلم و طبیعتا در طول روز زیاد روشنه دستگاه و از این ویژگی های مات و eyecare داشته باشه و اینکه پردازنده معمولی چون کار سنگینی نمیخوام انجام بدم خیلی ممنون میشم کمکم کنید واقعا نمیدونم چی باید بگیرم ، تو رنج قیمت ۵ تا ۷ اینا
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/10 22:35:21
      • 1
      • 0

      با سلام خدمت شما دوست عزیز، پیشنهاد خاص باکس برای شما کاربر محترم لپ تاپ های سری X541 است که از کیفیت صدا و تصویر خوبی برخوردار هستند و شما میتوانید در این رنج قیمت خریداری کنید.

    • 0
    • 0
    وقت بخیر اول از همه یه تبریک بگم به خاطر مطلب مفید و شیوه نگارش دوست داشتنی این متن. واقعا لذت بردم از خوندن مطلب و پاسخ های داده شده به نظرات. دوم اینکه دو سوال داشتم که ممنون میشم راهنمایی کنید. برای کار گرافیکی و استفاده از نرم افزاری مثل راینو چه لپ تاپ یا کانفیگی رو پیشنهاد میدید. هزینه چندان مطرح نیست، بیشتر کارایی مد نظر هست. دوم اینکه میدونم مقایسه اصلا جالب و درستی نیست اما بین spectra 360x و inspiron 7577 و thinkpad t470 کدام مورد رو انتخاب میکردید؟ با آرزوی سلامتی و شادکامی و برکت
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/10 22:32:41
      • 1
      • 0

      سلام جناب مجتهدی عزیز، ممنون بابت انرژی فراوانی که به وبسایت ما بخشیدید! در خصوص راهنمایی که درخواست کردید باید عرض کنم نرم افزار هایی مانند راینو و یا سالیدورک به گونه ای عمل میکنند که در طی استفاده از نرم افزار و طراحی به وسیله ی آنها هیچگونه مشکلی ایجاد نمیکنند امّا برای گرفتن یک رندر با کیفیت نیاز به یک کارت گرافیک قدرتمند به خوبی احساس میشود در نتیجه پیشنهاد میکنیم اولویت خود را بر روی گرافیک قدرتمند در لپ تاپ خود قرار دهید. با تشکر از حسن انتخاب شما دوست عزیز

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از اطلاعات عالیتون ببخشید لپ تاپ معقول که نرم افزارهای مهندسی مکانیک مثل solidworksو Abaqusو matlab رو راحت جواب بده تو رنج قیمت ۶تومن چی بهتره؟ترجیحا ایسوس ایسوس پیشنهاد میکنین یا لنوو تو این قیمت؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/09 18:45:23
      • 1
      • 0

      سلام سامان عزیز، برای آنکه خیالتان از بابت اجرای روان نرم افزار هایتان راحت باشد باید کمی بیشتر برای خرید لپ تاپ هزینه کنید امّا بهترین پیشنهاد تا این رنج قیمت و با توجه به کاربری شما لپ تاپ لنوو V330-C میباشد. شما میتوانید با جستجوی این عنوان در وبسایت خاص باکس از مشخات کاملِ این محصول آگاه شوید و در صورت تمایل خرید خود را تکمیل کنید. با تشکر از حسن انتخاب شما

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون من دانشجو علوم پزشکیم، میخواستم بدونم لپتاپ ایسوس A540 UP i3 برام مناسبه؟ شما چه پیشنهادی دارین با رنج قیمت 5تومن؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/09 18:38:55
      • 1
      • 0

      سلام صبا عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم با قرار دادن این مقاله در اختیار شما دوستان عزیز شما را در مسیر خرید محصول مورد نظر راهنمایی کنیم. در رابطه با لپ تاپ مد نظر شما باید عرض کنیم بهترین انتخاب در بازه ی قیمت مورد نظرتان لنوو Ideapad 320-X و لپ تاپی که خودتان ذکر کردید است در نتیجه با جستجوی این دو مدل در وبسایت خاص باکس آنها را با هم مقایسه و خرید خود را تکمیل کنید.

    • 0
    • 0
    با سلام، برای کارهای شبیه سازی مهندسی عمران در نظر دارم بین دو لپ تاپ asus fx 570 ud و hp omen 003 یکی را بخرم، به نظر شما کدام یک از لحاظ کیفیت و کارایی بهتر هست ؟ با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/09 18:23:51
      • 1
      • 0

      سلام محسن عزیز، با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز باید عرض کنیم که هر دو مدلی که شما ذکر کردید در مشخصات مختلف به بازارِ جهانی عرضه شده اند در نتیجه پیشنهاد میکنیم چنانچه نظر خاص باکس میتواند رهگشای شما باشد مدل و مشخصات هرکدام را برای ما ارسال کنید تا پیشنهاد خود را در اختیار شما دوست عزیز بگذاریم

    • 0
    • 0
    ممنون بابت توضیحات. من میخوام نرم افزارهای مربوط به رشته صنایع رو کار کنم o کامفار spss و هم چنین نرم افزارهای گرافیکی فتوشاپ کورل و اینها. تا ۱۲ میلیون چه پیشنهادی دارید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/09 17:55:13
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز، با توجه به لیست نرم افزار های گرافیکی و محاسباتی که شما دوست عزیز به آنها احتیاج دارید و علاوه بر اینها با التفات به زیبایی ظاهری محصول پیشنهاد ما به شما دوست عزیز لپ تاپ ایسر Aspire 7-A میباشد که به راحتی قادر است تمام نیاز های شما را رفع و رجوع کند. میتوانید این لپ تاپ را با همین عنوان در وبسایت خاص باکس جستجو و در صورت تمایل خریداری کنید. با تشکر از حسن انتخاب شما

    • 0
    • 0
    سلام و وقت بخیر.ممنون از توضیحات شفاف و کاربردیتون. من یک لپتاپ میخوام برای رشته مهندسی شهرسازی..نرم افزار gis در این رشته کاربرد زیادی داره. ایانرم افزار های اتوکد و تریدی مکس حیلی سنگین تر از gis هستن ؟ با توجه به توضیحات شما متوجه شدم که پیشنهادتون asus k570ud هس.اما حدود قیمت این کارو نمیدونم و در سایت ندیدم. شما لپتاپی که این نرم افزارهارو بتونه اجرا کنه بدون هنگی چی پیشنهاد میدین نهایتا تا 5 یا 5.5 ؟ اگر تا این قیمت گزینه ای نبود , پیشنهاد خودتون با یک قیمت مناسب چیه؟سپاسگزارم ازپاسخگویی
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/06 18:05:38
      • 1
      • 0

      با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر عزیز، در رابطه با لپ تاپ مد نظر شما متاسفانه باید اذعان کنیم که برای برآورده شدن تمامِ نیاز های موجود در رشته تحصیلی باید هزینه ی بیشتری را صرف کنید. امّا چنانچه بخواهیم با توجه به رنج قیمتی که شما امر کردید بهترین گزینه را پیش رویتان قرار دهیم میتوانیم به لپ تاپ ایسوس X541UV-C اشاره کنیم. میتوانید این دستگاه را در وبسایت ما جستجو کرده و از مشخاتِ آن با خبر شوید.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید. راستش من اینقد سردرگمم نمیدونم چی بخرم . تو رنج قیمت 6تا 8 تومن یه لپتاپی که همه چیش اوکی باشه چی پیشنهاد می کنین ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/06 17:52:44
      • 1
      • 0

      سلام جلال عزیز، در یک کلام پیشنهادِ خاص باکس برای شما دوست عزیز با توجه به بودجه شما لپ تاپ لنوو Ideapad 520-C میباشد. سری لپ تاپ های ایدیاپد به دلیل توانایی افزایش حافظه و تغییر آن به SSD میتواند در آینده نیز کمک شایانی در عدم صرف هزینه های بیشتر به شما دوست عزیز بکند. میتوانید این لپ تاپ را با همین عنوان در وبسایت خاص باکس جستجو کنید.

