تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

خرید انگشتر عقیق مردانه

در ادیان مختلف سنگ و انگشتر عقیق جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره سنگی مقدس شناخته می‌شود. نکته قابل توجه این است که خواص و انرژی نهفته سنگ عقیق و انگشتر عقیق در متون مذهبی و احادیث اسلامی بارها ذکر شده شده است و مسلمانان بخصوص توجه ویژه‌ای به خواص درمانی معنوی آن دارند.

یکی از متنوع ترین گوهرها از نظر رنگ، سنگ عقیق می‌باشد اما اکثر افراد هنگامی که صحبت از انگشتر عقیق یا نگین عقیق می‌شود قهوه‌ای مایل به قرمز و یا رنگ مشکی در نظرشان می‌آید. این در حالی است که عقیق قهوه‌ای، عقیق سبز، عقیق سرخ، عقیق آبی و عقیق سلیمانی از رنگ های دیگر این گوهر ارزشمند می‌باشد. عقیق زرد نیز یکی از انواع پر طرفدار این گوهر است که به عنوان شرف الشمس شناخته می‌شود. جالب است بدانید انگشتر نقره دست ساز با نگین عقیق یکی از محبوب ترین و زیباترین انگشتر های مورد علاقه ایرانیان است. عقیق گوهر متولدین دی ماه می‌باشد و در متون قدیمی گفته شده فرد توانایی انتخاب بین دوستان واقعی و دروغین را پیدا می‌کند.

سنگ درمانی با انگشتر عقیق

در احادیث مذهبی برای انگشتر عقیق خواص معنوی بسیاری یاد شده شده است به طور کلی می‌توان به عزت نفس، استجابت دعا، نجابت و خوش شانسی اشاره کرد. سنگ عقیق تأثیری آرام بخش دارد و درک و شهود و تمرکز را تقویت کرده و به توسعه و افزایش استعداد تحلیلی فرد کمک می‌کند.

استفاده از انگشتر عقیق در رنگ‌های زرد، قرمز و سفید در کشورهای چین، یمن، هندوستان و ایران بسیار رایج است. همچنین، سنگ عقیق هم‌خانواده‌های دیگری مانند عقیق سلیمانی یا شجری هم دارد که از نظر ظاهری به یکدیگر شباهت دارند.

خواص سنگ عقیق

از جمله خواص پوشیدن انگشتر عقیق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    جلوگیری از فقر و تنگدستی
•    افزایش روزی و نعمت
•    برآورده شدن حاجت
•    جلوگیری از نگاه بد و چشم زخم
•    جلوگیری از خونریزی شدید
•    ایجاد تعادل و هماهنگی در بین ارگان‌های بدن
•    کاهش انرژی‌های منفی و افزایش حس مثبت
•    مفید برای شادابی و آرامش روح

همان‌طور که در بالا نیز گفتیم، احادیث و روایات مختلفی در ارتباط با توصیه ائمه به استفاده از سنگ عقیق نقل شده است که در این قسمت، یک نمونه از آن‌ها را می‌خوانید:

امام علی (علیه السلام ) از حضرت پرسیدند: چه انگشتری در دست کنم؟ پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: عقیق قرمز، پس همانا انگشتر عقیق، اول کوهی است که به وحدانیت خدا و پیامبری من و به وصایت تو و امامت فرزندان بعد از تو و به بودن بهشت برای محبان تو و شیعیان فرزندانت اقرار کرده است.

تشخیص سنگ عقیق اصل

یکی از سوالات و دغدغه های افرادی که قصد خرید انگشتر عقیق دارند این است که انگشتر عقیق اصل را از کجا تهیه کنیم و راه‌های تشخیص سنگ عقیق اصل از نوع تقلبی آن چیست ؟ با ما همراه باشید تا در خرید انگشتر خود دچار مشکل نشوید. این راه ها و روش های تشخیص عبارتند از:

1-    عقیق اصل آتش نمی‌گیرد و با قرار دادن آن در معرض آتش، انگشتر و سنگ نمی‌سوزد.
2-    انگشتر دارای نگین عقیق را روی شیشه بکشید. عقیق اصل روی شیشه خط و خش می‌اندازد.
3-    انگشتر عقیق را در مقابل نور بگیرید. در این حالت باید اشکالی حباب مانند یا شبیه کندوی زنبور از خود نشان دهد.
4-    با یک وسیله نوک تیز، روی سنگ بکشید. عقیق اصل به راحتی با وسایل نوک تیز، خراشیده نمی‌شود و روی آن خط و خش نمی‌افتد.

ممکن است در هنگام خرید انگشتر عقیق، این نکات را فراموش کنید. بهتر است همیشه برای خرید انگشتر عقیق اصل از یک فروشنده معتبر خرید کنید و ترجیحا برای اصالت محصول ضمانت دریافت کنید.


خرید انگشتر عقیق مردانه اصل 

همان‌طور که در بالا گفتیم، خرید انگشتر عقیق اصل کاری تخصصی است و نیاز به تست کردن با ابزارهای متفاوتی دارد. همچنین، ممکن است فروشنده نتواند تضمین مناسبی در مورد اصل بودن سنگ به شما ارائه کند. دقت کنید تشخیص اصل بودن عقیق مخصوصا زمانی که یک انگشتر عقیق گران قیمت میخرید بسیار مهم است.

فروشگاه خاص باکس این مشکل را به طور کامل برطرف می‌کند. در فروشگاه خاص باکس، از بین انواع مختلفی از انگشترهای عقیق مردانه با رنگ‌بندی و طراحی‌های متنوع می‌توانید مدل مد نظر خود را انتخاب  کنید.یکی از محبوب ترین مدل های عقیق، انگشتر عقیق قرمز است.

تضمین اصالت سنگ و کیفیت انگشتر، از مهم‌ترین مواردی است که فروشگاه خاص باکس را نسبت به دیگر رقبا متمایز می‌کند. شما می‌توانید از این صفحه به راحتی قیمت انگشتر عقیق اصل مردانه را به صورت آنلاین و لحظه‌ای رصد کنید.

مزایای خرید انگشتر عقیق از خاص باکس

1-    تضمین کیفیت محصول و اصالت سنگ عقیق
2-    تضمین بهترین و مناسب‌ترین کیفیت
3-    ارسال سریع و تحویل به موقع درب منزل
4-    پشتیبانی قبل و بعد از خرید
5-    تنوع بالای انگشترجات (روزانه حدود ده مدل جدید به سایت اضافه میگردد.)

برای خرید انگشتر عقیق مردانه می‌توانید از همین صفحه اقدام نمایید. قیمت انگشتر عقیق مردانه در این صفحه بروز و معتبر بوده و نیازی به استعلام نیست گرچه مشاوران خاص باکس همه روزه برای مشاوره رایگان و راهنمایی در انتخاب بهتر در خدمت شما هستند.