تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.
  • 229
  • 31995 مرتبه
  • 1400/02/04

بهترین گوشی دکمه ای

بهترین گوشی دکمه ای

اگر به دنبال خرید گوشی با ماندگاری بالای باتری، بدنه تقریباً مقاوم یا پس انداز پول خود هستید، خرید گوشی دکمه‌ ای انتخابی هوشمندانه تر از خرید گوشی هوشمند با قیمت بالا است! درست است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی کم کم گوشی های ساده جای خود را به گوشی های هوشمند و مدل بالا میدهند ولی به هر حال با توجه به ویژگی های کاربردی گوشی های کلیدی این مدل از گوشی ها، طرفدران و مخاطبان خاص خود را دارند. یکی از دلایل علاقه به خرید گوشی های دکمه ای پیچیده شدن و گاهی سختی کار کردن با گوشی‌های هوشمند است. حتی برخی مواقع ممکن است فقط تجربه یک حس نوستالژیک مثل ارسال پیامک با گوشی دکمه ای دلیل خرید این گوشی های جمع و جور، سبک و ساده باشند گوشی هایی که معمولا امکانات بسیار بالایی نداشته و در ابعاد کوچکی طراحی شده اند. احتمالا اگر تصمیم به خرید گوشی دکمه ای گرفته باشید اولین سوال ذهن شما این است که بهترین گوشی دکمه ای کدام مدل است یا کدام برند گوشی های بهتری در رنج قیمت مد نظر ما دارد؟
مایلم قبل از اینکه تمام مدل های خوب و به درد بخور بازار ایران رو بهتون معرفی کنم یه آپدیت خوب از مدلای کاربردی بر اساس قیمت در این قسمت منتشر کنم. امروز پنج آذر ماه 1401 هست و راهنمای زیر بهتون کمک میکنه قبل از خوندن مقاله یکراست برید سر وقت اون مدل گوشی دکمه ای که دلتون میخواد. اکثر ما دنبال یک گوشی دکمه ای با قیمت مناسب هستیم پس بخش اول رو اختصاص میدیم به :
گوشی دکمه ای تا 300 هزار تومان

اگر تمایل دارید برای گوشی جدیدتون هزینه زیادی نکنید این مدل ها در محدوده 300 تا 400 هزار تومان هستند :
گوشی کاجیتل kl100  
گوشی کاجیتل 1205

 

حالا اگر یه مقدار امکانات بیشتر میخواین و قراره بیشتر هزینه کنید برای خرید گوشی دکمه ای تا 500 الی 700 هزار تومن نوکیا و چند مدل تاشو یا گوشی دکمه ای با صفحه بزرگ هم میتونید بخرید مثل :
نوکیا 105
نوکیا 106
کاجیتل k2100
کاجیتل c3521
اگر از بحث قیمت جدا بشیم گوشی های خاص یا با امکانات خاصی هستند که اکثرا بالای 1 میلیون تومان قیمت دارد
مثلا گوشی کاجیتل k8000 خودش یه پاوربانک همراهه ! یا گوشی های مدل بالای جدید نوکیا با اینکه دکمه ای هستند ولی با توجه به امکاناتی که دارند هم قیمت گوشی های لمسی شدند.
دسته بندی اصلی گوشی های دکمه ای توی فروشگاه خاص باکس بدین صورته:
گوشی نوکیا
گوشی کاجیتل
گوشی glx 

ما مطمئنیم اگر گشت و گذاری کوچک در این دسته بندی ها داشته باشید قطعا مدل مد نظرتون خودتون رو پیدا میکنید چون رنج قیمت و امکانات گوشی دکمه ای در همین سه دسته بندی بالغ بر 100 مدل گوشی در قیمت 300 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است. 