    • 0
    • 0
    با سلام آیا لپ تاپ acer aspire f5-573g برای برنامه نویسی مناسب است؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/06 17:46:06
      • 1
      • 0

      سلام مهدی عزیز، با توجه به کاربری شما یک لپ تاپ یا قدرت پردازشی متوسط میتواند نیاز های شما دوست عزیز را رفع و رجوع کند در نتیجه نیاز به صرف هزینه ی زیاد ندارید... پیشنهاد میکنیم به سری لپ تاپ های ایسر Aspire F5 که در نظر دارید در وبسایت خاص باکس سری بزنید.

    • 0
    • 0
    سلام، با تشکر از اطلاعات خوبتون؛ من یک لپ تاب میخوام واسه رشته معماری, تو رنج قیمتی 10-12 تومن، چه لپ تابی پیشنهاد میدید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/05 17:40:31
      • 1
      • 0

      سلام جواد عزیز، رنج قیمتی که برای لپ تاپ خود مد نظر دارید فراتر از خریدِ یک لپ تاپ مهندسی است در نتیجه پیشنهاد میکنیم چنانچه برای خریدِ دستگاه خود میخواهید سنگ تما بگذارید از لپ تاپ های سری گیمینگِ ایسوس غافل نشوید. پیشنهاد ما برای شما دوست عزیز لپ تاپ ایسوس FX570UD-A میباشد که میتوانید آن را در وبسایت ما مشاهده بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام وقتتون بخیر من لپتاپی میخواستم که نرم افزارای مهندسی برق مثل پروتيوس و حالا سنگین ترو راحت اجرا. و واسه گیمم فقط pes میخوام نصب کنم تو رنج 6 تا 8 کدوم لپتاپ خوبه و میتونه چند سال نیازمو برطرف کنه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/05 18:06:11
      • 1
      • 0

      سلام مهدی عزیز، لپ تاپ پیشنهادی ما برای شما دوست عزیز با توجه به کاربردی که از آن انتظار دارید لنوو Ideapad 520-C میباشد که میتوانید این محصول را با همین عنوان در وبسایت خاص باکس جستجو کرده و مشخصاتِ مربوط به آن را مطالعه کنید.

    • 0
    • 0
    سلام تا ۲ میلیون تومن لپ تاپ چی پیشنهاد میدین؟ فقط برای فیلم دیدن !
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/05 18:09:53
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز، متاسفانه تا رنج قیمت مد نظر شما لپ تاپی در انبار خاص باکس موجود نمیباشد. پیشنهاد میکنم برای تماشای فیلم و سریال های خود از تبلت ایسوس Zenpad 8 Z380KL دیدن فرمایید. بی شک این تبلت با مشخصات فنی خارق العاده که دارد میتواند نظر شما کاربر عزیز را جلب کند.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون،من ی لپ تاپ میخام برای نرم افزارای معماری تو رنج ۷ تا ۸ تومن که تا چند سال کارمو راه بندازه، چه چیزی رو پیشنهاد میکنید؟ بین ایسوس k 570 و r542 کدوم بیشتر بکار من میاد ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/05 18:20:22
      • 1
      • 0

      سلام جناب رجبی عزیز، پیشنهاد خاص باکس با توجه به نیاز ها و رنج قیمت شما سری لپ تاپ های لنوو Ideapad 520 و Ideapad 320 میباشد و اگر به طور مشخص تر بخواهیم بیان کنیم لپ تاپ Ideapad 520-C امّا چنانچه میخواهید میانِ این دو موردی که بیان کردید لپ تاپی انتخاب بفرمایید Asus K570UD گزینه ی بهترین به شما میرود.

    • 0
    • 0
    در ادامه سوال قبلیم این مدل ها چطورن ? V401UQ - B R419UN - B و یکم میخوام لپ تاب مورد نظر جمع و جور و سبک باشه !
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/05 18:34:12
      • 1
      • 0

      با عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز، لپ تاپ های فانتزی، سبک و جمع و جور اکثرا از مشخصات فنی نسبتاً ضعیف تری برخوردارند در نتیجه نمیتوان در این رنج قیمت به دنبال لپ تاپی فانتزی و ککارامد باشید. پیشنهاد میکنیم برند لنوو را بر ایسوس مقدم بشمارید تا بتوانید با هزینه ای که پرداخت میکنید لپ تاپ نسبتاً قدرتمند تری خریداری کنید. پیشنهادِ ما به شما دوست عزیز سری لپ تاپ های ایسوس Ideapad 320 و Ideapad 520 میباشد و به صورت مشخص تر Ideapad 520-B و Ideapad 520-C پیشنهاد میشود.

    • 0
    • 1
    سلام من یک لپ تاب میخوام واسه رشته برق قدرت , برنامه نویسی برق matlab proteus و اندروید(android studio). و کارهای تحقیقاتی و مقاله تو رنج قیمتی 6-8 تومن چه لپ تابی پیشنهاد? لب تاپ های اپل چطورن اگه بخوام دست دو بگیرم ?
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/03 17:50:57
      • 1
      • 1

      سلام میلاد عزیز، با توجه به نرم افزار های موردنیاز شما دوست عزیز پیشنهاد میشود از لپ تاپ هایی که چیپست های AMD در آنها استفاده شده بپرهیزید و Intel Core را انتخاب بفرمایید. برای این نرم افزار ها به قدرت پردازشی خیلی زیادی نیاز ندارید، ما برای شما نمونه هایی از محصولاتی که میتوانید خریداری کنید را پیشنهاد میکنیم. لپ تاپ های Asus X541UV-G و Lenovo Ideapad 320-H مناسب برای نیاز های شما دوست عزیز خواهند بود. میتوانید این دستگاه ها را با همین عناوین بایگانی در وبسایت خاص باکس مشاهده بفرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون من براساس نیازم بین ۲ تا لپ تاپ موندم ممنون میشم راهنماییم کنید Asus r542 a9 Hp bs171 corei5 هر دو تقریبا ی قیمتن شما کدوم رو توصیه میکنید؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/01 18:27:22
      • 1
      • 0

      سلام احسان عزیز، پیشنهادِ ما برای شما دوست عزیز لپ تاپ Asus R542BP میباشد چرا که یکپارچه بودنِ پردازشگر های گرافیکی و مرکزی که هردو را شرکت AMD تامین کرده است میتواند تاثیر بسزایی در رسیدگی به اعمال داشته باشد.

    • 0
    • 1
    بسیار از مطالب جامع شما سپاسگزارم. بسیار دید شفاف و منطقی ای بهم داد. من یک لب تاپی میخوام که که مقاوم و حمل اسانی داشته باشه . برای اتصال به پروژکتور سرعت و قدرت خوبی داشته باشه و نرم افزار هایی مثل اتوکد تریدی کمکس و فتوشاپ رو به راحتی ساپورت کنه . اهل بازی و نرم افزار های سنگین دیگری هم نیستم. با اینکه قیمت برام مهمه اما دوست دارم نظر شمارو بدونم. بهترین انتخاب بدون درنظر گرفتن قیمت و مناسب ترین انتخابم با در نظر گرفتن قیمت چه خواهد بود؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/01 18:22:08
      • 1
      • 1

      سلام پریسا عزیز، نرم افزار های مورد نیاز شما در نوعِ خود سنگین هستند و به سخت افزار نسبتاً قدرتمندی نیاز خواهند داشت. پیشنهاد ما برای شما کاربر عزیز لپ تاپ Asus FX570UD-A است که برای کاربری شما منطقی ترین پیشنهاد است. امّا اگر نمیخواهید هزینه ی زیادی برای لپ تاپ بکنید Lenovo Ideapad 320-D نیز میتواند گزینه ی خوبی برای شما دوست عزیز باشد.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یه لپ تاپ خوب بین بازه ۴ تا ۶ میلیون برای انجام کار های روز مره و تماشای فیلم میخواستم ممنون . و این که نظرتون درباره ایسوس n552 vw چیه؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/08/01 18:00:10
      • 1
      • 0

      سلام الناز عزیز، امیدوارم مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. پیشنهادِ خاص باکس برای شما لپ تاپ ایسوس مدل A540UP-A میباشد که میتوانید آن را در وبسایت ما جستجو کنید. در خصوص لپ تاپ N552VW باید عرض کنیم که متاسفانه این محصول در انبار خاص باکس موجود نمیباشد تا بتوانیم قیمتی دقیق به شما ارائه دهیم امّا باید اذعان کنیم که از مشخصات خوبی برخوردار است.

