تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 133
  • 130492 مرتبه
  • 1399/07/13

بهترین گوشی‌های هواوی

بهترین گوشی‌های هواوی

کمتر کسی به دنیای فناوری علاقه دارد و نام غول چینی هوآوی را نشنیده است. یکی از بزرگ‎ترین شرکت‎های سازنده گوشی‌های هوشمند به همراه انواع محصولات دیگر که سال 2019 توانست رتبه دوم را در دنیای گوشی‌های هوشمند بعد از سامسونگ به خود اختصاص دهد.

این شرکت حتی بهار امسال توانست برای مدت کوتاهی بر تخت سلطنت بنشیند، ولی متاسفانه از می 2019 ترس آمریکا از قدرت این شرکت و تحریم‌های مختلف آن باعث شده است هوآوی نتواند آنطور که باید همچنان با قدرت پیش برود.

با این حال بهترین گوشی های هوآوی همچنان در دست تمام کاربران دیده می‌شوند. این شرکت به علت تحریم ترامپ نمی‌تواند از خدمات موبایلی گوگل استفاده کند، ولی به کاربران خود قول داده است سیستم عامل اختصاصی این شرکت به اسم هارمونی در سال 2021 عرضه خواهد شد تا این انحصارطلبی آمریکا از بین برود.

این نام بزرگ در دنیای فناوری با معرفی سری P40 نشان داد هنوز توجه خاصی به نوآوری و کیفیت ساخت بالا دارد و از طرفی اپ استور این شرکت یعنی AppGallery روزبه‌روز تعداد توسعه‌دهندگان بیشتری را جلب کرده است.

با این مقدمه، قصد داریم در این مقاله نگاهی به بهترین گوشی‌های هوآوی بیاندازیم، با این توضیح که محصولاتی که در این مقاله معرفی می‌کنیم حتی ممکن است سال 2019 تا 2020 به بازار آمده باشند، ولی در فهرست ما به دلیل ادامه فروش بالایشان در سال جاری قرار گرفتند.

همچنین گوشی‌هایی را معرفی خواهیم کرد که در بین کاربران ایرانی طرفدار بالایی دارند وگرنه همه می‌دانند میت 30 پرو پرچم‌دار فعلی سری میت هوآوی یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت است.

اما به دلیل قیمت بالا یقینا خیلی از افراد از عهده خرید آن بر نمی‌آیند. پس تا انتها با خاص باکس باشید.ضمنا شما میتوانید برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و فروش فوق العاده گوشی به نرخ مصوب به اینستاگرام خاص باکس ملحق شوید.

1. گوشی Huawei Nova 11i

شرکت هواوی توانسته است با تولید گوشی‌های موبایل سری nova جای خود را در بازار گوشی‌های میان‌رده باز کند. این سری از گوشی‌های برند هواوی به‌خاطر عملکرد سخت‌افزاری قوی و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌شان نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در این بین، گوشی Nova 11i نیز توانسته است به‌عنوان عضوی از این خانواده خوب عمل کند و در فهرست بهترین گوشی‌های هواوی قرار بگیرد. هواوی این گوشی را در ماه مه 2023 معرفی و عرضه کرد. این گوشی ترکیبی است از طراحی زیبا و عملکردی عالی!

گوشی Huawei Nova 11i دارای صفحۀ نمایشی تخت در ابعاد 6.8 اینچ و از نوع IPS LCD است که 1 میلی‌متر حاشیۀ باریک آن را احاطه کرده است. نسبت صفحۀ نمایش به بدنه 94.9 درصد است که این یعنی با صفحۀ نمایشی گسترده روبه‌رو هستیم. این نمایشگر از رزولوشن 1080 × 2388 برخوردار است و توانایی نمایش تقریباً 385 پیکسل در هر اینچ را داراست. همچنین، وجود نرخ نوسازی 90 هرتز در این صفحۀ نمایش باعث شده تا تماشای ویدئو و اجرای بازی در این گوشی به تجربه‌ای روان و لذت‌بخش تبدیل شود.

پردازنده‌ای که گوشی هواوی نوا 11i در دل خود جای داده است پردازندۀ هشت‌هسته‌ای Snapdragon 680 4G با معماری 4 نانومتری از شرکت کوالکام است. چهار هستۀ قدرتمند این پردازنده می‌توانند تا 2.4 گیگاهرتز فرکانس کاری ارائه دهند و چهار هستۀ کم‌مصرف دیگر نیز می‌توانند همین کار را تا میزان 1.9 گیگاهرتز انجام دهند. میزان رم به‌کاررفته در این گوشی 8 گیگابایت بوده و علاوه بر 128 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد. با وجود این مشخصات می‌توان انتظار داشت که گوشی Huawei Nova 11i بتواند از پس اجرای برنامه‌های عملکردی و بازی‌های محبوب دنیای موبایل برآید.

هواوی در جدیدترین گوشی خود از سری نوا دو سنسور دوربین در پشت آن تعبیه کرده است که شکل قرارگیری دوگانۀ آن‌ها مانند دو ستاره‌ای است که در یک مدار قرار دارند. دوربین اصلی و عریض این گوشی دارای رزولوشنی 48 مگاپیکسلی است و یک سنسور تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل نیز آن را همراهی می‌کند. وجود قابلیت‌هایی مانند Super Night Shot 2.0 برای تصویربرداری با بهترین کیفیت در شب و AI Snapshot برای تنظیم سرعت شاتر نسبت به حرکت اجسام در دوربین باعث شده تا دوربین گوشی هواوی Nova 11i در سطح خودش عملکردی قابل‌قبول داشته باشد. جلوی این گوشی نیز مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. دوربین‌های این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارند.

باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر است که با برخورداری از قابلیت توربو سوپرسارژ 40 واتی می‌تواند در مدت‌زمان 30 دقیقه به 60 درصد شارژ برسد. در پایان می‌توان این نتیجه را گرفت که گوشی هواوی نوا 11i یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توان در فهرست خرید بهترین گوشی‌های هواوی قرار داد و انتظار داشت که خرید آن مانند خرید سایر گوشی‌های هواوی رضایت کاربر را به‌دنبال داشته باشد.

مشخصات کامل و خرید گوشی Huawei Nova 11i

بهترین گوشی هواوی 2020

2. گوشی Y9a

سماجت هواوی برای بقا و جنگیدن در سخت ترین شرایط ممکن واقعا تحسین بر انگیز است. همانطور هم که از نامش پیداست هواوی یک دستاورد بزرگ چینی است و نباید آن را دست کم گرفت.

