تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 86
  • 617840 مرتبه
  • 1397/12/28

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

شاید این روزها که مردم با قیمت‌های بالای گوشی‌های هوشمند دسته و پنجه نرم می‌کنند، خرید بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان بتواند در صرف هزینه‌های اضافی کمک خوبی کند. بدون اغراق، گوشی هوشمند را می‌توان یکی از مهم‌ترین ملزومات زندگی امروز به شمار آورد. این گجت‌های هوشمند و مدرن، در بسیاری از امور به یاری ما می‌شتابند و بدون وجود آن‌ها بسیاری از کارهای ما (از بازی و سرگرمی گرفته تا انجام امور کاری روزانه ...) دچار اختلال می‌شود.

در حقیقت این وسایل با آسان‌تر کردن ارتباطات، نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نامساعد، خرید گوشی با قیمت مناسب کمی دشوار به نظر می‌رسد. به همین سبب، قصد داریم در راهنمای خرید گوشی‌ تا 2 میلیون تومان اطلاعاتی در این زمینه به شما ارائه کنیم. در ادامه ضمن معرفی چند گوشی هوشمند با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان، ویژگی‌های گوناگون هر کدام را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما به آسانی گوشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

گوشی‌های مختلف و بسیار گوناگونی در بازار تولید و معرفی شده‌اند که هر نوع سلیقه ای را در بر می گیرند. اما اینکه شما چه نوع گوشی را می پسندید کاملا بر می گردد به انتظارات شما از گوشی های هوشمند. افرادی طرفدار موسیقی هستند پس باید گوشی را انتخاب کنند تا از اسپیکر های قوی و با کیفیتی برخوردار باشد، بعضی عکاسی را به هر کاری ترجیح می دهند. اینگونه افراد نیز باید گوشی را انتخاب نمایند که دوربین های قوی و باکیفیتی داشته باشند. بسیاری نیز هستند که طرفدار بازی کردن هستند پس قطعا یک پردازنده قوی به آن ها کمک زیادی می کند.

از بین همه ی سلیقه ها نیز کسانی هستند که همه ی این ویژگی ها را با هم می خواهند پس اینگونه افراد باید کمی بیشتر هزینه کنند و گوشی های میان رده پر قدرت و یا پرچم دار را انتخاب نمایند. در حالت کلی چنانچه شما هم جزو همین افراد هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین گوشی تا 7 میلیون و بهترین گوشی تا 10 میلیون را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید گوشی موبایل

بهترین ساعت هوشمند

بهترین میان رده گیمینگ

یک نکته خیلی مهم که باید هنگام خواندن این سری مقالات در نظر داشته باشید این است که گرچه این محتوا همیشه در حال بروزرسانی و ویرایش است تا در بهترین و مفیدترین وضعیت خود باشد ولی باید در نظر داشته باشید خیلی از مدل‌های معرفی شده در این مقاله دیگر تولید نمی‌شوند یا حداقل در بازار ایران حضور نداشته و قابل خرید نیستند. به همین علت در هر بار آپدیت جدید این محتوا بهترین و بروزترین مدل‌های موجود در بازار به ابتدای این لیست منتقل می‌شود پس برای پیدا کردن بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان نیازی نیست حتما کل مقاله را مطالعه کنید. رتبه 1 تا 5 این مقاله قطعاً شما را به بهترین مدل بازار در این رنج قیمتی خواهد رساند. بسیاری از گوشی هایی که در انتهای این لیست حضور داشته و در بازار ایران هم موجود هستند معمولاً دچار افت قیمت شده و به مقالات دیگر منتقل شده‌اند. دقت کنید به پاس قدردانی از شما مخاطب عزیز برای کلیه خوانندگان و دنبال کنندگان بلاگ خاص باکس کد تخفیف 30 الی 100 هزار تومانی تعلق می‌گیرد که فقط مخصوص شماست. کافیست قبل از ثبت سفارش در همین قسمت نظر خود را در مورد این محتوا ثبت کرده و درخواست کد تخفیف نمایید.

 

1. گوشی نوکیا C3

گوشی نوکیا C3 به عنوان یک گوشی اقتصادی از سوی این کمپانی معرفی و روانه بازار شد. این گوشی درست در تابستان 2020 بود که با مشخصات تقریباً خوب و قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار شد. نوکیا و HMD همکاری خوبی را در تولید گوشی‌های این چنینی باهم در پیش گرفته‌اند و هر ساله در این بخش رقبای سرسختی را به چالش می‌کشند. به همین علت هم این گوشی را در مقاله بهترین گوشی تا 2 میلیون قرار داده‌ایم.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

معرفی این گوشی را با طراحی و صفحه نمایش آن آغاز می‌کنیم. از نظر طراحی تقریباً با یک گوشی مشابه C2 یا همان مدل قبلی روبه‌رو هستیم. در طراحی این گوشی ما توازن و هماهنگی خوبی را می‌بینیم. این یعنی دیگر شاهد بریدگی بالای نمایشگر و به اصطلاح قرارگیری ناچ در این گوشی نیستیم و نمایشگر به صورت ساده در نوکیا C3 قرار گرفته است. 

در دیگر بخش‌های سخت افزاری نوکیا C3 از یک پردازنده Unisoc SC9863A استفاده می‌کند. این پردازنده معماری 28 نانومتری دارد و با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم جفت می‌شود. این گوشی در دو نسخه با حافظه رم 2 و حافظه داخلی 16 گیگابایت و همچنین حافظه رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت ساخته شده است. باتری گوشی هم خوشبختانه ظرفیت بسیار خوب 3040 میلی آمپری را دارد که برای یک گوشی تا 2 میلیون ظرفیت بسیار خوبی به حساب می‌آید.

این گوشی از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده می‌کند. برای عکاسی در فضاهای کم نور و تاریک هم یک فلش LED در زیر آن قرار گرفته است. دوربین سلفی هم یک سنسور 5 مگاپیکسلی می‌باشد. به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه نباید انتظار بالایی از دوربین‌های این گوشی داشته باشید و عملکرد کلی این لنزها کاملاً در سطح قیمتی است که برای خرید آن می‌پردازید.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

2. گوشی جی پلاس P10

جی پلاس  اخیرا توانسته محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کند. گلدیران که نماینده برند الجی در ایران است، به تازگی توسعه گلدیران پلاس یا همان جی پلاس را نیز در دست گرفته است. علاوه بر محصولات خانگی این شرکت به تازگی گوشی‌های موبایل را نیز در دست ساخت گرفته است. از این رو GPlus P10 را به عنوان یک گوشی در حد دو میلیون برای شما در نظر گرفته ایم.

بهترین گوشی تا 2 میلیون

محصولات جی پلاس معمولا با قیمت پایین اما مشخصات قابل قبول معرفی می‌شوند و تا کنون استقبال خوبی هم از آن شده است. P10 نیز یک میان‌رده است و از مشخصات معمولی استفاده می‌کند. از این رو می‌توان گفت قیمت گوشی GPlus P10 نیز در دسته‌بندی گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. صفحه نمایشی که این گوشی به آن مجهز شده است اندازه‌ی 6.1 اینچی دارد و در قسمت نقد و بررسی به طور کامل در مورد آن توضیح خواهیم داد.

در بخش دوربین جی پلاس P10 از لنزهای سه گانه استفاده کرده است که هریک کاربردهای مختص خود را دارند. لنز اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و در کنار خود لنزهای 5 مگاپیکسل فوق عریض و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق را قرار داده است.

پردازنده استفاده شده در این گوشی یک تراشه هشت هسته‌ای UNISOC SC9863A است و در دسته پردازنده‌های پایین رده قرار می‌گیرد. در کنار این پردازنده شما به 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارید. باتری مورد نظر P10 نیز یک باتری 3500 میلی آمپری است. این باتری با توجه به سخت افزاری که از گوشی می‌بینیم کار چندان سختی ندارد و به خوبی از پس استفاده های شما برمی‌آید.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

3. گوشی جی پلاس Q10

برند جی پلاس به تازگی وارد دنیای گوشی‌های همراه شده و در بازار کشورمان نیز به دلیل قیمت خوبی که ارائه می‌دهد، سر و صدای زیادی به پا کرده است. گوشی جی پلاس Q10 یکی از مدل‌های جذاب این شرکت است و در کنار مشخصاتی که دارد، از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار است.

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.26 اینچی است که طراحی آن نیز جدید می‌باشد. شکل و ابعاد کلی گوشی نیز مانند بسیاری از میان رده‌های بازار است. علاوه بر این Q10 دارای پردازنده Mediatek MT6761 Heilo A22 است که معماری 12 نانومتری دارد. این پردازنده 64 بیتی از 4 هسته تشکیل شده است. در کنار این پردازنده جی پلاس از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

دوربین های استفاده شده در جی پلاس Q10 سیستم دوگانه دارند. دوربین اصلی یک لنز 13 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج نیز قرار دارد. دوربین سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی است. قطعا کیفیت تصاویر و ویدئوها در حدی است که راضی کننده باشد. دوربینهای چندگانه در یک گوشی 2 میلیونی واقعا نقطه عطف خوبی محسوب می‌شود.

باتری استفاده شده در Q10 ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و پیشبینی می‌شود به خوبی از پس نیروی مورد نیاز پردازنده و صفحه نمایش برآمده و حداقل تا یک روز شما را همراهی کند.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

4. گوشی جی پلاس T10

خرید گوشی ارزان قیمت جمله‌ای است که این روزها زیاد در گوگل سرچ می‍شود و گوشی جی پلاس T10 یکی از همین گوشی‌های ارزان قیمت است. چرا که مدتیست کشورمان در تورم شدید به سر برده و با افزایش بی رویه نرخ ارز، قیمت گوشی ها نیز افزایش بی سابقه‌ای یافته‌اند. به همین دلیل T10 را به عنوان یک گوشی دو میلیونی برای شما معرفی می‌کنیم.

گوشی جی پلاس T10 را می‌توان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت معروف ال‌جی دانست که یکی از رقیبان سرسخت همشهری خود یعنی سامسونگ در کره است. این گوشی به نسبت امکاناتی که برای شما فراهم می‌کند از قیمت بسیار هیجان انگیزی برخوردار است و گزینه‌ی خوبی برای کسانی است که دوست ندارند هزینه‌ی زیادی بابت خرید گوشی پرداخت کنند.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

صفحه نمایش جی پلاس T10 یک صفحه نمایش 5.5 و از نوع LCD است. این گوشی از طراحی نسبتا قدیمی استفاده می‌کند و می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی آن هم کاهش هزینه‌ها می‌باشد. در بخش دوربین GPlus T10 از دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز سنسور 5 مگاپیکسلی دارد.

در دیگر بخشهای سخت افزاری می‌توان به پردازنده مدیاتک UNISOC SC9863A Helio 28nm و حافظه رم 2 گیگابایتی اشاره کرد. حافظه داخلی این گوشی نیز 16 گیگابایت است که به وسیله‌ی کارت حافظه نیز قابل ارتقا می‌باشد. مدیریت انرژی در جی پلاس T10 نیز بر عهده‌ی باتری 3000 میلی ‌آمپری آن است. به منظور آشنایی بیشتر شما می‌توانید ادامه‌ی نقد و بررسی را از همین صفحه دنبال کنید.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

5. گوشی سامسونگ (Galaxy A01 Core (16 GB

شروع مدلهای سری A را می‌توان با A01 Core دانست. یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین مدلهای این سری که قابلیت های آن برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید گوشی داشته باشند، مناسب است. این گوشی دارای ابعاد 67.5x8.6x141.7 میلی‌متر و وزن 150 گرم است. صفحه نمایش این گوشی اندازه‌ای معادل 5.3 اینچ دارد و تراکم پیکسلی آن به 311 پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. به عنوان یک گوشی تا 2 میلیون تومان این تراکم پیکسلی بسیار خوب است.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

گلکسی A01 Core دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که با توجه به مبلغی که بابت خرید آن می‌پردازید کاملا منطقی بوده. این دوربین قادر است برای شما با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری نماید. علاوه بر این در قاب جلویی شما یک لنز سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد.

در بخش سخت افزار و پردازنده این گوشی از یک چیپست چهار هسته‌ای مدیاتک با مدل MT6739 استفاده می‌کند. فرکانس هرکدام از این هسته‌ها روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است و در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100 به فعالیت خود ادامه می‌دهند. حافظه‌ی در نظر گرفته شده برای این گوشی در دو نسخه 1+16 و 2+32 گیگابایت است که برای مقاله بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان نسخه‌ی 16 گیگابایتی مناسب است و نسخه قوی تر کمی گرانتر است. شما می‌توانید میزان حافظه ذخیره سازی را به وسیله‌ی کارت حافظه نیز افزایش دهید. باتری این گوشی نیز ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد که با توجه به سایز و کیفیت نمایشگر می‌توان انتظار عملکرد مطلوبی را از آن داشت.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

6. گوشی موبایل نوکیا C2

نوکیا C2 گوشی هوشمندی است که در سال 2020 معرفی شد و یکی از ارزان قیمت های بازار می باشد. نوکیا هم مانند شیائومی گاها گوشی هایی با قیمت مقرون به صرفه و البته مشخصات قابل قبول ارائه می کند که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. این گوشی بدنه ای از جنس پلاستیک دارد. صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچ و از نوع IPS LCD می باشد. این نمایشگر رزولیشن HD دارد و تراکم پیکسلی آن 282 پیکسل بر هر اینچ می باشد.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

با برگرداندن گوشی شما قاب پشتی را می بینید که لوگوی نوکیا به همراه یک دوربین 5 مگاپیکسلی در آن قرار گرفته است. این سنسور قادر است با کیفیت 720 و نرخ 30 فریم برای شما فیلمبرداری نماید. با توجه به اینکه این گوشی در رده قیمتی بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان قرار می گیرد نباید انتظار زیادی از آن در قسمت دوربین داشته باشید. دوربین سلفی نیز همان لنز 5 مگاپیکسلی دوربین اصلی می باشد.

پردازنده استفاده شده در این گوشی UniSoc می باشد. این پردازنده 4 هسته ای وظیفه ی هندل کردن و اجرای نسخه Go از اندروید 9 را دارد. حافظه رم و حافظه داخلی نوکیا C2 به ترتیب 1 و 16 گیگابایت می باشد. علاوه بر این شما می توانید حافظه ذخیره سازی خود را به کمک مموری کارت افزایش دهید. علاوه بر چنین مشخصاتی شما باتری 2800 میلی آمپری را در این گوشی دارید که در این رده قیمتی نسبت به رقبا بسیار مناسب است.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

7. گوشی موبایل تکنو F2

تکنو یکی دیگر از شرکت های چینی مستقر در شنژن است که در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد. در سال 2008 به دنبال اینکه فروش گوشی های تکنو در افریقا بیشتر از خاورمیانه بود، این شرکت تجارت خود را در آسیا متوقف کرد تا به آفریقا منتقل کند و از سال 2016 به بعد این شرکت با تسخیر کامل بازار افریقا به فعالیت خود ادامه داد و در سال 2019 با معرفی یک پرچمدار بزرگ که از یک نمایشگر Amoled و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده نمود. در دسامبر 2020 نیز تکنو موبایل رسما گوشی هوشمند خود به نام Tecno Pova با یک باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری در هند معرفی شد.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

اکنون با توجه به مقاله بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان که مربوط به گوشی های رده پایین بازار می شود ما یک میان رده به نام تکنو F2 را برایتان معرفی می کنیم. این گوشی میان رده از بدنه ی پلاستیکی با ابعاد 145 x 74.2 x 9.7 میلی متر و وزن 152.4 گرم معرفی شده است. در قاب جلویی شما نماشیگر 5.0 اینچی تکنو را مشاهده می کنید که تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر هر اینچ را به همراه دارد.