 چرا همین سه دسته بندی رو معرفی کردیم؟ چون با وجود اینکه مدل هایی دیگری در سایت موجود است از سال 1400 به بعد برند های دیگر در زمینه تولید و عرضه گوشی دکمه ای در ایران کمرنگ شدند و کم کم در بازار کم یاب یا نایاب شده اند. حالا اگر توضیحات و مقدمه بالا هنوز شما رو به مدلی که میخواین نرسونده میتونید ادامه این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.میشه گفت برند های دیگری مثل لاوا هیوندا اسمارت داکس و ... دیگر در بازار ایران جایگاه قبل را ندارند.

 

 

این روزها اگر سری به یک فروشگاه های فناوری محور بزنید، حداقل چند دستگاه "هوشمند" پیدا خواهید کرد، از لامپ تا یخچال، توستر و تلویزیون گرفته تا بلندگو و سیستم های امنیتی. البته، همه گیرترین مورد اسمارت فون ها هستند. و حالا گوشی های دکمه ای بازگشتی درخشان به روزهایی را برای شما رقم می‌زند که نه دوربینی به شکل امروزی در تلفن ها وجود داشت، نه دستیاران شخصی، نه GPS و نه نمایشگرهای باکیفیت و بزرگ که در آن فیلمها و بازیهایی را با بهترنی کیفیت نگاه کنید یا بازی کنید و یا در کمال تعجب بدون هیچ گونه کلیدی فقط با لمس روی صفحه به گوشی خود فرمان بدهید.

این گوشی ها که بیشتر ما آنها را به عنوان گوشی دکمه ای می‌شناسیم، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و توجه ویژه ای به آن می‌شود. گرچه فقط چند کمپانی انگشت شمار است که زحمت تولید این گوشی ها را به گردن گرفته اما خریدار برای آنها زیاد است. نیازی نیست تا نام محبوبترین برند این گوشی ها را گفت زیرا قطعا از هر کسی که سؤال شود نوکیا را نام می‌برد. اما در اینجا ما فقط به همین شرکت محبوب بسنده نمی‌کنیم و محصولات تولید کننده های با کیفیت و درجه یک دیگری را نیز معرفی و بررسی خواهیم کرد.

مزیت اصلی گوشی های کلیدی ارزان طول عمر بسیار بالای باتری آن‌هاست، از طرفی قیمت پایینی که این مدل گوشی‌ها دارند، باعث می‌شود تا شما بتوانید از آن به عنوان گوشی دوم خود استفاده کنید که بیشتر کارهایی همچون تماس و پیامک را مدیریت می‌کند.  اگر نمی‌توانید بدون شبکه‌های اجتماعی و یا تماشای فیلم و بازی کردن زندگی کنید، باید کمی بیشتر هزینه کنید و سراغ گوشی های هوشمند بروید در این راستا با هزینه ای کم و اقتصادی می توانید نیم نگاهی به لیست بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ داشته باشید.

همانطور که می‌دانیم صنعت فناوری پویاست و دائما در حال تغییر و پیشرفت است. اما هنوز هم افرادی وجود دارند که به دلیل ساختار ساده و راحت گوشی‌های دکمه‌ای، دوست دارند از ‌گوشی‌های صفحه کلید دار استفاده کنند. بنابراین، اگر شما یکی از کسانی هستید که به دنبال خرید بهترین گوشی ‌های دکمه ای هستید بد نیست تا نگاهی به این لیست بیاندازید.
در ادامه قبل از معرفی مدل های معروف که شاید بیشتر آنها دیگر برای خرید در دسترس و موجود نباشند شما را با چند مدل جدید و پر فروش آشنا میکنیم و در روز های آینده نقد و بررسی و تصاویر این گوشی ها قرار خواهد گرفت برای دسترسی راحت و سریع به صفحه معرفی و خرید این گوشی ها روی لینک آبی رنگ خرید محصولات که در ادامه آمده است کلیک یا لمس کنید. ممکن است برخی مدل های قدیمی تر در این محتوا ناموجود باشند یا تولید و عرضه آن ها متوقف شده باشد.