قیمت هواوی Y9a در بازار جهانی در حدود 200 یورو است که در مقابل مشخصات خوب این گوشی هوشمند واقعا ارزش خرید دارد.

هواوی وای 9A به یک چیپست 8 هسته ای MediaTek با مدل Helio G80 مجهز است و پردازنده گرافیکی که به این چیپست کمک می کند از نوع Mali G52 می باشد.

این گوشی در نسخه 128 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی با حافظه ی رم متفاوت 6 و 8 گیگابایتی معرفی شده است.

سیستم دوربین در این میان رده چهار گانه می باشد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسل است. سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق نیز دیگر دوربین های این گوشی هستند.

با ذکر این مشخصات می‌توان به‌قطع خرید گوشی هواوی Y9a و آوردن آن در لیست بهترین گوشی‌های هواوی را منطقی دانست.

مشخصات کامل و خرید گوشی Huawei Y9a

 

(محصولاتی که در ادامه می‌آید ممکن است فعلاً در فروشگاه موجود نباشد!)

 

بهترین گوشی هواوی 2022

3. گوشی هواوی Mate 40 Pro

گوشی هواوی میت 40 پرو را می‌توان اقتدار هواوی در سال 2021 دانست که با تمامی مشکلات پیش رو همچنان بهترین گوشی هواوی خود را در بین رقبای قدرتمند خود معرفی می‌کند. چه طرفدار این برند باشید و چه به کمپانی‌های شیائومی یا سامسونگ علاقه مند باشید، هواوی میت 40 پرو دارای بهترین دوربین در بین گوشی‌های پرچمدار می‌باشد که تا کنون ساخته شده است.

هواوی برای این پرچمدار خود از آخرین نسل پردازنده های اختصاصی خود به نام Kirin 9000 5G استفاده کرده است. این چیپست از معماری 5 نانومتری استفاده می‌کند. این پردازنده هشت هسته ای است و قدرت بسیار بالایی دارد که شما چه در کارهای سنگین و چه در کاربری عمومی هیچ افت سرعتی را در Mate 40 Pro احساس نمی‌کنید.

Mate 40 Pro از یک صفحه نمایش بزرگ OLED استفاده می‌کند که مانند سری پرچمداران قبلی هواوی به شکل خمیده طراحی شده است. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده می‌کند و وضوح بسیار خیره کننده ای دارد. تراکم پیکسلی این نمایشگر به 446 پیکسل بر اینچ می‌رسد که در کنار ویژگی HDR10 تماشای فیلم و عکس را برای شما لذت بخش تر می‌کند.

هواوی پس از همکاری با شرکت سازنده دوربین یعنی لیکا پیشرفت خوبی در زمینه دوربین گوشی های خود داشت. این قاعده در گوشی Mate 40 Pro به عنوان بهترین گوشی هواوی نیز رعایت شده است و شما در این گوشی سه دوربین 50 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل تله فوتو پیروسکوپ و یک دوربین 20 مگاپیکسل فوق عریض را در اختیار دارید. دوربین سلفی هم یک سنسور 13 مگاپیکسلی است.

باتری میت 40 پرو یک سلول قدرتمند 4400 میلی آمپری است که به نظر برای این نمایشگر و پردازنده کم مصرف کافی باشد. ضمن اینکه یک شارژر پرسرعت 66 واتی هم درون جعبه این گوشی قرار دارد که با سرعت بسیار خوبی گوشی شما را شارژ می‌کند.

 

بهترین گوشی هواوی 2022

4. گوشی هواوی Nova 9

کمپانی فرعی نوا از هواوی را می‌توان مانند کمپانی ردمی از شیائومی دانست که با پیشرفتهای خوبی که داشتند به یک برند جداگانه از شرکت مادر خود تبدیل شدند. گوشی هواوی Nova 9 هم یکی از بهترین گوشی های نوا است و با توجه به مشخصاتی که دارد قطعا هرشخصی را به خرید وسوسه می‌کند. نوا 9 یکی از نخستین گوشی های هواوی است که با سیستم عامل اختصاصی هارمونی معرفی شده است.

نوا 9 از یک طراحی زیبا در کنار یک نمایشگر 6.57 اینچی OLED استفاده می‌کند. این نمایشگر به صورت خمیده طراحی شده است و از 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. دیگر ویژگیهای جذاب این پنل باکیفیت نرخ نوسازی 120 هرتزی در کنار ویژگی HDR10 است. وضوح پنل هم به 1080*2340 پیکسل می‌رسد.

این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هواوی هم می‌تواند با دیگر برندها به رقابت بپردازد. چرا که یک سیستم دوربین چهارگانه شامل لنزهای اصلی 50MP، فوق عریض 8MP و دو لنر ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که کیفیت خیره کننده ای را در کنار سلفی 32 مگاپیکسلی برای شما  چه در عکاسی و چه در فیلم برداری رقم می‌زند.

باتری هواوی Nova 9 دارای ظرفیت 4300 میلی آمپری است که به خوبی از پس تامین نیروی مورد نیاز پردازنده و نمایشگر شما به عنوان اجزای اصلی سخت افزار بر می‌آیند. این باتری به کمک یک شارژر پرقدرت و سریع 66 واتی ظرف مدت تنها 38 دقیقه فول شارژ می‌شود.

پردازنده یکی از اصلی ترین بخش های سخت افزاری گوشی می‌باشد که گاهی سرنوشت برای خرید آن مدل از گوشی را تعیین می‌کند. نوا 9 از چیپست میان رده شرکت امریکایی اسنپ دراگون با مدل Snapdragon 778 4G استفاده کرده است. این پردازنده از هشت هسته و یک معماری 6 نانومتری استفاده می‌کند که در کمترین زمان ممکن فرامین شما را چه در امور روزمره و چه در بازی ها اجرا می‌کند.

 

بهترین گوشی هواوی P40 Pro

5. گوشی هواوی P40 Pro

P40 Pro هم یکی از بهترین گوشی های پرچمدار هواوی است که در سال 2020 جهت رقابت با دیگر کمپانی‌ها وارد دنیای رقابت شد. اما گوگل تمام توان خود را گذاشت تا این گوشی را از رقابت باز دارد. این یعنی گوشی فاقد سرویسهای گوگل بود و متاسفانه برنامه‌های وابسته به آن را نیز اجرا نمیکرد. اما هواوی اپ گالری خود را جایگزین کرد تا این حفره را با آن پوشش دهد و موفق هم شد.