    • 0
    • 0
    سلام من یه لب تاپ میخوام برای گیم و فیلم دیدن و با بودجه دوازده تا چهارده میلیون شما چی پیشنهاد میکینید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/30 21:25:16
      • 1
      • 0

      سلام حمید عزیز، پیشنهاد ما برای شما دوست عزیز لپ تاپ Asus FX570UD-B است که میتواند نیاز های شما را به خوبی رفع و رجوع کند. این مدل را با همین عنوان میتوانید در وبسایت خاص باکس جستجو و از اطلاعاتِ آن بهره ببرید.

    • 0
    • 0
    سلام با تشکر از راهنمایی خوبتون شاید باورتون نشه قبل از اینکه متنو بخونم زیاد اطلاعات از لپ تاپ نداشتم ولی الان تقریبا ب کمک این متن عالی خیلی چیزا فهمیدم من یه لپ تاپ واسه برنامه نویسی حرفه ای و کد نویسی و شبکه و گیم در حد بازی هایpes وfifa و کالاف دیوتی لازم دارم تا سقف ۱۰ میلیون اگه راهنمایی کنید چ لپ تاپی بگیرم ک نیازمو برطرف کنه بدون اینکه مشکلی پیش بیاد یا تیک و لگ تو بازی ایجاد بشه ممنون میشم نظر خودم y520 لنوو هست ب نظر شما جوابگوی کار من هست این مدل؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/30 21:22:43
      • 1
      • 0

      سلام محسن عزیز، از اینکه با انرژی خارق العاده خودتون به خاص باکس انرژی میدید بی نهایت متشکرم. با توجه به کاربردی که از لپ تاپ خود انتظار دارید و همچنین نوسانات بازارِ لوازم الکترونیکی بهتر است هزینه ی بیشتری را برای دستگاه مورد نظرتان کنار بگذارید امّا انتخابی که خود شما دوست عزیز از آن نام بردید میتواند یکی از بهترین موارد باشد. پیشنهاد میکنیم مدل Lenovo Y520-A را در وبسایت مقایسه کنید

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ممنون میشم کمکم کنید تو رنج قیمت ۶ تا ۷ میلیون بهترین گزینه ها چیه؟ Asus corei5 a540up رو پیشنهاد میکنید ؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/30 17:59:22
      • 1
      • 0

      سلام جناب عبداللهی عزیز، پیشنهاد خاص باکس برای شما دوست عزیز لپ تاپ Ideapad 310-A میباشد. موجودی این محصول بسیار محدود میباشد امّا با توجه به مشخصاتِ فنی میتوان گفت بهترین گزینه برای شما دوست عزیز میباشد. میتوانید در وبسایت خاص باکس اطلاعاتِ این محصول را بازبینی کنید. با تشکر از شما کاربر عزیز

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید بین لپ تاپ x541uv-p و a540up-f کدوم رو پیشنهاد میکنید ؟ بیشتر واسه فیلم دیدن کدوم پیشنهاد میشه؟ بعد مدل a540up-B بنظرتون خوبه یا همون ۲ تا مدل اول کار راه اندازه ؟ چون من ی جا شنیدم زیاد تفاوتی ندارن اگه خیلی کیفیت ها و پردازنده core i3 و core i5 تفاوت زیادی دارن و خیلی این مدل بهتره اینو بگیرم اگه تفاوت چندانی ندارن یکی از اون ۲ مدل ممنون از شما
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/29 21:14:29
      • 1
      • 0

      سلام به شما علی عزیز، طبقه بندی P و F و B نوعی بایگانی است که هر وبسایت بر اساس صلاح دید خود برای محصولاتش در نظر میگیرد و متاسفانه به همین دلیل مشخصات فنی محصولات ذکر شده برای اینجانب مشخص نیست امّا طبیعتاً برای تماشای فیلم نیاز به خریدِ یک محصول گران قیمت ندارید امّا چنانچه تصور میکنید در آینده به قدرت پردازشی نیاز پیدا خواهید کرد پیشنهاد میکنیم برای خریدِ لپ تاپ مد نظر خود کمی بیشتر هزینه کنید.

    • 0
    • 0
    سلام برای کسی که دانشجوئه و کارش تحقیق و مقاله نویس هست و طبیعتا استفاده از نرم افزارهایی مثه مندلی و اس پس اس اس و ... رو لازم داره تو رنج4_5 تومن چه لپتابی رو پیشنهاد میکنین؟ تو این رنج قیمت میشه لپتاب مناسبی گرفت که برای مقاطع بالاتر هم مفید باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/28 17:27:27
      • 2
      • 0

      با عرض سلام خدمت شما کاربر محترم، با توجه به نرم افزار های ذکر شده اولویت شما برای خریدِ لپ تاپ مد نظرتان باید بر پردازشگر مرکزی متمرکز باشد، با رنج قیمتی که شما کاربر عزیز ذکر کردید پیشنهاد ما به شما لپ تاپ Ideapad 320-X میباشد که با همین عنوان میتوانید در وبسایت خاص باکس سرچ و با سایر مدل ها مقایسه کنید.

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ واسه رشته حسابداری میخوان پیشنهاد شما از کم ترین قیمت و بیش ترین قیمت چیه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/28 17:10:53
      • 1
      • 0

      سلام جناب میرداماد عزیز، رشته ی تحصیلی که شما دوست عزیز ذکر کردید نیاز به یک لپ تاپ با پردازشگر نسبتاً متوسط دارد در نتیجه نیازی نیست که برای نیاز های خود هزینه ی زیادی را بپردازید ما حداقل و حداکثر هزینه ای که برای یک لپ تاپ نیاز است بپردازید را با ذکر دو مدل لپ تاپ پیشنهاد میکنیم. مدل اوّل که کم هزینه ترین لپ تاپ به شمار میرود Lenovo Ideapad 320-P با مبلغ 4430000 تومان و مدل دوم Asus N580VD-D با مبلغ 15179000 تومان است که میتوانید آنها را در وبسایت مقایسه کنید.

    • 0
    • 0
    سلام من یه لپ تاپ واسه رشته حسابداری میخوان پیشنهاد شما از کم ترین قیمت و بیش ترین قیمت چیه
    • 0
    • 0
    با سلام خدمت شما و ممنون از مطالب مفید سایت خوبتون.. میخاستم بدونم چه مدل لپ تاپی مناسب برای نرم افزارهای گرافیکی مثل فتو شاپ و لایت روم و حتی کارهای تدوین و به طور کلی مناسب جهت کار آتلیه و همچنین گیم های نه خیلی سطح بالا مثل pes و ... هست؟ و لطفا بگید چقدر باید هزینه کنم؟ با تشکر فراوان
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/23 17:26:12
      • 1
      • 1

      سلام جناب رضایی عزیز، ضمن تشکر از شما دوست عزیز برای انتخاب وبسایت خاص باکس در خصوص راهنمایی مربوط به محصول مورد نظرتان باید عرض کنیم که حداقل هزینه ای که میتوانید برای خریدِ اینچنین محصولی پرداخت کنید برای مدل Asus K570UD به مبلغ 7999000 تومان و حداکثر هزینه برای لپ تاپ های MSI میباشد. پیشنهاد میکنیم لپ تاپ های ذکر شده را در وبسایت خاص باکس مشاهده و مقایسه کنید.