در قاب پشتی شما دوربین 5MP را می بینید که قادر است با کیفیت 1080 و 30 فریم بر ثانیه برای شما فیلم برداری کند. دوربین سلفی نیز یک سنسور 2 مگاپیکسلی دارد و هر دو دوربین از یک فلش LED استفاده می کنند.

این گوشی از اندروید 7 و پردازنده مدیاتک MT6580M استفاده می کند که از 4 هسته پردازشی استفاده می کند. در بخش حافظه نیز از 8 گیگ حافظه داخلی و 1 گیگ حافظه رم استفاده می کند. این سخت افزار در همین نقطه خلاصه نمی شود و شما از یک باتری 2000 میلی متری نیز در این بخش استفاده می کنید.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

8. گوشی موبایل نوکیا C1

نوکیا برند محبوب قدیمی های بازار است که زمانی با نوکیاهای رده بالای خود همیشه پز بهترین گوشی موجود در بازار را به بقیه می دادند. پس از اینکه شرکت نوکی مدتی را در اختیار مایکروسافت گذراند، این شرکت به طور قابل توجهی دچار افت شد و فروش گذشته اش را از دست داد.

بهتررین گوشی تا 2 میلیون تومان

پس از گذشت این کابوس نوکیا به کمک HMD Global بار دیگر به میادین بازگشت و از آن زمان تا کنون میان رده ها و پرچم داران زیادی را به بازار معرفی کرد. نوکیا C1 یکی از همین گوشی هاست که در رده قیمتی پایینی قرار گرفته است. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی همگی به منظور کاهش قیمت آن در رده پایینی از بازار قرار گرفته است تا کسانی که قصد خرید گوشی تا 2 میلیون تومان را دارند همراهی کند.

نوکیا C1 دارای ابعاد تقریبا کامپکت و یک صفحه نمایش 5.45 اینچی است که 197 پیکسل بر هر اینچ کیفیت دارد. صفحه نمایش این گوشی روشنایی خوب و قابل قبولی دارد و نسبت به قیمتی که می پردازید کاملا مناسب است. برای پردازش در این گوشی یک پردازنده 4 هسته ای در نظر گرفته شده است که 1 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی این پردازنده را همراهی می کنند. باتری که نوکیا برای C1 در نظر گرفته یک باتری لیتیوم یونی 2500 میلی آمپر ساعتی است که تا حد خوبی از پس کارهایی که به گوشی می سپارید بر می آید و بازدهی خوبی دارد. در پشت گوشی شما شاهد یک دوربین 5 مگاپیکسلی هستید که قادر است با رزولیشن 720 برایتان فیلم برداری نماید. برای مخاطبان عکاسی سلفی نیز یک دوربین با همین رزولیشن در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. اندروید دستگاه ورژن 9 است و با کدنویسی Go منتشر شده تا حد زیادی در برابر سخت افزار معمولی دچار کمبود سرعت نشوید.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

 

9. گوشی موبایل هواوی Y5 2019

هواوی نامیست که محدودیت نمی شناسد. شرکتی که گوشی های هوشمند برتر مانند P30 Pro را در کنار گوشی های میان رده قیمت مناسب با ارزش خرید بالا برای کاربران عرضه کرده است. سال هاست هواوی در سری Y یکی از پر طرفدارترین مجموعه های تلفن همراه را وارد بازار کرده است و این فرآیند همچنان در سال جدید نیز ادامه دارد.ما در این مقاله یکسری از بهترین گوشی های هواوی تا دو میلیون را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

هواوی Y6 2019 و هواوی Y7 2019 در بررسی هایی که انجام داده ایم بسیار قدرتمند خود را نشان داده اند. حال در اینجا گوشی هواوی وای ۵ ۲۰۱۹ که کوچکترین و مقرون به صرفه ترین عضو سری Y می باشد را مورد بررسی قرار داده ایم.

چه انتظاری از یک گوشی با قیمت ۲ میلیون دارید؟ هواوی موفق شده است دوربین های قابل قبول و طراحی نسبتاً جدیدی را برای این گوشی ارائه دهد. علاوه بر این، نمای رنگارنگ این گوشی باعث می شود در میان هم رده های خود بدرخشد و متمایز باشد.

هواوی Y5 2019 دارای یک دوربین عالی و طراحی زیباست، به همین دلیل یک گوشی پایین رده مناسب برای افرادی که به دنبال خرید گوشی ارزان هستند می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ ۵.۷۱ اینچی است و به لطف اسلات دو سیم کارت، امکان استفاده از 2 سیم کارت نیز وجود دارد.

دوربین Huawei Y5 دارای لنز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که برای گرفتن عکس های سرگرم کننده مناسب می باشد. علاوه بر این، یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی برای ضبط سلفی های خود که دارای کیفیت مطلوبی است در اختیار دارید.

Huawei Y5 2019 در مقایسه با Y5 2018 یک بروزرسانی خوب است و چندین مزیت را ارائه می دهد. اول باید به عملکرد سیستم اشاره کنیم که به نسبت نسخه قبلی بهبود یافته است. سپس طراحی مدرن تر با شکاف قطره ای دوربین سلفی، همچنین بلندگو که اگر چه صدای متوسط ارائه می دهد اما از نسخه قبلی بهتر می باشد. نمایشگر از تفکیک رنگ دقیق تری برخوردار بوده و در صورت لزوم می تواند درخشان تر از مدل قبلی باشد. پس اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت در حدود ۲ میلیون تومان هستید که ارزش خرید بالا و کیفیت مطلوبی داشته باشد هواوی وای ۵ مدل ۲۰۱۹ یکی از اصلی ترین گزینه ها محسوب می شود و می توان این گوشی را در لیست بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان قرار داد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان
 

10. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A2 Core

سامسونگ پس از انتشار گلکسی S10 خود، سری جدید A را عرضه کرد. این سری طیف جدید گوشی های هوشمند با ارائه مشخصات عالی و عملکرد مناسب در رنج قیمتی پایین و ارزش خرید بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. سامسونگ Galaxy A2 Core یک گوشی هوشمند برای کاربرانی است که می خواهند تجربه یک گوشی هوشمند مناسب را بدون پرداخت هزینه بالا داشته باشند.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

گلکسی A2 Core گوشی هوشمند اولیه از سری A می باشد. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای بوده و Android GO را اجرا می کند، که نسخه سبک سیستم عامل اندروید برای دستگاه های پایین رده است. ویژگی گوشی گلکسی A2 Core این که به هیچ وجه کند نیست و تجربه ای کارآمد و بدون اختلال را برای شما به ارمغان می آورد. از لحاظ ذخیره سازی، شما 16 گیگ حافظه داخلی و درگاهی برای کارت Micro SD خود در اختیار دارید که تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

سامسونگ آ 2 کور به نسبت قیمت صفحه نمایش قابل قبولی دارد. Galaxy A2 Core در مقایسه با سایر مدل های موجود در سری A مانند A10 و A20 دارای باتری کوچکتر ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. این باتری می تواند یک روز با استفاده بهینه شارژ داشته باشد.

خاطر نشان می شویم که اصول اولیه و چند ویژگی که معمولا در تلفن های گران قیمت (فیلم برداری ۱۰۸۰، HDR) یافت می شود در طراحی این گوشی بکار گرفته شده است.اکثر گوشی های سامسونگ قیمتی بیشتر از دو میلیون دارند ولی اگر بخوایم بین گزینه های موجود بهترین گوشی سامسونگ تا 2 میلیون را انتخاب کنیم به نظر میرسد در محدوده قیمتی زیر ۲ میلیون تومان، گلکسی A2 Core برای دانشجویان و یا کسانی که فقط به یک گوشی برای کارهای روزمره نیاز دارند بهترین پیشنهاد می باشد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان
 

11. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10

یکی دیگر از گوشی هایی که در بالای این لیست قرار میگیرد گوشی گلکسی A10 سامسونگ می باشد. به جرات می توان گفت اگر قصد خرید یک گوشی تا 2 میلیون را دارید بی بروبرگرد بهترین گزینه روی میز شما باید این گوشی خوش ساخت و همچنین کارآمد با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه باشد. اگر کمی بیشتر ا دو میلیون تومان میتوانید هزینه کنید و مواردیهمچون حسگر اثر انگشت زیاد برای شما مهم نیست حتما نیم نگاهی به گلکسی A10 داشته باشید.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

گوشی گلکسی A10 در سال 2019 توسط سامسونگ با هدف تامین بازار گوشی های ارزان قیمت معرفی شد. این گوشی به همراه چند مدل دیگر تحت عنوان سری A توانسته در عرض کمتر از چند ماه حسابی جای خود را در بازار پیدا کند و نظر کاربران را جلب نماید. طراحی نوین و نمایشگر قطره ای تمام صفحه و اندازه 6.2 اینچی کشیده، جلوه ای زیبا به این اسمارتفون بخشیده است. علاوه بر ظاهری آراسته، این گوشی با پردازنده 8 هسته ای اگزینوس 7884 و رم 2 گیگی و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 در میان گوشی های هم رده خود فرمانروایی می کند و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی اش به شما امکان ذخیره اطلاعات زیادی را برای شما فراهم می آورد. اما این پایان کار نیست با قابلیت پشتیبانی از کار حافظه جانبی می توانید تا 512 گیگ فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید. دوربین اصلی آ10 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی شده و می تواند عکس های قابل قبولی ثبت کند همچنین سنسور دوربین سلفی نیز با اندازه 5 مگاپیکسل نیاز شما را مرتفع خواهد کرد. نمیتوان از دوربین این گوشی انتظار آنچنانی داشت ولی در کلاس رقابتی خود بدون شک باز هم حرفی برای گفتن دارد. باتری این گوشی با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت می تواند برای یک روز و نیم در اختیار شما باشد و نیاز های شما را برطرف کند. پشتیبانی از نسل 4 شبکه ارتباطی و بلوتوث نسخه 5 و گذشته از این ها اندروید 9 از دیگر قابلیت های این گوشی فوق العاده به شمار می رود. ضمنا با هزینه ای بالاتر نزدیک به 3 میلیون تومان میتوانید نسخه بروز تر این گوشی که حسگر اثر انگشت هم دارد یعنی سامسونگ A10s را نیز خریداری نمایید.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

12. گوشی موبایل سامسونگ Pro Galaxy Grand Prime

به طورکلی برای رقابت در هر زمینه‌­ای لازم است که توجه علاقمندان آن زمینه خاص را به محصولات جدید جذب کرد و به طور مداوم محصولات جدید با خصوصیات جدید روانه بازار کرد.با این حال تولید محصولات جدید کار ساده و راحتی نبوده،برای اینکار یکی از تدابیری که شرکت های تولیدکننده موبایل برگزیده‌­اند،این است که گوشی­‌های قدیمی را به امکانات جدید مجهز کرده و یا نواقص آن را برطرف کرده و با اضافه کردن یک پسوند به نام سری قبلی آن، خریداران را به سمت استفاده از محصول خود جذب می‌­کنند. در راستای همین هدف کمپانی سامسونگ در یکی از محصولات خود با تجهیزکردن گوشی خود به حافظه داخلی بیشتر و همچنین تراشه‌­ای با  قدرت پردازش بالاتر این مدل را جایگزین مدل قدیمی‌­تر کرده و به جای نامگذاری جدید یک پسوندpro به نام مدل قبلی خود اضافه کرده است که البته این مدل با مدل قبلی شباهت­‌های بسیاری دارند.

 گوشی جدید با نام"Galaxy Grand Prime Pro" به بازار عرضه شد، که دارای قابلیت‌هایی همچون 16 گیگابایت حافظه داخلی،1.5گیگابایت رم،دوربین 8مگاپیکسلی و قابلیت اتصال به اینترنت 4G می­‌باشد. جنس بدنه­ این تلفن همراه از پلاستیک بوده و قابلیت استفاده از دو سیم کارت در اندازه میکرو در آن وجود دارد. Galaxy Grand Prime Proدارای صفحه نمایشگر  5 اینچی با وضوح تصویر 960*540 می‌­باشد. وضوح تصویر در این مدل به گونه ای تعبیه شده که تراکم پیکسلی آن 220پیکسل بر هر اینچ شده است.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 Galaxy Grand Prime Pro  دارای یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌­ای 64بیتی است. بالابودن رم در این گوشی سبب شده که با توانایی بیشتری به پردازش داده‌­ها کمک کند.چون این میزان حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات به میزان زیاد،مقداری کم است، برای رفع این مشکل و افزایش ظرفیت حافظه گوشی موبایل خود،سامسونگ از کارت حافظه­‌ی microSD استفاده کرده است.دوربین 8مگاپیکسلی این گوشی با داشتن قابلیت‌­هایی از قبیل زوم کردن (فقط با اشاره به قسمت موردنظر) (Touch Focus) و یا تشخیص چهره (Face Detection) امکان عکس گرفتن با کیفیت بالا را برای استفاده­‌کنندگان و علاقمندان به عکاسی با تلفن همراه فراهم آورد.علاوه بر این دوربین سلفی آن دارای سنسور 5مگاپیکسلی بوده که خود باعث با کیفیت‌­ترشدن عکس‌­های سلفی نسبت به سری‌­های مشابه موجود در بازار می­‌شود. سیستم عامل Galaxy Grand Prime Pro  اندروید 7 بوده که با ارائه‌ی امکانات کامل اندروید نوقا به کاربران، سبب استفاده راحت­‌تر و بهتر می‌­شود. باتری این مدل گوشی لیتیوم یون با ظرفیت 2600میلی‌­آمپر ساعت بوده که سبب افزایش قابلیت استفاده طولانی مدت از این محصول شده است.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

13. گوشی موبایل هوآوی Y5 Lite 2018 

بهترین گوشی‌های اندروید تا 2 میلیون تومان


گوشی Y5 Lite در شرکت قدرتمند هواوی تولید شده است؛ که امپراطور بی بروبرگرد این روز های گوشی های هوشمند به حساب می آید. این گوشی میان رده یکی از بهترین انتخاب ها بین گوشی های تا 2 میلیون تومان می باشد. صفحه نمایش کم حاشیه با اندازه 5.45 اینچ و رزولوشن 720X1440 و تراکم پیکسلی 295 کیفیت قابل قبولی را برای شما به ارمغان می آورد. پردازنده تعبیه شده روی گوشی دارای تراشه چهار هسته ای Mediatek MT6739 در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100 به انجام فرمان های پردازشی مشغول خواهد شد. فضای در نظر گرفته شده برای انجام این پردازش ها یک حافظه رم 1 گیگابایتی است و حافظه ذخیره سازی نیز دارای ظرفیت 16 گیگ است. دوربین اصلی گوشی وای 5 لایت با سنسور 8 مگاپیکسل و یک فلش ال ای دی عکس های شما را ثبت خواهد کرد و  دوربین سلفی نیز یک سنسور متوسط 5 مگاپیکسلی دارد که تاحدی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.
نکته قابل توجه درباره این گوشی ظرفیت بسیار بالای باتری آن است که کمی بیشتر از آیفون 7 پلاس می باشد. باتری این گوشی دارای ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت است و بیشتر از یک روز می تواند همراه شما باشد. وای 5 لایت ثابت کرد میتواند یکی از بهترین گوشی های هواوی تا دو میلیون تومان باشد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان


14. گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy J2 Core 8GB

بهترین گوشی‌های اندروید تا 2 میلیون تومان


گوشی J2 Core یک گوشی میان رده عالی با قدرتی مثال زدنی در میان رقبا به شمار می رود. این گوشی با صفحه نمایش 5 اینچی و تراکم پیکسلی 220 کیفیت قابل قبولی را از خود به نمایش میگذارد و در زمینه ی طراحی بسیار ساده می باشد. گوشی گلکسی جی 2 کور با پردازنده Exynos 7570 چهار هسته ای پردازشی مدیریت فرمان های شما را به عهده دارد و در کنار یک پردازنده گرافیکی Mali-T720 می تواند بازی های نیمه سنگین را اجرا نماید. فضای در نظر گرفته شده برای انجام این پردازش ها میزان 1 گیگابایت هست و برای ذخیره سازی اطلاعات نیز می توانید تا حجم 8 گیگ روی گوشی حساب کنید. همچنین با پشتیبانی از کارت حافظه می توانید بیشتر از این حجم را در اختیار داشته باشید. دوربین های اصلی و سلفی نیز به ترتیب با سنسور های 8 و 5 مگاپیکسلی هر آنچه که از یک گوشی میان رده انتظار می رود را برآورده می کند. باتری در نظر گرفته شده روی این گوشی دارای ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت است و می تواندی به راحتی برای یک روز در خدمت شما باشد.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

15. گوشی موبایل لاوا Iris 88 

بهترین گوشی‌های اندروید تا 2 میلیون تومان


گوشی Iris 88 یک گوشی از کمپانی نوظهوری در هند است که تحت برند LAVA فعالیت خود را آغاز کرده است. گوشی پیش روی شما با زبان طراحی گذشته به بازار معرفی شده است. طراحان شرکت لاوا بیشتر روی ساختار درونی دیوایسشان تمرکز کرده اند تا اینکه بخواهند تنها به ظاهری زیبا اکتفا نمایند. صفحه نمایش کم حاشیه و کشیده در قاب جلویی و بدنه ی منحنی در قاب پشتی چیزیست که از سال ها پیش برای گوشی های هوشمند تثبیت شده بود و امروز شکل دیگری به خود گرفته است. اندازه صفحه نمایش 5.45 اینچ می باشد و از کیفیت تصویر  مطلوبی برخوردار است. سیستم هدایت پردازشی این گوشی توسط یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک Helio A22 مدیریت می شود که اعمال پردازشی را در فضای رم دو گیگابایتی با کمک یک پردازنده گرافیکی IMG 8XE 1PPC به انجام می رساند. برای این گوشی همچون مورد قبلی یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است. نکته ی حائذ اهمیت در این گوشی پشتیبانی از نسل 4 شبکه ارتباطی می باشد و می تواند به آسانی برای وبگردی در اختیار شما قرار گیرد. باتری گوشی آیریس 88 با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت یک روز کاری شلوغ را می تواند سپری کند و هنوز برای نصف روز فردا هم شارژدهی داشته باشد. لاوا نسبت به برند های خوش نام و نشان قبلی کمتر شناخته و دیدیه شده است ولی در بازار گوشی های ارزان قیمت طرفداران خاص خود را دارد پس اگر ظاهر و مشخصات فنی این گوشی شما را مجذوب خود ساخته باید بدانید یکی از گزینه های خرید اینترنتی گوشی ارزان همین مدل لاوا ایریس 88 است.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

16. گوشی موبایل هوآوی Honor 7S 16GB 

بهترین گوشی‌های اندروید تا 2 میلیون تومان


گوشی آنر 7 اس یک گوشی میان رده از کمپانی چینی می باشد که در سال 2018 معرفی شده است و در میان رقبا تاحدی خوش درخشیده است. این گوشی با بدنه فلزی و صفحه نمایش کم حاشیه طراحی شده است. صفحه نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن 1440X720 و تراکم 269 پیکسل بر هر اینچ می تواند کیفیت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. پردازنده مرکزی چهار هسته ای مدیاتک MT6739 و گرافیک PowerVR GE8100 در کنار رم 2 گیگی می تواند از پس انجام بازی های نیمه سنگین برآید. دوربین اصلی این گوشی با سنسور 13 مگاپیکسل از کیفیت بالاتری برخوردار است و دوربین سلفی نیز به سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و کیفیت قابل ملاحظه ای دارد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای حجم 3020 میلی امپر ساعت است و از مقدار شارژدهی نسبتا خوبی برخوردار است. پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های ارتباطی این امکان را به شما می دهد که از وبگردی با این گوشی لذت ببرید.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

17. گوشی موبایل بلو Vivo One Plus

بهترین گوشی‌های اندروید تا 2 میلیون تومان


گوشی BLU Vivo One Plus تولید شرکت نوپای BLU در کشور آمریکا است که با امکانات بسیار عالی و سیستم عامل اندروید و همچنین با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است تا از این طریق بتواند برند خود را بر سر زبان ها بیاندازد. طراحی این گوشی از زبان طراحی پیشین بهره گرفته است و آنچنان طبق مد و به روز به شمار نمیرود. اما باید اذعان داشت که این اسمارتفون کیفیت بالایی دارد و بسیار کارامد خواهد بود. پردازنده مرکزی مدیاتک MT6739  چهار هسته ای با رم 2 گیگی و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100 وظیفه ی پردزاش داده ها و رندرگیری تصاویر را به عهده دارند و به خوبی از عهده این عمل برمی آیند و می توانند هر آنچه که از یک گوشی ارازن قیمت انتظار می رود را برآورده سازند. دوربین های اصلی و سلفی هردو دارای سنسور های 13 مگاپیکسلی هستند و عکس های به مراتب خوبی را ثبت می کنند. باتری در نظر گرفته شده روی این گوشی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به آسانی تا دو روز در خدمت کاربر خواهد بود حجم باتری 4000 میلی آمپر ساعت می باشد رقمی که بیش از حد انتظار است. بنابراین اگر می خواهید برای یک گوشی کاربردی هزینه کمی کنید این گوشی در میان انبوه گوشی های کمتر از دو میلیون همان چیزیست که به دنبال آن هستید. همچنین شما می توانید با مراجعه به مقاله بهترین گوشی تا 1 میلیون تومان از مدل های موجود در این لیست نیز برای انتخابی بهتر استفاده نمایید.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

18. گوشی موتورولا Moto E5 Plus  

این مدل در آوریل سال 2018 به بازار ارائه گردید.کمپانی موتورولا اخیرا شروع به تولید گوشی­‌‌های جدید کرده و آن­‌‌ها را با سرعت زیادی راهی بازار‌‌ می‌­کند.این مدل جدید که جزء همین دسته از محصولات موتورولا است، دارای بدنه مقاوم و زیبا است. این محصول از لحاظ قیمتی نیز بهای مناسبی داشته و در عین دارابودن قیمت کمتر نسبت به سایر رقبا، توانسته است برتری خود را در قابلیت‌ها و امکانات حفظ کند.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

گوشی موتورلا Moto E5 Plus دارای دوربین 12مگاپیکسلی،رم 3گیگابایتی،حافظه داخلی 32گیگابایتی است. (این گوشی همچنین دارای کارت حافظه جانبی microSD است این حافظه تا 256 گیگابایت افزایش می‌­یابد) .این­‌مقدار حافظه به شما این اجازه را‌‌ می‌­دهد که فضای کافی برای برنامه ها، اطلاعات و یا حتی بازی‌­هایی که دوست دارید در تلفن همراهتان داشته‌­باشید،در اختیارتان باشد.برای پردازش اطلاعات در این مدل گوشی از تراشه  اسنپدراگون­425 و پردازنده­ مرکزی چهارهسته‌ای با فرکانس 1.4گیگاهرتز استفاده شده­است.نمایشگر  Moto E5 Plus یک نمایشگر مدرن با سایز شش اینچی است و بزرگ بودن این صفحه نمایش این قابلیت را به شما‌‌ می‌­دهد که از تلفن همراهتان برای تماشای فیلم و یا بازی کردن و وب­گردی استفاده کنید .از دیگر خصوصیات این صفحه نمایشگر LCD بودن آن و استفاده از فناوری IPS در ساخت آن‌‌ می‌­باشد.وضوح تصویر در این گوشی موبایل 720*1440 بوده و با تراکم 268پیکسل بر اینچ تصویر را نمایش‌‌ می‌­دهد.از دیگر امکانات این تلفن همراه می توان به بلوتوث4.2 ،WiFi، GPRS و اینترنت EDGE اشاره کرد. دوربین پشت این گوشی یک دوربین 12مگاپیکسلی بوده و این امکان را به شما‌‌ می‌­دهد که هنگام عکاسی و یا فیلمبرداری از مناطق مختلف موقعیت جغرافیایی آن منطقه را برروی عکس درج کنید (Geo-Tagging) و همچنین قابلیت زوم کردن فقط با اشاره بر روی قسمت خاص موردنظر(Touch Focus) و نیز قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) به این گوشی افزوده شده است. علاوه بر این ویژگی ها، گوشی جدید موتورولا قابلیت عکاسی پانوراما را نیز دارد. دوربین آن دارای فلاشLED و دریچه دیافراگمی f/2.0 بوده که سبب افزایش وضوح و کیفیت بهتر تصاویر حاصل‌‌ می‌­شود.یکی از خصوصیات خاص Moto E5 Plus  قرارداشتن حسگر اثرانگشت در قاب پشتی گوشی است.باتری این تلفن همراه از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 5000‌‌میلی­‌آمپر ساعت‌‌ می‌­باشد که وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

19. گوشی شیائومی Redmi S3

در ماه‌‌ می‌ سال 2018 شرکت شیائومی گوشی Redmi S3 را به بازار ارائه کرد که توجه بسیاری از افراد علاقمند به تکنولوژی را به خود جلب کرد. دلیل این محبوبیت دارابودن سخت‌­افزار خوب و کیفیت ساخت مناسب و قیمت مناسب آن بود. این کمپانی با محصولاتی که تولید می کند، ثابت کرده است که با قیمت مناسب هم‌‌ می‌­توان تلفن همراه با کیفیت عالی تولید کرد.این مدل گوشی با وجود داشتن قیمت مناسب دارای بسیاری از امکانات گوشی­‌هایی با قیمت بالا است. شیائومیRedmi S3  قابلیت استفاده از دو سیم کارت در اندازه­‌‌های‌‌میکرو و نانو را دارد.جنس بدنه­‌ی این گوشی از آلومینیوم بوده و دارای تراشه­ اسپندراگون430‌‌ می‌­باشد.که این تراشه در مرکز دارای پردازنده­ هشت هسته ای کرتکس A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی در فضای 64بیتی است.اگر به گوشی های شیائومی علاقه مند هستید مقاله بهترین گوشی شیائومی را حتما مطالعه کنید.

 

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

Redmi S3 دارای 3 گیگابایت رم برای نگهداری موقت داده­‌‌ها و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت بوده که این امکان برای مصرف­کننده فراهم‌‌ می‌­آورد که هر آنچه اطلاعات و یا برنامه یا بازی تمایل دارد در این گوشی قرارداده و از آن استفاده کند.این گوشی همچنین دارای صفحه نمایشگر 5 اینچی از نوع LCD بوده که در ساخت آن از فناوری IPS استفاده شده است.از دیگرامکانات این تلفن همراه‌‌ می‌­توان به استفاده از شبکه سریع ارتباطی 4G،WiFi،GPRS،EDGE و بلوتوث نسخه­ 4.1 (که در برقراری ارتباط و تبادل داده یاری‌تان‌‌ می‌‌کند) اشاره کرد.دوربین اصلی این تلفن همراه دارای سنسور13 مگاپیکسلی  بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل‌‌ می‌­باشد.دوربین اصلی این تلفن همراه توانایی تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)،زوم کردن با اشاره به قسمت موردنظر(Touch Focus)، همچنین عکاسی پانامارا و عکاسی HDR را برای علاقمندان به عکس گرفتن با تلفن همراه فراهم کرده­است.از دیگر خصوصیات Redmi S3 دارابودن حسگر اثر انگشت و توانایی حذف صدا‌‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از‌‌ میکروفن دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic) است.مورد دیگری که‌‌ می‌­توان به آن اشاره کرد سیستم عامل این تلفن همراه بوده که نسخه­ 6.0 اندروید (مارشمالو) است و باتری آن دارای ظرفیت 4100‌‌ میلی آمپرساعت‌‌ می‌­باشد که این باتری امکان  استفاده طولانی مدت از گوشی فراهم‌‌ می‌­کند.

در سال­‌‌های ابتدایی فعالیت کمپانی شیائومی افراد تمایل چندانی به استفاده از تولیدات این شرکت چینی نداشتند ولی با گذشت زمان و عملکرد مناسب این محصولات در کنار قیمت مناسب آن­‌ها، جایگاه خود را در بین طرفداران تکنولوژی باز­کرده و در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارد. شیائومی ردمی S3 به طور حتم می تواند یکی از گزینه های اصلی خرید گوشی تا 2 میلیون تومان باشد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

20. گوشی شیائومی Redmi 6

این مدل گوشی یکی از سه مدل تلفن همراه ارزان­‌قیمتی است که کمپانی شیائومی اخیرا به بازار عرضه کرده است. قیمت این تلفن همراه در زمان ارائه یعنی در ژوئن سال 2018 برابر با 799 یوان بوده است و ششمین سری از مدل Redmi است.اولین سری از گوشی­‌‌های شیائومی مدل Redmi در سال 2013 وارد بازار گردید که در این مدت زمان تعداد بسیار زیادی از آن­‌‌ها به فروش رفته است. بدنه گوشی موبایل Redmi 6 فلزی با طراحی کلاسیک با رنگ­‌‌های مختلف مثل صورتی،طلایی،آبی و خاکستری‌‌ می‌­باشد.هدف این شرکت با ارائه این رنگ‌­بندی در نظرگرفتن سلایق مختلف خانم­‌‌ها و آقایان بوده است که در تمامی این مدل­‌‌ها پنل جلویی آن­‌‌ها سفید رنگ طراحی شده است به جز رنگ خاکستری که پنل آن مشکی رنگ است.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

گوشی شیائومی Redmi 6  دارای صفحه نمایش 5.5اینچی (1140*720) بوده ،این صفحه نمایشگر HD بوده و در ساخت آن از فناوری IPS استفاده شده است، که نسبت صفحه نمایش به بدنه 18:9 است.گوشی شیائومی Redmi 6 برای پردازش اطلاعات دارای شش تراشه­ی 12 نانومتری MediaTek Helio P22 با پردازنده هشت هستهای 2 گیگاهرتزی‌‌ می‌­باشد.باتری بکار رفته در این مدل نسبت مدل سری قبل ضعیف­‌‌تر بوده ولی بکارگیری صفحه نمایشگر کوچک‌‌تر و استفاده از چیپستی کارآمد‌‌تر سبب شده که با وجود ضعیف­‌‌تر بودن باتری، از لحاظ میزان ماندگاری باتری نسبت به مدل Redmi 5 تفاوت چندانی نداشته باشد و بطورکلی تمامی این موارد سبب شده تا طول عمر باتری افزایش یابد. این تلفن همراه دارای دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5مگاپیکسلی به همراه فلش‌‌ می‌­باشد.گوشی شیائومی Redmi 6 دارای 3گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی‌‌ می‌­باشد.

