تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

خرید باتری سامسونگ اصلی(۶ ماه گارانتی تعویض بی قید و شرط)

بهترین راه برای خرید باتری گوشی سامسونگ پیدا کردن یک فروشگاه خوب و معتبر است ولی قبل از آن باید کمی بیشتر در مورد باتری ها و روش خرید و شناسایی باتری اصلی و خود کمپانی ها اطلاعات داشته باشیم.سامسونگ الکترونیک یک شرکت چند ملیتی الکترونیک و فناوری اطلاعات است که مقر آن در سوون کره جنوبی و شرکت اصلی گروه سامسونگ می‌باشد. این شرکت راه‌های مختلف زیادی برای تشخیص باتری غیر اصل از باتری اوریجینال سامسونگ در سایت خود منتشر کرده است که کاربران به راحتی می‌توانند در خرید باتری‌های اورجینال خود از این راه ها کمک بگیرند. همانطور که می‌دانید گوشی‌های سامسونگ در ایران و جهان بسیار پر طرفدار می‌باشند و در کنار خرید گوشی موبایل گاها شما نیازمند خرید لوازم جانبی مانند باتری سامسونگ نیز می‌باشید. همانطور که می‌دانید عمر مفید باتری‌ها چندان زیاد نیست و با گذشت زمان خرید باتری اصلی سامسونگ می‌تواند کمک خوبی برای افزایش کارایی و راندمان گوشی شما کند. در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

خرید باتری اصلی سامسونگ

آیا به دنبال خرید باتری اصلی سامسونگ هستید؟ اگر مدت زیادی از خرید گوشی سامسونگ شما گذشته باشد مطمئنا در حین شارژ باتری گوشی شما دیر شارژ شده و زودتر از موعد نیز شارژ آن تخلیه می‌شود. شاید وقت آن رسیده باشد تا یک باتری اصلی سامسونگ جدید برای خود خریداری کنید. امروزه با توجه محبوبیت خرید آنلاین و افزایش بسترهای خرید اینترنتی اکثر افراد برای انتخاب باتری اصلی سامسونگ دچار مشکل می‌شوند. به منظور حفظ رعایت حقوق مشتری ما در خاص باکس تمامی باتری های سامسونگ را با گارانتی اصالت عرضه می کنیم و شما پس از دریافت باتری امکان تست و تعویض آن را خواهید داشت. 

قبل از اقدام به خرید باتری سامسونگ نیز می‌توانید مقاله راهنمای خرید باتری گوشی را مطالعه بفرمایید. سامسونگ در سایت رسمی خود چند روش را برای تشخیص باتری اورجینال سامسونگ از غیر اصل بیان کرده است. این کمپانی در ابتدا بر روی سریال درج شده روی باتری یا همان (Certi. Mark) که در بعضی موارد به (S/N) نیز شناخته می‌شود اشاره کرده و گفته است که تفاوت فاحشی در طراحی این قسمت باتری اصلی با غیر اصل دیده می‌شود و توجه به آن به راحتی توسط هر شخصی قابل تشخیص است. این تفاوتها اکثر مواقع در قسمت علامتهای هشدار و لیبلهای مشابه دیده می‌شود. مورد بعدی که در مورد باتری اصلی گوشی سامسونگ به آن اشاره شده است، پین های اتصال است و این کمپانی کره‌ای گفته است که این قسمت باید دارای فرورفتگی باشد و از باتری بیرون نزند. آخرین مورد نیز مربوط به ظاهر کلی باتری سامسونگ است، این موارد شامل ظاهر تمیز و بدون برآمدگی یا فرورفتگی باتری است. ضمن اینکه توجه به لوگوی درج شده سامسونگ، قطبهای مثبت و منفی باتری، میزان ظرفیت و وات ساعت به همراه ضخامت باتری نیز کمک شایانی به شما می‌کند. 

فروش اینترنتی باتری اصلی سامسونگ

خاص باکس به عنوان یک فروشگاه آنلاین در زمینه فروش انواع باتری اصلی سامسونگ به صورت عمده و خرده فعالیت دارد. هدف ما ایجاد بستری مناسب برای رفع نیاز مشتریان می باشد. از این جهت تمامی باتری های ارائه شده اصلی بوده و دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب بوده و 120 روز ضمانت بی قید و شرط تعویض نیز سندی بی چون و چرا بر این ادعاست. فروش اینترنتی همیشه چالش های خاص خود را داشته است برای اطمینان کامل نسبت به خرید باتری اصلی گوشی سامسونگ خود می‌توانید به نماد اعتماد دو ستاره که در تمام صفحات سایت قابل مشاهده و استعلام هست رجوع نمایید.شما در این صفحه به انواع باتری گوشی سامسونگ دسترسی دارید.