خرید گوشی کاجیتل kt200 ضد ضربه

خرید گوشی کاجیتل s3600 تاشو

خرید گوشی نوکیا 210

خرید گوشی  glx F6 مدل تاشو

خرید گوشی جی ال ایکس C48

خرید گوشی نوکیا 3310

خرید گوشی نوکیا 150

خرید گوشی نوکیا 105

لیست بیش از 20 مدل گوشی ارزان قیمت و پر فروش کلیدی (دکمه ای)

 

 

1. گوشی نوکیا 125

 

اسم و اعتبار نوکیا در ذهن کلاسیک باز ها همچنان می درخشد. گوشی نوکیا 125 نیز از کلاسیک های دوست داشتنی نوکیا است و در رده بهترین گوشی های ساده جا دارد. طراحی گوشی نوکیا 125 بسیار حس خوب و دلنشینی را منتقل می کند؛ به طوری که اصالت و قدمت را در دستانتان حس خواهید کرد. این گوشی از یک نمایشگر TFT LCD بهره می برد که به دلیل تراکم پیکسلی کم آن و رزولوشن نامناسب، کیفیت و عمق جالبی را به نمایش نمی گذارد. در قسمت پشتی گوشی نوکیا 125 شاهد یک فلش بزرگ هستیم که بنظر نور زیادی را در اختیار ما می گذارد و خبری از یک دوربین ساده هم نیست. قاب پلاستیکی پشت گوشی نیز به صورت یکسره به فریم گوشی تبدیل شده است که شاید کمی شکنندگی قاب را بالا ببرد. در قسمت بالایی گوشی نوکیا 125 شاهد جک 3.5 میلی متری صدا و جایگاه MicroUSB هستیم.

 

از بزرگترین معایب گوشی نوکیا 125 دارا نبودن بلوتوث و عدم پشتیبانی از آن است! معمولا گوشی های دکمه ای قابلیت بلوتوث را دارا هستند. جدای از آن گوشی نوکیا 125 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و نکته جالب این است که حافظه داخی این گوشی 4 مگابایت است! تمام ویژگی ها حاکی از این است که گوشی نوکیا 125 صرفا برای مکالمه و تا حدودی پیامک طراحی شده است. گوشی نوکیا 125 از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند که کمی دلگرمی برای کاربر به حساب می آید. تا 2000 مخاطب را نیز می توانید در گوشی نوکیا 125 ذخیره کنید.

گوشی نوکیا 125 وزن بسیار کمی دارد و به هیچ وجه دست شما را خسته نمی کند. در این موبایل از یک باطری 1020 میلی آمپری لیتیوم یونی استفاده شده است که رقم خوبی در رده گوشی های کلاسیک به حساب می آید. البته که باطری های لیتیوم یونی خرابی بیشتری نسبت به باطری های لیتیوم پلیمر دارند و به همین علت کاربر توانایی تعویض آن را دارد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به لینک باطری نوکیا BL-5C در صورت نیاز باطری گوشی نوکیا 125 را تهیه کنید. ناگفته نماند که این گوشی شامل رادیو FM و آنتن داخلی به علاوه بازی های جذاب و کلاسیک قدیمی می شود.

قیمت و مشخصات گوشی نوکیا 125

 

 

2. گوشی Hyundai K1

گوشی هیوندا K1 یک گوشی دکمه ای نوستالژی با بدنه فلزی و براق است که در وهله اول بیش از هر چیز شما رو شیفته زیبایی خود میکند. گوشی هیوندا K1 یک تفاوت اساسی با بقیه گوشی های کلیدی دارد آن هم بدنه خاص و کیفیت بالای طراحی است اگر شما هم عاشق گوشی های خاص و زیبای دکمه ای هستید هیوندا K1 در این زمینه رقیب ندارد. هیوندا K1 با بدنه فلزی خود یک گوشی مموری خور و ارزان و در عین حال شیک و با کلاس است.

شاید لقب بهترین گوشی ساده برازنده گوشی دکمه ای هیوندا K1 باشد، چرا که از یک صفحه نمایش TFT LCD با ابعاد 2.4 اینچ به همراه 16 میلیون رنگ بهره می برد که فوق العاده است. از دیگر نکات مثبت گوشی هیوندا K1 جک 3.5 میلی متری صدا می باشد، هرچند در داخل جعبه این گوشی ساده هندزفری وجود دارد اما برای خرید هندزفری سیم دار می توانید به دسته بندی این کالا مراجعه کنید.