یکی از خصوصیات منحصربه­فرد گوشی موبایل شیائومی Redmi 6 مجهز بودن به Face ID (بازکردن قفل صفحه نمایشگر بوسیله تشخیص چهره)می­باشد.برنامه Face ID به این صورت عمل‌‌ می‌­کند که هر موقع شما تلفن همراه خود را بردارید،صفحه نمایش روشن شده و اسکنر آن فعال شده و چهره شما را اسکن کرده و به این روش قفل صفحه نمایش شما خیلی سریع و راحت باز‌‌ می‌­شود.این تلفن همراه دارای یک باتری 3000‌‌ میلی­آمپری بوده که این باتری در مقایسه با سری­‌‌های دیگر خیلی پرتوان نبوده ولی با داشتن نود پردازشی 12نانومتری 48 درصد کم‌‌تر از مدل­‌هایی که نود 28 نانومتری دارند،نیرو مصرف‌‌ می‌­کند.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

21. گوشی نوکیاNokia 5 

گوشی Nokia 5 Dual Sim علاوه بر نوکیا 3 و نوکیا 6 یکی از محصولات شگفت‌انگیز شرکت نوکیا است که در کنگره جهانی 2017 رونمایی شد. این گوشی یکی از گوشی‌های مورد توجه کاربران بوده است، به طوری که بعد از رونمایی بسیاری از افراد این گوشی را به صورت پیش‌خرید از طریق اینترنت خریداری کردند و بعد از آن در بازارهای سراسر دنیا عرضه شد. Nokia 5 Dual Sim به دلیل شکل ظاهری زیبای خود طرفداران زیادی دارد.

Nokia 5 Dual Sim به صورتی طراحی شده که به راحتی با یک دست قابل کنترل باشد و علاوه بر خوش‌دست بودن طراحی زیبایی نیز دارد و این امر حاکی از آن است که برای طراحی آن وقت و سلیقه زیادی صرف شده است. این گوشی 149.7 میلی‌متر طول و 72.5 میلی‌متر عرض دارد و دارای 8 میلی‌متر ضخامت است در واقع یک گوشی خوش‌دست و نازک با ضخامت کم‌تر از یک سانتی‌متر است. وزن این گوشی برابر با 160 گرم است که برای بسیاری از کاربران باورکردنی نیست! این گوشی مانند دو گوشی نوکیا 3 و نوکیا 6 مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 7.1.1 نوقا است. این سیستم عامل به کاربر اجازه دسترسی بیش‌تری به امکانات گوشی می‌دهد و کار با گوشی را بهتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

نوکیا همواره سعی در جلب رضایت کاربران داشته است و بدین منظور همواره مشخصات مناسبی در گوشی‌ها لحاظ کرده است. به همین دلیل مقدار حافظه و RAM تعبیه‌شده در گوشی مطلوب کاربر خواهد بود. مقدار حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت و  2 گیگابایت RAM در آن تعبیه شده است. در این گوشی قابلیت ارتقای حافظه داخلی به کمک حافظه microSD تا 256 گیگابایت وجود دارد.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

همانند سایر گوشی‌های تولیدی نوکیا در این گوشی وظیفه مدیریت داخلی گوشی بر عهده پردازنده‌‌ای از Qualcomm است. نوکیا 5 دوسیم‌کارت بوده و از پردازنده Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430 بهره می‌برد و این چیپست را می‌توان گزینه خوبی برای مدیریت فعالیت‌های این مدل گوشی عنوان کرد. پردازنده 8 هسته این گوشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز از نوع Cortex-A53 بوده و یک پردازنده قوی برای کارهای مختلف است. این پردازنده 8 هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 505 یک گوشی قدرتمند و محبوب ایجاد کرده‌اند .

صفحه نمایش نوکیا 5 در فرم استاندارد و در اندازه 5.2 اینچ طراحی شده و از نوع لمسی خازنی با طراحی IPS LCD است. این ابعاد یک گوشی خوش‌دست را تشکیل می‌دهد که به راحتی با یک دست کاملا تحت کنترل باشد. صفحه نمایش این گوشی می‌تواند از 16 میلیون رنگ مختلف پشتیبانی کند. این صفحه نمایش زیبا حدود 68.7 درصد از کل سطح بدنه را اشغال کرده است و رزولوشن 720 در 1280 پیکسل با تراکم 403 پیکسل در اینچ از مشخصات فنی آن است. می‌توان گفت که کیفیت صفحه نمایش نوکیا 5 در مقایسه با نوکیا 5 پایین‌تر است. از نقاط قوت این صفحه نمایش می‌توان به قابلیت چندلمسی و مجهز بودن به فناوری Corning Gorilla Glass اشاره کرد که این فناوری از ورود گرد و خاک به داخل گوشی جلوگیری می‌کند و در عین حال ضد ضربه و خش نیز محسوب می‌شود.

گوشی نوکیا 5 در زمینه دوربین هم از سایر رقبا عقب نمانده و با دوربین پشت 13 مگاپیکسلی خود قابلیت زوم خودکار مبتنی بر چهره را هم ارائه می‌دهد. فیلم‌برداری این دوربین به صورت Full HD 1080p و با سرعت 30 فریم در ثانیه بوده و فیلم‌های با کیفیت بسیار خوب برای شما ثبت می‌کند. این دوربین ویژگی‌های دیگری همچون قابلیت ثبت موقعیت مکانی، زوم با اشاره، تصویربرداری پانوراما و HDR و با فلاش دوگانه LED دارد. دوربین جلوی این گوشی 8 مگاپیکسل است که به طور کلی نسبت به گوشی‌های هم‌قیمت خود در بازار دوربین مناسب‌تری است.

همان طور که انتظار داریم یک گوشی هوشمند با امکانات فوق‌العاده از یک باتری قدرتمند استفاده کند نوکیا هم برای گوشی نوکیا 5 یک باتری از نوع لیتیوم یونی و با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر پیش‌بینی کرده است. این باتری با توجه به میزان مصرف کاربر می‌تواند تا ساعات متفاوتی دوام بیاورد اما در کل یک باتری قدرتمند محسوب می‌شود. بهترین گوشی نوکیا تا دو میلیون احتمالا همین مدل خواهد بود.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

22. گوشی سامسونگ Samsung Galaxy J1 2016

در ابتدای مقاله بهترین گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان، یک گوشی میان‌رده ارزان قیمت از شرکت سامسونگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم. شرکت‌های سازنده گوشی علاوه بر تولید گوشی‌های به روز و سطح بالا سعی می‌کنند بازار گوشی‌های میان‌رده را نیز تصاحب کنند. در این بین غول کره‌ای  مشهور یعنی شرکت سامسونگ با تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، گوشی‌هایی با قالب‌بندی و طراحی جدید تولید کرده است. یکی از گوشی‌های میان‌رده محبوب این شرکت، گوشی سامسونگ 2016- J1 نام دارد. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش با کیفیت و سخت‌افزار مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل پشتیبانی از شبکه 4G را می‌توان نام برد. سامسونگ جی 1 همچنین از باتری با دوام بالا در زمان مناسب بهره می‌برد که می‌توانید به راحتی از آن برای انجام مکالمات طولانی خود استفاده کنید. با توجه به ویژگی‌های این گوشی قیمت مناسبی هم دارد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

امروزه شرکت سامسونگ پنل‌های مدرن با تکنولوژی Super AMOLED را علاوه بر گوشی‌های پرچم‌دار، در گوشی‌های سطح میان‌رده خود نیز استفاده می‌کند. رزولوشن بالا با تراکم 245 پیکسل در اینچ و ابعاد 4.5 اینچ از ویژگی‌های صفحه نمایش جی 1 است که این صفحه‌نمایش با وجود ارائه کیفیت مناسب، مصرف انرژی پایینی نیز دارد. نکته منفی این نمایشگر سختی خواندن متن در آن و یا دیدن محتوای آن است که ممکن است موجب اذیت شدن کاربر در حین مطالعه طولانی مدت شود.

چیپست به کار رفته در این مدل گوشی اگزینوس مدل 3475 است و با پردازنده 4 هسته‌ای و گرافیکی خود برای انجام کارهای روزانه و بازی‌ها عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهد؛ به طوری که حتی در بازی‌های نسبتاً گرافیکی نیز نمره مناسبی می‌گیرد. این گوشی هوشمند دارای یک گیگابایت RAM است و 8 گیگابایت برای حافظه داخلی آن در نظر گرفته شده است که قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت به وسیله کارت حافظه microSD دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل، قابلیت GPS، پشتیبانی از تکنولوژی‌های Bluetooth، WiFi و رادیو با موج FM می‌توان نام برد.

J1سامسونگ یک گوشی هوشمند با باتری 2050 میلی‌آمپر است که با در نظر گرفتن صفحه نمایش و چیپست کم مصرف خود، از دوام بالایی برای استفاده روزانه برخوردار است. باتری این گوشی می‌تواند انرژی لازم را برای یک مکالمه 12 ساعته فراهم آورد. کیفیت تصویربرداری دوربین جلوی گوشی VGA و دوربین پشت آن 5 مگاپیکسل است که مناسب عکس‌برداری‌های معمولی کاربران است.

طراحی این گوشی از جنس پلاستیکی است و این جنس وزن 131 گرم را برای این گوشی همراه داشته است. ضخامت بدنه 8.9 میلی‌متر است. سیستم عامل گوشی مجهز به اندروید لالی پاپ بوده که استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مدرن را فراهم می‌کند.

Galaxy J1سامسونگ گلگسی یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب محسوب می‌شود. می‌توانید علاوه بر انجام کارهای روزانه خود به کمک این گوشی پیشرفته شبکه‌های اجتماعی خود را ببینید و یا بازی کنید، ایمیل‌های خود را چک کنید و در یک جمله نیازهای روزمره خود را به کمک آن رفع کنید.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

23. گوشیSamsung Galaxy J4 plus 

گوشی‌های سامسونگ گلگسی سری J، در حقیقت گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت هستند که در قالب مدل‌های مختلف تولید و عرضه شد‌ه‌اند. عدد کنار هر مدل نشان‌دهنده قدرت و تکنولوژی به کار رفته در گوشی است که با افزایش این عدد قابلیت‌ها و تکنولوژی به کار رفته در گوشی نیز ارتقا یافته‌اند. Samsung Galaxy J4+ گوشی سری J عرضه‌شده در سال 2018، یک گوشی هوشمند با عملکرد، کیفیت و قیمت مناسب است.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

سامسونگ در طراحی بدنه این گوشی از پلاستیک بسیار سبک استفاده کرده است. بنابراین در مقایسه با بدنه‌های شیشه‌ای مقاومت بیش‌تری در زمان سقوط و برخورد با سطح زمین دارد. با توجه به قیمت پایین گوشی از زیبایی ظاهری چندانی برخوردار نیست اما از نظر امکانات در سطح مناسبی قرار دارد. این گوشی ابعاد 161.4 × 76.9 × 7.9 میلی‌متر و وزن 178 گرم دارد و در رنگ‌های مشکی، صورتی، طلایی و آبی در بازار موجود است. جک هدفون 3.5 میلیمتری امکان استفاده از هدفون‌های غیر بلوتوثی را فراهم کرده است.

ابعاد صفحه نمایش سامسونگ J4+ ، 6 اینچ و کیفیت تصویری آن HD+ با رزولوشن 1480 × 720 پیکسل است. با چنین ابعاد و کیفیت تصویری می‌توانید به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود در کیفیت‌های گوناگون بپردازید. پنل آن مانند میان‌رده‌های دیگر از نوع IPS LCD بوده و میزان روشنایی خوبی ارائه می‌دهد؛ به طوری که تابش نور مستقیم خورشید اشکالی در دیدن آن ایجاد نمی‌کند و در تاریکی نیز از نور مناسبی برخوردار است. این گوشی قابلیت تنظیم خودکار روشنایی هم دارد و بر خلاف مدل J4 که از نمایشگر Super AMOLED استفاده شده بود در این مدل IPS LCD به کار رفته است.

پردازنده به کار رفته در این گوشی چیپست Snapdragon 425 با مدل Qualcomm MSM8917 است و از تکنولوژی ساخت 28 نانومتر بهره برده است. این پردازنده قدرت 4 هسته‌ای دارد و از سرعتی معادل 1.4 گیگاهرتز برخوردار است. پردازنده گرافیکی گوشی Adreno 308 است. گفتنی است که عملکرد و قابلیت‌های کلی گوشی از قبیل تماس‌ها، فعالیت‌ها در رسانه‌های اجتماعی، بررسی ایمیل‌ها و ... قابل قبول است اما در زمینه بازی‌ها نمره قابل قبولی نمی‌گیرد که البته با در نظر گرفتن قیمت گوشی عملکرد مناسبی از خود ارائه داده است. حافظه این گوشی هوشمند در 3 ورژن 2.32، 3.32 و 2.16 گیگابایت موجود است.

سیستم عامل پیش‌فرض روی این گوشی Android 8.1 Oreo است که قابلیت‌های گوشی را بهینه می‌کند و علاوه بر افزایش بهره‌وری و قابلیت‌های کلی گوشی، با رابط کاربری مناسب خود دست کاربر را برای انجام بهبود و شخصی‌سازی کاملا باز گذاشته است.

این گوشی دارای دوربین جلو است و کیفیت تصویربرداری 13 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 و فلش LED از ویژگی‌های اصلی آن هستند. این دوربین هم در محیط‌های کم‌نور و هم در محیط‌های پرنور عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد. در نور کم کیفیت عکس‌برداری افت می‌کند که این میزان کیفیت برای یک گوشی با این قیمت برای اغلب کاربران آن راضی‌کننده است.