    • 0
    • 0
    سلام و خسته نباشید. من کامنت ها رو مطالعه کردم اما سوالی که داشتم ازتون این بود که من برای کارهای روزمره مثل (وب گردی و دیدن فیلم ) بین دو مدل لپ تاپ میخواستم نظر شما رو بدونم که بهترین کارایی رو تو این زمینه واسم داشته باشه یکی لنوو مدل 320-AG با مشخصات : cpu : Amd e2-900 radeon r2 graphics Ram : 4g و مدل دیگر ایسوس x541NA با مشخصات : cpu : intel celeron N3350 intel hd 500 graphics ram : 4g
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/22 18:01:00
      • 1
      • 0

      سلام جناب اکبری عزیز، با توجه به دو لپ تاپ ذکر شده توسط شما دوست عزیز باید عرض کنیم که برند اینتل در برابر AMD در لپ تاپ هایی پایین رده مانند این دو مدل عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد در نتیجه پیشنهاد میکنیم میان این دو مدل X541NA را انتخاب بفرمایید. با تشکر از حسن انتخاب شما دوست عزیز برای راهنمایی جهت خرید لپ تاپ

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت درجه یک خاص باکس. یه سوال حرفه ای داشتم.میخوام لپ تاپ بگیرم در رنج قیمتی 7تا7.5 .نظرم روی asus k550ik هست گیمر پیگیرم .گیم هایی مثل assassins creed odyssey و forza horizon 4 میخوام بازی کنم.این لپ تاپ میتونه بدون کوچکترین هنگ این گیمها رو بیاره بالا؟ شما و دوستانتون تاییدش میکنین؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/21 17:32:28
      • 1
      • 1

      سلام جناب رضوی عزیز، بسیار خوشحالیم که سایت ما را به عنوان راهنما انتخاب کردید. در خصوص لپ تاپی که مد نظر دارید و همچنین عناوین دو بازی مورد نظر شما که به آنها اشاره کردیم باید عرض کنیم که لپ تاپ ایسوس K550IK کمی برای این بازی های گرافیکی و سنگین ضعیف به نظر میرسد و دست کم باید در حداقل تنظیمات از این بازی ها بهره ببرید در نتیجه پیشنهاد میکنیم کمی بیشتر هزینه کنید و لپ تاپ های بالارده ی ایسوس را خریداری کنید تا با خیال راحت از این بازی ها لذت ببرید.

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت درجه یک خاص باکس. یه سوال حرفه ای داشتم.میخوام لپ تاپ بگیرم در رنج قیمتی 7تا7.5 .نظرم روی asus k550ik هست گیمر پیگیرم .گیم هایی مثل assassins creed odyssey و forza horizon 4 میخوام بازی کنم.این لپ تاپ میتونه بدون کوچکترین هنگ این گیمها رو بیاره بالا؟ شما و دوستانتون تاییدش میکنین؟
    • 0
    • 0
    سلام. واقعا مفید بود اما من با لپتاپ ها آشنا نیستم و مدل زیادی نمیشناسم اگر میشه چند مدل لپ تاپ با مشخصات زیر بهم معرفی کنین (تا زیر 5 تومان)(حداقل مشخصات) رم 8 گرافیک 1g Cpu:corei5 سرعت پردازش :3.1ghz فضا 500 و حداکثرمشخصاتش رم 8 Cpu corei5 پردازش 3.4 ghz فضا 1ترابایت گرافیک دو گیگ
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/21 17:49:04
      • 1
      • 0

      سلام جناب نظری عزیز، امیدواریم مطالب نوشته شده به اطلاعاتِ شما کاربر عزیز افزوده باشد. در خصوص لپ تاپ مد نظر شما دوست عزیز متاسفانه باید عرض کنیم با توجه به موجودی خاص باکس در حال حاضر و همچنین قیمت لپ تاپ ها در بازار نمیتوانید یک لپ تاپ با پردازشگر i5 ورنج قیمتی که شما ذکر کردید خریداری کنید، امّا چنانچه تصمیم به پایین آوردن انتظاراتِ خود برای لپ تاپ مد نظرتان گرفتید پیشنهاد میکنیم سری به محصولات میان رده ی لنوو به خصوص سری Ideapad 320 در وبسایت ما بزنید. با تشکر از نظرخواهی شما دوست عزیز

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید و ممنون از توضیحات مفیدتون من به لب تاپ برای کارای روزانه میخواستم که سرعت خوبی داشته باشه و قوی باشه خیلی هم سنگین نباشه در حدود 5 تومن لطفا راهنماییم کنین
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/16 17:29:39
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز، از اینکه توانستیم با این مطلب آگاهی شما دوست عزیز را در خصوص خرید لپ تاپ افزایش دهید بسیار خوشنود هستیم. پیشنهاد خاص باکس بهترین لپ تاپ ها با توجه به بودجه ی شما دوست عزیز است که به 3 لپ تاپ در برند های ایسر و لنوو خلاصه میشود که عبارتند از: Acer Aspire E5-I ، Lenovo Ideapad 320-S و Lenovo V110-C که میتوانید با همین نام ها و عناوین در وبسایت خاص باکس سرچ کنید و با قدرت سخت افزاری وپارامتر های دیگر نهفته در آنها بیشتر آشنا شوید.

    • 0
    • 0
    سلام به نظرتون لپ تاپ های شیائومی خوب هستن؟ موبال هاش که خیلی خوب بود. ممنون میشم نظرتونو بفرمایید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/14 21:27:15
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز، با توجه به روند تولیداتِ شیائومی و بازخوردی که از محصولاتِ این کمپانی داشته ایم و همچنین مشخصات فنی لپ تاپ های شیائومی نمیتواند انتظارِ یک محصول بی کیفیت را از این شرکت داشت امّا به هرجهت با توجه به عدمِ دریافت بازخورد از لپ تاپ های این کمپانی نظر قطعی نمیتوان در این باره صادر کرد. در نتیجه پیشنهاد میکنم با پرسش از کسانی که از این لپ تاپ ها استفاده کرده اند تصمیم نهایی خود را اخذ فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام.لپ تاپ ایسوس با این مشخصات چه قیمت میشه cpu core i5یاi7 DDR3یاDDR4 RAM 4G HDD 1T سرعت۵۴۰۰_۷۲۰۰ گرافیکNVIDIA GT  5سری یاAMD HD  6سری نور پس زمینه FULL HD پورتHDMI و VGAوUSB3 نمایشگر13_15اینچ صفحه نمایش مات گارانتی شرکت آواژنگ یا ویستا یا سازگار
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/14 21:21:10
      • 1
      • 0

      سلام فرامرز عزیز، با توجه به مشخصاتی که ذکر کردید قیمت لپ تاپ مورد نظر شما حدوداً مبلغی بین 5 تا 8 میلیون خواهد بود.

    • 0
    • 0
    سلام.وقت بخیر.لپ تاپ ایسوس میخوام دررنج۳الی ۴ میلیون.برای کارای روز مره میخوام استفاده کنم.ولی میخوام تا حد امکان بهترین باشه ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/14 21:17:45
      • 1
      • 0

      سلام فرامرز عزیز، با توجه به موجودی امروز خاص باکس بهترین گزینه لپ تاپ ایسوس مدل X541NA-C است که با جستجوی آن در وبسایت میتوانید بیشتر با این محصول آشنا شوید. امّا چنانچه عجله ای برای خریدِ لپ تاپ ندارید به دلیل بودجه ی شما دوست عزیز و قیمت امروز لپ تاپ های بازار پیشنهاد میکنم کمی برای خریدِ محصول مورد نظرتان صبر فرمایید.