هواوی P40 Pro از یک طراحی بسیار خاص و زیبا استفاده می‌کند که قادر است هر فردی را به سمت خود جلب کند. صفحه نمایش این گوشی از چهار طرف آن خمیده است و اندازه‌ای معادل 6.58 اینچ دارد. این نمایشگر از کیفیت بسیار خوب با تراکم پیکسلی 441 بهره می‌برد. بر روی آن نیز بریدگی شبیه به یک کپسول برای قرارگیری دوربین سلفی و لنز کمکی ایجاد شده است.

خرید گوشی هواوی P40 Pro

در بخش عکاسی و فبلم برداری هواوی از 3 لنز در P40 Pro استفاده کرده است.لنز اصلی گوشی که تصاویر خیره کننده‌ای را ثبت می‌کند یک سنسور 50 مگاپیکسلی استو یک لنز 12 مگاپیکسلی تله پیروسکوپ و 40 مگاپیکسلی فوق عریض نیز در کنار دوربین اصلی قرار گرفته‌اند.

پردازنده این گوشی چیپ پرچمدار هواوی در سال 2020 یعنی Kirin990 5G است که لیتوگرافی 7 نانومتری دارد. در کنار این پردازنده قدرتمند 8 گیگابایت فضای رم قرار گرفته است. فضای ذخیره سازی نیز در سه نسخه متفاوت به اندازه 128، 256 و 512 گیگابایت می‌باشد.

باتری که هواوی در این گوشی استفاده کرده است یک سلول قدرتمند 4200 میلی آمپری است که با شارژر قدرتمند 40 وات، شارژر بیسیم 27 وات و شارژ معکوس 27 وات قدرت می‌گیرد.

 

بهترین گوشی هواوی 2022

6. گوشی هواوی Nova 8

گوشی های نوا هم به تازگی در میان برندهای قدرتمند دیگر جولان می‌دهند و با مشخصات چشمگیری که دارند، رقبای خود را به چالش می‌کشند. این موضوع در مورد گوشی هواوی Nova 8 هم کاملاً صادق است. با اولین دیدار این گوشی به خوبی متوجه این موضوع می‌شوید که Nova 8 در سطح یک قاتل پرچمدار تمام عیار است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. همه این نکات مثبت تنها در چهره‌ی این گوشی نهفته نشده و مشخصات آن هم بسیار کارآمد می‌باشد.

با اولین نگاه به این گوشی شما صفحه نمایش 6.57 اینچی آن را می‌بینید. این صفحه نمایش با تکنولوژی OLED ساخته شده است و کیفیت بسیار خوبی را در کنار ویژگی‌های مثبت حفظ کرده است. از جمله ویژگی نرخ نوسازی 90 هرتز به همراه پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ که این گوشی را به یکی از بهترین های بازار تبدیل کرده است. 

در بخش دوربین ما شاهد لنزهای چنگانه و بسیار باکیفیت هستیم که گوشی‌های هواوی را معمولاً به یکی از بهترین گوشی ها برای عکاسی تبدیل کرده اند. لنز اصلی یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که در کنار خود سنسورهای 8 مگاپیکسل فوق عریض و دو لنز ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی را قرار داده است. دوربین سلفی هم یک سنسور 32 مگاپیکسلی است که قادر به ثبت سلفی‌های بسیار خوبی برای شما می‌باشد.

قلب تپنده‌ی هواوی Nova 8 یک پردازنده 7 نانومتری است که Kirin 820E نام دارد. این پردازنده را خود هواوی ساخته است و از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. Kirin 820E شامل شش هسته بوده و با چیپست Mali-G57 در بخش گرافیکی جفت شده است. قطعا با 8 گیگابایت حافظه رم شما بهترین عملکرد پردازشی را در این گوشی شاهد خواهید بود.

باتری هواوی Nova 8 به عنوان یک میان رده معرفی شده در سال 2021 کمی ضعیف است و هواوی باید سال بعد بهترین گوشی‌های هواوی خود را با یک باتری قوی تر معرفی کند. ظرفیت این باتری 3800 میلی آمپر بوده اما با یک شارژر 66 وات تجدید قوا می‌کند.

 

بهترین گوشی های هواوی

7. گوشی هواوی P30 Lite

چه گوشی در بازار شبیه به گوشی هوای P30 است، مانند P30 عکس می گیرد و با این وجود ارزان تر و سبک تر از آن است؟ بله درست حدس زده‌اید، این مدل گوشی Huawei P30 Lite است. در نگاه اول، طراحی آن به همان اندازه خیره کننده است، قابلیت های امیدوار کننده در بخش بازی و پردازش دارد، اما مهمتر از همه با یک دوربین سه گانه باکیفیت و حرفه‌ای در قاب پشتی معرفی شده است.

همه گوشی‌های P30 از یک زبان طراحی استفاده می‌کنند. بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم و طراحی براقی را دارند. صفحه نمایشی که گوشی P30 Lite از آن استفاده می‌کند یک نمایشگر 6.15 اینچی است که وضوح Full HD دارد. فناوری این نمایشگر IPD LCD است و تراکم پیکسلی آن به 415 پیکسل بر هر اینچ می‌رسد.

خرید گوشی هواوی P30 Lite

این گوشی از نظر حافظه در نسخه‌های مختلفی همچون حافظه 4+64، 4+128، 6+64، 6+128 و 6+256 گیگابایت ساخته شده است. در بخش باتری نیز P30 لایت از یک باتری 3340 میلی آمپری استفاده می‌کند که به کمک شارژر 18 وات تجدید قوا می‌کند. پردازنده این گوشی ساخت هواوی و مختص این برند است. این پردازنده 12 نانومتری Kirin 710F نام دارد و شامل هشت هسته پردازشی است.

دوربین‌هایی که هواوی در این گوشd استفاده کرده است نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. دوربین اصلی سنسور 48 مگپیکسلی است و در کنار خود لنز کمکی فوق عریض 8 مگاپیکسل و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل را دارد. از این رو یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین گوشی های هواوی را می‌توان همین P30 Lite معرفی کرد.
 

بهترین گوشی هواوی 2020

8. گوشی هواوی Y7a

بعضی اوقات احساس می‌کنیم که آشفتگی سال 2020 هرگز به پایان نخواهد رسید، اما هواوی همچنان امیدوار است. مدتی است که هواوی Y7a یا همان P smart 2021 معرفی شده است. شاید ذکر این نکته مهم باشد که هواوی Y7a در برخی از بازارها با مشخصات یکسان با نام P Smart 2021 نیز شناخته می شود. تنها تفاوت این دو گوشی یک گزینه ذخیره سازی 64 گیگابایتی در Y7a است، در حالی که P smart 2021 فقط در پیکربندی 128 گیگابایتی ارائه می شود.

