تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

خرید تبدیل و مبدل

تبدیل و مبدل را می‌توان جزو آن دسته از لوازم جانبی در نظر گرفت که کاربرد فراوانی دارند. به عنوان مثال شما یک شارژر را در نظر بگیرید که قسمت اتصال آن به صورت سه شاخه طراحی شده است و پریزی که شما استفاده می‌کنید از نوع دو شاخ می‌باشد. در اینگونه مواقع یک مبدل آداپتور یا تبدیل شارژر است که می‌تواند به شما کمک کند. همین مورد را می‌توان برای کابل‌های انتقال صدا و پورتهای گوناگون مثال زد. پس مبدل وسیله‌ای است که پورت خروجی شما را به یک پورت قابل استفاده دیگر تبدیل می‌کند.

کابل شارژ را می‌توان از مرسوم‌ترین نوع مبدل‌ها در نظر گرفت که یک سمت آن درگاه USB و سمت دیگر آن بسته به نوع گوشی میکرو USB و یا تایپ C طراحی می‌شود. بسیاری از مبدلها از اندازه کوچکی برخوردار هستند که خوشبختانه حمل و استفاده از آن را برای ما راحت تر می‌کنند. به عنوان مثال اکثر مبدل OTG دارای اندازه‌ای کوچکتر از فلش مموری هستند.

انواع تبدیل و مبدل

کابل و مبدل‌ها به انواع گوناگونی دسته بندی می‌شوند. به عنوان مثال کابل تبدیل شما ممکن است برای شارژر و یا هدفون و حتی برای متصل کردن یک فلش مموری به گوشی شما کاربرد داشته باشد. از جمله مبدلها می‌توان به مبدل OTG، مبدل USB به جک 3.5 میلی متری، مبدل USB تایپ C به USB-A و غیره اشاره کرد.

مدتی بود که گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی‌های مختلف جک 3.5 میلی متری خود را حذف می‌کردند. از این رو برای متصل کردن یک هندزفری یا کابل AUX به گوشی خود باید از مبدل میکرو USB به جک 3.5 میلی متری و یا مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری استفاده نمایید.