    • 0
    • 0
    سلام و درود بر پشتیبانی خاص باکس که همین طور از اسمش پیداست واقعا خاصه.. لطفا یه لپ تاپ قوی برای برنامه نویسی و طراحی گرافیکی و کمی هم گیم معرفی کنید ممنون از شما که به پیام های ما پاسخ می دهید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/14 21:11:43
      • 1
      • 0

      سلام علیرضای عزیز، ممنون که با انرژی مثبت از خاص باکس پشتیبانی میکنید. در رابطه با محصول مد نظر شما به دلیل اینکه بودجه ای برای ما تایین نکردید نمیشه دقیقاً فهمید که کدام محصول برای شما مناسب تر است امّا بنده برای شما دوست عزیز مقرون به صصرفه ترین و محصولی که بتواند این نیاز های ذکر شده را پاسخگو باشد معرفی میکنم، امیدوارم بهترین انتخاب را پیش روی شما کاربر عزیز گذاشته باشم. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 510 با مشخصات فنی Core i7 /Ram12 /Hard 1+256 /Geforce 940MX 4GB با تشکر از اعتماد شما.

    • 0
    • 2
    ممنون از توضیحات کاملتون، من میخوام شروع کنم کلاس های برنامه نویسی و طراحی سایت و یا شبکه برم، و یه لپ تاپ میخوام که مناسب این کارا باشه ،اهل بازی های کامپیوتری هم نیستم، وزن لپ تاپ هم مهمه چون میخوام احتمالا با خودم سر کلاس ببرم حداکثر بودجه من هم پنج تا شش میلیون تومن هست، ممنون میشم لپ تاپ خوبی تو هر برندی که مناسب باشه بهم معرفی کنید، ممنون از راهنمایی هاتون.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/09 17:29:58
      • 1
      • 1

      سلام به شما کاربر محترم ، ممنون از انرژی مثبتی که با تعریف هاتون به ما میدید! با توجه به نوسان و افزایش قیمت دلار در بازار و همچنین مقایسه ی آن با بودجه ی شما سرکارخانم متاسفانه نمیتوان توقع داشت که یک لپ تاپ فانتزی و یا خیلی قدرتمند خریداری کنید امّا پیشنهاد ما برای شما لپ تاپ HP 250 G6 و همچنین Lenovo Ideapad 320-S است که میتوانید در سایت آنها را مقایسه کنید.امیدواریم پیشنهاد خاص باکس برای شما مفید واقع شود.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید ممنون از مطالب خوبتون لپ تابی تا رنج قیمت ۴ ۴.۵ میلیون میخواستم که بیشتر برای فیلم دیدن مناسب باشه یعنی رزولوشن و کیفیت صدای خوب و اینکه نسبتا زیاد در طول روز مصرف بشه من لپ تاب قبلیم لنوو ازرون قیمت بود همش کند میشد یا خیلی از فرمت های فیلم ها رو نمیخوند ممنون میشم تو این رنج قیمت راهنمایی کنین چی بخرم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/04 19:56:17
      • 1
      • 0

      سلام علی عزیز ، ممنون از اینکه به سایت ما برای راهنمایی مراجعه کردید. پیشنهاد ما برای شما لپ تاپ های سری X541UV ، X541NA و A540UP است. سری VivoBook ایسوس به رغم برخورداری از سخت افزار های نسبتاً میان رده قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و در عین حال از نمایشگر و باتری های قدرتمندی برخوردارند. امیدواریم که راهنمایی ما برای شما دوستِ عزیز کارآمد واقع شود.

    • 0
    • 0
    با سلام و خسته نباشید. می خواستم نظرتون رو واسه یه لپ تاپ در رنج قیمت حداکثر 10میلیون بدونم و من رو راهنمایی کنید که چی بخرم.برند هم واسم مهم نیست فقط من دانشجو هستم و معمولا نیاز دارم که چندین برنامه رو هم زمان اجرا کنم و البته در کنارش بازی هم میکنم مثل بازی PES.ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/02 18:05:36
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز ، با توجه به توضیحاتِ کامل شما در خصوص نحوه کاربری مشخص است که لپ تاپ مورد نظرتان باید از یک حافظه ی رَم مناسب بهره ببرد و همچنین پردازشگر مرکزی و گرافیک هم باید قدرتِ مقبولی را ارائه دهند در نتیجه پشنهاد خاص در این رنج قیمت برای شما دوست عزیز لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion BS184 nia میباشد. با تشکر از اعتمادِ شما در خصوص راهنمایی محصول مورد نظرتان امیدوارم پیشنهادِ بنده برای شما مفید واقع شود.

    • 0
    • 0
    ضمن عرض سلام خسته نباشید خدمت شما مقاله خیلی خوب بود ممنون از زحماتتون من ی لپ تاپ نیاز دارم که دارای این مشخصات باشه: سی پی یو cori7 سری 7 _ رم 8 _ گرافیک 2 invidia _ نور صفحه کلید _ زاویه دید خوبی هم داشته باشه ی سوال دیگه هم داشتم این ک خرید لپ تاپ دسنه دم بصرفه هست یا ن ممنون میشم لطف کنید زودتر کمکم کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/07/01 17:39:41
      • 1
      • 0

      سلام فرهاد عزیز ، خوشحالیم که مطالب برای شما مفید واقع شده است. در خصوص راهنمایی که درخواست کردید یکی از مسائلی که سبب عدم دستیابی شما به خریدِ یک لپ تاپ قدرتمند میشود برخورداری از صفحه کلید با نور پس زمینه است امّا به هر جهت با توجه به خصوصیات مد نظر شما کاربر عزیز پیشنهاد ما به شما Ideapad 310 میباشد که در سایت موجود است امّا چنانچه اولویت را در سخت افزار میبینید پیشنهاد میکنیم نیم نگاهی به لپ تاپ های Ideapad 520 و 320 داشته باشید.

    • 0
    • 1
    سلام خسته نباشید... دنبال یه لپ تاپ با قیمت حدود شش میلیون میگردم که برای برنامه نویسی مناسب باشه و پردازش خوبی داشته باشه و صفحه نمایش خوبی هم داشته باشه کلا بهترین تو این رنج قیمت باشه ترجیحا ایسوس باشه ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر از مطالب مفیدتون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/31 09:09:51
      • 1
      • 0

      با سلام و عرض ادب خدمتِ شما کاربرِ عزیز ، خوشحالیم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شده اند امّا برای انتخاب لپ تاپ مورد نظر شما باید عرض کنیم که با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ های موجود در بازار پیشنهاد میکنیم که از انتخاب برند ایسوس صرف نظر کنید تا بتوانید بجای پرداخت هزینه ی برند خوشنامِ ایسوس همین هزینه را برای یک سخت افزارِ قدرتمند تر در برند لنوو صرف کنید امّا به هر جهت ما برای شما دوست عزیز دو لپ تاپ برتر با توجه به بودجه ی شما در هر دو برند را معرفی میکنیم تا آنها را مقایسه کنید.