گوشی هیوندا K1 از حافظه داخلی 32 مگابایتی بهره می برد که البته در کنار کارت حافظه جانبی نیاز شما را برآورده می کند. نقطه ضعف گوشی هیوندا K1 شاید باتری آن باشد، جایی که یک باتری 1000 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است و رقیبان این گوشی ساده بهتر از آن عمل کرده اند.

گوشی کلیدی هیوندا K1 دو سیم کارته است و در دو رنگ طلایی و نقره ای در سایت خاص باکس موجود است و شما عزیزان می توانید برای خرید گوشی موبایل هیوندا K1  در دو رنگ طلایی و نقره ای به صفحه این محصول مراجعه کنید. همچنین گوشی هیوندا کی 1 با گارانتی شرکتی و کد رجیستری در وبسایت خاص باکس عرضه میشود.

قیمت و خرید گوشی Hyundai K1

 

 

بهترین گوشی دکمه ای

3. گوشی Lava Spark i8

شماره 1 لیست ما از کمپانی Lava یک شرکت پیشرو تلفن همراه در هند است که فعالیت های خود را به چندین کشور در سراسر جهان گسترش داده است. درست از بدو تأسیس، لاوا در ساخت یک اکوسیستم قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت گوشی های موبایل پیشتاز بوده است. گوشی Spark i8 که به عنوان بهترین گوشی موبایل دکمه ای از آن یاد می‌کنیم نیز یکی از مدلهای پرطرفدار این کمپانی هندی است. متاسفانه از اواخر سال 1400 دیگر این گوشی در ایران تولید و عرضه نشد.

گوشی Spark i8 در ابعاد 130×57×11.35 میلی‌متر و وزن 85 گرم ساخته شده است. روبه روی گوشی شما نمایشگر 2.8 اینچ را می‌بینید که وضوح 320x240 پیکسل را دارد. در پایین این نمایشگر نیز لوگوی Lava و کمی پایین تر از آن صفحه کلید گوشی قرار گرفته است. در قاب پشتی گوشی هم شما اسپیکر صدای i8 را به همراه دو فلش LED می‌بینید که به عنوان چراغ قوه می‌توان از آن استفاده کرد.

این گوشی از 4 مگابایت فضای رم و 4 مگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این میزان حافظه برای ذخیره چند مخاطب و البته پیامکهای شما کاملا کافی به نظر می‌رسد. در ضمن پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز تا 32 گیگ در این گوشی برای شما فراهم شده است. باتری که انرژی مورد نیاز اسپارک i8 را تأمین می‌کند ظرفیت 1200 میلی آمپری دارد که بازدهی بسیار خوبی دارد.

گوشی Lava Spark i8

 

 

4.گوشی هیوندای k3

گوشی هیوندای Seoul K3 یک گوشی دکمه‌ای و ساده است که کمپانی هیوندای آن را برای علاقه مندان به گوشی‌های کلاسیک و قدیمی ساخته است. طراحی این گوشی زیبایی منحصر به فردی را برای آن رقم زده است. با خرید گوشی هیوندای Seoul K3 شما یک گوشی زیبا و خاص دکمه‌ای را در اختیار دارید که از بسیاری جهات مثل طراحی قاب پشتی شما را به یاد اولین نسل گوشی‌های هواوی می‌اندازد. 

جنس بدنه گوشی هیوندا K3 از پلاستیک بوده که وزن بسیار سبکی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. ابعاد آن هم به اندازه‌ای است که شما را با یک گوشی جمع و جور رو به رو کند. وزنی که این گوشی دارد تنها 90 گرم است که در دست گرفتن و حمل کردن آن را برای شما بسیار آسان کرده، قیمت گوشی هیوندای Seoul K3 هم به نسبت امکاناتی که دارد کاملاً مناسب است و برای کسانی که به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت کلیدی هستند بسیار مناسب می‌باشد.