به هر حال، هواوی Y7a از یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی FullHD بهره می برد. یک چیپست Kirin 710A در راس این گوشی است، یک پردازنده که در سال 2018 آغاز به کار کرد و به علاوه "A" در نام مخفف یک فرایند تولید 14 نانومتری است. با وجود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در هواوی Y7a، انتظار داریم استقامت خوبی را در این بخش داشته باشیم. مشخصات سخت افزاری این گوشی در حدی هست که بتوان از آن به عنوان بهترین گوشی هواوی 2020 یاد کرد.

خرید هواوی Y7a

در قسمت پشتی نیز یک دوربین با رزولوشن استاندارد با یک واحد اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که با ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی تکمیل می شود. یکی از این دوربین‌ها ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند.

بسیار خوب، همه چیز به جز خدمات Google Play به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند. گزینه جایگزین سرویس های موبایل هواوی و AppGallery، یک مورد بسیار خوب است که شما را بدون برنامه نمی‌گذارد.

 

 

خرید Y9a

از دیگر ویژگی های این گوشی صفحه نمایش 6.63 اینچی LCD آن می باشد که هیچ بریدگی برای قرار گیری دوربین سلفی روی آن را اشغال نکرده است. همگی این سخت افزار از یک باتری بسیار خوب 4200 میلی آمپری تغذیه می کنند.

طراحی زیبا در سطح پرچم داران و همچنین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری جذاب، همگی باعث شده اند تا این گوشی در لیست بهترین گوشی های هواوی 2020 قرار بگیرد.

بهترین گوشی های هواوی

9. گوشی Honor 9X

گوشی آنر 9X پس از یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های آنر یعنی 8X به بازار آمد و همین ابتدا بگوییم از خدمات موبایل گوگل استفاده می‌کند.

این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود ویژگی‌های متعددی دارد از جمله نمایشگر تمام صفحه و بدون بریدگی، 3 دوربین در عقب با حسگر اصلی 48 مگاپیکسل و همچنین باتری بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعت.

شاید مهم‌ترین نکته‌ای که با دیدن این گوشی به چشم آید مکانیسم دوربین پاپ‌آپ جلو آن است تا جذابیت گوشی دو چندان باشد.

آنر 9X به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوآوی 2020 یک نمایشگر با دقت 1080 در 2340 پیکسل دارد که اندازه 6.59 اینچی آن برای طرفداران گوشی‌های بزرگ خبر خوبی است.

دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی تصاویر بسیار خوبی در روز و شب می‌گیرد و به کمک دوربین فوق عریض نیز می‌توانید افراد بیشتری را داخل قاب تصویر قرار دهید.

دوربین جلو 16 مگاپیکسل در روز تصاویر بسیار باکیفیتی می‌گیرد و رنگ‌ها نیز دقیق ثبت می‌شوند. 

تنها سرعت شارژ آهسته و 10 وات این گوشی ممکن است توی ذوق بزند که البته به عقیده برخی افراد عمر باتری در دراز مدت بیشتر خواهد بود.

خرید Honor 9X

سرعت شارژ نیز به نحوی است که باتری بعد از نیم ساعت 27 درصد شارژ خواهد شد. اما حفظ شارژ یکی از نقاط قوت این گوشی است و اگر متعادل از آن استفاده کنید به روز دوم نیز خواهد کشید.

 

بهترین گوشی های هواوی

10. گوشی Y9s هوآوی

این محصول هوآوی نیز مانند خواهرخوانده خود آنر 9X که در بالا معرفی کردیم می‌تواند از خدمات موبایل گوگل استفاده کند و مشخصات تا حد زیادی مشابه دارد.

اطراف نمایشگر 6.59 اینچی این گوشی را حواشی باریکی گرفته است و خمیدگی‌های شیشه عقب ظاهر Y9s را به مراتب جذاب‌تر کرده است.

استفاده از مکانیسم دوربین سلفی پاپ‌آپ به کاربر اجازه می‌دهد تجربه کار با یک نمایشگر تمام صفحه را داشته باشد و از آن لذت ببرد.

فریم آلومینیومی این گوشی مهر تضمینی برای قرار دادن Y9s در فهرست بهترین گوشی های هوآوی 2020 ما است، چون آن را به یک محصول باکیفیت ساخت بالا و خوش‌دست تبدیل می‌کند.

این گوشی از چیپست میان‌رده کرین 710F استفاده می‌کند که یک انتخاب مناسب برای کاربران معمولی است.

در کنار این مشخصات باید 6 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی را نیز قرار دهید تا قدرت گوشی برای مولتی تسکینگ نیز بسیار خوب باشد.

برای تست ما بازی Real Racing 3 را اجرا کردیم و تجربه بسیار خوبی داشتیم. علاوه بر این، بازی‌های ندای وظیفه و پابجی موبایل به خوبی اجرا می‌شوند.

سه دوربین عقب این گوشی عبارتند از حسگر اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسل.

دوربین جلو نیز 16 مگاپیکسلی است و تصاویر خوبی می‌گیرد. حالت Night Mode که مانند امضای شخصی هوآوی است در این گوشی کیفیت عکاسی در شب را به مراتب بالا می‌برد.

خرید هواوی Y9s

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت این گوشی به راحتی بیشتر از یک روز دوام خواهد آورد تا دائما نزدیک به پریز برق نباشید.

 

بهترین گوشی های هواوی

11. گوشی Honor 10i

Honor 10i که به اسم آنر 20 Lite شناخته می‌شود یک عروس دیگر از خانواده گوشی‌های آنر است. کاربران این گوشی نیز بدون مشکل از خدمات موبایل گوگل استفاده می‌کنند.

کیفیت ساخت این گوشی تضمینی برای قرارگیری آن در فهرست بهترین گوشی های هوآوی 2020 است و در نمای جلو یک نمایشگر 6.21 اینچ با حفره قطره‌ای شکل دیده می‌شود که به گوشی یک ظاهر مدرن می‌دهد.

ویژگی مثبت این گوشی توزیع مناسب 164 گرم وزن آن است تا در دست سبک حس شود. 

محصول آنر همچنین یک نمایشگر بزرگ 6.21 اینچی با دقت فول اچ‌دی و کیفیت بسیار شارپ دارد. اگر به مشخصات آنر 10i نگاه کنیم می‌بینیم هوآوی تصمیم به استفاده از چیپست کرین 710 به همراه 4 گیگابایت رم برای این میان‌رده خود گرفته است.