    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/31 09:20:22
      • 1
      • 0

      در برند ایسوس Asus A540UP-C و در برند لنوو Lenovo Ideapad 310-A . هر دو محصول با همین عنوان در وبسایت موجود هستند و شما میتوانید با بررسی هرکدام محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید امّا برای استعلام قیمت لحظه ای هرکدام از این دو محصول لطفا با ما تماس بگیرید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید... من امسال رشته مهندسی کامپیوتر قبول شدم ولی نمیدونم چه لپ تاپی برای کارای دانشگاهیم بهتره که هم قیمتش مناسب باشه هم کاراییش خوب باشه که بتونم چند سالی ازش استفاده کنم لطفا منو راهنمایی کنید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/24 12:31:00
      • 1
      • 0

      با عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز ، درباره ی لپ تاپ مد نظر شما دوست عزیز باید عرض کنم که مقرون به صرفه ترین لپ تاپ ها در برند لنوو موجود هستند در نتیجه اگر میخواهید که یک لپ تاپ مناسب و قدرتمند امّا با قیمتی پایین خریداری کنید پیشنهاد میکنیم در این یرند به دنبال آن بگردید. امّا پیشنهاد ویژه ی خاص باکس برای شما دوست عزیز لپ تاپ سری لپ تاپ های Ideapad 520 و Ideapad 320 هستند که با قابلیت های سخت افزاری و همچنین توانایی تعویض حافظه میتوانند پیشنهادمناسبی در رشته ی مورد نظر شما به شمار روند.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید..یه لپ تاپ میخاستم که بتونه نرم افزارهای مهندسی مثل سالید ورک رو به راحتی اجرا کنه و واسه گیمم خوب باشه در حدی که بتونه بازی مثل فیفا 18 و gtav رو اجرا کنه..بودجمم تا 7 تومنه..نظرارو که خوندم بنظر خودم لپ تاپ K570UD - A مناسب بود..بازم اگه پیشنهادی هست ممنون میشم راهنمایی کنید.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/20 09:12:56
      • 1
      • 0

      سلام به شما کاربر عزیز ، با توجه به اینکه نرم افزار سالید ورک یک نرم افزار تقریباً گرافیکی محسوب میشود لپ تاپ مد نظر شما هم باید از یک چیپست گرافیکی مناسب بهره ببرد در نتیجه ایسوس K570UD که به یک پردازشگر Geforce GTX 1050 مجهز است میتواند به خوبی نیاز های شما را پاسخ دهد امّا به عنوان پیشنهاد ثانویه لپ تاپ های سری Ideapad 520 را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید بابت متن خوبتون ، من Lenovo Legion Y720 رو در نظر داشتم میشه نظر خودتون رو راجبش بگید؟ و تو بعضی از مدلاش ذکر شده که فقط جای حافظه SSD 256 gb داره و باید حافظه جداگانه خریداری شه ، سوالم اینه خب حافظه خریداری شده رو چجوری باید به لپ تاپ منتقل کرد ؟ به صورت اکسترنال درمیاد؟ ینی چیزی به اسم SSD اکسترنال یا اینترنال نداریم؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/17 10:31:51
      • 1
      • 0

      سلام متین عزیز ، سری لپ تاپ های Legion خوشبختانه با بیشترین کیفیت در اختیار کاربران قرار گرفت و اکثرا به همراه یک حافظه SSD در اختیار شما قرار میگیرد امّا درباره ی انواع حافظه ها باید عرض کنم که در کالبد این دسته از لپ تاپ ها عموماً بعید به نظر میرسد که لپ تاپی بدونِ حافظه ی HDD و تنها با SSD به بازار روانه شود. یکی از مدل های این لپ تاپ را داخل همین سایت جستجو کنید تا بیشتر در جریانِ این گیمینگ های بی نقص لنوو قرار بگیرید.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید باز مزاحم شدم،راستش اون مشخصاتی هم ک راجبه لپ تاپ گفته بودم،مشخصات یه بازیه،میخوام لپ تاپی بگیرم ک به بازی با این مشخصات رو به راحتی در بالا ترین کیفیت بالا بیاره...
    • 0
    • 0
    سلام ببخشید با یک میلیون وششصد میشه یه لپ تاپ دسته دوم خوب خرید که کارهای اینترنتی باهاش انجام داد لطفا اگه میشه یه برند بهم معرفی کنید خیلی ممنون بابت سایت خوبتون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/17 10:25:59
      • 1
      • 0

      سلام جناب مرادی عزیز ، ما هیچوقت به کاربران خودمون پیشنهاد خرید لپ تاپ دست دوم نمیدیم امّا اگر تنها کاربری شما عزیزان برای وبگردی است پیشنهاد میکنیم نگاهی به تبلت های سایت ما بکنید.

    • 0
    • 0
    سلام واقعا مرسی بابت سایت خوبتون و راهنمایی ک بهم کردید،فقط یه چیزی...،این لپ تاپ Asus V401UQ که گفتین حافظه گرافیکش ۲عه،اما این لپ تاپ Asus FX503VD دقیقاً همونیه ک من میخوام،ولی بدیش اینه ک صفحه کلیدش همه قرمزه به جورایی رو مخه،خواستم بگم یه مدل پایین تر با مدل دیگه‌ای از سری ایسوس هست ک لا اقل یکم ظاهر هم داشته باشه،بعدم اینکه واقعاً ازتون ممنونم ک انقدر زود جواب آدمو میدید،با تشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/17 10:22:35
      • 1
      • 0

      سلام مجدد جناب ابراهیم نژاد عزیز ، باید عرض کنم که با توجه به قیمت و قدرت سخت افزاریب این لپ تاپ در صورتی که تصمیم به خریدِ این محصول نداشته باشید ممکن است بالاجبار لپ تاپی با قدرت سخت افزاری پایین تر امّا بدونِ نور پس زمینه خریداری کنید در نتیجه پیشنهاد ما همچنان FX503VD خواهد بود

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید،خواهش میکنم هرچی زودتر جوابمو بدید،این روزا درگیر گرفتن لپ‌تاپم،اگه بخوام وایسم هم امکان داره قیمتش بره بالاتر،تازه دارم میرم دانشگاه،یا رشته کامپیوتر یا حسابداری،میخوام ببینم چ لپ‌تاپی سری asus یا dell خوبه ک این ویژگی هایی ک میگم رو دارا باشه: سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰+پردازنده: Core i7-3770 or AMD FX 8350+حافظه رم: ۸ گیگابایتکارت +گرافیک: NVIDIA GTX 760 or AMD Radeon R9 270X+دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱+گیگابایترزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ سقف قیمت هم تا ۱۰ تومن،هرچی کمتر بهتر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/14 09:28:38
      • 0
      • 1

      سلام جناب ابراهیم نژاد وقتتون بخیر ، اکثر مشخصاتی که ذکر کردید مربوط به کامپیوتر های خانگی یا اصطلاحاً دسکتاپ هست به عنوان مثال اینتل برای لپ تاپ هیج پردازنده ای با عنوان i7 3770 تولید نکرده امّا به هر جهت بنده براتون مدل به صرفه ترین و بهترین گزینه رو در بین لپ تاپ ها پیشنهاد میدم تا بتونید با مقایسه ی مشخصاتشون داخل سایت انتخاب بکنید. به صرفه ترین لپ تاپ با این مشخصات Asus V401UQ و بهترین گزینه Asus FX503VD است.

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید با یک میلیون و هفتصد هزار میشه یه لپ تاپ خوب بخریم که به درد اینترنت بخوره
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/14 09:14:35
      • 1
      • 0

      سلام دوست عزیز ، متاسفانه با توجه به نوسانات بازار هیچ لپ تاپی با این قیمت موجود نیست امّا اگر فقط برای وبگردی به یک دیوایس نیاز دارید میتونید یک نگاهی به تبلت های سایت هم داشته باشید.

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید من قبلا یه نظر گذاشتم و راهنمایی شما برای انتخاب لپ تاپ چندان مناسب نبود من میخواستم بدونم برای کارهای 3d max و atou cad لپ تاپ hp cd 099 nia مناسب هست یا خیر اگر که نیست لطفالپ تاپ مناسبی را به من اطلاع دهید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/14 09:47:21
      • 1
      • 1

      سلام جناب علیرضا ، متاسفانه بنده نظر ثبت شده ای از سمت شما کاربر عزیز پیدا نکردم امّا به هر جهت خوشحالیم که برای انتخاب لپ تاپ مورد نظرتون به سایت ما مراجعه کردید. درباره ی لپ تاپ اچ پی که ذکر کردید باید عرض کنم که ما معمولاً برای کسی که کاربری مد نظر شما رو داشته باشه لپ تاپی با پردازشگر AMD پیشنهاد نمیکنیم در نتیجه اگر راهنمایی بنده رو بخواید Asus K570UD به دلیل پردازشگر Geforce GTX 1050 که داره میتونه بازدهی خیلی بیشتری برای شما دوست عزیز داشته باشه.