باتری گوشی فاکتور مهم برای خریدارانی است که دنبال یک گوشی با دوام باتری بالا و امکانات مناسب و در عین حال با قیمت مناسب هستند. گوشی J4+ Galaxy از باتری 3300 میلی‌آمپر بهره می‌برد و با این باتری می‌توانید یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد به مکالمات روزمره، بازدید از رسانه‌های اجتماعی و ... بپردازید.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

24. گوشی Huawei Honor 7A

گوشی هواوی Honor 7A در اواسط 2018 معرفی شد. این گوشی هوشمند برای خریدارانی که می‌خواهند با هزینه کم‌تر امکانات زیادی داشته باشند گزینه مناسبی است. در اینجا به نقد و بررسی این گوشی هوشمند می‌پردازیم. در گوشی‌های ارزان‌قیمت معمول است که پلاستیک در ساخت بدنه به کار رود. هواوی Honor 7A نیز از این امر مستثنی نیست و البته با این طراحی، ظاهری بهتر و خوش‌دست‌تر نسبت به دیگر بدنه‌های پلاستیکی دارد. این گوشی نیز مانند اکثر محصولات Honor مجهز به حسگر اثر انگشت در قاب پشت است که به صورت دایره‌ای شکل طراحی شده است.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

ابعاد 5.7 اینچ و نسبت تصویر 18 به 9 در صفحه نمایش گوشی موارد جذابی برای خریدار هستند اما رزولوشن آن باعث ناامیدی و دلسردی خریدار می‌شود؛ زیرا رزولوشن HD دیگر جذابیتی ندارد و حتی خریداران محصولات ارزان‌قیمت هم رغبت چندانی به این کیفیت ندارند. از نقاط قوت صفحه نمایش این گوشی، شدت روشنایی و عملکرد تاچ مناسب آن را می‌توان ذکر کرد که تا کنون سبب افزایش رضایت‌مندی کاربران شده‌اند.

این گوشی با دوربین پشت 13 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.2 تصاویری با نور مناسب برای شما ثبت می‌کند. کیفیت تصاویر دوربین با توجه به قیمت و رده گوشی در حد مناسبی است و از نظر کیفیت می‌تواند کاربر را راضی نگه دارد ولی یک نقطه ضعف دارد و آن سرعت کم دوربین در تصویربرداری است که عملیات ثبت تصویر و نیز فوکوس را به شدت پایین آورده است.

دوربین جلوی گوشی با رزولوشن 8 مگاپیکسل خود دیگر دوربین این گوشی است که دیافراگم آن نیز f/2.2 است و عکس‌های سلفی را برای شما به ثبت می‌کند. یک فلش LED در کنار این دوربین قرار گرفته و به شما در ثبت تصاویر در محل‌های کم‌نور کمک خواهد کرد.

قابلیت فیلم‌بردای توسط هر دو دوربین گوشی ارائه می‌شود و رزولوشن آن Full-HD با نرخ 30 فریم در ثانیه است. این گوشی تکنولوژی لرزش‌گیر نوری یا دیجیتال ندارد و به همین خاطر در فیلم‌برداری‌ها لرزش دست تا حد زیادی محسوس است.

چیپست اسنپدراگون مدل 430 از چیپست‌های مناسب در گوشی‌های ارزان‌قیمت است. این چیپست با پردازنده اصلی 8 هسته‌ای در گوشی A7 قرار داده شده است. بنابراین نباید از این گوشی انتظار عملکرد فوق‌العاده در کارهای سنگین و پیچیده داشت.

در این گوشی RAM 2 گیگابایتی برای مدیریت برنامه‌ها به کار رفته است. با این مقدار RAM نباید اپلیکیشن‌های زیادی در حال اجرا باشند وگرنه گوشی کند می‌شود. به دلیل مقدار RAM پایین هنگامی که می‌خواهید چندین اپلیکیشن را مدیریت کنید با مشکل کندی دستگاه مواجه خواهید شد و در نتیجه دستگاه برنامه‌ها را به اجبار می‌بندد؛ به عبارت دیگر برنامه‌ها را فورس کلوز می‌کند پس باید در حد توان گوشی برنامه روی آن اجرا کنید و حواستان باشد که تعداد برنامه‌های در حال اجرا بالا نباشد.

یک مدل از این گوشی حافظه 16 گیگابایت در اختیار شما قرار می‌دهد که از این 16 گیگابایت، حدودا 4 گیگابایت در دسترس است. این مقدار حافظه داخلی تا 256 گیگابایت به وسیله کارت حافظه microSD قابل جبران است، بنابراین از نظر حافظه مشکلی وجود ندارد. محل قرارگیری سیم‌کارت نیز به گونه‌ای بهینه طراحی شده که بتوان هم‌زمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه microSD استفاده کرد.

این گوشی از سیستم عامل اندروید 8.0 بهره می‌برد و در کنار آن رابط کاربری EMUI دیگر ویژگی به کار رفته در آن است که علاوه بر امکانات کاربردی بیش‌تر، ظاهری مدرن دارد. در صفحه این رابط کاربری برنامه‌هایی به صورت پیش‌فرض قرار گرفته‌اند که هریک کاربرد خاصی دارند. این برنامه‌ها قابل حذف هستند و می‌توان با حذف آن‌ها مقدار حافظه داخلی را بیش‌تر کرد.

A7 دارای اسپیکر مونو است و سطح و کیفیت صوت تولیدی توسط آن با توجه به رده گوشی قابل قبول است. قدرت صوتی این گوشی در زمینه خروجی صدای هدفون بسیار قابل توجه است. ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی‌آمپر است و با در نظر گرفتن رزولوشن صفحه نمایش و امکانات آن دوام مناسبی دارد. برای کاهش مصرف انرژی در این گوشی حالت‌های کاهش مصرف انرژی پیش‌بینی شده که در بخش تنظیمات گوشی قابل دسترسی است. سازنده گوشی ادعا کرده که باتری آن بعد از 800 بار شارژ، بیش از 80% توانایی خود را حفظ می‌کند. در این گوشی تکنولوژی شارژ سریع پیش‌بینی نشده است. به طور کلی، این گوشی یک گوشی هوشمند میان‌رده با امکانات مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با صرف هزینه کم، یک گوشی کاربردی خریداری کنند.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

25. گوشی Huawei Honor 7C

 Huawei honor  7C یکی از سری گوشی‌های ارزان‌قیمت شرکت هوآوی است و آن را می‌توان یک مدل زیبا از این سری گوشی‌های این شرکت به شمار آورد که با پیروی از روند موجود در سال 2018 بیش‌تر بر روی کیفیت دوربین‌ها تمرکز کرده است. این گوشی خوش‌دست در کنار سایر مدل‌های سری 7 هواوی در بازار موجود است و ویژگی‌های مناسبی دارد که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

Huawei Honor 7C  در حقیقت یک گوشی زیبا و درخشان است و هنگامی که ضخامت بدنه 7.8 میلی‌متری آن با لبه‌های منحنی‌شکل در دست قرار می‌گیرد بسیار زیبا و خوش‌دست احساس می‌شود که این طراحی زیبا همچنین موجب راحتی انجام کار می‌شود. قاب پشت گوشی از جنس فلز است و در واقع یک ورقه فلزی نازک متصل به قاب پلاستیکی است. به همین دلیل با وجود صفحه نمایش بزرگی که دارد بسیار سبک‌وزن است و در عین حال مقاوم در برابر ضربه است. دکمه پاور گوشی و همچنین دکمه‌های قفل و تنظیم صدای گوشی در سمت راست گوشی در جای مناسبی تعبیه شده‌اند. درگاه 3گانه برای وارد کردن دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه microSD نیز در سمت راست قرار گرفته‌اند.

اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید این گوشی با پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری تجربه خوش‌آیند شنیدن موسیقی با هدفون را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید بدون مبدل اضافی از انواع هدفون غیر بلوتوثی استفاده کنید. در این مدل microUS 2.0 را به خدمت گرفته و USB-C ندارد. از دیگر امکانات گوشی، حسگر اثر انگشت آن است که در قاب پشت قرار گرفته و می‌توانید امنیت گوشی را با استفاده از این سنسور بیومتریک بهبود بخشید. از دیگر ویژگی‌های امنیتی این گوشی، خصوصیت Face unlock است که در تمام ورژن‌های آن موجود نیست و وجود آن بستگی به بازار هدف گوشی دارد؛ این قابلیت حتی در نور هم عملکرد مناسبی دارد. این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی در دسترس است.

اندازه صفحه نمایش این مدل گوشی برابر با 5.99 اینچ و از نسبت 18 به 9 پیروی می‌کند. بنابراین صفحه نمایشی بلندتر از پنل‌های با نسبت 16 به 9 دارد. طراحی حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و صرف نظر از دکمه باعث کاهش اندازه لبه بالایی و پایینی گوشی شده است. صفحه نمایش گوشی تا حد امکان از روشنایی و شفافیت مناسبی برخوردار است اما سطح شارپ بودن آن با توجه به کیفیت HD+ و اندازه‌ای که دارد پایین است، بنابراین میزان شارپنس آن ممکن است موجب عدم رضایت شما شود.

در قسمت زیرین بدنه این گوشی چیپست اسنپدراگون 450 قرار گرفته است که از نظر آنتوتو امتیاز 000,58 کسب می‌کند. این پردازنده از پردازنده‌های میان‌رده‌ای موجود محسوب می‌شود و از نظر قدرت عملکرد معادل با متوسط عملکرد پردازنده‌های اسنپدراگون 630 و اسنپدراگون 617 با مدل MSM8952 دارد. پردازنده گرافیکی این دستگاه Adreno 506 بوده و عملکرد قابل قبول و مناسبی برای یک گوشی در سطح میان‌رده دارد. این گوشی در سه ورژن حافظه 3.32، 4.64 و 4.32 گیگابایت در بازار موجود است. هرچند قدرت پردازنده این گوشی به پردازنده پرچم‌دار موجود در بازار نمی‌رسد اما مقدار RAM طراحی شده در گوشی قابلیت اجرای بسیاری از برنامه‌های موجود را با سرعت مناسبی فراهم می‌کند و این مشکل تا حدود زیادی جبران می‌شود. البته در اجرای بعضی برنامه‌ها امکان وجود کمی تأخیر وجود دارد که با توجه به قیمت پایین گوشی و میان‌رده بودن سطح آن طبیعی است.

Huawei Honor 7C هواوی از سیستم عامل Android Oreo 8 و رابط کاربری EMUI مبتنی بر آن بهره می‌برد. در این رابط کاربری دیگر خبری از منوی کشویی نیست و تم آن هم تغییر کرده است. این تغییرات باعث آزادی عمل هوآوی در طراحی خصوصیات بیش‌تری شده است. به طور مثال می‌توان از حالت بازی نوتیفیکیشن‌ها را پنهان کرد و همچنین پاپ آپی کوچک در زمان تماس در جریان بازی، تماس ورودی را نشان دهد.

دوربین‌های موجود در پشت گوشی به صورت دوگانه طراحی شده‌اند و یکی از فاکتورهای اثرگذار این گوشی در هنگام خرید محسوب می‌شوند. یکی از این لنزهای دوربین 13 مگاپیکسل و دیگری 2 مگاپیکسل است. لنز 2 مگاپیکسل مخصوص ثبت تصاویر پرتره است و به شما کمک می‌کند که پس زمینه تصویر را تار کنید به طوری که عنصر اصلی تصویر در مرکز و به حالت فوکوس باشد. کیفیت عکس پرتره مناسب بوده اما جزئیات عکس تا حدی لحاظ نمی‌شود. دوربین جلوی گوشی کیفیت 8 مگاپیکسل دارد و یک فلش کوچک LED به نام smart soft lignt دوربین جلو را همراهی می‌کند که می‌توانید حتی در محل‌های با نور کم از آن استفاده کنید. این فلش در سه درجه بر اساس روشنایی محیط عکس‌برداری قابل تنظیم است.

ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی‌آمپر است و نوع آن لیتیوم پلیمری است. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند اما با توجه به مدت زمان دوام باتری تا شارژ مجدد و همچنین قرار گرفتن گوشی در سطح میان‌رده نمره قابل قبولی به خود اختصاص می‌دهد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

26. گوشی Honor 4X Huawei

هوآوی در عرضه محصولات با قیمت‌های مناسب و گاهی پایین‌تر نسبت به برندهای دیگر بسیار  عالی عمل کرده است. البته لازم به ذکر است که قیمت پایین محصولات آن موجب کاهش کیفیت آن‌ها نشده است و این شرکت با امکانات و طراحی‌های مناسبی هم‌پای دیگر سازندگان گوشی رو به جلو حرکت کرده است. یکی از گوشی‌های میان‌رده عرضه‌شده توسط این شرکت گوشی هواوی  Honor 4X با طراحی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب است.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

این گوشی صفحه نمایش معادل 5.5 اینچ و رزولوشن 720 × 1280 پیکسل دارد که از نقاط قوت آن تراکم پیکسلی مناسب آن یعنی عدد 267 است. از دیگر نکات قابل توجه در این نمایشگر طراحی آن بر اساس تکنولوژی IPS است. از ویژگی‌های حائز اهمیت این گوشی تراشه 64 بیتی آن به نام "های سیلیکون کرین 620" است که دارای پردازنده 8 هسته با کورتکس A53 و سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی این دستگاه از نوع مالی 450 بوده و دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت و RAM 2 گیگابایت است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی قدرتمند می‌توان کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت را نام برد. جنس بدنه گوشی از پلاستیک خوب است و وزن 165 گرمی آن از نقاط ضعف این گوشی به شمار می‌رود. ضخامت بدنه این گوشی 8.7 میلی‌متر است و ممکن است کمی ضخیم دیده شود. از نقاط قوت این گوشی هوشمند قابلیت دو سیم‌کارته بودن، پشتیبانی از شبکه 4G و قیمت مناسب آن است. از ویژگی‌های ارتباطی این گوشی می‌توان امکانات استفاده از WiFi، رادیوی FM و همچنین تکنولوژی Bluetooth را ذکر کرد.

در این گوشی برای اتصال فلش به وسیله پورت microUSB، تکنولوژی OTG به کار رفته است. دوربین‌های گوشی 13 و 5 مگاپیکسل طراحی شده‌اند که با توجه به قیمت گوشی مناسب هستند. سیستم عامل گوشی با توجه به سال عرضه آن یعنی 2015 اندکی قدیمی است که با رابط کاربری ورژن 3 ایموشن، این ضعف سیستم عامل رفع شده است. با وجود این امکانات، باتری قرار داده شده در گوشی از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن برابر با 3000 میلی‌آمپر است که با در نظر گرفتن صفحه نمایش و چیپست کم مصرفی که دارد، مقدار مناسبی است.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

27. گوشی Y7 Prime 2018

گوشی هواوی Prime Y7 از محصولات میان‌رده و جدید شرکت هوآوی است که نام Huawei Nova 2 Light  نیز به آن اطلاق می‌گردد. اساس و اصول طراحی این گوشی دقیقا منطبق بر اصول دیگر گوشی‌های میان‌رده هوآوی بوده و قاب جلویی آن ساده و دارای لبه‌های باریکی است. در قاب پشت گوشی ماژول دوربین به صورت بیضی طراحی شده است. رنگ آبی انعکاسی بدنه مانند گوشی هواوی LightHonor 9 است. در این گوشی از جنس شیشه استفاده نشده و بدنه آن تمام پلاستیک است، بنابراین وزن کمی دارد. وزن این گوشی 155 گرم است و همچنین ضخامت بدنه آن 7.8 میلی‌متر است. جنس دور بدنه از پلاستیکی براق است به طوری که رنگ این قسمت در مقایسه با رنگ بدنه متمایز دیده می‌شود.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

صفحه نمایش به کار رفته در دستگاه با نسبت 18 به 9 یک صفحه نمایش با ابعاد بزرگ محسوب می‌شود که بر روی نمای جلویی گوشی جلب توجه می‌کند. شایان ذکر است که هرچند فیلم‌های موجود از این نسبت به صورت کامل استفاده نمی‌کنند اما اندازه بزرگ صفحه نمایش آن، یکی از امتیازات این گوشی در بازی‌ها به حساب می‌آید. اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ است و با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل یک صفحه با روشنایی و وضوح مناسب برای تماشای فیلم و بازی ارائه می‌کند. دیگر خصوصیت تصویری این گوشی قابلیت تنظیم رنگ‌های سرد و گرم در آن است.