گوشی هیوندای سئول K3 از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و حافظه رم و حافظه داخلی آن 32 مگابایت است. در ضمن علاوه بر این میزان حافظه شما به پشتیبانی از کارت حافظه می‌توانید میزان آن را ارتقا دهید. صفحه نمایش این گوشی 2.4 اینچ بوده و دارای یک دوربین در قاب پشتی است که کیفیت VGA دارد. این دوربین درون یک نوار مشکی رنگ و عمودی در قاب پشتی گوشی قرار گرفته است که نام Leica در کنار آن یادآور همکاری برند سازنده دوربین لایکا با هواوی است.

قیمت و خرید گوشی هیوندا k3

 

 

5. گوشی نوکیا 216

نوکیا 216 دو سیم کارت مختص آن دسته از کاربرانی است که طراحی خاص و کلاسیک به همراه امکانات خوب و به روز را خواهان هستند. شرکت نوکیا با ارائه گوشی نوکیا 216 سعی کرده علاوه بر توانایی های اولیه، امکانات جدیدی را در آن بگنجاند. امکاناتی نظیر صفحه کلیدی طراحی شده برای تایپ راحت ،توانایی اتصال با دو سیم کارت ، دوربین پشت و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی که هردو از فلش LED بهره می برند از مشخصات به روز شده این گوشی هستند. این گوشی دو سیم کارت مجهز به صفحه نمایش 2.8 اینچی از نوع LCD بوده و می تواند تا 64 هزار رنگ را نمایش دهد. استفاده از کارت حافظه تا 32 گیگابایت، رادیو FM، بلوتوث و باتری 1200 میلی آمپری از دیگر امکانات این گوشی میباشند. اگر تمایل دارید برای خرید گوشی کلیدی کمی بیشتر از میانگین الباقی مدل ها هزینه کنید نوکیا 216 با بازه قیمتی حدود 800 تا 900 هزار تومان در حال حاضر یک گزینه لوکس و باکیفیت محسوب میشود.

قیمت و خرید گوشی نوکیا 216

 

 

6. گوشی هیوندای k5

گوشی هیوندای Seoul K5 یک گوشی دکمه‌ای و ساده است که کمپانی هیوندای آن را برای علاقه مندان به گوشی‌های کلاسیک و قدیمی ساخته است. طراحی این گوشی زیبایی منحصر به فردی را برای آن رقم زده است. با خرید گوشی هیوندای Seoul K5 شما یک گوشی زیبا و خاص دکمه‌ای را در اختیار دارید که از بسیاری جهات گوشی جذابی محسوب می‌شود و طراحی آن یاد آور گوشیهای قدیمی نوکیا است. در واقع هیوندا k5 برادر دو قلو هیوندا k3 است که پیشتر معرفی شد و فقط از جهت جنبه ظاهری و طراحی با برادر خود متفاوت است. از نظر تیم فنی خاص باکس برادران دو قلوی هیوندا میتوانند یکی از گزینه های اصلی در خرید بهترین و ارزان ترین گوشی دکمه ای باشند.

جنس بدنه گوشی سئول K5 از پلاستیک بوده که وزن بسیار سبکی را برای این گوشی به همراه داشته است. ابعاد آن هم به کوچک و جمع و جور است. وزنی که این گوشی دارد تنها 55 گرم است که در دست گرفتن و حمل کردن آن را برای شما بسیار آسان کرده است. قیمت گوشی هیوندای Seoul K5 هم به نسبت امکاناتی که دارد کاملاً اقتصادی و به صرفه است و برای کسانی که به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت هستند انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.

گوشی هیوندای سئول K5 از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و حافظه رم و حافظه داخلی آن 32 مگابایت است. در ضمن علاوه بر این میزان حافظه شما ببا استفاده از کارت حافظه می‌توانید میزان حافظه در دسترس آن را ارتقا دهید. صفحه نمایش این گوشی 1.5 اینچ بوده و دارای یک دوربین در قاب پشتی است که کیفیت VGA دارد. باتری این گوشی هم ظرفیت 1250 میلی آمپری دارد که برای این گوشی ظرفیت بسیار قابل قبول و خوبی است. 

