تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

 قیمت و خرید گوشی سامسونگ

تصمیم به خرید گوشی سامسونگ دارید؟ نگران نباشید مطمئناً در میان سری گلکسی S، گلکسی A، گلکسی M و گلکسی نوت مدل منتخب خود را خواهید یافت. لیست کاملی از گوشی های سامسونگ با گارانتی معتبر، رجیستر شده و قیمت مناسب روبروی شما صف کشیده اند. از ارزانترین گوشی سامسونگ تا گران ترین پرچم داران سامسونگ با گارانتی و قیمت منصفانه اینجا هستند، اما قبل از مقایسه و خرید گوشی سامسونگ بهتر است کمی با این کمپانی نام آشنای دنیای تکنولوژی آشنا شویم.

SAMSUNG یکی از بزرگترین بازیگران بازار گوشی های هوشمند است. این شرکت چند ملیتی که مقر اصلی آن در شهر سئول کشور کره می باشد محصولات دیجیتالی بسیاری را در این سال ها به مردم جهان عرضه کرده است. در ایران نام سامسونگ کاملا شناخته شده است و مانند نقاط مختلف دنیا سامسونگ در ایران نیز یک برند پرطرفدار و محبوب می باشد.اکثر کسانی که تصمیم به خرید گوشی سامسونگ می گیرند درنهایت به سری سامسونگ گلکسی این شرکت می رسند و الحق که کهکشانی های این کمپانی جزو محبوب ترین سری های تولید شده تلفن همراه در جهان هستند.

رده بندی های گوشی سامسونگ

مانند بسیاری از کمپانی‌های سازنده گوشی موبایل، سامسونگ هم گوشی‌های خود را در رده بندی‌های مختلف از نظر مشخصات و قیمت معرفی و روانه بازار می‌کند. سری پرچمداران این کمپانی شامل سری نوت و S می‌شود و پس از آن پرفروش‌ترین سری یعنی سری A و سری M به عنوان میان رده های این کمپانی به فروش می‌رسند. 

1- سری Note گوشی سامسونگ

سری نوت از گوشی‌ Samsung که به عنوان پرچمداران گلکسی سامسونگ شناخته می‌شوند، مشخصه‌ی اصلی آنها استفاده از سخت افزاری قوی و مجهز بودن به قلم است. به کمک قلم S-Pen در سامسونگ شما به خوبی قادر خواهید بود که یادداشتها و ویرایش‌های خود را به راحتی انجام داده و از کار کردن با آن با توجه به اینکه هوشمند است، نهایت لذت را ببرید.

2- سری سامسونگ گلکسی S

سری گلکسی S سامسونگ اعضای اصلی این غول بزرگ کره‌ای هستند. گوشی های سری S ویژگی‌های بسیار جذابی دارند که می‌توان در همه مشخصات فنی این گوشی ‌ها از جمله دوربین، نمایشگر، باتری و پردازنده آن را یافت. در سال 2021 پرچمدار سری S در این کمپانی اختصاص به گوشی گلکسی S21 داشت و این چرخه طبیعتاً تا مدلهای بعدی و تا سالیان آینده ادامه خواهد داشت.

3- گوشی سامسونگ Galaxy M و Galaxy A

گوشی میان رده سامسونگ شامل سری A  و سری M می‌شود که هر یک از این دو سری با هدف خاصی معرفی شده‌اند. به عنوان مثال گوشی سامسونگ سری Galaxy A که شروع آن با Galaxy Alpha بود، با هدف ارائه سخت افزار قوی در قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به پرچمداران این کمپانی معرفی شده‌اند. از گوشی‌های پرفروش این سری از سال 2020 به بعد می‌توان به گلکسی A51، A71 و A52s اشاره کرد. در سری M از گوشی های سامسونگ ، سامسونگ تمرکز را بر روی ظرفیت باتری گذاشته است. گوشی‌های این سری از ارزان‌ترین تا گران‌ترین آن همگی باتری‌هایی قدرتمند با دوام بالا دارند. کسانی که قصد خرید گوشی سامسونگ با گارانتی با باتری قوی را دارند، بهترین انتخاب آنها می‌تواند یک مدل از این سری باشد.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ

شما می توانید برای خرید گوشی سامسونگ با گارانتی معتبر و همراه با کد رجیستری از طریق همین صفحه اقدام کنید. همچنین به دلیل بروز رسانی مرتب روزانه و ساعتی می توانید برای بررسی و رصد قیمت گوشی سامسونگ نیز این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کرده و با کلیک یا لمس روی هر یک از مدل های زیر نیز میتوانید نقد و بررسی تخصصی گوشی سامسونگ مورد علاقه خود را مطالعه نمایید.

سامسونگ در رقابت تنگاتنگی با اپل و شیائومی بر سر تصاحب سهم فروش گوشی در بازار هستند. یکی از مواردی که سامسونگ روی آن نسبت به رقیب چینی خود ضعف دارد قیمت گوشی سامسونگ است. در واقع بازار هدف اصلی شرکت های نامبرده در گوشی های اقتصادی و شبه پرچم دار با هم نقاط مشترکی داشته و این بازار مشترک باعث رقابت زیادی از منظر بالا بردن کیفیت و خدمات و از آن سو پایین آوردن قیمت شده است که قطعا نتیجه نهایی برای مصرف کننده تولید و عرضه و فروش گوشی هایی روز به روز بهتر و با کیفیت تر با قیمت‌هایی مناسب و رقابتی خواهد بود.

چرا گوشی سامسونگ؟

مردم با اعتماد به این ابر کمپانی و خرید گوشی سامسونگ در سال جاری نیز نشان دادند سامسونگ با اقتدار راه موفقیت را همچون گذشته می پیماید و عناوینی همچون بهترین و برترین و پرفروشترین و... را مثل هر سال برای فروش جهانی و سالیانه تصاحب کرده است. در این رقابت تنگاتنگ تنها چیزی که شاید کمی برای خرید گوشی سامسونگ جلودارتان باشد تنوع بی نظیر مدل هاست که انتخاب را سخت میکند در این راه ما کنار شما هستیم و با انوع مقالات در بلاگ و پشتیبانی و مشاوره رایگانِ آنلاین و تلفنی به شما کمک میکنیم تا بهترین مدل از گوشی سامسونگ با قیمت مناسب را برای خود انتخاب نمایید.