به عبارت دیگر افرادی که دنبال یکی از بهترین گوشی های 2020 هوآوی با قیمت پایین می‌گردند، بهترین انتخاب را پیدا کردند.
برای باتری یک سلول لیتیوم پتاسیومی به ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است که با سرعت شارژ 10 وات، شارژ خواهد شد.

بخش نرم‌افزاری تنظیمات مختلفی برای افزایش عمر باتری دارد. سپس به دوربین‌های این گوشی می‌رسیم که در عقب سه دوربین 24، 8 و 2 مگاپیکسل و در جلو دوربین 32 مگاپیکسل قرار گرفته است.

به کمک دوربین اصلی در روز می‌توانید تصاویر با جزئیات بالا و واضح بگیرید و دوربین جلو نیز دقت کافی برای ثبت تصاویر سلفی در آلبوم خاطرات شما دارد.

خرید Honor 10i

Honor 10i با نمایشگری با بریدگی کوچک و کیفیت و طراحی زیبا جزو انتخاب‌های مطمئن ما برای این مطلب بود.

 

بهترین گوشی های هواوی

12. گوشی Y6s هوآوی

یک راز موفقیت هوآوی ساخت گوشی‌هایی است که در هر سال جزو پرفروش ترین‌ها باشند و گوشی Y6s با آن که سال 2019 معرفی شده است، ولی به علت جلب اعتماد کاربران جزو بهترین گوشی های هوآوی 2020 نیز قرار می‌گیرد. y6s یکی از رقبای سرسختی کمپانی رقیب یعنی شیائومیست در صورت تمایل میتوانید لیست بهترین گوشی های شیائومی 2020 را نیز در سایت ملاحظه کنید.

محصولی که مثال خوبی برای اثبات حرف هزینه کم برای ساخت یک گوشی بسیار خوب است. همچنین این گوشی مانند برادران بالای خودش با خیال راحت از خدمات موبایل گوگل استفاده می‌کند.

کیفیت ساخت Y6s زیبایی خاصی دارد، به نحوی که هوآوی از یک طرح دو رنگی استفاده کرده است تا ما را یاد گوشی‌های ابتدایی پیکسل گوگل بیاندازد.

یک نیمه این گوشی مات و دیگری براق است و از طرفی وزن و ضخامت پایینی دارد. گوشی Y6s با وجود این که پلاستیکی است، ولی در دست محکم حس می‌شود و زمان افتادن آن روی سطح سخت کمتر نگران می‌شوید.

با توجه به قیمت گوشی میتوان گفت یکی از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون تومان Y6s می باشد. نمایشگر 6.09 اینچی آن دقت متوسط اچ‌دی پلاس را دارد، اما نور آبی را می‌تواند فیلتر کند تا چشمان شما هنگام کار با گوشی در شب خسته نشوند.

مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چیپست مدیاتک هلیو P35 به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت رم است تا کاربرانی که دوست دارند از بین بهترین گوشی های هوآوی 2020 یک محصول ارزان را برای انجام کارهای روزمره خود یا فرزندشان انتخاب کنند، نگرانی نداشته باشند.

بازی‌های سنگینی مانند آسفالت 9 و ندای وظیفه حتی اجرا می‌شوند، ولی باید انتظار افت فریم را داشته باشید. 

برای عکاسی تنها دوربین 13 مگاپیکسل در عقب و 8 مگاپیکسل در جلو را در اختیار دارید که تصاویر قابل قبولی می‌گیرند.

خرید هواوی Y6s 

باتری این گوشی ظرفیت متوسط 3020 میلی‌آمپر ساعت دارد و شاید تنها شکایت ما شارژ آن با پورت قدیمی میکرو یواس‌بی باشد.

 

بهترین گوشی های هواوی

13. گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی

گوشی‌هایی کمی می‌توانند فرمول قیمت عالی و عملکرد عالی را حفظ کنند، ولی خوشبختانه Y9 Prime 2019 یکی از آن‌ها و جزو بهترین گوشی های هوآوی 2020 فهرست ما است.

با نگاه به قابلیت‌های این گوشی به خوبی متوجه این موضوع می‌شویم یعنی مواردی مانند دوربین جلو پاپ‌آپ، استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت تصاویر دوربین، عمر باتری فوق‌العاده عالی و البته جذابیت و کیفیت ساخت بالا.

مهم‌ترین ویژگی این دوربین نمایشگر تمام صفحه آن به لطف استفاده از دوربین پاپ‌آپ است و هوآوی قول داده است این دوربین 100 هزار مرتبه بدون مشکل قابل استفاده باشد و وزن 15 کیلوگرم را حتی تحمل می‌کند تا نگران شکستن آن نباشید.

نمایشگر 6.59 اینچی این گوشی با دقت فول اچ‌دی پلاس خود کیفیت بسیار بالایی دارد و اگر دوست داشته باشید می‌توانید از تنظیمات داخل نمایشگر کیفیت رنگ‌ها را مطابق میل خود تغییر دهید.

Y9 Prime 2019 در بین سایر بهترین گوشی های هوآوی 2020 یکی از بهترین عمرهای باتری را دارد. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت این میان‌رده حتی از نظر حفظ شارژ از گوشی آیفون 11 پرو مکس بهتر عمل می‌کند.

استفاده از چیپست کرین 710F از طرفی به این میان‌رده اجازه می‌دهد حتی بازی‌های مدرن مانند Call of Duty را به خوبی اجرا کند.

سه دوربین عقب گوشی Y9 Prime 2019 دقت‌های 16، 8 و 2 مگاپیکسل دارند و دوربین عقب تصاویری که می‌گیرد از نظر کنتراست، جزئیات و شارپ بودن بسیار خوب هستند.

همچنین باید به دوربین جلو 16 مگاپیکسل این گوشی اشاره کنیم که تصاویر خوب، البته با کمی نوردهی بیش از حد ثبت می‌کند.

گرچه، برای اشتراک‌گذاری روی اینستاگرام کیفیت بسیار خوبی دارند.

خرید هواوی Y9 Prime 2019

اگر قصد خرید یک گوشی خوب را از بین محصولات هوآوی دارید، بدون شک این مدل با نمایشگر بزرگ و جذاب، عمر باتری بسیار عالی و قدرت سخت‌افزاری مناسب یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

 

بهترین گوشی های هواوی

14. گوشی Nova 7i هوآوی

هوآوی هرگز سری گوشی‌های لایت خود را با هیاهو معرفی نکرده است و گوشی Nova 7i (این گوشی به اسم P40 Lite وارد اروپا شده است) نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما هواوی برخلاف توجه نه چندان زیاد برای معرفی و تبلیغات، کیفیت بالای این گوشی و قابلیت‌های بسیار ممتاز آن در کنار یک قیمت عالی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است.

