تعداد
عنوان
قیمت
سبد خرید شما خالی است.

قیمت و خرید باتری گوشی موبایل و تبلت

باتری گوشی موبایل یکی از اعضای حیاتی تلفن همراه محسوب می‌شود. این منبع ذخیره در واقع کل انرژی لازم برای حیات و عملکرد صحیح یک تلفن همراه را تامین می‌کند و از این جهت بسیار حائز اهمیت است. خرید باتری اصلی گوشی موبایل یکی از دغدغه های افرادی است که به هر علتی نیاز به تعویض باتری موبایل معیوب و فرسوده خود دارند. نکات بسیاری در خرید باتری گوشی و تشخیص آن از انواع تقلبی و بی کیفیت وجود دارد که شما می‌توانید مهمترین آنها را در مقاله راهنمای خرید باتری گوشی مطالعه کنید.

تمام باتری های موجود در لیست زیر طبق قوانین وب سایت دارای ضمانت بلند مدت بوده و تضمین کیفیت و اصالت محصول دارند. در این لیست تمام باتری های وب سایت قرار داده شده است ولی اگر قصد خرید باتری هواوی، باتری سامسونگ، باتری شیائومی و یا هر برند دیگری دارید می‌توانید مستقیماً به دسته بندی همان قسمت رجوع کنید. قیمت باتری موبایل در فروشگاه خاص باکس بروز و معتبر بوده و نیازی به استعلام قیمت نیست. باتری‌ اصلی گوشی به موبایل شما آسیبی وارد نمی‌کنند و باعث می‌شود شما مثل قبل از حداکثر توان و کارایی گوشی خود استفاده کنید و هیچ خللی در عملکرد گوشی ایجاد نخواهد کرد. بهتر است بدانید عمر باتری اصلی گوشی موبایل به شرط اینکه از تاریخ تولید آن بیشتر از 1 سال نگذشته باشد در صورت استفاده نرمال حدود 2 تا 4 سال است.

معمولا دو بخش سخت افزاری مهم که تاثیر مستقیمی روی باتری گوشی دارند، صفحه نمایش و پردازنده گوشی است و هرچه این دو قسمت بهینه تر عمل کنند، فشار کمتری به باتری و بازدهی آن وارد می‌شود. از این رو چنانچه شما هم قصد خرید گوشی جدید را دارید حتما این موارد را در نظر بگیرید و در کنار اینکه گوشی شما از باتری با ظرفیت بالایی برخوردار است، حتما با نمایشگر و پردازنده آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. راه‌های بسیار زیادی برای افزایش طول عمر باتری گوشی شما وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

چند نکته برای افزایش طول عمر باتری اورجینال گوشی

  • عوامل تأثیرگذار روی عمر باتری گوشی را شناسایی کنید
  • باتری اورجینال خود را از سرمای شدید و گرمای شدید حفظ کنید
  • از تخلیه کامل باتری تا 0 درصد جلوگیری کنید
  • از شارژ کامل باتری گوشی تا 100 درصد جلوگیری کنید
  • از شارژر اصلی برای شارژ نمودن باطری موبایل خود استفاده کنید
  • تا حد امکان باتری گوشی خود را به کمک کابل USB و کامپیوتر شارژ نکنید

خرید اینترنتی باتری اصلی گوشی 

از آنجایی که باتری یکی از اجزای مهم شناخته شده در گوشی می‌باشد، هنگامی که قصد خرید باتری اورجینال و تعویض آن را داشتید، حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. چرا که باتری غیر اصل ممکن است خسارات جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کند. در ضمن چنانچه باتری گوشی شما به راحتی قابل تعویض نیست و باید قاب پشت گوشی به هر نحوی باز شود، حتما از یک تعمیرکار مجاز برای تعویض باطری گوشی خود کمک بگیرید و هیچگاه خودتان اقدام به تعویض باتری ننمایید.

با توجه به همه این موارد همیشه برای خرید باتری موبایل از یک فروشگاه مطمئن و دارای مجوز اقدام نمایید و از سلامت و اصالت کالای خود اطمینان حاصل کنید. هیچگاه باتری ضرب خورده و دارای بادکردگی را خریداری نکرده و همیشه به لیبل گارانتی و دستورالعمل‌های درج شده روی باتری گوشی توجه نمایید. زیرا یکی از راه های تشخیص باتری اصل از غیر اصل توجه به همین نکته است.