 

قیمت وخرید گوشی هیوندا k5

 

گوشی دکمه ای

7. گوشی نوکیا 800 Tough

دوام گوشی های نوکیا افسانه‌ای است. توجه شما را با گوشی Nokia 800 Tough جلب می‌کنیم، یک گوشی دارای سیستم عامل KaiOS که برای شرایطی سخت ساخته شده است. نوکیا 800 Tough با انطباق با MIL-STD-810G و درجه IP68 ساخته شده است و استحکام بی نظیری دارد. مسلماً برای هرکسی حتی برای یک بار هم این اتفاق می‌افتد که گوشی از دستشان افتاده و یا سر بوخورد. در این حین تنها خواسته‌ای که دارید این است که گوشی شما از این سقوط آزاد جان سالم به در ببرد.

ابعاد این گوشی دکمه ای به اندازه 145.4x62.1x16.1 میلی‌متر می‌باشد و طراحی خاص و زیبایی را دارد. وزن گوشی نیز به 161 گرم رسیده است. گواهینامه‌های این گوشی باعث می‌شود تا در مدت 30 دقیقه و 1.5 متری زیر آب سالم بماند. صفحه نمایش گوشی 2.4 اینچ است و حدود 20 درصد قاب جلو را اشغال کرده است. در پایین نمایشگر دکمه‌های شماره گیری و کنترلی قرار گرفته اند.

پردازنده این گوشی Snapdragon 205 با معماری 18 نانومتری است. این پردازنده دو هسته‌ای است. حافظه رم و حافظه داخلی گوشی نیز به ترتیب 512 مگابایت و 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه به کمک مموری کارت نیز می‌توانید حافظه داخلی را افزایش دهید. دوربین گوشی نیز یک سنسور 2 مگاپیکسلی است که کنار آن یک فلش LED قرار گرفته است. باتری قرار گرفته در نوکیا 800 Tough ظرفیت 2100 میلی آمپری دارد که حالت استندبای آن 1032 ساعت گزارش شده است.

قیمت و خرید گوشی نوکیا 800 Tough

 

بهترین گوشی دکمه ای

8. گوشی نوکیا 5310

HMD Global، استارتاپ فنلاندی که اکنون مارک تجاری برجسته نوکیا را بازاریابی می کند، با تکیه بر نوستالژی بودن مدلها برای فروش دستگاه‌های جدید استفاده کرده است. آخرین گوشی معرفی شده با همین استراتژی، نوکیا 5310 است. این گوشی نسخه مارک شده نوکیا 5310 XpressMusic اصلی است که در سال 2007 به بازار عرضه شد. نوکیا به خوبی مدلهای محبوب را نشان کرده و نسخه‌ی جدیدی از آن را ساخته است تا بار دیگر طرفداران خود را به خرید ترغیب کند.

طراحی گوشی همانطور که گفتیم از گوشی 5310 قدیمی که در سال 2007 معرفی شد به ارث رسیده است و به عنوان بهترین گوشی دکمه ای از زیبایی خاصی برخوردار است. این مورد را می‌توان به خوبی از دکمه‌های معروف کنترل موسیقی موجود در آن درک کرد و با اولین نگاه به آن ذهن شما به سمت مدل 2007 حرکت می‌کند. ابعاد گوشی نسبت به مدل قبل بزرگتر شده است و به 123.7x52.4 x13.1 میلی متر رسیده است. وزن گوشی تنها 88 گرم است. نمایشگر استفاده شده در آن نیز اندازه‌ی 2.4 اینچی دارد که یک نمایشگر TFT است.