به عنوان مثال، مدل صورتی رنگ این گوشی فوق‌العاده جذاب است و از مشخصات دیگر آن باید به یک نمایشگر ممتاز، چیپست فوق‌العاده قدرتمند و سریع کرین 810 و مجموعه دوربین چهارگانه با قابلیت Night Mode، زوم بدون افت کیفیت، دوربین ماکرو و موارد متعدد دیگر اشاره کنیم.

گوشی Nova 7i همچنین یک باتری فوق‌العاده خوب 4200 میلی‌آمپر ساعت دارد که با فناوری اختصاصی سوپرشارژ هوآوی با سرعت 40 وات سریعا شارژ می‌شود!

مدیریت بخش نرم‌افزاری این گوشی به عهده سیستم عامل اندروید 10 و لانچر EMUI 10 هوآوی است، ولی متاسفانه این عروس زیبا از خدمات موبایل گوگل یا پلی استور محروم شده است.

با این حال اپ استور اختصاصی AppGallery هوآوی روزبه‌روز بیشتر گسترش پیدا می‌کند و بخش زیادی از اپلیکیشن‌های کاربردی و مورد نیاز خود را در آن و سایر اپ استورهای متفرقه می‌توانید پیدا کنید.

نکته بهتر روکش نانو روی این گوشی است تا در برابر پاشیدن تصادفی رطوبت مقاوم باشد و البته نباید انتظار داشته باشید این گوشی میان‌رده کاملا ضدآب باشد. 

نمایشگر این گوشی با توجه به استفاده از یک پنل نمایش 6.4 اینچی با دقت 2310 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ بسیار با کیفیت است و باتری آن در عرض فقط 64 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

ویژگی ممتاز گوشی Nova 7i چیپست آن است که یک سر و گردن بالاتر از تمام میان‌رده‌های در این محدوده قیمتی قرار می‌گیرد و با اختلاف گوشی‌هایی مانند ردمی نوت 8 پرو را در بنچمارک‌ها کنار می‌زند.

به عبارت دیگر با خرید این گوشی راحت تمام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود را اجرا خواهید کرد. در عقب این دستگاه 4 دوربین قرار دارد که تشکیل شدند از لنز اصلی 48 مگاپیکسل، فوق عریض 8 مگاپیکسل و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل.

تصاویر دوربین اصلی در روز ویژگی‌هایی مانند رنگ‌های دقیق، جزئیات مناسب و کیفیت شارپ دارند و در شب به کمک Night Mode می‌توانید بسیار تصاویر با کیفیتی بگیرید.

دوربین جلو نیز 16 مگاپیکسل است و در روز تصاویری با دقت رنگ و کنتراست بسیار خوب می‌گیرد.

خرید هواوی Nova 7i

اگر دنبال واقعا یکی از بهترین گوشی های هوآوی 2020 با قیمت مناسب می‌گردید، گوشی بهتر از این مدل نمی‌توانیم پیشنهاد کنیم که تمام خوبی‌ها را در یک جا دارد. هواوی nova 7i به دلیل مشخصات بالا و کیفیت بی نظیر ساخت در لیست بهترین گوشی های 10 میلیون تومانی نیز قرار گرفته است.

 

بهترین گوشی های هواوی

15. گوشی Nova 5T هوآوی

گوشی Nova 5T یکی دیگر از میان‌رده‌های هوآوی است که البته شباهت کمی با گوشی Honor 20 ندارد. این مدل با یک پنل نمایش 6.26 اینچی ال‌سی‎دی با یک بریدگی حفره‌ای شکل وارد بازار شده است.

داخل این حفره یک دوربین جلو 32 مگاپیکسل قرار می‌گیرد تا تصاویر سلفی شما با دقت بالایی ثبت شوند.

حسگر اثرانگشت در سمت راست این دستگاه قرار گرفته است تا برخلاف برادران زیر نمایشگر خود سرعت بهتری داشته باشد.
چیپست Nova 5T کرین 980 انتخاب شده است که زمانی پرچم‌دار بود و همچنان قدرت بالایی دارد. در کنار این چیپ حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 یا 8 گیگابایت استفاده شده است.

جذابیت اصلی این میان‌رده 4 دوربین عقب است که تشکیل شدند از حسگر اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسل، دوربین ماکرو و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسل که با آرایش عمودی در عقب گوشی دیده می‌شوند.

خریداران گوشی Nova 5T هوآوی خیالشان از نصب پلی استور و استفاده از خدمات موبایل گوگل جمع خواهد بود و این گجت هوشمند یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت دارد که شارژ آن در عرض تنها 24 دقیقه به 50 درصد می‌رسد.

خرید هواوی Nova 5T

خریداران این میان‌رده دستگاهی با کیفیت دوربین بسیار خوب، نمایشگر با کیفیت، سرعت شارژ بالای باتری و قدرت مناسب سخت‌افزاری نصیبشان خواهد شد که شاید تنها نقطه ضعف مهم آن نبود درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون باشد تا نتوانید از هدفون‌های سیمی قدیمی خود بدون رابط استفاده کنید.

 

بهترین گوشی های هواوی

16. گوشی Honor 8A 

آخرین گوشی مقاله بهترین گوشی های هوآوی 2020 را Honor 8A اختصاص دادیم. محصول زیبایی که با قیمت پایین خود از کاربران دلربایی می‌کند.

این دستگاه ظاهر یک محصول مدرن را با توجه به استفاده از یک بریدگی حفره‌ای شکل وسط نمایشگر دارد و مانند تمام محصولات آنر جذاب است.

استفاده از پلاستیک در ساخت آن برای کاهش هزینه‌ها بوده است، ولی دوام گوشی را بالا می‌برد و البته باید بگوییم پنل پشتی راحت لک می‌افتد.

استفاده از حسگر اثرانگشت در این گوشی ارزان جای تشکر دارد و باید اشاره کنیم تعداد دوربین عقب این مدل تنها یک حسگر 13 مگاپیکسل است که شاید از این نظر رقبا حرف‌های بیشتری بتوانند بزنند.

با وجود این، دوربین مورد نظر تصاویر بسیار خوبی می‌گیرد و با دوربین جلو 8 مگاپیکسل نیز سلفی‌های خوبی برای اینستاگرام ثبت خواهید کرد.

