تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

هندزفری بلوتوث سامسونگ

همان طور که می دانید نام شرکت سامسونگ در دنیای رقابت سر سخت بین گوشی های هوشمند در دسته ی نام های آشنا و پرطرفدار قرار گرفته است. در کنار محصولات اصلی مثل گوشی سامسونگ لوازم جانبی سامسونگ نیز جزء محصولات پرطرفدار و با کیفیت بازار جای دارند. یکی ازاین محصولات هندزفری سامسونگ می باشد که در دنیای پر مشغله امروز بسیار کاربرد دارند. یک نوع منحصر و خاص این هدفون ها، هندزفری بلوتوثی سامسونگ است که پس از ارائه، در دسته ی محصولات پر فروش جای گرفت. قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ تنوع بسیاری دارد به طوری که اکثر افراد می توانند متناسب با بودجه خود برای خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ اقدام نمایند. یکی از دلایل مهمی که افراد انتخاب خود در خرید هندزفری را از هندزفری های معمولی قبلی به هندزفری بلوتوثی تغییر دادند، خلاص شدن از شر سیم هایی بود که در بیشتر مواقع با گره خوردن باعث آزار کاربران می شد و یا مانع حرکت و راحتی آن ها می گردید.

کیفیت بالای این محصولات و در کنار تنوع جالبی که دارند دو ویژگی مهمی است که افراد را مشتاق به خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ می کند. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که یک هندزفری بلوتوثی خوب چه ویژگی هایی دارد و چه محصولی متناسب با چه کاربری است. در این مطلب انواع مختلف هندزفری بلوتوث سامسونگ را بر می شمریم و یک راهنمای مناسب برای خرید به شما ارائه می کنیم. قبل از توضیحات باید بدانید از لحاظ فنی هندزفری و هدست یا هدفون با هم تفاوت دارند که بهتر است برای درک بهتر تفاوت آنها به این مقاله مراجعه کنید ولی در این جا ما تمام این محصولات را هندزفری میخوانیم.

کاربرد هندزفری بلوتوث سامسونگ

زندگی در دنیای مدرن و به همراه داشتن همیشگی گوشی های هوشمند سبب شد تا لوازم جانبی چون هندزفری ها هم به همراهان دائمی ما تبدیل شوند. افراد در رفع نیاز های روزانه خود مانند گوش دادن به انواع صداها از قبیل موسیقی و کتاب صوتی یا تماشای فیلم و از آن مهم تر برای مکالمه از هندزفری استفاده می کنند و در خودرو، محل کار، سالن های ورزشی و در بسیاری از مکان های دیگر این محصولات را همراه خود دارند. با این که هندزفری های سیمی هم تقاضای بسیاری از سوی کاربران داشتند و دارند اما با معرفی هندزفری های بلوتوثی، این محصولات تازه نفس محبوبیت حداکثری بازار را از آن خود کردند. البته قاعدتا رنج قیمت هندزفری بلوتوث از مدل های سیم دار بالاتر است و به همان نسبت نیز کارایی بیشتری داشته و استفاده از آن راحت تر است.

هندزفری بلوتوثی سامسونگ در فرم ها و مدل های مختلفی طراحی می شود، بعضی از این محصولات از نوع تو گوشی هستند و برخی در پشت گردن قرار می گیرند و باعث می شوند شبیه به گذشته سیم ها به لباس ها و وسایل دیگر گیر نکنند، به هم گره نخورند. برای خرید هندزفری بلوتوث جدید باید تفاوت این مدل ها را بررسی کرده و برحسب نیاز خود خریدی معقول و منطقی انجام دهید.

شرکت سامسونگ هندزفری های متنوعی دارد مثلا یکی از محبوب ترین هندزفری ها، هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل LEVEL U Pro است. این محصولات به کیفیت بالا، ارگونومی خاص و مناسب و تنوع بسیارشان معروفند. پس اگر قصد تهیه یک محصول جدید را دارید، خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

ویژگی ها و انواع هندزفری بلوتوث سامسونگ

هندزفری بلوتوثی همان طور که از نامش بر می آید از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود و پس از آن به راحتی قابل استفاده است. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید انواع متنوع این محصولات چه هستند و چه قابلیت هایی دارند.