نوکیا 5310 از پردازنده Mediatek MT6260A استفاده می‌کند. حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 8 و 16 مگابایت می‌باشد. در قاب پشتی گوشی یک دوربین VGA به همراه یک فلش LED قرار گرفته است که با توجه به قیمت گوشی انتظار بیش از این را نیز نداریم. از آنجایی که با یک Xpress Music رو به رو هستیم نوکیا در این مدل نیز از اسپیکرهای دوگانه استفاده کرده است تا تجربه موسیقیایی خوبی را برای شما رقم بزند. باتری گوشی نیز ظرفیت 1200 میلی آمپری دارد که با استفاده معمولی دوام خوبی را از آن شاهد هستیم.

قیمت و خرید گوشی نوکیا 5310

 

بهترین گوشی دکمه ای

9. گوشی نوکیا 2720 Flip

تاریخچه نوکیا 2720 برمی‌گردد به سال 2009 که به عنوان یک گوشی تاشو مقرون به صرفه معرفی شد و در سال 2019 جانشین او وارد میادین شد. نوکیا 2720 فلیپ جدید گوشی تاشوی بسیار زیبایی است که با طراحی کلاسیک خود از سیستم عامل KaiOS استفاده می‌کند، این سیستم عامل خود را به عنوان سیستم عامل شماره 1 در بین گوشی‌های این چنینی و عمدتاً به دلیل وجود برنامه های کاربردی، در اختیار شما قرار می‌دهد.

نوکیا 2720 فلیپ دستگاهی زیبا با ابعاد جمع و جور و منحنی‌های نرم طراحی شده است که نگه داشتن آن را برای شما آسان می‌کند. عرض دستگاه فقط 54.4 میلیمتر است و با بسته شدن ارتفاع آن به 104.8 میلیمتر می‌رسد. این گوشی در حالت باز از طول 192.7 میلیمتری برخوردار است. وقتی گوشی را باز می‌کنیم، صفحه نمایش بزرگ و صفحه کلید بزرگ و خوانایی از ما استقبال می‌کند. اگر از بیشتر کاربران گوشیهای دکمه‌ای بپرسید که دوست دارند در گوشی‌های خود چه چیزی را بهبود ببخشند، مطمئن هستیم که بیشتر آنها می‌گویند که صفحه کلید بزرگتر و صفحه نمایش بزرگتری می‌خواهند.  نوکیا 2720 فلیپ در هر دو جبهه برتری دارد و جزء بهترین گوشی های دکمه ای است.

در بخش دیگر سخت افزار ما با اسنپدراگون 205، 512 مگابایت RAM و 4 گیگابایت حافظه داخلی روبرو هستیم که 2.31 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر است. این گوشی از LTE در دو پیکربندی متفاوت پشتیبانی می‌کند، یکی برای اروپا و دیگری برای خاورمیانه، شمال آفریقا، آسیای اقیانوسیه و منطقه بزرگ چین. پشت 2720 فلیپ با روکش مشکی براق و دوربین 2 مگاپیکسلی با فلش همراه است. قاب پشتی قابل جدا شدن است و در زیر آن می‌توان باتری 1500 میلی آمپری و شکاف هایی برای nano SIM (2 مورد از آنها در صورت دو سیم کارت) و کارت MicroSD را پیدا کرد.

قیمت و خرید گوشی نوکیا 2720 فلیپ

 

بهترین گوشی دکمه ای

10. گوشی تکنو T473

تکنو موبایل شرکتی چینی تبار است که در سال 2016 در شنزن چین تأسیس شد. این شرکت که فعالیت اصلی آن در آسیای شرقی بود، پس از تحقیقاتی که داشت متوجه شد که بیشترین سود را در بازار افریقا دارد. فعالیت اصلی این شرکت هم بر روی گوشی های موبایل متمرکز است. گوشی Tecno T473 یکی از همین گوشی ها می‌باشد که فروش بسیار بالایی به ویژه در بازار کشورمان دارد. ضمن اینکه از مشخصات خوبی بهره می‌برد، دارای دوربینهایی در قاب پشتی و بخش سلفی است که کارکرد آن را افزایش می‌دهد.