Huawei Y7 Prime از نظر قدرت پردازنده یک گوشی‌ رده‌پایین محسوب شده و از چیپست نسبتا ضعیف کوالکام اسنپدراگون 430 بهره گرفته است. این تراشه در گوشی‌های Moto G6 و Honor 7A Huaweiنیز به کار رفته است. با وجود قرارگیری این چیپست در رده‌های پایین، این گوشی به دلیل برخورداری از مقدار RAM مناسب برای انجام کارهای معمول روزمره کافی به نظر می‌رسد. نسخه دیگر عرضه شده از این مدل گوشی 32 گیگابایت است. امتیاز عملکرد این گوشی در Geekbench 4 چیزی در حدود 2868 برآورد شده که این عدد نزدیک به امتیاز گوشی Honor 7A است.

این گوشی در سال 2018 با سیستم عامل اندروید ورژن 8.0 عرضه شد که این نسخه از سیستم عامل‌های جدید است و نسخه بعدی اندروید P است. در کل کارایی این گوشی با قابلیت‌های مناسبی که دارد خوب ارزیابی می‌شود و در کار با آن مشکلی ایجاد نمی‌شود.

امروزه تمرکز اصلی شرکت هوآوی بر روی ساخت دوربین‌های بهتری برای گوشی‌های خود است. این شرکت طراحی دوربین‌ها را در مسیری پیش می‌برد که از قابلیت‌های دوربین‌های پرچم‌داران در حال حاضر نیز فراتر برود. از ویژگی‌های رقابتی این مدل گوشی پایین‌رده دوربین آن است که به صورت دوگانه طراحی شده است. لنز دوربین پشت این گوشی 13 مگاپیکسل بوده و با لنز 2 مگاپیکسل دیگری همراه شده است. لنز ثانویه این گوشی همانند سایر لنزهای ثانویه در گوشی‌های دیگر توانایی فوکوس در تصاویر ندارد و مسئول ثبت اطلاعات عمق از دوربین اولیه در حالت دیافراگم کاملا باز است. همچون حالت پرتره در گوشی‌های آیفون این دوربین نیز در خلق اثر بوکه شما را یاری می‌کند.

دوربین جلوی Y7 Prime Huawei لنز 8 مگاپیکسل همراه با دیافراگم f/2.0 دارد و تصاویر ثبت شده توسط آن شارپ است ولی دامنه دینامیکی قابل قبولی را ندارد. دوربین جلوی این گوشی یک فلش نیز دارد که باعث افزایش و بهبود نور تصویر ثبت‌شده و در نتیجه ارتقای کلی کیفیت تصویر می‌شود. قابلیت فیلم‌برداری گوشی از رزولوشن 1080 و نرخ 30 فریم در ثانیه از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی است. با توجه به اینکه این گوشی در رده پایین قرار می‌گیرد دوربین مناسبی دارد. باتری Y7 Prime Huawei یک باتری 3000 میلی‌آمپر است که برای گوشی با این اندازه و سطح کاربرد مناسب است.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

28. گوشی Huawei Y5 Prime 2018

یکی از گوشی‌های میان‌رده ساخته شرکت هوآوی مدل Y5 Prime 2018 بوده که مانند ورژن 2017 این گوشی یکی از محصولات پرفروش در صنعت گوشی و تلفن همراه می‌باشد. جنس پلاستیکی به کار رفته در بدنه از لغزش آن داخل دست می‌کاهد و سبب خوش‌دست شدن آن می‌شود. این ماده پلاستیکی با طراحی مناسب خود کاملا ارگونومیک است و با ابعاد 146.5 × 70.9 × 8.3 میلی‌متری خود وزنی معادل 142 گرم دارد. 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

Y5 Prime Huawei از صفحه نمایش 5.45 اینچ با رزولوشن 720 × 1440 پیکسل با تراکم 295 پیکسل در اینچ برخوردار است و کیفیت تصویر HD دارد. نسبت این صفحه نمایش 18 به 9 بوده و رنگ‌های تصویر را به خوبی نشان می‌دهد به طوری که تصاویر واقعی‌تر به نظر آیند.

Y5 Prime Huawei یک گوشی هوشمند مدرن با هزینه پایین است. این گوشی از روند معمول سال 2018 یعنی کاربرد دوربین‌های دوگانه تبعیت نکرده است. دوربین پشت گوشی 13 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 بوده و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. از ویژگی‌های ممتاز این مدل فلش در دوربین جلوی آن است که کیفیت تصاویر ثبت‌شده را بهبود می‌دهد. دوربین از نرم‌افزاری هدایت می‌شود که استفاده از آن راحت است. در این نرم‌افزار بعضی خصوصیات مانند HDR وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بالا ببرید.

این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید ورژن 8.1 رابط کاربری EMUI ورژن 8 را به خدمت گرفته است که این رابط کاربری نسبت به مدل‌های دیگر هوآوی اندکی تفاوت دارد و قابلیت شخصی‌سازی آن در تنظیمات قرار گرفته است. به طور مثال وقتی گوشی قفل است تنها یک میان‌بر برای دوربین وجود دارد. دیگر ویژگی این گوشی امکان اسکرین شات از صفحه نمایش است که این امر با حرکت 3 انگشت روی صفحه نمایش به سمت پایین در دسترس است و در نتیجه کاربرد راحتی دارد.

چیپست تعبیه شده در دستگاه Mediatek MT6739 بوده و پردازنده اصلی آن 4 هسته‌ای و با تکنولوژی Cortex-A53 است که سرعت 1.5 گیگاهرتز را به همراه دارد. تکنولوژی طراحی این پردازنده 28 نانومتر است. پردازنده گرافیکی به کار رفته برای این مدل PowerVR GE8100 است. برای این مدل صرفا یک ورژن 2+  16 گیگابایتی پیش‌بینی شده است.

از دیگر ویژگی‌های Y5 Prime Huawei ظرفیت باتری 3020 میلی‌آمپر آن است. باید توجه داشت که اگرچه قیمت گوشی پایین است اما این باتری یک باتری در حد و اندازه پرچم‌داران هوآوی است که طول عمر بالا  از مزیت‌های آن است. با استفاده از این باتری و همچنین فناوری ذخیره انرژی ورژن 6.0 می‌توانید تا 62 ساعت به طور مداوم موسیقی گوش دهید و 13 ساعت فیلم تماشا کنید و در این مدت نیاز به شارژ دوباره گوشی نخواهید داشت. این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع بهره نمی‌برد اما در مدت زمان 1 ساعت و 15 دقیقه کاملا شارژ و آماده استفاده می‌شود.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

29. گوشی Pantech IM-100GN

گوشی مدل IM-100GN از محصولات جدید شرکت پنتک با برخورداری از بدنه تمام پلاستیک و پشتیبانی از یک سیم‌کارت با اندازه نانو عرضه شده است. اگر چه برند پنتک، همانند سایر برندها شناخته شده نیست ولی گوشی پنتک M-100GN  این شکت را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان بازار به شمار آورد. از ویژگی‌های مهم این گوشی مقدار RAM 2 گیگابایت و همچنین دوربین 13 مگاپیکسل آن است. حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت است و این مقدار با استفاده از کارت حافظه microSD به اندازه 256 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد؛ به این ترتیب می‌توانید انواع بازی، فایل صوتی و ویدئویی و همچنین اپلیکیشن‌های متنوع را در آن ذخیره و استفاده کنید.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

پردازنده دستگاه یک چیپست اسنپدراگون 430 و 8 هسته‌ای است و قدرت پردازشی معادل 1.4 گیگاهرتز دارد. کل این مجموعه با یک RAM 2 گیگابایتی همراه است که وظیفه مدیریت را بر عهده دارد. صفحه نمایش دستگاه 5.2 اینچ است که باعث قرارگیری آن در رده فبلت می‌شود و این اندازه برای بازی و فیلم مناسب است. صفحه نمایش گوشی LCD با تکنولوژی IPS در نظر گرفته شده و رزولوشن آن 1920× 1080 بوده و تراکم پیکسل آن 424 پیکسل در هر اینچ است. از قابلیت‌های این گوشی امکان بهره‌برداری از اینترنت 4Gاست که با ترکیب نمایشگر بزرگی که دارد یک ابزار مناسب برای دانلود بازی، اپلیکیشن، وب‌گردی و ... است.

تکنولوژی بلوتوث به کار رفته در گوشی از ورژن 4.2 بهره می‌برد و امکان استفاده از WiFi، GPRS و EDGE از دیگر قابلیت‌های ارتباطی این گوشی هوشمند است. گوشی پنتک IM-100GN دارای دو سنسور در پشت و جلو است که به ترتیب 13 مگاپیکسل و 5 پیکسل هستند و پاسخ‌گوی نیازهای روزمره شما خواهند بود. باتری مورد استفاده این گوشی ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ارائه می‌کند که با توجه به گوشی و امکانات آن یک ظرفیت بالا محسوب می‌شود.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

30. گوشی HTC Desire 650

گوشی مدل Desire 650 از گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت HTC بوده و از گوشی‌های میان‌رده نسل جدید این شرکت با حافظه داخلی 16 گیگابایت و مقدار RAM 2 گیگابایت با بدنه‌ای پلاستیکی است. وزن این گوشی تقریبا 140 گرم است و قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت در اندازه نانو را فراهم می‌کند.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

ضخامت بدنه گوشی برابر با 8.4 میلی‌متر بوده و 146.9 میلی‌متر طول و 70.9 میلی‌متر عرض از ویژگی‌های طراحی آن است. چیپست به کار رفته در Desire 650 اسنپدراگون 400 است و با یک پردازنده 4 هسته‌ای اطلاعات گوشی را پردازش می‌کند. از ویژگی‌های این گوشی هوشمند مقدار RAM 2 گیگابایت آن است که وظیفه مدیریت مجموعه سخت‌افزار آن را بر عهده دارد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ است و رزولوشن آن برابر با 1280 × 720 پیکسل و همچنین 294 پیکسل بر اینچ تراکم پیکسل دارد.

شرکت HTC از گوریلاگلس برای محافظت صفحه نمایش خود استفاده کرده است. سنسور دوربین که در قسمت پشت این گوشی تعبیه شده دارای کیفیت 13 مگاپیکسل است و نسبت به گوشی‌های دیگر در بازار برتری ندارد. این دوربین پشت با سنسور 5 مگاپیکسل تعبیه‌شده در قسمت جلوی گوشی مجموعه قابلیت‌های مختلفی از قبیل امکان ثبت موقعیت تصویربرداری عکس و فیلم (Geo-Tagging)، قابلیت زوم توسط اشاره دست (TouchFocus)، ویژگی شناسایی چهره (Face Detection)، تصویربرداری پانوراما (Panorama) و همچنین ویژگی HDR در اختیار کابر قرار داده است که مطمئنا پاسخ‌گوی نیاز اکثر کاربران علاقه‌مند به صنعت عکاسی است.

حافظه 16 گیگابایتی این گوشی برای رفع نیاز کاربران به منظور دخیره انواع فایل صوتی، ویدئویی و همچنین اپلیکیشن کافی نبوده و این نقطه ضعف با استفاده از قرار دادن کارت حافظه microSD در دستگاه رفع می‌شود به طوری که قابلیت ذخیره‌سازی آن تا اندازه 256 گیگابایت افزایش خواهد یافت. سیستم عاملی که این گوشی پشتیبانی می‌کند اندروید 6 است و با مجموعه امکانات دیگر گوشی مانند MMS، ویرایش تصاویر، چک کردن ایمیل‌ها، سرویس‌های گوگلی مانند Gmail، Google Search، Google Maps و Youtube، همچنین بازدید شبکه‌های اجتماعی، نمایش فایل PDF، پشتیبانی از فایل ورد در مایکروسافت و مرورگر HTML5 یک گوشی مناسب برای رفع نیازهای معمول و روزمره کاربران خواهد بود. باتری این گوشی ظرفیت 2200 میلی‌آمپر دارد و از نوع باتری‌های لیتیوم یون است و یک باتری مناسب برای این گوشی به شمار می‌رود.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

31. گوشی Xiaomi Redmi S2

بعد از مدت‌زمان کوتاهی از معرفی گوشی Xiaomi Mi A2 یعنی ورژن 2018 از مدل Xiaomi Mi A1، شرکت شیائومی در 10 می، گوشی جدیدی به نام Xiaomi Redmi S2 را معرفی کرد. بدنه این گوشی به صورت بسیار باریک طراحی و تولید شده است و این طراحی تنها در این گوشی دیده می‌شود به طوری که می‌توان تنها با یک دست از آن استفاده کرد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

دوربین دوگانه گوشی به شکل عمودی تعبیه شده و در مقایسه با قاب عقبی آن مقداری برجسته‌تر و جلوتر قرار گرفته است. این شرکت در این دوربین از طراحی آیفون ایکس تبعیت کرده است. در قسمت جلوی گوشی دکمه به کار نرفته و تنها یک حسگر اثر انگشت به شکل دایره در قسمت وسط پنل عقب جاسازی شده است و از نظر عملکرد بسیار دقیق و سریع است.

طراحی آنتن گوشی Xiaomi Redmi S2 به صورت U مانند بوده و این شرکت با در نظر گرفتن ابعاد 160.7 × 77.3 × 8.1 میلی‌متر و همچنین وزن 170 گرمی برای این گوشی سعی کرده یک گوشی‌ طراحی کند که حالت ارگونومیک داشته باشد و نگهداری آن در دست راحت باشد. تنوع رنگی این گوشی شامل رنگ‌های طلایی، رزگلد و همچنین نقره‌ای است که در کنار جنس آلومینیومی آن شکل زیبایی برای گوشی به همراه داشته است.

Xiaomi Redmi S2 یک گوشی هوشمند میان‌رده با صفحه نمایش IPS LCD بوده و زوایای آن به صورت منحنی طراحی شده‌اند. صفحه نمایش این گوشی از حداقل فاصله تا لبه برخوردار است اما در بالا و پایین آن کمی حاشیه بیش‌تری وجود دارد به طوری که در لبه پایین چیزی تعبیه نشده و در قسمت بالا دوربین جلوی گوشی و فلش و همچنین حسگرهای مختلف قرار گرفته‌اند. ابعاد صفحه نمایش این گوشی معادل 5.99 اینچ بوده و از نسبت 9 به 18 پیروی می‌کند. کیفیت تصویر این صفحه نمایش HD+ و رزولوشن 1440 × 720 پیکسل و تراکم آن 269 پیکسل در اینچ است.