    • 0
    • 1
    سلام و خسته نباشید به شما میخواستم بدونم لپتاپ k550lk تو رنج خودش چه جور لپتاپی هست و میخوام از جنبه های مختلف بیشتر با اون آشنا بشم و اینکه به درد گیمینگ در حد متوسط میخورد یا خیر؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/10 09:43:06
      • 1
      • 0

      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما کاربر عزیز، چیپست های پردازنده در لپ تاپ K550IK کاملاً از سمت کمپانی AMD تامین شده و خوشبختانه با توجه به یکپارچه بودنِ چیپست های گرافیکی و مرکزی در این لپ تاپ میتونید شاهد عملکرد روان و متفاوتی از K550IK چه در بازی های کامپیوتری و چه در کاربری های روزمره باشید. در نهایت میشه گفت این لپ تاپ برای بازی های کامپیوتری هم پاسخگوی نیاز های شما کاربر عزیز هست و به هیچ عنوان با توجه به توضیحات درباره نحوه ی استفاده ی شما دوست عزیز ضعف عملکرد در آن دیده نخواهد شد.

    • 1
    • 0
    با سلام.ممنون از سایت عالیتون.مطالب واقعا مفید بود((: میتونم پیشنهادتونو برای خرید لپ تاپ تا سقف پنج و نیم برای کاربرد روزمره و دانشجویی بپرسم؟؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/06 09:25:50
      • 0
      • 0

      سلام خانوم مریم ، خوشحالیم که مطالب تونسته براتون مفید باشه. درباره ی لپ تاپ پیشنهادی که درخواست کردید دو مورد برای شما در نظر گرفتیم Asus X555QG و Lenovo Ideapad 310 که میتوانند بهترین بازدهی را بر دو پایه ی پردازشگر AMD در X555QG و چیپست های اینتل در Ideapad 310 به شما عزیزان ارائه دهند. هر دو محصول در سایت موجود هستند و میتوانید بر اساس نیاز های خود لپ تاپ مورد نظرتان را خریداری کنید.

    • 0
    • 1
    سلام مطالب بینظیر بود . من2-3 هفته توی بازار جستجو کردم به نتیجه نرسیدم اما با سایت شما بسیاری از سوالات برام شفاف شد. خداحفظتون کنه بااجازه سوالمو مطرح میکنم من کلاس طراحی سایت و برنامه نویسی و css میرم و نیاز به لپ تاپی دادم که برنامه هایی مثل ویژوال استدیو و کدنویسی رو راحت اجرا کنه ترجیحا مدل ایسوس. سقف هزینه ام تا6میلیون و سیصد هزار هست. چه پیشنهاد میفرمایین متشکرم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/05 10:10:37
      • 1
      • 0

      سلام خانم فرهادی ، نظرات فوق العاده ای که شما کاربران عزیز بهمون میدید باعث میشه هرروز بیشتر و پر انرژی تر به شما عزیزانِ دل خدمت کنیم. در رابطه با لپ تاپی که میخواید خریداری کنید باید بگم با توجه به کاربرد هایی که ذکر کردید نیاز به یک محصول عجیب و غریب با سخت افزاری خارق العاده ندارید در نتیجه بازه ی انتخاب های شما بسیار گسترده است امّا پیشنهاد ما به شما کاربر عزیز Asus V401UQ است که میتوانید با جستجوی همین اسم در سایت اطلاعات بیشتری از این محصول را کسب کنید.

    • 0
    • 0
    با سلام وخسته نباشید جانانه بابت متن فوق العادتون. من گیمر نیستم به نظر شما ارزششو داره که بخاطر سرعت بالاش لپ تاپ گیمینگ بخرم؟یا نیازی نیست و به همون معمولیش بسنده کنم؟؟ و اینکه تا سقف 6 میلیون پیشنهادتون کدوم برنده؟(برای کاربرد روزمره...دانشجویی و اندکی فراتر)
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/05 09:54:38
      • 0
      • 0

      سلام خدمت شما امیر محمد عزیز ، خرید لپ تاپ گیمینگ الزامی نیست و بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ صرفاً از قدرت خارق العاده ای برخوردار نیستند ، به همین منظور کمپانی های مانند لنوو و ایسوس لپ تاپ هایی خارج از سری گیمینگ تولید کرده اند که از قدرتی خارق العاده برخوردار هستند. پیشنهاد میکنم برای هرچه بیشتر ملموس بودنِ این مساله نمونه هایی مثل Asus K550IK و Lenovo Ideapad 510 را داخل سایت مشاهده کنید.

    • 0
    • 0
    سلام با تشکر از مطالب خوبتون برای نرم افزار های مهندسی چه لپ تاپی پیشنهاد میدید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/05 09:29:37
      • 1
      • 0

      با عرض سلام خدمت شما کاربر عزیز ، عموما کسانی که در رشته های مهندسی فعالیت دارند با توجه به نرم افزار های مورد نیاز خود لپ تاپ بخصوصی را خریداری میکنند تا توانایی پشتیبانی از اون نرم افزار ها رو داشته باشه امّا به صورت کلّی اگر بخواهیم یک پیشنهاد منطقی به شما ارائه بدیم که قدرت کافی داشته باشه Lenovo Ideapad 510 و Lenovo V330 را بهتون پیشنهاد میدم که داخل سایت هم موجود هستند.

    • 1
    • 0
    سلام متن عالی بود! می‌شه من یک راهنمایی بکنید؟ممنونتون یک لپتاب تا سقف ۸میلیون و رم ۸ و گیمینگ نباشه و کیبورد و صفحه نمایشم برام مهمه و اینکه کارم باهاش زیاده ولی نه برنامه های سنگین مهندسی!🙏🙏 👌
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/01 11:41:08
      • 2
      • 0

      سلام خانوم مهلا خوشحالیم از اینکه متن نوشته شده رضایت شمارو جلب کرده، در رابطه با راهنمایی که خواسته بودید خوشبختانه لپ تاپ های زیادی در بازه قیمت مورد نظر شما موجود هستند امّا با توجه به اینکه قطعاً ظاهر لپ تاپ برای خانوم ها یک پارامتر ارزشمند شمرده میشه پیشنهاد ما برای شما کاربر عزیز لپ تاپ قدرتمند ایسوس K570UD هست. بعد از این مدل لنوو Ideapad 510 قرار میگیره که ظاهری نسبتاً معمولی دارد امّا از سخت افزار بسیار قدرتمندی برخوردار است. لینک هر دو محصول براتون قرار میدم تا بتونید با هم مقایسه کنید

    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/01 11:43:12
      • 2
      • 0

      Asus K570UD : http://yon.ir/AixVw Lenovo Ideapad 510 : http://yon.ir/MdzYw

    • 1
    • 0
    سلام خدمت شما خسته نباشید سوالی داشتم من رشتم معماری و میخوام لپ تاپ MSI GE60 Apache رو بخرم برای کارهای گرافیکی میخوام ببینم نظر شما چیه خوبه یا نه مشتخصات= cori7 4710HQ , 12GHz , GTX 850M
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/06/01 11:21:16
      • 2
      • 0

      بار عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز ، MSI GE60 یکی از مدل های تقریباً قدیمی دربرابر محصولات جدید و قدرتمندِ این برند هست امّا به راحتی پاسخگوی نیاز های مورد نظر شما دوست عزیز هست.