باتری Honor 8A نسبتا کوچک و 3020 میلی‌آمپر ساعت است و شارژ کامل آن 2 ساعت و 20 دقیقه زمان می‌برد.

همچنین نمایشگر 6.09 اینچی ال‌سی‌دی آنر 8A نه زیاد بزرگ و نه کوچک است تا این گوشی خوش‌دست باشد.

خرید Honor 8A

شاید این مشخصات سخت‌افزاری چیپست هلیو P35، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با توجه به تمام گوشی‌های این فهرست پایین‌تر باشد، ولی دلیل انتخاب این گوشی پیشنهاد یک دستگاه مناسب برای افرادی بود که دنبال یک محصول ارزان و با کیفیت در بین بهترین گوشی های هوآوی 2020 می‌گردند.

سخن نهایی

حذف هوآوی از دنیای گوشی‌های هوشمند برخلاف تصور ترامپ امکان ندارد، حداقل مطمئن هستیم که این غول چینی دنیای تکنولوژی به این زودی تصمیم به ترک بازار نمی گیرد. و همچنان رقیب قدرتمندی برای شیائومی، سامسونگ و ... باقی خواهد ماند.

درست است سری میت 40 این شرکت امسال با کمی تاخیر وارد بازار خواهند شد و از نظر موجودی چیپست این شرکت به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکل روبرو شده است، ولی مدیران این شرکت بارها گفته‌اند تصمیم‌های دولت آمریکا حتی باعث قدرت بیشتر آن‌ها خواهند شد.

برنامه‌هایی مانند معرفی سیستم عامل هارمونی به بازار، سرمایه‌گذاری کلان برای تولید چیپ‌های اختصاصی و همچنین ادامه ساخت انواع گوشی‌های هوشمند برای هر نوع کاربری نشان می‌دهد که هوآوی نام بزرگی در دنیای فناوری بوده و هست و خواهد بود.

در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی‌های هوآوی را معرفی کنیم که اکثر کاربران قدرت خرید آن‌ها را دارند و در کشور ما نیز پرطرفدار هستند در ضمن گوشی های هواوی 2019 و 2020 هم که همچنان تولید می‌شوند در این مقاله قرار داده شده اند.

اینستاگرام خاص باکس

تلگرام خاص باکس

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    سلام من چندین سال پیش یه گوشی هوآوی داشتم خیلی امکانات خوبی داشت راحت هم باهاش میشد کار کرد به خاطر همین به گوشی هوآوی علاقه مند شدم اما واقعا موندم بگیرم یا نه چون مثل اینکه میگن تحریم بوده و اینا و یه چیز خیییلی مهم دیگه که حافظه بالا میخوام چون اصلا به خاطر حافظه قصد عوض کردن گوشی رو دارم و احساس میکنم امکانات هوآوی بیشتر از سامسونگ هستش درسته ؟ تا بیشتر از ۸ تومن هم نمیخوام هزینه کنم چی کار کنم؟
    • هادی عطاران

      1400/09/13 08:00:33
      • 1
      • 0

      سلام گوشی های هواوی هم نسبت به قیمتشون خوبن اما قطعا توی برند شیائومی و سامسونگ مدلهای خیلی بهتری پیدا میکنین. و به نظر من با استفاده یکی از گوشی های این برند به کل نظرتون عوض بشه. میتونم براتون نوت 10 پرو شیائومی، پوکو X3 GT و یا از برند سامسونگ M21 2021 و A32 رو مثال بزنم

    • 0
    • 0
    سلام خسته نباشید یک سوال خیلی مهم داشتم و واقعا گیر افتادم y8p یا nova7i??
    • تیم تحریریه خاص باکس

      1400/07/17 08:15:47
      • 0
      • 0

      سلام قطعا Nova 7i

    • 0
    • 0
    سلام چرا تو این لیست هواوی اسمی از nova 7seنیومده گوشیه مناسبی نیست؟ میخوام بگیرم گوشیه خوبیه؟
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/06/22 07:51:36
      • 0
      • 0

      سلام گوشی خوبیه اما در حال حاضر به ندرت پیدا میشه

      فکر میکنم هنوز به طور رسمی وارد کشور نشده

    • 0
    • 0
    سلام من میخوام بازی کنم کدوم موبایل بهتره Y8p Y7a???
    • پشتیبان خاص باکس 2

      1400/03/18 08:59:10
      • 0
      • 1

      سلام Y8p مناسبتره برای بازی

    • 0
    • 0
    سلام ببخشید گوشی ببین ۸ تا ۹ میلیون الان چی پیشنهاد میکنید؟
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:20:48
      • 1
      • 0

      سلام

      درحال حاضر بهترین گوشی هایی که میتونید تو این رنج قیمت خریداری کنید سامسونگ A51، موتورولا Moto g 5G Plus  وسامسونگ A32 هستند.

    • 1
    • 0
    با سلام من ی گوشی به اسم Mate10 liteچند ساله دارم خیلی هم ازش راضی هستم برای همسرم هم ی گوشی y9s گرفتم چند با باهاش کار کردم گوشی خودم بهتر پسندیدم چون هم کیفیت دوربین گوشی خودم بهتره گوشی همسرم دوربین جلوش خشابی هست که نپسندیدم حالا میخوام گوشیم عوض کنم ی گوشی میخوام که حافظه یا رم بالا داشته باشه کیفیت دوربین بالا نگهداری شارژ باتری قوی و آنتن دهی قوی باشه هزینش هم معتدل باشه تا 10 تومن خوبه بیشتر کیفیت گوشی مهمه
    • امین احمدیان

      1400/01/22 14:00:19
      • 0
      • 0

      با سلام

      چنانچه فقط برند هواوی رو مد نظر دارین گوشی ‌های پرچمدار سری Mate و P گوشی‌های خوبی هستن اما قیمتشون معمولا بالای 10 میلیون تومان است. اما میتونم گوشی‌های Nova 5T و Nova 7i رو به عنوان میان رده به شما پیشنهاد کنم

      از برندهای دیگه هم سامسونگ M62، سامسونگ A52، شیائومی Mi 10 Lite و شیائومی Mi 10T 5G گوشی‌های بسیار باکیفیت و خوبی در این رنج قیمتی هستند.