دوربین جلوی گوشی Xiaomi Redmi S2 یک دوربین 16 مگاپیکسل بوده در حالی که هوش مصنوعی در آن پیش‌بینی شده است و همراه با قابلیت‌های بسیار نرم‌افزاری است، بنابراین در کیفیت تصویر ثبت شده نیز بسیار اثرگذار خواهد بود. این دوربین جلو همراه با فلش LED طراحی شده در حالی که دوربین پشت گوشی لنز 12+5 مگاپیکسل بوده و این لنز با همراهی دیافراگم f/2.2 و همچنین اندازه پیکسل 1.25 میکرون بعلاوه یک فلش طراحی و بهینه شده است.

قدرت شیائومی توسط چیپست اسنپدراگون 625 تأمین می‌شود. البته استفاده از این چیپست قابلیت جدیدی محسوب نمی‌شود و در سایر گوشی‌های هوشمنده هم‌رده آن بسیار مورد استفاده بوده است. بنابراین کاربرد آن در این گوشی مورد جدیدی نیست. پردازنده اصلی Redmi S2 Xiaomi 8 هسته‌ای و با تکنولوژی Cortex-A53 سرعت 2.0 گیگاهرتز را به ارمغان می‌آورد. پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع Adreno 506 است که عملکرد آن در حد بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

گوشی S2 در دو ورژن جداگانه با مشخصات سیستمی متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است؛ یکی از ورژن‌های این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی و RAM 3 و دیگری 64 گیگابایت حافظه داخلی و RAM 4 دارد. از ویژگی‌های متمایزکننده این مدل با مدل می ای 2 استفاده از کارت حافظه microSD برای افزایش ارتقای حافظه در آن است.

این گوشی هوشمند از باتری با ظرفیت معادل 3080 میلی‌آمپر بهره می‌برد و نوع این باتری از نوع باتری‌های لیتیوم یونی است که در مقایسه با سایر باتری‌های لیتیوم یونی عملکرد بهتری دارد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

32. گوشی Asus ZenFone 4A

شرکت ASUS ، یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم دیجیتالی است که گوشی‌های هوشمند مدرنی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. یکی از گوشی های میان رده این شرکت که توانسته است در میان بهترین گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان جای گیرد، گوشی Asus ZenFone 4A است که با امکانات قابل قبول و قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه با ویژگی‌های این گوشی بیشتر آشنا می‌شویم.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

گوشی Asus ZenFone 4A دارای ابعاد 144x 71  x9.1 میلی‌متر است و 161 گرم وزن دارد. در نتیجه به راحتی در دست شما جای می‌گیرد و حمل آن نیز بسیار آسان است. چیپست   MediaTek MT6737 در کنار پردازشگر چهار هسته‌ای Cortex-A53 ، فرکانس پردازشی 1.3 گیگاهرتز را به ارمغان آورده‌اند که از توان پردازشی قابل قبولی در هنگام اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی برخوردار است. در این گوشی حافظه داخلی 32 گیگابایتی تعبیه شده است. این گوشی همچنین کارت حافظه تا ظرفیت 2 ترابایت را پشتیبانی می‌کند. رم (RAM) 3 گیگابایتی نیز، از دیگر ویژگی‌های این گوشی مدرن است که برای یک گوشی در این سطح قیمت، کافی به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش Asus ZenFone 4A ، از یک نمایشگر 5 اینچی نوع IPS برخوردار است که با رزولوشن 1280 x 720 پیکسل، تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته این رزولوشن را می‌توان یکی از نقاط ضعف این گوشی به شمار آورد. زیرا این رزولوشن دیگر در گوشی‌های امروزی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

این گوشی امکان نصب و استفاده از تمامی سیم‌کارت‌های 2G ، 3G و 4G را برای شما میسر می‌سازد. از دیگر قابلیت‌های ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان به وایفای و بلوتوث 4.0 اشاره کرد. اندروید 7 نوقا، با رابط کاربری مدرن، تجربه کار با یک گوشی هوشمند نوین را برای شما رقم می‌زند.

فناوری دوربین دوگانه، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم گوشی Asus ZenFone 4A به شمار می‌رود. دوربین اصلی این گوشی، دارای دو لنز 13 و 8 مگاپیکسلی است که از یک فلش LED  برای تامین روشنایی استفاده می‌کنند. همچنین، دوربین سلفی این گوشی دارای کیفیت 5 مگاپیکسل است که با توجه به قیمت پایین گوشی، استفاده از آن در یک گوشی با این رده قیمت منطقی به نظر می‌رسد.

نقطه قوت گوشی Asus ZenFone 4A را می‌توان باتری آن به شمار آورد. باتری لیتیوم- پلیمری با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت، می‌تواند ساعت‌ها گوشی Asus ZenFone 4A را برای شما روشن نگه دارد. این ظرفیت، در حدود گوشی‌های پرچم‌دار و مدرن موجود در بازار است و استفاده از آن در یک گوشی میان‌رده با این سطح قیمت، برای آن یک ویژگی بسیار عالی محسوب می‌شود. از در حقیقت شما با این ظرفیت بالا، دیگر نگرانی زیادی بابت کمبود شارژ در شرایط گوناگون نخواهید داشت.

 

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

 

33. گوشی Hyundai Seoul 9

در بازار امروزه به سختی می شود گوشی مناسبی زیر ۲ میلیون تومان یافت. اما گوشی موبایل Seoul 9 از شرکت کره ای هیوندای جزو گوشی های هوشمند ارازن قیمت با امکانات کاربردی می باشد. در ادامه با ویژگی‌های این گوشی بیشتر آشنا می‌شویم.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

نکته قالب توجا در گوشی موبایل سئول ۹ پشتیبانی از اینترنت همراه نسل چهارم یا 4G می باشد و همین امر باعث شده تا یک گوشی قیمت مناسب جهت وب گردی شناخته شود. این گوشی با داشتن یک پردازنده ۴ هسته ای، ۱ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۸ گیابایت عرضه شده است و کاملا نیازهای ابتدایی کاربران مانند: برقراری تماس، ارسال پیام، شبکه های اجتماعی و وب گردی را جوابگو است. 

گوشی Seoul 9 با توجه به طراحی زیبا و کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه با قرار دارن امکانات قابل قبول نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است. این گوش یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچ از نوع IPS LCD که کیفیت رزولشن ۴۸۰ × ۸۵۴ را به ارمغان می آورد را دارا می باشد. که یکی از نقاط قوت این گوشی نسبت به هم رده های خود همین نمایشگر است.

شما در این گوشی به دو دوربین سلفی و پشتی دسترسی خواهید داشت که دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل به همراه یک فلش LED بوده و دوربین سلفی ۵ میگاپیکسل می باشد.

باتری این گوشی هم یکی دیگر از نقاط قوت آن می باشد. یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده و با توجه به استفاده بهینه شما بین یک الی یک و نیم روز شارژ را نگه می دارد.

در کل می توان گفت که گوشی موبایل سئول ۹ بسیار خوش دست طراحی شده و با داشتن امکانات قابل قبول در رنج قیمتی زیر ۲ میلیون تومان ارزش خرید بالایی را دارد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان
 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری برای خرید گوشی 2 میلیونی

هر چند که انتخاب تلفن همراه باید با توجه به نیاز افراد صورت گیرد، اما می توان گفت که امروزه خرید تلفن همراه به امری سلیقه‌ای تبدیل شده است. در انتخاب تلفن همراه میان‌رده قیمت حرف اول را می‌زند، اما توجه به ویژگی‌ها و امکانات، می‌تواند شما را از صرف هزینه مجدد بی‌نیاز کند. موبایل‌های معرفی شده در این مقاله، از بهترین و کاربردی‌ترین محصولاتی هستند که هم اکنون با قیمت کمتری از 2 میلیون تومان در بازار موجود هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و البته سلیقه خود، یکی از این محصولات را خریداری و استفاده کنید.

 

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 1
    سلام من یه گوشی خوب میخام اندروید حداقل 9 باشه دوربینش و صداش در حد خوب یا قابل قبول باشه هنگ نکنه برای برنامه هایی مثل اینستا واتساپ و .... و با قیمت حداکثر 2 میلیون شما کدوم گوشی رو بین این گوشی ها پیشنهاد میکنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/07/01 08:18:07
      • 2
      • 2

      سلام جی پلاس بخرین مدل X10

    • 2
    • 1
    سلام ببخشید یه سوال داشتم من یه گوشی می‌خوام تا سقف ۲ میلیون تومان که برای ادیت و فتوشاپ عالی باشه و فیلتر شکن هم روش کار کنه شما سراغ دارید؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/21 07:54:23
      • 2
      • 4

      سلام پیشنهاد میکنم گوشی جی پلاس Q10 یا X10 خریداری کنید

    • 0
    • 1
    سلام من 2 ملیون پول دارم دنبال یه گوشی خوب که بشه واتساپ روش نصب کرد میگردم چی رو پیشنهاد میکنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/09 07:52:20
      • 5
      • 3

      سلام گوشی جی پلاس P10 انتخاب خوبیه

    • 2
    • 0
    سلام یه گوشی میخام در حد دو میلیون باشه بازی نصب نمیکنم روش فقط برای اینترنت عکس فیلم آهنگ وتماس چه گوشی بهم پیشنهاد میکنید؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/14 07:43:09
      • 2
      • 3

      سلام جی پلاس P10

    • 0
    • 2
    ببخشید بهترین گوشی تا 1500000 چه گوشی ای هستش؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/05/04 07:44:10
      • 0
      • 2

      سلام GPlus T10

    • 1
    • 1
    ببخشید گوشی ایسوس پیدا میشه تو ایران اصلا؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/20 07:35:08
      • 0
      • 3

      سلام بله به صورت محدود میتونین پیدا کنید. به نظر من همین برندهای موجود فعی هم کیفیت بالایی دارن و همگی در یک سطح هستند. مثل شیائومی، سامسونگ و غیره

    • 1
    • 2
    سلام گوشی جی پلاس t10 و کیو 10 خوبه برای اینستا و تل و واتساپ خوبه؟؟؟ باطریش چی اگر پیشنهاد بهتری دارین بگین بود جه من تا 2 تومن
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/19 07:32:36
      • 0
      • 3

      سلام بله تا 2 میلیون تومان گوشی های خوبی هستن

    • 0
    • 1
    سلام من بودجم تا 2.5 هست میخواستم بدونم گوشی خوب چی پیشنهاد میدین برای پیام اهنگ اینستا که هنگم نکنه و باطری خوبی داشته باشه چی پیشنهاد میدین؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/16 07:46:58
      • 1
      • 2

      سلام شیائومی Redmi 9a، جی پلاس X10 و نوکیا 2.3 رو پیشنهاد میدم بهتون

    • 0
    • 0
    سلام میخواستم بدونم که گوشی شیامی مدل ردمی 9t بهتره یا سامسونگ مدل a21s ؟؟؟؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/14 07:36:01
      • 2
      • 4

      سلام ردمی 9T یه سروگردن بهتر از A21s هستش

    • 1
    • 2
    سلام من بین گوشی g plus q10 و gplus p10 و شایومی ردمی7 موندم به نظر شما کدومشون از همه بهتر و برای وب گردی مصل اینستا و تلگرامو واتساپ خوبه؟؟ بودجه من هم تا 2.5 میلیون هست و یا گوشی بهتری هست لطفا بگین؟؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/13 07:36:45
      • 1
      • 2

      سلام اگه تا 2.5 میلیون مد نظرتونه به جای مدلهایی که فرمودین میتونین جی پلاس X10 ، شیائومی Redmi 9a و یا نوکیا 3.4 خریداری کنید

    • 0
    • 1
    سلام، من یه گوشی که قیمتش بیشتر از دو میلیون نباشه ولی باطریش خوب باشه و هارد قوی داشته باشه چی پیشنهاد میدین؟ نمیخام زود داغ کنه
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/04/05 07:47:26
      • 1
      • 1

      سلام میتونید گوشی جی پلاس Q10 رو خریداری کنید، حافظه رم 3 گیگ و باتری 3500 میلی آمپری داره:

      خرید گوشی جی پلاس Q10

    • 0
    • 1
    سلام من یه گوشی برای وب گردی و واتساپ و تلگرام و تیک تاک و اینستا میخوام و حافظه 32 گیگ و رم 3 گیگی سنگین ترین بازی هم که بازی میکنم فری فایر هست یعنی در حدی باشه که فری فایر رو تقریبا روان اجرا کند و در قیمت 2 الی 4 میلیون باشد
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/26 07:42:30
      • 1
      • 4

      سلام با حدود 600 تومان افزایش بودجه به سمت گوشی Redmi Note 9T برید

    • 1
    • 1
    سلام من گوشی گلکسی s7 edge داشتم که سوخت تا سقف 2 تومن چی بهم پیشنهاد میکنید
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/23 08:59:23
      • 4
      • 1

      سلام با 2 میلیون تومان در حال حاضر نمیتونین گوشی در سطح گوشی قبلیتون بخرین

      اما میتونم گوشی های Gplus P10 و نوکیا C2 و هواوی Y5 lite رو پیشنهاد بدم بهتون

    • 0
    • 1
    سلام میخواستم بپرسم گوشی جی پلاسQ10 برای استفاده 24 ساعته خوبه میشه راجبش توضیح بدین مثلا فقط برای واتساپ شاد و بازی های معمولی
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/16 08:54:34
      • 1
      • 1

      سلام تست باتری این گوشی رو متاسفانه نمیتونم قاطعانه بگم چه مقدار بازدهی داره اما با توجه به ظرفیت و کیفیت نمایشگر میشه گفت با استفاده معمولی تا 1 روز میتونه دووم بیاره

    • 0
    • 1
    سلام من گوشی جی پلاس مدل کیوتن را میخواستم تا2 میلیون تومان باشه من میخرم
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/03 08:55:27
      • 2
      • 1

      سلام در حال حاضر در فروشگاه خاص باکس قیمتی زیر 2 میلیون داره و میتونین خریداری کنید

      خرید گوشی جی پلاس Q10

    • 0
    • 1
    سلام بهترین گوشی برای بازی و ...درحد ۲ میلیون چه گوشی پیشنهاد میکنید
    • امین احمدیان

      1400/02/04 11:55:12
      • 3
      • 2

      سلام در حد 2 میلیون تومان برای بازی نمیشه مدل خاصی رو پیشنهاد داد

      چنانچه قصد خرید گوشی گیمینگ دارین به مقاله بهترین گوشی میان رده گیمینگ مراجعه کنید

      اما در حد 2 میلیون تومان گوشی های جی پلاس Q10 پیشنهاد خوبی میتونه باشه

    • 1
    • 1
    گوشی p 10 برای بازی های سنگین خوب هستش؟؟
    • 0
    • 2

    سلام برای بازیهای سنگین خیر 

    پیشنهاد می‌کنم مقاله بهترین گوشی میان رده گیمینگ رو مطالعه بفرمایین.