    • 1
    • 3
    واقعا مفید بود، الان دیگه بدون هیچ دودلی ای میتونم لپ تاپ مورد نظرمو بخرم.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/28 18:17:24
      • 2
      • 0

      سلام جناب غفاریان عزیز خوشحالیم که مطالب برای شما مفید بوده و توانستید بدون شک و تردید انتخاب خوبی انجام بدید.

    • 1
    • 0
    سلام، من یه لپ تاپ تو رنج 5 میلیون میخوام بخرم ممنون میشم اگه راهنمایی کنین؛ چون زیاد تایپ میکنم کیبردش برام مهمه و حتما باید نور پس زمینه داشته باشه. صفحشم اگه روکش مات داشته باشه بهتره. از لحاظ گرافیکی خیلی کار سنگینی نمیکنم ولی همزمان از برنامه های زیادی استفاده میکنم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/24 11:02:31
      • 2
      • 0

      با عرض سلام خدمتِ شما کاربر عزیز ، درباره ی راهنمایی خریدِ لپ تاپ مورد نظر شما باید عرض کنیم که بهره مند بودن از نورِ پس زمینه برای کیبورد یکی از پارامتر هایی است که اکثرا برای لپ تاپ های گیمینگ و یا فانتزی استفاده میشود در نتیجه لپ تاپ هایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند طبیعتاً از قیمت های بالایی برخوردارند امّا در صورتی که از این قابلیت چشم پوشی کنید میتوانید لپ تاپ هایی با قدرت سخت افزاری نسبتاً بالایی خریداری کنید که برای شما دوست عزیز لینک مستقیم این محصولات را قرار میدهیم.

    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/24 11:16:18
      • 1
      • 1

      Asus R542UQ-D : http://yon.ir/kIoNy Asus R542UQ-E : http://yon.ir/rUYzI Asus X555QG-A : http://yon.ir/kaUFu Lenovo Ideapad : 310 http://yon.ir/gpRGN HP CC196 : http://yon.ir/eD8l2

    • مبینا

      1397/05/24 21:42:02
      • 2
      • 0

      خیلی ممنون بابت راهنماییتون

    • 1
    • 2
    متنتوووون فوق العاده بود و خيلي زياااااااااااااااااد بهم كمك كرد ممنونمممممممممممم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/23 23:00:15
      • 3
      • 0

      سلام خانم نسیم خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده و سپاس بابت ثبت نظر ارزشمندتون.

    • 1
    • 0
    من از سايتتون خريد كردم هم قيمتتون منصفانه بود و هم زمان تحويل زمان خوبي بود واقعا ممنونممممممم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/21 21:21:24
      • 2
      • 0

      سلام خانم برجسته عزیز خوشحالیم که مشتریان و همراهان خوبی مثل شما داریم همچنین خوشحالیم که توانسته ایم انتظارات شما مشتریان را برآورده کنیم. ممنون از ثبت نظر مثبتتون.

    • 1
    • 2
    متن فوق العاده بود خیلی خوب شد که دقیقا زمانی که میخوام لپ تاپ بخرم با سایتتون آشنا شدم . ممنونم از سایت خوبتون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/21 21:19:27
      • 3
      • 0

      سلام عرفان عزیز خوشحالم که مطلب برای شما مفید بوده و ممنون از ثبت نظر ارزشمندتون

    • 1
    • 2
    واقعا جامع و کامل بود.
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/21 10:02:00
      • 2
      • 0

      سلام محمد رضای عزیز متشکرم از ثبت نظر مثبتتون .

    • 1
    • 2
    سلام، واقعا خسته نباشید، بهترین مقاله در این زمینه خوندم مقاله شما بود. موفق باشید
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/21 10:00:38
      • 2
      • 0

      سلام جناب علیزاده ممنون از نظر و انرژی مثبتتون.خوشحالیم که کیفیت مطلب مورد پسند شما واقع شده است.

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشید من یه لپ تاپ میخوام که همه جوره تا ۱۰ الی ۸ سال بهم کار بده تا سقف ۴ میلیون لطفا راهنمایی کنیید ممنون از سایت عالیتون که همیشه بروزه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/21 09:10:12
      • 2
      • 1

      سلام علیرضای عزیز ، خوشحالم که مطالب سایت برای شما مفید بوده و تونستید ازش بهره ببرید امّا درباره راهنمایی که خواستید باید عرض کنم که کارکردِ طولانی یا کوتاه مدّت لپ تاپ تا حد زیادی به نحوه ی استفاده ی شما هم بستگی داره امّا از نظر مشخصات فنی لپ تاپ متاسفانه با این سقف هزینه نمیتونید لپ تاپی رو تهیه کنید که تا مدت ها تمام نرم افزار ها رو به راحتی اجرا کنه و باید به یک محصول میان رده مثل سری X541 ایسوس و یا Ideapad 320 لنوو بسنده کنید که البته تابحال بازخورد بسیار مثبتی از سمت کاربران داشته است.

    • 1
    • 2
    سلام مطالبتون عالی بود خداقوت
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/07 23:53:49
      • 2
      • 1

      سلام خانم مریم خوشحالیم که مطالب برای شما مفید بوده... ممنون از انرژی مثبت و نظری که ثبت کردید.

    • 1
    • 2
    سلام، وقت بخیر، ممنون از مطالب مفیدتون، من یک لب تاب تا سقف 3 میلیون میخوام، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه مدلی بخریم، استفاده خاصی از لب تاب ندارم، صرفا جهت ذخیره سازی فیلم و عکس، مرسی
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/07 21:45:24
      • 2
      • 1

      سلام و عرض ادب عباس عزیز در این مورد پشتیبانی سایت به صورت تلفنی یا از طریق تلگرام میتوانند شما را به صورت کامل راهنمایی کنند ولی به طور کلی لپ تاپ هایی که میتوانید با این رنج قیمت تهیه کرده و از کیفیت و ماندگاری آنها راضی باشید را در زیر معرفی میکنم . یکی از گزینه ها لپ تاپ ایسوس مدل X541NA-B است البته در این بازه قیمتی مسلما نباید انتظار سخت افزار قدرتمندی داشته باشید ولی برای کاربری مد نظر شما مناسب هستند . گزینه های بعدی هم لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320-W لپ تاپ لنوو مدل V110-D

    • 1
    • 1
    واقعا دمتون گرم و خسته نباشید خیلی راهگشا بود👌🏼💙
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/05/05 22:22:23
      • 2
      • 1

      سلام عماد عزیز خوشحالم که مقاله برای شما راهگشا بوده... ممنون از نظر و انرژی مثبتتون

    • 1
    • 1
    سلام ممنون از مطلب خیلی خوبتون ببخشید فکر کنم مدل ایسوس بیزینس پیشنهاد منطقی رو اشتباه نوشتین چون هرچی سرچ میکنم چیزی به این ام پیدا نمکنم
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/03/30 19:27:14
      • 2
      • 1

      سلام، ممنونم از دقتی که به متن داشتید ، مدلِ اصلی R542UR هست که تصحیح شد

    • 1
    • 2
    خیلی عالی . ممنون از شما که اینقدر برای این مطلب وقت گذاشتید اگر شد نمودار های جدید از برند هایی غیر ایسوس مثل لنوو یا ایسر هم بگذارید. باتشکر
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/03/30 19:19:22
      • 2
      • 1

      ممنونم. اینفو گرافیک برند هایی که نام بردید به زودی در آپدیت بعدی این مقاله اضافه خواهد شد .

    • 1
    • 2
    خیلی خوب بود. تا حالا راهنما به این شیوایی و مفهومی من پیدا نکرده بودم. عالی بود.فقط کاش در مورد برند سونی هم صحبت میکردید.ممنون
    • پشتیبانی خاص باکس

      1397/03/27 13:38:28
      • 3
      • 2

      خوشحالم از اینکه مطلب مفید بوده و به دردتون خورده... چشم توی آپدیت بعدی حتما مطالبی در مورد سونی هم قرار میدیم .