هندزفری تو گوشی

این مدل هندزفری کاملا درون گوش قرار می گیرد و به آن ایرفون نیز می گویند، قرار گرفتن داخل گوش و نزدیکی به پرده ی گوش سبب می شوند که شنوایی شما نسبت به آوایی که پخش می شود در بهترین حالت خود قرار داشته باشد و خبری از نویز سر و صداهای بیرونی نباشد. این نوع هندزفری در دسته محبوب ترین ها قرار می گیرد و به جهت آن که بسیار کوچک است و حمل و استفاده آن دست و پا گیر نیست، بیشترین فروش را داشته است. تنها نکته ای که در خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل تو گوشی باید به آن توجه کنید فیت بودن آن و هماهنگی فرم آن با گوش شماست. یکی از مدل های تو گوشی محبوب گلکسی بادز پلاس سامسونگ است.

هندزفری دور گردنی

طراحی این محصولات بسیار جالب است به طوری که این هدفون ها در گوش قرار گرفته و امتداد آن دور گردن را می پوشاند، در واقع این مدل از هندزفری ها بهترین انتخاب برای افرادیست که تمایل ندارند هندفری به صورت ثابت در گوششان قرار بگیرد و معمولا احساس مزاحمت و ناراحتی دارند. توجه داشته باشد که به جهت فراوانی محصولات بی کیفیت و تقلبی حتما برای استعلام قیمت هندزفری بلوتوثی سامسونگ و خرید آن به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. یکی از پرفروش ترین مدل های هندزفری بلوتوث سامسونگ دورگردنی مدل لول یو پرو و مدل یو فلکس است.

هندزفری روی گوشی

ویژگی مهم این محصولات نسبت به مدل های دیگر آن است که کمترین ضرر را به سیستم شنوایی می رسانند چرا که روی گوش خارجی قرار می گیرند. اندازه ی آن ها چیزی بین ایرفون ها و هدفون های دور گوشی است و می توان گفت که انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که حرکت بسیاری دارند، مانند ورزشکاران.

هندزفری اسپیکر دار

یکی از جدید ترین محصولات سامسونگ هدفون بلوتوثی مجهز به بلند گوست که می تواند صدا ها را در محیط پخش کند، اگر از انواع با کیفیت تر آن انتخاب کنید متوجه می شوید که کیفیت پخش صدای آن درست مانند یک اسپیکر خواهد بود.

همان طور که پیش تر گفتیم برند های مختلفی از ارزان قیمت تا گران قیمت هندزفری به بازار عرضه می کنند، اما چه دلایلی هندزفری بلوتوثی سامسونگ را به انتخاب بهتری تبدیل می کند؟؟ نکته ی اولی که هر فردی برای استفاده از هندزفری، چه برای مکالمه و چه برای گوش دادن به موسیقی درنظر دارد، راحتی محصول است. سامسونگ با طراحی سنجیده محصولات ظریف و سبکی تولید کرده و توانسته رضایت مخاطبان را به دست آورد.

نکته ی دوم جنس مناسب و با کیفیت هندزفری بلوتوثی است که از دو جهت اهمیت پیدا می کند، اول این که این محصولات مستقیما با گوش شما در ارتباط هستند و استفاده از محصولی با جنس نا مرغوب می تواند به گوش آسیب برساند، و دوم آن که خریداران دوست ندارند که مدت کوتاهی پس از استفاده از محصول، هندزفری آن ها خراب شود و قابل استفاده نباشد، پس با خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ مفید بودن عمر استفاده ی خود را تضمین می کنند.

نکته ی سومی که از هر هدفونی انتظار می رود، کیفیت بالای صدای پخش شده از آن است که سامسونگ ثابت کرده که محصولاتش در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند و علاوه بر برخورداری از سطح بالای شدت صوت به جهت طراحی مناسب از ایجاد اختلال توسط صداهای بیرونی و مزاحم با استفاده از سیستم هایی مثل اکتیو نویز کنسلیشن جلوگیری می کنند.

در آخر باید گفت که هندزفری بلوتوث سامسونگ به راحتی به گوشی متصل می شوند ونکته ی جالب راجع به آن ها این است که برای استفاده از این محصولات نیازی نیست که گوشی هوشمند شما نیز حتما از برند سامسونگ باشد.