    • امین احمدیان

      1400/02/01 12:15:52
      • 0
      • 0

      سلام خیر متاسفانه پیشنهاد نمیشه

    • 0
    • 1
    سلام گوشی جی پلاس Q 10 گوشی خوبی برای بازی های سنگین هست؟؟
    • امین احمدیان

      1400/01/31 10:32:42
      • 0
      • 2

      سلام خیر متاسفانه 

      تجربه خوبی از بازی های سنگین رو برای شما رقم نمیزنه

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید نظرتون درباره گوشی جی پلاس x10چیه قیمتش چقدره
    • امین احمدیان

      1400/01/28 11:15:31
      • 0
      • 2

      سلام و عرض ادب

      توی بازار فعلی که قیمت گوشی ها به شدت نوسانی و معمولا رو به بالا هستش خرید یک گوشی مقرون به صرفه مثل X10 خیلی میتونه کمکمون کنه

      گوشی نسبت به قیمتش که حدودا 3 میلیون تومان هست از مشخصات بسیار خوبی استفاده میکنه

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشد من بین ۲ گوشی گیر کردم یکی گوشی شیائومی دوکو ام۳ یکی گوشی هواوی هونور ۸ایکس کدوم رو پیشنهاد می دید. بعد قیمتشون هم بگید بی زحمت. ممنون
    • امین احمدیان

      1400/01/28 11:09:22
      • 0
      • 0

      سلام گوشی پوکو ام 3 هم از لحاظ دوربین و باتری و هم از لحاظ پردازنده از آنر 8 ایکس بهتر می‌باشد. قیمت M3 هم چیزی نزدیک به 4 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

    • 0
    • 0
    سلام وقت بخیر من یه گوشی میخوام دوربین سلفی فوق العاده خوبی داشته باشه بهترین کیفیت از نظر دوربین سلفی بابت عکس گرفتن و مکالمه تصویری قیمتش مهم نیست برندش هم مهم نیست شما چه گوشی ای رو پیشنهاد میدین؟
    • امین احمدیان

      1400/01/23 09:27:32
      • 1
      • 0

      با سلام و عرض ادب

      به شما گوشی‌های پرچمدار هواوی Mate 40 Pro، سامسونگ S21Ultra، سامسونگ Note 20 Ultra و آیفون 12 Pro Max رو پیشنهاد میدم.

      گوشی ایسوس ZenPhone 7 Pro هم دوربین سلفی بسیار خوبی داره البته اگه بتونین توی بازار کشورمون پیدا کنین.

    • 1
    • 2
    سلام من یه گوشی مناسب برای داداشم که ۱۰ سالشه می خواهم بخرم شما چی پیشنهاد می کنید
    • 2
    • 1
    سلام گوشی خوب با امکانات مناسب تا ۳ملیون تومن چی پیشنهاد می کنید؟
    • کاربر سایت

      1399/11/27 09:34:55
      • 2
      • 1

      سلام

      اگر تا 3 میلیون و ششصد میتونید هزینه کنید گوشی سامسونگ گلکسی A10s گزینه خوبی برای خرید می باشد

    • 2
    • 3
    سلام به نظر شما گوشی A01گوشی خوبی برای خرید هست؟
    • کاربر سایت

      1399/11/20 08:36:16
      • 2
      • 2

      سلام

      یک گوشی پایین رده با حداقل امکانات می باشد اگر نیاز زیادی از گوشی ندارید انتخاب خوبیست

    • 2
    • 1
    سلام من ی گوشی میخام تا سقف30ملیون تومان بدون لگ کیفیت بالا
    • کاربر سایت

      1399/11/06 15:57:20
      • 2
      • 5

      سلام

      گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 5
    سلام بنظرتون بین a51 و شیائومی note 9 pro کدوم رو پیشنهاد میکنید و یا اگه گزینه بهتری تو این رنج قیمت دارید بگید؟ ممنون
    • کاربر سایت

      1399/11/02 09:03:47
      • 2
      • 4

      سلام

      بین این دو گوشی نوت 9 پرو شیائومی رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 2
    سلام یه دانش آموزم کلاس ششم یه گوشی خوب با دوربین عالی بهم پیشنهاد کنید که موندگار باشه
    • کاربر سایت

      1399/10/30 08:48:56
      • 2
      • 2

      سلام

      چقدر می خواهد هزینه کنید برای دوربین خوب تقریبا باید 5 میلیون هزینه کنید

    • 1
    • 0
    سلام من می‌خوام یه گوشی بگیرم از نظر شما سامسونگ آ ۲۱ اس بهتره یا شیائومی نوت نه اس .
    • کاربر سایت

      1399/09/29 11:40:36
      • 1
      • 2

      سلام

      صد در صد شیائومی نوت 9s البته با حافظه 128 و رم 6

    • 1
    • 0
    سلام گوشی 3 تا 4 میلیونی که بتونه بازی های سنگین رو تحمل کنه و خراب نشه میخوام میشه چند مدل معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/09/29 11:39:17
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی در حد 4 میلیون هواوی Y6s رو بهتون پیشنهاد می کنم اما بازی های سنگین رو به خوبی پاسخ نخواهد داد باید بیشتر هزینه کنید

    • 1
    • 1
    سلام.خسته نباشید من یه گوشی میخوام که کیفیت گوشی ودوربینش عالی باشه وهنگ هم نکند وحافظه هم مثلأ۱۶تا۳۲باشه وقیمتشم نهایتأ ۲و۵۰۰باشه شما چه گوشی پیش نهاد میکنید
    • کاربر سایت

      1399/09/24 08:41:33
      • 2
      • 4

      سلام

      با 2.5 میلیون شما معمولی ترین گوشی رو خواهید خرید و نیابد انتظاری از دوربین و کیفیت گوشی داشته باشید. گوشی آنر 7S رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    سلام میخواستم ی گوشی بخرم تو رنج قیمتی ١۵٠٠تا نهایتن دو تومن اونم برای پدرم قبلن گوشی ساده داشته شما چی پیشنهاد میکنید ممنون
    • کاربر سایت

      1399/09/19 08:45:38
      • 1
      • 1

      سلام

      اگر گوشی لمسی مدنظرتون هست گوشی های آلکاتل رو بهتون پیشنهاد می کنم

      و اگر ساده مدنظرتون هست گوشی های نوکیا گزینه خوبی می باشد

    • 1
    • 1
    سلام گوشی 2میلیونی میخوام سامسونگ باشه چی پیشنهاد میکنی اخه این سایت بروز نیست
    • کاربر سایت

      1399/09/08 09:06:40
      • 1
      • 1

      سلام

      ارزان ترین گوشی سامسونگ A01 Core می باشد. قیمت حدودی 2.8 میلیون تومان

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشید,ببخشین من یه گوشی میخوام با قیمت۲میلیون ,که دوربین با کیفیت و پشتیبانی برنامه های مختلف رو داشته باشه,کلا هنگ نکنه و موندگار باشه
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:39:08
      • 3
      • 4

      سلام 

      گوشی 2 میلیونی با کیفیت دوربین خوب در حال حاضر در بازار موجود نیست باید بیشتر هزینه کنید

    • 1
    • 1
    سلام یه سوال این گوشیا رو میشه انلاین سفارش داد
    • کاربر سایت

      1399/08/06 11:38:19
      • 2
      • 0

      سلام

      بله اکثر گوشی های معرفی شده در مقاله رو میتونید از طریق سایت خاص باکس سفارش بدید

    • 3
    • 4
    سلام گوشی تا دومیلیون رام 3 باشه هست یا کمتر دومیلیون رام 2 میشه بهم معرفی کنید
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:40:03
      • 3
      • 1

      سلام

      گوشی هیوندای seoul X 16G Ram2 رو میشه در حد 3 میلیون پیشنهاد داد

    • 2
    • 3
    سلام ببخشید از بین گوشی های هواوی y5 2019 و honor 8s و سامسونگ A10 کدوم بهتره؟
    • کاربر سایت

      1399/07/05 11:48:58
      • 4
      • 3

      سلام

      گوشی انر 8s رو پیشنهاد می کنم 

    • 3
    • 1
    سلام خسته نباشید من یه گوشی میخوام حافظه ۳۲ باشه با دوربین با کیفیت رنج قیمت تا سقف ۲ تومان به نظرتون پیدا میشه؟ شما چی پیشنهاد میکنین؟ گوشی در حد ۲ تومان؟
    • کاربر سایت

      1399/07/06 10:02:31
      • 3
      • 1

      سلام

      در حد 2 میلیون تومان گوشی با حافظه 32 در بازار فعلی موجود نیست

    • 7
    • 0
    سلام گوشی سامسونگ مدل j7plus گیر میاد قیمتش چنده؟
    • کاربر سایت

      1399/06/08 08:32:12
      • 2
      • 4

      سلام

      خیر موجود نیست

    • 2
    • 6
    اصلا گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس خوب نیست چون خودم دارم
    • 1
    • 0
    سلام . با وضعیت فعلی من گوشی میخوام بخرم تا سقف ۲.۵ تا ۳ میلیون بهترین گوشی از لحاظ حافظه ، دوربین و باتری چه گوشی پیشنهاد میدین ؟؟
    • کاربر سایت

      1399/05/25 11:25:08
      • 5
      • 6

      سلام

      در رین رنج قیمتی بهتون گوشی سامسونگ گلکسی A10s رو پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 0
    سلام زمان ارسال کالا چند روزه هست ؟
    • کاربر سایت

      1399/04/24 10:56:51
      • 2
      • 1

      سلام

      بستگی محل سکونت شما داره. در شرایط ایده آل ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری. اما در حال حاضر به دلیل کرونا اداره پست برای ضدعفونی بسته ها رو نگه می دارد

    • 2
    • 3
    گوشی سامسونگ G4پلاس بهتره یا A۱۰Sلطفا راهنمایی کنید
    • کاربر سایت

      1399/03/26 10:03:25
      • 6
      • 1

      سلام گوشی سامسونگ G۴ پلاس دیگه تولید نمیشه و در بازار نیست و بهتون گلکسی A01 رو پیشنهاد می کنم

    • 3
    • 3
    سلام ممنون بابت اطلاعات خوبتون،راستش من میخوام واسه تولدهمسرم گوشی بخرم ، شما چه گوشی واسه یه آقاپیشنهاد میکنید؟
    • کاربر سایت

      1399/03/26 09:49:14
      • 2
      • 1

      سلام

      بستگی به نیازهایی که دارند و هزینه ای که شما می خواین انجام بدین داره اما پیشنهاد کلی من به شما خرید از برند شیائومی هست چون هم دارای سخت افزاری مناسب، دوربین های خوب، صفحه نمایش با کیفیت، حجم باتری مناسب و قیمت های عالی می باشند.

      میتونید از این لینک برای قیمت گوشی شیائومی استفاده کنید

    • 1
    • 0
    سلام . خواستم بدونم گوشی a01 سامسونگ بهتره یا هواوی وای 5 لایت ؟
    • کاربر سایت

      1399/03/17 09:04:22
      • 4
      • 2

      سلام

      گوشی گلکسی A01 سامسونگ هم جدیدتر هست و هم دارای سخت افزار بهتری می باشد.

    • 3
    • 0
    قیمت گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ چنده
    • کاربر سایت

      1399/03/12 08:51:48
      • 5
      • 2

      این گوشی در بازار موجود نیست

    • 1
    • 1
    سلام من بین چهار گزینه هنگ کردم نمی دونم چی کار کنم چهار گزینه: Nokia 3.2,Nokia2.3,Samsung A01,Samsung A10وxiomi redmi 7S
    • کاربر سایت

      1399/03/06 10:30:23
      • 8
      • 8

      سلام

      بهتون گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ اس رو پیشنهاد می کنم

    • 1
    • 1
    سلام با عرض خسته نباشید به شما من یه گوشی میخوام که با کیفیت باشه و برام کار کنه به اینترنت به راحتی متصل بشه و از لحاظ کیفیت هنگ نکنه میخوام برام موندگار باشهو رنج قیمتش هم تا سقف 2 میلیون یا حالا یکمی بالاتر باشه پیشنهاد شما به من چیه؟ ممنون
    • 2
    • 1
    میخوام یک گوشی باشه که بازی های سنگین مثل فورتنایت رو اجرا کنه بدون لگ باشه ارزون هم باشه کمتر از ۳ میلیون تومان هم باشه هدفم فقط فورتنایته همین
    • کاربر سایت

      1399/01/31 12:19:34
      • 3
      • 1

      سلام در رنج قیمتی بخواین بازی فورتنایت رو بدون لگ اجرا کنه گوشی نمیشه پیشنهاد کرد

    • 3
    • 2
    با سلام من یک گوشی خوب و باکیفیت تا قیمت ۲ میلیون تومن میخوام . امکاناتش خوب باشه . واشه نقشه خوانی و ... راحت کار کنه . عکس با کیفیت و سرعت بالا باشه به نظرتون چه گوشی بگیرم خوبه ؟
    • کاربر سایت

      1399/01/06 14:55:49
      • 3
      • 1

      سلام اگه منظورتون از نقشه خوانی نرم افزار های مسیریابی هست شما نیاز به سرعت اینترنت بالا دارید که گوشی های ۲۰۱۹ همگی دارای این ویژگی هستند اما در رنج قیمتی ۲ میلیون تومان گوشی هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 5
    • 5
    سلام. به نظرتون بهترین گوشی برای یک نفر کم سواد که راحت هم بتونه باش کار کنه چه گوشیی هست. حداکثر هزینه 2 میلیون.
    • مدیر ارشد

      1399/05/16 11:04:40
      • 5
      • 2

      تست می شود

    • مدیر ارشد

      1399/05/16 11:20:38
      • 3
      • 3

      تست می شود

    • 4
    • 5
    سلام من یک گوشی خوب و با دوام با دوربین خوب از هوآوی میخوام بین y9 2019 و y7 2019 موندم کدوم بهتره؟ Y9 امکاناتش بهتره ولی y7 قیمتش بهتره قیمتش هم برام مهمه
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/22 18:18:09
      • 7
      • 8

      باسلام انتخاب میان این دو مدل بسیپتگی به نیاز شما دارد اگر می خواهید امکانات بیشتری داشته باشد بدون شک Y9 گزینه بهتری است اما اگر می خواهید هزینه کمتری کنید بهتر است به سراغ Y7 بروید خوشبختانه هردو این گوشی های با توجه به قیمتی که دارند بسیار گوشی های مناسبی هستند.

    • 4
    • 3
    سلام من یه گوشی خوب هاوایی یا سامسونگ برای بازی و فیلم میخوام و بودجه من یک میلیون و نیم هستش چه مدلی هست؟
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/11 21:26:29
      • 8
      • 9

      سلام بهترین انتخا برای شما گوشی موبایل Y7 Prime 2019 و گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A20 می باشد که به ترتیب از طریق لینک های زیر به آن ها دسترسی خواهید داشت. Y7 prime 2019 https://bit.ly/2Ilmngf Samsung Galaxy A20 https://bit.ly/2LKm4On

    • 5
    • 9
    سلام من به گوشی 2میلیون با اندروید 9و حافظه 64و رم 4باشه کیفیت عکس خوب و6اینج هم باشه به نظرتون گیر میاد
    • پشتیبانی خاص باکس

      1398/07/04 20:34:37
      • 3
      • 12

      سلام با حافظه و رمی که مدر نظر دارید حداقل باید بالاتر از 2.5 میلیون در نظر بگیرید پیشنهاد ما به شما گوشی خوش ساخت گلکسی A30 می باشد که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید. https://bit.ly/2mXyrwB