    • 0
    • 0
    سلام من می خوام گوشیمو عوض کنم تا سقف 10 میلیون پول دارم.گوشی برای گیم می خوام بین هواوی و شيائومی موندم به نظر شما کدوم برند ومدل گوشی بگیرم
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/07 10:39:50
      • 4
      • 1

      سلام

      برند پیشنهادی شیائومی و مدل گوشی شیائومی Mi 10 lite  بهترین گزینه برای خرید در رنج قیمتی ۱۰ میلیون تومان می باشد.

    • مهدی

      1400/01/07 17:45:46
      • 1
      • 1

      سلام دوباره اگه تو رنج قیمتی 7 میلیون بخوام چی پیشنهاد می میکنید

    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/09 10:25:36
      • 2
      • 2

      سلام

      در رنج قیمتی 7 تا 7.5 میلیون گوشی POCO X3 رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 0
    • 0
    به نظر شما بهترین این گوشی های که معرفی کردین کدومه
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:27:38
      • 0
      • 4

      بستگی به نیازمندی و بودجه شما دارد

    • 1
    • 0
    سلام a50 بهتره یا y9sیا Y9پرایم کدومش ارزش بهتری داره
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:17:17
      • 1
      • 1

      سلام

      گوشی Y9s برتر میباشد دو گوشی دیگر قدیمی می باشند

    • 0
    • 1
    سلام یه سوال داشتم گوشی y9s بهتره یا y9a
    • پشتیبان خاص باکس

      1400/01/05 12:14:38
      • 0
      • 5

      سلام

      گوشی هواوی Y9a برتر می‌باشد

    • 1
    • 0
    سلام خسته نباشید به نظرتون گوشی Y8p بهتره واسه بازی یا Y7a ???
    • پشتیبان خاص باکس

      1399/12/21 10:12:12
      • 1
      • 0

      سلام

      گوشی هواوی Y8p برتر می باشد

    • 1
    • 0
    سلام شیایومی نوت نه پرو بهتر است یا پوکو ایکس 3
    • کاربر سایت

      1399/12/04 10:22:54
      • 9
      • 4

      سلام

      POCO X3

    • 1
    • 1
    سلام خسته نباشید تشکر از اطلاعاتی که در اختیارمون میگذارید من میخواستم بدونم کدوم یک از گوشی های زیر را بخرم .برای من دوربین مهم هست و مهمتر از اون یک گیمر هستم و میخوام بازی های پرحجمی را اجرا کند و همچنین نسبت به قیمتش هم کاربرد های بیشتری داشته باشو و مقرون به صرفه باشد .ممنونم گلکسی m31 *گلکسی a51 *گلکسی a71 سامسونگ نوت 9پرو و پوکو اکس 3 و می نوت 10 لایت شیایومی هواوی y7a *y9a و نوا7آی تشکر
    • کاربر سایت

      1399/12/04 10:20:31
      • 4
      • 1

      سلام

      گوشی های گفته شده در رنج قیمت های متفاوت می باشد و باید گفت مقایسه انها اشتباه است اما اولین انتخاب گوشی می نوت ۱۰ لایت شیائومی گزینه دوم POCO X3

    • 2
    • 2
    سلام خسته نباشید من دنبال یه گوشی خوب با قابلیت شارژ زیاد باطری و منبع ذخیره بالا و دوربین خوب و پخش عالی هستم چند روز تو برند سامسونگ گشتم الان میخواستم بدونم کدوم مدل هوآوی این مشخصات رو داره. چون اهل گوشی عوض کردن نیستم و میخوام گوشی خوب بخرم
    • کاربر سایت

      1399/11/20 09:34:59
      • 3
      • 2

      سلام

      شما تا چه مدنظرتون هست هزینه کنید؟

    • علی‌رضا‌رمضانی

      1399/11/20 14:06:29
      • 3
      • 8

      y9aعایی است

    • 1
    • 2
    سلام بین گوشی شیاعومی نوت ۹ پرو و هواوی وای ۹ آ موندم کدوم بهتره؟از نظر باطری . شارز . کیفیت . دوزبین
    • کاربر سایت

      1399/11/20 08:35:24
      • 5
      • 2

      سلام

      از نظر پردازنده، دوربین و باتری گوشی شیائومی نوت 9 پرو برتر می باشد

    • 1
    • 2
    من یه گوشی میخوام که سریع شارژ شه و دیر باتری خالی کنه و همچنین توی اجرای بازی پابجی موبایل هیچ لگی نداشته باشه و بتونه طولانی مدت اهنگ پخش کنه بین y9a /y9s /nova I 7 گیر کردم اما میگم باتری خیلی مهمه برام کدوم بهتره و چرا ، و مهم‌ترین سوال اینه که از کجا بفهمم اگه y9a خریدم ، چهل واته یا 21ونیم وات چون معلومه که چهل وات رو میخوام و همچنین رم ، از کجا بدونم اونی که بر میدارم چه قیمتی داره و رمش 6عه یا 8
    • کاربر سایت

      1399/11/16 09:35:31
      • 3
      • 7

      از بین گوشی های گفته شده بهترین گزینه هواوی Y9a می باشد. علت انتخاب برتر بودن باقی مشخصات نسبت به مدل های دیگر. نوع رم و حافظه داخلی بر روی باکس گوشی ثبت شده و می توان از اون اطلاع پیدا کرد اما شارژر 40 واتی بستگی به ریجین گوشی دارد و دقیق مشخص نیست کدام ریجین ها دارای شارژر 40 واتی می باشند

    • 4
    • 0
    سلام بین میان رده های Y7A و Y8S گیر کردم کدوم بهتره 😕؟؟
    • کاربر سایت

      1399/11/15 10:06:42
      • 2
      • 4

      سلام

      گوشی هواوی Y7a از نظر دوربین پشتی و باتری قویتر می باشد و گوشی هواوی Y8s از نظر پردازنده و دوربین سلفی برتر می باشد. اگر احل بازی نیستید گوشی هواوی Y7a رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • 2
    • 7
    بین y9s و nova 7i موندم کدوم رو بگیرم شارژ سریع باتری و سخت افزار خوب برام مهمه دوربین و غیره زیاد مهم نیست
    • کاربر سایت

      1399/10/20 10:15:03
      • 4
      • 12

      صد در صد گوشی نوا 7i رو بهتون پیشنهاد می کنم

    • Jes

      1399/10/21 17:22:49
      • 2
      • 8

      اگ سخت افزار خوب و باتری برات مهمه بنظر من نوا فایو تی بخر رم هشت هست و چیپستش کرین 980 هستش ک یه غوله برا خودش...اصلن از خریدش پشیمون نمیشی..اگ هم دقت کنی نوا فایو تی رو دارن با a71 سامسونگ مقایسه میکنن....