طراحی و چهره‌ی گوشی وقتی از رو به رو به آن نگاه می‌کنیم، مانند اکثر گوشی های دکمه ای دیگر است. کلیدهای گوشی بزرگ هستند و بازخورد خوبی دارند. ابعاد گوشی به اندازه‌ی 11.6×57×129 میلی‌متر و وزن آن به 104 گرم می‌رسد. قاب پشتی گوشی طراحی کربنی شکل دارد که جلوه‌ی بسیار خوبی را به گوشی شما بخشیده است و باعث می‌شود تا گوشی شما ارزان قیمت به نظر نرسد. علاوه بر این، نمایشگر گوشی TFT LCD بوده و اندازه‌ی 2.8 اینچی دارد، که چندان کوچک هم به نظر نمی‌رسد.

تراشه‌ای که تکنو برای T473 در نظر گرفته از شرکت مدیاتک و با مدل MediaTek MT6260A Chipset می‌باشد. این تراشه 32 بیتی با پردازنده گرافیکی Mali-T860 همراه است. مقدار رم و حافظه داخلی این گوشی به ترتیب 8 و 16 مگابایت می‌باشد. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت هم برای این گوشی مقدور است. نقطه قوت اصلی این گوشی باتری 1900 میلی آمپری آن است که طبق ادعای تکنو تا 40 روز در حالت استندبای باقی می‌ماند.

قیمت و خرید گوشی تکنو T473

 

بهترین گوشی دکمه ای

11. گوشی تکنو T312

گوشی T312 نیز یکی دیگر از گوشی های ارزان تکنو است که علیرغم سادگی که دارد دارای ویژگی هایی است که این گوشی را به عنوان بهترین گوشی کلیدی معرفی می‌کند. این گوشی در سال 2016 معرفی شد و با برچسب قیمتی و کیفیتی که داشت توانست توجه بسیاری از افراد را به سمت خود معطوف کند. شاید اولین نکته ای که این گوشی را به یک انتخاب خوب تبدیل می‌کند، دوسیمکارته بودن آن است.

مانند بسیاری دیگر از گوشی های تکنو، این گوشی نیز از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده می‌کند. ابعاد آن به اندازه‌ی 14.45×47.9×109.7 میلی‌متر می‌باشد که با توجه به آن گوشی خوش دستی است. وزنی که گوشی با توجه به این ابعاد و جنس بدنه به آن رسیده است 78 گرم می‌باشد. اندازه صفحه نمایش این گوشی نیز 1.77 اینچ می‌باشد. یک دوربین VGA به همراه فلش LED دوگانه نیز برای عکاسی در این گوشی قرار گرفته است.

قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه 32 بیتی مدیاتک MT6261D است. در گوشی های دکمه ای که استفاده ی شما معمولا به تماس، پیامک و نهایت عکاسی خلاصه می‌شود، نیاز به قدرت پردازشی چندان بالایی نیست و سرعت اهمیت چندانی روی سیستم عامل سبک و کارهای سبک پیدا نمی‌کند. این گوشی از یک باتری 1150 میلی آمپری استفاده می‌کند که استندبای آن 576 ساعت گزارش شده است. حافظه رم و حافظه داخلی هم هردو 4 مگابایت در نظر گرفته شده است.

قیمت و خرید گوشی تکنو T473

نتیجه نهایی برای خرید بهترین گوشی دکمه ای

علاقه مندان به گوشی های دکمه ای هنوز هم در سرتاسر دنیا هستند و بسیاری از کاربران، سادگی این گوشی ها را به هرچیزی ترجیح می‌دهند. برخی دیگر نیز اصلا نیازی به کارهایی همچون بازی کردن، عکاسی و یا چک کردن شبکه های اجتماعی خود ندارند و اموراتشان به تماس و پیامک خلاصه می‌شود. از این رو بهترین گوشی های دکمه ای انتخابی معقول برای این افراد است. در ضمن این را هم در نظر بگیرید که برای خرید اینگونه گوشی‌ها اصلاً نیاز به هزینه چندان بالایی نیست.
 

اینستاگرام خاص باکس

تلگرام خاص باکس

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.